14:34 - 17/09/2016

Να πάνε τα προσφυγοπουλα για μάθημα σε ελληνικά σχολεία;

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Σε έναν πλανήτη όπου το 3% ελέγχει το 97% ..

Σε έναν πολιτισμό καρικατούρα όπου παιδιά θερμοκηπίου , κληρονόμοι εξουσίας αποφασίζουν για την τύχη των λαών ! Μια κρυφή ελίτ που θεωρεί εαυτούς ανωτερους επειδή οι πρόγονοι τους κατόρθωσαν να ξεπεράσουν τα νομικα όρια του πολιτισμού και έτσι να τον ελέγχουν κρυφά με στόχους και σκοπούς αρρωστους όπως είναι μια νέα παγκόσμια τάξη!

Ένας θίασος του παραλόγου όπου ενώ σε όλη την γη προβλήματα όπως ανισότητα , φτώχεια , στέρηση δικαιωμάτων , πόλεμος , εκμετάλλευση παιδιών, πώληση ανθρωπίνων οργάνων και δεν έχει τελειωμό η λίστα …δεν αναφέρονται και καμία εταιρία κράτος δεν αποφασίζει να κάνει κάτι για αυτά… …. οι εντολές από τους Ελίτ ..είναι να υπάρχει κατανόησή και ανθρωπισμός προς το μεταναστευτικό θέμα !

Ένα μεταναστευτικό πρόβλημα όπου οι εταιρίες τις Ελίτ δημιούργησαν , χρηματοδότησαν και σχεδίασαν ώστε να φέρουν στην επόμενη κίνηση μέσα στην σκακιέρα την ανθρωπότητα !

Μια κοινωνία όπου σήμερα βομβαρδίζεται από την προπαγάνδα της ίδιας ελίτ, εποχές όπου βλέπεις το αίμα να ρέει άφθονο , παιδιά να εκτελούν “άπιστους” και την χρηματοδοτούμενη Ίσις που είναι η αιτία του προβλήματος …να ονομάζεται κράτος … από τους φορείς ενημέρωσης της κάθε εταιρίας κράτος !!

Η χρηματοδοτούμενη Ισις – κράτος κατά της δηλώσεις των μαζικών μέσων ενημερωσης καθημερινά φροντίζει με τους αποκεφαλισμούς να δείξει στην ανθρωπότητα το τρόπο να τρέμει ..αλλά ταυτόχρονα και να αμύνεται στον φόβο της ….με την δήθεν πλέον εννοια του “ρατσισμού”!!

Χρόνια εξηγώ ότι ο πόλεμος σήμερα πρώτα δίνεται σε εννοιολογικές τοποθεσίες και μετά στην πραγματικότητα μας !

Αν και η Ελίτ σε οδηγεί να φοβάσαι , αν και η ανυπαρξία μέτρων ,νόμων ,πράξεων και αποφάσεων από τις εταιρίες κράτη σε κάνει να νιώθεις όπως είναι επιθυμητό από την ελίτ …να νιώθεις φόβο για την Ζωή και την Ελευθερία σου…ταυτόχρονα στον φόβο που σε ταΐζουν … σου απαγορεύουν να θες να αμυνθείς …με οποιοδήποτε τρόπο… ονομάζοντας τον έντεχνα δημιουργημένο φόβο σου…. “Ρατσισμό”!

Άλλο φοβάμαι , άλλο είμαι ρατσιστής …! Και ο λόγος του όποιου φαινόμενου ρατσισμού στην σημερινή κοινωνία είναι η ίδια η εκπαίδευση της ελίτ από την προπαγάνδα της!

Γιατί συμφέρει να είσαι σε άμυνα και με φόβο…συμφέρει ο “ρατσισμός”…μιας και είναι ενα φοβερό εργαλείο να οδηγήσεις την ανεγκέφαλη μάζα σε αντιπαράθεση και διχασμό ..και όταν χρειαστεί σε εμφύλιο!

Η χρηματοδοτούμενη Ισις έχει ανακοινώσει πολλές φορές ..ότι έχει έναν φοβερό στρατό από παιδιά … έχει απειλήσει ότι ο στρατός από παιδιά θα χτυπήσει την Ευρώπη ..!

Τα μέσα υπνωτισμού των κρατών εταιριών έχουν δείξει δεκάδες φορές μικρούς βομβιστές αυτοκτονίας να σκορπούν τον θάνατο ..!

Το δικό μας κράτος – εταιρία εχει δείξει περίτρανα ότι είναι ανίκανο να προφυλάξει όχι μόνο τους πολίτες του ..αλλά και τα ίδια τα σύνορα του….Σήμερα τα μέσα μαζικής ύπνωσης και προπαγάνδας μιλάνε για 60.000 πρόσφυγες …όταν είναι γνωστό ότι ο αληθινός αριθμός είναι δεκάδες φορές μεγαλύτερος…. Ακόμα αντηχούν στα αυτιά μας δηλώσεις υπουργού ….εγώ δεν ξερω που πάνε ! ..δηλαδή αν είναι μέσα η έξω….και τα βίντεο με βάρκες σε ερημικές παραλίες είναι εκατοντάδες !

Φώτο με αξιωματικούς της Ισις με ένα παιδί στο χέρι να μπαίνουν στην Πατρίδα μας …..!!

Αν η ελίτ λοιπόν με εκπαιδεύει να γίνω “ρατσιστής ” με την διαστρεβλωμένη έννοια του φόβου , αν ποτέ σε αυτόν τον πλανήτη δεν πλήρωσε την ζημία αυτός που ήταν ο θύτης αλλά πάντα το θύμα …η ανθρωπότητα …. αν στους πολέμους σας εγώ χύνω το αίμα μου ..αλλά δεν είμαι τότε ρατσιστής γιατί βολεύει την εταιρία σας… αν σήμερα την ίδια στιγμή που μιλάμε για ρατσισμό υπάρχουν εκατοντάδες εκατομμύρια που πεινάνε ..που διψάνε…παιδιά που πεθαίνουν σε σκληρές συνθήκες εργασίας ώστε οι εταιρίες σας να βγάζουν κέρδη…. τότε οι ρατσιστές είστε εσείς …!

Οι ρατσιστές επί της ουσίας είναι τα ίδια κράτη εταιρίες που ενώ έχουν την δύναμη να αλλάξουν την αδικία , την εκμετάλλευση και την πείνα….δεν το κάνουν αλλά συνεχίζουν να εκτελούν εντολές της ελίτ σαν υπάκουα και φθηνά πολυ φθηνά πιόνια !

Κύριε Φίλη εσείς είστε ο ρατσιστής και το φθηνό πιόνι , ζούμε στον ίδιο πολιτισμό την ίδια εποχή και μου φαίνεται αδιανόητο της παραπάνω αλήθειες να μην τις έχετε αντιληφθεί!!

Κύριε Φίλη , υπουργέ παιδειας της Ελλάδας … σας δηλώνω ότι …αν πάνε στο σχολειό του παιδιού μου προσφυγόπουλα … θα σταματήσω το παιδί μου από το σχολειο ..όχι γιατί είμαι ρατσιστής κύριε φίλη..αλλά γιατί το παιδί μου είναι η πραγματική μου περιουσία …που κανείς δεν μπορεί να την βάλει σε ρίσκο …κάνεις δεν μπορεί να διαπραγματευτεί απέναντι της το αύριο…!

Πιστέψτε με κύριε Φίλη αυτό πρέπει να κάνει ο κάθε Έλληνας γονιός ..όχι γιατί είμαστε ρατσιστές έναντι των παιδιών που έτρεξαν μακριά από έναν πόλεμο που τα δικά σας αφεντικά δημιούργησαν …αλλά γιατί απλά δεν γνωρίζουμε ποιο παιδί θα είναι αυτό που θα κάνει την αρχή στην Ευρώπη !!

Η Ισις με βάση τα δικά σας νόμιμα κανάλια έχει απειλήσει ότι θα χτυπήσει την Ευρώπη με τον στρατό από παιδιά που έχει … και εγώ κύριε φίλη δεν παίρνω κανένα ρίσκο αύριο στο σχολείο ένα προσφυγόπουλο που είναι καμουφλαρισμένο να τραβήξει το μαχαίρι και να σφάξει ένα παιδί…!

Εσείς από την άλλη φαίνεστε σίγουρος ότι δεν θα συμβεί…ενώ ταυτόχρονα η ανικανότητα ελεγχου εισροής στην χώρα μας σπάει ρεκόρ !

Μάλλον είστε ανώριμος και επικίνδυνος , μάλλον το να ονομάζεται την προστασία ρατσισμό κάποιος άλλος σας το έχει πει… και για να μην κουράσω άλλο …θα σας εξηγήσω πως η προστασία – ρατσισμός για εσάς βοηθάει στην ουσία και εσάς !

Εγώ θα σταματήσω το παιδί μου από το σχολείο αν δεν κατορθώσω να κάνω το σχολείο να μην δεχτεί πρόσφυγες μαθητές .. .. και θα το εκπαιδεύσω στον οίκο μου … θα το σταματήσω γιατί αν μια στο εκατομμύριο συμβεί κάτι σε σχολείο με μαθητές … θα σφαξω προσωπικά στο γόνατο όσους βουλευτές και υπουργούς προλάβω! Είμαι σίγουρος ότι το ίδιο θα κάνουν πολλοί γονείς μαζί μου !!

Κατανοείται λοιπόν κύριε Υπουργέ παιδείας που οδηγούμαστε με μικρές αποφάσεις ; Αν θελετε σχολεία για τα προσφυγόπουλα ζητήστε κονδύλι από την Ευρώπη να φτιάξετε σχολεία για τα προσφυγόπουλα…και πρέπει να το κάνετε γιατί και αυτά τα παιδιά πρέπει να εκπαιδευτούν σαν νέοι δούλοι σας στην εταιρία σας !!

Μέχρι λοιπόν να ξεκαθαρίσετε 100% οτι μέσα στα προσφυγόπουλα δεν υπάρχει ούτε ένα παιδί εκπαιδευμένο να σκάσει με την μπόμπα του , μέχρι να ξεκαθαρίσετε ποιοι είναι εκπαιδευμένοι και ποιοι όχι , μέχρι να βρείτε πόσοι είναι ..μην ξαναμιλησετε για ρατσισμό !

Εκτός και αν εσείς όταν πάτε στον γιατρό και σας πει θα κάνω ένα εμβόλιο στο παιδί σας αλλά υπαρχουν αυξημένες πιθανότητες να πεθάνει …. λέτε απλά ελα μωρέ ριξτου το!!

Γιατί αυτό ζητάτε σήμερα στους γονείς να κάνουν…! Η από την αλλη απλά το σύστημα προπαγάνδας σας μας λεει ψέματα …Αν συμβαινει αυτο βγειτε και αποδεχτειτε το …να μπορει ο κοσμος να μην φοβαται!

Θυμήσου κάτι Φίλη … τα αφεντικά σου θέλουν τον διχασμό , το πρόβλημα-χάος για να φέρουν την τάξη … εσύ είσαι σε μια θέση που θα υπάρξουν ευθύνες Ζωής… και στην περίπτωση που στον Έλληνα πειράξεις παιδί δεν θα είναι ξανά ίδια η Ελλάδα και μάλλον εσύ δεν θα νιώθεις πολύ καλά!

Θυμήσου ότι κάνανε ένα πείραμα το δυο χιλιάδες δέκα …

Τις εντολές που παίρνουμε , από όπου και αν τις παίρνουμε θα πρέπει να τις σκεφτόμαστε πολύ καλά… προσπάθησε το μια φορα… να φέρεις αντίρρηση … να αμφισβητήσεις την εντολή …!

Θα δεις ότι είσαι εκεί που είσαι μόνο και μόνο επειδή γνώριζαν ότι δεν θα το κάνεις ποτέ…

Stranger..

Το ομοσταυλο αν αλλάξει κελί μέσα στο στάβλο δεν θεωρείτε πρόσφυγας , αν έρθει από άλλο στάβλο με άλλη εκπαίδευση αλλάζει το θέμα… για κάποιες ιστορικές ανοησίες που ειπώθηκαν απο κάποιους !!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (51)

  1. ΣΆΚΗΣ Ο ΜΕΓΑΣ 09/17/2016 @ 2:49 ΜΜ

    Θα το βάλω ωμά. ΧΕΣΤΗΚΕ Ο ΦΊΛΗΣ ΕΆΝ ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ ΣΤΑΜΑΤΉΣΟΥΝ ΝΑ ΣΤΈΛΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΊΑ. ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΈΡΕΙ ΤΟ ΟΑΧΥΔΕΡΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΑΦΕΝΤΙΚΌ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΕΜΊΣΕΙ Η ΕΛΛΆΔΑ ΑΠΌ ΤΙΣ ΦΟΥΡΝΙΕΣ ΤΩΝ ΕΙΣΒΟΛΕΩΝ . ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΈΡΕΙ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΦΎΓΕΤΕ ΕΣΕΊΣ

  2. Ιωάννης@gmail.com 09/17/2016 @ 2:55 ΜΜ

    Πρώτον δεν είναι πρόσφυγες αλλά παράνομοι μετανάστες κ δεύτερον δεν είναι Έλληνες άρα η απάντηση είναι εξαιρετικά εύκολη…

  3. ensign Ro Laren 09/17/2016 @ 3:19 ΜΜ

    διαφωνω :
    “χρειαζεται μπουργκα σε ολα τα ξεκωλα και σπιτι στις 20:00 για προσευχη με τις ωρες” μπας και σωθουν την επομενη απο τις ορδες βαρβαρων, μπας και μπουν στον ισιο δρομο και σωσουν τα ρεμαλια τους ελληνες αντρες”.

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ.
    ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΤΕ.
    ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΜΙΝΙ?
    ΠΙΠ####Σ ΣΤΑ 13?
    ΑΛΛΑΞΟΚΩΛΙΕΣ ΤΑ ΑΓΟΡΑΚΙΑ?
    ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ?
    ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΑ?
    ΦΡΑΠΕ Η ΜΑΜΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ?
    ΑΚΗΔΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ?
    ΜΠΑΛΛΑ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ?

    ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2000 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΧΕ. Γι’ αυτο Σου λεει παρε να ‘χεις τωρα μαγκα ελληνα μια πληγη του Φαραω που μας το παιζεις αρχαιος φιλοσοφος και εναρετος χριστιανος….

    να δεις προσευχη τωρα με μαυρο δακρυ…..και οποιος σωθει

  4. Μαριος απο αθηνα 09/17/2016 @ 3:51 ΜΜ

    Συνχαρητηρια για το αρθρο σου στραιντζερ κ οπως ειναι μην αφαιρεις τιποτα στειλτο επιστολη στον υπουργο-πιονι !! αλλα οι πιθανοτητες εστω να φτασει ειναι λιγες..μακραν το πιο σιχαμερο κουφαρι ανθρωπου της διοικησης*..λιγα ψωμια εχει ακομα αυτα που επρεπε αλλαξει* για το καλο* μας τα αλλαξε…τωρα θα φυγουν αυτα τα πιονια κ στην σκακιερα θα παιξουν οι αξιωματικοι οχι τα στρατιωτακια αυτα πεθανανε ολα σιγα σιγα!! +η ελιτ προχωραει πολυ γρηγορα φιλε,στην δουλεια καθε μερα ενας παραπανω ζηταει μηχανημα για πληρωμη με καρτα…του χρονου..παραχρονου..κτλ.. ΟΛΟΙ ΕΜΕΙς οι τελευταιοι των μοικανων με αδηλωτη εργασια κ μαυρα εσοδα κ χωρις τραπεζικο λογαριασμο !! δεν θα μπορουμε ουτε να αγορασουμε ψωμι!!!! εαν βαλουμε κ καμια κριση που μπορει να ξεσπασει οικονομικη κ γινει κανα μπαχαλο τοτε θα δουμε τρελα γεγονοτα στις μεγαλουπολεις!!!

  5. ΠΑΝΑΝΔΡΟΣ ΕΛΛΗΝ 09/17/2016 @ 3:55 ΜΜ

    ΌΧΙ στο στρατό του Σορος. …. ΌΧΙ στον εξισλαμισμο της χώρας. …… ΌΧΙ στους μελλοντικούς φονιάδες των Ελλήνων. ….. ΌΧΙ στην επιστροφή στην Τουρκοκρατια. ….. ΌΧΙ στην ασεβεια στο αίμα των προγόνων μας. ….. ΌΧΙ στην προπαγάνδα “ανθρωπισμου” των αντιχριστων ……. ΌΧΙ στην πλήρη εξαθλιωση των Ελλήνων προκειμένου να ριζωσουν τους απροκλητους μουσαφιρηδες…… ΌΧΙ στο διαμελισμο της χώρας. ….

  6. Ανώνυμος 09/17/2016 @ 3:58 ΜΜ

    Ολοι αυτοι τους ψηφισαν ομως.Αν και δεν νομιζω να το αποφευγαμε αυτο, οπως και τα αλλα που θα ερθουν οποιος και αν ειναι στην εξουσια η χωρα πασχει απο παρτακιδες ανθελληνες δυστηχως!

  7. 100.000 ΕΛΛΗΝΕΣ μπορεί 200,000 μπορεί 300.000 & ΠΑΡΑΠΑΝΩ .ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΥΡΩ Ο KAΘΕ ΕΝΑΣ ……………………………………..ΕΓΩ ΠΡΩΤΟΣ ΝΑ ΔΩΣΩ 100Ε…………………………………Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. δεν υπαρχει καμμια απολυτως ανικανότητα ελεγχου εισροής.
    ειναι εντολη της κυβερνησης να μην ελεγχονται τα συνορα. Μια χαρα τα ελεγχαμε ολα μεχρι το 1990

  9. Και στη Γαλλία οι μουσουλμάνοι εκεί μεγάλοσαν.εκειπηγαν σχολείο …άλλαξε τίποτα????? Όταν ήρθε ή κατάλληλη στιγμή φανερωσαν τα πραγματικά τους πιστεύω…
    Δεν υπάρχουν αίθουσες και δάσκαλοι για τα δικά μας παιδιά και τώρα μας έκαψε αν θα πάει ο κάθε μουχαμετης στο σχολείο????

  10. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ

  11. Τι θα περιμενα και τι θα ήθελα να κάνει ο Υπουργός Παιδείας (οχι αυτός αλλά ένας Ελλην)….
    Να δημιουργήσει κέντρα μάθησης μόνο για αλλοδαπούς όπου θα διδάσκεται η Ελληνική γλώσσα, και η φιλοσοφία των προγόνων μας. Υποχρεωτικά!!!! Δηλαδή θα άρπαζα την ευκαιρία να εκπολιτίσω τις γενιές των βαρβάρων…. Αυτό που έκανε ο Μ. Αλέξανδρος με τις εκστρατείες του, αλλά δεν ολοκλήρωσε, θα το εφάρμοζα στην ίδια μου την χώρα. Εμείς φοβόμαστε και δικαιολογημένα εφόσον το Υπουργείο Παιδείας, αντί να ενισχύσει την διδασκαλία της ελληνικής φιλοσοφίας και των βαθύτερων ελληνικών αξιών, καταργεί αυτά τα μαθήματα ή τα περιορίζει ώστε να γίνονται ανούσια, χωρίς βάθος, χωρίς ανάλυση …Ειδικά σχολεία για την μόρφωση αυτών των παιδιών.. αυτό θα περίμενα από αυτούς…Φοβόμαστε τα παιδια αυτά που έρχονται με όποιο τρόπο στη χώρα μας, γιατι τα εντάσσουν χωρίς προετοιμασία στο εκπαιδευτικό μας σύστημα και όχι μόνο αυτό,… για να τα διευκολύνουν αλλά και για να εξαφανίσουν σιγα σιγά το ελληνικό πνεύμα, καταργούν αυτή την διαδκαλία ..Στο χέρι μας ειναι να αντιδράσουμε στην προδοσία που γίνεται από τις ανθελληνικές κυβερνήσεις που σκοπό έχουν να υποβαθμίσουν την μόρφωση των Ελλήνων ενω θα μπορούσαν να την διαδώσουν σε όλα τα παιδιά του κόσμου..Αυτη την υπέροχη κοσμοθεώρηση και φιλοσοφία πάνω στην οποία στηρίχθηκαν όλες οι σημερινές επιστήμες.. για να ξανα-ανακαλύψουν τα ήδη γνωστά και να οικειοποιηθούν την γνώση, δυστυχώς όμως πρός άλλη κατεύθυνση…ΦΟΒΑΣΕ ΕΛΛΗΝΑ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΣΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΞΕΧΑΣΕΙ….μετά από τόσους αιώνες σκλαβιάς (ρωμαίοι, βυζαντινοί, οθωμανοί, και τώρα ανθέλληνες)..κάτι θυμάσαι αμυδρά, μια σπίθα ακόμα υπάρχει μέσα σου, αλλά βλέπεις ότι κι αυτή σβήνει σιγά σιγά και αντί να την κάνεις ΠΥΡ ΑΙΩΝΙΟ, λιγοψυχάς συνειδητοποιώντας οτι αυτό που σου απέμεινε απο τους ηρωες και φιλοσόφους σου ειναι μόνο οι στάχτες του αφανισμού σου που σε υποχρέωσαν να μαζεύεις..ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ..από εμάς εξαρτάται να επαναφέρουμε το ΦΩΣ και να το διαδώσουμε .. να το θυμάσαι αυτό!!!! Το σχόλιο μου δεν έχει καμμία σχέση με θρησκείες, ή εθνικισμό..είναι καθαρά προιόν πνευματικής σκέψης του τι εστί.. ΩΡΑΙΟΝ, ΑΛΗΘΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΘΟ, ξεφεύγοντας εντελώς από τα διπολικά όμορφο-άσχημο, αλήθεια-ψέμμα, καλό-κακό, που δυστυχώς επέβαλαν με τον τρόπο τους τα ιερατεία όλων των εποχών και όλων των θρησκειών, εκφυλίζοντας και διαστραβλώνοντας την αρχική τους πενυματική και φιλοσοφική θεώρηση των τριών προαναφερομένων αξιών, δημιουργώντας εκ νέου δίπολα θρησκευτικού φανατισμού. ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΛΛΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΟΛΥΣΙΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΟΥ????

  12. ΠΡΟΗΦΩΝΑΣ ΚΛΑΡΙΝΑΣ 09/17/2016 @ 7:13 ΜΜ

    1ον ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.

    2ον ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ.

    3ον ΝΑ ΑΠΕΛΑΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΟΣ. ΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ/ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ/ΑΥΣΤΡΑΛΟΙ/ΚΑΝΑΔΟΙ.

  13. Κοιτάξτε
    Οι ταλαιπωρημένοι αυτοι άνθρωποι – ζωντόβολα, ήρθαν για να γλυτωσουν απ το θανατο κι άλλοι ηρθαν για μια καλυτερη ζωή. Και ναι ανάμεσά τους υπάρχουν ισλαμοφασίστες με σκοπό
    Προσωπικά ΔΕΝ θα μπορούσα ν αρνηθώ τη βοήθειά μου ακόμα και σ αυτά τα ζωντόβολα πόσο μάλλον σε παιδάκια.
    Ποιο είναι ομως το πραγματικο πρόβλημα?
    Ειν αυτοι, που τους οδηγουν στη φτώχεια και στο θανατο, οι ηγέτες της πουστροευρωπης
    Ειν αυτοί, που τους ταλαιπωρούν για τα συμφέροντά τους, οι ΜΚΟ
    ΕΙΝ ΑΥΤΟΙ….. ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ….ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΠΟ….ΟΙ ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ….. ΟΙ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑ ΤΑΞΗΣ….ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΡΥΦΑ ΣΧΕΔΙΑ…..
    Κι εφόσον τους ψηφίζουμε και τους ανεχόμαστε ακόμα
    ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΑΝΕΧΕΣΕ ΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΡΑ ΦΑΣΙΣΤΑΡΑ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΟΛΑΓΝΕ ΒΛΑΚΑ
    Μόκο τωρα….ρούφα τ αβγουλάκι σου
    Πρωτα να αντισταθεις στο γαμήσι που σου ρίχνουν θρασίμι….και μετα να τα βαλεις με παιδιά
    ΥΓ
    Είμαι αντίθετος με τα φασιστοχρυσάβγουλα
    Ειμ αντίθετος με τα φασιστο ροζ κομμουνισταριά
    Ειμ αντίθετος με τις εγκληματικές οργανωσεις πασοκ νδ ποταμιου κκε
    Ειμ αντίθετος με τα ποδοσφαιρόπληκτα αναρχόμουνα
    ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ

    • ΗΛΕΚΤΡΑ 09/17/2016 @ 10:19 ΜΜ

      ΑΝΤΕ
      Εσυ μπορει να θέλεις να ρισκάρεις την ζωή του δικού σου παιδιού. Προσωπικά το λυπάμαι που εχει για γονιό εναν ανώμαλο ανθρωπο, αλλα δεν μπορω να το βοηθήσω. Γιατι ειναι ανώμαλο και διεστραμμένο να θέλεις να προστατεύσεις ξενους ανθρωπους, ξενα παιδια, βάζοντας σε κίνδυνο το δικο σου παιδι, τους δικους σου ανθρωπους. Αυτο ομως ειναι δικο σου δικαιωμα.
      Δεν εχεις ομως κανενα δικαιωμα ΔΗΜΟΚΡΑΤΑΡΕ μου εσυ να βάζεις σε κίνδυνο το δικο μου παιδι η τον αδελφό μου, την μανα μου τον πατέρα μου, εμενα την ιδια.
      Κατάλαβες ΔΗΜΟΚΡΑΤΑΡΕ μου;;;;;;;

  14. ΗΛΕΚΤΡΑ 09/17/2016 @ 8:08 ΜΜ

    Η απάντηση ειναι απλή και σύντομη.
    Σε καμια περιπτωςη.
    Ας κανουν σχολεία μεσα στα χοτ σποτ, αυτο δεν ηταν το σχέδιο απο την αρχη;;;; Τωρα τι άλλαξε και λυσαξαν να ΒΑΛΟΥΝ τα παιδια αυτα στα δικα μας σχολεία;;; Ουτε Ελληνικά ξερουν, ουτε ξερουν να συμπεριφέρονται οπως τα δικα μας παιδια. Εχουν αλλη νοοτροπία, αλλες ιδέες, αλλο πολιτισμό. Εξ αλλου υποτίθεται πως ήρθαν για να φύγουν, οχι για να μεινουν.
    Θα ειναι τροχοπέδη για τα δικα μας παιδια.

  15. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 09/17/2016 @ 8:17 ΜΜ

    ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΜΕ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΟΥΚΙΔΙΔΗ…
    ”ΟΙ ΚΟΣΜΟΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ, ΑΛΛΑΖΑΝ ΥΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ”.
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΙΚΟ ΠΟΥ ΤΗ ΛΕΞΗ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΤΗ ΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ.
    ΡΑΤΣΑ Η RAZZA [IΤΑΛΙΚΑ], ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΞΗ ”ΡΙΣ”=ΡΙΣΟΣ, ΡΙΖΟΣ, ΡΙΖΑ ΜΙΚΡΗ ΑΓΡΙΑ.
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΡΑΣ, ΡΑΣΑ, ΡΑΤΣΑ [ΑΝΤΙΔΑΝΕΙΟ].
    ΟΠΟΤΕ, ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΤΟΥ, ΤΗΣ ΡΙΖΑΣ ΤΟΥ.
    ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΙΔΙΑ ΓΕΥΣΗ. ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ, ΤΑ ΙΔΙΑ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ=ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ, ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ…
    ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΠΙΘΑΝΗ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
    ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΤΩΡΑ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
    ΝΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ; ΑΦΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΝΙΚΟ, ΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΤΑΙΣΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ. ΟΧΙ ΤΙΠΟΤ’ ΑΛΛΟ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΤΙ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΝ.
    ΕΠΙΣΗΣ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ-ΛΕΣ ΠΟΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ Η ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ. ΟΠΩΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΑ, ΣΤΑΥΡΟΣ, ΕΚΚΛΗΣΙΑ…
    ΤΕΛΟΣ, ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΔΙΑΦΟΡΩ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ, Η ΔΙΕΘΝΗΣΤΙΚΑ, ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ. ΘΑ ΠΟΣΤΑΡΩ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΡΟΣΙΝΗ… Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ. ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
    http://www.sarantakos.com/kibwtos/drosinhs_patrida.html

  16. Ανώνυμος 09/17/2016 @ 8:52 ΜΜ

    τα παιδια μιας φιλης σταματησαν το σχολειο απο μονα τους
    αλλωστε αυτή η κατασταση δεν θα κρατησει
    θα ρθουν αλλες μερες για την Ελλαδα και οσοι ζουν θα εχουν σωστη παιδεία

  17. ΕΓΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΣΧΕΤΟ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΡΕΝΤΟ. Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΦΤΑΝΕΙ 30 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ,ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΕΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΛΕΦΤΑ , Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΦΤΑΣΕ 30 ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΑΠΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ BMW . ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ 2 ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑ ΚΙ ΟΛΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ.ΠΟΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ ΕΕΕΕ?

  18. εντροπια 09/17/2016 @ 9:32 ΜΜ

    Στη χώρα που γέννησε τα γράμματα, τη γνώση, την επιστήμη τις τέχνες τη δημοκρατία δεν μπορείς να αρνηθείς σε κανένα παιδί το σχολείο…
    Μπορείς να θέσεις θέμα για όλα τα άλλα που έγιναν λάθος…. πως έφτασαν εδώ και γιατί όχι οι πρόσφυγες αλλά όλοι οι άλλοι να ζητήσεις πολιτικές ευθύνες, να απαιτήσεις να ενημερωθείς για το αν υπάρχει και ποιος σχεδιασμός για αυτούς τους ανθρώπους,να ζητήσεις εξηγήσεις για τον ρόλο των ΜΚΟ και τον τρόπο που εμπλέκονται στην υπόθεση… αλλά να απαιτήσεις να ενημερωθείς για τον χρόνο παραμονής τους στη χώρα ,να απαιτήσεις σχεδιασμό για την δημόσια υγεία αλλά στη χώρα της δημοκρατίας και του ελληνικού πνεύματος η πόρτα του σχολείου δεν κλείνει για κανένα παιδί του κόσμου .Λέγεται ότι αυτός που γίνεται κοινωνός της ελληνικής παιδείας μπορεί να γίνει Έλληνας στο πνεύμα ….για φαντάσου αυτά τα παιδάκια σε κάνα χρόνο που θα γυρίσουν στις πατρίδες τους να κουβαλάν μέσα τους μια Ελλάδα που τους έμαθε τα πρώτα γράμματα και μια καλά ανάμνηση από αυτήν την πατρίδα; θα έχεις φτιάξει για τα επόμενα πενήντα χρόνια τους καλύτερους πρεσβευτές τη χωράς !!!!

    • Κατοχικά Νέα 09/17/2016 @ 9:38 ΜΜ

      Για φαντασου την ειδηση εσκασε με βομβα μεσα σε σχολειο… το ρισκαρεις;

      • εντροπια 09/17/2016 @ 10:08 ΜΜ

        Αν το φτιάξεις σωστά (πράγμα που θέλει δουλειά και σωστή οργάνωση)η μόνη βόμβα που μπορεί να σκάσει είναι αυτή του ελληνικού πνεύματος της γνώσης και του πολιτισμού που πάει τον άνθρωπο μπροστά

        δε θέλει φόβο θέλει τρόπο και οργάνωση

        • εντροπια 09/17/2016 @ 10:14 ΜΜ

          το δύσκολο είναι κατά πόσο είναι χώρα σε θέση να το φτιάξει σωστά λόγω της δύσκολης οικονομικής θέσης που βρίσκεται…..
          αλλιώς αν είναι να μεινουν εδώ για συγκεκριμένο χρονικό διαστημα (ένα χρόνο δυο χρόνια) μπορείς να κάνεις τεράστια δουλειά και να φτιάξεις φιλέλληνες

          • Ανώνυμος 09/17/2016 @ 11:24 ΜΜ

            φιλε μου εσυ πιστευεις οτι αυτα τα παιδια μπορουν να αφομοιωθουν απο την ελληνικη κοινωνια και να γινουν χρησιμοι πολιτες στην ελλαδα; για δες σε ολοι την ευρωπη ποιοι κανουν τρομοκρατικες ενεργειες; μουσουλμανοι 2-3 και 4 γενιας σπουδαγμενοι και απο καλες οικογενειες και εσυ τι νομιζεις οτι θα κανουν οταν μεγαλωσουν αυτα τα παιδακια; ξυπνα πριν ειναι αργα!!!

      • Φαντάσου κάτι άλλο.. να απαιτούσαμε ως πολίτες απο την ΕΕ να δοθούν τα απαιτούμενα κονδύλια όχι μόνο για την επιβίωση τους, στέγαση, περίθαλψη κλπ αλλά και για την ΕΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ αυτών των παιδιών!!!! Οχι στους ίδιους χώρους καθότι δεν είναι δυνατόν π.χ. ενα αφνακάκι 13 χρονών να μπορεί να παρακολουθήσει μαθήματα γυμνασίου εφόσον δεν κατέχει την ελληνική γλώσσα..αλλά να αρχίσουν απο την πρώτη δημοτικού όλα..καθώς και οι γονείς τους!!!! ΤΡΟΜΟΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ…Δηλαδή η τελευταία παράγραφος του σχολιαστή ΕΝΤΡΟΠΙΑ να γίνει πραγματικότητα!!!!!!

        • Μας δ’ινεται μία δεύτερη ευκαιρία να μεταλαμπαδεύσουμε το ΦΩΣ και εμείς έντρομοι, μετά απο τόσους αιώνες σκλαβιάς και δουλικότητας, φοβόμαστε ότι κι αυτοί που έρχονται θα μας εξοντώσουν…ΓΙΑΤΊ ΕΛΛΗΝΑ?? Τι σε εκανε να φοβηθείς και ξεχασεις την αποστολή σου????

          • Αγρότης Ανεπιστήμονας 09/18/2016 @ 12:54 ΠΜ

            Γιατί το λες αυτό; Δεν αφομοιώθηκαν οι γύφτοι τόσους αιώνες στην Ελλάδα; Για δες τον Παϊτέρη και τον Σώτη Βολάνη. Ρε δεν βάζουμε μυαλό με τίποτα.

          • Ανώνυμος 09/18/2016 @ 2:03 ΜΜ

            και ποια η αποστολη του ελληνα να μπασταρδευει την φιλη του; και να υοθετει αλλες κουλτουρες; γιατι αυτο κανουμε τωρα προσπαθουμε να φτιαξουμε υποβαθρο με βαση την κουλτουρα τους π.χ τζαμια σε λιγο μπουρκες καταργηση θρησκευτικων κτλπ αντι να προσαρμοζονται αυτοι με τα δικα μας προσαρμοζουμε εμεις τα δικα μας στα δικα τους και ολα αυτα γιατι; επειδη ξαφνικα καποιοι εστειλαν ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ λαθρομεταναστες για τον αφανισμο της ελλαδας και ελληνισμου αλλα οταν θα φανει αυτο θα ειναι ηδη πολυ αργα

    • ΗΛΕΚΤΡΑ 09/17/2016 @ 10:11 ΜΜ

      ΕΝΤΡΟΠΙΑ
      Τα παιδάκια αυτα ήρθαν φια να μεινουν. Ελληνες δεν θα γίνουν ποτε, οχι γιατι εμεις δεν θελουμε να γίνουν, αλλα επειδη αυτοι δεν θελουν και πολυ καλα κανουν.
      Ειναι φασισμός να λέμε πως θα τους κανουμε Ελληνες.
      Τους ρωτήσαμε;;; Θελουν;;;; Και αν …θελουν….το εννοούν πραγματικά;;;;;
      Διάβασες τι σου λενε τα Κατοχικά Νεα;;;;;
      Κι αν σκάσει μια βόμβα σε ενα σχολείο απο ενα παιδάκι που θα ειναι ζωσμένο με εκρηκτικά, τι θα πεις;;;; Σκέφτεσαι να ειναι το παιδι σου, ενα απο τα θύματα;;;; Το ρισκάρεις;;;;
      Εγω παντως δεν χαλαλιζω ουτε ενα Ελληνοπουλο με εκατοντάδες απο αυτα.
      Παιδια κι αυτα, παιδια και τα δικα μας, αλλα τα δικα μας ερχονται πρωτα, ειτε αυτο αρεσει σε κάποιους ειτε οχι.
      αυτο ειναι το φυσιολογικό, το ανθρωπινο.

      • Ηλεκτρα μου …προφανως η εντροπια δεν εχει παιδια ….και ετσι μιλαει εκ του ασφαλους ….γιατι απλα δεν κινδυνευει να χασει το πιο πολυτιμο θαυμα… στη ζωη ενος ανθρωπου …..
        Καθε γονιος…..οφειλη να προστατεψει το παιδι του, αλλωστε αυτος ειναι ο ρολος του.
        Αυτοι που κυβερνουν ποτε δεν σκεφτηκαν να προστατεψουν τα Ελληνοπουλα …ενδιαφερονται μονο για την εξουσια και τον παχουλο μισθο.
        Εκτελουν εντολες και τα αρπαζουν χοντρα….

        • εντροπια 09/18/2016 @ 12:38 ΠΜ

          αυτούς που κυβερνούν εσύ δεν τους εκλεγείς;
          αν δεν σου αρέσουν αλλαξετους

          • Ανώνυμος 09/18/2016 @ 9:56 ΠΜ

            αυτους που κυβερνουν δεν τους εκλεξαμε εμεις αλλα η sigiular logic και κατι ανθρωποι σαν εσενα οχι εμεις αλλα εσυ και η παρεα σου καταστρεψατε την ελλαδα!!!!

          • εντροπια 09/18/2016 @ 1:55 ΜΜ

            ε, τότε βγάλε τη sigular logic από τη μέση
            δείξε μια φορά τη δυναμη σου….. μη μοιρολογάς στο internet…

          • Οχι δεν τους ψηφισα….αλλα πληρωνω την ηλιθιοτητα αυτων που τους ψηφισαν….σαν και του λογου σου…

      • εντροπια 09/18/2016 @ 12:27 ΠΜ

        Δεν είπα να κάνουμε τα παιδάκια Έλληνες αλλά κοινωνούς της ελληνική παιδείας και του πολιτισμού….. έχει διαφορά
        και αυτό γιατι δεν είναι σωστό να κλείνεις την πόρτα της μάθησης σε κανέναν άνθρωπο,ειδικά όταν εσύ έχεις δώσει τα φώτα του πολιτισμού…
        όσο για την βόμβα που έχετε πάθει πλάκα όλοι να σας θυμίσω ότι και στα Αμερικάνικα σχολεία έχει συμβεί πολλες φορές να πάρουν ένα αυτόματο μαθητές και να γαζώσουν τους συμμαθητές τους …. και δεν ήταν καν λαθρομετανάστες…. άρα η πιθανότητα να συμβεί κάτι τέτοιο υπάρχει δεν σχετίζεται αποκλειστικά με μετανάστες λαθρομετανάστες κτλπ

        • Ανώνυμος 09/18/2016 @ 10:07 ΠΜ

          προφανος για να λες αυτα που λες η σε καποια ΜΚΟ δουλευεις και η στον συριζα και σας εβγαλε ο τσιπρας και ο φιλης να γραφετε αυτες τις βλακειες με το αναλογο αντιτιμο σας μπουκωνουν με χρημα σαντουιτσ και φραπεδες για να γραφετε οτι μαλακια σας ερθει στο μυαλο καταλαβες κ@ριολ@ εντροπια

          • εντροπια 09/18/2016 @ 2:03 ΜΜ

            Λάθος μαντεψιά έκανες ……ξαναπροσπάθησε…

      • εντροπια 09/18/2016 @ 5:47 ΠΜ

        και γιατί το παιδάκι τρομοκράτης που θα ναι και ζωσμένο με εκρηκτικά όπως λες να πάει να σκάσει τη βόμβα στο σχολείο -όπου θα έχει και μεγαλύτερη επιτήρηση και θα γίνει πιο εύκολα αντιληπτό από τους δασκάλους -και να μην την αμολήσει την βόμβα πάνω σε ένα λεωφορείο στο κέντρο της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης σε ώρα αιχμής; Άρα καλά θα κάνεις να μη βγαίνεις καθόλου από το σπίτι σου και αφού αγαπάς τόσο πολύ το παιδί σου να μην το αφήνεις να κυκλοφορεί…… γιατί το παιδάκι με τη βόμβα σε περιμένει….

        • Ανώνυμος 09/18/2016 @ 2:10 ΜΜ

          Ολοι εσεις που λετε για τα παιδακια και τους ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ λαθρο γιατι δεν παιρνετε στο σπιτι σας μερικους απο αυτους αφου ειστε τοσο συμπονετικοι προς αυτους (και οχι για τους ελληνες) και ειστε ετοιμοι να δειτε την καταστροφη του ελληνισμου μονο και μονο για να το παιξετε “καλοι”

        • ΗΛΕΚΤΡΑ 09/18/2016 @ 6:09 ΜΜ

          Εγω βγαίνω εξω οποτε θελω γιατι βρίσκομαι στην πατριδα μου.
          Μηπως πιο εύκολη λύση θα ηταν να μην βρίσκονται αυτοι εδω, και και δεν ανηκουν σε αυτήν την χώρα;;;;
          Αντε στα τσακιδια ολοι τους κι εσεις μαζι τοθς, που θα μας πείτε να μην βγαίνουμε απο το σπιτι μας, είδη θα ειναι αυτοι εδω.
          Ουςτ ρεεεεεε!!!

          • εντροπια 09/18/2016 @ 10:26 ΜΜ

            πολύ ωραία μιλάς μήπως είσαι ποιήτρια;
            έτσι μεγαλώνεις και το παιδί σου;

    • Ανώνυμος 09/17/2016 @ 10:22 ΜΜ

      Να το βελτιωσεις,δεν πειθεις

  19. ΣΤΑΥΡΟΣ 09/18/2016 @ 12:04 ΠΜ

    ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΝΑ ΔΙΔΑΧΤΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΩΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΓΟΝΕΙΣ ΑΡΟΥΓΚΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΚΠΙΔΕΥΟΥΝ ΕΙΝΑΙ Η ΒΙΑ..ΑΛΛΑ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ..ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΒΛΑΚΑΣ Ο ΦΙΛΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ.ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΟ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΜΙΣΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΣΤΕΓΑΣΤΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ..

    • Γιώργος Γλυφάδα 09/18/2016 @ 12:58 ΠΜ

      Έλεος πια με την παραπληροφόρηση!!! Δεν μίλησε κανείς για μάθημα στην ίδια τάξη. Πρώτα να μάθετε τί λένε και μετά να μιλάτε. Και στα σχολεία που είπαν ότι δεν θέλουν παιδάκια λάθρο στο σχολείο είναι γιατί θα παραβρίσκονται από τις 2 μέχρι τις 4 μαζί στην αυλή και όχι στην τάξη και φοβούνται μην κολλήσουν καμιά αρώστια. Άλλως τε πώς θα κάνουν μαζί μάθημα αφού τα περισσότερα μπορεί να μην έχουν πάει ποτέ σχολείο και φυσικά δεν γνωρίζουν Ελληνικά!!!! Όσο για τις βόμβες που θα κουβαλάνε κει θα σκάνε μαζί τους είναι αστείο και μόνο να το λέτε! Πότε έσκασαν βόμβες στην Ελλάδα από δαύτους;;; Ποτέ. Σκάνε στην Γαλλία, στο Βέλγια, στην Αμερική, στην Ισπανία, στην Αγγλία και αυτό έχει εξήγηση, γιατί εκεί και όχι εδώ!!! Διαβάστε ιστορία και θα καταλάβετε! Διαβάστε μετά τον Α και μετά τον Β Παγκόσμιο πόλεμο τί μοιρασιές έγιναν και θα καταλάβετε γιατί στην Γαλλία και όχι στην Ελλάδα!

      • ΗΛΕΚΤΡΑ 09/18/2016 @ 8:39 ΠΜ

        Αυτοι που πιστεύουν πως οι βόμβες θα σκάσουν κι εδω, δεν το λενε γιατι πιστεύουν πως οι λόγοι θα ειναι ιδιοι με αυτους στην Γαλλία η αλλου.
        Οι λόγοι εδω θα ειναι πως βαςη σχεδίου, η Ελλαδα πρεπει να αλλαξει χερια, να αλλαξει πληθυσμό. Οι Ελληνες πρεπει να φύγουν απο την Ελλαδα, καθοτι αυτοι ειναι οι νόμιμοι κληρονόμοι της χώρας αυτής, αρα και του πλούτου αυτής.
        Οταν σου πάρουν την περιουσία, δεν εχεις τιποτα πια που να σε δένει με την πατριδα σου και απο πάνω σε κηνυγανε, δεν θα φύγεις;;; Θα φύγεις και σε λιγα χρονια θα αφομοιώσεις απο την χώρα οπου θα πας, με αποτέλεσμα να εξαφανιστείς σαν εθνος;;; Αυτο θελουν.
        Σου φαινεται παρατραβηγμένο;;;;; Δεν ειναι, σκέψου το.

        • Γιώργος Γλυφάδα 09/18/2016 @ 7:01 ΜΜ

          Δηλαδή θέλεις να πεις ότι φέρνουν λάθρο στην Ελλάδα για να φύγουν οι Έλληνες κι έτσι να πάρουν τον πλούτο της Ελλάδας τσάμπα;;; Και οι Έλληνες που θα πάνε;;;; Και αυτοί που θα έρθουν εδώ θα μένουν για να πεινάνε;;; Δεν γίνονται αυτά! Δηλαδή οι Σύριοι, οι Αφγανοί, οι Πακιστανοί και γενικά όλοι αυτοί οι Μουσουλμάνοι λάθρο είναι πιο εύκολα “διαχειρίσιμοι” από τους Έλληνες;;;; Δεν νομίζω! Όλοι αυτοί οι λάθρο έρχονται μέσω Ελλάδας, Ιταλίας, Ισπανίας και Γαλλίας γιατί είναι πολύ πιο εύκολο να περάσουν θαλάσσια σύνορα βουλιάζοντας εσκεμμένα τις βάρκες ή ζητώντας βοήθεια με το καράβι ακυβέρνητο λόγω του Θαλασσίου Δικαίου, παρά από φυλασσόμενα εδάφη! Και ΔΕΝ θέλουν, ειδικά όσοι έρχονται μέσω Τουρκίας στην Ελλάδος (με Τουρκική υποκίνηση και βοήθεια λόγω κατάργησης της βίζας από την Τουρκία), να μείνουν στην Ελλάδα. Θέλουν να φύγουν για τα κράτη της Βόρειας Ευρώπης και όποιος δεν το βλέπει αυτό, όποιος δεν το καταλαβαίνει, κάνει κακό, βλάπτει την Ελλάδα και την συνοχή των Ελλήνων παίζοντας το παιχνίδι όσων επιδιώκουν τον αλληλοσπαραγμό των Ελλήνων! Και επαναλαμβάνω για το θέμα που συζητάμε ότι τα παιδιά των λάθρο και των προσφύγων θα πηγαίνουν στα σχολεία μετά το μάθημα των παιδιών μας, από τις 2 μέχρι τις 6 για να πάρουν ορισμένες γνώσεις όσο αυτό είναι δυνατόν και απλά θα παραβρίσκονται μαζί με όσα παιδιά παραμένουν για φύλαξη από τις 2 έως τις 4 και οι γονείς φοβούνται μην κολλήσουν τα παιδιά κάποια αρρώστια. Αυτό είναι όλο το θέμα και δεν υπάρχει καμία περίπτωση να κάνουν μάθημα μαζί με τα δικά μας παιδιά γιατί πρώτα απ’ όλα δεν γνωρίζουν την γλώσσα!!!! Αφήνω όλα τα άλλα που είναι εξ ίσου απαγορευτικά στο να επιτρέψουν σε παιδιά λάθρο κοινή παρακολούθηση μαθημάτων ακόμα και μεταξύ τους.

  20. Ευαγγελια 09/18/2016 @ 12:44 ΠΜ

    Δεν ειναι καθόλου τυχαία τα τελευταια χρόνια τα περιστατικά “μπουλινγκ” και κατι μαχαιρωματα απο Ελληνες μαθητες και φοιτητες που μας επρηξαν τα ΜΜΕ. Για να μας περάσουν οτι αμα ειναι να σκασει βόμβα ή μαχαιρωμα μπορει να ειναι ειτε απο αλλοδαπούς είτε απο Ελληνες μαθητες. Για να μας πείσουν πως εχουν τις ιδιες πιθανοτητες. Οπως και οι δεκαδες παιδεραστες, βιαστές και ανωμαλοι Ελληνες που συλλαμβανονται επιτυχως. Να συνηθίζει το μάτι και το μυαλό.

  21. Σύμφωνα με το άρθρο 15 του Συντάγματος η Παιδεία παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ μόνο στους ΄Ελληνες.
    Σύμφωνα με την εγκύκλιο Φ.6/1063/82763/Δ1
    Όταν ένα ελληνάκι γράφεται στο σχολείο του ζητούν:
    1. Πιστοποιητικό γ’ενησσης
    2. το βιβλιάριο υγείας με όλα τα εμβόλια από το εθνικο σύστημα υγείας, άλλως δεν γίνεται δεκτό!!
    3.Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή
    4.Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα ή κηδεμόνα από το οποίο να φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του άιδιού.
    5.Δήλωση του γονέα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του παιδιού.
    Σύμφωνα με την ίδια εγκύκλιο που είναι αντισυνταγματική και απαράδεκτη λέει εν συνεχεία για τις εγγραφές των αλλοδαπών μαθητών:
    1) Οι αλλοδαποί μαθητές που δεν δύναται να προσκομίσουν πιστοποιητικό γέννησης μπορούν να εγγραφούν με ληξιαρχική πράξη γέννησης!
    2) Οι αλλοδαποί μαθητές εγγράφονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην αριθμητικά αντίστοιχη τάξη, εφόσον έχουν την νόμιμη ηλικία που ισχύει στην Ελλάδα ή σε μικρότερη, αν οι γονείς το ζητήσουν με σχετική δήλωση!
    3) Για την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών ισχύουν οι διατάξεις του άθρου 3 του Π.Δ.182/1984 (ΦΕΚ 60Α), όπου ορίζεται ότι εγγράφονται ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ μέσα στο διδακτικό έτος. Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 72 του Ν.3386/2005 (ΦΕΚ212Α) ανήλικα τέκτνα υπηκόων τρίτων χωρών μπορούν να εγγραφούν ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ Η ΝΟΜΙΜΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ.
    4.Τα δικαιολογητικά των αλλοδαπών μαθητών πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα.

    ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΝΟΜΟΣ 3838/2010-ΦΕΚ49/Α’/24-3-2010
    Σύγχρονες διατάξεις για την Ελληνική Ιθαγένεια και την πολιτική συμμετοχή ομογενών και νομίμως διαμενόντων μεταναστών και άλλες ρυθμίσεις.
    Άρθρο 1
    ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ
    1. Το άρθρο 1 του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, όπως αυτός κυρώθηκε με το ν.3284/2004 και ισχύει (ΦΕΚ 217Α’), αντικαταστάθηκε ως εξής:

    “Ι.Αυτοδίκαια , με τη γέννηση

    Άρθρο 1
    1.Το τέκνο Έλληνα ή Ελληνίδας αποκτά από τη γέννσή του την Ελληνική Ιθαγένεια.
    2. ΤΗν Ελληνική Ιθαγένεια αποκτά από τη γέννησή του όποιος γεννιέται σε ελληνικό έδαφος, εφόσον:
    α) ένας από τους γονείς του έχει γεννηθεί στην Ελλάδα και κατοικεί μόνιμα στη Χώρα από τη γέννησή του ή
    β) δεν αποκτά αλλοδαπή ιθαγένεια με τη γέννησή του ούτε μπορεί να αποκτήσει τέτοια με σχετική δήλωση των γονέων του στις οικείες αλλοδαπές αρχές, αν το δίκαιο της ιθαγένειας των γονέων του απαιτεί την υποβολή παρόμοιας δήλωσης, ή
    γ) είναι άγνωστης ιθαγένειας, εφόσον δεν οφείλεται σε άρνηση συνεργασίας γονέα.”

    2. Μετά το άρθρο 1 του Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας, προστίθεται νέο άρθρο 1Α ως εξής:

    “Ια. Με δήλωση και αίτηση, λόγω γέννησης ή φοίτησης σε σχολείο στην Ελλάδα
    Άρθρο 1Α
    1. Τέκνο αλλοδαπών που γεννιέται και συνεχίζει να ζει στην Ελλάδα από γονείς που διαμένουν μόνιμα και νόμιμα και οι δυο στη Χώρα επί πέντε τουλάχιστον συνεχή έτη, αποκτά από τη γέννησή του την Ελληνική Ιθαγένεια, εφόσον οι γονείς του υποβάλλουν κοινή σχετική σήλωση και ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΤΕΚΝΟΥ στο δημοτολόγιο του ΔΗΜΟΥ της μόνιμης κατοικίας του, μέσα σε τρία έτη από τη γέννηση. Σε περίπτωση μεταγενέστερης υποβολής της δήλωσης και αίτησης, η ιθαγένεια αποκτάται από την υποβολή τους. Αν το τέκνο γεννήθηκε πριν τη συμπλήρωση της πενταετούς νόμιμης διαμονής και από τους δύο γονείς στη Χώρα, η κοινή δήλωση και αίτηση εγγραφής υποβάλλεται με την παρέλευση της πενταετούς συνεχούς νόμιμης διαμονής και του δεύτερου γονέα, το δε τέκνο αποκτά την Ελληνική ιθαγένεια από την υποβολή τους.
    2. Τέκνο αλλοδαπών που ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΞΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑΞΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και κατοικεί μόνιμα και νόμιμα στη Χώρα ΑΠΟΚΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΞΑΕΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥ ΦΟΙΤΗΣΗ με κοινή δήλωση και αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο του δήμου μόνιμης κατοικίας του που υποβάλλουν οι γονείς του μέσα σε τρία έτη από τη συμπλήρωση του χρόνου αυτού. Σε περίπτωση μεταγενέστερης υποβολής της δήλωσης και αίτησης και μέχρι την ενηλικίωση του τέκνου, η ιθαγένεια αποκτάται από την υποβολή της σχετικής δήλωσης και αίτησης……

    ΑΡΘΡΟ 5Β
    Λόγοι ασφαλείας
    ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ Ή ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.
    ….

    Μετά είναι οι διατάξεις για τα δικαιώματα του εκλέγειν!!! Ε ρε γλέντια!!! Πιο 2030 σε 4-6 χρόνια να δεις τι έχει να γίνει στην Ελλάδα!!Μπορεί να μην λεγόμαστε και Ελλάδα, Ελληνες κλπ…… Ότι ψηφιστεί!!!

  22. Ανώνυμος 09/18/2016 @ 5:07 ΠΜ

    Μακάρι να πήγαινε όλος ο κόσμος σε (καλά) Ελληνικά σχολεία!!!

  23. ΗΛΕΚΤΡΑ 09/18/2016 @ 8:33 ΠΜ

    Εγω θεωρω κατάντια ακομα και το γεγονός πως πρεπει να καθομαςτε να ασχολούμαστε αν τα αλλοδαπά παιδια πρεπει να πανε σε Ελληνικά σχολεία η οχι, λες και εχουμε λύσει οοολα τα αλλα προβλήματα μας.
    Λογικα δεν θα επρεπε να βρίσκονται καν εδω.
    Τέλεια και παύλα.
    Η Ελλαδα ανηκει στους Ελληνες. Οντως ειναι ετςι;;;;
    Κι αν ναι, για ποσο καιρό ακομα;;;; Δεν ξερω. Φοβαμαι οχι για πολυ.
    Ολα τα αλλα ειναι μπαρούφες.

  24. η λυση ειναι μια οτι κανουν αυτοι θα κανουμε και εμεις σε ολους τους τομεις ολα νομιμα εδω φαινονται τα κοτσια του ΕΛΛΗΝΑ ο νοων νοητω τα πολλα λογια ειναι φτωχια

  25. Εν καιρώ ειρήνης η χώρα απώλεσε τα κυριαρχικά της δικαιώματα και δέχεται καθημερινά επίθεση η διαχρονική ταυτότητα της. Ολοένα και περισσότερο φουντώνει επικίνδυνα ο διχασμός μεταξύ των πολυπολιτισμικολάγνων ή οπαδών ψευτο-ουτοπιστικών-ανθελληνικών ιδεολογιών και μεταξύ των Ελλήνων που προστατεύουν το τρίπτυχο του Έθνους: τη Πατρίδα τη Θρησκεία και την Οικογένεια. Η διαχρονικότητα του Ελληνο-Χριστιανικού Πολιτισμού θα ματαιώσει τα σχέδια των “Εφιαλτών” του Έθνους. Οι ραγδαίες γαιοπολιτικές εξελίξεις, θα δρομολογήσουν νέες εξελίξεις στα εσωτερικά της χώρας και αναπόφευκτα θα ξαναμπεί τάξη σε αυτό το διαλυμένο απο καιρό κράτος. Ο επαναπατρισμός των λαθρομεταναστών θα επιβληθεί μετά το γενικό ξεσηκωμό του Έθνους και κανένας ξένος παράγοντας δεν θα καταφέρει να το αποτρέψει. Ναι στην ιατροφαρμακευτική βοήθεια και στη σίτιση των αλλοδαπών παιδιών. Όχι σε όσους δεν σέβονται την Ελλάδα, το πολιτισμό της, την επικρατούσα Θρησκεία της. Αυτοί οφείλουν να προσαρμοστούν στα δικα μας δεδομένα και όχι εμείς στους νόμους της Σαρίας, του Ισλαμισμού. Οι περισσότεροι απο τους λαθροεισβολείς είναι Σουνίτες δηλαδή ΘΕΡΜΟΊ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΈΣ του Isis οι οποίοι έφυγαν για να μην υποστούν τις συνέπειες απο τους νικητές Σιίτες του Άσσαντ. Εξάλλου πρόσφυγες χαρακτηρίστηκαν στο πρώτο κράτος διαφυγής δηλαδή τη Τουρκία. Σε μας ήρθαν ξεκάθαρα λαθραία αναζητώντας καλύτερη τύχη. Και εμείς απλόχερα τους βαπτίσαμε “πρόσφυγες”. Τα παιδιά πληρώνουν δυστυχώς τις συνέπειες του πολέμου.Όμως με Σουνίτες γονείς θα ασπαστούν τα ελληνικά ιδεώδη, θα σεβαστούν τον ελληνικό πολιτισμό; Οι 50.000 Αρμένιοι αφομοιώθηκαν τη δεκαετία του 1980 επείδή ήταν Ορθόδοξοι και έμπρακτα αγαπούσαν την Ελλάδα, τον πολιτισμό της. Ακόμη και οι περισσότεροι Αλβανοί αφομοιώνονται σιγά σιγά επειδή ήταν άθεοι χάρη στον Κομμουνιστή δικτάτορα, Χότζα. “Οι μουσουλμάνοι δεν αφομοιώνονται και είναι ύποπτος ο ρόλος των ΜΚΟ”, όπως ανέφερε και ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος το Φεβρουάριο 2016. Ο Μητροπολίτης Χίου τόνισε επίσης τον Αύγουστο 2016 ότι είναι “λαθρομετανάστες και όχι πρόσφυγες”. Δεν γνωρίζω αν τελικά κατηγορήθηκε για ρατσιστική συμπεριφορά απο το Υπουργείο Δικαιοσύνης…. με βάση τον περίφημο νέο αντιρατσιτικό νόμο…….

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*