13:14 - 28/06/2020

Το Κατοχικα Νεα ειναι μια ελευθερη ερευνητικη σελιδα χωρις δογματικη αληθεια , προσοχη λοιπον στην συμπεριφορα σας οι αρθρογραφοι…

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Στο τοιχο σας στην δραστηριοτητα μπορει να σηκωνει ο καθενας οτι θελει απο λινκ , διαφημιση προιοντος ,αποψη ακομα και το προσωπικο σας δογμα …!

Στην κεντρικη σελιδα ομως του κατοχικα δεν θα επιτρεψουμε αλλο δογματικη αληθεια και κατηχηση , δημιουργησαμε μια κοινοτητα θελωντας να υποστηριξουμε την ελευθερια του λογου , δεν δημιουργησαμε μια κοινοτητα ωστε συγκεκριμενοι φορεις-ιδεολογιες να κανουν κατηχηση και να “προωθησουν” την πληροφοριακη πραγματια τους!

Στο κεντρικο τοιχο ερχονται ολα τα θεματα που θα πρεπει να κανουν ολους μας να αναρωτηθουμε , να αμφισβητισουμε , να ερευνησουμε για το τι ειναι αληθεια και τι οχι ξυπνωντας ξανα την κριση μας ολοι !

Αρα οσοι αρθρογραφοι ακολουθουν το μοντελο της αληθινης ερευνας , οσοι θελουν πραγματικα να δημιουργησουν ερωτηματα στον συνανθρωπο τους , οσοι θελουν να δειξουν νεα πληροφορια για να μπορεσουμε ολοι να αφυπνιστουμε θα εχουν το δικαιωμα να βγαινουν τα αρθρα τους στην κεντρικη σελιδα , χωρις δογμα , χωρις ταμπελα , χωρις να προωθειτε μονο μια ιδεολογικη αποψη ..!

Οι υπολοιποι που εχετε αναγκη να δειξετε την ταμπελα σας στους αλλους μπορειτε να το κανετε στον τοιχο σας , να δημιουργησετε το δικο σας αναγνωστικο κοινο χωρις να ενοχλειτε τους υπολοιπους ελευθερους ερευνητες που ειναι εδω μεσα για να αμφισβητησουν , να ερευνησουν και να επικοινωνησουν με σκοπο την αληθεια ..!

Προσοχη λοιπον στο τι αρθρα σηκωνουμε , αρθρογραφος που σηκωνει μονο ενα μοτιβο πληροφοριας , αρθρογραφος που κανει μονιμη κατηχηση προς μια συγκεκριμενη πληροφορια δεν θα ξαναβγει στον κεντρικο τοιχο του κατοχικα νεα , βαλτε στον τοιχο σας και στους φιλους σας οτι θελετε , αν η πληροφορια σας ειναι καλη να ειστε σιγουροι οτι οι αναγνωστες θα ερθουν στον τοιχο σας να διαβασουν τι θελετε να τους πειτε!

Stranger…

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (51)

  1. Κανένας 06/28/2020 @ 1:51 ΜΜ

    Είναι κρίμα άνθρωποι που δίνουν την σκέψη τους ελεύθερα, να χτυπιούνται με τη μανία της ταμπέλας. Μιας και αναγνώστης χρόνια, σε πρόσφατο άρθρο εκνευριστικά αρκετά με τη συμπεριφορά ανθρώπου στα σχόλια. Γιατί με το ζόρι φίλε σχολιαστή να περάσει το μήνυμα σου και προσβάλεις τον αρθρογράφο; Δεν έχω λόγο να υποστηρίξω κάποιον αλλά γιατί τόση άρνηση – επιτακτική προσέγγιση; Βάζοντας ταμπέλες αναιρώντας, φανατίζοντας δεν κερδίζεις παρά μόνο χάνεις το δίκιο σου. Και μπράβο στον αρθρογράφο σας που δεν έδωσε καμία απάντηση επί τούτου.

    • ΚΑΝΕΝΑΣ εσυ αυτο καταλαβεςς ; οτι ο Νικος αναφερεται στους σχολιαστες ;

    • Η ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΡΑΓΜΑ. ΕΓΩ ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ, ΑΛΛΟΙ ΟΧΙ.ΕΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΤΙΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ, ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥς ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΛΠ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΖΗΤΑΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΑΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΤΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΜΥ ΕΓΚΥΡΟΥ ΜΠΛΟΓΚ (ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ)

      • Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 7:45 ΜΜ

        Επι του προκειμενου δεν ειναι αυτο το θεμα. Ουτε συνωμοσιολογια υπηρξε ουτε προσβολη του αρθογραφου. Προσβολη υπηρξε προς εμενα γιατι τολμησα να τοποθετηθω για αυτο που γινεται αναφορικα και με την κοντρα των Ελληνιστων με τους χριστιανους εκει οπου εντοπιζω το προβλημα στην νοοτροπια και τα ψευδη της ακροδεξιας και του ιερατειου και καλα γιατι προσπαθω να επιβαλω αποψη και γιατι μιλαω για τον Απολλωνα και τον Ερωτα εκει οπου η επικληση την ουσιας του Ερωτα και της κωδικοποιησης του Απολλωνα ειναι καθολικη.

  2. Νικο καιρος ηταν να το κανεις αυτο !

  3. Απόλλων Έρως 06/28/2020 @ 3:14 ΜΜ

    Το συμπαν ολοκληρο να δεις πως εκνευριζετε με τους παρανοικους φασιστες που εχουν και το ΘΡΑΣΟΣ να μιλανε για ελευθερια του Λογου και προσπαθουν να δαιμονοποιησουν τους αλλους με βαση τις ψυχωσιες τους και τεικα τους αφερουν τον λογο. Δεν περιμενω καν να με αφησετε να απαντησω.

    • Κατοχικά Νέα 06/28/2020 @ 3:20 ΜΜ

      Εχεις το δικαιωμα να απευθυνθεις στο κοινο σου που θα δημιουργησεις με την γνωση σου και την πληροφορια στον τοιχο σου τον προσωπικο , στον δικο μου τοιχο με το δικο μου αναγνωστικο κοινο δεν εχεις το δικαιωμα να “πουλησεις” ουτε πνευμα , ουτε να αντινοησεις , ουτε να κρινεις , δεν θες φευγεις απλα …αυτο λεει η λογικη , η ευγενεια , η ελευθερια , αν ξανα βρισεις σε σχολιο , αν προσβαλεις ξανα καποιον απο τους αναγνωστες του κατοχικα νεα δεν θα εχεις θεση μεσα στην ελευθερη κοινοτητα ερευνας του κατοχικα νεα !

  4. Απόλλων Έρως 06/28/2020 @ 3:24 ΜΜ

    Απλα τοποθετηκα σε σχεση με αυτο που συμβαινει και με την ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΝΟΙΑ αναφορικα με την Γιογκα και για αυτον που μας λεει οτι υπαρχει και καποιος “ευκολος δρομος” της πιστης στην δογματικη βλακοπαρανοια. Τελικα θα μου αφαιερεσατε το λογο γιατι θιχτηκαν οι παρανοικοι φασιστες που εχουν και το ΘΡΑΣΟΣ να μιλανε για Ελευθερια του Λογου αυτοι που επι τοσα χρονια τον εχουν ξεσκισει με την ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΝΟΙΑ του εθνοφασισμου που απυθυνεται στον πατο στην αθλιοηλιθοιτητας του “απογονου” φασιστα που εχει και θεους. Το συμπαν ξθα σας διαγραψει και εσας και τα παρασιτα που σπειρατε και ψαχνετε και για εξιλεαστηρια θυματα και εχετε ξεφτυλισει τον Λογο και εχετε το ΘΡΑΣΟΣ να μιλατε για την Ελευθερια του.

    • Konstantinos 🇬🇷 06/28/2020 @ 4:37 ΜΜ

      Εσύ έχεις φτάσει τον όρο φασίστα σε άλλο επίπεδο! Πραγματικά μεγαλύτερος φασίστας εδώ μέσα από εσένα δεν πρέπει να υπάρχει! Προσπαθείς με την βία του λόγου σου να πείσεις για ότιδηποτε έχεις στο μυαλό σου! Λοιπόν φασίστα απολλων για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους το ένας που έχει ορθό λόγο και δεν χρειάζεται με εκφράσεις φασιστικόυ τύπου να επιβάλλει τις απόψεις του στον άλλον αυτός κερδίζει τον κάθε αναγνώστη! Επίσης όταν θέλεις να αρθρογραφείς να είσαι έτοιμος να δεχτείς και την αντίθετη άποψη και μην πιστεύεις πως η δική σου μυθοπλασία μας πείθει! Ο σκοπός σου που ξέρουμε σαν αναγνώστες και σαν ερευνητές τόσα χρόνια ξέρουμε που αποσκοπεί και δεν πείθει! Το ότι ο Νίκος σου δίνει το δικαίωμα σε ένα δικό του σαιτ να αρθρογραφείς ελεύθερα θα έπρεπε τουλάχιστον να το σέβεσαι! Αντιθέτως σε σένα η έννοια σεβασμός είναι ανύπαρκτη λέξη για σένα! Ο προσυλιτισμος που προσπαθείς να κάνεις μέσω της βίας του λόγου σε κάνει πιο φασίστα και από τους φασίστες! Έχεις τα πιστεύω σου έχουμε τα πιστεύω μας και θα πρέπει να δέχεσαι την κριτική να απαντάς με επιχειρήματα και χωρίς βρισιές και να ωρυεσαι με τέτοιον τρόπο! Είσαι καταδικασμενος να αποτύχεις διότι δεν μπορείς να περάσεις τα θέλω σου σε κανέναν μας με τέτοιο λόγο και έκφραση άσχετα το τι πιστεύει ο καθένας μας και αν συμφωνεί με τα δικά σου πιστεύω! Άρα απέτυχες!

  5. ΓΙΩΡΓΟΣ Α 06/28/2020 @ 4:28 ΜΜ

    Νίκο, ίσως θα ήταν καλύτερα να υπήρχε αξιολόγηση με βαθμολογία όχι ανά άρθρο αλλά ανά αρθρογράφο.

    Έτσι κάτι πρακτοράκια θα παίρνανε γρήγορα…το κουβαδάκι τους και σε άλλη παραλία, για να μην εκφραστώ πιο χυδαία.

    Αν επισκέπτομαι την ιστοσελίδα και θέλω μια ώρα να ψάχνω τι θα διαβάσω, να βρω μια σωστή είδηση και όχι πηχαίους τίτλους (clickbait?), σόρρι αλλά κουράζομαι. Πολλές φορές ενώ μου κεντρίζει το ενδιαφέρον κάποιος τίτλος μόλις δω τον αρθρογράφο (και είναι από δαύτους που όλοι κατά καιρούς αντιλαμβανόμαστε σε ποιους αναφέρεσαι)…NEEXT!

    Τι να πεις και για κάποιους (όπως η Βασούλα) που είναι παράδειγμα προς μίμηση.

    Βοηθάει πολύ το “by *” αλλά είναι μικρό στο μάτι…

    • ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ 06/28/2020 @ 7:24 ΜΜ

      Φίλε μου, έχω διαπιστώσει τον τελευταίο καιρό, και το έχω γράψει σε σχόλιο, ότι το επίπεδο των Κατοχικών έχει ανεβεί πάρα πολύ. Βλέπω ότι συνεχίζεται αυτή άνοδος με σημαντικά άρθρα προβληματισμού και έρευνας. Φυσικά θα υπάρξουν και κάποιοι (αρθρογράφοι ή σχολιαστές) που δεν μπορέσουν να προχωρήσουν δίχως την στήριξη ενός κάποιου δόγματος (πολιτικού, στρατιωτικού, φυλετικού ή θρησκευτικού). Έχω την πεποίθηση ότι αυτούς θα τους αποβάλει μόνο του το σάιτ χωρίς καμία παρέμβαση. Μην σου πω ότι θα αποβληθούν μόνοι τους, γιατί δεν θα μπορέσουν να φτάσουν και να ανταγωνιστούν το επίπεδο των Κατοχικών με δογματικά δεκανίκια, οπότε θα πάνε να παίξουν σε άλλους τόπους, επίπεδους και βατούς, σύμφωνους με τον δογματισμό τους.

  6. Απόλλων Έρως 06/28/2020 @ 5:28 ΜΜ

    Λοιπον θα κανουμε ενα πειραμα για να δουμε αν τελικα εχουν καποιο περιεχομενο αυτα που λετε καθοτι βασικα δεν υπαρχει καν αντιλογος επι της ουσιας αυτων που λεω και για αυτο θα ποσταρω ξαω ενα αρθρο και ας ειναι το τελευταιο και σας καλω ολους εκτος απο το γνωστο τρολο να κανουμε ενα διαλογο. Συμφωνοι?

  7. Απόλλων Έρως 06/28/2020 @ 5:31 ΜΜ

    Επι του προειμενου και στο θεμα που αναφερθηκε ο αλλος δεν υπαρχει κανενας αντιλογος επι της ουσιας και αμα θελετε να το ανοιξουμε ΟΛΟΚΛΗΡΟ το θεμα αν και βαριεμαι καθοτι δεν υπαρχει θεμα περα απο την προσπαθεια σας να με φιμωσετε γιατι και καλα προσπαθω να επιβλαω αποψη και οχι εσεις για παραδειγμα και το θρησκευτικο δογμα και γενικα οι μαζικες παραισθσηεις που μετατρεπονται σε ψυχωσεις αλλα αμα θελετε να το κανουμε.

  8. Απόλλων Έρως 06/28/2020 @ 5:39 ΜΜ

    Σε οτι αφορα το θεμα που εγινε η αφορμη αυτο που προκυπτει ειναι μια φασιστικη προσπαθεια να επιβληθει οτι η γιογκα ειναι κατι εξ ορισμου κακο γιατι το ειπε το δογμα και εγω προφανως ποσταρα ενα σχετικο θεμα για να σας τρολαρω μεσα στα πλαισια της ελευθεριας του λογου καθοτι διαφωνω με αυτη την προσπαθεια δαιμονοποιησης της γιογκα και του Ινδουισμου στο συνολο του καθως ταυτοχρον καποιοι που λενε οτι ειναι χριστιανοι μιλανε για τσακρα κλπ.

    Προσπαθω εγω να επιβαλω αποψη η εσεις? Εγω αυτο που τελικα λεω ειναι οτι ηοποιαδηποτε πρακτικη εξατατε παντα απο το ατομο και ασφαλως φασισμος ειναι η στοχοποιηση ατομων και η δαιμονοποιηση της σχετικης πρακτικης και ολοκληρης μαλιστα της παραδοσης του Ινδουισμου και του Βουδισμου οπως εγινε και στο παρελθον με τον Ελληνισμο και τα παγανιστικα ματριξ.Αυτο εινι φασισμος βασικα και οχι η αντιδραση μου και στις αντιδρασεις σας. Αυτο δεν ειναι μονο φασισμος ειναι και θρησκευτικος ρατσισμος.

  9. Απόλλων Έρως 06/28/2020 @ 5:44 ΜΜ

    Επισης μαλλον με παρεξηγησατε καθοτι δεν ψαχνω για ψηφους. Εγω λεω την αποψη μου και τα πραγματα ως εχουν εκει οπου ξεκαθαριζει το τοπιο χωρις να χαιδευω τα αυτια κανενος. Αυτα τα κανουνε αλλοι και ετσι μεγαλωνει το συγκαταβατικο ψεμα με βαση και τις ιδεοληψιες και την μαζικη πλυση εγκεφαλου.

  10. Οδυσσέας Αλεξανδρίδης 06/28/2020 @ 5:50 ΜΜ

    Η δίκη μου διάγνωση από την όλη συμπεριφορά του συγκεκριμένου, είναι ότι του έχει γίνει εμμονή η κόντρα του με τον εθνικισμό. Πιθανόν από συμβάν που του έλαχε, όπως είχε αναφέρει στην αρχή της αρθρογραφίας του, και το οποίο του έχει προφανώς δημιουργήσει κάποιο τραύμα ψυχικό με αποτέλεσμα να προσπαθεί μετά βίας να εξαλείψει τον εθνικισμό. Προφανώς χρειάζεται κάποια θεραπεία συμβουλευτική ίσως, προκειμένου να απαλλαγεί από τα όποια τραύματα του παρελθόντος. Το να ζει κάποιος με μόνιμη οργή μέσα του δεν είναι και ότι καλύτερο και αργά ή γρήγορα θα κλιμακωθεί σε καταστάσεις με χειρότερα αποτελέσματα για τον ίδιο αν δεν το κοιτάξει.
    Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο δεν πρόκειται να αναρτήσει τίποτα στον τοίχο του γιατί δεν θα τον ακολουθήσει κανείς. Αντιθέτως θέλει να αναρτά στο τοίχο του κατοχικά που θα τον βλέπουν όλοι ώστε να μας «διορθώσει» με το ζόρι….

  11. Απόλλων Έρως 06/28/2020 @ 5:55 ΜΜ

    Φερτε μου ενα θεμα μονο που να νομιζετε οτι κανω λαθος και θα κατσω να ακουσω υπομονετικα τον αντιλογο που επι της ουσιας δεν υπηρξε ποτε. Για παραδειγμα το θεμα του Εωσφορου θα το αναλυσω μεχρι με τον πατο με βαση και τα επιστημονικα δεδομενα και θα περιμενω τον αντιλογο καθοτι μονο ετσι μπορει να βγαλει νοημα αυτο το παραληρημα που συνιστα οτι και καλα προσπαθω να επιβαλω ΑΠΟΨΗ καθως εδω μιλαμε για ιστορικα και επιστημονικα δεδομενα και περα δηλαδη απο την Γεματρια και τα μεταφυσικα που σας αφορουν μονο οταν σας τα σερβιρουν σε ευκολοχονευτα μεζεδακια. Υπαρχει θεμα? Εχετε θεμα?

  12. Ανωνυμος 06/28/2020 @ 6:00 ΜΜ

    Ο απολλων έρως η’ Περςεας να γυρίσει στο ψυχιατρείο. Εκεί ανήκει. Εάν δεν τον δέχονται για λόγους ασφαλείας των υπολοίπων τροφίμων , ας πάει πίσω στα παλιά του στέκια στους φασιστες των εξαρχειων και να πλακωθεί στα ναρκωτικά και στην παρασκευη μολότοφ . Αρκετά .

  13. Απόλλων Έρως 06/28/2020 @ 7:09 ΜΜ

    Να δειξω σεβασμο σε αυτον που μου ελεγε να ψοφησω μαζι με τον Χυσσα? lol Δεν μου λετε ολα αυτα που λετε που προφανως ισχυουν μονο για μενα αμα τα δεχθω και κατσω φρονιμα να με δερνουν οι φασιστες και να προσπαθουν να με θαψουν κλπ θα μου επιτρεπετε να κλανω τουλαχιστον? Αν ναι τοτε να το σκεφτω.

  14. Απόλλων Έρως 06/28/2020 @ 7:18 ΜΜ

    Ναιι συμφωνω με τον κυριο Αλεξανδριδη οι παρανοικοι φασιστες μου εχουν προκαλεσει σοβαρο ψυχολογικο τραυμα οπως και σε πολλους αλλους αν και το δικο μου λογω και της διαρκους απειλης και τις προκλησεις ισως να ειναι critical σε σημειο που θα μπορουσα να γινω και κομμουνιστης καθοτι δεν υπαρχει θεραπεια για τον φασισμο.

    • Sir Μητσος εξ Αγγλίας 06/29/2020 @ 12:36 ΠΜ

      Νικολαε το είχα γράψει σε σχόλιο όταν ανακοίνωσες αυτή την κίνηση που θα έκανες να δώσεις λόγο ελεύθερα σε όλους. Ήξερα ακριβώς τι θα συμβεί. Δεν πειράζει κάλιο αργά παρά ποτέ.
      Ξύρισε τους να τελειώνει το πανηγύρι μας πρήξανε το συκώτι ορισμένοι. Μετά από 11 χρόνια αναγνώστης το τελευταίο διάστημα έφτασε ο κόμπος στο χτένι. Συγχαρητήρια για την κίνηση .

  15. Απόλλων Έρως 06/28/2020 @ 7:55 ΜΜ

    Και βσκα η φαση ειναι οτι προερχομαι απο την δεξια και εχω περασει απο ολες τις σχετικες ομαδες χριστιανοι, εθνικοι, ψιψιλων κλπ και ειμαι απο αυτους που εβλεπαν τον Πλευρη για διασκεδαση και στην αρχη το σκεφτομουνα και με την χρυση κραυγη οταν εριξε ο αλλος το χαστουκι δεν ημουν καθολικα αρνητικος οπως τωρα που καταλαβα οτι μιλαμε για πολυ σοβαρη αρρωστια. Η φαση ξεκινησε με τους ταχα μου αρχαιολατρες που αρχικα με εβαλαν στο λουκι του αντιχριστιανισμου και επειτα αρχισα να βλεπω τα ψεματα τους και αρχισε ο ψυχικος βιασμος μεχρι στο σημειο οπου δεχθηκα τις πρωτες απειλες για την ζωη μου γιατι τους μιλουσα για την καταγωγη της Αφροδιτης και του Ιησου και εφοσον βασικα εφοσον αυτο παιρναει και επιβραβευεται μαλιστα στο ονομα καποιο εθνους τους που ειναι πανω απο την οποιανδηποτε αξια και που οπως λενε κιολας δεν υπολογιζει την ψυχη τοτε ειναι προφανες οτι το προβλημα με τον εθνικισμο στο συνολο του ειναι πολυ σοβαρο καθοτι μαλιστα δεν διαχωριζεται απο τον ναζισμο συμφωνα και με αυτα που λενε αλλωστε:

    Αυτοι που θελουν να σωσουν τν ψυχη τους ας πανε στο Αγιο Ορος και αυτοι και καλα θα σωσουν την ψυχη του Ελληνισμου αυτοι που μας μαυρισαν την ψυχη και οπως λενε μαλιστα στοχευουν στο να μας κλεισουν το στομα με την βια οπως και γινεται και με την ψυχολογικη βια. Αυτοι που εχουν χασει καθε επαφη με τον εγκεφαλο τους θα μας σκοτωσουν και τον Νου μας και την Ψυχη μας και εχουν και θρησκεια.

  16. Εξορκισμο θελεις φιλε Απολλων ! Οποιος μιλαει με τοση διαρκης μανια κι βγαζει φασιστες ολους τους τυπους των ανθρωπων προφανος ειναι επικινδυνος. Κι ενω αντιτιθεται φαινομενικα στη παγκοσμια ταξη κανει ακριβως οτι κι εκεινη φασιστοποιει οποιον αντιτιθεται. Κι εκτος αυτου ενω λεει οτι τα δογματα του επιτιθενται,ο ιδιος ειναι παραποιητης κι διαστρεβλωτης των ορθοδοξων Μονο πεποιθησεων μαλιστα μετα μεγαλης μανιας.Εσυ κι ο Λιακοπουλος φιλε χαχαχχαχα εισαι για κλαματα

  17. Συμφωνώ πραγματικά και απόλυτα με όσα γράφεις!!!

  18. Σωστά Νίκο, πολύ σωστά. Επρεπε να το είχες κάνει και νωρίτερα, ορισμένες αναρτήσεις μόνο ερευνητικό χαρακτήρα δεν έχουν, δόγμα και πάλι δόγμα. Χαίρομαι που είσαι εδώ και συνεχίζεις…

  19. ΓΙΩΡΓΟΣ Α 06/28/2020 @ 11:17 ΜΜ

    Προς Απόλλων Ερως:

    Δεν είδα αναφορά στο όνομα σου στην ανάρτηση του Νίκου
    …ΑΛΛΑ…
    όποιος έχει την σφήκα… σφίγγεται…

    και επιβεβαιώνεις πανηγυρικά τα γραφόμενα του

  20. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 4:35 ΠΜ

    Οι πλειστοι βγηκαν απο μονοι σας φασιστες οταν ποσταρα το σχετικο θεμα απο Ελληνορθοοδοξο που δεχεται επιθεσεις απο φασιστες αρχαιοκαπηλους και πηραν το μερος των δευτερων και μιλαω για τους φασιστες επι της ουσιας. Παραποιητης και διαστρεβλωτης των ορδοξοξων? Που πως? Αποψεις εχουν ολοι επιχειρηματα εχετε η απλα προσπαθειτε να επιβαλετε την αποψη σας και βλεπετε αυτο που κανετε εσεις με προσχημα το “αλανθαστο δογμα” στους αλλους?

  21. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 4:55 ΠΜ

    Αυτο που συμβαινει περα απο τις θεωριες ειναι οτι προκυπτει μια προσπαθεια επιβολης δογματικων ψυχωσεων κσι θρησκευτικων και ιδεολογικων και ακομα και συνωμοσιολογικων . Δηλαδη βασικα μπορει να εχει καποιος μια θεωρια και προσπαθει να την επιβαλει ως “αληθεια” και μεσα απο την στοχοποιηση ατομων και ιδεων και μεσα απο την προσπαθεια φιμωσης κλπ καθοτι προκυπτει ξεκαθαρα αδυναμια τεκμιριωσης και δομησης αντιλογου σε αυτο που δεν σηκωνει αμφισβητηση γιατι το λεει το δογμα αλλα και το κομμα. Ειναι δεδομενο οτι σε αυτο το μοτιβο αυτη η ιστορια δεν προκειται να οδηγησει ποτε πουθενα.

  22. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 5:22 ΠΜ

    Δεν βλεπω φασιστες εκει που δεν υπαρχουν οταν μαλιστα το δηλωνουν. Απο εκει και μετα ειναι ξεκαθαρο οτι και ο παιδοκτονος και γενοκτονος “θεος” της θρησκειας σας ειναι φασιστας και για αυτο βασικα αυτη η σαπια συνειδηση στοχευει στην δαιμονοποιηση του Ινδουισμου και του Βουδισμου επι του προκειμενου οπως εγινε και με τον Ελληνισμο και με τις αρχαιες παραδοσεις και για αυτο με τον αλφα η τον βητα τροπο καταληγει και στην συμπραξη με τους δηλωμενους φασιστες που ειναι αλλωστε παιδια του “θεου” τους, καθοτι ετσι εμαθε ετσι μαθατε να λειτουργειτε μεσα απο την επιβολη με την βια και θεωρειτε μαλιστα οτι αυτη ειναι η “λυση” για τα προβληματα των ημερων οπου μαλιστα περναμε μεσα απο την εναλλαγη των αστρολογικων κυκλων αλλα δεν εχετε τιποτα εκτος απο πεποιθησεις και ουτε καν επιχειρηματα για να στηριξετε την ιδεολογια σας, και για αυτο αλλωστε δεν αντεχετε την αντιθεση καθοτι μαλιστα προκυπτει ξεκαθαρα αδυναμια δομησης αντιλογου και για αυτο αλλωστε καλυτερα να ψοφησω κλπ και αυτο ειναι το τελικο ζητουμενο για την “συνειδηση” που εκφραζετε μεσα απο την ακροδεξια και δηλαδη ολο αυτο καταληγει στην επαναληψη της ιστοριας, με στοχευση την φιμωση με καθε μεσο και στην επιβολη με την βια. Δεν σας φταιω εγω λοιπον που εσεις οι “χριστιανοι” καταληξατε να υπερασπιζεστε τους ακροδεξιους “αρχαιολατρες” φασιστες. Παιδια σας ειναι απο το ιδιο καλουπι βγηκατε.

  23. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 5:45 ΠΜ

    Τωρα υπαρχουν και καλα “ορθοδοξοι” που μας μιλανε για τσακρα και για μυστηριακη γνωση και για αρχαιους μυστες κλπ μεσα στα πλαισια της δικης του αντιληψης ασφαλως, που επι της ουσιας δεν εχει καμια σχεση με την ουσια αλλα με βαση τα ιστορικα δεδομενα αν γινει πραγματικοτητα η απειλη σας εναντια στην ανθρωποτητα και το συμπαν να γινει και καλα παγκοσμια θρησκεια η ορθοδοξια και αποκτησει και παλι αυτη την δυναμη καποιος πραγματικος ορθοδοξος πατριαρχης οπως ο Βοθρολομαιος, ολα αυτα θα αφανιστουν και θα τα θαψουν μεσα στο σκοτος οπως και εκαναν στο παρελθον και με τους Ελληνιστες χριστιανους οπως ο Κλημης ο Αλξανδρευς.

    Αυτο φυσικα δεν προκειται να γινει και ευτυχως δηλαδη μεσα σε αυτο το πλαισιο που υπαρχει αριστερα που θυματε και αθεοι και αρχαιοκαπηλοι κλπ. Για ποια παραποιηση της οροδοξιας μιλατε? Η ιδεολογικη μετακινηση της ορθοδοξιας η ακομα και το οριστικο τελος της μεσα στα πλασια της εναλλαγης των αστρολογικων κυκλων ναι ενα παγκοσμιο ζητουμενο

  24. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 6:22 ΠΜ

    Βασικα α μου επιτρεπετε στον Λογο να βαλουμε τα πραγματα σε μια σειρα μιας και μιλατε για δογματισμους κλπ. Περα απο τις ακυρες θεωριες περι του αντιθετου επι της ουσιας οταν δηλωνεις ορθοδοξος δηλωνεις πολιτικη ταυτοτητα η οποια εκ των πραγματων αντιτιθεται στις αρχες του διφωτισμου περι θρησκευτικης ελυεθεριας και απλα συμβιβαζεσε και για αυτο αλλωστε υπαρχει αυτη η θολουρα αναφορικα με την θρησκευτικη σας ταυτοτητα καθοτι δεν μπορει να υποστηριζει την Ρωμαικη εξουσια και τον Διαφωτισμο που αντιταχθηκε στην θρησκευτικη τυραννια της Ρωμης.

    Υπαρχουν λοιπον και οι Διαφωτιστες χριστιανοι και μη που αποδεχονται αυτον τον σταθμο στην παγκοσμια ιστορια και την αρχη της θρησκευτικης ελευθεριας, που ειναι ασφαλως ετοιμοι να συγκρουστουν με την οποιανηποτε προσπαθεια γινει για επαναφορα του παλαιου κατεστημενου.

    Υπαρχουν και οι εσωτεριστες χριστιανοι που δεν ταυτιζονται με καποιο δογμα και η πιστη τους δεν εκφραζει καποια πολιτικη ταυτοτητα οπως αυτου του ορθοδοξου που πιστευει μαλιστα οτι πρεπει να επιστρεψουμε στις εξουσιαστικες δομες της Ρωμης εκει οπου η ορθοδοξια θα γινει και καλα παγκοσμια θρησκεια και θα εχει παγκοσμια εξουσια κλπ.

    Υπαρχουν και αυτοι που δηλωνουν ορθοδοξοι και παλι για πολιτικους λογους οι οποιοι δεν ταυτιζονται με την θρησκευτικη εξουσια και η πολιτικη τους ταυτοτητα ειναι πιο κοντα σε αυτην του Διαφωτιστη η αλλιως του φιλελευθερου χριστιανου.

    Σε γενικες γραμμες οταν μιλαμε για τα χριστιανικα denominations μιλαμε για μια πολιτικη ταυτοτητα και για τον εξωτερικο-πολιτικο χριστιανισμο και οχι για τον εσωτερικο που εκ των πραγματων δεν θα μπορουσε παρα να εινα αδογματισμος και φιλελυθερος καθως μαλιστα ο Ιησους ειπε οποιος θελει να το ακολουθησει.

    Ο δογματικος χριστιανισμος και επι της του προκειμενου η ορθοδοξια και το κατεστημεμνο της Ρωμης που επι της ουσιας ουδεποτε συμβιβαστηκε με τον Διαφωτισμο αλλα αντιθετα μπορουμε να πουμε οτι υποταχθηκε λογω των συνθηκων ανοιγει την πορτα και στο πολιτικο Ισλαμ που εχει παρομοιες αντιληψεις οι οποιες και παλι δεν συμβιβαζονται με τις ιδεες του Διαφωτισμου με τις ευλογιες μαλιστα του Παπα και του Βοθρολομαιου και του Σορος κλπ και αυτη βασικα ειναι η πραγματικη μαχη που θα δωθει και με την θρησκεια σας. Διαφωτισμος versus θρησκευτικη τυραννια και σκοταδισμος, που ειναι ασφαλως και θρησκευτικοπολιτικος φασισμος και αυτη την μαχη ασφαλως θα την δωσουν και παλι οι “αριστεροι” φιλελευθεροι μεσα σε ενα πλαισιο μαλιστα οπου η πολωση εχει φτασει σε οριακο σημειο.

  25. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 6:27 ΠΜ

    Εδω μεσα αν υπαρχουν καποιοι που αποδεχονται την θρησκευτικη ελευθερια και τις αρχες του Διαφωτισμου ειναι ελαχιστοι και απο τους μεν και απο τους δε και για αυτο ασφαλως δεν μπορεις μεσα σε αυτο το πλαισιο να αναχαιτησεις ιδεολογικα και πολιτικα το Ισλαμ απο την στιγμη που εσυ του ανοιγεις τον δρομο και ειναι η θρησκεια αλλωστε που ταιριαζει στον ναζι συμφωνα με αυτο που ειπε ο Φυρερ και δεν μπορει ασφαλως ενας ναζι να αμσφβητει τον αρχηγο!

  26. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 10:08 ΠΜ

    Απαντησα στον Κανενα αλλα συμφωνω οτι αυτα που λεει τα επιβεβαιωνω απο την αναποδη καθοτι εδω μεσα δεν μου εχει επιτραπει ποτε να μιλησω και ποτε δεν μου απαντησε κανενας τιποτα και ποτε κανενας δεν εδειξε τον ελαχιστο σεβασμο ουτε σε εμενα ουτε σε αυτα που λεω και ολοι θα με κρινουν και τελικα ΟΛΑ ειναι αναποδα.

  27. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 10:12 ΠΜ

    Απλα να σας θυμισω οτι η Αληθεια ειναι κορη του Κρονου και ειναι δυσκολη γκομενα και κρυα οπως ο Πατερας της. Δεν κυκλοφορει εκει οπου κυριαρχει το συγκαταβατικο ψεμα και παραληρηματικος δογματισμος.

  28. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 11:50 ΠΜ

    Ασφλως το τραυμα δεν εχει τυχαια εγινε εσκεμμενα με ξεκαθαρη προθεση και δηλωση και συγκαταβαση και ασφαλως το ιδιο εργο συνεχιστηκε και μετα που ποσταρα τα πρωτα αρθα που τα εχουν εξεφτελισει οπως και τα παντα αλλωστε στο ονομα του εθνους τους προκειμενου να μην με αφησουν να μιλησω και δεν υπαρχει αυτο το πραγμα.

  29. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 11:52 ΠΜ

    Εχουν και το θρασος οι φασιστες να μιλανε για τον Απολλωνα και για θεους και για τον αραπη τον Εβραιο Χριστο. Παλι που υπαρχει ο Αλεξης και απαλλαξε την μνημη του Αλεξανδρου απο τα σαπια σκουπιδια του εθνικισμου και αν εβαλε το χερι του ο Σορος καλα εκανε.

  30. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 12:16 ΜΜ

    Φασιστας και ανθρωπος δεν υπαρχει αλλα εδω περα μιλαμε για τα πλεον κομπλεξικα και παρανοικα οντα που εχουν υπαρξει ποτε στην παγκοσμια ιστορια. Δεν ξερω πως ειναι αλλου αλλα Ελληνας εθνικιστης που να αξιζει το αερα που αναπνεει δεν θεωρω και δεν πιστευω οτι υπαρχει και αν υπαρχει και κανω λαθος θα ηθελα απο περιεργεια να τον γνωρισω. Ολοι ειναι μεσα στο ιδιο κλουβι καθως μαλιστα η συμπραξη με τους ναζι ειναι ξεκαθαρη και απο εκει και μετα τα παρατραγουδα του εθνικισμου στην Ελλαδα εχουν σπασει ολα τα ρεκορ βλακειας και κομπλεξισμου στην παγκοσμια ιστορια και ο Σωρρας ηταν απλα το κερασακι στην τουρτα και ασφαλωςβολευει το ψεμα οτι φταινε οι μασονοι κλπ και οι θεωριες συνωμοσιας αλλα εδω περα μιλαμε για μια αρρωστημενη σοβινιστικη νοοτροπια που εκφραζει στο συνολο την ακροδεξια ανεξαρτητως θρησκευματος.

    • Konstantinos 🇬🇷 06/29/2020 @ 2:11 ΜΜ

      Πραγματικά ρε φίλε δεν βαρέθηκες? Τι παραλήρημα σε πιάνει? Έλεος δηλαδή! Τι πιστεύεις ότι θα κερδίσεις γράφοντας και ξανά γράφοντας? Πραγματικά βρίσκεσαι σε παραλήρημα! Δεν καταλαβαίνεις οτι υβριζεις ότι θεωρείς εσύ λάθος? Πιστεύεις καθετί αντίθετο από το δικό σου φασιστικό! Βλέπεις φασίστες παντού! Καλημέρα σου λένε και το θεωρείς φασιστικό! Κάτσε και ηρέμησε από το παραλήρημα που σε έχει πιάσει! Αλλιώς δεν μπορώ να πιστέψω άλλο πράγμα ότι πληρώνεσαι ώστε να κάθεσαι όλη την μέρα πάνω από ένα πληκτρολόγιο να γράφεις ότι σου λένε να γράψεις! Φιλικά και με κάθε ευγένεια χωρίς να σε προσβάλω! Δεν ειμαστε ηλιθιοι εδώ μέσα! Μην βλέπεις φασίστες παντού!

  31. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 1:40 ΜΜ

    Sorry λαθος οχι συγκαταβαση συγκαταθεση και συναυτουργεια σε οργανωμενο εγκλημα απο δαιμονισμενους παρανοικους συνωμιοσλαγνουν φασιστες σε συνεργασια με νεοναζι να και ολοι το ιδιο ειναι.

  32. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 3:27 ΜΜ

    Δηλωσατε φασιστες πηρατε το μερος αυτου που εκφραζει τον θρησκευτικο φασισμο εναντιον σας και αυτο εχει ξανα στο παραλεθον. Τι να πω εγω? Οι Θεοι θα μιλησουν απο εδω και περα και κυριως η ΘΕΑ.

  33. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 3:32 ΜΜ

    Δεν ξερω ρε παιδι μου αν υπαρχει κατι αλλο εγω ξερω αυτο οτι συμφωνειτε με τον θρησκευτικο φασισμο και ρατσισμο εναντιον σας και αρα συμφωνω και εγω. Εισαστε ολοι το ιδιο πραγμα και το λαθος εγινε που γεννηθηκα αναμεσα σας. Καλυτερα να ημουν αριστερος η και gay και δεν καταλαβαινω τελικα ποιο ειναι το προβλημα με τους gay λες και υπαρχει κατι χειροτερο απο αυτο που συμβαινει.

  34. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 3:35 ΜΜ

    Να σου θυνισω και ποτε ξεκινησε το κακο και παλι. Οταν ηρθε ο γνωστος που το μονο που κανει ειναι να προσπαθει να με αρρωστησει και να θαψει εκει οπου μιλουσα για το δικαιωμα της πιστης και ηρθε καποιος φασιστας ταχα μου χριστιανος να τον υποστηριξει και να μιλησει μαλιστα εναντια σε αυτα που λεω για την μητρα που τους γεννησε ολους αν και αμφιβαλλω αν τους φασιστες τους γεννησε μητρα.

  35. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 3:37 ΜΜ

    Εγω μιλαω για το δικαιωμα της πιστης του φτωχου και του αδυναμου σε κατι ανωτερο περα απο την σαπιλα μαλιστα της θρησκειας και εσεις ξανα πηρατε το μερος του φασισμου ΕΝΑΝΤΙΟΝ σας και αυτο εχει γινει ξανα και ξανα και ολοκληρωθηκε με τον καθρεφτη που ανεβασα καθοτι γνωριζω οτι κατευθυνεστε απο ψυχωσεις και νομισατε οτι ειμαι αριστερος κλπ

  36. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 3:51 ΜΜ

    Τωρα σοβαρα μιλας? Τα βρηκατε με αυτους που σας μισουν περισσοτερο απο το καθε τι και που σας κανουν ψυχολογικο πολεμο και πηρατε το μερος τους ακομα και εναντιον σας και ακομα και εναντια στο δικαιωμα της αδογματιστης πιστης στον “αραπη” τον Εβραιο τον Ιησου και σας εφταιξε ο Πειραιως που σας ειπε την αληθεια για το ασυμβιβαστο της πιστης σας με τον εθνοφυλετισμο και ψαχνετε απο καπου “σεβασμο” και αναρωτιεσται γιατι και καλα βλεπω “φαντασματα” φασιστες?

    Δεν υπαρχει αυτο το πραγμα. Εγω σας εδειχνα ενα δρομο για να γινει συμβιβασμος σε ενω γνωστικο επιπεδο με βαση την μνημη του οικουμενικου Ελληνισμου του Αλεξανδρου και εσεις επιλλεξατε τον βιαστη σας τους αρχαιοκαπηλους φασιστες και τον εθνοφυλετισμο ο οποιος εινα ασυμβιβαστος με την πιστη σας. Αρα τι περιμενετε απο μενα πως μπορω να το ερμηνευσω διαφορετικα?

  37. Απόλλων Έρως 06/29/2020 @ 5:01 ΜΜ

    Εφοσον εχεις την καλη χριστιανικη προθεση ας υποθεσουμε εξηγησε μου σε παρακαλω πιο ειναι το αντιθετο απο το δικο μου που το θεωρω φασιστικο? Αυτο που προσδιοριζω ως φασιστικο ειναι απολυτως τεκμηριωμενο και δεν ονομασα κανεναν φασιστα που δεν ειναι και δεν μπορω να το τεκμηριωσω οτι ειναι. Μιλησα γα φασιστες, που υπαρχουν και το δηλωνουν και δεχθηκα επιεθεση γιατι μιλησα για φασιστες και τελικα αυτος που το εκανε συμφωνει σε ολα με τους δηλωμενους φασιστες. Αρνηθηκατε την συνειδησιακη δηλωση οτι ολοι οι ανθρωποι ειμαστε ισοι γιατι νομιζουν καποιοι οτι ειναι “ανωτεροι”. Οχι μονο αρνηθηκατε να κανετε δηλωση εναντια στον φυλετικο και τον θρησκευτικο ρατσισμο αλλα τελικα τον υποστηριξατε εναντιον σας. Να αναθεωρησω εγω η εσεις και σε οτι αφορα τους “αραπηδες” οπως ο Ιησους?

  38. Ε Απολλυων !! Για δοκιμασε κι λιγο με το αριστερο γιατι με το δεξι το χεις καψει.Το πολυ το τακα τακα …ξερεις τι κανει το παιδι…Τεχνολογος αλογος εισαι…Ενας κομπλεξικος τυπακος ανασφαλης κι αυτο φαινεται απ τα μακροσκελη γραπτα σου ,που θελεις μαλλον να σε κανουν να νιωθεις μεγας κι πολυς! Εχεις κανει τον αυνανισμο επιστημη κι ο ιδιος εισαι λεκτορας! Εχεις μπλεξει την αρχαιολατρεια με τον Χριστο κι την μυθολογια με την επιστημη. Φακεν αχρηστε κι αναπηρε λετσο!τωρα πες μπλα μπλα μπλα……

  39. Απόλλων Έρως 06/30/2020 @ 10:17 ΜΜ

    Λυπαμε φιλε μου που εχεις αυτο το προβλημα αλλα δεν μπορω να σε βοησω ειναι προφανες οτι πασχεις απο νοητικη καθυστερηση αλλα ειναι δικαιωμα σου βασικα να θεωρεις οτι ο Γνωστικισμος και ο Ερμητισμος και ο Νεοπλατωνισμος και ακομα και ο Γιουγκιανισμος και ο Ροδοσταυρισμος και ο Τεκτονισμος και ολα αυτα ειναι ακυρα αλλα πραγματικα δεν μπορω να σε βοηθησω. Απλα αμα δεν σε απασχολει μην ασχολεισε με το θεμα αλλιως αν εχεις απορειες να σου τις λυσω. Εγω δεν ειχα ποτε προβλημα να κανω διαλογο.

  40. Απόλλων Έρως 06/30/2020 @ 10:37 ΜΜ

    Βασικα αυτο ειναι που γινεται συνηθως καποιοι εχουν δημιουργησει καποιες ψυχωσεις και νομιζουν πραγματα τα οποια δεν μπορουν να σταθουν στο φως του Λογου ουτε μερικα δευτερολεπτα. Καταρχην δεν εχω καμια σχεση με την αρχαιολατρεια επειτα δεν εχω μπλεξει καμια επιστημη με καμια μυθολογια καθως μιλαω για τις εκπορευσεις του αρχετυπου μεσα σε στα πλαισια μιας Πυθαγορειας αντιληψης που σχετιζεται με ολα αυτα που ανεφερα και με την Καμπαλα κλπ με την Γιουγκιανη προσεγγιση αναφορικα με τα αρχετυπα. Αμα εχεις προβλημα με ολα αυτα ειναι δικο σου θεμα.

    Σε οτι αφορα τον Χριστο η σχεση του με τα αρχαια μυστηρια ειναι προφανης και εχει τεκμηριωθει επαρκως ακομα και απο αυτους που δεν πιστευουν οτι υπηρξε ο Ιησους αλλα εχουν γνωση και αποψη για το θεμα καθοτι ειναι προφανες οτι μιλαμε για τα μυστηρια του Ηλιου-Μιθρα στα οποια ηταν μυημενος και ο Μεγας Κωστακης και θα μπορουσα να σου λυσω τις απορριες αμα εχεις αλλιως μπορεις να συνεχισεις να παραληρεις οπως κανουν οι περισσοτεροι αλλωστε που εχουν μια αδυναμια να επικοινωνησουν με τον εγκεφαλο τους και το θεμα δεν τους ενδιαφερει η δεν τους καθετε αλλα εχουν και αποψη βασικα που την τεκμιριωνουν μεσα απο το παραληρημα και μεσα απο την προσπαθεια τους να μειωσουν τον αλλο και να τους δημιουργησουν ψυχικα τραυματα κλπ.

  41. Απόλλων Έρως 06/30/2020 @ 10:59 ΜΜ

    Βασικα αυτος που τα εχει μπλεξει ολα εδω μεσα και προσπαθει να τους αρρωστησει ολους και να με θαψει κλπ ειναι ο γνωστος παρανοικος πανιβλακας, που προσπαθει να επιβαλει την βλακεια και την παρανοια και να εκμηδενισει το ολο θεμα και σε οτι αφορα ακομα και τους αρχαιους φιλοσοφους που επικαλεστηκε και οχι μονο τους Γνωστικους και τους Ερμητιστες αλλα την ψυχη του συμπαντος επι της ουσιας και που προφανως τα καταφερνει καθως οι βλακες τα βρισκουν μεταξυ τους.

    Ποια επιστημη και ποια μυθολογια? Μιλαμε για τις εκπορευσεις και την εξελιξη του αρχετυπου και για παραδειγμα ακομα και το φαινομενο με τις φωνες που ακουνε διαφοροι οπως και ο Σωκρατης θα μπορουσε να ερμηνευθει ως η φωνη του ασυνειδητου και να γινει μια προσεγγιση επι αυτου αναφορικα και με την μαθηματικη δομη του αρχετυπου την οποιαν διδασκονται αλλωστε ολοι οι τεκτονες καθοτι πολλοι οπως και ο Crowley για παραδειγμα γινονται δεκτες και αυτης της πραγματικοτητα και δηλαδη πληροφοριες που σχετιζονται με την μαθηματικη δομη του αρχετυπου. Θα μπορουσε λοιπον το θεμα να ερευνηθει αλλα ειναι προφανες οτι αυτο δεν γινεται και οτι το μονο που γινεται τελικα ειναι να προσπαθουν καποιοι οχι αποψη αλλα την παρανοια και την εκμηδενιση της συνειδησης και της ψυχης του συμπαντος μεσα και απο τον φασισμο κλπ.

    Αυτος το μονο που κανει ειναι να προσπαθει να επιβαλει την βλακεια και την παρανοια με ξεκαθαρα κακοβουλη προθεση και ειναι προφανες οτι μιλαμε για τα παρασιτα που εχει σπειρει και που συνεχιζει να επαναλαμβανει με copy paste σαν μανιακος σχετικα δηλαδη και με το “μπλεξιμο” της μυθολογιας με την επιστημη καθοτι περιμενετε απο καποιον ομοιο σας να σας πει τι να πιστευετε και εχετε και αποψη ειναι αξιον απορειας το γιατι ασχολειστε τελικα με αυτα τα θεματα που μπλεκετε και με τις θεωριες συνωμοσιας κλπ που σχετιζονται και με τον αποκρυφισμο. Δεν πιστευω πραγματικα να εχει υπαρξει αναλογο φαινομενο στην παγκοσμια ιστορια και τελικα μαλλον δεν ειναι τυχαιο καθοτι μιλαμε για τον πατο και δεν παει παρακατω.

  42. Απόλλων Έρως 07/01/2020 @ 8:12 ΠΜ

    Αυτη η διεστραμμενη και σαπια συνειδηση των Οθομανων αρχαιοελεηναρων σε οδηγει στο αδιεξοδο βασικα καθως μονο ηλιθιοι και υπανθρωποι θα μπορουσαν να συμπραξουν με αυτη την δαιμονικη παρανοια που σπερνουν και λογικα σπροχνουν προς τον εγκλωβισμο στις θρησκετυικες δομες οσους πιστευουν στην ψυχη και οσους δεν αντεχουν βασικα ολες αυτες τις ψυχικες επιθεσεις των δαιμονισμενων παρανοικων που παριστανουν τους “κληρονομους” των ομοφιλοφυλων αρχαιαων εκει οπου μαλιστα ειναι ομοφοβικοι!

    Ειναι προφανες οτι καλυτερα να εισαι αθεος βασικα να γλυτωσεις απο τους ψευτοθεους τους και την απυθμενη βλακοπαρανοια που σπερνουν και οτι τελικα μοναδικη ελπιδα ειναι η αριστερα που καλα θα κανει να συγκρουστει κατα μετωπο με την εθνοθρησκευτικη παρανοια και ας ελπισουμε να βαλει το θεικο του χερι και ο Σορος να ξεβρωμισουμε απο τα εθνικιστικα σαπιοπαρασιτα εφοσον μαλιστα δεν υπαρχει αλλη λυση. Να ζωντανεψουμε ξανα τους δαιμονες του κομμουνισμου και οτιδηποτε βασικα που μπορει να αντισταθει στα σαπιοσκατα και την παρανοια του εθνικισμου.

    Ο Παυλος Φυσσας μας εδειξε τον δρομο και δεν υπαρχει αλλη λυση βασικα μιλαμε για ζομπι που βγηκαν μεσα απο τους ταφους οπως στην αποκαλυψη του γιαχβεδαλλαχ για να μας πινουν το αιμα και το θεμα πλεον ειναι η σωτηρια του ανθρωπου απο τα ζομπι και τους “θεους” τους που τον παιρνουν ασυστολα.

    https://www.youtube.com/watch?v=tXGTlOStXes

  43. Απόλλων Έρως 07/01/2020 @ 9:41 ΠΜ

    Σκεφτειτε ποσο καλυτερα θα ηταν ο κοσμος μας αν αντι να ψοφησουν οι Φυσσες να ψοφησουν ολοι παρανοικοι φασιστες μαζι με τους ψευτοθεους τους και τις σαπιες ιδεοληψιες τους, που εχουν μετατραπει σε ψυχωσεις που μας ρουφανε το αιμα και να κανουμε μια νεα αρχη και να αναζητησουμε το νοημα και τον Ηλιο οπως οι πρωτοι ανθρωποι και να επικεντρωθουμε βασικα στην φιλοσοφικη αναζητηση για το τι ειμαστε και που παμε ως ανθρωποτητα χωρις τους ηλιθιους και παρανοικους φασιστες που προσπαθουν να ευνουχισουν τον Λογο και να βιασουν την Εννοια με βαση τις ψυχωσεις τους αναφορικα και με την καταγωγη το θρησκευμα και το εθνος τους και γενικα τις ιδεοληψιες τους για αυτο που νομιζουν οτι ειναι γιατι τους το ειπαν αλλοι.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*