Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

14:25 - 16/05/2017

Μνημόνιο μόνο με 141 ψήφους! Μπράβο Ηλία!

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Μπορεί το show του Κασιδιάρη να πέτυχε τον επικοινωνιακό του σκοπό και όλα τα ΜΜΕ να ασχολούνται με αυτό αντί για το βαρύ νέο μνημόνιο του Τσίπρα, όμως έχει και άλλη μια συνέπεια.

Πλέον δεν χρειάζονται τους 153 για να περάσουν τα μέτρα τους. Μετά την αποβολή της Χρυσής Αυγής , μπορούν να τα περάσουν ακόμη και με 141 βουλευτές…

Τι ευνοϊκές συμπτώσεις για την κυβέρνηση! Τι…ευνοϊκές αλήθεια!

neodimokratis



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (70)

  1. Ψυχιατρε γαμω τον Πειραιά 05/16/2017 @ 2:34 ΜΜ

    Αριστεροί πασοκοι και Ναζί όλα τα μουνοπανα δουλεύουνε μαζί!

    • κουρικου 05/16/2017 @ 3:37 ΜΜ

      οπως λενε δημαινα και δημητσανα καθε σπιτι και πουτανα.ρε αιντε απο δω χαμου κοπανε

    • λοιπον συμφωνω μαζι σου Η χρυση Αυγη σε συνενενοηση με τον Συριζα ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΔΕΝΔΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ μπροστα απο τον Κασιδιαρη .Εγω σε πιστευω φιλε αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι αυτοι που εκαψαν την Αθηνα εναγκαλιζονται με τον τοτε πρωθυπουργο ΚΚαραμανλη -τον κυριο ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ-και δεν πηγε ουτε ενα στελεχος του ΣΥΡΙΖΑ στην φυλακη ,ουτε ενα στελεχος της ΝΔ για την υποθεση ζημενς(μητσοτακηδες και σια)?ενω ολη η χρυση αυγη πηγε φουφουτη για 1.5 χρονο?γενικα δεν ειδα εναν κυριο μνημονιου να εχει κανει εστω και μια μερα φυλακη , ασε την περιπτωση ΚΚΕ αε ανωνυμος εταιρεια αναλαμβανουμε και δολοφονιες αμα λαχει(ΡΟΥΠΑΚΙΑΣ)
      Για δωσε μου μια εξηγηση αν εχεις βεβαια.

      • ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΜΗΤΣΟΣ ΜΑΘΕ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΕΧΝΑΣΜΑ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ Ο ΑΓΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ .ΦΙΛΕ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΠΑΛΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΔΗ ΜΗΤΣΟΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΝΟΗΣΕΙ.
        ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ

        • κουκουρικου 05/16/2017 @ 10:32 ΜΜ

          συμφωνω μαζι σου ΤΟ’ ΧΕΙ ΤΟ ΑΤΙΜΟ Τ΄ΟΝΟΜΑ ακου μητσος Ενωωωω το δικοοο σου?! ΗΡΑΚΛΗΤΟΣ το λες και γεμιζει το στομα σου .Για το κεφαλι σου ομως δεν νομιζω ομως να το γεμιζει το -ΗΡΑΚΛΗΤΟΣ.
          ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΣ -ΠΑΡΑΛΥΤΟς -ΜΑΛΑΚΑΣ …..και παει λεγοντας

        • Μανολης Κατσιγαρακης 05/17/2017 @ 12:59 ΜΜ

          Απο τα πιο σωστα σχολια που εχω διαβασει ποτε..! ΕΥΓΕ Ηρακλητε..!!

    • Αυτός είναι ο ρόλος του σκουπιδιού της Χρυσής Αυγής των επαγγελματιών χαφιέδων.
      Κάθε φορά που χρειάζεται να αποπροσανατολιστεί ο κόσμος χρησιμοποιούν τα σκουπίδια.
      Την προηγούμενη φορά στην ίδια ακριβώς φάση βριζόντουσαν δήθεν με το ΚΚΕ.
      Μπροστά το Μνημόνιο βρήκαν την όρεξη να μαλώσουν για τον εμφύλιο.
      Σκουπίδια για κρέμασμα είναι όλοι.

      • ΑΝΩΝΥΜΟΣ 05/16/2017 @ 7:40 ΜΜ

        Πανος οπως μ…πανος ? ναι πανο οτι πεις πανο σκυψε πανο τωρα και στα τεσσερα απο οσους ψηφισες και στον σοιμπλε …..ε πανο μ…πανο.

        • Είσαι λίγο μειωμένης αντίληψης αλλά τι να κάνουμε….Το αναγκαίο κακό του ίντερνετ είναι οι βλάκες.

          • ΑΝΩΝΥΜΟΣ 05/16/2017 @ 10:37 ΜΜ

            ευτυχως που εισαι εσυ υψηλης αντιληψης και φανηκε απο τα πανεξυπνα που εγραψες μπραβο σου αυτοι που ψηφιζεις και υποστηριζεις θα συνεχισουν να σε πηδανε χωρις ελεος αλλα εσενα σε πειραζει η κακη χρυση αυγη …..εισαι αητος !!

    • Βρε ‘ΨΥΧΙΑΤΡΕ ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ’ καλα τα λες αλλα ξεχασες και τους δεξιουλιδες. Οποτε παμε ξανα:
      Δεξιοι Αριστεροι Πασοκοι και Ναζι, ολα τα μουνοπανα δουλευουνε μαζι!!!!!!!

    • Όπως ποα κουλα μπαοκ ένα πράμα .. Τρυπιε μαλακα

    • ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ 05/17/2017 @ 2:25 ΠΜ

      ΡΕ ΝΑΖΙΣΤΟΔΟΥΛΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΝΟΥΔΟΥΛΗΔΕΣ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥΣΤΟΔΕΞΙΟΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΙΠΕΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ;;;ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΘΕΛΕΙ 151 ΨΗΦΟΥΣ….ΟΥΥΥΥΣΤ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΜΠΙΝΕΔΕΣ

  2. Ανώνυμος 05/16/2017 @ 2:51 ΜΜ

    για να ακούσω όλους όσους επιβραβεύατε χθες την χειροδικία… επιτέλους καταλάβετε ότι ο ναζισμός δεν έχει σχέση με την Ελλάδα και μόνο κακό μπορούν να κάνουν

    • κουρικου 05/16/2017 @ 3:35 ΜΜ

      σωστα , ας κρεμασουμε ολη την νεα δημοκρατια λοιπον.

    • ΑΣ ΞΥΠΝΟΥΣΕΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ... 05/16/2017 @ 5:29 ΜΜ

      Βρε ασχετε εχεις καθολου ιδεα τι ειναι ο ναζισμος η γραφεις οτι λενε τα κουμμουνια και τα γιουσουφακια της νεας ταξης απο τα μμε ? που ειδες τον ναζισμο ?

      • Ανώνυμος 05/16/2017 @ 8:21 ΜΜ

        ο κοσμοσ το εχει τουμπανο και εμεις κρυφο καμαρι… http://www.mixanitouxronou.gr/chrisi-avgi-den-ine-nazistiki-organosi-dite-tis-fotografikes-apodixis/

        • ΑΣ ΞΥΠΝΟΥΣΕΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ... 05/16/2017 @ 10:53 ΜΜ

          αυτο ακριβως σου εγραψα ,κοιτας τον κοσμο που τοχει τουμπανο και νεανικες αμαρτιες σαραντα χρονια πριν …ξερεις ποσοι σημερινοι νεοδημοκρατες βολευτες ηταν στην κνε στα νεανικα τους χρονια ? η αντιστοιχα αλλοι ? η κανελη δεν ηταν νεοδημοκρατισα ?ΚΟΙΤΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ….και οχι τις ταμπελες που τις βαζουν οι αλλοι για το δικο τους συμφερον

        • ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΠΗΓΗ ΒΕΒΑΙΑ,Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΚΟΨΕ-ΡΑΨΕ,ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΟΜΩΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ( ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ ΤΟ ΣΗΜΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΓΚΙΣΤΡΙ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟ ΡΟΥΝΙΚΟ, ΣΗΜΑ ΤΗΣ 4ης ΤΕΘ. ΤΑΞ SS ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΞΕ ΤΑ ΑΝΟΣΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΙΣΤΟΜΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΙΜΛΕΡ).ΕΓΩ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΜΟΥ (ΑΠΟ 15 ΕΩΣ 19) ΗΜΟΥΝ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ,ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΕ ΚΥΗΓΑΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ?ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΙΩΝΑ ΦΙΛΙΠΠΟΥ -ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ,ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΟΔΟΔΕΙΚΤΗΣ- ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟΣ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ,ΕΝΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΙΔΡΥΤΩΝ ΤΗΣ Χ.Α. Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΕΧΩΡΗΣΕ ΤΟ1991 ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ ΣΤΟΝ ΛΑΪΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ.ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ, ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΕΣ, ΟΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ , ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΕΣ ( ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Π.Χ. Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ),ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Ή ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ,ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ (ΝΑΙ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ,ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΟΜΩΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ Π.Χ Ο ΜΑΝΣΤΑΪΝ ΗΤΑΝ Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΩΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ, ΑΝ ΕΚΑΝΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΣ)

      • ΑΣ ΞΥΠΝΟΥΣΕΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ 05/17/2017 @ 1:09 ΜΜ

        θανασακη τα εχεις μπερδεψει στο μυαλουδακι σου και δεν φταις μονο εσυ γιαυτο αλλα και αυτοι που σε εκαναν πειθηνια παπαγαλακι ….
        ΠΟΙΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΜΟΥ ???εγραψε καποιος εστω και μια λεξη υπερ ??? ΚΑΝΕΝΑΣ ! τωρα αν εσυ σωνει και καλα θελεις να βλεπεις φαντασματα εγω λυπαμαι αλλα δεν μπορω να σε βοηθησω ,το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι οσοι φωναζουν και υπερασπιζονται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ την Ελλαδα τους Ελληνες και τισ ελληνικες αξιες ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑΖΙΣΤΕΣ (ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ) ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ,σε αντιθεση με ολα αυτα τα γιουσουφακια που σου εχουν μπερδεψει το μυαλο εχουν προδοσει και εχουν φερει την χωρα σε αυτα τα χαλια.

    • ΟΥΣΤ ΡΕ 05/16/2017 @ 6:31 ΜΜ

      Για εξήγησέ το μας λίγο αυτό με το ναζισμό, ο ναζισμός πότε κυβέρνησε την Ελλάδα; Ποιοι έφεραν την Ελλάδα σ αυτό το χάλι; Ποιοι έφεραν τους λαθρομετανάστες; Ποιοι έφεραν τα μνημόνια; Ο ναζισμός; Για απάντησέ μας ρε πανέξυπνε; και επίσης θα σου συστήσω να μην ψηφίσεις την άλλη φορά.

      • Ανώνυμος 05/16/2017 @ 8:18 ΜΜ

        η κλασσικη απαντηση του ελληναρα που σε οποιο θεμα διαφωνει δεν υπερσπιζεται την θεση του αλλα λεει κοιτα τους αλλους. λοιπον δεν υπερσπιζομαι συριζα ουτε νουδου ουτε κανα αλλο κομα αλλα απο οτι φαινεται η χρυση αυγη βαζει το λιθαρακι της στα μνημονια, ο μιχαλολιακος προσλαμβανε λαθρομεταναστες στο ξενοδοχειο του. για τον ωαζισμο δεν θα σχολιασω οταν τα ιδια στελεχη χαιρετανε ναζιστικα και εχουν φοτογραφιες με γερμανικεσ στολες. οσο για την ανησυχια σου σε βιαβεβαιωνω δεν ψηφιζω

        • ΟΥΣΤ ΡΕ 05/16/2017 @ 9:55 ΜΜ

          Δεν απευθύνθηκες σε μένα για να τοποθετηθώ, μίλησες για το ναζισμό γενικά, άσε με εμένα εγώ ούτε έκλεψα το δημόσιο, ούτε έβαλα το χέρι μου στα ταμεία, δεν είμαι εγώ υπεύθυνος για χιλιάδες αυτοκτονίες. Εσείς δεν βαρεθήκατε να λέτε για το ξενοδοχείο; γιατί δεν μας λες για τη μανολάδα; γιατί δεν μας λες για τους μαύρους που πάνε σε κάθε νησί ή χωριό στην Ελλάδα κατόπιν υπόδειξης των αναρχοαριστερών;; Εδώ έχω λάθος;;; Αν είσαι αντικειμενικός θα απαντήσεις ειλικρινά, τους εκμεταλλεύονται ναι ή όχι;; κοινός νταβατζήδες. Το ΚΚΕ που τους χρησιμοποιεί στις πορείες ή σε τάγματα εφόδου όπως κάνουν και οι αριστεροί. Οπότε για ποιο ναζισμό μιλάς;

          • Ανώνυμος 05/16/2017 @ 10:04 ΜΜ

            αιντε παλι… σε αρθρο του συριζα και του κκε να τα πω εδω που κολανε ρε προεδρε; δηλαδη το μη χειρον βελτιστον;

          • Σώπα ρε πρόεδρε; για το ναζισμό έχει σχόλια για τα άλλα δεν έχει ε;;; Άντε καληνύχτα..

  3. Ο ΤΡΕΛΟΣ Ο ΑΩ 05/16/2017 @ 2:55 ΜΜ

    Οφειλω να παρεμβω ως η μονη αξιοπιστη πηγη πληροφορησης μετα τον Stranger (χιουμορ) αν και 1) Σιχαινομαι την πολιτικη 2) Σιχενομαι τον νεοναζισμο 3) Δεν βλεπω να οδηγει πουθενα η βια 4) Δεν υποστηριξα ποτε την χρυση αυγη και ουτε την υποστηριζω. Λοιπον ειναι ξεκαθαρο οτι η Χρυση Αυγη κατηγορειται αδικα και οτι ολο αυτο ειναι στημενο απο τους αλλους και οχι απο τον Κασιδιαρη και αυτος απλα τσιμπησε. Δεν το διαπραγματευομαι αυτο που λεω. Τα πραγματα ειναι πολυ απλα. Απλα χρησιμοποιουν την οργη της Χ.Α για να αποπροσανατολισουν και αυτο ειναι ενα ακομα παραγωγο της τραβεστι συνειδησης των λαμογιων της βουλης σε συνεργασια με τους δημοσιοκαφρους η οποια και λογικα προκαλει την οργη και στον κοσμο αλλα και στην Χ.Α. Με αυτη την λογικη σε αυτο το θεμα υποστηριζω την Χ.Α για λογους συνειδησης και οχι γιατι πιστευω οτι μπορουν να κανουν κατι καλυτερο αν βρεθουν στην εξουσια και για αυτο αλλωστε δεν θα τους ψηφιζα εκτος αν υπηρχε καποιο αλλο σχεδιο και καποια στρατηγικη στοχευση απο αυτα που βλεπουμε. https://www.youtube.com/watch?v=yK6G7PFOdkc

  4. Δεν νομίζω. 05/16/2017 @ 3:01 ΜΜ

    Θα ψηφίσουν κανονικά. Δεν ισχύει αυτά που γράφετε.

  5. ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ. ΤΟ SITE ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ. Η ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ. ΑΠΛΑ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΑΡΧΙΜΑΣΟΝΟ ΔΕΝΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΣ ΚΟΨΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΦΩΝΗ.

  6. Ανώνυμος 05/16/2017 @ 3:12 ΜΜ

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΒΑΛΛΑΝΕ ΟΛΗ ΤΗΝ Κ.Ο ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ,ΕΝΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΜΑ..ΚΙΑ ΑΝ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ.ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ..ΑΡΕ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ.ΕΧΟΥΜΕ ΟΤΙΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.ΕΤΣΙ.

  7. protomastoras 05/16/2017 @ 3:12 ΜΜ

    “NEODIMOKRATI” ΑΥΤΑ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΛΕΣ.ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΙΧΑΘΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙΣ.

  8. παμε για το 2025 αδιακοπα και χωρις αντιστασεις... 05/16/2017 @ 3:13 ΜΜ

    αν ηταν show ολο αυτο στη βουλη και μας δουλευουν κανονικα,τοτε παιδια καλα θα κανουμε να κατσουμε στ αυγα μας σαν ωραιες κοτουλες που μαστε (εννοω ολους τους ελληνες) και δεν χρειαζετε να ξανασυμετεχουμε σε εκλογες..και μη μου πειτε οτι εσεις που δεν ψηφισατε και μεινατε αμετοχοι και οτι πραξατε το σωστο..χεστηκανε δυο φορες..τι να πω..εγω ξερω πως ειμαι καθαρος στην ψυχη και στη συνηδηση..αλλα φαινεται πως ειμαι ρομαντικος,ενω τα λεφτα ειναι πολλα αρη…καλα γ@μησι@ και καλες κλαψες σε ολους.. ειμαστε η χωρα της μαρθας βουρτση..κλαψα κλαψα και εχει ο θεος…μην πεταχτουν τιποτα ξερολες και το παιξουν εξυπνοι,γιατι οι φορολογικες δηλωσεις αρχιζουν και φτιαχνονται απο τωρα για οσους ειναι συνεπης παρολο που αιμοραγουν…τρεχτε τωρα ολοι μαζι να πατε να δηλωσετε τι εχετε και τι δεν εχετε και μετα παιχτε το εξυπνοι..θελει πολυ συζητηση για το τι εχει παιχτει στη χωρα μας,και ποσο μα ποσο καλα μας ξερουν σαν καλπικη δεκαρα..ολους μας ομως…περιμενω να διαβασω σχολια χωρις κοματικο μισος…

    • Ανώνυμος 05/16/2017 @ 8:13 ΜΜ

      δεν μπορούν να σηκώσουν το 4 μνημόνιο οι Ελληνες, το επιβάλλουν για να πάρουν τα πάντα, αυτοί όλοι παίζουν τους ρόλους τους,μάλλον είναι ο αβάσταχτος φόρος που δεν θα προλάβουν να εισπράξουν, έτσι και ξεκινήσει παγκοσμίως κατάσταση ντόμινο…το θέμα που αφορά τον καθένα μας ξεχωριστά είναι να παραμείνουμε ψύχραιμοι, υπομονετικοί και να μην εγκαταλείψουμε το πλοίο, έχοντας την ελπίδα μας στον Θεό, υπάρχουν άγιοι άνθρωποι ανάμεσα μας και μωρά και ανήμποροι άνθρωποι που για χάρη τους Ο ΚΑΛΟΣ ΘΕΟΣ θα μας βοηθήσει, κρατήστε την ελπίδα

  9. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 05/16/2017 @ 3:22 ΜΜ

    ΑΠΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΗ;; ΑΛΛΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΝΑΖΙ ΧΑΧΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΟΤΙ 2 ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΜΑΣΟΝΟΣ Ο ΔΕΝΔΙΑΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΕΒΡΑΙΚΟ ΛΟΜΠΙ ΕΙΧΕ “ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΕΙ” ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΉ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΠΕΡΝΑΓΑΝΕ ΜΕ 140 ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΕΤΣΙ ΖΩΑΔΙΑ; ΤΩΡΑ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ;; Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΙΤΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΕΟΤΑΞΙΤΑΚΙΑ

    • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ 05/16/2017 @ 10:05 ΜΜ

      Συμφωνώ κι επαυξάνω, μόνο η ανάταση των εθνών και η ανεξαρτησία τους, από το παγκόσμιο σύστημα είναι η θεραπεία. ΌΜΩΣ, ΣΟΥ ΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ:
      Με εκλογές, δεν αναλαμβάνεις την εξουσία, ούτε ανατρέπεις το σύστημα αλλά μόνο μέσω του δρόμου, του αυτονομιστή! ΜΕ ΟΠΛΑ! ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ ΚΑΙ ΓΡΑΒΑΤΑ!

      • Ανώνυμος 05/16/2017 @ 11:18 ΜΜ

        Μόνο που αυτό το λες το γνωρίζουν και οι μασόνοι γι’ αυτό και δημιούργησαν νεοναζιστικά μορφώματα σαν τη χρυσή αυγή να παριστάνουν τους πατριώτες και έτσι να καπελώνουν τους πραγματικούς πατριώτες! Μα είναι δυνατόν λογικός και σοβαρός άνθρωπος να περιμένει σωτηρία από τον νταβατζή Μηχαλολιάκο και τον συρφετό του; Έχει και πιο κάτω παιδιά…

        • ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 05/17/2017 @ 3:46 ΜΜ

          Ετσι είναι. Αμα είσαι ένας ψοφοδεξιός της φάπας υποστηρικτής της ΝΔ και βλέπεις το κόμμα σου να υπογράφει μνημόνιο με ΣΥΡΙΖΑ, τέμενος με ΣΥΡΙΖΑ, σύμφωνο με ΣΥΡΙΖΑ, να ξεπουλά το όνομα της Μακεδονίας με ΣΥΡΙΖΑ και να σέβεται τους αγώνες των προγόνων του ΣΥΡΙΖΑ είναι ΛΟΓΙΚΟ να ξεσπάς στον Κασιδιάρη που σας ξεμπροστιάζει λέγοντας αλήθειες για το ψωροκόμμα – πουστοκόμμα που κατέστρεψε την Ελλάδα.

  10. ΜΑΣ ΠΕΘΑΝΕΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗ, ΤΡΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ… ΤΙ 153 ΤΙ 141, ΠΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΗΛΑΔΗ? ΕΓΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΟΛΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΗΤΑΝ ΤΟΝ ΜΥΛΩΝΑΚΗ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΧΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ. ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΠΡΩΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ… ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΕΝΑ ΒΡΩΜΟΞΥΛΟ ΣΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΡΕΛΑΝΕΙ? ΕΥΓΕ ΛΙΑΚΟ, ΒΑΡΑ ΑΒΕΡΤΑ ΤΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ!!!

  11. Απαίτηση των άπληστων κρουπιέρηδων δια στόματος Τζέφρι Πάιατ και Ντέιβιντ Χάρρις ήταν η πρωτοφανής προβοκάτσια του δικηγόρου τους Νίκου Δένδια σε βάρος των φιλορώσων εθνικιστών του Λαϊκού Συνδέσμου. Το ίδιο προκλητική και άκρως εμετική είναι επίσης η απόφαση του καθεστώτος Κάσνερ να προκαλέσει εσκεμμένα τεχνητή υπερκακοκαιρία για να καταστείλει την εξέγερση ενός ολόκληρου έθνους που αντιστέκεται σθεναρά στον ΝΑΤΟϊκό κατακτητή.

  12. ΓΙΑΝΝΗΣ 05/16/2017 @ 3:58 ΜΜ

    Οκ και θα το ξανά επαναλάβω ,να πω τη γνώμη μου, εάν κάνω λάθος διορθώστε με, εάν η αντιπολίτευση δεν ήθελε να περάσουν τα μέτρα, θα μπορούσαν να δηλώσουν παραίτηση και να οδηγηθεί η χώρα σε εκλογές, πιστεύω έτσι γίνεται. Άρα εάν γίνετε αυτό και η Νέα Δημοκρατία Χρυσή αυγή ΚΚΕ ΠΑΣΟΚ ποτάμι ένωση κεντρώων κοιτάζουνε μόνο την καρέκλα τους, για μας για το λαό δεκάρα δεν δίνουν. Και το σόου στη βουλή μου φαίνεται στημένο για τι συγκεκριμένη χρονική περίοδο, Η ταπεινή γνώμη ενός που δεν προκιτε να ξαναψηφίσει κανένα κόμμα, εκτός εάν αλλάξει κάτι προς το καλύτερο πράγμα που δεν το βλέπω να συμβεί.

  13. Ανώνυμος 05/16/2017 @ 3:59 ΜΜ

    Εάν το χθεσινό γεγονός ήταν σόου, τότε μέσα στο κόλπο εκτός του Κασιδιάρη ως ενεργούμενου, θα μετείχε (θα ήταν μιλημένος) και ο Δένδιας, ως παθητικός! Να υποθέσουμε ότι τα ζουμιά ήταν σάλτσα; Κανείς δεν πρέπει να στεναχωριέται για το αμιγές της κοινοβουλευτικής ομάδας των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, ακόμα και αν υπήρχαν 100 βουλευτές από τις κυβερνητικές κοινοβουλευτικές ομάδες, που θα ψήφιζαν εναντίων του 4ου μνημονίου… θα βρισκόντουσαν άλλοι 100 βουλευτές από τα υπόλοιπα κόμματα που θα πλήρωναν τον αριθμό και θα στήριζαν την κυβερνητική πολιτική υπέρ των Rothschild, υπό τον κεντρικό έλεγχο της Γερμανίας Α.Ε.! Ακόμα θυμάμαι το καλοκαίρι του 2015, όταν κάποιοι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ δεν ψήφισαν το 3ο μνημόνιο… άπαντες οι δήθεν “δεξιοί” βουλευτές της Ν.Δ. στήριξαν τους δήθεν “κομουνιστάς” (κατά Α. Γεωργιάδη) του ΣΥΡΙΖΑ, για να μην “καταστραφεί” η πατρίδα! Όλα γίνονται για το δικό μας καλό! Όπως λοιπόν καταλαβαίνει κάποιος εδώ υπάρχει η “συνωμοσία της αγάπης”… μιας και όταν θέλεις το καλό κάποιου είναι επειδή τον αγαπάς, και όταν τον αγαπάς δεν θα του ρίξεις και 1,2,3,4,5… γαμήσια; Υπό φυσιολογικές συνθήκες θα έπρεπε οι βουλευτές να τρώνε ξύλο 2 φορές την εβδομάδα… μόνο και μόνο επειδή θέλουν πάρα πολύ το καλό μας… και αυτό προληπτικά, μιας και δεν υπηρετούν ούτε τον λαό, αλλά ούτε το έθνος… μόνο τις “αγορές” δηλαδή τις τράπεζες των Χάζαρων, και τους πολιτικούς κάποιων κρατών, που έχουν μετατρέψει τα κράτη τους σε Α.Ε. ώστε να μην φαίνονται οι τράπεζες! Το έχω ξανά γράψει.. ότι α) στο μνημόνιο μπήκαμε το 1976 με την γλωσσική μεταρρύθμιση κ.λ.π. ήταν το εισιτήριο για την είσοδο μας το 1979 στην τότε Ε.Ο.Κ. απλά το 2010 οι πολιτικοί, πήραν εντολή να μας το ανακοινώσουν, β) από το 2010 και εντεύθεν έχουμε και επίσημα ως πολίτευμα τον ναζισμό, με την επίσημη επιβολή του δήθεν 1ο μνημονίου τον Μάιο του 2010 εισήχθησαν και επιβλήθηκαν νόμοι του Γ΄Ράιχ στην Ελλάδα, με πρόσχημα το χρέος, που δημιούργησαν, στήριξαν, κάλυψαν και νομοθετούν υπέρ αυτού, καταλύοντας το Σύνταγμα και την όποια εθνική κυριαρχία, πρώτιστα οι πολιτικοί. Ουσιαστικά όποιος είναι υπέρ του € είναι νεοναζί, είναι υπέρ του 4ου Ράιχ που έχει καλυφθεί πίσω από την λέξη “Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση”, ενώ πρόκειται για Γερμανικό ολοκληρωτισμό, υπό την αιγίδα των Rothschild! Αυτά.

  14. Ανώνυμος 05/16/2017 @ 4:04 ΜΜ

    Δηλαδή, neodimokrati μου, πιστεύεις ότι η διαδρομή του Δένδια ήταν τυχαία, και ότι η ΝΔούλα σου δεν ήταν στο κόλπο; http://www.periergo.com/42777/sto-kolpo-nd-ton-syriza-gia-na-apovalloun-tin-chrysi-avgi-apo-tin-psifisi-tou-mnimoniou-dite-tin-diadromi-tou-filomasonou-dendia/
    Στο κόλπο η ΝΔ με τον Σύριζα για να αποβάλλουν την Χρυσή Αυγή από την ψήφιση του Μνημονίου! Δείτε την διαδρομή του φιλομασόνου Δένδια

  15. ΤΙ ΛΕΤΕ ΒΡΕ,ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ;ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ,ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ,20 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ.

  16. Ανώνυμος 05/16/2017 @ 4:34 ΜΜ

    Ας καταλάβει κάποια στιγμή ο κοσμάκης επιτέλους, ότι με τον βιαστή σου ποτέ δεν κάθεσαι να κάνεις συζήτηση. Μάλλον κάτι άλλο πρέπει να κάνεις….Αμέσως μετά μπορεί να κρίνει και την στάση της Χρυσής Αυγής…..

    • Ανώνυμος 05/16/2017 @ 4:40 ΜΜ

      Και μια απάντηση στον neodimokratis…..”Και 250 ψήφους να ήθελαν για να περάσουν τα μέτρα δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. (βλέπε 3ο μνημόνιο ΣΥΡΙΖΑ με τους ψήφους της ΝΔ)

  17. Ανώνυμος 05/16/2017 @ 5:05 ΜΜ

    Η χρυσή αυγή αποτελεί το κρυφό χαρτί της μασονίας που βοηθά πάντα το σύστημα να επιτύχει το σκοπό του.

  18. ελα ρε νεοδημοκρατη που σε πειραξε η φασαρια κ ο αποπροσανατολισμος!!!!
    τοσα χρονια μαζι δεν ψηφιζετε τα μνημονια;;;
    μαζι δεν ψηφισατε το ονομο των αδελφων ψυχων ;;;
    μαζι δεν ψηφισατε για τζαμια;;;;
    εσεις δεν τρεχατε το 2015 αγκαλια με κλεφτοπασοκ κ ποταμια και παρακαλαγατε να υπογραψετε οτι να’ναι;;;;;
    τωρα σε επιασε ο πονος;;;;
    τωρα φταινε παλι οι ΧΑγιτες;;;;
    \πολυ πλακα εχετε

  19. aeras dunatos 05/16/2017 @ 5:38 ΜΜ

    Ναι αλλιώς δεν μπορούσαν να το περάσουν. Πόσο ηλίθιοι είστε πια εκεί κάτω στο Ελλάντα?
    Κανένας δεν εξέφρασε καν υπόνοια οτι δεν θα καταψηφίσει τα μέτρα πόσο μάλλον οτι θα ήταν και περισσότεροι του ενός.

    Αφού ο σοφός λαός που κατοικεί στο Ελλάντα επέλεξε άχρηστους , ανεπάγγελτους , άφραγκους ως εκπροσώπους ας το βουλώσει μέχρι τις επόμενες εκλογές.

    Υ.Γ
    Αν πέσει η κυβέρνηση οι μισοί βουλευτές θα γυρίσουν στην ανεργία και την φτώχια , τι δεν καταλαβαίνετε ?

  20. ο αλλος 05/16/2017 @ 5:52 ΜΜ

    Αρθρογραφε, το κομπλεξ και η βλακεια δεν σε αφηνουν να δεις ουτε το απλουστερο ….οτι δηλ.οι συριζανελες ΠΑΝΤΑ τα ψηφιζουν ολα οτι και να φερουν προς ψηφιση οι ινστρουκτορες του νεοκομμουνιστικου μορφωματος …ετσι δεν εχει καμμια σημασια και δεν παιζει κανενα ρολο το οτι απεβαλαν την χρυση αυγη ουτε τωρα ουτε στο μελλον ,
    βεβαια εσενα σαν νεοδημοκρατη σε πονανε οι ψηφοι που εχασες απο την ΧΑ αλλα ποτε δεν καθησες να σκεφτεις σε τι αληθεια διαφερεις απο τα αλλα κομματα του τοξου και τι διαφορετικο εκανες οσο ησουν κυβερνηση ….στο μεταναστευτικο ,στην εγκληματικοτητα,στους φορους,στην γραφειοκρατια ,στην αστυνομευση,στο ξεπουλημα της πατριδας,στις αρπαχτες,στην διαπλοκη,στις επιταγες της νεας ταξης κλπ. ΑΝΤΕ ΡΟΥΦΑ ΤΑ ΑΥΓΟ ΣΟΥ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ ,ΑΙΩΝΙΟ ΘΥΜΑ.

  21. Ανώνυμος 05/16/2017 @ 6:24 ΜΜ

    AYTO ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΤΑΙΕΙ ΠΑΝΤΑ Η Χ.Α ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΨΗΦΙΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΝΗΜΟΝΙΟ. . . . .ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.
    ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ……ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΕΙ ΜΑΣ ΛΕΤΕ.
    ΦΩΝΑΖΕΙ……..ΓΙΑΤΙ ΦΩΝΑΖΕΙ ΜΑΣ ΛΕΤΕ.
    ΜΑ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ???
    3 ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΕΩΣ ΤΩΡΑ, Χ.Α , ΛΕΒΕΝΤΗΣ, ΚΑΙ ΚΚΕ.
    ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ, Η ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ??!!
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΤΑ ΓΥΡΝΑΝΕ ΠΑΝΤΑ, ΑΠΟ ΕΔΩ ΕΧΕΙ, ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ, ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ? ΟΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΚΙΟΛΑΣ. 153 ΤΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ . . . ΑΥΤΟΙ ΦΤΑΙΝΕ.
    152-153 ΤΑ ΨΗΦΙΖΑΝ ΚΑΙ ΠΡΙΝ, ΕΚΕΙΝΟΙ ΦΤΑΙΝΕ, ΑΣ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ, Η ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ????
    ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΓΙΑΤΙ???
    ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΑ? ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ??
    Η ΒΟΥΛΗ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟΤΕ??? Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟΤΕ??
    ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΤΟ ΙΡΑΝ. . . . ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ ΠΑΛΙ Η Χ.Α ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ.
    “Τhe best name”

  22. Πρακτωρ 05/16/2017 @ 7:00 ΜΜ

    Καλησπέρα αδέλφια

    Αν και κανείς απο αυτούς δεν μπορεί να σώσει την Ελλάδα …. δεν συμφωνώ με τον τίτλο…………….

    Δεν είναι έτσι … Η πλειοψηφία που πρέπει να έχουν είναι πάνω απο 180+ ….
    Απο εκεί και πέρα λόγω καθεστώτος …. οι ψήφοι πρέπει να είναι 151 +…….

    Οι μουσουλμάνοι θα έπρεπε να έχουν εξαίρεση απο την διαδικασία η οι ψήφοι τους να μην καθορίζουν το αποτέλεσμα……..
    διότι αν προχωρήσουν με οποιαδήποτε απαίτηση για την ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΗ ΘΡΑΚΗ τότε είστε συνένοχοι σε Εσχατη προδοσία και αν αυτό γίνει με επίθεση της Τουρκίας τότε ………………….δεν συνεχίζω …!!!!!!!

    Πρίν μέρες έγραψα οτι για να πείσει και αυτούς που φοβούνται οτι λόγω ατυχήματος θα ξεμείνουν στην κρίση και στα χέρια του λαού για τις επιλογές τους και τις ψήφους τους …. τους είπε δεν θα τα εφαρμόσουμε αν δεν μπεί το ΔΝΤ και δεν γίνει μείωση χρέους …..πράγμα που κατά την γνώμη μου δεν θα γίνει ……

    Επειδή λοιπόν οι εστίες του ατυχήματος είναι πάνω απο 6 πιστεύω οτι όποιος βουλευτής τα ψηφίσει θα κριθεί σε κατ ιδίαν τετ α τετ με τον λαό……..αν δεν προλάβει το λεωφορείο

    Καλό λοιπόν θα ήταν να αφήσουμε τα εφευρήματα για τα νούμερα … των βουλευτών και τα τρόλλ να σταματήσουν να αναπαραγάγουν ειδήσεις για γεγονότα αποπροσανατολισμού……………

    Θα συμφωνήσω με τον Stranger για την φρουρααααα και να είμαστε προσεκτικοί όσοι θα είμαστε όπου και αν είμαστε ………….

    Άλλους στόχους έχουν ……!!!!!!!!
    αυτοί …. άλλους στόχους εμείς ……….

    Με την βοήθεια του θεού όλα θα αλλάξουν ….. λίγο έμεινε ….

    Υ.γ ΠΡΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

    Αν και γνωρίζω οτι θα τα ψηφίσετε !!!!! μία τελευταία σκέψη θέλω να σας βάλω στο μυαλό … αυτή του ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ που έρχεται ……..
    Έστω και τώρα έστω και στο παραπέντε δηλώστε παραίτηση !!! κερδίστε ένα ελάχιστο άλλοθι . Ότι έχει δημιουργηθεί εδώ και τόσα χρόνια θα σκάσει πάνω σας και στις οικογένειες σας ……

    Μην τον ακούτε αυτός θα φύγει πρώτος και θα σας αφήσει απλά συνένοχους …………. Η οργή περισσεύει…. Αυτά είχα να σας πω….

    Καλη φώτιση ._

  23. EXETE ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ,ΣΑΝ ΠΟΛΥ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΟ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ.ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΣΤΗΣΕ Η Ν.Δ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΓΙΑ ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ,Ο ΔΕΝΔΙΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΕ ,ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ Χ.Α.ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ(ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ).ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΑΠΕΣ(ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΥΣ ΛΙΜΟΚΟΝΤΟΡΟΥΣ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΓΑΜΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ)ΚΑΤ ΟΥΣΙΑΝ ΜΕ ΛΥΠΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΒΟΥΛΗ ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ,ΜΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ.ΟΙ ΜΕΝ (Χ.Α.)ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΗΘΙΚΗ ,ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΛΠ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΩΣ ΒΑΡΒΑΡΟΙ,ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ,ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΚΑΝΔΑΛΑ ,ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ,ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΥΡΙΑ ΟΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΗΘΙΚΗ,ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΛΠ

  24. αυτη,ειναι,η,αληθεια.

  25. Ανώνυμος 05/16/2017 @ 8:07 ΜΜ

    ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΟΓΟ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, ΕΦ ΟΣΟΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ, ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΣΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΟΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΒΑΣΙΛΙΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ…

  26. Σκέψου λίγο ακόμη 05/16/2017 @ 8:47 ΜΜ

    Ξεκινάμε πολύ απλά. Ποιοι μας κυβερνούν; Ανοιχτά το εβραιομασονικό λόμπι σε όλα τα νευραλγικά πόστα. Ποιος έφερε τους πρόσφυγες και αναμιγνύει ανελέητα και μπροστά στα μάτια σας ξένο υλικό στην χώρα; Προφανώς όλοι αυτοί με την συγκατάθεση των κομμάτων προφανώς.. Ποιος επιθυμεί την νέα τάκξ πραγμάτων και τι θέλει να επιτύχει; ¨Ανθιση του παγκοσμίου εμπορίου στα χέρια κάποιων (προαναφερθέντων και όχι μόνο) και φτηνά εργατικά χέρια. Από πού τα βρίσκουν; Από χώρες όπου πρώτα έχουν λεηλατήσει. Τι καταφέρνουν; Μείωση μισθών λόγω ανταγωνισμού και πολτοποίηση των λαών. Ταυτόχρονα καμμία θρησκέια. Έθνος και θρησκεία είναι εμπόδιό τους. Γιατί; Γιατί είναι ικανά και τα δύο να δημιουργήσουν αντίσταση. Συσπειρώνουν τον λαό όπου αποκτά όραμα και εθνική συνειδηση..Και πάμε στα κόμματα. Ρόλος αριστεράς: ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΕΘΝΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ. Πείτε μου ποτέ σε ποια ομιλία χρησιμοποίησαν την λέξη Ελλάδα..Μην λέμε τα αυτονόητα. Άρα είναι κατά της παγκοσμιοποίησης και υπέρ της λα’ι’κής τάξης…ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΤΟΠΟ. .Βασικά όπλα, αθε’ί’α και έλλειψη πατριωτικής συνειδήσεως. 2ον ΠΑΣΟΚ ..Δεν έχω λόγια πέραν του Ανδρέα Παπανδρέου που παρ’ όλο που πολλοί τον βρίζουν μετά θάνατον, ήταν από τους λίγους που είχε γεμάτα μπαλάκια να κοτέψει τους Τούρκους. Πάμε στη ΝΔ. Από τα μεγαλύτερα τραβεστί κόμματα και βασικά εμπόδια του πατριωτικού χώρου. Εξαίρεση κατ’ εμέ Κώστας Καραμανλής ο νεώτερος όπου άσκησε βέτο στα Σκόπια για ένταξη στο ΝΑΤΟ και ξαναγεφύρωσε τις σχέσεις με Ρωσία, παρ’ όλο που ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΜΗ η Ντόρα Μπακογιάννη είχε την επόμενη μέρα από τις συμφωνίες με το φυσικό αέριο διπλωματικό επεισόδιο με τον Σεργκέι Λαβρόφ. Παράπονο από τον χοντρό το γεγονός ότι δεν είπε την αλήθεια στα ίσια στον ελληνικό λαό, παρ’ όλες τις φοβερές απειλές και τα σκάνδαλα που δεχόταν. Κι εγώ ερωτώ…Τι σχέση έχει ο Κασιδιάρης με όλους αυτούς; Εγώ ακούω ΟΛΟ το σύστημα να τα έχει με μία οργάνωση που λέγεται Χρυσή Αυγή και είναι εγκληματική. Κι ας υποθέσουμε πως έτσι είναι. Αυτοί κυβερνούσαν την Ελλάδα, όπου μόνο ο ¨Ακης την πλήρωσε και μπήκε μέσα; Ρε μάγκες καλά τα λέτε όλοι εδώ μέσα. Αλλά μήπως βλέπετε το δέντρο και χάσατε το δάσος; Και στην τελική από πού παίρνετε πληροφόρηση; Από τα τσιράκια της νέας τάξης; Δεν τα ξέρω όλα, αλλά ψάχνω όσο μπορώ. Κι έχω και όνομα, και θρησκεία και πατρίδα.

    • ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΗ ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΛΟΝΔΙΝΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ.
      ΩΡΑ ΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΔΕΝ ΜΕΛΕΤΑΝΕ ΑΛΛΑ ΤΑ ΤΡΩΝΕ ΟΛΑ ΑΜΑΣΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΔΕΝ ΨΑΧΝΟΥΝ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΣΑΝ ΤΟΥ ΦΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΤΑΝΕ ΦΡΑΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ.
      ΚΟΙΝΟΣ ΤΥΦΛΑ ΚΑΤΑΚΑΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΑΥΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΛΕΩ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥ ΟΧΙ ΓΙΑ ΒΟΔΙΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΑΠΙΛΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ .
      Ε ΦΙΛΕ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΒΛΑΠΤΕΙ ΜΑΛΑΚΑ

      • Σκέψου λίγο ακόμη 05/16/2017 @ 10:24 ΜΜ

        ¨Ελα ρε Ηράκλειτε. Σε ευχαριστώ πολύ για τους χαιρετσιμούς σου. Για τα άλλα βέβαια δεν βλέπω να απαντάς. Δεν ανήκα σε κανέναν κομματικό σχηματισμό ποτέ, μιας και δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος, αφού αφενός και μαλάκας είμαι όπως λες και σε ευχαριστώ για αυτό και αφετέρου, εφόσων υπάρχουν τόσες πολλές διάνοιες σε αυτό τον τόπο, καλό θα ήταν να σείρουν πρώτοι τον χορό. Βλέπω όμως μια τρομερή λύσσα εναντίον τους, λες και αυτοί ευθύνονται για όλα τα κακά του τόπου. Εσύ τι υποστηρίζεις δηλαδή; Δεν μας είπες. Και στην τελική ρίξε καμμία πρόταση σοβαρή αν σε ενδιαφέρει αυτή η χώρα μπας και ξεστραβωθούμε κι εμείς οι μαλάκες

      • ΝΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΔΑΡΟ ΚΛΑΤΑΡΙΣΜΈΝΟΣ ΠΟΡΔΟΖΗΤΙΑΝΟΣ ΟΕΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ.

      • ΑΝΩΝΥΜΟΣ 05/17/2017 @ 2:08 ΠΜ

        κατακαημενε καταναλωσες τοση φαια ουσια για να κατηγορησεις την χρυση αυγη με τα γνωστα επιχειρηματα των νεοταξιτων χωρις να σου εχει φταιξει πουθενα για την σημερινη και την χθεσινη σου καταντια ,ενω αντιθετα για τους απολυτα υπευθυνους δεν εγραψες ουτε λεξη….
        μονο απο αυτο σκεψου το ποιος ειναι βοδι και παραμενει βοδι στον αιωνα….

      • ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ;;;;;ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΙΟΣ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΑΝΕ ΙΣΟΒΙΑ….ΑΝΤΕ Μ2@@@@@@

    • ΕΓΩ ΘΑ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΟΤΙ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ(ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΥΡΗΞΕΙ,ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ Ή ΟΧΙ?) ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΤΣΑΝΕΣ ΠΕΡΙ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ ΤΗΣ Χ.Α. ΜΕ ΣΥΡΙΖΑ-Ν.Δ.-ΚΚΕ ΚΛΠ,ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΜΑΛΑΚΙΟΥΛΕΣ ΠΟΥΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΗ ( ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΙΔΕΟΤΗΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ), ΠΑΥΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΕΜΑΜΕ ΣΤΑ ΜΑΝΤΑΛΑΚΙΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ Η ΟΠΑΔΟΣ ΦΑΝΑΤΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΟΝΕΙ ( ΤΑ ΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ,ΛΕΓΟΜΕΝΟΙ, ΑΥΤΑ),ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΚΙΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΟ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΑΞΙΩΣΕΙ,ΓΙΑΤΙ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑ ΓΑΜΩΤΟ,ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ Χ.Α.,ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΟΥΜΕ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ( ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΛΕΓΑΝΕ ΚΑΤΙ ΜΠΑΡΜΠΑΔΕΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ?)ΔΕΝ ΘΑΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΜΕ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΒΛΑΚΕΙΑ, ΕΝ ΟΣΩ ΘΑ ΧΟΥΜΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΖΕΥΟΥΝΕ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑΚΑ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ,ΑΣ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣΑΝ ΔΕΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΦΑ¨ΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ? ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΡΩΔΙΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ,ΕΝΤΑΞΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΣΑΣ ΒΡΩΜΑΝΕ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΣΤΙΜΑ ΤΕΛΙΚΑ!

  27. ΕΛΛΗΝΑΡΕ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΥ.ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΔΕ ΘΑ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΝ;..ΠΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΡΕ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΧΟΝΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ.ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ .ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΡΑΖΕΤΕ .

  28. Ο ΤΡΕΛΟΣ Ο ΑΩ 05/17/2017 @ 9:46 ΠΜ

    Εδω περα ενας υπευθυνος “πατριωτης” της Χ.Α προσπαθει να μας εξηγησει γιατι η Χ.Α δεν προκειται ποτε να ειναι η λυση. Μας λεει οτι πρεπει να καψουμε την σημαια με τον σταυρο που ηταν και η σημαια της επαναστασης του 21 για να προσκυνησουμε την σημαια της Χ.Α και του νεοναζισμου που θα μας “σωσει” απο τους Σιωνιστες. Τα σχολια περιττευουν καθως μιλαμε για την υψιστη κοροιδια και την υψιστη εθνικη προδοσια η οποια υπερβαινει ακομα και τα μνημονια μεσα στα πλαισια μια διανοητικοπνευματικης πανουκλας που απευθυνητε σε εγκεφαλικα και πνευματικα αναπηρους που το μονο που μπορουν να φερουν ειναι την καταστροφη, καθως επισης αν προκυψει τετοιο θεμα αναποφεφυκτα θα βρεθουμε απεναντι και στους Ρωσους. Απλα να αναφερω οτι ο Τσιπρας ονομασε τα παιδια του Φοιβο και Ορφεα για να καταλαβετε και το πως διχαζει και αποδυναμωνει τον πατριωτικο χωροη διανοητικοπνευματικη διαστροφη που ελλοχευει μεσα στα μπουντρουμια της Χ.Α καθως το θρησκευμα δεν ειναι κριτηριο πολιτικης ταυτοτητας, εκει οπου μαλιστα ειναι γνωστο σε ολους οτι η αντιχριστιανικη αρχαιοπληξια οχι μοο στην Ελλαδα αλλα σε ολοκληρο τον πλανητη προωθειτε απο τους αριστεροliberals και τους νεομαρξιστες που προσπαθουν να καταστρεψουν τις χριστιανικες κοινωνιες μεσα απο την προωθηση του caltural marxism και για αυτο αλλωστε ενα “εθνικιστικο” κινημα που σε καποια φαση θα αποδειχθει μια νεοπαγανιστικη οργανωση δεν προκειται να βρει συμμαχους στον συντηρητικο χωρο στον οποιο ανηκει και η Λεπεν κλπ καθως ειναι ξεκαθαρο οτι δεν μιλαμε για εθνικισμο αλλα για φυλετισμο και ναζισμο που ειναι βασικα μια διανοητικοπνευματικη διαστροφη που το μονο που μπορει να παραγει ειναι σκατα και για αυτο αλλωστε και στο συγκεκριμενο θεμα η Χ.Α εγινε και παλι η πουτανα του συστηματος. Δεν χρειαζετε να πω περισσοτερα. Απλα διαβαστε τα σχολια εδω: http://katohika.gr/gn-blog/sionismos-kai-omofylofilia-anomalia-enantion-tis-orthodoksis-ellados/#comment-355443

  29. Ο ΤΡΕΛΟΣ Ο ΑΩ 05/17/2017 @ 10:46 ΠΜ

    Απλα να αναφερω επισης οτι η Χ.Α βρεθηκε αντιμετωπη με αυτη την διεστραμμενη και παραφσυσικη ιδεολογια που ειναι ενα παραγωγο της αθειστικης αριστερας η οποια επι της ουσιας δεν προβλεπει την ιστορικη συνεχεια του εθνους και η οποια αλλωστε ειναι πληρως ανιτθετη με τον εθνικισμο συμφωνα και με την αναλυση του Ρασια. Εδω ειναι αυτο που δηλωσε ο Κασιδιαρης: Ως εκπρόσωπος του κόμματος της Χρυσής Αυγής, σαν Ηλίας Κασιδιάρης και ως εκλεγμένος βουλευτής, θεωρώ γραφικό να δηλώνει κάπιος δωδεκαθεϊστής στην Ελλάδα του σήμερα.Σεβόμαστε απόλυτα την αρχαία ελληνική παράδοση, δεν θα μπορούσε να υπάρχει Ελλάδα εάν δεν υπήρχε αρχαία Ελλάδα η οποία είναι λίκνο του ευρωπαϊκού και παγκόσμιου πολιτισμού αλλά θεωρώ ότι σήμερα να δηλώνει κάποιος δωδεκαθεϊστής ενδεχωμένως στερείται κατά κάποιον τρόπο σοβαρότητας. Παρόλου αυτά η θρησκευτική πίστη κάθε πολίτη είναι απολύτως σεβαστή. Δεν θα δεχθούμε δόγματα που θίγουν την ελληνική παράδοση και που φθίνουν τις δυνάμεις του Εθνους.» «Η Χρυσή Αυγή συμβολίζει την Ελληνική ψυχή που είναι υποχρεωμένη να αντιστέκεται σε κάθε αντιξοότητα. Εγω κι οι συνεργάτες μου έχουμε ένα τάμα,να γίνει ένα λιτό άγαλμα για τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο.» >> https://hellenismos.org/2013/04/22/elliniki-apantisi-ethnikismo/ >> Το προβλημα λοιπον που προκυπτει με την Χ.Α ειναι η ιστορια της και αυτη της η σχεση με τον νεοπαγανισμο και τον ναζισμο και οχι απαραιτητα οι θεσεις της στο σημερα που στις περισσοτερες των περιπτωσεων σε εμενα τουλαχιστον ειναι λογικες μεσα στα πλαισια του φιλελευθερισμου και του εκφυλισμου της αριστερης θολοκουλτουρας. Η Χ.Α λοιπον ακροβατει αναμεσα σε σχετικες εννοιες καθως επιτρεπει στις ταξεις τους εχθρους της ιδεολογιας της οι οποιοι και σπερνουν τον διχασμο μεσα σε ενα διεστραμμενο πλαισιο το οποιο επι της ουσιας ειναι ενα παραγωγο της “επαναστασης” των αθεων Bavanrian Illuminati η οποια προεβλεπε την καταστροφη των εθνων μεσα σε ενα παγανιστικο πλαισιο και αυτο ειναι που προκυπτει με την αντιθενικη οργανωση της αρχαιοπληξιας.

  30. Ο ΤΡΕΛΟΣ Ο ΑΩ 05/17/2017 @ 12:31 ΜΜ

    Αυτο που συμβαινει λοιπον ειναι οτι η νεοελληνικη συνειδηση εχει αυτοπαγιδευτει μεσα στα πλαισια της σχετικοτητας των εννοιων και συμφωνα με την πλανη της ιστοριας που συνιστα επι της ουσιας εθνικους θεους μεσα σε ενα φυλετικο και εθνολογικο πλαισιο που οδηγει τους πλειστους σε ενα ιδεολογικο μπουρδουκλωμα που αρνειται τον εαυτο του και επι του προκειμενο τον εθνικισμο, καθως μεσα στα πλαισια αυτου του παροξυσμου συνυπαρχουν οι μεγαλυτεροι εχθροι που αν ανοιξουν τα χαρτια τους θα σφαχτουν μεταξυ τους. Περα απο τους εξουσιαστικες δομες και τα ιερατεια κλπ εγω ρωτω το εξης: Πως ειναι δυνατον οι εθνικοι να μας λενε οτι το εθνος δεν μπορει να υιοθετησει τον Ιησου λογω της καταγωγης του εκει οπου ολοι οι θεοι των αρχαιων ηταν εισαγωμενοι και εκει οπου ακομα και η φιλοσοφια ηταν εισαγωμενη; Αυτο που προεκυψε λοιπον ειναι η αποσυνθεση της ψυχης του εθνους μεσα απο τα θρησκευτικα ταμπελωματα και μεσα απο την αρνηση της ιστορικης του συνεχειας καθως το εθνος οριζεται με βαση την ιστορικη του διαδρομη και οχι με βαση το θρησκευμα και την σχετικοτητα που προβλεπουν οι ταμπελες οπως για παραδειγμα το “πραγματικος” και το “ψευτικος” Ελληνας συμφωνα με την αποδοχη η οχι της αρχαιας θρησκειας η οποια εχει ενα ιστορικο κενο 2000 χρονων καθως βασικα και το Ελληνας ειναι απλα μια ταμπελα που οριζεται απο την εθνικη συνειδηση και την εσκεμμενη θεληση του ατομου να συμμετασχει σε ενα εθνος ετσι οπως αυτο αυτο-οριζεται μεσα στα πλαισια της σχετικοτητας η οποια περικλειει την εννοια του εθνους και οχι απο την θρησκεια και την φιλοσοφια του. Η διανοητικοπνευματικη διαταραχη του νεοπαγανιστικου νεοναζισμου δεν εχει καμια απολυτως σχεση με την παραδοσιακη συντηρητηκη δεξια η οποια εχει αντιπαραταξει το τριπτυχο πατριδα, θρησκεια και οικεγενια εναντια στον ισοπεδωτισμο της αθειστικης αριστερας. Αυτο που μπορει να γινει ειναι ενας ιδεολογικος συγκερασμος πανω στην βαση της λογικης των πραγματων μεσα απο την οποια προκυψε η νεα θρησκεια και μεσα απο την οποια θα μπορουσε να προκυψει μια εθνικη αναγεννηση πανω στην βαση της κατανοησης και τις σχετικοτητας των εννοιων ετσι οπως αυτες διαμορφωνονται μεσα απο την ιστορικη διαδρομη των εθνων μεσα ισως και απο μια αναγεννημενη θεολογια και οχι πανω στην βαση της πλανης και του ψεματος που προβλεπουν τα ιδεολογικα μπουρδουκλωματα που βασιζονται και πανω στην ανοησια περι της ιστορικης “καθαροτητας” της φυλης καθως το σχετικο θεμα του εθνους αφορα κατα κυριο λογο την εθνικη συνειδηση του ατομου στο τωρα συμφωνα με τα δεδομενα και τις αναγκες που προκυπτουν και αυτο ειναι που εκφραζει τον παραδοσιακο εθνικισμο και για αυτο η Χ.Α ειναι παγδευεμνη μεσα στις επιλογες που εχει κανει στο παρελθον και δεν μπορει να ειναι η λυση και η δυναμη που θα ηγηθει του συντηρητικου χωρου εναντια στον εκφυλισμο της αριστερης θολοκουλτουρας η οποια μαλιστα βαλλει ΜΑΖΙ με τους νεοπαγνιστες κατα του συντηρητισμου που προβλεπει η χριστιανικη ηθικη που ειναι και το αντιπαλο δεος για την παθογενεια του cultural marxism και του ηθικου εκφυλισμου που εχει φερει η αθειστικη λαιλαπα.

  31. Ο ΤΡΕΛΟΣ Ο ΑΩ 05/17/2017 @ 2:25 ΜΜ

    Ας δουμε λοιπον τι προτασσει ο αθειστικος επι της ουσιας του αντιχριστιανικος νεοπαγανισμος “εναντια” στον ισοπεδωτισμο της αθειστικης αριστερας για να καταλαβουμε και για πιο πραγμα μιλαμε. Προτασσει το ΨΕΜΑ περι της ομοφυλοφιλιας και της παιδεραστιας στην Αρχαια Ελλαδα συμφωνα και με την παρερμηνεια του νομου ομοφυλοφιλου κατα τα αλλα Σολωνα απο “Χριστιανο Ορθοδοξο” κατα αλλα εθνοπατερα μας τον Πλευρη που τον εχει απαρναηθει το παιδι του (δηλαδη η Χ.Α) ως “ρουφιανο”. Ειναι πραγματικα τραγικο αυτο που συμβαινει και το κωμικο του θεματος εχει τελειωσει εδω και καιρο καθως μιλαμε ξεκαθαρα για μια εθνικη τραγωδια, καθως για παραδειγμα ατομα οπως ο Πλευρης και οι Χ.Α που θελουν να βαλουν τους ομοφυλοφιλους σε καταναγκαστικα εργα μεχρι να “ψοφησουν” μας παραμυθιαζουν για την πραγματικοτητα και την θρησκεια στην αρχαια Ελλαδα την οποια προσπαθουν να μας σερβιρουν μεσα απο ενα ψεμα και μεσα απο την ανηθικοτητα που αυτο προβλεπει και περα ακομα και απο τις αντιληψεις του σπορεα αυτης της ασθενειας που ειναι ο “ρουφιανος” εθνοπατερας μας ο Πλευρης ο οποιος αντιλαμβανετε την ιστορικη σημασια της θρησκειας για το εθνος και δηλωνει μαλιστα Χριστιανος Ορθοδοξος. Σε οτι αφορα τα καταναγκαστικα εργα δεν μπορω να ειμαι καθετα αντιθετος και σε οτι αφορα τους πουστηδες και τα λαμογια καθε ειδους ανεξαρτητα απο την σεξουαλικη τους κατευθυνση αλλα ειναι προφανες οτι αυτη δεν μπορει να λογιζεται ως η χριστιανικη αντιμετωπιση του θεματος και σε οτι αφορα δηλαδη αυτους που εχουν για παραδειγμα ορμονικο προβλημα σε αντιθεση με τους πουστηδες επι της ουσιας που θα μπορουσαν να λογιστουν ως “ηθικα παρανομοι” ανεξαρτητα με την σεξουαλικη τους κατευθυνση. Προφανως αυτη η προσεγγιση περι της ομοφυλοφιλιας δεν μπορει σε καμια περιπτωση να θεωρειτε ως η Ελληνικη προσεγγιση συμφωνα με τα δεδομενα της αρχαιας πραγματικοτητας, εκει οπου μαλιστα ο θεος αυτης της πραγματικοτητας και δηλαδη ο Απολλωνας υπηρξε ομοφυλοφιλος αλλα και παιδεραστης. Γελανε μαζι μας και οι πετρες και οσο συνεχιζεται αυτη η διαστροφη τοσο θα μεγαλωνει και η ξεφτυλα που σερνει απο πισω της αυτη η διανοητικοπνευματικη διαταραχη. Ο χριστιανισμος λοιπον προτασσει μια ηθικολογια εναντια στον εκφυλισμο των ημερων που εχει και σαν στοχο την συντηρηση του αξιακου συστηματος που προβλεπει η χριστιανικη οικογνεια και η απατη σε ολα τα επιπεδα της αρχαιοπληξιας προτασσει την διανοητικοπνευματικη διαστροφη και εν τελη την ναζιστικη παρανοια που υπηρξε και ειναι ακομα στο συνολο της μια διαστροφη της ουσιας των πραγματων και της πραγματικοτητας που ως διαστροφη που ειναι δεν μπορει παρα να οδηγει πισω στον τοπο προελευση της και για αυτο αλλωστε οι “αντρακλες” της Χ.Α ονειρευονται οτι γαμανε “πουστηδες” καθως επι της ουσιας αυτος που γαμανε ειναι ο εαυτος τους μεσα στα πλαισια αυτου του διαστροφικου παραληρηματος και αυτη η πραγματικοτητα εξηγει σε απολυτο βαθμο και το συγκεκριμενο γεγονος καθως ο μεγαλυτερος εχθρος της Χ.Α ειναι ο εαυτος τους και αυτο θεωρω οτι το γνωριζει και η μεγαλη πλειοψηφια των ψηφοφορων της.

  32. Ο ΤΡΕΛΟΣ Ο ΑΩ 05/17/2017 @ 3:01 ΜΜ

    Ειναι ξεκαθαρο λοιπον οτι ο ιστορικος ναζισμος αποτελει μια διανοητικοπνευματικη διαταραχη και μια σεξουαλικη διαστροφη (εκ των πραγματων περι αυτου προκειται) που βασιζετε στην παρερμηνεια της ιστοριας και την πραγματικοτητας στο συνολο της και για αυτο αλλωστε αν υπαρχει ακομα αυτο το βδελυρο στοιχειο μεσα στις ταξεις της Χ.Α δεν μπορουν να βγουν να το πουν ανοικτα, καθως η συντριπιτκη πλειοψηφια του πατριωτικου χωρου αναγνωριζει την βδελυροτητα και την παθογενεια αυτης της διανοητικοπνευματικης διαταραχης με την οποια αλλωστε συγκρουστηκαν οι προγονοι μας μετα το οχι του Μεταξα (του Μεταξα οχι της αριστερας). Τα “πολιτικα παιχνιδακια” λοιπον των διεστραμμενων ουτε ηταν και ουτε προκειται να ειναι ποτε η λυση για τα πραγματικα προβληματα και του εθνους αλλα και την ανθρωποτητας στο συνολο της που μαστιζετε απο την ηθικη αθλιοτητα της “προοδευτικης” θολοκουλτουρας. Απλα να αναφερω για οσους δεν το γνωριζουν οτι ο Χιτλερ ηταν θαυμαστης του Ισλαμ αλλα και του Τζεγκινς Χαν και γενικα της Μογγολικης κουλτουρας (απο οπου προεκυψε και ο φυλετικα “γνησιος” Ελληνας κατα τα αλλα ο Σωρρας). Οριστε τι δηλωσε ο πνευματικος πατερας του Σατανιστικου βδεληγματος του Ναζισμου: The Mohammedan religion too would have been much more compatible to us than Christianity. Why did it have to be Christianity with its meekness and flabbiness?

  33. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 05/17/2017 @ 3:47 ΜΜ

    neodimokratis Ετσι είναι. Αμα είσαι ένας ψοφοδεξιός της φάπας υποστηρικτής της ΝEAΣ ΠΑΣΟΚΡΑΤΙΑΣ και βλέπεις το κόμμα σου να υπογράφει μνημόνιο με ΣΥΡΙΖΑ, τέμενος με ΣΥΡΙΖΑ, σύμφωνο με ΣΥΡΙΖΑ, να ξεπουλά το όνομα της Μακεδονίας με ΣΥΡΙΖΑ και να σέβεται τους αγώνες των προγόνων του ΣΥΡΙΖΑ είναι ΛΟΓΙΚΟ να ξεσπάς στον Κασιδιάρη που σας ξεμπροστιάζει λέγοντας αλήθειες για το ψωροκόμμα – πουστοκόμμα που κατέστρεψε την Ελλάδα.

  34. Ο ΤΡΕΛΟΣ Ο ΑΩ 05/17/2017 @ 7:30 ΜΜ

    Ο αληθινος λοιπον Απολλωνας του Πλατωνα σε αντιθεση με το κατασκευασμα του ΒαβυλονιοΑιγυπτιακοΕλληνοΙουδαικου ιερατειου (ας μην κανουμε διακρισεις στους μαλακες συμφωνα με την εθνικοτητα, καθως αυτο θα μας οδηγησει στο σημερα οπου πηξαμε στους μαλακες) ειναι ο Ομοπολων που εκφραζει την αρμονια των αντιθετων = TAO = 69 (yin-yang). Παρα τις φαιδρες λοιπον προσπαθειες των αθεων 12θειστων (whatever) να αποδειξουν το αντιθετο ο Απολλωνας υπαρχει και μας δειχνει και μεσα απο το Ελληνικο ματριξ την ΟΔΟ = ΤΑΟ καθως αλλωστε η Ελληνικη προσεγγιση ειναι το “Εν το Παν”. Ο Απολλωνας λοιπον που ειναι ταυτοχρονα κρυος-yin-6 και ζεστος-yang-9 και εκφραζει την αρμονια 69 των αντιθετων και συνεπως και την Χρυση Αναλογια 9 γιατι ειναι ολοκληρος ο κυκλος ΑΩ ΕΙ και συνεπως ανεξαρτητα με την γλωσσα που χρησιμοποιει η καθε παραδοση αυτος που προβλεπετε και μεσα απο την Αποκαλυψη αλλα ακομα και μεσα απο την παραδοση του Ρανγκαροκ (οπως θα ελεγε και Julius Evola) ειναι ο ΑΩ ΕΙ και συνεπως ειναι και ο Απολλωνας ακομα και αν για παραδειγμα ειναι Κινεζος αν και αυτο θα ηταν παραδοξο, καθως μιλαμε για καποια συγκεκριμενα δεδομενα που κατα κυριο λογο αφορουν την Ορθοδοξια και τους εθνικους και αρα η Χρυση Αναλογια θα μπορουσε για παραδειγμα να αφορα και την μεταξυ τους σχεση, καθως αλλωστε η Χριστιανικη ηθικη οπως και γενικοτερα η Χριστιανικη πραγματικοτητα με τα κακα της και τα καλα της ηταν και ενα αποτελεσμα της Ελληνικης φιλοσοφιας αλλα και της Ελληνικης εμπειριας-ενεργειας καθως η πραγματικοτητα ειναι οτι ο Χριστιανισμος υπηρξε ενα προϊών του Ελληνικου κοσμου οσο και αν αυτο δεν αρεσει αυτο σε καποιους και ακομα και στους παπαδες κλπ καθως ακομα και η ιδεα περι του υιου του Θεου ειναι ασυμβιβαστη με την Ιουδαικη παραδοση σε αντιθεση με τις υπολοιπες σημαντικες παραδοσεις οπως η Βαβυλωνιακη η Αιγυπτιακη η Φοινικη και η Ελληνικη, αρα ειναι και προφανες μεσα απο τον χαρακτηρα αυτης της θρησκειας οτι ο στοχος ηταν ο ΓΑΜΟΣ με την Ελληνικη φιλοσοφια και την ΕΡΕΥΝΑ και οχι το διαζυγιο. Αρα λοιπον η Π.Δ θα μπορουσε να ειναι ενα αντικειμενο μελετης των νεοπλατωνιστων της νεας γενιας που θα μπορουσαν να αναλαβουν αυτο το project και σε οτι αφορα δηλαδη αυτον τον ΓΑΜΟ και που θα μπορουσε να αποτελεσει την αφετηρια για την εθνικη αναγεννηση και αυτος ο γαμος ασφαλως δεν θα μπορουσε σε καμια περιπτωση να αφορα το σημεριο ιερατειο καθως ειναι και προφανες αλλωστε οτι εγω ειμαι ο Αρχιερεας της ταξης του Μελχισεδεκ που εδωσε τα ιερατικα δικαιωματα στον Αβρααμ (συμβολικο χιουμορ) και για αυτο αλλωστε και ο Βοθρολομαιος αλλα και ο Παπας θα πρεπει να ζητησουν απο μενα ιερατικα δικαιωματα για να τους επιστρεψω ενα φασκελο (χιουμορ συμβολικο). Οποιος βασικα ισχυριζεται οτι ο Βοθρολομαιος εχει παρει απο μενα ιερατικα δικαιωματα ειναι παντελως ηλιθιος (χιουμορ) και κινδυνευει να πεσει στα δικτυα του Αντιχριστου (χιουμορ) που ειναι η δυναμη η οποια επι της ουσιας προσπαθει να ματαιωσει αυτον τον γαμο αλλιως τιποτα δεν θα εβγαζε νοημα και σε οτι αφορα τον γαμπρο της αρχαιας αγΕλ(λ)αδας και δηλαδη εμενα (χιουμορ). Triple Hit in the name of the Mother the Father and the Son.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*