Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

12:57 - 12/06/2019

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ Η ΑΝΑΤΟΛΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ!

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Ο ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΝΑΖΙΣΜΟΣ ΩΣ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ

Γράφει ο Γεωκών

Σημείωση του Γεωκών: Είναι δυνατόν μετά από την μεγαλύτερη καταστροφή του πλανήτη ( Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος ) να συνεχίζουν να υπάρχουν ιδεολογίες; Είναι δυνατόν να συνεχίζουν να υπάρχουν, μπολσεβικισμός, φασισμός, σοσιαλισμός και όλα τα σατανο -κινηματα που έταζαν και του πουλιού το γάλα μέχρι να σκλαβώσουν τους ανθρώπους και περισσότερο τους Έλληνες;

Ο μπολσεβικισμός (όποιο όνομα και να του δώσεις) και όλα τα υπόλοιπα, θα εξαφανιστούν από τον πλανήτη, δεν θα έχουν θέση στον νέο κόσμο ( όχι νέα τάξη ) θέση θα έχουν ΜΟΝΟ…. Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

O μπολσεβικισμός και ο ναζισμός είναι μεγέθη ασυμβίβαστα με το χριστιανικό ήθος. Και αυτό διότι περιορίζουν και καταργούν την ελευθερία, την δημοκρατία, τα ανθρώπινα δικαιώματα, τον ύψιστο αναφαίρετο σεβασμό στην αξία της προσωπικότητας του ανθρώπου, ακυρώνουν το μήνυμα της θεανθρώπινης, αναστάσιμης εν Χριστώ ελπίδος και είναι υπόλογοι για γενοκτονίες με εκατομμύρια θύματα.

Ο Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος για τους μπολσεβίκους: Ὁ μπολσεβικισμός εἶναι φυτεία τοῦ σατανᾶ, διότι στερεῖται τῆς ἀγάπης, τῆς πίστεως, τῆς ἐλπίδος, ἑπομένως ταχέως θά ἐκριζωθῆ.

Ο Γέροντας μεταξύ τῶν ἐχθρῶν καί πολεμίων τοῦ Χριστιανισμοῦ ἔβλεπε τόν Μπολσεβικισμός καί συχνά ἀναφερόταν στούς διωγμούς, πού ὑφίσταντο οἱ Χριστιανοί…(Απόσπασμα από τα πρακτικά της εκδήλωσης προς τιμή του Γέροντος Φιλοθέου Ζερβάκου )

Ο μπολσεβικισμός διακηρύττει ότι είναι αθεϊστικό καθεστώς και το θέμα της θρησκείας δεν ήταν δευτερεύον θέμα αλλά βασικό, θα πρέπει να ξεριζωθεί κάθε θρησκευτικό δόγμα από την ψυχή του λαού Είναι χαρακτηριστικό αυτό που έγραψε ο Β.Ι. Λένιν προς τον συγγραφέας Μ. Γκόργκι ότι: «Κάθε ιδέα περί Θεού είναι μια ανείπωτη ατιμία και η πιο επικίνδυνη και απαίσια μόλυνση».

Οι σοβιετικοί από το Δεκέμβρη του 1917, δημοσίευσαν μεταξύ άλλων και …Νόμο περί χωρισμού Εκκλησίας – Κράτους, ( μήπως σας θυμίζει την κυβέρνηση Τσίπρα )

Δεν ξεχνούμε ότι :

Ο ΣΥΡΙΖΑ ζήτησε ούτε λίγο ούτε πολύ…να απαλειφθούν οι λέξεις “Ορθοδοξία” και “Χριστιανική Θρησκεία” από την ετήσια έκθεση για τα πεπραγμένα του Συμβουλίου Απόδημου Ελληνισμού (ΣΑΕ). Θυμάστε τις αντιδράσεις του ΣΥΡΙΖΑ ;

Συριζα: «Η συγκεκριμένη απόφαση πηγαίνει την εκπαίδευση και την κοινωνία πολλά χρόνια πίσω, καθώς ταυτίζεται και συντάσσεται με απόψεις ακραίων και σκοταδιστικών θεολογικών κύκλων».

Το διαβάσατε αυτό όσοι λέτε ότι είστε Μπολσεβικιστές και χριστιανοί

Ο Μαρξιστής Μίλοβαν Τζίλας: Αυτοί οι ολιγαρχικοί τού Μπολσεβικισμού αποξηραίνουν την ψυχή των άλλων ανθρώπων και ευνουχίζουν το ανθρώπινο πνεύμα , ώστε να μη μπορεί να αναθαρρήσει και να εξυψωθεί , ενώ αυτοί οι ίδιοι είναι πνεύματα μονότονα και στείρα… Ο Μπολσεβικισμός ως ανθρώπινο κατασκεύασμα έχει πολλά σημεία ατελή, ασαφή και σκοτεινά…

Ό Μ. Τζίλας γράφει: « Ο πολίτης στα Μπολσεβικικά καθεστώτα ζει με την συνείδηση πιεζόμενη από συνεχές άγχος και από τον φόβο, ότι έχει ” παρεκκλίνει ”. Αναστατώνεται με την σκέψη ότι θα πρέπει να αποδεικνύει ότι δεν είναι εχθρός τού Σοσιαλισμού»

Οι μπολσεβικιστές , με τούς αφορισμούς και δογματισμούς των , με το να φράσσουν τα στόματα και τας συνειδήσεις των οπαδών των , κτίζουν έναν μονολιθικό κόσμο βάσει της αρχής τού αλάθητου – τού αλάθητου ενός δόγματος , ενός κόμματος , ενός αρχηγού

Διά τον Μπολσεβικιστή δεν υπάρχουν περιθώρια σκέψεως . Αυτός οφείλει να πιστεύει τυφλά χωρίς συζήτησιν και αντίρρηση . Ό μαρξισμός με τον στείρο δογματισμό τού περιορίζει και σμικρύνει το πεδίον ορατότατος καί δραστηριότητος τού ανθρώπου .

Εμποδίζει τον άνθρωπο να ερευνήσει ελεύθερα και αντικειμενικά , ώστε να ανακαλύψει την αλήθεια , την οποίαν τού συσκοτίζει… Εις την ψυχή τού δημιουργείται « μία χαρακτηριστική φανατική μισαλλοδοξία η οποία εκδηλώνεται με εκπληκτικά βίαιες μορφές » όπως παρατηρεί ό Άρθουρ Καίσλερ .

« Ό περιοδικός ή ο οποιοσδήποτε άλλος τύπος και όλες οι εκδοτικές υπηρεσίες τού κόμματος είναι τελείως υποταγμένες στην Κεντρική Επιτροπή »…Ν. Βασιλειάδη

ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ …να πιστεύει σε ευνουχισμό του ανθρωπίνου πνεύματος ; είναι δυνατό ο Έλληνας να πιστεύει τυφλά χωρίς συζήτησιν και αντίρρηση ; ΣΤΡΑΤΗΣ ΜΥΡΙΒΗΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΙΣΜΟ !!!! «ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΙΣΤΗΣ και ΕΛΛΗΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ» …«.οι επιθέσεις των Μπολσεβικιστών εκδηλώνονται με λύσσα και μανία σε όλους εκείνους τους παράγοντες που αποτελούν τους συνδετικούς κρίκους για την εθνική μας ενότητα. Τη σημαία, τη θρησκεία, το σχολειό, τα ήθη και έθιμα, τη γλώσσα, τα τραγούδια και τις παραδόσεις της οικογένειας.

ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ να πιστεύει στον Μπολσεβικισμό; σε αυτούς που διακηρύττουν ότι «Κάθε ιδέα περί Θεού είναι μια ανείπωτη ατιμία και η πιο επικίνδυνη και απαίσια μόλυνση». Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος: ….«.ὁ Μπολσεβικισμός εἶναι φυτεία τοῦ σατανᾶ, διότι στερεῖται τῆς ἀγάπης, τῆς πίστεως, τῆς ἐλπίδος.»

Διαβάστε ξανά ένα κείμενο από τον Γέροντα μου και θα καταλάβετε ότι μετά τα γεγονότα μόνο Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, θα επικρατήσουν , όλα τα άλλα θα διαλυθούν

«Έβγαλαν κάποιους έξω από το σπίτι τους, τους πέταξαν έξω στο κρύο, στην ζέστη, τους σπρώξανε στα αγκάθια, τους βρίσανε, και επειδή έφαγαν ένα καλαμπόκι από τον αγρό τους, τους αποκάλεσαν κλέφτες και απατεώνες.

Και δάκρυσαν πολύ αυτοί, και επόνεσαν τόσο πολύ στην ψυχήν τους που τους ξεσπιτώσανε και έφυγαν τα παιδιά τους για να βρουν άλλους αγρούς, και τα δάκρυα τους έφτιαξαν ένα ποτάμι με πεντακάθαρο νερό.

Για φαντασθείτε πόσο πολύ έκλαψαν και επονησαν, και κάθε ημέρα έπλεναν τον πονον τους στο ποτάμι των δακρύων.

Να όμως που το ποτάμι έπιασε ψάρια αλλά και πότισε και τις ακτές και βρήκαν ολίγα χόρτα στην αρχή για να φάνε.

Και ξαφνικά είδαν να έρχεται μια κιβωτός! Ως κάτι άγνωστον, την άρπαξαν με λαχτάρα μήπως είχε μέσα λίρες, την έβγαλαν στην ακτή, γονάτισαν, την άνοιξαν και δεν βρήκαν λίρες, αλλά βρήκαν ένα γράμμα, το άνοιξαν και έγραφε Ο ΘΕΟΣ!

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, και διωγμένοι είσθε εσείς, που Ο Κύριος θα δικαιώσει!

Και γύρισαν οι υιοί τους από τους άλλους αγρούς ( από άλλες χώρες ) που είχαν πάει, φορτωμένοι θλίψη, τρόμο και χαλασμένη ψυχή.

Απελπισμένοι γύρισαν στον αγρό, από τον οποίον τους πέταξαν έξω, και περνώντας τον ποταμόν ΣΑΣΤΙΣΑΝ και ΦΟΒΗΘΗΚΑΝ, μήπως μπήκαν στον παράδεισον, και με απορία κοιτούσαν ο ένας τον άλλον.

Και ξαφνικά βλέπουν την Μητέρα τους ( Την Παναγία ) ως αρχόντισσα και Βασιλισσα επί της Γης, να τους καλωσορίζει και πάλιν και τους έδειξε την καλύτερη βίλα που δεν είχαν δει στα άλλα μέρη που πήγαν.

Και ως επιγραφή στο επάνω μέρος της εξώπορτας έγραφε με γράμματα που και τον χρυσό είχαν ξεπεράσει…….

«Ο ΟΙΚΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ…ΣΑΣ ΚΑΛΟΣΩΡΙΖΕΙ Ο ΘΕΟΣ!»

Και έκλαψαν και πάλι από αγάπη, και μαζεύτηκαν πάνω στην κιβωτό, εγονατισαν με πολύ λαχτάρα, την ξανάνοιξαν για να δουν τι είχε μέσα, άλλα τι βρήκαν πάλι γραμμένο;

«ΗΡΘΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΥΙΟΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕ Ο ΥΙΟΣ» !!!

Έτσι μαζεύτηκε η οικογένεια και ΔΕΝ ΧΩΡΙΣΑΝ ΠΙΑ ΠΟΤΕ !

Εξαφανίστηκαν από προσώπου γης τα «αφεντικά» και έμεινε μόνον Ο ΑΦΕΝΤΗΣ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ, Ο ΠΑΤΗΡ.

ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΕΙΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΔΕΝ ΕΛΕΙΨΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΓΗ ( ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ )

Και όμως το ποτάμι δεν το ξέραναν ποτέ για να μην ξεχάσουν αυτά που πέρασαν.

Αλλά επειδή έβλεπαν απέναντι μόνον ξεραμένη γη, ανοιγανε μικρά αυλάκια ώστε τα ψάρια να περάσουν απέναντι ως τροφή και από το καλύτερο και ατελείωτο αμπέλι, δωσανε και κρασί στους άλλους.

ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΩΣ ΦΩΣ ΛΑΜΠΑΔΑΣ ΤΗΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΝΑ ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΜΕΡΗ Και έζησαν αυτά τα παιδιά παραδεισένια στον παράδεισο του παραδείσου. Σας άρεσε παιδιά μου το διήγημα αυτό; Αυτοί θα είσαστε εσείς και αυτή θα είναι η χώρα σας, ΕΛΛΑΔΑ , μην ξεχνάτε τον ποταμό, μην ξεχνάτε τα βάσανα σας …

Αυτό το διήγημα, κομμάτι , κομμάτι, θα το δείτε κάθε ημέρα να πραγματοποιείται…!»

ΣΗΜΕΊΩΣΗ ΟΙΜΟΥ- ΑΘΗΝΑΣ

Όπου ο συγγραφέας αναφέρει τον όρο «κομμουνισμός» την αντικαταστήσαμε με τον όρο «μπολσεβικισμός» ως ακριβέστερο για την σιωνιστική καταγωγή του, διότι ο κομμουνισμός είναι όρος που παραποιεί τον θεσμό των κοινοτήτων, ενώ ο Χριστός μας παρέδωσε αυτό το πρότυπο της ανώτερης μορφής άμεσης δημοκρατίας, δηλαδή τις κοινότητες των πρώτων Χριστιανών.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (53)

  1. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/12/2019 @ 1:43 ΜΜ

    Ο Γέροντας Φιλόθεος Ζερβάκος συχνά αναφερόταν στους διωγμούς πού υφίσταντο οι Χριστιανοί, αλλά τίποτα για τον μεγάλο διωγμό των Ελλήνων.
    ➡️ (Ιστορία του ελληνικού έθνους Τόμος 9 σελίδα 193) Μούγκα στην στρούγκα!
    Ήθελα να ήξερα κάτι τύποι σαν κι αυτόν είναι Έλληνες ή ανθέλληνες;
    ▪️ Και σας ρωτώ (λέει ο συγγραφέας του άρθρου) είναι δυνατόν ο Έλληνας να πιστεύει σε ευνουχισμό του ανθρωπίνου πνεύματος; Τι είπε ρε το άτομο; Με κούφανε τώρα! Ο Έλληνας (της παλιάς εποχής διότι η νέα γενιά ξύπνησε) πιστεύει ότι είναι απόγονος του πρώτου βλάκα της Εβραϊκής μπαρουφολογίας που έχασε τον παράδεισο για να φάει ένα φρούτο και της πρώτης χαζοβλαμμένης γκόμενας που την ξεγέλασε ένα φιδάκι. Πιστεύει ότι κουβαλάει την αμαρτία τους ως ελαττωματικό σκεύος που είναι και η μόνη σωτηρία του είναι ο έσχατος Αδάμ ο Ιησούς του οποίου το όνομα σημαίνει ο Γιαχβέ σώζει. Πάντως ψέματα του λένε οι παπάδες. Δεν κληρονόμησε την αμαρτία τους, αλλά την βλακεία τους την οποία ανέδειξε σε φιλοσοφία το Ιερατείο της συμφοράς.
    ➡️ «Μέγαν έχομεν πόθον προς Θεόν των Εβραίων» (Άγιος Ρωμανός ο Μελωδός)

    • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 06/12/2019 @ 6:09 ΜΜ

      ΓΙΑΤΡΟΣ ΤΙ ΓΙΑΤΡΟΣ………………«Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν. Αμήν.»
      ……………..ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ…+++Ο Ιησούς προσέφερε επίσης στο νέο αυτόν -και προσφέρει και σε όλους τους νέους του κόσμου- την μεγαλύτερη ευεργεσία και την ύψιστη τιμή: Να γίνει απόστολός Του, να στραφεί και προς τους άλλους, να αγαπήσει πραγματικά τον κόσμο, να προσφέρει από αυτό που είναι πρώτα και μετά από αυτό που έχει, να ευαγγελιστεί τα έθνη, να μιλήσει σε όλους για τον Χριστό και τη βασιλεία Του. Γιατί δεν μπορεί κάποιος να προσκολληθεί εξίσου καί στον Χριστό καί στον μαμωνά. Έναν από τους δύο κοροϊδεύει, ή βρίσκεται σε μεγάλη σύγχυση. Ο νεαρός όμως έφυγε σκυθρωπός και με κατεβασμένο το κεφάλι, αφού ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ και ήταν ΥΠΟΔΟΥΛΩΜΕΝΟΣ σ’ αυτό. Η θρησκευτικότητά του εξυπηρετούσε δηλαδή τους εγωκεντρικούς μηχανισμούς συντήρησής του στη ζωή και δεν σήμαινε κατ’ ουδένα τρόπο την πλήρη αποδοχή του θελήματος του Θεού. Τότε βρήκε ευκαιρία ο Θεάνθρωπος και μίλησε για την ζημιά που μπορεί να επιφέρει στον άνθρωπο ο πλούτος -ως ειδωλολατρία, αφού μεταθέτει το υπαρξιακό βάθος στα υλικά ή ψυχικά αγαθά και όχι στο ίδιο το πρόσωπο του Χριστού. Πολλοί δυσανασχέτησαν τότε γιατί, σύμφωνα με την αντίληψη της εποχής (αλλά και για τον πολύ μεταγενέστερο δυτικό-προτεσταντικό, θρησκευτικό καπιταλισμό), Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΣΗΜΑΔΙ ΕΥΝΟΙΑΣ του Θεού. Ο Χριστός αντιστρέφει όμως τα πράγματα και τα λόγια Του δηλώνουν πως, εκείνος που ΑΓΚΙΣΤΡΩΝΕΤΑΙ στο χρήμα, έχει βρει το θεό του, αλλά όχι τον αληθινό Θεό. Στην πραγματικότητα λατρεύει ΕΝΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, που δένει τον άνθρωπο στην ύλη και πνίγει την αληθινή χαρά και ελευθερία, αφού υποτάσσει στο ‘έχειν’ και διαστρέφει έτσι το ‘είναι’ 8, το ίδιο το νόημα της ζωής. Αν ο πλούσιος είναι δηλαδή υπερήφανος και αμάλακτος, αν ζει μόνο για να υλοποιεί ανούσιες και βλαβερές επιθυμίες, αν είναι ανελεήμονας απέναντι σε χήρες και ορφανά και πονεμένους, αν δεν μπορεί να αναπνεύσει τον αέρα της πνευματικής ελευθερίας, αν δεν βρίσκει ποτέ χρόνο για να ασχοληθεί με το Θεό και την καλλιέργεια της ψυχής του, ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΝΕΚΡΟΣ. Αν όμως μεταμεληθεί, και ζήσει με ψυχικό μεγαλείο και ελεήμονα συμπεριφορά, τότε η θύρα της αιώνιας ζωής είναι ανοικτή. Και είναι ανοικτή όχι μόνο στους πλούσιους κάθε εποχής, αλλά και στον καθένα από εμάς που θα θελήσει να βρει τον πραγματικό εαυτό του κοντά στον Θεό και τους ανθρώπους και να σωθεί. Ο χριστιανός εξάλλου που πιστεύει πραγματικά στο Θεό δεν μπορεί να νοιάζεται μόνο για την ‘ψυχούλα’ του, δεν μπορεί να είναι απαθής και μοιρολάτρης, αφού και ο Χριστός ταύτισε τον εαυτόν του με τους πεινασμένους, τους ξένους, τους άρρωστους και τους φυλακισμένους, και τόνισε πως αδιαφορία γι’ αυτούς είναι αδιαφορία για τον ίδιο3.

  2. ΜΗΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕΙ 06/12/2019 @ 2:47 ΜΜ

    Κατά τον Κ. Παπαρρηγόπουλο, «η αρχαία θρησκεία κατέρρεε εσωτερικά. Ο αρχαίος κόσμος κατέπιπτε βαθμηδόν, ΟΙΚΟΘΕΝ ΜΑΛΛΟΝ ή δι’ εξωτερικής επιδράσεως… Οι ναοί κατέπιπτον και η πίστις εμαραίνετο και εν γένει το αρχαίον θρήσκευμα εφθείρετο. Αλλ’ εφθείρετο ηρέμα, ως εξ οργανικού θανατηφόρου νοσήματος μάλλον ή δια πληγών έξωθεν καταφερομένων». (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους (εκδ. Ν.Δ. Νίκαια) τ. Γ, σ. 527 ε.).
    Ο Παπαρηγόπουλος εγραψε πολλά ιστορικά συγγράμματα, από τα οποία το σπουδαιότερο είναι η πεντάτομη «Ιστορία του Ελληνικού Έθνους» (1860-1872), στο οποίο επιχειρηματολόγησε για την ιστορική συνέχεια του ελληνικού έθνους και παρουσίασε την ελληνική ψυχή ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΗ από τα αρχαία χρόνια μέχρι τη σύγχρονη εποχή. Βασικός σκοπός του ήταν να αποδείξει το εσφαλμένο της θεωρίας του γερμανού ιστορικού Φαλμεράιερ, που υποστήριζε ότι οι νεώτεροι Έλληνες δεν έχουν φυλετική συγγένεια με τους αρχαίους Έλληνες.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/12/2019 @ 3:42 ΜΜ

      ➡️ 400 χρόνια μετά τον Χριστό και ο Έλληνας Χριστό δεν είχε. Στην Ιστορία του Ελληνικού έθνους διαβάζουμε ότι οι χριστιανοί στην Ελλάδα ήταν λίγοι και ότι η Αθήνα ήταν παγανιστική με πολυάριθμους οπαδούς της αρχαίας θρησκείας. Η Ελλάδα ήταν του αρχαίου τρόπου ζωής. (τόμος 9 σελίδα 16, 76)
      ➡️ Επειδή λοιπόν η Ελλάδα ήταν Παγανιστική, στάλθηκε ο Αλάριχος από τους στρατιωτικούς άρχοντες του Βυζαντίου και με την βοήθεια του χριστιανικού κλήρου ισοπέδωσε τους Ναούς της παλιάς θρησκείας, σφάζοντας ταυτόχρονα τους άντρες από 18 χρονών και πάνω. (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Τόμος 9 σελίδα 76 και 80)
      ➡️ «Αλλ`εις την πίστιν προς τους Όλυμπίους Θεούς ενέμενεν ακόμη μετ`ισχυρογνωμοσύνης το μέγα πλήθος των Αθηναίων παρά την επιδρομή των Γότθων και της ενεργείας των Βυζαντίνων Ιερέων. Η δε αρχαία θρησκεία ίσχυσε να συνεχίσει εν αυταίς δή ταις Αθήναις τον εναντίον του χριστιανισμού αγώνα επί μακρότερον αιώνος όλου μετά τον Αλάριχον, ως εξάγομεν εκ της επί το διάστημα τούτο του χρόνου διατηρήσεως της Πλατωνικής Ακαδημίας.» (Ιστορία της πόλεως Αθηνών κατά τους μέσους αιώνας – Τόμος Α σελ 110)
      ➡️ «Η Αθήνα διατήρησε έναν παγανιστικό χαρακτήρα για τον μεγαλύτερο μέρος του πέμπτου αιώνα λόγω της ακαδημίας του Πλάτωνα. Τότε είχε μια μικρή χριστιανική κοινότητα, η οποία βεβαιώνεται στη χριστιανική λογοτεχνία.» (Trombley (1993) i 284)
      ▪️ Όπου ζούσε το Ελληνικό πνεύμα φυτοζωούσε ο χριστιανισμός. Όποιος είχε μέσα του τον Έλληνα δεν μπορούσε να συμμαχήσει με τα εβραϊκά Ιερά κείμενα (Π Δ) του χριστιανισμού.
      ➡️ «Η γλώσσα, η θρησκεία, τα ήθη και οι νόμοι των προγόνων εξηκολούθουν υφιστάμενα εν ΠΟΛΕΣΙ και ΧΩΡΑΙΣ καίτοι δε ο χριστιανισμός είχεν αποκτήσει δημοσίαν ισχύν.» (Ιστορία της πόλεως Αθηνών κατά τους μέσους αιώνας – Τόμος Α σελ 99)
      ▪️ Τον 6ο αιώνα ο Ιουστινιανός εξαπολύει τρομερό διωγμό κατά των Αλητήριων Ελλήνων (δικά του λόγια) και όπως γράφει ο Chuvin, αυτός ευθύνεται για την επίσημη ΕΞΟΝΤΩΣΗ του παγανισμού.
      ➡️ «Ο Μαλάλας μιλώντας για την βασιλεία του Ιουστινιανού βεβαιώνει ότι έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων. Στον Θεοφάνη διαβάζουμε ότι ο Ιουστινιανός παρασύρθηκε αναιδώς προς τον ελληνισμό. Ο ίδιος ονομάζει των διωγμό κατά των ειδωλολατρών ελληνικό διωγμό.» (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Τόμος 9 σελίδα 193.)
      ▪️ Ο αρχαιοελληνικός κόσμος υποχρεώθηκε να υποταχθεί στην τρομοκρατία που επέβαλε η νέα θρησκεία με τη συνδρομή του Κράτους. Καταστροφές αρχαίων ναών, βίαιοι θάνατοι φιλοσόφων, ομαδικοί διωγμοί πνευματικών ανθρώπων, ήταν φαινόμενα συνηθισμένα.

      • ΠΑΡΕ ΝΑ ΧΕΙΣ ΜΙΣΕΛΛΗΝΑ 06/12/2019 @ 8:54 ΜΜ

        oimos-athina.blogspot.com/2013/02/hxh.html

        ΕΚΑΝΕ Η ΜΥΓΑ ΚΟΛΟ ΚΑΙ ΕΧΕΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΛΟ…

        • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/13/2019 @ 2:50 ΠΜ

          Εσύ προσωπικά δεν μπορείς να μου δώσεις τίποτα. Είσαι ένα καμένο χαρτί που ενώ έχεις καεί συνεχίζεις να αποτελείς ρυπογόνο παράγοντα για τους γύρω σου. Πριν απαντήσω ας πάρουμε μια γεύση από το κήρυγμα ενός ανθέλληνα.
          ➡️ «…όταν οι Έλληνες μας αντιμιλούν, είναι καλό να γελάς εις βάρος τους και να κλαις για λογαριασμό τους.» (Ιωάννης Χρυσόστομος)
          ▪️ Θα σου απαντήσω παρακάτω σε κάδρο 16:9 για να το νιώσεις.

    • Ανωνυμος 06/12/2019 @ 5:33 ΜΜ

      Οι νεοέλληνες με τους αρχαίους Έλληνες έχουν σχέση όση και ο Παρθενώνας με την οικτρή νεοελληνική αρχιτεκτονική πλάκα-μπαλκόνι πυλωτη

      • ΑΝΩΝΥΜΕ ΜΙΣΕΛΛΗΝΑ 06/12/2019 @ 8:26 ΜΜ

        Να υποθέσουμε ότι ομιλείς ως νεότουρκος΄?
        Τια ίδια ελέγε και ό άλλος ο μισέλληνας ο Φαλμεράιερ,

  3. Αχιλλεύς 06/12/2019 @ 3:19 ΜΜ

    Και όποτε γράφεται κάποιο άρθρο για την ορθοδοξία βκαι το Χριστό… τσουπ… Νά και ο γιατρός! Βρε μάγκα κούρασες!!!

  4. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/13/2019 @ 2:51 ΠΜ

    Απευθύνομαι σε αυτόν που με αποκαλεί μισέλληνα πετώντας στην μούρη μου ένα έτοιμο ανιστόρητο χριστιανικό σεντόνι μιας και ο ίδιος στόμα έχει και μιλιά δεν έχει.
    Το σεντόνι της βλακείας ξεκινά με τα εξής: «Ο χριστιανισμός δεν εδίωξε την αρχαία Ελληνική κληρονομιά.» Ωραίο ανέκδοτο αυτό!
    ▪️ Ο Ι Χρυσόστομος «εις τον μακάριον Βαβύλαν» ξεκαθαρίζει για ποιόν λόγο διεσώθησαν από την μανία των χριστιανών και κάποια ελάχιστα κείμενα των Ελλήνων φιλοσόφων.
    ➡️ «οι φιλόσοφοι (των Ελλήνων) είναι καταγέλαστοι και δεν διαφέρουν από τα φλύαρα παιδιά. Είναι τόσο γελοία αυτά που έγραφαν ώστε τα βιβλία τους εξαφανίστηκαν κι αν διεσώθει κάποιο βιβλίο τους, βρίσκεται στα χέρια χριστιανών και με αυτόν τον τρόπο εξευτελίζουμε τις πλεκτάνες τους διότι δεν φοβόμαστε τα φίδια και τους σκορπιούς. Έχουμε λάβει εντολή από τον Θεό να καταπατούμε τα φίδια και τους σκορπιούς» (539,2 D–E)
    ▪️ Μην αναρωτιέστε λοιπόν ποιοι κατέστρεψαν τα βιβλία των Ελλήνων φιλοσόφων και για ποιόν λόγο διέσωσαν κάποια εξ αυτών. Φίδια και σκορπιοί λοιπόν για τους χριστιανούς Πατέρες ο Πλάτων, ο Σωκράτης, ο Ηράκλειτος, ο Αριστοτέλης και όλοι οι άλλοι μεγάλοι Τιτάνες του πνεύματος στους οποίους όλος ο πολιτισμένος κόσμος υποκλίνεται.
    ➡️ «Η ελληνική ποίηση, η φιλοσοφία, η φιλολογία και η ιστορία καταπολεμήθηκαν από την εκκλησία.» (Ιστορία του Ελληνικού έθνους Τομ 9 σελ 194.)

  5. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/13/2019 @ 2:52 ΠΜ

    Διαβάζουμε στο ανιστόρητο σεντόνι. «Όσο για τον Αλάριχο ο Gregorovius αναφέρει ότι υπερβάλλουν όσοι θεωρούν ότι οι Γότθοι (του Αλάριχου) προέβησαν επίτηδες σε σκόπιμη καταστροφή των ναών και ιερών.»
    ▪️ Ο συγγραφέας αυτού του κειμένου στηρίζει την υπεράσπιση του στον F. Gregorovius (Ιστορία των Αθηνών, Βιβλιοθήκη Μαρασλή, Αθήναι 1904, τ. 1, σ. 101, 103.)
    Για ποιο λόγο στήριξε την υπεράσπιση του σε μια τόσο δυσεύρετη πηγή; Εσύ που παρέθεσες το έτοιμο σεντόνι βρήκες αυτή την Πηγή και διασταύρωσες τα δεδομένα ή απλά Πιστεύεις ότι σου πασάρουν οι ποιμένες σου;
    ▪️ Για ποιο λόγο δεν επικαλέστηκε τον Πατέρα της Ελληνικής ιστοριογραφίας (Παπαρρηγόπουλο) του οποίου το έργο η «Ιστορία του Ελληνικού Έθνους» κυκλοφορεί on line;
    ➡️ Παραθέτω από την Ιστορία του Ελληνικού Έθνους τομ 9 σελ 80 «Γενικά όμως το έργο του Αλάριχου διευκόλυναν η συνεννόηση του με τους πολιτικούς και τους στρατιωτικούς άρχοντες, και η βοήθεια που του πρόσφερε ο χριστιανικός κλήρος.»
    ▪️ Κατάλαβες γιατί; Όσα δεν φτάνει ο Οίμος τα κάνει κρεμαστάρια. Συνεχίζω με λίγο Παπαρρηγόπουλο για να το ευχαριστηθείς.
    ➡️ … οι μοναχοί διευκόλυναν πολύ την επιδρομή του Αλάριχου. Ο Ρουφίνος επωφελήθηκε κυρίως από την αντιπάθεια των χριστιανών κατά της ειδωλολατρίας, οι οποίοι, επειδή ήταν λίγοι στην κυρίως Ελλάδα και βλέποντας μέχρι εκείνα τα χρόνια τους ειδωλολάτρες (Έλληνες) να τελούν ελεύθερα τα σχετικά με τη λατρεία τους, ήταν διατεθειμένοι να συμμαχήσουν με τους Γότθους για να μπορέσουν τελικά να καταφέρουν καίριο χτύπημα στους αντιπάλους τους. Ο Γερόντιος, ο Αντίοχος και οι άνθρωποι του περιβάλλοντος τους θεωρούσαν ότι εξυπηρετούσαν το συμφέρον της θρησκείας τους συμπράττοντας με τον Αλάριχο. Έτσι φαίνεται δικαιολογημένη η διαγωγή τους και δεν πρόκειται για μια απλή και κοινή προδοσία. Και άλλες όμως αποδείξεις μαρτυρούν ότι την πλεονεξία του Αλάριχου στη συγκεκριμένη επιδρομή υπέθαλψαν οι συγκεκριμένες δοξασίες που επικρατούσαν εκείνη την εποχή.» (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους τόμος 9 σελίδα 76)
    ▪️ Καλή χώνεψη απατεώνες!

  6. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/13/2019 @ 2:53 ΠΜ

    Διαβάζουμε στο ανιστόρητο σεντόνι. «Ανύπαρκτοι οι διωγμοί κατά των Εθνικών» ??
    Παραθέτω από την Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Τόμος 9 σελίδα 193.
    ➡️ «Ο Μαλάλας μιλώντας για την βασιλεία του Ιουστινιανού βεβαιώνει ότι έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων. Στον Θεοφάνη διαβάζουμε ότι ο Ιουστινιανός παρασύρθηκε αναιδώς προς τον ελληνισμό. Ο ίδιος ονομάζει των διωγμό κατά των ειδωλολατρών ελληνικό διωγμό.»
    ▪️ Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά. Είναι δυνατόν να λέει ο Παπαρρηγόπουλος για μεγάλο διωγμό εναντίον των Ελλήνων χωρίς διωκόμενους Έλληνες;
    ➡️ Η Ελλάδα 500 χρόνια μετά τον Χριστό ήταν του αρχαίου τρόπου ζωής. Όχι χριστιανική!
    1️⃣ Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Τόμος 9 σελίδα 16, 76
    2️⃣ Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Τόμος 9 σελίδα 76 και 80
    3️⃣ Ιστορία της πόλεως Αθηνών κατά τους μέσους αιώνας – Τόμος Α σελίδα 110
    4️⃣ Trombley (1993) i 284
    5️⃣ Ιστορία της πόλεως Αθηνών κατά τους μέσους αιώνας – Τόμος Α σελίδα 99
    ▪️ Ο αρχαιοελληνικός κόσμος υποχρεώθηκε να υποταχθεί στην τρομοκρατία που επέβαλε η νέα θρησκεία με τη συνδρομή του Κράτους.

    • ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 06/13/2019 @ 11:30 ΠΜ

      kee.lib.auth.gr/record/136258/files/GRI-2015-14196.pdf

      • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/13/2019 @ 2:45 ΜΜ

        Τι έγινε δεν σου κάνει ο Παπαρρηγόπουλος; Μήπως έφαγες τα μούτρα σου και ψάχνεις να την βρεις αλλιώς; Τέλος πάντων παραθέτω από την δική σου πηγή.
        ➡️ Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο θεσσαλονίκης τμήμα ποιμαντικής και κοινωνικής θεολογίας. Ειδίκευση Ιστορίας της Εκκλησίας μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία σελίδα 26.
        «Με την επίσημη εξόντωση του παγανισμού πάντως, ο Chuvin θεωρεί ότι συνδέεται περισσότερο ο Ιουστινιανός κατά τον 6 ο αι. μ.Χ., καθώς στα χρόνια της βασιλείας του υπήρχε απώλεια της ελευθερίας συνείδησης. Κατά συνέπεια πολλοί Εθνικοί διάλεξαν είτε ένα λαθραίο τρόπο ζωής, είτε την αποχώρηση σε απομακρυσμένες ενδοχώρες Το 529 μ.Χ. ο Ιουστινιανός έθεσε σε ισχύ όλα τα διατάγματα των προκατόχων του, ενώ συγχρόνως ίσχυσαν κι όλα τα νέα μέτρα που πήρε κατά των μη-ορθοδόξων. Ωστόσο το μεγαλύτερο χτύπημα ενάντια στους ειδωλολάτρες δόθηκε ενάντια στο κυριότερο στήριγμά τους, το κλασικό εκπαιδευτικό σύστημα και τις σχολές τους.»
        ▪️ Περαστικά σου συνειδητοποιημένε ανθέλληνα! Δεν κάνεις τίποτα άλλο από το να γελοιοποιείσαι ξανά και ξανά.

  7. ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 06/13/2019 @ 3:46 ΜΜ

    Με το πέρασμα των αιώνων οι προκαταλήψεις αυξήθηκαν κι η μαγεία απέκτησε εξέχοντα ρόλο στον παγανισμό. Οι αρχαίοι θεοί σταδιακά έχασαν τον αριστοκρατικό τους χαρακτήρα κι έγιναν ονόματα δαιμόνων στην υπηρεσία των μάγων………..
    Τον 4ο αιώνα μ.Χ. η επίσημη ειδωλολατρία ολοφάνερα πλέον διολίσθαινε προς τη μαγεία. Κύρια στοιχεία της έγιναν η
    πίστη στους κακούς δαίμονες, η θεουργία, η μαντεία και η αστρολογία των νεοπλατωνικών. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι Νεοπλατωνικοί μετέτρεψαν τη φιλοσοφία τους σε θρησκεία, βασισμένοι σε μαγικές και δαιμονολογικές
    θεωρίες του νέο-ορφισμού, του ερμητισμού και της χαλδαϊκής μαγείας.
    Ακόμη και ο MacMullen ομολογεί πως, , υπήρχε πολύ μεγάλος αριθμός μετα- στροφών στους παγανιστές, που είχαν ως κύρια αιτία την παρουσία υπερφυσικών δυνάμεων, και εξορκισμών από την πλευρά των Χριστιανών….
    Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι μέσα σε λίγους αιώνες ο παγανισμός κατέρρευσε με ελάχιστη αντίσταση. Είναι
    χαρακτηριστικό το ότι η πολεμική του κράτους εναντίον του ήταν ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ από αυτήν κατά των αιρέσεων, κάποιες από τις οποίες μάλιστα, όπως ο Μονοφυσιτισμός, επιβίωσαν μέχρι σήμερα………………….
    Κύρια αιτία της πολεμικής του Χριστιανισμού προς τον παγανισμό αποτέλεσε η αμφισβήτηση του θεμελίου
    του ελληνο-ρωμαϊκού κόσμου, του ρελατιβισμού. Ο πόλεμος δηλαδή ήταν ενάντια στη ΜΑΓΕΙΑ, την ΕΚΠΟΡΝΕΥΣΗ και την αντίληψη ότι η ηθική είναι ατομική επιλογή κι ευθύνη.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/13/2019 @ 5:34 ΜΜ

      Εδώ δεν εξετάζουμε αν η αρχαία θρησκεία τον 5ο αιώνα είχε διαφοροποιηθεί (ούτως η άλλως εξαρχής δεν υπήρχε σταθερή λατρεία) αλλά το γεγονός ότι η Ελλάδα 500 χρόνια μ.χ Χριστό δεν είχε. Δεν ήταν χριστιανική αλλά του αρχαίου τρόπου ζωής.
      ▪️ Σχετικά με τον MacMullen η άποψη του δεν συνοδεύεται από κάποια ιστορική πηγή που να προσδιορίζει ως ιστορική πραγματικότητα την παρουσία υπερφυσικών δυνάμεων από μέρους των χριστιανών και συνεπώς την δήθεν μεταστροφή των παγανιστών.
      ▫️ Πέραν αυτού εμείς μιλάμε για τους Έλληνες.
      ➡️ Παραπάνω απέδειξα με αδιάσειστα ιστορικά στοιχεία (όχι απόψεις και εικασίες) από σοβαρά έργα (όπως η Ιστορία του Ελληνικού Έθνους) ότι οι αρχαίοι μας πρόγονοι διώχθηκαν για την πίστη τους από τους χριστιανούς.
      ➡️ «…έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων … ο Ιουστινιανός παρασύρθηκε αναιδώς προς τον ελληνισμό.» ( Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Τόμος 9 σελίδα 193.)
      ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΟΛ ⤵️
      Έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων; Ναι ή Όχι;

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/13/2019 @ 6:01 ΜΜ

      Από αυτά που παρέθεσες ⤵️
      «Ο πόλεμος δηλαδή ήταν ενάντια στη μαγεία, την εκπόρνευση και την αντίληψη ότι η ηθική είναι ατομική επιλογή κι ευθύνη.
      ➡️ «Ο λόγος για τον οποίο πιθανώς το χριστιανικό βυζαντινό κράτος έκανε τα στραβά μάτια, ήταν το γεγονός ότι η πορνεία μπορούσε να είναι πολύ προσοδοφόρα και ως εκ τούτου ευεργετική για το κρατικό θησαυροφυλάκιο μέσω της φορολογίας.» (Τάκιτου, Χρονικά II.85.1-2. Σουητώνιου Καλιγούλας 40.)
      ▪️ Άντε καληνύχτα! Απάντησε ανθελληνικό τρόλ στην παραπάνω ερώτηση μου αν σε παίρνει.

  8. ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 06/13/2019 @ 9:38 ΜΜ

    Στο Βυζάντιο υπήρχαν πολλοί αδίστακτοι έμποροι ανθρώπων, οι οποίο γυρνούσαν στα χωριά και είτε αγόραζαν μικρά κορίτσια από τους γονείς τους είτε παραπλανούσαν όμορφες νέες με παχυλές υποσχέσεις, με συνέπεια να τις πείθουν να τους ακολουθήσουν σε μεγάλα αστικά κέντρα, ιδίως στην Κωνσταντινούπολη. Εκεί τις εγκαθιστούσαν σε πορνεία και τις εκμεταλλεύονταν και για να είναι σίγουροι ότι δεν πρόκειται να αποδράσουν, τις υποχρέωναν να υπογράφουν συμβόλαια με τα οποία οριζόταν ο χρόνος παραμονής τους στον χώρο όπου είχαν εγκατασταθεί. Οι άτυχες γυναίκες δύσκολα μπορούσαν να αντιδράσουν, μολονότι υπήρχαν νόμοι, από την εποχή του Θεοδόσιου Β’, που τις προστάτευαν.
    Αλλο λοιπόν να υπάρχει πορνεία,άλλο να είναι σε καιρούς τόσο αποδεκτή όπως στην ύστερη παρακμάζουσα αρχαιότητα,
    όσο ώστε να εκδίδονταν οι ΙΕΡΟΔΟΥΛΕΣ σε ναούς.Δεν χρείαζεται να προσθέσουμε τίποτα οι λέξεις ομιλούνε από μόνες τους.,Ιερό-δουλες…
    Οσο για την μαγεία την κατάπιες σαν βάτραχος,,που σημαίνει ότι αθελά σου ,αποδέχεσαι ότι η αρχαία φιλοσοφία
    κατέληξε μαγεία ,το οποίο σήμανε φυσιολογικά και το τέλος της ,αμετανόητε μισέλληνα .

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/14/2019 @ 1:24 ΠΜ

      Το επιχείρημα (από το κείμενο που παρέθεσες) ότι ο πόλεμος εναντίον των παγανιστών σχετίζονταν με την πορνεία καταρρίφθηκε ασυζητητί εφόσον το χριστιανικό Βυζαντινό κράτος έκανε τα στραβά μάτια στην πορνεία τσιμπώντας τους φόρους.
      ▪️ Όσον αφορά την μαγεία με τους διαόλους που και καλά έτρεμαν ενώπιον των χριστιανών με τις υπερφυσικές δυνάμεις αυτά ανήκουν στην σφαίρα των αλκοολικών φαντασιώσεων των οπαδών του Γιαχβέ Ιησού.
      ▫️ Γράφεις: «η αρχαία φιλοσοφία κατέληξε μαγεία, το οποίο σήμανε φυσιολογικά και το τέλος της.»
      Πάμε να δούμε την αλήθεια του ισχυρισμού σου.
      ➡️ «Η Αθήνα διατήρησε έναν παγανιστικό χαρακτήρα για τον μεγαλύτερο μέρος του πέμπτου αιώνα λόγω της ακαδημίας του Πλάτωνα. Τότε είχε μια μικρή χριστιανική κοινότητα, η οποία βεβαιώνεται στη χριστιανική λογοτεχνία.» (Trombley (1993) i 284)
      ▪️ Όπου ζούσε το Ελληνικό πνεύμα (μαγεία κατ`εσέ) φυτοζωούσε ο χριστιανισμός. Όποιος είχε μέσα του τον Έλληνα δεν μπορούσε να συμμαχήσει με τα εβραϊκά Ιερά κείμενα (Π Δ) του χριστιανισμού.
      ▫️ Το χαζοεπιχείρημα σου έπεσε από τον ουρανοξύστη της αλήθειας και έγινε αλοιφή.
      ΕΡΩΤΗΣΗ: Έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων; Ναι ή Όχι;
      ? Έγινε Ναι ή Όχι; Απάντησε αν σε παίρνει.

  9. ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 06/14/2019 @ 11:25 ΠΜ

    Οχι ο διωγμός μισέλληνα έναντι των ειδωλολατρών δεν ήταν σφοδρός.
    Χειριστο ολίσθημα δια την αλήθεια,η επίκληση ήμισυ η μέρος αυτής.
    Η αλήθεια δεν είναι φραντζόλα να την κόψουμε σε φέτες και να διαλέξουμε όποια φέτα επιθυμούμε πρός βρώσην.
    Το 529 μ.Χ. όντως ο Ιουστινιανός έστειλε διάταγμα στην Αθήνα να μη διδάσκει κανείς φιλοσοφία, να μην ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ κανείς με την αστρολογία (τα άστρα και τους πλανήτες), ούτε να κάνει ΜΑΝΤΕΙΑ με ΚΥΒΟΥΣ, γιατί κάποιοι τέτοιοι ΒΡΕΘΗΚΑΝ στην Κωνσταντινούπολη και τιμωρήθηκαν άσχημα. Με άλλα λόγια, στο διάταγμα αυτό η φιλοσοφία ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ με την αστρολογία και τη μαντική ως βλάσφημες απέναντι στη χριστιανική θρησκεία. Γι αυτό, απαγορευόταν η διδασκαλία της φιλοσοφίας στη νεοπλατωνική σχολή των Αθηνών . Με προηγούμενα διατάγματα είχε απαγορευθεί στους ειδωλολάτρες, επειδή πίστευαν σε αρχαίους θεούς, και γενικά σε όλους τους μη Χριστιανούς, να αναλαμβάνουν δημόσιες θέσεις. Απόλυτα φυσιολογικό…
    Οι καθηγητές της σχολής των Αθηνών, σε αντίθεση με τους καθηγητές της νεοπλατωνικής σχολής της Αλεξάνδρειας , βιοπορίζονταν μόνο από τα δίδακτρα και την περιουσία της σχολής. Νέα πιο αυστηρά διατάγματα εναντίον όσων δεν ήταν Χριστιανοί (με κατασχέσεις περιουσιών και προσωπικές επιθέσεις) καθώς και οι φήμες ότι οι Πέρσες ίσως είχαν δημιουργήσει την ιδανική κοινωνία, οδήγησαν τους φιλοσόφους στην Περσία.Οι επτά φιλόσοφοι της σχολής των Αθηνών Δαμάσκιος , Σιμπλίκιος , Ευλάμιος, Πρισκιανός, Ερμείας, Διογένης, Ισίδωρος, έτρεξαν στην περσική Βαβυλωνία, στην πόλη Κτησιφών, στην αυλή του βασιλιά Χοσρόη Β΄ που πίστευαν ότι ίσως είναι ο φιλόσοφος-βασιλιάς όπως τον περιέγραψε ο Πλάτων . …
    Αυτή ήταν η μεγαλύτερη νίλα για τους Παγανιστές Φιλοσόφους και όχι ο διωγμός των χριστιανών.
    Η κατάρεσυη της ουτοπίας του Πλάτωνα .Δυστυχώς γρήγορα απογοητεύθηκαν από την πραγματικότητα που δεν είχε ΚΑΜΙΑ σχέση με αυτό που φαντάζονταν.Ευτυχώς, όμως, με τη συνθήκη ειρήνης μεταξύ Ρωμαίων και Περσών το 532 μ.Χ. μπόρεσαν να επιστρέψουν ΑΦΟΒΑ στην πατρίδα τους και να ζήσουν ελεύθερα χωρίς να ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ να αλλάξουν θρησκεία και να γίνουν χριστιανοί.
    Πηγές αποδεικνύουν ότι σταδιακά, μέχρι τα μέσα του 5ο αιώνα, τα περισότερα ειδωλολατρικά ιερά είχαν καταρρεύσει, όχι εξαιτίας των επιθέσων των Χριστιανών, αλλά επειδή είχαν ήδη εγκαταλειφθεί και δεν ήταν δυνατόν πλέον να συντηρηθούν από τις δύο βασικές πηγές χορηγίας τους: το δημόσιο ταμείο και τους πιστούς της αρχαίας θρησκείας.Είναι χαρακτηριστικό ότι, όταν ο νεοπλατωνικός φιλόσοφος Πρόκλος επισκέφθηκε την Αθήνα πριν από το 432 και ανέβηκε στην Ακρόπολη, βρήκε τον Παρθενώνα και τα άλλα ιερά κλειστά αρκετά χρόνια πριν τη σφράγισή τους από το Θεοδόσιο β.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/14/2019 @ 12:46 ΜΜ

      Στην ερώτηση μου «Έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων; Ναι ή Όχι;» απάντησες Όχι.
      ➡️ Παραθέτω από την Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Τόμος 9 σελίδα 193 ⤵️
      «…έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων … ο Ιουστινιανός παρασύρθηκε αναιδώς προς τον ελληνισμό.» Ο λόγος σου δεν έχει καμιά αξία!
      ▪️ Αναπαράγεις κι εσύ όπως και άλλοι τις αλκοολικές φαντασιώσεις της Ιωάννα Στουφή – Πουλημένου (πουλημένη όνομα και πράγμα) που ως πηγή χρησιμοποιεί (όπως η ίδια λέει) τα σχόλια του Kaldellis.
      ▫️ Ο Πρόκλος ήταν διευθυντής της Πλατωνικής Ακαδημίας η οποία σύμφωνα με τους Ιστορικούς ήταν υπεύθυνη για τον παγανιστικό χαρακτήρα της Αθήνας με τους χριστιανούς να είναι όλοι κι όλοι μια χούφτα άνθρωποι μετρημένοι στα δάχτυλα.
      ▫️ Όπου ζούσε το Ελληνικό πνεύμα φυτοζωούσε ο χριστιανισμός. Όποιος είχε μέσα του τον Έλληνα δεν μπορούσε να συμμαχήσει με τα εβραϊκά Ιερά κείμενα (Π Δ) του χριστιανισμού.
      ▫️ Τα ιστορικά στοιχεία δείχνουν ότι ο χριστιανισμός επιβλήθηκε με την Βία όπως με βαρβαρικές επιδρομές (Αλάριχος) και θανατικές ποινές εναντίον Ελλήνων που δεν ήθελαν τον Χριστό.
      ➡️ «Αλλ`εις την πίστιν προς τους Όλυμπίους Θεούς ενέμενεν ακόμη μετ`ισχυρογνωμοσύνης το μέγα πλήθος των Αθηναίων παρά την επιδρομή των Γότθων και της ενεργείας των Βυζαντίνων Ιερέων. Η δε αρχαία θρησκεία ίσχυσε να συνεχίσει εν αυταίς δή ταις Αθήναις τον εναντίον του χριστιανισμού αγώνα επί μακρότερον αιώνος όλου μετά τον Αλάριχον, ως εξάγομεν εκ της επί το διάστημα τούτο του χρόνου διατηρήσεως της Πλατωνικής Ακαδημίας.» (Ιστορία της πόλεως Αθηνών κατά τους μέσους αιώνας – Τόμος Α σελ 110)

  10. ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 06/14/2019 @ 5:42 ΜΜ

    Ποιά Ιωλάννα Στουφή?
    Η ΄συγχρονη ακαδημαική έρευνα που συχνά ευαγγείζεσαι μεγαλόσαυρε μισέλληνα-,όταν βέβαια σε συμφέρει– υποστηρίζει άλλα…
    http://www.jstor.org/stable/25017472?read-now=1&seq=1#page_scan_tab_contents
    Ο Dem. Constantelos, αφού απαριθμεί διάφορες αναφορές για διώξεις παγανιστών και αιρετικών μέχρι και τον 6ον αιώνα, αναφέρει ότι οι πηγές είναι βασικά ΔΥΟ: Ο Προκόπιος (500 – 565) και ο Ιωάννης της Εφέσου (6ος αι.), τους οποίους θεωρεί μη ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥΣ. Αυτοί οι δύο Βυζαντινοί ιστορικοί είχαν προσωπικούς λόγους να προβάλλουν ως κακή τη θρησκευτική πολιτική των αυτοκρατόρων της εποχής τους, και να υπερβάλλουν τον ηρωισμό αυτών που υπέφεραν από αυτές. Οι αντιπαγανιστικοί νόμοι που αναφέρουν δεν εφαρμόζονταν και οι διώξεις ήταν σποραδικές. Συχνά οι διώξεις είχαν πολιτικά κίνητρα, καθώς η Βυζαντινή αυτοκρατορία είχε εξωτερικούς κινδύνους και οι αυτοκράτορες επιδίωκαν εσωτερική ειρήνη και ενότητα.
    Πρόσφατες (δεκαετία 2010) δημοσιεύσεις αμφισβητούν ως ξεπερασμένο το παλαιό μοντέλο της σύγκρουσης μεταξύ παγανιστών και χριστιανών και προκρίνουν νέες πιο περίπλοκες προσεγγίσεις.
    Pagans and Christians in the Late Roman Empire: New Evidence, New Approaches (4th–8th centuries), Marianne Sághy και Edward M. Schoolman, Series: CEU Medievalia, Copyright Date: 2017, Published by: Central European University Press σελίδα 1

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/14/2019 @ 9:35 ΜΜ

      Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Τόμος 9 σελίδα 193
      «…έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων … ο Ιουστινιανός παρασύρθηκε αναιδώς προς τον ελληνισμό.»
      ➡️ Αλήθεια ή ψέμα;

      • ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 06/15/2019 @ 11:40 ΠΜ

        «Η αρχαία θρησκεία κατέρρεε εσωτερικά. Ο αρχαίος κόσμος κατέπιπτε βαθμηδόν, ΟΙΚΟΘΕΝ ΜΑΛΛΟΝ ή δι’ εξωτερικής επιδράσεως… Οι ναοί κατέπιπτον και η πίστις εμαραίνετο και εν γένει το αρχαίον θρήσκευμα εφθείρετο. Αλλ’ εφθείρετο ηρέμα, ως εξ οργανικού θανατηφόρου νοσήματος μάλλον ή δια πληγών έξωθεν καταφερομένων». (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους (εκδ. Ν.Δ. Νίκαια) τ. Γ, σ. 527 ε.).
        Αλήθεια η ψέμα?

        • ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 06/15/2019 @ 3:51 ΜΜ

          Θα κατεβάσεις το αρχείο .
          file:///C:/Users/admin/Downloads/downloaded%20(1).pdf
          ΚΑΙ ΘΑ κοιταξεις ΣΕΛΙΔΑ 153-154 ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΗ 171-172 ΣΤΟ PDF
          Απιστε φίλε μεγαλόσαυρε,εχεις βαλθεί να μου τρώς τζάμπα και βερεσέ τον χρόνο.
          Μία ώρα και κάτι έφαγα για να το βρω ιντερνετικά,μάταια βέβαια αφού δεν θα αλλάξει τίποτα..

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/16/2019 @ 3:14 ΠΜ

            «Το αρχείο /C:/Users/admin/Downloads/downloaded (1).pdf δεν βρέθηκε.» ?
            ▫️ Ελέγξτε το όνομα του αρχείου για εσφαλμένα κεφαλαία ή άλλα ορθογραφικά λάθη.
            ▫️ Ελέγξτε αν το αρχείο έχει μετακινηθεί, μετονομαστεί ή διαγραφεί.
            ➡️ Δεν βρήκες τίποτα απολύτως διότι είσαι άσχετος και αδαής.

          • ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 06/16/2019 @ 4:25 ΜΜ

            «Το αρχείο /C:/Users/admin/Downloads/downloaded (1).pdf δεν βρέθηκε.»
            Το ορχείο δεν είναι αυτό αλλά αυτό
            file:///C:/Users/admin/Downloads/downloaded%20(1).pdf

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/17/2019 @ 4:40 ΠΜ

            Ο σύνδεσμος που έχεις ανεβάσει είναι ανενεργός. Δες τον δικό μου παραπάνω. Όταν τον εισάγω στην γραμμή των διευθύνσεων εμφανίζεται αυτό: ⤵️
            «Το αρχείο /C:/Users/admin/Downloads/downloaded (1).pdf δεν βρέθηκε.» κτλ

  11. ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 06/14/2019 @ 8:05 ΜΜ

    Η Ειδωλολατρεία της αρχιότητας ,άνθισε.ωρίμασε ,ξεθύμανε και απέθανε αργά και ήσυχα μέσα στους αιώνες.
    Εάν διώχθηκαν οι παγανιστές σφοδρά από την Ορθοδοξία,όπως ισχυρίζονται σήμερα οι νεοπαγανιστές,,ο Πλήθων ο Γεμιστός ο πιο σπουδαίος , μορφωμένος, λάτρης ,υπέρμαχος της παλαιάς θρησκείας και του Πλάτωνα. στα μετέπειτα χρόνια, δεν είχε κανένα λόγο να παραστεί σε οικουμενική σύνοδο της εκκλησίας,,για να ΥΠΕΡΑΣΠΊΣΤΕΙ την ορθοδοξία,και να εξηγήσει στους παπικούς γιατί το Αγιο Πνεύμα εκπορεύεται μόνο από τον Πατέρα και όχι και από τον Υιό…
    Εν κατακλείδι ο μεγαλύτερος εχθρός του χριστιανισμού δεν ήταν ποτέ η ειδωλολατρεία. μεγαλόσαυρε ,αλλα είναι πάντα ο γνωστικισμός που τον ακολουθεί παρά πόδας προβάλλοντας την μεγαλύτερη διαβολή και αντοχή μέσα στον χρόνο,
    αλλάζοντας συνέχεια μορφή όπως το φίδι δέρμα.
    antifono.gr/%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82/

    Δυστυχώς ο Θεός να με συγχωρέσει ο γνωστικισμός σήμερα αλλοίωνει και διαβάλει την ορθή πίστη,το φρόνιμα αρκετών Ελλήνων διότι κολακεύει και καλοπιάνει τον άνθρωπο και τα πάθη του..

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/15/2019 @ 11:38 ΠΜ

      Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Τόμος 9 σελίδα 193
      «…έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων … ο Ιουστινιανός παρασύρθηκε αναιδώς προς τον ελληνισμό.»

      • ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 06/15/2019 @ 4:14 ΜΜ

        Ο Μαλαλάς όντως είπε ότι έγινε μεγάλος διωγμός εναντίον των ειδωλολατρών,
        Η εξιστόρησή του Μαλάλα όμως εστιάζει κυρίως στην ΑΝΤΙΟΧΕΙΑ και την Κωνσταντινούπολη, και εκτός από τα γεγονότα σχετικά με τον Ιουστινιανό και τους διαδόχους του, η υπόλοιπη είναι μικρής ιστορικής χρησιμότητας.
        Προφανώς σίγουρα δεν γνώριζε ο Μαλάλας τι γινόταν στην Αθήνα για παραδειγμα.
        Ο δε Θεοφάνης είπε ότι ο ΙΟΥΛΙΑΝΟΣ Ο ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ παρασύρθηκε αναιδώς προς τον ελληνισμό-ειδωλολατρεία-
        Αυτό φανερώνει η ότι δεν διαβάζεις πραγματικά Παπαρηγόπουλο,η διαβάζεις και τον διαστρέφεις σκόπιμα .
        Το σίγουρο είναι ότι δεν γνωρίζεις αρκετα ελληνικά για να καταλάβεις ότι ποτέ ο Ιουστιανιανός δεν θα ήταν ελληνιστής.
        Αμέσως όταν αμφέβαλλες για το μαθε παιδί μου γράμματα αποδείχθηκε σωστό.

        • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/16/2019 @ 3:15 ΠΜ

          «Ο Μαλάλας μιλώντας για την βασιλεία του Ιουστινιανού βεβαιώνει ότι έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων.»
          Παραθέτω από την δική σου πηγή (αυτό δεν σε τιμά καθόλου αδιάβαστε)
          ➡️ Ειδίκευση Ιστορίας της Εκκλησίας μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία σελίδα 26. «Το 529 μ.Χ. ο Ιουστινιανός έθεσε σε ισχύ όλα τα διατάγματα των προκατόχων του … (τα οποία ίσχυαν για όλη την αυτοκρατορία)
          ➡️ Ιουστινιάνειος Κώδικας 1.11.10. «Αν κάποιος κρύβεται μέσα στο κράτος μας και συλληφθεί να διαπράττει το αμάρτημα της ειδωλολατρίας, θα υποβληθεί στις έσχατες τιμωρίες…»
          ➡️ Ιστορία ελληνικού έθνους Τομ 9 σελίδα 63 «Και όπως συνέβαινε συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις, η εφαρμογή αυτών των νόμων ξεπερνούσε πολλές φορές την αυστηρότητα των ίδιων των νόμων.»
          ➡️ Στην πολιτική ιδεολογία της Βυζαντινής αυτοκρατορίας σελίδα 23 διαβάζουμε ότι οι ειδωλολάτρες εξοντώθηκαν από τον Ιουστινιανό. Όπως γράφει ο Chuvin, (ειδικός ιστορικός στην αρχαία Ελλάδα) αυτός ευθύνεται για την επίσημη εξόντωση του παγανισμού.
          ➡️ Παραθέτω από την δική σου πηγή: «Με την επίσημη εξόντωση του παγανισμού πάντως, ο Chuvin θεωρεί ότι συνδέεται περισσότερο ο Ιουστινιανός κατά τον 6 ο αι. μ.Χ., καθώς στα χρόνια της βασιλείας του υπήρχε απώλεια της ελευθερίας συνείδησης.»
          ▪️ Όλες οι πηγές λένε το ένα και το αυτό.! Τον μεγάλο διωγμό που εξαπέλυσε ο Ιουστινιανός σε όλη την αυτοκρατορία εναντίον του Ελληνισμού.
          Ερώτηση: Οι Έλληνες εκείνη την εποχή στον Ελλαδικό χώρο ήταν στην πλειοψηφία τους χριστιανοί;
          ➡️ Στα τέλη του 5ου αιώνα μ.χ η Ελληνική φυλή εξακολουθούσε να διατηρεί σχεδόν ακέραια την αρχαία της εθνική γνησιότητα …» (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Τόμος 9 σελίδα 178)
          ➡️ «Αλλ`εις την πίστιν προς τους Όλυμπίους Θεούς ενέμενεν ακόμη μετ`ισχυρογνωμοσύνης το μέγα πλήθος των Αθηναίων…» (Ιστορία της πόλεως Αθηνών κατά τους μέσους αιώνας – Τόμος Α σελ 110)
          ➡️ «Η Αθήνα διατήρησε έναν παγανιστικό χαρακτήρα για τον μεγαλύτερο μέρος του πέμπτου αιώνα λόγω της ακαδημίας του Πλάτωνα. Τότε είχε μια μικρή χριστιανική κοινότητα, η οποία βεβαιώνεται στη χριστιανική λογοτεχνία.» (Trombley (1993) i 284)
          ▪️ Ο αρχαιοελληνικός κόσμος υποχρεώθηκε να υποταχθεί στην τρομοκρατία που επέβαλε η νέα θρησκεία.
          ➡️ «Έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων.» ✔️

          • ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 06/16/2019 @ 1:06 ΜΜ

            ΓΙΑΤΡΟΣ
            14 Ιουνίου 2019 – 21:35
            Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Τόμος 9 σελίδα 193
            «…έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων … ο ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ παρασύρθηκε αναιδώς προς τον ελληνισμό.»
            ➡️ Αλήθεια ή ψέμα;
            ΨΕΜΑ ,ΕΠΕΙΔΉ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΟΤΙ Ο ΙΟΥΛΙΑΝΟΣ Ο
            ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΕ ΑΝΑΙΔΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ-ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ-
            ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΝΤΕΓΡΑΨΕΣ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΟ ΣΑΙΤ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ.
            ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ!

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/16/2019 @ 4:21 ΜΜ

            Ναι έχεις δίκιο εδώ. Έκανα λάθος κατά την αντιγραφή (με το χέρι) καθότι η πηγή (αυτή που σου έδωσα) δεν δίνει την δυνατότητα copy paste. Η ενότητα αφορά το Ιουστινιανό και τον μεγάλο διωγμό εναντίον των παγανιστών. Ακριβώς εκεί ο Παπαρρηγόπουλος κάνει στροφή 180 μοιρών. Είχα πολλά χιλιόμετρα στην στροφή και έχασα τον έλεγχο.
            ▪️ Το «ας πρόσεχες» όμως αφορά εσένα και την πεποίθηση σου ότι δεν υπήρξε ποτέ διωγμός εναντίον των Ελλήνων.
            ➡️ «Έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων.» ✔️

          • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 06/16/2019 @ 6:30 ΜΜ

            Καλησπέρα φίλε ,κατά πρώτον σε παραδέχομαι.Μόνο οι πεθαμένοι δεν κάνουν λάθη.
            Ο Μαλαλάς έγραψε για μεγάλο διωγμό των ειδωλολατρών .Το 18ο βιβλίο του όμως που ασχολείται με τον Ιουστινιανό είναι γεμάτο με στοιχεία της αυτοκρατορικής προπαγάνδας.Κάποιος σαν τον Μαλάλα είναι το καλύτερο πρόσωπο στην απόδωση της ίστορικής αλήθειας?Ο Μαλάλας ήταν πραγματικός υπερασπιστής του Ιουστιανιανού.Το έργο του απευθύνεται όχι στους μορφωμένους αλλά στους μοναχούς και τον απλό κόσμο.Ο απλός κόσμος ίσως θα ήθελε να ακούσει ότι ο Ιουστινιανός εξόντωσε
            τους ειδωλολάτρες,για να τον έχει σε εκτίμηση ως αυτοκράτορα.Ετσι λειτουργεί πάντα ο απλός ανώνυμος κόσμος.Ποιές άλλες πηγές της εποχής υπάρχουν εκτός από τον Μαλάλα?
            Γιατί το λέγω ,διότι διαχρονικά υπήρχαν αρκετοί νόμοι κατά των παγανιστων που δεν εφαρμόσθηκαν τελικά.

          • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/17/2019 @ 4:42 ΠΜ

            Μια χαρά τα λέει ο Μαλάλας .
            ➡️ «Το 529 μ.Χ. ο Ιουστινιανός έθεσε σε ισχύ όλα τα διατάγματα των προκατόχων του.» (Ειδίκευση Ιστορίας της Εκκλησίας μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία σελίδα 26.) Γεγονός αδιαμφισβήτητο!
            ➡️ «Ο αυτοκράτορας Ιουστινιανός προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα. Δεν παρέμεινε μόνο στη θέσπιση των νόμων αλλά κατά τα έτη 527-529 πέρασε στο αυστηρό τμήμα της εφαρμογής τους, αρχίζοντας τις διώξεις.» (Καραγιαννόπουλος, Πολιτική κατά εθνικών και αιρετικών 13 σ. 386.)
            ▪️ Συν τα όσα έγραψα παραπάνω

  12. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/15/2019 @ 1:10 ΜΜ

    Στο προηγούμενο άρθρο είπα ότι θα αποχωρήσεις ντροπιασμένος και θα πάψεις να χρησιμοποιείς το ψευδώνυμο σου από ντροπή. Και έτσι έγινε.
    ➡️ Που είναι το ψευδώνυμο σου φιλαράκι μου; Ντροπή σου να εμφανίζεσαι μετά απ`όλα αυτά και να θέλεις να μου μάθεις γράμματα. Είσαι Άσχετος και Αδαής όνομα και πράγμα. Αν ήσουν σχετικός θα έγραφες «Μάθε παιδί μου Ιστορία» και όχι γράμματα.
    ▪️ Δύο τινά συμβαίνουν.
    1️⃣ Είτε είσαι βαλτό όργανο της εκκλησίας
    2️⃣ Είτε περνάς την ώρα σου.
    ▫️ Αν ανήκεις στην πρώτη περίπτωση καλά θα κάνει η εκκλησία σου να σε αντικαταστήσει με κάποιον λογικό και όχι παράφρονα με χαλασμένο μυαλό.
    ▫️ Αν περνάς την ώρα σου σε πληροφορώ ότι θα καταλήξεις εκεί που πρέπει. Δεν είναι εδώ η θέση σου αλλά στο Δαφνί. Εκεί θα έχεις όλο τον χρόνο να ασχολείσαι με ότι βλακώδες παράγει το μυαλό σου χωρίς να ενοχλείς τους άλλους.

  13. ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 06/15/2019 @ 4:31 ΜΜ

    Είμαι μια τρίτη περίπτωση.Ενδιαφέρομαι ως άνθρωπος προς άνθρωπο για την προκοπή σου.
    Στεναχωριέμαι για την κατάσταση σου.Προσπαθώ ματαια να σε σώσω από το μαύρο χάλι σου.
    Και να μην ξαναγράψω λέξη στα σχόλια δεν με πειράζει.Εσένα όμως?
    Αφού δεν σκέφθηκες τον λόγο που δεν χρησιμοποιιώ nick name ίσως ετοιμάσου να υποστείς τις συνέπειες
    από τους διαχειριστές…

    ν

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/16/2019 @ 3:19 ΠΜ

      Ενδιαφέρεσαι για την προκοπή μου; Ωραίο ανέκδοτο αυτό! Από πότε τα λόγια ενός υποκριτή απέκτησαν αξία;
      Από δικό σου σχόλιο ? «Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.» (12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16)
      ▪️ Ενδιαφέρεσαι για την προκοπή μου επειδή είσαι καλός χριστιανός;
      ? «Ποιος σου είπε άνθρωπε, ότι είμαι καλός χριστιανός? Είμαι κακός χριστιανός.» (6 Δεκεμβρίου 2018 at 11:24)
      Στεναχωριέσαι κιόλας; ??
      Δικό μου σχόλιο από το προηγούμενο άρθρο που κακοποιήθηκες πνευματικά προσφέροντας άφθονο γέλιο ⤵️
      «Καλό είναι να αλλάξεις ψευδώνυμο. Αυτό το ψευδώνυμο δεν έχει άλλη ζωή. Εκτός κι αν επικρατήσει η ιδιότητα του, οπότε δεν τρέχει τίποτα. Ένας άσχετος λέει άσχετα πράγματα και φυτεύει μουρόφυλλα αριστερά και δεξιά. Ότι σπείρεις θα θερίσεις!»
      ? Από αξιοπρέπεια πως πάμε;
      Αν είσαι όργανο της εκκλησίας ξεφτιλίστηκες. Αν όχι είσαι για τα σίδερα.

      • ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 06/16/2019 @ 1:21 ΜΜ

        Το να νιώθεις ότι ξευτιλίζεσαι είναι δικαίωμα σου ,ένεκα του άκρατου εγωισμού σου.
        Το να το λές πμως για άλλους δεν δύναται .Δεν μπορείς…Δεν σε παίρνει…
        Ιδιαίτερα όταν στο παρόν άρθρο ανέβασα λόγια του Παπαρηγόπουλου που δεν πιστευες ότι υπάρχουν.
        -Το να κάνεις ότι δεν βρίσκεις το αρχείο δεν σε κάνει σοφό αλλά δειλό-
        Οταν έγραψες λόγια του Ιουλιανού του Παραβάτη,ως λόγια του Ιουστινιανού.Μέγα λάθος για κάποιον σαν και εσένα.
        Θα μπορούσες να παραδεχθείς την κοτσάνα σου αλλά ο δαιμονας της περηφάνιας
        δεν σε άφησε.Πότε λοιπόν παιδί μου θα μάθεις γράμματα?Πότε?

  14. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/16/2019 @ 4:23 ΜΜ

    Δεν μπορώ να λέω για τους άλλους; Δεν με παίρνει; Πρόσεξε, εγώ δεν θα πω τίποτα.
    ➡️ Άσχετος Αδαής says: «Μόνο στο ότι είμαι υποκριτής συμφωνώ.» (12 Σεπτεμβρίου 2018 at 12:16) Συμφωνώ κι εγώ μαζί σου.
    ➡️ Άσχετος Αδαής says: «Ποιος σου είπε άνθρωπε, ότι είμαι καλός χριστιανός? Είμαι κακός χριστιανός.» (6 Δεκεμβρίου 2018 at 11:24) Συμφωνώ κι εγώ μαζί σου.
    ? Είσαι ο ορισμός της ξεφτίλας!
    ▪️ Ο μόνος εγωιστής εδώ μέσα που δεν παραδέχεται τα λάθη του είσαι εσύ και κανένας άλλος. Μήπως θέλεις να σου θυμίσω τα αιρετικά λάθη σου; Για προκάλεσε με;
    ▫️ Ανέβασες έναν νεκρό σύνδεσμο και κατηγορείς εμένα ότι δεν βρίσκω το αρχείο; ??
    Η μόνη κοτσάνα εδώ μέσα είναι αυτή ⤵️
    «Ανύπαρκτοι οι διωγμοί κατά των Εθνικών»
    ➡️ «Έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων.» ✔️

  15. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 06/16/2019 @ 6:55 ΜΜ

    Υποκριτής και κακός χριστιανός είμαι.Αιρετικός όμως ΠΟΤΕ!
    Εάν κάποιος είναι εγωιστής δεν χρησιμοποιεί εξ ορισμού τέτοιo nick name.
    Αλλωστε είμαι ασχετος και αδαής αφού σχεδόν κάθε μέρα μου το αποδικνύει ο Θεός.
    Η συντριπτική πλειοψηφία όσων γράφω είναι λόγια Πατέρων,Αγίων και σημαντικών θεολόγων της ορθοδοξίας.
    Οταν πρόσφατα , για το θέμα της τιμωρίας ,σου ‘εδειξα ότι τα λόγια μου βασίζονται σε λόγια σύγχρονου Αγίου,τα έβαλες με τον Αγιο…Ημαρτον…
    Το εάν έγινε μεγάλος διωγμός εναντίον των ειδωλολατρών επι Ιουστινιανού δεν το γνωρίζω απόλυτα.
    Απο αυτά που έχω διαβάσει προκύπτει ότι δεν έγινε τελικά>

  16. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/17/2019 @ 4:43 ΠΜ

    Για την αιρετική σου γούνα έχω ράμματα από τις (28 Νοεμβρίου 2017 @ 09:23) έως τώρα. Αν τα βγάλω στην φόρα θα φτάσουμε μαζί με τις δικαιολογίες σου τα 1000 σχόλια. Για αυτό μην με προκαλείς.
    ▪️ Παπαγαλίζεις τις αηδίες που ξεστομίζει ο αντιαιρετικός και νομίζεις ότι κάτι ξέρεις. Τον κόσμο αυτόν που υπερασπίζεσαι με τόσο σθένος τον έχω ζήσει εκ των έσω.
    Πλάτωνας ? «Η γνώση είναι αληθινή άποψη.»

  17. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 06/17/2019 @ 12:24 ΜΜ

    Καλημέρα φίλε,σέβομαι την ηλικία σου και την κατάσταση σου και δεν απαντώ στο βοθρικό παραλήρημα σου σε άλλο άθρο που ξαναφύτρωσες εκεί που δεν σε σπέιρανε,ενώ πολύ θα το ήθελα
    Το σίγουρο όμως είναι ότι κάνω υπακοή στο θέλημα του Κυρίου.
    Μόνο κάποιος που υποτιμεί βάναυσα την νοημοσύνη των άλλων ,δύναται να επιχειρεί συνέχεια να απομονώνει φράσεις
    σε κείμενα ,που έχουν στόχο να αναδείξουν τα αντίθετα από αυτά που εσύ πρεσβευεις.
    Ο Πρόλογος της μεταπτυχιακής εργασίας που επικαλείοαι αναφέρει τα εξής:
    Τα τελευταία χρόνια γίνεται πολύς λόγος για τις sυγκρούσεις Χριστιανών και Εθνικών στους πρώτους αιώνες μετά την επικράτηση του Χριστιανισμού. Επιχειρείται με αυτόν τον τρόπο ένας συμψηφισμός των διωγμών που υπέστησαν οι Χριστιανοί στους τρεις πρώτους αιώνες με αντίστοιχες διώξεις των Εθνικών στα επόμενα χρόνια.Πολλοί μάλιστα κατηγορούν τους Χριστιανούς ότι έδωσαν το τελειωτικό χτύπημα στον αρχαίοελληνικό κόσμο και τον πολιτισμό του.Θεωρούν ότι με την έλευση του Χριστιανισμού χάθηκε η αγάπη των ανθρώπων για τη γνώση και την ομορφιά και άρχισε μια σκοτεινή περίοδος της ανθρωπότητας, ο Μεσαίωνας,που κράτησε μέχρι την Αναγέννηση, οπότε και ξανάρχισε η ενασχόλησημετην αρχαία κληρονομιά.Ο Χριστιανισμός,σύμφωνα μ’ αυτούς,έδιωξε από τους ανθρώπους τη χαρά της ζωής,καθώς είχε στραμμένο το βλέμμα του μόνο στην μέλλουσα ζωή.Οι απόψεις αυτές καλλιεργήθηκαν από ιστορικούςκαι στοχαστές, όπως το Γίββωνα και το Ρενάν,στα πλαίσια του κινήματος του Διαφωτισμούκαι,παρόλο που πολλές φορές ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ στήριξης από τις πηγές αλλά και από τα αρχαιολογικά ευρήματα,που προβάλλονται ευρύτατα στις μέρες μας.
    Θα μπορούσαμε μάλιστα να πούμε ότιτα τελευταία χρόνια έχει ξεκινήσει και στην πατρίδα μας μια εκστρατεία, με εκδόσεις βιβλίων και περιοδικών, δημοσιεύματα στο Διαδίκτυο και εκπομπές στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο, που στόχο έχει να πείσει τους συμπατριώτες μας ότι ο Χριστιανισμός είναι ο κύριος υπεύθυνος για το τέλος του θαυμαστού αρχαίουελληνικού πολιτισμού.Όλα αυτά γίνονται στα πλαίσια μιας υπερβολικής αρχαιολατρίας και ενός νεο-παγανισμού, που όπως επισημαίνει ο Chuvinείναι ένας στρεβλός ρομαντισμός που έχει πολύ μικρή σχέση με τον παγανισμό εκείνης της εποχής!
    Βέβαια,οι περισσότεροι Έλληνες έχουν συναίσθηση της μακραίωνης σχέσης ελληνισμού και χριστιανισμού και δεν είναι εύκολο να βρει απήχηση μια τέτοια κατηγορία.Οι απόψεις αυτές όμως,παρόλο που στηρίζονται κυρίως σε συνθηματολογίες και πολλές φορές παραποιούν την πραγματικότητα,με την ευρύτατη προβολή τους έχουνεπηρεάσει σ’ ένα μεγάλο βαθμό τις συνειδήσεις πολλών απλών ανθρώπων.

  18. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 06/17/2019 @ 12:40 ΜΜ

    Για να δούμε άλλα χρήσιμα για την αλήθεια σημεία της μεταπτυχιακής εργασίας..
    Υπάρχει , η πληροφορία από ένα προβληματικό χωρίο του Μαλάλα, ότι το 529 μ.χ. είχαμε αναστολή της λειτουργίας της Φιλοσοφικής σχολής των Αθηνών, η οποία δεν ήταν βέβαια η γνωστή Ακαδημία του Πλάτωνα, αλλά μια νεοπλατωνική σχολή που βρισκόταν σε άλλο σημείο και ΙΔΡΥΣΕ πολύ αργότερα ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ. Ωστόσο, το διάταγμα δε σώζεται και δεν υπάρχει ειδική μνεία στους νόμους για την Ακαδημία. Έχουμε μάλιστα ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ότι συνέχισε να λειτουργεί ως το ΤΕΛΟΣ του 6 ου μ.χ. αιώνα.Προφανώς, η πληροφορία αυτή συνδυάζεται με μια διάταξη του Ιουστινιάνειου Κώδικα που ουσιαστικά εμποδίζει τη διδασκαλία από τους ειδωλολάτρες ΔΙΑΚΟΠΤΟΝΤΑΣ την κρατική μισθοδοσία . Άρα απ ότι φαίνεται η σχολή δεν έκλεισε επίσημα, αλλά παρήκμασε, γιατί δεν είχε ειδωλολάτρες δασκάλους. Μετά από τη σύντομη αυτή αναφορά στην αντι-ειδωλολατρική πολιτική των αυτοκρατόρων κατά την Πρώιμη Βυζαντινή περίοδο, μπορούμε να κάνουμε κάποιες παρατηρήσεις. Η πρώτη είναι ότι τα μέτρα που στρέφονται ξεκάθαρα κατά της ειδωλολατρικής λατρείας, ξεκινάνε ουσιαστικά από το Θεοδόσιο στα τέλη του 4 ο μ.χ. αι., οπότε ήδη έχει γίνει ξεκάθαρη η επικράτηση του Χριστιανισμού και η παρακμή της πολυθεϊστικής λατρείας. Οι νόμοι αυτοί δηλαδή, δε φαίνεται να έπαιξαν καθοριστικό ρόλο σ αυτήν την εξέλιξη, καθώς η αυτοκρατορική εξουσία συναντούσε μεγάλες δυσκολίες στην επιβολή και στην άμεση και καθολική εφαρμογή τους. Εξάλλου, η συμπεριφορά του κράτους σε τέτοια θέματα σχετίζεται, εκτός από την αυτοκρατορική θρησκευτική πολιτική, και με τις πολιτισμικές και κοινωνικές πραγματικότητες της στιγμής .Μάλιστα παρά τους νόμους αυτούς βλέπουμε επιβίωση του παγανισμού σε κάποιες περιοχές, ακόμη και τον 5 ο κι 6 ο αιώνα μ.χ. σε ΑΝΤΙΘΕΣΗ με τις ΔΙΑΚΥΡΗΞΕΙΣ των αυτοκρατόρων.
    Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι τις περισσότερες φορές τα πιο αυστηρά μέτρα κατά του παγανισμού ήταν επακόλουθο προσπαθειών σφετερισμού της εξουσίας, οι οποίες συνδέονταν με την παλινόρθωση των παγανιστικών λατρειών. Ο Mango θεωρεί ότι οι ΛΙΓΟΙ ειδωλολάτρες που είχαν απομείνει, αποτελούσαν ΜΑΖΙ με τους ΕΒΡΑΙΟΥΣ(ΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ?) τα πιο ανυπότακτα στοιχεία της αυτοκρατορίας. Έτσι, εκτός από τις προσπάθειες του Μαγνέντιου και του Ευγένιου, έγιναν αρκετές ακόμη απόπειρες ΠΑΛΙΝΟΡΘΩΣΗΣ του παγανισμού και ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ των ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΝΟΜΙΩΝ. Ο φιλόσοφος Δαμάσκιος στο έργο του «Ιστορία της φιλοσοφίας», αναφέρεται σ αυτές τις απόπειρες συνδέοντάς τες με την ιστορία του πολιτισμού. Έτσι, αρχίζει την αναφορά του από τον Ιουλιανό και τελειώνει με το δάσκαλό του Σεβηριανό, που έκανε συνομωσία ενάντια στο Ζήνωνα. Οι παγανιστές δεν ΑΦΗΝΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ανατροπής της κατάστασης να πάει χαμένη και η στρατηγική τους ήταν να βρεθούν στην κορυφή της κοινωνικής πυραμίδας και στη συνέχεια να δημιουργήσουν συμμαχίες με παγανιστές βαρβάρους …
    ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ,ΙΣΩΣ ΟΜΩΣ ΟΧΙ:
    Η ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΑΙΜΟΡΑΓΟΥΣΕ,ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ,ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΝΩΧΕΛΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ,ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ -ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΜΕΛΗΤΕΟΙ- ΕΒΓΑΖΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ…
    ΟΤΑΝ ΚΟΠΗΚΕ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΜΦΘΗΚΑΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΚΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ…

  19. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/17/2019 @ 2:13 ΜΜ

    Άσχετε Αδαή δεν θα ασχοληθώ άλλο με τις αλκοολικές σου φαντασιώσεις. Δεν είναι δυνατόν να επιστρατεύεις επιχειρήματα για να πλήξεις τα αυτονόητα ή τις ξεκάθαρες δηλώσεις των ιστορικών.
    ➡️ «Ανύπαρκτοι οι διωγμοί κατά των Εθνικών» ? ?
    Είσαι μεθυσμένος με το κρασί του Γιαχβέ και οι αλκοολικές σου φαντασιώσεις θολώνουν την κρίση σου. Σταμάτα να πίνεις γιατί θα σου κάνω αποτοξίνωση.
    ➡️ «Ο αυτοκράτορας Ιουστινιανός προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα. Δεν παρέμεινε μόνο στη θέσπιση των νόμων αλλά κατά τα έτη 527-529 πέρασε στο αυστηρό τμήμα της εφαρμογής τους, αρχίζοντας τις διώξεις.» (Καραγιαννόπουλος, Πολιτική κατά εθνικών και αιρετικών 13 σ. 386.)
    ➡️ «Ο Μαλάλας μιλώντας για την βασιλεία του Ιουστινιανού βεβαιώνει ότι έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων.» (Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Τόμος 9 σελίδα 193.)
    ➡️ Όπως γράφει ο Chuvin, (ειδικός ιστορικός στην αρχαία Ελλάδα) ο Ιουστινιανός ευθύνεται για την επίσημη εξόντωση του παγανισμού.
    ▪️ Η Ελλάδα εκείνη την εποχή ήταν παγανιστική (του αρχαίου τρόπου ζωής). Όχι χριστιανική!
    Καταλαβαίνεις Ελληνικά τέκνον μου Βρούτε;
    ➡️ «Η θρησκεία, τα ήθη και οι νόμοι των προγόνων εξηκολούθουν υφιστάμενα εν ΠΟΛΕΣΙ και ΧΩΡΑΙΣ καίτοι δε ο χριστιανισμός είχεν αποκτήσει δημοσίαν ισχύν.»
    1️⃣ Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Τόμος 9 σελίδα 16, 76
    2️⃣ Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Τόμος 9 σελίδα 76 και 80
    3️⃣ Ιστορία της πόλεως Αθηνών κατά τους μέσους αιώνας – Τόμος Α σελίδα 110
    4️⃣ Trombley (1993) i 284
    5️⃣ Ιστορία της πόλεως Αθηνών κατά τους μέσους αιώνας – Τόμος Α σελίδα 99
    6️⃣ Ιστορία του Ελληνικού Έθνους Τόμος 9 σελίδα 178
    ➡️ «Έγινε μεγάλος διωγμός εναντίων των Ελλήνων.» ✔️
    ? Αυτός που δημιουργεί μόνιμα πρόβλημα εδώ με τα σχόλια είσαι εσύ. Η όλη συζήτηση θα έπρεπε να είχε λήξει από τα πρώτα κιόλας σχόλια με σένα να μαζεύεις τα μπογαλάκια σου και να την κάνεις γι`αλλού. Αλλά από έναν εγωιστή που δεν παραδέχεται τα λάθη του τι να περιμένει κανείς;
    Ξέχασα, μεταξύ των άλλων είσαι και υποκριτής.
    ▪️ Μην με προκαλείς φιλαράκι μου γιατί θα προβώ σε αποκαλύψεις κι ότι γίνει έγινε.

  20. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 06/17/2019 @ 5:17 ΜΜ

    Εγώ καταλάβαίνω με το φτωχό μου το μυαλο ότι όπου αναφέρει ο Παπαρήγοπουλος εικόνες αρμονίας από την τότε Αθήνα
    με τις οποίες θέλει να δέιξει ότι οι Χριστιανοί με τους Παγανιστές δεν είχαν αντίπαλες σχέσεις και οι ειδωλολάτρες
    ελεύθερα τελούσαν τις εορτές τους ,αμέσως χράπ τις αρπάζεις και τις μετατρέπεις ως πλάνα σίγουρης πλειοψηφίας των ειδωλολατρών ,για αργότερα που οι λίγοι χριστιανοί μεταμορφώθηκαν μαγικά σε πολλούς κακούς και τους εξόντωσαν,
    με εντολη του Ιουστιανιανού…
    Το ανεπίσημο τέλος ειχε έρθει πολύ πρίν.Το επίσημο τέλος της ειδωλολατρείας όντως ήρθε από τον Ιουστινιανό.
    Εκοψε την κρατική χρηματοδότηση στούς εθνικούς διδασκάλους και η σεμνη τελετή έλαβε τέλος…
    Ακόμα περιμένω εκτός από τον Μαλάλα άλλη πηγή…

  21. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/17/2019 @ 6:26 ΜΜ

    Άσχετε Αδαή, μπορώ να αποδομώ την κάθε ανιστόρητη μπαρούφα που εξέρχεται από το χαλασμένο σου μυαλό, για όσο διάστημα χρειαστεί, έως ότου να σκάσεις και να καταλήξεις στο Δαφνί δεμένος χειροπόδαρα. Θα σεβαστώ όμως την επιθυμία του stranger και δεν θα σε στείλω για βρούβες εκτός βέβαια αν λάβω το ok από το Κατοχικά για καμιά πεντακοσαριά σχόλια (μέχρι εκεί σε κόβω) οπότε και θα σε πατάξω αφήνοντας πίσω μου συντρίμμια. Τα κομμάτια σου θα σκορπιστούν στον πίνακα ανακοινώσεων του Κατοχικά και μην τον είδατε τον Παναή.

  22. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 06/17/2019 @ 6:58 ΜΜ

    Κάτι τελευταίο,εντυπωσιακό,όποια πέτρα και να σηκώσεις που πάνω της οι νεοπαγανιστές έχουν γράψει ένα ΑΠΕΧΘΈΣ όνομα για αυτούς από κάτω θα κρύβονται τυχαία και οι Εβραίοι…Πάντα.
    Πρός τι τόσο μίσος προς τον Ιουστινιανό ?
    Επί Ιουστινιανού η κατάσταση των Εβραίων και των Σαμαριτών επιδεινώνεται: ΥΠΑΓΟΜΕΝΟΙ υποχρεωτικά στους ίδιους νόμους με τους ειδωλολάτρες και τους αιρετικούς!Ο Ιουστινιανός λοιπόν ήταν εκέινος που περιόρισε τα δικαιώματα των εβραίων…Ο Ιουστινιανός κλείνει το 529 τις συναγωγές των Σαμαριτών. παρεμβαίνει επίσης και στην άσκηση της λατρείας: επιβάλλει την ανάγνωση της Βίβλου στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ (στη μετάφραση των Εβδομήκοντα ή του Ακύλα) και ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ τη μελέτη του Ταλμούδ…Η εχθρότητά των εβραίων και των Σαμαριτών απέναντι στην αυτοκρατορία θα διατηρηθεί πλέον αμείωτη, ενώ στις αρχές του 7ου αι. θα ΚΑΛΟΔΕΧΤΟΥΝ τον Πέρση εισβολέα και στη συνέχεια και τους ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ.
    Ε ΡΕ ΚΑΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ ….
    Βρείτε ένα ελληνα ορθόδοξο σύνήθη ” στόχο΄΄ των νεοπαγανιστών που να μην ήταν κόκκινο πανί για τους Εβραίους.
    Από τον Χρυσόστομο μέχρι τον Ιουστινιανό και από τον Ιουστινιανό μέχρι τον Κοσμά τον Αιτωλό μία ανάσα δρόμος.
    Τι όμως ανάσα?ΕΒΡΑΙΚΗ ΑΝΑΣΑ.

  23. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 06/17/2019 @ 10:29 ΜΜ

    Άσχετε Αδαή, μην με προκαλείς διότι θα σε πάρω στο κυνήγι και αν δεν σε σώσει πάλι η παρέμβαση του Κατοχικά θα γίνεις αφίσα στον πίνακα ανακοινώσεων.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*