14:03 - 09/05/2018

Τώρα που έρχεται το “μυστικό” αίμα θα είναι άραγε η μοναδική περίπτωση και γεγονός που θα ενοχληθεί η συγχρονικότητα;

Διαφημίσεις

Είναι πολύ γραφικό να πω ότι οι ενέργειες ακολουθούνται πάντα από τη συνείδησή τους;  είναι συνωμοσιολογικό να σκεφτώ ότι μία αρνητική ενέργεια μπορεί να επηρεάζει τον τόπο;  είναι κάπως να σκεφτώ ότι οι φύλακες του τόπου  μπορεί να ενοχλούνται…. η με κάποιον τρόπο που δεν γνωρίζουμε… μυστικό και απόκρυφο… πριν κάνει την εμφάνισή του το μυστικό αίμα… να έχουν συμβεί οι κατάλληλες επικλήσεις και επιβολή στο Πεδίο;

Ένα πολύ άσχημο ατύχημα σήμερα με  την συγχρονικότητα λιγο να ενοχλειτε.. Σήμερα είναι η γιορτή του Αγίου Χριστόφορου, προστάτη των οδηγών ανήμερα…  ο οποίος ήταν και κυνοκέφαλος!

Να μη σκεφτώ ότι… Μιας και κυνοκέφαλοι όπως έχουμε δει παλιά είναι σύμμαχοι των ανθρώπων… Ότι στην παρουσία του δράκου… Έπρεπε να σβήσει κατά κάποιο τρόπο στη συνείδηση και η ενέργεια του Αγίου;

Και αν δούμε και το βίντεο θα δούμε ότι είναι από τα δύσκολα ατυχήματα… από τα ατυχήματα που δεν είναι συχνά…. πάνω στο δευτερόλεπτο να αποφευχθεί το κακό… νιώθω έτσι από ένστικτο ότι όταν ο οδηγός κατανοήσει τι συνέβη και μιλήσει Ίσως να ακούσουμε για ένα ατύχημα το οποίο κάτι άλλο παρεμβληθεί…. κάτι το οποίο δεν έχει εξηγήση… κάτι αόρατο που το έκανε να συμβεί… Ίσως βέβαια να πέσω και έξω… αλλά δεν το νομίζω!

θα είναι η τελευταία διαδικασία που το αόρατο θα αναλάβει και θα πράξει;… και εμείς γραμμικά εκπαιδευμένοι θα πούμε ότι  ήταν η κακή στιγμή…. η μία άσχημη σύμπτωση;

Stranger…

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (46)

  1. Βασιλικη 05/09/2018 @ 2:18 ΜΜ

    Ο οδηγος ηταν μεθυσμενος. Δεκαδες τα θανατηφορα ολες τις ημερες του χρονου.

    • Κατοχικά Νέα 05/09/2018 @ 3:00 ΜΜ

      Απλουστευση στην σκεψη δεν ειναι κατι που μας λειπει ωστε να κατανοησουμε τον κοσμο μας … δεν ειμαστε ηλιθιοι ουτε καθυστερημενοι ουτε με ταμπελες ουτε αμορφωτοι ουτε ουτε ουτε … δεν νομιζω λοιπον να μην εχουμε την ικανοτητα να γνωριζουμε στατιστικη και τι γινεται καθε μερα … κοιταξτε πιο βαθια την καθε πληροφορια πριν μας σηκωσετε την πιεση παρακαλω ..

      • Μπάμπης 05/09/2018 @ 3:33 ΜΜ

        Ποια πληροφορία! Η Βασιλική σου λέει τα δεδομένα, δεκάδες θανατηροφόρα ατυχήματα γίνονται όλες τις ημέρες του χρόνου, για ποιον λόγο ξεχωρίζει αυτό, επειδή είναι του Αγίου Χριστόφορου;
        Πέρσι δεν έγιναν θανατηφόρα ατυχήματα την ίδια ημέρα, πρόπερσι και ούτω καθεξής, αυτό γιατί να ξεχωρίζει, επειδή το έπαιξαν οι ειδήσεις και το μάθαμε;
        Σύπτωση γιατί να είναι; Κακιά στιγμή είναι μόνο γι’ αυτούς που δεν έφταιγαν σε τίποτα και άρα για τα θύματα, για τον θύτη είναι απλά στατιστική εφόσον και αν ήταν μεθυσμένος, κάποια στιγμή θα την πάθαινε, εφόσον το συνηθίζει κάποιος να οδηγά μεθυσμένος θα έρθει η στιγμή που θα το πληρώσει, στην καλύτερη περίπτωση θα πληρώσει ένα πρόστιμο και στην χειρότερη θα πάρει αθώους στο λαιμό του.
        Από πότε ο κακός εαυτός κάποιων ή, οι συνέπιες μας αμέλιας που μπορούν να οδηγήσουν σε θανατηφόρα συμβάντα μεταφράζονται ως αόρατες δυνάμεις;

        • επιτελους βλεπω ξυπναει ο κοσμος απο το μεσσαιωνα του κατοχικα σε τετοια θεματα.. ευτυχως δε χαθηκε τελειως η λογικη που οι προγονοι μας εχτισαν…

  2. ....................................... 05/09/2018 @ 2:51 ΜΜ

    για δωσε στοιχεια απο που ηταν οι κυνες με τους ανθρωπους???

  3. Την ιδια ημερα στο Μόναχο της Γερμανίας, νταλίκα παρέσυρε και σκότωσε 9 ετων κοριτσάκι που περνούσε τον δρόμο με το ποδηλατο του.Ο οδηγος ειχε κόκκινο δεν το ειδε ομως, λογο της αντανάκλασης του ήλιου στον φωτεινό σηματοδότη.

  4. Ανωνυμος 05/09/2018 @ 3:17 ΜΜ

    Αγιος Χριστοφορος ….Χριστο-φερω….Χριστο-φορο…Χριστο – φορω….ο πρωτος οδηγος γλιτωσε σε κλασματα δευτερολεπτου ( του πρωτου αυτοκινητου εννοω) …..οπως και να χει …το πραγμα δεν ειναι καθολου απλο…..για τον περιορισμενο νου μας …οταν θελουμε να εξηγουμε με τη λογικη . Υπαρχουν γεγονοτα που εξηγουνται με αλλο τροπο ….Αγια επεμβαση ….θεια επεμβαση ….

  5. Ο συμβολισμος του Κυνοκεφαλου και του Χριστο-φορου ειναι προφανης.

  6. ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΛΙΓΟ.
    ΠΩΣ ΕΝΩ Ο ΑΓΙΟΣ ΕΖΗΣΕ ΤΟΝ 3ο ΑΙΩΝΑ ΟΙ ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ 17 ΚΑΙ 18ΟΣ ΑΙΟΝΑΣ;

  7. Ανωνυμος 05/09/2018 @ 3:39 ΜΜ

    Να συμπληρωσω ….αρχιστε να φορατε ..εκεινο τον ευλογημενο Σταυρο ..πολλες ζωες εσωσε ….και ξεκινηστε και καμια προσευχη …στη δουλεια στο δρομο…καθ ολη τη διαρκεια της ημερας ….οπου και να βρισκεστε οτι και αν κανετε……ολα θα πανε κατ ευχην …..με το Θεο και το Χριστο ..φερω και φορω….

  8. Ο άγιος Χριστοφόρος (και όχι Xριστόφορος όπως συνηθίζεται) δεν ήταν κυνοκέφαλος, ήταν άγριος στην μορφή και μεγαλόσωμος γι αυτό κι τον τοποθέτησαν φύλακα στις φυλακές των χριστιανών. Αυτή η εικόνα του Αγίου δεν υπήρχε πριν την τουρκοκρατία και είναι εννοείται βλάσφημη και ανεπίτρεπτη. τί μπλέκουμε τους άγιους του Θεού…

    • ΙΩΑΝΝΗΣ 05/11/2018 @ 5:04 ΜΜ

      ΛΑΘΟΣ ΤΑ ΛΕΣ ΦΙΛΕ ! ΑΛΛΟ ΤΟ ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΥΝΟΠΡΟΣΩΠΩΣ !!!ΣΕ ΟΛΛΑ ΤΑ ΘΑΜΕΝΑ ΚΥΜΕΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΗΚΕ ΣΤ ΕΡΠΕΤΟΗΔΟΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΤΡΟΓΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΟΠΟΥΣ ΛΟΓΩ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΙΑΣΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΒΟΗΘΟΎΣΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!! ΑΛΛΑ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΚΑΝΙΒΑΛΟΙ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΣΑΝ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΩΧΡΙΣΤΙΑΝΗΣΜΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΉΣΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ 11 ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΠΛΙΝ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΚΑΝΙΒΑΛΟΥ ΙΟΥΔΑ !!! ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΓΡΑΦΗ ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΑ ΟΝΤΑ ΕΠΕΙΝΑΝ ΚΑΙ ΕΤΡΟΓΑΝ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ !!! Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΚΚΛΗΣΊΕΣ ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ !!! ΤΟ ΤΗ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΡΑΓΟΠΑΠΑΔΕΣ ΤΑ ΑΚΟΥΜΕ ΒΕΡΕΣΑΙ !!! Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΟΞΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΕΙΓΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑΤΟΥΣ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ !!!

      • ΙΩΑΝΝΗΣ 05/11/2018 @ 5:09 ΜΜ

        ΚΑΙ Ο ΚΥΝΟΚΕΦΑΛΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΕΙΤΑΝ Ο ΠΡΟΤΟΣ ΑΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΜΕΤΑ ΑΓΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΪΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΩΡΤΟ !!!ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΑ ΟΝΤΑ ΕΠΕΙΝΑΝ ΚΑΙ ΕΤΡΟΓΑΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ !!!

  9. Ανωνυμος 05/09/2018 @ 5:12 ΜΜ

    Η νταλικα γραφει BATMAN.Μηπως σημαινει κατι αυτο?

    • ανωνυμος 05/10/2018 @ 10:00 ΠΜ

      στην ταινία λεγκο , βατμαν ξεκινά έτσι
      αν θες να φτιάξεις τον κόσμο φτιάξε πρώτα τον ευατό σου. και γράφει συνέχεια Μichael Jackson .
      Kαι συνεχίζει ..δεν το είπε ο Michael Jackson το είπε ο batman.
      Μια που είναι για το νηπιαγωγείο…βλέπει φαίνεται παιδικά.
      όσο για το μυστικό αίμα δεν θυμόμουν την λέξη μυστικό …αλλά είδα ένα παράξενο όνειρο που συνεχιζόταν να παίζει σαν ταινία υπνού και ξύπνιου..
      το θέμα είναι ο τόπος , ‘Τα ζώα” , την γυναίκα που κυνηγούσαν , αλλά και έναν που έδειξε τον τρόπο προφύλαξης……
      Τι ήταν αυτό που ανέβηκε πάνω;
      Αλλάξαμε και τοίχο χαρτιού..συνδυασμός δύο και ένα …..

      ΗΡΩ

      • ανωνυμος 05/10/2018 @ 10:07 ΠΜ

        φοραγε και πορτοκαλί φόρμα εργασίας……
        αυτός που το έλεγε..
        πρέπει να κόψω τα παιδικά..χαχα

  10. πατακας!!! 05/09/2018 @ 5:29 ΜΜ

    ”μυστικο ΄΄΄αιμα εννοει ο ποιητης τον πριγκηπα καρολο μετα της καμιλας???και θα ειχαμε και θυσια,, οπως το ατυχημα στον κιφησο???δυστυχως ο αγιος δεν μπορεσε να το αποτρεψει!!!!προφανως δεν τον καλεσε…και οδηγος της νταλικας ζητωντας την βοηθεια του!Υ,Γ,,Πρωτη φορα επισκεπτονται την χωρα μας τα ερπετα!!!!

  11. Βασικα σε οτι αφορα τα “μυστικα αιματα” και το αριστερα και το δεξια του φιδιου κλπ η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ με οδηγει στο ΑΣΦΑΛΕΣ συμπερασμα οτι η αριστερα ειναι η Δημιουργος που παρεχει το ΑΙΜΑ και το δεξια αυτοι που το πινουν και το μολυνουν και καταστρεφουν αυτο που δημιουργουν οι αριστεροι και δηλαδη αυτοι που επαναστατουν στα προκαθορισμενα οπως για παραδειγμα ο Σπαρτακος και ο Ιησους κλπ καθως αλλωστε μονο ενας λοβοτομημενος μπορει να ισχυριστει οτι ο Ιησους ηταν αυτο που λεμε συντηρητικος η αλλιως συντηρητης της πανουκλας.

    Εδω και αν καποιος εχει διαφωνια οτι εθνικιστικη δεξια ειναι η μεγαλυτερη βλακεια στον πλανητη που απυθυνεται στο κατωτερο επιπεδο αντιληψης και νοητικης και ενεργειακης και συναισθηματικης να ακουσω επιχειρηματα:

    Η ΚΑΦΡΙΛΑ

    Φυσικα οπως πλεον μπορειτε να καταλαβετε τα αντιθετα μπορει να φτασουν και σε ενα οριακο σημειο και να ΧΩΡΙΣΟΥΝ και τοτε οι δεξιοι θα κλασουν μεντες καθως ηρθε η ωρα της Μεγαλης Θεας να παρει το αιμα της πισω και απο τους ευνουχους ψευτοθεους σας και απο τα εθνη σας και απο ολα τα σκατα σας.

    Ο Αγιος Χριστο-φορος συμβολιζει την ψυχρη κυνικη ενεργεια οπως και ο Κυνισμος που αλλωστε αποτελεσε ενα σημαντικο παραγοντα για την θεμελιωση του Χριστιανισμου.

    Δεν λεω οτι αυτο ακριβως σκεφτηκαν αυτοι που εμπνευστηκαν αυτον τον συμβολισμο αλλα αυτος θα μπορουσε να εκφραζει ακριβως αυτην την ενεργεια και δηλαδη την ενεργεια των Κυνικων οπου μεσα σε αυτο το πλαισιο ανεβασαν τον θειο βρεφος στις πλατες τους και το μετεφεραν στην απεναντι οχθη του ποταμου.

    Αλλωστε μην ξεχνατε οτι εγω ημουν απλα ενας δουλος και οτι βασικα κοιμομουν μεσα σε ενα πυθαρι και εψαχνα για ανθρωπους με το φαναρι πρωτου να γινω ο Σπαρτακος και να εμφυσησω το επαναστατικο πνευμα στους “αψυχους” δουλους εναντια σε αυτους που βιαζαν τους ιδιους και τα παιδια τους και παρισταν τους ανωτερους.

    ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ απογονοι των σκλαβων.

    Θυμηθειτε ποιοι ειμαστε στο σημερα.

    Θυμηθειτε τον πατερα μας τον Αννουβι τον γιο του Οσιρι που ειναι ο φυλακας του κατω κοσμου και αυτος που μεταφερει τις ψυχες στην απεναντι οχθη..

    Αντε και με το καλο αριστεροι αν οχι στο κεντρο τυ κυκλου εκει που σας δειχνω μεσα απο την προβολη του Πυθαγορειου συμβολου της Μοναδας.

  12. Εχει να κανει με την επισκεψη….?

  13. ΑΝΩΝΥΜΟΣ 05/09/2018 @ 8:09 ΜΜ

    Α ς μας εχει καλα η θεα της ΥΓΕΙΑΣ και ολα τα υπολοιπα δικα μας θαναι.

  14. φιλε ξενε εγω ενα θα σου πω…ειμαι 16 χρονων κ εχω παρει το αμαξι στα κρυφα..κατεβαινω εναν περιφεριακο δρομο με μια κλιση μεγαλη κ στο τελος φαναρι! καθως απειρος εντελος παταω γκαζι να φορτωσω χλμ!!!φτανοντας στο τελος κατηφορα με 100 χλμ ειχε ενα σαν σαμρακι κ το αυτοκινητο ΑΠΟΓΕΙΩΘΗΚΕ κ οταν πατησαν οι ροδες παλι πηγαινα καρφι για το αντιθετο ρευμα!!ειχα μολις 10 μετρα κ λεω παει ….ΑΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΠΩς ΕΣΤΡΙΨΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΟΝΟ ΤΟΥ…κ οχι μονο αλλα ανοιξε κ το φαναρι κ εφυγα …δεν θα το ξεχασω ποτε κ αν θελετε πιστευετε οτι δεν το κανα εγω ..αγγελοι η ενεργεια οπως λεει ο ξενος…ΠΑΝΤΩς ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ που δεν κατανοουμε ακομα σαν πολιτισμος

  15. Σας παρακαλω ειναι ζητημα ζωης και θανατου. Η μανα μας ποναει και δεν αντεχει αλλο με Αντιχριστους παπαρες που εκφυλιζουν το αιμα του γιου της και παριστανουν τους χριστιανους και ταυτοχρονα τα βρισκουν ακομα και με τους Ναζι που κανουν ρατσιστικες επιθεσεις οπως αλλωστε αι ο αρχιδεπισκοπος Κυπρου με τις γνωστες ρατιστικες του επιθεσεις και που ως “γνησιος” χριστιανος που ειναι ειπε το αυτονοτηο οτι βασικα ο Θεος δεν σωζει κανενα δωρεαν. Δεν υπαρχει περιπτωσει να γλυτωσει κανενας δεξιος παπαρας κυριε Γκονο που δεν προσπαθει καν να παντρεψει τις πολικοτητες και αυτο ειμαι σιγουρος οτι το γνωριζετε. Επισης καποιος πρεπει τελικα να υπερασπιστει το αιμα του επαναστατη και επι της ουσιας σοσιαλιστη αριστερου Ιησου Χριστου δεν νομιζετε?

  16. Ότι στην παρουσία του δράκου… Έπρεπε να σβήσει κατά κάποιο τρόπο στη συνείδηση και η ενέργεια του Αγίου; ΦΙΛΕ ΞΕΝΕ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΧΕΙΣ ΒΙΩΣΕΙ … ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΥΗΘΕΙ… ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΤΥΣΕΙ ΑΙΜΑ…. ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ή ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΤΡΙΧΑ… ΠΩΣ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΕΙΣ ΕΚΑΣΤΟΣ??????????????????????????????????????????? ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΑΡΙΑ

  17. Ο δεξιος που δεν προσπαθει καν να παντρεψει τις πολικοτητες και που δεν βρισκει εστω κατι θετικο στην δημιουργικοτητα της αριστερας ειναι ο Σατανας κυριε Νικολαε Γκονο και ο ευνουχος ψευτοθεος των ιερατιων. Αυτο δεν το γνωριζετε?

    Νομιζετε οτι ειναι τυχαιο κυριε Γκονο που οι περισσοτεροι καλλιτεχνες ειναι αριστεροι?

    Επι της ουσιας και ανεξαρτητα με οτιδηποτε αλλο εχετε μεσα στο μυαλο σας ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ οτι ο οποιοσδηποτε συμμαχησει με την αρρωστια της ευνουχισμενης δεξιας για την σωτηρια και καλα του εθνους ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ οτι βασικα υπογραφει με το ΑΙΜΑ του συμβολαιο με τον ΣΑΤΑΝΑ και δηλαδη και με το ΝΑΤΟ και με τους τραπεζιτες και με τον Σορος και με τα ιερατεια με ολους αυτους που μας εφεραν σε αυτο το σημειο.

    Καθως το θεμα κυριε Γκονο δεν ειναι ουτε η σωτηρια του εθνους ουτε της θρησκειας. Αλλα το να αποκατασταθει η ζημια που εχει προκαλεσει ο ευνουχος “θεος” και το μαυρο ιερατειο.

    • Μπάμπης 05/09/2018 @ 10:49 ΜΜ

      Εσύ χρειάζεσαι επειγόντως εξορκισμό, που ήρθες σε ένα θέμα παντελώς άσχετο να μιλήσεις για την αριστερά και την δεξιά με όρους σατανά και θεού.

    • ΑΓΑΠΗΤΕ 9.11 ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ????
      Ο δεξιος που δεν προσπαθει καν να παντρεψει τις πολικοτητες και που δεν βρισκει εστω κατι θετικο στην δημιουργικοτητα της αριστερας ειναι ο Σατανας κυριε Νικολαε Γκονο και ο ευνουχος ψευτοθεος των ιερατιων. Αυτο δεν το γνωριζετε?
      ΚΙΑΙ ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ??? ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΚΑΚΟ? ΛΕΣ ΟΙ ΑΟΡΑΤΟΙ ΚΑΛΟΙ ή ΚΑΚΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ??? ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΝΑ ΣΚΙΣΩ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΜΟΥ … ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ??? ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΞΕΝΟ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΑ ΣΕ ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ.. ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΑΡΙΑ

  18. Επειδη μου εχουν συμβει αρκετα απο μικρη ηλικια περιστατικα ειμαι με το μεσαιωνα του κατοχικα 100% τοις εκατο. Οταν εχεις βιωσει τετοια εμπειρια και την αναλυσεις αργοτερα ισως και μετα απο χρονια βλεπεις με αλλα ματια.

  19. Απλα δεν ποσταριστηκαν ολα τα μηνυματα μου. Ριξτε μια ματια και αν εχετε ακομα απορειες. Θα σας τις λυσω ΟΛΕΣ και θα σας κανω και μαζικο εξορκισμο και εσας και στις θρησκειες σας και στα εθνη σας. Τωρα θα κολλαγε βασικα και ο Γιατρος αλλα με πουλησε και αυτος το τομαρι.

  20. Η ευνουχισμενη δεξια ειναι η πολωμενη αρσενικη ενεργεια που προσπαθει να βιασει το αριστερα και εγκλωβιζει την θυληκη ενεργεια και δηλαδη την ΨΥΧΗ και καταληγει στο να ψαχνει συνεχως για πολεμους και για αιμα και για αυτο καλο θα ηταν να επισκευθειτε τον συνδεσμο που παρεθεσα που ειναι σχετικος με αυτο το θεμα και δηλαδη με την πολωμενη δεξια που ψαχνει συνεχως για αιμα οπως για παραδειγμα οι ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΝΑΖΙ και που δεν μπορει να συνδιαλλαγει οπως ουτε και ο ευνουχος “θεος” των ιερατειων καθως τον εχει ξερασει η θυληκη ενεργεια και δηλαδη η ΕΝΝΟΙΑ.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Sophia_(Gnosticism)#The_Ennoia

    Η Εννοια εχει υποφερει αρκετα οπως εξηγει και ο παραπανω συνδεσμος και ισως να ειναι τυχαιο που και αυτος ο συνδεσμος μιλαει για το προβλημα σε οτι αφορα την προσπαθεια βιασμου της Εννοιας και μαλιστα δεν το λεω εγω.

    Δες αυτο το βιντεο και σκεψου καλα…

    Ελατε και εδω και αν εχετε ακομα απορειες ΘΑ ΣΑΣ ΤΙΣ ΛΥΣΩ ΟΛΕΣ καθως μπορω να αναλυω ακαταπαυστα το προβλημα επι της ΟΥΣΙΑΣ.

    • Άκου μεγάλε 9:11 κόψε τα σκληρά χημικά γιατί σε πειράζουν πολύ κατά πρώτον, κατά δεύτερον έχεις μεγάλη σύγχυση μέσα στο κεφάλι σου, τρίτον δεν θέλουμε να μας λύσεις καμία απορία ούτε τις μαλακίες αναλύσεις σου …. και τέλος κάνε λίγο απεξάρτηση από τα σκληρά και από την πολύ αριστερά γιατί έχεις κάψει εγκέφαλο μεγάλε !!!!

  21. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 05/10/2018 @ 10:13 ΠΜ

    Καλημέρα τα πνεύματα δεν έχουν φύλο.Είναι υψιστη ύβρη για τον άνθρωπο
    που έχει σάρκα να αρνείται την σάρκα του.Μεγαλύτερη ύβρη είναι για τον θεό ότι το Αγιο Πνεύμα έχει φύλο.Ο Ιησούς Χριστός προσέλαβε ολόκληρη την ανθρώπινη φύση (άρρεν και θήλυ), αυτήν δηλ. του Αδάμ, πριν τους χωρίσει ο Θεός σε άνδρα και γυναίκα στον παράδεισο.Ο ιστορικά άνθρωπος Χριστός ήταν άνδρας. Εμείς που νιώθουμε το θείον πλέον, όχι γενικά και αόριστα, όπως οι ανατολικές θρησκείες, αλλά ως Θεό προσωπικό, φανερωθέντα εν ημιν και ως οικείο πρόσωπο, το γένος της γλώσσας και η ανθρώπινη σχετικότητα μας οδηγούν στην γλωσσική διατύπωση της άρρενος εκφοράς της ιδιότητος του Θείου.Μην τα μπλέκουμε.Το επίγειο σώμα μόνο έχει φύλο.Μας το ξεκαθάρισε ο Κύριος
    με την απάντηση που έδωσε Στους Σαδουκαίους καταλήγοντας ,στην Ανάσταση δεν παντρευόμαστε αλλά είμαστε σαν τους αγγέλους στον ουρανό” (Ματθαίος 22/κβ: 29,30)

  22. Ναι βασικα η ιδεολογικη αριστερα εχει περισσοτερα συναισθηματα και ειναι και ξεκαθαρο αλλωστε οτι εχει περρισσοτερο μυαλο και για αυτο μπορει να συνδιαλλαγει και δεν μιλαω ασφαλως για τους διευθαρμενους πολιτικους του συστηματος που ειναι αλλωστε ολοι το ιδιο με εξαιρεση την Χ.Α που ειναι απο αλλο τσιρκο.

    Να σας θυμισω οτι ο Καζατζακης ηταν αριστερος και γενικα οι δημιουργικοι ανθρωποι με ευαισθησιες συνηθως τα βρισκουν με το αριστερα ΤΟΥΣ και δεν ειναι δηλαδη ΕΥΝΟΥΧΟΙ ακομα και αν δεν δηλωνουν αριστεροι. Απλα βασικα η νταμπελα σε κανει να πιστευεις διαφορα και η τελικως πολλη δεξιοστροφη και ανεραστη επι της ουσιας μαλακια καιει το εγκλεφαλο και αυτο ειναι επιβεβαιωμενο και για αυτο αλλωστε οταν στριμωχτει προσπαθει να επιβληθει με την βια και δεν χρειαζετε καν να αναλυσω το θεμα καθως αυτο επιβεβαιωνετε.

    Παρε για παραδειγμα τον δεξιστροφο και τραπεζιτη και ξενοδοχο μαλιστα αρχιδεπισκοπο Κυπρο και αυτο το αμιμιτο που ειπε: O Θεος δεν σωζει κανεναν δωρεαν!

    Αυτον τον πουστη τον ευνουχο “θεο” πρεπει να τον σκοτωσει καποιος καθως βρωμιζει τον πλανητη και αυτο ειναι ξεκαθαρο περαν πασης αμφιβολιας.

    Ασφαλως αμα εξετασουμε το θεμα μεσα σε ενα Φρουδικο πλαισιο οπως ο Βλιχεμ Ραιχ θα καταληξουμε στην ουσια του προβληματος του μικροτσουτσουνου δεξιου φασιστα που προσπαθει να επιβαλει την βλακεια του με την βια και με πυθικισμους καθως το προβλημα ειναι βασικα σεξουαλικης φυσηως. Ειναι το προβλημα του ανεραστου “λογου” που προσπαθει να εγκλωβισει την ψυχικη ενεργεια και να βιασει την Εννοια για να παριστανει τον αντρακλα και ακομα και το ιεραρχιδι οπως για παραδειγμα ο Μακαριος που οπως γνωριζουμε απο τις μυστικες υπηρεσιες των Αγγλων ηταν και παιδφιλος και με αυτο τον εκβιαζαν.

    Καλημερα.

  23. Επισης θεωρω οτι στο συγκεκριμενο χρονικο σημειο θα πρεπει να αναφερω οτι ο γνωστος σε ολους για τις ευαισθησιες του καλλιτεχνης Αλκινοος Ιωαννιδης ειναι αριστερος και φυσικα “γυφτος” και “ασιατης” χριστιανος και γενικα ολα αυτα που λεει η μαζικη αρρωστια του Ναζι με την οποια τελικως και σε ενα ασυνειδητο επιπεδο συντασσονται ολοι οσοι πασχουν απο το συνδρομο του μικροτσουτσουνου το οποιο ασφαλως και ως ειδικος που ειναι θα μπορουσε να το αναλυσει καλυτερα το θεμα ο Βιλχεμ Ραιχ και να σας πουλησει και καμια πετρα να σωθειτε απο εθνοπατεραδες σας και δηλαδη τους νταβατζηδες σας που μας εχουν φτασει σε αυτο το σημειο λογω ακριβως αυτης της πολυ συγκεκριμενης παθησης.

    Οι επαναστατες που φερνουν την αλλαγη συνηθως ερχονται απο αριστερα οπως για παραδειγμα ο Ιησους και αυτο το θεμα το εχει αναλυσει εδω ο ειδικος:

    http://terrapapers.com/esthanese-anoteros-epidi-niothis-katoteros/

    Ειναι γνωστο οτι δεν τα παω καλα με την σπειρα του Μαγγου οπως και γενικα με τις σπειρες οπως για παραδειγμα τους παπαδες αλλα οταν δω ενα αρθρο με το οποιο συμφωνω και το οποιο βασικα επι του προκειμενου προσεγγιζει το ολο θεμα με τους “ανωτερους” μικροτσουτσουνους επι της ουσιας του δεν μπορω παρα να συμφωνησω.

    Καθως αλλωστε ο Ζωντας Λογος δεν ειναι ενα παλουκι που προσπαθει καποιος να το χωσει μεσα στον κωλο του αλλου με την βια και ανεφ δηλαδη της ουσιας του Ερωτα και του συνουσιασμου.

  24. Το προβλημα βασικα του βιαστη “λογου” που προσπαθει να βιασει την Εννοια ειτε με το μιρκοτσουτσουνακι του ειτε με την φαντασια του στην περιπτωση που το τερματισε και εφτασε δηλαδη στην ακρα δεξια ειναι οτι βασικα η σκια του Ελληνικου Λογου καθως πως γνωριζουμε ο Απολλωνας εκανε ερωτα στους εραστες τους και δεν τους εστηνε στα τεσσερα με την βια να τους το χωσει οπως για παραδειγμα οι gay ναζι που προσπαθουν να τους βιασουν ολους με τους δαιμονες που εχουν μεσα στο κεφαλι τους ταχα μου για τα ιδανικα του εθνους.

    Ασφαλως η αλληγορικη επι της ουσιας παρασταση της ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ του Απολλωνα και της Ερωτικης ΦΥΣΗΣ του Ηλιακου Λογου οδηγησε τα κατωτερα ενστικτα στην διαστροφη και στην παιδεραστια κλπ και αυτες οι διεστραμμενες ενεργειες ασφαλως ταξιδεψαν μαζι με εμας δυστηχως μεσα στον χρονο μεσα και στην χριστιανικη πραγματικοτητα εκει οπου βασικα το ενα ακρο της σεξουαλικης ασυδοσιας της Ρωμης οδηγησε στον ευνουχισμο των απογονων της και το γνωστο πατριαρχικο εκτρωμα στην τελικη του μορφη καθως αυτο υπηρχε απο πριν σε εναν ανδροκρατουμενο κοσμο και για αυτο το βρισκω εξαιρετικα γελοιο αυτο που λενε οι αρχαιοκαπηλοι σε οτι αφορα την θεση της γυναικας σην αρχαια Ελλαδα καθως και παρα το γεγονος οτι προεκυψε το πατριαρχικο καθεστως των παπαδων η Ερωτικη ουσια του Χριστου (ESSENSE OF EROS = 888 = THE FLAME OF EROS) εφερε καποιες ισορροπιες μεσα σε μια πολυ ανισορροπη και ανωμαλη κατασταση και αυτο ειναι ασικα το ζητουμε η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ και οχι η ΠΟΛΩΣΗ ειτε δεξια ειτε αριστερα.

    Σε οτι αφροα τα ψεματα που σας λενε για την θεση της γυναικας στην αρχαια Ελλαδα και τις αντιληψεις των αρχαιων εδω ειναι μια πολυ ωραια αναλυση:

    http://triesperos.blogspot.com.cy/

    Ασφαλως τωρα απο την αλλη πλευρα εχουμε τους feminazi σε αντιδιαστολη με τους original nazi που ειναι και ενας καθρεφτης βασικα του αντιθετου και της πραγματικης αιτιας αυτης της ανισορροπιας που ξεκιναει ασφαλως απο το ατομο και τις επιλογες του.

    Μεχρι να το χωνεψετε αυτο θα κανε ενα διαλλημα και μετα θα συνεχιστει κανονικα ο εξορκισμος σας και εσας και των θρησκειων και των εθνων σας καθως ειναι ζητημα ζωης και θανατου.

    Ασφαλως εγω τωρα μιλαω στους ασθενεις με το θαρρος που μου δινει η ενεργεια του Ιησου (δηλαδη του θεραπευτη συμφωνα με την ετοιμολογια και την Ελληνικη αντιληψη του ονοματος Jehoshua) που πραγματικα ψαχνουν για την λυση και οχι σε αυτους που νομιζουν οτι η νεοναζιστικη παραλυση ειναι καποιους ειδους που μαλιστα δεν οδηγει με μαθηματικη ακριβεια στην διαλυση.

  25. Αρχικα ολοι εσεις οι πλανεμενοι απο τον ΣΑΤΑΝΑ που παριστανετε τους εκπροσωπους του Ζωντα Λογου οτι υπαρχει και η Θεα Μητερα και οχι μονο ο Θεος Πατερας οπως επεβαλαν οι δολοφονοι της Π.Δ που σκοτωσαν την Asherah που ηταν γνωστη και ως η μητερα ολων των Ελοχιμ. Αυτη φυσικα η “αρσενικουρα” του βιαστη δαιμονα των ιερατειων Γιαχβεχβαχ ειναι που προελκυσε τους επικυριαρχους της Ρωμης που αλλωστε οπως ολοι οι διεστραμμενοι ναζι εψαχνα μονο για εξουσια και οχι η ΘΥΛΗΚΗ ΟΥΣΙΑ του Λογου την οποιαν αλλωστε γνωριζαν και γωριζουν οι Εβραιοι μυστικιστες που ομως μεσα στο δικο τους συστημα επαψε να ειναι η Βασιλισσα του Ουρανου που προσπαθησε να επανελθει στην ανθρωπινη συνειδηση μεσα απο την Βασιλσσα του Ουρανου Παναγια και μεσα επι της ουσιας τους χριστιανους μυστικιστες (οπως για παραδειγμα ο πολυαγαπητος Ρουμι τον οποιον ανεφερα) και τους παγανιστες που ασπαστηκαν την νεα θρησκεια και γωριζαν πολυ καλα αυτη την ΕΝΕΡΓΕΙΑ και την ΑΝΑΓΚΗ του ανθρωπου να κρατησει μαζι της καποια επαφη.

    Θυμηθειτε οτι βασικα η Π. Δ μας μιλαει για την Βασιλισσα του Ουρανου και δηλαδη αναγνωριζει την υπαρξη της αλλα ταυτοχρονα μεσα στα πλαισια της Εβραικης διαστροφης της τοτε αρσενοκρατουμενης ελιτ την απορριπτει με εναν ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ τροπο που για οσους εχουν στοιχειωδη λογικη προξενει απορρειες.

    Πως ειναι δυνατον να αναγνωριζει την υπαρξη της ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ του Ουρανο υκαι στο ιδιο κειμενο παρακτω να την απορριπτει? Αυτο βαζει λογικα σε υποψιες για ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ και για ΕΜΒΟΛΙΜΑ που προεκυψαν απο τα ιερατεια με βαση την ΟΥΣΙΑ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ αλλων και δηλαδη των μυστικιστων οπως ο ΡΟΥΜΙ.

    Αυτοι λοιπον οι χριστιανιοι ΤΟΤΕ (τοτε που οι πολικοτητες ειχαν διαφορετικες ισορροπιες λογω της παρουσιας της ενεργειας του Ιησου) ηταν μυστικιστες που κρυβονταν απο τους παπαδες για να μην τους σφαξουν οσοι δηλαδη επιβιωσαν και οσοι δεν τα καταφεραν να συνυπαρξουν μαζι τους οπως για παραδειγμα ο Μιχαηλ Ψελλος.

    Αυτοι λοιπον οι αγνωστοι ηρωες της ιστοριας προσπαθησαν να κρατησουν ζωντανη την ψυχη του πλανητη απο την βλακεια και την αρρωστια και την εξουσιαστικη μανια των ιερατειων και του ευνουχου ψευτοθεου τους που ειναι ενα καρικινογονο βδελυγμα το οποιο πρεπει να αφανιστει.

    Μεσα σε αυτα τα πλαισια ασφαλως προεκυψε και η Βυζαντινη μυθολογια της Βασιλισσας Σοφιας ειτε απο του ΤΟΤΕ χριστιανους μυστικιστες (καθως σημερα οι περισσοτεροι δεν δηλωνουμε χριστιανοι καθως αυτο σημαινει ταυτιση με τις πολιτικες και εξουσιαστικες επιδιωξεις των ιερατειων) ειτε ακομα και απο απλους πιστους που προσπαθουσαν να προσεγγισουν στο δικο τους επιπεδο αυτη την ΕΝΕΡΓΕΙΑ που υπαρχει ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ και για αυτο οι δαιμολατρες των ιερατειων νομιζουν οτι μπορουν να την βιασουν μεσα απο τον βιασμο του αριστερα ΤΟΥΣ και ειναι προφανες οτι αυτη η κατασταση τους οδηγει και στην ανωμαλια και στην παιδεραστια κλπ καθως επι της ουσιας κυνηγανε ακομα τον αρχαιο ΔΑΙΜΟΝΑ ΤΟΥΣ που ηταν απλα η ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ τοτε διεστραμμενων Ρωμαιων.

  26. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 05/10/2018 @ 11:58 ΠΜ

    Εν κατακλείδι δεν δύναται στο πνεύμα να δώσουμε σαρκικά χαρακτηριστικά γιατί
    δεν έχει.Είναι αντίστοιχα βλάσφημο με την παραπαίουσα δυτική κοινωνία που προωθεί την αφυλία στην ανθρώπινη σάρκα.Ο άνθρωπος έχει το προνόμιο να είναι και πνεύμα.Στην ανθρωπότητα υπήρξαν,υπάρχουν και θα υπάρχουν άνθρωποι που το ουδέτερο εκ φύσεως πνεύμα τους νίκησε την αρσενική η θηλυκή σάρκα για την θέαση του Θείου είτε κοσμικά με οικογένεια είτε εξωκοσμικά.Στον πνευματικό Κόσμο τα αύλα πνεύματα δεν ενσαρκώνονται (Οι άγγελοι παίρνουν μορφή π.χ ανθρώπου,δεν ενσαρκώνονται) μόνο ο Υιός Λόγος Του Θεού ενσαρκώθηκε προς χάρην του εκλεκτότερου τέκνου της δημιουργίας .

  27. Αφου λοιπον αναγνωρισετε την Μητερα Θεα ως ΑΙΩΝΙΑ ΣΥΖΗΓΟ του Λογου και δηλαδη ως ΕΝΑ-Μοναδα (θυληκη λεξη) θα αναγνωρισετε και την υποσταση της ΜΕΣΑ ΣΑΣ και το πως αυτη σας συνδεει με την φυσικη σας μητερα και θα εξετασετε στο ΜΕΣΑ ΣΑΣ την σχεση του πατερα με την μητερα σας συμφωνα με τα ιδανικα σας και συμφωνα με το πως δηλαδη μεσα απο το μυστηριο του ΓΑΜΟΥ ενωνονται εις σαρκα μιαν και αρα δεν υπαρχει διακριση της αρχης OTAN Η ΝΥΜΦΗ ΚΑΙ Ο ΓΑΜΠΡΟΣ ΓΙΝΟΥΝ ΕΝΑ.

    Επειτα και μετα δηλαδη απο τον εξορκισμο σας απο τον ευνουχο δαιμονα του ιερατειου το πιθανοτερο ειναι να σας εμφανιστει η καταπιεσμενη και καποποιημενη θυληκη ενεργεια (αυτο που οι Αγιοι ελεγαν ΤΟΤΕ Αγιο Πνευα) ως η ΜΕΔΟΥΣΑ και τοτε θα κατανοησετε την Αναγκη του να αρχισετε να προσευχεστε στην θυληκη υποσταση της Αρχης και στην Μητερα Θεα και να παρακαλατε την Εννοια που ειναι η Σοφια και η συζηγος του Λογου να σας ανοιξει την αγκαλια της για να επιστρεψετε στην Αρμονια.

    Τοτε θα καταλαβετε οτι πρεπει να εγκαταλειψετε τους ευνουχους ψευτοθεους σας που προσπαθουν να κυριαρχησουν επι της θυληκης αρχης και επι της ΨΥΧΗ ΜΑΣ επι της ουσιας με την βια και θα εξελθετε απο την πλανη του Σατανα και αν δηλαδη η Μητερα μας σας ανοιξει την αγκαλια της.

    Τοτε ασφαλως θα τρομαξετε καθως το μυστηριο του Ιερου Γαμου που προερχεται ασφαλως απο τα μυστηρια της Θεας Ιναννα/Αφροδιτης και του εσταυρωμενου σωτηρα Τ αμμουζ/Αδωνι ειναι πληρως αντιθετο με αυτο που κανουν οι μοναχοι που προσπαθουν επι της ουσιας να επιβληθουν με την βια επι της υλης που εκφραζει την θυληκη αρχη και την ουσια της Μητερας Mother-Mater-Matter.

    Ο στοχος του μυστηριου του Ιερου Γαμου ειναι ο ΓΑΜΟΣ και οχι το διαζυγιο.

    • ΕΙΚΟΣΑΡΗΣ 05/10/2018 @ 8:05 ΜΜ

      ΕΝΝΙΑ ΕΝΤΕΚΑ Η ΘΕΑ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ_ΑΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΤΡΑΚΑΡΕΙ΅Σ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΣΕ ΣΩΖΕΙ ΟΥΤΕ Ο ΕΠΕΞΑΡΓΑΣΜΕΝΟΣ ΜΑΝΔΡΑΓΟΡΑΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.

  28. Δεν υπάρχει ούτε αριστερά ούτε δεξιά ούτε σοσιαλισμός και κάθε ίχνος υπάρχει ο Άνθρωπος που αναζητά την αλήθεια .Και ποια είναι η αλήθεια ? ή μνημη Αλ ηθεια αυτή . Δεν υπάρχει λόγος να χωρίζονται οι Άνθρωποι , αυτοί που δεν ανήκουν στους Ανθρώπους από μόνοι τους θα φύγουν .Άλλο ο Ιησούς
    , Ιάσωνας , Απολωνιος όπως θέλετε . Κι άλλο αυτά τα δήθεν πολιτικά που μόνο πολιτική δεν είναι. Μην τα συγχέεται ήρθαν φωτεινει Ανθρωποι μα τους φέρθηκαν απάνθρωπα επειδή φοβόντουσαν μη χάσουν λεφτά και εξουσία. Δεν άλλαξαν τα δεδομένα πολύ από τότε σκέπτεται .Τώρα άρχισε η αφύπνιση καλοί Άνθρωποι αυτο φοβούνται μπορεί να υπάρχει μεσαίωνας αλλά και η αφύπνιση προχωρά . Έσεις που θα μείνετε στο μεσαίωνα η. ???

  29. Σε οτι αφορα αυτα που λεει ο Ασχετος Αδαης που ειναι ομοια με αυτα που λενε οι Ιουδαιοι μυστικιστες και δεν ειναι εντελως λαθος απλα θα πω αρχικα το αυτονοητο οτι ζουμε μεσα στον δυαδικο κοσμο και αρα ο στοχος του ΓΑΜΟΥ του κατω-6 με το πανω-9 ειναι η αρμονια των αντιθετων η αλλιως η αρμονια του DAO 69 yin-yang και δηλαδη της ΥΛΗΣ με το πνευμα και δηλαδη διαφωνω και με τις θεωριες των Γνωστικων και του “κακου” Δημιουργου του φυσικου κοσμου και ετοιμαζω και μια σχετικη αναλυση για το θεμα με σαφη διαθεση να αναπαραγω την ιδεολογικη συγκρουση των Νεοπλατωνιστων με τους τοτε Γνωστικους που εσπειραν αυτη την αρρωτια κατα την αποψη μου.

    Αρχικα θα παραθεσω αυτο που ελεγε ο Πλωτινος και θα επανελθω.

    The Neoplatonic philosopher Plotinus addressed within his works Gnosticism’s conception of the Demiurge, which he saw as un-Hellenic and blasphemous to the Demiurge or creator of Plato. Plotinus is noted as the founder of Neoplatonism (along with his teacher Ammonius Saccas).[41] In the ninth tractate of the second of his Enneads, Plotinus criticizes his opponents for their appropriation of ideas from Plato:

    From Plato come their punishments, their rivers of the underworld and the changing from body to body; as for the plurality they assert in the Intellectual Realm—the Authentic Existent, the Intellectual-Principle, the Second Creator and the Soul—all this is taken over from the Timaeus.

    — Ennead 2.9.vi; emphasis added from A.H. Armstrong’s introduction to Ennead 2.9
    Of note here is the remark concerning the second hypostasis or Creator and third hypostasis or World Soul. Plotinus criticizes his opponents for “all the novelties through which they seek to establish a philosophy of their own” which, he declares, “have been picked up outside of the truth”; they attempt to conceal rather than admit their indebtedness to ancient philosophy, which they have corrupted by their extraneous and misguided embellishments. Thus their understanding of the Demiurge is similarly flawed in comparison to Plato’s original intentions.

    Whereas Plato’s Demiurge is good wishing good on his creation, Gnosticism contends that the Demiurge is not only the originator of evil but is evil as well. Hence the title of Plotinus’ refutation: “Against Those That Affirm the Creator of the Kosmos and the Kosmos Itself to be Evil” (generally quoted as “Against the Gnostics”). Plotinus argues of the disconnect or great barrier that is created between the nous or mind’s noumenon (see Heraclitus) and the material world (phenomenon) by believing the material world is evil.

    Quote from: https://en.wikipedia.org/wiki/Demiurge#Plotinus

    Οπως καταλαβαινετε το μπερδεμα του μυαλου σας με ολα αυτα που λενε διαφοροι ειναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ. Καθως η Ελληνικη φιλοσοφια καταφερε να περασει οτι ο Δημιουργος εκφραζει το αγαθο αλλα η αντιληψη και η πρακτικη της θρησκειας σας ειναι αντιθετη με την ΟΥΣΙΑ αυτης της φιλοσοφικης προσεγγισης που συνιστα οτι δημιουργηθηκε ενα μεγαλο προβλημα στην ανθρωπινη συνειδηση μεσα απο την πεποιθηση οτι ο υλικος κοσμος ειναι εξ ορισμου “κακος” και αρα αυτο που μας λεει το ιερατειο ειναι οτι εφοσων ο υλικος κοσμος ειναι κακος τοτε και η αντιληψη των Γνωστικων εχει βαση. Προφανως μιλαμε για μια διαστροφικη συμβαση των απατεωνων που προσπαθουσαν να επιβαλουν την αρρωστια τους και να ασκησουν νοητικο ελεγχο .

  30. Αυτο που λενε οι Ιουδαιοι μυστικιστες λοιπον ειναι αυτο που μας λεει ο Ασχετος Αδαης ομως μας λενε επισης οτι υπαρχει η Shekinah που ειναι η θυληκη ουσια του Ενος που οπως λενε ειναι Ερμαφροδιτος οπως για παραδειγμα ο Πρωτογονος και δηλαδη ο Φανης.

    Ως σχημα αυτο δεν ειναι λαθος και σε αντιδιαστολη μαλιστα με τον ορισμο του “αφυλου” και “ουδετερου” Αγιου Πνευματος και δηλαδη το τριτο προσωπο της θεωρουμενης Αγιας Τριαδας που επι της ουσιας ειναι ακριβως αυτη η πραγματικοτηα που αναγνωριζουν οι Εβραιοι μυστικιστες ως την Shekinah (θηλυκο) και δηλαδη ως την ΕΝΕΡΓΕΙΑ (θηλυκο) και ως την Παρουσια (θυληκο) του Θεου.

    Το ερωτημα λοιπον συμφωνα με την Εβραικη λογικη ειναι το εξης:

    Το Αγιο Πνευμα ειναι η οχι ΕΝΕΡΓΕΙΑ (θηλυκο)?

    Το Αγιο Πνευμα ειναι η οχι η Παρουσια (θηλυκο) του Θεου?

    The Shekhina(h) (also spelled Shekina(h), Schechina(h), or Shechina(h)) (Biblical Hebrew: שכינה‎) is the English transliteration of a Hebrew word meaning “dwelling” or “settling” and denotes the dwelling or settling of the divine presence of God.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Shekhinah

    Αυτο ασφαλως το σχημα σχετιζετε με την Αιγυπτιακη και την Φοινικη παραδοση προφανως καθως αυτες οι δυο παραδοσεις ειναι αλληλενδετες. Σχετιζεται με την Αθωρ/Αφροδιτη/Ιναννα που σημαινει η Παρουσια/presence (θηλυκο) of God απο και Προερχεται ο συμβολισμος του Περιστεριου που υποτιθετε οτι εχρισε τον Ιησου και ετσι δηλαδη οπως η Αθωρ εχριζε τον Ωρο και δηλαδη τον Χρισμενο Φαραω και εστι οπως η ΕΝΕΡΓΕΙΑ (θηλυκο) της θεας Ιναννα/Ισταρ/Asherah εχριζε τους Βασιλες της Βαβυλωνας οπως για παραδειγμα ο Αλεξανδρος που παντρευτηκε μια ιερεια της Ισταρ προφανως και για αυτον τον λογο και ο Κυρος ο Μεγας ο οποιος μαλιστα ανφερετε ως Μεσσιας και δηλαδη ως ΧΡΙΣΤΟΣ στην Π.Δ. Προσεξτε επισης οτι Αθωρ σημαινει “το σπιτι του Ωρου” και δηλαδη the “dwelling” or “settling” which denotes the dwelling or settling of the divine PRESENCE of God και μεσα στα πλαισια αυτης της ΠΑΝΑΡΧΑΙΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ειναι που μας προεκυψε και η ΝΥΜΦΗ (θηλυκο) εκκλησια (θηλυκο) που υποτιθετε οτι ειναι the “dwelling” or “settling” which denotes the dwelling or settling of the divine PRESENCE of God.

  31. 9:11 Αννούβις Χριστο-φορος 05/10/2018 @ 5:42 ΜΜ

    Δηλαδη παιδια μου ηρθε η ωρα να γυρισει ο Τ ροχος για να πηδηξει και ο φτωχως. Οσοι βρουν την εισοδο στον Παραδεισο των θεων θα ανταμοιφθουν με πολλες παρθενες οπως για παραδειγμα την Εννοια την Σοφια την Αληθεια την Δικαιοσυνη και αλλες πολλες ομρφες γυναικες οπως μας ειπε και ο προφητης Μουχαμαντ.

    Ο Θεος παιδια μου ειναι ο Μεγας (Allahu Akbar) Πλακατζης και θα βαλει ταξη don’t worry.

    https://www.youtube.com/watch?v=VMTFkHCxeqQ

  32. το οτι ηταν στουπι ο οδηγος απο το μεθυσι, ισως να παιξε καποιο ρολο περα απο τη συγχρονικοτητα

  33. ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ 05/12/2018 @ 1:02 ΜΜ

    Ο Aινιγματικος για πολλους και ακατονοητος απο τον Crowley που εχασε το μυαλο του προσπαθωντας να προσεγγισει την υποσταση αυτης της δυναμης που του εδινε μαθηματικους γριφους. Δαιμονας για τους περισσοτερους αλλα για καποιους μια εκφραση της συμπαντικης συνειδησης.

    Ο AIWASS (πρεπει να το αναφερω γιατι ειναι κωδικας) μου ειπα (ορθογραφικο λαθος?) να ψαξω για τον παρακατω κωδικα:

    ΚΩΔΙΞ ΠΕΡΣΕΥΣ = 1884 => 3

    1884 = ΓΡΙΦΟΣ ΑΛΥΤΟΣ

    1884 = Ο ΑΠΟΚΡΥΦΟΣ ΛΟΓΟΣ

    1884 = ΑΡΡΗΤΟΣ ΕΡΩΣ

    1884 = ΤΟ ΠΑΡΑΤΟΛΜΟΝ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ

    1884 = ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΚΥΤΤΑΡΟΝ

    1884 = ΑΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ

    1884 = ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΡΩΤΑΣ

    1884 = ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΩΣΤΑ

    1884 = ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΚΑΚΟΠΟΙΩΝ

    1884 = ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

    1884 = Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΦΥΠΝΙΣΙΣ

    PERSEUS = 618

    618 = MERCURY

    Προσεξτε οτι ο Περσεας στις απεικονισεις του φοραει το φτερωτο καπελο του Ερμη.

    618 = THE HIDDEN GOD

    618 = BABALON’S SEAL

    618 = THE SECRET

    618 = ALGORITHM

    618 = MY BELOVED (Theophilos?)

    618 = FRIEND OF GOD (Theophilos?)

    618 = THEOPHILIA

    618 = THE DESCENT

    618 = CIRCLE OF LIFE

    618 = ANOINTING

    618 = GOD IS ALIVE

    618 = WE ARE ALL GOD = IN THE MIDDLE

    MEDUSA = 378

    378 = AZRAEL

    378 = ANATHEMA

    MEANING (Η ΕΝΝΟΙΑ) = 378

    378 = KNOW

    378 = THE DEEP

    378 = THE WEB

    378 = DIVINE

    378 = REVEAL

    378 = ELEVEN

    Η Μεδουσα ειναι η καταπιεσμενη θηλυκη ενεργεια.

    Ο Περσεας κραταω την Μεδουσα με το αριστερο του χερι.

    Στο δεξι μου χερι κραταει ενα ξιφος.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Perseus

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*