Η Βρετανική Express πριν λίγες μέρες δημοσίευσε την προειδοποίηση της NASA,ότι ένας μετεωρίτης κτύπησε το φεγγάρι και έλαμψε όσο 4 αστέρια και έγινε εμφανές με γυμνό μάτι.
Το επόμενο κτύπημα θα μπορούσε να γίνει στη Γη,με τρομερές συνέπειες.

Στην πραγματικότητα το περιστατικό αυτό συνέβη το 2013!

Γιατί το αναφέρουν σήμερα;

Όπως ο βιντεογράφος, μας φέρνει στο πρώτο βίντεο παρακάτω, πόσες άλλες φορές στη ζωή σας θυμάστε ένα μετεωρίτη να χτυπάει το φεγγάρι;

Όπως αναφέρει η ίδια η NASA σε αυτή την ιστορία, ο «Πλανήτης Εννέα» μπορεί να είναι υπεύθυνος για την κλίση του ηλιακού συστήματος, με μια μεγάλη ερώτηση που τίθεται μέσα σε αυτό: πώς μπορεί κάποιος πλανήτης να είναι υπεύθυνος για την κλίση του ήλιου; Πώς έχει μια τόσο ισχυρή επίδραση και αν είναι υπεύθυνος για την κλίση του ήλιου, ποιες συνέπειες θα μπορούσε να έχει στον δικό μας πλανήτη Γη;

Από το Astronomy.com: Πώς θα μπορούσε ο Πλανήτης Εννέα να επηρεάσει τόσο πολύ ολόκληρο το ηλιακό μας σύστημα όταν είναι τόσο μακριά;

ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ANP : Corfiatiko

Με την ΔΩΡΕΑ ενος "καφε" το μήνα βοηθάς στον αγώνα κατα της φίμωσης της ελευθερίας του λόγου , βοηθάς το Κατοχικα ΝΕΑ

5 thoughts on “«Αυτό δεν είναι φυσιολογικό».H NASA είπε ότι μετεωρίτης έπεσε στο φεγγάρι πριν λίγες μέρες ενώ το περιστατικό έγινε το 2013!

1. ΜΝΗΚΑΝΔΡΟΣ says:

Που να δείτε τι μετεωρίτες θα κτυπήσουν τις τρίγωνοκεφαλές σας και τις ουρές σας!έδωσε κάνα φράγκο η νασα για την «θεραπεία»της σαυριλερι;που να’ναι αυτό το ιγκουάνα;

2. GeorgiosK says:

δεν το έκανε η ΝΑΣΑ το έκαναν τα ειδησεογραφικά μπλογκ. Το έψαξα, ενώ υπάρχει κάθε φορά αναφορά της νασα για αυτό, αυτή την φορά δεν υπήρχε κάτι.

οριστε :
    2001 https://science.nasa.gov/science-news/science-at-nasa/2001/ast30nov_1

2005 https://science.nasa.gov/science-news/science-at-nasa/2005/22dec_lunartaurid

2013 https://science.nasa.gov/science-news/science-at-nasa/2013/16may_lunarimpact