10:31 - 25/05/2016

Πτηση MS804 EgyptAir – Οι Αιγυπτιακες αρχες αμφισβητουν την αναφορα του ΥΕΘΑ για στροφες και μεταβολη του αεροσκαφους

Στήριξε το εργο του Κατοχικά Νέα

Πτηση MS804 EgyptAir – Οι Αιγυπτιακες αρχες αμφισβητουν την αναφορα του ΥΕΘΑ για στροφες και μεταβολη του αεροσκαφους

Η τραγωδια του Α320 της EgyptAir συνεχιζει να προβληματιζει τους ερευνητες. Τελευταια η Αιγυπτος αμφισβητει την αναφορα του ΥΕΘΑ για στροφες και αλλαγη πορειας.

Απο το Nooz.gr:

Αμφισβητούν οι αιγυπτιακές αρχές την εκτίμηση του ελληνικού υπουργείου Άμυνας ότι το μοιραίο αεροσκάφος της EgyptAir “έκανε αλλεπάλληλες στροφές πριν συντριβεί στη Μεσόγειο. “Δεν υπήρξε καμία στροφή” δηλώνει αιγύπτιος αξιωματούχος, για το δυστύχημα με τους 66 νεκρούς.

Σύμφωνα με το Time, οι αιγυπτιακές αρχές θεωρούν πιο πιθανό το σενάριο της τρομοκρατικής ενέργειας και όχι της μηχανικής βλάβης.

Αιγύπτιοι ειδικοί έχουν δηλώσει πως αν όντως η ανακοίνωση του Πάνου Καμμένου είναι ακριβής και το αεροσκάφος είχε ανεξέλεγκτη πορεία, ίσως ευθύνεται κάποια έκρηξη μηχανισμού ή κάποια συμπλοκή στο πιλοτήριο.

Ο επικεφαλής των ερευνών εκ μέρους της Αιγύπτου, Εχάμπ Αζμί δήλωσε στο AP ότι το αεροσκάφος δεν έκανε στροφές, ούτε απώλεσε ύψος, πριν εξαφανιστεί από τα ραντάρ – εκτιμήσεις που έρχονται σε αντίθεση με αυτή του υπουργείου Εθνικής Άμυνας.

Ο Αζμί δήλωσε πως πριν εξαφανιστεί το αεροσκάφος από τα ραντάρ πετούσε κανονικά στα 37.000 πόδια, ενώ ο Πάνος Καμμένος δήλωσε πως χάθηκε όταν βρισκόταν πια στα 10.000 πόδια.

Πάντως αναφορά από το 2013 σημειώνει ότι το ίδιο Airbus είχε κάνει τότε αναγκαστική προσγείωση στο Κάιρο, αφού μια από τις μηχανές υπερθερμάνθηκε.

nooz.gr

Εχουν δημοσιευθει πολλες ερμηνειες για το τι συνεβη, και ποιος το εκανε.

Ισως ειναι ακομα νωρις για να βγαλει καποιος συμπερασματα.

Ας δουμε και μια πολυ διαφορετικη ερμηνεια, απο διαφορετικη οπτικη γωνια, αναλυοντας λεπτομερειες απο τον Michael Shrimpton.

Ενα μερος απο το αρθρο του που δημοσιευτηκε 23 Μαιου με τιτλο EGYPTAIR MS 804:

Τι συνεβη;

Λιγο πριν αφησει τον Ελληνικο εναεριο χωρο καθε επαφη ειχε χαθει με το ATC (Air Traffic Control). Οι Ελληνες ελεγκτες εναεριας κυκλοφοριας δεν ηταν σε θεση να επικοινωνησουν με την πτηση 804, για την συνηθισμενη παραδοση στο Καιρο. Το αεροπλανο στην συνεχεια εντοπιστηκε στο ρανταρ να κανει ριζικους ελιγμους, συμφωνους με ελιγμους διαφυγης, περιλαμβανομενης μιας στροφης 90 μοιρων προς το λιμανι, μια γρηγορη αλλα ελεγχομενη καθοδο, και μια πληρη στροφη 360 μοιρων. Εκτος κι αν περιμενεις σειρα στο Χηθροου, κανονικα δεν κανεις μια στροφη 360 μοιρων με επιβατες πισω! Οι Αιγυπτιοι τωρα αρνουνται τις αρχικες Ελληνικες αναφορες, αλλα οι αρνησεις τους, ειλικρινα, ειναι πολυ αργα για να ειναι αξιοπιστες.

Δεν υπαρχει κανενας λογος να αμφισβητουν τις αρχικες Ελληνικες δηλωσεις, οι οποιες αντιλαμβανομαι υποστηριζονται απο Ελληνικα στρατιωτικα ρανταρ.

Σε επιπεδο πτησης 170 (17.000 ποδια) η γυρω εκει, η γενναια προσπαθεια του Captain Shoukair να σωσει το αεροπλανο και τους επιβατες του φαινεται να εχει αποτυχει, και το αεροπλανο εισερχεται στην τελικη ανεξελεγκτη καθοδο του.

Υπαρχουν τρια σημεια κλειδια μου φαινεται:

(1) Το γεγονος συμβαινει λιγο μετα, αφου η πτηση διασχισει το Ελληνο/Αιγυπτιακο οριο ATC.

(2) Οι ραδιοεπικοινωνιες του αεροσκαφους φαινονται να εχουν μπλοκαριστει – το ραδιο μπλακαουτ προηγειται της γρηγορης καθοδου κατα αρκετα κρισιμα λεπτα, κατα τα οποια το ATC δεν μπορει να επικοινωνησει με το αεροπλανο, και

(3) Η αρχικη καθοδος και οι ελιγμοι, αν και ριζικοι, εμφανιζονται να ειναι ελεγχομενοι.

Οι αναγνωσεις ACARS

Περισσοτερο απο 48 ωρες μετα την απωλεια της 804, μια ιστοσελιδα αεροποριας προσεγγιστηκε απο φαινομενικα επισημες πηγες, με αυτο που φιλοδοξουσε να ειναι μια αναγνωση απο το ACARS (Aircraft Communications Addressing and Reporting System), δειχνοντας μια εκρηξη σε ενα απο τα παραθυρα του πιλοτηριου και φωτια σε μια απο τις τουαλετες. Δεν υπαρχει ωστοσο καμμια εξηγηση γιατι αυτα τα σημαντικα δεδομενα δεν θα μπορουσαν να εχουν διατεθει σε συντομο χρονικο διαστημα απο την καταστροφη, ουτε γιατι δεν διατεθηκαν μεσω των κανονικων καναλιων.

Hunter

Ολοι ηθελαν να γνωριζουν τι ειχε συμβει – ετσι, γιατι να κολλησουν στα δεδομενα; Μια εξηγηση βεβαια ειναι οτι δεν υπηρχαν τοτε, εν πασει περιπτωσει οχι με την μορφη με την οποια ειχαν διαρρευσει.

Μαλλον μοιαζει σαν καποιος, ενδεχομενως οι Γαλλοι, να εχουν μαγειρεψει τα στοιχεια. Οι Γαλλοι δεν ειναι κολλημενοι μονο να μαγειρευουν βατραχοποδαρα και σκορδο.

Εχει μεγαλη σημασια, τα δεδομενα ACARS που διερρευσαν δεν συμφωνουν με τα δεδομενα των ραδιοεπικοινωνιων. Πως μια φωτια στις τουαλετες η τουλαχιστον σε μια απο αυτες απενεργοποιησε τις ραδιοεπικοινωνιες;

Η νοθεια δεδομενων λειτουργει καλυτερα για τα Bad Guys οταν τροποποιουν πραγματικα δεδομενα, παρα να κατασκευαζουν ενα ολοκληρο σετ. Οι αναγνωσεις ACARS μπορει να ειναι αυθεντικες, αλλα σε μεταγενεστερο χρονο. Αν η ατρακτος ειχε αποσυμπιεστει απο θραυσμα, π.χ θα μπορουσαμε να εχουμε θαμπωμα στην καμπινα και στις τουαλετες, το οποιο θα μπορουσε να ενεργοποιησει εναν συναγερμο καπνου, και τα προβληματα με τα παραθυρα του cockpit.

Τα συστηματα ACARS στις MH370 και MH17 ειχαν απενεργοποιηθει, ενδεχομενως ως απαντηση στην εκκληση μου μετα την AF447, για τους πιλοτους να χρησιμοποιουν για να στειλουν εξω μηνυματα Mayday αν οι ραδιοεπικοινωνιες τους ηταν μπλοκαρισμενες. Το ACARS δεν ειναι σχεδιασμενο για μηνυματα εκτακτης αναγκης, αλλα hey, ειναι ενα συστημα επικοινωνιας.

Ενα χτυπημα πυραυλου;

Ειναι πολυ νωρις για να καταληξουμε σε οριστικα συμπερασματα – οπως οι αναγνωστες γνωριζουν, ποτε δεν βγαζουμε συμπερασματα. Εχοντας αποκαλεσει σωστα τα χτυπηματα με πυραυλους απο την επιφανεια στον αερα για τις TWA800, AF447, την Yemenia Airbus, MH370 και 17 (στην περιπτωση της τελευταιας συνδυασμενη με ενα 30 mil πυροβολο απο ενα ελαφρωμενο και αναβαθμισμενο Ουκρανικο Sukhoi-25), προφανως κοιταζω για εναν αλλο πυραυλο.

Ενας πυραυλος πιθανον πυροδοτημενος απο ενα υποβρυχιο για να διασταυρωθει με την πορεια της 804, θα μπορουσε να εξηγησει μια σειρα απο πραγματα:

(1) Το μπλοκαρισμα ραδιοπικοινωνιων (υπηρχε μπλοκαρισμα ραδιοεπικοινωνιων στην περιπτωση των 447, 370 και 17).

(2) Την ξαφνικη στροφη προς το λιμανι, ακολουθουμενη απο ριζικους ελιγμους διαφυγης.

(3) Την καθυστερηση μεταξυ της απωλειας επαφης με το ATC, και την εναρξη των ελιγμων αποφυγης.

(4) Το μη σπασιμο σε κομματια σε υψομετρο του αεροσκαφους (οπως με την PanAm 103).

(5) Την ελλειψη οποιασδηποτε δηλωσης οτι ερριξαν το αεροπλανο – υπαρχει παντα μια αναληψη της ευθυνης οταν μια τρομοκρατικη ομαδα καταρριπτει ενα αεροπλανο και

(6) Υποθετοντας οτι μονο οι χρονοι των δεδομενων ACARS εχουν φαλκιδευτει, και οχι τα ιδια τα δεδομενα, η ζημια στα δεξια παραθυρα του cockpit και στην περιοχη της μυτης η οποια στεγαζει τα avionics (αεροηλεκτρονικα) περιλαμβανομενου του ρανταρ – ενας πυραυλος με την χρηση ημι-ενεργης επαναφορας θα μπορουσε να εκραγει κοντα στο cockpit αν ο στοχος ηταν σε καθοδο και ο πυραυλος δεν ηταν κυνηγος πρυμνης.

Ο πυραυλος που εμπλεκεται σε ολες τις καταρριψεις πανω απο νερο, (800, 447, Yemenia και 370) ηταν το Ιρανικο αντιγραφο του Hughes Aircraft AIM-54 Phoenix, ο Fakour-2, αν και η TWA 747 μπορει να καταρριφθηκε απο εναν Fakour-1.

Μπορειτε να ξεχασετε τα MANPADS (Man-Portable Air Defense Systems) – η MS 804 ηταν σε FL370 (37.000 ποδια) οταν χτυπησε η καταστροφη. Σε γενικες γραμμες μπορειτε να αποκλεισετε εναν SAM ωμου σε οτιδηποτε πανω απο 15.000 ποδια και ειλικρινα 12.000 ποδια ειναι οριακος. Τα MANPADS δεν ειναι μονο μικρα, τα συστηματα στοχευσης τους ειναι πολυ βασικα.

Τα Phoenix και τα Fakour ειναι εφοδιασμενα με ασφαλειες εγγυτητας. Η κεφαλη θα εκραγει κανονικα κοντα στον στοχο, σε αντιθεση με μια ασφαλεια επαφης. Με ενα χτυπημα πυραυλου σε ενα αεροπλανο με ασφαλεια εγγυτητας, τυπικα θα δουμε μια αργη αποσυμπιεση εξ αιτιας του θραυσματος, και πολλαπλες βλαβες των συστηματων εκτος και αν καυτο θραυσμα παει στην δεξαμενη καυσιμων, οπως με την TWA800.

Δεδομενου οτι ο στοχος συνηθως δεν εκρηγνυται, οι πιλοτοι συνηθως θα εχουν χρονο να βγαλουν εξω ενα μηνυμα Mayday. Η χωρα επιθεσης θα προσπαθησει να κρατησει το χτυπημα συγκεκαλυμμενο, και το μπλοκαρισμα ραδιοεπικοινωνιων και τωρα του ACARS ειναι ενα αλλο τυπικο χαρακτηριστικο του χτυπηματος πυραυλου.

Ποιο θα μπορουσε να ηταν το κινητρο;

Οπως με τις AF447 και MH370 αυτο θα μπορουσε να ηταν ενα προσωπο ενδιαφεροντος στο αεροπλανο. Ωστοσο με την TWA800 και την MH17 φαινεται οτι εχει υπαρξει ενα ευρυτερο γεωπολιτικο κινητρο, δηλαδη η εφαρμογη πιεσης.

Αυτη την στιγμη το κινητρο δεν ειναι καθαρο, αλλα δεν εχω αμφιβολια οτι οι μυστικες υπηρεσιες περνανε την λιστα επιβατων απο ψιλη χτενα. Το μονο προσωπο που σιγουρα δεν θα εχει γινει στοχος ειναι η ατυχη μικρη Joumana Bettiche, ενα μωρο τεσσαρων μηνων. Αρχηγοι μυστικων υπηρεσιων που σκεφτονται οτι αυτο πρεπει να καλυφθει επισης, θα επρεπε να κοιταξουν την φωτογραφια της και να κλαψουν.

Πιθανα οχηματα εκτοξευσης

Σε αντιθεση με την TWA800, AF447, Yemenia και MH370 δεν υπαρχουν αδιασειστα στοιχεια ενος ντηζελοκινητου-ηλεκτρικου υποβρυχιου (SSK) κατω η κοντα στην διαδρομη της πτησης την κρισιμη στιγμη. Ωστοσο, αν ηταν ενας πυραυλος, τοτε ενα SSK ειναι το προφανες οχημα εκτοξευσης,

Τα ΜΜΕ ποτε δεν θα φτασουν εκει φυσικα – εχουν εμμονη με τα πλοια. Αν δεν υπαρχει ενα πλοιο κοντα, τοτε τα ΜΜΕ αποκλειουν ενα χτυπημα πυραυλου, σαν καποιος να ειναι αρκετα ανοητος να καταρριψει ενα πολιτικο αεροσκαφος σε διεθνη εναεριο χωρο προχωρωντας στην ανομη διαδικασια απο ενα πλοιο. Να σταματας και να επιβιβαζεσαι σε ενα πλοιο ειναι ευκολο. Επιβιβαση σε υποβρυχια ειναι λιγο πιο δυσκολο.

Μπορειτε να ξεχασετε τους Ισραηλινους – το περιστατικο ειχε σιγουρα αλιευθει απο ενα πουλι NRO (δορυφορο). Αν ηταν ενα Ισραηλινο Dolphin class SSK η κυβερνηση Ομπαμα που μισει το Ισραηλ θα ηταν σε ολη την Ιερουσαλημ σαν εξανθημα. Ποτε δεν θα ακουγατε το τελος του. Θα ηταν King David Hotel επι 10.

Η πλησιεστερη ChiCom βαση υποβρυχιων ειναι λιγο μακρια για αυτο. Σκεφτομαι ισως το Ιραν η την Γερμανια. Ενα Ιρανικο SSK θα μπορουσε να φτασει εκει μεσω των στενων του Γιβραλταρ με ανεφοδιασμο σε μυστικη βαση τους στις Νησους Κομορες – το Kilo ειναι ενα υποβρυχιο με σχετικα μακρυα ποδια. Σκεφτειτε 6.000 μιλια αποσταση στα 7 knots στα πετρελαιοκινητα, χρησιμοποιωντας εναν αναπνευστηρα για να παραμενει βυθισμενο.

Το να διελθουν απο την Διωρυγα του Σουεζ στο ταξιδι εξοδου θα ηταν πολυ πιο ευκολο φυσικα, αν και δεν θα μπορουσες να υπολογιζεις οι Αιγυπτιοι να ειχαν την καλοσυνη να σε αφησουν να χρησιμοποιησεις την Διωρυγα στο δρομο για το σπιτι. Ενα Ιρανικο υποβρυχιο θα μπορουσε ωστοσο να ανεφοδιαστει απο την μυστικη βαση υποβρυχιων Valentin, του Ναυτικου Τομεα της DVD, κοντα στο Bremerhaven.

Bandar Abbas – Valentin μεσω της Διωρυγας του Σουεζ θα ηταν σαφως εντος των οριων ενος Ιρανικου Kilo. Η Γερμανια συνεργαστηκε με το Ιραν στα προγραμματα Fakour-1 και Fakour-2. Θα ηταν ενα αρκετα απλο θεμα να εφοδιασουν τον Ναυτικο Τομεα με ενα SSK Τυπου 212 εφοδιασμενο με δυνατοτητα επιφανειακης εκτοξευσης SAM.

Δεδομενου οτι ο Ναυτικος Τομεας εχει χασει τουλαχιστον ενα απο τα ανασκευασμενα υποβρυχια του, Τυπου XXI, μετα την υποθεση της Madeleine McCann (χαρη στο Ρωσικο Ναυτικο), και ενα αλλο, μετα την αποτυχημενη επιθεση κατα των Ολυμπιακων Αγωνων του Λονδινου (χαρη στο Αμερικανικο Ναυτικο), η DVD μπορει να επανεξοπλιστηκε, η μπορει να ειχαν ενα-δυο SSK 212 καθολη την διαρκεια, που εμεις δεν γνωριζαμε σχετικα.

Τροποποιηση ενος Τυπου XXI για επιφανειακη εκτοξευση SAM δεν θα ηταν τοσο δυσκολη επισης, αν και μαντευω οτι θα ηταν πολυ πιο ευκολο με ενα συγχρονο υποβρυχιο.

Αν ηταν ενας SAM, τοτε η Γερμανια η το Ιραν ειναι οι προφανεις υποπτοι. Μετα την τραγικη δολοφονια της Madeleine McCann δεν χρειαζεται να μπουμε στον κοπο να αναρωτηθουμε, αν η DVD ειναι σε θεση να διεξαγει πολεμο σε μικρα παιδια.

Μαυρα κουτια

Η τελευταια αναφερθεισα εξελιξη ειναι οτι ενα ρομποτ mini-sub εχει διαταχθει στην περιοχη με σκοπο την ανακτηση των μαυρων κουτιων. Ε; Ανακτηση μικρων data recorders απο βαθος 9.000 ποδιων δεν ειναι τοσο ευκολη. Θα ανακαλυψετε οτι το πορτοκαλι χρωμα τους δεν ειναι και τοσο χρησιμο στην κατωφερεια της Στυγος, σε 1.500 οργιες.

Η προβλεψη μου ειναι οτι απο την στιγμη που μαυρα κουτια θα εχουν κατασκευαστει για να ταιριαζουν με τα προφανως πονηρα καθυστερημενα δεδομενα ACARS, αυτο το υποβρυχιο ρομποτ θα πραγματοποιησει μια μαγικη ανακτηση, a la AF 447. Ερευνητες αεροπορικων συντριβων, τα ΜΜΕ και το κακως ονομαζομενο Discovery Channel, ολοι λατρευουν τα μαυρα κουτια, μαλλον οπως οι Αζτεκοι λατρευαν τον Ηλιο. Δωστε τους ενα μαυρο κουτι, και θα κουνανε τις μικρες ουρες τους, οπως ενα σκυλι για πτωματα που του δοθηκε ενα ιχνος του σωματος να μυρισει. Κανενας δεν ελεγχει ποτε να δει αν το μαυρο κουτι ειναι το ιδιο μαυρο κουτι με το οποιο απογειωθηκε το αεροπλανο, και δεν θα υπηρχε κανενας λογος ετσι κι αλλιως. Αν εχεις μοχλευση πανω απο τον κατασκευαστη, το μονο που εχεις να κανεις ειναι να ζητησεις ενα μαυρο κουτι με ενα serial number που εχει ηδη χρησιμοποιηθει.

Δείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα

Σελίδες — 1 2

Loading...

Σχόλια Αναγνωστών (1)

  1. Benjamin Fulford update:

    In the case of last week’s Egyptair “crash” CIA sources say what really happened was that three French government agents were on their way to Egypt to expose serious Khazarian crimes so the plane they were flying in was diverted to Israel. That is why initial news reports said there were 69 people on board while later reports changed the number to 66.

    Στην περιπτωση της “συντριβης” της Egyptair της τελευταιας εβδομαδας, πηγες της CIA λενε οτι αυτο που εγινε πραγματικα ηταν οτι τρεις Γαλλοι κυβερνητικοι πρακτορες ηταν καθοδον για την Αιγυπτο, για να αποκαλυψουν σοβαρα εγκληματα των Χαζαρων, ετσι το αεροπλανο που πετουσαν εκτραπηκε για το Ισραηλ.Αυτος ειναι ο λογος που αρχικες αναφορες εκαναν λογο για 69 επιβατες, ενω μεταγενεστερες αναφορες αλλαξαν τον αριθμο σε 66.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*