Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

21:39 - 30/03/2017

Ο Γιαχβέ διψά για αίμα: Γένεσις

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Το ότι λεγόμενη “Παλιά διαθήκη” είναι βαμμένη στο αίμα είναι κάτι που δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει.

Αυτό το γνωρίζουν σχεδόν όλοι. Άθεοι, σκεπτικιστές, αγνωστικιστές, δυστυχώς όχι όμως και οι χριστιανοί όλων των δογμάτων, οι οποίοι δεν γνωρίζουν στη συντριπτική τους πλειοψηφία, τι λένε τα ιερά τους κείμενα. Ας υποθέσουμε λοιπόν, πως όλα όσα λέει η παλιά διαθήκη, η οποία ιστορικά αποτελεί Εβραϊκο μύθο που προήλθε από αντιγραφή και εμπλουτισμό παλαιότερων χαλδαϊκων-βαβυλωνιακών κειμένων, ισχύουν και πράγματι έγιναν.

Τι θα λέγατε να πάρουμε κατά λέξη το εβραϊκό κείμενο και να δούμε σε αριθμούς, πως μετριέται η «αγάπη» που αποπνέει για τους ανθρώπους ο Θεός των Εβραίων ; Ο θεός αυτός, να θυμήσουμε, -ιστορικά μιλώντας- πως εκτός από θεός των Εβραίων, “έγινε” απόλυτα εγκληματικά και θεός των χριστιανών τον 4ο αιώνα μ.Χ, όταν εντεταλμένα άτομα μέσα απο τη μαύρης μασονία εκτελώντας αποστολή σκοτεινών κέντρων εξουσίας, κατασκεύασαν τη θρησκεία της Ορθοδοξίας (διαβάστε εδώ περί αυτού.)

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με το “θεόπνευστον” εβραϊκο βιβλίο “Γένεσις” :

Κεφ 7, στ 23: «καὶ ἐξήλειψε πᾶν τὸ ἀνάστημα, ὃ ἦν ἐπί προσώπου τῆς γῆς, ἀπὸ ἀνθρώπου ἕως κτήνους καὶ ἑρπετῶν καὶ τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ, καὶ ἐξηλείφθησαν ἀπὸ τῆς γῆς· καὶ κατελείφθη μόνος Νῶε καὶ οἱ μετ᾿αὐτοῦ ἐν τῇ κιβωτῷ».

μτφ : και (ο Γιαχβέ) εξαφάνισε κάθε ζωντανή ύπαρξη επί της γης από ανθρώπου μέχρι των κτηνών και ερπετών και πτηνών του ουρανού· τα πάντα εξαφανίσθηκαν από το πρόσωπον της γης. Έμεινε δε μόνο ο Νώε και όσοι ήταν μαζί με αυτόν στην κιβωτό.

Αριθμός νεκρών : Άγνωστος.
____

Κεφ 19, στ 24: «καὶ Κύριος ἔβρεξεν ἐπὶ Σόδομα καὶ Γόμοῤῥα θεῖον, καὶ πῦρ παρὰ Κυρίου ἐξ οὐρανοῦ».

μφτ : Και ο Κύριος (Γιαχβέ) έβρεξε επάνω εις τα Σοδομα και Γομορρα θειάφι και έριξε από τον ουρανό φωτιά

Αριθμός νεκρών : Άγνωστος.
____

Κεφ 19, στ 26: «καὶ ἐπέβλεψεν ἡ γυνὴ αὐτοῦ εἰς τὰ ὀπίσω καὶ ἐγένετο στήλη ἁλός».

μφτ : Και ΄στράφηκε η γυναίκα αυτού προς τα πίσω, και έγινε στήλη άλατος.

Αριθμός νεκρών : 1.
____

Κεφ 38, στ 7: «ἐγένετο δὲ Ἢρ πρωτότοκος Ἰούδα πονηρὸς ἔναντι Κυρίου, καὶ ἀπέκτεινεν αὐτὸν ὁ Θεός».

μτφ : Έγινε δε ο Ηρ, ο πρωτότοκος γιός του Ιούδα πονηρός απέναντι στον Κύριο, και ο Θεός (Γιαχβέ) τον εθανάτωσε.

Αριθμός νεκρών : 1.
____

Κεφ 38, στ 9 γνοὺς δὲ Αὐνὰν ὅτι οὐκ αὐτῷ ἔσται τὸ σπέρμα, ἐγίνετο ὅταν εἰσήρχετο πρὸς τὴν γυναῖκα τοῦ ἀδελφοῦ αὐτοῦ, ἐξέχεεν ἐπὶ τὴν γῆν τοῦ μὴ δοῦναι σπέρμα τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ.

μτφ : Ο Αυνάν, γνωρίζε ότι το τέκνον,( που θα γεννιόταν από την επαφή του προς την γυναίκα του αδελφού του,) δεν θα ήταν δικό του, έτσι όταν έμπαινε σε αυτή (ερχόταν σε σεξουαλική επαφή μαζί της), άφηνε το σπέρμα του να χύνεται εις την γη, δια να μη δώσει τέκνον στον άτεκνο αδελφόν του.

Κεφ 38, στ 10 πονηρὸν δὲ ἐφάνη ἐναντίον τοῦ Θεοῦ, ὅτι ἐποίησε τοῦτο, καὶ ἐθανάτωσε καὶ τοῦτον.

μτφ : Πονηρό δε, φάνηκε στο Θεό(Γιαχβέ) ότι έκανε αυτό το πράγμα και τον θανάτωσε.

Αριθμός νεκρών : 1.

____

Ο Πραγματικός Αγαθός Δημιουργός που σύμφωνα με τους αρχαίους Έλληνες είναι τρισυπόστατος, ούτε τιμωρεί, ούτε και σκοτώνει. Όταν έζησε ανάμεσά μας για να μας διδάξει την αγάπη και να μας θυμίσει ποιοι είμαστε, καθώς τον σταύρωναν, μέσα στους πόνους του τρομερού μαρτυρίου είπε για τους σταυρωτές Του, τούτα τα λόγια : “Πατέρα, συγχώρεσέ τους, δεν ξέρουν τι κάνουν.” Δεν ζήτησε να αφανιστούν, ούτε να κατέβει φωτιά απ τον ουρανό και να τους κάψει, ούτε τους σκότωσε ο ίδιος ενώ μπορούσε.

Δυστυχώς, αψηφώντας κάθε λογική, υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που όντας άσχετοι ΄ή/και υποταγμένοι στο σκότος του μυαλού τους, συνεχίζουν με διαβολικό μένος να αδικούν τον Λυτρωτή Ιησού Χριστό και να τον κάνουν ένα με το σκοτεινό και μισάνθρωπο Γιαχβέ, που όπως φαίνεται από τα ίδια τα λόγια τις πράξεις και τη νοοτροπία του, είναι ο Σαμαέλ Σατανάς, τον οποίο ο ίδιος ο Χριστός ονομάζει άρχων του κόσμου τούτου.

Αφήστε τι δήθεν είναι το σωστό και το ορθό και ψάξτε να βρείτε εσείς τι πραγματικά είναι αλήθεια και τι όχι. Χρησιμοποιείστε το μυαλό σας, συγκρίνετε και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα.

Ο Χριστός δεν έχει να φοβηθεί καμία έρευνα, αφού Εκείνος είναι η Αλήθεια. Η Εβραιοχριστιανική θρησκεία δεν αντέχει κανένα έλεγχο, γιαυτό και αποτρέπει τους “πιστούς” από το να ψάξουν και να σκεφτούν ελεύθερα, διότι αν το κάνουν θα συνειδητοποιήσουν τα ψέματα της. Ο Χριστός, που δεν έχει κρύψει τίποτα μας καλεί να ερευνήσουμε τις γραφές, να αναρωτηθούμε, να αμφισβητήσουμε και όπως μας λέει :

Κατα Ιωάννην 8,32 καὶ γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν, καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς.

el.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (45)

  1. Ανώνυμος 03/30/2017 @ 9:52 ΜΜ

    μακαρονια με κιμα

  2. Επειδή η ηλιθότητα έχει βαρέσει σύννεφο, ο αριθμός των νεκρών δεν είναι άγνωστος: ΟΛΟΙ ΠΕΘΑΝΑΝ. ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ. Αν έχεις δυο νευρώνες που μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους και να κάνουν σπίθα, και διαβάσεις είτε την απολογία του Σωκράτη είτε τα λόγια του Ιησού θα διαπιστώσεις ότι τον ΠΡΩΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΟΥΔΕΙΣ ΤΟΝ ΓΛΙΤΩΝΕΙ. Ούτε καν ο Ιησούς το γλίτωσε το μαρτύριο. Δεν έσφαξε μόνο ο Θεός της ΠΔ όλο τον διεφθαρμένο παλιό κόσμο, το ίδιο έκανε και ο Δίας στον κατακλυσμό του Δευκαλίωνος. Αγράμματε. Ακόμα και ο Ιησούς έπρεπε να σταυρωθεί για να γευθεί το πικρό ποτήρι. Ναι, ο Πατέρας σταύρωσε τον Υιό του. Με καρφιά. Σε σταυρό! Ήταν βίαιος ο Θεός που σταύρωσε τον Ιησού; Τι δεν καταλαβαίνεις; Δια της λογικής, ναι, ο Θεός θα μας πάρει όλους και θα μας “σηκώσει” από αυτή τη γη δια του θανάτου. Γκέγκε; Εξ’ορισμού. Δεν το γλιττώνει κανείς! Είτε με Χριστό είτε χωρίς Χριστό. Αυτό είναι αποτέλεσμα απλής λογικής σκέψης αν έχεις δυο οκάδες μυαλό. Ο θάνατος του σώματος είναι μέρος της ζωής. Τώρα, το καλό που σου θέλω και εσένα (όπως και όλων των προηγούμενων) να διαλέξεις στρατόπεδο για να γλιτώσεις από τα χειρότερα διότι η οικονομία της Παλαιάς Διαθήκης δεν αλλάζει τον χαρακτήρα του Θεού. Το να παριστάνεις ότι πιστεύεις στον Χριστό, είναι άλλο από το να πιστεύεις πραγματικά στον Χριστό. Ο Ιησούς είναι το έλεος για όσους το δεχθούν τη ΧΑΡΗ, αλλά οι νόμοι είναι από τη φύση τους σκληροί, σε ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. Διότι ο Σωκράτης προειδοποίησε και για χειρότερα μετά θάνατον, ως ΠΡΟΙΟΝ ΔΙΚΑΙΟΥ. Το ίδιο είπε και ο Ιησούς. Το δεύτερο και σημαντικότερο ερώτημα είναι εκείνο της Βίας. Άλλο θάνατος και άλλο η βία. Ποιος σου έμαθε εσένα πως ο θάνατος και η βία είναι κάτι κακό; Ο Αριστοτέλης που ανέχθηκε τη δουλεία κανονικότατα; Ο Όμηρος που περιγράφει τα σπλάχνα πως συντρίβονται με το σπαθί; Ποιος έθεσε τον άγιο και την ειρήνη ως σύμβολο πολιτισμού; Η Γαλλική Επανάσταση που την έπνιξαν στο αίμα; Μήπως οι μαρξιστές που σκότωσαν 60.000.000 κόσμο; Από που και ως που έμαθες εσύ ότι η βία είναι κάτι κακό; Από ποιούς δασκάλους γεννήθηκες στην Ελλάδα; Από όσους έλεγαν πως ο “γιαχβέ” είναι κάτι κακό. Αγράμματε! Σε μανιπιουλάρει η γνωστή πρεσβεία που διαδίδει ακριβώς αυτό, τον Θεό ως “μέγα δικτάτορα”. Άντε διαβάστε καμιά εγκυκλοπαίδια να ξεστραβωθείτε. Αγράμματοι. Τον τελευταίο αιώνα μια ομιλία είναι που σημάδεψε τον πολιτισμό με τα πολιτικά δικαιώματα των μαύρων. Είναι η περιβόητη ομιλία του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ “I have a dream” που μεταδόθηκε παγκοσμίως, ως σύμβολο της ειρήνης και της συνύπαρξης. Και είναι εμπνευσμένη από τον “Γιαχβέ” της Παλαιάς Διαθήκης, κάνοντας επίκληση στα ρητά των προφητών! Ναι. Με αυτή τη διδασκαλία ελευθερώθηκαν οι μαύροι και αργότερα διεκδίκησαν τα δικαιώματά τους. Η ελευθέρωση των δούλων έγινε από τα ρητά της ΠΔ ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι και εικόνα του Θεού. Δεν είστε μόνο παράλογοι, είστε κάτι χειρότερο, είστε αγράμματοι.

    • Ο ορισμός του ότι να’ναι…

      • Αγαπητέ επειδή η αγραμματοσύνη έχει πλέον ξεφύγει κάθε όριο, όταν κρίνεις ένα θεολογικό κείμενο θέτεις ίδια μέτρα και ίδια σταθμά. Αν ο Θεός είναι “κακός” επειδή σκοτώνει, τότε γιατί είναι “καλός” αφού δολοφόνησε με βία τον γιό του τον Χριστό; Ή τα θρησκευτικά βιβλία ήταν ένα σωρό ανοησίες, επομένως τα απορρίπτεις συνολικά, ή έχουν μια λογική δομή και συνοχή την οποία αναζητάς. Έχουμε γεμίσει νεοπαγανιστικά μορφώματα (συμπεριλαμβανομένης της Χρυσής Αυγής) που ξαφνικά βλέπουν το φως το αληθινό. Βλέπουν μεγάλη αδικία στην ΠΔ χωρίς να μελετούν από που εμπνεύστηκαν όλοι εκείνοι που έφεραν θεσμούς δικαιοσύνης στην σύγχρονη ζωή μας. Δηλαδή αν η αδικία προκύπτει από όσους εμπνέονται από την ΠΔ, η δικαιοσύνη από ποιούς προέκυψε ιστορικά ως θεσμός; από όσους την απέρριψαν είδαν το “φως” και απέρριψαν την ΠΔ; Διότι αν είναι αλήθεια ότι η ΠΔ εμπνέει μίσος από τον Θεό, τότε γιατί η πιο γνωστή ομιλία ειρήνης του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ “I have a dream” εμπνεύστηκε από αυτόν τον “κακό γιαχβέ”; Κατάλαβες τώρα ή να στο ζωγραφίσουμε με μαρκαδοράκια να το καταλάβεις;

        • Ανώνυμος 03/31/2017 @ 1:22 ΠΜ

          ΣΕ ΒΛΑΜΕΝΟ ΜΙΛΑΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ. ΟΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟ ΑΘΛΙΟ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΠΟΥΡΔΕΛΙΑΡΗΔΕΣ θεουσ τουσ ΑΛΛΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΡΩΝΕΥΤΟΥΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΗΣΟΥΝ.
          ΑΠΟ IQ ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΈΧΟΥΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ -275…
          ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ!!!

    • Μαρια-Νεφελη 03/31/2017 @ 1:26 ΠΜ

      εχεις ενα πολυ δυνατο και καθαρο μυαλο. παρακολουθω κι αλλα σχολια σου και θαυμαζω την ευθυκρισια σου. μπραβο σου παλληκαρι μου. υπαρχει ακομα ελπις.

    • ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ 03/31/2017 @ 8:49 ΠΜ

      ΑΞΙΟΤΙΜΕ ΔΕΔΑΛΕ ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΟΥ ΟΠΟΥ Ο ΚΑΑΘΕΝΑς ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΝΙΩΘΕΙ .
      ΘΥΜΗΣΟΥ ΟΤΙ Ο ΙΕΑ ΧΟΑ ΒΟΑ ΧΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑς ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΙΜΩΡΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΚΦΑΝΣΗΣ ΣΎΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΑΦΩΣ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΕΔΩ . ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΙΔΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΤ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΟΜΟΊΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΞΑΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΠΛΗΘΥΝΕΣΤΕ ΔΙΟΤΙ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΟΤΑΝ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΑΛΛΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΛΑ ΜΑς ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ. ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ. .ΘΥΜΗΣΟΥ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΖΩΑ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΕΒΑΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΣΩ .ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ .

      • Αγαπητέ θα μπορούσα και εγώ να γράψω πως ο ουρανός είναι πορτοκαλί και τα μήλα πέφτουν προς τα πάνω όχι προς τα κάτω. Θα μπορούσα επίσης να γράψω πως ο ηλεκτρισμός είναι μια συνωμοσία της πορτοκαλί αδελφότητας γιατί έχει φετίχ με τους πορτοκαλί διακόπτες. Καταλαβαίνουμε πως ενώ οι λογικές προτάσεις είναι συγκεκριμένες και πεπερασμένες στον αριθμό, οι παράλογες είναι άπειρες. Τα πάντα μπορώ να γράψω και να φτιάξω μια θεωρία και αυτη είναι η συνήθεια εκείνων που έχασαν την επαφή τους με την λογική. Το ερώτημα είναι (α) πόσο αξιόπιστες είναι οι πηγές μου και κατά πόσο σκέφτηκα εγώ τη νέα θεωρία ή κάποια σκοτεινά κέντρα μου το πιπίλησαν στο κεφάλι και (β) πως μπορώ να διασταυρώσω αυτή τη θεωρία με βάση ορθολογική προσέγγιση. Στο πρώτο ερώτημα, όσον αφορά την δική σου θεωρία, η απάντηση είναι σαφής: δεν τη σκέφτηκες εσύ αλλά στο πιπίλησαν στο μυαλό συγκεκριμένα κέντρα που παραποιούν τον Πλάτωνα και γεννούν νοητική σύγχυση. Αυτό που λες το βλέπουμε πχ. στην ταινία του Μάτριξ, που αλλοιώνει την παραβολή του σπηλαίου και σε μια “νέα μόδα” των Σιωνιστών που προβάλλουν τον Θεό ως τον μέγα φασίστα του σύμπαντος. Το παρόν μπλογκ παριστάνει ότι τα βάζει με το “σύστημα” αλλά υιοθετεί την χολυγουντιανή θεολογία του Μάτριξ προωθημένη από τον Εωσφορισμό της ταινίας Doctor Strange. Περίεργο. Να καταγγέλεις τον εχθρό σου ως κακό και να υιοθετείς την δική του θεολογία. Πολύ περίεργο. Να τα βάζεις με τους Σιωνιστές, και να υιοθετείς την νεοΣιωνιστική θεολογία ως κέντρο της σκέψης σου. Αυτή είναι η νέα διδασκαλία που διαδίδεται από συγκεκριμένους κύκλους ως μόδα. Και θα πει κάποιος: μπορεί η νέα θεωρία να είναι αρχαιότατη κατά βάθος, και επομένως είναι εκ φύσεως αξιόπιστη. Και θα απαντήσω: οι πηγές που διαδίδουν αυτούς τους παραλογισμούς κατ’ επάγγελμα διαστρευλώνουν κάθε κείμενο, νέο και αρχαίο, και έτσι χάνουν την αξιοπιστία τους λόγω συστηματικής παραχάραξης των πηγών και ανεντιμότητας. Η παραχάραξη φαίνεται από τις τεράστιες αντιφάσεις. Το πρωί χριστιανοί και το βράδυ Εωσφοριστές. Τη μια επικαλούνται γνωστικούς και την άλλη τον Πλάτωνα (που είπε τα αντίθετα). Δεν έχουν μαζί τους σε αυτό τον παραλογισμό ούτε τις απόψεις εκείνων που γέννησαν τη φιλοσοφία ούτε εκείνων που γέννησαν τη λογική (πχ. οι Έλληνες μαθηματικοί ονόμασαν τον κόσμο από το κοσμώ επειδή είναι ένα κόσμημα και όχι ένα μάτριξ ενός διαολεμένου θεού. Ο Δημόκριτος, ο Πυθαγόρας και ο Αριστοτέλης δεν έλεγαν αυτές τις ανοησίες για τον Θεό. Και πάμε στο δεύτερο ερώτημα: εφόσον ΔΕΝ μπορώ να δω τον θεό, πως μπορώ να τον μελετήσω μέσα από μια θεωρία περί Θεού; Δύσκολο ερώτημα. Όταν δεν έχω δει ποτέ τον Πατέρα ενός φίλου μου μπορώ να τον μελετήσω από την επίδραση που είχε στον φίλο μου. Έτσι μπορείς να ξεκινήσεις μελετώντας ερευνητικά την επίδραση που έχει η πίστη στον Θεό σε εκείνους που πιστεύουν. Τι αλλάζει στον χαρακτήρα του; Έχουν γινει πολλές εντυπωσιακές έρευνες, θα σταθώ σε δυο: η πίστη στον θεό σχετίζεται με την τελειομανία (perfectionism) αλλά και με την ακαδημαϊκή εντιμότητα (academic honesty). Όσοι πιστεύουν πραγματικά στον Θεό βλέπουν μια δύναμη να τους βοηθάει να είνει περισσότερο έντιμοι και τελειομανείς ή το ανάποδο, όσοι είναι περισσότερο τελειομανείς και έντιμοι πιστεύουν στον Θεό. Αυτό δεν περίμενα έρευνες για να το διαπιστώσω, το βλέπω γυρω μου. Το αυτονόητο (για χιλιάδες χρόνια) έχει τεκμηριωθεί και με επιστημονικές έρευνες. Οι εωσφορο-παγανιστο-Ταλιμπάν θεολογίες με βάση ποιο λογικό μοντέλο διερευνώνται;

        • ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ 03/31/2017 @ 6:02 ΜΜ

          ΘΑΣΟΥ ΑΠΑΝΤΉΣΩ Ως ΔΟΚΙΜΑΣΤΉΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΗΛΏΣΩ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΤΑΠΕΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΤΑ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΣΎΡΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΑ .

          σΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΙΣΕΙς ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΟΥ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΣΟΥ ΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΝ .

          • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 03/31/2017 @ 7:02 ΜΜ

            ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ …… Αντίθετα όμως από την κοινή πεποίθηση, ΔΕΝ ήταν ο πρώτος που έκανε την ανακάλυψη ότι η γη δεν είναι το κέντρο τού ηλιακού συστήματος. Ήταν ο πρώτος που τόλμησε να μιλήσει ανοιχτά γι’ αυτήν, στους “πολιτισμένους” πολυθεϊστές τής Ελλάδος. Και φυσικά καταδιώχθηκε για αθεΐα. Σε αυτή πρωτοστάτησε ο Κλεάνθης, ο ηγέτης τών Στωικών φιλοσόφων στην Αθήνα, ο οποίος ζητούσε τη θανάτωση ή εξορία του Αρίσταρχου επειδή τον θεώρησε “άθεο” (Κανονική Ιερά Εξέταση δηλαδή στη φωτισμένη Αθήνα τής αρχαιότητας). Η ιδεολογική απομόνωση του Αρίσταρχου φαίνεται ότι ήταν τόσο επιτυχής, που κανείς από τους σύγχρονους αλλά και μεταγενέστερους του δεν υποστήριξε την θεωρία του. Αναφέρεται μόνο ο Σέλευκος ο Βαβυλώνιος, έναν αιώνα μετά τον Αρίσταρχο, να προσπαθεί να διαδώσει την ηλιοκεντρική θεωρία αλλά και αυτός χωρίς αποτέλεσμα………

            Πάνω στο μνήμα του Ησίοδου γράφτηκε η εξής ελεγεία από τον ποιητή Χερσία:

            <>

            <>

            Ουδέν σχόλιον. ……Θα εξετάσουμε συνοπτικά πάνω από εκατό ατομικές περιπτώσεις και αρκετούς μαζικούς διωγμούς ανθρώπων του πνεύματος στην αρχαιότητα. Το φαινόμενο ήταν λοιπόν γενικό, και πρέπει να ερευνήσουμε τα αίτιά του.

            Η έννοια του «διανοούμενου» που δημιουργεί απομονωμένος από την κοινωνία, είναι σύγχρονη αντίληψη, ξένη προς τον Ελληνικό πολιτισμό. Οι αρχαίοι άνθρωποι του πνεύματος στην Ελλάδα δεν ήταν «φρόνιμα παιδιά». Ηταν ενεργοί πολίτες, και τότε, αυτό σήμαινε πως ήταν και πολιτικοί, και πολεμιστές. Το σίδερο το δούλευαν τόσο καλά τη γλώσσα τους. Γνωστές, π.χ., οι ανδραγαθίες του Σωκράτη και του Πιττακού, ενώ οι Αρχίλοχος και Αλκαίος ήταν μισθοφόροι.

            Πολλοί σοφοί προσπάθησαν να επιβάλλουν πολιτικά τις ιδέες τους, και μερικές φορές το κατόρθωσαν. Οργανωμένη ομάδα με στόχο την κατάληψη της εξουσίας ήταν οι Πυθαγόρειοι (αρχικά) Η πολιτική οντότητα του «Αισυμνήτη» (λαοπρόβλητου «ποιμένα» ή «Κριτή» με την ορολογία της Π. Διαθήκης) και του «Σοφού Τυράννου» φάνηκε να πετυχαίνει… «Η Φιλοσοφία στην εξουσία» ήταν μια πιθανότητα που έγινε πράξη.

            Πνίγηκε, όμως από την αντίδραση των «Δημοκρατικών» που τελικά γέννησε μια «νέα» μορφή σοφού, αυτή του πολιτικού λαοπλάνου ή –αντίθετα- του άτεγκτου κριτή της κοινωνίας. Και ακόμη, αυτού που φιλοσοφικά και πρακτικά, απέρριπτε τα πάντα και ζήταγε απομόνωση, απογοητευμένος.

            Αυτό που απομόνωνε τους φιλοσόφους με απόλυτο τρόπο, και οδηγούσε άσφαλτα στις διώξεις τους, ήταν η αντίθεσή τους με τις θρησκευτικές προλήψεις της εποχής, που οδήγησε ορισμένους στην πλήρη αμφισβήτηση του δωδεκάθεου. Η άλλη όψη του νομίσματος ήταν πως πολλοί θεωρήθηκαν μάγοι από τον αδαή λαό, αφού μάλιστα και μερικοί, όπως ο Εμπεδοκλής, καλλιέργησαν την εικόνα του θεουργού. Πρέπει να κατανοήσουμε πως τότε οι έννοιες του μάγου, του προφήτη, του μάντη, του φιλόσοφου και του επιστήμονα, συγχέονταν, ή μάλλον, δεν μπορούσαν να διαχωριστούν.

            Πράγματι, όπως μαρτυρούν οι αρχαίες πηγές, αλλά και οι ίδιοι οι στα κείμενά τους (Πλάτων, Ηρόδοτος, κλπ) οι φιλόσοφοι αναζήτησαν την πηγή της Γνώσης στις απόκρυφες τελετές και τα μυστήρια της Αιγύπτου, Μεσοποταμίας και Φοινίκης, όπου οι επιστημονικές γνώσεις μπερδεύονταν με τις απόκρυφες. Η προσφορά τους στον Πολιτισμό ήταν πως κατόρθωσαν να βγάλουν αυτές τις επιστημονικές γνώσεις στο Φως, και να τις επεκτείνουν, συστηματοποιήσουν εκλαϊκεύσουν, κλπ., αν και ποτέ δεν τις διαχώρισαν απόλυτα από την απόκρυφη πλευρά τους.

      • Μαρια-Νεφελη 03/31/2017 @ 7:13 ΜΜ

        αληθως ομιλεις φιλε Αρισταρχε. ομως αυτα ειναι πολυ προχωρημενα θεματα και ο καθενας τα ανακαλυπτει στον δικο του χρονο. εχω παρατηρησει οτι αυτη η πληροφορια διασαλευει τον ανθρωπινο νου. (δεν την αντεχει ο ανθρωπος ευκολα) ολα στον καιρο τους. καλη και συναφης με την αληθεια η συνεισφορα σου στον διαλογο.

  3. μερικοί οι οποίοι ομολογούν ότι είναι Χριστιανοί δεν είναι πρόθυμοι να δεχτούν την Παλαιά Διαθήκη. Λένε ότι αυτή παρουσιάζει έναν οργισμένο Θεό ο οποίος νομιμοποιούσε πολέμους, φόνους και ενέργειες που είναι δύσκολο να εναρμονιστούν με τον πάνστοργο Θεό των ηθικών αρχών ο οποίος αποκαλύπτεται στην Καινή Διαθήκη. Ή, κάνουν το συλλογισμό ότι, εφόσον η Παλαιά Διαθήκη ασχολείται ως επί το πλείστον με την Ιουδαϊκή θρησκεία, δεν αφορά τους Χριστιανούς. Εντούτοις, δεδομένης της εντολής του Θεού που βρίσκεται στο εδάφιο Δευτερονόμιο 12:32, σύμφωνα με την οποία δεν έπρεπε να προστεθεί κάτι στο λόγο του ούτε να αφαιρεθεί, είναι άραγε τα προαναφερθέντα βάσιμοι λόγοι για να απορρίπτουμε περίπου τα τρία τέταρτα της Αγίας Γραφής;Στην πραγματικότητα, οι συγγραφείς των Χριστιανικών Ελληνικών Γραφών παρέπεμψαν άμεσα σε κείμενα των Εβραϊκών Γραφών περίπου 320 φορές και έμμεσα αρκετές ακόμη εκατοντάδες φορές. Γιατί; «Διότι όλα όσα γράφτηκαν παλιότερα γράφτηκαν για την εκπαίδευσή μας, ώστε, μέσω της υπομονής μας και μέσω της παρηγοριάς από τις Γραφές, να έχουμε ελπίδα». (Ρωμαίους 15:4) Αυτό δείχνει ξεκάθαρα ότι όσοι δέχονται σήμερα ολόκληρη την Αγία Γραφή ωφελούνται πολύ.

  4. ΌΧΙ ΠΑΛΙΑ ΑΛΛΑ ΠΑΛΑΙΑ,,,
    ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΥΒΡΙΖΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΜΟΝΟΝ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΟΙΟΥΝ ΤΗ ΓΡΑΦΗ ΤΟΥ

    Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2017
    Κύριε Ελέησον μας δέστε τις φωτογραφίες ο Εσταυρωμένος στο Γολγοθά άνοιξε τα μάτια του !!!!

    Χθες κατα το απόγευμα οι πατέρες των ιεροσολυμων πρόσεξαν σαν ένα φως στο γολγοθά και άμεσος παρατήρησαν οτι τα μάτια του Χριστού ήταν ανοικτά όχι όπως πάντα κλειστά

    http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2017/03/blog-post_610.html

  5. ΤΗ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ ΜΗ ΤΗΝ ΚΛΑΙΣ 03/31/2017 @ 12:05 ΠΜ

    Όλα αυτά και πολλά ακόμη μπορεί να φαίνεται να έχουν βάση ή λογική. Όμως όποιος δεν δέχεται την ΠΔ, δεν μπορεί να λέγεται Χριστιανός Ορθόδοξος. Όλοι αυτοί οι αυτοαποκαλούμενοι “πεφωτισμένοι” που προσπαθούν και καλά, να μας ανοίξουν τα μάτια, ξεχνούν το σημαντικότερο. Ο ίδιος ο Χριστός μίλησε για τον Αδάμ, τον Μωυσή, τον Ηλία. Ο ίδιος ο Χριστός μίλησε και είπε “Δεν ήρθα να καταργήσω τη Διαθήκη, αλλά ήρθα για να την πληρώσω”. Δεν την καταργεί ο ίδιος ο Θεός και θα την καταργήσω εγώ; Θα την καταργήσεις εσύ;

    • Μητσος εξ Αγγλιας 03/31/2017 @ 3:00 ΜΜ

      ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΝΝΩΟΥΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΚΑΙ ΕΝΩΟΥΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ; ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΠΕ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;

      • ΤΗ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ ΜΗ ΤΗΝ ΚΛΑΙΣ 03/31/2017 @ 6:55 ΜΜ

        Μήτσο, δεν εννοούσε απλά την ΠΔ. Μιλούσε γι αυτήν συγκεκριμένα. Βασικά τότε δεν υπήρχε η ονομασία Διαθήκη, αλλά, Νόμος. Ήρθε για να πληρώσει τον Νόμο και όχι να τον καταργήσει.

  6. Ανώνυμος 03/31/2017 @ 1:18 ΠΜ

    Δεν έσφαξε μόνο ο Θεός της ΠΔ όλο τον διεφθαρμένο παλιό κόσμο, το ίδιο έκανε και ο Δίας στον κατακλυσμό του Δευκαλίωνος. Αγράμματε.

    AYTO AΚΡΙΒΩΣ. ΑΛΛΑ ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΓΑ ΤΑ ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΙΚΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ!!!!!!! ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ. ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΡΕ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΣΤΟΝ ΣΩΡΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΣΤΙΚΟ ΔΩΔΑΚΑΘΕΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ.

    • Μητσος εξ Αγγλιας 03/31/2017 @ 3:11 ΜΜ

      ΕΝΩ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΑ ΕΖΗΣΕΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΘΕΟΣ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΣΟΥ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΟΥΣ.
      ΠΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ. ΑΝΩΝΗΜΕ ΑΔΑΗ…….ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ…..

      • Δημητρης Λευκιμμιωτης 04/01/2017 @ 2:11 ΜΜ

        Παλι σε Θρησκευτικό ποστ σχολιαζεις εσυ? Μα καλα ρε λεβεντη, αφου δεν σε απασχολουν ολα αυτα γιατι μπενεις να γραψεις την μαλακια σου καθε φορα?

  7. Ανώνυμος 03/31/2017 @ 1:39 ΠΜ

    Μία ερώτηση απλή.
    Οι δωδεκαθειστες γιατί δεν “Θεολογούνε” για τους Ολύμπιους που έχουμε να πούμε Μύρια κακά για αυτούς αλλά Θεολογούνε για κάτι που δεν είναι άξιοι ούτε να πλένουν τα υποπόδιά του;;;;;;
    Άς μου λύσου την απορία;;;;
    Βρίσκονται υπο εντεταλμένες διαταγές και προπαγάνδα;;;;;
    Τί ακριβώς βρίσκεται πίσω απο την επίθεση αυτή σε sites όπως News247 και λοιπά;;;;;
    Εδώ δεν είναι Μασονικό site παγανιστόπουλα και να σβήνουν τα σχόλια των Χριστιανών επειδή δεν μπορείτε να απαντήσετε. Εδώ λέγονται όλα ή τίποτε.
    Άντε στην σπηλιά σας τώρα…Που θέλετε και el.gr ιστοσελίδες. Ξιπασμένοι.

  8. Ανώνυμος 03/31/2017 @ 2:04 ΠΜ

    Δεν είμαι άθεος,αλλα με αφήνουν εντελώς αδιάφορο όλα αυτά τα αντιπνευματικά και πεζά που γράφουν αυτά τα δήθεν ιερά βιβλία με αυτές τις εβραιοπαπαριές. Ποσώς με ενδιφέρει εάν κάποιος πηδούσε τη γυναίκα του αδελφού του και εξπερμάτιζε εξω απο το αιδοίο της,η εάν η Θαμάρ πηδηχτηκε με τον πεθερό της και του πήρε ενα δαχτυλίδι, εαν κάποιοι τα θεωρούν ιερά και αξιόλογα με γειά τους και με χαρά τους…Πάντως και αυτοί που τα έγραψαν σίγουρα δεν είχαν νόηση…πόσο δε μάλλον αυτοί που τα διαβάζουν και τα πιστεύουν…

    • Ανώνυμος 03/31/2017 @ 11:00 ΠΜ

      Ε πές μας τότε για τα πηδήματα του Δία και όλη την μαλακομαλακία του Ολύμπου….ρε βλάκα νομίζεις οτι μπορείς να ειρωνευτείς και να προσβάλεις τον Θεό.
      Αν δεν σε ενδιαφέρει τότε να μην ασχολείσαι πόσο μάλλον δέ να γράφεις και να έχεις άποψη για πράγματα που δεν κατανοείς.

      • Μητσος εξ Αγγλιας 03/31/2017 @ 2:54 ΜΜ

        ΤΟΝ ΕΙΔΕΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ, Η ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΟΠΑΡΕΑΣ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΡΑΖΕΙΣ ΡΕ ΚΡΕΤΙΝΕ. ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ ΕΞ ΑΡΧΗΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΟΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΣΥ ΕΙΝΑΙ ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΗΣ; Η ΗΛΙΘΙΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΥΑΛΟ ΜΕ ΤΟ IQ ΡΑΔΙΚΙΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΑ; ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ ΓΙΔΙ, ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΥ ΤΣΟΥΠΑΝΣ ΘΑ ΣΙ ΚΡΙΜΑΣ ΣΤΟΥ ΤΣΙΓΚΕΛ. ΠΡΡΡΡ

      • Ανώνυμος 03/31/2017 @ 3:14 ΜΜ

        Ενώ εσύ τα κατανοείς!!!Τι σχέση μπορούν να έχουν αυτές οι παπάρες με το θεό βρε βλάκα,εσείς προσβάλετε και το θεό με αυτές τις παπαριές αλλά είπαμε οποιος δεν έχει νόηση,με παπαριές ασχολείται. Άντε τον κέρδισες τον παράδεισο παπάρα….

      • Μητσος εξ Αγγλιας 04/02/2017 @ 12:49 ΠΜ

        ΣΟΥ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ. ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΩ.

  9. Ανώνυμος 03/31/2017 @ 10:28 ΠΜ

    ρε ολοι εσεις χριστινιτσες, δωδεκαθιτσες,κτλ πεταξτε ρε τις ταμπελες να δουμε τι θα κανουμε επιτελους.τι να σας διδαξουν αυτοι ρε?τα αυτονοητα. θελετε καποιον γι’αυτα?αφου μεσα σας ολοι αναγνωριζετε το δικαιο και το αδικο απ’οταν ησασταν μικρα παιδια χωρις καμια γνωση.σταματηστε να τσακωνεστε για τα μαγαζακια μ’αυτο που κανετε εξυπηρετειτε αλλονων συμφεροντα

  10. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 03/31/2017 @ 10:43 ΠΜ

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο “ΞΕΝΙΣΜΟΣ” ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗΣ. ΑΓΝΩΣΤΑ ΤΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΥΤΗ. ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΑ ΤΑ “ΤΕΡΑΤΑ” ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ “ΞΕΝΙΖΟΥΝ” ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΦΤΙΑΧΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟ “ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ” ΤΟ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΧΤΗΤΕ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΙΕΡΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟΛΥΤΑ “ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΕΣ; ΤΟ ΕΝΤΟΥΤΟ ΝΙΚΑ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΙΠΕ; ΓΙΑ ΘΥΜΙΘΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ, ΚΑΛΛΙΓΟΥΛΑ, ΝΕΡΩΝ ΚΛΠ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ “ΕΞΟΔΟ” ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ “ΦΑΝΤΑΣΙΕΣ”. ΑΛΛΑ ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΣΚΟΥΛΗΚΙ ΣΤΟΥΣ ΧΟΙΡΟΥΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΟΝ “ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ”. ΟΙ ΙΣΤΟΙ ΤΟΥ ΓΟΥΡΟΥΝΙΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΣΙΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΕ “ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ” ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΕΝΙΣΜΟ. ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ.

  11. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 03/31/2017 @ 1:29 ΜΜ

    ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ el.gr ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ

    ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΤΡΟΜΟΥ Ο ΔΡΑΚΟΥΛΑΣ

    ΔΙΨΑΕΙ ΓΙΑ ΦΡΕΣΚΟ ΑΙΜΑ!

    Ο ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΚΡΙΣΤΟΦΕΡ ΛΗ ΔΙΝΕΙ ΡΕΣΤΑ!

    3 ΗΜΕΡΕΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ

    ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΙΔΕ ΠΑΙΔΑΚΙ!

  12. Μητσος εξ Αγγλιας 03/31/2017 @ 3:26 ΜΜ

    ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΚΥΡΑ ΒΗΡΣΑΒΕΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ Ο ΘΕΟΣ Η Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ; ΚΑΙ ΑΦΟΥ σεβόμενος το αυτεξούσιο και την ελεύθερη επιλογή του ανθρώπου ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΣΤΗΛΗ ΑΛΑΤΟΣ; ΟΧΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ.

    • Εσυ Μητσο πιστευεις οτι υπαρχει Θεος η πιστευεις οτι φυτρωσαμε τυχαια;Απαντησε μας κι εσυ σε κατι,ολο να ρωτας ξερεις.

      • Μητσος εξ Αγγλιας 04/04/2017 @ 9:43 ΜΜ

        ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΜΟΙΡΑΙΟ ΕΤΟΣ ΤΟ 2017 ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟΓΕΡΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΟΝ ΛΕΥΚΙΜΜΙΩΤΗ. ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ. ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ. ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΡΩΤΩΝΤΑΣ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.

  13. roulamili@gmail.com 03/31/2017 @ 5:35 ΜΜ

    ας ηρεμήσουμε λίγο όλοι καταρχάς.χρειάζεται να βριζόμαστε επειδή οι άλλοι πιστεύουν κάτι διαφορετικό από μας;;; αγάπη μας δίδαξε ο Χριστός…μακάρι ο καλός Θεός να μας φωτίσει και να ζούμε την κάθε μέρα σα να είναι η τελευταία μας (με φόβο θανάτου) εννοώντας την ψυχική εκείνη κατάσταση παρόμοια με αυτή που έχει ο άνθρωπος στις τελευταίες του σιγμές που γίνεται απλός,ταπεινός, γλυκός και αγαπά και συμπονά και τα πατώματα ακόμα,νιώθοντας τη ματαιότητα κάποιων πραγμάτων και την αλήθεια άλλων. τις απαντήσεις που ψάχνουμε θα μας τις δωσει Εκείνος.η ζωή κι η ανεύρεση της αλήθειας είναι κάτι σα ζωγραφιά, βλέπουμε μέρος του σχεδίου.το χέρι μας τη φτιάχνει, όμως εμπνεόμαστε από κάτι για να την κάνουμε.κι όταν τελειώσει θα δούμε το σύνολο.μακάρι ο Θεός να μας εμπνέει.

  14. ΣΩΤΗΡΙΑ 03/31/2017 @ 5:38 ΜΜ

    ας ηρεμήσουμε λίγο όλοι καταρχάς.χρειάζεται να βριζόμαστε επειδή οι άλλοι πιστεύουν κάτι διαφορετικό από μας;;; αγάπη μας δίδαξε ο Χριστός…μακάρι ο καλός Θεός να μας φωτίσει και να ζούμε την κάθε μέρα σα να είναι η τελευταία μας (με φόβο θανάτου) εννοώντας την ψυχική εκείνη κατάσταση παρόμοια με αυτή που έχει ο άνθρωπος στις τελευταίες του σιγμές που γίνεται απλός,ταπεινός, γλυκός και αγαπά και συμπονά και τα πατώματα ακόμα,νιώθοντας τη ματαιότητα κάποιων πραγμάτων και την αλήθεια άλλων. τις απαντήσεις που ψάχνουμε θα μας τις δωσει Εκείνος.η ζωή κι η ανεύρεση της αλήθειας είναι κάτι σα ζωγραφιά, βλέπουμε μέρος του σχεδίου.το χέρι μας τη φτιάχνει, όμως εμπνεόμαστε από κάτι για να την κάνουμε.κι όταν τελειώσει θα δούμε το σύνολο.μακάρι ο Θεός να μας εμπνέει.

  15. ΤΗ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ ΜΗ ΤΗΝ ΚΛΑΙΣ 03/31/2017 @ 7:52 ΜΜ

    Το σημαντικότερο από όλα. Την Παλαιά Διαθήκη δεν την αποδεχόμαστε για να ακολουθήσουμε τις διδαχές της και αυτά που λέει ο Νόμος. Την Παλαιά Διαθήκη την αποδεχόμαστε γιατί εκεί αποκαλύπτεται η Τριαδικότητα του Θεού και προφητεύεται ο ίδιος ο Χριστός. Η Καινή Διαθήκη δεν μπορεί να ερμηνευθεί χωρίς την Παλαιά Διαθήκη και η Παλαιά χωρίς την Καινή είναι ένα τίποτα.

  16. είμαι ένας καινουργιος στον απέραντο οριζοντιο της γνώσης. έχω μια απορία, ποιος μπορει να μου πει για να μάθω την αλήθεια σε μια ερώτηση που με βασανίζει εδώ και κάμποσο καιρό; Βάση ποιου και ποιανού νόμου πέθανε ο εσταυρωμένος; an δεν υπήρξε θάνατος θα το είχαν βασανίζει ώσπου να τον δουν νεκρό;

    • ΤΗ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ ΜΗ ΤΗΝ ΚΛΑΙΣ 04/01/2017 @ 12:26 ΠΜ

      Τι ακριβώς εννοείς φίλε; Με ποια κατηγορία σταυρώθηκε ο Χριστός;

      • συγγνώμη, δεν θέλω να φανώ απότομος και παρορμητικός στη καλή θέληση σου να μου απαντάς, αλλά κατά αγορεύω δεν μου μοιάζει και πολύ για νόμο, παρά για συνέπεια μιας κατάστασης. η ερώτηση μου σκοπεύει να βρει μια απάντηση τσεκούρι να κοψει την ριζα-κεφαλή, όχι να κοψει κλαδια για να ζεσταθει αυτο το βαρυ χειμονα του κοσμου τουτου. καποτε (δεν έχει και πολύ καιρό) ειδα ενα οραμα, ενα μουντο ουρανο χωρις να υφισταται κανεις πια εκει, ουτε θρονος, πισω απο το μουντο ουρανο ειδα ενα αλλο ουρανο με ενα πορτοκαλλι φως, αλλα χρειαστηκε να ερθω και παλι στις εδω τις αισθήσεις προφανος για να πεθανω. καποιος που ξερει για το μουντο ουρανο πρεπει να καταλαβει και που πηγαν (έπεσαν) ολοι οι κατοικοι αυτου του ουρανου εφοσον θα χαιρεται να διαβασει τα πιο πανω που εγραψα, ΉΤΑΝ ΆΔΕΙΟ.

    • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 04/01/2017 @ 5:49 ΜΜ

      ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΔΕΛΦΕ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΩ.

      ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ Ο ΘΕΟΣ

      ΠΕΘΑΝΕ Ο ΘΕΟΣ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

      ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ΘΕΟΣ ΩΣ

      ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΝΙΚΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΔΙΝΟΝΤΑΣ

      ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΣΕ ΕΜΑΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ

      ΦΘΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ

      ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ!

      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ

      ΤΟΝ ΜΟΥΝΤΟ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΓΗ

      ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΑ Η ΓΕΜΑΤΑ

      ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ!

      ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ.

      ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΓΕΜΙΣΕΙΣ

      ΦΘΑΝΕΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ.

      Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

    • ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ 04/01/2017 @ 7:02 ΜΜ

      Η σατανική θεολογία αυτό ακριβώς πιστεύει. Ότι δημιουργός του κόσμου είναι ο εξαποδώ και ο ΓΙΑΧΒΕ είναι ο εξαποδώ. Οπότε, όποιος πιστεύει σ’ αυτή τη θέση, είναι σατανιστής είτε το ξέρει είτε όχι.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*