Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

12:12 - 11/04/2018

Οι σφραγίδες της Αποκάλυψης: Πόσες έχουν ανοίξει μέχρι σήμερα;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Οι σφραγίδες της Αποκάλυψης: Πόσες έχουν ανοίξει μέχρι σήμερα;

Δείτε τους 7 ιππότες, τις 7 σφραγίδες και τι έχει συμβεί είδη..

Δείτε το συγκλονιστικό βίντεο

https://youtu.be/KQ4Jg_qujfo

iellada.gr



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (11)

  1. O άνθρωπος είναι το πιο ανόητο είδος .

    Λατρεύει έναν αόρατο Θεό & καταστρέφει την Φύση

    που είναι ορατή… χωρίς να αντιλαμβάνεται πως αυτή

    η Φύση που καταστρέφει είναι ο αόρατος Θεός που λατρεύει.

    Hubert Reeves

    Astrophysicist
    July 13, 1932 Montreal Canada

    • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 04/11/2018 @ 6:04 ΜΜ

      Apo11Ταις πρεσβείαις της Θεοτόκου, Σώτερ σώσον ημάς…»

      Τίμησέ Τον ὡς Βασιλέα καὶ Θεὸ καὶ ὡς Λυτρωτή, ποὺ νεκρώθηκε γιὰ σένα. Μαζὶ μὲ τοὺς ποιμένες δόξασέ Τον, μὲ τοὺς ἀγγέλους ὕμνησέ Τον, μὲ τοὺς ἀρχαγγέλους σκίρτησε ἀπὸ χαρά. Ἂς εἶναι κοινὴ ἡ πανήγυρις τῶν οὐρανίων καὶ τῶν ἐπιγείων δυνάμεων…» «Χριστὸς γεννᾶται, δοξάσατε, Χριστὸς ἐξ οὐρανῶν, ἀπαντήσατε, Χριστὸς ἐπὶ γῆς, ὑψώθηκε. ᾌσατε τῷ Κυρίῳ πᾶσα ἡ γῆ…» Μ᾿ ἕνα λόγο: Ἂς εὐφραίνωνται οἱ οὐρανοὶ καὶ ἂς ἀγάλλεται ἡ γῆ γιὰ τὸν ἐπουράνιο, ποὺ κατόπιν ἔγινε ἐπίγειος. Ὁ Χριστὸς παρουσιάζεται μὲ ἀνθρώπινο σῶμα, ἀγαλλιᾶσθε μὲ τρόμο καὶ χαρά. Μὲ τρόμο γιὰ τὴν ἐνοχὴ τῆς ἁμαρτίας καὶ μὲ χαρὰ γιὰ τὴν ἐλπίδα τῆς σωτηρίας… Πάλι διαλύεται τὸ σκοτάδι, πάλι ὑπάρχει τὸ φῶς.
      Πιστεύω εις ένα Θεόν,
      1. Πιστεύω εις ένα Θεόν, Πατέρα, παντοκράτορα, ποιητήν ουρανού και γης, ορατών τε πάντων και αοράτων. Πιστεύω, ως ορθόδοξος Χριστιανός, σε έναν Θεό, Πατέρα, Κυρίαρχο του παντός, που δημιούργησε από το μηδέν και με απόλυτη ελευθερία και αγάπη τον ουρανό και τη γη. Δημιούργησε, δηλαδή, τόσο τον ορατό και υλικό, όσο και τον αόρατο και πνευματικό κόσμο. 2. Και εις ένα Κύριον Ιησούν Χριστόν, τον Υιόν του Θεού τον μονογενή, τον εκ του Πατρός γεννηθέντα προ πάντων των αιώνων˙ Φως εκ Φωτός, Θεόν αληθινόν εκ Θεού αληθινού, γεννηθέντα, ου ποιηθέντα, ομοούσιον τω Πατρί, δι’ ου τα πάντα εγένετο. Πιστεύω και σ’ έναν Κύριο, τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, που είναι ο μονογενής Υιός του Θεού Πατέρα και Γεννήθηκε απ’ Αυτόν προαιωνίως. Είναι φως, όπως και ο Πατέρας Του. Είναι αληθινός Θεός, επειδή γεννήθηκε από τον αληθινό Θεό. Ο Υιός δεν είναι δημιούργημα ή κτίσμα του Θεού, όπως πίστευαν διάφοροι αιρετικοί, αλλά έχει την ίδια Θεία ουσία με τον Πατέρα (είναι «ομοούσιος») και τα πάντα δημιουργήθηκαν δια του Υιού. 3. Τον δι’ ημάς τους ανθρώπους και δια την ημετέραν σωτηρίαν κατελθόντα εκ των ουρανών και σαρκωθέντα εκ Πνεύματος άγιου και Μαρίας της Παρθένου και ενανθρωπήσαντα. Ο Υιός του Θεού, για τη δική μας σωτηρία, κατέβηκε από την ουράνια δόξα Του στη γη και έλαβε σάρκα, όμοια με τη δική μας, από την Παρθένο Μαρία με την ενέργεια του Αγίου Πνεύματος. Έγινε δηλαδή άνθρωπος όμοιος σε όλα μ’ εμάς, εκτός από την αμαρτία και έζησε σε συγκεκριμένο χρόνο πάνω στη γη. 4. Σταυρωθέντα τε υπέρ ημών επί Ποντίου Πιλάτου και παθόντα και ταφέντα. Σταυρώθηκε, έπαθε και τάφηκε για μας, όταν ρωμαίος επίτροπος της Ιουδαίας ήταν ο Πόντιος Πιλάτος. 5. Και αναστάντα τη τρίτη ήμερα κατά τας Γραφάς. Και αναστήθηκε, σύμφωνα με την Αγία Γραφή, την τρίτη ημέρα από τον τάφο, ενώ ήταν νεκρός. 6. Και ανελθόντα εις τους ουρανούς και καθεζόμενον εκ δεξιών του Πατρός. Μετά την Ανάστασή Του ανέβηκε στον ουρανό με τη δύναμη που είχε ως Θεός, δοξάζοντας έτσι την ανθρώπινη φύση. Ανέβηκε και κάθισε στα δεξιά του Πατέρα Του. 7. Και πάλιν ερχόμενον μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς· ου της βασιλείας ουκ έσται τέλος. Θα έρθει και πάλι στον κόσμο με δόξα, σε χρόνο που τον γνωρίζει μόνο ο Θεός, για να κρίνει τους ζωντανούς και τους νεκρούς. Και η Βασιλεία Του δεν θα έχει τέλος. 8. Και εις το Πνεύμα το άγιον, το κύριον, το ζωοποιόν, το εκ του Πατρός εκπορευόμενον, το συν Πατρί και Υιώ συμπροσκυνούμενον και συνδοξαζόμενον, το λαλήσαν δια των προφητών. Πιστεύω και στο Άγιο Πνεύμα, το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, που έχει κυριότητα και εξουσία. Ζωοποιεί όλη την κτίση και εκπορεύεται από τον Πατέρα. Είναι ομοούσιο με τον Πατέρα και τον Υιό. Προσκυνείται και δοξάζεται ισότιμα μαζί Τους. Καθοδήγησε τους Προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης, που προείπαν για τον ερχομό του Σωτήρα. 9. Εις μίαν, αγίαν, καθολικήν και αποστολικήν Εκκλησίαν. Πιστεύω και στην Εκκλησία. Είναι μία, επειδή μία είναι η κεφαλή της, ο Χριστός και μία η πίστη εκείνων που μετέχουν στη ζωή της. Είναι αγία, χωρισμένη από κάθε αμαρτία. Είναι καθολική, επειδή κατέχει όλη την αλήθεια και θέλει να συμπεριλάβει όλους τους ανθρώπους. Είναι αποστολική, επειδή διατηρεί ανόθευτη τη διδασκαλία των Αποστόλων και επειδή οι επίσκοποι που την ποιμαίνουν είναι διάδοχοι εκείνων. 10. Ομολογώ εν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών. Ομολογώ ένα βάπτισμα στο όνομα της Αγίας Τριάδος. Μ’ αυτό αρχίζουμε την καινούρια ζωή μέσα στην Εκκλησία. Με αυτό συγχωρείται το προπατορικό αμάρτημα. 11. Προσδοκώ ανάστασιν νεκρών. Πιστεύω και περιμένω την κοινή ανάσταση όλων των νεκρών. Θα αναστηθεί κάθε σώμα για να ενωθεί με την αθάνατη ψυχή του. Η ανάσταση όλων θα γίνει με τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου. 12. Και ζωήν του μέλλοντος αιώνος. Αμήν. Προσδοκώ ότι, μετά την ανάσταση και την τελική κρίση όλων των ανθρώπων από τον Χριστό, θα αξιωθώ να απολαύσω την αιώνια ζωή, μαζί με όλους τους αγίους. Αμήν.

      • ΝΑ ΠΡΟΣ ΔΟΚάΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΠΟ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΕΚΡΩΝ ΜΕΧΡΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ… ( ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΠΡΟΣΔΟΚΑ ΠΑΡΘΕΝΕΣ ΠΙΛΑΦΙΑ ΚΛΠ… ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΑΣΤΟ….) ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΠΑΨΕΙΣ ΝΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕ ΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑΡΡΟΣ , ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΘΑΡΡΟΣ ΤΟ ΨΑΞΙΜΟ…. ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ….ΙΣΩΣ ΠΟΛΛΑ ΤΣΙΠΑΚΙΑ….ΠΟΥ ΣΟΥ ΦΥΤΕΨΑΝΕ…ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΘΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΑΒΟΛΑ… ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ Η Α ΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΣΕ ΗΡΕΜΗΣΕΙ….

        ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΚΑΤΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΣΟΥ ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ..ΜΑΣ ΤΑ ΜΑΘΑΝΕ ΚΑΙ ΕΜΑΣ… ΚΟΙΝΩΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΧΩ ΧΙΛΙΟΠΕΡΑΣΕΙ…..ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑ ΠΙΣΩ , ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΣΙΤΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΚΑΤΑΛΗΠΤΟΥ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΧΑΡΑΚΩΝΟΥΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ Κ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ …ΣΤΗΝΟΝΤΑΣ ΨΥΧΟΕΜΠΟΡίΑ ΚΑΙ ΨΥΧΟΖΩΣΤΙΚΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ . Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ , ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΡΑΔΙΟΥΡΓΟΙ…. ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΑΦΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΠΟΥ ΠΑΤΑΣ…. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ….ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ… ΕΔΩ ΣΤΑΜΑΤΩ !!!

        ΑΜΕΝ – Α ΛΗΘΩΣ !

        • ΚΛΟΥΖΟΣ 04/12/2018 @ 12:18 ΠΜ

          ΠΑΓΑΝΑΣ.
          ΚΑΛΗ ΦΑΣΗ ΝΑΟΥΜ…
          ΚΑΝ’ΤΟ ΟΜΩΣ ΓΥΡΑ
          ΕΞΗΓΩ:
          ΚΙ ΕΣΥ, ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ, ΔΕΝ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΕΝΑΝ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΟ ΚΑΙ ENA ΦΥΣΙΟΛΑΤΡΕΥΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ…

        • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 04/12/2018 @ 7:15 ΠΜ

          ΠΛΑΤΩΝ……
          Λοιπόν τί λέμε προκοπή στα γράμματα και τί είναι αυτό που εξασφαλίζει την προκοπή στα γράμματα; Ολοφάνερα η μάθησή τους. Πάλι, ποιά προκοπή κάνει καλόν ένα γιατρό; Ολοφάνερα το να έχει μάθει να θεραπεύει τους αρρώστους. «Κακός στη δυστυχία»· ποιός άνθρωπος λοιπόν μπορεί να βγει αποτυχημένος γιατρός; Ολοφάνερα εκείνος που πρώτα πρώτα είναι γιατρός και μάλιστα καλός γιατρός· γιατί αυτός θα μπορούσε να γίνει κι αποτυχημένος· εμείς οι άλλοι όμως, που δεν έχουμε ιδέα από ιατρική, σε περίπτωση αποτυχίας δε θα ήταν δυνατό να θεωρηθούμε ούτε γιατροί ούτε αρχιτέκτονες [345b] ούτε τίποτ᾽ άλλο παρόμοιο· κι εκείνος που στην αποτυχία του δεν μπορεί να θεωρηθεί γιατρός, ολοφάνερα αυτός δεν μπορεί να ονομαστεί και κακός γιατρός. Παρόμοια και ο ενάρετος άνθρωπος δεν αποκλείεται καμιά φορά να γίνει κακός — θες από το πέρασμα του καιρού, θες από κούραση, θες από αρρώστια ή από κάποιο άλλο συναπάντημα· γιατί η μόνη αληθινή συμφορά είναι αυτή: το να χάσει κανείς τις γνώσεις του. Αντίθετα, ο κακός δεν είναι δυνατό να γίνει κάποτε κακός· γιατί πάντα του είναι· λοιπόν, αν είναι να γίνει κακός, πρέπει προηγουμένως να γίνει ενάρετος. Έτσι και αυτοί οι στίχοι της ωδής αυτό θέλουν να πουν, [345c] δηλαδή ότι δεν είναι δυνατό ένας άνθρωπος να είναι ενάρετος, να μένει συνέχεια ενάρετος, είναι όμως δυνατό να γίνει ενάρετος και ξανά αυτός ο ίδιος να γίνει κακός·
          ποιον αγαπάνε οι θεοί, αυτός ο πιο καλός
          και για καιρό περίσσιο.
          ΠΙΤΤΑΚΟΥ….
          Ο πρώτος κιόλας στίχος της ωδής μπορεί να φανεί παράλογος, αφού, θέλοντας να πει ότι είναι δύσκολο να γίνει κανείς καλός, [343d] κατόπι βάζει στη μέση το «ναι». Όμως ποιά άλλη λογική εξήγηση για την εμφάνιση αυτού του «ναι» μπορούμε να δώσουμε, παρά μονάχα αν υποθέσουμε ότι ο Σιμωνίδης μιλά σαν να έχει μπροστά του το ρητό του Πιττακού και να τα βάζει μαζί του; Δηλαδή, την ώρα που ο Πιττακός λέει «να ᾽ναι κανείς καλός είναι δύσκολο», ο Σιμωνίδης τον αποπαίρνει λέγοντας: «Όχι, αλλά είναι δύσκολο, ναι, ενάρετος ο άνθρωπος να γίνει, Πιττακέ, στ᾽ αλήθεια» — όχι «αληθινά ενάρετος»· δε συνδέει τη λέξη «αληθινά» με το «ενάρετος», σα να υπάρχουν άνθρωποι [343e] άλλοι αληθινά ενάρετοι κι άλλοι ενάρετοι, όχι όμως αληθινά· ένα τέτοιο νόημα θα φαινόταν ανόητο κι όχι άξιο του Σιμωνίδη. Πρέπει λοιπόν να υποθέσουμε ότι η λέξη «αληθινά» τοποθετήθηκε εδώ σε σχήμα υπερβατό, δηλαδή ότι ο Σιμωνίδης ερμήνευσε κάπως έτσι το ρητό του Πιττακού: ας πούμε ότι μιλά ο ίδιος ο Πιττακός κι ο Σιμωνίδης απαντά. Ο πρώτος λέει: « Άνθρωποι, να ᾽ναι κανείς καλός είναι δύσκολο»· [344a] απαντά ο άλλος: «Δε λες την αλήθεια, Πιττακέ· γιατί όχι να είναι, αλλά να γίνει, βέβαια, ενάρετος ο άνθρωπος, τετράγωνος στα χέρια και στα πόδια και στο νου, είναι στ᾽ αλήθεια δύσκολο». Έτσι βλέπουμε ότι έχει τη θέση του εκείνο το «ναι» που μπήκε στη μέση και ότι η ορθή θέση του «αληθινά» είναι στο τέλος· κι όλοι οι στίχοι που ακολουθούν βεβαιώνουν ότι αυτό το νόημα έχει το ποίημα. Και η κάθε μικρότερη ενότητα της ωδής έχει πολλά στοιχεία [344b] που πείθουν ότι είναι ένα ωραίο ποίημα· γιατί είναι κομψό και φροντισμένο. Αν όμως επιχειρούσαμε να το αναλύσουμε μ᾽ αυτό τον τρόπο, η συζήτηση θα πήγαινε σε μάκρος· ας εξετάσουμε λοιπόν το γενικό διάγραμμα και την πρόθεσή του, ότι δηλαδή η ωδή από την αρχή ώς το τέλος είναι επίκριση του ρητού του Πιττακού.

          http://www.hristospanagia.gr/?p=74344#more-74344

          http://www.hristospanagia.gr/?p=26015#more-26015

          «Καθαρθῶμεν τὰς αἰσθήσεις καὶ ὀψόμεθα,
          τῷ ἀπροσίτῳ φωτὶ τῆς ἀναστάσεως,
          Χριστὸν ἐξαστράπτοντα, καὶ χαίρετε φάσκοντα,
          τρανῶς ἀκουσόμεθα, ἐπινίκιον ἄδοντες».

          Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ Πατέρες καί ἀδελφοί…….. Χριστός Ἀνέστη!

          • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 04/12/2018 @ 3:40 ΜΜ

            ΝΑ ΠΡΟΣ ΔΟΚάΣ για Αpo11……….

  2. ΝΑΙ “ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ” ΚΑΙ “ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΑΝΔΗΜΙΑ”
    ΠΑΝΤΩΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ “ΧΑΟΣ”

  3. Δεν μπορεί ο Άνθρωπος να το παίζει θεός και να παγιώνει την αδικία, την ανωμαλία, την φυσική καταστροφή του πλανήτη, τους πολέμους, τους φόνους και βιασμούς και κάθε λογής κακό επάνω στον πλανήτη και να μην υπάρχουν συνέπειες από τις επιλογές των αμαρτιών του! Η Αποκάλυψη είναι η τελευταία ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ του Θεου στον Άνθρωπο.
    Τα ίδια ήταν και στην Π.Δ.
    Βάλτε τα μυαλά σας σε σειρά και ας μετανοήσουμε ζητώντας το έλεος του.
    Διαφορετικά είναι αργά πια για δάκρυα.
    Το ΘΕΟ κανείς δεν μπορεί να κοροϊδέψει με εωσφορισμους και μαμουνιές.
    Δεν ήταν σκληρός και ούτε είναι…
    Είναι ΔΙΚΑΙΟΣ και παράλληλα ΕΛΕΗΜΩΝ.

  4. Θυμηθείτε τι είπε ο ΧΡΙΣΤΟΣ επάνω στον Σταύρο…
    Πάτερ, αφες αυτοις. ΟΥ γαρ οιδασι τι ποιουσι!
    Προσευχή στο ΧΡΙΣΤΟ και την μητέρα μας ΠΑΝΑΓΙΑ.
    Μόνο αυτοί μπορούνε να μας σώσουν από τις συνέπειες των αμαρτιών μας.
    Μόνο ο ΕΛΕΗΜΩΝ ΧΡΙΣΤΟΣ που έχοντας σαρκωθει και βιώσει την ανθρώπινη φύση μας μπορεί να μας συμφιλιώσει με τον ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟ.

  5. Εχεις δίκιο φιλε GreekMan.Μας εδωσε ελεύθερη βουληση,μας εκανε εν δυνάμει,συνδημιουργους,σε επιπεδο,γης,να εχουμε εξουσια,πανω στον πλανητη,κι αντι να δρασουμε επικοδομητικα,και με συνεση,πανω σ αυτα,εμεις την είδαμε,αλαζονικα,και καταστροφικα.Δεν υπαρχει περίπτωση αυτη η δραση μας,και συμπεριφορα μας,να μην εχει συνέπειες.Αυτες θα τις δουμε συντομα…

  6. Καμία σφραγίδα της Αποκάλυψης δεν έχει ”ανοιχτεί” ακόμα.
    Και η σφραγίδα δεν έχει καμία σχέση με άνοιγμα,
    όπως π.χ. όπως λέμε ξεσφραγίζω για να ανοίξω ένα κουτί …..

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*