10:31 - 01/05/2021

18 χρονος φοιτητής στη Γερμανία στην εντατική με μυοκαρδίτιδα μετά τον εμβολιασμό με Pfizer. Άλλα 7 περιστατικά στην ίδια κλινική! 5 κρούσματα μυοκαρδίτιδας και στη Γαλλία μετά το Pfizer!

18 χρονος φοιτητής στη Γερμανία νοσηλεύεται στην εντατική με μυοκαρδίτιδα μετά τον εμβολιασμό του με Biontech/Pfizer. Στην ίδια κλινική έχουν αναφερθεί και άλλα 7 παρόμοια περιστατικά.

Στην περιοχή Heilbronn, ένας 18χρονος μαθητής αρρώστησε με μυοκαρδίτιδα μετά από εμβολιασμό με BioNTech / Pfizer και έπρεπε να υποβληθεί σε θεραπεία στη μονάδα εντατικής θεραπείας. Το Ινστιτούτο Paul Ehrlich γνώριζε ήδη παρόμοια ύποπτα κρούσματα στη Γερμανία τον Μάρτιο.

Αφού έλαβε τη δεύτερη δόση με το εμβόλιο BioNTech / Pfizer, ένας 18χρονος φοιτητής από την περιοχή Heilbronn αρρώστησε με μυοκαρδίτιδα. Όπως αναφέρει η εφημερίδα Heilbronner Voice, ο νεαρός έπρεπε να υποβληθεί σε θεραπεία στην κλινική Ludwigsburg στη μονάδα εντατικής θεραπείας, αλλά έκτοτε βγήκε. Η έκθεση για 18χρονο αναφέρει μια «χρονική σύνδεση» με τον εμβολιασμό. Η κλινική Ludwigsburg απαριθμεί επίσης επτά παρόμοιες περιπτώσεις.

Σύμφωνα με την AstraZeneca, το εμβόλιο BioNTech / Pfizer είναι επίσης ύποπτο ότι προκαλεί σοβαρές παρενέργειες. Αναφορές μέσων από το Ισραήλ αποκάλυψαν ότι υπάρχει υποψία ότι το εμβόλιο προκαλεί σοβαρή φλεγμονή του καρδιακού μυός (μυοκαρδίτιδα) Το Ισραηλινό Υπουργείο Υγείας ερευνά επί του παρόντος τουλάχιστον 62 περιπτώσεις μυοκαρδίτιδας που έχουν συμβεί μετά τη λήψη του εμβολίου BioNTech / Pfizer. Οι νεαροί άνδρες ηλικίας 18 έως 30 ετών επηρεάστηκαν ιδιαίτερα. Μια 22χρονη γυναίκα και ένας 35χρονος άνδρας είχαν πεθάνει εξαιτίας της φλεγμονής του μυοκαρδίου.

Τα περιστατικά έγιναν γνωστά μέσω μιας αδημοσίευτης έκθεσης του Ισραηλινού Υπουργείου Υγείας, στην οποία εκφράστηκαν ανησυχίες σχετικά με τις παρενέργειες του εμβολίου BioNTech / Pfizer, όπως σε αρκετές δεκάδες περιπτώσεις φλεγμονής των καρδιακών μυών μετά τον εμβολιασμό. Οι ανησυχίες προέρχονται από μια ενδιάμεση έκθεση που ήταν διαθέσιμη στους επικεφαλής του υπουργείου και τη φαρμακευτική εταιρεία Pfizer και η οποία θα έπρεπε να παραμείνει απόρρητη από το υπουργείο. Ωστόσο, τα ισραηλινά μέσα ενημέρωσης έφτασαν στα αρχεία και κυκλοφόρησαν αποσπάσματα από το έγγραφο. Το Channel 12 και το The Jerusalem Post ανέφεραν σχετικά, μεταξύ άλλων. Η έκθεση του υπουργείου ανέφερε ότι η σχέση μεταξύ της νόσου του μυοκαρδίου και του εμβολιασμού ήταν «πιθανή». Ωστόσο, αυτό δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί από περαιτέρω μελέτες.

Η φαρμακευτική εταιρεία Pfizer, η οποία είχε πρόσβαση στην έκθεση, δήλωσε ότι μέχρι σήμερα δεν υπήρξε συσσώρευση περιπτώσεων μυοκαρδίτιδας μετά τους εμβολιασμούς. Ωστόσο, η πιθανή αιτία για αυτό μπορεί να βρεθεί στη μελέτη:

“Ένας πιθανός λόγος για την έλλειψη παρόμοιων ευρημάτων μέχρι σήμερα σε άλλες χώρες θα μπορούσε να σχετίζεται με το χαμηλό ποσοστό εμβολιασμού μεταξύ των νέων, με την πλειονότητα των περιπτώσεων να συμβαίνουν σε άνδρες κάτω των 30 ετών.”

Το Ινστιτούτο Paul Ehrlich (PEI) που είναι υπεύθυνο για την ασφάλεια των εμβολίων στη Γερμανία δηλώνει ότι θέλει να διερευνήσει την εμφάνιση μυοκαρδίτιδας μετά από εμβολιασμούς COVID-19 “με βάση τις αναφορές από το Ισραήλ” και όχι μόνο για το εμβόλιο BioNTech / Pfizer, αλλά και για όλα τα εμβόλια. Μια έκθεση ασφαλείας από το PEI με ημερομηνία 4 Μαρτίου δείχνει ότι το ινστιτούτο είχε ειδοποιηθεί για μυοκαρδίτιδα μετά τον εμβολιασμό με το εμβόλιο BioNTech / Pfizer ακόμη και πριν από τις αναφορές του Ισραήλ. Η έκθεση περιελάμβανε υποψίες ανεπιθύμητων ενεργειών έως τις 26 Φεβρουαρίου. Συνεπώς, επτά ύποπτα κρούσματα μυοκαρδίτιδας έχουν αναφερθεί στο PEI, τα άτομα που είχαν πληγεί ήταν μεταξύ 23 και 89 ετών. Η φλεγμονή των καρδιακών μυών λέγεται ότι συνέβη μερικές ώρες έως ημέρες μετά τον εμβολιασμό.

Τον Φεβρουάριο, το PEI ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να ερευνά τις ύποπτες περιπτώσεις. Από τότε, ωστόσο, δεν έχει δημοσιεύσει περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με αυτό – οι ακόλουθες αναφορές ασφαλείας δεν είχαν ακόμη στοιχεία απόδειξης της φλεγμονής των καρδιακών μυών ως πιθανή παρενέργεια. Πόσα ύποπτα κρούσματα μυοκαρδίτιδας έχουν αναφερθεί μέχρι σήμερα στο Ινστιτούτο δεν αποκαλύφθηκε από το PEI κατόπιν αιτήματος του RedaktionsNetzwerk Deutschland.

Σύμφωνα με το γραφείο Τύπου του PEI, θέλουν να ενημερώσουν “άμεσα” για νέα ευρήματα σχετικά με τη μυοκαρδίτιδα ως παρενέργειες του εμβολίου BioNTech / Pfizer.

Η αμερικανική φαρμακευτική εταιρεία Pfizer αρνήθηκε τη σύνδεση μεταξύ του εμβολίου και της φλεγμονής των καρδιακών μυών που συνέβη στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters. Επί του παρόντος δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι υπάρχει κίνδυνος μυοκαρδίτιδας που σχετίζεται με το εμβόλιο BioNTech / Pfizer ισχυρίζεται η κατασκευάστρια. Η δημιουργία σύνδεσης μεταξύ ασθένειας και εμβολίου είναι επίσης δύσκολη, διότι η μυοκαρδίτιδα συχνά προχωρά χωρίς επιπλοκές και μπορεί να προκληθεί από μια ποικιλία ιών. Παρόμοιος αριθμός περιπτώσεων είχε επίσης αναφερθεί τα τελευταία χρόνια.

de.rt.com 29/4/21

5 κρούσματα μυοκαρδίτιδας και στη Γαλλία μετά το Pfizer!!

Πέντε κρούσματα μυοκαρδίτιδας έχουν εντοπιστεί στη Γαλλία σε άτομα που έχουν εμβολιαστεί με το εμβόλιο Covid-19 της Pfizer / BioNTech, χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης με το εμβόλιο προς το παρόν, ανακοίνωσαν οι αρχές υγείας την Παρασκευή.

«Μέχρι σήμερα, έχουν αναφερθεί πέντε περιπτώσεις στη Γαλλία» μυοκαρδίτιδας, φλεγμονής του καρδιακού μυός, σε άτομα που έχουν λάβει μια δόση του εμβολίου από τα αμερικανικά και γερμανικά εργαστήρια (Comirnaty), δηλώνει η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Φαρμάκων (ANSM ) στο εβδομαδιαίο σημείο παρακολούθησης εμβολίων Covid.

“Τα διαθέσιμα δεδομένα δεν παρέχουν, σε αυτό το στάδιο, αρκετά στοιχεία για να καταλήξουν στο ρόλο του εμβολίου, αλλά παρόλα αυτά αποτελούν πιθανό σήμα” φαρμακοεπαγρύπνησης, το οποίο πρέπει να παρακολουθείται, υπογραμμίζει ο οργανισμός.
Αυτές οι ανεπιθύμητες ενέργειες “θα αποτελέσουν αντικείμενο ειδικής παρακολούθησης και θα κοινοποιηθούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο” με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων (EMA), προσθέτει το ANSM. «Δεν αμφισβητεί την ευνοϊκή σχέση οφέλους / κινδύνου» του εμβολίου i24news.tv 30/4/21..τα γνωστά παράπλευρες απώλειες δίκαιος εμβολιασμός..

Μελέτη: Το εμβόλιο Pfizer μπορεί να γίνει ένα βιολογικό όπλο πολύ πιο επικίνδυνο από την αρχική μόλυνση. Προκαλεί νευροεκφυλιστικές ασθένειες.Έκθεση Ισραηλινών Ειδημόνων (IPC):«ο κίνδυνος θανάτου μετά τη β’ δόση είναι μεγαλύτερος απ’ ότι μετά την α΄.Δεν υπήρξε ποτέ εμβόλιο που να προκάλεσε τόσες παρενέργειες!!»Υπ.Υγείας Ισραήλ: αρκετά κρούσματα μυοκαρδίτιδας σε άνδρες κάτω των 30 ετών μετά τη 2η δόση εμβολίου Pfizer!!! Οι 2 πέθαναν!

Υπουργείο Υγείας Ισραήλ: αρκετά κρούσματα μυοκαρδίτιδας σε άνδρες κάτω των 30 ετών μετά τη 2η δόση εμβολίου Pfizer!!! Οι 2 πέθαναν!

Ισραήλ: Υγιής 19χρονος νοσηλεύτηκε με μυοκαρδίτιδα 5 μέρες μετά την β΄δόση εμβολίου Pfizer.

dimpenews.com

Loading...
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα ! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Be the first to comment

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*


Μην συνεχιζεις να βοηθας της σελιδες που θελουν να σου προσφερουν προπαγανδα !

Παρακαλώ απενεργοποιήστε τον AdBlocker σας! Το να εχεις adBlocker σε ανεξαρτητες σελιδες ειναι σαν να θες αυτες οι σελιδες να σταματησουν να προσφερουν δωρεαν της υπηρεσιες τους η να κλεισουν!.. Αν μας εκτιματε σαν σελιδα σας παρακαλουμε απενεργοποιηστε τον AdBlocker σας!

How to disable? Refresh