Μετά από γλώσσα, ιστορία και πίστη καταργούν και αυτό, το πιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

Μετά από γλώσσα, ιστορία και πίστη καταργούν και αυτό, το πιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

του Κίμωνα Χαραλάμπους

Μετά από την υποβάθμιση της πίστης, της ιστορίας και της ελληνικής γλώσσας, βάσει του δόγματος Κίσινγκερ, «κόβονται» και τα Μαθηματικά.

Συγκεκριμένα τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας δεν θα είναι πλέον εξεταζόμενο μάθημα για την εισαγωγή στα παιδαγωγικά τμήματα των ΑΕΙ.

Οι δάσκαλοι δηλαδή που διδάσκουν τα παιδιά δεν θα γνωρίζουν μαθηματικά.



Θεραπεία της σεξουαλικής ανικανότητας

Το φυτικο σκεύασμα που θεραπεύει τα προβλήματα σεξουαλικής ανικανότητας χωρις καμία παρενέργεια

Το μοναδικό 100% φυτικό σκεύασμα που θεραπεύει το πρόβλημα και δεν το συντηρεί οπως αλλα χημικά γνωστά προιόντα με παρενέργειες

ΤΙΜΗ 29,00

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

 Powered by WebCash


Πρόκειται για μία ακόμη αλλαγή στο σύστημα των εξετάσεων, η οποία θα εφαρμοστεί από τους υποψηφίους του 2018.

Εκτός αυτού, το υπουργείο Παιδείας έχει προαναγγείλει μία ακόμη αλλαγή, ριζική αυτή τη φορά, του συστήματος, με πρώτη χρονιά εφαρμογής το 2020.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει η εφημερίδα «Καθημερινή», με ρύθμιση που έχει περιληφθεί στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ, καταργείται το 4ο πεδίο των επιστημών εκπαίδευσης και στο εξής τα τμήματα που κατατάσσονταν στο πεδίο θα εντάσσονται σε όλα τα υπόλοιπα πεδία.

Οι εν λόγω ρυθμίσεις προκάλεσαν την σφοδρή αντίδραση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ).

Οι μαθηματικοί, παίρνοντας την σκυτάλη από τους φιλόλογους, μιλούν για «υποβάθμιση της μαθηματικής εκπαίδευσης και περιθωριοποίηση της βαρύτητας των σχετικών μαθημάτων στο σχολείο και στα προσόντα των υποψηφίων που διαγωνίζονται για τη συνέχιση των σπουδών τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση».

«Με αυξημένη ανησυχία παρατηρούμε ότι οι επιστήμες εκπαίδευσης αφενός δεν περιλαμβάνονται σε έναν ενιαίο πολυμεταβλητό σχεδιασμό με την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (καθηγητικές σχολές), αφετέρου ότι η μαθηματική ικανότητα εξορίζεται από το ακαδημαϊκό προφίλ των υποψηφίων για σπουδές με προοπτική απασχόλησης στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση», προσθέτουν, μεταξύ άλλων.

Η ΕΜΕ είναι της άποψης πως «οι δάσκαλοι πρέπει να ξέρουν Μαθηματικά» και δεν έχουν άδικο.

Η γνώση μαθηματικών βάζει σε τάξη την σκέψη των ανθρώπων.

Δεν είναι τυχαίο πως τα Αρχαία Ελληνικά, η πιο πλούσια και δομημένη γλώσσα της ανθρωπότητας, βασίζεται στα Μαθηματικά. Πρώτα υπήρξαν τα Μαθηματικά και μετά η Ελληνική Γλώσσα, η οποία διέπεται από μουσική αρμονία, ακριβώς λόγω των μαθηματικών κανόνων που ενέχει.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως τα παιδιά με έφεση στα Μαθηματικά έχουν πολλές καλές επιδόσεις στο Συντακτικό της Αρχαίας Ελληνικής.

Οι δάσκαλοι χωρίς γνώσεις μαθηματικών, σε συνδυασμό με την υποβάθμιση της ιστορίας και της Ελληνικής Γλώσσας, τι θα συμβουλεύουν τα παιδιά να μάθουν;

Λέτε όλα αυτά να είναι τυχαία; Προωθούν σε πανελλήνιο επίπεδο της αμορφωσιά και την άτακτη σκέψη; Σκεφτείτε…

el.gr

13 thoughts on “Μετά από γλώσσα, ιστορία και πίστη καταργούν και αυτό, το πιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

  1. το θεατρο του παραλογου says:

    ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ  ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΤΣΕΠΑΚΙ ΤΟΥΣ.ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ  ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΤΟΛΕΣ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΟ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΜΟΡΦΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΣΕΒΑΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ.ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΒΑΣΗ ΤΟ ΜΗΔΕΝ.Ο ΠΑΛΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΒΑΣΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ …ΣΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΑΔΑ ΟΥΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ…ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΠΙΖΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ..ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ……ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ ..ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

  2. ΣΩΤΗΡΙΑ says:

    “Δεν είναι τυχαίο πως τα Αρχαία Ελληνικά, η πιο πλούσια και δομημένη γλώσσα της ανθρωπότητας, βασίζεται στα Μαθηματικά. Πρώτα υπήρξαν τα Μαθηματικά και μετά η Ελληνική Γλώσσα, η οποία διέπεται από μουσική αρμονία, ακριβώς λόγω των μαθηματικών κανόνων που ενέχει…..”
    αυτό συμβαίνει γιατί η ζωή είναι μουσική αρμονία-μαθηματικά….στο dna μας υπάρχουν νότες και τύποι μαθηματικών…+1-1=0…μήπως θέλουν να το ξεχάσουμε, γι’αυτό;;; είναι πασιφανές ότι πλέον μιλάμε για α-παιδεία και όχι παιδεία. βάζοντας το αρνητικό πρόσημο μπροστά….και η προσπάθεια αποβλάκωσης του ανθρώπου από τους μισάνθρωπους συνεχίζεται….

  3. Ανώνυμος says:

    το πρόβλημα είναι ακόμα μεγαλύτερο αν υπολογίσει κανένας τους μαθηματικά αναλφάβητους ανθρώπους. έχω ακούσει πολλές φορές την ερώτηση που χρησιμεύει η γεωμετρία, η άλγεβρα και ο λογισμός. εκτός του ότι είναι απαραίτητα στον εργασιακό χώρο είναι αυτό που αναφέρει το άρθρο δηλαδή ο δομημένος τρόπος σκέψης.

  4. Ensignrolaren says:

    Δεν γινεται ολοι να μην ξερουν και στη ελλαδα να ξερουν ακομα. Οι μαναδες να μενουν στο σπιτι να σωσουν τα παιδια τους αλλιως να μην τα κανουν.

  5. ΜΠΛΕΚ says:

    ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ! ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ!… ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Ή ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΟΙ?

      • ΜΠΛΕΚ says:

        ΜΗΠΩΣ Ή ΘΕΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ή Ή ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΤΑΣΕΙ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ?… 25 ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΑΡ…

        • ΔΠ. says:

          Ο γιος μου οταν πηγαινε γυμνασιο,ειχε μαθηματικο που τους εκανε α-θεολογια αντι για μαθηματικα και η κορη μου αλλον,που επικοινωνουσε με το υπερπεραν με τις τριχες της κεφαλης του (κεραιες).Και μετα λεμε πως φτασαμε ως εδω.

        • Ανώνυμος says:

          ειναι ασχετα το ενα με το αλλο. η επιστιμη απανταει στην ερωτηση πως γινεται ενα φαινομενο ενω ο θεος απανταει στο γιατι.

  6. ΜΝΗΚΑΝΔΡΟΣ says:

    Προσπαθουν να γκρεμίσουν,οτι προλάβουν,δουλεύουν υπερωριακα τα οβρια στο υπουργείο ιουδαίας και δια βίου αποβλακωσεως και χωρίς μαθηματικά,παλι θα σας σκισουμε,απο παντου…..

  7. Ανώνυμος says:

    Δεν είναι μόνο τα μαθηματικά! Ο πρόεδρος του του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ανακοίνωσε και την κατάργηση των μονοωρων μαθημάτων στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Μέσα σ’ αυτά στο Γυμνάσιο τουλάχιστον, είναι: η Πληροφορική, η Τεχνολογία, τα Καλλιτεχνικά, η Μουσική, η Χημεία, … λέτε να τα κάνουν όλα δίωρα;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *