09:44 - 18/01/2019

Ας πουμε οτι ΟΛΟΙ θελουμε να δωσουμε την Μακεδονια !!..Το αρθρο που αποδεικνυει οτι και οι 300 ειναι Προδοτες!

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Αυτο το αρθρο απευθυνεται σε ολους τους Ελληνες ανεξαρτητος πολιτικου προσδιορισμου , ειναι ενα αρθρο ανθρωπινης λογικης με σκοπο να παραμερισει τον διαχωριστικο προσδιορισμο που μας ταλανιζει και μας εμποδιζει να δουμε το θεμα με απλη λογικη , ..δεν ειναι ενα αρθρο λοιπον που στοχευει να αρεσει στους “πατριωτες” η ενα αρθρο που θα προσβαλει τις θεσεις και τις αντιληψεις των κουμουνιστων ..ειναι ενα αρθρο που θα αποδειξει με την απλη λογικη οτι οποια και να ειναι η πολιτικη μας ιδεολογια πανω απο ολα πρεπει να κοιταξουμε το προσωπικο μας συμφερον ΟΛΟΙ !

Για αυτο το λογο θα γραφθει αναποδα και παρακαλω να το διαβασετε με μεγαλη προσοχη αν πραγματικα θελετε να γνωριζεται την αληθεια ..!

Θα αγοραζατε ποτε ενα αυτοκινητο οπου η συμφωνια σας ειναι να εχει τρια χρονια εγγυηση αλλα με τις υπογραφες στο πωλητηριο θα γνωριζατε οτι τελικα η συμφωνια της εγγυησης δεν θα υσχιει;

Θα κανατε το ιδιο για ενα ψυγειο , ενα σπιτι κοκ κοκ κοκ;

Θα υπογραφατε ποτε μια δανειακη συμβαση η οποια μετα την υπογραφη σας δεν θα τηρουσε τις προσυμφωνημενες δεσμευσεις απο την τραπεζα για το θεμα τοκων ;..

Να μην συνεχισω , δεν ειναι αναγκη να εισαι πατριωτης η κουμουνιστης για να κοιταξεις απλα το συμφερον σου και να πραξεις αυτο που ειναι σωστο και συμφερον για ολους … αν κατι σε θιγει η δεν ειναι αυτο που συμφωνησες νομιζω ολοι θα συμφωνησουμε οτι δεν θα το καναμε !

Ας δουμε τωρα το θεμα της Μακεδονιας με τα στοιχεια που εχουμε αυτη την στιγμη ..!

Γιατί η συμφωνία των Πρεσπών είναι ”νεκρή”.

Στα ψιλά γράμματα στην συμφωνία των Πρεσπών, ξεχωρίζει μία υποπαράγραφος, την οποία πολλοί έχουν αγνοήσει.

Η υποπαράγραφος αυτή όμως είναι ο λόγος για τον οποίο, αυτή τη στιγμή η Συμφωνία της Λίμνης πρέπει να θεωρείται…λήξασα!

Μέρος Πρώτο, άρθρο πρώτο, παράγραφος 4, περίπτωση ε) Συμφωνίας Πρεσπών.

”Το Δεύτερο Μέρος ( εννοεί τα Σκόπια) θα ολοκληρώσει in toto τις συνταγματικές τροποποιήσεις έως το τέλος του 2018”.

Το τέλος του 2018 ήρθε.

Και πέρασε. Τα Σκόπια δεν ολοκλήρωσαν ”in toto” (στο σύνολο) τις συνταγματικές αλλαγές μέχρι το τέλος του 2018, όπως όφειλαν.Εξέπνευσε η προθεσμία και ετσι δεν είναι σε ισχύ το προσύμφωνο της Λίμνης.

Οι Σκοπιανοί πήραν το βασικό όχημα του αλυτρωτισμού που ήθελαν (ανύπαρκτη γλώσσα και ιθαγένεια). Πήραν και μια σύνθετη ονομασία που περιλαμβάνει την μαγική λέξη ”Μακεδονία”.

Όλες οι δεσμεύσεις και όλες οι υποχρεώσεις που ανέλαβαν δεν έχουν γι΄ αυτούς καμιά απολύτως αξία.

Τις πετάνε στον κάλαθο των αχρήστων.

Όλα αυτά συμβαίνουν τώρα, πριν ακόμα τεθεί όπως – όπως σε ισχύ η συμφωνία.

Φαντάζεστε τι θα μπορεί να συμβεί αμέσως μετά την ισχύ της συμφωνίας, ή μετά από 10 ή από 20 χρόνια;

Την 1η Ιανουαρίου 2019 η ”Συμφωνία των Πρεσπών” είναι πλέον τυπικά και ουσιαστικά νεκρή.

Παμε τωρα να σκεφτουμε απλα χωρις καμια ταμπελα πολιτικη !

Ποιος θα μπορουσε να επιμενει να υπογραψει μια πεθαμενη συμβαση που τιποτα νομικο δεν τον πιεζει να το κανει και μαλιστα αν δεν το κανει θα ειναι το πιο λογικο πραγμα του κοσμου;

Αν κατι νομικο δεν σε δεσμευει να πραξεις κατι ..για ποιον αλλο λογο κρυφο επιμενεις να υπογραψεις κατι δεσμευτικο για σενα και τους υπολοιπους ;

Οι υπολοιποι που δεν αναλαμβανουν την ευθυνη της υπογραφης …μιλαω για τους υπολοιπους απο τους 300 ..πως ειναι δυνατον να αφησουν την χωρα να μοει σε μια συμφωνια η οποια ειναι ανυπαρκτη ;…Δεν γνωριζουν το παραπανω ;

Ειναι δυνατον να βλεπουμε οτι παμε να αγορασουμε ενα χαλασμενο αυτοκινητο , οτι παμε να πεσουμε σε μια απατη και ολοι να μην κανουν τιποτα αν κατι αλλο δεν υπαρχει απο πισω;

Τι αλλο που δεν γνωριζει ο λαος μπορει να υπαρχει; ..τι αλλο που δεν ειναι ικανο να γινει γνωστο μπορει να υπαρχει ;Αν ηταν κατι που θα ηταν ομορφο δεν θα το χρησιμοποιουσαν ωστε να μας κανουν ολους μας να νοιωθουμε καλα; ..Αν ηταν μια πραξη ανιδιοτελειας δεν θα το διαφημιζαν απο το πρωι μεχρι το βραδυ; …

Σε ποιες περιπτωσεις ο μεσαζων δεν θελει να γνωριζει κανεις την πραγματικοτητα ; Μηπως στην περιπτωση της ταριφας , των ποσοστων πωλησης;

Παρ΄ όλα αυτά, δεν υπάρχει καμια αμφιβολία πως θα προσπαθήσουν να την περάσουν στην Ελληνική Βουλή ακόμα και πεθαμένη αυτη την συμφωνια …αλλα τωρα γνωριζεις οτι ΟΛΟΙ μαζι το κανουν και οχι ΕΝΑΣ .. ! Ολοι μαζι ειναι σε συμφωνια να κανουν οτι ντε και καλα δεν ηθελαν αλλα δεν μπορουσαν !!

Η καταγγελια το οτι δεν ειμαστε υποχρεωμενοι να υπογραψουμε τιποτα που δεν ειναι σε ισχυ θα ειναι η μονη αποδειξη οτι καποιος εκανε την δουλεια του σωστα … αλλα οχι μονο απλα μια καταγγελια με το στομα για να παρει πολιτικη χαρη …να παρει μπονους σε ψηφους …καταγγελια με ολα τα μεσα ωστε αυτη η πραξη που δεν ειναι σωστο νομικα να συμβει να μην συμβει !

Ξανα λεω οτι …ας πουμε οτι θελουμε να την δωσουμε ΟΛΟΙ την Μακεδονια …αρα εδω δεν τιθεται θεμα πατριωτισμου αλλα θεμα νομικων εγγραφων…και η ερωτηση τωρα ειναι προς ολους που πραγματικα θελουν να την δωσουν την Μακεδονια …δεχετσε να δωσετε η να υπογραψετε μια συμφωνια η οποια ειναι ακυρη; ειναι μαιμου; ..Αν πειτε ναι τοτε δεν θελετε να την δωσετε αλλα εχετε αλλους σκοπου η κατι αλλο σας συμφερει που δεν το γνωριζουμε !!…

Δεν ειναι δυνατον να δινεις κατι και να θες να το κανεις με λαθος εγγραφα …ιδιως αν αυτο που δινεις δεν σου ανηκει …ιδιως οταν αυτο που δινεις θα μπορουσες να μην το δωσεις ποτε και να γινει η δουλεια που θελει το αλλο μερος ..!

Αρα η επιμονη να δωθει το ονομα …( θυμιζω οτι ηταν απολυτα αποδεκτο παγκοσμια οτι οι Ελλαδα ειχε το μονο δικαiωμα προσδιορισμου του ονοματος ) .. εχει να κανει με ενα κρυφο συμφερον , κρυφο απο τους πολιτες της Ελλαδας και αν τελικα δωθει …αυτο αμεσως σημαινει οτι και οι 300 ειναι προδοτες …και ειχαν τα ιδια κρυφα συμφεροντα ..ωστε να αφησουν να μπουμε σε μια ανυπαρκτη συμβαση ..!

Τωρα , υπαρχουν δυο μονοπατια …η αφηνουμε την ιστορια να παει οπου θελει μονη της και μετα απο πολλα πολλα χρονια μαθαινουμε τα πραγματικα συμφεροντα που σημερα ξεπουλανε το ονομα,την ιστορια και στο αμεσο μελλον το εδαφος της Μακεδονιας

…η τους σταματαμε εμεις απο το να πεσουν σαν “θυματα” σε μια πραξη που νομικα δεν ειναι σωστη !!

Το παραπανω το δικαιολογει απολυτα το Συνταγμα μας , το παραπανω ανηκει μεσα στο πνευμα του Αρθρου 120 – (Ακροτελεύτια διάταξη) … γιατι εχει να κανει με το συμφερον της χωρας , με το μελλον της χωρας …και καποιοι εσκεμμενα πλεον παραβλεπουν το νομιμο και το συμφερον της !

Παρακαλω διαμοιραστε αυτη την αληθινη πληροφορια σε ολους τους Ελληνες …

Stranger…

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (22)

  1. Παρά πολύ σωστά τα λες STRANGER και έτσι ακριβώς είναι.
    Μόνο που όλοι οι Ιθύνοντες έχουν κλείσει τα μάτια τους για να μην βλέπουν και ακόμα χειρότερα δεν μας λένε την Αληθεια .
    Το Νομικό αυτό θέμα, στα Αγγλικά ονομάζεται Requisition Date , η οποία ημερομηνία έτσι και γίνει σεβαστή από το δεύτερο μέρος το οποίο δεσμεύεται να εκπληρωσει τις υποχρεώσεις του μέχρι την ημέρα λήξης της προθεσμίας του , η Συμφωνία είναι πλέον ΑΚΥΡΗ .

  2. ΕΥΡΙΔΙΚΗ ΝΤΙΞΟΝ ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΣΤΑΙΚΟΣ ΙΣΜΑΗΛ ΒΑΓΔΑΤΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΚΡΟΝΟΣ
    ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΩΝ ΑΓΑΛΜΑΤΩΝ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪ́ΣΙΟΣ ΙΥΝΞ ΚΕΣΤΟΣ ΙΜΑΣ
    ΣΦΕΤΕΡΙΖΕΙ ΝΟΣΦΙΖΕΙ ΜΑΓΑΡΙΖΕΙ
    ΦΟΒΑΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΜΕΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ
    ΤΑΩΣ ΝΤΑΟΥ ΙΕΖΕΚΙΗΛ

  3. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 01/18/2019 @ 11:12 ΠΜ

    -Ρε συ φίλε γιατί βγάλανε τον Τσίπρα?
    Για να περάσει ότι απόμεινε και δεν μπορούσαν να περάσουν οι προηγούμενοι.
    -Για το Ομαιμον, ομόγλωσσον, ομότροπον,ομόθρησκον του Ηρόδοτου ομιλείς?
    Ναι,φυσικά βιάζονται,ο Τσίπρας παίζει τον ρόλο του τελευταίου ”λαγού” στον λυσσαλέο αγώνα εξόντωσης της εθνολογικής ταυτότητας των Ελλήνων .
    -Αυτό δεν ακούγεται κάπως σωβινιστικό?
    Οχι με τούβλα μόνο δεν αντέχει η οικοδομή(εμείς είμαστε τα τούβλα).Οταν διαλυθεί ο συνεκτικός ιστός,τα μπετά και τα σίδερα καταρέει η οικοδομή.
    Εάν πάψει η συνεκτική ταυτότητα ,θα μείνουν μόνο γενίτσαροι πολίτες κοπρίτες,
    ατομιστές(τώρα δεν είναι λίγοι),εύκολα χειραγωγούμενοι σε ”παράλληλα σύμπαντα” μικροκοινωνίες ,ακίνδυνες στην συγχρονη παγκόσμια δικτατορία της παγκοσμιοποίησης.
    -Γιατί ακίνδυνες?
    Διότι σήμερα κάποιοι που ζούν σε εικονικές παράλληλες πραγματικότητες δεν τέμνουν(συναντούν) το αληθινό σύμπαν και μπαίνουν όλο και πιο βαθιά στο σπήλαιο της άγνοιας νομίζοντας το μεταμοντέρνο σκοτάδι για φώς.
    Ακόμα χειρότερα υπάρχουν και κάποιοι που πληρώνονται για αυτό και το χαίρονται,,,Φαντάσου να πολλαπλασιαστούν και να γενικευθούν , έχουμε την πραγμάτωση την ουτοπία της σατανικής εξουσίας στον πλανήτη χωρίς μια πιστολιά.
    Πάρα ταύτα λησμονούν οι ισχυροί(ανίσχυροι).Λόγου χάρη τον φυσικό νόμο από Τον Θεό της δράσης και της αντίδρασης και θα το πληρώσουν ακριβά…

  4. ΑΛΑ'Ι'ΑΔΟΥ ΜΙΧ. ΔΕΣΠΟΙΝΑ 01/18/2019 @ 11:22 ΠΜ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΔΕΛΦΙΑ.
    ΑΓΑΠΗΤΕ STRANGER,Ο ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΘΑ ΣΤΡΩΣΕΙ ΠΛΟΥΣΙΟΤΑΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ.
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ,ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ, ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ,ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΚΙΝΕΖΟΥΣ…
    Η ΑΓΓΕΛΑ ΔΟΣΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ;;;;
    Ο ΔΟΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΟΛΜΗΣΕ ΕΝΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ;;;
    (αν και στις ημέρες μας ,εύκολα το ΟΧΙ ,γινεται βαρύγδουπο ΝΑΙ).
    ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ:

    ΓΙΑΤΙ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

    https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B1%CE%B2%CE%B7%CF%82

    https://www.protothema.gr/greece/article/702551/pos-borei-na-fthasei-o-dounavis-sti-thessaloniki-/

    https://www.iefimerida.gr/news/360596/treno-tha-syndeei-ton-doynavi-me-aigaio-i-symfonia-tsipra-mporisof-eikones

    ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΕΙΝΑΙ:
    Α) ΠΟΙΟΣ ΟΦΕΛΕΙΤΑΙ;;;
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΠΕΡΝΑ Ο ΔΟΥΝΑΒΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΟΤΑΜΟΙ ΤΟΥ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΤΟΛΟΥΣ.
    Β) ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ;;;
    ΕΛΛΑΣ , ΣΚΟΠΙΑ κ.λ.π.,ΟΧΙ.ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΘΕΙ ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΦΑΝΕΡΩΤΑΤΑ .
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ , ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΦΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, ΚΡΑΤΑ ,ας το πούμε έτσι,ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΗΣ.
    Η ΕΛΛΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ;;;
    ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΙΑΙΩΝΙΣΘΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑ;;;
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΤΗΣ ΑΚΥΡΗΚΤΗΣ ΑΚΟΜΗ Α.Ο.Ζ. ΜΑΣ;;;
    Γ)Ο ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟΛΟΣ ( ΠΟΛΕΜΙΚΟΣ Η’ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ), ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΠΛΕΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΕΥΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΑΚΤΕΣ ΣΤΟΝ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟ ,ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΥΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ;;;;
    ΓΙΑΤΙ ΦΛΕΓΕΤΑΙ η μέρκελ;;;
    ΓΙΑΤΙ ΗΡΘΕ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ,τον αλεξη;;;;
    ΤΙ ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΟΔΟ;;;
    Δ)ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΣΧΥΡΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΒΟΥΤΖΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΤΙ,ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΕΣΤΙΕΣ ΦΩΤΙΑΣ ΕΖΩΝΑΝ ΤΑ ΔΙΫΛΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟ;;;
    Ε)ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ;;;;
    ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΥΠΟΚΙΝΟΥΝΤΑΙ (η’με άλλα λογια απο ποιους πληρωνονται) ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ
    ΑΓΝΩΣΤΟΙ , ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΤΙΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ;;;
    ΣΤ) ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΑΣΧΕΤΗ, Η ΣΥΓΚΥΡΙΑ:
    -ΓΟΝΑΤΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
    -ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
    -ΟΛΑ ΣΤΟ ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ
    – απαιτητή ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ
    -ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΟΛΟΣΣΙΑΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΡΓΟΥ ,ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΕΛΛΑΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ( Η ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ;;;;;;)
    -ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ,ΟΧΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ ΤΟΝ ΔΟΥΝΑΒΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΤΑΜΟΥΣ ΤΟΥ ,ΕΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΟΙΧΤΟ ΥΠΟΝΟΜΟ.
    ΟΛΗ ΛΟΙΠΟΝ Η ΧΑΒΟΥΖΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΡΜΑΊ’ΚΟ……………

  5. Μητσος εξ Αγγλίας 01/18/2019 @ 11:23 ΠΜ

    Καλημέρα Νίκο.Εσυ μια χαρά τα λες το θέμα ειναι οτι η πλειοψηφία δεν θελει να ακούσει, και κάποιοι δεν μπορούν απλά να καταλάβουν γιατι ειναι μιμίδια. Σημειωτέων οτι όσο υπάρχει έστω και αυτο το λίγο μπαγιόκο για καφέ τσιγάρα, βενζίνη, και χαβαλέ, ολα θα βαίνουν καλώς. Αν ζούσε σημερα ο Παλαμάρης ειμαι σίγουρος οτι θα ξανά έγραφε το δώδεκαλόγο του γυφτου.

  6. Πέτρος Μ. 01/18/2019 @ 12:18 ΜΜ

    Όλοι μας λένε ότι ολόκληρος ο κόσμος ονομάζει το γειτονικό μας κρατίδιο ως “Μακεδονία”. Άρα δήθεν και εμείς θα το αναγνωρίσουμε αναγκαστικά έτσι, αφού μάλιστα οι κυβερνώντες μας πριν κάτι χρόνια, έδωσαν το όνομα αυτό (FYROM)…
    Το γεγονός ότι και εκείνη η κυβέρνηση ήταν εθνοπροδοτική, είναι αυταπόδεικτο με το FYRO…M, ενώ η ΕΕ είχε απογορεύσει δυο μήνες πριν τη χρήση του ονόματος Μακεδονία από τα Σκόπια, το θέμα όμως είναι ότι η ονομασία FYROM ήταν προσωρινή.
    Σίγουρα ισχύει το “ουδέν μονιμότερον του προσωρινού”, αλλά όμως η Ελλάδα έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα του ονόματος “Μακεδονία”.
    Τα αποκλειστικά δικαιώματα.
    Ποτέ δεν πρόκειται το κρατίδιο αυτό να ονομαστεί έτσι, εφόσον δεν το αναγνωρίσουμε εμείς. Δυστυχώς …οι κυβερνώντες μας. Όλος ο υπόλοιπος κόσμος ας το ονομάζει όπως θέλει.
    Όλοι οι υπόλοιποι το μόνο που θα καταφέρουν είναι να εισπράξουν καμιά μήνυση από την μελλοντική πατριωτική κυβέρνησή μας. Την οποία μήνυση δεν υπάρχει περίπτωση να μη την κερδίσουμε στα διεθνή δικαστήρια.
    Και όταν αναφέρομαι σε μελλοντική πατριωτική κυβέρνηση δεν εννοώ βεβαίως τη ΝΔούλα, αφού ούτε πατριωτική είναι αλλά ούτε πρόκειται να μας βγάλουν από τα σκατά αυτοί που μας έριξαν μέσα (αναφέρομαι στο δήθεν χρέος μας, το “δήθεν” το αποδεικνύω αλλού…).

    Επίσης, υπάρχει και ένα ιστορικό προηγούμενο.
    Όταν η Αγγλία θέλησε να μπει στην ΕΕ με το όνομα “Μεγάλη Βρετανία”, η Γαλλία αντέδρασε επειδή υπάρχει ένα τμήμα στα βόρεια της Γαλλίας με το όνομα “Βρετάνη”. Αντέδρασαν βέβαια και η Σκωτία και η Ιρλανδία για τους δικούς τους λόγους, η Αγγλία πάντως αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει το όνομα “Ηνωμένο Βασίλειο” για να μπορέσει να εισέλθει στην ΕΕ. Και όχι το μέχρι τότε κοινά αποδεκτό της όνομα “Μεγάλη Βρετανία”.

    Να έχετε ακόμη υπόψη σας πως όποιος ψηφίσει υπέρ της παραχώρησης του ονόματος Μακεδονία σε ξένο κράτος, θα έχει διαπράξει εθνική προδοσία.
    Και άρα θα έχει διαπράξει εσχάτη προδοσία κατά της Ελλάδας.
    Η ποινή για την εσχάτη προδοσία είναι ισόβια φυλάκιση, αφού έχει καταργηθεί η θανατική ποινή.
    Η εσχάτη προδοσία ποτέ δεν παραγράφεται, ούτε με το νόμο περί …μη ευθύνης υπουργών.

    Η αναγνώριση του γειτονικού μας κρατιδίου με το όνομα Μακεδονία, θα αρθεί από την μελλοντική μας πατριωτική κυβέρνηση, μόλις οι νυν κυβερνώντες μας καταδικαστούν για εσχάτη προδοσία.
    Σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο, αφού θα επρόκειτο για προδότες. Για καταδικασθέντες από τη Δικαιοσύνη προδότες. Και οι προδοτικές πράξεις για τις οποίες καταδικάστηκαν, αίρονται.
    Αυτός είναι και ο λόγος που επιβάλλεται να κατηγορηθούν για εσχάτη προδοσία όποιοι ψηφίσουν υπέρ της παραχώρησης του ονόματος Μακεδονία σε ξένο κράτος.

    Η εσχάτη προδοσία ισχύει και για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας μας. Για να έχει ισχύ ο κάθε νόμος που ψηφίζεται τους βουλευτές, θα πρέπει να υπογραφεί και από τον Πρόεδρο. Ειδάλλως πάμε σε δημοψήφισμα ή σε παραίτηση του Προέδρου. Προβλέπεται από το Σύνταγμα. Εάν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας υπογράψει, θα έχει διαπράξει και αυτός εσχάτη προδοσία.

    Τέλος, μόνο με το χάρτη που είχε πρόσφατα και το Deutsche Welle, αποδεικνύεται ότι οι Σκοπιανοί δεν έχουν καμία σχέση με την αρχαία Μακεδονία και άρα με το Φίλιππο και το μέγα Αλέξανδρο. Μόνο τα νότια Σκόπια, που σημαίνει το Μοναστήρι και η Γευγελή, έχουν σχέση με την Αρχαία Μακεδονία. Αυτά που δεν θέλησε να καταλάβει ο Βενιζέλος όταν μπορούσαμε άνετα. Και όπου τότε ζούσαν μόνο Έλληνες.
    Άρα, τι δουλειά έχουν στα Σκόπια τα δεκάδες αγάλματα του μεγάλου Αλεξάνδρου τα οποία έφτιαξαν οι Σκοπιανοί τα τελευταία χρόνια;
    Δε θα έπρεπε πρωτίστως να τους υποχρεώσουμε να τα κατεβάσουν;
    Και βέβαια δεν εννοώ εμένα, δε θα τους υποχρεώσω εγώ. Εννοώ όλους όσους μας κυβερνάνε τις τελευταίες δεκαετίες.
    http://www.dw.com/image/42447912_303.png

  7. Καλημέρα σε όλους τους Έλληνες απανταχού της γης !!!
    Αν και πράγματι έληξε το κουρελόχαρτο να ξέρετε οτι το ίδιο το συμφωνητικό δεν είχε καμία ισχύ ούτως η άλλως (το χρησιμοποίησαν μόνο για προπαγάνδα ) .
    Όλα είναι αντισυνταγματικά αγαπητοί φίλοι, είτε τα μνημόνια είτε τα υπερταμεία είτε πρεσπες και τα ποτάμια!!!
    Παίζουν ένα καλοστημένο παιχνίδι εδώ και δεκαετίες απλά τώρα φαίνονται οι ρόλοι του καθενός ξεκάθαρα!!!
    Έχουν όλα τα αντίμετρα για να σε πείσουν είτε με το καλό είτε με το ζόρι απλά πάρτε την απόφαση υπεράνω όλων η Πατρίς!!!
    Εδώ σε έπεισαν ότι χρωστάς δεν θα σε πείσουν ότι δεν είσαι Έλληνας Μακεδόνας !!!
    Φτάνουμε στην τελευταία πράξη του δράματος που λέγετε Ελλάς και έχει ως τρόπαιο να σε εξαφανίσει !!!
    Διάλεξε λοιπόν !!!
    Ποτέ δεν υπήρξαν βελούδινες λύσεις σε δύσκολα προβλήματα !!!
    Ζήτω η Ελλάς !!!
    Ζήτω το έθνος !!!
    Ζήτω η Έλληνες !!!

  8. Ανώνυμη 01/18/2019 @ 12:34 ΜΜ

    Τα είπατε όλα! Κοινή λογική, δεν χρειάζεται να έχεις επιστημονικές γνώσεις για να καταλάβεις τους όρους της συμφωνίας.
    Όποιος έχει μυαλό καταλαβαίνει τα πράγματα όπως είναι. Αλλά στηρίζονται στο ότι η πλειοψηφία αποβλακώθηκε από τα ριάλιτι, από την βαρεμάρα, την άγνοια και γενικά την παθητικότητα προς τα κοινωνικοπολιτικά θέματα, οπότε δεν αποτελούν κίνδυνο για αυτούς, αυτοί θεωρούν ότι δεν θα σκεφτούν οι πολίτες να ψάξουν να βρουν και να διαβάσουν την συμφωνία, γι’ αυτό και αποκρύπτουν επιμελώς την αλήθεια τόσο για την συμφωνία όσο και τα άλλα θέματα όλα αυτά τα χρόνια που μας “ρουφάνε” το αίμα παρασιτώντας εις βάρος μας.

  9. ΙΩΑΝΝΗΣ 01/18/2019 @ 1:46 ΜΜ

    ΦΙΛΕ Stranger…ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΆ ΣΟΥ ΤΟ ΛΕΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 4 ΤΟ ΑΝΕΦΈΡΕ Ο ΜΗΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΤΗΣ Χ.Α ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ!!! ΑΠΟ 19: 00 -19: 60 https://www.youtube.com/watch?v=hTjWx8W_QaU&fbclid=IwAR1DFJBlePPs143B_k5QlTw_ubh30wTyX91xHNrk-hqvcgKc8YY2nnXlbGY

  10. εννοειται οτι και οι 300 ειναι προδοτες… ο εφιαλτης ποιος ειναι?

  11. Μανιάτη Βηρσαβεέ 01/18/2019 @ 1:56 ΜΜ

    Έχεις δίκιο έτσι είναι, αλλά είναι πολλά τα λεφτά, δηλαδή τα λεφτά που δίνει ο Σόρος και έτσι οι 300 έχουν ενδώσει σε όλο αυτό το σύστημα. Όσο για τους Έλληνες έχουν μάθει πλέον να μην αγωνίζονται και ζουν εφήμερα με το σήμερα, όπως έρχεται. Αν τουλάχιστον ζούσαν με τον Ιησού Χριστό, με ταπείνωση και μετάνοια (εδώ λέω πράγματα σύμφωνα με τα δικά μου πιστεύω), όλα θα ήταν πιο εύκολα, αλλά δεν είναι έτσι. Συνεπώς ο καθένας τραβάει το δρόμο του και όπου βγει.

  12. INE POULIMENI RUOFIANI TOSO APLA!

  13. ΗΛΕΚΤΡΑ 01/18/2019 @ 2:06 ΜΜ

    Το οτι οι πολιτικοι …μας….ειναι προδοτες το νερουν και οι πέτρες. Το θεμα ειναι εμεις τι κανουμε!! Στηνόμαστε σαν μακακες εξω απο την Βουλή και φωνάζουμε πως ειναι προδοτες;;; Σιγα μη τους κανουμε την μουρη κιμά. Λες και δεν ξερουν τι κανουν με τις πράξεις τους αυτες. Μια χαρα το ξερουν και ξερουν πως το ξερουμε κι εμεις, αρα το να τους το πούμε εμεις, δεν τους νοιάζει, Οςο δυνατά και να ουρλιαζουμε. Οποτε, τι αλλο θα τους πονούσε;;; Για σκεφτείτε;;; Να τους κόψουμε…τον μισθο;;; Μπορουμε να αρνηθούμε να τους πληρωςουμε;;; Λογικα θα επρεπε. Υπάλληλοι μας ειναι που αντι να κοιτάξουν το συμφέρον της εταιρίας μας (Ελλαδα) εξυπηρετούν τα συμφεροντα των αντιπάλων μας. Λογικότερα θα επρεπε να μπορουμε να τους στείλουμε …σπιτια τους. Δυςτυχως ομως εχουν καταφέρει και απο υπάλληλοι μας έγιναν οχι απλα τα αφεντικα μας, αλλα οι δυνάστες μας. Κι οχι μονο οι …δικοί μας….αλλα ολοι οι πολιτικοι σε ολο τον κοσμο. Αυτο ηταν μεγαλο κατόρθωμα. Μας άφησαν να πιστέψουμε πως απο την στιγμη που τους ψηφίσαμε, τους δώσαμε το κλειδί της πατριδας μας, το δικαιωμα να την κανουν οτι θελουν και το δικαιωμα ζωης και θανάτου επανω μας.

  14. Παρατήρηση 01/18/2019 @ 4:14 ΜΜ

    Συμφωνώ και με το πνεύμα του άρθρου και με τα σχόλια που ακολουθούν. Παρακολουθώ τον Νίκο Λυγερό που κάνει τεράστιο αγώνα κατά της υπογραφής του προσυμφώνου και σε αντίστοιχη ερώτηση σχετικά με την ημερομηνία αναφέρει ότι ναι μεν (αν θέλαμε φυσικά) θα μπορούσαμε να αρνηθούμε την υπογραφή αλλά επειδή και οι δύο συμφωνούν δίδεται η άτυπη παράταση χωρίς να υπάρχει θέμα ακύρωσης.

  15. ΟΣΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΡΑΦΕΤΕ “ΚΑΙ ΟΙ 300” ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, ΕΙΣΤΕ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ. Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΜΙΧΑΛΙΟΛΙΑΚΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΟ “Μέρος Πρώτο, άρθρο πρώτο, παράγραφος 4, περίπτωση ε) Συμφωνίας Πρεσπών” ΚΑΙ ΕΠΕΣΗΜΑΝΕ ΟΤΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΗ.

  16. 285 είναι οι προδότες γιατί εσείς τους ψηφίσατε !

  17. Μουσικούλα θέλουμε.. 01/19/2019 @ 11:50 ΠΜ

    Καλημέρα σε όλους τους φίλους! Νικόλα μπράβο για το άρθρο έχεις απόλυτο δίκιο. Δείτε και λίγο πως αναφέρει η Συμφωνία το πρώτο μέρος ως Ελληνική Δημοκρατία και το δεύτερο μέρος χωρίς ονομασία κράτους πάρα μόνο ότι έγινε δεκτό στα Ηνωμένα Έθνη.. κλπ.(αν είμαι λάθος συγνώμη εκ των προτέρων αλλά θα ήθελα να μας πει κάποιος που όντως γνωρίζει για ποιο λόγο δεν αναφερετε) Αναφέρομαι στην δεύτερη παράγραφο της συμφωνιας κάτω από την λέξη Προνόμιο.

  18. ΑΛΑ'Ι'ΑΔΟΥ ΜΙΧ. ΔΕΣΠΟΙΝΑ 01/19/2019 @ 2:37 ΜΜ

    Jazzy, ΑΣ ΜΗΝ ΔΙΑΠΛΗΚΤΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.
    ΠΟΙΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΤΟΝ ΑΝΤΕΘΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗ τσιπρα.
    ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2015, ΨΗΦΙΣΑΝ 56,16% ΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ.
    ΑΚΥΡΑ -ΛΕΥΚΑ :2.42%
    ΑΡΑ : α) Η ΑΠΟΧΗ ΗΤΑΝ 41,42%
    β) ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝΤΕΣ,ΤΟ 35,46%,ΨΗΦΙΣΕ ΣΥΡΙΖΑ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ 35,46% ΑΠΟ ΤΟ 56,16 %ΤΩΝ ΨΗΦΙΣΑΝΤΩΝ
    γ) ΤΑ ΑΚΥΡΑ -ΛΕΥΚΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ Δ Ε Ν ΤΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
    ΣΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝΤΕΣ,ΑΦΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΣΕ ΧΩΡΙΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.
    δ) ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ : 9.913.609 (;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;)

    ΑΡΑ ,ΑΣ ΜΗΝ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΕΒΓΑΛΑΝ.ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΟ 2,86%
    ΤΩΝ ΑΝΕΛ ,ΜΙΑ ΑΝΙΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ,ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ
    ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ
    ΚΑΡΕΚΛΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΓΓΕΙΛΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ.
    ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΑΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ
    ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

    ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ .
    ΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ;;;;;;
    ΤΟΥΣ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΑ .
    ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΖΑΝ;;;
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ;;;;;
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ;;;;;;;;;;;;;;;;;

    -http://ekloges.ypes.gr/current/v/public/index.html#{%22cls%22:%22main%22,%22params%22:{}}

    ΠΑΝΙΚΟΣ – Εκλογικά δικαιώματα σε 5.000.000 Λαθρό για να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ(και νέα πασοκρατία)

    https://www.aetos-apokalypsis.com/2018/04/eurostat-kata-138-auxithikan-ta-atoma-pou-piran-tin-elliniki-ithageneia.html

    ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΊ ΓΕΜΊΖΟΥΝ ΌΣΟ ΠΙΟ ΓΡΉΓΟΡΑ ΜΠΟΡΟΎΝ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΊΑ ΜΕ ΠΡΌΣΦΥΓΕΣ

    http://www.makeleio.gr/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1/%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%9F%CE%A7%CE%97-%CE%A4%CE%91-%CE%9A%CE%9F%CE%A1%CE%91%CE%9A%CE%99%CE%91-%CE%A4%CE%9F%CE%A5-%CE%A4%CE%A3%CE%99%CE%A0%CE%A1%CE%91-%CE%AD%CF%87%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%AD%CF%84/

    https://www.google.com/search?q=800.000+%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B7%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82&oq=800.000+&aqs=chrome.4.69i57j69i65l3j0l2.10344j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

  19. Ανωνυμος 01/19/2019 @ 6:06 ΜΜ

    Η απαντηση δοθηκε: είναι προδοτες. Τι μπορούμε να κανουμε; Ας ξεκινησουμε ως εξης: δεν προκειται να ψηφισω κανεναν απο τους 300, ουτε τα παιδια τους, ουτε τα εγγόνια τους… Ποτε ποτε…μα ποτέ…

  20. ΙΩΑΝΝΗΣ 01/19/2019 @ 11:04 ΜΜ

    ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ;;;;; ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ;;;;;; Ή ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ;;;;;; (ΔΗΛ. ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ, ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ, ΣΥΝΑΔΗΝΟΣ κ.α.);;;;;;;;;;;

  21. ΠΗΡΑΝ ΕΝΑ ΄΄ΠΑΙΔΑΚΙ΄΄ ΤΩΝ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΤΥΡΟΜΑΖΑ Η ΠΑΡΑΓΚΑ(ΒΟΥΛΗ) ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟΥΖ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΑΣΗΜΙΚΑ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΧΡΥΣΑΦΙΚΑ ΘΑ ΜΑς ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΕΙΝΑΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΤΟ ΤΣΙΠ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΜΠΑΛΑ ΣΤΟ ΠΟΔΙ …ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ ΗΜΑΣΤΑΝ ΔΟΥΛΟΙ… ΚΡΙΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΦΑΓΕΙΟ – ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ ΕΥΖΩΝΩΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΩΝ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

  22. ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΩ

    Την 1η Ιανουαρίου 2019 η ”Συμφωνία των Πρεσπών” είναι πλέον τυπικά και ουσιαστικά νεκρή;

    https://madmacedonian.blogspot.com/2019/01/1-2019.html

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*