00:26 - 24/04/2015

Μέσα από τον καθρέφτη του ανθρώπου ..

mesa-apo-ton-kathrefti-tou-anthropou

Ο τροπος να δουμε μια αλλη πραγματικοτητα …

Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ ΣΤΟ YOUTUBE ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ

ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΔΩ https://www.youtube.com/user/katoxikaNea

Loading...

Σχόλια Αναγνωστών (4)

  1. 0
    0
    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ . ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ . ΤΕΤΟΙΑ ΒΙΝΤΕΟ ΒΟΗΘΑΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ , ΕΧΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΝΣΤΑΣΗ . ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΟ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ , ΤΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ .ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ , ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΟΒΙΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΨΥΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑ-ΝΟΗΣΕΙΣ .
  2. 0
    0
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ 1 ΣΧΟΛΙΟ! ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΙΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΥΧΑΙΟ! ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΩΤΙΣΗ! ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ!
  3. 0
    0
    ΠΗΓΗ: http://anakalipto.blogspot.com/2013/01/blog-post_154.html#ixzz3YL9i7WIn
    απόσπασμα
    Ας θυμηθούμε την ιστορία του Αδάμ και της Εύας. Ο Αδάμ κι η Εύα ζούσαν ευτυχισμένοι στον παράδεισο κοντά στο Θεό αλλά τελικά φάγανε το απαγορευμένο μήλο από το δέντρο της γνώσης κι έτσι ξέπεσαν απ’ το βασίλειο του πνεύματος στο βασίλειο της ύλης, έχασαν την αγνότητά τους, έχασαν εν μέρει την επαφή τους με το Θεό, άρχισαν να γνωρίζουν το καλό και το κακό και να επιλέγουν ανάμεσα σ’ αυτά, άρχισαν να πονάνε.
    Παρόμοιους μύθους για τον άνθρωπο συναντάμε σ’ όλες σχεδόν τις μεγάλες Θρησκείες, όπως και στο Βουδισμό, όπου εν ολίγοις αφήνεται να εννοηθεί το εξής: Ότι ενώ οι άνθρωποι στην αρχή ζούσαν σύμφωνα με τη θεϊκή τους φύση, ήσαν αυτόφωτα, πνευματικά όντα, άρχισαν να επηρεάζονται και να έλκονται από την ύλη, μέχρι που τελικά ξέπεσαν και βουτήχτηκαν στην ύλη, μπήκαν σε σώματα κι άρχισαν να υπόκεινται στη γέννηση και στο θάνατο, στο νόμο της αιτιότητας (κάρμα). Έτσι το όλο πεπρωμένο του ανθρώπου, όλος ο στόχος του, όλος ο αγώνας του, είτε το ξέρει είτε όχι, είτε είναι συνειδητός αυτού είτε όχι, είναι να απελευθερωθεί από τα δεσμά και τη φυλακή της ύλης, μέσω της δικής του διάνοιας και δύναμης, μέσω των δικών του προσπαθειών. Ο αγώνας του ανθρώπου αποσκοπεί στη νίκη του Πνεύματος έναντι της ύλης, τη νίκη του Θεϊκού κι Αθάνατου μέρους του πάνω στο ζωικό και ενστικτώδες μέρος του, στην επιστροφή του στο πνευματικό βασίλειο, στην πρωταρχική πηγή του από όπου και προήλθε.
    Πονάμε επειδή προσκολλόμαστε στην ύλη που είναι φυλακή για την πνευματική φύση μας. Πονάμε επειδή μάταια αναζητάμε την ευτυχία μας στην ύλη, αφού Ευτυχία είναι η ίδια πνευματική μας φύση. Μόνοι μας σκλαβωνόμαστε, αλυσοδενόμαστε και μόνοι μας απελευθερωνόμαστε. Μόνοι μας βάζουμε τα χέρια μας στα μάτια μας και μετά κλαίμε επειδή υπάρχει σκοτάδι.
    «Ο πόνος είναι φορέας συνείδησης». Αλήθεια, τι είναι ο πόνος; Αν πάρει κατά λάθος το σώμα μου φωτιά, τότε νιώθω πόνο κι αμέσως τραβιέμαι μακριά από τη φωτιά. Ο πόνος που ένιωσα σ’ αυτή την περίπτωση με έσωσε. Άρα ο πόνος είναι καλός ή κακός; Ο πόνος είναι αυτός που μας ειδοποιεί όταν παρεκκλίνουμε από το δρόμο μας, που μας κάνει να σκεφτούμε και να αναλογιστούμε πάνω σ’ αυτά που δεν κάνουμε καλά, να φιλοσοφήσουμε τη Ζωή και το νόημά της, έτσι ώστε να βελτιωθούμε και να ξαναπάρουμε το σωστό μονοπάτι. Στις παραδοσιακές διδασκαλίες της Ανατολής και σε πολλές της Δύσης, ο άνθρωπος αποτελείται από 2 μέρη: ένα φθαρτό, μεταβλητό που υπόκειται στη γέννηση και το θάνατο μέρος, στους νόμους που διέπουν την ύλη, δηλ. την προσωπικότητά του, και σ’ ένα άφθαρτο, αιώνιο κι αθάνατο μέρος, δηλ. την αθάνατη ψυχή του ή πνεύμα αν το θέλετε. Όλες οι δυστυχίες, τα κακά, οι εγωισμοί, οι πόλεμοι κλπ, προέρχονται απ’ το γεγονός ότι έχουμε άγνοια της αληθινής μας φύσης, της ενότητάς μας. Επειδή νομίζουμε ότι είμαστε χωριστά όντα, ξεκομμένος ο καθένας από τον άλλο κι ο καθένας αναλώνεται στις δικές του ιδιαίτερες, εγωιστικές επιθυμίες, στις δικές του χαρές και λύπες, αδιαφορώντας παντελώς για τους άλλους.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί