Διαφημίσεις

Σήμερα αποκαλύπτουμε την Προϋπερτεχνητή Προϋπερνοημοσύνη: Κανένας Αριθμός δεν έχει ποσότητα. Η Θεωρία της Προαποσότητας !….

Γενικά για την Προαποσότητα ή/και Αποσότητα έχουμε ξανά αναφερθεί….

Στον κόσμο της πυκνής ύλης , ο αριθμός 9 είναι μεγαλύτερος από τον αριθμόν 1 ή 0 ή 8 και όλους τους άλλους μονοψήφιους , αυτό ισχύει διότι στον κόσμο της πυκνής ύλης οι αριθμοί είναι ψηφία/ψόφια [ίδια ρίζα , ίδια έννοια εξού και ψήφος = ψόφος και κάλπη ψήφων = κάλπη ψόφων ήτοι κάλπικη/ψευδή και προψοφίμια] , ο λόγος είναι ότι στον κόσμο της πυκνής ύλης , ο αριθμός είναι ελλειπτικός , δεν εκφράζεται στο σύνολον του αλλά περισπαστικά , αλλά δεν το κάνει ο ίδιος , το κάνει η ελλειπτική Μύηση αντίληψης των ανθρώπων και άλλων όντων , ενώ κάποιοι άνθρωποι καταφέρνουν να συνειδητοποιήσουν και να ανάψουν μέσα τους περισσότερη Αριθμική Πληρότητα που είναι ουσιαστικά περισσότερη Ηθική , διότι : Αριθμός Ηθική εστίν και Ηθική Αριθμός εστίν !

Ένας αριθμός στην πυκνή ύλη , είναι ποσότητα !

Τι σημαίνει ποσότητα ;

Περιορισμός και προπεριορισμός !

Σκέψου το , όταν λες έναν αριθμόν , λες μία ποσότητα ! έναν περιορισμόν , ένα όριο !

Η ποσότητα που είναι περιορισμός , προπεριορισμός , όριον και ορισμός , είναι μέγεθος !

Το μέγεθος είναι όριον !

Το όριον είναι περιορισμένον , μετρήσιμον !

Το μετρήσιμον είναι περιορισμένον και προπεριορισμένον , δηλαδή , δεν είναι άλειπτον και άπειρον !

Το άλειπτον και άπειρον είναι απεριόριστον δηλαδή αμέγεθον !

Το αμέγεθον μπορεί να είναι δύο ουσίες , το τίποτε και το παν ή και άλειπτον μέγεθος !

Το τίποτε , πάλιν είναι δύο ουσίες , αυτόν που δεν είναι κάτι συγκεκριμένον ποτέ ήτοι τι+ποτέ και αυτόν που δεν είναι , δεν ήταν και δεν θα είναι ποτέ κάτι !

Άρα τε , εστίν η ουσία του αμέγεθου μεγέθους , που δεν έχει όρια και του ανύπαρκτου μεγέθους , που ούτε όρια έχει ούτε ανόρια έχει !

Ερχόμαστε , τότε σε έναν αδιέξοδον , τι είναι η κάθε μία λέξη ;

Εξαρτάται προς ποία κατεύθυνση της εστιάζεις και προεκτείνεις , εστίν το αμέγεθος επειδή δεν υπάρχει και το αμέγεθος επειδή δεν έχει όρια σε μέγεθος αλλά και σε έλλειψη μεγέθους , αυτόν το έσχατον το αντιλαμβάνεστε ;

Όταν κάτι είναι αμέγεθος αλλά είναι ζωντανόν , έχει άπειρη έκταση και ταυτόχρονα έλλειψη πάσας έκτασης , είναι άπειρον σε μικρή ποσότητα ήτοι έχει αποσότητα και συνταυτοχρόνως άπειρον σε ποσότητα ήτοι όλην την άλειπτη ποσότητα , πρόκειται περί Του Ενός Τριαδικού Θεού !

Το ανύπαρκτον είναι αμέγεθον επειδή δεν ζη και δεν υπάρχει και το ζωντανόν αμέγεθον επειδή είναι η Ίδια Η Ζωή ! Ο Θεός είναι Το Αμέγεθον και η ανυπαρξία το αντιαμέγεθον θα μπορούσαμε να ειπούμε , εντούτοις , η κόλλαση είναι εκεί όπου εκδηλώνεται το ανύπαρκτον αμέγεθος , ο δεύτερος θάνατος ή και δεύτερη ανυπαρξίας , διότι το μέγεθος της ανυπαρξίας είναι μικρότερον από το μέγεθος μέγεθος της υπαρκτης ανυπαρξίας και μόνον εντός της υπαρκτής ανυπαρξίας εκδηλώνεται η έννοια και κατάσταση της άλειπτης ανυπαρξίας !

Κάποιοι έγραφαν διά γίγαντες και τίτανες και θεούς που μαλλώνουν , αλλά δεν μπόρεσαν να εννοήσουν το μέγεθος της ανυπαρξίας εις την υπαρκτή ανυπαρξία ! Αντίστροφα , με αυτά κατανοείται το μέγεθος της Ζωής [άνευ ύπαρξης ήτοι με την έννοια του μη υπό αρχής αλλά Η Ίδια Η Αρχή] εις το Μέγεθος του Αμέγεθους , και ερχόμαστε να συγκλίνουμε εις την κατανόηση μας την προαξεδιάλειπτη αγία κατάσταση των εννοιών/δυνάμεων της συνταυτόχρονης προ+εννοιοποιήσεως των αντιθέτων , μέγεθος και αμέγεθος , που μόνον σε Θεία Διεννόηση εστίν Ον ή και Εν Ων = Ενών ! Όμοίως την προενωμένη κατάσταση του τίποτε ή/και τι ποτέ και του παντός ως άλειπτον και αδιάλειπτον , άπειρον και αδιάπειρον με το διάπειρον ως δι’ άπειρον !

Εις την πυκνή ύλη , τα εννέα κουκιά είναι περισσότερα και μεγαλύτερη ποσότητα από τα επτά κουκιά , Λογιστική μαμωνά !

Αλλά εις την έννοια κάθε αριθμός είναι άπειρος και άλειπτος σημαίνει ότι κανένας αριθμός δεν είναι μεγαλύτερος ή μικρότερος ή υποδιέστερος !

Η διαφορά της πυκνής ύλης από την Θεία Άκτιστη Κατάσταση , είναι η Ποσότητα !

Όταν καθορίζεται ο αριθμός με ποσότητα , τότε η μεγαλύτερη ποσότητα είναι μεγαλύτερη από την μικρότερη ποσότητα και η μικρότερη ποσότητα είναι μικρότερη από την μικρότερη ποσότητα , όταν ο αριθμός καθορίζεται με αποσότητα [Αποσότητα ή και χωρίς συγκεκριμένη ποσότητα ή και με όλες τες ποσότητες ήτοι άπειρες ποσότητες ή και άπειρων διακυμάνσεων και προδιακυμάνσεων και ποσοτήτων ποσότητες] τότε ο μεγαλύτερος αριθμός δεν είναι μεγαλύτερος από τον μικρότερο αριθμόν και ο μικρότερος αριθμός δεν είναι μικρότερος από τον μικρότερο αριθμόν , ήτοι έλλειψη ποσότητα που συνεπάγεται με τέλεια έλλειψη αδυναμίας ! Εδώ κατανοείται διατί το τίποτε και το παν είναι τα ίδια στην περίπτωση του μεγέθους του αμεγέθους ή και αλειπτομεγέθους ή και απειρομεγέθους. Πρέπει να σημειώσω ότι η έννοια άπειρον λέγεται ότι εκδηλώθηκε πρώτη φορά από τον Εμπεδοκλή και η έννοια άλειπτον από εμένα ,αλλά ούτε εγώ ούτε ο Εμπεδοκλής είμαστε ή γινόμαστε μεγαλύτεροι , διότι οι έννοιες αυτές δεν είναι περιουσία μας αλλά εμπνεύσεις ότι εισίν προ πάντων των αιώνων άκτιστες Θείες Ιδιότητες [τουλάχιστον ο υποφαινόμενος αυτόν βλέπει, δεν δύναται να μαρτυρήσει περί Εμπεδοκλέους]….

Έλλειψη αδυναμίας σημαίνει έλλειψη ποσότητας , άλειπτον ή και άλειπτον δυνάμεως , άπειρον ισχύος !

Κάποιοι επιστήμονες παρατήρησαν αυτές τες «παραξενιές» σε κατώτερα επίπεδα , εντός ύλης , και τα ονόμασαν ακατανόητα της κβαντομηχανικής = φωτοδεσμομηχανικής και δεν είναι από αυτές τους τες παρατηρήσεις που αντιλήφθηκα τα όσα ανωτέρω λέγω , αλλά από παιδάκι Δημοτικού Σχολείου τα οποία έγγραφα με σεμνή αίσθηση παραξενιάς και εντροπή, αφού πρωτίστως αντιλήφθηκα τον ορισμόν: δεν υπάρχει σχήμα που δεν υπάρχει κάπου στην φύση….

Η διαφορά του αριθμού 8 με ποσότητα και του αριθμού 8 άνευ ποσότητας ή και με αποσότητα , δεν είναι μόνον τεράστια , αλλά άλειπτη και άπειρη ! Ο αριθμός 8 με ποσότητα εμπεριέχεται εις την αλειπτοσύνη και απειρότητα του αριθμού 8 άνευ ποσότητας ή και με αποσότητα , αλλά δεν ισχύει το αντίστροφον. Όταν ο αριθμός 8 με ποσότητα αφήσει το θέλημα του και ακολουθήσει το θέλημα του αριθμού 8 άνευ ποσότητας ή και με αποσότητα ή και άπειρη και άλειπτη ποσότητα σε κάθε τι από ύλη έως αϋλία , τότε μετουσιώνεται αναλόγως της τήρησης αυτής του της δέσμευσης και εργασίας σε αριθμόν 8 άνευ ποσήτητας ή και αποσότητας ή και μέχρι τινός βαθμού και αυτόν είναι η Αγιότητα !

Οι αριθμοί 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 και όλοι οι άλλοι σε προσαύξηση και προσμείωση και δεκαδικοί, εκατοσταδικοί, εκατομμυριοστικοί [και ούτω καθεξής αλείπτως] σε ποσότητα μετρημένοι είναι διαφορετικοί λόγω ποσότητας , μετρημένοι όμως σε αποσότητα , ήτοι μη μετρημένοι ή και μετρημένοι σε ή και με άμετρον , είναι ίδιοι , δηλαδή ότι ισχύει διά τον αριθμίν 8 στο ανωτέρω παράδειγμαν σε Αποσότητα ισχύει και διά όλους τους άλλους άπειρους αριθμούς σε Αποσότητα , διότι η Αποσότητα καθορίζει μη μέτρον ή άμετρον και αμέγεθος , ενώ η Ποσότητα καθορίζει μέτρον και μέγεθος , με όλα αυτά οι έννοιες στο άμετρον , αμέγεθος και αποσοστιαίον , αλλάζουν , να διατί το τρισύνθετον δένδρον που φύτευσε ο Λωτ δεν είχε συγκεκριμένον μέγεθος συνάδειας/ταιριαξίματος στον Ναόν του Σολομώντα και παρότι το μετρούσαν και το τοποθετούσαν κατά την συνρίθμιση του κάπου στον Ναόν άλλαζε μέγεθος ώστε να το καλέσουν οι ανόητοι τέκτονες [πελεκάνοι, μαραγγοί και τέκτονες ως φιλοσοφία που αναγνωρίζει είτε το αντιλαμβάνεται είτε όχι ως ανώτερη και μοναδική ύπαρξη της πυκνή ύλη] καταραμένον , αντί εκ Θελήματος Θεού , άμετρον ευλογημένον ! Το σύνπτωμαν [συν+πτώμαν!!!!] αυτόν είναι διαδοχική πτώση ένεκα της πτώσης του Αδάμαντος και της Εύας εξ’ ανυπακοής προς Τον Θεόν εντός Παραδείσου και δεν βαπτίζονται να εξεπλυνθεί , ενώ πολλοί παρότι βαπτίζονται δεν το τιμούν και δεν ψάχνουν να αντιληφθούν τι σημαίνει ευ+απτίζομαι εκ του άπτομαι/απτόν και του ανάβω ήτοι το απτόν = χειροπειαστόν είναι συνάμα και άναμμα [τεκμήριον διά την ψυχή και την ένωση της με κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση με Τον Τριαδικόν Θεόν]…..

Τι έγινε; Οι αριθμοί συμφώνησαν ή διατάχθηκαν να φτειάξουν την πυκνή ύλη που σημαίνει περιορισμένη και χονδροκομμένη [όσον λεπτή και εάν είναι , χαχαχα , το αντιλαμβάνεσαι;] με μεγέθη και η εντός χονδροκομμένης πυκνής ύλης άνθρωποι νομίζουν ότι δεν υπάρχουν άλλα μεγέθη και τα Αμεγέθη , και αντιλαμβάνονται έκτοτε , τα πάντα με [τεκτονικά = μετρικά ήτοι με αποστάσεις ορίων] μεγέθη , και όχι τα άγια Μεγέθη που είναι Προαμεγέθη !

Αυτό ονομάστηκε σωστά γεωμετρία [γέω+μετρώ = γέω με τρία = γέω με τρεις διαστάσεις ύψους , πλάτους , μήκους ] και είναι ο θεός των οργανωμένων τεκτόνων του μαμωνά ή και πυκνής ύλης , αλλά Ο Θεός των Χριστιανών [ή Χριστιανών Τεκτόνων όσων βλάκες και εάν είναι σε πολλά άλλωστε μηδείς μη βλαξ σε κάτι ! έτσι δεν είναι ε ;] είναι Άλλος , όχι μόνον ο Αγεωμέτρητος Θεός αλλά Ο Προαγεωμέτρητος Θεός που είναι Ο Ακτιστοαπρογεωμέτρητος Τριαδικός Θεός , να διατί η Μυστική Αποκάλυψη ενώπιον όλων [που τουλάχιστον γνωρίζουν Ελληνικά] και δεν κατανοούν [πολλοί γαρ] ότι τέκτονας σημαίνει κτίστης και κτίζω και κτιστός θεός και Ατέκτονας σημαίνει Άκτιστος Τριαδικός Θεός ήτοι Άγιος = μη γήϊνος = μη πυκνής ύλης προπεριορισμένος ήτοι Ακτιστο+Απρογεωμέτρητος Τριαδικός Θεός !

Και τότε διατί είναι Τριαδικός , αφού εις τα άνω όλοι οι αριθμοί όμοιοι και ίδιοι ;

Μία πρώτης εμβέλειας ανωτέρας βαθμίδος μύηση εξήγηση είναι η εξής:

Το Τρία ή 3 προεκφράζει και προεκδηλώνει την τελειότητα τόσον άνω όσον και κάτω , διότι τόσον εις την Γεωμετρία τα πάντα είναι τριαδικά λόγω της προϋπόθεσης ότι όλα είναι τρισδιάστατα και ουδέποτε και τίποτε ολιγότερων ή περισσότερων διαστάσεων [τέταρτη διάσταση μπορούμε να καλούμε το σύνολον των τριών διαστάσεων ή και ανάμεικτον αυτών που δημιουργούν τον χώρον ή βάθος ή πάχος ή αποστάσεις ή γεωμετρήσεις και γεωμετρία , καθότι μία απλή γραμμή όπως αυτή _________ έχει τρεις διαστάσεις , δύνησαι να τες ανακαλύψεις ;] , άρα τε , Ο 3 είναι ο τέλειος αριθμός που δεν είναι ποτέ μικρότερος ή μεγαλύτερος τόσον άνω όσον και εις τα κάτω επίπεδα και αυτόν όχι εις την Λογιστικήν και άλλους κλάδους μέτρησης αποστάσεως , μεγέθους και ποσότητας , αλλά εις όσον έχει να κάνει με Διαστάσεις [και κατ’ επέκτασιν είδη ενέργειας: θετική , αρνητική και ουδέτερη και άλλα παρόμοια που έχω εξηγήσει παλαιότερα σε σχέση με την Τετραπιθανότητα ήτοι τρεις διαφορετικότητες και το σύνολον αυτών το ανάμεικτον ή ένωμα/ένωση αυτών] , άρα τε ο 3 είναι ο πλέον μυστήριος , είναι ο τέταρτος κατά σειράν αφού πρώτος ο μηδέν [0] και 3+4 = 7 ο μυστήριος ιερός αριθμός με τες 7 φωνές Θεού εξού και 7 τόνοι [νότες] ….

Οι αριθμοί εκφράζουν και εις την γην την εκδηλωμένη προέκταση μυστηρίου τους ! Πως;

Εάν αφαιρούσαμε έναν από τους 10 πρώτους αριθμούς [0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9] από τες Μαθηματικές Πράξεις μας τότε αυτές θα ήσαν ελλειπείς και με φρένα περιορισμού ! ήτοι ενσφαλμένες ! Η Προσυνέπεια τους όμως πού φαίνεται ; Εις το ότι είναι ως πρώτον τους χαρακτηριστικόν με γήϊνα μετρήσιμα εννοιολογήματα αλληλένδετοι με την έννοια ότι χρειάζεται ο καθένας τον κάθε άλλον διά να εκφραστεί και διά να προχωρήσουμε σε μεταμονοψήφιους αριθμούς ήτοι από διψήφιον έως απειροψήφιον αριθμόν και αυτόν φαίνεται εις την Αριθμολογία που το εκφράζει σε πληρότητα περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη μέθοδον Μαθηματικών , ασπούμε 127 = 10 = 1 και οι 6 αναγραμματισμοί του 127+172+217+271+712+721=2220 = 222 = 6 , διά να εκφραστούν όλα αυτά τα αποτελέσματα πρέπει να υπάρχουν όλοι αυτοί οι αριθμοί !

Διά να εκφραστούν όλα τα αποτελέσματα από κάθε άπειρων τρόπων οδόν , πράξεων , εκδηλώσεων , εκφράσεων , δρόμων , συνδυασμών , συναντιδράσεων , πρέπει να υπάρχουν και οι 10 αριθμοί , κατά συνέπεια , εάν δεν υπήρχε ένας από αυτούς δεν θα υπήρχαν και οι 10 ! Θυμάστε ότι παλαιότερα είπαμε κατ’ εξακολουθηση ότι εάν δεν υπάρχει μία από τες τρεις διαστάσεις ή αν φέρειπειν αφαιρούσαμε μία από τον ουρανόν τότε θα εξαφανόζονταν και οι άλλες δύο , το ίδιον ισχύει και με τους 10 αριθμούς , αλλά είναι δηλωμένον , Ο Θεός είναι Τριαδικός [3] και τα Αγγελικά Τάγματα όσοι και οι Αριθμοί ήτοι 10 και το σύνολων αυτών είναι 13 και είπαμε συνάμα ότι 13 αριθμολογικά δύναται εκτός των άλλων τρόπων να αναγνωστεί ως 1 Θεός 3 Πρόσωπα και αναγραμματιστί το 31 ως Τρία Πρόσωπα 1 Θεός ! Εντούτοις , τα 10 Τάγματα Αγγέλων δεν είναι Θεός και Τριαδικός Θεός !

Το 13 είναι 4 και ο αριθμός 3 είναι ο τρίτος !

Ο αριθμός 1 είναι η πρώτη διαίρεση , διότι είναι ο δεύτερος αριθμός , η πρώτη διαίρεση είναι το σύνολον , έτσι δεν είναι και το πρώτον σύνολον είναι το όλον σύνολον ήτοι το παν , το άπειρον , το άλειπτον !

Ο 2 είναι ο τρίτος αριθμός , είναι δύο συν μηδέν ,

Ο 3 είναι τέταρτος αριθμός , είναι οι τριάδες ως τέκνα και ποιήματα Της Αγίας Τριάδος και είναι το ανάμεικτον αυτών των τριών ήτοι τέταρτος = ανάμεκτον = Θεός διά Αγία Τριάδα [Πατήρ-Υιός-Αγιώ Πνεύματι = 3 και το σύνολον αυτών = Ανάμεικτον = 4 και είναι 1 Θεός] και τριάδες φύσης και Δημιουργίας γενικότερα ,

Ο 5 είναι ο έκτος αριθμός , ήτοι έξοδος από Το Ανάμεικτον ως Θεός και δη η Δημιουργία ή και εις την Εκκλησιαστική Ορολογία Αγία Τριάδα και διττή Φύση Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός ,

Ο 6 είναι ο εύδομος/έβδομος αριθμός , είναι η εδραίωση της εξόδους , των πραγμάτων , της κάθε κατάστασης ,

Ο 8 είναι έννατος αριθμός δηλαδή η συνεχής ανανέωση που συμβολίζεται με την ανακύκλωση του σχήματος 8 ή και οριζόντια αυτόν το σχήμα ως σύμβολον απείρου , επανάληψης και διηνηκότητος , που σημαίνει τι αυτόν ; Ανανένωση ήτοι ο 8 = ανανέωση αλλά το όνομα το έχει ο εννέα [9] = εν+νέα = ανανέωση και ανακύκλωση εν γη , οίδατε ότι φαίνεται η σχέση προηγούμενου ονόματος  με μεταγενέστερου συμβόλου , αρχής από το μηδέν [0] = 1 = πρώτος αριθμός ,

Ο 9 είναι ο δέκατος αριθμός , δηλαδή αυτός που ενώνει όλους τους αριθμούς , τον μηδέν = μη+δεν = όχι τίποτε ή και όχι κάτι εκτός , και τον ενάν = εν αν = το όχι τίποτε ή και όχι κάτι εκτός σημαίνει έναν = 1 και είναι η πρώτη διαίρεση , = παν και απειρότητα αλειπτότητας του ο,τιδήποτε !

Διαβάστε-αναγνώστε [το διαβάστε ταυτόχρονα ως διαβαίνω] την πρότασιν αυτήν: μη δεν εν αν εν νέα (6 λέξεις = ευδομή = μυστήριος αριθμός 7) ! = τίποτε εκτός του ενός αν έναν ανανεώνεται , και μη έξω του ενός αν το έναν ανανεώνεται/νεώνεται και τίποτε εκτός του εντός εάν/αφού νεώνεται , νέον εστίν ανά νέον εστίον…..!

Μη [0] δεν [0] εν [1] αν [=] εν [1] νέα [2] (είναι σωστόν; Λέγει κάτι εις τους διαδικούς και τριαδικούς αριθμούς ήτοι binery & trinery τροφή διά σκέψη!) , πάντως μετά που το έκανα το μέτρησα και αριθμολογικά με τους 6 αναγραμματισμούς: 112+112+121+121+211+211=888=αριθμός Ιησούς! (Θέρα+πευτής = θέρος = πυρ αλλά και το Μυστικόν Άκτιστον θηρίον = θερίον καλείται επίσης = θερ+ιον = θέρους ιός και εξ’ ύψους = υ+ψους υ+ιός Άκτιστος , συνάμα Θ+έριον και Θ+ήριον = ηρ+ιον και ερ+ιον, αυτά βεβαίως ως δευτερεύοντα και όχι με πονηριά αλλά με το νόημα δύναμης εξού και θερίζω = θέρους ζω ήτοι από το θέρος ζω = λόγω συγκομιδής δημητριακών = δήμων = ειδών διατροφής γενικότερα και αναφέρονται διά χάριν Γλωσσολογικής κατανόησης, ασπούμε και θόρυβος = Θεόρυβος = Θεού όρυγμα, όρυξη = ωρύομαι = βροντοφωνάζω, βλέπετε ότι το όρυγμα που είναι ρίξη γης ακούεται και συγγενεύει με το ρίπτω, ρίψη κ.τλ., αλλά τα όρη και ορειβάτης , ορύκτηκαν, είναι ορυκτά από το όρυγμα καθότι με ορύγματα=σύρραγγες γίνεται η διόρυξη ορυκτών και τα όρη σχηματίστηκαν από όρυξη γης ήτοι πέσιμο ή σκάψιμο ή ανάβαση γης από το υπέδαφος επειδή έγινε εκεί στο υπέδαφος αντεστραμμένο όρυγμα σε σχέση με το πώς εμείς βλέπουμε από κάτοψη την προέκταση του υπέδαφους, σε αυτές τες λέξεις δεσπόζει το ρω εξού και ρήγμα, ρωγμή ρώγα, ροκός, ράπισμα ερυθρόν = λόγω θερμότητας χρώμα, ρόβμος, ροή, ρεύση, τα πάντα ρειν, ρόης = βασιλεύς, ρίζα, ορύζιον/ρύζι = διακλάδωση ριζών κ.α. δεν είναι του θέματος να επεκτείνουμε εξηγήσεις)

Ψυχοσωτηρία να έχουμε όλοι μας !

Με την εξαφάνιση του μεγέθους εμφανίζεται το άπειρον άλειπτον μέγεθος. Ο αριθμός δεν είναι ποσότητα, η ποσότητα δεν είναι αριθμός….

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek