18:24 - 12/05/2017

Για ποιο λόγο όσοι αποφασίζουν για την τύχη σου δεν έχουν παιδιά ;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Θα μου πεις δεν είναι όλοι … αλλά δεν σου κάνει εντύπωση ότι αυτοί που αποφασίζουν για την Ευρώπη έτυχε να μην είναι γονείς;

Δεν σου κάνει εντύπωση πιο πολύ όταν γνωρίζεις ότι όλοι επιλέγονται;

Δεν σου κάνει εντύπωση όταν βλέπεις τι αποφασίζει η νέα τάξη πραγμάτων;

Δεν σου κάνει εντύπωση όταν βλέπεις και ακούς κάθε μέρα τι θέλουν να κάνουν στις νέες γενιές ;

Μήπως θα ήταν πιο δύσκολο ο γονιός να πει το οκ στην εκπαίδευση των παιδιών του για το θέμα των γκέι; του διεμφυλισμου ;

Μήπως είναι άραγε σημάδι ότι οι ηγέτες είναι λίγο πολύ …bi ..λίγο πολύ ότι αρπάξει ο κώλος μας..αν δεν είναι απόλυτα γκέι καμουφλαρισμένοι; Και η παραπάνω φράση δεν είναι για να θίξω τις επιλογές κάποιου αυτό είναι απόλυτο δικαίωμα του καθένα μας !

Αλλα τόσο σημασία έχει τελικά τι κάνεις με το πουλί σου; …

Μάλλον έχει ..σε έναν κόσμο καταπιεσμενο από τον μεσαίωνα και από την πίστη για το θέμα του σεξ και την ευχαρίστηση στο σώμα μας …δαιμονοποιηθηκαν οι αισθήσεις …έγιναν απαγορευμένος καρπός η γενετήσιες μας ορμές … και ότι γίνετε απαγορευμένο προσκαλεί και κρυφές συνομοταξιες …κρυφές ομάδες…το μεταξύ κατεργαρεων !

Ακόμα και σήμερα οι γκουρού στον κόσμο σου λένε ΜΗ στον έρωτα … τι όμορφη παγίδα …μέσα στον κόσμο του Σκατοψυχη να πεις ΜΗ στο απλό …για να το κάνεις να έχει άλλη σημασία … ανώτερη από τον φυσικό έρωτα …να έχει ουσία ώστε να το χρησιμοποιήσεις για να δημιουργήσεις κρυφές ομάδες !

Πόσο τυφλοί είμαστε …ακόμα και όταν πιστεύουμε ότι είμαστε οι μόνοι που βλέπουμε !

Ο Θεός λέει η πίστη απαγορεύει τον έρωτα για απόλαυση… ..αλλά από την άλλη μας έστειλε καταραμένους στην γη από το λάθος της Εύας !..λες και δεν είναι ενέργεια ο έρωτας ..μια ενέργεια που αν λιμνάσει γίνεται ένα καταστροφικό όπλο !

Πως ένας καταπεσμένος ερωτικά πολιτισμός πιστεύουμε ότι μπορεί να μάθει να σέβεται την Ζωή;

Ποτέ δεν θα μάθει να αγαπα ο πολιτισμός μας όσο υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν τον έρωτα αμαρτία !

Το μόνο που θα συνεχίσει να γίνετε είναι η ανακύκλωση του μίσους στο διαφορετικό…γιατί απλά αυτό βολεύει τον σκατοψυχη ..και όχι ότι αυτό είναι η αλήθεια του πνεύματος !

Για φανταστείτε έναν πλανήτη ελεύθερο στον έρωτα ; ….Σας τρομάζει εε… δεν τρομάζει εσάς αλλά τις ταμπέλες έλεγχου σας …

Αν ήμασταν πραγματικά ελεύθεροι στο χάρισμα του έρωτα σήμερα δεν θα υπήρχαν ομάδες και λόμπι που θέλουν να μάθουν στα παιδιά μας το διαφορετικό … που θέλουν να αποφασίσουν αυτοί πότε το παιδί είναι έτοιμο εγκεφαλικά και ψυχικά να μάθει για τον έρωτα …! Που θέλουν να προλάβουν να “ενοχλήσουν” την ψυχή του παιδιού με σκέψεις και νοήματα ..πριν αυτή αποφασίσει ότι ήρθε η ώρα να γνωρίζω τα πάντα μέσα σε μια στιγμή…γιατί για αυτό το πράγμα μιλάμε ότι είναι ο έρωτας !!!

Καταλαβαίνετε τι έχετε πετύχει όλοι σας , όλοι όσοι κρεμαστηκατε σε βιβλία και λόγους δήθεν ανωτέρων πνευματικά; …Καταφέρατε ..το απλό ..την ανάσα ..αυτό που δεν μπορει να γινει μαθημα ποτέ γιατί χάνει την ουσία του…να το κάνετε ένα μάθημα ύπνωσης και επιβολής στα παιδιά μας !

Καταφέρατε να κάνετε φαστ φουντ την σύλληψη του έρωτα μέσα από την παιδική ψυχή !

Έχει ανάγκη νομίζετε το παιδί που έχει γεννηθεί στρειτ να ξέρει ότι μπορεί να επιλέξει; ..η έχει ανάγκη το παιδί που έχει γεννηθεί ομοφυλόφιλο να του πουν ότι καλά έκανε; …Αν η φύση τους είναι αυτή τέλος … για ποιο λόγο τους αφήσαμε να γίνουν “εκπαιδευτές” του έρωτα στα παιδιά μας ;

Πάρτε τώρα στο σβέρκο τους Σατανιστές και τις κρυφές ομάδες που θεριεψαν στον πλανήτη γη να σας κυβερνούν … !!

Πως πέτυχαν μεγάλε αυτές οι ομάδες γνωρίζεις; … Κάνοντας όργια … αφήνοντας την σεξουαλική ενέργεια στον άνθρωπο ελεύθερη …ενώ εσύ μου το έπαιζες και μου το παίζεις ..όχι μη δεν είναι ηθικό …..λες και η ηθική και η τιμιότητα έχει να κάνει με το αν θα απολαύσεις ένα η πέντε όμορφα σώματα ….Σοδομααα…λες τώρα το γνωρίζω….έτσι σου είπαν να λες στα βιβλία σου….και ξέρεις γιατί το έκαναν…; Γιατί οι γάτοι που τα έγραψαν δεν σε ήθελαν ποτέ να είσαι ελεύθερος και ποτέ να είσαι υγιείς … και σωματικά και ψυχικά..αλλά να είσαι πάντα Σκλάβος , άρρωστος κακόμοιρης …με την ενέργεια σου ενέχυρο στο σύστημα που σε έχει για κοπάδι !

Πριν βιαστείτε να κρίνετε τα λόγια μου και να τους φορέσετε όσες ταμπέλες σας έδωσαν άλλοι και όχι μόνοι σας δημιουργήσατε κάντε μια έρευνα για το τι κάνει σήμερα στον άνθρωπο η καταπιεσμένη σεξουαλική ενέργεια … σκεφθείτε καθαρά και δείτε ποιον δεν συμφέρει να είσαι απόλυτα απελευθερωμενος με την φυσική σου επιλογή ….σκεφθείτε για ποιο λόγο κάνεις κάπου κακό αν η φυση σου επιλεξει να εχει έναν , δυο ,τρεις εραστές ..όταν η ίδια φύση σε όλες της μορφές της το κάνει …σκεφθείτε ψάξτε και ερευνήστε ξεκολλώντας από την “μαγεία” που σας έχουν κάνει …!

Προσωπικά αν καταπιεζόμουν σεξουαλικά και γνώριζα ότι έχοντας πολλές ερωμένες θα γλίτωνα τον εαυτό μου από ανίατη ασθένεια δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να το κάνω…. και σαν πονηρός θα ρωτήσεις ..και αν το έκανε η γυναίκα σου ;…Αν γνώριζα ότι καταπιεζόταν και με την καταπίεση θα επερχόταν η ασθένεια … τότε θα βοηθούσα να βρει και άλλους εραστές … Και αν δεν το πιάνεις τότε η δεν με καταλαβαίνεις η δεν έχεις μάθει να αγαπάς !!

Ερευνήστε τι σας έχουν κρύψει από το θέμα της απελευθέρωσης σας σεξουαλικά-ενεργειακά …και όταν πιάσετε την παγίδα …δειτε με άλλο μάτι ..πως και ποιοι μας διοικούν … !

Κανένας αληθινός Θεός δεν ασχολείται με τον έρωτα σου …αλλιώς δεν θα σου έδινε την δυνατότητα να νιώθεις όμορφα με αυτό…κανένας Θεός δεν φοβάται μήπως πετάξεις το θεϊκό σπινθήρα – σπέρμα σου αλλιώς δεν θα υπήρχε η εννοια πανσπερμία σε όλο το σύμπαν… Τα σύμπαντα έτσι κατακτήθηκαν … και ναι το να απολαμβάνεις την Ζωή και τον έρωτα με την ΦΥΣΙΚΗ ΣΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ και την συμφωνία όσων είναι ερωτευμένοι μαζί σου δεν είναι αμαρτία αλλά η απόλυτη υγεία !

Τώρα μην εξηγήσω ότι είναι επιλογή τα πάντα … ότι ο αληθινός έρωτας είναι μόνο με έναν … οτι ναι μωρέ μπορεί να νομίζεις ότι ερωτεύτηκες δυο αλλά στην αλήθεια μόνο τον-την ένα-μια ήθελες…. δεν νομίζω ότι μιλάω σε παιδιά …. Τα λέω γιατί γνωρίζω ότι σήμερα υπάρχει ένα συνθλιπτικο ποσοστό ζευγαριών είτε παντρεμένων είτε όχι που είναι μαζί…λένε σ αγαπώ ..λένε είμαι ερωτευμένος ..αλλά δεν έχουν ιδέα τι είναι αυτά τα συναισθήματα … Δεν φταίω εγώ αν την ανασφάλεια και το βόλεμα οι περισσότεροι την έχετε περάσει για Αγάπη !

Η περίπτωση να πάρεις τελείως λάθος όλα όσα προσπαθώ να σου δείξω είναι τεράστια …. μην ρίξεις σε μένα το φταίξιμο αλλά σε αυτούς που χιλιάδες χρόνια σπατάλησαν τόννους μελάνης και φαιάς ουσίας να σε πείσουν ότι το να απολαμβάνεις είναι αμαρτία !

Να κλείσω επειδή έχω κάνα δυο φίλους ερευνητές που έχουμε συζητήσει επί του θέματος …και έχω ακούσει τα διάφορα ..όπως το ότι όταν έχεις ερωτική επαφή με διαφόρους εραστές-ερωμενες την ίδια περίοδο κουβαλας μετά το κάρμα του … την Αύρα του κοκ….. ότι είναι εγωιστικό να πετάς το σπέρμα σου για απόλαυση και πρέπει να το κάνεις δύναμη να ανέλθει κοκ…..

Παιδιά υπάρχουν γκουρού που λένε και ξαναλένε γράφουν βιβλία , γράφουν ιστορίες ..και εμείς τα διαβάζουμε ..τα μελετάμε … νομίζοντας ότι πλησιάζουμε την αλήθεια…καταρχάς την όποια αλήθεια μαθαίνουμε εμείς από “αρχαία” βιβλία ..κάποιο σύστημα πριν τα διαβάσουμε τα δημιούργησε η τα άφησε να έρθουν σε εμάς …αρα ξαναλέω σε όλους σκεφθείτε σε ποιου τον κόσμο ζείτε !

Όσο στο ότι κουβαλας διάφορα..εδώ η επιστήμη απόδειξε οτι πηγαίνοντας με μια γυναίκα πας με όλους τους εραστές που είχε πριν…συλλαμβάνοντας μια γυναίκα χρησιμοποιεί το dna όλων των εραστών της στο παρελθόν…το πιο πολύ από το μπαμπά μεν…αλλά διαλέγει και ότι καλύτερο έχει η αποθήκη της !!!!!!!!!!!

Στο θέμα του να μην πετάς το σπέρμα γιατί ειναι εγωιστικό και δεν παίρνεις την δύναμη που χρειάζεσαι να αφυπνίσεις την Κουνταλινη…να θυμίσω ότι υπάρχουν και γκουρού που βάζουν στον κώλο τους ασημένιες βελόνες για να αφυπνίσουν την Κουνταλινη…η οποία και με το που αφυπνιστεί σου δίνει μια ενορατική υπερβατική ματιά …αλλά που;… .Πάλι μέσα σε ότι σου δόθηκε σαν data στον εγκέφαλο σου ..δηλαδή πάλι μέσα από το ψέμα της σκέψης που σου φυτεύτηκε με το που ήρθες από το απολυτo τίποτα στο εδώ “Φως”… Ήρθαμε από το απόλυτο σκοτάδι – τίποτα -ανυπαρξία στο κοσμικό αυγό με το “Φως” για να ξαναφυγουμε στο απόλυτο σκοτάδι -τίποτα-ανυπαρξία αρα που ειναι η φύση μας; ..στο τίποτα… στην επίγνωση μακαριότητα … το εδώ είναι του Μαύρου λέμε και είναι παγίδα τα πάντα ..ακόμα και αυτά που σας έγραψα !

Το θέμα είναι τεράστιο προσπάθησα να βάλω όσα περισσότερα μπορούσα … ερωτήσεις η διάθεση να αναπτυχθεί παραπάνω στα σχόλια ..!

Παρεπιπτοντως η Ελλάδα έχει πρόβλημα τεράστιο υπογεννητικότητας , το κλάσμα που μετρά την εξέλιξη του έθνους μας λέει ξεκάθαρα ότι δεν πρόκειται πια να το γυρίσουμε το παιχνίδι και ότι σε 80 χρόνια η ελληνική φυλή θα έχει χαθεί…. Πιο απλά λόγια ΓΑΜΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ!

Stranger…

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (89)

  1. Ανώνυμος 05/12/2017 @ 7:26 ΜΜ

    ENTAKSEI, NA MIN KSIRIZEIS TA PODIA SOU ALLA KOITA NA KANEIS KATI ME TIS OPLES SOU RE TRAGO.

  2. Σκορπιος 05/12/2017 @ 7:31 ΜΜ

    Πλακα κανεις ! Τοτε γι αυτο και ο Χριστιανισμος ειναι αυστηρα μονογαμικος !

    “Όσο στο ότι κουβαλας διάφορα..εδώ η επιστήμη απόδειξε οτι πηγαίνοντας με μια γυναίκα πας με όλους τους εραστές που είχε πριν…συλλαμβάνοντας μια γυναίκα χρησιμοποιεί το dna όλων των εραστών της στο παρελθόν…το πιο πολύ από το μπαμπά μεν…αλλά διαλέγει και ότι καλύτερο έχει η αποθήκη της !!!!!!!!!!!”

  3. (“-Προσωπικά αν καταπιεζόμουν σεξουαλικά και γνώριζα ότι έχοντας πολλές ερωμένες θα γλίτωνα τον εαυτό μου από ανίατη ασθένεια δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να το κάνω…. και σαν πονηρός θα ρωτήσεις ..και αν το έκανε η γυναίκα σου ;…Αν γνώριζα ότι καταπιεζόταν και με την καταπίεση θα επερχόταν η ασθένεια … τότε θα βοηθούσα να βρει και άλλους εραστές … Και αν δεν το πιάνεις τότε η δεν με καταλαβαίνεις η δεν έχεις μάθει να αγαπάς !!-“)
    Λανθασμενη αποψη για το τι σημαινει αγαπη.
    Δε μπορεις ν αγαπας και να πληγωνεις ταυτοχρονα..Αν θες τοσο πολυ να ζησεις ζησε αλλα χωρισε πρωτα../////
    Ο ερωτας ειναι το δωρο του Θεου προς στον ανθρωπο.
    Ο ανθρωπος η κοινωνια μας απο αρχης κοσμου ειναι αυτη που απαγορευει στον ανθρωπο ν αγαπησει και να ερωτευτει κανωντας να νιωθει ενοχες για το υπερτατο αυτο συναισθημα.
    Η οικογενεια απο την αλλη και καλα ιερο πραγμα ποιος τη γαμαει κι αυτηνε ουτος η αλλος οι περισσοτεροι/ες απλα να βολευτουν ψαχνοταν ανεκαθεν ασε που οι μαναδες πατεραδες σου απαγορευαν ν αγαπησεις και σου βαζαν το μαχαιρι στο λαιμο λες κι εκανες ενα εγκλημα και ναι αυτο ακομα υπαρχει ακομα και σημερα η αγαπη κι ο ερωτας χωρις την εγκριση των γονεων απαγορευεται σε αρκετες οικογενειες.
    Οι ανθρωποι φταινε η ελιτ απλα φροντιζει να αποτελειωσει και τους τελευταιους ρομαντικους..
    Το σεξ δεν ειναι ενεργεια ο ερωτας ειναι.
    Η αγαπη το υπερτατο συναισθημα κατεληξε να λειτουργει σαν πονος πηγαν τα λογια του Χριστου στραφι και οι ανθρωποι μυθοποιησαν το ολο.

    • Κατοχικά Νέα 05/12/2017 @ 7:50 ΜΜ

      Αλλου για λλου μην μιλατε για να μιλατε παρακαλω

      • ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ 05/12/2017 @ 11:57 ΜΜ

        ΕΊΣΑΙ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΚΟΣ ΤΩΡΑ ΚΑΤΟΧΙΚΕ?

      • Ξεχασες αυτον που ελεγχει την αμερικη η οποια αμερικη ελεγχει την ευρωπη.
        Το κακο καλο ειναι να το παιρνουμε απο τη ριζα του..
        Αυτος βεβαια εχει 3 παιδια https://el.wikipedia.org/wiki/Μπενιαμίν_Νετανιάχου
        Ακομα εγω σχολιασα οχι βαση ολου του κειμενου γιατι θα εγραφα κι εγω κανα σεντονι για ολα οσα ειπες αλλα βαση του ερωτισμου και ποιοι σκοτωσαν τον ερωτισμο και την αγαπη.
        Ξερω οτι αρκετοι δε καταλαβαινουν αυτα που γραφω αλλα αυτο ειναι και το νοημα να γραφεις και να βλεπουν οσοι θελουν να δουν οσοι δε θελουν να δουν…Δεν μπορουμε να τα εχουμε κι ολα..
        Τη καλημερα μου!

  4. Κατοχικά Νέα 05/12/2017 @ 7:51 ΜΜ

    Κουκουρουκου μανταλακια … μην μιλατε ρε με ταμπελες…διαβαστε τι σας λεω …

    • Ανώνυμος 05/12/2017 @ 9:55 ΜΜ

      Ετσι μπραβο.συνιχισε!!!!!δεν εχω πεσει ουτε εκατοστο εξω για σενα.το μισος σου για τον Θεο ειναι εμφανεστατο.η συνειδητη συμπαθεια σου στον διαβολο ειναι σιγουρα ορατη.μιλα και γραψε οσο θελεις.το παιζεις και διανοουμενος τρομαρα σου!!!! ξυπναααααααααααααα χαμενε ε χαμενε!!!!!

    • ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ 05/12/2017 @ 11:54 ΜΜ

      ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ,Α Ν ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΤΕΚΝΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣ!

      • Κατοχικά Νέα 05/12/2017 @ 11:55 ΜΜ

        Οχι αγαπητε δεν βρισκομαι σε κανενα πνευμα που το προσδιοριζει μια χαρτα και το ονομαζει νεο η παλιο..βρισκομαι στην αληθεια χωρις δογμα

  5. Αλέξανδρος Κομνηνός (dedalos) 05/12/2017 @ 7:58 ΜΜ

    Η ΝΟΗΤΙΚΗ ΣΑΛΑΤΑ της ημέρας είναι μια ευγενική προσφορά των ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΝΕΩΝ. Βρε σοβαρά; Το 2017 ζούμε “σε έναν κόσμο καταπιεσμενο από τον μεσαίωνα”???!!! Ρε που ζείτε όλοι εσείς; Πάτε καλά; Αμα ανοίξεις εσύ τώρα κάποιο περιοδικό, μια τηλεοπτική εκπομπή… βλέπεις σεξουαλική καταπίεση????!!! Αυτό “πάθαμε” στις μέρες μας; Βρε τις μας λες; Η γενιά του πολυτεχνείου δεν ήταν Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ που δίδαξε την σεξουαλική απαλευθέρωση στην Ελλάδα; Και τι έκανε η ίδια γενιά στην πολιτική ζωή; Οι πολιτικοί εκπρόσωποι του Μάη του 68 που βγήκαν στους δρόμους γοα το “sexualité”; Αυτή η γενιά δεν κυβερνάει σήμερα τη Γαλλία; ΑΥΤΗ Η ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ “ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΕΝΩΝ” ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΘΕΟΦΟΒΩΝ και ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΜΕΝΩΝ… ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΕ; Ο άθεος Τσίπρας ο “διαφωτισμένος” (που δεν παντρεύτηκε καν) δεν μας κυβερνάει σήμερα; ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΤΕ Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ 40 ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ “ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ” ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ; Όλοι τούτοι το έπαθαν το κακό από την πολύ σεξουαλική καταπίεση; Στην ιστορία του ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ την ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ την δίδαξαν οι ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ. Ο Όμηρος περιγράφει τον ΠΑΡΗ ως τον περισσότερο σεξουαλικά ΦΙΛΗΔΟΝΟ και τον πιο ΔΕΙΛΟ ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ. Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΗΔΟΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΔΕΙΛΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ. Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ονομάστηκε έτσι από την ΠΑΡΘΕΝΟ ΑΘΗΝΑ που πάντοτε ντυμένη στρατιωτικά, οπλισμένη και έτοιμη για μάχη συμβολίζει την υπενθύμιση για ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ και την ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ. Κατάλαβες γιατί ονομάστηκε Παρθενώνας; Γιατί η Αθήνα έγινε το κέντρο του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ; Μιλάτε για “μεσαίωνα” επειδή σας το ΠΑΠΑΓΑΛΙΣΑΝ στο μυαλό ως ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ, χωρίς να ξέρετε πως η λέξη “ακολασία” και η λέξη “ηθική” δεν αναφέρονται καν ως λέξεις στην Καινή Διαθήκη… αγράμματοι! Δεν είναι χριστιανικές λέξεις. Αναφέρονται από τον Αριστοτέλη! Αγράμματοι, ε αγράμματοι. Αυτή την αγωγή είχε ο Αλέξανδρος ο Μέγας ο Μακεδών από τους δασκάλου του, και αυτές οι ΑΡΧΕΣ αποτυπώνονται συνεχώς στα διάφορα ρητά που είπε για το ζήτημα. Ο Αλέξανδρος θεωρούσε το σεξ ως μια “ανάγκη” που του θυμίζει ότι είναι “θνητός” και όχι μια “απελευθέρωση”. Αγράμματοι. Όταν αναμασάτε κάθε νεοεποχίτικη σαβούρα αυτά παθαίνει ο εγκέφαλος, γίνεται ζελεδάκι, και αντί να αφυπνιστεί ο Νούς και η Λογική, αφυπνίζεται το “πουλάκι” σας. Κατάλαβες πως πάει το πράγμα; Σύγχρονες κλινικές μελέτες μάλιστα εξηγούν πολύ αναλυτικά ποια μέρη του εγκεφάλου “αφυπνίζονται” με την φιλήδονη συμπεριφορά, και πως αντίθετα η σεξουαλική εγκράτεια σχετίζεται με την ηθική συμπεριφορά. Τα άτομα με τον υψηλότερο δείκτη ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑΣ στη νέα γενιά (millennials) αποδείχθηκαν εκείνοι που έχουν την ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ως κεντρικό σκοπό της ζωής τους και τους αρέσει να πηγαίνουν στην εκκλησία. Έχει αποδειχθεί πλέον ερευνητικά από διαφορετικές μελέτες. Η ΗΘΙΚΗ συμπεριφορά σχετίζεται με την ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ. Κάθε γράμμα από την ηθική του Αριστοτέλη πλέον επιβεβαιώνεται και από την κλινική ψυχολογία. Αγράμματοι. Ο Κολοκοτρώνης έλεγε “πρώτα υπέρ Πίστεως και μετά υπέρ πατρίδος” και ο κάθε αφυπνισμένος γαμίκουλας μας λέει “γαμάτε γιατί χανόμαστε”. Η λέξη μαλάκας τι ακριβώς σημαίνει; Σημαίνει τον νωθρό, τον μαλθακό, εκείνον που σκέφτεται συνέχεια το πουλάκι του. Το “φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας” του Περικλή σημαίνει αυτό, φιλοσοφούμε χωρίς να σκεφτόμαστε την βολή μας, την άνεσή μας, “το πουλάκι μας”. Γίνεστε πλέον, και με τον πιο αρχαίο ορισμό της λέξης, ΜΑΛΑΚΕΣ.

    • Κατοχικά Νέα 05/12/2017 @ 8:12 ΜΜ

      Μαλιστα .. ολα αυτα τα βιωσες η τα διαβασες …και αν τα διαβασες σε αρχαια κειμενα γιατι κανενα κειμενο απο αυτα δεν αναφερει την χρονολογια που πιστευει οτι ζει ο καθε ηρωας; πχ ο αρστοτελης η ενας ιστορικος γιατι δεν λεει ζω τωρα η εχω ραντεβου σε μια εβδομαδα με τον ταδε στην ταδε του μηνος-εποχη κοκ κοκ….με λες αγραματο να σε ακουσω αν και δεν πιανεις τιποτα απο οσα σου ειπα…πες μου λοιπον ποια η εποχη του τοτε..αν μου πεις υπολογιζαν τον χρονο με ολυμπιαδες η βασιλεις θα με απογοητευσεις ..αν εισαι εξυπνος ανθρωπος ψαξε τι σου λεω …και μετα σκεψου ολα οσα σημερα διαβαζεις ποιος τα αφησε να τα διαβαζεις ;και αν το ειπε ο αιστοτελης εσυ τι σχεση βιολογικη εχεις με εκεινον…και πολλα αλλα ακομα…αλλα ειναι κριμα να γραφω τοση ωρα οταν για αλλη μια φορα δεν διαβασες τι γραφω ..αλλα αφησες ταμπελα να πει να πει να πει…

      • ΚΑΩΩΘΗΓΗΤΗΣ ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ 05/13/2017 @ 12:03 ΠΜ

        ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΩΡΑ ΠΩΣ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΙΡΙΟ!… ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ?

        • Κατοχικά Νέα 05/13/2017 @ 12:48 ΠΜ

          Απαντησε μου στο θεμα που σε ρωτησα … υπαρχει ημερομηνια που πιστευαν ποτε ζουν οι ιδιοι σε καππιο γραπτο “αρχαιο” που εχουμε;

          • Αν ξεκινουσες τωρα την χρονολογηση,πως θα την ωριζες;Ποια θα ηταν η αρχη μεσα στο χρονο;

          • Κατοχικά Νέα 05/13/2017 @ 1:32 ΠΜ

            Φιλε αυτη ειναι μια τεραστια ερωτηση που ολοι οι σοβαροι εραστες της αληθειας ψαχνουν χωρις δογμα και ταμπελα μακαρι μια μερα να ειμαι ικανος να σου πω…γιατι τοτε σημαινει οτι θα εχω σηκωσει πολυ μεγαλο κοματι της κουρτινας

          • Το ιδιο προβλημα ειχαν και οι αρχαιοι.Εφοσον δεν θυμουνταν την αρχη του χρονου,τον υπολογιζαν βασει καποιων γεγονοτων.Οπως κανουμε και σημερα.

    • ΑΣΥΝΧΩΡΗΤΟΣ 05/12/2017 @ 8:45 ΜΜ

      Πω πω τα είπες όλα ρε Αλέξανδρε καλύτερα δε γινόταν. Εύγε. Το μόνο που θα μπορούσα να συμπληρώσω είναι ότι έκανα κλικ σε ένα άρθρο με τίτλο γιατί δεν έχουν παιδιά αυτοί που κυβερνούν και το άρθρο μας λέει για sex. Άσε που τα 9 ονόματα που αναφέρονται δεν αποτελούν την πλειοψηφία των πολιτικών (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα υπερασπίζομαι τα γουρούνια.

    • Ανώνυμος 05/12/2017 @ 10:06 ΜΜ

      Τελεια απαντηση για τον γκονο.εναν δηθεν σεξουαλικα απελευθερωμενο,που θα μας πει κιολας πως “ενας σοβαρος θεος δεν ασχολειται με τον ερωτα του καθε ανθρωπου”.λοιπον ακου γκονε:ο σοβαρος θεος Ιησους Χριστος εχει νομους και κανονες και μου αρεσει παρα πολυ!!!!!!και μεσα σε αυτους τους νομους υπαρχει η ηθικη που εσυ δεν γνωριζεις.αν νομιζεις πως εισαι ελευθερος σαν ανθρωπος σεξουαλικα να συμπεριφερεσαι σαν ζωο και αυτο να ειναι αρεστο στο θεο τοτε εισαι μεθυσμενος.μαλλον περασες ασχημα παιδικα χρονια και αυτο φαινεται!!!!!

      • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 2:23 ΠΜ

        Ας παρουμε μια γευση απο τον ηθικο Γιαχβε ιησου.Ο ΘΕΟΣ ΔΙΑΤΑΖΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ. Λευιτικον 25.44-46 ..44 Ὁ δὲ δοῦλός σου καὶ ἡ δούλη σου, ὅσους ἄν ἔχῃς, ἀπὸ τῶν ἐθνῶν τῶν πέριξ ὑμῶν, ἐκ τούτων θέλετε ἀγοράζει δοῦλον καὶ δούλην.
        45 Καὶ ἐκ τῶν υἱῶν ἔτι τῶν ξένων τῶν παροικούντων μεταξὺ σας, ἐκ τούτων θέλετε ἀγοράζει καὶ ἐκ τῶν συγγενειῶν αὐτῶν αἵτινες εἶναι μεταξὺ σας, ὅσοι ἐγεννήθησαν ἐν τῇ γῇ ὑμῶν· καὶ θέλουσιν εἶσθαι εἰς ἐσᾶς εἰς ἰδιοκτησίαν.46 Καὶ θέλετε ἔχει αὐτοὺς κληρονομίαν διὰ τὰ τέκνα σας ὕστερον ἀπὸ σᾶς, διὰ νὰ κληρονομήσωσιν αὐτοὺς ὡς ἰδιοκτησίαν· δοῦλοί σας θέλουσιν εἶσθαι διαπαντός· πλήν ἐπὶ τοὺς ἀδελφοὺς σας, τοὺς υἱοὺς Ἰσραήλ, δὲν θέλετε ἐξουσιάζει ὁ εἷς ἐπὶ τὸν ἄλλον μετὰ αὐστηρότητος……..ΓΙΑ ΔΟΥΛΟ ΕΒΡΑΙΟ .ΕΞΟΔΟΣ 21.2-7…Ἐὰν ἀγοράσῃς δοῦλον Ἑβραῖον, ἕξ ἔτη θέλει δουλεύσει· ἐν δὲ τῷ ἑβδόμῳ θέλει ἐξέλθει ἐλεύθερος, δωρεάν. 3 Ἐὰν εἰσῆλθε μόνος, μόνος θέλει ἐξέλθει· ἐὰν εἶχε γυναῖκα, τότε ἡ γυνή αὐτοῦ θέλει ἐξέλθει μετ᾿ αὐτοῦ. 4 Ἐάν ὁ κύριος αὐτοῦ ἔδωκεν εἰς αὐτὸν γυναῖκα, καὶ ἐγέννησεν εἰς αὐτὸν υἱοὺς ἤ θυγατέρας, ἡ γυνή καὶ τὰ τέκνα αὐτῆς θέλουσιν εἶσθαι τοῦ κυρίου αὐτῆς, αὐτὸς δὲ θέλει ἐξέλθει μόνος.5 Ἀλλ᾿ ἐὰν ὁ δοῦλος εἴπῃ φανερά, Ἀγαπῶ τὸν κύριόν μου, τὴν γυναῖκά μου καὶ τὰ τέκνα μου, δὲν θέλω ἐξέλθει ἐλεύθερος· 6 τότε ὁ κύριος αὐτοῦ θέλει φέρει αὐτὸν πρὸς τοὺς κριτάς· καὶ θέλει φέρει αὐτὸν εἰς τὴν θύραν ἤ εἰς τὸν παραστάτην τῆς θύρας, καὶ ὁ κύριος αὐτοῦ θέλει τρυπήσει τὸ τίον αὐτοῦ μὲ τρυπητήριον· καὶ θέλει δουλεύει αὐτὸν διαπαντός.7Καὶ ἐὰν τις πωλήσῃ τὴν θυγατέρα αὑτοῦ διὰ δούλην, δὲν θέλει ἐξέλθει καθὼς ἐξέρχονται οἱ δοῦλοι….. Προς εφεσιους στ.5[Οι δούλοι να υπακούετε στους κατά σάρκα κυρίους με φόβο και τρόμο, με ευθύτητα και ειλικρίνεια της καρδιάς σας, σαν να υπακούετε στο Χριστό. Δηλαδή, οι ιδιοκτήτες σκλάβων (ακόμα και οι «ειδωλολάτρες») που εκείνη την εποχή ήταν οι πλούσιοι Ρωμαίοι φεουδάρχες, στα μάτια των σκλάβων τους έπρεπε να μοιάζουν όπως ο Χριστός, όπως ο ίδιος ο Θεός του Παύλου δηλαδή! (Ματθαίον 10:24 Δεν υπάρχει μαθητής ανώτερος από τον δάσκαλο ούτε δούλος ανώτερος από τον κύριό του) (Όσοι είναι δούλοι κάτω από το ζυγό, τους δεσπότες τους να θεωρούν άξιους κάθε τιμής για να μην βλασφημείται η διδασκαλία και το όνομα του Θεού. Αυτοί δε που έχουν πιστούς (δηλ. χριστιανούς) δεσπότες να μην τους καταφρονούν, διότι είναι αδελφοί, αλλά περισσότερο να δουλεύουν, διότι είναι πιστοί και αγαπητοί αυτοί που αντιλαμβάνονται την ευεργεσία». (προς Τιμόθεον Α 6/1,2). ( Οι δούλοι να υποτάσσονται στους δεσπότες τους, να είναι ευάρεστοι, να μην αντιλέγουν, να μην τους εγκαταλείπουν, αλλά πίστη να δείχνουν αγαθή για να κοσμούν έτσι την διδασκαλία του σωτήρος ημών Θεού» (προς Τίτον 2/9,10). ( Οι δούλοι της οικίας να υποτάσσονται με κάθε φόβο στους δεσπότες τους, όχι μόνο στους καλούς κι επιεικείς, αλλά και στους διεστραμμένους» (προς Πέτρο Α 2/18).

      • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 2:29 ΠΜ

        Ο σοβαρος και “ηθικος” Θεος με τα διαστροφικα ενστικτα. Εξοδος 32-27..Καὶ εἶπε πρὸς αὐτούς, Οὕτω λέγει Κύριος ὁ Θεὸς τοῦ Ἰσραήλ· Ἄς βάλῃ ἕκαστος τὴν ῥομφαίαν αὑτοῦ ἐπὶ τὸν μηρὸν αὑτοῦ· καὶ διέλθετε καὶ ἐξέλθετε ἀπὸ πύλης εἰς πύλην διὰ τοῦ στρατοπέδου, καὶ ἄς θανατώσῃ ἕκαστος τὸν ἀδελφὸν αὑτοῦ καὶ ἕκαστος τὸν φίλον αὑτοῦ καὶ ἕκαστος τὸν πλησίον αὑτοῦ.28 Καὶ ἔκαμον οἱ υἱοὶ τοῦ Λευΐ κατὰ τὸν λόγον τοῦ Μωϋσέως· καὶ ἔπεσαν ἐκ τοῦ λαοῦ ἐκείνην τὴν ἡμέραν περίπου τρεῖς χιλιάδες ἄνδρες.ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑΧΒΕ ΝΑ ΣΦΑΞΟΥΝ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΤΟΥΣ. ….Αλλη περιπτωση …Για ενα σφαλμα που εκανε ο Δαβιδ ο Θεος σκοτωσε 70000 απο τον λαο του ..Οταν ο Δαβιδ ειπε στον Θεο ΤΙ ΦΤΑΙΞΑΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ? εμενα επρεπε να θανατωσεις τοτε εκεινος του εδωσε οδηγιες πως να φτιαξει ενα θυσιαστηριο για να αρχισει τις θυσιες μεχρι να του φυγει ο θυμος.Β ΣΑΜΟΥΗΛ 24.10-25

      • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 2:35 ΠΜ

        Ο σοβαρος και ηθικος Γιαχβε Ιησους ειναι του Υπακουσε με η Καηκες.[ Και αν και με τούτα δεν με υπακούσετε θα φάτε τις σάρκες των γιων σας, και τις σάρκες των θυγατέρων σας ] Οταν αυτος ο Θεος θυμωνει την πληρωνουν παντα αθωοι ανθρωποι και παιδια.Και στο τελος οταν ξαναρθει (λεμε τωρα) θα αιματοκυλησει ολη την ανθρωποτητα καταστρεφοντας τα παντα στο περασμα του,και οι μονοι που θα την γλυτωσουν θα ειναι ? Κατα τους ορθοδοξους οι Ορθοδοξοι -κατα τους καθολικους οι καθολικοι και ουτω καθεξης.

      • Ο ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟΣ ΘΕΟΣ 05/13/2017 @ 3:07 ΠΜ

        Ο Θεός, θέλοντας να δοκιμάσει την πίστη τού Αβραάμ, τον διατάσσει να θυσιάσει σ’ αυτόν, τον γιο του Ισαάκ. Ο Αβραάμ ακολουθεί πιστά την θεϊκή εντολή. Μαζεύει ξύλα, και πάνω σ’ αυτά εναποθέτει τον μικρό του γιο Ισαάκ. Την ώρα που υψώνει το μαχαίρι του, για να σφάξει το παιδί του, άγγελος Κυρίου κατεβαίνει και τον προλαβαίνει απ’ την εκτέλεση αυτού του ανοσιουργήματος, λέγοντάς του, πως ο Θεός επείσθη για την πίστη του και του δίνει την υπόσχεση, πως αυτός (ο Αβραάμ) και οι απόγονοί του θα γίνουν ένα μεγάλο έθνος που θα μεγαλουργήσει.Τώρα, αν ψειρίσει κάποιος τον κώλο τής μαϊμούς, δεν έχει παρά να αναρωτηθεί τουλάχιστον δυο πράγματα:1. Ο Θεός δεν είναι σε θέση, ως «παντογνώστης», να γνωρίζει αν κάποιος πιστεύει πραγματικά σ’ αυτόν και ζητά πειστήρια;
        2. Αν υποθέσουμε ότι αυτό το «συμβάν» είναι πραγματικό (που δεν είναι βέβαια), τότε, όπως πολύ σωστά αναρωτιέται κι ο Ρίτσαρντ Ντόκινς στο βιβλίο του «Η περί Θεού αυταπάτη», μπορεί να αναλογιστεί κάποιος την ψυχική υγεία ενός παιδιού που βλέπει τον ίδιο τον πατέρα του να υψώνει το μαχαίρι καταπάνω του; Τί ηθικό δίδαγμα μπορεί να βγει από δω;

      • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 3:17 ΠΜ

        jesus the god of love
        (Και εκ του στόματος αυτού (του Χριστου) εξέρχεται ρομφαία κοπτερά, διά να κτυπά με αυτήν τα έθνη· και αυτός θέλει ποιμάνει αυτούς εν ράβδω σιδηρά· και αυτός πατεί τον ληνόν του οίνου του θυμού και της οργής του Θεού του παντοκράτορος. Και είδον ένα άγγελον ιστάμενον εν τω ηλίω, και έκραξε μετά φωνής μεγάλης, λέγων προς πάντα τα όρνεα τα πετώμενα εις το μεσουράνημα· Έλθετε και συνάγεσθε εις το δείπνον του μεγάλου Θεού,διά να φάγητε σάρκας βασιλέων και σάρκας χιλιάρχων και σάρκας ισχυρών και σάρκας ίππων και των καθημένων επ’ αυτών και σάρκας πάντων ελευθέρων και δούλων και μικρών και μεγάλων…Αποκ 19.15-18)
        https://www.google.gr/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fstatic3.businessinsider.com%2Fimage%2F513761f6eab8eae51e00002c%2Fsears-wont-advertise-in-snl-web-skit-showing-jesus-as-gun-toting-killer.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.businessinsider.com%2Fsears-jcpenney-pull-ads-from-snl-over-djesus-uncrossed-2013-3&docid=CgWjJWyJlVFR-M&tbnid=pOXtihoyZpg0xM%3A&vet=10ahUKEwjUsJe7mNDTAhVCPhQKHSLsDj4QMwgmKAMwAw..i&w=419&h=314&client=ubuntu&bih=646&biw=1362&q=jesus%20the%20killer&ved=0ahUKEwjUsJe7mNDTAhVCPhQKHSLsDj4QMwgmKAMwAw&iact=mrc&uact=8
        Οποιος δεν ειναι μαζι μου ειναι εναντιον μου.

      • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 3:20 ΠΜ

        Ο βρεφοκτονος παναγαθος και ηθικος Θεος των χριστιανων (ὕπαγε τώρα καὶ πάταξον τὸν Ἀμαλήκ, καὶ ἐξολόθρευσον πᾶν ὅ, τι ἔχει καὶ μή φεισθῇς αὐτούς· ἀλλὰ θανάτωσον καὶ ἄνδρα καὶ γυναῖκα καὶ παιδίον καὶ θηλάζον καὶ βοῦν καὶ πρόβατον καὶ κάμηλον καὶ ὄνον. Α σαμουηλ 15.3 ) Σαν να λεμε τωρα οτι ο Θεος διαταζει τους ορθοδοξους να σφαξουν τα βρεφη των απιστων που θηλαζουν.

    • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 3:30 ΠΜ

      Προς dedalo με τα μυαλα στα καγκελα,Εδω ιατρος ψυχιατρος και θεολογος δυο σε ενα,σαν τα σαμπουαν.Ο αυνανισμος λεξη η οποια προερχεται απο τον μεγα βιβλικο ΑΡΧιαυνανα “ΑΥΝΑΝ” εχει μονο οφελη.Ο αυνανιζομενος καταπολεμα με μεγαλη επιτυχια το αγχος,δερματικες παθησεις,τον πονοκεφαλο,Ελαττώνει τον κίνδυνο καρκίνου του προστάτη,Ενισχύει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, Περιορίζει την αρτηριακή πίεση,και αλλα πολλα.Ως ιατρος προτεινω δυο θεραπειες για ψυχοπαθεις σαν και σενα..Ψυχαναλυση με φαρμακευτικη αγωγη,και ΑΥΝΑΝΙΣΜΟ τρεις φορες τη μερα πριν το φαγητο.Ως θεολογος προτεινω σε ψυχακιδες σαν και σενα να μελετουν τρεις φορες την ημερα μεσα απο την παλαια διαθηκη μονο τις περικοπες με τον ΑΥΝΑΝ.Και τελος οσον αφορα την εκκλησια τεκνο μου, αυτη ενοχοποιησε τον αυνανισμο γιατι σας θελει αρρωστους και στο μυαλο αλλα και στο σωμα.Και οπως ειπαν και οι αρχαιοι ημων προγονοι που τους εχετε γραμμενους αφου τους αντικαταστησατε με τους Αβρααμ Ισαακ Ιακωβ και ΑΥΝΑΝ ,νους υγιής εν σώματι υγιή ΚΑΙ παν μετρον αριστον.ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ διοτι ενδεχεται να μεταμορφωθειτε σε διαβολους και να καειτε στην κολαση την ετοιμασμενη για τον σατανα και τους δαιμονους του,τον ψευδοπροφητη,τον αντιχριστο,και τους ειδωλολατρες αρχαιους ημων προγονους,οπου ο καπνος τους θα αναδυεται εις τους αιωνας των αιωνων και θα ειναι οσμη ευοδιας προς τον Κυριο ΓΙΑΧΒΕ, ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ..Αμην.

    • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 4:23 ΠΜ

      dedale αν ο Κολοκοτρωνης γνωριζε την εγκληματικη ιστορια του χριστιανισμου κατα των ελληνων θα ελεγε Υπερ Πατριδος μονο. Δεν εχω παρα να μπω στην χρονομηχανη του dr emmett brown να εισαγω στο πανελ την χρονολογια 25 Μαρτίου 1821 και πριν ο Παλαιών Πατρών Γερμανός υψωσει το λαβαρο να του παρουσιασω την Ιστορια του Ελληνικου εθνους [του Παπαρηγοπουλου] σχετικα με την δραση της ορθοδοξιας στους αρχαιους χρονους.Γονατιστε εμπροσθεν μου και ικετευσατε με για την σωτηρια της Πιστης σας μην τα παρω στο κρανιο και σας μετατρεψω ολους σε Αρχαιοελληναρες.

      • Αλέξανδρος Κομνηνός (dedalos) 05/13/2017 @ 1:05 ΜΜ

        Μάθανε ότι μ@μιόμαστε πλάκωσε και ο γιατρόσαυρος… Είσαι όμως απίστευτος ρε φίλε. Πιο γραφικός και απ’τα σοκάκια της Σαντορίνης. Κολλημένος σαν χαλασμένο πικάπ αναρτάς τα ίδια και τα ίδια…. θα πρότεινα στα Κατοχικά να σε κάνουν την επίσημη μασκότ του ιστολογίου. Εκφράζεις όλο αυτό το μείγμα της άγνοιας και ψευτομαγκιάς που άνθισε στο νεοσύστατο ελληνικό κράτος. Είσαι για φωτογράφηση!

        • Κατοχικά Νέα 05/13/2017 @ 1:13 ΜΜ

          Και αυτο ειναι μια υγιεις συζητηση … αν δεν εχουμε να πουμε κατι το γυρναμε στο τρολαρισμα … ρε τι ασχολουμε ρεεεεεεεεεεεεεεεε!

          • Αλέξανδρος Κομνηνός (dedalos) 05/13/2017 @ 2:35 ΜΜ

            Μου κάνεις πλάκα; Ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ των ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΝΕΩΝ υποστηρίζει πλέον ανοιχτά τον γιατρόσαυρο; Έγινε ο γιατρουδάκος και επίσημα η ΜΑΣΚΟΤ του ιστολογίου; Ή μήπως θέλεις να σου απαντήσω ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ στο σχόλιο που μου έκανες πιο πάνω; ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΗΤΑΝ ΥΠΑΡΚΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΡΙΝ 2500 ΧΡΟΝΙΑ, ή μήπως ήρθε από τον Σείριο, ή τα κείμενά του τα “κατασκεύσε” η Εκκλησία, ή μήπως δεν υπήρξε ποτέ ως πρόσωπο; Τι θέλεις να υποθέσω από το ερώτημα που έκανες; Τι θέλεις να σχολιάσω από τον ΝΟΗΤΙΚΟ ΕΓΚΕΛΑΔΟ της “αφυπνισμένης” δεισιδαιμονίας σας; Δηλαδή κατά τη γνώμη σου εκείνο το κτήριο στην Ακρόπολη που βλέπουμε δεν είναι ΑΡΧΑΙΟΣ ναός αφιερωμένος στην ΠΑΡΘΕΝΟ ΑΘΗΝΑ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ εκ της λέξης “ΠΑΡΘΕΝΟΣ”; ΜΑΣ ΤΟ “ΦΥΤΕΨΕ” Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΠΙΕΣΕΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ; Για να προωθήσει την ιδέα της παρθενίας “έντυσε” η εκκλησία την Αθηνά με στρατιωτικά ρούχα; Μήπως η πραγματική ιστορία είναι τόσο καλά κρυμμένη, ώστε η πόλη της Αθήνας λεγόταν αρχικά “Αφροδίτη” και ήταν αφιερωμένη στην “σεξουλιάρα” Αφροδίτη, εκ του ΑΦΡΟΥ, που διδάσκει σεξουαλική απελευθέρωση στα πλήθη, σαν εξώφυλλο του DOWN TOWN; Αυτό θα πρέπει να υποθέσουμε; Ή μήπως τελικά η Ακρόπολη είναι το ΑΡΧΑΙΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ και δεν ήταν ναός; ΣΕ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ; ΣΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ; ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΔΩ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥΔΑΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΛΟΚΤΡΩΝΗ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΩ; Ότι ο Κολοκοτρώνης δεν τα ήξερε καλά???!!!! Και ότι ο γιατρουδάκος μας, ο γραφικός μας spammer, τα ξέρει καλύτερα!! Μήπως ο,τι ο “ΓΙΑΧΒΕ της ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ” δίδασκε τον κόσμο την ανηθικότητα??!!!! ΑΠΑΝΤΩ: ΕΙΣΤΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ!!! Ο Κολοκοτρώνης, ας πούμε ότι παρασύρθηκε. Ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ που είχε διδακτορικό στην θεολογία. Παρασύρθηκε και εκείνος; Ο περιβόητος λογος “I have a dream” δεν επικελείται τους προφήτες και τον Θεό της Παλαιάς Διαθήκης; Με αυτά τα ΛΟΓΙΑ των ΠΡΟΦΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ δεν απέκτησαν ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ οι μαύροι; Ακόμα και σήμερα στις ΗΠΑ τουλάχιστον ΠΕΝΤΕ έρευνες δείχνουν ότι οι μαύροι που διαβάζουν την Βίβλο και πηγαίνουν πιο συχνά στην Εκκλησία γίνονται πιο ΕΝΕΡΓΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ και ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ περισσότερα. Ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ ήταν πάστορας. Τον ίδιο ΘΕΟ της Παλαιάς Διαθήκης επικαλείται ο Λίνκολιν στους λόγους τους του για την κατάργηση της δουλείας!!! ΓΙ’ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΛΕΩ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ! Διότι οι υπόδουλοι λαοί εμπέονταν από τα λόγια των προφητών της ΠΔ και τα λόγια του Ιησου για να κρατηθούν στη ζωή και να αγωνιστούν την ελευθερία τους. Γι’αυτό και η ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ είχε θρησκευτικά σύμβολα την πιο δύσκολη εποχή του αγώνα. Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΑΣΕΙΣ, ΠΑΝΤΟΤΕ ΩΣ ΚΑΡΠΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΟΛΩΝ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΩΣ ΣΩΤΗΡΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ !!!! Και εντάξει, εσείς είστε αφυπνησμένοι γ@μίκουλες, σεξουλιάριδες, και δεν εμπιστεύεστε τα αρχαία κείμενα. Δεν είστε αγράμματοι… όχι… ας πούμε ότι είστε “πιο ξύπνιοι” από εμάς. Για πείτε μου όμως: ο ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ, ο μέγιστος των Ελλήνων διαφωτιστών, και εκείνος ήταν ΚΟΙΜΗΣΜΕΝΟΣ; Έγραφε για “ανάξιους ιερείς” και “ψευτοχριστιανούς” στο Ιερατείο όταν ακόμα η Εκκλησία είχε ακόμα ισχυρή ΕΞΟΥΣΙΑ. Αλλά επέμενε και εκείνος ότι “το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ θα σώσει την Ελλάδα”. Και αυτός παρασύρθηκε; Και αυτός παρασύρθηκε από την εκκλησία και το Ιερατείο του “μεσαίωνα”; Και εσείς είστε τόσο ΞΥΠΝΙΟΙ και ΤΟΣΟ ΗΘΙΚΟΙ που τα γνωρίζετε την ουσία της ΗΘΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ από τον ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ και τον ΚΟΡΑΗ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ και τον ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ και από τον ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, και από τον ΟΜΗΡΟ και κάθε φωτισμένο συγγραφέα της ελληνικής γραμματείας??!!!!! Και γίνατε τόσο ξύπνιοι επειδή αναμασάτε, σαν τα μυρικαστικά, το περιεχόμενο της ταινίας του ΜΑΤΡΙΧ και του Dr Strange και κάθε ΣΑΒΟΥΡΑ του Hollywood??!! Eπειδή τα “βάζετε με την εκκλησία” από τον καναμπέ σας, σε μια εποχή που η εκκλησία αντιδρά σαν ΧΕΛΩΝΑ και δεν έχει σημαντική εξουσία; ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΜΑΓΚΕΣ ΠΙΑ??!!! Και κρίνετε ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ και την ΒΙΒΛΟ από το υψηλό βουνό της ΗΘΙΚΗΣ ΣΑΣ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ; Έχω ήδη απαντήσει με σαφήνεια. Η λέξη ΜΑΛΑΚΑΣ σημαίνει ο μαλθακός, ο νωθρός, εκείνος που είναι φιλήδονος και προσελκύεται από τα σεξουαλικά του ένστικτα, με σύνθημα “ΓΑΜΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ”. Αυτό δεν είναι δικό μου σύνθημα, εσύ το έγραψες. ΑΝ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΥΔΑΚΟΣ ΠΟΥ ΣΠΑΜΑΡΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ (ΜΕ ΤΟΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ) ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΥΠΟΘΕΣΗ.

          • Κατοχικά Νέα 05/13/2017 @ 3:24 ΜΜ

            ΡΕ μια ερωτηση κανω ολα τα αλλα ειναι στην θυελα του μυαλου σου …ΠΕΣ ΜΟΥ ΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΧΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΑ Ν ΑΥΤΟΙ ΟΤΙ ΖΟΥΣΑΝ …ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΘΕΣ …ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ

          • Αλέξανδρος Κομνηνός (dedalos) 05/13/2017 @ 4:46 ΜΜ

            Οι Ολυμπιακοί Αγώνες που εμείς σήμερα οριοθετούμε ως το 776 π.Χ. απετέλεσαν, την χρονική αφετηρία από την οποία οι Ηλείοι και αργότερα οι Έλληνες γενικά χρονολογούσαν τα ιστορικά γεγονότα και αυτές οι χρονολογίες ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ. Πιο πριν δεν ξέρουμε τι έγινε με ακρίβεια, μετά όμως ξέρουμε. Για παράδειγμα, η Ναυμαχία τής Σαλαμίνος αναφέρεται με σαφήνεια ότι συνέβη κατά το πρώτον έτος τής 75ης Ολυμπιάδος. Σύμφωνα με τον Ηρόδοτο η Μάχη τού Μαραθώνος έγινε κατά το 3ο έτος τής 72ης Ολυμπιάδος. Αυτό είναι σαφέστατη ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ. Αυτά τα ζητήματα τα έχουν μελετήσει τα τελευταιά 200 χρόνια οι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ και ΔΑΣΚΑΛΟΙ λογικής του Πλανήτη, που συνέκριναν διαφορετικά κείμενα από διαφορετικές οπτικές γωνίες και βρήκαν την λεγόμενη ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ. Αν κάποιος λέει ψέματα, σε ιστορικό κείμενο ή σε κάθε εγκληματολογική μελέτη, θα φανεί από τα “λάθη” που κάποια στιγμή θα του ξεφύγουν. Από τις ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ των διαφορετικών κειμένων. Έτσι ο Ιησούς δεν θεωρείται ότι γεννήθηκε στο μηδέν αλλά λίγο πιο πριν ακριβώς επειδή προκύπτουν αντίστοιχου μεγέθους αντιφάσεις. Επαναλαμβάνω: ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ με βάση τις πηγές και όχι την φαντασία του καθενός. Μπορεί η πρώτη Ολυμπιακοί αγώνες (λέω εγώ τώρα) να μην έγιναν το 776 πΧ αλλά το 778 ή ακόμα χειρότερα 100 χρόνια πριν ή μετά (αν έχουμε πέσει τόσο έξω). Όμως η επιχειρηματολογία που αναφέρω στο σχόλιό μου, ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ του άρθρου ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τις ημερομηνίες που γράφτηκαν αυτά τα κείμενα ακόμα και αν ΟΛΕΣ ΟΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ! Η Αθηνά άλλωστε, δεν πιστεύω ότι υπήρξε ως ιστορικό πρόσωπο που περπατούσε στην Αθήνα, ούτε νομίζω ότι ο Πλάτωνας το πίστευε αυτό. Ο Πλάτωνας έλεγε πως ο μύθος είναι πιο σημαντικός από τον Λόγο για την αναζήτηση της αλήθειας στην πιο καθαρή της μορφή. Επομένως σε επίπεδο ΜΥΘΟΥ και ΑΛΗΘΕΙΑΣ οι ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ στα κείμενα τι σχέση έχουν; Τι άλλο θα έπρεπε να έχουν τα κείμενα του Αριστοτέλη για να είναι αξιόπιστα; Αριθμό πρωτοκόλλου; Νομίζω λοιπόν ότι επιχειρείς να αποφύγεις την ουσία των επιχειρημάτων, να ενθαρρύνεις τα τρόλ (τύπου γιατρουδάκου) και να ρίξεις την μπάλα στην εξέδρα.

          • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 5:06 ΜΜ

            DEDALE αφου ισχυριστηκες οτι αυτοι που καταργησαν την δουλεία επικαλεστηκαν την Παλαια Διαθηκη και τον Θεο της για να το κανουν,αυτο δειχνει δυο πραγματα. Οτι αυτοι δεν ειχαν ανοιξει ποτε την Αγια τους Γραφη να την διαβασουν,και οτι εσυ εισαι κορυφαιος στην θρησκευτικη παπαρολογια….(Ὁ δὲ δοῦλός σου καὶ ἡ δούλη σου, ὅσους ἄν ἔχῃς, ἀπὸ τῶν ἐθνῶν τῶν πέριξ ὑμῶν, ἐκ τούτων θέλετε ἀγοράζει δοῦλον καὶ δούλην.Λευιτικον 25.44-46 Ἐὰν ἀγοράσῃς δοῦλον Ἑβραῖον….εξοδος 21.2-7 χαχαχαχαχα

          • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 5:14 ΜΜ

            dedale ποιος καταργησε την δουλεία στην Γαλλια ?

          • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 5:23 ΜΜ

            dedale γιατι η δουλεία δεν καταργηθηκε καθ ολη την διαρκεια του χριστιανικου βυζαντιου, και καταργηθηκε την εποχη του διαφωτισμου ?

          • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 5:32 ΜΜ

            dedale αν οι ηρωες της επαναστασης γνωριζαν την εγκληματικη ιστορια του χριστιανισμου εις βαρος των ελληνων θα μας επελευθερωναν και απο αυτον.

          • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 5:42 ΜΜ

            dedale η εκκλησια δεν χρειαζεται να πολεμηθει,εχει ηδει απορριφθει απο τις νεες γενιες για την ανοητη θεολογια (μυθολογια) της.

          • Ανώνυμος 05/14/2017 @ 1:36 ΠΜ

            dedale ο ορθολογισμος και τα επιχειρήματα ειναι αγνωστες λεξεις για σενα καθως η πνευματικη σου υποσταση ειναι δομημενη πανω στον μυθο των εξουσιαστων και ως εκ τουτου η χειραγωγηση του μυαλου σου σε οδηγει σε περιορισμενη αντιληπτικη ικανοτητα με προκαθορισμενα ορια,και αναλογη συμπεριφορα εν απουσια επιχειρηματων και αποδειξεων επι της ουσιας.

    • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 4:57 ΠΜ

      DEDALE αν εισαι σεξουαλικα εγκρατης τοτε εισαι αρρωστος.( Η τακτική σεξουαλική δραστηριότητα έχει βρεθεί ότι ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι η σεξουαλική δραστηριότητα οδηγεί στην παραγωγή περισσότερης ανοσοσφαιρίνης Α, η οποία παρέχει προστασία έναντι του κρυολογήματος και της γρίπης. Όπως κάθε φυσική δραστηριότητα, έτσι και το σεξ είναι ευεργετικό για την υγεία της καρδιάς και των αγγείων. Η σεξουαλική διέγερση αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό και ο αριθμός των σφίξεων κορυφώνεται κατά τη διάρκεια του οργασμού. Ιδιαίτερα οι άνδρες επωφελούνται περισσότερο, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο «American Journal of Cardiology», η οποία βρήκε ότι οι άνδρες μέσης ηλικίας που έχουν σεξουαλική επαφή τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα έχουν 45% χαμηλότερο κίνδυνο να εμφανίσουν κάποιο καρδιαγγειακό νόσημα σε σύγκριση με τους άνδρες που είναι σεξουαλικά δραστήριοι λιγότερο συχνά. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο «Journal of Health and Social Behavior», το σεξ στις μεγαλύτερες ηλικίες μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο υπέρτασης. Το σεξ έχει βρεθεί πως ανακουφίζει από τον πόνο, ιδιαίτερα όταν αυτός προέρχεται από ημικρανία ή αθροιστική κεφαλαλγία. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν πως κατά τη σεξουαλική δραστηριότητα απελευθερώνονται ενδορφίνες, οι οποίες είναι τα φυσικά αναλγητικά που παράγει ο οργανισμός. Ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι οι άνδρες που έχουν συχνή εκσπερμάτιση έχουν μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του προστάτη. Συγκεκριμένα, σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στο «JAMA» βρέθηκε ότι οι άνδρες που εκσπερμάτιζαν 21 φορές ανά μήνα ή περισσότερες ήταν κατά ένα τρίτο λιγότερο πιθανό να αναπτύξουν καρκίνο του προστάτη, σε σύγκριση με όσους εκσπερμάτιζαν 4-7 φορές τον μήνα.Το σεξ φαίνεται, επίσης, να βελτιώνει τις γνωστικές λειτουργίες. Οι επιστήμονες πιστεύουν πως το σεξ ενδέχεται να βελτιώνει τη μνήμη ενεργοποιώντας τη δημιουργία νέων νευρώνων στον ιππόκαμπο, την εγκεφαλική περιοχή που συμμετέχει στη διαδικασία της μάθησης και της μνήμης.Είναι πολύ πιθανό, σύμφωνα με κάποιους ερευνητές, το κλειδί της μακροζωίας να βρίσκεται στη σεξουαλική δραστηριότητα. Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο «The BMJ» κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η σεξουαλική δραστηριότητα μπορεί να έχει προστατευτική επίδραση στην υγεία των ανδρών. Μια άλλη που δημοσιεύτηκε στο «The Gerontologist» βρήκε ότι στους άνδρες η συχνή σεξουαλική δραστηριότητα είναι σημαντικός προγνωστικός παράγοντας της μακροζωίας, ενώ στις γυναίκες βρέθηκε ότι όσες ανέφεραν ικανοποιητική σεξουαλική ζωή στο παρελθόν ζούσαν περισσότερο. Εκτός από τα οφέλη του στη φυσική υγεία, το συχνό σεξ βελτιώνει την ψυχοσυναισθηματική ευεξία και τονώνει την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση του ατόμου. Το άρθρο επιμελήθηκε ο Κ. Κωνσταντινίδης, Χειρουργός, Ουρολόγος-Ανδρολόγος, Πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών. DEDALE ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ. εγκρατεια ψευτοηθικη και αρρωστο μυαλο; η σεξ 28 φορες τον μηνα, νου υγιη και σωμα υγιη;

    • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 5:09 ΠΜ

      DEDALE Ο αγράμματος άνθρωπος δεν βλέπει κι ας έχει μάτια. (Μένανδρος)

    • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 5:24 ΠΜ

      DEDALE αφου εισαι αγανακτισμενος με την εποχη της γενιας των διαφωτισμενων αν σου εδινα την ευκαιρια να δραπετευσεις απο αυτη την εποχη ποια θα διαλεγες ;

    • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 5:33 ΠΜ

      Ο dedalos μεσα απο την γυαλα του λεει οτι την ελλαδα την κυβερναει ο Τσιπρας. Η μονη λυση dedale για το προΒΛΗΜΑ σου ειναι να ανατινάξω την γυαλα σου ωστε να κολυμπήσεις στα βαθια νερα και αν δεν σκυλοπνιγεις ισως να ξυπνησεις.

    • Ανώνυμος 05/13/2017 @ 1:16 ΜΜ

      ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΣΟΥΞΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΠΑΡΑΛΗΡΟΥΝ ΜΕ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΛΕΝΕ.ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΨΕΚΑΣΜΟΙ.

  6. Δεν θα κανω την εξυπνη αλλα το εχω παρατηρησει και εγω οτι ολοι οσοι εκλεγονται σε υψηλες θεσεις εχουν περιεργη προσωπικη ζωη.Οι γυναικες χωρις παιδια οι αντρες με ιδιαιτεροτητες και περιεργες οικογενειακες καταστασεις καποιοι αλκολικοι καποιοι παιδεραστες και ποσα ακομη που δεν ξερουμε.Μηπως γιναμε πολυ καχυποπτοι;Οτι πληροφορεια διαβαζω ψαχνω τι κρυβετε απο πισω…….

  7. ΜΟΝΟ ΜΠΡΑΒΟ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΡΘΡΟ.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ

  8. Ανώνυμος 05/12/2017 @ 8:16 ΜΜ

    1. αυτοι δεν εχουν σχεση με ευρωπαικη ενωση 2. οχι δεν επιλεγονται ειναι εκλεγμενοι 3. ποια ειναι η νεα ταξη και τι εχουν αποφασισει 4.τι κανουν στη νεα γενια; 5. δεν βγαζει νοημα η ερωτηση για τους γονεις 6.η καταπιεση του μεσαιωνα ειναι για τον μεσαιωνα, δεν γεννηθηκαν ολοι αυτοι οι πολιτικοι τον μεσαιωνα και ειναι ακομα καταπιεσμενοι 7. αν λεγανε ναι στον ερωτα παλι θα βγαινατε οι ιδιοι να γκρινιαξετε 8. ο θεος ποτε δεν ειπε οτι η πίστη απαγορεύει τον έρωτα για απόλαυση εκτος αν εισαι μουσουλμανος… αποψη μου για ολοες τις υποθεσεις που εχεις κανει… ξερω θα πανε τα χερακια συνεφο οπως επισης οτι δεν θα μπορεσει κανενας να απαντησει

  9. o τελευταιος των ανθρωπων 05/12/2017 @ 8:23 ΜΜ

    Εξαιρετικό μοτίβο-συγχαρητήρια!- η Αγία Τριάδα της Ευρώπης -Μέρκελ-Μακρόν-Μέι άτεκνοί. Να προσθέσω και εγώ ένα μοτίβο (Μ)έρκελ ,(Μ)ακρόν ,(Μ)έι τα ξανθά γαλανομάτικα 3Μ
    ΟΙ ΚΛΩΝΟΙ ΤΕΚΝΟΠΟΙΟΥΝ ;

  10. Νικόλαος 05/12/2017 @ 8:38 ΜΜ

    ΚΑΜΙΑ ΗΔΟΝΗ ΑΥΤΗ ΚΑΘΕ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ, ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΔΟΝΕΣ ΦΕΡΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΟΧΛΗΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠ’ ΟΣΟ ΟΙ ΗΔΟΝΕΣ
    ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ

  11. Ο ξενος ειναι μεγαλος ο ξενος δεν τσουβαλιαζεται ο ξενος μιλαει εξω απο το κουτι παρων στο σκοτος με την λαμπαδα του ο ερωτας ειχε προσωπο στην αρχαια Ελλας τωρα ειναι πνευμα δεν βλεπει μονο προσωπα φυλα υλη οι γυναικες ειναι λουλουδια ο νους κανει παιχνιδια η οικογενεια ειναι ιερος κλοιος ο γυφτος βρισκει το χωριο του η αιμομιξια προκαλει αλλοιωση η φυση ειναι κομψη επιλεκτικη η πραξη ειναι πρωτα εσωτερικη και οταν δεν ειναι εγωιστικη τοτε μοιαζει μαγικη η συνειδηση ειναι καθοριστικη το φως ειναι απλοτητα παρατηρητικοτητα πες μου παλι εσυ για την μακαριοτητα

  12. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ STRANGER !! 05/12/2017 @ 8:58 ΜΜ

    stranger σ επιασα τι θελεις να πεις και δεν χρειαζετε περαιτερω αναλυση..αυτο που θα πω ειναι οτι τα παπαδαρια εχουν κανει την ζημια στον τομεα ερωτας και ανθρωπος και οτι οι αρχαιοι υμων προγονοι τον ερωτα τον ειχαν πολυ ψηλα..χριστιανος ειμαι,ηλιθιος και ιαχωβας δεν ειμαι..τωρα στον πινακα που δειχνεις ηξερα οτι η αγκελα δεν ειχε παιδια οπως και ο μακρον αλλα για τον γιουνκερ και τους υπολοιπους δεν το ξερα..βεβαια δεν κατακρινουμε ανθρωπους που δεν εχουν παιδια αλλα εδω βγαινει αλλο νοημα..φαινεται πως για να γινεις ευρωπαιος αξιωματουχος θα πρεπει να πίεις αιμα και να δεχτεις σπερμα…αν θες να μυηθεις στα της ευρωπαικης ενωσης..αλλα τι περιμενες οπως πολυ καλα γραφεις πιο πανω οτι εχουν ακομα εκεινον τον ανικιτο μεσαιωνα μεσα τους και για θρησκεια τους..φιλε εγω πιστευω πως μονο το αληθινο μενει και προχωραει και ολλα τ αλλα φευγουν..ετσι και αυτοι..τρεμει το οικοδομημα κατω απ τα ποδια τους και τους εχει παρει ο διαολος τα μυαλα..αλλα η ιδια φυσης τιμωρει και αυτο μην το ξεχναμε..νομιζεις οτι η γη δεν ξερει οτι εχουν μαζευτει στο ζβερκο της παρασιτα και οτι το συμπαν ειναι ενας τελειος οργανισμος και ερχεται νεμεσης??μην απογοητευεσε βρε stranger..αν νομιζουμε εμεις οτι αργει δεν συμαινει οτι δεν γινεται..απλα ημαστε κοινοι θνητοι..οσο για το γαματε γιατι χανομαστε..ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ STRANGER..ετσι σε θελω..εξω απ τα δοντια..

  13. Δεν θα συμφωνήσω στο ότι όταν λέμε σεξουαλική απελευθέρωση, εννοούμε ότι μπορεί να βρίσκουμε και άλλους εραστές/ερωμένες ενώ έχουμε σύντροφο. Εγώ συμφωνώ στο ότι κακώς θεωρείται αμαρτία ο έρωτας για την απόλαυση και μόνο ή οι προγαμιαίες σχέσεις. Από εκεί και πέρα όμως, αν βρεις έναν σύντροφο πρέπει να είσαι πιστός σε αυτόν. Αν δεν μπορείς να είσαι πιστός, απλά μην κάνεις σχέσεις. Είναι τόσο απλό.

  14. MY NAME IS METHOS 05/12/2017 @ 10:25 ΜΜ

    ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ. . .. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΣΧΗΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΘΑ ΠΑΝΕ.
    ΟΠΟΤΕ ΚΛΕΒΕΙΣ, ΛΑΜΟΓΕΥΕΙΣ, ΤΣΑΛΑΠΑΤΑΣ, ΧΕΣΤΗΚΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΟΥΜΕ.
    ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ, ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΒΕΡΚΟ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΧΕΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.

  15. “Να πέσουνε τα μάνταλα, να σφραγιστούν οι θύρες, να μην περνούν οι έμορφες και πέσω σε παγίδες” συνέβη στο ακροατήριο… εαν προσέφερα κάτι στην “κουβέντα” είναι οτι έχω βιώσει το “γαμάτε” αδιακρίτως και προσέδιδε ενέργεια, σπίθα και ζωντάνια. Την στιγμή που συνέβαινε. Τώρα που επιθυμώ να είμαι σταθερός σε μία ερωτική σχέση, έχει αποκτήσει διαφορετική ποιότητα (η ενέργεια). Κατά τα άλλα περί ορέξεως. Συμφωνώ με το γραπτό.

  16. Μία απορία Στρέιντζερ… Σωστά τα περισσότερα, και τα πιασα. Αλλά πιστεύεις ότι ερχόμαστε από το τίποτα?! Και πάμε στο τίποτα? Μα το τίποτα δεν νοείται, άρα δεν υπάρχει! Όλοι προυπάρχουμε αιωνίως (όπως και αν το εννοεί κάθε θρησκεία, δεν κάνω κατήχηση). Αρα τι νόημα έχει αν θα υπάρχουν(?) Ελληνες, Γκαμπιανοί, Τάταροι κλπ σε 100 χρόνια? Εννοώ , εδώ στον πλανήτη. Είναι τεράστιο το θέμα και δεν συζητιέται σε λίγες γραμμές, αλλά…

  17. ΑΝΝΟΥΒΙΣ 05/12/2017 @ 11:03 ΜΜ

    πρωτη φορα συμφωνω 101% μαζι σου stranger

  18. Ανώνυμος 05/12/2017 @ 11:59 ΜΜ

    μπραβο στρειντζερ το περιμενα καιρο αυτο το αρθρο

  19. Ανώνυμος 05/13/2017 @ 12:15 ΠΜ

    Το σύστημα τα επαιξε για τα καλά όταν σε κάποια χρονική στιγμή, δεκαετία του 60,το συλλογικό σκεπτικό, κυρίως των νέων, παγκοσμίως, είπε MAKE LOVE NOT WAR…Φρόντισαν να αποδομήσουν και να ενοχοποιήσουν αυτή τη συλλογική σκέψη, μέσω των σκληρών ναρκωτικών που έριξαν, σ αυτή την τεράστια εκστρατεία για την ΠΑΝ-ΚΟΣΜΙΑ ΕΙΡΗΝΗ και ΑΓΑΠΗ. Το σύστημα λατρεύει την διαφθορά γιατί είναι το μέσον που του εξασφαλίζει την κυριαρχία πάνω στους ανθρώπους. Κολλάει ταμπέλες μόνο όταν, όπου και όπως το συμφέρει, για να ελέγχει, να χειραγωγεί και να πλουτίζει, διαστραβλώνοντας κάθε τι που το θεωρεί απειλή, επιβάλλοντας πάντα την λύση που το εξυπηρετεί καλύτερα. Δημιουργεί(ποιεί) και το πρόβλημα και την λύση. Προωθεί την παγκοσμιο-ποίηση και τρέμει την ΠΑΝ-ΚΟΣΜΙΟΤΗΤΑ γιατί δεν μπορεί να την ελέγξει. Ο stranger γράφει πιό πάνω… Δεν φταίω εγώ αν την ανασφάλεια και το βόλεμα οι περισσότεροι την έχετε περάσει για Αγάπη!!!
    Ο ΕΡΩΤΑΣ είναι το ΑΠΑΝ, δηλαδή είναι η ΕΡΩ-τηση που περιμένει ΑΠΑΝ-τηση!!!(Αθάνατη ελληνική γλώσσα)… Το ξέρουν και γιαυτό τον αποδομούν βαφτίζοντας τον ερωτα, SEX (λέξη χωρίς έννοια),που περιλαμβάνει τα ΠΑΝΤΑ…Κακοί αντιγραφείς, όπως πάντα, αλλά δεν τους ενδιαφέρει αφού το κοπάδι των ανθρώπων τους προσκυνά.

  20. ΠΡΩΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ,

    ΜΕΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ… ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΥΣ….. ΨΑΧΜΕΝΟΥΣ Κ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΥΣ…..Η ΜΑΖΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ…..ΑΔΙΑΒΑΣΟΤΟΙ….. ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΜΥΡΙΚΑΖΟΥΝ….!!!

  21. ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ. 05/13/2017 @ 12:26 ΠΜ

    ΕΡΩΣ ΘΕΙΑ ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
    Η ΦΥΣΗ ΕΡΩΤΕΥΕΤΑΙ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΡΩΤΕΥΕΤΑΙ, ΤΑ ΖΩΑ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΕΡΩΤΕΥΟΝΤΑΙ,ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΟΛΟ ΕΡΩΤΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Σ ΕΝΑΝ ΑΕΝΑΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΟΡΓΑΣΜΟ.

    Με αυτό το στίχο αρχίζει το γ’ στάσιμο (στ. 781-805) της Αντιγόνης του Σοφοκλή. Μια φράση, ωδή στον έρωτα δύο νέων, που είναι γνωστή μέχρι σήμερα. Από τα πιο γνωστά αποσπάσματα αρχαίας ελληνικής τραγωδίας, που καταφέρνει να στρέψει το ενδιαφέρον των μαθητών, όπου διδάσκεται και κάνει το μάθημα αυτομάτως πιο ενδιαφέρον.

    Η φράση έρως ανίκατε μάχαν σημαίνει: “έρωτα ανίκητε στη μάχη”.

    Ολόκληρο το συγκεκριμένο απόσπασμα: Έρως ανίκατε μάχαν, Έρως, ός εν κτήμασι πίπτεις, ός εν μαλακαίς παρειαίς νεάνιδος εννυχεύεις, φοιτάς δ” υπερπόντιος εν τ” αγρονόμοις αυλαίς· καί σ” ούτ” αθανάτων φύξιμος ουδείς ούθ” αμερίων σέ γ” ανθρώπων. Ο δ” έχων μέμηνεν. Σύ καί δικαίων αδίκους φρένας παρασπάς επί λώβα, σύ καί τόδε νείκος ανδρών ξύναιμον έχεις ταράξας· νικά δ” εναργής βλεφάρων ίμερος ευλέκτρου νύμφας, τών μεγάλων πάρεδρος εν αρχαίς θεσμών. “Αμαχος γάρ εμπαίζει Θεός, Αφροδίτα. Νυν δ” ήδη “γώ κ’αυτός θεσμών έξω φέρομαι τά δ” ορών ίσχειν δ” ουκέτι πηγάς δύναμαι δάκρυ τόν παγκοίτην όθ” ορώ θάλαμον την δ” Αντιγόνην ανύτουσαν.

    Μετάφραση στη δημοτική:Έρωτα ανίκητε στη μάχη Έρωτα, ανίκητε σε κάθε μάχη, συ που κυριαρχείς όπου κι αν πατήσεις, συ που ξενυχτάς τα κορίτσια με τα τρυφερά μάγουλα, που δρασκελάς πάν’ από θάλασσες και τρυπώνεις στους κήπους, κανείς δε γλυτώνει από εσένα, μήτε Θεός μήτε θνητός. Όποιον αγγίξεις, τον επαλαβώνεις. Συ, άνθρωπο φρόνιμο εξωθείς στ’ άδικο και στο χαμό, συ π’ ανάβεις ταραχή κι αμάχη ανάμεσα σε γιο και πατέρα, νικά πόθος και λαχτάρα για τη γλυκομάτα νύφη, κόντρα σ” όλους τους μεγάλους νόμους. Σαν ατάραχος Θεός τους περιγελάς, ω Αφροδίτη. Ήδη τώρα κι εγώ παρανομώ που δε μπορώ να κρατήσω τα δάκρυα, βλέποντας τη δύστυχη Αντιγόνη να τη σέρνουν άκαιρα στον τάφο που μέσα του μια μέρα όλοι θα μπούμε….

    Πηγή: http://e-didaskalia.blogspot.gr/2015/09/blog-post_88.html##ixzz4gttspzD
    Για το e-didaskalia.blogspot.gr
    Αποστόλης Ζυμβραγάκης
    Φιλόλογος

  22. ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ. 05/13/2017 @ 12:29 ΠΜ

    Η ΗΔΟΝΗ, ΑΡΧΗ ΒΑΣΙΚΗ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΟΥ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΠΛΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΤΟΥ

    Ομιλία στον Κήπο Αθηνών της Αρχοντίας Λιοντάκη, φιλόλογου

    Α. Η Ηδονή ως λέξη και ως έννοια.
    Η λέξη ηδονή είναι παράγωγη από το ρήμα ήδομαι , ένα ρήμα από αυτά που κοσμούν το αρχαίο ελληνικό λεξιλόγιο, με το εύηχο της λέξης και την ουσία του νοήματός του. Είναι ταυτόσημο, το ρήμα αυτό, ή συνώνυμο με μια σειρά ρημάτων, που όλα συνάδουν στη θετική όψη της ζωής , όπως: χαίρομαι, ευχαριστούμαι, ευφραίνομαι, ευαρεστούμαι, αγάλλομαι, τέρπομαι, απολαμβάνω. Ακόμα, οι φράσεις “ηδέως έχω” και “ηδέως διάγω” και “ηδέως ζην” με το επίρρημα ηδέως, επίσης παράγωγο από το ρήμα ήδομαι, είναι ενδεικτικές της ευρείας χρήσεως του στην καθημερινή ζωή των προγόνων μας.
    Ηδονή λοιπόν σημαίνει αντίστοιχα την χαρά, την ευχαρίστηση, την ευφροσύνη, την ευαρέσκεια – σωματική και ψυχική – την αγαλλίαση, την τέρψη, την απόλαυση. Μια πλούσια γκάμα σημασιών καλύπτει η λέξη ηδονή, που ξεκινάει από την πιο χυδαία αισθησιακή απόλαυση,την ηδυπάθεια και την φιληδονία, που από μόνες τους παραπέμπουν σε παθογένεια καί νοσηρότητα. Και φθάνει ως την ανώτατη ψυχο-πνευματική κατάσταση: την αγαλλίαση, τη μακαριότητα και τον “γαληνισμό” της ψυχής για τον οποίο μας μιλάει ο Επίκουρος , τελειώνοντας την προς Ηρόδοτο, επιστολή του. Στο Λουκρήτιο επίσης η λέξη “voluptas” έχει εύρος σημασιολογικό: από τη φυσική απόλαυση μέχρι την πιο εκστατική ενατένιση του θείου.
    Αυτή ακριβώς η μεγάλη διάσταση σημασιών ,κατέστησε την ηδονή την πιο παρεξηγημένη κι ενοχοποιημένη λέξη της γλώσσας μας. Και μαζί και τη φιλοσοφία του Επίκουρου , που ορίζει την ηδονή “ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΩΣ ΖΗΝ”.Προϋπόθεση, δηλαδή και σκοπό της ευτυχισμένης ζωής.

    Β. Η ηδονή στη φιλοσοφία.
    Ως ψυχοσωματική ευεξία η λέξη ηδονή , απαντά για πρώτη φορά στον ποιητή-επιγραμματοποιό Σιμωνίδη. Ίσως ήταν και ο δημιουργός της. Ένας νεολογισμός της εποχής. Πιθανόν, γι αυτό και η ποιητική της χροιά..
    Ως αγαθό όμως, πρωταρχικό και σύμφυτο όλων των έμβιων όντων, την θεώρησε πρώτος ο Εύδοξος, ο περίφημος αστρονόμος και μαθηματικός και ιατρός, συνεργάτης του Πλάτωνα στην Ακαδημία αλλά και αποστάτης αργότερα από αυτήν, λόγω ακριβώς των ιδεών του. Και ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης θεωρούν την ηδονή απαραίτητο συστατικό της ευδαιμονίας, έστω ένα μικρό μέρος της. Στον πλατωνικό διάλογο “Φίληβος” ή “ περί ηδονής” που πραγματεύεται το θέμα, αν το απόλυτο αγαθό για τον άνθρωπο ταυτίζεται με την ηδονή ή τη φρόνηση, αναφέρεται ότι ο Εύδοξος προτείνει ένα φυσιοκρατικό και χονδροκομμένο ηδονισμό. Ο Αρίστιππος, που ανήκε κι αυτός στο Σωκρατικό-πλατωνικό κύκλο, από τον Εύδοξο σίγουρα εμπνεύσθηκε την περί ηδονής φιλοσοφία του.
    Η επιρροή του Εύδοξου είναι φανερή και στον Αριστοτέλη , παρά τους μύδρους που εξαπολύει εναντίον του. Το συμπέρασμα ,τελικά, στο “Φίληβο” είναι ότι ούτε η φρόνηση ούτε η ηδονή αποτελούν, μεμονωμένα, το απόλυτο αγαθό για την ανθρώπινη ζωή , εφόσον δεν έχουν αυτάρκεια και τελειότητα. Η ανάμειξη αυτών των δύο, με γνώμονα το μέτρο, την αλήθεια και το κάλλος οδηγεί στον “Αριστο βίο” τον “ενάρετο βίο” που είναι και ο τελικός σκοπός του ανθρώπου : ένας αυτοσκοπός που απαξιεί τη γήινη ευτυχία του ανθρώπου , καθώς τα μάτια της ψυχής είναι εστραμμένα στον κόσμο των Ιδεών και στη μεταθανάτια ανταμοιβή . Ο Πλάτωνας αποδίδει στον άνθρωπο , μόνο τις κινητικές ηδονές, σωματικές και πνευματικές, ενώ την καταστηματική τη φυλάει για τους θεούς , γιατί κατά τη γνώμη του, μόνο σ’αυτούς προσιδιάζει . Ο Αριστοτέλης αντίθετα , απορρίπτοντας τις κινητικές ηδονές, δέχεται την αξία της καταστηματικής ηδονής , στην οποία οδηγεί μόνο ο θεωρητικός βίος του ανθρώπου, δηλ.η ενασχόληση με την πνευματική του ανέλιξη κι όχι ο πρακτικός, καθημερινός βίος. “ΚΑΙ ΗΔΟΝΗ ΜΑΛΛΟΝ ΕΝ ΗΡΕΜΙΑ ΕΣΤΙΝ Η ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ” Γιατί όπως λέει στα “ηθικά Νικομάχειά του, η ηδονή δεν είναι κίνηση ή γένεση αλλά ολότητα.

    Γ. Η ηδονή του Επίκουρου και η σύγκρισή της με την Αριστίππεια ηδονή.
    Ο Επίκουρος δεν έχει ως μέλημά του την διάκριση ούτε την πρωτοτυπία στη σύλληψη και σύνθεση της δικής του ηδονικής θεωρίας. Σταχυολόγησε , αφού απομάκρυνε κάθε μεταφυσικό στοιχείο, ό,τι θετικό και ουσιαστικό βρήκε στους προκατόχους του:
    Από τον Πλάτωνα τις κινητικές ηδονές, ως μέρος της ευδαιμονίας. Από το Σωκράτη τον “μη ανεξέταστο βίο”. Από τον Αριστοτέλη την καταστηματική ηδονή και την ευδαιμονία , ακολουθώντας όμως διαφορετικό δρόμο προς απόκτησή της. Από τον Εύδοξο την θέση ότι η ηδονή είναι το πρωταρχικό και σύμφυτο αγαθό.
    Από το σοφιστή Αντιφώντα , μαθητή του Γοργία εμπνεύσθηκε τη θεωρία της “αταραξίας” καθότι ο Αντιφών φέρεται να έχει γράψει έργο “Αλυπίας τέχνη”.
    Η λογοκρατούμενη όμως φύση του Επίκουρου, καθώς και ο ανθρωπισμός του, τον ώθησαν στην ουσία των πραγμάτων και στην καρδιά του προβλήματος της εποχής του, το οποίο μόνος αυτός επισήμανε , ή καλύτερα, μόνο αυτός επέδειξε τη βούληση να το λύσει. Και αυτό ήταν η δυστυχία που έβλεπε να κυριαρχεί γύρω του.
    Τα έργα του που σώθηκαν, έστω σπαράγματα αυτών που έγραψε, μιλούν από μόνα τους. Και κραυγάζουν, εντοπίζοντας το πρόβλημα της δυστυχίας των ανθρώπων, στον τρόπο που οι ίδιοι εκλαμβάνουν τα πράγματα . Η ηθική του, όπως λέει ο Antony Long, είναι ένα σύστημα εκπαίδευσης στα μέσα , τα οποία οι άνθρωποι χρησιμοποιώντας τα, θα μπορούσαν να εξασφαλίσουν μια ζωή όπου η ηδονική εμπειρία θα υπερισχύει του πόνου. Η μελέτη και υιοθέτηση της επικούρειας φιλοσοφίας που αποβλέπει στην απελευθέρωση από τον σωματικό πόνο και την ψυχική ταραχή , είναι στην ουσία “μια μαθητεία ελευθερίας”, γράφει ο σύγχρονός μας Αβραάμ Κοέν, σοβαρός μελετητής του Επίκουρου στο έργο του, “η φιλοσοφία του Επίκουρου.”
    Το αντίδοτο στη δυστυχία , λογικά και πρακτικά, βρίσκεται στην επιδίωξη της ευτυχίας σκέφθηκε ο Επίκουρος. Και η ευτυχία του ανθρώπου ειναι παράγωγο αφενός της γνώσης κι αφετέρου του “φύσει ζην” δηλαδή της υιοθέτησης ενός τρόπου ζωής , σύμφωνα με αυτό που ορίζει η φύση ότι είναι “οικείον” σε κάθε έμβιο ον. Και το οικείον είναι η ηδονή, γιατί η φύση η ίδια επιζητεί την ηδονή και όχι η λογική. Γι αυτό και το “παράδειγμα του λίκνου” όπως το αναφέρει ο επικούρειος Λούκιος Τορκουάτος, στο έργο του Κικέρωνα “de finibus bonorum et malorum” . “Τα μωρά παιδιά ,λέει, αλλά και τα άλλα έμβια (έλλογα) όντα, μόλις γεννηθούν και πριν ακόμη αναπτύξουν την λογική , επιδιώκουν την ηδονή ως κάτι οικείο και αποστρέφονται τον πόνο ως κάτι ξένο”.
    Η φύση είναι σε θέση να κρίνει , γιατί βιώνει στην κυριολεξία την ηδονή και τον πόνο’ και ξέρει πως σ’ αυτές τις δυο δυνάμεις οφείλει την ίδια την ύπαρξή της. “Ηδονή και πόνος είναι το δίπολο , που κινεί την ίδια τη ζωή” μας λέει και πάλι ο Αβραάμ Κοέν.
    Συμφωνώντας λοιπόν ο Επίκουρος με τον Εύδοξο, σημειώνει ,στην προς Mενοικέα επιστολή του, για την ηδονή: “αγαθόν πρώτον και συγγενικόν” και “πρώτον αγαθόν και σύμφυτον”. Πρωταρχικό λοιπόν Αγαθό η Αρετή, και έμφυτο.
    Συμφωνεί και με τον Αρίστιππο λέγοντας μαζί με αυτόν: “πάσα ηδονή , δια το φύσιν έχειν οικείαν, αγαθόν” και “ουδεμία ηδονή καθ’ εαυτήν κακόν”.
    Όμως μέχρις εκεί συμφωνεί μαζί του. Ναι, καθ’ εαυτήν, από μόνη της η ηδονή, μιας και είναι κάτι οικείο σε μας και εφόσον δεν έχει συσχετισθεί με αίτια και συνέπειες δηλαδή με παρελθόν και μέλλον, δεν μπορεί να είναι κάτι κακό. Όμως, αυτό τον συσχετισμό θα πρέπει να τον κάνουμε πριν από κάθε μας πράξη ή όχι; Ο Επίκουρος απαντά: ναι, οπωσδήποτε πρέπει.
    Διαφωνεί λοιπόν μαζί του και εκεί ακριβώς διακρίνεται η υπεροχή της ηδονικής θεωρίας του Επίκουρου έναντι της Αριστίππειας. Είναι το σημείο όπου ο Αρίστιππος λέει: “Μόνον ημέτερον, εστιν το παρόν” όπως μας διασώζει ο Αιλιανός στην “ποικίλη ιστορία “του. Ο Αρίστιππος μιλάει μόνο για τις κινητικές ηδονές ,τις ηδονές του παρόντος. Η ικανοποίηση τους , όπως λέει, αποτελεί και το σκοπό της ζωής του ανθρώπου , μάλλον τους σκοπούς του. Γιατί κάθε ηδονή και ένας σκοπός χωρίς καμμιά αναφορά στο χρόνο, στο πριν και το μετά , ή σε κάποια αποτίμηση ποιοτική. Μόνο ποσοτική.
    Ούτε και σε κάποια συνολική ευδαιμονία. Οι δε διάδοχοί του Αρίστιππου, Ηγησίας ο Πεισιθάνατος και ο Αννίκερις προχωρώντας πιο πέρα, είπαν ότι ο τελικός σκοπός διαφέρει πολύ από την ευδαιμονία. Τελικός σκοπός είναι η επί μέρους ηδονή . Γιατί αυτή , από μόνη της είναι αγαθό επιθυμητό και μη αμφισβητήσιμο.
    Αντίθετα, η ευδαιμονία δεν υφίσταται καν από μόνη της αλλά μόνο μέσω των επί μέρους ηδονών. Ο Επίκουρος όμως ενδιαφέρεται για “την του όλου βίου μακαριότητα” όπως λέει στην επιστολή του προς τον Μενοικέα. Εισάγει επομένως ως απαραίτητους όρους στη βιοθεωρία του, αφενός τη μακαριότητα, το ανώτατο δηλ. στάδιο ευτυχίας του ανθρώπου και αφετέρου το χρόνο/ : Ο όλος βίος σημαίνει παρελθόν, παρόν, μέλλον. Η Ιδέα του μέλλοντος, ιδιαίτερα, ειναι αυτή που θα δώσει μια άλλη διάσταση στην ηδονική θεωρία του Επίκουρου και θα την διαφοροποιήσει από αυτήν του Αρίστιππου.
    Η εισαγωγή του χρόνου επιτρέπει την ενότητα των ηδονών , που μία προς μία επιλέχθηκαν στον όλο βίο και επιτρέπει και την επανάληψή τους, μέσω της μνήμης. Ένας παρών πόνος μπορεί να αντισταθμιστεί με την ανάμνηση ηδονής του παρελθόντος ή με την προσμονή μέλλουσας ηδονής. Αυτή η άνεση μετακίνησης μέσα στο χρόνο και η μη προσκόλληση στο παρόν του Αρίστιππου, χαρίζει στον άνθρωπο μια αίσθηση ελευθερίας: ότι μπορεί αυτόνομα, να κάνει τις επιλογές και τις παρεκκλίσεις του, όπως περίπου τις κάνει το άτομο της φυσικής, κινούμενο “ΕΝ ΚΕΝΩΙ”.
    Κάθε ηδονή αποτιμάται με το αποτέλεσμα και τις συνέπειες που θα έχει στο μελλον. Γι αυτό, ναι μεν “ΠΑΣΑ ΗΔΟΝΗ ΔΙΑ ΤΟ ΦΥΣΙΝ ΕΧΕΙΝ ΟΙΚΕΙΑΝ, ΑΓΑΘΟΝ” αλλά “ΟΥ ΠΑΣΑ ΜΕΝΤΟΙ ΑΙΡΕΤΗ” γράφει ο Επίκουρος στο Μενοικέα . Δεν ακολουθούμε αδιακρίτως κάθε ηδονή του λέει. Την διάκριση και την επιλογή των ηδονών θα την αναλάβει η φρόνηση που θα κάνει “ΒΛΕΨΙΝ” και “ΣΥΜΜΕΤΡΗΣΙΝ” ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΣΥΜΦΟΡΩΝ” δηλ. εξέταση προσεκτική και σύγκριση και συνυπολογισμό των ηδονών και των πόνων και ανάλογα με την “ωφέλεια” και την χρησιμότητα της , θα γίνει η επιλογή της κάθε ηδονής.
    Εισάγει έτσι ο Επίκουρος, πρώτος, μετά την ιδέα του χρόνου και την ιδέα της ωφέλειας και ρίχνει τον σπόρο για μια σημαντική θεωρία που θα ευδοκιμήσει πολύ αργότερα, τον δέκατο όγδοο αιώνα με τον σπουδαίο άγγλο φιλόσοφο και κοινωνιολόγο τον Τζέρεμυ Μπένθαμ. Είναι η θεωρία του ωφελιμισμού , που αποβλέπει στην εξασφάλιση μιας όσο το δυνατόν μεγαλύτερης ευτυχίας στον άνθρωπο και σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.
    Όπως βλέπουμε, ο ωφελιμισμός, δεν έχει να κάνει με την τρέχουσα σημασία του όρου ,που σημαίνει την επιδίωξη του ιδίου συμφέροντος, εις βάρος των άλλων. Αντίθετα , έχει να κάνει με αυτό που εννοεί ο Επίκουρος στην 29 κύρια δόξα: “Διότι εγώ θα προτιμούσα μελετώντας την φύση να ανακοινώσω με παρρησία αυτά που είναι ωφέλιμα σε όλους τους ανθρώπους παρά να καρπώνομαι τον έπαινο των πολλών..”
    Έχει να κάνει και με αυτά που έγραψε ο Διογένης ο Οινοανδέας στην πέτρινη επιγραφή του, αποβλέποντας στο να ωφελήσει όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους: “αφού είναι δίκαιο να βοηθήσω και αυτούς που θα ζήσουν μετά από μένα , γιατί κι αυτοί δικοί μου άνθρωποι είναι, κι ας μην γεννήθηκαν ακόμη’ αλλά και τους ξένους που έρχονται στην πόλη μας…
    Για την μεγάλη σχέση του Επίκουρου με την θεωρία του ωφελιμισμού μιλάει με θέρμη ο γάλλος φιλόσοφος Ζαν-Μαρί Γκυγιώ του οποίου είχαμε την τύχη φέτος να αποκτήσουμε και να διαβάσουμε τις επικούρειες σελίδες, με την εξαιρετική μετάφραση που μας χάρισε ο αγαπητός μας φίλος ,ο Λεωνίδας ο Αλεξανδρίδης.
    Επιβεβαιώθηκε έτσι ο Χ. Θεοδωρίδης που από τις αρχές του 20ού αι. προέτρεπε τους αναγνώστες του να διαβάσουν τον Γκυγιώ, όσοι αγαπούν τον Επίκουρο… Πραγματικά, τον αγαπήσαμε περισσότερο μέσα από τα κείμενά του Γκυγιώ, που είναι ανεκτίμητα : ένας θησαυρός όχι μόνο για μας τους επικούρειους, αλλά για όλο τον κόσμο, μια και μιλάμε για ωφελιμισμό.
    Η ρήση του Μπένθαμ ότι “η φύση έθεσε δύο αφεντάδες- δυνάστες στην ζωή του ανθρώπου,την ευχαρίστηση και τον πόνο “ δείχνει πόσο η θεωρία του έχει επικούρειες ρίζες. Δυνάστης λοιπόν και η ηδονή όταν επιδιώκεται αφρόνως και χωρίς μέτρο. Δεν αρκεί λοιπόν το “ΦΥΣΕΙ ΖΗΝ” απαραίτητο είναι και το “ ΛΟΓΩ ΖΗΝ “ Με την “συμμέτρησιν“ κάποιες ηδονές θα αποφευχθούν, άλλες θα μετατεθούν στο χρόνο και κάποιοι πόνοι θα προτιμηθούν στο παρόν, στο όνομα της μεγαλύτερης ηδονής που θα προκύψει στο μέλλον. Χρησιμοποιούμε μερικές φορές, συμβουλεύει ο Επίκουρος τον Μενοικέα, το αγαθό ως κακό ή αντίθετα το κακό ως αγαθό.
    [ΧΡΩΜΕΘΑ ΤΩΙ ΜΕΝ ΑΓΑΘΩΙ ΚΑΤΑ ΤΙΝΑΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΩΣ ΚΑΚΩΙ, ΤΩ ΔΕ ΚΑΚΩΙ ΤΟΥΜΠΑΛΙΝ ΩΣ ΑΓΑΘΩΙ). Κι αυτό γιατί αποβλέπουμε σε μια συνολική ηδονή καθαρή και αμιγή, απαλλαγμένη δηλ. από κάθε ίχνος πόνου. Μια κατάσταση, όπου “ΜΗΤΕ ΑΛΓΕΙΝ ΚΑΤΑ ΣΩΜΑ ΜΗΤΕ ΤΑΡΑΤΤΕΣΘΑΙ ΚΑΤΑ ΨΥΧΗΝ” συνεχίζει ο Επίκουρος στην επιστολή του. Απουσία σωματικού πόνου λοιπόν, και ψυχικής ταραχής. Συνύπαρξη σωματικής ευεξίας και ψυχικής πληρότητας και γαλήνης, για να το πούμε με θετική έκφραση κι όχι αρνητική. Αυτή, λοιπόν, είναι η καταστηματική ηδονή – ευδαιμονία, που αποτελεί το άθροισμα των κινητικών ηδονών, ή καλύτερα την ενότητα των ηδονών, των επιλεγμένων ανάμεσα από πολλές απατηλές ηδονές. Και όπως συμβαίνει σε κάθε ένωση στην φύση, που, σύμφωνα με την αρχή της ανάδυσης, παρουσιάζει καινούριες ιδιότητες από αυτές των στοιχείων που την αποτελούν, το ίδιο συμβαίνει και με τις ηδονές , που ως ψυχικά φαινόμενα και κατ’ επέκταση υλικά, ακολουθούν τους φυσικούς νόμους. Έτσι η καταστηματική ηδονή εμφανίζει ιδιαίτερες ιδιότητες έναντι των κινητικών ηδονών: την αταραξία, την καθαρότητα, αφού δεν υπάρχει ανάμειξη πόνου σωματικού ή ψυχικού, την σταθερότητα , την μονιμότητα και την πληρότητα.
    Η διαφορά τους οφείλεται στο ότι οι μεν κινητικές ηδονές προκαλούνται από αίτια εξωτερικά, ενώ η καταστηματική είναι υπόθεση εσωτερικής διεργασίας. Είναι επομένως διανοητική: μια κατάσταση συνειδητότητας του ανθρώπου και προσωπικής επίγνωσης της φυσικής και ψυχικής του υγείας – ευδαιμονίας. Η κατάσταση αυτή απορρέει από την βούληση και την λογική διάθεση του ατόμου να βάζει τάξη , ομορφιά και ποιότητα στην ζωή του.
    Η ιεράρχηση λοιπόν , η τακτοποίηση και συστηματοποίηση και η έλλογη διαχείρηση των ηδονών του παρόντος , θα οδηγήσει στην ποθητή μελλοντική, καταστασιακή ηδονή. Και λέγοντας μελλοντική, δεν έπεται ότι τοποθετείται στο απώτερο μέλλον. Αντίθετα μπορεί ο άνθρωπος να την βιώνει καθημερινά , την κάθε στιγμή, αδιάκοπα, παράλληλα με τις παροδικές κινητικές ηδονές , αρκεί να τις επιλέγει σωστά και να τις κατευθύνει σε μια ενότητα , απαλλαγμένη από κάθε ξένο στοιχείο. Είναι υπέροχη η εικόνα, που χρησιμοποιεί ο Γκυγιώ, σε μετάφραση του Λεωνίδα Αλεξανδρίδη , θέλοντας να περιγράψει ακριβώς αυτή την διαδικασία: “Η ζωή γίνεται ένα είδος πίνακα ,με ακαθόριστα περιγράμματα, στον οποίο ο σοφός αυτός “καλλιτέχνης της ευτυχίας” (Επίκουρος)ομαδοποιεί τις αναμενόμενες συγκινήσεις του΄ Τοποθετεί τις μεν σε δεύτερο πλάνο, τις δε σε πρώτο πλάνο,φέρνει στο φως αυτές εδώ ,ρίχνει τις άλλες στην λήθη και στο σκοτάδι. Ατενίζει και θαυμάζει το έργο , που είναι συγχρόνως τόσο όμορφο και τόσο ορθολογικό, που δεν έχει καθόλου, όπως τόσα άλλα, τον σκοπό του έξω από αυτό το ίδιο αλλά που αντίθετα είναι ο ίδιος του ο σκοπός και το ίδιο του το αγαθό”.
    Και προσθέτει ο Γκυγιώ, εντός εισαγωγικών, τα λόγια του Επίκουρου: “Λίγα είναι τα πράγματα που τα φέρνει η τύχη στον σοφό. Η λογική του σκέψη έχει διευθύνει τα μεγαλύτερα και τα πιο σημαντικά “ θέλοντας προφανώς να δείξει ότι η ευδαιμονία – μακαριότητα είναι αποτέλεσμα λογικής διεργασίας και παράγωγο προσωπικής προσπάθειας του ανθρώπου.
    Ο συστηματικός Επίκουρος που οργάνωσε την ζωή του με τέτοιο τρόπο , ώστε να μας μιλά για ευδαιμονία και στις πιο δύσκολες στιγμές του, μας συμβουλεύει να τον ακολουθήσουμε εφοδιασμένοι με τον ίδιο εξοπλισμό και τα ίδια εργαλεία που εκείνος χρησιμοποίησε: την γνώση -επιστήμη για την εξάλειψη οποιουδήποτε φόβου και την φρόνηση που είναι από τη μία “ΝΗΦΩΝ ΛΟΓΙΣΜΟΣ”, δηλ. η ξεκάθαρη λογική, εξασκημένη με τον κανόνα, και από την άλλη ΑΡΕΤΗ περιλαμβάνουσα τις υπόλοιπες παραδοσιακές αρετές: σωφροσύνη, εγκράτεια, ανδρεία, δικαιοσύνη. Δεν είναι δυνατόν να ζει κανείς ευχάριστα, χωρίς να ζει με σύνεση, ομορφιά και δικαιοσύνη και το αντίθετο . “ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΗΔΕΩΣ ΖΗΝ ΑΝΕΥ ΤΟΥ ΦΡΟΝΙΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ ΟΥΔΕ ΦΡΟΝΙΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ ΑΝΕΥ ΤΟΥ ΗΔΕΩΣ ΖΗΝ” λέει ο Επίκουρος στον Μενοικέα και στην 5η Κύρια Δόξα.Και συνεχίζει: ΣΥΜΠΕΦΥΚΑΣΙ ΓΑΡ ΑΙ ΑΡΕΤΑΙ ΤΩ ΖΗΝ ΗΔΕΩΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΖΗΝ ΗΔΕΩΣ ΤΟΥΤΩΝ ΕΣΤΙΝ ΑΧΩΡΙΣΤΟΝ. Γεννήθηκαν μαζί, λέει, οι αρετές με την ευχαρίστηση και δεν μπορούν να υπάρξουν χωριστά: Ηδονή και Αρετή γίνονται ένα πράγμα,το ένα προυπόθεση και συμπλήρωμα του άλλου.
    Αν προσθέσουμε εδώ την φιλία και την φιλοσοφία θα έχουμε πλήρη τον επικούρειο εξοπλισμό. Η φιλία, απαραίτητος όρος της ευδαιμονίας. Γι αυτό ο κήπος την καλλιέργησε τόσο πολύ, αναγάγοντάς την σε υπέρτατη αρετή. Και η φιλοσοφία είναι κατά τον Επίκουρο: “ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΛΟΓΟΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙΣ ΤΟΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΑ ΒΙΟΝ ΠΕΡΙΠΟΙΟΥΣΑ” είναι δηλαδή ενέργεια του ανθρώπου που με λογικές σκέψεις και συλλογισμούς, στοχεύει στην ευτυχισμένη ζωή.
    Αν η ιδέα του χρόνου και η ιδέα της ωφέλειας- ευτυχίας έχουν προσδώσει στην επικούρεια ηδονή μια ξεχωριστή ποιότητα έναντι των άλλων ηδονικών θεωριών, η ιδέα της στενής σύνδεσης Ηδονής- Αρετής την ανεβάζει στο επίπεδο των μακαρίων Θεών .Γι αυτό και το” ΜΑΚΑΡΙΩΣ ΖΗΝ” που επαναλαμβάνει ο Επίκουρος.
    Το αδιάκριτο και αδιαχώριστο της Αρετής – μέσου και της Ηδονής-σκοπού συντελεί στην δημιουργία εσωτερικής γαλήνης και αρμονίας , απαραίτητης για την ευδαιμονία και μακαριότητα του ανθρώπου. Η αρετή π.χ. της δικαιοσύνης, “πραγματοποιεί ,όχι μόνο απ’έξω, αλλά μέσα στο ίδιο το άτομο, ένα είδος αρμονίας και εσωτερικής δικαιοσύνης” μας είπε στην ομιλία του “περί δικαιοσύνης” ο Λεωνίδας Αλεξανδρίδης. Αρετή και αρμονία πάνε μαζί.(είναι και από την ίδια ρίζα -αρ- και ρήμα αραρίσκω που σημαίνει συναρμολογώ, ταιριάζω καλά, συνδέω , εξού και οι λέξεις αρμός, αρμονία, αράχνη=αυτή που συνδέει τον ιστό της , Αρετή=κάτι έξοχο, τέλεια συναρμολογημένο(είναι μία από τις πιθανές ετυμολογίες της λέξεως Αρετή).
    Στον Επίκουρο ανήκει η τιμή ότι ανέβασε την ηδονή , παίρνοντάς την από το κατώτατο σκαλί όπου βρίσκεται “ η της γαστρός ηδονή “ και φθάνοντάς την σε τέτοια ύψη. Ο Αθήναιος στο έργο του “δειπνοσοφιστές” βάζει στο στόμα του Επίκουρου την φράση: “Αρχή και ρίζα παντός αγαθού η της γαστρός ηδονή “ Σίγουρα ο Επίκουρος δεν εννοούσε ότι η ευχαρίστηση από την τροφή χαρίζει την ευδαιμονία και την μακαριότητα. Ήθελε μόνο να τονίσει την αναγκαιότητα και την προτεραιότητα της σωματικής ηδονής και μάλιστα αυτής της θρέψης, αφού αφορά στην επιβίωση του ανθρώπου. Χωρίς αυτή την ηδονή ως “αρχή” και “ξεκίνημα” δεν θα φθάσει κανείς ποτέ στο επίπεδο της καταστηματικής ηδονής. Αποτέλεσε όμως η φράση αυτή, ένα καλό επιχείρημα και όπλο στα χέρια των εχθρών του.

    Δ. Η πολεμική στον Επίκουρο.
    Ήταν αποκάλυψη για μένα, όταν για πρώτη φορά διαβάζοντας την προς Μενοικέα επιστολή του Επίκουρου , γραμμένη από το ίδιο του το χέρι, στάθηκα στην περίφημη δήλωσή του: “Οταν λέμε ότι σκοπός μας είναι η ηδονή , δεν εννοούμε τις ηδονές των ασώτων ή εκείνες των σαρκικών απολαύσεων , όπως νομίζουν μερικοί, που αγνοούν ή διαφωνούν μαζί μας ή είναι κακώς πληροφορημένοι, αλλά το να μην έχουμε σωματικούς πόνους και να μην ταράζεται η ψυχή μας” Και αμέσως μετά: “ Την ευχάριστη ζωή δημιουργεί η νηφάλια σκέψη”.
    Το αρχαίο κείμενο ξεκάθαρο και πολύ κατανοητό: “ΟΤΑΝ ΟΥΝ ΛΕΓΩΜΕΝ ΗΔΟΝΗΝ ΤΕΛΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙΝ, ΟΥ ΤΑΣ ΤΩΝ ΑΣΩΤΩΝ ΗΔΟΝΑΣ ΚΑΙ ΤΑΣ ΕΝ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙ ΚΕΙΜΕΝΑΣ ΛΕΓΟΜΕΝ, ΩΣ ΤΙΝΕΣ ΑΓΝΟΟΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΥΧ ΟΜΟΛΟΓΟΥΝΤΕΣ Ή ΚΑΚΩΣ ΕΚΔΕΧΟΜΕΝΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΣΙΝ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΗΤΕ ΑΛΓΕΙΝ ΚΑΤΑ ΣΩΜΑ ΜΗΤΕ ΤΑΡΑΖΕΣΘΑΙ ΚΑΤΑ ΨΥΧΗΝ. “ “ ΤΟΝ ΗΔΥΝ ΒΙΟΝ ΓΕΝΝΑ Ο ΝΗΦΩΝ ΛΟΓΙΣΜΟΣ “
    Ήξερα ότι ήταν και είναι ο πιο παρεξηγημένος φιλόσοφος της αρχαιότητας, ότι το όνομά του είχε συνδεθεί με κάθε ακολασία και γαστριμαργία και τρυφηλότητα. Δεν είχα όμως ιδέα, μέχρι τότε, ότι υπήρχε η αφοπλιστική αυτή ομολογία του και ακόμα ότι ήταν γνώστης αυτής της παρεξήγησης, πράγμα που δείχνει ότι η κατακραυγή εναντίον του, είχε αρχίσει πολύ νωρίς.
    Ξέρουμε ότι σ/ αυτό συνετέλεσε τα μέγιστα ο πρώην τρόφιμος του κήπου Τιμοκράτης, ο οποίος για προσωπικούς λόγους τον είχε κατασυκοφαντήσει. Όμως, αυτοί που πίστεψαν τον Τιμοκράτη, αν είχαν διαβάσει ,προσεκτικά, τα κείμενά του Επίκουρου ιδιαίτερα στην αρχαιότητα που υπήρχαν πολλά, θα άλλαζαν, λογικά, αμέσως γνώμη. Επομένως, για να μη γινει αυτό, σημαίνει ότι τον πίστεψαν, εννοώ τον Τιμοκράτη, αυτοί που ήθελαν να τον πιστέψουν.
    Τι έφταιγε σ’αυτό λοιπόν; το ότι αναγνώρισε την ηδονή με παρρησία και χωρίς περιστροφές ως “αρχήν και τέλος του μακαρίως ζην” και υποκαθιστούσε έτσι το “Αγαθόν” του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη;
    Και η λέξη ηδονή ήταν και τότε τόσο αρνητικά φορτισμένη και ενοχοποιημένη, όσο είναι και σήμερα που ο χριστιανικός καθωσπρεπισμός μας δεν μας επιτρέπει να εκφέρουμε δυνατά την λέξη ηδονή;
    Εάν όμως λάβουμε υπόψη μας το γεγονός ότι η Αριστίππεια ηδονή μιλούσε απερίφραστα και μόνο για τις αισθησιακές, κινητικές ηδονές, δημιουργείται εύλογα το ερώτημα: Γιατί τόση εμμονή και τέτοια κατακραυγή και εμπάθεια και δυστυχώς από ανθρώπους καταξιωμένους για την πνευματική τους προσφορά όπως ο Πλούταρχος, ο Κικέρωνας, ο Ποσειδώνιος, ο Επίκτητος, για να αναφερθώ μόνο σε παλαιότερους. Γιατί η επίθεση δεν σταμάτησε εκεί ,καθόσον ο χριστιανισμός έθρεψε σφοδρούς πολέμιους της επικούρειας φιλοσοφίας.
    Διαβάζοντας τον Πούταρχο, στο έργο του “ΟΤΙ ΟΥΔΕ ΗΔΕΩΣ ΖΗΝ ΕΣΤΙΝ ΚΑΤ ΕΠΙΚΟΥΡΟΝ” ,που σημαίνει “δεν είναι δυνατόν να ζει κανείς ευτυχισμένος ακολουθώντας τον Επίκουρο” και συναντώντας το επικριτικό και απαξιωτικό ύφος , την υβριστική φρασεολογία , τη μικροπρεπή επίθεση και την ειρωνική και σαρκαστική διάθεση, χάνεις κάθε εκτίμηση για τον “αρχιερέα του Απόλλωνα” ,αξίωμα το οποίο έφερε ο Πλούταρχος, εκτός των άλλων αξιωμάτων και διακρίσεων.
    Σταχυολογώ από το έργο του,ενδεικτικά, μόνο δύο σημεία: το πρώτο λέει: “αποκαλούν τους εαυτούς τους ίσους με τους θεούς και φθάνουν με τα υπερβολικά και ακραία αγαθά σε ένθεη μανία, που τους κάνει να τρέμουν σύγκορμοι και να ουρλιάζουν από ηδονή , επειδή περιφρονώντας όλα τα άλλα, ανακάλυψαν μόνοι αυτοί το θείο αγαθό, του να μην έχουν κανένα πόνο. Επομένως ούτε από χοίρους ούτε από πρόβατα υπολείπονται σε ευδαιμονία . Και η ευδαιμονία τους σημαίνει το να πηγαίνουν τα πράγματα καλά στην σάρκα, και στην ψυχή που ασχολείται με την σάρκα..”.
    Το δεύτερο σημείο είναι ακόμη πιο μικρόψυχο και αναξιοπρεπές: “Οι άνθρωποι που διαθέτουν μυαλό δεν υποφέρουν από στραγγουρίες, δυσεντερίες, εξάντληση και υδρωπικίες από τις οποίες υπέφερε ο Επίκουρος και ο Πολύαινος ή και πέθαναν όπως ο Νεοκλής και ο Αγαθόβουλος… Τόση εμπάθεια…
    Ίδια γεύση και στον Κικέρωνα. Ειρωνευόμενος τη θέση του Επίκουρου , ότι οι αρετές είναι εργαλεία και μέσα για την απόκτηση της καταστηματικής ηδονής, γράφει: “Η φρόνηση , θεραπαινίδα της ηδονής κατά τον Επίκουρο… Τι φλογερούς έρωτες θα ξεσήκωνε η φρόνηση εάν ήταν ορατή..”
    Αναφερόμενος επίσης στη ρήση του Επίκουρου ότι “τα λιτά εδέσματα δίνουν ευδαιμονία ,αν τα εχεις όταν τα χρειάζεσαι” ειρωνεύεται λέγοντας ότι, “Ο Επίκουρος, δεν φτάνει που δεν έχει κρίση αλλά δεν έχει και γούστο..”.
    Και συμφωνώντας απόλυτα με τον Πλούταρχο αναφωνεί: “Επίκουρε μας, από χοιροστάσιο μάλλον βγήκες παρά από σχολή.. “παραφράζοντας και οι δύο, ως λάτρεις του Πλάτωνα, την φράση “ΥΩΝ ΠΟΛΙΣ” που σημαίνει “πόλη των χοίρων”, που τη χρησιμοποιεί στο “ Συμπόσιο” του ο Πλάτωνας, για να χαρακτηρίσει το πρώτο στάδιο κοινωνίας ανθρώπων , υποανάπτυκτων και χορτοφάγων…
    Διαπιστώνεις μια τέτοια παραποιημένη εικόνα της επικούρειας σκέψης, που πραγματικά σαστίζεις. Και προβληματίζεσαι, για το τι είναι τελικά αυτό που συντελεί στο να υπάρχουν τόσο μεγάλες ιδεολογικές διαφορές στους ανθρώπους…
    Την ίδια περίπου απορία εκφράζει ,στο έργο του Κικέρωνα “De natura Deorum “ ο Κόττα, ο ακαδημεικός, στον επικούρειο Βελλήιο: Λυπούμαι ειλικρινά, του λέει, που ένας ευφυής άνθρωπος, όπως εσύ, έχεις ασπαστεί μια τόσο ποταπή φιλοσοφία …
    Την απάντηση στη δική μου απορία την πήρα, εν μέρει, διαβάζοντας Θεοδωρίδη : Για να βρεις, λέει, το μαγικό κλειδί της κάθε φιλοσοφίας, από το Βούδα και το Θαλή ίσαμε το Νίτσε, το Ηusserl ή το Sartre, πρέπει να εξακριβώσεις πρώτα την κοινωνική του θέση -για να το πω πιο χειροπιαστά, να μάθεις ποιον ψηφίζει- Δεν ψηφίζουμε , γιατί έχουμε αυτή ή εκείνη την ιδέα για τον κόσμο, για θεό, πατρίδα, υποχρεώσεις. Αντίθετα, τις ιδέες μας για τον κόσμο,θεό,πατρίδα, υποχρεώσεις, τις αρμονίζουμε με την πολιτική μας στάση…
    Και αυτήν όμως από πού; αναρωτιέμαι. Ίσως θα πρέπει να δεχθούμε ότι υπάρχουν ( εκ φύσεως;) δύο μεγάλες κατηγορίες ανθρώπων: Η μία πιστεύει ότι κάποιος ή κάποιοι πρέπει να εξουσιάζουν και οι υπόλοιποι να υπακούουν σ’αυτούς ,ως πειθήνια όργανα. Η άλλη κατηγορία είναι αυτή που πιστεύει ότι το κάθε άτομο είναι αυτόνομο κι ελεύθερο να οικοδομήσει την δική του ζωή και όχι να είναι δέσμιο σε ανεξέλεγκτες εξουσιαστικές δυνάμεις. Στην πρώτη ανήκουν σε γενικές γραμμές, οι ιδεαλιστές , οι πυθαγόρειοι, οι στωϊκοί . Στην δεύτερη ανήκουν αυτοί που ακολουθούν τον τρόπο σκέψης του Επίκουρου, του οποίου “το αδέσποτον” του χαρακτήρα του και της φιλοσοφίας του και η παρρησία του να το εκφράζει, είναι που κίνησαν τόσο πόλεμο εναντίον του. Η ηδονή, ίσως, ήταν μόνο το πρόσχημα.

    Ε. Συμπέρασμα.
    “Για να αγαπήσει κανείς τον Επίκουρο πρέπει να διαθέτει ανθρωπισμό” μας λέει κάπου ο Θεοδωρίδης. Γι αυτό τον αγάπησε ένας Τζέφερσον, ένας Γκυγιώ, ένας Τζων Στιούαρτ Μιλλ ,ο ίδιος ο Θεοδωρίδης και παλαιότερaα ένας Διογένης Οινοανδέας κι ένας Λουκρήτιος. Γιατί αυτοί κατανόησαν, ότι ο Επίκουρος ήταν πάνω απ’όλα ανθρωπιστής, ότι κύριο μέλημά του ήταν το ανθρώπινο άτομο, η ζωή του , η δράση του, η αξιοπρέπειά του και τελικά η ευτυχία του.
    Και την ευτυχία του ανθρώπου ο Επίκουρος την συνέδεε άμεσα με την ελευθερία του. Μόνο με την ελεύθερη βούληση του ο άνθρωπος κι όχι από ανάγκη θα κάνει τις σωστές επιλογές , συνυπολογίζοντας τα φυσικά του όρια και μην υπερβαίνοντας το μέτρο, την παραδοσιακή αρχή της μεσότητας. Κι αυτές πάλι οι σωστές επιλογές θα οδηγήσουν στην απελευθέρωση από κάθε σωματικό πόνο ή ψυχική ταραχή.
    Αυτή η κατάσταση συνιστά την υπέρτατη ηδονή: να μην έχεις ανάγκη ούτε περισσότερη σωματική ευεξία απ’αυτήν που νιώθεις, ούτε περισσότερη αταραξία απ’ αυτήν που βιώνεις .Εσωτερικό βίωμα επομένως η επικούρεια αταραξία κι’ /οχι η απάθεια των στωϊκών.
    Αυτό ήταν το “επικούρειο όραμα” . Να απελευθερώσει τους συνανθρώπους του από τον πόνο και συγχρόνως να τους εξασφαλίσει την αταραξία, δηλ. την υπέρτατη ευτυχία. Ένα όραμα απαλλαγμένο από κάθε ιδεαλιστική χροιά , χωρίς καμμία μεταφυσική, σωτηριολογική παρέμβαση.
    Πολλοί οι εχθροί και οι επικριτές του Επίκουρου, άλλά εξ ίσου πολλοί και οι οπαδοί του. Ο βιογράφος του , Διογένης Λαέρτιος, μας λέει ότι οι φίλοι του ήταν τόσοι πολλοί στον αριθμό, ώστε δύσκολα μπορούσαν να μετρηθούν απ’ όλες τις πόλεις:
    “ΟΙ ΤΕ ΦΙΛΟΙ ΤΟΣΟΥΤΟΙ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΩΣ ΜΗΔ’ ΑΝ ΠΟΛΕΣΙΝ ΟΛΑΙΣ ΜΕΤΡΕΙΣΘΑΙ ΔΥΝΑΣΘΑΙ.”
    Ο Μένανδρος, ο γνωστός και μεγάλος κωμωδιογράφος της αρχαιότητας, μετά τον Αριστοφάνη, ήταν σύγχρονος του Επίκουρου, συμπολίτης του και λέγεται ότι ήταν και φίλος του. Δεν ξέρω γιατί είμαι σίγουρη , ότι τον υπέροχο εκείνο στίχο του:
    “ΩΣ ΧΑΡΙΕΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΗΙ”
    που σημαίνει “τι εξαίσιο πλάσμα ο άνθρωπος, όταν είναι άνθρωπος”, τον έγραψε για τον Επίκουρο.

    Αρχοντία Λιοντάκη, φιλόλογος

    πρώτη δημοσίευση στο http://www.epicuros.gr τον Δεκέμβριο 2013

  23. TI ΛΕΣ…. ΕΓΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑ ΕΛ ΜΥΣΤΗΡΙΑ…??? ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΚΟΥΝΑΕΙ… Ο ΝΟΥΣ…. ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝΕ…. ΕΚΕΙ….
    ΑΦΟΥ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΣΟΥ ΘΕΛΕΙ ΨΥΧΕΣ ΥΠΟ ΔΟΥΛΕΙΑ ( ΒΑΦΤΙΖΕΤΕ-ΠΑΝΤΡΕΥΤΑΙ – ΚΗΔΕΥΕΤΑΙ Ο ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΛΠ )
    ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΔΟΥΛΟΥ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΚΟΥΟΣ ( ΔΕΝ ΠΙΝΕΙ ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΛΙΒΑΝΙΖΕΙ….. ΚΛΠ ) ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΙΩΡΑ ΣΤΟΝ
    ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΑ ΔΟΘΕ ΑΕΙ…. ΤΕΛΟΣ …!!! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ …. ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ , ΚΛΕΙΔΩΣΕ ΤΟ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ !!!!

    ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΟΣΤΕΟΛΑΤΡΗΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΟΓΛΥΦΤΗΣ ( ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ Ο ΞΗΡΟΣ ΝΑ ΠΑΣ ΤΙΣ ΦΙΛΗΣΕΙΣ ) ΝΑ ΛΕΣ

    ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΔΙΝΑΝ ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΑΡΕΣ …..???( ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ) ΣΤΑ ΕΛ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΩΜΙΚΟ……

    ΙΔΕΟ ΛΑΤΡΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΚΑΤΟΧΙΚΟΣ ΖΗΤΗΜΑ ΝΑ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ 2 ΛΕΞΕΙΣ…

    ΣΑΛΩΜ ,,,,

  24. Πολλές μαλακίες διάβασα!έχει απόλυτα δίκιο ο stranger!τυχαιο?ολοι τους τυχαιο? Συμπτώσεις που επαναλαμβάνονται συνεχώς,παύουν να είναι συμπτώσεις!

  25. …”Σε 80 χρόνια η ελληνική φυλή θα έχει εξαφανιστεί…. γαμάτε γιατί χανόμαστε” Γιατί;; για ποιο λόγο να φέρει κανείς έναν άνθρωπο σ΄αυτό τον ψεύτικο κόσμο του σκατοψύχη όπως λέτε; Γιατί να συνεχίσουμε να φέρνουμε σ΄αυτή εδώ τη φυλακή νέα θύματα;

  26. Δημητριος 05/13/2017 @ 6:55 ΠΜ

    Δηλαδη ρε σεις ολοι σας εγω που δεν εχω παει με γυναικα, τι εμαι τερας;

  27. ΑΞΟΝΑΣ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ 05/13/2017 @ 7:55 ΠΜ

    ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΕΞ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ

    ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΔΗΛΑΔΗ

    ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΙΟΝ ΕΝΩ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΜΑΣ , ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ

    ΤΟ ΝΑ ΓΑΜΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤΟΝ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΔΙΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΠΑΤΑΛΗΣΗ ΤΗΣ ΦΑΙΑΣ ΟΥΣΙΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΤΗΣ ΨΕΥΤΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΟΥ
    ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΤΟΥ ΦΥΣΗΣ

    ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΨΕΥΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΧΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ

    ΤΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΟΚΥΠΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΣΗ ΤΟΥ ΘΝΗΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΟΥ

    ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙΣ

    • Κατοχικά Νέα 05/13/2017 @ 12:50 ΜΜ

      Εχεις παει στον αληθινο κοσμο; Εχεις δει το μετα; η σου ειπαν σαν τις 72 παρθενες οτι ειναι εκει και σε περιμενει;

      • ΑΞΟΝΑΣ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ 05/13/2017 @ 2:22 ΜΜ

        ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ

        ΟΧΙ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΣΑΝ

        ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΑΠΛΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΟΠΩΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ

        ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΩΣ ΑΤΕΛΗ ΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ

        ΙΣΧΥΕΙ ΠΑΝΤΑ , ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΖΟΥΜΕ , ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΡΗΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ :

        “ΜΕΜΝΗΣΩ ΑΠΙΣΤΕΙΝ”

        • Κατοχικά Νέα 05/13/2017 @ 3:25 ΜΜ

          Οι αρχαιοι δεν ειχαν ιερατειο;

          • ΑΞΟΝΑΣ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ 05/13/2017 @ 3:37 ΜΜ

            ΡΕ ΦΙΛΕ
            ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΟ ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ

            ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΞ
            ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ

            ΜΗ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΟΛΑ

  28. Αδελφέ Stranger, μήπως “εκλέγονται” πολιτικοί ηγέται δίχως τέκνα διότι η μεσομακροχρόνια agenda τους δεν έχει να κάνει απαραίτητα με σεξουαλικό προσανατολισμό παρά με παγκόσμια γεγονότα που θα κόψουν απότομα τον αριθμό (δις) της ανθρωπότητας; Μήπως ετοιμάζουν καταστάσεις που οι ίδιοι ενδεχομένως δε θα ζήσουν και ούτε τα (εν δυνάμει εάν είχαν) παιδιά τους; Εάν ισχύει έστω και λίγο αυτή η ταπεινή μου λογική, τότε ουαί ουαί, αλοίμονο για αυτά που έρχονται…food for thought, ευελπιστώ να κάνω μέγα λάθος. Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους…

  29. Κωνσταντινος-Αλεξανδρος 05/13/2017 @ 8:13 ΠΜ

    Πολεμος Πατηρ Παντων.Ερως Ανικατε Μαχαν.Οπου υπαρχουν ανθρωποι υπαρχει και το ενεργειακο νεφος ερωτογονο και μεταβλητα πιθανολογικο.Οι συναψεις των ομοιοπολικων συνδημιουργουν μεσω του Ερωτα δια της ελξης,Ετσι εξελισσεται η Ζωη ως δυναμικη διαδικασια.Η αναγκη για ελεγχο της Δυναμης μετετρεψε την ερωτικη συνδημιουργια σε συμβαση αγοραπολησιας συνειδησεων.Η θρησκεια επισφραγισε την Ελευθερια σε ηθικομορφικη εξαναγκαστικη δεσμευση υπο τον φοβο του τιμωρου Θεου,Βεβαια το Ιερατειο γνωριζε οτι οι ηλεκτρομαγνητικες διαπλοκες των ομοιομερων ψυχων καταγραφονται στο αιθερικο και οτι το παιδι παιρνει το αιθερικο αποτυπωμα του πρωτου διαρηξαντα την παρθενια και οχι του φυσικου πατερα.Ετσι επεβαλε την διατηρηση της παρθενιας ως θεαρεστο και ευσεβες τροπο διαπαιδαγωγησης των νεανιδων εως ηλικιας γαμου συνηθως συμφεροντολογικων δεσμευτικων συμφωνιων.

  30. Προσωπικά θεωρώ πως η υπέρτατη αγάπη και χαρά της ζωής είναι η ίδια η δημιουργία. Ο κόσμος ενός «ανθρώπου» μεταμορφώνεται αμέσως μόλις ακούσει την πρώτη κραυγή ενός άλλου ανθρώπου που έφερε στον κόσμο – είτε πατέρας, είτε μητέρα. Αυτό το θαύμα της δημιουργίας, δυστυχώς πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να το ζήσουν αν και το λαχταρούν. Έχουν όμως τη δυνατότητα να Ζήσουν τη Ζωή με διαφορετικό τρόπο. Αυτό όμως είναι ένα άλλο θέμα. Άλλοι πάλι δεν το εκτιμούν απορρίπτοντας το για όλους τους εγωιστικούς λόγους που αποκαλούν ανιδιοτέλεια. Η πρώτη σκέψη μου πάντα είναι πως η εξήγηση είναι απλή εάν δεις τα πράγματα απλά. Υπάρχει λόγος που στην Ελληνική γλώσσα διαχωρίζεται ο έρωτας από την αγάπη, ενώ σε άλλες γλώσσες είναι ένα και το αυτό. Για παράδειγμα στα αγγλικά υπάρχει μία μόνο λέξη «love» ενώ σε άλλες γλώσσες όπως τα Ιαπωνικά δεν υπάρχει αντίστοιχο της λέξης αγάπη. Η καθεαυτού ερωτική πράξη, είναι ένστικτο – μία μεγάλη απόλαυση, δώρο της φύσης ώστε να υπάρχει κίνητρο αναπαραγωγής. Το θέμα είναι, όπως και με όλες τις απολαύσεις, πως θα το διαχειριστείς. Πόση ενέργεια είσαι διατεθειμένος να ξοδέψεις. Τα πάντα έχουν συνέπειες καλές και κακές. Η χρυσή τομή είναι η ισορροπία. Όταν μία απόλαυση γίνεται πάθος, αφήνεσαι σε ένα κατώτερο ένστικτο που σε κυριεύει σε κυβερνά. Όταν αρνείσαι κάτι φυσιολογικό, αρνείσαι τη φύση σου. Η αλήθεια είναι πως ενώ έχουμε ένστικτα δεν είμαστε ζώα, εκτός και εάν το επιλέξουμε. Πως μπορείς να ελέγξεις έναν άνθρωπο; Ή του στερείς, ή τον ωθείς. Ως προς τη λίστα των παραπάνω ονομάτων, απλά ή δεν έχουν, ή τους έχουν στερήσει την «ανθρωπιά τους». Δεν είναι πλέον στη φύση τους η δημιουργία.

  31. ΠΟΥ'ΝΑΙ Η ΜΠΑΛΑ; 05/13/2017 @ 10:19 ΠΜ

    Όσο μπερδεύετε σε κάθε γήινο θέμα ή πρόβλημα θεούς και διαβόλους τόσο θα μπερδεύεστε.
    Αφήστε το μυαλό να δουλέψει ελεύθερα και ανεξάρτητα από ταμπέλες και πεποιθήσεις.
    Κρατήστε τα θεολογικά για πάρτη σας και μην προσπαθείτε να τα χρησιμοποιείτε ως επιχειρήματα για να επιβάλλετε την γνώμη σας.
    Σε όποιο θέμα ή πρόβλημα υπεισέρχονται θεολογίες και θρησκείες,μόνο διαιρέσεις και άγονες αντιπαραθέσεις δημιουργούνται.
    Μας έχουν εμφυτεύσει,ανάλογα με το περιβάλλον και τις συνθήκες που ζούμε,αντιφατικές και αντικρουόμενες απόψεις και πεποιθήσεις.

    Το νοητικό τσιπάρισμα προηγείται του υποδόριου…

    • ..το νοητικό τσιπάρισμα προηγείται του υποδόριου..
      βάλτε υπογράμμιση, μαρκάρισμα, κεφαλαία, κόκκινο, μεγάλη γραμματοσειρά..
      το πιο εύστοχο σχόλιο που υπάρχει γενικά! Θέμα από μόνο του! Εύγε στον γράφοντα!

  32. Ρεεεει την παλευετε εστω λιγακι???οι περισσοτεροι ενω ειστε αντιθετοι ή δεν σας αρεσουν οσα γραφει ο στρειντερ συνεχιζετε και τον διαβαζετε για να τσαντιστειτε και να απλωσετε την ξερολιαση μετα σε σχολιο σας.Αν σας κανει κλικ αυτο που διαβαζεται ψαξτε το τουλαχιστον αν οχι αφηστε το.Γιατι βαζετε τον εαυτο σας σε τετοια κατασταση ειλικρινα δεν το πιανω????….Εγω παντως μια φραση κραταω (”ξαναλέω σε όλους σκεφθείτε σε ποιου τον κόσμο ζείτε !”)

  33. Stranger επιτέλους μια σωστή άποψη σε ένα τόσο φλέγον θέμα!
    Είπες αλήθειες σημαντικές!! Απλώς θέλει προσεκτικό διάβασμα το άρθρο! Εύγε!

  34. Το ολο θεμα με τους θεους εχει να κανει με τον Ερωτα και τα μυστηρια του Ιερου Αλχημικου Γαμου και για αυτο αλλωστε ο Αληθινος Θεος ειναι αυτος που σε οδηγησει στο Θειο Ερωτα και στην ουσιαστικη ενωση με αντιθετη πολικοτητα = Αγαπη και αυτη ειναι η εσωτερικη πραγματικοτητα που μεσα απο μια εξελικτικη διαδικασια μας οδηγησε απο την απυθμενη βρωμια και την σεξουαλικη ανωμαλια των αρχαιων στο ιερο μυστηριο του γαμου πανω στο οποιο οικοδομηθηκε η εννοια της οικογενειας μεσα στα πλαισια της χριστιανικης πραγματικοτητας που μας ανεθρεψε μεχρι που μας ηρθαν τα σκατα της δυσης οπως ο φεμινισμος και τα υπολοιπα. Μην ξεχναμε αλλωστε την επιρροη που ειχε το “Ελληνικο πνευμα” στον gay πολιτισμο της Δυσης. Μην αποφευγετε την πραγματικοτητα και την αληθεια γιατι αυτη δεν προκειται να χαθει οπως αυτοι που εχουν ταυτιστει με το ψεμα και παριστανουν τους “εξυπνακηδες”.

  35. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 05/13/2017 @ 5:29 ΜΜ

    ΜΕΓΑΛΟΣΑΥΡΕ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
    Φαρμακευτικη αγωγη,και ΑΥΝΑΝΙΣΜΟ τρεις φορες τη μερα πριν το φαγητο.
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ
    ΟΤΙ ΤΟ ΤΗΡΕΙΣ ΜΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΥΛΑΒΕΙΑ
    ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΤΟ ΟΡΕΚΤΙΚΟ ΣΟΥ Η ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ
    ΣΕ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΞΗΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΟΞΥΓΟΝΩΝΕΤΑΙ ΕΠΑΡΚΩΣ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΣΟΥ
    ΑΦΟΥ ΟΞΥΓΟΝΩΝΕΙΣ ΜΕΤΑ ΜΑΝΙΑΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΝΑΡΙΝΙ ΣΟΥ.
    (ΧΙΟΥΜΟΡ ΜΕΓΑΛΟΣΑΥΡΕ,ΧΙΟΥΜΟΡ)

    • Ανώνυμος 05/14/2017 @ 2:03 ΠΜ

      Καλημερα φιλαρακι Ασχετε Αδαη που μου την γλίτωσες διοτι ενω ημουν ετοιμος να προβω σε αποκαλυψεις, μας εκοψε τον λογο ο Μαρκος. Δεν πειραζει ομως καθε εμποδιο για καλο. Μεινε συντονισμενος και εχε τον νου σου ο Μεγαλοσαυρος καραδοκει.

  36. Απελευθερωστε το σεξουαλικο θηριο: http://www.esoteric.msu.edu/VolumeV/Unleashing_the_Beast.htm >> To pattern γνωστο. Παντα μιλαμε για τον καραγκιοζοπαπαρα που νομιζει οτι κατανοει τα μυστηρια του συμπαντος και οτι ειναι ο “θεος” του δικου του συμπαντος BELIVE IN MAN = 666 = BLASPHEMED GOD.

    • Ανώνυμος 05/14/2017 @ 2:15 ΠΜ

      Who believes that the GOD APOLLO = 1026 THE GREAT ARCHITECT AND WILL GO TO THE WORLD AS HE IS GOD HORUS = 888 = APOLLO CHRIST He is a supporter of the new Age.

  37. PRIAPUS THE BIG BAD WOLF 05/14/2017 @ 1:26 ΠΜ

    ΠΟΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΡΕ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΕΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ???
    ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΣΕ ΙΟΥΔΑΙΚΟΕBΡΑΙΟ-ΦΑΝΤΑΣΙΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ???
    Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ ΑΣΚΕΝΑΖΙ ΝΑΖΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΕ ΕΝΤΕΛΟΣ ΤΥΧΕΑ ΣΤΙΣ TOP ΘΕΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ ΜΕ ΤΡΟΜΕΡΑ IQ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΣΕ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΙΔΩΝ IQ AYTOI ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΥΛΙΚΟ ΑΙΚΙΟΥ ΑΛΛΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΤΟΣΕΣ ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΤΟΣΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΚΑΤΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΙΝΕ ΜΟΝΟ ΤΟ 0,3% ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΛΥΘΗΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΞΕΓΕΡΘΗΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΕΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΓΕ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΡΟΘΤΣΙΛΤ ΡΟΚΕΦΕΛΕΡ ΒΑΣΙΛΙΣΑ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ ΜΟΡΓΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΕΓΙΣΤΑΝΟ-ΤΙΤΑΝΟ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ BANGSTERS ΑΡΧΟΝΤES ΑΥΤΟ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΟ ΠΟΥ ΚΑΙ Η ΜΑΣΟΝΙΑ-ΣΙΑ ΙΟΥΔΑΙΚΙ ΕΒΡΑΙΚΗ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΣΕΚΤΑ ΑΝΩΜΑΛΟΙ ΠΙΝΟΥΝ Κ ΣΦΑΖΟΥΝ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΓΙΑ ΔΙΘΕΝ ΖΩΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΕΚΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕΣΩ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΩΝ ΤΗΣ CIA ΜΚ-ULTRA ΚΑΙ ΜΑΥΡΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΝ ΤΟΣΟΝ ΑΡΡΩΣΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟΝ ΑΠΟ ΕΠΟΧΗ ΧΙΤΛΕΡ ΔΕΧΟΝΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΞΥΠΝΙΣΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΡΙΞ.

    ΣΑΝ ΘΕΟΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΑΣ ΕΚΛΑΝΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΤΑΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΝΗΣΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ 5 ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΗΝ 3Η ΜΕΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΑΣ ΤΙ ΘΑ ΨΑΧΝΑΤΕ ?

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ : ΦΑΙ ΚΑΙ ΝΕΡΟ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ

    ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΑΤΑΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΙΝΕΣΤΕ ΣΤΑ 4 ? ΣΚΕΦΤΕΙΤΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΚΑΠΟΥ?

    ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ???

    ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΕΣ ΕΝΟΧΕΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ? ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

    ΣΤΑΜΑΤΙΣΤΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΣΕ ΔΟΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΟΞΑΣΙΕΣ ΗΡΘΑΜΕ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟΥΝ ΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ .

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΣΕΞ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΡΑΤΑΩ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥ ΜΑΣΩΝΟΥ ΣΙΟΝΙΣΤΗ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΟΠΩΡΟ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΞ Σίγκμουντ Φρόυντ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΕ ΟΛΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΩΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΙ ΥΠΟΥΛΑ ΤΑ ΠΡΟΤΟΚΟΛΑ ΤΟΝ ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ ΤΟΥ ΤΑ ΠΡΟΤΟΚΟΛΑ ΤΗΣ ΣΙΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΩΣΕΩΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΕΤΥΧΕΝΟΥΝ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΝΑ ΞΕΣΚΙΖΟΝΤΕ ΑΠΟ ΤΑ 13 ΤΟΥΣ.ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΑΝΩΜΑΛΟΙ ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΙ. ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΜΙΚΡΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΙΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΗΔΟΝΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕΩΝ ? ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΥΝΟΥΧΙΖΕΙΣ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΟΡΓΑΣΜΟΥΣ Η ΕΝΑΝ ΤΑΥΡΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΧΑΝΕΙ ΟΡΜΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΟΥΛΟΣ.
    ΓΙΑ ΠΗΓΕΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΠΟΥ Η ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΚΡΗΞΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΑΣΕΤΑΙ ΘΑ ΦΟΒΗΘΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΛΕΤΕ ΚΑΤΙ ΕΛΕΓΧΟ ΕΣΤΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΥΛΟ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΑΙ.ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝΕ.
    ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΤΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΑ ΖΩΑ ΠΗΓΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΩΛΑΝΕ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕΞΙΣ

    ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΟΦΟΙ ΕΙΠΑΝ : Η ΠΟΛΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ EINAI ΣΚΛΑΒΙΑ

    Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος
    Είναι αδύνατο να θεωρείται ελεύθερος αυτός που είναι δούλος στα πάθη του και κυριαρχείται από αυτά

    Πλάτων, 427-347 π.Χ., Φιλόσοφος ‐ Πολιτεία 564Α
    Φαίνεται πως η υπερβολική ελευθερία μετατρέπεται σε υπερβολική υποδούλωση

    Κυνιγάτε πολύ την ελευθερία σας διώτι νιώθεται σκλαβωμένοι ριμαγμένοι σε ένα συστημα που σας ελέγχει καθημερινά απο νεογνά σας φήτεψε τσιπ δεν ηταν αρκετό ομως… γιαυτο κυνιγάτε τοσο πολυ τήν λέξη ελευθερία το χειρότερο είσται σκλάβοι του μυαλού σας και των πάθων σας οπως είπε πιο πανω ο πυθοναγώρας.

    Κάντε έρωτα στην γυναικούλα σας σαν να είναι η τελευταία σας φορά ξαναγίνεται ο εραστής της οπως οταν την γνωρίσατε στο 1ο σας ραντεβού τοτε μικρα και τρελά που είσασταν που τα βλέπατε ολα χρωματιστά και φανταχτερά που η ψωλή σας εδειχνε το 12 στο ρολόι τοτε που θέλατε να της γλύψεται τα παντα και χτυπούσε η καρδιά σας 333bpm. κώψτε τα τσιγαρα και της μαλακίες υπάρχουν τοσα κόλπα εκεί έξω φυσικά προιντα και γιόγκα και ασκησεις και σεξουαλικεσ ασκησεις για ολες της ηλικίες ο ανθρωπος είναι προγραματισμένος απο την φύση του να μπορεί να κάνει ερωτα μεχρει τα γεράματα.
    τραβάτε γαμηθείται λιγο να δείτε ποσο ωραία είναι η ζωη και αφήστε τους μαγους-παπάδες να λένε τα δικά τους.

    Υπάρχουν 2 δρόμοι του ερωτα με την γυναίκα σας και Οικογένεια και το αλλο το σεξ του του εραστή του γαμια της γειτονιάς με διαφορες που και αυτο στο τέλος καταντάει βαρετό το καθενα εχει τα σιν και τα πλιν του στο ενα θα έχετε να γεράσετε με καποιον δυπλα σας ωστε να μην νιώθεται μοναχούλιδες και το αλλο θα ψωφίσεται χωρίς να σας νοιαστεί κανεις αλλα μεχρει τότε θα εχετε χορτάσει απηρες ηδονές ολων των χρωμάτων και διαστάσεων αφού είσται τυχεροί και δεν κολήσεται κανενα AIDS .Ιδιες απολαύσεις μπορεί και ο μοναγαμικός να καταφέρει…αλλα δεν χτίζεται ουτε ασχολείσται πάνω σε αυτό το θέμα τα θέλετε όλα ετοιμα δεν την εκπαιδεύεται σωστα την γυναίκα σας στιν πίπα αμα η γυναίκα μου μου κάνει το καλήτερο τσιμπούκι γιατί εγω της έμαθα και της είπα πωσ μου αρέσει ποιος ο λόγος να πάω να βρώ απόλαυση αλλου??
    0πως στρώσεις θα κοιμηθείς γι’αυτό γαμάει ο κοσμος οταν είναι σε μικρές ηλικίες και οχι οταν μεγαλώσει και εχει οικογένεια. αυτα που λέτε δεν τα γράφω ουτε για τα γαμω λαικ σας μπορεί να εγραψα και μερικες μαλακίες τουλαχιστον δεν το παίζω ξερόλας και παντογνώστις οπως καπιοιες εδώ μέσα, καιρός να πάρετε το κοκκινο χαπάκι και να πα να γαμηθείται ολοι μαζικός μην σας γαμήσω εγω στο τέλος.καλα να περνάτε και καλά γαμήσια!!!

    BALANCE & NEUTRALITY : is the —-> KEY 369 – 69

  38. Ανώνυμος 05/14/2017 @ 2:34 ΠΜ

    ΠΑΡΑΘΕΤΩ απο δικο σου σχολιο [Ανώνυμος 26 Οκτωβρίου 2016 @ 21:46 Απλα να προσπαθησω λιγο να το εξηγησω καλυτερα συμφωνα δηλαδη με το πως το αντιλαμβανομαι. Ο αληθινος Θεος ειναι ενας αλλα εχει πολλα ονοματα και εκφραζετε μεσα απο την πολλαπλοτητα των διαβαθμησεων της κοσμικης συνειδησης] ΕΡΩΤΗΣΗ ο Απολλωνας των αρχαιων “ανωμαλων” δεν ηταν η εκφραση του αληθινου Θεου της κοσμικης συνειδησης των Αρχαιων Ελληνων ?

  39. Ανώνυμος 05/14/2017 @ 3:26 ΠΜ

    ( Ζαχαριας 9.13-15 Διότι ενέτεινα τον Ιούδαν δι’ εμαυτόν ως τόξον· ισχυρώς ενέτεινα τον Εφραΐμ και εξήγειρα τα τέκνα σου, Σιών, κατά των τέκνων σου, Ελλάς· και σε έκαμον ως ρομφαίαν μαχητού.
    14 Και ο Κύριος (Γιαχβε) θέλει φανή επ’ αυτούς και το βέλος αυτού θέλει εξέλθει ως αστραπή· και Κύριος ο Θεός θέλει σαλπίσει εν σάλπιγγι και θέλει κινηθή με ανεμοστροβίλους του νότου.15 Ο Κύριος των δυνάμεων (Γιαχβε) θέλει υπερασπίζεσθαι αυτούς και θέλουσι καταναλώσει τους εναντίους και καταβάλει με λίθους σφενδόνης και θέλουσι πίει και θορυβήσει ως από οίνου· και θέλουσιν εμπλησθή ως φιάλη και ως αι γωνίαι του θυσιαστηρίου.)

  40. Ανώνυμος 05/14/2017 @ 3:56 ΠΜ

    Η σοφια του Γιαχ απορριφθηκε απο τους αρχαιους προγονους μας οι οποιοι οσες ντοματες ειχαν τις πεταξαν στον Απ Παυλο και στους λοιπους ανοητολογουντες βαρβαρους με τα μυαλα στα καγκελα. Αιωνες αργοτερα η “σοφια” του Γιαχ επιβληθηκε σε αυτους με την βια. Αυτουργοι οι σεληνιασμενοι χριστιανοι και η κρατικη εξουσια. Ας παρουμε μια γευση ( Ιστορια του ελληνικου εθνους τομ 9 σελ 187 ειδαμε τους οχλους [χριστιανοι] και πριν απο την εκδοση των νομων και μετα, παραβιαζοντας τους,να επιχειρουν συχνα και ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΤΟ ληστρικες επιδρομες και καταστροφες των ιερων καθως και αρπαγες των πλουσιων αφιερωματων και των περιουσιων τους.Το χειροτερο μαλιστα ειναι οτι οι οχλοι αυτοι [χριστιανοι] μερικες φορες σκοτωσαν ορισμενους απο τους πιο επιφανεις εκπροσωπους της αρχαιας ζωης.σελ 193 Ο Μαλαλας μιλωντας για την βασιλεια του Ιουστινιανου βεβαιωνει οτι εγινε μεγαλος διωγμος εναντιων των ελληνων και οτι ο ιδιος ο βασιλιας απαγορευσε στους ελληνιζοντες να πολιτευονται και οτι αφου συγκεντρωθηκαν οι ελληνες (ειδωλολατρες) οδηγηθηκαν με πομπη στους βωμους τα βιβλια τους καθως και οι εικονες των μισητων Θεων και αγαλματα καηκαν.)
    ….(Είναι εχθροί οι Έλληνες, διότι διασκεδάζουν κατα-βροχθίζoντας με ορθάνοιχτο στόμα τον Ισραήλ. Βασίλειος Καισαρείας.)

  41. Ανώνυμος 05/14/2017 @ 3:03 ΜΜ

    Συμφωνω με αυτο που ειπες (τα στενα ορια των αντιληψεων μιας θρησκειας)

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*