Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

00:47 - 24/07/2016

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΦΙΛΟ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ-Η ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΥΦΡΑΤΗΣ

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΦΙΛΟ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ-Η ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΥΦΡΑΤΗΣ!!!!!

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΙΛΟΥ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ.ΦΟΒΕΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΑΠΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ,ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ!!!

http://profitiesorthodoxias1.blogspot.gr/2016/07/blog-post_20.html

Καλησπέρα!!

Στις αρχές Ιουλίου Επισκέφτηκα το Άγιο Όρος και εκεί είχα συζητήσεις με πολλούς πατέρες για πολλά θέματα! Κάποιος υπερβολικά ψαγμένος αλλά και φωτισμένος (λόγω προσευχής) μοναχός (διατηρεί ιστοσελίδα στη μονή …ιου)..
Μου είπε μια σειρά γεγονότων που αναμένουμε.

Αν θέλετε πιστέψτε τα αν πάλι όχι.
Ούτε να τρομοκρατήσω θέλω αλλά ούτε να φωβήσω!
Θα σας τα μεταβιβάσω περίπου όπως μου τα είπε.

Η προειδοποίηση από τον Κύριο στους χριστιανούς είναι ότι κάτι μεγάλο θα γίνει στην περιοχή του Ευφράτη…

και ότι λίγους μήνες μετά από αυτό το κάτι μεγάλο!!!

Για κάποιον λόγο (ίσως σεισμός ή ίσως κάποια πυρηνικά που δήθεν εξαφανίστηκαν από τη Τουρκία) θα είναι η αιτία να μολύνθούν τα ύδατα της Αττικής από ραδιενέργεια!!!

Και εκεί κρύβετε η πολιτειακή ανωμαλία!

Σε μία νύχτα θα αδειάσει η Αττική πρός τα χωριά! Ένα σακί σιτάρι πίσω από τη πόρτα να το πάρουμε και να φύγουμε είναι πιο επίκαιρη από ποτέ. Ενα σπίτι τρεις οικογένειες θα φιλοξενεί. Με άλλους θα κοιμηθούμε και με άλλους θα ξυπνήσουμε!!!

Πείνα θα πέσει (εκεί και η προειδοποίηση να φτιάξουμε μπαξέ που εγινε από πολλούς γέροντες και άγιους).

Πάνω σε αυτή την αναμπουμπούλα ο λύκος (τούρκος) χαίρετε!
Εκεί θα μπουκάρει (ο τούρκος στο Αιγαίο που είναι και αυτό αποδυναμωμένο από τους τόσους λαθροπρόσφυγες) αλλά εκεί θα έχει και τα κόλυβα στο ζωνάρι του.. (και θα καταστραφεί).

Έτσι θα μας πιάσει και η πείνα!!!

Έτσι θα κάνει πίσω και το κεφάλαιο!! Εκεί ξεκινούν και τα γεγονότα της πόλης.

Δεν θα πάρουμε μέρος στα γεγονότα της πόλης γιατί το ΝΑΤΟ δεν θα μας βοηθήσει με τα μεμέτια!

Εμείς γιατί και πως να βοηθήσουμε?

Εμπιστοσύνη στον Άγιο και Πανάγαθο Κύριό μας που όταν δεί τη μετάνοιά μας δεν θα μας εγκαταλήψει!

Στέλνει ο Κύριος κατά καιρούς φώτιση σε κάποιους γέροντες μοναχούς και στέλνει τις προειδοποιήσεις Του σε όσους Τον πιστεύουν! Καλή συνέχεια στο έργο αυτό που κάνετε να ενημερώνετε σωστά τους Χριστιανούς! Αναμονή λοιπόν στο κάτι μεγάλο (προειδοποίηση) στην περιοχή του Εφράτη!

Θα ήθελα να κρατηθεί η ανωνυμία μου! Ευχαριστώ!



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (77)

  1. Όταν συμβαίνει κάποιο γεγονός, παράξενο ή κάποιας ιδιαιτερότητας, ξαφνικά βλέπουμε να “ξεφυτρώνουν” διάφορες προφητείες που να σχετίζονται με αυτό το γεγονός..π.χ. ο τάδε Άγιος είχε πει ότι αν συμβεί αυτό, να περιμένετε εκείνο…μετά Χριστόν προφήτες δηλαδή…
    Τώρα με το πραξικόπημα στην Τουρκία, μην απορήσει κανείς αν βγουν κάποιοι και πουν..”ο τάδε Άγιος είχε προβλέψει, πως αν γίνει πραξικόπημα στην Τουρκία, το ζήτημα τής Πόλης είναι κοντά στο να λυθεί”…παραδείγματα φέρνω.
    Αν έχουμε λοιπόν τόσο “βαρβάτους” προφήτες, ας μάς προβλέψουν και ας μάς πουν και κανένα όνομα πολιτικού ηγέτου που θα διαδραματίσει ρόλο σε αυτά που θα έρθουν..όλο βλακείες και αοριστολογίες.
    Τουλάχιστον, το σίγουρο είναι ότι πάντοτε πέφτουν έξω στις ημερομηνίες..στάνταρ αυτό.

    • ναι μονο ποτε δεν λενε ημερομηνίες σε βλέπω ποσο σχετικος εισαι με της προφητείες. ημερομηνίες λενε μονο οι ιαχωβάδες

      • Όχι μόνο οι Ιεχωβάδες..κάποιοι λένε ημερομηνίες και κάποιοι όχι.
        Ο Παίσιος δεν είχε πει κάποτε στον (στρατηγό, υποστράτηγο, δεν θυμάμαι τον βαθμό του) Γράψα, ότι θα παίρναμε την πόλη του όταν αυτός θα ήταν στο αξίωμά του; Ε μετά από 1-2 χρόνια αποστρατεύθηκε αυτός και ακόμα να πάρουμε την πόλη…
        Μαλακίες τού Παϊσίου ήταν αυτές..κάποιοι λένε ότι ήταν απατεώνας και όργανο των Αμερικανών..η ιστορία θα δείξει

  2. Χριστινα 07/24/2016 @ 1:55 ΠΜ

    Για τον Ευφράτη ποταμό από το 2014 υπάρχει σχετικό αρθρο περι ξήρασης και κύματα μεταναστών στη Τουρκία, αλλού βρίσκεται το πρόβλημα. Ξυπνήστε και δείτε τους προδώτες του Εθνους μας. Και οι 300 ΕΞΩΩΩΩΩ

  3. ΠΑΝΑΝΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝ 07/24/2016 @ 3:12 ΠΜ

    Ο αρθρογράφος και καλοπροαιρετος να είναι κάνει ζημιά. …
    αν δεν είναι καλοπροαιρετος τότε απλά είναι άλλος ένας αντιχριστος – μασονος που θέλει να κάνει ζημιά. …

    Αν όντος συνέβαινε αυτό με το νερό θα το παθαινε και η Τουρκία και η Συρία και άλλες γειτονικές χώρες οπότε θα ανατρεπονταν οι προρρησεις όπως έχουν ειπωθεί από τους πραγματικούς εκπροσώπους του Θεού. … όλοι θα πέθαιναν από ραδιενεργεια και εδώ αλλά και στις γειτονικές χώρες. .

    Έχει ειπωθεί από στρατιωτικούς ότι κατά την επίθεση των Τούρκων, πράκτορες τους θα ρίξουν συγχρόνως παραλυτικο υγρό στο νερό του Μαραθώνα. Αυτή αποτελεί ίσως μια λογική εξήγηση για την επαλήθευση της προρρησης ότι θα αδειάσει η Αθήνα σε μια νύχτα. … πάντα όμως με συνδυασμενο ξεσηκωμο και του “ρεμπελου”…

    Η πρόχειρη συρραφη των προρρησεων από άτομα που έχουν έλλειψη κρίσης, συνδυασμού γεγονότων αλλά και έλλειψη λογικής δημιουργούν πανικό αλλά και απαξίωση των δώρων του Θεού προς τους πιστούς για τις δοκιμασίες που έρχονται. Με λιγα λόγια βούτυρο στο ψωμί των αντιχριστων και της μασονιας. ..

  4. ΑΝΩΝΥΜΟΣ 07/24/2016 @ 3:38 ΠΜ

    ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΒΑΡΔΑΚΙΕΣ

  5. Ελεος με τις προφητείες ανάλογα με την περίσταση. Φτάνει πιά

  6. Συνάντησα μια ομάδα Τούρκων απο την Πόλη που κυνηγώντας pockemon είχαν φτάσει στα Εξαμιλια στην Κορινθο και πεινασμένοι όπως ηταν είχαν σταματησει σ ένα μνημόσυνο όπου έφαγαν κολυβα και όσα έμειναν τα ειχαν σε σακουλάκια στο ζωνάρι.

  7. Η λέξη κλειδί εδώ είναι : ΑΝΑΜΟΝΗ
    αναμένετε να βγουν οι προφητείες αληθινές.

  8. Ανώνυμος 07/24/2016 @ 9:26 ΠΜ

    Ολα αυτα γινονται για να αγορασουμε φιλτρα νερου.

    • αποτελεί … την τάξη των σύγχρονων καπιταλιστών, που είναι κάτοχοι των βασικών μέσων …

  9. Ανώνυμος 07/24/2016 @ 10:03 ΠΜ

    ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΣΠΕΡΝΕΤΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ…..ΩΣ ΠΟΤΕ ?

    • ΠΑΝΑΝΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝ 07/24/2016 @ 3:16 ΜΜ

      Φοβούνται οι άσχετοι, οι απιστοι και οι δηλοί…… ως πότε;

      • ΜΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΩΡΕ "ΕΛΛΗΝ" 07/24/2016 @ 7:06 ΜΜ

        ΔΕΙΛΟΙ….ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΛΟ!!!
        ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΟΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!

        • ΠΑΝΑΝΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝ 07/25/2016 @ 12:51 ΠΜ

          Μη μου βάλεις κακό βαθμό που μου ξέφυγε κύριε….

          Άντε ρε ψοφίμι να δουλέψεις για 400 ευρώ και να γλείφεις και τα παπούτσια τους και μετα να διορθώσεις έμενα…. Μη φοβάσαι… είμαι από αυτούς που πρόκοψαν και ας μου φεύγει και κανένα ορθογραφικό ‘’κύριε δάσκαλε’’…

  10. ΝΙΚΟΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ 07/24/2016 @ 10:03 ΠΜ

    ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΝΕΙ 100.000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΑΜΟΙΒΗ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ.
    ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΩ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΔΙΝΕ ΑΜΟΙΒΗ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΤΟΝ ΕΒΑΖΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΩ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΑΜΠΟΤΑΡΙΣΤΕΙ. http://www.camelot.gr/kanates-filtra-nerou-times/

  11. Ανώνυμος 07/24/2016 @ 11:07 ΠΜ

    Τελικα θα αποφασίσει ο θεός σας από τι θα καταστρέψει τους Έλληνες?? Απο σεισμο ή από ραδιενέργεια?? Αναποφασιστο τον βλέπω τον παναγαθο πανευσπλαχνο κλπ Στην επομενη προφητεία-μαλακια αντε και γ@μηθητε

    • Μα καλά ο θεός ο Δίας τι κανει? Δεν βλέπει οτι η Ελλαδα καταστρέφεται?καπνίζει αργιλέ στο Σείριο με τον Ποσειδώνα?

      • Ανώνυμος 07/24/2016 @ 6:39 ΜΜ

        Μπαα και αυτός αναποφασιστος είναι. Να κατέβω να μην κατέβω αυτό σκέφτεται συνεχεια και δεν παει παραπέρα.

  12. Καλημερα

    με ολα αυτα που διαβαζω για το Αγιο Ορος γινομαι ολο και πιο βεβαιος πως απο τοπος προσευχης καταντησε μαντειο των Δελφων!!!

    ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΣΥΒΥΛΛΕΣ !!!

    βεβαια εχουμε και τα ” ἥξεις ἀφήξεις οὐκ ἐν πολέμῳ θνήξεις ”

    δηλαδη απο το δεν θα ακουμπησουν μια τριχα των ελληνων ενω στην περιοχη θα γινεται της πουτανας [γιατι θα μπουκαρει το ξανθο γενος να μας σωσει και να μας δωσει την Πολη και την Αγια Σοφια] ,
    φτασαμε στην απολυτη καταστροφη ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΝΑΤΟ!!!!

    διαβαστε και εσεις ,κοπια απο τα λογια του φωτισμενου γεροντα

    ”Δεν θα πάρουμε μέρος στα γεγονότα της πόλης γιατί το ΝΑΤΟ δεν θα μας βοηθήσει με τα μεμέτια!!!!! ”

    οπως βλεπετε και εσεις, ο μοντερνοι μαντεις δεν ασχολουνται πλεον με το ΞΑΝΘΟ ΓΕΝΟΣ που ηταν το ψωμοτυρι των παλαιων , αλλα με το ΝΑΤΟ!!!

    Υγ

    θα ηθελα να πληρωφορησω τους ιερεις του νεου μαντειου του Ορους οτι στην περιοχη του Ευφρατη γινεται της πουτανας απο την δεκαετια του 90 οταν μπουκαρανε τα αμερικανα και κανανε καλοκαιρινη ολη αυτην την περιοχη!!!

    κρατη διαλυθηκαν απο τους αμερικανους, καινουρια κρατη που στηνονται απο τους αμρικανους,,ποταμοι αιματος και εκατομβες θυματων απο ιρακινους ,κουρδους ,συριους ,τουρκμενους και εσχατως απο ρωσους και κανιβαλους του ISIS…

    δεν μας ειπε κανα καινουριο το νεο-μαντειο του Ορους..αν γινει και κανα μπαμ μεγαλυτερο απο οτι εχει γινει μεχρι τωρα κατι τρεχει στα γυφτικα…

    • ΚΟΥΛΟΥΒΑΧΑΤΑ 07/24/2016 @ 1:45 ΜΜ

      ΑΝ ΚΑΙ ΒΡΩΜΑΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ, ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!

    • ΠΑΝΑΝΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝ 07/24/2016 @ 3:37 ΜΜ

      Ποιος σου είπε ότι όλοι οι παπάδες στο Άγιο Όρος είναι πιστοί;

      ποιος σου είπε ότι οι μασονοι δεν έχουν αλωσει και μεγάλο μέρος του Αγίου Όρους;

      Ποιος σου είπε να πιστεύεις ότι γράφει ο κάθε οβραιοπροσκυνημενος παπάς;

      Ποιος σου είπε ότι όλοι οι παπάδες είναι σχετικοί με τα γεωπολιτικα δρώμενα;

      Ποιος σου είπε να μην έχεις ψάξει μόνος σου την αλήθεια όταν προφέρεται απλόχερα υλικό στο ίντερνετ ;

      Ποιος σου είπε να λογαριαζεις για σωστό κάθε άρθρο που αναρταται από κάθε τυχαρπαστο;

      Ποιος σου είπε ότι αυτό ακριβώς δεν επιθυμούν οι μασονοι; δηλαδή να σε βρουν αδιάβαστο και απροετοιμαστο οι οβριοι σε αυτα που έρχονται για να σε καταπιουν αμέσως και να πετύχουν γρήγορα τους στόχους τους;

      Καλά πας χαπατο. …καταπιες και το αγκιστρι ….

      Καλή τύχη. …

      ????

    • ΜΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΕΛΩΝΗ 07/24/2016 @ 7:04 ΜΜ

      ΠΛΗΡΩΦΟΡΩ….ΝΕΟ ΡΗΜΑ. ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΩ+ΦΕΡΩ;
      ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΕΞΕΙ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΣΟΥ ΑΘΕΕ ΕΛΛΑΔΙΤΗ.

      • ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ Η ΛΕΞΙΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΟΜΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑΝ?
        ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΔΥΟ ΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΣΦΟΡΟ?
        ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΥΤΟ,ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΟΥΣΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!
        ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΣΥ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ.

    • Κάτι παρόμοιο λέω κι εγώ φίλε μου και δεν ξέρω αν με “πιάνουν” μερικοί..συμβαίνει κάπου ένα γεγονός ιδιαίτερης μορφής και ξαφνικά “ξεφυτρώνει” μια προφητεία που έχει σχέση με αυτό χωρίς πριν να είχε ακουστεί τίποτα…
      Θυμάσαι το αεροπλάνο των Μαλαισιανών Γραμμών που είχε εξαφανιστεί τον Μάρτιο τού ’14; Για ψάξε στο youtube να βρεις βίντεο με προφητείες που σχετίζονταν με αυτό..να δεις τι έλεγαν κάποιες “προφητείες τού κώλου” για τούς σχιστομάτηδες και το σιδερένιο πουλί που εξαφανίστηκε κλπ κλπ..μέχρι να συμβεί αυτό το γεγονός, ποτέ δεν είχε ξαναακουστεί παρόμοια προφητεία..και ο νοών νοείτο…

    • ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΡΕ ΦΙΛΕ,ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΣΚΟΥΡΑ ΕΚΕΙ ΕΤΡΕΧΑΝ,ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΝΑΠΟΘΕΤΑΝ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΤΟΥΣ!!
      ΠΡΩΤΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ,ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ!!!
      ΜΗΝ ΚΥΤΤΑΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΜΑΓΚΕΣ ΑΣΗΚΩΤΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΒΑΡΗΔΕΣ!!!
      ΜΟΛΙΣ ΘΑ ΣΦΙΞΟΥΝ ΤΑ ΓΑΛΑΤΑ,ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ!!
      Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΝΑ ΜΕ ΛΥΠΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΕΛΕΛΗΣΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΩ,ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!!
      ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΛΑΒΕ,ΠΡΟΛΑΒΕ.

  13. Ο κάθε ΤΡΕΛΛΟΣ με την…..ΤΡΕΛΛΑ ΤΟΥ.

  14. Ο Σεισμός προς συμμόρφωσιν,
    η Πείνα προς επίγνωσιν
    ο Πόλεμος προς κάθαρσιν.

  15. ΓΙΑΤΙ ΜΩΡΕ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΛ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΚΑΛΟΓΕΡΩΝ,ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΕΡΟΝΤΑΔΩΝ?
    ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΧΕΤΕ ΣΑΝ ΘΕΟ ΣΑΣ ΤΟ ΕΓΩ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!!!
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΤΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ,ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ,ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ?
    ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ!!!
    ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ Ν ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΑΛΑΤΕ ΤΗΝ ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ ΣΑΣ!!!
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΕΣΑΣ,ΖΗΣΤΕ ΤΗΝ ΖΩΟΥΛΑ ΣΑΣ ΕΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ,ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ.

  16. Ανώνυμος 07/24/2016 @ 12:12 ΜΜ

    βγαίνει ο καθένας και λέει διάφορα
    και ο κάθε άσχετος μιλά για προφητείες και για ερμηνεία των προφητειών
    η ουσία είναι μετάνοια, εξομολόγηση, και όσο προλαβαίνουμε να δείχνουμε αγάπη και συμπόνοια και ελεημοσύνη

  17. ΜΟΝΗ…..ΙΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΟΝΟΜΑ ΜΟΝΗΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑς ΑΜΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΣΤΕΥΤΗ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ,ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟΥς ΚΡΥΨΙΝΟΥΣ ΠΙΑ.

  18. ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ 07/24/2016 @ 12:47 ΜΜ

    ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 1980 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΕΜΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ?

  19. Ανώνυμος 07/24/2016 @ 1:08 ΜΜ

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΨΕΥΔΕΣ ΑΡΘΡΟ, ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΕΣ.. ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΤΕ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΟΡΑΤΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΙΔΕΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ.

    ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ

  20. Ανώνυμος 07/24/2016 @ 1:38 ΜΜ

    ΡΕ ΓΙΑΧΒΕΔΙΤΙΣΑ, ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

  21. go go gav gav 07/24/2016 @ 1:46 ΜΜ

    αν εχει τυχει και παρατηρει καποιος τα σχολια μου στο καναλι θα δει οτι , οποτε το κανω , τηρω καποια “χαλαρη” σταση απεναντι σε καθε ποστ τις περισσοτερες φορες γιατι εχω μαθει να μην κατεβαζω αμασητο οτι μου σερβιρεται ,ποσο μαλλον για συνομωσιολογικα ποστσ που απο τη φυση τους δεν εχουν χειροπιαστα επιχειρηματα και τρανταχτες αποδειξεις επι το πλειστον. παρολα αυτα , θα ηθελα να πω και εγω κατι “ξεκουδουνο” που θυμηθηκα αφου διαβασα αυτο το αρθρο , αν και δε συμφωνω ως προσ τη συνδεση γεγονοτων που χρησιμοποιει. εχω δει αρκετες φορες ονειρο επιστρατευσης λογω εισβολης εχθρου απο τα βουνα των βορειων συνορων και μαζικες μετακινησεις εγχωριου πληθυσμου λογω αναστατωσης. Συγκεκριμενα σε ενα που αυτα ημουνα με αλλους 2 και ανεβηκαμε σε ενα υδραγωγειο το οποιο τωρα καταλαβα οτι ηταν στην αθηνα διοτι απο εκει κοιτουσαμε την πελοπποννησο (μιας καιδιαμενω θρακη με προβληματισε αυτο , οσο θα μπορουσε τελος παντων). Οριστε , ειπα και εγω την “μπουρδα μου” . Αλλα σας παρακαλω , μην τρελενεστε εδω μεσα. Αν σας αρεσει να ψαχνετε για βαθυτερα ερωτηματα της ανθρωποτητας , ψαξτε μεσο επιστημονικων στοιχειων και σταματηστε να τρωτε αμασητο οτι ατακα ειπε ο ταδε η ο ταδε και να πλαθετε ιστοριες στο κεφαλι σας και να καλλιεργειτε το φοβο. Και γενικα πορευτειτε μεσω τις δικη σας ερευνας και μετα συγκρινετε με οτι διαβαζετε και ακουτε. ευχαριστω

  22. Δημήτρης 07/24/2016 @ 2:52 ΜΜ

    Εξομολόγηση, προσευχή, Θεία Κοινωνία και ότι είναι να γίνει θα γίνει. Αν επιτρέψει ο Κύριος κάτι να γίνει θα γίνει γιατί δεν κατοικεί ο Θεός μαζί μας. Ξεφύγαμε και τον απομακρυναμε. Ξεχάσαμε τα Ιερα και τα οσια και η αμαρτία μας και το εγώ μας μέχρι και αντιχριστους μας έφερε να μας κυβερνούν. Οι γεροντες του Όρους προσεύχονται και έχουν πνευματική ζωή. Τους επιτρέπει ο Θεός να βλέπουν οράματα και προορισεις και εκείνοι με τη σειρά τους τα λένε σε εμάς τους απομακρυσμενους από την προσευχή μήπως και μας ταρακουνησουν και επιστρέψουμε. Τώρα αν κάποιοι δεν θέλουν να πιστεψουν ας μην πιστεψουν. Και ο Άγιος Παισιος τα έλεγε και δεν τονππίστευαν τότε. Βγαίνουν πολλά και δεν έχουμε τίποτα να πούμε για την Αγιοσυνη αυτού του ανθρώπου. Πριν όμως βγει ο καθένας από εμάς να πει κάτι για τους μοναχούς και τους καλογερους του Όρους καλό θα ήταν να πάει κάποιος μέχρι τα καρουλια του Αγίου Όρους να καταλάβει την απλότητα και τον εναρετο βιο αυτών των ανθρώπων. Αλλά έχουμε γίνει όλοι παντωγνωστες και κρίνουμε για αυτά που σεν έχουμε δει και ζήσει. Επιστροφή στην αληθινή ορθόδοξη πίστη για να δούμε την αλήθεια. Καλησπέρα σε όλους.

    • ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΕ,ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΕΙ?
      ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΘΕΟΝ ΤΟ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!!!
      ΟΤΙ ΚΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΙ Ν ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΤΟ ΛΟΙΔΩΡΟΥΝ ΤΟ ΓΕΛΟΥΝ,ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ,ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΟ ΥΒΡΙΖΟΥΝ!!!
      Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ ΑΔΕΛΦΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΝΩΕ,ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΥΣΕ,ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΛΙΠΑΡΟΥΣΕ,ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ,ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ,ΑΥΤΟΙ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ!!!
      ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΠΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΣΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΑΠ ΤΗΝ ΝΑΖΑΡΕΤ,Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ,ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΚΙΒΩΤΟ,ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΝ,ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΠΑΙΖΑΝ ΤΟΝ ΝΩΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ!!!
      ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΕΚΑΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ!!!
      ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΔΑΝ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ,ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΠΙΑ ΗΤΑΝ ΑΡΓΑ!!!
      ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΕΡΜΗΣ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ,ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ.
      ΜΗΝ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΑΣΚΛΗΠΙΕ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟΝ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ,ΘΑ ΡΘΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ,ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΝ ΘΑ ΛΕΝΕ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ Μ ΑΥΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΟΣ,ΤΟ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ,ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΝΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ.
      ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Η ΖΩΗ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ,ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ Η ΑΓΑΠΗ,Η ΣΥΜΠΟΝΟΙΑ,ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ,ΔΛΔ ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ.
      ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΦΙΛΕΥΣΠΛΑΧΝΟ,ΠΟΛΥΕΛΑΙΟ,ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΣΥΜΠΟΝΟΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΑΣΜΑ ΤΟΥ!!!ΞΕΧΝΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕΥΣΠΛΑΧΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΛΑΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΟΟΥΝΤΕΣ,ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΔΙΚΑΙΟΣ.
      ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ,ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ,ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΥΧΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ.
      ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΑΥΤΑ,ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ.
      ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕΙ ΕΓΩ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ,ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΟΙΔΩΡΟΥΝ,ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΧΥΔΑΙΟΙ,ΜΕ ΟΛΥΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΑΔΕΣ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΖΗΤΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ,ΑΛΛΑ ΑΠΛΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ!!!MHΠΩΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ.
      ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΣΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ,ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ.

      • Ανώνυμος 07/24/2016 @ 9:33 ΜΜ

        ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΦΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΩΣΤΑ.

        • ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΑΝ ΜΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΓΙΩΤΑ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΕΨΙΛΟΝ ΓΙΩΤΑ.
          ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ?ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΕ ΓΙΩΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΜΕ ΕΨΙΛΟΝ ΓΙΩΤΑ.
          ΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ?
          ΑΠΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ,ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!!
          ΜΠΟΡΕΙΣ?

      • Ανώνυμος 07/24/2016 @ 10:24 ΜΜ

        Αναφερεσαι σε ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ και απο κατω κανεις και το αναλογο σχολιο . Δεν λεω να μην πιστευεις αλλα ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΩΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ Κρατα αγορι μου τις αρχες και τις αξιες της ορθοδοξης ΠΙΣΤΗΣ οπως οφειλουμε να κανουμε ολοι ,και ΒΑΛΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ .Εκτος αν νομιζεις οτι τα ξερεις ολα …και κατι αλλο ΕΙΣΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ το οποιο σημαινει την μετ’ εγωισμού και εμπάθειας προσήλωση σε κάποιες αντιλήψεις, ανεξάρτητα απ’ το αν αυτές είναι ορθές ή όχι.ΞΥΠΝΑ ΒΑΣΙΛΗ με τετοια συμπεριφορα δεν παμε μπροστα ..

        • ΜΑΛΙΣΤΑ,ΔΛΔ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?
          ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙ ΣΕ ΧΩΡΙΖΕΙ ΕΣΕΝΑ ΑΠ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΧΡΙΣΤΟ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ?
          Η ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΤΡΥΠΑΚΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΝΕΝΑΝ ΘΕΟΝ,ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ ΤΟΝ ΘΕΟΝ?
          ΑΥΤΟ ΑΛΗΘΕΥΕΙ Η ΟΧΙ?
          ΕΠΙΣΗΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ,ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ ΒΕΒΑΙΩΣ,ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΟΜΑΔΑ?Η ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΜΟΔΑ?
          ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΛΦΑΒΗΤΟ,ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ,ΠΕΣ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΞΕΚΙΝΑΣ ΑΠ ΤΟ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠ ΤΟ ΚΑΠΠΑ?
          ΓΙΑΤΙ Ο ΧΡΕΙΣΤΟΣ,ΚΑΙ ΑΣΕ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ,ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΜΟΥ,ΛΕΕΙ ΕΓΩ ΕΙΜΙ ΤΟ ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ΩΜΕΓΑ!!!
          ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ?
          ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΨΕΜΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΩΜΗ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ,ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ.
          ΦΙΛΕ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΧΡΙΣΤΟΙ,ΔΛΔ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΙ,ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ!!!
          ΓΙΑΤΙ Ο ΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ,ΕΙΤΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.
          ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΦΕΡΕΙΣ ΟΝΟΜΑ ΧΡΕΙΣΤΟΣ,ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΛΔ Ο ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ,ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝ,ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ?
          Ο ΕΧΩΝ ΝΟΥΝ ΝΟΕΙΤΩ,ΚΑΙ Ο ΕΧΩΝ ΩΤΑ ΑΚΟΥΕΤΩ!!!
          ΧΡΙΣΤΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ,ΚΑΤΑ ΧΑΡΙΝ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ!!!ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΕΝΙΑΙΟΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ.
          ΠΡΩΤΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ,ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.

          • προς croif 07/25/2016 @ 7:49 ΠΜ

            croif ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ . Παραθετω απο το βημα της Ορθοδοξιας .[ ὸ ὄνομα Χρίστος παράγεται ἀπὸ τὸ χριστὸς (κεχρισμένος καὶ ὁ φέρων τὸ χρίσμα καὶ ἄρχ. ἔλλ. ρῆμα: χρίω). Χρησιμοποιήθηκε ὡς ἐπιθετικὸς προσδιορισμὸς τῆς λέξης Ἰησοῦς (Ἰησοῦς Χριστός). Ἄρχικα, ἡ λέξη “χριστός” προσδιόριζε ὁτιδήποτε ἔχει ἐπαλειφθεῖ μὲ μύρο ἢ ἀλοιφὴ καὶ χρησιμοποιήθηκε γιὰ νὰ μεταφραστεῖ ἡ ἑβραϊκὴ λέξη masiha, Μεσσίας (: μτφ χριστός, ὁ ἀλειμμένος μὲ εἰδικὸ ἔλαιο, ποὺ προέβλεπε ὁ ἑβραϊκὸς νόμος γιὰ τοὺς ἱερεῖς). Ἔτσι ἡ ἑλληνοεβραϊκὴ φράση Ἰησοῦς Χριστός δηλωνει τὸν κεχρισμένο ἀπὸ τὸ Θεό, τὸν Σωτήρα (πβ. Ἰωάνν. 1,41: εὐρήκαμεν τον Μεσσίαν, ὃ ἐστὶν ἑρμηνευόμενον τὸν Χριστόν). http://www.vimaorthodoxias.gr/perizois/item/8054-xristos-i-xristos-ti-simainei-i-leksi-xristos ΑΥΤΑ ΛΕΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ….Ας ξαναδουμε τι λες εσυ [ΧΡΕΙΣΤΟΣ,ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΛΔ Ο ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ,ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝ…] … …. .. Ιησου ΧΡ[Ι]ΣΤΟ τον αποκαλουν τα ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ οι ΜΑΘΗΤΕΣ του οι ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ολοι οι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ και ολες οι ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ —-ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ —ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ? ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΦΘΕΙΡΕΙΣ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥΣ ΨΕΥΤΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ?ΠΑΨΕ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ …ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΜΕΣΣΙΑ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΑ ……….Γραφεις μετα το σχολιο μου [ΜΑΛΙΣΤΑ,ΔΛΔ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?] ΠΑΨΕ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ …Και γραφεις παρακατω [ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙ ΣΕ ΧΩΡΙΖΕΙ ΕΣΕΝΑ ΑΠ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΧΡΙΣΤΟ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ] Εγω δεν εχω ΑΥΤΟΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΜΕΣΣΙΑΣ ,ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΣΩΤΗΡΑΣ …ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ..Που αρεσει που παρακατω γραφεις [Ο ΕΧΩΝ ΝΟΥΝ ΝΟΕΙΤΩ,ΚΑΙ Ο ΕΧΩΝ ΩΤΑ ΑΚΟΥΕΤΩ!!] …Ειτε δεν εχεις μυαλο και αυτια ΕΙΤΕ εισαι ενας ΔΙΑΦΘΟΡΕΑΣ που σημαινει [ Αυτος που ασκεί κακή επιρροή στους άλλους]…Τα υπολοιπα θα στα πω αργοτερα .

      • Ανώνυμος 07/25/2016 @ 10:18 ΠΜ

        croif ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ . Παραθετω απο το βημα της Ορθοδοξιας .[ Τὸ ὄνομα Χρίστος παράγεται ἀπὸ τὸ χριστὸς (κεχρισμένος καὶ ὁ φέρων τὸ χρίσμα καὶ ἄρχ. ἔλλ. ρῆμα: χρίω). Χρησιμοποιήθηκε ὡς ἐπιθετικὸς προσδιορισμὸς τῆς λέξης Ἰησοῦς (Ἰησοῦς Χριστός). Ἄρχικα, ἡ λέξη “χριστός” προσδιόριζε ὁτιδήποτε ἔχει ἐπαλειφθεῖ μὲ μύρο ἢ ἀλοιφὴ καὶ χρησιμοποιήθηκε γιὰ νὰ μεταφραστεῖ ἡ ἑβραϊκὴ λέξη masiha, Μεσσίας (: μτφ χριστός, ὁ ἀλειμμένος μὲ εἰδικὸ ἔλαιο, ποὺ προέβλεπε ὁ ἑβραϊκὸς νόμος γιὰ τοὺς ἱερεῖς). Ἔτσι ἡ ἑλληνοεβραϊκὴ φράση Ἰησοῦς Χριστός δηλωνει τὸν κεχρισμένο ἀπὸ τὸ Θεό, τὸν Σωτήρα (πβ. Ἰωάνν. 1,41: εὐρήκαμεν τον Μεσσίαν, ὃ ἐστὶν ἑρμηνευόμενον τὸν Χριστόν). http://www.vimaorthodoxias.gr/perizois/item/8054-xristos-i-xristos-ti-simainei-i-leksi-xristos ΑΥΤΑ ΛΕΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ….Ας ξαναδουμε τι λες εσυ [ΧΡΕΙΣΤΟΣ,ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΛΔ Ο ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ,ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝ…] … …. .. Ιησου ΧΡ[Ι]ΣΤΟ τον αποκαλουν τα ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ οι ΜΑΘΗΤΕΣ του οι ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ολοι οι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ και ολες οι ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ —-ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ —ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ? ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΦΘΕΙΡΕΙΣ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥΣ ΨΕΥΤΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ?ΠΑΨΕ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ …ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΜΕΣΣΙΑ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΑ ……….Γραφεις μετα το σχολιο μου [ΜΑΛΙΣΤΑ,ΔΛΔ ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?] ΠΑΨΕ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ …Και γραφεις παρακατω [ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙ ΣΕ ΧΩΡΙΖΕΙ ΕΣΕΝΑ ΑΠ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΧΡΙΣΤΟ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ] Εγω δεν εχω ΑΥΤΟΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΜΕΣΣΙΑΣ ,ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΣΩΤΗΡΑΣ …ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ..Που αρεσει που παρακατω γραφεις [Ο ΕΧΩΝ ΝΟΥΝ ΝΟΕΙΤΩ,ΚΑΙ Ο ΕΧΩΝ ΩΤΑ ΑΚΟΥΕΤΩ!!] …Ειτε δεν εχεις μυαλο και αυτια ΕΙΤΕ εισαι ενας ΔΙΑΦΘΟΡΕΑΣ που σημαινει [ Αυτος που ασκεί κακή επιρροή στους άλλους]…Τα υπολοιπα θα στα πω αργοτερα .

        • ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ,ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ.
          ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΓΩ ΑΠΑΡΝΟΥΜΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΘΕΟΝ?
          ΟΜΩΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ,ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΧΙ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΛΟΥΠΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΕΙΣΤΟΥ,ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΩ Σ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ,ΑΛΛΑ ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΑΣ ΚΑΚΙΑ,ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΣΤΑ ΚΑΛΟΥΠΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ!!!
          ΑΚΟΥ ΑΔΕΛΦΕ,ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΣΚΕΨΗ,ΟΜΩΣ ΤΟ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ,ΚΑΙ ΑΧΩΡΙΣΤΟΣ,ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΗΡ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ,ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΤΗΡ,ΑΡΑ Ο ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ,ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝ!!!Η ΜΗΠΩΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ Μ ΑΥΤΟ?ΔΛΔ ΟΤΙ Ο ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΑΠ ΤΗΝ ΝΑΖΑΡΕΤ?ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
          ΑΝ ΟΜΩΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΠΑΤΗΡ ΚΑΙ ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΑ ΑΓΙΑ ΠΡΩΣΩΠΑ Σ ΕΝΑ,ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙΣ?
          ΕΓΩ ΔΕΝ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ,ΠΕΡΑ ΑΠ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ,ΔΛΔ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
          ΑΝ Σ ΑΥΤΟ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΣΟΥ.
          ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΣ,Η ΧΡΕΙΣΤΟΣ,ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΒΑΙΝΕΙΣ,ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ,ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ ΓΙΑΤΙ,Ο ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΛΟΓΟΣ ΗΡΘΕ ΟΝΤΩΣ ΩΣ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ,ΜΟΝΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΥ Ο ΠΑΤΗΡ ΚΑΙ Ο ΥΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!!!
          ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ,ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΩΣ ΕΒΡΑΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΝ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΛΟΓΟΝ,ΙΗΣΟΥΝ ΑΠ ΤΗΝ ΝΑΖΑΡΕΤ.
          ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΡΘΕ,ΟΝΤΩΣ ΩΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ,ΚΑΙ ΛΟΙΔΩΡΗΘΗ,ΚΑΙ ΕΒΑΣΑΝΙΣΘΗ,ΚΑΙ ΕΣΤΑΥΡΩΘΗ,ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΗΘΗ,ΑΛΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΩΣ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ!!!
          ΑΝΕΛΗΦΘΗ ΟΜΩΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ,ΟΧΙ ΠΙΑ ΩΣ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ,ΑΛΛΑ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ!!!
          ΑΡΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ,ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ Ο ΚΕΧΡΙΣΜΕΝΟΣ,Η Ο ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ,Η ΜΥΡΩΜΕΝΟΣ,ΟΤΑΝ ΠΙΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ,ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΕΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΩΣ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΚΡΙΝΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟΥΣ ΩΣ ΜΟΝΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣ.
          ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ,ΛΕΓΟΝΤΑΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ,ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΙΟΝ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΑΣ.
          ΟΥΔΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ Ο ΥΙΟΣ,ΚΑΙ ΟΥΔΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΙΟΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ Ο ΠΑΤΗΡ,ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΥΙΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ.
          ΑΝ ΕΣΥ ΜΕ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ,ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΕΣΕΝΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΟΥ.
          ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΕΚΟΜΑΙ,ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ,ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΘΑ ΕΛΘΩ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΥΤΤΑΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΒΛΕΠΕΤΕ!!!
          ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΜΗΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ,ΔΕΝ ΟΡΙΖΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ?ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΩΣ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΟΝΤΑ?ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΝΔΟΞΗ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΟΞΗΣ ΤΟΥ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ,ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΟΣ?
          Ο ΙΗΣΟΥΣ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ/ΞΕΧΝΑΣ ΟΜΩΣ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ,ΔΙ ΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΓΕΝΝΕΤΟ,ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠ ΟΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.
          ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΑΡΧΩΝ Ο ΩΝ!!!
          ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ,Σ ΟΠΟΙΟΝ ΝΑΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙΣ,ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΦΩΤΕΣΤΕΦΑΝΟ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΩΝ,ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ,Ο ΩΝ?
          ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΕΛΩ Σ ΑΥΤΟ,ΚΑΙ ΑΣΕ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΖΩ ΣΤΗΝ ΠΛΑΝΗ.
          ΑΛΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΚΟΥΡΑΣΑ Μ ΑΥΤΑ,ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΡΟΜΕΡΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΔΩΡΗΤΗ ΜΑΣ,ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ,ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΧΗ ΤΟΥ,ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΑΠ ΤΟ ΑΥΞΑΝΕΣΘΕ,ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΠΛΗΘΥΝΕΣΘΕ,ΚΑΙ ΠΗΡΑΜΕ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΚΑΤ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ,ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΣΑΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΧΗ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ,ΔΛΔ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΜΟΙΟΙ Μ ΕΚΕΙΝΟΝ!!!
          ΑΦΗΣΑΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ!!!
          ΠΗΡΑΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ,ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΕΡΑΙΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘ ΟΜΟΙΩΣΙΝ!!!
          ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ,ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ,ΚΑΙ Ν ΑΠΛΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΕΚΕΙΝΟΝ,ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΕΓΩ ΜΑΣ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΕΜΕΙΣ!!!
          ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ,ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΕ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΣ,ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΑ,ΑΛΛΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΕΥΝΩ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ,ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ,ΓΙΑΙΤ ΩΣ ΑΤΕΛΕΣ ΩΝ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΛΑΘΗ,ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΝΕΦΥΣΗΣΕ ΠΝΟΗΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ,ΙΗΣΟΥΣ ΑΠ ΤΗΝ ΝΑΖΑΡΕΤ,ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ.
          ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.

          • Ανώνυμος 07/26/2016 @ 2:14 ΠΜ

            Η Αγια Γραφη, οι χριστιανοι, και η εκκλησια, ομολογουν αυτον ΙΗΣΟΥ ΧΡ[Ι]ΣΤΟ που σημαινει ΙΗΣΟΥΣ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ……………..
            Εσυ τον ονομαζεις ΙΗΣΟΥΣ ΧΡ[ΕΙ]ΣΤΟΣ που ΣΗΜΑΙΝΕΙ ?

        • ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΥΠΑΡΧΩΝ,Ο ΩΝ.
          ΑΠΛΟ ΕΙΝΑΙ.

          • Ανώνυμος 07/26/2016 @ 7:30 ΜΜ

            Ιησους [Χριστος=σωτηρας]
            ΕΣΥ ΛΕΣ Ιησους [Χρ[ει]στος =ο υπαρχων ]
            ΕΡΩΤΗΣΗ .ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΟΤΙ Η ΛΕΞΗ ΧΡ[ΕΙ]ΣΤΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΥΠΑΡΧΩΝ?

          • ΚΥΤΤΑ ΤΟ ΦΩΤΟΣΤΕΦΑΝΟ ΤΟΥ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΕΠΑΝΩ,ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΟΣ Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ.

          • Ανώνυμος 07/27/2016 @ 10:50 ΜΜ

            ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ? Αποκαλεις τον θεο ΧΡ[ΕΙ]ΣΤΟ και υποστηριζεις οτι ΧΡ[ΕΙ]ΣΤΟΣ σημαινει ο υπαρχων ..
            ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΟΤΙ Η ΛΕΞΗ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΥΠΑΡΧΩΝ ?

          • ΠΡΟΣ croif Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΣΟΥ ΓΙΑΤΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ C 07/29/2016 @ 1:33 ΠΜ

            Πες στον γιατρο σου που ειδες γραμμενο οτι η η λεξη ΧΡ[ΕΙ]ΣΤΟΣ σημαινει ο ΥΠΑΡΧΩΝ και εγω θα σε κανω καλα .Οι ψευδαισθήσεις δεν ειναι καλο σημαδι

        • Ανώνυμος 07/27/2016 @ 7:51 ΜΜ

          Ιησους [Χριστος=σωτηρας]
          ΕΣΥ ΛΕΣ Ιησους [Χρ[ει]στος =ο υπαρχων ]
          ΕΡΩΤΗΣΗ .ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΟΤΙ Η ΛΕΞΗ ΧΡ[ΕΙ]ΣΤΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΥΠΑΡΧΩΝ?

          • ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ Σ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ,ΝΑ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ!!!
            ΝΑ ΑΡΝΕΙΣΑΙ ΔΛΔ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΕΚΝΟ ΘΕΟΥ,ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΣΑΙ ΤΕΚΝΟΝ ΘΕΟΥ,ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ(ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΒΑΖΩ),ΕΙΝΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ,Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ.
            ΜΑΘΕ ΝΑ ΑΠΟΔΙΚΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ,ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΘΕΣΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΑ,ΑΦΟΥ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΟΜΟΣ ΓΝΩΣΗΣ!!!
            ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΑΦΟΥ ΨΑΞΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΩΣ ΑΠΟΔΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ 27 ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΙΚΟΣΙΤΕΣΣΑΡΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΕΜΑΣ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ.Ε

            ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΒΡΑΙΟΣ ΚΑΤ ΕΣΕ,ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΕΛΛΗΝ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ,ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΤΟΥΣ ΚΕΙΜΕΝΑ,ΑΦΟΥ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΗ.
            ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΧΡΗΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΝΤΕΙΩΝ,ΟΠΩΣ Π.Χ ΤΙΣ ΣΙΒΥΛΛΕΣ.

            Λάβετε και τας Ελληνικάς βίβλους. Επίγνωτε Σίβυλλαν, ως δηλοί ένα θεόν και τα μέλλοντα έσεσθαι.

            Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ.
            ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΑ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ.
            ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΩ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠ ΤΟΝ ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΝΤΑ ΘΕΟΝ ΛΟΓΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ.
            ΥΓ.
            ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΕΨΙΛΟΝ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ Ν ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΗΞΗΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

  23. Καθηγητης 07/24/2016 @ 2:57 ΜΜ

    Αυτό το άρθρο είναι καθαρό πρϊόν ΠΛΑΝΗΣ. Το πιο πιθανό είναι ότι ο αρθρογράφος δεν θυμάται η παράφρασε το μεγαλύτερο κομμάτι , η πάλι ο εμπνευστής της ένα λόγω προφητείας είναι πλανεμένους. Μην νομίζετε ότι δεν υπάρχει πλάνη και στο όρος. Παντού καιροφυλακτεί η πλάνη, γι αυτό ο Θεός μας έχει δώσει την κρίση ( διάκριση) για να διακρίνουμε την αλήθεια από την πλάνη. Όπως και να έχει τα πάντα είναι στην κρίση του Θεού, αν Αυτός επιτρέψει τότε αυτό που επιτρέπει γίνεται, και πάντα αποφέρει καρπούς και σωτηρία ανθρώπων. Τα υδραγωγεία, οι μονάδες παραγωγής ρεύματος, και οι μονάδες δημόσιας τάξης είναι στάνταρ στόχοι σε περίοδο πολέμου η διασαλευσης της τάξης, οπότε ο ένα λόγω εμπνευστής της ιστοριούλες αυτής λέει πράγματα τα οποία είναι γνωστά, σε περίοδο αποσταθεροποίησης, δεν μας λέει κάτι καινούργιο.
    Προσοχή λοιπόν, προςευχη, διάκριση και εμπιστοσύνη στον Θεο και όχι στους αλμπανηδες! Και προπαντός εγρήγορση !

  24. Ανώνυμος 07/24/2016 @ 3:46 ΜΜ

    Καλά τις προφητείες μόνον οι Έλληνες χριστιανοί τις γνωρίζουν; Νομίζετε πως οι πράκτορες και οι αλλόθρησκοι δεν τις γνωρίζουν;Συμφωνώ με ΜΑΚΕΔΟΝΑ και ΧΡΙΣΤΙΝΑ

  25. ειμαι πυρινικος υδραυλικος και θα τα φτιαξω ολα

  26. Συγνώμη αν ακοουστώ κακιά, αλλά δεν την παλεύω πια. Όχι άλλο κάρβουνο με τις προφητείες.
    Κι αν κρίνουμε από το μορφωτικό επίπεδο (“φωβήσω” με ωμέγα και ήτα έλεος δηλαδή), το πνευματικό πώς να’ναι?

    • ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ Η ΑΝΟΗΣΙΑ ΣΟΥ 07/25/2016 @ 12:41 ΠΜ

      Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΒΑΣΟΥΛΑ;
      ΣΤΗ ΝΟΤΙΑ ΑΦΡΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΑΡΧΑΙΝΤ ΜΑΘΑΤΕ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ. ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ.
      ΕΣΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΑΦΗΚΕΣ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΟΧΕΤΟ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΜΑΣ ΦΥΛΗΣ, ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ;
      ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΟΥΛΑ……ΚΑΤΑΝΤΙΑ (ΚΟΙΤΑ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ, ΔΕΙΓΜΑ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ)

      • Ανώνυμος 07/25/2016 @ 2:48 ΠΜ

        Κανονικά πρέπει να την λέμε κυρα-Βάσω. Το Βασούλα είναι όντως για τις παιδούλες!! χαχαχα

  27. Ο Ευφρατης οντος θα παιξει καποιο ρολο αλλα πριν να γινει αυτο εχει μια αλλη προφητεια ή μαλλον σειρα γεγονοτων προτεραιοτητα για να φτασει το ολο ως εκει αν φτασει κι ολας..

    Το σιγουρο παντος στην ολη υποθεση ειναι οτι δεν ηταν ο Χριστος αυτος που τους τα ειπε ολ αυτα.
    Οι προφητειες οσες γραφτηκαν να βγουν θα βγουν γιατι ετσι πρεπει αυτο ομως δε σημαινει οτι πρεπει να πιστευεται και στα παντα..
    Και κατι για τα σχολια καποιον και για τις ημερομηνιες που πεφτουν εξω θα σας προτεινα να το ψαξετε λιγο παραπανω με τη κινηση του χρονου γιατι ο χρονος δε κινειται στην ευθεια αλλα κανει κυκλους οποτε αυτη τη στιγμη θα μπορουσαμε να βρισκομαστε καπου στο παρελθον ισως σ ενα χρονο καθρεφτη..

    Κι οτι γυριζει πισω σημαινει οτι θα επαναληφθει παλι αυτη τη φορα ομως η καταληξη θα ειναι διαφορετικη..

  28. ΠΡΟΣ croif 07/27/2016 @ 8:03 ΜΜ

    ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ? Αποκαλεις τον θεο ΧΡ[ΕΙ]ΣΤΟ και υποστηριζεις οτι ΧΡ[ΕΙ]ΣΤΟΣ σημαινει ο υπαρχων ..
    ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΟΤΙ Η ΛΕΞΗ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο ΥΠΑΡΧΩΝ ?

  29. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 07/29/2016 @ 2:26 ΠΜ

    ΧΡΙΣΤΟΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΙΩ [ΑΛΕΙΦΩ ΜΕ ΛΑΔΙ Η ΜΥΡΟ], ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ. ΣΥΝΑΝΤΑΤΑΙ ΚΑΙ ΩΣ ΧΡΙΖΩ.
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΧΡΙΣΤΟΙ, ΚΑΤΑ ΔΕ ΤΗΝ ΒΑΠΤΙΣΗ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΧΡΙΕΙ, ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ”ΣΦΡΑΓΙΣ ΔΩΡΕΑΣ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΓΙΟΥ, ΑΜΗΝ”.
    Ο ΙΗΣΟΥΣ ΟΜΩΣ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΠΗΡΕ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΑΡΟΝΤΟΣ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
    ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΩ Η ΧΡΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΖΩ – ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΡΟΣΩΠΟ ΡΗΜΑ ΧΡΗ – ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ [Π.Χ. ΟΠΟΥ ΔΕΙ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΧΡΗ].
    ΡΗΜΑ ΧΡΕΙΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
    ΧΡΕΙΩΔΕΣ ΝΑΙ. ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΗ. ΧΡΕΙΑ = ΑΝΑΓΚΗ [ΑΝ Η ΧΡΕΙΑ ΤΕΣ ΚΟΥΡΤΑΛΕΙ – ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΥΜΝΟ].
    ΑΥΤΑ ΚΟΥΤΣΑ – ΣΤΡΑΒΑ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΙΝ ΣΑΡΑΝΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ.

  30. Αριστόδημος 02/23/2018 @ 8:35 ΠΜ

    Εμπιστοσύνη στον Άγιο και Πανάγαθο Κύριό μας έχω, σε εμάς, όλους τους νεοραγιάδες και τους νεογενιτσάρους που μας κατάντησαν, δεν έχω!

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*