13:42 - 06/05/2018

Δες αυτο το βιντεο και σκεψου καλα…

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Οταν η φυση και οι νομοι της μπορουν να τα κανουν αυτο στα αψυχα αντικειμενα ποσο ευκολο ειναι να συμβαινει και σε οργανισμους οι οποιοι και αυτοι επηρεαζονται απο δονησεις;

Στο παρακατω βιντεο που ειναι βασισμένο στην κβαντική φυσική θα δεις τις χρωματιστές μπάλες να ενώνονται με την αντήχηση των κρυστάλλων χαλαζία. Κάθε χρώμα έχει διαφορετική απήχηση.

Με τον ίδιο τρόπο θα μπορουσαμε να “μαντρωσουμε” τους ανθρώπους που είναι στην ίδια συχνότητα.

Και για να βοηθησουμε λιγο στην σκεψη σου … τι δονησεις εχουν οι λεξεις που αγαπας;… Ποιοι προσπαθουν με το πολιτικος ορθρο να αλλαξουν τις εννοιες σε λεξεις ; … Γιατι τους ενδιαφερει τοσο πολυ να αλλαξουν οι δονησεις σε εννοιες οπως ειναι η λεξη πατριδα , εθνος , σημαια κοκ…. !

Τι ειναι ενα συνολο λεξεων ; Δεν ειναι μια ιδεα; Δεν ειναι ενας καθορισμενος συντονισμος δονησεων που μπορει να επηρεασει αυτους που εχουν την ιδια συχνοτητα μεσα τους ;

Θελεις να σκεφθεις για ποιο λογο η μαχη της πληροφοριας και κατα επεκταση δονησης και ιδεας ειναι η μεγαλυτερη που εχει υπαρξει μεχρι σημερα και γιατι φιμωνουν κατα επιλογη ..λεξεις και ιδεες αλλα και αυτους που εχουν τον τροπο να της δονησουν σωστα ;

Εχεις κατανοησει αυτον τον αορατο πολεμο που γινεται καθε μερα για σενα …γιατι εσυ εισαι το επαθλο;

Stranger…

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (42)

  1. Η καθαροτητα της φυλης ειναι μια νεοναζιστικη πεποιθηση η οποια μαλιστα στον ιδεολογικο πυρηνα της και με βαση τα δεδομενα δεν μιλαει για καθαροτητα της Ελληνικη φυλης καθως κατι τετοιο ειναι και εκτος λογικης και μακρια απο την πραγματικοτητα και για αυτο αλλωστε ο νεοναζιστικος Ελληνοκεντρισμος απευθυνεται στο χαμηλοτερο επιπεδο γνωσης και αντιληψης.

    Ο Ναζισμος μιλαει για καθαροτητα της λευκης και της παπαΑρειας φυλης κλπ και δηλαδη για θεοσοφικες παπαριες που εκπηγαζουν μεσα απο την παρερμηνια θεωριων που προερχονται απο τριτους καθως ειναι γνωστο οτι οι Ναζι ηταν μαθητες Εβραιων Καμπαλιστων και οτι επειτα πηραν και καταγαμησαν τις θεωριες των Ερμητιστων Ροδοσταυρων της τοτε εποχης και των θεοσοφιστων.

    Το εθνος ειναι μια συνθηκη με την βρωμια της ιστοριας και ενα προιον της Αναγκης και για αυτο αλλωστε η ιστορια που διδασκουν τα εθνη ειναι μια επικαλυμμενη απατη που εκφραζει το συμφερον της εκαστοτε ελιτ. Απο εκει και μετα ασφαλως το εθνος εκφραζει και την κοινη ιστορια των λαων που εχουν καποια κοινα και για αυτο θα μπορουσε να προκυψει ενας επαναπροδιορισμος των εννοιων και καθαρση της βρωμιας του εθνους που παρηγαγε η αρρωστια του εθνικισμου και να βρεθει η χρυση τομη αναμεσα στην δεξια και την αντιδραστικη αριστερα που πραγματευεται την σκια αυτης της πραγματικοτητας και για αυτο γνωριζει καλυτερα ασφαλως τα αρνητικα της απο τους “δεξιους”.

    Αλλωστε ακομα και οι ιδεολογοι κομμουνιστες δεν ηταν καθετα εναντιον της ιδεας του εθνους οπως δεν ειναι για παραδειγμα η Κανελλη που ευκολα θα μπορουσε καποιος να πει οτι ειναι εθνικιστρια οπως και ο Ζουραρης που ηταν και αυτος στο ΚΚΕ.

  2. Το συγκεκριμενο βιντεο ειναι cgi (φτιαγμενο με υπολογιστη), φενεται αλλωστε και απο το τροπο που μερικες μπαλες κινουνται που δεν ειναι καθολου φυσικος

    • επισης αν το δεις σε αργη κινηση μερικες μπαλες αλλαζουν χρωμα ενω ειναι στον αερα

  3. ΑΡΑΧΝΗ143 05/06/2018 @ 3:49 ΜΜ

    αν δεν ανεβει στην ΣΚΑΚΙΕΡΑ να Αθληθει
    ο Καθεις δεν θα καταλαβει ΠΡΑΜΑ
    ειμαστε σε μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΦΥΛΑΚΗ
    και οχι μονο….

  4. glompofasistas 05/06/2018 @ 3:52 ΜΜ

    Καθαρά λόγια.. κανένας δεν μπορεί να πόσο ετήσια κανέναν αν δε θέλει ο ίδιος να ποδογετηθει… κάνουμε τον Αμερικανό τον κινεζο.. τουμπεκι από επιλογή ανάγκης.. κι από το μη χειρονομία βελτιστον.. θα γυρίσει ο καιρός θα γα.. σδει κι ο φτωχός.. η με άλλα λόγια τα πάντα ρει.. το που ρει όμως.. άλονου Θεού ευαγγέλιο… της υπομονής.. βάση των πάντων όλων στην ζωή.. ο κανόνας βάσης της οποίας εξέλιξης της Γιάννης πραγματικότητα.. η δράση φαίνεται αντίδραση η μη δράση το ντεστινι.. γιατί κι αυτό ως δράση λογιζεται… όλοι ξέρουμε ότι στην Ελλάδα βρίσκονται επτά εκατομμύρια όρκο αλλοδαποί κι όλες οι περιφέρειες έχουν ως αντικείμενο την εξυπηρέτηση αυτών.. με επιδόματα κτλ. φανταστείτε να μην υπήρχαν θα επιδοτουμασταν όλοι χωρίς να εργάζομαι τε.. όλα για κάποιο λόγο γίνονται… θυμήθηκε είστε Έλληνες δηλαδή μακεδωνες γιατί η ενωμένη Ελλάς είναι έργο μακεδωνες βασιλιά.. και βυζαντινή οι.. δηλαδή χριστιανοί.. ρωμιοι.. που ωφειλουν την ύπαρξη στα ελληνιστί και μακεδονικά χρόνια… η νέα τάξη είναι ο εχθρός οι γκλομποφασιστες σοσιαλοκουμουνιστες.. στους οποίος όμως δεν πάμε κόντρα στο ρεύμα .. ρεύμα είναι κι αυτοί σκουπίδια της ιστορίας παραμείνετε να περάσουν.. και ψηλά το κεφάλι Βυζάντιο έρχεται και πάλι.. δικέφαλοι αετός η σημαία μας και το ντεστινι του έθνους. εείμαστε η γενιά των αετων που θα αναμορφωσει.. η άλλως αναγέννηση στον μεσαίωνα των νέων αξιών που πέθανε και δεν το συνηδητοποιησε ακόμη…. η αντίδραση όταν πρέπει όπως πρέπει κι όταν πρέπει.. για να φέρει αποτέλεσμα.. είναι σοφός κι οθόνη.. κι έξυπνος. κι αάρα ελληνικό να… κισσιγκερ.. ειδικά για σένα παλιογερε.. πριν ψοφήσει και πας στην κολλαση… Ελλάς Ελλήνων χριστιανών βυζαντινή ρωμιων.. κι όποιον δεν αρέσει ξύδι.. από αυτό που κερασατε από αυτό θα γευτηται.. πνευματικός νόμος. έτσι είναι γραμμένο έτσι και θα γίνει.. εις την πόλιν… Κωνσταντίνου πόλη….. σύντομα…ποιο δεξαμενή και δυνατή…ποις Θεός μέγας ως ο Θεός ημών και των προγόνων του κισσιγκερ.. άλλαξα τα χείλη των ασεβων γκλομποφασιστες.. σοσιαλοκουμουνιστες φιρφιρικων πίσω γλέντων…ισλααμολαγλων..μασωνονεοταξιτων.

  5. Παω στοιχημα οτι οι μαυριδερες σου πετσες και τα νεγροειδη χαρακτηριστικα σου σε εχουν καταστησει ερμαιο της συνειδητοποιησης της κατωτεροτητας σου και των συμπλεγματων που επιφερει αυτη , και σαν νεγροειδης μουλος που εισαι , αντιγραφεις εδω οποια μακακια σε κανει να νοιωθεις Ανθρωπος ισος με εμας. Με εχεις κανει να λιωνω απο τα γελια….
    κακο πηθικακι..

  6. Για παραδειγμα ενας αριστερος που λεει οτι πατριωτισμος ειναι το να αγαπας την πατριδα σου και εθνικισμος το να μισεις τους αλλους δεν απεχει πολυ απο την πραγματικοτητα και απο την δονηση που θα επρεπε να εχει η λεξη πατριδα.

    Με το φορτιζει καποιος την λεξη εθνος με μισος προς τους αλλους οπως για παραδειγμα τους ασιατες τους χριστιανους και σε οσους βασικα δεν ειναι λοβοτομημενοι ειναι προφανες οτι προσδιδει μια βελυρη υποσταση στην συγκεκριμενη λεξη και οταν μαλιστα επιμενει να επιβαλει την ανυποστατη εθνοφυλετιστικη βλακεια που απευθυνεται αποκλειστικα σε ατομα που εχουν υποστει λοβοτομη απο την εθνικιστικη παρακρουση που ανυψωνει την ιδεα του εθνους πανω απο την οποιανδηποτε εννοια και πανω ακομα και απο την εννοια της πατριδας.

    Το εθνος ενος εθνοφυλετιστη νεοναζι δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο μια κουραδα που παρηγαγε η διανοητικοπνευματικη διαστροφη καθως αυτο εκφραζει η δονηση και το νοημα που προσδιδει στην λεξη.

    Δυστηχως και με βαση τα δεδομενα δεν μπορει κανενας σοβαρος ανθρωπος στις μερες μας να ειναι δεξιος και να δηλωνει εθνικιστης μεσα σε ενα πλαισιο μαλιστα που λογω της μαζικης πανουκλας της αρχαιοπληξιας οποιος δηλωνει χριστιανος η ακομα και μη αρχαιοπληκτος γινεται αυτοματα “προδοτης” ενος εθνους που εχει χασει την ιστορικη του συνεχεια μεσα σε τονους απο ψεματα και αντιφασεις που καταληγουν σε ρατσισμο ακομα και αναμεσα στους εθνικιστες.

    Σε καποια φαση το ψεμα του εθνους που εχει φτασει σε αυτο το σημειο παρακρουσης και διαστροφης των εννοιων ειναι αναποφευκτο οτι θα σκασει σαν φουσκα και για αυτο ο κεντροαριστερος επι του προκειμενου αλλα και ισως και ο κεντροδεξιος που μιλανε για πατριδα και ταυτοχρονα μιλανε εναντιον του εθνικισμου ειναι ασφαλως πιο κοντα στο να προσεγγισουν την σωστη δονηση των εννοιων.

    Το προβλημα ασφαλως ειναι οτι οι μετρημενοι ανθρωποι της κεντροαριστερας και της κεντροδεξιας ειτε που θα πανε εκει που τους δειχνει το συστημα στα κομματα που εχουν κανει καταλυψη στον ιδεολογικο χωρο ειτε που θα απεχουν καθως τους περιμενουν τα κορακια και απο εδω και απο εκει για να τους κατασπαραξουν και για αυτο δεν μπορει κανεις να πει οτι ευθυνεται μονο καποιος αορατος παραγοντας και οχι για παραδειγμα η συλλογικη αρρωστια.

  7. Μαλλον σε εμενα απευθυνεται ο νεοναζι που κανει ακριβως αυτο που περιγραφω στο προηγουμενο μηνυμα σε οτι αφορα την βδελυρη υποσταση που εχει αποκτησει η εννοια του εθνους που ειναι κατι για το οποιο ειναι και προφανες οτι δεν ευθυνεται κανενας αορατος παραγοντας και περα δηλαδη απο τον εκφυλισμο των liberals και το caltural marxism που αλλωστε επι της ουσιας στοχευει την χριστιανικη κοινωνια την οποιαν εχουν διαλυσει αδελφοι νεοναζι αρχαιοκαπηλοι απατεωνες.

    Σε οτι αφορα το χρωμα μου δυστηχως ειμαι καταλευκος οπως το χιονι και οταν ημουν στο δημοτικο ημουν σαν το γαλα μεσα στην μυγα και δηλαδη το αναποδο απο αυτο που λενε σε οτι αφορα το χρωμα που για μενα δεν εχει και καμια σημασια εδω που τα λεμε καθως αυτα αφορουν κυριως αρρωστους εγκεφαλους που ειναι και λογικο να εχουν προβλημα και με το μεγεθος της “περηφανιας” τους που τους βαζει σε σκεψεις και σε οτι αφορα την φυλετικη τους “ανωτεροτητα”.

    Καθως πως ειναι δυνατον ο μαυρος που ειναι κατωτερος οχι μονο να εχει τριπλασια την “περηφανια” του αλλα να ηταν και δασκαλος των αρχαιων φιλοσοφων ετσι οπως μας λενε τα αρχαια κειμενα που ειναι και προφανες οτι τα εχουν αλλαξει οι κακοι χριστιανοι που φταινε για ολα και ακομα και αν τελειωσει το κωλοχαρτο στους φυλετικα “ανωτερους” αρχαιοκαπηλους αλλα και οι μαυροι που αλλωστε ειχαν μια περιοπτη θεση στην δυτικη κοινωνια μεχρι και τις μερες μας και για αυτο ειναι και τοσο δυσκολο για τον Σορος να χρηματοδηοτησει ολον αυτον το πανικο γιατι βασικα οι μαυροι ηταν προνομιουχοι και μπορουσαν να αλλαζουν ακομα και τα αρχαια Ελληνικα κειμενα προς οφελος τους.

    • Ναζι ξεναζι…. πανε πες τα αλλου που πιανουν , δεν θα αλλαξεις την βιολογια με μπλα μπλα για ορνιθες
      Η βιολογια , ρε παπαρα , λεει οτι οι διαφορες μεταξυ των φυλων δεν περιοριζεται στο χρωμα και στα χαρακτηριστικα , αλλα πανε βαθυτερα , δεν παραγουν ολες οι φυλες τις ιδιες πρωτεινες στο αιμα , ακους παπαρα ; οι πρωτεινες αυτες καθοριζουν την ΠΟΙΟΤΗΤΑ των συναισθηματων μας ….
      Τι θα πεις τωρα σαχλαμαρα; οτι η βιολογια ειναι νεοναζι ..;

  8. Βασικα ενας απο τους λογους που ξεκινησα να σκεφτομαι για τα περι της εγκυροτητας της εθνοφυλετικης προπαγανδας ειναι το χρωμα μου καθως εδω που μενω οι περισσοτεροι ειναι μαυριδεροι που μοιαζουν περισσοτερο με τους Λιβανεζους και τους Αιγυπτιους και καθως αλλωστε συμφωνα με αυτα που γνωριζουμε οι original κατοικοι της Κυπρου ηταν Φοινικες.

    Εδω λοιπον που οι περισσοτεροι ειναι Ελληναρες εθνικιστες οπως και το 99% της οικογενειας μου ειναι μαυριδεροι και εγω ασπρος σαν το χιονι.

    Αμα σκεφτεις βασικα το γεγονος οτι ο Μογγολος Σωρρας ειναι φυλετικα ανωτερος υπερελληναρας οπως και ο Καιαδας που μοιαζε με απογονο του Τσεγκινς Χανκαι ο Σφακιανακης με τα σκιστα ματια και την ανατολικη νοοτροπια και μεσα σε αυτα τα πλαισια εσυ οταν εισουν μικρος εμοιαζες με αγαλμα του Απολλωνα (μια γιαγια μαλιστα στην Ελλαδα με ελεγε Φοιβο για αγνωστο λογο) τοτε μην σκεφτεσαι γιατι δεν νομιζω να εισαι σε θεση να αντεξεις το γεγονος οτι ολα οσα γνωριζες και ολα οσα σου ειπαν τα αφεντικα σου ειναι μαλακιες που ειναι και λογικο να μην μπορουν να σε οδηγησουν πουθενα αλλου περα απο το φορτιζεις αρνητικα τις εννοιες.

  9. Το θεμα λοιπον ειναι το με τι ενεργεια φορτιζετε η λεξη εθνος και απο ΠΟΙΟΥΣ.
    Εκφραζει καποια αξια η εννοια του εθνους η ειναι απλα μια συνθηκη με την βρωμια της ιστοριας? Εχει καποια αξια το αιμα που εχυσαν καποιοι με σημαια τους τον σταυρο η δεν εχει καμια αξια λογω της καταγωγης του Ιησου?

    Η αξια του σημερινου νεου Ελληνικου εθνους ειναι απροδιοριστα η αρχαια Ελλαδα η υπαρχει κατι στο σημερα και εκφραζει στο σημερα καποια αξια?

    Αν τελικα η μοναδικη αξια του νεου Ελληνικου εθνους ειναι η αρχαια Ελλαδα και βασικα μας προεκυψε ενα λαθος 2000 χρονων τοτε τι απομενει και ποια ειναι η ιστορικη συνεχεια και ποια ειναι αξια που εκφραζει η εννοια του εθνους περα απο την ανυποσταστη νεοναζιστικη εθνοφυλετικη παρακρουση με επικεντρο της αρχαιοκαπηλια ενος αγνωστου εδω και 2000 χρονια σε εμας πολιτισμου που προσπαθουμε να τον προσαρμοσουμε στα μετρα μας για να αποκτησουμε στο σημερα καποια αξια, καθως ειναι και προφανες οτι πλεον δεν υπαρχει καμια αξια και η ψυχη του εθνους εχει υποστει σοβαρη βλαβη και η Εννοια ως οντοτητα πλεον εχει χαθει μεσα στα πλαισια της εθνοφυλετικης αρρωστιας.

    Πανω σε ποιον αξονα βασιστηκε το νεοελληνικο εθνος?

    Αφηστε τα ψεματα και την αρρωστια που εσπειρε ο νεοναζισμος καθως η Εννοια θα σας ξερασει και μαζι και το εθνος ΣΑΣ ετσι οπως εσεις εχετε φορτισει τις εννοιες.

    Το νεοελληνικο εθνος βασιστηκε πανω στον εθνοφυλετισμο?

    Οχι ασφαλως καθως αλλωστε η αναγεννηση του Ελληνισμου ηταν μια ιδεα των ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ που εφεραν τον διαφωτισμο και που αντιταχθηκαν στα τοτε κατεστημενα.

    Οπως ελεγε και ο Βενιζελος δεν υπαρχει κανενα αλανθαστο κριτηριο περα απο την εσκεμμενη θεληση του ατομου να συμμετεχει σε μια εθνικη οικογενεια και δηλαδη ουτε η φυλη ουτε η θρησκεια και ουτε ακομα και η γλωσσα.

    Γιατι λοιπον καποιος που δεν εχει υποστει λοβοτομη να θελει να συμμετεχει στο ιδιο εθνος με τους Ναζι? Γιατι βασικα οι Ναζι ειναι προγονοι μας και δεν ειναι οι προγονοι μας αυτοι που τους πολεμησαν?

    Ως απαντηση λοιπον και στους αρχαιοναζι και σε ολους τους ναζι εγω λεω οτι βασικα το εθνος τους δεν υπαρχει και δεν μπορουν αυτοι να ορισουν την εθνικοτητα του ατομου καθως δεν υπαρχουν και δεν υπηρξαν ποτε σε κανενα σημειο του χρονου και για αυτο και δεν προκειται να υπαρξουν στο μελλον.

    Οποιος λοιπον προσπαθει να ορισει τους “πραγματικους” Ελληνες με βαση το θρησκευμα και την ιδεολογια να παει να βαρεσει το κεφαλι του πανω στον τοιχο να δει οτι δεν εχει τιποτα μεσα.

  10. Ευλογητος 05/07/2018 @ 12:11 ΠΜ

    Όταν αρχίζει ο 9:11 να γράφει, δεν σταματά πουθενά

    • Δεν γραφει ….Αντιγραφει. copy paste
      οι νεγροειδεις εχουν δεικτη νοημοσυνης αρκετη μονο για να αντιγραφουν…..

  11. ΑΝΤΙ ΑΝΤΙΦΑ 05/07/2018 @ 1:30 ΠΜ

    9:11 ΤΡΑΒΑ ΚΑΝΕ ΚΑΜΙΑ <> ΚΑΙ ΦΕΡΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ!!!

  12. Ασφαλως το “γονιδιο” του Νεοναζι ηρθε να επιβεβαιωσει αυτα που λεω με μια ρατσιστικη επιθεση στους μαυρους.

    Ηρθε να επιβεβαιωσει οτι πλεον η εννοια του εθνους περιεχει κατι το πολυ βλαβερο κατι το σιχαμενο και αρρωστημενο και δαιμονικο καθως αλλωστε ειναι γνωστο οτι οι Ναζι επικαλουνταν δαιμονες με στοχο τους να βλαψουν κυριως τους χριστιανους τους οποιους μαλιστα σημερα εχουν το θρασος να προσπαθουν να μαντρωσουν μεσα στην δαιμονικη τους βρωμια την οποιαν αποκαλουν εθνος και οχι για παραδειγμα βοθρο.

    Ασφαλως θα μπορουσε καποιος να θεωρησει οτι το “γονιδιο” του Νεοναζι ειναι η μεγαλυτερη βιολογικη βρωμια και οτι θα πρεπει να εξολοθρευτει με την μεθοδο της ευγονικης καθως αλλωστε ειναι ξεκαθαρο οτι αυτη η ψυχοπνευματικη ασθενεια πηγαζει στο συμπλεγμα του μικροτσουτσουνου και για αυτο εχει αυτο το issue με τους μαυρους που το εχουν τριπλασιο απο ενα φυσιολογικο μεγεθος και αρα η διαφορα του μεγεθους σε αυτη την περιπτωση οπου μιλαμε για μεγεθος μικροτερο απο γαριδακι ειναι τεραστια.

    Εχουμε λοιπον τα εξης δεδομενα σε οτι αφορα την δαιμονικη καταρα του νεοναζισμου:

    1) Ο Δαιδαλος ειναι Ιουδαιος γιατι ειναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ με λογικο μεσα στο κεφαλι του και οχι δαιμονικα σκατα και γιατι ειπε την αληθεια για την δαιμονικη βρωμια και καταρα που εσπειραν οι Ναζι με προσχημα ταχα μου το εθνος και την πατριδα που ειναι μονο δικη τους γιαι αυτο λεει η “λογικη” του πατριδοκαπηλου. Θυμηθηκα τωρα τον Θεοδορακη που ελεγε αυτο το χωμα ειναι δικο τους και δικο μας κλπ κλπ αν και εγω διαφωνω γιατι ΤΙΠΟΤΑ δεν ειναι δικο τους και ουτε καν η ψυχη τους που την εχουν ξεπουλησει στον Διαολο με προσχημα την βρωμια του εθνους.

    2) Το προβλημα ειναι καποιος που λεει την αληθεια για την δαιμονικη καταρα και βρωμια που εσπειραν οι Ναζι και οχι για παραδειγμα οι Ναζι που δηλωνουν Σατανιστες και ταυτοχρονα ψηφοφοροι της Χ.Α και που τελικα εκλεισαν το μπλογκ που παρεθεσα οταν δεχθηκα επιθεση για την μανα και τον πατερα μου μαλιστα γιατι δεν ειμαι ενας νεοναζι και γιατι δεν υποτασσομαι στον βοθρο που καποιοι αποκαλουν εθνος και μετα εχουν και την απαιτηση καποιος να αναγνωρισει αυτο που δεν υπαρχει και δηλαδη τις αξιες και καλα του εθνους τους το οποιο εχει ξεπουλησει και τον κωλο του στον Διαολο με επιφανειακα προσχηματα που απευθυνονται στον πατο της πανανθρωπινης διανοησης.

    3) Οι Ναζι ειαι φυλετικα “ανωτεροι” απο ολους και φυσικα και απο τους χριστιανους τους οποιους προσπαθουν απλα να πηδηξουν με το μικροτσουτσουνακι τους και να τους μετατρεψουν και αυτους σε ζωντανους νεκρους και δηλαδη σε ζομπι.

    4) Ειναι λεει “Ελληνοπρεπεις” που ειναι μια ακομα λεξη στην οποια προσδιδουν ενα βδελυρο νοημα οι πεθαμενοι που καταληγει στο λογικο συμπερασμα οτι ο “Ελληνοπρεπης” ειναι ο ορισμος του μαλακα καθως καμια αλλη ενεργεια δεν μπορει να χωρεσει μεσα στην πραγματικοτητα της μαλακιας.

    5) Το προβλημα ειναι οι χριστιανοι και οχι ολοι αυτοι οι δαιμονισμενοι δαιμονολατρες ειδωλολατρες αρχαιοκαπηλοι που ψαχνουν για πολεμο και για εκδικηση ταχα μου απο τους προγονους τους γιατι δεν ηταν “πραγματικοι” και “ανωτεροι” Ελληναρες οπως οι νεοναζιστικες πορδες. Ο αλλος του Hellenic Religion ελεγε οτι θα συμμαχησει ακομα και με Μουσουλμανους για να παρει εκδικηση απο τους Ναζωραιους και το προβλημα ηταν αυτος που μιλησε εναντιον αυτης της δαιμονικης παρακρουσης την αρχαιοκαταρας και οχι αυτοι που ψαχνουν για πολεμο για να ταισουν την δαιμονικη τους αρρωστια που εχει φτασει τα πραγματα σε ενα οριακο σημειο.

    6) Το προβλημα ασφαλως ημουν εγω και οχι ο ΟΕΑ που σας εχει καψει τους εγκεφαλους γιατι και αυτος δηλωνει Ελληναρας και γενικα οποιος δηλωνει Ελληναρας και ανεξαρτητα ακομα και αν ειναι σχιζοφρενης ειναι μεσα στα ορια της αρρωστιας που εχει οριοθετησει η βρωμια της εθνικιστικης παρακρουσης.

    7) Το προβλημα ασφλαως ηταν ο Γρηγορης Αυξεντιου που τα πηρε στον κρανιο με αυτους που εβαλαν βομβα στο αγαλμα του Παλαιολογου και οχι οι ΑΡΧΑΙΟΠΛΗΚΤΟΙ και οι ΑΡΧΑΙΟΚΑΠΗΛΟΙ και οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ οι ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ οι ΔΑΙΜΟΝΟΛΑΤΡΕΣ που εχουν βρωμισει το συμπαν ολακερο με την εθνοφυλετικη/νεοναζιστικη τους παρακρουσ.

    Συνεχιστε λοιπον να φορτιζετε την εννοια του εθνους με την δαιμονικη βρωμια του νεοναζισμου και εγω θα σας πω τι υπαρχει.

    Αυτο που υπαρχει ειναι το εξης:

    O Χριστος στον σταυρο.

    Ο Θεος στον σταυρο ανεξαρτητα απο το ονομα του.

    Ο Αλεξανδρος στον σταυρο απο τους νεοναζι απατεωνες που προσπαθουν να καπηλευτουν τον Ελληνισμο Του οι αποογνοι αυτων που δολοφονησαν και τον ιδιο και της Ασιατισα γυναικα του και τον Aσιατη γιο του (9:11).

    Εδω: https://katohika.gr/ellada/mplegmenes-alysides/

    Ολοι οι “ασιατες” φιλοσοφοι στο σταυρο οπως για παραδειγμα ο Πλατωνας που ηταν ξενοφερτοι στην “γνησια” και “ανωτερη” Ελληνικη παραδοση που ομως προερχεται απο την Ασια.

    Ο Αυξεντιου στον σταυρο γιατι ηταν “ασιατης” χριστιανος απο την Κυπρο και οχι αρχαιοκαπηλος απατεωνας.

    Η ψυχη του νεου Ελληνικου εθνους στον σταυρο γιατι δεν ειναι “γνησιο” Ελληνικο και δεν λατρευει τον Ασιατη και παιδοφιλο στην Ελληνικη του εκδοση Δια στο Pergamon Altar οπως ο liberal Ομπαμιας.

    Ο νεοελληνας στον σταυρο γιατι δεν ακολουθει τα “γνησια” Ελληνικα ηθη οπως για παραδειγμα τον ΘΕΣΜΟ της παιδοφιλιας.

    Τι υπαρχει λοιπον περα απο νεοναζιστικα ΣΚΑΤΑ?

    Νομιζετε οτι τα ΣΚΑΤΑ μπορουν να ειναι κατι αλλο απο αυτο που ειναι οταν μαλιστα οι εννοιες φορτιζονται με την βια απο τα ιδια ατομα που εχουν εκφυλισει τα παντα?

  13. Η βιολογια λεει οτι οι μαυροι το εχουν τριπλασιο και οπως εχω εξηγησει η μοναδικη λυση που υπαρχει για τα νεοναζιστικα βιολογικα μικροβια που πασχουν απο το συνδρομο της μικροτσουτσουνιασης ειναι η ευγονικη.

  14. Και μουσικουλα απο εναν συνειδητοποιημενο σκλαβο που δεν ειανασφαλως ΤΟΣΟ ηλιθιος να ψανει την “ελευθερια” του μεσα απο την σκλαβια των αλλων με το προσχημα της βρωμιας του εθνους που φτανει μεχρι και τον πρωκτο του Σατανα στο Pergamon Altar.

    Σχετικα με το πτωμα του πουστη στο Pergamon Altar εδω:

    Μπλεγμένες αλυσίδες…

  15. Τα τελευταια χρονια εχω συγκινηθει τοσο πολυ με τα “ανωτερα” συναισθηματα των ναζι που πλημμυρισαν τον πλανητη στο αιμα για να ταισουν την αρρωστια διεστραμμενων εγκεφαλων που το σκεφτομαι πραγματικα αντι να μην ψηφιζω καθολου στις επομενες εκλογες να ψηφισω για πρωτη φορα στην ζωη μου τους κομμουνιστες που και αυτοι αλλωστε πλημμυρισαν τον κοσμο στο αιμα και η μια αρρωστια ειναι αλληλενδετη με την αλλη για να μην σας πω βασικα οτι και τα δυο αυτα παναθρωπινα εκτρωματα προερχονται απο την ιδια ιδεολογικη πηγη που φτανει και μεχρι τους Bavarian Illuminati.

    https://www.youtube.com/watch?v=oaaqSYRHocg

  16. Να μιλησω λοιπον λιγο και για την αρχαια Ελλαδα. Στην αρχαια Ελλαδα υπηρχε ενα ιδεολογικο χαος και μια κατασταση παρομοια με την σημερινη η οποια προκαλουσε συγκρουσεις και εμφυλιους πολεμους και οχι καποια συγκεκριμενη “κοσμοθεαση” ετσι οπως προσπαθουν να σας πεισουν οι αδαεις απατεωνες που μοναδικο τους στοχο εχουν να σας κανουν πλυση εγκεφαλου φορτιζοντας με τον κομπλεξισμο τους την λεξη “γνησιο” και “πραγματικο” για να ταισουν την ματαιοδοξια του σκλαβου που ονειρευεται να σκλαβωσει τους αλλους μεσα στα πλαισια της επιδιωκόμενης “αναγεννησης” του ελιτισμου των αρχαιων ελιτιστων (και μαλιστα παιδοφιλων οπως οι σημερινοι ελιτιστες για να μην ξεχναμε) για να “ελευθερωθει” και καλα μεσα απο την ενδυναμωση του πυρηνα του προβληματος που παρηγαγε τον ελιτισμο που μας καθιστα στο σημερα σκλαβους και επι της ουσιας απογονους των δουλων που ειναι και προφανες οτι συμφωνα με το σημερινο status quo περισσοτερα κοινα εχουμε με τους σκλαβους της Αμερικης ανεξαρτητα με το χρωμα τους παρα με τους ελιτιστες της αρχαιοτητας.

    Θυμηθειτε τι βλακειες ελεγε ο Ψωρρας και πως του χειροκροτουσαν απο κατω τα ζομπι που επι της ουσιας θυμιζαν και θυμιζουν τις ταινιες με τους walking dead. Μεσα σε ολες αυτες τις απιστευετες μαλακιες και ηλιθιοτητες που ελεγε επι της ουσιας και στο ΠΥΡΗΝΑ αυτα που ελεγε εξεφραζαν την χειροτερη μορφη ελιτισμου, ρατσισμου και νεοναζισμου καθως για παραδειγμα ελεγε οτι οι Ελληνες επειδη ειναι “ανωτεροι” και δημιουργοι (προφανως της μαλακιας καθως οι δημιουργοι του Ελληνικου πολιτισμου ηταν οι μυημενοι στην ανατολη και για αυτο σε καμια περιπτωση δεν θα μπορουσαν να ειναι μαλακες του ειδους) δεν πρεπει να δουλευουν κα απλα βασικα θα πρεπει να καθονται να μαλακιζονται ολη μερα και να σκεφονται μαλακιες και ηλιθιοτητες οπως ο Σωρρας και να δουλευουν για αυτους οι σκλαβοι. ΑΥΤΑ ΕΛΕΓΕ και οποιος βασικα διαφωνουσε με αυτη την αρρωστια ηταν “ανεθλληνας” και δεχοταν απειλες για την ζωη του κλπ και με αυτο το τροπο η λεξη ανθελληνας που απευθυνεται στον αντι-Σωρρα φορτιστηκε ως ενας ΥΨΙΣΤΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΤΙΜΗΣ. Δηλαδη μιλαμε οτι καποιος για να θεωρειται ανθρωπος και ανωτερος απο τον πιθηκο θα πρεπει μεσα σε αυτα τα πλαισια να ειναι ο ΥΨΙΣΤΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ!

    Μιλαμε για την πληρη ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ των εννοιων και την ΥΠΕΡΤΑΤΗ ψυχονοητικη παθηση.

    Ειναι φυσικο και επομενο λοιπον ολη αυτη η ιστορια με τον νεοναζισμο να παραγει μια διανοτικοπνευματικη διαστροφη καθως αλλωστε ο πυρηνας αυτης της πανανθρωπινης αρρωστιας βασιζετε στην διαστροφη που εκφραζετε και μεσα απο την σεξουαλικοτητα ακομα και των παιδοφιλων “θεων” της αρχαιοτητας οπως για παραδειγμα ο Απολλωνας που ειχε ενα χαρεμι απο εραστες.

    Αλλος λοιπον ειναι ο “Απολλωνας” αυτης της αρρωστια που ειναι και προφανες οτι ειναι ενας ΔΑΙΜΟΝΑΣ που απλα ψαχνει για ΑΙΜΑ και αλλος ειναι ο Απολλωνας του “Ασιατη” Πλατωνα και των Νεοπλατωνιστων που προσπαθουσαν να προσεγγισουν την υποσταση των θεων μεσα απο την μελετη ολων των παραδοσεων. Ειναι προφανες οτι αλλος ειναι και ο Μεφιτης Απολλωνας των Ορφικων που συμφωνα με τα κειμενα τους οχι μονο ηρθε απο την Αιγυπτο και την πολη Μεμφις της Αιγυπτου αλλα ειναι και ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ και οχι καποιος εθνικιστης παπαρας που υπαρχει μονο για ενα εθνος και μια φυλη. Οι Ορφικοι μας μιλουσαν για μια ΚΟΣΜΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ και οχι για το ΕΙΔΩΛΟ που προεκυψε απο τους εθνικους.

  17. Η Πραγματικοτητα λοιπον ειναι οτι ο Χριστος και ο Μεγιστος Ασιατης Θεουργος ο Τρισμεγιστος Αποστολος Παυλαρας πριονισαν το μικροτσουτσουνακι του ΔΑΙΜΟΝΑ Αντι-Απολλωνα Αντι-Χριστου των ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΩΝ και τον εστειλαν να παει να πηδιεται στο Pergamon Altar μαζι με τον πατερα του τον Αντι-Δια Σατανα.

    Τοτε οι Ουρανοι αγαλιασαν και οι Αγγελοι εψελναν ΑΛΛΗΛΟΥΙΑΧ!

    Δοξα και τιμη στον εκδικητη των Ουρανων!

    Δοξα και τιμη στον ΥΑΗ!

    Δοξα και τιμη στον ΙΑΩ!

    Δοξα και τιμη στον ΑΠΟΛΛΩΝΑ!

    ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΣΦΑΓΕΑ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥ ΠΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΗΡΙΟΥ!

    ΕΛΕΛΕΥ!

    https://www.linkedin.com/pulse/%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BB%CE%BF%CF%8D%CF%8A%CE%B1-%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%B3%CE%BF%CE%AF-tasoula-kalantzi

    Ειναι προφανες και με βαση τα δεδομενα της ιστοριας οτι οι ειδωλολατρες ΧΕΣΤΗΚΑΝ με αυτο που ΕΙΔΑΝ με το ενα τους ματι και για αυτο τα πραγματα εξελιχθηκαν ετσι οπως εξελιχθηκαν και για αυτο επικρατησε ο Τ ΡΟΜΟΣ και οχι γιατι δεν υπηρχε λογος να ΧΕΣΤΟΥΝ καθως ειναι και προφανες για οσους εχουντην στοιχειωδη λογικη μεσα απο τον καθρεφτη 11 του ΣΗΜΕΡΑ και δηλαδη τον Σωρρα οτι αν και εφοσον υπαρχει θεια προνοια (και συνεπως ο Επικουρος ηταν απλα ενας ΑΥΝΑΝΙΣΤΗΣ) το ΜΟΝΑΔΙΚΟ πραγμα που θα μπορουσε να περιμενει τον Σωρρα και τους ομοιους του ειναι ο Τ ΡΟΜΟΣ της ΑΝΤΑΚΛΑΣΗΣ τους. 11

    Μην νομιζετε οτι κανω πλακα στους νεοναζι αρχαιοκαπηλους που ειναι απογονοι των δολοφονων του ΑΠΟΛΛΩΝΑ Αλεξανδρου που ηταν μυημενος στα Πελασγικα Καβειρια μυστηρια. 9:11

    Αληθεια σας λεω: ΕΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ!

    ΕΛΕΛΕΥ!

    ΑΛΛΗΛΟΥΙΑΧ!

  18. Η Πραγματικοτητα λοιπον ειναι οτι ο Χριστος και ο Μεγιστος Ασιατης Θεουργος ο Τρισμεγιστος Αποστολος Παυλαρας πριονισαν το μικροτσουτσουνακι του ΔΑΙΜΟΝΑ Αντι-Απολλωνα Αντι-Χριστου των ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΩΝ και τον εστειλαν να παει να πηδιεται στο Pergamon Altar μαζι με τον πατερα του τον Αντι-Δια Σατανα.

    Τοτε οι Ουρανοι αγαλιασαν και οι Αγγελοι εψελναν ΑΛΛΗΛΟΥΙΑΧ!

    Δοξα και τιμη στον εκδικητη των Ουρανων!

    Δοξα και τιμη στον ΥΑΗ!

    Δοξα και τιμη στον ΙΑΩ!

    Δοξα και τιμη στον ΑΠΟΛΛΩΝΑ!

    ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΣΦΑΓΕΑ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥ ΠΟΥ ΕΚΟΨΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΗΡΙΟΥ!

    ΕΛΕΛΕΥ!

    https://bit.ly/2K1EJSa

    Ειναι προφανες και με βαση τα δεδομενα της ιστοριας οτι οι ειδωλολατρες ΧΕΣΤΗΚΑΝ με αυτο που ΕΙΔΑΝ με το ενα τους ματι και για αυτο τα πραγματα εξελιχθηκαν ετσι οπως εξελιχθηκαν και για αυτο επικρατησε ο Τ ΡΟΜΟΣ και οχι γιατι δεν υπηρχε λογος να ΧΕΣΤΟΥΝ καθως ειναι και προφανες για οσους εχουντην στοιχειωδη λογικη μεσα απο τον καθρεφτη 11 του ΣΗΜΕΡΑ και δηλαδη τον Σωρρα οτι αν και εφοσον υπαρχει θεια προνοια (και συνεπως ο Επικουρος ηταν απλα ενας ΑΥΝΑΝΙΣΤΗΣ) το ΜΟΝΑΔΙΚΟ πραγμα που θα μπορουσε να περιμενει τον Σωρρα και τους ομοιους του ειναι ο Τ ΡΟΜΟΣ της ΑΝΤΑΚΛΑΣΗΣ τους. 11

    Μην νομιζετε οτι κανω πλακα στους νεοναζι αρχαιοκαπηλους που ειναι απογονοι των δολοφονων του ΑΠΟΛΛΩΝΑ Αλεξανδρου που ηταν μυημενος στα Πελασγικα Καβειρια μυστηρια. 9:11

    Αληθεια σας λεω: ΕΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ!

    ΕΛΕΛΕΥ!

    ΑΛΛΗΛΟΥΙΑΧ!

  19. Αλλωστε δεν μπορει ΚΑΝΕΝΑΣ δολοφονος απατεωνας νεοναζι πλεον να ακουει το ακολουθο τραγουδι χωρις να νιωθει μια “ενοχληση” στον πισινο του για ευνοητους πλεον λογους που ακομα και ενας νεοναζι και ολοι φιλοι του μπορουν να κατανοησουν και δηλαδη ακομα και ο ΠΑΤΟΣ που παριστανει τον “ανωτερο” και το ολο θεμα δεν ειναι αμα θα κοπει το κεφαλι του νεοναζι με την Διστομη Μαχαιρα αλλα το ΠΟΤΕ θα του ριξει την χατζαρια ο Αγιος Γεωργιος.

    Μην ξεχαντε επισης οτι εκτος απο τον “γυφτο” τον ασιατη χριστιανο απο την Κυπρο τον Αλκινοο Ιωαννιδη επιθεση απο τους νεοναχι δεχθηκε και ο Αρτεμης γιατι δηλωνει Χριστιανος και φοραει ΣΤΑΥΡΟ και δεν ειναι ενας “πεφωτισμενος” αρχαοκαπηλος και για αυτο δεν χωραει στο βρωμικο και τρισαθλιο εθνος ΤΟΥΣ και το ερωτημα ειναι βασικα αμα χωρανε ΑΥΤΟΙ μεσα στον Ελληνισμο Του Αλεξανδρου και ΧΕΣΤΗΚΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ για τον Ελληνισμο ΤΟΥΣ. 11

  20. ανωνυμος 05/07/2018 @ 12:26 ΜΜ

    όλα τα φαινόμενα της φύσης είναι αξιοθαύμαστα. Μια βροχή , μια αστραπή , μια βροντή , ένας κεραυνός , ένας ηλιόλουστος ήλιος , μια χιονισμένη μέρα , μια αγριεμένη μέρα με τον αέρα να ταξιδεύει …
    είναι στοιχεία που ενώ δεν μπορούν να μιλήσουν , μπορούν να εκφραστούν με την ανάλογη διάθεση.
    είναι σαν κάνουν μια μικρή συμπαράσταση , ένα γεγονός να ξεπεράσουν . Ή να δικαιολογήσουν ένα σχόλιο που έγινε χωρίς να το μπορέσουΝ να το διαβάσουΝ
    αλλά αναρρωτιέσαι γιατί αυτός ο καιρός ; Κανείς δεν είναι ευχαριστημένος με αυτά που έχει . Από εκεί ξεκίνησε η αναφορά .
    Στο φαινόμενο της πεταλούδας γραμμένο εκεί είναι . Κάποιος σε σπρώχνει για να το διαβάσεις.
    και εκεί πετιέται ένα ένα από την δισκοθήκη … που αντιστοιχεί στο ανάλογο κανάλι. Πότε όμως υπάρχει αρμονία του ανάλογου καναλιού ,, όταν μπορείς ακόμα και αυτά που σε αμφισβητούν ή ακόμα περιμένουν περισσότερα από σένα .. να μπορείς να τα ξεπερνάς.
    έτσι και αλλιώς ένας αδύνατος άνθρωπος φαίνεται αδύνατος σωστά ; Το περιτύλιγμα πάντα σε μπερδεύει. Το εσωτερικό όμως είναι αδιάβαστο και ακατέργαστο.
    ακολουθούμε πάντα ένα διαφορετικό δρόμο ,, που πάντα μας φέρνει σε αίσια αποτελέσματα. Άρα εμπιστοσύνη στον ευατό μας. Από κει πρέπει να ξεκινάς για να έχεις αποτέλεσματα.
    έτσι και αλλιώς υπάρχουν πολλά μονοπάτια ,, ποια θα ορίσεις να περπατήσεις ; Αυτά που επιλέγει η καρδιά σου..
    ΗΡΏ

  21. Εγω ποτε δεν εγω αντιγραψει κανενα απογονο του ελιτστη παιδοφιλου και για αυτο γραφω δεν αντιγραφω. Αλλοι ειναι αυτοι που εκαναν συνεχομενα copy paste για να επιβαλουν την αρρωστια του νεοναζισμου που εχει εκφυλισει τα παντα και αυτο το θεμα το εχουμε εξαντλησει οπως και την αθιλιοτητα του υπανθρωπου νεοναζι του δολοφονου εγκληματια που ειναι ο πατος σε ολα τα επιπεδα που παριστανει τον “ανωτερο” με copy paste αυτο που δεν θαπορεσει ΠΟΤΕ να φτασει και εχειρποσεγγισει το τερμα της γελοιοτητας.

  22. ανωνυμος 05/07/2018 @ 2:21 ΜΜ

    Μάλλον 9:11 ¨4έχεις βγάλει σπυριά !

  23. ανωνυμος 05/07/2018 @ 2:26 ΜΜ

    .. συνέχεια του ανώνυμου ., από το κακό σου η μετάφραση ήρθε λίγα δευτερόλεπτα αργότερα.

    ΗΡΩ

  24. Οπως ΠΑΝΤΑ τα “επιχειρηματα” ενος λοβοτομημενου ναζι ειναι γεματα με την ουσια του και δηλαδη με την μαλακια και δεν ειναι καθολου τυχαιο αλλωστε που Αγιοι μιλαγαν για αλαζονες μαλακες που πασχουν απο την ασθενεια της μαλακιας και ειναι ξεκαθαρο αλλωστε οτι μιλαμε για ειδωλολατρες που εχουν εκφυλισει καθε εννοια μεσα απο την προσπαθεια τους να βιασουν με το μικροτσουτσουνακι τους την Εννοια που δεν τους καθετε με τιποτα στην συγωκεκριμενη περιπτωση οπου βρισκεται μπροστα τους ως οντοτητα.

    Μιλαμε ασφαλως για τους μεγαλυτερους βιαστες της ενεργειας της Σοφιας και της Εννοιας μεσα στους αιωνες και για αυτο αλλωστε και με βαση μαλιστα το γεγονος οτι αυτα τα υπανθρωπινα μιασματα μισουν ολους τους υπολοιπους ολοι οι υπολοιποι θα πρεπει να συναντηθουν σε αυτην την πραγματικοτητα και να στειλουν ολα τα νεοναζιστικα σκουπιδια στον πατερα τους τον Διαολο που εβγαλε σπυρια.

  25. Μια απο τις πλεον αρρωστημενες καταστασεις στην ανθρωπινη ιστορια ειναι που αυτα τα καθαρματα αυτοι οι βρωμικοι εγκληματιες δολοφονοι απατεωνες μιλανε και για καποιον Χριστο ο οποιο πρεπει σωνει και καλα να προερχεται απο την “ανωτερη” φυλη τους (και δηλαδη τους αψυχους δουλους) και επι της ουσιας προσπαθουν να καταργησουν τον Ιησου για να σπειρουν την αρρωστια τους μεσα σε ενα γλειωδες ειδωλολατρικο πλαισιο το οποιο ειναι και ξεκαθαρο οτι προερχεται απο διεστραμμενους εγκεφαλους που σχετιζονται με τις αρρωστημενες αντιληψεις του Χιτλερ που αλλωστε ηταν θαυμαστης του Τσεγκινς Χαν και ετσι εξηγειτε και το θεμα της καταγωγης του Καιαδα του Σωρρα και του Σφακιανακη και του Σατανιστη Μιχαλολιακου που μιλαγε για το μαυρο φως του “Εωσφορου” (δηλαδη τα ΣΚΑΤΑ του συμπαντος που εχουν μεσα στο κεφαλι τους ολοι οι ναζι) και προσπαθει να πλανησει τους χριστιανους με το προσχημα του βοθρου το οποιο αποκαλει εθνος.

    Ασφαλως αυτοι που δηλωνουν χριστιανοι (εγω οχι) και ακολουθουν αυτην την δαιμονικη αρρωστια που απευθυνεται σε βιολογικα αποβλητα τα θελει ο κ.. τους καθως ακομα και ο πλεον ηλιθιος μαλακας σε ολοκληρο τον πλανητη μπορει να καταλαβει οτι ενας ναζι δεν θα μπορουσε ποτε να αποδεχθει τον Ιησου λογω της ασιατικης καταγωγης του.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Religious_views_of_Adolf_Hitler

    Εδω περα βασικα να βαλω και ενα τραγουδακι ενος κατωτερου ασιατη χριστιανου και αριστερου μαλιστα απο την Κρητη:

  26. Α ειναι η Ηρω που δεν ξερει τι λεει και ειναι προφανες οτι δεν μπορει καν να καταλαβει τι λεει και για ποιο λογο καθως ο Λογος εχει αρχισει να ξερναει καθως ο βιασμος της γυναικας τους της Εννοιας εχει προσεγγισει το απολυτο αισχος και μιλαμε πλεον για το μεγαλυτερο εγκλημα στην ιστορια της ανθρωποτητας.

  27. Οι Ναζι λοιπον ειναι αυτο που λεει ο Μαγγος οργανικες πυλες. Ειναι δαιμονισμενοι και τηλεκατευθυνομενοι συμφωνα με δικη τους ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ επιλογη απο τα σκατα της κολασης και οσο αυτοι βρωμιζουν τον αερα που αναπνευουν οι ανθρωποι η Ελλαδα δεν προκειται να παρει ανασα και η Εννοια οπως και ο συζηγος της ο Λογος χεστηκε για την καταγωγη του δαιμονολατρη και αυτο ειναι ξεκαθαρο για οσους εχουν στοιχειωδη λογικη και δηλαδη ακομα και αυτοι που εκφραζουν το κατωτερο επιπεδο ενεργειακης αντιληψης καθως η μαυρη ενεργεια τους μπλοκαρει και τα ενεργειακα τους κεντρα και το πεδιο αντιληψης τους και για αυτο επι της ουσιας δεν εχουν καμια αντιληψη της πραγματικοτητας.

    Επι της ουσιας εχουν απορροφησει την ψυχικη ενεργεια και των χριστιανων και ολων οσων ψαχνουν την Εννοια στις λεξεις Εθνος και φυλη τις οποιες θεωρουν κτημα τους που ομως επι της ουσιας ουτε ο ταφος που θα τους θαψουν δεν τους ανοικει καθως δεν ανηκουν στον εαυτο τους.

    Το ολο θεμα πλεον εχει φτασει σε οριακο σημειο καθως αυτοι οι εθνοκαπηλοι επι της ουσιας προσπαθουν να επιβαλουν στην συνειδηση των αδαων οτι ο Αυξεντιου για παραδειγμα θα μπορουσε να εχει καποια σχεση μαζι τους και ειναι ακομα και ΣΑΤΑΝΙΣΤΗΣ και αμα βασικα τους ελεγε οπως για παραδειγμα ο Δαιδαλος οτι δεν συμφωνει με τον Σατανισμο και τον Νεοναζισμο θα τον εστελναν ακομα και μεχρι το ταφο για να ταισουν την αρρωστια του αλαζονομαλακα απογονου του ελιτιστη παιδοφιλου.

    Οι δαιμονισμενοι ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ ειναι και η βασικη που δεν μπορειτε να βγαλετε ακρη με τις συχνοτητες και εχετε χαθει μεσα στην ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΒΡΩΜΙΑ.

    ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΟΥΝ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΣΑΣ ΑΛΛΙΩΣ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΛΥΣΗ ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΤΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΑΝΙΣΕΙ ΟΛΟΥΣ.

    ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ.

    Δεν σας φταει λοιπον ΚΑΝΕΝΑΣ που εισαστε ΜΑΛΑΚΕΣ. Απλα εισαστε ΜΑΛΑΚΕΣ και λαμβανετε απο το συμπαν αυτο που εκπεμπετε και ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΨΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ετσι οπως καψατε την ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.

    Σε οτι αφορα τον Αυξεντιου ειναι και προφανες οτι ΕΛΚΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑ αλλα μιας και σας εφταιξε το “ασιατικο” αιμα μου να σας το πω και εγω για το χονεψετε ΚΑΤΑΡΑ ΣΑΣ ΒΑΖΩ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΑΥΞΕΝΤΙΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΘΡΟ ΣΑΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΕΘΝΟΣ και δεν πειρμενω ΠΟΤΕ να αποκτησουν τα ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΖΟΜΠΙ συνειδηση.

    Σε οτι αφορα τον Αλεξανδρο και την οικογενεια του ειναι και παλι προφανες οτι μιλαμε για ΚΑΤΑΡΑ που ελκει η βρωμικη τρισαθλια πουστοσυνειδηση σας αλλα να σας το πω και εγω ΚΑΤΑΡΑ ΣΑΣ ΒΑΖΩ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΕΘΝΟΣ ΣΑΣ στο οποιο προσπαθειτε να προσδωσετε καποια αξια μεσα απο την προσπαθεια σας να καπηλευτειτε το ονομα και την ιστορια του Αλεξανδρου.

    Βγεστε εξω απο το ΕΘΝΟΣ ΤΟΥΣ αλλιως ακολουθηστε την ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟΥΣ που επελλεξαν αλλοι για εσας.

    Απο την μια ειναι το εθνος του Αλεξανδρου και του Βενιζελου κλπ και απο την αλλη το εθνος του ΧΙΤΛΕΡ και του Μιχαλοβλακου και του Πλευρη και του καθε διαστραμμενου εγκεφαλου οπως αυτος:

    Για ποιον “Εωσφορο” μιλανε οι ΝΑΖΙ και ο Καιαδας κλπ?

    Εχουν αυτοι καποια σχεση με το ΦΩΣ?

    Παρε να δεις και ενα πραγματικο παλικαρι σε αντιδιαστολη με τον Καιαδα και τα αδελφια του (οχι δικα μου ΠΟΤΕ. Καποτε ηταν δικα μου αδελφια ONCE):

    https://www.youtube.com/watch?v=PdL-NJyBiK0

  28. Η ενεργεια που καταλαβαινουν οι ναζι ειναι η μαυρη ενεργεια και το μαυρο “φως” το Σατανα. Αυτο επικαλουνται και μονο αυτο μπορουν να λαβουν και ολα τα υπολοιπα που λενε ειναι σκατα που μοναδικο στοχο εχουν να πλανησουν ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ καθως επι της ουσιας ειναι ξεκαθαρο οτι εχουν ασπαστει την αποκρυφιστικη αρρωστια του Ναζισμου που επι της ουσιας τρεφεται απο την σκια πραγματικων πνευματικων διδασκαλιων και κανει αυτο που κανουν ολοι οι μαυροι μαγοι απο την αρχη της ανθρωπινης υπαρξης και δηλαδη διαστρεφει και αντιστρεφει ιερα συμβολα και αυτο ειναι το μαυρο φως του “Εωσφορου”. Ειναι Η ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ και δηλαδη το δαιμονικο ΣΚΑΤΟ που δημιουργησαν οι αρχαιοι και που τον εστειλε να παει να πηδιετε μαζι με τον πατερα του τον Σατανα στο Pergamon Altar o ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ και ο Ασιατης ΠΑΥΛΑΡΑΣ που εχωσε μια κλοτσια στα αρχιδια του αρχαιου ελιτστη παιδοφιλου και του τα ελιωσε του βρωμοσκατοπουστα που ειναι και καλα “ανωτερος” ΜΕ ΞΕΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.

    Οι δαιμονισμενοι και οι μαυροι μαγοι δεν μπορουν να δουν περα απο την σκια του ειδωλου. Καταλαβατε ποιο ειναι το θεμα με την ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑ και γιατι ηταν απλα θεμα ΧΡΟΝΟΥ το ποτε θα τους πλακωσει ο ουρανος ειδικα μετα την δολοφονια του Αλεξανδρου και του γιου του?

    Γιατι η μοναδικη διεξοδος για το Ελληνικο ματριξ ηταν η επιστροφη στην πηγη του και δηλαδη στην Βαβυλωνα και στα ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ των “κατωτερων” ασιατων και για αυτο αλλωστε και το ονειρο του ηταν να γινει βασιλεας της Βαβυλωνας και να κανει την Βαβυλωνα πρωτευουσα της αυτοκρατοριας του γιατι ασχετα και με το ποσα γνωριζε για το πλανο των θεων που αλλωστε στην ολοτητα του γνωριζουν μονο οι θεοι η μοναδικη οδος προς την αποκατασταση του πλανου των θεων απο την ζημια που εκαναν οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ και οι ΜΑΥΡΟΙ ΜΑΓΟΙ ηταν η ανοικοδομηση του πυργου του Δια Βηλου (Μαρδουκ) με τους 7 οροφους που ειναι γνωστος και ως ο θεμελιος ναος της γης και του ουρΑνου και δηλαδη η μοναδικη οδος που υπηρχε για να συναντηθει το κατω με το πανω και αυτο εχει να κανει με την Ιερη Γεωμετρια και οχι αποκλειστικα με την οικοδομη καθως οι αρχαιοι ναοι εκφραζουν ενα μερος της συλλογικης συνειδησης οπως και οι Πυραμιδες κλπ που και παλι δημιουργησαν οι θεοι και δηλαδη οι Ανουννακι και οχι οι Ελληνες οπως σας λενε.

    Ο Αλεξανδρος λοιπον εδωσε διαταγη για την ανεγερση του ναου του Μαρδουκ:

    In 331 BCE, Alexander the Great captured Babylon and ordered repairs to the Etemenanki; when he returned to the ancient city in 323 BCE, he noted that no progress had been made, and ordered his army to demolish the entire building, to prepare a final rebuilding.[10] His death, however, prevented the reconstruction.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Etemenanki

    ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΑΙ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ?

    Αυτους υπηρετειτε ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ που εφτιαξαν εναν Αντι-Απολλωνα για τον ΚΩΛΟ ΤΟΥΣ για λογους που να αναλυσω δεν προκειται να καταλαβεται και για αυτο προεκυψε το πλανο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ με την ελπιδα να αποκατασταθει η ζημια που εκαναν τα αφεντικα σας και ναζι πορογονοι σας στον επομενο κυκλο και να δωθει μια ευκαιρια να σωθει ο αθωος κοσμακης απο αυτη την διαδικασια και απο τα ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ στους οποιους οι ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΝΑΖΙ εχουν ξεπουλησει και τον κωλο τους και δεν εχει καμια σημασια αν ειναι μασονοι η οτιδηποτε. Σημασια εχει τι υπαρχει μεσα στο γεματο δαιμονικα σκατο κεφαλι τους και ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ συμφωνα με αυτο που ΟΛΟΙ ΠΛΕΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΕΣΕΙ.

    Τελειωνετε λοιπον με αυτη την αρρωστια του ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΥ του προγονου σας του Χιτλερ και προσπαθηστε εστω να γινετε ΠΙΘΗΚΟΙ που ειναι αλλωστε συμπαθητικα ζωακια σε αντιθεση με εσας και αφηστε τις φυλετικες “ανωτεροτητες” και την αρρωστια του μαλακα και αμα βασικα γινεται τουλαχιστον ισαξιοι με τους ΠΙΘΗΚΟΥΣ τοτε να παμε και στο επομενο level και τοτε ισως να σας επιτραπει να βαζετε στο βρωμοστομα σας λεξεις οπως Σοφια, Εννοια, Λογος, Ψυχη κλπ. Προς το παρον εισαστε απλα κρεας και προσπαθειτε μεσα απο τον πιθηκισμο να γινεται ισαξιοι με τους προγονους σας και δηλαδη με τους πιθηκους που εδω που τα λεμε καλυτερα να εχεις προγονο εναν πιθηκο και εναν δουλο κλπ παρα εναν ελιτιστη παιδοφιλο αλαζονομαλακα. Για αυτο ψαξτε ποιο βαθεια για τις ριζες για να σωθειτε απο τα σκατα που εχετε μεσα στο κεφαλι σας καθως οι πιθηκοι ηταν ασφαλως πριν τους Πελασγους. Σκεφτειτε ποσο πιο απλα θα ειναι τα πραγματα αν αδειαστε εντελως το αρρωστο κεφαλι σας απο τα σκατα που εχετε μεσα και αρχισετε να σκαρφαλωνετε στα δεντρα και να τρωτε μπανανες. Θα ηρεμισει η ψυχη αυτων που εχουν.

  29. ανωνυμος 05/08/2018 @ 9:27 ΠΜ

    άμα σε πείραξε , δεν πειράζει ..μην μοιράζεις λάσπη θα πέσει τα μούτρα σου.
    Αυτά για το Ηρώ
    Ξέρεις πάντα γυρίζει πίσω.

    ΗΡΩ

  30. Εγω δεν ασχοληθηκα μαζι σου. Μαλλον καποιο λαθος εκανες.
    ——–
    Μιας και το θεμα ειναι το εθνος κλπ και η λανθασμενη φορτιση που αυτη η λεξη εχει απο καποιους με στοχο το μαντρωμα να πω και την αποψη μου για το φλεγων θεμα που ειναι οι λαθρομεταναστες το οποιο ασφαλως ειναι πολυ σοβαρο και επικινδυνο θεμα και για αυτο ΑΚΡΙΒΩΣ οι Ναζι δεν πρεπει να ακουγονται καθως μιλαμε για ενα θεμα εθνικης ασφαλειας και οι Ναζι το μονο που μπορουν να προκαλεσουν με το ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΜΙΣΟΣ τις φωνες και τους πιθηκισμους ειναι μεγαλυτερο προβλημα.

    Το οποιοδηποτε σοβαρο κρατος και εθνος δεν θα επετρεπε σε καμια περιπτωση τους Ναζι να δημιουργησουν μεγαλυτερο προβλημα.

    Αυτο που μπορουν κανουν οι Ναζι αμα θελουν να ειναι χρησιμοι για το εθνος ειναι να κλεισουν το βρωμοστομα τους και να εγκαταληψουν την πολιτικη και τα υπολοιπα σκατα και τις ιδεολογικες κλπ αλλα και την σκεψη που αλλωστε δεν ειναι το φορτε του πιθηκου και να παρεχουν υπηρεσια προστασιας του πολιτη μεσα στα πλαισια του νομου. Οτιδηποτε αλλο ειναι και βλαβερο και επικινδυνο και τραγικο και κωμικο και κωμικοτραγικο.

    Αυτοι που νομιζουν οτι αμα βγουν οι Ναζι στην εξουσια θα μπορουν να κανουν κατι διαφορετικο απο αυτο που εκαναν οι ομοιοι τους πριν απο αυτους ειναι προφανες οτι εχουν υποστει σοβαρη βλαβη στον εγκεφαλο καθως κανενα φασιστικο καθεστως δεν μπορει να επιβιωσει χωρις την υποστηριξη των μεγαλων δυναμων και επι του πρκειμενου του ΝΑΤΟ και θα κανουν ακριβως οτι τους λεει το ΝΑΤΟ σαν πιστα στρατιωτακια και σε οτι αφορα τα μνημονια και τους λαθρο και ολα και απλα βασικα θα γινουν τα πραγματα πολυ χειροτερα στο εσωτερικο λογω των απολυτα λογικων αντιδρασεων που θα προκαλεσουν καθως ειναι ξεκαθαρο αλλωστε οτι μιλαμε για πιθηκους που οπου και να πανε στο εξωτερικο να ζητησουν βοηθεια η συμπαρασταση η οτιδηποτε οχι φαπες θα φανε οπως οι προηγουμενοι αλλα κλωτσιδια και ολοι θα τους αντιμετωπιζουν ως την χειροτερη καταρα καθως οπως ειπα και πριν το φορτε τους δεν ειναι η σκεψη και δεν εχουν επαφη με την πραγματικοτητα.

    Εδω ειναι που προκυπτει και η αναγκη να επανεξεταστει η εννοια του εθνους ΕΞΩ απο αυτη την αρρωστημενη νοοτροπια που εχει αναπτυχθει οχι τα τελευταια μονο χρονια αλλα εδω και παρα πολλα χρονια.

    Μπορουμε να επιστρεψουμε πισω στην ιστορια και στον Ισοκρατη για να καταλαβουμε οτι στην αρχαια Ελλαδα υπηρχε και λογικη και οχι μονο εξωπραγματικες πεποιθησεις σε οτι αφορα την εννοια του εθνους. Ο Ισοκρατης ελεγε οτι Ελληνας ειναι αυτος που δεχεται την Ελληνικη παιδια και με αυτον τον τροπο ο Ελληνισμος μπορουσε να ανοιξει τους οριζοντες του και να αφομιωσει και ανθρωπους και στοιχεια απο αλλους πολιτισμους ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ.

    Τον ιδιο στοχο ειχε και ο Ελληνισμος του Βενιζελου που ηταν βασικα να αφομιωσει ανθρωπους και στοιχεια απο αλλους πολιτισμους με τον ΕΞΥΠΝΟ τροπο και δηλαδη οχι με τον τροπο του γυφτουλα που παριστανει τον φυλετικα ανωτερο μα που στοχευει κιολας στο να το αποδειξει οτι το δικο του εθνος ειναι οντως ανωτερο και δεν ειναι εθνος νεοναζι πιθηκων και για αυτο μπορει ταξιδεψει στο μελλον ανθρωπους απο αλλες φυλες και θρησκειες και αυτο εκφραζει και την ΑΣΦΑΛΕΙΑ που ενιωθε ο τοτε Ελληνας για τον πολιτισμο του και την θρησκεια του.

    Το προβλημα προβλημα λοιπον ειναι πλεον ο Ελληνας δεν νιωθει ΚΑΜΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ουτε για την θρησκεια του ουτε για τον πολιτισμο του και για αυτο εχει προσεγγισει τα ορια της γελοιοτητας και του κομπλεξισμου.

    Δεν μιλαω για τον Ελληνισμο του Αλεξανδρου (και δηλαδη οχι τον δικο σας και ουτε του Βενιζελου ουτε κανενος αλλου και για αυτο θα πρεπει να προσκυνησετε για να περασετε την εισοδο και ανεξαρτητ με την φυλη σας και την πουστροιδεολογια και θρησκεια σας) καθως αυτος ειναι κατι το μοναδικο στην ανθρωπινη ιστορια και θα ελεγε καποιος οτι ειναι κατι το “μαγικο” και αμα ειχατε λιγο μυαλο μεσα στο κεφαλι σας θα μπορουσατε να το καταλαβετε υπηρξε μια “αορατη” και “μαγικη” παρεμβαση για να καταφερει ο Αλεξανδρος αυτο που καταφερε και αυτο που θα πρεπει να καταλαβετε περα απο την εθνικιστικη προπαγανδα και ειδικα περα απο την νεοναζιστικη προπαγανδα που ειναι αισχρο βδευλγμα ειναι οτι η Βαβυλωνα ηταν το τοτε πολιτισμικο κεντρο του πλανητη και ο Αλεξανδρος ειναι αυτος που εκανε τον Ελληνισμο το πολιτισμικο κεντρο του πλανητη. Σε αυτον ΑΝΟΙΚΕΙ το Ελληνικο μεγαλειο και οχι σε εσας και στον πατερα σας τον ΧΙΤΛΕΡ. Ετσι για να καταλαβαινομαστε.

  31. Αυτο που μπορει να κανει για παραδειγμα ο Πλευρης (που θεωρειτε και ως ο υπερτατος διανοουμενος της ψυχονοητικης παθησης του εθνικισμου αλλα και του ναζισμου) για να περασει μεσα απο την Πυλη του Ελληνισμου μου του Αλεξανδρου ειναι να βγει γυμνος σε μια πλατεια και να βαζει καταρες στον Χιτλερ και στον Μουσολινι και να φωναζει ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ.

    Νομιζω αυτο θα ηταν κατι το ΛΟΓΙΚΟ που θα μπορουσε να κανει ο οποιοσδηποτε πλανεμενος νεοναζι για να μπορει εστω να μιλαει για τον Ελληνισμο του Αλεξανδρου χωρις να ελκει την ΚΑΤΑΡΑ.

    Σε οτι αφορα αυτα που λεει για τους ομοφυλοφιλους αυτος ο διεστραμμενος απατεωναα κατσε να σας πω για να γελασω.

    Ειναι γνωστο σε ολοκληρο τον πλανητη εκτος απο τους μαθητες του Πλευρη και του καθε Πλευρη και του Μπουμπουκου και ολων αυτων των τραγελαφων οτι ο Αλεξανδρος ηταν BISEXUAL οπως αλλωστε και ο Απολλωνας των Ελληνων.

    Ο Πλευρης ειναι αυτος που βασικα εβγαλε το ψεμα οτι και καλα ο ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ Σολωνας εκανε νομο κατα της ομοφυλοφιλιας και η ολη φαση για να γελανε και οι πετρες ειδικα με τους αρχαιοκπηλους που μεσα σε αυτους ασφαλως μπορει να συγκαταλεγει και ο Πλευρης.

    Με το να λετε ψεματα για τους αρχαιους για να ταιζετε τον κομπλεξισμο και την βρωμια σας το μονο που καταφερνετε ειναι να βουλιαζετε μεσα στην σκια τους και για αυτο αλλωστε η “αρχαιολατρεια” θα πρεπει να αναγνωριστει και επισημα ως μια πολυ σοβαρη ψυχονοητικη ασθενεια για την οποια ασφαλως θα πρεπει να ενδιαφερθει το υπουργειο υγειας και ετσι σιγα σιγα αφου πρωτα εξαφανιστει απο τον πλανητη ο Ελληνισμος σας μαζι ασφαλως με το παπαδαριο μετα ισως να προκυψει ο Νεος Ελληνισμος πανω σε μια νεα υγιη βαση.

  32. ανωνυμος 05/08/2018 @ 4:18 ΜΜ

    ”Έχει λεχθεί” .. είναι από τις αγαπημένες μου λέξεις.
    Φαντάζομαι να μπορούσα να έβλεπα και τις εικόνες ….
    Γιατί χωρίς εικόνες μόνο ήχος έδωσαν σημείο ζωής και τα χιλιοστά του δευτερολέπτου…..
    Παράξενα ….
    Δεν το ήξερα ότι έχεις background μαύρο ..
    ΗΡΩ

  33. Εγω βασικα μπορω να γραφω χωρις να αντιγρφω μεχρι να πεθανω που αλλωστε θα μπορουσε να ειναι πολυ συντομα εδω που τα λεμε και για αυτο θα πρεπει να προλαβω να επιστρεψω ολη αυτη την μαυρη ενεργεια που εχει παραγει ο εθνικιστικος βοθρος απο τον οποιο αλλωστε προερχομαι και καθως αλλωστε και οταν ακομα μιλαω για τους αρχαιοκπαηλους και παλι μιλαω για ενα μερος του εαυτου μου καθως ημον και εγω ενας απο τους αντιχριστιανους εθνικους και για αυτο αλλωστε γνωριζω τι παιζει καθως στην πορεια εφριξα με αυτα που ειδα και με αυτα που αρχισα να καταλαβαινω.

    Να σας πω λοιπον λιγο για τον ρατσισμο και για τους μαυρους. Οι ρατσιστες ειναι ξεκαθαρο περαν πασης αμφιβολιας οτι πασχουν απο το συνδρομο του μικροτσουνου. Ασφαλως στην συγκεκριμενη περιπτωση η συγκεκριμενη παθηση εχει ξεπερασει καθε οριο καθως ρατσισμος υπαρχει ακομα και απο τιν μικρη και επι του προκειμενου φαιδρη μειοψηφια των αρχαιοκαπηλων ναζι ακομα και προς την φυλη τους λογω της θρησκειας τους και μαλιστα μιλαμε για “δεξιους” και στις δυο περιπτωσεις, Μιλαμε για το τερμα της γελοιοτητας και πραγματικα ελπιζω να πιασαμε τον πατο γιατι αν υπαρχει και ποιο κατω αυτο ειναι σιγουρα ο ολεθρος.

    Απο την αλλη πελυρα ειναι ευτηχες που τα υγιη στοιχεια της Ελληνικης κοινωνιας μπορουν να αφομιωσουν σε αυτην ανθρωπους οπως για παραδειγμα ο Γιαννη Αντετοκουμπο που ειναι το θεμα του απο μονο του η απαντηση προς την ρατστικη επιθεσης προς τους μαυρους.

    Ειναι ΕΥΤΗΧΕΣ λοιπον που υπαρχουν και αριστεροι αλλα και κεντροδεξιοι και γενικα ΑΝΘΡΩΠΟΙ εκτος απο ναζι και αυτοι ειναι η μοναδικη ελπιδα της Ελληνικης κοινωνιας.

    Απο την αλλη παλι η γελοιοτητα συνεχιζει να γραφει καθως ο Πυρρος Δημας που ηταν καποτε ο Ελληναρας που μας εκανε “περηφανους” σημερα ειναι ο “πουστης” ο Αλβανος γιατι απλα βασικα ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ και αυτος στην νεοελληνικη παρανοια.

    Θα πρεπει λοιπον να ευνουχιστουν παραυτα ολοι οι ραστιστες και να σταματησει αυτη η τραγικη κατασταση και αυτες οι φωνες που μιλανε εναντιον του ρατσισμου ειναι που πρεπει να ακουστουν και που θα πρεπει να βρεθει βασικα τροπος μεσα σε αυτη την αρρωστημενη κατασταση να ακουστουν εκει οπου βασικα σε περιμενει ενας στρατος απο ζομπι με του που θα αναφερεις την λεξη “ρατσιμος” οπως και απο την αντιθετη πλευρα την λεξη “εθνος” και το θεμα ειναι βασικα οτι και στις δυο περιπτωσεις μιλαμε για ΒΛΑΚΕΣ.

  34. Θα πρεπει λοιπον να σοβαρευτειτε και να συνειδητοποιησετε πρωτα απο ολα οτι εισαστε ανθρωποι και αν η θεωρια του Δαρβινου μπορει να σας βοηθησει προς αυτην την κατευθυνση και οχι για παραδειγμα η μυθολογια του Αδαμ και του Πελασγου Αδαμα (Ελελευ/Αλλιλουιαχ) τοτε να την ασπαστειτε. Καθως περισσοτερο θα σας βοηθησει η θεωρια που λεει οτι προερχομαστε ολοι απο εναν πιθηκο που πηδηξε μια πιθηκουλα παρα οι αρρωστημενες αντιληψεις των ναζι.

    Θα πρεπει να δημιουργησετε ανθρωπινες σχεσεις και με τους συμπατριωτες σας αριστερους και δεξιους και με τους αλλοδαπους γιατι αυτος ειναι και ο μοναδικςο τροπος για να αποτρεψετε τα χειροτερα και οχι φυσικα το ρατσιστικο μισος και να σας πω και για τους Μουσουλμανους.

    Εγω διαφωνω με το Κορανι το οποιο θα προτιμουσα να μην υπηρχε και διαφωνω και με τις πρακτικες των Ισλαμιστων και γενικα δεν μου αρεσει η θρησκεια τους την οποια θεωρω επικινδυνη ομως βασικα εδω που βρισκομαστ σστην διασταυρωση αναμεσα στην ανατολη και στην δυση και με βαση το δεδομενο οτι για παραδειγμα η Τουρκια εχει εκκλησιες για τους χριστιανους και με βαση μαλιστα το δεδομενο οτι υπαρχουν Ελληνες πολιτες Μουσουλμανοι δεν θα εβγαζε περισσοτερο νοημα να κανετε καποιες κοινησεις φιλιας για να αποτρεψετε τα χειροτερα εκει οπου μαλιστα μεσα απο την αναπτυξη ανθρωπινων σχεσεων θα μπορουσατε να βρειτε και τα κοινα αναμεσα στις θρησκειες σας και να φιλοσοφησετε μαζι για τον κοσμο με θετικη προθεση για το συνολο?

    Ποια ειναι η αξια της θρησκειας σας και της φιλοσοφιας σας και γενικοτερα της υπαρξης σας αν μεσα σε αυτα τα πλαισια με το ιντερνετ και με ολα αυτα δεν μπορει να συνδιαλαγει και να πεισει για καποια εστω απο τα θετικα της?

    Και το Ισλαμ εχει θετικα αλλιως δεν θα επειθε κανεναν ανθρωπο και εχει μαλιστα σπουδεους μυστικιστες και ποιητες οπως οι Σουφι ο Ρουμι κλπ.

    Βρεστε αυτα τα θετικα και μην ψαχνετε παντα για το σκοταδι και μεν τρεφετε το σκοταδι γιατι αυτο στο τελος θα σας καταπιει και για αυτο επι του προκειμενου ξεχασετε την αρρωστια του νεοναζισμου.

    Ελατε να δειτε πως ενας μουσουλμανος θα μπορουσε να κανει ακομα και τους κατωτερους ναζι με τα κατωτερα και φαιδρα συναισθηματα να αισθανθουν:

    https://www.youtube.com/watch?v=uY46MsRR5p0

  35. Εφαγα λοιπον τα καλυτερα μου χρονια και με δικη μου ασφαλως ευθυνη αλλα και με κινδυνο της ζωης μου και την οικογενειας μου ακομα (και αυτο ειναι που εχει κανει θηριο και πλεον δεν με νοιαζει τιποτα) με στοχο την σωτηρια οχι μονο του εθνους (τοτε ημουν και εθνικιστης) αλλα και του πλανητη απο αυτες τις αορατες δυναμεις αλλα και απο τις ορατες δυναμεις που μας οδηγουσαν σε αυτο το καρμικο αδιεξοδο το οποιο παρα πολλοι αλλωστε ειδαν και απο τοτε ακομα που το ειδα και εγω ανεξαρτητα με το πως το διαχειριστηκαν καθως οι κυκλοι των ερπετων τους οποιους κυβερναει ο Ατουμ δεν ειναι ενα παιχνιδακι για τον οποιονδηποτε.

    Απο πολυ μικρη ηλικια λοιπον απο τοτε που εμπλεξα με τους Εψιλον και μετα που ειδα και την γνωστη ταινια “Το Ματριξ” (ετοιμαζω αναλυση για τα συμπερασματα μου και για αυτη την προβολη του αρχετυπου) προσπαθουσα να ενεργοποιησω το Ελληνικο ματριξ και απλα συναντησα την πραγματικοτητα που συναντησε και ο Σικελιανος και οτι βασικα με καποιο τροπο που τοτε δεν μπορουσα να προσεγγισω με τον λογικο μου ο Ιησους Χριστος η καλυτερα ΟΙ ΘΕΟΙ κλειδωσαν το Ελληνικο ματριξ.

    Στην πορεια αρχισα να αντιλαμβανομαι την ΟΥΣΙΑ του Λογου του Ιησου ως τον Απολλωνα και δηλαδη ως τον Ωμοπολων και μετα που εφαγα και την πρωτη σφαλιαρα απο τις πολικοτητες θεωρησα οτι μιλαμε για την ενσαρκωση του Ηλιακου Λογου και για την ενσαρκωση δηλαδη του ΜΥΘΟΥ που οι αρχαιοι γνωριζαν ως Απολλωνα.

    Απο τοτε λοιπον εδω και 15 χρονια προσπαθω να ενεργοποιησω το αρχετυπο του σφαγεα του Δρακου που εκφραζει και ο Απολλωνας και ο Αγιος Γεωργιος και ο Μιχαηλ και ο Μαρδουκ που ειναι και η αρχικη εκφραση αυτου του αρχετυπου αλλα και ο θεος της Π.Δ που αλλωστε μας λεει οτι αυτος ειναι ο σφαγεας του Δρακου που εσφαξε τον Λεβειαθαν κλπ και αρα πραγματευετε την ΕΝΕΡΓΕΙΑ του συγεκριμενου αρχετυπου οπως και ο Βααλ ο σφαγεας του Λοταν.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Lotan

    Το προγραμμα Chaoskampf εκφραζει συγκεκριμενες εκπορευσεις του αρχετυπου.

    To be continued…

  36. Περα λοιπον απο το γεγονος οτι ειναι ξεκαθαρη η κοινη προελευση του Εβραικου και του Πελασγικου ματριξ και ανεξαρτητα μαλιστα με τις θεωριες για τους Σολυμους που ειναι και παλι Ελληνοκεντρικες για αυτο και παλι ειναι υποπτες οπως και το λινκ που παρεθεσα που μας λεει οτι βασικα οι Πελασγοι ηταν Σημιτικης προελευσης.

    Ολα αυτα ειναι απλα θεωριες. Το μονο ΒΕΒΑΙΟ ειναι η ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ και ειναι προφανες το θεμα και σε οτι αφορα τον Αδαμ/Αδαμα και σε οτι αφορα το Αλληλουλια και το Ελελευ και αυτο το εχω ερευνησει και σε ξενες πηγες γλωσσολογων και εμπιστευομαι περισσοτερο τις ερευνες συγκεκριμενων ιδεολογιων που δεν ειναι ουτε Ιουδαιοκεντρικες ουτε Ελληνοκεντρικες και που ειναι βασικα ΘΕΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ καθως η Πηγη και ο Πλαστης ειναι η Θεος.

    Να απαντησω λοιπον στους “Ελληνοπρεπεις” σε οτι αφορα το θεμα του Ομηρου. Θεωρω οτι βασικα ισως καποτε αυτο το βιβλιο να ειχε καποια αξια ως θρησκευτικο κειμενο αλλα ειναι και προφανες οτι δεν συναδει με την αναγκη του σημερα ως τετοιο και οχι δηλαδη ως ενα φιλολογικο κειμενο με εσωτεριστικους συμβολισμους για τους ερευνητες και οχι για την μαζα και για την ΘΡΗΣΚΕΙΑ της μαζας. Επισης να θυμισω οτι ο Ηρακλειτος ελεγε οτι ο Ομηρος θα επρεπε να ραπιζετε για τις ανοησιες που ειπε για τους Θεους και ο Πλατωνας ελεγε οτι δεν πρεπει να διδασκετε στα παιδια που δεν μπορουν να δουν περα απο τους συμβολισμους και θεωρησε το συγκεκριμενο κειμενο ως επικινδυνο και οτι βασικα σπροχνει προς την ανηθικοτητα μεσα απο τα λανθασμενα παραδειγμα των θεων εκει οπου μαλιστα ειναι προφανες οτι μιλαμε για τους θεους της Ανατολης και για μια καλλιτεχνικη αντιγραφη των ανατολικων παραδοσεων και ισως για αυτο το υποσεινηδητο του Λουκιανου τον οδηγησε στο να λεει μεταξυ σοβαρου και αστειου οτι ο Ομηρος ηταν Βαβυλωνιος.

    Επισης αυτο το κειμενο μπορει να μας οδηγησει σε συγχηση ετσι οπως αποδυκνιεται σε οτι αφορα το ειδος μας και καποιοι βασικα να νομιζουν οτι ειναι εξωγηινοι και αποκλειστικοι απογονοι των θεων και αλλες τετοιου ειδους σαχλαμαρες που ολοι πλεον γνωριζουμε καθως βασικα ο ισχυρισμος ειναι γελοιος απο την ριζα του με βαση το δεδομενο οτι οι παραδοσεις των θεων προηλθαν απο την ανατολη αλλα και με βαση ακομα το γεγονος οτι το Ελ προερχεται απο την Φοινικικη παραδοση οπως και το αλφαβητο παρα τα οσα σας λενε και σας διαβεβαιω οτι οι Εβραιοι δεν εχουν κανενα οφελος απο αυτη την διαπιστωση της επιστημης που σε τελικη αναλυση αν ακολουθησεις την λογικη αυτης της διαπιστωσεις θα καταληξεις στο συμπερασμα οτι η Εβραικη παραδοση ειναι απλα ενα παρακλαδι της Φοινικικης την οποιαν κατεστρεψαν και ενας φιλος μου μαλιστα στο FB Λιβανεζος συγγραφεας που ειναι αρκετα γνωστος και βραβευμενος ειναι ισως η μεγαλυτερη απειλη για το ψεμα του Ιουδαιοκεντρισμου και μιλαει μαλιστα για τον Φοινικα Ιησου και αυτο θα μπορουσε να ισχυει αλλα βασικα το προβλημα δεν ειναι η καταγωγη αλλα η αποφαση της Ρωμαικης εξουσιας επι της ουσιας να επιβαλει την Π.Δ ως την μοναδικη αληθεια.

    Απο εκει και μετα ασφαλως η Π.Δ δεν ειναι ενα εντελος αχρηστο κειμενο εκει οπου μαλιστα και σε αντιθεση μαλιστα με τον Ομηρο σε βοηθαει πρωτα απο ολα να συνειδητοποιησεις οτι εισαι ανθρωπος και οτι ολοι οι ανθρωποι προερχονται απο εναν κοινο προγονο και δηλαδη τον Αρχανθρωπο Αδαμα των Πελασγων και αυτο ειναι που επι της ουσιας συνιστα και η επιστημη της βιολογιας μιας και οι ναζι παριστανουν και τους βιολογους και αυτοι δηλαδη που εμπνευστηκαν την ευγονικη και δηλαδη οι διεστραμμενοι ειδωλολατρες και σε αυτο το θεμα και σε αυτο αφορα δηλαδη την εγωικη πολωση των Ναζι και παλι ειναι χρησιμη η Π.Δ και παλι σε αντιθεση με τον Ομηρο.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*