Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

17:36 - 19/08/2020

Ό Χριστός σχηματίζει τό 666 μέ τά δάκτυλα τού επειδή είναι Ιδικόν τού καί τό αποκαλύπτει είς τόν Ιωάννη, τήν Αποκάλυψη! Καί ό Νόμος Τής Τετραπιθανότητος Τού Θεού!

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Ό Χριστός σχηματίζει τό 666 μέ τά δάκτυλα τού επειδή είναι Ιδικόν τού καί τό αποκαλύπτει είς τόν Ιωάννη, τήν Αποκάλυψη! Καί ό Νόμος Τής Τετραπιθανότητος Τού Θεού!

Μπορείς νά μού πείς γιατί Ό Χριστός σχηματίζει μέ τά δάκτυλα τό 666; Επειδή είναι Ιδικό Τού! Όχι τού σφετεριστή διαβόλου, καί Ό Χριστός τό αναφέρει!

Απάντηση σέ άρθρον συνερευνητή: https://katohika.gr/sinomosia/psychraimo-se-thelo-me-afto-pou-tha-deis/

Μπορείς νά μού πείς γιατί γίνεται τόσος σάλος μέ τό 666; Τί ιδιαίτερο έχει αυτός ό αριθμός;….

Μπορείς νά μού ποίος τόν ανάφερε πρώτος;…..

Θά μού πείς ό Ιωάννης ό Θεολόγος! Καί ποίος τού τόν ανάφερε τού Ιωάννη; Η Αποκάλυψη Τού Χριστού έν σπηλαίω Πάτμου! Άρα ποίος πρωτοανάφερε τόν 666;…. Ό Χριστός βεβαίως!…..

Καί γιατί τόν ανάφερε;…. Επειδή ό Αντίχριστος θά λέγει είναι ό θεός….

Πιστεύεις ότι ό Αντίχριστος είναι ό θεός;…..

Ό Αντίχριστος θέλει νά κλέψει τήν θεότητα, σφετερίζεται καί προποιείται τόν θεόν καί όλα τά ιδιαίτερα σύμβολα Τού Θεού! Μαζύν μ’ αυτά καί τόν 666 ό οποίος βγαίνει από τό ισογώνιον ισόπλευρον τρίγωνον τών 60ο, δηλαδή τρείς γωνίες τών 60ο ήτοι 606060 ή 60 60 60 καί είς τήν αριθμοσοφία δέν λογαριάζονται ώς γνωστόν τά μηδενικά άρα έχουμε 666 ή 6 6 6. Αυτό είναι οπού κάνει Ό Χριστός μέ τά δάκτυλα Τού επειδή αυτός είναι Ό Θεός, μεταξύ άλλων ό αριθμός αναφέρεται καί στήν Παλαιά Διαθήκη….

Ό διάβολος δέν σού λέγει ότι είναι ό διάβολος εκτός καί άν τόν αγαπάς ώς διάβολον, κακόν καί βρυκόλακα έκ προηγουμένως…. Ό διάβολος σού λέγει είναι ό θεός ακόμη καί όταν γνωρίζεις ότι δέν είναι ό θεός αλλά τού είσαι συνάμα υπάκουος, έχει πάθει ψύχωση μέ τό νά είναι ό θεός!

Καί η Τετραπιθανότητα Τού Τριαδικού Θεού = Θεού: α) Πατήρ β) Υιός γ) Αγίω Πνεύματι καί δ) Τό Ανάμεικτον Αυτών διότι Θεός είναι Τό Ανάμεικτον, Σύνολον Αξεδιάλυτον Αυτών = Θεός….

α) Πατήρ β) Υιός γ) Αγίω Πνεύματι καί δ) Θεός!!!!…. Είς τήν Τετραπιθανότητα Αυτή, Τήν Άκτιστη Τετραπιθανότητα συνηγορούν όλοι μά όλοι οί φυσικοί νόμοι (διότι ό,τι υπάρχει επάνω υπάρχει καί κάτω διότι τό κάτω γεννήθηκε ομοουσίως από τό επάνω!)…. καί έχουμε τίς αδιαμφισβήτητες φυσικομαθηματικές αποδείξεις!!!!…..

εννοείται σ’ αυτά καί πολλά άλλα περί τού 666 μέ αποδείξεις μέχρι καί τά 6 πρωτόνια, 6 ηλεκτρόνια καί 6 ουδετερόνια τού άνθρακα/αδάμαντου = διαμαντού, αναφέρθηκα πέραν τών 10 φορών στά Κατοχικά Νέα!….

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας

Σχόλια Αναγνωστών (46)

  1. ean dis se megenthisi den kanei ton simbolo tou exo apo edo einai kanonikotata. sto simbolo tou exo apo edo einai ta dio mesea daktila kato kai ta dio akrea daktila einai orthia. tou Xristou mas einai mono ena meseo daaktilo kato ta ipoloipa daktila einai apano. kitaxeto xana sigrineto meto symbolo tou exo apo edo. tha to katalabeis amesos.

    • ΠάνοςΓέριμου 08/20/2020 @ 2:11 ΠΜ

      Jesus, τό σύμβολον παρουσιάζεται μέ πολλούς τρόπους, δέν έχει σημασία όμως. Ό Χριστός είναι η ΑΛήθεια ότι καί νά λένε…. Απλά, δέν πρέπει νά δαιμονίζονται συμβολισμοί…. Άλλωστε, Ό Χριστός μάς προειδοποίησε διά τόν Αντίχριστον καί άν ήταν φίλος Τού δέν θά έκανε τά σύμβολα τού…. Ό διάβολος σφετερίζεται. Δές καί αυτόν τό οποίον έγραψα σέ συνάρτηση μέ αυτόν καί απάντηση: https://katohika.gr/frontend-submission/?snax_format=text&snax_post=469405

      καί αυτόν:

      Σέ συζήτηση μέ άλλον αναγνώστη: Ιωάννη, τά πάντα είναι κόκτεϊλς…. Τίποτε έξ’ όσων γνωρίζουμε ή βλέπουμε τώρα ακόμη καί τά βασικά στοιχεία δέν είναι πρωτογενή αλλά διεξελίξεις καί εξελίξεις προγενέστερων καί αυτά οπού έχουμε σήμερον ή κάποια απ’ αυτά θά φέρουν άλλα καί ό άνθρωπος άν δεχθεί τό χάραγμα εντός Γονιοδομής θά γίνει άλλος, δηλαδή υφίσταται η δυνατότητα τής διεξέλιξης είτε “τυχαία”, τίποτε δέν είναι τυχαίον, αλλά μαθηματική συνάρτηση, είτε σκοπίμως διά τής ανθρώπινης τεχνολογίας. Αυτόν εννοεί ό Ιωάννης είς τήν Κατά Χριστόν Αποκάλυψη όταν λέγει μετρήστε τόν αριθμόν, είναι αριθμός ανθρώπου ήτοι τό χξς = 666 = άνθρακας 12 = καθαρότερος τέτοιος έξ’ όλων τών στοιχείων καί πραγμάτων ό αδάμαντος = διαμάντι….
      από τό άρθρον: https://katohika.gr/diethni/i-alithini-istoria-tis-ekseliksis-ochi-opos-sas-tin-eipan-ta-fyta-ta-nera-kai-ta-tyria-gennane-zoa-kai-alla-polla-idou-ta-tekmiria-tis-fysis-meros-1/

      Ό Θεός μαζύν σού!….

  2. Απροσαρμοστος 08/19/2020 @ 6:30 ΜΜ

    Οι φυσικοί νόμοι που ισχύουν στην Γη, ισχύουν μόνο στην Γη και πουθενά αλλού στο σύμπαν.

    • ΠάνοςΓέριμου 08/20/2020 @ 12:22 ΠΜ

      Απροσάρμοστε, οί νόμοι τής γής είναι σοφία Θεού, έν σοφία εποίησε καί έχουν αντιστοιχεία αντανάκλασης Τού Θεού σέ Μαθηματικόν επίπεδον εννώ…. Π.χ. δέν μπορεί ούτε Ό Θεός νά κάνει άλλον σχήμα μέ τρείς ίσες πλευρές καί τρείς ίσες γωνίες καί νά μήν είσαι ισογώνιον ισόπλευρον τρίγωνον! Όχι επειδή έχει αδυναμίες όπως μού είπε ένας εξυπνάκιας πρίν αρκετά έτη όταν τού τό είπα, αλλά επειδή Ό Θεός δέν είναι ψεύστης, κάθε πράγμα, κάθε δοσολογία, κάθε μαθηματική συνάρτηση υπάρχει μόνον μία φορά…. Καί είναι όλα κύτταρα Θεού….Κατά συνέπεια Ό Θεός προπάντων τών αιώνων είχε επάνω Τού μόνον έναν ισογώνιον ισοσκελές τρίγωνον καί αυτόν είχε καί θά έχει νύν καί αεί πάντοτε 60 μοίρες! Όσον διά τόν διάβολον κανένας αριθμός δέν τού ανήκει, ούτε σ’ εμένα, ούτε σ’ εσένα, ούτε σ’ άλλον, διότι τά πάντα είναι Τού Θεού καί τά πάντα κτίσματα συμπεριλαμβανομενου καί τού διαβόλου καί Αντίχριστου καί όταν λέγει ή λέμε ότι κάτι μάς ανήκει, λέμε ουσιαστικώς ψέματα, τίποτε δέν μάς ανήκει, ούτε κάν η ψυχή μάς. Είς τό κτίσμα ανήκει ουδέν, ούτε κάν η ζωή τού! Δι’ αυτόν Ό Θεός εκτιμάει περισσότερον όσους θυσιάζουν τήν ζωήν τούς διά νά Τόν δοξολογούν μέ ευλάβεια μέσα από τόν τρόπον τούς καί όπως τούς έταξε.

  3. Σκασε πια ΒΛΑΚΑ. Βούλωσε το πια που κάνεις 30 αναρτήσεις την ημέρα γεμάτες παραπληροφόρηση και αντινόηση και έχει μετατρέψεις το σαιτ από katohika.gr σε panogerimoy.gr. ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ ερευνητή της πλάκας. Γιατί αν ήσουν ερευνητής θα είχες βγάλει άκρη με όλα τα θέματα που καταπιάνεσαι. Δεν ερευνάς βρε μαλάκα απλά προσπαθείς με κάθε τρόπο να ταΐσεις το μίζερο και θλιβερό εγώ σου με καινούργιες ”ανακαλύψεις” που στηρίζεις σε μια έρευνα της πλάκας. Αν δεν είσαι βαλτός τότε μιλάμε ότι είσαι τέρμα ηλίθιος.

    Νικο αυτό δεν είναι ελευθερία του λόγου αυτό ονομάζεται ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ που του έχει δοθεί. Δεν γίνετε μέσα στο κατοχικά να ανεβαίνουν τέτοια άρθρα. Δεν γίνετε εδώ μέσα να αλωνίζει ο αντίπαλος δια μέσου ενός συνειδητού ή ασυνείδητου υποτακτικού του με τέτοιο πούστικο τρόπο. Τουλάχιστον να μην ανεβαίνουν οι γελοιότητες του στην κεντρική σελίδα. Τουλάχιστον αυτό.

    • εξοργισμένος 2 08/19/2020 @ 9:11 ΜΜ

      συμφωνω απολυτως με εξοργισμενο
      αυτη η κατασταση εξοργιζει… εριξε τα κατοχικα 10 επιπεδα πιο κάτω
      μπαινω βλεπω αναρτησεις του και θέλω να ξεράσω έλεος

      • ΠάνοςΓέριμου 08/20/2020 @ 12:24 ΠΜ

        Εξοργισμένε 2 ή είς τήν δευτέρα σού απαντώ όπως είς τόν εξοργισμένον 1 άν δέν είσαστε τό ίδιον άτοπον ή οί γνωστοί…. Άν θέλεις νά ξεράσεις ξέρασε θά σού κάνει καλόν νά εκκαθαρίσεις από τίς αυταπάτες καί τίς ενσφαλμένες πεποιθήσεις! Περαστικά σού!

    • ΠάνοςΓέριμου 08/20/2020 @ 12:17 ΠΜ

      Εξοργισμένε, εξοργίστου όσον θέλεις, καί όμως όσα λέγω είναι αλήθεια καί τά αποδεικνύω μέ στοιχεία. Ούτε μπορείς νά τά καταρρίψεις εσύ μέ τά παραμικρά στοιχεία διότι δέν γνωρίζεις. Η γεωμετρία είναι η γλώσσα Τού Θεού, ή μία από τίς γλώσσες Τού Θεού, εντούτοις τά Μαθηματικά είναι η αναλλοιώτερη Τού, εξού καί τό όνομα Τού Θεού είναι Μαθηματικόν ήτοι Τριαδικός Θεός, αναφέρεται πρωτίστως σέ Θεόν καί τό μοναδικόν σχήμαν είς τό άπειρον μέ τρείς ίσες πλευρές καί τρείς ίσες γωνίες είναι τό τρίγωνον τών 60 μοιρών, τυχαίον. Όσον διά τήν πουστιά είσαι καί φαίνεσαι υατό που λές καί βγάλε τή μάσκα άν είσαι άνδρας! Σέ προκαλώ νά καταρρίψεις τά όσα λέγω μέ φιλοσοφικόν πνεύμα. Π.χ. αφού η Εκκλησία όπως κάθε θρησκεία έχει συμβολισμούς ποίον σχήμα θά αντιπροσώπευε καλύτερα Τόν Τριαδικόν Θεόν; Ποίον άλλον από τό ισογώνιον ισοσκελές ταυτόχρονον τρίγωνον; Απάντα! Καί μήπως στούς ναούς δέν υπάρχει ό πανόπτης οφθαλμός; Μήπως δηλαδή Ό Τριαδικός Θεός δέν είναι ό πανόπτης οφθαλμός; Όσοι έχουν παρωπίδες είτε δαιμονοποιούν τήν αλήθεια είτε λένε καί τήν σφετερίζονται ότι είναι τού διαβόλου, τά δύο είδη τού μάτριξ αφού είναι τής μόδας αυτή η λέξη! Πές μού γιατί όλοι οί νόμοι τών Μαθηματικών “τυχαία” είναι τριαδικοί; Ή μήπως σύμπτωση!;;;;; Διότι ό κόσμος φυσήθηκε από Τόν Τριαδικόν Θεόν καί ονομάστηκε φύση ή μήπως τό φύση καί τό φυσάω δέν έχει ίδια ρίζα, χαχαχαχα! Καί όμως η γή γυρίζει καί όμως είναι αλήθεια όσα λέω καί έχω καί άλλες μεγαλύτερες αποδείξεις που τό μυαλουδάκι σού δέν αντέχει, πήγαινε νά διαβάσεις κανέναν περιοδικόν γιά τά κοινωνικά σουξέ…. Δέν αντέχεις πρόβλημα σού!

      • Βρε πλανεμένε η βαλτέ καραγκιοζάκο που το εγώ σου έχει χτυπήσει το ταβάνι του αυγού μαζέψου λίγο. Η σιγουριά σου θα σε φάει βλάκα. Τράβα ρε άνοιξε ένα μπλόγκ και γράψε ότι πλανεμένη κουταμάρα γουστάρεις και άσε τα ήσυχα τα κατοχικά. Γραμμή παραγωγής έχεις στήσει ρε νούμερο, ανεβάζεις 30 άρθρα την ημέρα που δεν είναι προϊόν έρευνας αλλά ενός παρανοϊκού και άκρατου εγωισμού για να το παίξεις παντογνώστης γκουρού. Θα μπορούσα γελοίε να σε ποδοπατήσω σε μια θεολογικοφιλοσοφική αντιπαράθεση αλλά έχω επιλέξει την σιωπή αυτό τον καιρό και να αποφεύγω τις αντιπαραθέσεις αλλά κάνω μια εξαίρεση με την πάρτη σου γιατί το έχεις παραχέσει όσο κανείς άλλος. Διαφωνώ με τα γραφόμενα κι άλλων ερευνητών στα κατοχικά αλλά παρατηρώ ότι έχουνε τάση ερευνητική και προσπαθούν ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ να βγάλουν την άκρη τους και δεν σχολιάζω ποτέ από κάτω. Εσύ είσαι ΣΚΟΥΠΙΔΙ και οι πιθανότητες να είσαι βαλτός μέρα με την ημέρα αυξάνονται.Πάρε τον μπούλο από εδώ μέσα και τράβα να πουλήσεις το σανό σου αλλού.

        Νίκο απευθύνομαι ξανά σε σένα και σε καλώ να κάνεις την διάκριση μεταξύ Ελευθερίας και ασυδοσίας. Θα εμφανιστούν κι άλλοι αν μείνει αυτός και θα ξεμπουρδελέψουν όλη την κοινότητα. Δούρειους ίππους βάζουν το γράφεις και ο ίδιος αλλά ο κόσμος δεν μπορεί να κάνει την διάκριση για αυτό προστάτεψε τον όσο μπορείς. Είμαστε σε πολύ κρίσιμο σημείο και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ άρθρα σαν αυτό εδώ.

        Η Ελευθερία είναι η χαρά του ασύδοτου(αν ο τυπάκος δεν είναι βαλτός).

  4. Μιχάλης 08/19/2020 @ 7:39 ΜΜ

    6 πρωτόνια, 6 ηλεκτρόνια καί 6 ουδετερόνια τού άνθρακα 12 και όχι του διαμαντιού. Έχεις μπερδέψει την π….α με την βούρτσα. Όλο ασυναρτησίες γράφεις. Μας τα έχεις κάνει τσουρέκια με τον Εβραίο ξυπόλυτο ξυλουργό

    • Μακεδονας 08/19/2020 @ 9:13 ΜΜ

      Και δεν κατάλαβα γιατί σας ενόχλησε τόσο πολύ το άρθρο Τα έχετε ισοπεδώσει όλα εδώ μέσα, ο κάθε μασόνος και αντίχριστος μου έχει άποψη.βρε ουστ από την Ελλάδα μας Αρκετά

    • ΠάνοςΓέριμου 08/20/2020 @ 12:08 ΠΜ

      Μιχάλη αναφέρω ότι είναι τού άνθρακα, καί τό έχω κάνει καί άρθρα… συγκεκριμμένα, τό διαμάντι είναι ό καθαρότερος άνθρακας 12 που υπάρχει στόν κόσμον….

  5. ΕΣΕΝΑ ΠΩΣ ΣΕ ΞΕΧΑΣΑΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ? Α ΡΕ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ…………

  6. Απόλλων Έρως 08/19/2020 @ 9:08 ΜΜ

    Βασικα θεωρω οτι θα πρεπει να μην παιρνεται τοσο στα σοβαρα το γνωστικο επιπεδο της πιστης. Αμα θελετε να μπειτε βαθεια επι του θεματος αναφορικα και με τους αριθμους-ονοματα των θεων και ολα αυτα καταρχην θα πρεπει να δηλωσετε αιρετικοι για να σταματησει αυτο το ανεκδοτο ειδικα με τους Ελληναραδες και τους Ελληνοκεντρικους και ολα αυτα τα παρατραγουδα που καλα ειναι μονο για να γελαμε.

    Δηλαδη βασικα προσπαθουν σαν μανιακοι μαλιστα ορισμενοι που ταχα μου ειναι χριστιανοι να αποδειξουν οτι και καλα το αλφαβητο δεν προερχεται απο τους Φοινικες και οτι ειχε λαθος και ο Σωκρατης και ο Ηροδοτος κλπ και τελικα ξεχναμε και το πιστευω των αρχαιων οτι το αλφαβητο βασικα το δημιουργησε ο Καδμος-Ερμης-Θωθ που ειναι ο θεος των γραμματων στα πολιθειστικα συστηματα ΑΣΦΑΛΩΣ.

    Απο εκει και μετα ειναι λαθος καταρχην να θεωρει καποιος οτι ο Ιησους ειναι μια υλοποιηση του Δημιουργου και οτι βασικα ειναι η Αρχη και το Τελος το Αλφα και το Ωμεγα και να θεωρουμε μαλιστα οτι δεν ενσαρκωνει ΟΛΟΥΣ τους οριθμους και οτι το 666 δεν ειναι απλα μια παραισθηση ILLUSION = 666 και σε οτι αφορα τους Σατανιστες παρανοια INSANITY = 666 και θα μπορουσαμε ασφαλως να μιλαμε για ενα BEAST TEST = 666 απο την Δημιουργο ΑΣΦΑΛΩΣ που της ανοικουν ΑΣΦΑΛΩΣ ολοι οι αριθμοι καθως ειναι η Μητρα μεσα στην οποια γενηθηκαν ολοι οι αριθμοι.

    Η πλακα ειναι οτι ορισμενοι θεωρουν αυτα που λεει το δογμα της ασχετοσυνης ειναι περισσοτερο εγκυρα απο το οτιδηποτε λεει καποιος “αιρετικος”.

  7. Ο Ιησούς Χριστός σχηματίζει το σημείο του σταυρού, ενώ είναι γνωστό ότι ο αριθμός του Ιησού Χριστού είναι το 888. Αλλά υπάρχει και άλλη σημασία την 6η ημέρα δημιουργήθηκε ο άνθρωπος, ο οποίος έπεσε την 6η ώρα της 6ης και την 6η ώρα της 6ης ημέρας σταυρώθηκε ο Κύριος για να μας απαλλάξει από την κυριαρχία του διαβόλου, ενώ το 8 αντιπροσωπεύει την αιωνιότητα, στην οποία περνάει ο άνθρωπος και όλη η δημιουργία, μετά την νίκη του Κυρίου. Είναι η ανέσπερος ημέρα της Βασιλείας του Κυρίου

    • ΠάνοςΓέριμου 08/20/2020 @ 2:04 ΠΜ

      Μανιάτη Βηρσαβεέ, δέν συμφωνούμε άν τό κατάλαβες…. Επί μέρους θά σού αναφέρω ότι τό Κοράνι έχει 6666 στίχους! Αλλά όσα ισχύουν μέ τό ισογώνιον ισοσκελές τρίγωνον είναι αλήθεια….

      Τά κατωτέρω από συζήτηση μέ αναγνώστη:

      Ιωάννη, τά πάντα είναι κόκτεϊλς…. Τίποτε έξ’ όσων γνωρίζουμε ή βλέπουμε τώρα ακόμη καί τά βασικά στοιχεία δέν είναι πρωτογενή αλλά διεξελίξεις καί εξελίξεις προγενέστερων καί αυτά οπού έχουμε σήμερον ή κάποια απ’ αυτά θά φέρουν άλλα καί ό άνθρωπος άν δεχθεί τό χάραγμα εντός Γονιοδομής θά γίνει άλλος, δηλαδή υφίσταται η δυνατότητα τής διεξέλιξης είτε “τυχαία”, τίποτε δέν είναι τυχαίον, αλλά μαθηματική συνάρτηση, είτε σκοπίμως διά τής ανθρώπινης τεχνολογίας. Αυτόν εννοεί ό Ιωάννης είς τήν Κατά Χριστόν Αποκάλυψη όταν λέγει μετρήστε τόν αριθμόν, είναι αριθμός ανθρώπου ήτοι τό χξς = 666 = άνθρακας 12 = καθαρότερος τέτοιος έξ’ όλων τών στοιχείων καί πραγμάτων ό αδάμαντος = διαμάντι….
      σέ συζήτηση μέ αναγνώστη στό άρθρον: https://katohika.gr/diethni/i-alithini-istoria-tis-ekseliksis-ochi-opos-sas-tin-eipan-ta-fyta-ta-nera-kai-ta-tyria-gennane-zoa-kai-alla-polla-idou-ta-tekmiria-tis-fysis-meros-1/

      Όταν λές έπεσε ό άνθρωπος, έπεσε λόγω ανομαλίας τού άνθρακα 12 ός έχει 6 πρωτόνια, 6 ηλεκτρόνια, 6 ουδετερόνια…. καί είναι πλήρης η Γονιοδομή/dna μάς…. Είναι δηλαδή ελάττωμα ελευθερίας καί δράσης εντός τής Γονιοδομής μάς, ήτοι τά γονίδια μάς, τά ένστικτα μάς, αυτά που μάς λέγει Ό Χριστός νά πολεμήσουμε ήτοι τά ελαττώματα τών παθών μάς… Τά ίδια είχαν Αδάμ+αντός καί Εύα…. Αδάμαντος είναι η αρχαία λέξη διά τό διαμάντι καί τό διαμάντι είναι πλήρης ανθρακα -12 υπάρχουν σχετικά βίντεο οπού ανέβασα σέ παλαιότερα άρθρα…. Ό Θεός μαζύν σού…. Κωδικοποιημένα μέ λογική όλα, όσα λές καί λέγω σέ συνάρτηση…..

  8. ΕΛΕΟΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΕΞΕΥΤΥΛΙΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!ΜΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ,ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ.ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙΟ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ,ΤΟΥ ΛΕΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ.
    ΟΣΤΙΣ ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ ΕΙΣ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟΝ,Η ΕΙΣ ΤΟ ΔΕΞΙΟ ΧΕΡΙ,ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΗ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ,ΟΥΤΕ Ν ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΕ.
    ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΛΟΙΠΟΝ,ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ,ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΛΕΞΕΙ,ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΟΥ ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΥΤΟΥ,ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ.
    ΤΟ ΠΟΙΟ ΔΛΔ,ΟΤΙ Ο ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΤΟΥ ΕΧΕΙ ΚΡΙΘΕΙ,ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ ΔΛΔ ΤΟ 666,ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΚΡΙΘΕΙ,ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
    ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ 666,ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΕΙ,ΑΝ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΑΥΤΟ.
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΝ,ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ Μ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟΝ.ΑΛΛΑ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ,ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ,ΚΑΙ ΑΤΕΛΕΥΤΗΤΗ,ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΜΑΣ.ΑΜΗΝ
    ΙΣΧΝ

  9. Κωνσταντίνος 08/19/2020 @ 10:30 ΜΜ

    Αποκάλυψη Ιωάννης : «Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξϛ΄»

    Δεν χωράει παρερμηνεία ότι το 666 είναι αριθμός θηρίου.

    • ΠάνοςΓέριμου 08/20/2020 @ 1:51 ΠΜ

      Συμφωνώ καί επαυξάνω Κωνσταντίνε, η απάντηση μού καί εξεδιάλυση σ’ εσένα τόν Χριστιανόν είναι αυτή: https://katohika.gr/?p=469405&snax_post_submission=success καί αυτή:

      Ιωάννη, τά πάντα είναι κόκτεϊλς…. Τίποτε έξ’ όσων γνωρίζουμε ή βλέπουμε τώρα ακόμη καί τά βασικά στοιχεία δέν είναι πρωτογενή αλλά διεξελίξεις καί εξελίξεις προγενέστερων καί αυτά οπού έχουμε σήμερον ή κάποια απ’ αυτά θά φέρουν άλλα καί ό άνθρωπος άν δεχθεί τό χάραγμα εντός Γονιοδομής θά γίνει άλλος, δηλαδή υφίσταται η δυνατότητα τής διεξέλιξης είτε “τυχαία”, τίποτε δέν είναι τυχαίον, αλλά μαθηματική συνάρτηση, είτε σκοπίμως διά τής ανθρώπινης τεχνολογίας. Αυτόν εννοεί ό Ιωάννης είς τήν Κατά Χριστόν Αποκάλυψη όταν λέγει μετρήστε τόν αριθμόν, είναι αριθμός ανθρώπου ήτοι τό χξς = 666 = άνθρακας 12 = καθαρότερος τέτοιος έξ’ όλων τών στοιχείων καί πραγμάτων ό αδάμαντος = διαμάντι….
      σέ συζήτηση μέ αναγνώστη στό άρθρον: https://katohika.gr/diethni/i-alithini-istoria-tis-ekseliksis-ochi-opos-sas-tin-eipan-ta-fyta-ta-nera-kai-ta-tyria-gennane-zoa-kai-alla-polla-idou-ta-tekmiria-tis-fysis-meros-1/

      Εννοείται ότι αυτά τά απάντησα πρίν δώ τά σχόλια σού, καί ήμουν στό θέμα επειδή αυτά είναι όλα μία συνάρτηση, είχα υπόψιν μού τί λέγει Ό Χριστός είς τόν Ιωάννη….

      • ΠάνοςΓέριμου 08/20/2020 @ 1:55 ΠΜ

        Κωνσταντίνε, ό άνθραξ 12 είναι τό υλικόν που συναντάμε περισσότερον είς τήν φύσιν καί εντός τής Γονιοδομής είναι πλήρης, αυτά λέγει καί η επιστήμη σέ άρθρον μέ σχετικόν αγγλόφωνον βίντεο τό οποίον εξιτάρει παροιμοίως τό 666 καί τήν ίδια γνώμη έχουν καί αυτοί τής ΝΤΠ ήτοι τά παιδιά τού Αντίχριστου, άρα τό γνωρίζουν όλοι ότι εκεί στοχεύει η Αποκάλυψη είς τό επίμαχον σημείον…. Καί πρώτοι αυτοί όπου θέλουν ν’ αλλάξουν τόν άνθρακα 12 = 6 πρωτόνια, 6 ηλεκτρόνια, 6 ουδετερόνια = άνθρακας/αδάμαντος εντός τής Γονιοδομής μάς. Όλα εκεί οδηγούν άμα τό μελετήσεις σφαιρικώς….

  10. Απόλλων Έρως 08/19/2020 @ 10:31 ΜΜ

    Το θεμα βασικα ειναι να πιστευεις πραγματικα στην τριαδικη Θεά που την λενε Trinity και ειναι η γκομενα του Neo και να μην εχεις πουλησει βασικα την Ψυχη σου σε οτιδηποτε υλικο οπως για παραδειγμα η θρησκεια. Ολα τα υπολοιπα ειναι δευτερευοντα σχετικα δηλ. και με το 666 καθως και εχω μια παρομοια αντιληψη καθοτι το πλεον λογικο σεναριο συμφωνα και με αυτα που γνωριζουμε για τους αρχαιους ειναι να μας κανει “πλακα” μια ανωτερη συνειηση..

  11. Μόνο ο κιμάς και το παγωτό είναι ανάμεικτα Πάνο! Θα σε κάψει ο Θεός που τον έκανες κοκτέιλ!

  12. Απόλλων Έρως 08/20/2020 @ 12:36 ΠΜ

    Προσεχετε να μην σας καψει ολους η θεα. Ειναι τραγικο να πιστευει καποιος οτι καποιος αριθμος ανηκει στον ανυπαρκτο και οχι στον Ων καθως αλλωστε CHRISTOS = 666. Το να θωρησει καποιος οτι το 666 ειναι ενα παιχνιδι του θεου (δηλ. της Θεας) ειναι ξεκαθαρο περαν πασης αμφιβολιας ενδειξη πιστης προς την ανωτερη Αρχη και δισπιστιας προς τον Διαολο. Εσεις που πιστευετε?

  13. Φώτης Βακάκης 08/20/2020 @ 1:42 ΠΜ

    Αρθρογραφε, αλλο να κανεις ερευνα και αλλο να βλασφημεις. Σου εχω ξαναγραψει και σε αλλα αρθρα σου οτι πολλα απο τα πιστευω σου ανηκουν σε αιρετικες αποψεις.Ειμαι απολυτα βεβαιως πλέον οτι ΔΕΝ ανηκεις στην Ορθοδοξη Εκκλησια του Χριστού. ‘Η ανηκεις σε καποια αιρεση, ή εισαι βαλτος απο τον Εβραιοσιωνισμο. ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΩ ΑΛΛΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ, ΒΛΑΣΦΗΜΕ!!! ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ “Υπερ Πιστεως και Πατριδος”

    • Βακάκη, κρίνε τόν εαυτόν σού καί άσε μέ εμένα απλά φορείς παρωπίδες καί ώς εκεί φτάνει η αντίληψη σού! Εκείνο που λέω είναι ότι τίποτε δέν ανήκει στόν διάβολο ούτε στόν Αντίχριστο, ούτε σ’ εμένα, ούτε σ’ εσένα αλλά όλα στόν Χριστόν/Θεόν, καί σύ καί εγώ καί ό διάβολος καί ό Αντίχριστος κτίσματα Τού Θεού καί τού ανήκουν καί οί αριθμοι που προϋπήρχαν πρίν τήν δημιουργία συμπεριλαμβανομένου καί τού 666. Εκείνο που κάνω μέ αυτόν τό άρθρον είναι νά απογυμνώνω τόν διάβολο ότι δέν τού ανήκει τίποτε. https://katohika.gr/sinomosia/eisai-idioktitis-i-ekmetaleftis-kai-sfeteristis-apantisi-s-olous-tous-sofistes-tis-epifaneias/. Έσυ άμα συζητήσεις μαζύ μού επί μακρόν θά σού παραθέσω 100 καί πλέον ερωτήματα γιά τήν Αγία Γραφή που δέν θά μπορείς νά απαντήσεις ή θά υπεκφεύγεις. Π.χ. ήταν η Σάρρα αδελφή καί γυναίκα τού Αβραάμ ή όχι; Καί είναι αμαρτία; Καί μπορείς νά απαντήσεις διατί τόν αγαπούσε Ό Θεός; Βλάσφημος ίσως είσαι σύ που θεωρείς ότι κτίσμα ανήκει σέ κτίσμα. Έ λοιπόν δέν τού ανήκει ούτε ο 666 ούτε 555 ούτε κανένας αριθμός τού διαβόλου αλλά ανήκουν στόν Θεόν! Θεωρείς τό βλασφημώ αρθρογράφε μέ τίς παρωπίδες; Ξέρεις όσα μπορείς νά δείς καί όσον σέ βοηθάει η δυσειδαιμονία τής παπαγαλίας σού! Περαστικά σού. Καί σού είπα κρίνε τόν εαυτόν σού διότι άμα μέ κρίνεις θά κριθείς πολύ ΒΑΡΙΑ!

      • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 08/21/2020 @ 1:36 ΜΜ

        Καλησπέρα!

        Επειδή Παναγιώτη μιλάς για αντίληψη Θέλω να μας πεις αν την έχεις μεγαλύτερη από τον Άγιο Παΐσιο.

        Παραθέτω από αυτόν σχετικά με το 666: «Πριν από δύο χιλιάδες χρόνια έγραψε ό Ευαγγελιστής Ιωάννης στην Αποκάλυψη ότι οι άνθρωποι θά σφραγίζωνται µέ τον αριθµό 666. Ο 666 γιά τους Εβραίους είναι σύµβολο οικονοµίας. Οι Εβραίοι, όπως αναφέρεται στην Παλαιά ∆ιαθήκη, επέβαλαν µιά συγκεκριµένη φορολογία στά έθνη πού υποδούλωσαν µέ διάφορους πολέµους. Ή ετήσια φορολογία ήταν 666 τάλαντα χρυσού. Τώρα, γιά νά υποτάξουν όλον τόν κόσµο, βάζουν πάλι αυτόν τόν παλιό φορολογικό αριθµό, πού συνδέεται µέ τό ένδοξο παρελθόν τους. Γι’ αυτό δεν θέλουν νά τον αντικαταστήσουν µέ άλλον αριθµό. Το 666 δηλαδή είναι το σύµβολο του µαµωνά. Τό Ευαγγέλιο όµως λέει ή Χριστό ή µαµωνά».

        Για πες μας λοιπόν περιμένουμε με αγωνία!
        Ποιος την έχει μεγαλύτερη;

  14. Απόλλων Έρως 08/20/2020 @ 1:59 ΜΜ

    Αυτο που θελω να πω για να γινω κατανοητος ειναι οτι ανεξαρτητα και με τα πιστευω της θρησκειας τα οποια αλλωστε εχου δομηθει πανω στην Ελληνικη σκεψη και γνωση και ανεξαρτητα δηλαδη με την αποδοχη της Π.Δ και το αντι-ελληνικο πλαισιο αυτης της θρησκειας (που θα μπορουσε αλλωστε να σποδεχθει και την Π.Δ χωρις να ισοπεδωσει το Ελληνικο ματριξ αν αποδεχοταν αρχικα τους Ελληνες γνωστικους) ειναι οτι βασικα η Αρχη οριζει τα μαθηματικα μοτιβα ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ και οχι καποιος “μαγος”.

    Ο “μαγος” και δηλαδη βασικα και ο νεοπλατωνιστης ετσι οπως το εχει ορισει αυτη η θρησκεια το μονο που μπορει να κανει και αυτο που προβλεπει το μοτιβο-αρχετυπο βασικα ειναι να γινει η γεφυρα του πανω με το κατω και αυτο συνιστα και η καρτα Ταρω με τον Μαγο.

    Αυτος που νομιζει οτι μπορει να κανει κατι διαφορετικο ειναι ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ μαυρος μαγος και να επιβληθει δηλ. επι της Αρχης και για αυτο αλλωστε μας λεει αλλωστε η αρχαια μνημη και μεσα απο την Βιβλο οτι ο αντχριστος αυτος που απορριπτει τον Θεο και την Αρχη βασικα που μπορει να πιστευει και σε καποια θρησκεια βασικα και στο κεφαλι αυτης και οχι στην Αρχη και εδω προκυπτει ξεκαθαρα θεμα ειδωλολατρειας, μεσα στα πλαισια αυτης της αρρωστημενης πολωσης που προσπαθει να ορισει το πνευμα του σκοτους και τον Χριστο απο την αλλη με βαση την πλυση εγκεφαλου της μαζας και την καλλιεργεια ψυχωσεων που οδηγουν και στις εθνικιστικες ψυχωσεις κλπ και τελικα γιναμε ολοι ψυχωσικοι μεσα στα πλαισια μια ασθενους και ψυχωσικης θρησκειας, που δεν μπορει να συνεχισει να υπαρχει με αυτο το σχημα.

    Αυτος που σχηματιζει την ηλιθια και εκτος πραγματικοτητας εντυπωση οτι μπορει ο ανθρωπος να επιβληθει επι της Αρχης ειναι παντελως ηλιθιος.

    Αυτα σχετικα και με την Αρχη και ολο αυτο το παραλληρημα εδω μεσα σε συνεργασια με τα αποβλητα της θρησκειας, που εχουν και αποψη βασικα για τους αριθμους και τα μοτιβα αυτοι που αφανισαν και τα ιχνη του Πυθαγορειου πνευματος στο οποιο μαλιστα βασιστηκαν και για αυτο θα πρεπει να πληρωσω εγω και ο καθε εγω της παπαρομαλακιες της θρησκειας σας, που δεν αποδεχεται αρχικα οτι η ερμηνεια του ονοματος χξς ειναι με βαση την Πυθαγορεια λογικη και γνωση και δεν μπορει να μας λενε οι παπαδες οτι θα μπαναρουν το πνευμα των Απολλωνιων απο την θρησκειας τους.

    Εμεις θα μπαναρουμε την θρησκεια καθοτι γυρναει ο τροχος και θα γαμ. και ο φτωχος ο “αιρετικος” και θα πανε στον Διαολο μαζι ολοι οι αντιχριστοι που παριστανουν τους ατζεντηδες της Αρχης που ειναι καταρχην γυναικα.

    Καλυτερα τα λεει το αρθρο απο το επισημο δογμα που εσπειρε αυτη την αρρωστια αναφορικα με εναν αριθμο που δεν θα επρεπε καποιος που πιστευει στην Αρχη να φοβατε ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ.

    • ΜΑΤΑΙΟΤΗΣ,ΜΑΤΑΙΟΤΗΤΩΝ,ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΤΑΙΟΤΗΣ!!!
      ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ,ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ .ΚΑΠΟΙΟ ΜΝΜ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!
      ΤΩΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟ ΜΝΜ ΑΥΤΟ,ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ!!!ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΑΣΕ,ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΑΠΛΟ.
      ΑΡΜΕΓΕ ΛΑΓΟΥΣ,ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΕ ΧΕΛΩΝΕΣ!!!
      Η ΠΟΛΥ ΣΚΕΨΗ ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΡΩΣ ΑΠΟΛΛΩΝ(ΑΝΑΘΕΜΑΚΑΙ ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΥΤΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΩΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑ)?ΔΕΝ ΒΟΗΘΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΜΕ ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΒΛΑΠΤΕΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ,ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΑΤΤΕΙ!!
      ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΜΕΞΩ ΤΟΝ ΛΑΓΟ,Η ΛΕΞΗ ΕΡΩΣ,ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ,ΑΜΑ ΒΡΕΙΣ ΕΣΤΩ ΤΗΝ ΜΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΑ,ΤΟΤΕ Θ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ,ΤΟ ΤΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙΣ!!!
      ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ,ΚΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ,ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΝΑΡΚΙΣΣΟΣ ΝΙΩΘΕΙΣ,ΕΣΤΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙΣ!!!
      ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ,Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ,Ο ΣΑΤΑΝΑΣ,ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟΝ ΘΕΟΝ,ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΤΟΛΜΗΣΕΙ.ΕΜΑΣ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ,ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ!!!
      ΟΙ ΜΑΚΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ, ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΝΟΣ,ΔΕΝ ΛΕΓΟΝΤΑΙ!!!ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ Σ ΕΜΑΣ,ΚΑΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ ΦΡΙΚΑΡΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ,ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΕΓΩΙΣΜΟΥ ΤΟΥ,ΝΑ ΑΠΩΛΕΘΕΙ!!!
      ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ,ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΩΝ?

  15. Ένας φίλος 08/20/2020 @ 10:16 ΜΜ

    Κύριε πανό φεριμου η δια η όπως αλλιώς σας λενε. Σας εύχομαι μιας και έχετε επικαλεστει
    πολλές φορές τον Θεό, εύχομαι να σας φωτησει. Ξέρετε υπαρχει και ένα βιβλίο κάπου χωμένο στην βιβλιοθήκη σας που λέγεται αγία γραφή. Διαβάστε το δεν κάνει κακό. Κι αν το διαβάσατε ξαναδιαβάστε το θα σας κάνει καλο. Όσο ποιο πολύ διαβάζουμε το ίδιο τόσο πιο πολύ θα καταλάβουμε

  16. Απόλλων Έρως 08/21/2020 @ 11:49 ΠΜ

    Σχετικα με την Αληθεια και την Αρχη που ειναι η Βασιλισσα του Ουρανου:
    https://xletsos-basilhs.blogspot.com/2020/05/blog-post_20.html

    Η αλήθεια είναι και πρέπει να είναι απλή, δωρεάν και όμορφη. Έχεις σκεφθεί αλήθεια γιατί η Αφροδίτη απεικονίζεται γυμνή; Διότι, η απόλυτη ομορφιά δεν χρειάζεται ρούχα ή κοσμήματα. Η φύση δόθηκε δωρεάν σε όλα τα πλάσματα, και προς όφελος όλων των πραγμάτων που αυτή φιλοξενεί στην Αγκαλιά της.
    Γυρίστε πίσω στα απλά!.

    Απο https://xletsos-basilhs.blogspot.com/2020/05/blog-post_20.html
    —-
    Ο Ιησους παρουσιαζετε ως η Αρχη οταν λεγει στα βιβλια σας οτι αυτος ειναι ο Πρωινος Αστερας και εχει παρατραβηξει η προσβολη προς την Αρχη και απο τους διαφορους νεοναζι Ελεηνοκεντρικους, που παριστανουν τους απογονους και απο τα σαπιλα της θρησκειας σας, που απο καποιο σημειο και μετα ΕΙΔΙΚΑ για αυτους που την παιρνουν στα σοβαρα και θεωρουν απολυτα αυτα που λεγει εχει εξελιχθει σε ειδωλολατρεια του χειριστου ειδους.

    Η Αρχη ειναι Εμραφοροδιτη για αυτο και στην Κυπρο εχουμε και τον Αφροδιτο καθοτι μιλαμε για την Ερμαφροφιτη Αρχη ετσι οπως εκφραζετε μεσα απο ολους και μεσα απο τα αστρα και η δηλωση βασικα στα βιβλια σας οτι ο Ιησους ειναι ο Πρωινος Αστερας αυτο που μας λεγει συμφωνα και με την αρχαια μνημη ειναι οτι εγινε ενα με την Αρχη και αυτο συμβαινει με ολους τους χρισμενους μυστες της αρχαιοτητας ανξαρτητως απο την σημαντικοτητα του Ιησου που εγω θεωρω οτι υπαρχει ως προς το πλανο της αποβολης του αρνητικου καρμα που συμφωνα με την δικη μου κατανοηση προβλεπει ακομα και την μεταγγιση σε αυτους που απορριπτουν την σωτηρια με παρεμβαση της Αρχης και που μπορει να πιστευουν και σε θρησκιες και επιγειους θεους με τα μαυρα και αλλες μαλακιες και οχι στο θεικο πλανο αναφορικα και με αυτα που προβλεπει το project Ιησους σχετικα με την καρμικη καθαρση του πλανητη.

  17. ONE PING Ό Θεός νά σ’ ευλογει, επιτέλους ακόμη ένας (υπάρχουν καί άλλοι) που έχουν αντίληψη στόν εγκέφαλον τούς γιά τό τί λέγω. Καί αυτό τό λέγω περισσότερον δι’ όσους είναι Χριστιανοί καί δέν καταλάβουν τί λέω παρά δι’ όσους δέν είναι καί αρμενίζουν αλλού…. Όχι μόνον δέν είμαι αιρετικός αλλά αφαιρώ τά πάντα από κάθε άλλον όν, θά μπορούσαν νά μέ κατηγορήσου γι’ αυτό, όχι γιά άλλα, νά λέγω άλλα καί ό συναισθηματισμός τής μυπωπίας τής αντίληψης τούς να ψευδοκαταλάβει άλλα…

    • 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 08/21/2020 @ 1:44 ΜΜ

      Καλά τώρα το τερμάτισες Παναγιώτη!
      Έχεις αντίληψη; 🙄

      Την άλλη φορά μας έλεγες ότι ο Θεός χρησιμοποίησε την κλωνοποίηση για να φέρει σε ύπαρξη την Εύα.

      Άντε καλά! Από αντίληψη άλλο τίποτα! Σου τρέχει από τα μπατζάκια! Δεν ήξερες ούτε τι σημαίνει η λέξη κλωνοποίηση!

      Καμένος από χέρι!
      Lol

  18. Απόλλων Έρως 08/21/2020 @ 12:34 ΜΜ

    Το να εισαι αιρετικος ειναι τιτλος τιμης. Οι μη αιρετικοι ειναι αυτοι που πρεπει να ανισυχουν σχετικα με το κεφαλι τους που ειναι ξεκαθαρα περαν της παραμικρης αμφιβολιας ο Αντχριστος.

  19. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 08/21/2020 @ 1:50 ΜΜ

    Άγιος Παΐσιος: «…Το 666 είναι το σύµβολο του µαµωνά. Τό Ευαγγέλιο όµως λέει ή Χριστό ή µαµωνά!»

    Για πες μας Παναγιώτη. Ποιος την έχει πιο μεγάλη την αντίληψη; Εσύ ή ο Άγιος;
    Εσείς τι λέτε αναγνώστες / ερευνητές του Κατοχικά; Ποιος την έχει πιο μεγάλη;

  20. 👨🏽‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 08/21/2020 @ 1:57 ΜΜ

    Λες Παναγιώτη ότι δεν είσαι αιρετικός. Ωραίο ανέκδοτο αυτό!

    Παίδες θέλετε να το αποδείξω; Θα πέσει πολύ γέλιο! Όχι ότι με ενδιαφέρει η πίστη του, αλλά με ψεύτικους ανθρώπους σπάω πλάκα!

  21. Απόλλων Έρως 08/21/2020 @ 5:45 ΜΜ

    Καλα ειμαστε σοβαροι? Ολοι οσοι ειχαν λιγο μυαλο θεωρηθηκαν αιρετικοι. Απο επιστημονες μεχρι φιλοσοφους δεν εμεινε κανενας και τελικα περασαν και απο την ιερα εξεταση και αμα δεν ηταν οι Ελληνιστες Νεοπυθαγορειοι Ερμητιστες Ροδοσταυροι και οι μασονοι να φερουν τον Διαφωτισμο ακομα θα φακκουσαμε την κκελε μας πανω στους τοιχους της σπηλιας.

    Αμα εχετε ακομα παραισθησεις με “αιρετικους” που μαλιστα αποδεχονται τον Ιησου τοτε ειναι προφανες οτι το κεφαλι σας ειναι ο Αντιθεος δεν χρειαζετε να φοβαστε κατι αλλο απο αυτο που εξουσιαζει το κεφαλι-κορωνα σας.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*