07:27 - 21/03/2014

ΤΟ BBC ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΩΝ ILLUMINATI ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ ΒΙΝΤΕΟ

to-bbc-anavosvinei-to-logotypo-ton-illuminati-mprosta-stous-tiletheates

Λίβερπουλ εναντίον Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Ο αγώνας της ημέρας. BBC 16 Μαρτίου 2014.
Αναβοσβήνει ο συμβολισμός των Illuminati στις τηλεοράσεις εκατομμύρια φιλάθλων.

Και τα εκατομμύρια το αγνοούν.

Υπνωτισμένοι γκοίμ μέσα στο λήθαργο που τους έχει εγκλωβισμένους η Νέα τάξη πραγμάτων για να μην διαταραχτεί η ηρεμία τους.
Ακόμα κι αν το πρόσεξαν (και θα είναι υποσυνείδητα) ποτέ δεν θα σκέφτοταν να αναρωτηθούν «Για πιό λόγο να το κάνει το BBC αυτό; Τι σημαίνει αυτό; »

Δείτε το βίντεο

ΠΗΓΗ

Σχόλια Αναγνωστών (14)

  1. 0
    0
    προφανώς, ο αρθοργράφος είναι χαζός. Και αυτό, γιατί κανένας τηλεθεατής δεν φταίει σε κάτι εάν το bbc "αναβοσβήνει" το οποιοδήποτε σύμβολο. Πέραν αυτού, ας μας πει ο εξυπνάκιας αρθογράφος, ποιο νομίζει ότι είναι το συγκεκριμένο μήνυμα ήθελαν να περάσουν, και ας αφήσει τις βλακιούλες.
  2. 0
    0
    Tα FLASH μηνύματα δημιουργήθηκαν για να περνούν απευθεία στο υποσυνείδητο.
  3. 0
    0
    @21 Μαρτίου 2014 – 10:14 π.μ.

    Βγαλε την μαρμελαδα απο τα ματια και τα αυτια μηπως και καταλαβεις…..
  4. 0
    0
    προφανώς, ο αρθοργράφος είναι χαζός. Και αυτό, γιατί κανένας τηλεθεατής δεν φταίει σε κάτι εάν το bbc "αναβοσβήνει" το οποιοδήποτε σύμβολο. Πέραν αυτού, ας μας πει ο εξυπνάκιας αρθογράφος, ποιο νομίζει ότι είναι το συγκεκριμένο μήνυμα ήθελαν να περάσουν, και ας αφήσει τις βλακιούλες…..μπλα-μπλα-μλπα !
    προφανώς για να σου είναι οικείο …έξυπνε …ΟΙΚΕΙΟ δηλαδή να είσαι χειραγωγημένος εν αγνοία σου…έξυπνε !!!
  5. 0
    0
    21 Μαρτίου 2014 – 12:48 μ.μ.

    Μπορεί να είναι και έτσι, εφόσον όμως αυτοί που τα παρακολουθούν τα flash μηνύματα έχουν IQ ραδικιού. Οι μάζες επίσης κατευθύνονται και από την έξυπνη προπαγάνδα τύπου Γκαίμπελς. Τότε δεν είχαν flash, αλλά είχαν πλύση εγκεφάλου με επανάληψη κάθε μπούρδας, όπως ακριβώς και σε sites-blogs σαν και αυτό.
  6. 0
    0
    Επειδή σίγουρα από κάπου το έχετε πάρει και εσείς μάλλον δεν έχετε την τεχνογνωσία για τέτοιο μοντάζ, πείτε μας ποιος το πρωτολάνσαρε το βίντεο να ξέρουμε την "πηγή". Ασύλληπτη μπούρδα και πασιφανέστατα προϊόν μοντάζ.
  7. 0
    0
    Για 21 Μαρτίου 2014 – 1:53 μ.μ.

    Δίνει πηγές βρε έξυπνε!
    Ο ίδιος με τον 21 Μαρτίου 2014 – 10:14 π.μ. είσαι;
  8. 0
    0
    χαχαχα ναι…. οι τηλεθεατές φταίνε τώρα εάν το bbc κάνει τα δικά του…χαζοί
  9. 0
    0
    Ψεύτικο
  10. 0
    0
    Για 21 Μαρτίου 2014 – 2:47 μ.μ.

    όχι, ο 21 Μαρτίου 2014 – 1:49 μ.μ. είναι ο ίδιος με τον

    21 Μαρτίου 2014 – 1:49 μ.μ. και όχι με τον

    21 Μαρτίου 2014 – 10:14 π.μ.

    Οι πηγές είναι άλλα αντιστοίχου επιστημονικού βελινεκούς blogosites που αποκαλύπτουν την μια και μοναδική αλήθεια. Οπότε είμαστε απόλυτα σίγουροι για την αξιοπιστία τους. Να προσέχετε τις φλασιές λοιπόν γιατί θα σας παρασύρουν και μετά δεν σας σώζει ούτε το ψεκαστικό του κάπτεν-Τζιμ με τις φούντες.

    ΖΦΝΤ (νάτοςιλλουμι – αυτός με το βούτυρο στο ψωμί του τοστ)
  11. 0
    0
    Niiiiiiiiiiiiiiikooooooooo !!!!!!!!!!!!!!!!

    ΝΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ !!!!!

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ??????????????

    Που εισαι Νικο να κοροιδεψεις τους συνωμοσιολογουςςςςςςςςςςςςςςςς ???

    Καλα, Στρεηντζερ, εγραψες και παλι !!!!!
  12. 0
    0
    ΝΑΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΛΑΣΑΡΕΙ, ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ, ΡΕ ΜΛΚ ….

    το ΓΙΑΤΙ το κανεει ομως ρε μλκ, το εψαξες ?????
  13. 0
    0
    Παρακαλω οσους εχουν την ικανοτητα βλεποντας κινουμενα σχεδια,βιντεο με υποσυνειδητα μηνυματα κλπ να μας πουνε ποσες π….ες ειδαν?
    Η τοστιερα ειναι πολυ…..καυτη!
    ΝΙΚΟΣ
  14. 0
    0
    To παραπάνω βίντεο είναι προ'ι'όν μοντάζ.
    1) Τα μηνύματα υποσυνειδήτου,επειδή ακριβώς είναι υποσυνειδήτου, δεν γίνονται αντιληπτά,η προβολή τους γίνεται για κλάσματα του δευτερολέπτου και δεν γινονται αντιληπτά ούτε στα απλά προγράμματα αναπαραγωγής βίντεο.(δείτε εδώ http://www.ramnousia.com/2013/03/popcorn-coca-cola.html)
    2) Το παρόν βίντεο μπορεί να το φτιάξει ο καθένας με την διαδικασία του μοντάζ ακόμα και στο Movie Maker…
    Με άλλα λόγια, εφόσον μπορούν υποσυνείδητα να επηρρεάσουν πλήρως τις αποφάσεις μας και τα συναισθήματα μας, γιατί να ασχοληθούν με σποτ που να εμφανίζεται μόνο το σύμβολό τους ?
    Ήδη έχουμε εδώ και καιρό την εμφάνιση της Πυραμίδας,του Ματιού και άλλων τετοιων συμβόλων σε μπλουζάκια, βραχιολάκια, τσάντες κλπ..
    Περνάει ως μόδα…Αυτό το καταννοώ..Εχει βάση και στόχο…

    Το παραπάνω βίντεο είναι μονταρισμένο και μπορεί να το δημιουργήσει ο καθένας.

    Ε.Τ

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί