Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

23:14 - 11/12/2016

EΠΕΙΓΟΝ ΜΗΝΥΜΑ από τον Καλόγερο «Πρέπει να προσπαθήσετε Περισσότερο-Δεν Είστε έτοιμοι γι’ αυτό που έρχεται»

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ …

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΤΩΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ …

Η ΕΠΟΧΗ ΚΡΥΒΕΙ ΠΑΓΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΘΥΣΙΕΣ …

ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΑΠ’ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΝΑ ΒΙΩΝΕΤΕ …

ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕΙ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΗΘΕΙΑΣ, ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ, ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΑΠΟΛΑΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΗΔΟΝΩΝ, ΤΩΝ ΑΝΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ …

ΑΥΤΟΣ ΟΜΩΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΥΝ ΟΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ …

ΟΣΑ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΕΝΤΟΣ ΟΛΙΓΟΥ ΝΑ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΚΗ ΚΑΙ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΥΦΗΛΙΟΥ …

ΕΙΣΤΕ ΑΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΣΑΣ …

ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ …

ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑΤΕ …

ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ, ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ …

Η «ΜΑΓΙΑ» ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΕΚΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ, ΔΙΩΧΝΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΦΩΛΙΑΖΕΙ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΑΙΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΧΕΣ …

ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΛΥΣΕΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ, ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΤΑΞΕΩΝ !!!

ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΙΣ ΕΚΦΩΝΗΣΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΙΑΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΑΦΟΜΟΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ; ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΧΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΑΜΕΣΑ …

ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ Η ΑΓΑΘΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑΧΙΣΤΑ …

ΕΙΣΤΕ ΟΜΩΣ ΕΤΟΙΜΟΙ;

ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕΤΕ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΣΑΣ ΤΟ ΒΑΡΥ ΦΟΡΤΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ;

ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ, ΚΑΘΕ ΛΕΠΤΟ !!!

ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ Η ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ …

ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ … ΝΑ ΦΟΡΑΤΕ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΥΒΕΤΕ …

ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΙΩΠΑΤΕ …

ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ, ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΑΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ …

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΟΥΝ …

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ …

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΣΙΜΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΜΑΣ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ ΤΟ ΘΕΙΟ ΘΕΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΑΝ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ, ΣΑΝ ΒΙΩΜΑ ΘΕΙΚΟ, ΣΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΛΑΧΤΑΡΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΗ !!!

hellasforce.com



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (88)

  1. Να βγεί να μας τα πεί με ονοματεπώνυμο.
    Στήν ΕΛΛΑΔΑ ότι δηλώσεις ΕΙΣΑΙ…

    • ονοματεπωνυμος 12/12/2016 @ 2:44 ΠΜ

      Μαλιστα κύριε ονοματεπώνυμε… θα εξακολουθήσουμε το γενναίο παράδειγμα σου…

  2. Μπεεεεεεεεεεεεεεε!!!

  3. Άσε μας ρε καλογερε..τσουρεκια μας τα κανατε.καλογεροι προφητειες,τυφλη μαντισα και κλαιν μαιν…καλογερε,θελει αρετη και τολμη σημερα για να επιβι νεις εκει εξω…να μεγαλωνεις παιδια με αρχες,αξιες κλπ,κλπ.μαλλον εισαι ασχετος με το τι περναμε,καλυμενος απο το ρασο και ανευθυνος…αι παρατα μας….

    • ανωνυμος 12/12/2016 @ 2:35 ΠΜ

      Έτσι ! Μόνο με τη Χρυσή Αυγή θα προκόψουμε! Έτσι δεν είναι σύντροφε;

    • ΔΕΝ είναι καλόγερος. Ενας κοσμικός είναι που κάνει πλάκα και το είχε παραδεχτεί και ο ίδιος πρίν μήνες στον Van Helsing που τον αποκάλυψε. Κοτσάρει μια φωτογραφία αληθινού καλόγερου για να κοροιδεύει και να γελάει με τους φανατικούς,
      αναμφίβολα χαιρέκακα και ειρωνικά. Απατεωνίσκος φαρσαδόρος είναι. Και από αυτά που γράφει, πολύ πονηρός…

  4. Βαρεθήκαμε τους προφήτες 12/12/2016 @ 12:36 ΠΜ

    Χιλιετιες τώρα ακούγονται τα ίδια και τα ίδια. Ούτε η ανθρωπότητα αλλάζει ούτε πρόκειται να αλλάξουν αυτά που θα γίνουν.

    • ανωνυμος 12/12/2016 @ 2:39 ΠΜ

      Είσαι μέσα στα πραγματα ! Δημοσιογραφικός ογκόλιθος, γεωπολιτικός αναλυτής και …. αντιπρόσωπος ! Εσένα θέλουμε !

  5. Περσέας 12/12/2016 @ 12:43 ΠΜ

    Από την σιγουριά και το βόλεμα του αγ. Όρους. Έλα στις πόλεις να μας τα πεις και από κοντά. Άιντε δε μας φτάνουν τα προβλήματα μας….

    • ΕΛΑ ΣΤΗΝ οεα 12/12/2016 @ 2:42 ΠΜ

      Έτσι ! Μόνο στην ΟΕΑ μπορούν να λυθούν όλα τα προβλήματα. Άσε αυτούς τους ανεύθυνους χριστιανούς και καλόγερους και έλα μαζί μας … είμαστε οι πιο οργανωμένοι αντίχριστοι και παγανιστές . Μας χορηγούν μέχρι και οι μασόνοι… δεν θα χάσεις…. Έλα μαζί μας.

    • Τι γραφεις βρε βλακα που αν εκανες τη ζωη των καλογερων για μια μερα θα ετρεχες πισω κλαίγοντας

      • Γιαυτό λέμε : “Βαριά η καλογερική” φίλε . Έχεις δίκιο γιατί το είδα κι εγώ ιδίοις όμασιν . Αλλά τι θα πουν ; Εγκάθετοι και χωρίς αρχές και ιδανικά είναι . Στο ψέμα θα στηριχθούν.

  6. Ανώνυμος 12/12/2016 @ 3:26 ΠΜ

    Λεει ο καλογερος οτι πρεπει να ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ.Για ποιο λογο? Ειμαστε αμαρτωλοι στα ματια του Θεου? Μηπως απο την μερα που γεννηθηκαμε κουβαλαμε την κληρονομημενη αμαρτια απο τον αδαμ ?Η εκκλησια χρησιμοποιει την ξεπερασμενη πλεον κοσμογονικη αφηγηση -μυθολογια των εβραιων για να γεμισει με ενοχες τους ευκολοπιστους ωστε να γινουν εξαρτημενοι απο αυτην. Η θεολογια αυτου του τυπου ειναι κιβδηλη και στερειται καθε σοβαροτητος αφου ερχεται σε πληρη αντιπαραθεση με την φυση των πραγματων.Επειδη οι νεες γενιες αφυπνιζονται και η ανθρωποτητα οδευει προ μια ανωτερη πνευματικη κατασταση καλα θα κανουν τα ιερατεια του σκοταδισμου να προσαρμοστουν οχι με τις επιταγες της ορθοδοξιας-σκοταδισμου, αλλα με πασα αληθεια χωρις να προσβαλουν την νοημοσυνη μας.Διοτι αν δεν προσαρμοστουν το μελλον τους θα ειναι σκοτεινο,οπως σκοτεινη ειναι και η θεολογια τους.Η σκοταδιστικη θεολογια πλεον προκαλει το γελιο στις νεες γενιες ο οποιες αντιδρουν με αυτον τον τροπο.[ Η έφηβη ξεκαρδίζεται λέγοντας: «Με τίποτα, δεν πιστεύω πλέον σε τέτοια».]Το μελλον σας ειναι η ανυπαρξια .Ειτε θα σας αγνοησει ο νεος πνευματικα ανερχομενος κοσμος και απλα θα γινετε παρελθον,ειτε θα ισοπεδωθειτε απο το μπαζουκα της νεας ταξης πραγματων,ειτε ο Θεος θα σας στειλει απο κει που ηρθατε,στον διαολο δηλαδη.

    • ΓΙΑΤΡΕ ΕΣΥ;ΒΑΛΕ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΙΚ ,ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.

    • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 11:23 ΠΜ

      Ναι γεννήθηκες αμαρτωλός απο τη στιγμή που γεννήθηκες Έλληνας και σύμφωνα με τους (προπάτορες σου Αβρααμ και Ισαάκ) θα πρέπει να βαπτιστείς και να αποποιηθείς της (μιαρής Ελληνικότητας σου) και μετά αφού εξαγνιστείς στο όνομα του κ.Σαββαώθ και δηλωθείς δούλος του θα είσαι έτοιμος για τα υπόλοιπα…..

      • Για πες μας λοιπόν ρε μάγκα , μια που σου αρέσει τόσο πολύ να την “δουλεύεις”, αυτήν την λέξη ( Σαβαώθ ), που είναι πράγματι όντως Εβραϊκή , τι σημαίνει ;

        • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 5:10 ΜΜ

          Σαββαώθ είναι ο Κρόνος διότι Σαββαώθ=θεός των Εβραίων=Ιερή μέρα των Εβραίων το Σαββατο=saturnday=ημέρα του Κρόνου Άρα Σαββαώθ=Κρόνος. Τί δεν καταλαβαίνεις; Τώρα εάν εσύ γνωρίζεις κάτι παραπάνω για τον (κύριο των δυνάμεων) πολύ ευχαρίστως να το ακούσουμε!!!! Υπ’οψιν η ιερή μέρα των Ελλήνων είναι η Κυριακή=sandays Στην οποία αντί να υμνήσουμε τον θεό μας υμνούμε τον Κ.Σαββαώθ τον θεό του Σαββάτου δηλ,τον θεό των Εβραίων, Why;;;

          • 1ον)Νόμιζα πως ο Κρόνος ήταν ο πατέρας του Δία . 2 )Το Σαβαώθ σημαίνει απλά “κύριος ο Θεός” και τίποτα περισσότερο .3ον )Η ιερή ημέρα των Εβραίων δεν είναι η Κυριακή , αλλά το Σάββατο . 4ον ) Όταν σας αποκαλώ κουτοπόνηρους , ψυχάκιδες , φθονερούς , κομπλεξικούς , ανασφαλείς άτομα μειωμένης νοημοσύνης κ.λ.π. έχω την ατυχία να επιβεβαιώνομαι συνεχώς . Τί σημαίνει Θεός βρε πανάσχετε που δεν έχεις μυαλό όχι ίσα με ενός πιθήκου η σκύλου , αλλά ούτε καν με μίας σαύρας διότι ακόμη και τα ζώα γνωρίζουν τον δημιουργό τους. Είναι δυνατόν να έχει εθνικότητα ο δημιουργός των πάντων άπειρος και άναρχος Θεός ; Τι είναι κανένα κόμμα , καμιά ΠΑΕ , ή τον πουλάνε στις λαϊκές ; Άμυαλε ! Και δεν υπάρχει τίποτα αδύνατον γιαυτόν . Και σε αυτόν θα λογοδοτήσεις κάποια στιγμή όταν ΑΥΤΟΣ θα το κρίνει , είτε το θέλεις , είτε όχι και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γιαυτό , ούτε εσύ , ούτε οι ομόφρονες σου . Γιαυτό και αυτοαποκαλείται ο ΩΝ = Αυτός που υπάρχει , το Α και το Ω η Αρχή και το τέλος .Και όχι τα ανθρώπινα μυθεύματα που πιστεύετε εσείς . Όλες οι “μαγκιές” σας θα τελειώσουν στην πόρτα του νεκροταφείου .”Το σώμα η γη , την ψυχή οι δαίμονες , και την περιουσία οι κληρονόμοι”.

          • Ανώνυμος 12/13/2016 @ 12:10 ΜΜ

            Εσύ HERON πέρα απο αναιδής, πρέπει να είσαι και άτομο μειωμένης αντίληψης και μεγάλος εγωιστής,δεν σέβεσαι τη γνώμη των αλλονών και θέλεις να επιβάλεις τη δική σου και άν κρίνω και από τα γραφόμενα των υπολοίπων την ιδια άποψη πρέπει να έχουν και οι άλλοι για το άτομο σου. Μάθε να σέβεσαι και τις γνώμες των υπολοίπων και μήν απαντάς πρίν να διαβάσεις….Δέν εξηγείται διαφορετικά η συμπεριφορά σου.

          • Ανώνυμος 12/14/2016 @ 5:26 ΠΜ

            Ναι φιλε ο HERON ο ψαροφαγος ειναι αναιδής και άτομο μειωμένης αντίληψης και μεγάλος εγωιστής.Το βεβαιωνω και εγω ο γιατρος του,και οταν ζορίζεται χανει τον ελεγχο…Απο δικο του μηνυμα [Heron 13 Νοεμβρίου 2016 @ 22:41 ΚΑΒΑΛΗΜΈΝΕ ! Νευρόσπαστο ψυχάκια ! Άμα τρώγεσαι με τα ρούχα σου , άντε να δαγκώσεις κανέναν του σιναφιού σου , που είστε που είστε , όλοι σας ψυχικά άρρωστοι τρελαμένοι και τόσο υστερικοί που καίτε ασφάλειες από τον φθόνο και την κακία σας. Α , και χαιρετισμούς στον Σούπερμαν. ]χαχαχαχα

  7. Ανώνυμος 12/12/2016 @ 4:54 ΠΜ

    Καλογερε αν η πιστη σου για την δομηση του κοσμου αλλα και για τα επερχομενα δεινα οριζεται απο την συνειδηση σου ως πραγματικοτητα,τοτε τρια κοινα συμβαινουν.Ειτε επλασες μια εικονικη πραγματικοτητα δομημενη πανω σε μυθους για να καλυψεις τα υπαρξιακα σου κενα,και να αμβλυνεις τον επερχομενο φοβο του θανατου… ..ειτε εχεις το ακαταλογιστο..ειτε υπαρχει το ενδεχομενο να εχει κανει καταληψη στο μυαλο σου καποιος εξωγηινος το λεγομενο Alien squatters IN MIND …Αυτη η περιπτωση ειναι πολυ δυσκολη καθοτι η ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ .Και για τις τρεις περιπτωσεις προτεινω να επισκεφτεις συντομα εναν ψυχιατρο κατα προτιμηση της σχολης του φρουντ ωστε να γνωστοποιηθει η παθηση απο την οποια υποφερεις.Σε διαβεβαιωνω οτι αν πασχεις απο την Alien squatters IN MIND τοτε η λυση ειναι τα ηλεκτροσοκ.Εχει αποδειχθει επιστημονικα οτι οταν το θυμα δεχεται τα βολτ η συνειδηση εξερχεται στιγμιαια απο το κρανιο του και επανερχεται απαλλαγμενη απο την εξωγηινη οντοτητα που εκανε καταληψη στο μυαλο του.Η διαδικασια επαναλαμβανεται για οσες φορες ο εξωγηινος κανει καταληψη στο μυαλο του ασθενους, πραγμα που σημαινει οτι η κατασταση του θυματος εξαρταται απο την προθεση του εξωγηινου.Πολλοι ασθενεις εκαψαν τον εγκεφαλο τους στην προσπαθεια τους να απαλαγουν απο τους εξωγηινους καταληψιες.Αλλη μια φθηνιαρικη λυση ειναι ο εξορκισμος αλλα σε συμβουλευω να απεχεις απο αυτην την πρακτικη καθοτι επισημες καταγραφες δεικνυουν οτι το 99.9 τις εκατο των περιπτωσεων τα θυματα κολλησαν και απο μια λεγεωνα των δαιμονων της Αγιας γραφης εκτος απο τους εξωγηινους καταληψιες με αποτελεσμα να χασουν τα κεφαλια τους απο ενδοκρανιακη εκρηξη που ελαβε χωρα απο την συγκρουση μεταξυ εξωγηινων καταληψιων και δαιμονων της Αγιας γραφης.Ευχομαι περαστικα σου ,κρατα γερα ορθοΛΟΞΙΑ η θανατος …salute.

    • ΤΟΝ AL MA΄ARRI ΞΕΧΑΣΕΣ.

      • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 1:05 ΜΜ

        Εχεις δικιο [«Οι κάτοικοι της γης είναι δύο ειδών: εκείνοι με μυαλά, αλλά χωρίς θρησκεία, και εκείνοι με θρησκεία, αλλά χωρίς μυαλά» Al-Ma’arri Άραβας φιλόσοφος] σοφα λογια…

        • ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ Ο ΑΛ ΜΑ΄ΑRRI,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΟΤΙ ΕΛΕΓΕ.ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ.

          • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 6:41 ΜΜ

            Η λέξη θρησκεία —παρόμοια με τη λέξη θρήσκευμα— χρησιμοποιείται για να προσδιορίσει αυτό που θα μπορούσε να περιγραφεί ορθότερα ως “οργανωμένη θρησκεία” -δηλαδή ενός οργανισμού που υποστηρίζει την άσκηση μιας θρησκείας συχνά υπό την μορφή νομικής οντότητας.

          • MA AN ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ,ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΣ Η ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΗΣ ΙΣΩΣ ΛΑΤΡΕΥΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΑΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ.

          • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 11:44 ΜΜ

            Ο Al-Ma’arri αναφερεται στις οργανωμενες θρησκειες που εχουν ως στοχο την χειραγωγηση.Μια απο αυτες τις θρησκειες ειναι και ο χριστιανισμος.Ετσι λοιπον απο την οπτικη του μερια ο ανθρωπος ο οποιος εντασσεται σε ενα τετοιο συστημα ειναι ανοητος,χωρις μυαλο.

  8. Ανώνυμος 12/12/2016 @ 6:01 ΠΜ

    Λεει ο καλογερος να φοραμε τον σταυρο και οχι να το κρυβουμε.Εγω λεω ετσι για αντιδραση προς το σκοταδιστικο ιερατειο που προωθει αυτην την απιστευτη θεολογια κανοντας τα μυαλα των ευκολοπιστων κιμα, να φοραμε σατανιστικα συμβολα τεραστιων διαστασεων λεγοντας τους οτι παψαμε να τρωμε κουτοχορτο,ζωστειτε τον σταυρο σας και ανεβειτε τον γολγοθα οπως εκανε και ο ανυπαρκτος κυριος σας, του υπαρκτου μυθου σας του σκοταδισμου του αποκρυφισμου και της ανοησιας σας. Οσο για σενα καλογερε σου εχω ετοιμασει ενα χριστουγεννιατικο δωρο.Απο τα μαδερια της οικοδομης εφτιαξα εναν ρωμαικο σταυρο κανονικων διαστασεων, ελα να σταυρωθεις στα προτυπα του ανυπαρκτου αφεντικου σου.Εδω τοσοι και τοσοι πυροβολημενοι ανεβαινουν στον στον σταυρο για να νιωσουν το μεγαλειο της ψευδαισθησης τους,και δεν θα ανεβεις εσυ ? Μας το χρωστας ως επικυρωση της πιστης σου.Ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα.Μιας και καβαλησες το καλαμι ελα να καβαλησεις και τον σταυρο.Γερασες και μυαλο δεν εβαλες.Αλλα που να φυτρωσει το μυαλο μεσα σε ενα κεφαλι γεματο σκοταδι.Αντε περαστικα σου και του χρονου.再见

  9. Καταραμένος όφις 12/12/2016 @ 7:00 ΠΜ

    Μιλάς με γρίφους γέροντα……

  10. Ανώνυμος 12/12/2016 @ 7:01 ΠΜ

    Λεει ο καλογερος οτι δεν ειμαστε ετοιμοι να αντιμετωπισουμε αυτα που ερχονται διοτι ζουμε μια ζωη δοσμενη στον μετεωρισμο του υλισμου και της ηδονικης απολαυσης εχοντας αποκτησει πληρη εξαρτηση αυτων.Και εγω σου λεω καλογερε οτι οι ελληναρες ειναι ετοιμοι για ολα,και δεν προκειτε σε καμια περιπτωση να υποβαθμισουν την ζωη τους για να αποκτησουν τα δηθεν προσοντα που επιτασσει η ορθοδοξια-σκοταδισμος-ορθοΛΟΞΙΑ ωστε να ανταπεξελθουν στους επερχομενους χαλεπους καιρους.Χανεις λαδια δικε μου να το κοιταξεις.buonanotte

  11. Ανώνυμος 12/12/2016 @ 7:20 ΠΜ

    Λεει ο καλογερος οτι προσευχηθηκαν στον Θεο για την σωτηρια μας, οι πατερες, οι Αγιοι και η Παναγια….Ρε τι συμβαινει πισω απο την πλατη μας, για αυτο παμε κατα διαολου.Αντε να δουμε καλογερε ποτε θα κοψεις τα ναρκωτικα,και κοιτα να επισκεφτεις εκεινον τον γιατρο διοτι η κατασταση σου ειναι σοβαρη. ΣΟΒΑΡΟΤΗΣ ΜΗΔΕΝ

    • O ΦΡΟΥΝΤ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΤΡΕΛΛΟΣ.ΒΑΣΙΚΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΡΕΛΛΟΓΙΑΤΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΤΡΕΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΤΟΥΣ.Ο ΓΙΟΥΝΓΚ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ, ΑΛΛΑ ΤΡΕΛΛΟΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ.ΕΣΥ ΠΩΣ ΠΑΣ;ΚΑΛΑ;OI ΠΙΟ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΦΩΝΑΖΕΤΕ.ΧΑΝΕΤΕ ΠΕΛΑΤΕΣ.

      • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 2:12 ΜΜ

        Εγω εσυ και ο CHAOSKAMPF εχουμε τους δαιμονες μας,η μονη διαφορα ειναι οτι ο δικος σου δαιμονας ειναι πραγματικη οντοτητα σαν αυτη που ειχε κυριευσει τον ΓΙΟΥΝΓΚ.[χουμορ κανω]..Σχετικα με τους χριστιανους αυτοι κατηγοριοποιουνται σε τρεις ομαδες.Η πρωτη και πολυπληθεστερη ομαδα δεν εχει διαβασει ποτε την Αγια Γραφη ,ενιοτε βριζει τον Χριστο και την παναγια χωρις τυψεις, στην εκκλησια παταει μονο κατα την τελεση των μυστηριων ,και στο βαθος πιστευει οτι ο Θεος ειναι καλος και θα συγχωρει παντα την παραβατικοτητα τους. Αυτη η ομαδα των χριστιανων οδευει προς την τελειοτητα εχοντας καποια στοιχειωδη λογικη και μια ελπιδα να τους συντροφευει στις δυσκολες στιγμες,απλα πραγματα δηλαδη. Στην δευτερη ομαδα ανηκουν οι φανατισμενοι θρησκοληπτοι με τα μυαλα στα καγκελα σαν τον ΗΕRΟΝ τον ψαροφαγο και τον ΚΡΟΙΦ.Το φαινόμενο παρατηρείται σε άτομα με νοσηρή ευαισθησία και ευφάνταστα, τα οποία υποβάλλουν στη συνείδησή τους φανταστικές παραστάσεις, που δε σχηματίστηκαν στην ψυχή τους από εξωτερικούς ερεθισμούς και ούτε δικαιολογούνται από την πραγματικότητα. Εκδηλώσεις αυθυποβολής είναι η κατά φαντασία ασθένεια, η μελαγχολία, η ονειροπόληση και οι ΟΠΤΑΣΙΑΣΜΟΙ ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΩΝ .
        Η καρτερία στα μαρτύρια, τα οποία δέχονται με πραγματική ευχαρίστηση οι οπαδοί μιας ιδέας, θρησκευτικής ή πολιτικής, προκειμένου να φανούν πιστοί και συνεπείς σ` αυτήν, είναι και αυτή αποτέλεσμα αυθυποβολής»
        Όπως έχει πει όμως και ο Άλμπερτ Αϊνστάιν, «Δύο πράγματα είναι άπειρα: Το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Αν και για το πρώτο, δεν είμαι και τόσο βέβαιος…». Η βλακεία λοιπόν, όταν συνοδεύεται και με μια ελάχιστη δόση θρησκοληψίας (βασικό χαρακτηριστικό αμορφωσιάς και χαμηλού πνευματικού επιπέδου), δεν είναι καθόλου δύσκολο να οδηγήσει στην αυθυποβολή, καθώς ο θρήσκος έχει ανάγκη να πιστέψει, ακόμη και σε πράγματα, με τα οποία θα γελούσε κι ένα μικρό παιδί…..Αυτη η ομαδα χρηζει ιατρικης περιθαλψης….Η τριτη ομαδα αφορα τους αιρετικους χριστιανους σαν τους μαρτυρες του ιεχωβα οι οποιοι δεν κανουν τιποτα αλλο απο το να διαβαζουν την Αγια γραφη μερα νυχτα και να μας ζαλιζουν τα απαυτα μας με την πλανη τους….Αυτη η ομαδα ειναι αθεραπευτη καθως εχει χασει καθε επαφη με την πραγματικοτητα.Αληθεια εσυ ΠΔ σε ποια ομαδα ανηκεις? Αν ανηκεις στην δευτερη των θρησκοληπτων με τα μυαλα στα καγκελα ελα απο το ιατρειο μου να σου δωκω να φας κατι καινουργια χαπια που δεν εχουν δοκιμαστει σε ανθρωπους να δουμε τι θα απογινεις.

        • ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΤΑΣΣΟΜΑΙ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.ΘΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΟΝ ΨΥΧΙΑΤΡΟ.ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΤΟ ΑΡΧΙΠΡΟΒΑΤΟ ΕΧΕΙ ΚΕΡΑΤΑ.

          • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 7:06 ΜΜ

            Η διαδικτυακη σου υποσταση συμφωνα με την βαση δεδομενων υποδεικνυει οτι εισαι προβατο δευτερης κατηγοριας με κερατα στο κεφαλι [κερατας].

          • ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ;ΟΥΤΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΟΥ ΜΕ ΚΑΤΕΤΑΞΕΣ.ΕΜΕΝΑ ΡΩΤΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ.Η ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ Η ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ ΓΙΑΤΡΟΣ.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΠΟΤΕ ΕΛΕΓΕΣ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΖΙ ΘΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ.ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΠΕΡΝΕΙΣ ΖΙΖΑΝΙΑ.ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ.ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΗΣΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ;

          • *κατηγορεις τους χριστιανους

          • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 11:04 ΜΜ

            Τα ψιλα γραμματα δεν τα πιανεις.Η νοητικη σου λειτουργια ειναι παρομοια με αυτη του heron.Οποτε αν εχεις καποια απορια σχετικα μπορεις να απευθυνθεις σε αυτον.Οσον αφορα το τι σπερνω…κουκια σπερνω..διοτι και να ηθελα να σπειρω την διχονοια…..στου κουφου την πορτα οσο θελεις βροντα…Ο κουφος εσυ εισαι.

  12. Ανώνυμος 12/12/2016 @ 8:00 ΠΜ

    Λεει ο καλογερος, θα τα καταφερετε να κουβαλησετε στις ψυχες σας το βαρυ φορτιο ? Και οχι μονο .Ο ελληνας καλογερε εχει μεγαλη ψυχη εδω και 2000 χρονια κουβαλαει το βαρυ φορτιο του σκοταδιστικου ιερατειου και δεν καταλαβαινει χριστο,και συντομα οι ελληναρες θα ξεφορτωσουν πανω σας ολη την σκοταδιστικη σαβουρα που μας φορτωσατε ωστε να εκπληρωθει το ρηθεν δια στοματος του προφητου [Η ανομια που σπειρατε θα επιστρεψει πανω σας] Η ΕΛΛΑΣ θα ξερασει πανω σας το μαυρο σκοταδι και θα λαμψει ως ηλιος στις καρδιες ολων οπως αλλοτε.οκαιροcγαρεγγυc καλογερε ωρα να τα μαζευεις και να του δινεις.Καθεσαι πανω σε μια ωρολογιακη μπομπα τρομακτικης ισχυος που ονομαζεται ΕΛΛΑΣ οπου σε λιγο θα σκασει και θα σκορπισει τις σταχτες σας στις τεσσερις γωνιες της γης συμφωνα με τα Αγια μαθηματικα σας..Αουα σας και περαστικα σας. aoua vous et votre Pass..

    • 400 χρόνια 12/12/2016 @ 8:37 ΠΜ

      Κάτσε τότε άλλα 400 χρόνια σκλάβος να πληρώνεις φόρους στον πασά, να μην έχεις κανέν δικαίωμα σαν γκιαούρης και να έχεις την σγωνία μην πιστέψουν οι τούρκοι ότι προσέβαλες τον μωάμεθ και σου κόψουν το κεφάλι.

    • Καααλά τώρα ! Την είδαμε και την “μεγάλη ψυχή”του Έλληνα , με την διαφθορά , την διχόνοια , τις επιορκίες , τους διαρκείς εμφυλίους πολέμους , (πελοπονησιακός και όχι μόνο) που έφτασαν να γίνουν διαχρονικά “ψωμοτύρι”για τους Έλληνες , από την αρχαιότητα και το Βυζάντιο μέχρι σήμερα ( από το Ρωμαϊκό χρήμα μέχρι τα Ρωσικά Ρούβλια και τα Αμερικάνικα δολάρια ) τον απαράδεκτο και στείρο τοπικισμό την απαξίωση των ιδανικών , την περιφρόνηση προς την πατρίδα και τις διαχρονικές θυσίες των προγόνων μας , και τέλος τον επαίσχυντο ατομισμό , ραγιαδισμό και γενιτσαρισμό , το διαίρει και βασίλευε( για χάρη κομμάτων , θρησκευτικών σεκτών και αιρέσεων )τα οποία δυστυχώς βιώνουμε ακόμη και τώρα . Αυτά όλα υφίστανται ατυχώς και τώρα . Είναι πέρα για πέρα αλήθεια και δεν μπορεί κανείς , μα κανείς να τα αμφισβοιτήσει . Όλα αυτά βέβαια δεν τα ανέφερα για να καταδείξω ότι σαν Έλληνες έχουμε μόνο ελαττώματα , αλλά για να επιστήσω την προσοχή στο ότι επειδή έχουμε μεγάλη κληρονομιά δεν σημαίνει ότι πρέπει κιόλας να ζούμε μέσα σε μια ανούσια εικονική πραγματικότητα απαξιώνοντας οποιονδήποτε ή οτιδήποτε άλλο .Τέλεια φυλή , ή έθνος , ή άνθρωπος δυστυχώς δεν υπάρχει . Καλό είναι να έχουμε διακριτικότητα , αυτογνωσία , ταπείνωση και να είμαστε προσγειωμένοι , για να μην εξευτελιζώμαστε τόσο μεταξύ μας , όσο και μπροστά στα μάτια της υπόλοιπης ανθρωπότητας. Το να είναι κανείς Έλληνας δεν σημαίνει ότι είναι και “Υπεράνθρωπος”. Και όσον αφορά την ανωτερότητα μας αυτή μπορεί να κερδηθεί στο στάδιο της ζωής και στην πράξη όπως έκαναν πολλοί από τους προγόνους μας και όχι με εγωϊστικές φανφάρες και πολυλογίες που μάλιστα χρησιμοποιούνται από πολλά λαμόγια και επιτήδειους κατά καιρούς για να εξαπατήσουν τον Ελληνικό λαό και να ζημιώσουν το γένος .”Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα” λοιπόν! Όποιος επιθυμεί την ανωτερότητα ας το αποδείξει με τις πράξεις του και χωρίς να είναι επιζήμιος σε κανέναν .

      • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 2:41 ΜΜ

        Ο θρησκοληπτος φανατισμενος νεοελληνας με τα μυαλα στα καγκελα σαν και σενα δεν εχει να επιδειξει καμια αρετη καθως βασικό χαρακτηριστικό της αμορφωσιάς και του χαμηλού πνευματικού επιπέδου ειναι η θρησκοληψια απο την οποια πασχεις.Χρειαζεσαι επειγοντως ψυχολογικη υποστηριξη συνδυασμενη με εντατικα μαθηματα αρχαιοελληνικης ιστοριας και την απαραιτητη ενταξη σου σε καποιο αρχαιοελληνικο κινημα με στοχο την αναβαθμιση της πνευματικης σου υποστασης δομημενη πανω στο αρχαιο ελληνικο πνευμα και απαλλαγμενη απο το παρασιτικο σκοταδι που εχεις μεσα στην κεφαλα σου.

        • Άντε να σε δει κανένας ψυχίατρος κουτοπόνηρε κομπλεξικέ ψυχάκια ! Τουλάχιστον πες σε αυτούς που σε ξεσηκώνουν να σου δίνουν και κανένα φράγκο . Να μην τα κάνεις και όλα τζάμπα !

          • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 6:21 ΜΜ

            Η αληθεια ποναει,η αγαπη πληγωνει,η ειλικρινεια προσβαλλει,η φασολαδα πειραζει.Τι ψυχικη υγεια να εχεις μετα?

          • Τώρα με ισοπέδωσες ! Ωωωω αλί και τρις αλίιιιι ποιος θα μου αλλάξει τις ασφάλειες που έκαψα ο δύσμοιρος ; Θα σκάσω από το κακό μου ο τάλας …. Χα χα χα ! Καλό ; Σαν αρχαία τραγωδία !

          • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 10:33 ΜΜ

            Ειναι γεγονος οτι οταν το επιπεδο της συζητησης πεφτει η συμμετοχη σου στα μηνυματα χτυπάει κοκκινο.Οπως ειπα και πριν η μειωμενη αντιληψη σου δρα ως ανασταλτικος παραγοντας οριζοντας τα ορια δρασης της συνειδησης σου σε χαμηλα επιπεδα.Και οπως ειπε και ο καλογερος [ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ] Αιντε να δω ποτε θα μεγαλωσεις για να βαλεις μυαλο.Και ετσι για να εχουμε καλο ερωτημα ποια ειναι η αποψη σου για τα λεγομενα του καλογερου?

  13. Ανώνυμος 12/12/2016 @ 8:50 ΠΜ

    Λεει ο καλογερος οτι δεν εχουμε σκοπο να θυσιασουμε τιποτα απο αυτα που εχουμε συνηθισει να βιωνουμε.Εγω λεω καλογερε να θυσιασουμε το μαυρο ιερατικο σκοταδι σας πανω στο βωμο της νεας ταξης πραγματων και οι αναδυομενοι καπνοι να γινουν οσμη ευωδιας του διαβολου.χαχαχαχα

    • Δεν μας λες : Υπάρχει κάτι που να μπορεί να κάνει ο “θεός”(εδώ γελάνε) σου μόνος του χωρίς την βοήθεια άλλων ;

      • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 3:13 ΜΜ

        Το ολο θεμα εχει να κανει με το ποια κειμενα ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ οτι ειναι μυθολογικου περιεχομενου και ποια ιστορικη πραγματικοτητα…αλλα αλλο το τι πιστευεις, και αλλο τι γνωριζεις.Περα απο την βεβαιωση σου για την αληθεια του ισχυρισμου σου, γνωριζεις κατι? Εγω λεω οτι εισαι ενας φανατισμενος θρησκοληπτος με τα μυαλα στα καγκελα και οπως συμβαινει συνηθως ο κοσμος σου ειναι εικονικος και δομημενος πανω σε μυθους διοτι πασχεις απο μειωμενη αντιληπτικη ικανοτητα η οποια κλειδωσε την συνειδηση σου καθοριζοντας τα ορια λειτουργιας της μεσα στα πλαισια της θρησκοληψιας χωρις διαφυγη.

        • Ενώ εσύ ; Δεν είσαι θρησκόληπτος ε ; Α , ναι ξέχασα εσύ είσαι κερασφόρος θρησκόληπτος .

          • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 10:50 ΜΜ

            Εγω δεν ειμαι θρησκοληπτος ουτε εχω κερατα ….Τα κερατα τα εχει ο ΠΔ που κανει φιλοτιμες προσπαθειες προκειμενου να μας πεισει οτι ειναι προβατο.Αυτος ειναι λυκος ενδεδυμενος με μανδυα προβατου,οπως λεει το ευαγγελιο,και μαλιστα λυκος με κερατα.Θηριο της αποκαλυψης ειναι και μας το παιζει προβατο του χριστου.Τα ιδια χαλια εχεις και εσυ,κενος και αδειος με μηδενικη προσφορα στον τομεα των σχολιων.

        • ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΣΕ ΤΡΟΜΑΞΑ;ΘΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ;TOΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ Η ΑΣΗΜΑΝΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ;ΒΑΛΕ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ.ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ(ΣΥΜΠΕΘΕΡΕ ΑΝ ΠΡΟΤΙΜΑΣ).ΒΑΛΕ ΒΑΓΓΟΣ.ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΣΚΑΡΔΑΜΥΚΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΡΦΩΝΟΜΑΙ.

  14. ΚΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ......... 12/12/2016 @ 9:37 ΠΜ

    ΠΩ ΠΩ ΤΙ ΕΠΕΙΓΟΝ ΜΥΝΗΜΑ…ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΕΠΕΙΓΟΝ, ΕΚΤΑΚΤΟΝ!
    ΥΠΕΡΕΚΤΑΚΤΟΚΤΑΚΤΟΕΚΤΑΚΤΟΤΟΝ!!!
    …………..ΚΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ………………

  15. Ανώνυμος 12/12/2016 @ 9:41 ΠΜ

    Λεει ο καλογερος [ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ] Μεταφραση Ειστε πρωτακια στο μυαλο με περιορισμενη αντιληψη αφου πιστεψατε τα παραμυθια μας.Εμεις εχουμε βγαλει ολες τις ταξεις και ειμαστε πλεον οι πνευματικοι καθοδηγητες σας.Πουσε καλογερε εισαι μορφωμενος η παραμορφωμενος ?

  16. Ανώνυμος 12/12/2016 @ 9:56 ΠΜ

    Εσυ stranger τι γνωμη εχεις για το αρθρο;

  17. Απογοητευτικά τα σχόλια….επειδή συμβαίνουν όλα αυτά στη ζωή μας δεν σημαίνει ότι…..πρέπει να γίνουμε χειρότεροι σαν άνθρωποι ….αλλά καλύτεροι. Δεν αρμόζει σε Έλληνες …η βλασφημία….οποίος δεν συμφωνεί με αυτά που διαβάζει….το λιγότερο που μπορεί να κάνει ….ακόμη και όταν διαφωνεί είναι …..να είναι ευγενικός. Και ας πράξει ο καθένας ότι νομίζει. Τα έχουμε ισοπεδωσει όλα……ας κοιτάξουμε να διορθώσουμε τους εαυτούς μας…..που τόσο πολύ ….μας χρειάζεται…….γιατί δεν απέχουμε ….από όλα αυτά που μισούμε….

    • Όποιος έχει την “μύγα μυγιάζεται” αδερφέ μου ! Μην περιμένεις λογική
      ήθος , αξιοπρέπεια ή αυτοσεβασμό από εγκάθετους αντίχριστους .

      • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 10:09 ΜΜ

        Ας δουμε ποιο ειναι το ηθος των αντιχριστων κατα τον heron ΠΑΡΑΘΕΤΩ απο δικο του μηνυμα [Heron 13 Νοεμβρίου 2016 @ 23:08 Γιαυτό ζουν υπάρχουν και αναπνέουν . Και αν παρατηρήσετε με προσοχή το πως μιλάνε και το πως φέρονται θα διαπιστώσετε πως δεν είναι φυσιολογικά άτομα . Τους χαρακτηρίζουν , η νευρικότητα , η σχιζοφρένεια , η κακοήθεια το ψέμα και ο φθόνος]…Ας δουμε τωρα και το ηθος του χριστιανου heron ΠΑΡΑΘΕΤΩ απο δικο του μηνυμα [Heron 13 Νοεμβρίου 2016 @ 22:41 ΚΑΒΑΛΗΜΈΝΕ ! Νευρόσπαστο ψυχάκια ! Άμα τρώγεσαι με τα ρούχα σου , άντε να δαγκώσεις κανέναν του σιναφιού σου , που είστε που είστε , όλοι σας ψυχικά άρρωστοι τρελαμένοι και τόσο υστερικοί που καίτε ασφάλειες από τον φθόνο και την κακία σας. Α , και χαιρετισμούς στον Σούπερμαν. ]

        • Και λοιπόν ; Ακόμα κι έτσι εν σύγκρισή με σας τους παντελώς ανήθικους και ελεεινούς υπανθρώπους είμαι γίγαντας της αρετής . “Γιατρέ”το κόλπο με την καραμελίτσα του ήθους που χρησιμοποιείς το έχετε κλεμμένο από τους συναδέρφους σας χιλιαστές . Όταν πήγαινες εσύ εμείς γυρίζαμε . Σας ξέρω σαν κάλπικες δεκάρες . Πρώτα προκαλείτε κάποιον και σε δεύτερη φάση αφού τον αγανακτήσετε το παίζετε χαμηλοβλεπούσες και τον ειρωνεύεστε . Και όσο για το δικό σας ήθος και την τιμιότητα , φρονώ ότι ένα γουρούνι τα διαθέτει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό , από ότι εσείς .

          • Ανώνυμος 12/13/2016 @ 3:50 ΠΜ

            Ουδεμια συγκριση heron καθοτι η Θεολογια του χριστιανισμου συγκρουεται με την λογικη και την φυση των πραγματων δοκιμαζοντας την νοημοσυνη μας.Οσον αφορα την αποκλινουσα ανθρωπινη συμπεριφορα επεσες μονος σου στην παγιδα αφου τετοιου ειδους συμπεριφορες ανθιζουν τοσο μεσα στον πυρηνα του χριστιανισμου οσο και σε αλλα συστηματα.Ουδεις αναμαρτητος…

  18. Ανώνυμος 12/12/2016 @ 10:01 ΠΜ

    Λεει ο καλογερος [ΕΙΣΤΕ ΑΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΣΑΣ …] καλογερε η χριστιανικη διδασκαλια δεν δεχεται την μοιρα και το πεπρωμενο.Εισαι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ καλογερος η ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣ καλογερος ?

  19. Ανώνυμος 12/12/2016 @ 10:29 ΠΜ

    Ο κόσμος ξύπνησε “καλόγερε”… Δεν περνάει η μπογιά του εκφοβισμού σας πλέον, αυτά στις γιαγιάδες που νταλαβερίζονται την Κυριακή εκκλησία και την δευτέρα φόλα στα αδέσποτα…

  20. ΠΟΥ'ΝΑΙ Η ΜΠΑΛΑ; 12/12/2016 @ 5:12 ΜΜ

    Χαιρομαι να διαβαζω αποψεις αφυπνισμενων ανθρωπων,
    που απο τη πολλη αφυπνιση,πιστευουν τον καθε ενα που υπογραφει ως χαρισματικος καλογερος…
    Φτανει ρε σεις,μην αφυπνιζεστε αλλο,δεν θα μπορειτε να κλεισετε ματι στο τελος!

    • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 7:13 ΜΜ

      Εγω προσωπικα σκοτιστηκα αν ειναι καλογερος η οχι. οποιος και αν ειναι θα την ακουσει.

  21. ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ,ΟΤΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ.
    ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΤΟΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ Σ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΣΕΙΣΜΟΙ,ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ.
    ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΕΜΙΑ ΗΡΕΜΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΑΠ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΡΟΜΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΠΟ ΤΩΡΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ,ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΡΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ!!!
    ΛΥΠΑΜΑΙ.

    • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 7:29 ΜΜ

      Ναι οι εκπροσωποι του σκοταδισμου με τα μαυρα προειδοποιουν [ΤΡΟΜΕΡΗ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΘΑ ΜΑΣ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΡΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ] Τηλε-προφητειες ο croif 101 fm stereo

      • ΑΔΕΛΦΕ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΑ ΔΕΧΘΕΙΣ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΟΙΚΟΙΟΠΟΙΗΘΕΙΣ ΤΑ ΟΣΑ ΕΓΩ ΛΕΩ, Η Ο ΚΑΘΕ ΓΕΡΟΝΤΑΣ,Η ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ.
        ΑΠΛΩΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΦΗΛΙΟ,ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ.
        ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ,ΚΑΙ ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΣΟΒΑΡΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΟΙ!!!
        ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ!!!
        ΠΟΛΛΛΟΙ ΟΙ ΚΛΗΤΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΔΕ ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ!!!ΤΑ ΛΕΕΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΕΙ,ΤΑ ΞΑΝΑΕΠΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΩΤΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ.
        ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ,ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ.
        ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΤΟΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ ΩΣ ΣΚΛΗΡΟΝ,ΚΑΙ ΑΚΑΡΔΟΝ.
        ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΓΑΠΗΣ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΟΒΟΥ.
        ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ.΄

        • Ανώνυμος 12/12/2016 @ 11:27 ΜΜ

          Αυτες οι προειδοποιησεις δεν ειναι θεοδοτες,και αυτο ειναι κατι το οποιο το ΓΝΩΡΙΖΩ εν αντιθεσει με εσενα που ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ.Ο λογος σου ειναι παντα επιφανειακος ρηχος εκφραζωντας αδυναμια στην σκεψη και αγνοια πανω στην θεολογια του χριστιανισμου.

          • ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΕΓΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ.ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΥΤΟ?
            ΕΚΕΙΝΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΘΕΟΝ,Σ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ.
            ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ Σ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ.

          • Ανώνυμος 12/13/2016 @ 3:56 ΠΜ

            Αυτες οι προειδοποιησεις δεν ειναι θεοδοτες προφητειες .

          • ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΠΕΡΙ ΠΡΟΦΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΩ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΡΙΝΩ,ΛΟΙΔΩΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ,ΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΩ,ΕΓΩ Ο ΜΕΓΑΛΟΕΙΔΙΚΟΣ,ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.
            ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ,ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΡΘΟΥΝ,ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ,ΤΟΤΕ ΑΝΑΚΥΡΗΞΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΟΥ ΘΕΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟΝ,ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ.
            ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΛΙΕΣΑΙ ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ,ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΩΣ,ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
            ΜΙΑ ΖΩΗ Ο ΗΛΙΘΙΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΑΓΙΔΑ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΠΕΦΤΕΙ ΔΛΔ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ!!!
            ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΝΗΡΗ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΓΙΔΕΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΣΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ.
            ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΤΕΛΩΝΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ?
            ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ?
            ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ,ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ.
            ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΤΗΜΑ ΤΟΥ,Η ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΤΟΝ ΒΓΑΛΕΙ.
            ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ,ΑΜΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΙΡΕΣΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΥΤΑ,ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΡΗΞΕ ΕΑΥΤΟΝ ΣΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΝ ΘΕΟΝ.

            1 Και όταν εξήλθε ο Ιησούς από το ναό, πορευόταν, και πλησίασαν οι μαθητές του, για να του επιδείξουν τα οικοδομήματα του ναού.
            2 Εκείνος αποκρίθηκε και τους είπε: «Δε βλέπετε όλα αυτά; Αλήθεια σας λέω, δε θα αφεθεί εδώ λίθος πάνω σε λίθο που δε θα καταστραφεί».

            νώ, λοιπόν, αυτός καθόταν πάνω στο Όρος των Ελαιών, τον πλησίασαν οι μαθητές ιδιαιτέρως, λέγοντας: «Πες μας, πότε θα γίνουν αυτά και ποιο το σημείο της δικής σου παρουσίας και της συντέλειας του αιώνα;»
            4 Τότε αποκρίθηκε ο Ιησούς και τους είπε: «Προσέχετε μη σας πλανήσει κανείς.
            5 Γιατί πολλοί θα έρθουν με το όνομά μου, λέγοντας: “Εγώ είμαι ο Χριστός”, και πολλούς θα πλανήσουν.
            6 Θα μέλλετε, λοιπόν, να ακούτε πολέμους και φήμες πολέμων. Κοιτάτε, μη θορυβείστε. γιατί πρέπει να γίνουν, αλλά ακόμα δεν είναι το τέλος.
            7 Γιατί θα εγερθεί έθνος εναντίον έθνους και βασιλεία εναντίον βασιλείας, και θα γίνουν πείνες και σεισμοί κατά τόπους.
            8 Αλλά όλα αυτά είναι αρχή ωδίνων.
            9 Τότε θα σας παραδώσουν σε θλίψη και θα σας σκοτώσουν, και θα είστε μισούμενοι από όλα τα έθνη για το όνομά μου.
            10 Και τότε θα σκανδαλιστούν πολλοί, και θα προδώσουν ο ένας τον άλλο, και θα μισήσουν ο ένας τον άλλο.
            11 Και πολλοί ψευδοπροφήτες θα εγερθούν και θα πλανήσουν πολλούς.
            12 Και επειδή θα πληθυνθεί η ανομία, θα ψυχραθεί η αγάπη των πολλών.
            13 Αλλά εκείνος που θα υπομείνει ως το τέλος, αυτός θα σωθεί.
            14 Και θα κηρυχτεί αυτό το ευαγγέλιο της βασιλείας σε όλη την οικουμένη για μαρτυρία σε όλα τα έθνη, και τότε θα έρθει το τέλος».
            15 «Όταν λοιπόν δείτε το βδέλυγμα της ερημώσεως, που ειπώθηκε μέσω του Δανιήλ του προφήτη, να έχει σταθεί σε τόπο άγιο – ο αναγνώστης ας εννοήσει –
            16 τότε όσοι είναι στην Ιουδαία ας φεύγουν στα όρη,
            17 όποιος είναι πάνω στο δώμα ας μην κατεβεί, για να πάρει τα πράγματα από την οικία του.
            18 Και όποιος είναι στον αγρό ας μην επιστρέψει πίσω, για να πάρει το πανωφόρι του.
            19 Αλίμονο όμως σε όσες έχουν παιδιά στην κοιλιά και σε όσες θηλάζουν εκείνες τις ημέρες.
            20 Προσεύχεστε μάλιστα να μη γίνει η φυγή σας το χειμώνα μήτε το Σάββατο.
            21 Γιατί θα γίνει τότε θλίψη μεγάλη, τέτοια που δεν έχει γίνει από την αρχή του κόσμου ως τώρα, ούτε θα γίνει ξανά.
            22 Και αν δε συντομεύονταν οι ημέρες εκείνες, δε θα σωζόταν καμιά σάρκα. Για τους εκλεκτούς, όμως, θα συντομευτούν οι ημέρες εκείνες.
            23 Τότε, αν κάποιος σας πει: “Ιδού, εδώ ο Χριστός” ή “εδώ”, μην το πιστέψετε.
            24 Γιατί θα εγερθούν ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήτες και θα δώσουν σημεία μεγάλα και τέρατα, ώστε να πλανήσουν, αν είναι δυνατό, και τους εκλεκτούς.
            25 Ιδού, σας τα έχω προειπεί.
            26 Αν λοιπόν σας πουν: “Ιδού, στην έρημο είναι”, μην εξέλθετε. “Ιδού, στα απόμερα δωμάτια”, μην το πιστέψετε.
            27 Γιατί όπως ακριβώς η αστραπή εξέρχεται από τα ανατολικά και φαίνεται ως τα δυτικά, έτσι θα είναι η παρουσία του Υιού του ανθρώπου.
            28 Όπου είναι το πτώμα, εκεί θα συναχτούν οι αετοί».
            29 «Και αμέσως μετά τη θλίψη των ημερών εκείνων ο ήλιος θα σκοτεινιάσει και η σελήνη δε θα δώσει το φεγγοβόλημά της, και οι αστέρες θα πέσουν από τον ουρανό και οι δυνάμεις των ουρανών θα σαλευτούν.
            30 Και τότε θα φανεί το σημείο του Υιού του ανθρώπου στον ουρανό, και τότε θα θρηνήσουν όλες οι φυλές της γης του Ισραήλ και θα δουν τον Υιό του ανθρώπου ερχόμενο πάνω στις νεφέλες του ουρανού με δύναμη και δόξα πολλή.
            31 Και θα αποστείλει τους αγγέλους του με σάλπιγγα μεγάλη, και θα συνάξουν στο ίδιο μέρος τους εκλεκτούς του από τους τέσσερις ανέμους, από τα άκρα των ουρανών ως τα άλλα άκρα αυτών».
            32 «Από τη συκιά, λοιπόν, μάθετε την παραβολή. Όταν ήδη το κλαδί της γίνει απαλό και τα φύλλα ξεφυτρώνουν, γνωρίζετε ότι είναι κοντά το θέρος.
            33 Έτσι κι εσείς, όταν τα δείτε όλα αυτά, να γνωρίζετε ότι είναι κοντά, στις θύρες.
            34 Αλήθεια σας λέω ότι δε θα παρέλθει η γενιά αυτή, ωσότου γίνουν όλα αυτά.
            35 Ο ουρανός οι η γη θα παρέλθουν, οι λόγοι μου όμως δε θα παρέλθουν».
            36 «Όσον αφορά όμως εκείνη την ημέρα και την ώρα κανείς δεν τις ξέρει, ούτε οι άγγελοι των ουρανών ούτε ο Υιός παρά ο Πατέρας μόνος.
            37 Γιατί όπως ακριβώς ήταν οι ημέρες του Νώε, έτσι θα είναι η παρουσία του Υιού του ανθρώπου.
            38 Γιατί όπως ήταν κατά τις ημέρες εκείνες πριν από τον κατακλυσμό, που έτρωγαν και έπιναν, που νυμφεύονταν και πάντρευαν, μέχρι την ημέρα που εισήλθε ο Νώε στην κιβωτό,
            39 και δεν κατάλαβαν, ωσότου ήρθε ο κατακλυσμός και τους πήρε όλους, έτσι θα είναι και η παρουσία του Υιού του ανθρώπου.
            40 Τότε δύο άντρες θα είναι στον αγρό, ένας παραλαμβάνεται και ένας αφήνεται.
            41 Δύο γυναίκες που θα αλέθουν στο μύλο, μία παραλαμβάνεται και μία αφήνεται.
            42 Αγρυπνείτε, λοιπόν, γιατί δεν ξέρετε ποια ημέρα ο Κύριός σας έρχεται.
            43 Και εκείνο ας γνωρίζετε: ότι αν ήξερε ο οικοδεσπότης ποια ώρα της νύχτας έρχεται ο κλέφτης, θα αγρυπνούσε και δε θα άφηνε να διαρρήξουν την οικία του.
            44 Γι’ αυτό κι εσείς να είστε έτοιμοι, γιατί την ώρα που δε νομίζετε έρχεται ο Υιός του ανθρώπου».

            45 «Ποιος είναι άραγε ο πιστός και φρόνιμος δούλος, τον οποίο κατάστησε ο κύριος επιστάτη πάνω στο υπηρετικό προσωπικό του, για να δώσει σ’ αυτούς την τροφή στον κατάλληλο καιρό;
            46 Μακάριος εκείνος ο δούλος που, όταν έρθει ο κύριός του, θα τον βρει να κάνει έτσι.
            47 Αλήθεια σας λέω ότι πάνω σε όλα τα υπάρχοντά του θα τον καταστήσει επιστάτη.
            48 Αν όμως πει εκείνος ο κακός δούλος μέσα στην καρδιά του: “Αργεί ο κύριός μου”,
            49 και αρχίσει να χτυπάει τους σύνδουλούς του, και να τρώει και να πίνει μαζί μ’ εκείνους που μεθούν,
            50 θα έρθει ο κύριος εκείνου του δούλου την ημέρα που δεν προσδοκά και την ώρα που δε γνωρίζει,
            51 και θα τον κόψει στα δύο και το μερίδιό του θα το θέσει μαζί με τους υποκριτές. Εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμο των δοντιών».

            ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΝΤΑ ΙΗΣΟΥ ΑΠ ΤΗΝ ΝΑΖΑΡΕΤ,ΕΙΤΕ ΑΡΕΣΟΥΝ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ.
            ΑΝ ΤΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΛΩΣ ΘΑ ΔΕΧΘΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΝ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΑΥΣΤΗΡΑ.
            ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΠΕΡΙ ΠΡΟΦΗΤΩΝ.
            ΓΙ ΑΑΥΤΟ ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ Σ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΡΡΗΣΕΙΣ ΚΑΛΟΓΕΡΩΝ,ΚΑΙ ΓΕΡΟΝΤΩΝ.

  22. ΠΡΟΣ croif101 12/14/2016 @ 6:08 ΠΜ

    Ειναι γεγονος οτι δεν εχεις μελετησει αυτα τα εδαφια τα οποια παρεθεσες, αλλα ουτε εχεις την διανοηση ωστε να καταλαβεις..Ο χριστος υποσχεθηκε στους μαθητες του οτι η δευτερη ελευση θα λαμβανε χωρα στην ΕΠΟΧΗ ΤΟΥΣ. ΑΘΕΤΗΣΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΟΥ.ΜΑΤΘ.10.23
    [ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΑΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΕΩΣΟΥ ΕΛΘΗ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ] Περιμεναν την εκπληρωση της προφητειας ΝΑ ΕΛΘΕΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ..Ο Αποστολος Παυλος εγραψε προς τους εβραιους [ ΕΝ ΤΑΙΣ ΕΣΧΑΤΑΙΣ ΤΑΥΤΑΙΣ ΗΜΕΡΑΙΣ] διανυουμε τις τελευταιες ημερες και ο αντιχριστος ειναι ηδη εδω.
    ΠΑΡΟΜΟΙΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ Α 5.23
    [23 ΑΥΤΟΣ ΔΕ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΕΙΘΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΓΙΑΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΑΜΕΜΠΤΩΣ ΕΝ ΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ]…..Να διατηρηθη αμεμπτο το σωμα τους εν τη ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ …ΑΥΤΟΙ περιμεναν να εκπληρωθουν τα λογια του Χριστου προς αυτους..οπως τους το ειχε υποσχεθει..ΜΑΤΘ 16.28.
    .[28 ΑΛΗΘΩΣ ΣΑΣ ΛΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΤΙΝΕΣ ΤΩΝ ΕΔΩ ΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΟΙΤΙΝΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΣΙ ΓΕΥΘΗ ΘΑΝΑΤΟΝ ΕΩΣΟΥ ΙΔΩΣΙ ΤΟΝ ΥΙΟΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΡΧΟΜΕΝΟΝ ΕΝ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΑΥΤΟΥ]
    ΚΑΠΟΙΟΙ απο αυτους δεν θα προλαβουν να πεθανουν και θα δουν τον χριστο να ΕΡΧΕΤΕ ΕΝ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ.
    ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ??
    Ο Ιησους Χριστος διδαξε τους μαθητες του να προσευχονται ..Πατερα μας που εισαι στον ουρανο να ερθει η βασιλεια σου οπως στον ουρανο , και εδω στη γη .ΑΥΤΗ η βασιλεια ειναι η επεκταση της ουρανιας αφθαρσιας στον υλικο κοσμο και ασφαλως σηματοδοτει την κριση..Ο Χριστος υποσχεθηκε ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΝΑ ΕΡΧΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΗ …ΜΑΤΘΑΙΟΣ 24.1-34
    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΕΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΕΩΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΣΗ ….34 ΑΛΗΘΩΣ ΣΑΣ ΛΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΑΡΕΛΘΕΙ Η ΓΕΝΕΑ ΑΥΤΗ ΕΩΣΟΥ ΓΕΙΝΩΣΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑΥΤΑ. Ο Χριστος υποσχεθηκε οτι δεν θα προλαβει να φυγει η γενια ΑΥΤΗ [Δεν θα μπορουσε να εννοει καμια αλλη ΓΕΝΕΑ παρα μονον την ΓΕΝΕΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ … ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΑΝ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΑΛΛΗ θα επρεπε να λεει ….’ΓΕΝΕΑ ΕΚΕΙΝΗ’ και οχι “αύτη” ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ——Ματθαίος 11:16-19——-Λουκάς 7:31——Μάρκος 8:38—–]
    ωσπου να γινουν ΠΑΝΤΑ ΤΑΥΤΑ. Ολα αυτα τα ΓΕΓΟΝΟΤΑ τα οποια εξιστορισε ο Χριστος στους μαθητες του επρεπε να λαβουν χωρα στην δικη τους εποχη ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ και οχι καποιας αλλης ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ γενιας…….Θα μας λολανετε ρε καμενοι Τι στιγμη που ο μεγας προφητης και Θεος σας Χριστος αθετει την προφητευομενη υποσχεση του, εσυ μου μιλας για συγχρονους προφητες?.ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ τι να σου κανω που σε λυπαμαι,θελω να σε σατιρισω και δεν μπορω.βρισε και λιγο οπως εβριζες παλια…Τι εχεις παθει μηπως μου το παιζεις καλος χριστιανος ?

    • ΑΝ ΚΑΙ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΩ ΑΣ ΕΙΝΑΙ.
      Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΑΙΜΑ,ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ ΤΟΥΤΟΥ!!!
      ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ,ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ ΤΟΥΤΟΥ?
      ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ,ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΑΙΩΝΑ ΜΙΑΛΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΕΣ?
      ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ.
      ΑΛΗΘΩΣ ΣΑΣ ΛΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΑΡΕΛΘΕΙ Η ΓΕΝΕΑ ΑΥΤΗ ΕΩΣΟΥ ΓΕΙΝΩΣΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑΥΤΑ.
      ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ,ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΛΗ(ΔΩΔΕΚΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟΝ) ΑΡΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΒΡΑΑΜ ΕΓΕΝΝΗΣΕ,ΙΣΑΑΚ,ΙΣΑΑΚ ΕΓΕΝΝΗΣΕ ΙΑΚΩΒ,ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ.ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΕΝΝΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ,ΤΟ ΑΙΜΑ ΑΥΤΟΥ ΕΠΙ ΤΑΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΗΜΩΝ,ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΗΜΩΝ.
      ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΓΕΝΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ,ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΕΓΕΙ ΠΡΙΝ ΠΑΡΕΛΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΓΕΝΝΙΑ,ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ,ΤΟΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΜΕΣΣΙΑ ΤΟΥΣ!!
      ΚΥΤΤΑ ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ,ΤΟΥΣ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥΣ,ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ ΘΕΟ ΤΟΥΣ!!!
      Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΕΙ ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΙ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΑΠ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΛΟΥΜΕΝΑ.
      ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 144000 ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΕΥΘΟΥΝ ΘΑΝΑΤΟ,ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΣΩΣΜΕΝΟΙ.
      ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΟΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΦΥΛΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠ ΤΟΝ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΑ.
      ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΑΣΤΗΚΕ Ο ΘΕΟΣ ΛΟΓΟΣ,ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΔΙΩΞΕ ΑΠ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ,ΝΑΙ Η ΟΧΙ?
      ΑΝ ΝΑΙ, ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΓΕΝΝΙΑ ΑΠ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΩΝ,ΕΙΝΑΙ?
      ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΔΑΜ ΣΤΗΝ ΓΗ?
      ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΟ ΦΥΛΛΟ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΑΠ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΑΠ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ?
      ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΕ ΚΟΠΟ ΘΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟ ΨΩΜΙ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΥΑ ΜΕ ΠΟΝΟ ΘΑ ΓΕΝΝΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!
      ΑΡΑ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΓΕΝΝΙΑ?ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΓΕΝΝΙΑ.
      ΓΙΑΤΙ ΓΕΝΝΙΑ,ΕΚ ΜΙΑΣ ΚΟΙΛΙΑΣ,ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΡΧΙΚΗ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΑΠ ΤΟ ΩΑΡΙΟ,ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ,ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ.
      ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ/ΑΦΦΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΩΡΑ!!!ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΖΕΙΣ?ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΜΝΗΣΗ!!!
      ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΜΝΗΣΗ,ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ,ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ.
      ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΓΕΝΝΙΑ,ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΜΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΩΣ ΜΙΑ ΣΥΚΙΑ ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΞΕΡΑΘΕΙ,ΘΑ ΞΑΝΑΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΒΛΑΣΤΑΡΙΑ ΚΑΟ ΦΥΛΛΑ!!!
      ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΞΕΡΑΜΕΝΗ ΣΥΚΙΑ ΔΛΔ ΟΙ ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΟΙ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΕΠΙ ΞΥΛΟΥ ΚΡΕΜΜΑΜΕΝΟΙ,ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ,ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!!!
      ΚΑΙ ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΤΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ!!!
      ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΠ ΤΟ ΝΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΟΝ ΚΑΤ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΟΠΩΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΗΘΕΛΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟΝ ΘΕΟΝ(ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥ) ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ!!!
      ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ Η ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
      ΟΙ ΤΟΥ ΕΡΕΒΟΣ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ΔΛΔ ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΟΙ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ,ΜΙΣΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΛΟΓΟ.ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ,ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΥ ΛΑΟΥ,ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ ΕΧΑΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΕΔΡΑΙΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ.
      ΟΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ,ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΦΑΝΗΚΕ,ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΚΔΙΩΞΕΙ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΗΓΗΤΟΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!
      ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ ΤΟΥΣ,ΓΙΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΠΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΛΩΣΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ Σ ΕΝΑ ΕΘΝΟΣ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ!!!(ΑΡΘΗΣΕΤΑΙ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΑΦ ΥΜΩΝ,ΚΑΙ ΔΟΘΗΣΕΤΑΙ ΕΙΣ ΕΘΝΟΣ ΠΟΥ ΠΟΙΕΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΟΥ)!!!
      ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ?ΠΟΙΟΣ ?
      ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΟΣ,ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΟΣ!!!
      ΕΓΕΙΡΕΤΑΙ ΕΘΝΟΣ ΕΠΙ ΕΘΝΟΥΣ,ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΙΟΝ ΕΠΙ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ!!!
      ΕΛΛΑΔΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΡΚΙΑΣ!!!ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΕΚΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΚΑΙ Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΕΘΝΟΣ ΤΟΥΡΚΙΑ!!!
      ΚΥΤΤΑ ΠΟΣΟ ΔΕΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΛΕΕΙ ΒΑΣΙΛΕΙΟΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ!!!ΚΥΤΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΟΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ,ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ(ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΙΣ)!!!
      ΒΑΣΙΛΕΙΟΝ!!! ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ!!!
      ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΛΕΕΙ ΘΑ ΠΑΡΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ΑΠ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!
      ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΝΑΗ ΕΝΩΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ!!!
      ΤΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΜΩΡΕ ΤΑ ΟΡΓΙΑ?ΟΥΤΕ ΨΥΛΛΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΤΟΥΣ,ΟΤΑΝ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΑΡΧΙΤΣΙΡΑΚΙ ΤΟΥ,ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΟΥ,ΛΕΕΕΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑ Η ΩΡΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΚΙ ΚΑΛΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!
      ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!
      ΣΚΕΨΟΥ ΤΙ ΞΥΛΟ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ,ΠΟΥ ΖΗΤΑΝ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ!!!
      ΕΓΕΙΡΑΤΕ ΤΕΚΝΑ ΤΗΣ ΣΙΩΝ,ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!
      ΑΥΤΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ!!!ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΘΑ ΔΙΑΨΕΥΣΤΟΥΝ,ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΟΠΟΝΤΙΚΕΣ ΘΑ ΧΩΘΟΥΝ ΠΟΛΥ ΒΑΘΕΙΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ,ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ!!!
      ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ,ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΓΑΣΕΙΣΜΟΣ,ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ!!!
      ΛΥΠΑΜΑΙ,ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΝΗΡΟΙ ΚΑΙ ΨΕΥΤΕΣ,ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟ,ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΤΕΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ ΘΑ ΣΩΡΙΑΣΤΕΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΔΙ ΑΠ ΤΟΝ ΘΕΟΝ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΤΙΣΤΕΙ ΠΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΥΣ!!!ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΑΟΝ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ.
      ΛΥΠΑΜΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΛΛΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΠΕΝ,ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΩΤΑ ΑΚΟΥΕΤΩ,ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΝΟΥΝ ΝΟΕΙΤΩ!!!
      ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΕΓΑΛΕ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΝΑ ΣΚΕΠΑΣΕΙ ΤΟ ΦΩΣ!!! ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ,ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΝΟΜΩΝ.
      ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΡΙΝ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΦΟΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΔΛΔ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΛΑΒΑΝ ΠΛΗΡΗ ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ,ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΦΟΒΟΝΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ
      ΕΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΦΟΙΤΗΣΗ,ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΠΙΑ ΧΡΟΝΙΚΑ,ΑΛΛΑ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ,ΔΛΔ ΑΕΙ!!!
      ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΗ Η ΓΕΝΝΙΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑ ΑΠ ΤΟΝ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΑ,ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΠΡΙΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΔΛΔ 144000 ΘΑ ΧΑΘΕΙ!!!
      ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ,ΑΦΟΥ ΟΙ ΜΗ ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΙ ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΕΥΤΟΥΝ ΘΑΝΑΤΟ,ΑΦΟΥ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΚΗ ΚΑΙ ΠΛΑΤΗ ΤΗΣ ΓΗΣ,ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΥΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ!!!
      ΠΩΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΟΥΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ?ΑΦΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΛΟΝ?
      ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΥΣΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΕΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΟΥ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΟΣΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΥΝ,ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΟΥΝ ΠΡΙΝ ΑΠ ΤΟΥΣ ΕΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΥΣ,ΜΕ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥΣ?
      ΟΥΔΕΙΣ?
      ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΠ ΤΗΝ ΓΕΝΝΙΑ ΤΟΥ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΑΣ ΟΝΤΩΣ ΕΒΡΑΙΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΕΥΘΟΥΝ ΘΑΝΑΤΟ!!!
      ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥ,ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΟΥ ΑΒΡΡΑΜ,ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΣΑΑΚ.
      ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΗΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΣΙΤΑΡΙ,ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ.
      ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΛΘΕΙ ΑΛΛΑ ΟΙ ΛΟΓΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!
      ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ Ο ΚΑΤ ΕΜΕ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ,ΝΑ ΘΕΤΕΙ ΧΡΟΝΙΚΑ ΟΡΙΑ?ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ,ΜΟΝΟΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ,ΣΤΑ ΚΑΛΟΥΠΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ!!!
      ΛΥΠΑΜΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΑΝ ΣΕ ΒΡΙΣΩ,ΘΑ ΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ.
      ΚΑΙ ΦΘΣΙΚΑ ΝΑ ΑΝΤΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΣΩ ΜΕ ΗΡΕΜΙΑ,ΚΑΙ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ.
      ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΣΩ?ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΤΑΡΙΠΤΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΕΕΙ.
      ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΣ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΜΕΧΡΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ!!!
      ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ,ΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ,ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΓΑΠΗ.

      • Ανώνυμος 12/15/2016 @ 2:36 ΠΜ

        Εχεις μελετησει την Αγια γραφη αποσπασματικα και ως εκ τουτου εχεις εσφαλμενη αντιληψη.Συμφωνα με το κειμενο ο ιησους ειπε στους μαθητες του,ΚΗΡΥΞΤΕ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΑΠΟΛΩΛΟΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΙΣΡΑΗΛ δεν θα κηρυξετε στους εθνικους.Αυτη ειναι η μια ποιμνη του χριστου.Λιγο πριν σταυρωθει ο Χριστος τους ειπε οτι εχω και αλλα προβατα τα οποια δεν ειναι εκ της αυλης ταυτης.Αυτα τα προβατα ειναι η δευτερη ποιμνη οι ΕΘΝΙΚΟΙ.Μετα τον θανατο του ο Απ Πετρος ειδε σε οραμα ενα σεντονι με ακαθαρτα ζωα [εθνικοι] στους οποιους επρεπε να κηρυξουν διοτι ηταν και αυτοι συγκληρονομοι εχοντας ουρανια απολαβη αφου ισταντο ως πληθος μεγαλο ενωπιον του θρονου του Θεου.Περα απο τις δυο ποιμνες του Χριστου ερχομαστε στο ζουμι στα λεγομενα του –γραφομενα .ΜΑΤΘ 16.28. .[28 ΑΛΗΘΩΣ ΣΑΣ ΛΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΤΙΝΕΣ ΤΩΝ ΕΔΩ ΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΟΙΤΙΝΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΣΙ ΓΕΥΘΗ ΘΑΝΑΤΟΝ ΕΩΣΟΥ ΙΔΩΣΙ ΤΟΝ ΥΙΟΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΡΧΟΜΕΝΟΝ ΕΝ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΑΥΤΟΥ] ΚΑΠΟΙΟΙ απο αυτους δεν θα προλαβουν να πεθανουν και θα δουν τον χριστο να ΕΡΧΕΤΕ ΕΝ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ. Ολοι αυτοι πεθαναν και η υποσχεση του Χριστου δεν εκπληρωθηκε ….ΜΑΤΘ.10.23 [ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΑΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΕΩΣΟΥ ΕΛΘΗ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ] Περιμεναν την εκπληρωση της προφητειας ΝΑ ΕΛΘΕΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ .Αυτα τα λογια ΚΡΟΙΦ τα λεει ο Χριστος στους μαθητες του αφου πρωτα τους ειχε δωσει εντολη να κηρυξουν μονο στα απολωλοτα προβατα του οικου ισραηλ.Εδω λοιπον η προφητεια προσδιοριζεται χρονικα στα ορια της ζωης ΑΥΤΩΝ των μαθητων και συγκεκριμενα στην γενια αυτων των ανθρωπων οπως θα δεις παρακατω.ΜΑΤΘΑΙΟΣ 24.1-34 Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΕΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΕΩΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΣΗ ….34 ΑΛΗΘΩΣ ΣΑΣ ΛΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΑΡΕΛΘΕΙ Η ΓΕΝΕΑ ΑΥΤΗ ΕΩΣΟΥ ΓΕΙΝΩΣΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑΥΤΑ. Ο Χριστος υποσχεθηκε οτι δεν θα προλαβει να φυγει η γενια ΑΥΤΗ [Δεν θα μπορουσε να εννοει καμια αλλη ΓΕΝΕΑ παρα μονον την ΓΕΝΕΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ … ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΑΝ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΑΛΛΗ θα επρεπε να λεει ….’ΓΕΝΕΑ ΕΚΕΙΝΗ’ και οχι “αύτη” ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ——Ματθαίος 11:16-19——-Λουκάς 7:31——Μάρκος 8:38—–] ωσπου να γινουν ΠΑΝΤΑ ΤΑΥΤΑ. Ολα αυτα τα ΓΕΓΟΝΟΤΑ τα οποια εξιστορισε ο Χριστος στους μαθητες του επρεπε να λαβουν χωρα στην δικη τους εποχη ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ και οχι καποιας αλλης ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ γενιας…Εσυ Κροιφ απομονωνεις εδαφια για να στηριξεις το πιστευω σου .Αυτα τα τρια γεγονοτα συνδεονται αρρηκτα για αυτο τον λογο αργοτερα γραφτηκε αυτο,[γνωρίζοντας πρώτα τούτο, ότι στις έσχατες μέρες θα έρθουν εμπαίκτες, που θα περπατούν σύμφωνα με τις δικές τους επιθυμίες και λέγοντας: Πού είναι η υπόσχεση της παρουσίας του; Δεδομένου ότι από την ημέρα που οι πατέρες κοιμήθηκαν, όλα παραμένουν έτσι από την αρχή της κτίσης.» (Επιστολή Πέτρου Β΄ 3: 2, 3 – 4)] Ο Αποστολος Παυλος εγραψε προς τους εβραιους [ ΕΝ ΤΑΙΣ ΕΣΧΑΤΑΙΣ ΤΑΥΤΑΙΣ ΗΜΕΡΑΙΣ] διανυουμε τις τελευταιες ημερες και ο αντιχριστος ειναι ηδη εδω. ΠΑΡΟΜΟΙΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΙΣ Α 5.23 [23 ΑΥΤΟΣ ΔΕ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΕΙΘΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΓΙΑΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΑΜΕΜΠΤΩΣ ΕΝ ΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ]…..Να διατηρηθη αμεμπτο το σωμα τους εν τη ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ …ΑΥΤΟΙ περιμεναν να εκπληρωθουν τα λογια του Χριστου προς αυτους..οπως τους το ειχε υποσχεθει..ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΚΡΟΙΦ.Αυτο που πρεπει να κανεις Κροιφ ειναι κατω απο προσευχη να μελετησεις προσεκτικα την Αγια Γραφη ,να γεμισεις καμια 30 αρια τετραδια με τις σημειωσεις σου ,Να συγκρινεις ολες τις ερμηνειες των Χριστιανικων εκκλησιων να αναζητήσεις και να μελετησεις ολη την ιστορια σχετικα με την υπαρξη της Αγιας Γραφης και του χριστιανισμου,με ανοιχτο μυαλο και χωρις φοβο για να καταληξεις στο συμπερασμα.ΕΧΩ ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΙ.Τωρα αν εχεις την αναγκη να ανηκεις καπου ,να εισαι οπαδος φανατικος ,παντα θα βρισκεις δικαιολογιες.Δεν εχεις παρα να ακολουθησεις μια απο τις χιλιαδες θρησκειες του χριστιανισμου για να ταισεις τον φοβο σου.

  23. Ανώνυμος 12/14/2016 @ 6:23 ΠΜ

    Η αγία γραφή ιστορικά είναι ένα εντελώς άχρηστο κείμενο, μιας και είναι εντελώς άγνωστα τα δεδομένα του κάθε κειμένου και της ιστορίας του. Ποιος το έγραψε, πότε, που, γιατί, ποια πορεία ακολούθησε το κάθε κείμενο, τι επεμβάσεις έχουν γίνει κατά τη διάρκεια της ζωής του μέχρι να γίνει κομμάτι του συνόλου «αγία γραφή». Ακόμα και οι υποτιθέμενοι συγγραφείς είναι άγνωστοι πέρα από ελάχιστες και αμφισβητούμενες χριστιανικές πηγές.Η αξιοπιστία μιας πηγής δεν εξαρτάται μόνο από το πόσο κοντά στο γεγονός έγινε η καταγραφή αλλά κυρίως από το ποιος την κατέγραψε, αν ήταν ο μόνος που την κατέγραψε, τι στοιχεία δίνει κλπ. Από τη στιγμή που έχουμε εντελώς ατεκμηρίωτη θαυματολογία, γεγονότα που μόνο οπαδοί της ίδιας θρησκείας καταγράφουν το μοναδικό συμπέρασμα είναι ότι είναι παραμύθια της χαλιμάς.Τα ανέκδοτα με τον Ιώσηπο και τον Τάκιτο είναι απλά ανέκδοτα. Οι ανάφορες στον Ιώσηπο είναι πλαστές, και η αναφορά στον Τάκιτο που έχει ένα σωρό προβλήματα ακόμα και αν είναι αληθινή απλά μιλάει για το τι πίστευαν οι χριστιανοί της εποχής και όχι για γεγονότα που είχε επαληθεύσει ο ίδιος ο Τάκιτος. Παραμυθια της χαλιμας ΚΡΟΙΦ ο προφητης που πεθανε πανω στον σταυρο και ξεχασε να αναστηθει αθετωντας την υποσχεση του . Ονειρα γλυκα μεσα στο ματριξ που βολοδερνεις .

  24. Ανώνυμος 12/14/2016 @ 6:27 ΠΜ

    Εμπειρογνώμονας βιβλικης αρχαιολογιας Dever
    My view all along—and especially in the recent books—is first that the biblical narratives are indeed ‘stories,’ often fictional and almost always propagandistic, but that here and there they contain some valid historical information..
    Dever, William G. (Ιανουάριος 2003). “Contra Davies”
    Οι βιβλικες αφηγησεις ειναι πραγματι ιστοριες με φανταστικο και και σχεδον παντα προπαγανδιστικο περιεχομενο οπου εδω και εκει περιεχουν καποιες εγκυρες πληροφοριες .Finkelstein and Mizrahi,
    Όσον αφορά την Έξοδο των Ισραηλιτών από την Αίγυπτο Πραγματικά, αυτό είναι ένας μύθος, … Αυτή είναι η καριέρα μου ως αρχαιολόγος. Θα πρέπει να τους πούμε την αλήθεια. Αν οι άνθρωποι είναι αναστατωμένοι, αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα.
    Did the Red Sea Part? No Evidence, Archaeologists Say, The New York Times, April 3, 2007 .
    [Η κοσμογονία της Γένεσης, είναι μια μυθολογικού και θρησκευτικού τύπου κοσμογονική αφήγηση που βρίσκεται στο βιβλίο της Γένεσης Τα δύο πρώτα κεφάλαια της Γενέσεως μας δίνουν δύο διηγήσεις για τη δημιουργία του κόσμου και του ανθρώπου. Η πρώτη (1,1-2,24α) προέρχεται από την Ιερατική πηγή ΄΄P΄΄, η οποία γράφτηκε μετά την Βαβυλώνια αιχμαλωσία το (586) π.Χ. , ενώ η δεύτερη (2,25-2,46), ανήκει σε αρχαιότερη πηγή, στον Γιαχβιστή (9ος αιώνας π.Χ.)

  25. Ανώνυμος 12/14/2016 @ 6:33 ΠΜ

    Ειναι τοσο οφθαλμοφανες το η [γενεά αύτη] ωστε η εκκλησια αποφευγει να δωσει ερμηνεια αποκλινουσα απο την γραμματικη εννοια αυτων των λεξεων.Αν η εκκλησια ειχε να κανει με ανοητους σαν και σενα δεν θα κοπιαζε τοσο πολυ για να σας εξαπατησει δινοντας παραταση στον μυθο με 2000 χρονια «τελευταιων ημερων».Επειδη λοιπον οι εμπνευστες αυτου του μυθου [Αγια Γραφη] γνωριζαν πολυ καλα οτι ο χριστος πεθανε δια παντος επανω στον σταυρο εγραψαν αυτο για να καθησυχασουν τους πιστους..σαν και σενα.[γνωρίζοντας πρώτα τούτο, ότι στις έσχατες μέρες θα έρθουν εμπαίκτες, που θα περπατούν σύμφωνα με τις δικές τους επιθυμίες και λέγοντας: Πού είναι η υπόσχεση της παρουσίας του; Δεδομένου ότι από την ημέρα που οι πατέρες κοιμήθηκαν, όλα παραμένουν έτσι από την αρχή της κτίσης.» (Επιστολή Πέτρου Β΄ 3: 2, 3 – 4)]Ετσι λοιπον στηθηκε ενας αμυντικος μηχανισμος κατα της λογικης και υπερ της πιστης του τυπου ελα τωρα μην το ψαχνεις.

  26. Ανώνυμος 12/14/2016 @ 6:49 ΠΜ

    Αποδειξη του Χριστου δεν ειναι οι αποστολοι ουτε οι πατερες της εκκλησιας αλλα ειναι τα θρησκευτικα χειρογραφα οπαδων μιας πιστης,τα οποια μνημονευουν αυτα τα προσωπα αλλα δεν λογιζονται ως ιστορικα τεκμηρια και ουτε διασταυρωνονται με αλλες πηγες.Αυτα τα χειρογραφα εσεις τα λετε Αγια γραφη και ειναι το μεγαλυτερο παραμυθι του κοσμου. Το Eυαγγέλιο του Mάρκου, που περιέχεται στον Σιναϊτικό κώδικα, μεταφέρει πιθανότατα την πρώτη ιστορική περιγραφή της ζωής του Iησού Xριστού. Ξεκινάει με τον Iησού «στην ηλικία των τριάντα περίπου» (Κατά Μάρκου 1:9) και δεν αναφέρεται στην Mαρία, στην άμωμο σύλληψη της, ούτε στη μαζική δολοφονία των αρσενικών βρεφών από τον Hρώδη. Aναφορές στον Iησού ως «Yιό του Θεού» δεν υπάρχουν, όπως εμφανίζονται στην επίσημη εκδοχή της Bίβλου (Κατά Μάρκου 1:1), ούτε και οι «μεσσιανικές προφητείες» ή το «μεσσιανικό» οικογενειακό δέντρο του Xριστού. Tέλος, ο Σιναϊτικός κώδικας περιέχει ασύμβατες με τα σημερινά δεδομένα εκδοχές γεγονότων σχετικά με την έγερση του Λαζάρου και παραλείπει εντελώς την νεκρανάσταση του Iησού και την ανάληψή του στον παράδεισο, στοιχεία που, μαζί με την παρθενογένεση, συγκροτούν το βασικότερο δόγμα του Xριστιανισμού και αποτελούν μακροσκελείς διηγήσεις στην επίσημη Kαινή Διαθήκη (Κατά Μάρκου 16:9-20).Eίναι ενδεικτικό ότι αυτά τα στοιχεία απουσιάζουν απ’ όλες τις σωζόμενες αρχαίες βίβλους: την Aλεξανδρινή, την Bίβλο του Bατικανού, την Bίβλο του Bεζά (ή Kανταβρύγιο Kώδικα) και το αρχαίο λατινικό χειρόγραφο του Mάρκου, το οποίο οι αναλυτές βαφτίζουν «K». Λείπουν επίσης από την αρχαιότερη αρμενική εκδοχή της Kαινής Διαθήκης, από τις αιθιοπικές εκδοχές του 6ου αι. μ.X. και τις αγγλοσαξονικές βίβλους του 9ου αι. μ.X. Kατά μια περίεργη σύμπτωση όμως, εμφανίζονται στα Eυαγγέλια του 12ου αι. ως αναφορές με αστερίσκους… Δηλαδή υπό την μορφή συμπληρώσεων των εκάστοτε αντιγραφέων! Σ’ αυτό το σημείο, αξίζει να αναφέρουμε μερικά ακόμα παράδοξα. Στις νεότερες και αποδεκτές εκδοχές του Eυαγγελίου του Mάρκου, τα χωρία που αναφέρονται στην νεκρανάσταση του Iησού θεωρούνται πλαστά από την ίδια την Εκκλησία: «Tα συμπεράσματα του Mάρκου είναι πράγματι πλαστά… σχεδόν όλο το χωρίο αποτελεί μεταγενέστερη προσθήκη» (Encyclopedia Biblica, vol ii, p.1880, Πλαστογραφία του 6ου αι. μ.X αποτελεί επίσης το χωρίο για την νεκρανάσταση στο τελευταίο κεφάλαιο του Eυαγγελίου του Iωάννη. Kι εδώ η Εκκλησία παραδέχεται: «Tο μόνο συμπέρασμα που μπορεί να εξαχθεί είναι ότι το 21ο κεφάλαιο (του ευαγγελίου του Iωάννη) προστέθηκε μεταγενέστερα και γι’ αυτό πρέπει να θεωρηθεί παράρτημα του Eυαγγελίου» New Encyclopedia (NCE), Gospel Of John, p.1080, vol xii, p.407).Kι όμως, η Eκκλησία δέχεται αυτές τις πλαστογραφίες στο δόγμα της και ακόμα περισσότερο, στηρίζει πάνω τους τα θεμέλια του Xριστιανισμού… Kι είναι φυσικό, καθώς η ανάσταση και ανάληψη του Iησού αποτελούν το sine qua non (χωρίς αυτό, τίποτα) της χριστιανικής κοσμοθεωρίας Farley ed., vol xii, p.792).«Aν ο Xριστός δεν αναστήθηκε, τότε η πίστη σας είναι ανώφελη».Ο Χριστος υπαρχει μονο στα θρησκευτικα κειμενα οπαδων μιας πιστης τα οποια δεν διασταυρωνονται με αλλες πηγες,και ως εκ τουτου αμφισβητειται η ιστορικοτητα του.Περα απο αυτο αυτα τα χειρογραφα ειναι αντιφατικα ως προς σταυρωση του χριστου,τον ταφο του αλλα και την ανασταση του.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ενα ευαγγελιο λεει οτι ο ενας απο τους δυο ληστες δεν χλευασε τον χριστο, ενω ενα αλλο λεει οτι τον χλευασαν και οι δυο, και οτι κανενας δεν μετανοησε.Τα ιδια και με τον ταφο του ,και βεβαια το ευαγγελιο του μαρκου που ειναι και το αρχαιοτερο απο τα τεσσερα δεν κανει καμια αναφορα για τον υιο του Θεου ουτε για την ανασταση του..Και εδω φαινεται η πλαστογραφια των χριστιανων καθοτι προστεθηκε ολοκληρο κεφαλαιο για την στηριξη της αναστασης του.Εκτος αυτου ο Χριστος δεν ειναι ιστορικο προσωπο.Ιστορικο προσωπο ειναι αυτο που με αποδειξεις τεκμηριωνεται ως πραγματικο.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ο μεγας αλεξανδρος ειναι ιστορικο προσωπο πραγματικο.ΓΙΑΤΙ? διοτι η προσωπικοτητα του διασταυρωνεται με εκατονταδες μαρτυριες απο ολα τα εθνη που κατεκτησε.Δεν μπορει ολοι αυτοι να ηταν φαντασμενοι και να εβλεπαν το ιδιο ονειρο.Τα θρησκευτικα κειμενα των οπαδων του χριστιανισμου ειναι ΜΙΑ μονο πηγη η οποια ειναι προβληματικη και ασυνδετη καθοτι δεν διασταυρωνεται με καμια αλλη πηγη.Και δεδομενου οτι οι προφητειες του χριστου δεν εκπληρωθηκαν στα προσωπα των μαθητων του ,συνεπως προκειται για παραμυθια της χαλιμας.

  27. Ανώνυμος 12/14/2016 @ 6:54 ΠΜ

    Ένας καλός κόσμος χρειάζεται γνώση, καλοσύνη και κουράγιο, δεν χρειάζεται λαχτάρα μετάνοιας για το παρελθόν ή τα δεσμά της ελεύθερης λογικής από τα λόγια που εκστομίστηκαν πολύ παλιά από αμόρφωτους ανθρώπους. Χρειάζεται μια άφοβη προοπτική και μια ελεύθερη νοημοσύνη. Χρειάζεται ελπίδα για το μέλλον, χωρίς να κοιτάμε πίσω σε ένα παρελθόν που έχει πεθάνει, ότι εμπιστευόμαστε θα προσπεραστεί από το μέλλον που η νοημοσύνη μας μπορεί να δημιουργήσει.

  28. Ανώνυμος 12/14/2016 @ 7:04 ΠΜ

    Ποιος ήταν ο Ιησούς; Γιατί δεν υπάρχει καμία ιστορική και αρχαιολογική απόδειξη της ύπαρξής του; Ποιος έγραψε τα Ευαγγέλια; Γιατί γράφθηκαν στα Ελληνικά και όχι στα Εβραϊκά ή στα Αραμαϊκά; Πώς κι έγινε η Ρώμη το κέντρο της χριστιανικής θρησκείας; Γιατί οι πρώτοι χριστιανοί Πάπες και οι πρώτοι άγιοι ήταν όλοι μέλη της αυτοκρατορικής Ρωμαϊκής οικογένειας των Φλαβίων; ο χριστιανισμός δεν είναι κάτι διαφορετικό από όλες τις σύγχρονες για την εποχή εκείνη παγανιστικές θρησκείες, αλλά ντυμένος με άλλο όνομα. Ο Ιησούς Χριστός δεν ήταν τίποτα περισσότερο από έναν κατασκευασμένο μυθιστορηματικό χαρακτήρα και μάλιστα υπάρχουν ιστορικές αποδείξεις για αυτό το γεγονός…. ο χριστιανισμός δεν αποτελούσε τίποτα περισσότερο από ένα πολιτικό εργαλείο για τον έλεγχο των μαζών εκείνης της εποχής, συνεχίζοντας να επιτελεί τον ίδιο σκοπό λιγότερο ή περισσότερο ακόμα και σήμερα.

    • ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΑΙ ΕΔΩ.
      ΟΤΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΤΑΛΜΟΥΔ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ,ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΝ ΧΡΕΙΣΤΟΣ,ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΕΖΗΣΕ ΣΤΗΝ ΝΑΖΑΡΕΤ.ΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΘΕΛΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΥΠΗΡΞΕ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ?
      Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΟΥ,ΩΣ ΤΟΝ ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΝΤΑ ΘΕΟΝ ΛΟΓΟΝ.ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΑΡΕΤΟΥ ΤΡΙΑΔΟΣ,ΔΛΔ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.
      ΠΛΑΣΤΗΣ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΜΟΥ,ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ!!
      ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΚΕΙΤΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ,ΟΤΙ ΕΣΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΔΙΚΑΙΩΣ ΘΑ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ.
      ΥΠΑΓΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ,ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΝΕΙ ΛΟΓΟ ΠΑΛΙ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΓΕΝΝΙΑ,ΑΦΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΠΟΙΗΣΑΤΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΟΥ.Κ.Λ.Π.
      ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΣΣΙΑΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ,ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ!!!
      ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΙΣΟΥΜΕΝΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!!
      ΛΥΠΑΜΑΙ!!!

      • Ανώνυμος 12/15/2016 @ 3:50 ΠΜ

        Ο εβραικος λαος αλλα και οι συγγραφεις του ταλμουδ ουδεποτε αναγνωρισαν τον Χριστο των χριστιανων ως τον προφητευομενο μεσσια υιο του Θεου.[Στο σύνολό του ο Ιουδαϊκός λαός, ως γνωστόν, απέρριψε τον Ιησού Χριστό, ως Μεσσία. (Το Ταλμούδ, περιέχει πλήθος απαξιωτικών και δυσφημιστικών αναφορών για τον Χριστό, τον οποίον ονομάζει μάγο, αμαρτωλό, ότι εξαπάτησε τον λαό κλπ). Μετά τον Χριστό εμφανίστηκαν, κατά καιρούς, διάφορα πρόσωπα που ισχυρίστηκαν ότι είναι «ο Μεσσίας». Η λίστα είναι αρκετά μεγάλη.Το Ταλμούδ, αναφέρει επίσης, ότι η εμφάνιση του Μεσσία θα γίνει πριν το εβραϊκό έτος 6000. Το έτος που διανύουμε αντιστοιχεί στο ιουδαϊκό έτος 5772. Σύνδεσμος Οι Εβραίοι δεν πιστεύουν ότι ο Ιησούς ήταν θεάνθρωπος, ο Υιός του Θεού, ή ο Μεσσίας που ήταν προφητευμένος στις εβραϊκές γραφές. Τον θεωρούν ως ένα “ψεύτικο Μεσσία”, που σημαίνει κάποιον που ισχυρίστηκε (ή που οι οπαδοί του υποστήριξαν γι’ αυτόν), ότι είναι ο Μεσσίας, αλλά που τελικά δεν πληρούσε τις απαιτήσεις που απαιτούν οι εβραϊκές πεποιθήσεις. Σύμφωνα με τις εβραϊκές γραφές και το ιουδαϊκό πιστεύω, ο αληθινός Μεσσίας, πρέπει να πληρεί τις ακόλουθες απαιτήσεις. Πρέπει να:
        -Να ένας οξυδερκής Εβραίος με καταγωγή από τον οίκο του βασιλιά Δαβίδ
        -Να είναι ένα συνηθισμένο ανθρώπινο ον (και όχι «Υιός του Θεού»)
        -Να φέρει την ειρήνη στον κόσμο
        -Να συγκεντρώσει όλους τους Εβραίους πίσω στο Ισραήλ
        -Να ξανακτίσει τον αρχαίο Ναό στην Ιερουσαλήμ
        -Να ενώσει την ανθρωπότητα στη λατρεία του εβραϊκού Θεού και τη τήρηση της Τορά
        Επειδή ο Ιησούς δεν πληρούσε αυτές τις απαιτήσεις, σύμφωνα με τους Εβραίους, δεν ήταν ο Μεσσίας.1. Ο εβραϊκός Μεσσίας πρέπει να είναι ένας άνθρωπος γεννημένος φυσιολογικά από έναν άντρα και μια γυναίκα. Δεν θα είναι ένας θεός, ούτε ένας άνθρωπος που γεννήθηκε υπερφυσικά ή από παρθενογένεση, όπως αξιώνουν οι χριστιανοί.
        Πουθενά στην Αγία Γραφή δεν μας λέει ότι ο Μεσσίας θα είναι ένας θεός ή σαν τον Θεό. Η ιδέα ότι ο Θεός θα πάρει ανθρώπινη μορφή είναι αποκρουστική για τους Εβραίους, διότι έρχεται σε αντίθεση με την δική μας αντίληψη περί Θεού ως κάτι που είναι πάνω και πέρα ​​από τα όρια του ανθρώπινου σώματος. Οι Εβραίοι πιστεύουν ότι ο Θεός είναι ο μόνος που πρέπει να λατρεύεται, και όχι κάποιο άλλο ον που είναι δημιούργημά Του, είτε άγγελος, είτε άγιος, είτε ακόμα και ο ίδιος ο Μεσσίας.
        Πουθενά η Αγία Γραφή δεν προβλέπει ότι ο Μεσσίας θα γεννηθεί από μια παρθένα. Αυτή η ιδέα βρίσκεται μόνο στην ειδωλολατρική μυθολογία. Για τους Εβραίους η ιδέα ότι ο Θεός θα φυτεύσει ένα σπόρο σε μια γυναίκα είναι περιττή και αφύσικη. Άλλωστε τι θετικό σκοπό υπηρετεί; Η όλη ιδέα της παρθενογένεσης δεν εξυπηρετεί κανένα σκοπό, παρά μόνο για να προσελκύσει ειδωλολάτρες στον χριστιανισμό.
        2. Ο εβραϊκός Μεσσίας αναμένεται να επιστρέψει τους Εβραίους στη γη τους. Ο Ιησούς γεννήθηκε, ενώ οι Εβραίοι ζούσαν ακόμη στη χώρα τους, πριν φύγουν στην εξορία. Δεν μπορούσε να τους επαναφέρει στη γη τους, επειδή εξακολουθούσαν να ζουν σε αυτή!
        naos-solomonta 3. Ο αληθινός Μεσσίας θα ανοικοδομήσει το Ναό στην Ιερουσαλήμ, αλλά ο Ιησούς έζησε, ενώ ο ναός ήταν ακόμα όρθιος.4. Η εβραϊκή Βίβλος λέει ότι ο Μεσσίας θα λυτρώσει τον Ισραήλ. Στην περίπτωση του Ιησού, ακριβώς το αντίθετο συνέβη. Όχι πολύ καιρό μετά το θάνατό του, ο Ιερός Ναός στην Ιερουσαλήμ καταστράφηκε, η Ιερουσαλήμ έγινε συντρίμμια, οι Εβραίοι πήραν τον δρόμο της εξορίας μια μακρά πορεία 1900 χρόνων μέσα στη νύχτα των διωγμών, σε μεγάλο βαθμό από τα χέρια των οπαδών του αυτοαποκαλούμενου “Μεσσία”!
        5. Οι προφήτες της Βίβλου προφήτευσαν (Ησαΐας 45 και Σοφονίας 3) ότι, όταν θα έλθει ο Μεσσίας, όλα τα έθνη του κόσμου θα ενωθούν για να αναγνωρίσουν και να λατρεύσουν τον ένα αληθινό Θεό. «Η γνώση του Θεού θα γεμίσει τη γη. Ο κόσμος θα γεμίσει με τη γνώση του Θεού, όπως τα νερά σκεπάζουν τη θάλασσα »(Ησαΐας 11,9). Κανένα τέτοιο γεγονός δεν έλαβε χώρα μετά το θάνατο του Ιησού. Αντίθετα, το Ισλάμ αναπτύχθηκε και έγινε η θρησκεία των Αράβων και πολλών άλλων εθνών, ο Χριστιανισμός χωρίστηκε σε πολλές αντικρουόμενες αιρέσεις που ήταν συνεχώς σε πόλεμο μεταξύ τους, και ένα μεγάλο μέρος του κόσμου συνέχισε να λατρεύει τα είδωλα. Ακόμα και σήμερα ο κόσμος είναι μακριά από τη λατρεία του ενός Θεού.6. Όταν ο αληθινός Μεσσίας έρθει, η επιρροή του θα επεκταθεί σε όλους τους λαούς που θα λατρέψουν τον Θεό στο Ναό της Ιερουσαλήμ. Ο Προφήτης λέει, «ο οίκος μου θα γίνει οίκος προσευχής για όλους τους λαούς.” Αυτό προφανώς δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί, και, ως εκ τούτου, ο Μεσσίας δεν έχει έρθει ακόμα.
        7. Κατά τη διάρκεια του Μεσσία ένα νέο πνεύμα θα κυβερνήσει τον κόσμο, και θα πάψει ο άνθρωπος να διαπράττει αμαρτίες και εγκλήματα. Αυτό θα ισχύει ιδιαίτερα για τους Εβραίους. Η Τορά (στο Δευτερονόμιο 30,6) αναφέρει ότι “Θεός θα κάνει περιτομή στη καρδιά σας και στην καρδιά των παιδιών σας για να αγαπήσουν τον Θεό». Οι προφήτες δίδαξαν: “Και ο λαός σας είναι όλοι δίκαιοι, αυτοί θα κληρονομήσουν τη γη για πάντα.” (Ησαΐας 60, 21). “Κατά την ημέρα εκείνη θα ζητήσω τις αμαρτίες του Ισραήλ και δεν θα υπάρχει τίποτα.” (Ιερεμίας 50,20). Αμέσως μετά την εποχή του Ιησού, η άγνοια του Θεού, ακόμη και η άγνοια της επιστήμης και της φιλοσοφίας γέμισε τη γη, καθώς οι «Σκοτεινοί Αιώνες» (Μεσαίωνας) κάλυψαν τον κόσμο.
        8. Ο αληθινός Μεσσίας θα βασιλεύει ως βασιλιάς των Ιουδαίων. Η σταδιοδρομία του Ιησού, όπως περιγράφεται στην Καινή Διαθήκη κράτησε όλα κι όλα τρία έτη, στο τέλος των οποίων σταυρώθηκε από τους Ρωμαίους ως κοινός εγκληματίας. Ποτέ δεν λειτούργησε ως τίποτα περισσότερο από ένας περιπλανώμενος ιεροκήρυκας και «θεραπευτής». Βεβαίως, δεν κατείχε καμία επίσημη θέση ούτε είχε κάποιους είδους (ανθρώπινης) εξουσίας.
        9. Κατά τη διάρκεια του Μεσσία, η προφητεία θα επιστρέψει στον εβραϊκό λαό και η παρουσία του Θεού θα κατοικήσει ανάμεσά μας. (Ιεζεκιήλ 37,27)”. Και μετά από αυτό θα εκχύσω το πνεύμα μου σε όλη την ανθρωπότητα και οι γιοι σας και οι κόρες σας θα προφητεύουν” αυτές οι προβλέψεις, δεν έχουν ακόμη εκπληρωθεί.
        10. Ένα από τα σημαντικότερα καθήκοντα του Μεσσία είναι να φέρει την ειρήνη σε ολόκληρο τον κόσμο. Στην εποχή του Μεσσία, δεν θα υπάρχουν άλλοι πόλεμοι, και η κατασκευή των όπλων θα σταματήσει. Ο Προφήτης Ησαΐας (2,4) λέει, “Και θα σφυρηλατήσουν τα ξίφη τους σε άροτρα και τα δόρατά τους σε δρεπάνια. Έθνος δεν θα σηκώσει σπαθί εναντίον έθνους, ούτε θα μάθουν πια τον πόλεμο. “Ωστόσο, χριστιανικά έθνη συνεχώς διεξάγουν πολέμους, και οι πόλεμοι δεν έχουν σταματήσει από την εποχή του Ιησού μέχρι και σήμερα.
        11. Πουθενά στην εβραϊκή Αγία Γραφή δεν λέει ότι ο Μεσσίας θα έρθει κάποτε, θα σκοτωθεί και θα επιστρέψει και πάλι σε μία «δεύτερη έλευση». Η ιδέα του δεύτερου ερχομού είναι ένας καθαρός εξορθολογισμός της αποτυχίας του Ιησού να λειτουργήσει καθ ‘οιονδήποτε τρόπο ως Μεσσίας ή να εκπληρώσει οποιαδήποτε από τις προφητείες της Τορά και των Προφητών. Η ιδέα είναι μια καθαρά χριστιανική εφεύρεση, χωρίς θεμέλια στην Αγία Γραφή.
        crown-of-thorns 12. Πουθενά δεν λέει η Τορά ότι ο θάνατος κάποιου άλλου μπορεί να φέρει τη συγχώρεση των αμαρτιών ενός ατόμου. Αντίθετα, κάθε άνθρωπος θα πρέπει να τιμωρηθεί για τις αμαρτίες του, και κάθε άνθρωπος πρέπει να μετανοήσει για τις αμαρτίες του και μόνο. «Η ψυχή που αμαρτάνει πρέπει να πεθάνει». “Οι γιοί δεν θα τιμωρηθούν για τις αμαρτίες των πατέρων τους.” Η ιδέα ότι ο θάνατος κάποιου άλλου πριν από 1.900 χρόνια μπορεί να φέρει με κάποιο τρόπο την συγχώρεση από τον Θεό για τις αμαρτίες μου, είναι παράλογη και αβάσιμη. Κάθε άτομο πρέπει να επιστρέψει στο Θεό, κάθε αμαρτωλός πρέπει να αλλάξει τους τρόπους του και να ζητήσει συγχώρεση από τον Θεό. 13. Αν ο Ιησούς ήταν πραγματικά ο Μεσσίας, γιατί η Καινή Διαθήκη παραδέχεται ότι όλοι οι ραβίνοι της εποχής του, χωρίς καμία εξαίρεση, απέρριψαν τους ισχυρισμούς του; Γιατί δεν υπήρχε ούτε ένας εξέχων ηγέτης ο οποίος τον δέχθηκε;14. Αν ο Ιησούς ήταν ο Μεσσίας, γιατί η συντριπτική πλειοψηφία του λαού του, οι Εβραίοι που ζούσαν σε εκείνη την εποχή, τον απέρριψαν; Γιατί οι οπαδοί του ήταν μια χούφτα άνθρωποι, και σχεδόν όλοι τους είχαν χαμηλό μορφωτικό επίπεδο; Γιατί η δική του οικογένεια στράφηκε εναντίον του;] ΤΟ ΤΑΛΜΟΥΔ ΚΡΟΙΦ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΑΝΩΝ ΚΑΘΟΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ Οπως τοτε ετσι και σημερα τον χλευαζουν χωρις φοβο.https://www.youtube.com/watch?v=FWMLrqdExzM

        • ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΤΕΛΙΚΑ?ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ,ΔΛΔ Ο ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΟΣ ΘΕΟΣ ΛΟΓΟΣ,ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΤΡΙΑΔΟΣ.
          ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΥΣΑΝ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ,ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΙΒΥΛΛΕΣ.
          Η ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΩΣ ΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ Μ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕ ΝΑ ΤΑΡΑΞΕΙ ΤΑ ΛΙΜΝΑΖΟΝΤΑ ΝΕΡΑ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ?
          ΝΑΙ Η ΟΧΙ?
          ΔΛΔ ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΘΕΟΣΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΝΑ ,Η ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ?
          ΘΕΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΕΟΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ Η ΑΠΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ?

  29. Ανώνυμος 12/14/2016 @ 7:08 ΠΜ

    Οι άνθρωποι που κρατούσαν την εξουσία ανά τους αιώνες μπόρεσαν πάντοτε να πείθουν τον κόσμο πως ό,τι γίνεται, γίνεται για το καλό τους. Και ο κόσμος το έχει πιστέψει, επειδή είναι εκπαιδευμένος να πιστεύει.Πρόκειται για συνωμοσία ανάμεσα στη θρησκεία και το κράτος για να εκμεταλλευτούν την ανθρωπότητα.Η θρησκεία κάνει συνεχώς κηρύγματα περί πίστης και καταστρέφει την ευφυΐα των ανθρώπων να ερωτούν, τους κάνει καθυστερημένους. Και το κράτος τούς εκμεταλλεύεται συνεχώς με κάθε δυνατό τρόπο, εξακολουθώντας να διατηρεί την υποστήριξη των ανθρώπων, επειδή οι άνθρωποι έχουν εκπαιδευτεί να πιστεύουν, όχι να ρωτούν.Κάθε είδους κυβέρνηση, μπορεί να είναι μοναρχία, μπορεί να είναι αριστοκρατία, μπορεί να είναι δημοκρατία, μπορεί να είναι κάθε είδους κυβέρνηση΄ αλλάζουν απλώς τα ονόματα, αλλά στο βάθος η πραγματικότητα παραμένει η ίδια. ΞΥΠΝΑ CROIF 101 FM STEREO ..

  30. Ανώνυμος 12/15/2016 @ 4:21 ΠΜ

    Οι προφητειες του χριστου για την ελευση του και την βασιλεια του προς τους μαθητες του ΔΙΑΨΕΥΣΤΗΚΑΝ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ.Και ενω οι πρωτοι χριστιανοι περιμεναν την εκπληρωση των λογων του ο Απ Πετρος αναγκαστηκε να γραψει αυτο.[[γνωρίζοντας πρώτα τούτο, ότι στις έσχατες μέρες θα έρθουν εμπαίκτες, που θα περπατούν σύμφωνα με τις δικές τους επιθυμίες και λέγοντας: Πού είναι η υπόσχεση της παρουσίας του; Δεδομένου ότι από την ημέρα που οι πατέρες κοιμήθηκαν, όλα παραμένουν έτσι από την αρχή της κτίσης.» (Επιστολή Πέτρου Β΄ 3: 2, 3 – 4)]. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ???.. Χρόνος συγγραφής Όσοι δέχονται τη γνησιότητά της την τοποθετούν στη δεκαετία του 60 μ.Χ. και πριν το θάνατο του Πέτρου το 67 μ.Χ.[8] Οι υποστηρικτές του ψευδώνυμου χαρακτήρα της την τοποθετούν στα τέλη του 1ου αιώνα μ.Χ. και μετά την επιστολή του Ιούδα[7] ή από τις αρχές έως τα μέσα του 2ου αιώνα μ.Χ.[9] Βαρεθηκαμε τα ψεματα 2000 χρονων Τον χριστο της αγιας γραφης της μπιζνας του σκοταδισμου που πεθανε πανω στον σταυρο και ξεχασε να αναστηθει.Και ενω λιγο πριν τον σταυρωσουν υποσχεθηκε στους μαθητες του οτι η δευτερη ελευση του θα λαμβανε χωρα στις μερες τους,εσεις τον περιμενετε να ερθει μετα απο 2000 χρονια.Τι περιμενετε ρε αδιαβαστοι? ΝΑΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΙ γιατι αν διαβαζατε την αγια σας γραφη θα βλεπατε τα παραμυθια που σας πουλαει η εκκλησια με τις δηθεν θεοπνευστες ερμηνειες προορισμένες για βαρεμενα προβατα που βγαζουν ματι.Και να ηταν μονο αυτο ?Τι να πουμε για το μεγαλυτερο παραμυθι του κοσμου την αγια γραφη που σας επεισαν οτι ειναι ο λογος του θεου? Ναι σας επεισαν με αποδειξεις του αερος οτι ταχα μου εχει προφητειες που εχουν εκπληρωθει και αλλες τοσες που προκειται να εκπληρωθουν ……εδω γελαμε κινεζικα κυριοι.Διοτι πρωτη φορα βλεπω Θεο που να αθετει την υποσχεση του και μαλιστα γραπτη υποσχεση,Διοτι κυριοι οτι γραφει δεν ξεγραφει.Πολυ θα ηθελε η εκκλησια να εξαφανισει τα αποκαλυπτικα εδαφια απο τους αρχαιους κωδικες του 4ου αιωνα αλλα τωρα πια ειναι αργα,Εξαλλου αφου μπορει και σας παραμυθιαζει ποιος ο λογος?

    • ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΤΡΕΛΛΑΝΩ,ΓΙΑΤΙ ΚΟΝΤΑ Σ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΘΑ ΣΑΛΤΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ!!!
      ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΠΩ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙ,ΠΟΥ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΟΥΤΕ ΕΣΕΝΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ.
      ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΓΩΙΣΜΟ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ.
      ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΠΗΛΟ!!!
      Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΠΕΤΡΑ!!!!
      ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΣΑΣ ΛΑΟΣ.
      ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*