10:26 - 12/11/2015

Ο Big Brother στο Διάστημα για όλες τις πτήσεις της πολιτικής αεροπορίας

Στήριξε το εργο του Κατοχικά Νέα

Ο Big Brother στο Διάστημα για όλες τις πτήσεις της πολιτικής αεροπορίας

Επιτεύχθηκε σήμερα μια διεθνής συμφωνία κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης στη Γενεύη, βάσει της οποίας θα παρακολουθούνται δορυφορικά οι πτήσεις της πολιτικής αεροπορίας, με στόχο να αποφευχθούν στο μέλλον περιστατικά όπως η μυστηριώδης εξαφάνιση αεροπλάνων, για παράδειγμα του Boeing 777 που εκτελούσε την πτήση MH370 των μαλαισιανών αερογραμμών τον Μάρτιο του 2014, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών.

Η συμφωνία συνήφθη κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας Συνδιάσκεψης Ραδιοεπικοινωνιών και προβλέπει τον προσδιορισμό και την απόδοση ραδιοηλεκτρικών συχνοτήτων για την παρακολούθηση των πτήσεων σε παγκόσμια κλίμακα, για τα αεροσκάφη της πολιτικής αεροπορίας.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο θα καταστεί εφικτό να εντοπίζονται τα αεροσκάφη παντού στον κόσμο από το 2017. Σήμερα το 70% (ωκεανοί, έρημοι, όρη) της επιφάνειας της γης δεν επιτρέπει αυτού του είδους την αδιάλειπτη παρακολούθηση.

«Το ότι θα αποδώσουμε συχνότητες προκειμένου διαστημικοί σταθμοί να έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν σήματα ADS-B (Αυτόματη Εξαρτημένη Επιτήρηση-Εκπομπή) από αεροσκάφη θα επιτρέψει το να διασφαλίσουμε την παρακολούθηση των πτήσεων σε πραγματικό χρόνο σε ολόκληρο τον κόσμο» δήλωσε ο Φρανσουά Ρανσί, διευθυντής ραδιοεπικοινωνιών της UIT, της Διεθνούς Ένωσης Ραδιοεπικοινωνιών του ΟΗΕ.

Θα επαφίεται στο Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής Αεροπορίας (OACI), έναν άλλο οργανισμό του ΟΗΕ που εδρεύει στο Μόντρεαλ, να εφαρμόσει κατόπιν το μέτρο σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες.

Συγκεκριμένα, οι ειδικοί που συναντήθηκαν στη Γενεύη αποφάσισαν να αποδώσουν τις ζώνες συχνοτήτων 1 087,7-1 092,3 MHz στην αεροναυτική δορυφορική υπηρεσία με στόχο τη λήψη από τους διαστημικούς δορυφορικούς σταθμούς των εκπομπών σημάτων ADS-B που θα προέρχονται από τους πομπούς των αεροσκαφών, διευκρίνισε το UIT σε ένα δελτίο τύπου που εξέδωσε. Έπειτα οι πληροφορίες θα αποστέλλονται αυτόματα στους επίγειους σταθμούς που έχουν επιφορτιστεί με τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας.

Σήμερα αυτή η ζώνη συχνοτήτων χρησιμοποιείται για τη μετάδοση σημάτων ADS-B από τα αεροσκάφη προς τους επίγειους σταθμούς με τους οποίους έχουν οπτική επαφή.

Η συμφωνία αυτή επιτυγχάνεται έπειτα από την εξαφάνιση και το τραγικό τέλος της πτήσης MH370 της Malaysian Airlines από Κουάλα Λουμπούρ σε Πεκίνο τον Μάρτιο του 2014 με 239 επιβαίνοντες, ένα περιστατικό που πυροδότησε το δημόσιο διάλογο σε παγκόσμιο επίπεδο σχετικά με την παρακολούθηση των πτήσεων σε πραγματικό χρόνο. Μέχρι και σήμερα τα συντρίμμια του αεροσκάφους δεν έχουν εντοπιστεί.

Το νέο μέτρο μπορεί να εφαρμοστεί από το 2017 εφόσον τα αεροσκάφη είναι καταλλήλως εξοπλισμένα.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Loading...

Loading...
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα ! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Be the first to comment

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*