21:04 - 17/03/2015

Ή Κίνα ετοιμάζει το Παγκόσμιο νόμισμα και την Σιων

Τοσο καιρό δούλευαν σιωπηλά μέρα νύχτα επάνω στα σχέδια τους για την δημιουργία της παγκόσμιας οικονομικής κυριαρχίας.
Τωρα οπως βλέπετε στην τεράστια αφίσα κάνουν στα ανοιχτά διαφήμιση του παγκόσμιου νομίσματος.

Η είδηση μας θέλει να προσέχουμε την οικονομική διαπλοκή μεταξύ των ΗΠΑ και της Ρωσίας και οχι την χώρα του δράκου. Αυτοί προχωρούν με τα σχέδια τους στην υλοποίηση της παγκόσμιας κυριαρχίας τους…και αυτη την φορα αναίμακτα με το νέο τους νόμισμα.

Οι κινέζοι ηγέτες διαλαλούν απο καιρό οτι θέλουν να αντικαταστήσουν το δολάριο με το δικο τους νόμισμα. Αυτο που δεν ανάφεραν στο παρελθόν ήταν τι ακριβώς θα ήθελαν στη θεση του δολαρίου; Στη Δύση όλοι πίστευαν οτι οι κινέζοι ήθελαν ενα διεθνές παγκόσμιο νόμισμα, έλα ομως που ο δράκος προβάλει τα σχέδια του γνωρίζοντας οτι έφτασε η ωρα της ηγεμονίας τους.

Επάνω στην αφίσα βλέπουμε την διαφήμιση της κινεζικής τράπεζας στο αεροδρόμιο της Ταϋλάνδης με το μήνυμα οτι το RMB ειναι η Νεα επιλογή…είναι το Παγκόσμιο Νόμισμα. Η κινεζική τράπεζα βρίσκετε με ενα 70% στην κατοχή του κινεζικού κράτους. Οι κινέζοι γνωρίζουν οτι σε σύντομο χρονικό διάστημα το νόμισμα τους το Renminbi θα αντικαταστήσει τον οικονομικό φασισμό του δολαρίου.

Η προετοιμασία τους προχωρά ασταμάτητα, αυτην τη στιγμη κατέχουν το χρέος των ΗΠΑ, με ενα ποσο των 1,3 Τρις δολαρίων. Επίσης δεν αναφέρουν ποσο χρυσό εχουν στην κατοχή τους. Θα μπορούσαν άνετα να καλύψουν το νόμισμα τους με το αντίκρισμα του χρυσού εαν θα ηθελαν. Εκτός αυτού εχουν επενδύσεις σε όλη την Ευρώπη και την Α

Η Αμερική αρχίζει να πέφτει στα χέρια των Κινέζων και αυτο το γνωρίζουν πολυ καλά. Για να τους σταματήσουν οι αμερικανοί πρέπει να ξεκινήσουν πόλεμο…ενας πόλεμος με την χώρα που ειναι ο δανειστής σου…τον έχεις βασικά προ πολλού χαμένο. Ετσι ιδού η μεγάλη ευκαιρία και η περαιτέρω δόμηση της Σιων…

ΚΟΡΑΞ

Loading...

Σχόλια Αναγνωστών (68)

  1. 0
    0
    Και …ποοοσες δραχμες θαχει ισσοτιμια;;;
  2. 0
    0
    ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΠΟΥΛΟΣ…ΚΑΛΑ ΞΥΠΝΗΤΟΥΡΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ!!!
    ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΨΕ Η Ο.Ε.Α. ΑΠΟ ΤΟ 1985 ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ Η ΕΣΣΔ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο 21ος ΑΙΩΝΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΙΩΝΑΣ ΤΗΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗΣ ΚΙΝΑΣ 888.
    ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΣΑΞΟΝΕΣ ΔΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ ΔΙΟΤΙ Η ΚΙΝΑ ΔΕΝ ΑΝΕΧΕΤΕ ΦΥΛΕΤΙΚΗ ΣΚΑΤΟΜΥΓΑ ΣΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΕΥΕΙ ΝΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΩΣ "ΦΥΛΕΤΙΚΩΣ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥΣ" ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΥΚΟΚΙΤΡΙΝΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣΑΞΟΝΕΣ ΔΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝΑ….ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΧΙΛΙΕΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΙΑΧΩΒΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ 888 (=ΙΗΣΟΥΣ) ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗΣ ΒΙΒΛΟΥ.

    777(KOREA) ΩΣ Ο ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΤΟΥ 666(ΝΕΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΞΗ – ΔΥΣΗ) ΣΕ 888(ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΙΝΑΣ: ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗΣ)
    http://ellhnkaichaos.blogspot.gr/2012/08/777korea-666-888.html

    ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΥΠΕΡΣΤΟΩΝ
    http://ellhnkaichaos2.blogspot.gr/2014/04/blog-post_23.html

    Ο ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗΣ ΚΙΝΑΣ
    https://www.youtube.com/watch?v=LAC3Y5wKuS8

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΙΑ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ
    http://ellhnkaichaos.blogspot.gr/2010/11/blog-post.html
  3. 0
    0
    Αγαπητε κορακα

    Δηλαδη σου φαινεται,περιεργο πως μια χωρα 1,5 δις πληθυσμο,παει να παιξει μπαλα στο διεθνες στερεωμα?
    Δηλαδη αν αυτη η χωρα που για εκατονταδες χρονια ηταν καρπαζοεισπρακτωρας ,με πονο κοπο και αιμα και σχεδιο φυσικα, θα κατακτησει τον κοσμο,θα μας φανει περιεργο και ειναι σαν να ανακαλυπτουμε την αμερικη;

    Και απο ως που θα φερει την σιων η κινα;

    Εδω αγαπητε μου,δεν κατορθωσε να την φερουν τα αμερικανα που επαιζαν μπαλα 70 χρονια τωρα και μαλιστα επαιζαν μπαλα μονοι τους,θα την φερουν τα κινεζια που εχουν αλλο τροπο σκεψης απο τους δυτικους;

    Η σιων δεν ειναι τιποτα για τους κιτρινιαρηδες,δεν υπαρχει καν για αυτους…
    δεν υπαρχουν ιαχωβαδες γιαυτους ουτε χριστοι,ουτε αντιχριστοι,σε κατι δρακους πιστευουνε οπως και στους προγονους τους….καμμια σχεση δηλαδη με εμας…

    Η γνωμη μου ειναι οτι η σιων δεν ερχεται με παγκοσμιο πολεμο, αλλα μονο αν προχωρησει η κατασταση οπως εξελισεται τωρα…
    Αν καταρευσουν τα παντα,εχω την εντυπωση τοτε φτου και απ την αρχη να μαζεψουν και να μαντρωσουν τον κοσμο…

    οποτε σε οποιον πιστευει σε αυτην την τρελη αγελαδα την σιων[η σιων κατα τους εβραιους ηταν η προσωποποιηση της αγελαδας ,δηλαδη της σεληνης για να το δεσω με το προηγουμενο ποστ με το φεγγαρι και κατεπεκταση η ευρωπη,σαν χοντροβουβαλα πουναι ανετα μπορει να να θεωρηθει στα ματια ενος αρχαιου αλλα και καλλιστα ενος συγχρονου οβραιου σαν την Σιων!!! χαχαχχα το πα… δεν μπορουσα]

    αν επικρατησουν τα κινεζια θα μας σωσουν !!!!Γιατι χαρη σε αυτους ολα θα γινουν μπαχαλο και θα την βγαλουμε ζαχαρη

    οποτε αναμενω απο τους ρασοφορους με τους μεγαλους σταυρους ραπερ της ορθοδοξιας να κανουν καμμια λιτανεια υπερ υγειας για τους κιτρινιαριδες μπας και ο θεος τρεξει την κατασταση και την βγαλουμε καθαρη
    γιατι με τους κεραταδες ,κυριολεκτικα , που εχουμε μπλεξει δεν βγαζουμε ακρη…

    φιλικα


    PANDAROS

    ΥΓ 1
    Καλω τον οσιο κοζανης μπαρμπα γιαννη,να μας εξηγησει εαν οι ραπερ της ορθοδοξιας ειναι με την μοσχαρα της παλαιας διαθηκης την σιων,η με τον Αλεξη,,χαχαχχαχ αυτο πως μου ηρθε τωρα!!!! που παει να διαλυσει την σιων-ευρωπη

    ΥΓ2

    καλω τους οεαδες να παρουν θεση και να μας πουν την γνωμη τους για την σχεση αγελαδας -θηβας καδμειων- αγελαδοτροιας-και ταυρου μινωιτων με την βουβαλοευρωπη , παρδαλη αγελαδα ιω με την σιων και την σεληνη και τους κινεζους!!!!
    χαχαχαχχ μπερδευτικα και εγω με αυτα



    • 0
      0
      ΟΙ ΤΑΥΡΟΙ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΜΙΝΩΙΚΗ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΞΑΠΛΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ.

      ΕΡΩΤΗΣΗ =ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΡΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΙΝΔΟΙ ΟΙ ΑΙΓΥΙΠΤΙΟΙ??
      ΑΠΑΝΤΗΣΗ =ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΚΡΗΤΕΣ ΗΤΑΝ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΥΑΝ ΠΑΝΤΟΥ ΕΝΩ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΧΙ.
      Ο ΚΑΔΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ.ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ(ΕΞ ΕΒΡΑΙΣΜΟΥ).
      ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΑΝ ΖΗΤΑΣ ΜΟΡΦΩΣΗ ΑΠΟ "ΜΠΛΟΚ" ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΓΕΣΕ ΑΠΟ ΙΝΔΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΑ,ΤΟΤΕ ΣΕ ΚΟΒΩ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ "ΠΕΡΙΕΡΓΑ"
      Η Ο.Ε.Α ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΟΥ,ΟΤΙ ΚΑΤΑΓΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΝΔΟΥΣ.ΜΙΑΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ
      http://www.hellinon.net/FyliFantasma.htm
      ΤΟ ΟΤΙ ΕΔΩΣΕ ΑΠΟΚΡΥΦΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΣΗΜΕΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΑΛΗΘΕΙΕΣ,ΑΠΛΑ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΑΠΟΚΡΥΦΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΘΕΩΡΙΑ ΠΕΡΙ ΙΝΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΑ(ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΘΙΒΕΤ)…… ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΛΕΤΕ ΩΩΩΡΡΕΕΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ,ΤΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ.ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΕ ΣΤΟΑ ΓΛΥΚΑΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ(ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ) ….ΑΛΛΑ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ "ΤΥΡΑΚΙ" ΣΤΗΝ ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΤΕ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΝΑ ΓΡΕΦΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ(ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ)Η ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΓΡΑΦΗΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟ ΟΜΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΤΗΝ Ο.Ε.Α. http://www.hellinon.net/FyliFantasma.htm
      ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΡΟΜΠΟΤ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΛΩΣΣΑ.ΒΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ,ΜΙΛΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ.
      —σιωνιδησ εβραιοπουλοσ—-
    • 0
      0
      http://anti-amazon.blogspot.gr/2011/09/h-y-durga-puja.html
      ΣΥΓΝΩΜΗ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΟΤΙ Ο ΤΡΟΠΟ ΣΓΡΑΦΗΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΣ
    • 0
      0
      Εδώ και χιλιάδες χρόνια η σιων εδρεύει στην Δωδώνη – Ελευσίνα-αθηνάα και την Θεσσαλονίκη.

      μου είναι αδιανόητο να πιστέψω πως αυτοί που θέλουν να κατακτήσουν ολοκληρωτικά την ΕΛΛΑΣ να ζουν κάπου αλλού.

      Α.Ρ.Τ.Ε.Μ.Ι.Σ.
    • 0
      0
      ΕΛΛΑΣ=ΔΩΔΩΝΗ
      https://ellas2.wordpress.com/2011/08/18/%CF%84%CE%BF-%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B1-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B1%CF%83/
      αρκετά με το τρολάρισμα.
      Η Δωδώνη είναι η Ελλάς,δεν την κατάκτησε διότι είναι το ίδιο και το αυτό.
    • 0
      0
      μου είναι αδιανόητο Άρτεμις να είσαι Έλληνας.


      Ι.Α.Χ.Ω.Β.Α.Σ.
    • 0
      0
      καταρχην να διορθώσω 2 ανακρίβειες
      1. η οεα ποτέ δεν υποστήριξε τη θεωρία της καταγωγής των ελλήνων απο τους ιωδοευρωπαίους βλ. αρθρο.
      Περί καταγωγής των Ελλήνων
      Σχολιάστε Posted by Μανδραγόρας στο 28/07/2011
      8 Votes

      1. Θεωρίες καταγωγής των Ελλήνων

      Για την προέλευση των κατοίκων της Ελλάδας έχουν διατυπωθεί τρεις θεωρίες(5):

      Η θεωρία της αυτοχθονίας, την οποίαν υποστήριζαν οι ίδιοι οι αρχαίοι Έλληνες. Κύριος εκφραστής αυτής της θεωρίας είναι ο καθηγητής Colin Renfrew(6).
      Η θεωρία της ινδοευρωπαϊκής καταγωγής των Ελλήνων, η οποία βασίζεται σε γλωσσολογικές συγκρίσεις και αναλύσεις χωρίς αρχαιολογικές ή άλλες αποδείξεις. Οι συγκριτικοί γλωσσολόγοι αποτελούν τους κύριους υποστηρικτές της. Κατά τον Ρέλλο(5), παρά την ευρεία διάδοσή της, η θεωρία αυτή δεν στηρίζεται σε στέρεες πηγές και πρέπει να απορριφθεί.
      Η σύγχρονη αφροκεντρική θεωρία, κατά την οποία η αρχαία Ελλάδα ήταν το αποτέλεσμα αιγυπτιακού και φοινικικού εποικισμού κατά τη δεύτερη χιλιετία π.Χ. Ο κύριος υποστηρικτής αυτής της θεωρίας είναι ο Martin Bernal(2), συγγραφέας του βιβλίου «Η ΜΑΥΡΗ ΑΘΗΝΑ», και, πρόσφατα, ερευνητές που προέρχονται από εργαστήριο των Σκοπίων και πανεπιστήμιο της Μαδρίτης. Σε δημοσίευμά τους, υποστηρίζουν ότι «οι ΄Ελληνες της ηπειρωτικής Ελλάδας μοιάζουν με τους κατοίκους της Αιθιοπίας”. Επιπλέον, οι γείτονές μας κυκλοφορούν φυλλάδια στα οποία αναγράφεται ότι «οι Νεγροαφρικανοί ΄Ελληνες είναι σφετεριστές της πατρίδας μας”. Μέλη της ομάδας είχαν δημοσιεύσει και εργασία για την προέλευση των Παλαιστινίων και των Ισραηλιτών. Η εργασία αυτή εξαφανίστηκε από τη βιβλιογραφία, ύστερα από διαμαρτυρίες Ισραηλινών επιστημόνων.
      Πέρα από τα παραπάνω, η εργασία στερείται επιστημονικής αξίας(8), γιατί:

      Μελετήθηκε μόνον ένας γενετικός δείκτης, ο HLA.
      Προέκυψαν παράδοξα αποτελέσματα: Οι Γιαπωνέζοι, π.χ., είναι ίδιοι με τους κατοίκους της Δ. Αφρικής, ενώ οι Έλληνες ομοιάζουν με Αιθίοπες και όχι με γειτονικούς κατοίκους της Μεσογείου. Κατά συνέπεια, η εργασία, στερούμενη επιστημονικής αξίας, δεν έπρεπε να δημοσιευτεί. Παρ’ όλα αυτά, Σκοπιανοί παρουσίασαν αυτά τα αναξιόπιστα αποτελέσματα σε ελληνικό τηλεοπτικό σταθμό και εξακολουθούν να τα προπαγανδίζουν στο διαδίκτυο.
    • 0
      0
      2. DNA δείκτες και χρονολόγηση

      Η ανίχνευση της βιολογικής προέλευσης ανθρώπινων πληθυσμών έχει μακρά ιστορία. Αρκετά νωρίς φάνηκε πως θα έπρεπε να εγκαταλειφθεί η μελέτη των μορφολογικών χαρακτηριστικών, γιατί τα χαρακτηριστικά αυτά επηρεάζονται από περιβαλλοντικούς παράγοντες και γι’ αυτόν τον λόγο δεν αποτελούν αξιόπιστους βιολογικούς δείκτες. Την τελευταία 20ετία, είμαστε στην ευ­χάριστη θέση να έχουμε στη διάθεσή μας μια πηγή πληροφοριών πολύ αξιόπιστη και εξαιρετικού πλούτου, τις αλληλουχίες των βάσεων του DNA, και μάλιστα δύο ειδών DNA, που καθιστούν πιο εφικτή την ερμηνεία των δεδομένων. Πρόκειται για το μιτοχονδριακό DNA, που κληροδοτείται από τη μητέρα στα παιδιά της, δηλαδή ακολουθεί αποκλειστικά μητρική γραμμή, και για το DNA του χρωμοσώματος Υ, που περνά από τον πατέρα στον γιο (μόνο οι άρρενες έχουν το Υ), δηλαδή ακολουθεί πατρική γραμμή.

      Μια δεύτερη καινοτομία επιτρέπει τη χρονολόγηση, την εκτίμηση δηλαδή του χρόνου, στον οποίον υπήρξε ο πλησιέστερος κοινός πρόγονος δύο ή περισσότερων εναλλακτικών αλληλουχιών DNA. Έτσι, το μιτοχονδριακό DNA επιτρέπει να προσδιοριστεί ο χρόνος των μεταναστεύσεων σε προϊστορικές περιόδους, διότι κάθε μετάλλαξη σε ένα σημείο του μορίου του ισοδυναμεί με 20.180 χρόνια.
      Το DNA του χρωμοσώματος Υ επιτρέπει να ιχνηλατήσουμε τις μετακινήσεις των αντρών, τόσο σε ιστορικές, όσο και σε προϊστορικές περιόδους. Έχει διαπιστωθεί πως οι απλοομάδες του μεταλλάσσονται κάθε 7.000 χρόνια και οι μικροδορυφορικοί δείκτες του κάθε 500 χρόνια. Όταν μία συγκεκριμένη μετάλλαξη βρεθεί σε διαφορετικούς άντρες, οι οποίοι θεωρητικώς δεν έχουν καμία συγγένεια μεταξύ τους, τότε οι άντρες αυτοί ανήκουν στην ίδια «απλοομάδα του χρωμοσώματος Υ», όπως λένε οι επιστήμονες και αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι εν λόγω άντρες μοιράζονται έναν κοινό προ, προ, προ, προ… προ-πάππο.
      Στόχοι της έρευνας. Η μελέτη των κατοίκων της Ελλάδας συνήθως γίνεται με ιστορικά, γλωσσικά ή αρχαιολογικά δεδομένα. Το άρθρο αυτό σκοπεύει να προσεγγίσει το θέμα από διαφορετική σκοπιά, αφού βασίζεται στη μελέτη της γενετικής ποικιλομορφίας των κατοίκων της Ελλάδας, με χρήση πολλών και διαφορετικών DNA δεικτών. Ως απώτερο στόχο, η συγκεκριμένη έρευνα έχει τη συσχέτιση των γενετικών δεδομένων με ιστορικά, γλωσσολογικά, αρχαιολογικά, πολιτισμικά, τεχνολογικά και παλαιοντολογικά δεδομένα. Με αυτόν τον τρόπο, δίνονται πλέον τεκμηριωμένα απαντήσεις που αφορούν στο πιο σημαντικό ίσως ζήτημα σε σχέση με την ιστορία μας: το ζήτημα της ταυτότητας και της καταγωγής μας.
    • 0
      0
      3. Η παρουσία του ανθρώπου στην Ελλάδα

      Σε εργασία μας(9), αναλύθηκε το μιτοχονδριακό DNA από άτομα που προέρχονταν από αρκετές γεωγραφικές περιοχές της Ευρώπης (συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας) και της Εγγύς Ανατολής, προκειμένου να ιχνηλατήσουμε τις βιολογικές ρίζες των Ευρωπαίων.
      Με την ανάλυση του μιτοχονδριακού DNA διαπιστώθηκε(9) ότι τα εξετασθέντα άτομα διακρίνονται σε 21 ομάδες (απλότυπους) και εκτιμήθηκε ξέχωρα για κάθε μία η ηλικία δημιουργίας της, στην Εγγύς Ανατολή και την Ευρώπη. Με βάση μαθηματικούς υπολογισμούς, εκτιμήθηκε ότι το DNA των Ελλήνων έχει την ακόλουθη προέλευση: 8% τα πρόσφατα χρόνια (περίπου 3.000 χρόνια από σήμερα), 20% κατά τη νεολιθική εποχή (9.000-3.000), 44% κατά την τελευταία άνω παλαιολιθική εποχή (14.500-9.000), 14,5% κατά τη μέση άνω παλαιολιθική εποχή (26.000 – 14.500 χρόνια) και ένα ποσοστό 11% κατά την αρχική άνω παλαιολιθική εποχή (45.500 –26.000).
      Τα κύρια συμπεράσματα από την έρευνα είναι τα ακόλουθα:

      Οι παλαιολιθικοί κάτοικοι της Ευρώπης(9) ζούσαν ως κυνηγοί πριν από τουλάχιστον 60.000 χρόνια, ενώ οι κάτοικοι στην Εγγύς Ανατολή πριν από 75.000 χρόνια.
      Το 75%-80% του σημερινού μιτοχονδριακού DNA των κατοίκων της Ελλάδας(9) έχει παλαιολιθική προέλευση και διαμορφώθηκε μετά από τρία μεταναστευτικά επεισόδια (δύο την παλαιολιθική και ένα τη νεολιθική εποχή) που αντιστοιχούν στις παγετωνικές περιόδους (από 50.000-9.000 χρόνια)(10). Το σημαντικότερο συμπέρασμα είναι ότι το DNA των Ελλήνων σε μεγάλο ποσοστό είναι αυτόχθονο, κάτι που έχει προταθεί από τον καθηγητή Renfrew(6) και επαληθεύεται από τη σύγχρονη μοριακή γενετική ανάλυση.
      Το υπόλοιπο ποσοστό, 20%-25%, του DNA μας


      ΑΡΑ
      ο τυπάκος που προσπαθεί να δυσφημίσει την ΟΕΑ και έγραψε ότι "Η Ο.Ε.Α ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΟΥ,ΟΤΙ ΚΑΤΑΓΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΝΔΟΥΣ.ΜΙΑΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙΟ ΟΤΙ ΕΔΩΣΕ ΑΠΟΚΡΥΦΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΣΗΜΕΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΑΛΗΘΕΙΕΣ,ΑΠΛΑ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΑΠΟΚΡΥΦΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΘΕΩΡΙΑ ΠΕΡΙ ΙΝΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΑ(ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΘΙΒΕΤ)……" δεν είναι απλά αδιάβαστος αλλά προπαγανδιστής πράκτορας και ανθέλλην.
    • 0
      0
      2. στο δήθεν ερώτημα του δήθεν αφελούς σχολιαστή "Και απο ως που θα φερει την σιων η κινα;" ΑΠΑΝΤΩ ΠΩΣ Η ΚΙΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗ ΣΙΩΝ . Η ΚΙΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΙΩΝ . Ο ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ.

      ΣΙΝ ΣΙΩΝ ΣΙΝΑ ΚΙΝΑ CHINE
      Η Λέξη Κίνα στα αρχ. ελληνικά σημαίνει Σίνα (εξου και σινικό τείχος). Η λέξη Σινα-Σινος στα αρχ.ελληνικά σήμαινε όλεθρος-γενοκτόνος-καταστροφέας. Από την ίδια ρίζα προέρχεται ο σεληνιακός θεός των Χαλδαίων του Αβρααμ ή Χαβρα-Χάν και των μογγόλων, με ονομασίες Σιν ή Σιών της Σελήνης (βλ. και όρος Σινά). Γυρνώντας στο σήμερα, αυτό που πάνε να επιβάλουν στον κόσμο τώρα, είναι η εδραίωση της παγκόσμιας Κινεζικής αυτοκρατορίας του Σιν ή Σιών ή "Κάτω Σιών" ή "Κάτω Σίνα-Κίνα" (άνω σιών=Σελήνη) μέσω των καθαρώς δρακονιανών υπερστοών ΧΟΝΓΚ (Το Αυτοκρατορικό Κύμβαλο της ΧΟΝΓΚ) και της εβραιοκινεζικής μειονότητας ΤΙΑΟ-ΚΙΟΥ-ΚΙΑΟ Σαγκάης. Αυτή η εδραίωση της πλανητικής Κινεζικής αυτοκρατορίας θα γίνει με τον 3ο παγκόσμιο πόλεμο ή αρμαγεδώνα όπου θα γενοκτονηθούν όλα τα έθνη πλην τα καθαρώς κίτρινα ανθρωποσαυροειδή της Κίνας + Κορέας.
      https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CCYQFjAC&url=http%3A%2F%2Fellhnkaichaos.blogspot.com%2F2010%2F05%2Fblog-post_17.html&ei=4PIKVaObONeradakgLAE&usg=AFQjCNGkY6P9YHuR6fj-MKxibO9SuA9sFw&bvm=bv.88528373,d.d2s
    • 0
      0
      Ο.Ε.Α κερνάει Ο.Ε.Α. πίνει,2-3 άτομα απαντάνε ο ένας στον άλλον και όλοι μαζί σε όποιον δεν αρέσουν τα σχόλιο του τον περνάνε γενιές δεκατέσσερις,.Η Ελληνική γλώσσα είναι μαθηματική,,πράγμα που σημαίνει ότι την πλάθεις κατα το δοκούν ώστε να έχεις το αποτέλεσμα που θέλεις,για να μην αναφερθώ στο ότι υπάρχουν εκατομμύρια λέξεις και μπορεί να την διαπλάσεις σε έννοιες και ιδέες αλλά και σε προπαγάνδα φυσικά.Οι αρχαίοι την Κίνα την έλεγαν [[ Σέρες]]] και η πρώτη φορά που ήρθαν σε επαφή ήταν στο Ελληνικό βασίλειο της Φεργκάνας η όπως την έλεγαν οι Κινέζοι ΝΤΑ-ΓΙΟΥΑΝ (Μεγάλοι Ίωνες) και την Σελεύκεια ΝΤΑ ΓΚΙΝ DAQIUN( που σημαίνει το άλλο μεγάλο κέντρο του πολιτισμού).Το βασίλειο αυτό ήταν από στρατιώτες του Αλεξάνδρου και όχι από το 10000 π.χ. .Οι Κινέζοι όταν συνάντησαν του Έλληνες είπαν τα καλύτερα λόγια για τον πολιτισμό μας.Επίσης να αναφέρω ότι την Φεργκάνα την κατέκτησαν Τούρκοι-Σακαε Ραουσκα και όχι Κινέζοι,κατόπιν οι Κινέζοι επιτέθηκαν στην "Τούρκικη Φρεγκάνα "πλέον και πήραν αρκετούς αιχμαλώτους Έλληνες,οι οπροίοι έφτιαξαν τον τάφο-μαυσωλείο με τους στρατιώτες του Βασιλεία ΤΣΙΝ(250 π.χ.) του πρώτου αυτοκράτορα της Κίνας,ΤΣΙΝ=ΤΣΑΙΝΑ.ο ΤΣΙΝ προέρχεται από ένα βασίλειο το ΤΣΙΝ που ήταν πολύ μικρό που συνόρευε με την Φρεγκάνα αλλά σιγά σιγά κατάκτησε όλα τα άλλα κινέζικα Βaσίλεια.
      http://go.grolier.com/atlas?id=mh00036 είναι εύκολο στην γλώσσα μας να πάρουμε π.χ. το βασίλειο YAN και να το κάνω Γιουαν στα Ελληνικά η τους ANU σε ΑΙΝΟΥ>ΙΩΝΕΣ και να πω ότι γουστάρω και να περάσω την γραμμή μου,την Προτεσταντική γραμμή μου,μιας και οι Κινέζοι είναι πλέον εχθροί της προτεσταντικής Αμερικής Αγγλίας και Γερμανίας.
      Το όνομα Σίναις είναι Λατινικό και είχε ήδη επικρατήσει στους Έλληνες από το 180 π.χ.μετά την μάχη της Μαγνησίας όπου οι Ρωμαίοι πάτησαν πόδι στην Ασία και άρχισαν να έχουν επαφές και εμπόριο σιγά σιγά με όλη την Ασία μέσω τον Πτολεμαίων αρχικά και σαν Βυζάντιο μετά.
    • 0
      0
      Δυστυχώς δεν έχω σε Ελληνικά την πρώτη επαφή των Ελλήνων με τους Κινέζους,παρά μόνο σε Βρετανική Εγκυκλοπαίδεια.
      Interaction with China (130 BCE onward)[edit]
      The Dayuan remained a healthy and powerful civilization which had numerous contacts and exchanges with China from 130 BCE.
      Zhang Qian's Report[edit]

      Zhang Qian leaving emperor Han Wudi, for his expedition to Central Asia from 138 to 126 BCE, Mogao Caves mural, 618–712 CE.
      Around 130 BCE, at the time of Zhang Qian’s embassy to Central Asia, the Dayuan were described as inhabitants of a region corresponding to the Ferghana, far to the west of the Chinese empire. “The capital of the kingdom of Dayuan is the city of Guishan (Khujand), distant from Chang'an 12,550 li (Shiji,123 calls the capital Ershi). The kingdom contains 60,000 families, comprising a population of 300,000, with 60,000 trained troops, a Viceroy, and a National Assistant Prince. The seat of the Governor General lies to the east at a distance of 4,031 li.” (Han Shu)
      To their south-west were the territories of the Yuezhi, with the Greco-Bactrians further south still, beyond the Oxus. “The great Yueh-chih is situated about 2000 or 3000 li west of Dayuan; they dwell north of the river Kuei (Oxus). To the south of them there is Daxia (Bactrians), to the west, Anxis (Parthians); to the north Kangju (Sogdians).” (Shiji, 123.5b)
      The Shiji then explains that the Yuezhi originally inhabited the Gansu corridor, before they were defeated by the Xiongnu under Mao-tun and later his son in 176 BCE, forcing them to go beyond the territory of the Dayuan and resettle in the West by the banks of the Oxus, between the territory of the Dayuan and Bactria to the south.
      Urbanized city-dwellers The customs of the Dayuan are said by Zhang Qian to be identical to those of the Bactrians in the south, who actually formed the Greco-Bactrian Kingdom at that time.

      Silver coin of the Greco-Bactrian king Heliocles I (150-125 BCE) at the time of Zhang Qian's embassy.
      “Their customs (the Bactrians) are the same as those of Dayuan. The people have fixed abodes and live in walled cities and regular houses like the people of Dayuan. They have no great kings or heads, but everywhere in their walled cities and settlements they have installed small kings.” (Shiji, 123.3b)
      They are described as town-dwellers, as opposed to other populations such as the Yuezhi, the Wusun or the Xiongnu who were nomads. “They have walled cities and houses; the large and small cities belonging to them, fully seventy in number, contain an aggregate population of several hundreds of thousands…There are more than seventy other cities in the country.” (Han Shu) – See more at: http://www.katohika.gr/2015/02/gia-tous-ellines-pateres-progonous.html#sthash.bQgqd9kG.dpuf
    • 0
      0
      Appearance and Culture The Shiji comments on the Caucasian-like appearance and the culture of the people around Dayuan: "Although the states from Dayuan west to Anxi speak rather different languages, their customs are generally similar and their languages mutually intelligible. The men all have deep-set eyes and profuse beards and whiskers. They are skillful at commerce and will haggle over a fraction of a cent. Women are held in great respect, and the men make decisions on the advice of their women.[3]
      They were great manufacturers and lovers of wine: “Round about Dayuan they make wine from grapes. Wealthy people store up as much as 10,000 stones and over in their cellars, and keep it for several tens of years without spoiling. The people are fond of wine.” (Shiji, 123).
      According to the Shiji, grapes and alfalfa were introduced to China from Dayuan following Zhang Qian's embassy:
      "The regions around Dayuan make wine out of grapes, the wealthier inhabitants keeping as much as 10,000 or more piculs stored away. It can be kept for as long as twenty or thirty years without spoiling. The people love their wine and the horses love their alfalfa. The Han envoys brought back grape and alfalfa seeds to China and the emperor for the first time tried growing these plants in areas of rich soil. Later, when the Han acquired large numbers of the "heavenly horses" and the envoys from foreign states began to arrive with their retinues, the lands on all sides of the emperor's summer palaces and pleasure towers were planted with grapes and alfalfa for as far as the eye could see."[1]
      The Shiji also claims that metal casting was introduced to the Dayuan region by Han deserters: "… the casting of coins and vessels was formerly unknown. Later, however, when some of the Chinese soldiers attached to the Han embassies ran away and surrendered to the people of the area, they taught them how to cast metal and manufacture weapons."[ – See more at: http://www.katohika.gr/2015/02/gia-tous-ellines-pateres-progonous.html#sthash.bQgqd9kG.dpuf
    • 0
      0
      Relations with China[edit]
      See also: War of the Heavenly Horses
      Following the reports of Zhang Qian (who was originally sent to obtain an alliance with the Yuezhi against the Xiongnu, in vain), the Chinese emperor Wudi became interested in developing commercial relationships with the sophisticated urban civilizations of Ferghana, Bactria and Parthia: “The Son of Heaven on hearing all this reasoned thus: Ferghana (Dayuan) and the possessions of Bactria and Parthia are large countries, full of rare things, with a population living in fixed abodes and given to occupations somewhat identical with those of the Chinese people, but with weak armies, and placing great value on the rich produce of China” (Shiji, 123)
      The Chinese subsequently sent numerous embassies, around ten every year, to these countries and as far as Seleucid Syria. “Thus more embassies were dispatched to An-si (Parthia), An-ts'ai (the Aorsi, or Alans), Li-kan (Syria under the Seleucids), T'iau-chi (Chaldea), and Shon-tu (India)… As a rule, rather more than ten such missions went forward in the course of a year, and at the least five or six.” (Shiji, 123)

      A horse of the Later Han Dynasty (1st-2nd century AD/CE)
      The Chinese were also strongly attracted by the tall and powerful horses ("heavenly horses") in the possession of the Dayuan, which were of capital importance to fight the nomad Xiongnu. The refusal of the Dayuan to offer them enough horses along with a series of conflicts and mutual disrespect resulted in the death of the Chinese ambassador and the confiscation of the gold sent as payment for the horses.
      Enraged, and thinking Dayuan weak, the Chinese Emperor in 104 BCE sent out Li Guangli, the brother of his favorite concubine. He was given 6,000 horsemen and '30,000 young men of bad reputation rounded up from the provinces'. General Li lost many men along the way in petty fights with local rulers. After a severe defeat at a place called Yucheng Li concluded that he was not strong enough to take the enemy capital and therefore returned to Dunhuang (about 102 BC).
      Emperor Wudi responded by giving Li Guangli a much larger army along with a huge number of oxen, donkeys and camels to carry supplies. With this force he had no difficulty reaching Ershi, the Dayuan capital. After a 40-day siege the Chinese had broken through the outer wall and cut off the water supply. The nobles of Ershi killed their king and sent his head to Li Guangli, offering the Chinese all the horses they wanted. Li accepted the offer, appointed one of the nobles to be the new king and withdrew with the horses. On his return journey all the petty states accepted Chinese sovereignty. He reached the Jade Gate about 100 BC with 10,000 men and 1,000 horses.
      Contacts with the West were re-established following the peace treaty with the Yuan. Ambassadors were once again sent to the West, caravans were sent to Bactria. – See more at: http://www.katohika.gr/2015/02/gia-tous-ellines-pateres-progonous.html#sthash.bQgqd9kG.dpuf
    • 0
      0
      An era of East-West trade and cultural exchange[edit]
      The Silk Road essentially came into being from the 1st century BCE, following the efforts of China to consolidate a road to the Western world, both through direct settlements in the area of the Tarim Basin and diplomatic relations with the countries of the Dayuan, Parthians and Bactrians further west.
      Intense trade followed soon, confirmed by the Roman craze for Chinese silk (supplied by the Parthians) from the 1st century BC, to the point that the Senate issued, in vain, several edicts to prohibit the wearing of silk, on economic and moral grounds. This is attested by at least three significant authors:
      Strabo (64/ 63 BCE–c. 24 CE).
      Seneca the Younger (c. 3 BCE–65 CE).
      Pliny the Elder (23–79 CE).
      This is also the time when the Buddhist faith and the Greco-Buddhist culture started to travel along the Silk Road, penetrating China from around the 1st century BCE. – See more at: http://www.katohika.gr/2015/02/gia-tous-ellines-pateres-progonous.html#sthash.bQgqd9kG.dpuf

      με λίγα λόγια τον Σινα είναι στα Λατινικά και το πείραν οι Βυζαντινοί και μας είρθε μέχρι σήμερα το όνομα.
      με λίγα λόγια ιστορίες για ανεξιστόρητους για να βαλουν το χερι τους στην τσεπη.
    • 0
      0
      Προς Ο.Ε.Α ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΠΑΤΙΑΝΗΣ?

      —ο τυπάκος που σας την λέει—
    • 0
      0
      ρε ο.ε.α τι εγινε τελικά υπάρχει η Ατλαντίδα?Διότι τώρα το είδα και έχω σκάσει στα γέλια,μόλις τώρα αναίρεσες την ιστορία σου περί Ατλαντίδας με το ποστ που ανέβασες για το DNA και από που κατάγεται ο πολιτισμός….ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕΣ ΑΥΤΟΓΚΟΛΛΛΛ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ!!! ΟΥΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
      • ΑΧ00ΧΑ00ΑΧ0Α 3 Ιουνίου 2015 @ 22:22
        0
        0
        ΡΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΝ Ο.Ε.Α ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΤΙ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΛΑΜΜΕΝΟ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΣΟ ΚΑΝΟΥΝΕ 2 + 2.ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΒΡΙΖΕΙ ΚΛΑΝΕΙ Α00Χ0Α0ΑΧ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΑΜΗΣΕ ΤΟΝ ΤΟΝ Ο.Ε.Α ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ
    • 0
      0
      Απο τον πρώτο αυτοκράτορα πήρε το όνομα της σημερινή Κίνα στα ξένα Τσιανα=China και προέρχεται από τον κράτος καταγωγής του το βασίλειο του Τσιν
      http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CF%83%CE%B9%CE%BD_%CE%A3%CE%B9_%CE%A7%CE%BF%CF%85%CE%AC%CE%BD%CE%B3%CE%BA

      άρα Τσιν=Τσιανα=china στα Αγγλικά
      Σέρες η Σήρες =στα Ελληνικά
      Σίναις με -αι- και όχι -ε- =στα Λατινικά
  4. 0
    0
    Το παγκόσμιο νόμισμα που σχεδιάζουν οι γνωστές οικογένειες είναι ένα και εννιαίο
    Το κινέζικο νόμισμα θα είναι η αρχή για την Ασιατική ήπειρο… κάτι σαν το ευρώ της ευρωπαϊκής ηπείρου. Να περιμένετε ν' ακολουθήσει το αφρικανικό, το νοτιοαμερικανικό και παράλληλα θα γίνει η ένωση ΗΠΑ-Καναδά.
    Τελικά όλες οι ήπειροι (με την Ωκεανία) θα ενωθούν κάτω από τον έναν αρχηγό με τους υπαρχηγούς του-φεουδάρχες ηπείρων, κάτω από τον υποτιθέμενο έλεγχο του ΟΗΕ ως μόνη σωτηρία. Αυτή η «σωτηρία» θα κριθεί αναγκαία από ψηφίσματα των Ηπειρωτικών κυβερνήσεων και του ΟΗΕ μετά από κάποιον μικρό πυρινικό πόλεμο ή κάποιο άλλο σενάριο που θα εφεύρουν και θα εφαρμόσουν (μην θεωρείσετε απίθανο ν' ακούσετε για εισβολή εξωγήινων…που θα είναι φυσικά δικά τους hollywoodιανά κατασκευάσματα)… απλά χρειάζονται έναν κοινό εχθρό ή ένα παγκόσμιο πρόβλημα για να «συμπορευθούν» όλοι υπό τον απόλυτο έλεγχο του ενός.
    Για την ολοκλήρωση των σχεδίων υπολοίπονται περίπου 30 χρόνια (1,5 περίπου γενιές) ώστε όσοι γεννιούνται τώρα να θεωρούν φυσιολογικό κάθε περιορισμό ελευθερίας… για του παππούδες εαυτούς μας θα υπάρχει άλλη μεταχείρηση (αρρώστιες, αστυνομία μη επανδρωμένη, απαξίωση από τα μελλοντικά ΜΜΕ-ελεγχόμενα από τα υπουργεία αλήθειας(κατά το Οργουελικό σενάριο) και ασφάλειας.

    Οι επιλογές που έχουμε είναι χοντρικά 2. Είτε θεωρούμε πως όλα αυτά είναι θεωρίες συνωμοσίας, όπου αν επαληθευτούν θα είναι πια αργά, είτε αντιδρούμε σε κάθε ένδειξη παγκοσμιοποίησης ζητόντας να διατηρείται εσαεί το status quo (όχι το καλύτερο δυνατόν αλλά τουλάχιστον είναι κατάσταση που την γνωρίζουμε).
  5. 0
    0
    Η Σιών με τους Κινέζους….Πως φαίνεται οτι δεν έχεις ζήσει σε άλλη χώρα έστω για λίγο……Καμμία σχέση! Η Κίνα μόνη της θέλει να προπορεύεται.
    • 0
      0
      Η ΚΙΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΣΙΩΝ ΒΛΑΚΕΣ!!!!!! ΔΙΟΤΙ ΚΙΝΑ = ΣΙΝΑ = ΣΙΝ = ΣΙΩΝ !!!!!!!!!! ΣΙΝΙΚΟ ΤΕΙΧΟΣ ΜΕ ΨΗΛΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ 888 ΜΕΤΡΑ = ΙΗΣΟΥΣ — ΤΙΑΟ ΚΙΟΥ ΚΙΑΟ ΕΒΡΑΙΟΚΙΝΕΖΙΚΗ ΥΠΕΡΣΤΟΑ ΣΑΓΚΑΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΕ HONG
      ΞΥΠΝΑΤΕ ΧΑΙΒΑΝΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ….KAI ΞΥΠΝΑΤΕ ΚΑΙ ΧΑΙΒΑΝΙΑ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΙΟΤΙ Η ΚΙΝΑ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ…ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΕΙ ΛΑΧΑΝΟ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΙΟΤΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ 888 ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΡΕΥΝΗΣΑΤΕ ΤΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΜΕΝΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 200.000.000 ΤΟΥ ΚΙΝΕΖΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΑΠΟ ΑΝΑΤΟΛΑΣ ΗΛΙΟΥ (ΒΙΒΛΙΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΚΙΝΕΖΟΕΒΡΑΙΚΗΣ ΒΙΒΛΟΥ)
  6. 0
    0
    ΚΙΝΑ-ΣΙΩΝ…..ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ…

    ρε σείς
    κατι τέτοια δεν κράζει συνέχεια η ΕΟΑ..

    τι να πω…πολύ μπέρδεμα..το μπέρδεμα!

    Αα
  7. 0
    0
    1. ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 12 Ο ΕΜΙΡΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΡ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑΝ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ.ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΣΤΟ ΦΟΡΤΕ ΜΕ ΤΗ ΛΙΒΝΙ ''ΓΑΛΟΥΧΗΜΑ'' ΤΟΥ ΣΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ'' ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΥΡΙΟ'' ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ. ΑΥΤΗ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ.
    2. ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 14 Η ΚΙΝΑ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΚΑΝΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡ ΓΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ CURRENCY SWAPS.
    1. ΕΦΗΜ. ΠΟΝΤΙΚΙ 2. ZEROHEDGE
    Γ.Δ.
  8. 0
    0
    ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ(ΟΛΟΣ Ο ΔΥΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ) ΟΤΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ Η ΚΙΝΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ "ΥΠΑΡΧΕΙ" ΕΝΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ…..ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΟΠΟΙΑ "ΧΑΣΚΗ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ" ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ/ΝΑ ΕΞ ΕΒΡΑΙΣΗ ΕΞ ΙΝΔΙΑΝΙΣΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΕΧΘΡΟ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΙΝΕΖΟΙ.ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΔΙΑΒΡΩΝΟΝΤΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΕΣ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΨΥΧΟΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΝΘΡΩΠΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ,ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ,ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΚΟΙ .ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ"ΚΡΟΝΙΟΥ ΔΗΜΑΓΩΓΟΥ" ΠΟΥ ΣΠΕΡΝΕΙ ΒΡΙΣΙΔΙ ΚΑΙ ΛΑΣΠΕΣ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΣΥΖΗΡΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥ,ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΑΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΡΟΝΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΡΕΛΑ.ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ"ΣΥΝΕΧΕΙΑ.Η ΕΧΕΙ ΤΡΥΠΕΣ" ΤΟΤΕ ΤΟ ΕΡΓΟ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟ.ΔΗΛΆΔΗ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ,ΣΥΝ ΛΙΓΟ ΙΣΤΟΡΙΑ ,ΣΥΝ ΕΝΑ ΠΑΤΡΕΜΑ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΠΟΔΟΜΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΝΕΙΣ ΧΑΜΠΑΡΙ ΓΙΑΤΙ ΓΛΥΚΕΝΕΣΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΦΥΣΗΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΤΗΝ "ΦΑΚΑ".
    ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΥΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ….ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΙ "ΚΑΛΟΚΑΓΑΘΟΙ ΙΝΔΟΙ" ΠΟΥ ΒΙΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΙΑ,ΑΠΛΥΤΟΙ,ΣΤΑΣΙΜΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ,ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ-ΒΡΑΧΜΑΝΟΙ(ΓΙΑ ΓΟΥΓΛΑΡΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ)http://defence.pk/threads/meet-the-flesh-eating-cannibal-aghori-monks-of-varanasi-india.362702/
    ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ Η Ο.Ε.Α ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ.
    • 0
      0
      κανίβαλοι εβραιοσάξονες και μογγολοειδή υπάρχουν σε όλες τις κοινωνίες. Δεν έχουν καταδικαστεί να ζούν μόνο στην κίνα. Η ΟΕΑ ΈΧΕΙ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ. Παντού στον κόσμο συναντάμε τέτοιους "ανθρώπους", επίσης συναντάμε ακόμη και στην Ελλάδα και τεχνιτούς εβραιομογγόλους -μασώνους πράκτορες που κάνουν ότι περνά από το χέρι τους για να δυσφημίσουν και να αλλοιώσουν τα μηνύματα ΤΗς ΟΕΑ για τη διάσωση και επιβίωση των ανθρώπων…..
  9. 0
    0
    Καλημέρα σε όλους. Βρε παιδιά δεν χρειάζεται να είναι κανείς συνομοσιολόγος ή οτιδήποτε άλλο για να καταλάβει το αυτονόητο. Όταν κατέχεις το χρέος της μεγαλύτερης υπερδύναμης (λέμε τώρα) στον πλανήτη είναι λογικό ότι κάποια στιγμή θα δημιουργήσεις τις συνθήκες να της πάρεις την σκυτάλη. Στην ουσία οι δυτικές χώρες έπεσαν μέσα στον λάκκο που οι ίδιες έσκαψαν. Η λόγική του καπιταλισμού έλεγε "να βρούμε φτηνά εργατικά χέρια για να φτιάχνουμε φτηνά προϊόντα και να κονομάμε". Μετέφεραν λοιπόν όλη την παραγωγή στην Κίνα. Οι σκιστομάτηδες ποιώντας την νήσσαν δούλεψαν για χρόνια ολόκληρα για ένα πιάτο ρύζι την ημέρα μέχρι να πάρουν τις τεχνογνωσίες και να την βγούν από πίσω με φθηνότερα και καλύτερα προιόντα. Έτσι έπιασαν τον ύπνο τον πολιτισμό της χέστρας όπως λέει και ο Παράξενος, μόνο που πλέον και η χέστρα είναι made in China. Βέβαια αυτό δεν έχει γίνει χωρίς κόστος γιατί έχουν καταστρέψει τα πάντα απο πλευράς οικολογίας προκειμένου να δημιουργήσουν την υποτιθέμενη ανάπτυμη και αργά ή γρήγορα θα πληρώσουν και αυτοί το τίμημα των επιλογών τους και θα οδηγηθούμε σε μια νέα κρίση αυτήν την φορά από ανατολής ηλίου. Το θέμα είναι πως όλο αυτό το σύστημα είναι λάθος και αν όλη η ανθρωπότητα δεν αλλάξει ρότα…. άντε γειά….
  10. 0
    0
    ΥΠΕΡΜΠΟΥΦΟΙ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ
    ΤΕΝΕΚΕΔΕΣ, ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΣ, ΜΟΣΧΑΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΥΡΑ.
    ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ Ο.Ε.Α. ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ.
    ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΓΡΙΟ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΒΡΙΣΙΜΟ ΕΙΣΤΕ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟΜΑΡΙΑ, Ε ΤΟΜΑΡΙΑ.
    ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ Ο.Ε.Α ΟΣΟ ΠΡΟΛΑΒΑΝΑΙΤΕ.
    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΖΗΤΩ Η ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • 0
      0
      ΜΗΝ ΤΡΩΣ ΤΟΣ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΦΙΛΕ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΙΝΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ.
    • 0
      0
      ζητω ο μπαφος!
    • 0
      0
      ασε ρε λουλου που θα μας δειρεις κιολας!!!!!!!!!!!!!!!!
    • 0
      0
      ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΑΝΑΤΕΛΛΟΝΤΟΣ ΗΛΙΟΥ.ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗ ΔΙΑΝΟΗΣΗ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΣΕΧΩΦ.Η ΛΟΡΚΑ,ΚΑΡΛ ΣΑΓΚΑΝ .ΕΙΔΕΣ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ""ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΜΕ"" /ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΣΟΥΜΕ / ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ /ΘΑΥΜΑΣΟΥΜΕ /ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ / """"ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ''' /ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΉΣΟΥΜΕ / ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΥΝΔΗΚΑΛΙΣΤΗΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΜΙΣΟΥΣ-ΑΠΟΚΤΗΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΧΡΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΠΛΟΥΤΑΡΧΟ ΚΑΙ ΠΛΩΤΙΝΟ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΙΝΔΟΥ ΒΡΑΧΜΑΝΟΥ.ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΕ ΣΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ(ΣΤΗΛΙΤΗΣ)
      ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ ΖΗΤΩ Η ΙΝΔΙΑ ΖΗΤΩ Η ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ ΖΗΤΩ Η ΜΑΣΤΕΡΚΑΡΝΤ
    • 0
      0
      έχεις σοβαρό πρόβλημα λέμε. Σε κάθε άρθρο βρίζεις την ΟΕ και διαστρεβλώνεις τις θέσεις της. Αν έχεις επιχειρήματα γράψτα ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΥΣΦΗΜΕΙΣ
    • 0
      0
      πλακα κανεισ έτσι?η ο.ε.α ειναι αυτη που βρίζει.ρε συ ολους μασονους τους εχετε βγαλει και σιωνιστεσ,μασ δουλευεισ?οποιοσ σασ μιλαει το λετε μασονο.εσεισ ειστε μια προσβολη απο μονοισ σασ.
      • 0
        0
        Εγώ πάντως σαν Χρήστος και σαν πολίτης από απορία πήρα τηλέφωνο στο αστυνομικό τμήμα που μένει ο Ο.Ε.Α ο μαλάκας και τους είπα να με ενημερώσουν τι είναι η Ο.Ε.Α η ομάδα η μυστική με τα υπερόπλα που βρίζουνε και απειλούνε στο διαδίκτυο και όλα τα σχετικά και μου είπανε είναι ένα αρχίδι που αν τον βάλουμε το υπερόπλο στον κώλο καμιά μέρα θα δει τι ωραία θα περάσει , και γελούσανε όλοι. Όποιος έχει αμφιβολλίες μπορεί να τηλεφωνήσει και να ρωτήσει το αστυνομικό τμήμα τι είναι αυτός ο Καραγεωργίου της Ο.Ε.Α που λέει πως έχει ομάδα και όλα αυτά και θα δείτε τι γέλοιο ρίχνει η αστυνομία.Εμένα συγκεκριμένα μου είπανε να είσαι καλά μας έκανες και γελάσαμε.Τρελος είναι αγόρι μου μου είπανε.Γράψτον στα αρχίδια σου. Ας κάνει μπάνιο και μετά ας κάνει και ομάδα. Για τους δύσπιστους πάρτε τηλέφωνο και ρωτήστε τους τι είναι ο Καραγεωργίου Αστυνομικό κέντρο Νέας Ιωνίας Βόλου 2421085815
  11. 0
    0
    Ποιός κυβερνάει τον πλανήτη τελικά ρε μπαρουφολόγοι όλοι εδώ και γιατί ρε μαζεύουμε χρυσό ρε τι τον θέλουμε; ναι είναι πολύτιμο μέταλο…και γιατί είναι πολύτιμο ρε γαμώτο μου; Δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτόν; άντε ντέ να ακούσω…
  12. 0
    0
    αγαπητοι φιλοι

    Δεν ξερω αν αυτος που εγραψε αυτο το σχολιο ειναι οεας η μαιμου οεας…

    ''Η Ο.Ε.Α ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΙΟΥ,ΟΤΙ ΚΑΤΑΓΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΝΔΟΥΣ.ΜΙΑΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ''

    Φιλοι μου , με ολο τον σεβασμο που σας εχω αυτα που διαβαζουμε ειναι για να γελαει ο κοσμος..

    ποιοι ινδοευρωπαιοι αγαπητοι μου;
    απο ηρθαν απο την ινδια?
    -Αν ξεκινουσαν 20000 πριν απο χιλιαδες χρονια δεν θα εμεναν ουτε 200 κομματια για να φτασουν στην ελλαδα..

    και γιατι να μην πουμε το αναποδο,γιατι να μην εφτασαν ελληνες στην ινδια πριν απο χιλιαδες χρονια?
    Αλλωστε οι προγονοι μας θαλασσοπορουσαν πριν απο χιλιαδες χρονια…

    οι θεωριες των ινδοευρωπαιων ειναι για γελια τις προωθησαν κατι φασιστες γερμανοι για να δωσουν εθνολογικη υποσταση στα γερμανα

    εμεις τι δουλεια εχουμε με αυτες τις παπαρολογιες?

    στον ελλαδικο χωρο ειχαμε τειχισμενες πολεις απο το 5500 π.χ για να καταλαβεις τειχισμενη πολη επρεπε να εχεις τεχνογνωσια ,εδω στην κλασικη εποχη οι γιγαντες οι σπαρτιατες δεν μπορουσαν να καταλαβουν τειχισμενη πολη,

    εσυ τι λες να ειχαν τεχνογνωσια αυτα τα μαστουρια οι ινδοι χιλιαδες χρονια πριν απο τους σπαρτιατες?χαχχαχαχα

    οσο αφορα το σιν =κινεζος… τι να πω…
    σιων σημαινει αγελαδα μην καθομαι να ψαχνω π.διαθηκη

    οι κινεζοι ειχαν δρακοντες τι σχεση εχουν οι δρακοντες με τα γελαδια δεν μπορω να καταλαβω

    επισης οι κινεζοι δεν ηταν ποτε μονοθειστες σαν τους ιαχωβαδες οβραιους,εγω ξερω μονο τους θρακες
    ορφικους μονοθειστες

    PANDAROS

    • 0
      0
      ΦΙΛΕ ΕΓΩ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ,ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΠΕΡΙ ΙΝΔΙΑΣ …ΤΑ ΙΙΔΙΑ ΛΕΜΕ…Η Ο.Ε.Α ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΙΝΔΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΜΑΤΟ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.ΟΝΤΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΝΩΣΗ .
      ΝΑ ΠΑΡΕ ΜΑΤΙ ΤΟΝ ΑΡΕΤΜΙΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ(ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ)Η ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ

      ΔΩΔΩΝΗ ΚΑΙ ΕΛΛΟΠΙΑ=ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΕΛΛΩΝ-ΓΡΑΙΚΩΝ>ΓΕΦΥΡΑΙΩΝ ΓΡΑΙΩΝ(ΓΕΝΗΤΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΚΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ)

      ΑΘΗΝΑ-ΕΛΕΥΣΗΝΑ=ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ+ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ = ΘΕΑΤΡΟ-ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΑΚΡΟΠΟΛΗ-ΓΛΥΠΤΙΚΗ-ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΛΙΤΗ-
      ΑΡΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΑΡΤΕΜΙΣ ΟΤΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ +ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΣΙΩΝ….ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΗΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ…ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.

      ΚΥΡΙΕ ΚΥΡΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΠΗΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΛΑ ΥΤΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΔΑΝ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ(ΕΒΡΑΙΟΙ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
      ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΑΤΡΑΝΤΑΧΤΑ ΚΕΜΠΕΛΙΚΑ ΕΠΙΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ
      ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΝΑΥΔΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΜΟΡΦΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΗΣ ΜΑΣΤΕΡΚΑΡΤ.
      ΦΙΛΕ ΕΙΤΕ ΘΕΛΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙΣ,ΕΒΡΑΙΟΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΘΕΣΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ.ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΙΩΝ
      ΕΙΣΤΕ ΒΑΛΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ…ΒΑΣΙΚΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΛΛΑΣ.


      https://www.youtube.com/watch?v=QW9pAK3Afk4&list=RD4bdAIsGtD7k&index=3

  13. 0
    0
    ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟ Ά ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ!
  14. 0
    0
    Όσα δεν έκανα οι αρχαιοι πολιτισμοί για χιλιάδες χρόνια σε επίπεδο πολιτισμού Σουμέριοι-Μινωι΄τες-Αιγύπτιοι-Ινδοί-Κινέζοι-Πέρσες-άλλες ελληνικές φυλές και κράτη-Βακτριανοί-Βαβυλώνιοι κ.α. πολλοί,τα έκαναν και τα είπαν όλα μεσα σε 150 χρόνια οι Αθηναίοι.όλοι οι φιλόσοφοι που είναι κατά της Δημοκρατίας η Αθήνα τους τάισε και δημιουργούσαν της φιλοσοφίες τους και τις σχολές τους,όλοι γλύπτες απο εκεί πέρασαν,οι αρχιτέκτονες,δημιούργησαν το θέατρο,στοχαστές,Πο΄τέ δεν ξανα υπήρξε δημοκρατία σαν την Αθηναική.Σήμερα δεν έχουμε δημοκρατία και ούτε είχαμε ποτε.
  15. 0
    0
    ΒΡΕ ΠΑΠΑΡΕΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΓΑΛΑΤΕ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ Η ΟΕΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΙΝΔΟΥΣ ή ΕΒΡΑΙΟΥΣ;!;!;!

    ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΟΤΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ;;;!!!;;;;

    ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΕΑ, ΚΑΤΑΝΟΗΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ
  16. 0
    0
    http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2010/07/blog-post_09.html

    http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2010/06/blog-post_23.html

    https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCkQFjAB&url=http%3A%2F%2Fellhnkaichaos.blogspot.com%2F2010%2F10%2Fblog-post_16.html&ei=Hz8LVeSLDo_naPrIgdgO&usg=AFQjCNGqXk1joXlAFuAJI–sX2oezGeQiQ&bvm=bv.88528373,d.d2s


    ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΜΠΑΤΙΑΝΗ Η ΟΕΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ
    https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fellhnkaichaos.blogspot.com%2F2012%2F03%2Fblog-post_29.html&ei=SEELVcqjOZD7avn9gtAE&usg=AFQjCNFxTKWZxWgcNf9YmN13rxIcnR09SA

    https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCYQFjAB&url=http%3A%2F%2Fellhnkaichaos.blogspot.com%2F2012%2F04%2Fblog-post_03.html&ei=SEELVcqjOZD7avn9gtAE&usg=AFQjCNHlLnoZeK6Lc1FbhPC5noby3uz0wg

    https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0CDIQFjAD&url=http%3A%2F%2Foea-video.blogspot.com%2F2012%2F04%2Fblog-post.html&ei=SEELVcqjOZD7avn9gtAE&usg=AFQjCNEC55DYASUd9gUKlUZgSyw1ATS2MQ

    https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0CD0QFjAF&url=http%3A%2F%2Fellhnkaichaos2.blogspot.com%2F2012%2F03%2Fi.html&ei=SEELVcqjOZD7avn9gtAE&usg=AFQjCNEWuGPVCmig56xoBOem8sDhaHEtLg

    https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CCwQFjAC&url=http%3A%2F%2Fellhnkaichaos.blogspot.com%2F2013%2F04%2Fblog-post_1143.html&ei=lkILVZejMY_ZarDhgagE&usg=AFQjCNEZZQ4QBvCaff0oUyfK0owzSFU7WA
  17. 0
    0
    ο βλάκας που χτυπιέται και βρίζει την ΟΕΑ γιατί τάχα η ΟΕΑ βρίζει μόνο τους κινέζους ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΙΝΔΟΥΣ, είναι ο ίδιος βλάκας που ήδη του έχει απαντήσει το ιστολόγιο ΕΛΛΗΝ ΚΑΙ ΧΑΟΣ σε παλαιότερη ανάρτηση.
    " μάθε λοιπόν ότι οι Ινδοί είναι Πελασγοί Δραβίδες, αμόρφωτε ναζιστή, δηλαδή είναι ο "μελαμψούς κλάδος της λευκής φυλής" οι οποίοι και μετανάστευσαν σε κύματα στην Ινδία μετά την καταβύθιση της Αιγηίτιδας ζώνης. Οι μέγιστοι προϊστορικοί τους θεοί δεν ήταν οι …γελάδες ΒΛΑΚΑ ΣΚΑΤΟΚΕΦΑΛΕ ΝΑΖΙΣΤΗ(!!!) αλλά ήταν οι VARUNA (=ΟΥΡΑΝΙΔΕΙΣ) και ο DIAUS-PITAR (=ΠΑΤΕΡ ΔΙΑΣ – ΖΕΥΣ). Η Σανσκριτική αποτελεί τον ένα γλωσσολογικό κλάδο από τους τρεις της διασπασμένης αρχαϊκής προ-Ελληνικής Πρωτο-γλώσσας και μέσα στα αρχαία τους κείμενα προϊστορίας περιγράφονται επίσης οι επικές διαστημικές μάχες μεταξύ Ηλιακών(VARUNA) και Σεληνιακών (ΣΙΝ-ΣΙΩΝ-ΣΕΝΤΑΪ) θεών. Ο νοών νοήτο."

    Γι' αυτό λοιπόν οι Ινδοί πρόκειται για αρχέγονα φυλετικά μας αδέλφια και η ναζιστική εβραιομογγολική θιβετιανική – θεοσοφική οργάνωση που ανήκεις σε έχει στρέψει δολίως εναντίον ομοφύλων αδελφών σου ΗΜΙΜΑΘΗ ΒΛΑΚΑ!
    • ΠΩΣΕΙΔΩΝ 19 Μαΐου 2015 @ 11:45
      0
      0
      Σας ενημέρωσε η Ο.Ε.Α ανεβάζετε συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια και αναρτήσεις για τον συγκεκριμένο άνθρωπο , αλλά δεν μας είπατε για ποιον λόγο η Ο.Ε.Α τον παίρνει πίπες όπως πολύ καλά ακούμε στο βίντεο αυτό και στα άλλα 2 που υπάρχουν στο youtube; https://www.youtube.com/watch?v=bXSX-MkfbAQ
    • Όλοι μαζι μια γροθιά 3 Ιουνίου 2015 @ 22:05
      0
      0
      ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΜΠΑΤΙΑΝΗ Η ΟΕΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fellhnkaichaos.blogspot.com%2F2012%2F03%2Fblog-post_29.html&ei=SEELVcqjOZD7avn9gtAE&usg=AFQjCNFxTKWZxWgcNf9YmN13rxIcnR09SA https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCYQFjAB&url=http%3A%2F%2Fellhnkaichaos.blogspot.com%2F2012%2F04%2Fblog-post_03.html&ei=SEELVcqjOZD7avn9gtAE&usg=AFQjCNHlLnoZeK6Lc1FbhPC5noby3uz0wg https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&cad=rja&uact=8&ved=0CDIQFjAD&url=http%3A%2F%2Foea-video.blogspot.com%2F2012%2F04%2Fblog-post.html&ei=SEELVcqjOZD7avn9gtAE&usg=AFQjCNEC55DYASUd9gUKlUZgSyw1ATS2MQ https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0CD0QFjAF&url=http%3A%2F%2Fellhnkaichaos2.blogspot.com%2F2012%2F03%2Fi.html&ei=SEELVcqjOZD7avn9gtAE&usg=AFQjCNEWuGPVCmig56xoBOem8sDhaHEtLg https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CCwQFjAC&url=http%3A%2F%2Fellhnkaichaos.blogspot.com%2F2013%2F04%2Fblog-post_1143.html&ei=lkILVZejMY_ZarDhgagE&usg=AFQjCNEZZQ4QBvCaff0oUyfK0owzSFU7WA ΠΙΑ Ο.Ε.Α σου ενημέρωσε ρε φίλε.Μόλις εχτές που πήγα σε φίλο μου που μπήκε σε στρατολογικό κέντρο στην δράμα και ρώτησα και για τα 2 άτομα και για τον Ιωάννη Καραγεωργίου και για τον υπογραφόμενο Σταυρο Μπατιάνη που λες εσύ μου έδωσε τις εξης πληροφορίες.Ο δικός σας της Ο.Ε.Α έχει πληρωμένη θητεία ως ανυπότακτος μάρτυρας του Ιεχωβά και ταυτόχρονα ήταν ανίκανος για στράτευση.Ο Σταύρος Μπατιάνης είναι commando που μόλις είδα την δραστηριότητά του κατάλαβα για ποιον λόγο δεν σας έσπασε το κεφάλι.Γιατί αν σας τραβήξει από μια σφαλιάρα θα κάνετε σβούρες.Έγραψα σε χαρτί όλη την δραστηριότητά του για να την γράψω εδώ που λές όλο μαλακιες στον κόσμο.Ο.Ε.Α και μαλακίες.Ο Άνθρωπος παρουσιάστηκε στο Μεγάλο Πεύκο.Από εκεί πήγε στο 521 Τάγμα Πεζοναυτών.Από το 521 Τάγμα Πεζοναυτών πήγε στο Τάγμα Πεζοναυτών στην Χαλκίδα ως 575.Από το 575 πήγε στο 5ο Επίλεκτο Τμήμα Εθνοφυλακής στην Κω και φυλούσε θερμοπύλες στις βραχονησίδες μας.Από εκεί πήγε σε 4 φυλάκια Ειδικών Δυνάμεων και μεταφέρθηκε στο Κέντρο Εκπαιδεύσεως Ανορθόδοξου πολέμου.Αυτές είναι οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις του ανθρώπου αυτου που μας λες εσύ μαλακιες πως η ομάδα σου του ενός ατόμου σου ενημέρωσε πως δεν υπηρέτησε και πως πουλούσε καπώτες στο ΚΨΜ.Ασε που αν τον δεις γιατί εγω τον είδα σε φωτογραφίες έχει μια παλάμη που αν σας τραβήξει σφαλιάρα θα σας φύγουνε τα κεφάλια.Κοινός το ιστολόγιο που γράφω το κείμενο αυτή την στιγμή να έχει εις γνώση πως μπορώ να στείλω έγγραφα γνησιότατα και του Ιωάννη Καραγεωργίου της Ο.Ε.Α του Ιεχωβά και του Commando.Όλο το άρθρο σου είναι μία συκοφαντία , είναι απειλές προς το πρόσωπο ενας έφεδρου και ενεργού πολεμιστή που δεν μπορείς να τον κάνεις τίποτα γιατί αν κουνηθείς θα σε θάψει και εσένα και όλους διότι απλά τώρα προφανώς η γνώμη μου είναι πως σας βλέπει χαβαλέ αλλα αν τρελαθεί θα σας ξετινάξει το κωλαράκι , όλα αυτα που δηλώνετε είναι από το μυαλό σας βλακείες που ο κόσμος δεν τα πιστεύει φυσικά.Όλη την μέρα μέσα στο διαδίκτυο ζητάτε χρήματα , είστε ελεηνοί , κοροϊδευετε τον κόσμο πως θα σώσετε τον πλανήτη , και φυσικά το μόνο σίγουρο είναι πως ο κάθε μυαλωμένος άνθρωπος καταλαβαίνει πως ένας γνήσιος commando σας γάμησε την πουτάνα επειδή είστε ανυπότακτοι Ιεχωβάδες απατεώνες και επειδή ως Ανθέλληνες κάνετε κακό στους Έλληνες.Εννοείτε πως όλοι πρέπει να είναι με το μέρος του μαχητή.Ποιος είσαι εσύ που θα μας ονομάσεις εμάς πουσταριά και καραπουσταριά και γαμημένους και ξεσκισμένους και που θα μας βρίσεις τα σπίτια και τις οικογένειες.Τι είσαι εσύ ρε γελοίε τραμπούκε Ιεχωβά.Πολύ καλά έκανε ο Σταυρος Μπατιάνης ο commando και σε γάμησε απόπάνω μέχρι κάτω.Από το κεφάλι μέχρι την φτέρνα.
  18. 0
    0
    Πολύ καλή η προσπάθεια διαστρέβλωσης των κειμένων της ΟΕΑ αλλά για τους μελετητές της ΟΕΑ η αναζήτηση της αλήθειας ειναι διαρκής και ανεμπόδιστη. Όσοι διαβάσαν τα σχόλια κατάλαβαν το ρόλο του καθενός….
    ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΤΟΥΣ ΣΕΙΡΑ.

    Στους ανορθόγραφους "φίλους ¨που επιμένουν να γράφουν τη λέξη σίνες με αι έχω να πω τα παρακάτω:
    "ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (ΙΔΕ "ΛΕΞΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ" Ι. ΣΤΑΜΑΤΑΚΟΥ) ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ "ΣΙΝΕΣ" ΑΠΟ ΤΟ "ΣΙΝΟΣ" = ΚΙΝΕΖΟΣ (ΣΕΛΙΣ 1206). ΣΤΟΝ ΟΡΟ "ΣΙΝΙΣ" Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ¨Ο ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ , Ο ΚΑΤΕΡΗΜΩΝΩΝ, Ο ΛΗΣΤΗΣ, Ο ΑΡΠΑΞ , ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΟΣ , ΟΛΕΘΡΙΟΣ (ΣΕΛΙΣ 892).¨

    ΣΤΟΝ ΟΡΟ "ΤΟ ΣΙΝΟΣ" Η ΕΡΜΗΝΙΑ ΕΙΝΑΙ "ΠΛΗΓΗ , ΠΛΗΓΜΑ , ΒΛΑΒΗ , ΠΑΝΩΛΗ , ΟΛΕΘΡΟΣ , ΦΘΟΡΑ , ΖΗΜΙΑ".

    Ο ΟΡΟΣ "ΣΙΝΟΜΑΙ" ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΣΥΛΩ , ΛΕΗΛΑΤΩ , ΛΗΣΤΕΥΩ , ΛΑΦΥΡΑΓΩΓΩ , ΦΘΕΙΡΩ , ΒΛΑΠΤΩ , ΔΙΑΡΠΑΖΩ , ΑΦΑΝΙΖΩ , ΕΡΗΜΩΝΩ , ΑΞΟΛΟΘΡΕΥΩ".
    Ο ΛΗΣΤΗΣ "ΣΙΝΙΣ ΠΙΤΥΟΚΑΜΠΤΗΣ" ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΟΛΕΘΡΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ".(ΣΕΛΙΔΕΣ 892-893)

    Η ΦΥΣΕΙ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΙΝΩΝ η ΚΙΝΕΖΩΝ ΩΣ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΤΩΝ ΗΤΟΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΛΕΥΚΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ η ΙΩΝΩΝ , ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΝΩ Η ΝΟΤΙΑ ΚΙΝΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ "ΓΙΟΥΝΑΝ" ΗΤΟΙ ΙΩΝΙΑ , ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΙΩΝΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΛΗΝΑΣ , ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ .

    ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΕΛΑΘΗΚΑΝ ΑΝΕΥ ΟΥΔΕΜΙΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ , ΟΤΑΝ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΔΩΔΕΚΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ. Η ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΙΕΤΑΞΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΜΕ ΛΟΦΟΥΣ ΧΩΜΑΤΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΦΥΤΕΥΘΗΚΑΝ ΔΑΣΗ ΤΑΧΕΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ."

  19. 0
    0
    ΩΣ προς τους ΑΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΓΙΟΥΝΑΝ η αλήθεια είναι ότι
    "Η ΝΟΤΙΑ ΚΙΝΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ “ΓΙΟΥΝΑΝ” ΗΤΟΙ ΙΩΝΙΑ ΗΤΟΙ “ΕΛΛΑΣ”, ΑΛΛΑ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ “ΙΩΝΑΣ-ΕΛΛΗΝΑΣ” ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΤΟΥΣ ΕΓΕΝΟΚΤΟΝΗΣΑΝ ΜΕΧΡΙΣ ΕΝΟΣ. ΣΕ ΜΙΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΥΤΟΧΘΟΝΩΝ. ΟΜΟΙΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΟΙ “ΣΙΝ” ΚΙΝΕΖΟΙ ΣΤΗΝ “ΙΑFΩΝΙΑ” Ή ΙΑΠΩΝΙΑ Ή ΙΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΝΔΟΝΗΣΙΑ, ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΣ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΑΒΑ Ή ΙΑΒΩΝΙΑ Ή ΙΩΝΙΑ, ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΡΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΘΗΛΕΩΝ ΠΕΛΑΣΓΩΝ. ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΛΟΓΩ ΓΕΝΕΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΤΩΣΕΩΝ ΓΝΩΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΒΙΟΛΟΓΙΑ, ΑΠΟ ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ ΛΕΥΚΟΚΙΤΡΙΝΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΕΝΝΩΝΤΑΙ ΛΕΥΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΕΛΑΣΓΟΙ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΝΑ ΝΥΜΦΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΧΘΕΙ ΞΑΝΑ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΤΩΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΜΕΝΩΝ ΑΙΝΟΥ Ή ΙΑFΩΝΩΝ Ή ΙΩΝΩΝ . ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΨΕΥΔΟ-ΙΑFΩΝΙΚΟ ΨΕΥΔΟ-ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ,ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΟΜΟΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΓΓΟΛΙΚΑ ΚΡΑΤΗ ΤΗΣ ΙΝΔΟΝΗΣΙΑΣ, ΤΩΝ ΦΙΛΙΠΠΙΝΩΝ, ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΟΙΠΗΣ ΑΣΙΑΣ, ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΜΟΓΓΟΛΩΝ ΕΛΛΗΝΟΕΒΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΣΩΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ, «ΕΧΕΙ ΑΡΙΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ» ._ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΟΙ ΩΣ ΑΝΩ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΥΠΕΒΑΛΑΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΟΝ ΟΗΕ ΚΑΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΙΑΠΩΝΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΙΑFΩΝΩΝ Ή ΙΑΠΩΝΩΝ Ή ΙΩΝΩΝ-ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ._ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΚΙΝΑ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΝΑΣΚΑΠΤΟΜΕΝΕΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ, ΑΜΕΣΩΣ ΑΠΕΛΑΥΝΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΑΠΟ ΒΟΥΝΑ ΧΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΑΣΗ ΤΑΧΕΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ ΟΤΙ Σ΄ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΖΙΚΟΙ ΤΑΦΟΙ ΑΓΡΙΩΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΘΕΝΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΟΥΝΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΕΖΙΚΕΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΕΙΣ ΣΑΥΡΕΣ ΤΟΥ ΣΑΥΡΟΕΙΔΟΥΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΙΕΧΩΒΑ Ή ΓΙΑΧΒΕΧ Ή ΤΖΕΝΤ Ή ΤΖΕΗΝΤ Ή ΤΖΕΝΤΑΙ Ή ΤΖΙΟΥΝΤ Ή ΙΟΥΔΑ Ή ΣΙΝ Ή ΣΗΜ Ή ΣΙΩΝ Ή ΣΙΝΑΙ Ή ΣΙΝΑ Ή ΟΠΩΣ ΑΛΛΟΙΩΣ ΤΟΝ ΩΝΟΜΑΣΕ Η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΠΟΡΝΗ ΜΑΝΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΓΕΝΝΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕ ΣΤΟΝ «ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ» ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΥΧΩΝΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΜΕΜΥΗΜΕΝΟΙ ΔΡΑΚΟΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΣΤΟΑΣ HONG, ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ, ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΑΝΩΤΑΤΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΙ.

    ΕΛΛΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΟΥΔΕΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ,ΟΤΑΝ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΟ ΦΩΣ ΔΩΔΕΚΑ ΑΡΧΑΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΣΤΟ ΓΙΟΥΝΑΝ ΝΟΤΙΟΥ ΚΙΝΑΣ.ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΜΑΣΩΝΟΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ, ΜΕ ΗΓΕΡΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΟΕΒΡΑΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΣΤΡΩΠΟ ΝΤΟΡΑ-ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΜΠΕΝ ΣΑΛΟΜ, ΠΡΟΣΕΚΥΝΗΣΑΝ ΣΤΟ ΠΕΚΙΝΟ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ HONG ,ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΑΝ ΤΟΥΣ ΜΟΓΓΟΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΣΩΝΙΚΟΥΣ ΟΡΚΟΥΣ «ΔΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ-ΚΡΑΤΟΥΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΕΒΡΑΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΚΙΝΕΖΟΕΒΡΑΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ» ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗΝ «ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΕΖΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ», ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ" η συνεχεια για τους ΑΙΝΟΥ στον παρακάτω σύνδεσμο:

    https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCMQFjAA&url=http%3A%2F%2Fellhnkaichaos.blogspot.com%2F2009%2F11%2Fblog-post_20.html&ei=lUoLVZPACcrZatrBgpgF&usg=AFQjCNFZlnh3XtryckdOHW1zzXU16zbWLQ&bvm=bv.88528373,d.d2s


  20. 0
    0
    ΤΕΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ Ινδοί Δραβίδες είναι συγγενικό φύλο των Πελασγών!

    "ΜΙΝΥΕΣ ΠΕΛΑΣΓΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ του ΠΕΛΑΣΓΙΚΟΥ ΑΘΟΛΙΚΟΥ ΓΕΝΟΥΣ, ΘΕΤΤΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΛΕΣΒΟΥ , ΟΠΛΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΡΓΩ ΜΕ ΟΠΛΑ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΥΛΗΣ, ΚΑΙ ΑΠΟΛΕΥΣΤΕ.
    ΔΙΟΤΙ Η ΓΗ_ΜΗΤΗΡΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΔΙΕΣΠΑΡΜΕΝΑ ΠΕΛΑΣΓΙΚΑ ΕΘΝΗ ΠΟΥ ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΜΦΥΛΙΑ ΔΙΑΜΑΧΗ ΥΠΟΚΙΝΗΘΕΙΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΙΝ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ.

    -ΕΘΝΟΣ ΑΙΝΟΥ ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΙΑΝΟΥ

    -ΕΘΝΟΣ ΑΚΑΓΟΥΑΙΑ ΓΟΥΙΝΕΑΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΕΤΡΟΥΣΚΟΥ ΤΥΡΡΙΝΟΥ.

    -ΕΘΝΟΣ ΣΚΥΘΩΝ , ΓΕΤΩΝ, ΑΡΙΜΑΣΠΩΝ. ΓΕΛΩΝΩΝ, ΘΥΣΑΓΕΤΩΝ, ΒΟΥΔΙΝΩΝ, ΙΣΣΗΔΟΝΩΝ ΜΑΣΑΓΕΤΩΝ, ΣΑΡΜΑΤΩΝ , ΔΑΚΩΝ, ΟΛΩΝ ΠΕΛΑΣΓΩΝ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΚΙΝΑΣ, ΡΩΣΙΑΣ, ΕΚ ΤΩΝ ΠΕΛΑΣΓΩΝ ΤΟΥ ΤΥΡΡΗΝΟΥ ΕΤΡΟΥΣΚΟΥ.

    -ΕΘΝΟΣ ΓΙΛΑΚΩΝ ΛΙΜΝΗΣ ΒΑΙΚΑΛΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΓΕΛΩΝΟΣ
    -ΕΘΝΟΣ ΔΡΑΒΙΔΩΝ – ΔΡΥΙΔΩΝ ΙΝΔΙΑΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ
    -ΕΘΝΟΣ ΚΑΛΑΙΠΙΔΩΝ ΟΒΛΙΑΣ ΟΔΗΣΣΟΥ ΡΩΣΙΑΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΕΛΑΣΓΩΝ ΣΚΥΘΩΝ
    -ΕΘΝΟΣ ΑΓΑΝΩΝ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΠΕΛΑΣΓΩΝ ΠΕΡΣΕΩΣ ΑΡΤΑΙΟΥ
    -ΕΘΝΟΣ ΠΕΡΣΩΝ ΙΡΑΝ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΠΕΡΣΕΩΣ
    -ΕΘΝΟΣ ΦΙΛΙΠΠΩΝ ΦΙΛΛΙΠΙΝΩΝ ΝΗΣΩΝ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΦΙΛΙΠΟΥ
    -ΕΘΝΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΩΝ ΙΝΔΟΝΙΣΙΑΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΙΝΔΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ
    -ΕΘΝΟΣ ΙΡΑΚΩΝ ΑΡΙΑΣ ΙΡΑΚ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΑΡΕΩΣ
    -ΕΘΝΟΣ ΑΡΙΜΑΝΩΝ ΑΡΜΕΝΙΑΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΑΡΙΜΑΣΠΟΥ
    -ΕΘΝΗ ΓΑΛΑΤΩΝ ΓΑΛΙΑΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΓΑΛΑΞΙΑ
    -ΕΘΝΗ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΓΕΡΑΜΟΥ ή ΓΕΡΑΝΟΥ
    -ΕΘΝΗ ΙΤΑΛΩΝ ΕΚ ΤΟΥ ΤΥΡΡΗΝΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΙΤΑΛΟΥ
    -ΕΘΝΗ ΒΙΚΙΝΩΝ ΒΙΚΙΓΚΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΒΟΥΚΙΝΟΥ ΘΑΡΕΩΣ ή ΘΩΡ
    -ΕΘΝΗ ΣΑΞΟΝΩΝ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΣΑΚΩΝΟΣ
    -ΕΘΝΗ ΒΕΡΕΤΩΝ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΒΕΡΕΤΟΥ ή ΕΡΕΤΟΥ
    -ΕΘΝΗ ΚΕΛΤΩΝ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΚΙΛΩΝΟΣ
    -ΕΘΝΗ ΙΒΗΡΩΝ ΙΣΠΑΝΙΑΣ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΙΒΗΡΟΣ
    -ΕΘΝΗ ΚΑΡΠΑΘΙΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΚΑΡΠΑΘΟΥ
    -ΕΘΝΗ ΚΙΜΜΕΡΙΩΝ ΕΣΣΔ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΙΟΣ
    -ΕΘΝΗ ΜΥΣΤΩΝ, ΒΙΘΥΝΩΝ, ΛΥΔΩΝ, ΚΑΡΩΝ, ΛΥΚΙΩΝ, ΦΡΥΓΩΝ, ΠΙΣΙΔΩΝ, ΠΑΜΦΥΛΩΝ, ΓΑΛΑΤΩΝ, ΧΕΤΤΑΙΩΝ, ΛΥΚΑΟΝΩΝ, ΚΙΛΙΚΩΝ, ΠΑΜΦΛΑΓΟΝΩΝ, ΩΣ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΘΕΝΤΩΝ ΠΕΛΑΣΓΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ.

    -ΕΘΝΟΣ ΜΙΤΤΑΝΩΝ ΣΥΡΙΑΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΜΥΘΟΝΟΣ
    -ΕΘΝΟΣ ΚΥΡΡΗΝΑΙΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΡΕΩΝ – ΑΜΟΡΡΑΙΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΦΟΙΝΙΚΟΣ.
    -ΕΘΝΟΣ ΟΙΝΟΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΥΚΕΣΤΩΝ ΝΟΤΙΟΥ ΙΤΑΛΙΑΣ
    -ΕΘΝΟΣ ΑΒΑΝΩΝ ΧΑΒΑΗΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΑΒΑΝΟΥ.
    -ΕΘΝΟΣ ΠΕΛΑΣΓΩΝ ΠΟΛΥΝΗΣΙΑΣ ΕΙΡΗΝΙΚΟΥ ΩΚΕΑΝΟΥ ΕΚ ΤΟΥ ΗΜΙΘΕΟΥ ΩΚΕΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΘΥΟΣ
    -ΕΘΝΟΣ ΜΑΟΡΙ ΝΕΑΣ ΖΗΛΑΝΔΙΑΣ ΕΚ ΤΟΥ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΜΟΡΟΥ
    -ΕΘΝΟΣ ΙΝΚΑΣ ΠΕΡΟΥ ΕΚ ΤΩΝ ΑΙΓΕΩΝ ΠΕΛΑΣΓΩΝ ΚΟΛΧΩΝ
    -ΕΘΝΗ ΝΟΤΙΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΕΩΝ APOLO, PLATO, CRATO, ANAPOLIS, THEOPOLIS, AREANAPOLIS, ATALEIA, PENTAPOLIS, DIANAPOLIS, EPHIRA, LARIS, FEDRA, IPOLITOS, THETIS, ARMONIA, SOCRATES, OLYMPIA, MACARANI, ή MAKARES, CRATEUS, FILADELPHIA, AMAZONS, AMAZONAS, THERMONDON, SOLZMOES, COLHIAN, ARES, COLHIQUEN ή ΚΟΛΧΙΚΟΙ ; ΟΛΩΝ ΠΕΛΑΣΓΙΚΩΝ.

    -ΕΘΝΗ ΦΑΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΕΡΙΩΝ ΙΝΔΙΑΝΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΩΣ ΥΠΟΛΕΙΜΑΤΩΝ ΠΕΛΑΣΓΩΝ ΑΙΓΑΙΩΝ
    -ΕΘΝΟΣ ΦΟΙΝΙΚΩΝ ΛΙΒΑΝΟΥ ΕΚ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΦΟΙΝΙΚΟΣ
    -ΕΘΝΟΣ ΑΛΑΣΙΩΝ ΚΥΠΡΟΥΕΚ ΠΕΛΑΣΓΟΥ ΤΥΡΡΗΝΟΥ
    -ΕΘΝΟΣ ΜΟΣΧΩΝ ΚΑΙ ΘΟΥΒΑΛΙΩΝ ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑΣ ΕΚ ΠΕΛΑΣΓΩΝ ΣΚΥΘΩΝ
    -ΕΘΝΗ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΕΚ ΠΕΛΑΣΓΩΝ ΑΙΓΗΙΔΟΣ


    Ναι ΕΜΕΙΣ οι ΜΙΝΥΕΣ ΘΕΤΤΑΛΟΙ ΠΕΛΑΣΓΟΙ της Ηπειρου ΔΡΥΙΔΟΣ, συναθροίζουμε τα διεσπαρμένα τμήματα των ομόφυλων μας για την ΤΕΛΙΚΗ ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ. Αποπλέοντας και πάλι από την ΙΩΛΚΟ της ΘΕΤΤΑΛΙΑΣ ΓΗΣ με την μεταφορική ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΡΓΩ.

    Διότι διψούμε για Αποκατάσταση της ΑΛΗΘΕΙΑΣ της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ της ΙΕΡΑΡΧΟΥΜΕΝΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ και της ΔΥΝΑΜΙΣ."

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ!!!!
    https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCYQFjAB&url=http%3A%2F%2Fellhnkaichaos.blogspot.com%2F2009%2F12%2Fblog-post_20.html&ei=XFALVZD8B8LiaMqkgrgE&usg=AFQjCNHFwWjTGp5_2ugU43gZnI97VuFs0w&bvm=bv.88528373,d.d2s

    "αγαπητοι" ΚΥΡΙΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟΤΥΧΑΤΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΟΕΑ
    Με τέτοιες βλακώδεις μεθόδους, δεν πρόκειτε να …
    ellhnkaichaos.blogspot.com/2009/09/blog-post_23.html
  21. 0
    0
    ΠΡΟΣ Ο.Ε.Α,ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΗΣ,ΤΑ ΑΛΑΞΕΣ Ε?ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΕΛΕΓΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΑΞΕΣ,ΕΣΥ ΡΕ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕΣ ΟΤΙ Η ΠΕΛΑΣΓΟΙ ΚΑΤΑΓΟΝΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΓΑΘΗ ΙΝΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ,ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΗΣ.ΕΝΤΟΜΕΤΑΞΥ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΑΚΙ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΔΝΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΣΤΡΑΒΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΣΥΜΦΕΡΗ
    http://www.hellinon.net/Genetiki.htm
    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&cid=4&aid=301623
    http://www.greekalert.com/2014/09/dna.html
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΤΤΑΛΟΙ,ΥΠΑΡΧΕ Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ=ΘΕΣΗ ΑΛΟΣ (ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΔΕΥΛΑΚΙΩΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΘΑΛΑΣΣΑ-ΜΕΤΕΩΡΑ)
    ΣΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ YUNNAN(ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΧΡΟΝΗ ΕΠΑΡΧΙΑ ΑΛΛΑ Da-yuan
    http://en.wikipedia.org/wiki/Dayuan
    ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΛΕΝΑΝΕ STA ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ DAYUAN ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΥUNNAN ΕΛΑ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ DAYUAN DAYUAN ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ DAYUAN ΕΛΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ DAYUAN DA-YUAN(ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ)
    ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ Ξ-ΥΛΑ 希腊 ΠΗΓΕΝΤΕ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΕΣΤΕ ΤΟ.ΕΛΕΟΣ ΠΟΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΩΡΕΣ.ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΟΥΤΣΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ δεν ΑΦΗΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΥΟΥΤΟΥΜΠ ΓΙΑ ΝΑΠΕΡΝΑΣ ΤΗΝ ΓΡΑΜΗ ΣΟΥ ΔΙΧΩΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟ
    ΒΑΣΙΚΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΕΒΑΣΗ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩ ΚΑΤΕΒΑΤΟ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΕΒΑΣΗ…ΕΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η [[[ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ]]] ΕΧΕΙΣ ΑΠηΡΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ,ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΑΠΕΙΡΟ…ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΗΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ,ΝΑ ΤΑ ΑΛΑΖΕΙΣ ,ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ 3- 4 ΑΤΟΜΑ….ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ.
    Η ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΚΑΙ Η ΚΡΗΤΗ Η ΚΟΙΤΗΔΑ ΜΑΣ.Η ΚΡΗΤΕΣ ΤΑΞΙΔΕΨΑΝ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ.ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΣ.Η Ο.Ε.Α. ΑΛΛΑΞΕ ΓΡΑΜΜΗ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ.ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ"ΣΥΝΕΧΕΙΑ.Η ΕΧΕΙ ΤΡΥΠΕΣ" ΤΟΤΕ ΤΟ ΕΡΓΟ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟ,ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΜΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ Η ΟΠΟΙΑ Η ΜΙΑ ΕΝΩΝΗ ΤΗΝ ΑΛΛΗ[[[[ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΡΙΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ,ΔΗΛΑΔΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ..ΤΟΤΕ ΣΠΑΕΙ Η ΑΛΥΣΙΔΑ]]]ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ ΕΝΑΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ.Η Ο.Ε.Α. ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΑΤΟΠΗΜΑ,ΤΟ ΠΟΣΤ ΓΙΑ ΤΟ ΔΝΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΣΗΜΦΩΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑΣ ΣΤΟΝ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΑ.ΑΡΑ ΚΑΤΙ ΣΥΜΕΒΑΙΝΕΙ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΠΟΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΛΕΓΕ ΤΟΥΣ ΔΡΑΒΙΔΕΣ ΣΑΝ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΣΑΝ ΑΔΕΡΦΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ,ΑΝ ΨΑΞΕΤΕ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ.Η ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑ Η ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ,ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΑΖΙ!..Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΑΣΚΗ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ.ΘΥΜΑΜΕ ΕΝΑΝ ΧΑΡΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Ο ΣΙΜΩΝΙΔΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ΝΑ ΜΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ ΕΝΩΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ..ΑΡΑ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ ΑΦΟΥ Η ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ Η ΑΡΧΗ(ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΤ ΜΕ ΤΟ ΔΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΗΞΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΘΕΛΑ ΤΟΥΣ.
    ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΚΡΥΒΟΝΤΕ ΙΑΧΩΒΑΔΕΣ,ΤΟ ΛΕΕΙ ΕΝΑΣ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΙΑΛΕΙ ΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ(ΕΙΧΕ ΦΕΝΕΤΕ ΚΑΛΟ ΔΑΣΚΑΛΟ)
    https://www.youtube.com/watch?v=BOyfsfdWFJ8
    http://anti-amazon.blogspot.gr/2013/02/vs-138-0.html ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΜΙΣΟΓΥΝΙΔΕΣ ΠΑΡΑΝΟΙΚΟΙ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟΥΣ ΘΥΛΙΚΟΠΡΕΠΕΙΣ ΠΑΡΑΝΟΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΑΖΟΝΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΤΑΥΤΑ,ΕΝΩ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΙ,ΔΩΣΤΕ ΒΑΣΗ ΣΤΟ ΒΙΝΕΤΑΚΙ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΠΑΤΙΑΝΗΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΜΙΣΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΣΦΑΓΗ,Ο-ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΙΝΟΣ-ΟΙ.
    • O.E.A O KAΡΑΓΚΙΟΖΗΣ 3 Ιουνίου 2015 @ 22:17
      0
      0
      Ο Ο.Ε.Α Ο ΒΛΑΜΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΧΙΛΑΔΕΣ ΜΕΛΗ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΜΕ ΥΠΕΡΟΠΛΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ , ΠΩΣ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΜΑΣΩΝΟΙ , ΕΒΡΑΙΟΙ , ΠΩΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΕ ΜΕ ΔΟΡΥΦΟΡΟΥΣ , ΠΩΣ Η ΕΥΠ ΚΑΙ Η ΚΥΠ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΟΛΟ ΜΕ ΑΥΤΟΝ , ΟΜΟΜΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΜΑΣΩΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΠΩΣ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΤΟΝ ΚΛΕΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΑ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ. ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙ ΠΩΣ ΠΛΕΟΝ ΤΟΝ ΠΗΡΕ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΑΜΠΑΡΙ , ΠΩΣ ΤΟΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΟΛΟΙ , ΠΩΣ ΓΕΛΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑ ΣΒΗΣΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΑΠΟ ΓΕΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΑ ΤΟΥ.ΤΟΣΟ ΒΛΑΞ ΕΙΝΑΙ.ΤΟΝ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ ΟΛΟΙ.ΑΠΟΡΩ ΔΛΔ.ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ;
  22. 0
    0
    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ. ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΟΕΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ. ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ. Η ΓΝΩΣΗ ΘΕΛΕΙ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΤΡΩΣΕΙ.ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝΕ ΠΟΛΛΟΙ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΟΕΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΥΛΑ ΣΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΤΟΥ ΑΙΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ. ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ. ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΑ ΔΥΣΦΗΜΟΥΝ ΤΗΝ ΟΕΑ. Η ΟΕΑ ΕΔΩΣΕ ΓΝΩΣΗ ΕΔΩΣΕ ΠΗΓΗ. ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΞΕΔΙΨΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΣΧΟΛΙΑ ΣΧΟΛΙΑΣΤΩΝ.
    • 0
      0
      Also sprach Zarathustra-ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΖΑΡΑΤΟΥΣΤΡΑ (ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ)
      ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΛΕΕΙ Η Ο.Ε.Α
      ΟΤΑΝ ΕΓΩ ΔΙΑΒΑΖΑ ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ,ΤΣΕΧΩΦ,ΘΟΥΚΥΔΙΔΗ,ΠΑΠΑΡΗΓΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ kΑΙ ΑΛΛΟΥΣ "ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ" ΜΕ "Α" ΚΕΦΑΛΑΙΟ….ΕΣΥ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΣ ΤΟΝ ΝΤΕΝΙΚΕΝ.ΕΓΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 4-5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ…ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΘΕΑΤΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ….ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ…"ΚΑΙ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ" ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙ "ΔΙΑΒΑΖΩ" ΚΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΓΙΔΕΣ.
      ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΚΥΛΑΕΙ ΣΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ, Η Ο ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ,ΠΟΥ ΑΠΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΞΕΡΕΙς ΤΙ ΚΥΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑΝ,ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑ ΘΑ ΗΜΟΥΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΟΣ Η Ο """ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ"""

      ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΥΛΑΕΙ ΥΧΩΡ,ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΗΡΩΙΝΗ,ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΤΟ,ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ,ΤΖΟΓΟΣ,ΘΡΗΣΚΟΛΥΨΙΑ,ΣΕ ΑΛΟΥΣ ΚΑΛΟΣΥΝΗ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΡΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ.
      ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΛΛΗΝΟΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ…ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΘΑ ΕΚΛΕΙΝΑΝ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΚΟΡΩΝΕΣ.
      ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ "ΜΕΓΑΛΗ" ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΣΜΟΣ…ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ….ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ……Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.

      ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΒΑΛΗ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗΣ Η ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ "ΟΤΑΝ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΥΝΦΕΡΗ" ….. "ΠΡΟΣΒΑΛΗ" ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΟΥ "ΝΟΜΙΖΕΙ" ΟΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ…ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.

      —ΜΟΓΓΟΛΟΣ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΣ ΣΙΩΝΙΔΗΣ—
  23. 0
    0
    …αν κάποιος θέλει να πιστεύει ότι κατάγεται από τους ΙΝΔΟΥΣ, απο τους ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ, από τους ΤΟΥΡΚΟΥΣ η ακόμη και από τους ΠΙΘΗΚΟΥΣ είναι απόλυτο δικαίωμά του! και όταν ο κάθε "απολίτιστος " ταυτίζεται με τους σιωνιστές κινέζους και με τα λοιπά μογγολοειδή και το παραδέχεται τόσο το καλύτερο γι αυτόν! Ο καθένας διαλέγει τον δρόμο του και μένει εκεί που αισθάνεται οτι ανήκει. Για τους άλλους που ψάχνονται και δεν βολεύονται με τις παραπάνω θεωρίες περι καταγωγής τους Η ΟΕΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ! ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΕΙ ΝΕΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ! ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ! ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ! ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ!

    ". Τολμούμε συνειρμό και κοινή ετυμολογηση του αρχαϊκού ονόματος της Αιγηίδος “ΔΡΑΒΙΣ“ και “ΔΡΑΥΙΣ“ με την ρίζα “ΔΡΥΣ“. Οι λόγοι που μας επιτρέπουν αυτή την υπόθεση είναι οι συμβολισμοί που διατηρούσαν τα ελληνικά ιερατεία για την ΔΡΥΝ, συμβολισμοί που έχουν την αρχή τους στην αρχική υπερβολική χρήση της ΔΡΥΟΣ από τους Αιγιεις ως τροφής και ως πηγής δυνάμεως. Αυτή η «ιερότητα» της ΔΡΥΟΣ, στη συνέχεια μετετράπη σε «απαγορευμένο δένδρο ταμπού» με έσχατο συμβολισμό την κατασκευή της Αργούς από «Μέλανα ΔΡΥ».
    Η Πελασγική διατροφή με καρπούς ΔΡΥΟΣ, μας δηλώνει τον ρόλο της ΔΡΥΟΣ στην προγονική Αιγηίδα ή ΔΡΥΙΔΑ.

    Ο Παυσανίας αναφέρει ότι ο πρόγονος του Αρκάδα, ο Πελασγός, είχε υποδείξει στους υπηκόους του Αιγιεις να προτιμούν στην διατροφή τους βελανίδια της ΔΡΥΟΣ που υπήρχαν άφθονα στα απέραντα δάση ΔΡΥΟΣ της ενδοχώρας. Για τον λόγο αυτό οι κάτοικοι της Αρκαδίας ονομαζόταν «βαλανοφάγοι». Η διατροφή με βελανίδια γίνεται και σήμερα από κατοίκους της ορεινής Αρκαδίας.
    Όταν σε μεταγενέστερη εποχή οι Σπαρτιάτες ζήτησαν τον χρησμό της Πυθίας για να επιτεθούν στην Αρκαδία, η Πύθια τους απέτρεψε από το εγχείρημα διότι «δεν ήταν δυνατόν να νικηθούν οι βαλανοφάγοι Αρκάδες Πελασγοί. »

    Ακόμη ένας λόγος που επιβεβαιώνει την ετυμολογία ΔΡΥΣ, είναι ο τίτλος των ιερέων ή εκλεκτών των Γαλατών ΔΡΥΙΔΕΣ με πιθανό ενικό το ΔΡΥΣ, ΔΡΥΙΔΟΣ, ΔΡΥΙΔΙ κλπ.

    Τελικά, τα συνθετικά του ΑΝΔΡΑΣ «ΑΝΩ-ΔΡΥΣ» υποδηλώνουν την ανδρική ρώμη που προέρχεται από την διατροφή με καρπούς δρυός. Είναι πολλοί οι δρόμοι που οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η Αιγηίς ονομαζόταν ΔΡΑΥΙΣ ή ΔΡΥΙΣ ή ΧΩΡΑ ΔΡΥΟΣ επειδή το κυρίαρχο δένδρο που κάλυπτε τις μεγαλύτερες εκτάσεις της ήταν η ΔΡΥΣ, και επειδή ο καρπός της καθιστούσε ΑΝΩ-ΔΡΥΣ ή ΑΝΔΡΕΣ τους αυτόχθονες.

    ………….
  24. 0
    0
    ……….
    Αν λοιπόν η βυθισμένη πατρίδα από την οποία προερχόμαστε ως απόγονοι των Πελασγών λεγόταν ΔΡΑΒΙΣ ή ΔΡΑΥΙΣ ή ΔΡΥΙΣ, και οι κάτοικοι ονομαζόταν ΔΡΑΒΕΙΣ ή ΔΡΑΥΕΙΣ, ΔΡΥΕΙΣ, μπορούμε να ονομαζόμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΡΥΕΙΣ ή ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΡΥΙΔΕΣ, και η χώρα μας ΕΛΛΑΣ ΔΡΥΙΣ.
    Δεν θα ήταν καθόλου ατυχής ο συνδυασμός των δυο ονομάτων, εφόσον το πρώτο δηλώνει τον Ηλιακό λόγο και το δεύτερο την Δύναμη της Δρυός της Γης –Μητρός ή Δη-μητρος.

    Σε ότι αφορά την μεταφορική σημασία των ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΡΥΙΔΩΝ ή ΔΡΑΥΙΔΩΝ ως Ιεροφάντων της Αλήθειας, της Ελευθερίας και της Ιεραρχημένης Δικαιοσύνης, και της ΔΥΝΑΜΗΣ έχουμε να πούμε ότι συλλαμβάνουμε την «Στοά Μεγάλης Δρυός» της Ν.Υορκης σαν κλεπταποδόχο ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΩΝ και κλεπταποδόχο ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΩΝ στην στην ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ του πλανήτη.

    Όχι κύριοι αξιότιμοι Σημιτομογγολοι και Συμπαραμαρτυρουντες Τέκτονες Εφιάλτες.
    Η Πατρίδα της ΔΡΥΟΣ της Λυκαιας είναι η ΕΛΛΑΣ και όχι η ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ. Και το σύμβολο και το εμβολιζόμενο ανήκουν στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΔΡΥΟΣ, και όχι στους γλοιώδεις σκοτεινούς εγκεφάλους σας. Διότι η ΔΡΥΣ είναι το σύμβολο της ΑΝ_ΔΡΕΙΑΣ και των ΑΝ_ΔΡΩΝ, ενώ σεις δεν υπήρξατε ποτέ άνδρες και ποτέ ευθείς ως ΑΝΩ ΘΡΩΣΚΟΥΣΕΣ ΔΡΥΕΣ.

    Υπήρξατε οι σφαγείς – θρασύδειλοι του ΧΑΝ της ΟΥΡΓΚΑ που με την μορφή Τούρκων και Βουλγάρων και Αλβανών Μογγολων γελοιοποιήθηκαν από την ελληνική πολεμική ΔΡΥ.

    Και ήρθε η στιγμή να παραδώσετε στους ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΡΥΕΙΣ τα σκήπτρα μιας εξουσίας για την οποία αποδεδειχθήκατε τελείως ΑΝΙΚΑΝΟΙ, ΖΟΜΠΙ ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΙ της Σεληνιακής Τεχνολογίας.

    Διότι ΕΜΕΙΣ οι ΑΙΟΛΕΙΣ της ΘΕΤΤΑΛΙΑΣ του Γεννήτορα Αίολου Πελασγού ΔΡΥΙΔΟΣ, απόγονου του Γεννήτορα ΑΡΚΑΔΟΣ Πελασγού, απόγονου του ΜΙΝΥΩΝ ΠΕΛΑΣΓΩΝ ερχόμαστε στο Άντρο του αθλίου ΣΙΝ της Σελήνης και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ με το κληρονομικό ΔΙΚΑΙΩΜΑ των ΔΡΥΙΔΩΝ της βυθισθείσης Ηπείρου ΔΡΥΙΔΟΣ, την επιστροφή του Πνευματικού και Υλικού ΧΡΥΣΟΜΑΛΟΥ ΔΕΡΑΤΟΣ της ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΗΛΙΑΚΟΥ ΛΟΓΟΥ.

    Είμαστε έτοιμοι να «ζέψουμε τα βόδια του Αιήτη, να σπείρουμε τα δόντια του δράκοντα, και να εξοντώσουμε τους κτηνώδεις υπανθρώπους που που θα φυτρώσουν από την σπορά».
    Διότι στην μεταφορική ΑΡΓΩ που ναυπηγήσαμε χρησιμοποιήσαμε την μεταφορική , ΜΕΛΑΝΑ ΟΜΙΛΟΥΣΑ ΔΡΥ του Διός, όπως ακριβώς οι πρώτοι Μινοες έκαναν στην ναυπήγηση της πρώτης ΑΡΓΟΥΣ."
    • 0
      0
      ΡΕ ΣΥ ΠΑΣ ΚΑΛΑ?ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ CHINISE LOVER…ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ…ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ…ΑΛΛΛΑ ΟΥΤΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΩ ΟΠΩΣ ΕΣΥ……ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΑΩ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ…ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΛΕΩ ΤΟΥΣ "ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ"
      ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΓΓΟΛΟΣ…ΕΣΥ ΜΕ ΕΙΠΕΣ ΜΟΓΓΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟ,ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΣΑ ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΑ ΕΧΩ ""ΚΥΝΙΣΜΟ"" ΚΑΙ ""ΠΝΕΥΜΑ"" ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ,ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΣΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ!
      ΠΑΝΤΟΣ ΕΓΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΙΝΔΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ.
      ΕΙΣΑΙ ΒΑΡΕΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟΣ
      ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
  25. 0
    0

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΙΑ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ ΔΙΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ

    http://ellhnkaichaos.blogspot.gr/2010/11/blog-post.html



    ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΟΥΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΜΑΣ ΘΑ ΘΑΝΑΤΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΣΑΣ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΑΣ ΔΙΕΓΕΙΡΟΥΝ ΤΩΡΑ Ή ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΕΓΕΙΡΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΣ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΓΗΙΝΩΝ ΣΤΑΣΙΑΣΤΩΝ ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ (ΚΙΝΕΖΩΝ) ΥΠΟ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ Ή ΑΝΕΥ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΡΑΚΟΝΤΙΩΝ ΚΑΙ ΚΡΟΝΙΩΝ ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΓΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΚΡΙΝΟΜΕΝΩΝ ΨΕΥΔΩΣ ΤΗΝ ΙΔΙΚΗ ΜΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.
  26. 0
    0
    ΡΕ ΓΕΛΟΙΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΗ ΠΡΑΚΤΟΡΙΣΚΟ ΤΩΝ ΕΨΙΛΟΝ 666 "Μπαμπη Σιμωνιδη" (ΨΕΥΔΟΝΥΜΟ: ΣΙΩΝΙΔΗΣ) ΓΙΑΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΑΝ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΘΕΙΣ ΣΤΗΝ Ο.Ε.Α.? ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ, ΕΝΩ ΣΑΝ "Μπαμπης" ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΜΙΚΡΑ? ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΒΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΓΡΑΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΙΝΑ ΔΗΘΕΝ ΤΣΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΧΑΙΔΩΣ? ΓΙΑ ΣΥΜΜΑΖΕΨΟΥ ΓΕΛΟΙΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ…….
  27. 0
    0
    Ο ΣΙΩΝΙΔΗΣ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΗ ΦΥΛΗ ΤΟΥ. ΑΣΤΟΝ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ…
  28. 0
    0
    Mιλέμα πως η ομάδα Ο.Ε.Α είναι τόσο παρανοικοί στο μυαλό που δεν έχουν καν IQ ούτε για να καταλάβουνε πως είναι οι πιο γελοίοι του διαδικτύου. Το αληθές γεγονός είναι πως όντως ο Ιωάννης Καραγεωργίου είναι Ιεχωβάς και το ενημερώθηκα από ανώτατο αξιωματικό ο οποίος φέρνει το αυτοκίνητο στο συνεργείο μου. Τον είπα να δει και να μου ενημερώσει. Ο Ιωάννης Καραγεωργίου είναι ανυπότακτος με πληρωμένη θητεία και ήταν και ανίκανος για στράτευση , πλήρωσε την θητεία του αλλά και να μην τα πληρωνε θα τον ρίχανε πόδι. Η Ο.Ε.Α αν πάρετε όλες μα όλες τις μαλακίες που γράφει και τις πάτε σε έναν ειδικό επιστήμονα ανάλυσης γραφής και λόγου θα δείτε πως όλη μα όλη η διαδικτυακή τους μαλακια σε όλα τα ιστολόγια τους σχετίζεται με το Μέγιστο 3 άτομα.Σας κοροϊδευουνε με λίγα λόγια 3 Ιεχωβάδες πως είναι υπερ ομάδα και πως θα σας θανατώσει και πως θα σας πετάξει με λειζερ καρκίνο και πως είναι υπερδύναμη μυστική και πως έχει χιλιάδες μέλη και σκηνικά που τα είδε ειδικός επιστήμονας και τον χτυπούσαμε την πλάτη για να σταματήσει από τα γέλια.Παραλίγο να πνιχτεί ο άνθρωπος.Η Ο.Ε.Α είναι ότι πιο γελοίο υπάρχει στο διαδίκτυο αλλά λόγο των ασθενιών που έχουν δεν το καταλαβαίνουν πως ο κόσμος τους δουλεύει και συνεχίζουνε να εξευτελίζονται.Αν και αυτοί οι Ιεχωβάδες μόνο για ξεφτίλα είναι.Μην δίνετε καν σημασία και αφήστε τους.Όσο δραστηροποιούνται εδώ μέσα στο διαδίκτυο τόσο μεγαλύτερη ξεφτίλα γίνονται.
  29. ΜΠΟΧΩΡ Ο.Ε.Α 8 Ιουνίου 2015 @ 17:40
    0
    0
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΠΑΝΑΚΟΣ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΙΕΧΩΒΑΔΙΚΗΣ Ο.Ε.Α ΤΟΥ ΜΠΟΧΩΡ ΚΑΙ ΓΚΡΙΖΟΥ ΛΥΚΟΥ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΠΑΝΑΚΟΥ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΘΑΝΑΤΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Apostolos Papanakos, UFM, Thaliastr. 10, 72461, Germany

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί