Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

21:43 - 19/05/2017

Μπαλόνι σε ύψους 110,000 με κάμερα και ΜΗΔΕΝΙΚΗ «κυρτότητα της γής»! Η ΓΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΗ!!!

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Μπαλόνι σε ύψους 110,000 με κάμερα και ΜΗΔΕΝΙΚΗ «κυρτότητα της γής»! Η ΓΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΗ!!!
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να αφισβητήσει αυτές τις εικόνες!!!

«Επιστήμονες» του….ΚΩΛΟΥ οι “αγαπημένοι” μας επιστήμονες και αστροναύτες της….σαταNASA!!!!

Για ΟΛΗ την ΑΛΗΘΕΙΑ τόσο για τη σαταΝΑΣΑ καθώς και για την…ΕΠΙΠΕΔΗ ΓΗ, διαβάστε το άρθρο μου με τίτλο «Η NASA και η επίπεδη γη – Μια παγκόσμια συνωμοσία»…

greeknewsondemand



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (76)

  1. Χρηστος πελοπας 05/19/2017 @ 9:52 ΜΜ

    προπαγανδιτσα ;;;;; E-E-E;;;

  2. Εγώ δεν αμφισβητώ τίποτα, απλά μία ερώτηση σε όσους πιστεύουν ότι η γη είναι επίπεδη, αν πάμε με καράβι από ευρωπη προς αμερικη και περάσουμε το στενό του Μαγγελανου που θα βγούμε;

    • αστο φιλε… θα πεσεις απο την ακρη της κ θα γκρεμοτσακιστεις! θα πεφτεις ισα με καμια ωρα στο βαθυ διαστημα! και μπορει να προσγειωθεις σε αλλη επιπεδη γη μετα… τουλαχιστον εκει μπορει να μην εχει αριστερα και μνημονια…

    • Ο ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ 05/19/2017 @ 11:35 ΜΜ

      Τα στενά του Μαγγελάνου, βρίσκονται στην Νότια Αμερική, στο κάτω της μέρος, και συνδεουν τον Ατλαντικό Ωκεανό με τον Ειρηνικο Ωκεανό. Πάντα ήμουνα καλός στο σχολείο στην γεωγραφία !!

      • Ανώνυμος 05/20/2017 @ 1:26 ΠΜ

        Ειναι σαν αυτο που προσπαθουν να μας πεισουν τωρα, οτι υπαρχει ¨τριτο φυλο” Για επαναπροσδιοριστειτε και μην μπευρδευεστε…Ολα ειναι απλα, δεν αλλαξε η συμπεριφορα της γης, μετα απο εκατομμυρια χρονια…

  3. ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΑ !!!!!!

  4. ΕΝΤΑΞΕΙ ΞΕΦΥΓΑΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ? ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ? ΤΑ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ!

    • οχι καλε… γλυστρανε και πεφτουν….τα τρωει η μαυρη μαρμαγκα

    • Ανώνυμος 05/20/2017 @ 12:31 ΠΜ

      ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΚΥΑΛΙΑ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ

      • ΕΝΝΟΕΙΤΕ,ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΑΚΥΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΟΠΟΤΕ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΚΥΡΤΟΤΗΤΑ ,ΑΠΛΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ,(ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ)

        • Ανώνυμος 05/20/2017 @ 5:07 ΜΜ

          εσυ αυτη τη μαλακια που εγραψες ξανασκεψουτη

        • Και νόμιζα ότι μίλαγες, σοβαρά και άρχισα να αφρίζω.
          Να σε καλά

          Υγ.:
          Σοβαρευτείτε όλοι, τόση φυσική, γεωμετρία και αστονομία κάναμε. Μια χαρα μόνοι σας μπορείτε χωρίς πίστη να διαπιστώσετε αν η γη είναι σφαιρικού σχήματος. Αμαν κάθε χρόνο και χαζεύουμε παγκοσμίος.
          Zω στο idiocrasy.

        • ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΓΩ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΜΕ ΤΑ ΚΥΑΛΙΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΑΜΠΥΛΟ ΤΜΗΜΑΕΙΝΑΙ ΕΥΘΕΙΑ.ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΕΥΘΕΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΜΠΥΛΟ.ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΘΕΙΕΣ,ΟΛΑ ΤΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΚΑΜΠΥΛΩΝΟΥΝ.ΤΕΛΟΣ,ΤΑ ΧΕΙ ΠΕΙ ΑΥΤΑ Ο ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗΣ ΤΙ ΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ,ΜΕΤΡΗΣΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΠΡΙΝ 2500 ΧΡΟΝΙΑ.

    • Και όμως δεν εξαφανιζονται φίλε τα καράβια. Αν έχεις δυνατή κάμερα με ζουμ τα βλέπεις κανονικά. Ψάξτο στο YouTube και θα καταλαβεις.. Flat earth

      • Δηλαδή αν έχει μπουνάτσα έχω καλό τηλεσκόπιο και είμαι στην Κέρκυρα θα μπορέσω να δω ένα καράβι που ξεκινάει από την Μάλτα;

      • ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ, ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΚΟΠΙΜΑ ΑΓΝΟΕΙΤΕ Ή ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ,ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ ΜΕ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΜΟΛΥΒΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ

      • οσο δυνατα κιαλια και να εχεις δεν γινετε να δεις το κατο μερος του πλιου ειναι απλη φυσικη υπαρχουν και αλλα καλητερα που δηχνουν 90 χιλιομετρα μακρια κτιρια που τα προτα 50 μετρα δεν φενοντε καπια μικροτερα κτιρια δεν φενοντε καθολου οσο και ζουμ να κανεις δεν θα εμφανηστουν μονο εαν υπαρχει αυτη η αντανακλαση στο νερο μονο τοτε ειναι πηθανω να εμφανιστη παραπανο ολοι οι flat earthers περνουν την αντανακλαση και λενε να φενετε ολοκληρο φενετε

    • Ανώνυμος 05/21/2017 @ 3:42 ΠΜ

      εσυ τι σκατα μάτια έχεις δηλαδή, περιμένεις ότι θα βλέπεις τα πάντα? μια κάμερα και ένα τηλεσκόπιο θα σου δείξουν τι σημαίνει περιορισμένη ανθρώπινη όραση

      • ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΑΝ ΒΡΩ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΑ ΚΥΑΛΙΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ, ΜΙΛΟΥΣΑ ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ9 ΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕ ΤΑ ΚΥΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΣΑΝΑ,ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ MEA CULPA.ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΗ ΣΚΕΨΗ.

  5. στυλιανός 05/19/2017 @ 10:42 ΜΜ

    Μας έχουν πει τόσα τρομερά ψέματα (όπως πχ αυτό ότι πήγαμε στη Σελήνη) που τους έχω ικανούς για όλα. Εξάλλου ότι έχουμε δει είναι αυτά που αυτοί μας δείχνουν. Δεν έχω ανέβει ποτέ τόσο ψηλά ούτε έχω πάει στα πέρατα της γης.Δεν εκπλήσσομαι για τίποτα πλέον.

  6. ελατε στα συγκαλα σας ρε που είναι επιπεδη . μη μας τραμπαλιαζετε

  7. Μιχαλης 05/19/2017 @ 10:43 ΜΜ

    Στο 2017 μόνο οι ισλαμοπιθικοι και κάποιοι πυροβολημενοι δυτικοί πιστεύουν στην επίπεδη γή,όταν οι πρόγονοί μας χιλιάδες χρόνια πριν απέδειξαν ότι η Γαία είναι σφαιρική ωσάν σφαίρα με δέρματα διαφόρων χρωματων!

    • Ανώνυμος 05/20/2017 @ 1:07 ΠΜ

      Και πρωτος απο ολους ο Ερατοσθενης! Απλα θελουν να σου συγχυσουν την σκεψη, κρινε τι γραφουν, ειναι απλα τα πραγματα !! Γιατι δεν σου λενε οτι ο ηλιος βγαινει απο την δυση?? Γιατι αυτο δεν κρυβεται …

  8. γιωργος 05/19/2017 @ 11:13 ΜΜ

    ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΠΡΩΤΟΙ ΨΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Η ΝΑSSA , Ο ΓΚΑΓΚΑΡΙΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ ΓΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΡΑ ΠΛΑΚΕ ΚΑΙΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΣΤΡΙΨΕΙ !

  9. ΜΠΟΥΝΤΟΥΡΗΣ ΣΠΙΚΙΝΓΚ; 05/19/2017 @ 11:13 ΜΜ

    ΑΦΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΑΣ Ο “ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΣ” ΟΜΟΓΕΝΗΣ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΕΤΑΞΕΙ ΕΞΩ ΚΙΟΛΑΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.

  10. ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΛΑ

  11. Ιβανόης 05/19/2017 @ 11:31 ΜΜ

    Η κατάσταση είναι σοβαρή…..

  12. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 05/19/2017 @ 11:47 ΜΜ

    ΟΤΝ MOY ΔΕΙΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΚΟ ΑΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ -ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΤΕ- ΘΑ ΓΙΝΩ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΓΗΣ

  13. ορθοδοξος ελληνας 05/19/2017 @ 11:59 ΜΜ

    Αδερφε που εγραψες το αρθο παρε ενα atarax των 500mg μετα το φαγητο.θα σε βοηθησει αρκετα.εισαι σε βαρια μορφη σου λεω!!!!!! κοιτα να το προλαβεις πριν γινει και το κρανιο σου επιπεδο.

  14. Σας έχει κάνει ο Κουντούρης Δαρβίνους και χόμο σαπιενς όλους φέτος χαχα

  15. Ανώνυμος 05/20/2017 @ 12:54 ΠΜ

    Έτσι δηλαδή σήμερα είπες τι να γράψω να περάσει η ημέρα μου ?? Και εγώ ρωτάω ΣΟΒΑΡΑ.. έχεις τελειώσει το δημοτικό; Με αυτά που γράφεις ? Αποκλείεται…

  16. Αν η γη ειναι επιπεδη γιατι σωμα ιδιας μαζας εχει διαφορετικο βαρος στους πολους απ’οτι στον ισημερινο.Επισης,ο ηλιος δεν θα ειχε διαδρομη Ανατολη-Δυση,αλλα ανατολη-νοτος-δυση,αν εχω καταλαβει καλα την πορεια του οπως μας την εχουν δειξει[κυκλικη πορεια].Ουτε καν ετσι θα εβγαινε στην ανατολη και θα εδυε στον νοτο.[δεν ξερω αν καταλαβαινετε τι λεω]

  17. αν ηταν επιπεδη τοτε θα νυχτωνε και θα ξημερωνε ταυτοχρονα σε ολο τον κοσμο…αντ επιτελους με ολες αυτες τις…για να μη βρισω μεσα στο σαιτ..

    • Ανώνυμος 05/20/2017 @ 5:41 ΜΜ

      Πςςςςς τι έγραψες ρε μεγαλε. Και ποια τρολ κανουν upvote? Δεν είστε και τα εξυπνότερα μυαλά ε? Το ποσο φως χτυπά πάνω στη γη από τον ήλιο εξαρτάται από τα μεγέθη γης-ηλιου, τις αποστάσεις, την ποσοτητα εκπομπής φωτός από τον ήλιο, και την πιθανή κίνηση του ηλιου… Όταν η προκατάληψη σου δεν σου επιτρέπει να κανεις αυτές τις απλές σκέψεις, είσαι χαμένος από χέρι. Αυτο που μόλις είπες είναι εντελώς ανυποστατο

  18. ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ 05/20/2017 @ 1:26 ΠΜ

    Για εξηγήστε μας τότε βρε έξυπνοι…Γιατί από την Παναγία την Χοζοβιώτισσα στην Αμοργό και από τα Φηρά της Σαντορίνης βλέπουμε με τα μάτια μας μια σφαιρικότητα στον θαλάσσιο ορίζοντα;;…

  19. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΥΣΤΗΡΙΟΣ 05/20/2017 @ 1:28 ΠΜ

    ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙ Ή ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΚΛΙΚΗ ΓΗ?… ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?

    • ΚΥΡΟΣ ΓΡΑΝΑΖΗΣ 05/20/2017 @ 1:37 ΜΜ

      ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ? ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΓΥΑΛΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Κ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ! ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΑΝ ΣΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΟΛΠΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟ.
      ΠΟΙΟΙ??? ΟΙ ΤΙΣ ΕΟΑ ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΥΠΟΔΟΥΛΟΙ ΤΟΥΣ!! Ο ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΛΟ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΥΑΛΑ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ Κ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΕΠΡΩΞΕ ΜΕΣΑ Κ ΒΡΑΖΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ Κ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΑΛΤΑΡΕΙ!ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΥΑΛΑ ΜΠΑΣ Κ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ!!!!!!!!!!! ΕΟΑ Κ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ!! ΤΕΛΟΣ ΟΒΕΡ ΦΙΝΙΤΟ ΛΑ ΜΟΥΖΙΚΑ

  20. Μπάρμπα Γιάννης 05/20/2017 @ 1:29 ΠΜ

    Ο Κουντούρης φέρνει το τέλος της εναλλακτικής ενημέρωσης, αν είναι να μπλέξουμε με τέτοιες αρλούμπες θα ανοίξω τηλεόραση μετά από καμιά δεκαριά χρόνια

  21. Πήγα ν απαντήσω πριν μου πέσουν ότι μαλιά μου έχουν μείνει αλλά με καλύψατε ρε μάγκες, να ‘στε καλά, την γεωμετρία μου μέσα!

  22. Μπάρμπα Γιάννης 05/20/2017 @ 1:33 ΠΜ

    Να πάρουμε το ενδεχόμενο να είναι επίπεδη, ποιος κερδίζει από αυτή τη συνομιλία και τι ακριβώς κερδίζει; Ο μόνος που κερδίζει κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι όποιος συμμετέχει σε έρευνα με θέμα πόσο σανό μπορεί να φάει η μάζα. Ακούω Κουντούρης και αυτόματα σκέφτομαι Σώρρας μέρος δεύτερο

    • Δεν το έχεις καταλάβει ακόμα; Η προσωποποίηση τής συνωμοσιολογίας είναι. Έχει πει κάποια σωστά πράγματα που αυτομάτως τα έχει ακυρώσει με το να στηρίζει και να υποστηρίζει την παπαριά τής Επίπεδης Γης. Είναι άτομο για πολλές σφαλιάρες γιατί το παίζει και πολλά βαρύς. Ξέρω τι σού λέω εγώ…

  23. I'm not a robot 05/20/2017 @ 1:41 ΠΜ

    Σπουδαία επιστημονική ανακάλυψη…

  24. Περίεργος 05/20/2017 @ 2:44 ΠΜ

    Θα ήθελα ένας απ’ όλους σας να γράψει μία αδιαμφισβήτητη απόδειξη ότι η γη είναι σφαιρική.

    • αν ήταν επίπεδη θα χυνόταν η θάλασσα…

    • GIANNIS KABOURAKIS 05/20/2017 @ 10:31 ΠΜ

      ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ.ΚΑΘΕ ΝΕΦΟΣ ΠΟΥ ΣΥΜΠΥΚΝΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΑΖΑ,ΑΠΟΚΤΑ ΛΟΓΩ ΕΛΞΕΩΝ ΚΑΙ ΓΩΝΙΑΚΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ ΣΧΗΜΑ ΣΦΑΙΡΙΚΟ.ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΩΤΑΔΙΣΜΟΣ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ,ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΕΘΑΝΤΟΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

    • Γιατί καλέ μου άνθρωπε, θα καταλάβεις την απόδειξη, άμα στην παραθέσω. Άνοιξε τα μάτια σου, ξεσκόνισε τα βιβλία σου ή αν είσαι λίγο πιο πονηρός, βρες κάποιον από την Αυστραλία (νότια Αμερική – Αφρική) και ρώτα. Θέλετε ελευθερία αλλά να σκεφτείτε λιγο μόνοι σας δεν μπορείτε.

      • Περίεργος 05/22/2017 @ 12:10 ΠΜ

        Καλέ μου άνθρωπε γραψε την και αν δεν την καταλάβω δικό μου το λάθος αλλά μην προεξοφλείς, οπότε περιμένω την αδιαμφισβήτητη απάντησή σου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  25. Ανώνυμος 05/20/2017 @ 3:01 ΠΜ

    Πρόβατα της σφαιρικής γης, καλά στριφογυρισματα στη αχλαδο – γη που ζείτε…μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

    • …δεν στριφογυρίζουμε μεταφορική κίνηση κάνουμε όπως πάνω σε ένα μαγικό χαλί…

  26. Ύψος 110.000 πόδια δηλαδή 33.528 μέτρα…Από αυτό το ύψος ΔΕΝ είναι ορατή η καμπυλότητα της γης…

  27. Κατοχικος 05/20/2017 @ 9:24 ΠΜ

    Τα κατοχικα το ανεβασανε γιατι πιστευουνε σε ολα τα ενδεχομενα.πφφφ

  28. ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΡΥΑ ΓΗ 05/20/2017 @ 10:37 ΠΜ

    Μνημόνιο 4 ?…οχι… πρέπει να φτάσουμε στο νούμερο 36…τουλάχιστον…και να ξέρετε οτι ΚΑΙ το μπαλόνι ήταν επίπεδο.

  29. Η επιπεδη γη μια ενδιαφερουσα θεωρια/πραγματικοτητα ισως.
    Η θεωρια αυτη ειναι για τον κοινο ανθρωπο μια τρυπα στο νερο για εναν ερευνητη ομως ειναι η βαση για αναπαντητα ερωτηματα.
    Για να εχουμε βαση σε αυτα που ψαχνουμε σε οτιδηποτε κι αν ειναι αυτο θα πρεπει να ξερουμε αν η γη ειναι σφαιρικη ή επιπεδη η νασα το ξερει αυτο γι αυτο και δεν λεει την αληθεια οποια κι αν ειναι αυτη.
    Βαση νασας ο κανονικος ανθρωπος θα πρεπει να ειναι παντα μπερδεμενος.
    Εμενα σαν ερευνητης δεν με νοιαζει αν η γη ειναι σφαιρικη ή επιπεδη εμενα με νοιαζει αν αυτο ειναι αληθεια ή οχι πρεπει να γνωριζω την αληθεια για να ξερω με ποια κριτηρια θα στηριξω τις ερευνες μου.
    Και ναι δε το σκεφτεστε και δε σας νοιαζει ισως κι ομως εχει πολυ μεγαλη σημασια το πως ειναι η γη αν ειναι σφαιρικη ή επιπεδη.

    • Αγαπητέ μου η NASA, υπάρχει καμιά 70ρια χρόνια. Η απόδειξη της σφαιρικότητας της Γης είναι 2500χρόνια στην Ελληνική γραμματία (και σίγουρα ακόμα πιο παλία αν ψάξεις σε μύθους)
      Αν δηλώνεις ερευνητήτης, ερεύνησε… αλλιώς είσαι πιστός διαφόρων δογμάτων επιστημονικών, θρησκευτικών, συνομοσιακών κλπ…

      • SONATH 20 Μαΐου 2017 @ 18:09
        Ο ερευνητης αποδεχεται ολες τις αποψεις χωρις να απποριψει καμια για τον ερευνητη μετρανε ολα μυθοι ιστοριες αληθειες γεγονοτα.
        Ο Ερευνητης εχει στοιχεια στα χερια του και βαση αυτων των στοιχειων προσπαθει να βρει απαντησεις για τα ερωτηματα που υπαρχουν.
        Στην εποχη μας τα ερωτηματα ειναι περισσοτερα απο οτι ηταν πριν αιωνες βαση σημερινης τεχνολογιας θα επρεπε τα ερωτηματα να ειναι ελαχιστα εως ανυπαρκτα.
        Εσυ πιστευε αυτα που λεει η νασα κι αυτα που εχουν μεταφερθει στην ιστορια ως σημερα ειναι δικαιωμα σου αυτο ζησε οπως θες να ζησεις.
        Εγω ομως επειδη δε πιστευω τα παντα εχω αρχισει να το ερευνω περετερω οχι για να γινω διασημος ουτε για να παρω καποιο βραβιο αλλα γιατι σαν ερευνητης μαθαινω συνεχεια κατι καινουριο κατι που δεν ηξερα χτες ακομα κι αν πεσω εξω δεν θα σταματησω να μαθαινω κι οσο γερναω δε θα το βαζω κατω η ζωη δεν θα τελειωνει γιατι παντα θα υπαρχει κατι που δεν εχω μαθει ακομα.

        • Μάλλον μπερδεύεις τι θα πει ερευνητής.
          Η έρευνα είναι η συστηματική, αντικειμενική και εξακριβωμένη αναζήτηση πληροφοριών προς επίλυση κάποιου προβλήματος και άρα δεν έχει να κάνει με την πίστη και τον ασπασμό διαφόρων θεώριων που ακούγονται ενδιαφέρουσες.
          ΔΕΝ πιστεύω την NASA, ούτε πιστεύω στην σφαιρικότητα της γης. Απλά η σφαιρικότητα της γης είναι ένα γεγονός πέρα από το τι θέλω έγω να είναι η γη.
          Δεν έχει να κάνει με ιστορίες μύθους κλπ.
          Ο ερευνητής είναι επιστήμον είτε σου αρέσει είτε όχι.
          Για να μαθαίνεις όσο ζεις συνεχώς, πρέπει να τελείωνεις με τα θέματα και να τα κλείνεις. Κάποια θέματα είναι λημένα εδώ και χιλίαδες χρόνια ανεξέρτητα αμα τα ασπάζονται φορείς που δεν συμπαθείς ή δεν πιστεύεις σε αυτούς.
          ΕΠΙΜΕΝΩ, αν θες να είσαι ερευνητής δεν μπορείς να πιστεύεις ή τουλάχιστων να αφήνεις την πίστη σου να θολώνει την έρευνα σου.
          Αν πιστεύεις ότι η NASA είναι πίσω από την σφαιρικότητα της γης σφάλεις. Ερεύνησε την ιστορία. Δεν είναι μύθος ο Ερατοσθένης.
          Αν πιστεύεις ότι η NASA εσκεμένα σου κρύβει τόσα πολλά, γιατί δεν λέει το οτιδήποτε που εσύ πιστεύεις ότι κρύβει, δεν σημαίνει ότι ψεύδεται και για το σχήμα της γης.
          Ελπίζω να σου αποσαφήνισα το σκεπτικό μου.
          Καλή νύχτα

          • Μπερδευεις τη θρησκεια με την ερευνα βλεπω επειδη ετσι εχεις ακουσει οτι η επιπεδη γη στηριζει το φαινομενο της θρησκειας εγω θα πρεπει να ψαχνω για σενα βαση πιστης.
            Και που ξερεις εσυ τι θεματα ειναι αυτα που ερευνω;
            Ειπα πουθενα τι ακριβως θεματα ψαχνω;
            Ειπα πουθενα οτι αυτα που ψαχνω τα ψαχνουν κι αλλοι ερευνητες;
            Υπαρχει καποιο οριο στα αντικειμενα των ερευνων;
            Υπαρχει καποιο ορια στο να ψαχνει καποιος να βρει τις αποδειξεις σε αυτο που καποιοι απλα παιρνουν σαν αλιθηνο επειδη ετσι τους ειπαν;
            Αυτο που ειπα ειναι οτι πρεπει πρωτα να μαθουμε που ζουμε πρεπει να ξερουμε αν ζουμε σε ξυλινο ή σε πετρινο σπιτι να ξερουμε αν το σπιτι αντεχει τους δυνατους ανεμους ή οχι.
            Η γη ειναι το σπιτι μας πρεπει να ειμαστε σιγουροι για το αν ειναι επιπεδη ή σφαιρικη για να μαθουμε τα ορια της.
            Εαν η γη ειναι επιπεδη ολες οι ερευνες πεφτουν στο κενο η ιστορια ολοκληρη πεφτει στο κενο ακομα και το μελλον δεν θα εχει πια την ιδια αξια ολα ερχονται στο μηδεν.
            Πρεπει πρωτα να ξερουμε το χωρο γυρω μας για να ερευνησουμε να ψαξουμε να ζησουμε.
            Ενας επιστημονας οταν μπαινει σε ενα εργαστηριο το πρωτο που ελεγχει ειναι τα μηχανηματα του.
            Ενας τεχνιτης ελεγχει τα εργαλεια του.
            Εμεις εδω δεν ξερουμε που ειμαστε και τι κανουμε γιατι πολυ απλα δεν εχουμε καθαρη εικονα για το αν η γη ειναι σφαιρικη ή επιπεδη μονο θεωριες και ψευτικες φωτογραφιες εχουμε.
            Θελουμε βιντεο αμονταριστα και φωτογραφιες απο κανονικο φακο.
            Ακομα και σε αυτον που επεσε απο το διαστημα ηταν σε 40 χιλιομετρα υψος αν αφησουμε στην ακρη οτι ελειπε το μπλε θαλασσα απο τη καμερα που εδειχνε προς τα κατω αλλη ατμοσφαιρα εβλεπες μεσα απο το σκαφος που ειχε κι αλλη απο εξω δε γινονται αυτα τα πραγματα η ατμοσφαιρα μαλιστα που εβλεπες μεσα απο το σκαφος ειναι η ιδια που ειδες και τωρα με το μπαλονι.
            Εγω δεν εχω να προσθεσω τιποτ αλλο.

    • Ανώνυμος 05/20/2017 @ 8:38 ΜΜ

      της Νασας?…..όρνιο ε όρνιο

    • Λοιπόν ας ξεκαθαρίσουμε κάτι όσον αφορά την κατάσταση που βιώνουμε αυτήν την περίοδο και γενικά κάποια θέματα που οδηγούν σε ψευτοθεωρίες όπως αυτή της επίπεδης γης, αλλά και πως αντιμετωπίζει ο ανθρώπινος νους διάφορα θέματα.
      Το να απαντήσω γενικά σε αυτό που μου γράφεις είναι ανούσιο, μια και δεν έχουμε κανένα κοινό κώδικα επικοινωνίας.

      Τρία βασικά θέματα προκαλούν το ζήτημα.
      1) Πίστη:
      Η πίστη είναι ένα χαρακτηριστικό του ανθρώπου, το οποίο είναι και απαραίτητο για οποιαδήποτε πρόοδο.
      Χωρίς πίστη δεν μπορείς να ξεκινήσεις τίποτα και άρα είσαι στάσιμος. Το πρόβλημα είναι ότι κρατάμε την πίστη περισσότερο από όσο πρέπει και την αφήνουμε να καθοδηγεί τα συμπεράσματα μας με αποτέλεσμα να γινόμαστε δογματικοί.
      Η πίστη λοιπόν απαντάτε παντού στην επιστήμη στην θρησκεία στην πολιτική στην οικονομία. Είναι ανθρώπινο χαρακτηριστικό και για αυτό βλέπουμε ακόμα και επιστήμονες να αρνούνται το αυτονόητο.

      2) Διατήρηση της ενέργειας.
      Έχουμε την τάση, ότι γνωρίζουμε να το κρατάμε και να μην το αμφισβητούμε. Είναι σπατάλη ενέργειας να ερευνούμε συνεχώς πράγματα που έχουμε ήδη εξετάσει. Αυτό επίσης είναι θετικό, αρκεί να μην συνδυαστεί με την πίστη και άρα χάσουμε την ευελιξία της αναίρεσης.
      Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε τεμπελιά και σε μικρότητα πνεύματος.

      Σε αυτά τα δύο πατάει και η επίπεδη γη. Επειδή κάποιοι πιστεύουν σε βαθμό δόγματος στην παλαιά διαθήκη και δεν έχουν την ενέργεια να ανυψώσουν την Θρησκευτική τους πίστη ώστε να υπερκεράσει τις γνώσεις μας για την φύση προτιμούν να αρνηθούν την πραγματικότητα και έτσι σκαρφίζονται ότι είναι δυνατόν για να ηρεμήσουν το μυαλό τους και να μην χρειαστεί να ενδυναμώσουν την πίστη τους αποδεχόμενοι και τον αυτονόητο άπειρο φυσικό κόσμο.

      3) Αναλογία ανθρώπου – Ανθρωπότητας

      Εδώ είναι αυτό που συμβαίνει σε όλους μας αυτήν την περίοδο και οδηγεί τέτοια γεγονότα να γίνονται αποδεκτά μαζικά και χωρίς καμία κρίση.
      Η πορεία της ανθρωπότητας στο σύνολο της είναι απολύτως ανάλογη με την πορεία του ανθρώπου από την γέννηση μέχρι και τον θάνατο του.
      Έτσι η ανθρωπότητα αυτήν την στιγμή είναι λίγο πριν την ωρίμανσή της. Ο κόσμος όλος όπως ένας έφηβος αμφισβητεί όλα όσα του έχουν δώσει σαν δεδομένα οι γονείς του, και μια και οι γονείς τις ανθρωπότητας (κυβερνήσεις, εξουσίες εκκλησίες κλπ) ήταν απαράδεκτοι γονείς η ανθρωπότητα αμφισβητεί τα πάντα.
      Το κακό είναι ότι όταν αυτό συμβαίνει σε έναν νέο άνθρωπο, λόγο αυτής της πλήρης αμφισβήτησης, ο άνθρωπός οδηγείται στο να γίνει ίδιος ή και χειρότερος από τους γονείς του.

      Αυτό το έχουμε ξαναδεί αρκετές φορές στην ιστορία. Εξαιτίας αυτού είχαμε εξάλλου και τον μεσαίωνα και την απώλεια τόσων γνώσεων που εδώ και 300χρόνια τις ξαναανακαλύπτουμε.
      Το πιο επικίνδυνο λοιπόν είναι αυτό:
      τι θα κρατήσουμε και τι θα διαγράψουμε από το παλιά.

      Μην ξεχνάμε λοιπόν σε όλη αυτήν την εφηβική μας τρέλα ότι η σφαιρικότητα της γης είναι κατάκτηση της έφηβης ανθρωπότητας για την οποία βασανίστηκαν στον μεσαίωνα σπουδαία μυαλά.
      Αυτός είναι εξάλλου και ο λόγος που κάθομαι και ασχολούμαι με αυτό το θέμα, γιατί πίσω από αυτήν την νέα τρέλα της επίπεδης γης, βλέπω αυτό το νέο κόσμο που θέλω τα παιδιά μου να ζήσουν να μετατρέπεται σιγά σιγά στον απόλυτο σκοταδισμό, στην απόλυτη αποχαύνωση.
      Βλέπω έναν κόσμο που εγώ θα θεωρούμε επικίνδυνος γιατί ξέρω φυσική και το χειρότερο είναι ότι αυτόν τον ζοφερό κόσμο τον φτιάχνει ή εφηβική μερίδα της ανθρωπότητας και όχι τα γερασμένα μυαλά των κέντρων εξουσίας.
      Θα μπορούσα να επεκταθώ περισσότερο, αλλά θεωρώ ότι τις σελίδες που δεν έγραψα μπορείτε να τις συμπληρώσετε μόνοι σας.
      Καλό βράδυ

  30. Ανώνυμος 05/20/2017 @ 1:49 ΜΜ

    EARTH IT IS LIKE A MORE ROUND EGG,WHITH HALOW APSTRAKTS AND A LOT OF BUMS.[I KNOW COUSE I HAVE BEEN OUT THEAR].

  31. Κάτι τι πιο σοβαρό παιδιά όχι τίποτα άλλο να μη χάσετε το κύρος σας…

  32. Και το μυαλό μου είναι θολό, πωπωπωπω, πω πω πω, πω!!

  33. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 05/20/2017 @ 5:06 ΜΜ

    ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΟ ΑΛΛΑ…. ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΓΗΣ, ΠΟΥ ΑΝ ΤΑ ΥΠΕΡΒΟΥΜΕ ΘΑ ….. ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΕΝΟ…… ΕΧΩ ΦΥΓΕΙ ΜΕ ΚΑΡΑΒΙ ΑΠΟ ΙΑΠΩΝΙΑ, ΔΙΕΣΧΙΣΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΙΡΗΝΙΚΟ, ΠΕΡΑΣΑ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΟΥ ΠΑΝΑΜΑ ΠΗΓΑ ΣΕ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗΣ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΙΑΣΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟ ΕΦΤΑΣΑ ΣΕ ΒΟΡΕΙΟΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΧΩΡΑ. ΣΕ ΑΛΛΗ ΔΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΑΜΒΕΡΣΑΣ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΡΕΑ ΜΕΣΩ CAPE TOWN [ΑΚΡΩΤΗΡΙΟ ΚΑΛΗΣ ΕΛΠΙΔΟΣ]. ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΣ ΔΕ ΑΠΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΟΠΕΓΧΑΓΗΣ ΣΤΟ ΤΟΚΥΟ ΜΕΣΩ ΑΝΚΟΡΑΤΖ ΑΛΑΣΚΑΣ….. ΚΑΙ ΔΕΝ….ΕΠΕΣΑ [ΚΑΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕ ΖΟΥΓΑΝΕΛΛΗ]….. ΕΔΩ ΑΝΑΛΥΕΙ ΕΙΔΗ ΠΛΕΥΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ, ΚΑΙ Η ΓΗ ΣΤΑ ΣΚΙΤΣΑ …. ΟΛΟΣΤΡΟΓΓΥΛΗ!!!!https://el.wikipedia.org/wiki/Ορθοδρομία
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΚΡΥΓΟΡΩ, ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΛΟΙΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΕΧΕΙ … ΒΑΣΗ. ΝΑΙ, ΜΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ. ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ.
    ΣΤΟ ΕΝΑΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟ 9.09 ΛΕΠΤΟ, “ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΚΤΕΙΝΩΣΕΙ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ….. ΜΕ ΘΕΩΡΕΙΕΣ ΨΕΥΤΙΚΕΣ…”

    ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ, ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΑΡΘΡΟΥ ΠΡΙΝ ΜΕΡΕΣ. ΤΟ SURVIVOR… ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΟΜΑΙ ΝΑ ΔΩ. ΦΤΗΝΙΑΡΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ Ε; ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΣΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ [ΕΠΙΣΗΣ], ΔΕΚΑΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 0.30 ΛΕΠΤΟ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ….. https://www.youtube.com/watch?v=CSR_eLYCVFw
    ΚΑΙ ΩΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ…. ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ; ΠΟΙΟΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Η ΓΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΗ; ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΝ ΚΑΠΟΥ; ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ ΘΑ ΠΩ. ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ “ΚΟΙΜΗΣΟΥΝ” ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ, Η ΚΑΙ ΘΕΑΜΑΤΑ ΠΟΤΑΠΑ. “ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ Ν’ ΑΓΑΠΙΩΜΑΣΤΕ” ΔΗΛΑΔΗ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΘΕΑΜΑΤΑ ΤΑ ΚΑΚΙΣΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΛΟΣΣΑΙΟ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ. ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΡΙΑΛΙΤΥ ΣΟΟΥ ΚΑΠΟΤΕ. ΠΟΥ ΠΑΡΑΦΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ, “ΡΕ ΑΛΗΤΗ” ΣΟΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΣΕΙ. ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ …. ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ …. ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ!!! ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΥΝΣΗ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΑΣ. ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ “ΤΕΧΝΟΥΡΓΗΜΑΤΑ” ΤΟΥΣ.

  34. Ανώνυμος 05/20/2017 @ 5:49 ΜΜ

    45 σχόλια αναγνωστών αλλα 0 κοινοποιήσεις. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

  35. ναι ειναι ομως ορθογωιο τετραγωνο η οπως κοβουμε τον μπακλαβα

  36. MΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ 05/21/2017 @ 1:31 ΠΜ

    Ερώτηση για όσους προσπαθούν ν αποδείξουν ότι η γη είναι επίπεδη:
    Τι προκαλλεί το Coriolis Effect?
    (Εμείς λέμε η καμπυλότητα σε συνδυασμό με την περιστροφή της γης).
    Εσείς;

  37. Ανώνυμος 05/21/2017 @ 2:00 ΜΜ

    ΑΝ Η ΓΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΗ ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ???
    ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ…ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ!!!
    ΣΑΝ ΤΑ ΒΟΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΑΒΕΣ ΚΑΝΕΤΕ…

    ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΝΕΤΕ…ΕΛΕΟΣ…

  38. NOVO ORDO SECLORUM 05/22/2017 @ 9:53 ΠΜ

    Η ΓΗ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΕΔΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΟΥΦΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΜΕ ΣΑΥΡΟΕΙΔΕΙΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΡΥΠΑΡΑ ΓΕΝΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ.

  39. Ανώνυμος 05/22/2017 @ 7:36 ΜΜ

    Καλό για όλους τους λοιπούς θα ήταν να ανοίγαμε κανα βιβλίο που και που. Γιατί οι περισσότεροι θέλω να πιστεύω έχετε πάρει απολυτήριο λυκείου ή τουλάχιστον γυμνασίου αν και να πω την αλήθεια και μόνο το απολυτήριο του δημοτικού είναι αρκετό ως πιστοποίηση γνώσης της ελληνικής γλώττης. Το πως γνωρίζετε τα πάντα και έχετε διαβάσει τα πάντα και πουθενά στην πόλη αυτή θαυμάσια πορεία σας ξέφυγε η ορθογραφία μου φαίνεται παράξενο . Τόσα βιβλία που έχετε διαβάσει δεν σας έμεινε σαν εικόνα ότι πχ το πτυχίο γράφεται με “ι” ή και τόσα άλλα που διάβασα. Από την άλλη το να γράφεις με κεφαλαία στην διαδικτυακή αργκό τουλάχιστον σημαίνει ότι μου βγάζεις τα αυτιά με τη φωνάρα σου και θεωρείται κομματάκι προσβλητικό προς τους συμμετέχοντες στο διάλογο. Πέρα από όλα αυτά ένα πράγμα θα σχολιάσω μόνο SONATH και αφορά τη δεύτερη παρατήρηση σου. Ένας από τους βασικούς κανόνες της επιστήμης είναι η μόνιμη αμφισβήτηση των αποτελεσμάτων όποιας θεωρίας όταν αυτή βρεθεί σε νέες ευρύτερες οι ειδικότερες συνθήκες από την αρχική της θεμελίωση. Δηλαδή ΝΑΙ η επιστήμη απαιτεί την επανεξέταση πραγμάτων τα οποία είναι ήδη αποδεδειγμένα στο υπάρχον πλαίσιο. Το 1881 οι Michelson και Morley έφτιαξαν μια διάταξη ( μπορείτε να τη βρείτε εύκολα ) με την οποία είχαν σκοπό να αποδείξουν την ύπαρξη του αιθέρα ως το μέσο που ¨γεμίζει” τον μεσοπλανητικό χώρο. Η ύπαρξη του αιθέρα στην εποχή τους ήταν ¨αναγκαία¨ για να σώσει την υπάρχουσα επιστημονική αντίληψη μιας και τα πεδία δυνάμεων ήταν ακόμα στα σπάργανα τους. Το πείραμα απέτυχε η ιδέα της ύπαρξης του αιθέρα έλαμψε δια της μεγαλειώδους απουσίας του. Η ανθρωπότητα στο σύνολο της αποδέχτηκε την νέα πραγματικότητα και άφησε τον αιθέρα στην ήσυχη απουσία του αγκαλιάζοντας τις ιδέες των Farady, Maxwell και αργότερα του Dirac περί πεδίων δυνάμεων. Όλα καλά και όλα ωραία. ΌΧΙ . Το πείραμα επαναλήφθηκε τουλάχιστον άλλες 30 φορές μέχρι σήμερα με πιο πρόσφατη το 2009. Τώρα θα μου πεις για πιο λόγο ολόκληροι επιστήμονες που όπως κάποιος παραπάνω ανέφερε παίρνουν πτυχία από κάποιους ( που δεν ξέρουμε ???) και πληρώνονται από κάποιους ( που δεν ξέρουμε ??) ασχολούνται με κάτι τόσο τετριμμένο που το γνωρίζει το οποιοδήποτε 15χρονο έχει πρόσβαση στην εκπαίδευση. Ο λόγος για να τελειώσω τη φλυαρία μου είναι απλός. Όσο η επιστήμη εξελίσσεται την ακολουθεί και η τεχνολογία γεγονός που σημαίνει ότι τα μηχανήματα και οι πάσης φύσεως διατάξεις γίνονται ακριβέστερες ελαττώνοντας το όριο σφάλματος μικραίνοντας τις αποστάσεις παρατήρησης και ένα μάτσο άλλες λεπτομέρειες. Όλες οι παλιές αλλά και οι νέες θεωρίες επανεξετάζονται υπό το νέο αυτό πρίσμα. Και θα εξετάζονται για πάντα. Ποτέ μα ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρη στο 100% ότι αυτό που προτείνεις ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις και πάντα. Αναφέρομαι σε σοβαρές επιστημονικές θεωρίες και θεωρήσεις και όχι σε αυταπόδεικτες αρλούμπες. Η γνώση δεν αποκτάται με 10 ώρες στο youtube η γνώση θέλει ΧΡΟΝΙΑ πάνω από βιβλία, ΧΡΟΝΙΑ με το μολύβι στο χέρι, ΧΡΟΝΙΑ με το μυαλό ανοιχτό σε κάθε νέα πρόκληση.

    • Φυσικά και έχεις δίκιο σε αυτά που λες.
      Η διατύπωση μου (αν και έγραψα αρκετά και δεν ξέρω σε τι ακριβώς αναφέρεσαι) αφορά κάποιες πάγιες γνώσεις που δεν αμφισβητούνται γιατί αποδεικνύονται καθημερινά στον σύγχρονο κόσμο και με τα μέσα που έχουμε. Του Ερατοσθένη του πήρε χρόνια να αποδείξει την θεωρία του και ή έλλειψη τεχνολογίας επέτρεπε διαφωνίες.
      Σε γενικές γραμμές πάντως αυτό που θέλω να πω, είναι ότι προχωράμε βασιζόμενοι σε στέρεες βάσεις (στο βαθμό που μπορεί να είναι) και δεν επανεξετάζουμε στο σύνολο, όσα ξέρουμε συνεχώς γιατί αλλιώς δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε νέα πεδία. Είναι κατά μια έννοια αναγκαίο κακό που οδηγεί σίγουρα πολλές φορές σε σφάλματα, τα οποία και πρέπει να έχουμε το θάρρος να τα δεχθούμε.
      Αν δεν έχουμε μια θεωρία και κάποια πειραματικά δεδομένα που να μας ωθούν να επαναεξετάσουμε κάποια γνώση δεν θα το κάνουμε.
      Εξάλλου και ο Dirac φλέρταρε με την ιδέα του Αιθέρα (170 χρόνια μετά το πείραμα) αλλά όχι με το αν η γη έχει σφαιρικό ή άλλο σχήμα, γιατί δεν μπορείς να συλλογίζεσαι κβάντα αν δεν έχεις ξεμπερδέψει με το σχήμα της γης.
      Καλό σου βράδυ και καλή δύναμη στην μελέτη σου

  40. από τα 33,5 km ήθελε να δει την καμπυλότητα της γης η οποία έχει διάμετρο περί τα 12600 km???? Ρε παιδες αφήστε την φυσική στην άκρη και φέρτε την αναλογία αυτή στο χαρτί. Ας είμαστε σοβαροί

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*