Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, διεξήχθη στις ΗΠΑ, ο 54ος ετήσιος αγώνας του πρωταθλήματος της Εθνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (NFL), γνωστός ως Σούπερ Μπόουλ, προκειμένου να αναδειχτεί η πρωταθλήτρια ομάδα για τη σεζόν 2019.
Το αμερικανικό ποδόσφαιρο είναι το πιο δημοφιλές άθλημα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το Σούπερ Μπόουλ είναι ο σημαντικότερος και δημοφιλέστερος ετήσιος αγώνας, του πρωταθλήματος με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση.
Φέτος, ο αγώνας, διεξήχθη στις 2 Φεβρουαρίου στο Hard Rock Stadium, στο Miami Gardens της Φλόριντα και μεταδόθηκε στις ΗΠΑ από τη FOX, με τηλεθέαση που άγγιξε τα 102 εκατομμύρια, κατά προσέγγιση, αν λάβουμε υπ όψη, οτι στους αριθμούς αυτούς δεν συμπεριλαμβάνεται το κοινό που παρακολουθούσε σε δημόσιους χώρους, μπαρ, εστιατόρια κ.τ.λ.
Και βέβαια, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, εταιρείες-κολοσσοί έβαλαν βαθειά το χέρι στην τσέπη, προκειμένου να διαφημιστούν στον δημοφιλέστερο ετήσιο αγώνα, με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση, αφού η Fox χρέωσε τα 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού τηλεοπτικού χρόνου, από 5,0 έως 5,6 εκατομμύρια US $.
Εκατομμύρια τηλεθεατές στις ΗΠΑ και ολόκληρο τον κόσμο, παρακολούθησαν – εστίασαν και διέθεσαν για ακόμα μία φορά την ενέργειά τους, σε μία μεγάλη επίκληση (Halftime show) που τελέστηκε σε μία μοναδική ημερομηνία.
Το θέμα έχει αναλυθεί αρκετές φορές εδώ στα ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ και φυσικά ξεχωρίζει το άρθρο του Stranger,
Kαι τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται επικίνδυνα παράξενα…
Αυτήν τη φορά, θα εστιάσουμε σε έναν παράξενο συνδυασμό. Στην ημερομηνία διεξαγωγής του σουπερ μπόουλ και μία συγκεκριμένη διαφήμιση.
Η ημερομηνία
Η ημερομηνία 02.02.2020 – ημέρα της Μαρμότας, ημέρα του Ίμπολκ – είναι σε καρκινική γραφή. Δηλαδή, μπορεί να διαβαστεί με τον ίδιο τρόπο είτε από την αρχή, είτε από το τέλος. Πρόκειται για μία σπάνια σύμπτωση, μοναδική για τον 21ο αιώνα, καθώς, εν αντιθέσει με άλλες ημερομηνίες (20.02.2002), η 02.02.2020 ήταν παλίνδρομη για όλο τον πλανήτη. Ακόμα και στην Αμερική που προηγείται ο μήνας της ημέρας, διαβάστηκε το ίδιο.
Η τελευταία φορά που συνέβη κάτι ανάλογο και με τους δύο τρόπους αναγραφής της ημερομηνίας ήταν πριν από 909 χρόνια, στις 11/11/1111, ενώ δεν θα ξανασυμβεί παρά μόνο μετά από 101 χρόνια, όταν το ημερολόγιο δείξει 12/12/2121.
Επιπλέον η 02.02 είναι η 33η μέρα του έτους κατά το Γρηγοριανό ημερολόγιο και εφόσον το έτος 2020 είναι δίσεκτο, απομένουν 333 ημέρες ως την ολοκλήρωση του.
Όπου 33 και 333 επίσης παλινδρομικοί αριθμοί! Αυτό μάλλον δεν θα ξανασυμβεί ποτέ στο μέλλον!
Η οικονομία της τεχνητής νοημοσύνης
«Η τεχνητή νοημοσύνη είναι, ήδη, μέρος της ζωής μας και θα λειτουργήσει ως νέος μοχλός ανάπτυξης τόσο της οικονομίας όσο και της ποιότητας ζωής. Αναμένεται ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα καταφέρει να επιλύσει μερικές από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του κόσμου: από τη θεραπεία χρόνιων ασθενειών ή τη μείωση των ποσοστών θανάτων σε τροχαία ατυχήματα, μέχρι την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής ή την πρόβλεψη απειλών στον κυβερνοχώρο…
«Παράλληλα, όμως, δημιουργείται και μεγάλη ανησυχία για το μέλλον που έρχεται. Οι ίδιες τεχνολογικές εφαρμογές σε λάθος χέρια μπορεί να αποδειχθούν επιζήμιες. Οι αλλαγές που θα φέρει στην εργασία η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να οδηγήσουν σε κατάργηση 75 εκατ. θέσεων εργασίας μέχρι το 2025….
«Προκειμένου να μας προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη έναν νέο, καλύτερο κόσμο εργασίας, ασφάλειας, αποτελεσματικότητας και ποιότητας ζωής, θα πρέπει πρώτα να επιλύσουμε ένα ευρύ φάσμα δεοντολογικών, νομικών, ρυθμιστικών και εκπαιδευτικών θεμάτων….
Οι εκτιμήσεις για το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς τεχνητής νοημοσύνης το 2025 κυμαίνονται από 60 έως 190 δισ. δολάρια, ενώ το 2030 η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να φέρει στην παγκόσμια οικονομία 13,3 τρισ. ευρώ. Εταιρείες-κολοσσοί, όπως η Amazon, η Apple και η Google, επενδύουν δισεκατομμύρια δολάρια. Η Ε.Ε. θα επενδύει 20 δισ. ευρώ κάθε χρόνο μέχρι το 2027 για έρευνα και εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης.» Ναυτεμπορική
Λίγο πολύ, όλοι μας έχουμε ακούσει για την εικονική προσωπική βοηθό της Amazon, η οποία διαθέτει τεχνητή νοημοσύνη και ονομάζεται ALEXA.
Η ALEXA, όπως και άλλοι εικονικοί προσωπικοί βοηθοί (Microsoft/Cortana – Apple/ Siri – Google Assistant), επωμίζεται πλέον όλες τις εργασίες ρουτίνας «αφήνοντάς μας χρόνο για πιο δημιουργικές και παραγωγικές εργασίες.»
Στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας, #BeforeAlexa ,στις 24/1/2020, η Amazon πρόβαλε το παρακάτω Teaser
Περιμένετε, ποιά είναι ο Alessa; Παρακολουθήστε το μεγάλο παιχνίδι στις 02.02.20 για να μάθετε τι κάναμε #BeforeAlexa (πριν την Alexa).
Η Έλεν ΝτιΤζένερις και η σύντροφός της, Πόρσια ντε Ρόσι, ήταν τα κεντρικά πρόσωπα της νέας διαφήμισης της Amazon για το 54ο Σούπερ Μπόουλ .
Η Έλεν ρωτά τη γυναίκα της «Τι νομίζεις ότι έκαναν οι άνθρωποι πριν από την Alexa;» και κάπως έτσι μεταφερόμαστε σε μία φανταστική ιστορική διαδρομή, από την Alexine έως την Alessa και την Alicia (από το Alice).
Δεν ήταν λίγοι, εκείνοι που παρατήρησαν πως η καρκινική ημερομηνία και το teaser Alessa
AL – eS~Sa
Παραπέμπουν στον φανταστικό χαρακτήρα της Αλέσα Γκιλέσπι
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice