Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

23:59 - 31/10/2015

Καμία «Μετενσάρκωση», μια παγίδα ψυχών είναι!!! Θυμήσου… γιατί σε καταπιέζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ;;; 5ο Μέρος

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

PrisonPlanet2
Καμία «Μετενσάρκωση», μια παγίδα ψυχών είναι!!! Θυμήσου… γιατί σε καταπιέζουν από το πρωί μέχρι το βράδυ;;; 4ο Μέρος
Dodenboek-Dodenrijk-Egypte το βιβλίο των Νεκρών των Αιγύπτιων…

Σε μια συνέντευξη που έδωσε ο Dr. Jamisson Neruda μιλαει για την ανθρώπινη ιστορία. Μιλάει για την ιστορία των WingMakers…μια υπέροχη ιστορία για την ανθρωπότητα, την ποίηση, την μουσική και τη ζωγραφική, αξίζει να τα διαβάσουμε αν και είναι γραμμένες σαν φανταστικές ιστορίες. Στην πέμπτη συνέντευξη που έδωσε ο Νερούδα αναφέρει ότι εμείς οι άνθρωποι είμαστε θεϊκά όντα, είμαστε η άπειρη συνείδηση, και παγιδευτήκαμε σε αυτά τα φθαρτά φυσικά σώματα, που είναι προσωρινά και πεθαίνουν.

Η εξαπάτηση του ανθρώπου προέκυψε μετά από την συνωμοσία τριών ξεχωριστών εξωγήινων φυλών (Annunaki, Serpent Race, Marduk), που βρήκαν έναν τρόπο να εξαπατήσουν τους Ατλαντιους, τους πρόγονούς μας, και να τους βάλουν στους βιολογικούς οργανισμούς (το ανθρώπινο σώμα). Ένα μέρος από την εξαπάτηση είναι η δουλειά του Anu, του ερπετόβασιλιά των Annunaki.
Ο Άνου βασιλεύει και χειραγωγεί την ανθρωπότητα…έχει ορίσει διαστάσεις της ύπαρξης μας που διασφαλίζουν ότι ποτέ δεν θα μπορέσουμε να ξαναβγούμε, συμπεριλαμβανομένων ένα πλέγμα ασφαλείας για να φυλακίσει τις ψυχές, για την μετενσάρκωση τους… εδώ θα βρείτε την συνέντευξη με τον Νερούδα:
https://www.wingmakers.com/content/neruda-interviews/
naamloos
Τα «Μάγια», ή η μεγάλη ψευδαίσθηση…
Ένα θέμα που εξετάζει ο Βουδισμός και ο Ινδουισμός είναι ότι ο κόσμος μας είναι ένα μέρος Μαγίας…δηλαδή είναι μαι ψευδαίσθηση (ή αλλιώς η μήτρα,…το Μάτριξ). Ένα άλλο θέμα στον βουδισμό είναι ότι η ζωή είναι πόνος… ότι η μετενσάρκωση είναι ένα ατελείωτος κύκλος ψυχών που υποφέρουν πάντα με τον ίδιο τρόπο (η γνωστή ρόδα της Samsara), που μπορεί να σπάσει μόνο μετά από την πνευματική εξάσκηση, και την αύξηση της συνειδητότητας του ανθρώπου. Αν και είναι μια απαισιόδοξη ιδέα, ταιριάζει ακριβώς σε αυτό που γνωρίζουμε για την μεγαλύτερη συνωμοσία και το πλέγμα των ψυχών.

Το Χιλιετιών σε ηλικία βιβλίο των Νεκρών από το Θιβέτ… είναι ένα εγχειρίδιο για τους μοναχούς, πώς να μπορέσουν να προετοιμαστούν για το θάνατο τους και πώς να μπορέσουν να αποφύγουν την μετενσάρκωση… φτάνοντας στην απελευθέρωση της ψυχής τους…

Συνεχίζεται…



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με KORAKAS NEWS
Αγαπητικός της έρευνας και εραστής της ζωής...! Οταν κραζει ο κόρακας, θα κράξει τρεις φορές, και το μήνυμα έχει περάσει στο υλικό πεδίο: -Καθημερινό ξεβράκωμα των συνωμοτών εναντίον της χώρας και του λαού μου...

Σχόλια Αναγνωστών (69)

  1. Πρωτον που ειναι αυτο το βιβλιο. Δευτερον ποιος το εγραψε. Τριτον η ψυχη μας ειναι μια χαρα εδω μαζι μας στο σωμα μας, ειναι το εγω μας. Τεταρτον οι μετενσαρκωσεις δεν ξερουμε αν ειναι ολες ιδιες, ξερουμε? Πεμπτον αν ηταν η ειναι να παμε καπου σαν πνευμα και οχι υλη θα παμε οταν θα ειμαστε ετοιμοι για αυτο και το επιθυμουμε.
    Τελος, σαν πολλοι φιλοσοφοι της μεταφυσικης δεν μαζευτηκαμε εδω, την ωρα που ψωμι να φαμε δεν θαχουμε?
    Οποιος αποφασισε να μην μετενσαρκωθει ξανα, αφου οι ανωτερες δυναμεις του το επιτρεψουν, ας κρατησει μια επικοινωνια με μας τους απλους ανθρωπους, οταν θα ειναι στους εβδομους, ογδοους, ενατους…δεν ξερω ποσους ουρανους…

    • Γ αυτο λιτσα χασαμε το παιχνιδι…ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ!!!,χαχαχαχαχαχαχαχαχα…..ΟΛΑ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΛΗ!!,ΜΙΑ ΖΩΗ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΦΙΑΛΤΗ Μ ΤΝ ΥΛΗ!!!!

  2. ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ 11/01/2015 @ 2:57 ΠΜ

    ΑΓΑΠΗΤΗ ΛΙΤΣΑ ΒΡΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΟ ΜΕ ΠΟΛΥ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ.
    ΙΣΩΣ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΕΩΣ ΚΑΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑ ΑΠΛΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ.
    ΠΡΩΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΙ ΕΣΤΙ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ .
    Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗ ΜΙΣΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΤΩΝ ΦΥΤΩΝ .
    ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ.
    ΑΝ ΤΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ , ΟΤΙ ΘΑ ΣΚΙΣΟΥΝ Η ΘΑ ΚΑΨΟΥΝ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ

    ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ 3 ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ 1 ΕΝΑ
    ΜΕΤΑΦΡΑΣΙΣ ΠΑΥΛΟΥ ΓΡΑΤΣΙΑΤΟΥ
    ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΦΕΞΗ
    ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ
    ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ
    ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ
    ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΦΕΞΗ
    ΕΤΟΣ 1911
    ΠΙΝΑΞ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ
    Προλεγόμενα
    Αξία της περί ψυχής πραγματείας.
    Ορισμοί.
    Διαίρεσις.
    ΒΙΒΛΙΟΝ ΠΡΩΤΟΝ
    &Ζητήματα και κριτική εξέτασις των προγενεστέρων ψυχολογικών
    θεωριών.&
    Κεφ. Α’. — Μέθοδοι ζητήσεως.— το χωριστόν της ψυχής. –
    Σχέσεις της ψυχής προς το σώμα. :
    {1}-{17}
    Κεφ. Β’.— Ιστορία των θεωριών Εμπεδοκλέους, Δημοκρίτου,
    Αναξαγόρου:
    {18}-{31}
    » Γ’.— Η ψυχή και η κίνησις.:
    {32}-{52}
    » Δ’.— Η ψυχή ως αρμονία. Η ψυχή και το σώμα.
    Μοναδολογία.:
    {53}-{71}
    » Ε’.— Η ψυχή και τα στοιχεία. Η ψυχή και τα μέρη αυτής.
    Διαιρετόν της ψυχής. :
    {72}-{93}
    ΒΙΒΛΙΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟΝ
    &Αι δυνάμεις (μόρια) της ψυχής&
    Κεφ. Α’.— Έννοια της ουσίας. Ορισμός της ψυχής.:
    {94}-{104}
    » Β’.— Έμψυχον και άψυχον. Η αρχή της ζωής. Η ψυχή
    και το σώμα:{105}-{115}
    » Γ’.— Αι διάφοροι εκδηλώσεις της ψυχής.:
    {116}-{123}
    » Δ’.— Ψυχή και τελική αιτία. Η ψυχή και η θρέψις. Αρχή της
    θρέψεως.:
    {124}-{137}
    Κεφ. Ε’.— Δυνάμει και ενεργεία. Αίσθησις και νόησις :
    {138}-{152}
    » ς’.— Αισθηταί ποιότητες.:
    {153}-{155}
    » Ζ’.— Η όρασις και το διάμεσον αυτής.:
    {156}-{169}
    » Η’.— Ήχος και το διάμεσον αυτού. Φωνή.:
    {170}-{185}
    » Θ’.— Η αίσθησις της οσφρήσεως.:
    {186}-{187}
    » Ι’. — Η αίσθησις της γεύσεως.:
    {188}-{189}
    » ΙΑ’. — Η αίσθησις της αφής .:
    {190}-{197}
    » ΙΒ’. — Σχέσις αισθητηρίου και αισθητού. Τα μεταξύ :
    {198}-{205}
    ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΡΙΤΟΝ
    &Αίσθησις. Φαντασία, Νους (θεωρητικός και πρακτικός).&
    Κεφ. Α’.— Τα κοινά αισθητά.:
    {206}-{217}
    » Β’.— Αντίληψις. Η κοινή αίσθησις.:
    {218}-{251}
    » Γ’ — Η Φαντασία.:
    {252}-{266}
    » Δ’.— O Νους (λόγος). Η αφηρημένη νόησις.:
    {267}-{297}
    » Ε’.— Νους ποιητικός και παθητικός.:
    {298}-{307}
    » ς’.— Νόησις και αλήθεια.:
    {308}-{326}
    » Ζ’. — Νόησις. Εικόνες. Νοητόν αντικείμενον.:
    {327}-{346}
    » Η’.— Ιδέαι και εικόνες.:
    {347}-{352}
    » Θ’.— Δυνάμεις ψυχής. Νους και όρεξις.:
    {353}-{361}
    » Ι’.— Ορέξεως λειτουργία.:
    {362}-{384}
    » ΙΑ’.— Το κοινόν αίτιον.:
    {385}-{395}
    » ΙΒ’. — Αίσθησις. Θρέψις. Ευζωία.:
    {396}-{407}
    » ΙΓ’.— Η αίσθησις της αφής.:
    {408}-{413}
    Πρόσθετοι σημειώσεις.
    ——-
    Η Σειρά των Αρχαίων Ελλήνων Συγγραφέων, των Εκδόσεων Φέξη, υπήρξεν
    ένας σταθμός στα ελληνικά χρονικά. Για πρώτη φορά προσφερόταν
    συστηματικά ελληνικό αναγνωστικό κοινό, η αρχαία ελληνική σκέψη
    (ιστορία, φιλοσοφία, ποίηση, δράμα, δικανικός και πολιτικός λόγος) σε
    δημιουργικές μεταφορές της, από τους άριστους μεταφραστές του τόπου,
    στην πιο σύγχρονη μορφή που πήρε εξελισσόμενο το γλωσσικό της όργανο.
    O Όμηρος, οι Τραγικοί κι ο Αριστοφάνης, ο Ηρόδοτος, ο Θουκυδίδης, ο
    Πλάτων, ο Ξενοφών, ο Αριστοτέλης, ο Θεόκριτος, ο Θεόφραστος, ο
    Επίκτητος, ο Πλούταρχος, ο Λουκιανός κλπ. προσφέρονται και σήμερα,
    στις κλασικές πια μεταφράσεις των Πολυλά, Ραγκαβή, Μωραϊτίδη,
    Κονδυλάκη, Ποριώτη, Γρυπάρη, Τανάγρα, Πολέμη, Καμπάνη, Καζαντζάκη,
    Βάρναλη, Αυγέρη, Βουτιερίδη, Ζερβού, Φιλαδελφέως, Τσοκόπουλου,
    Σιγούρου, Κ. Χρηστομάνου κλπ, σε μια σύγχρονη σειρά εκδόσεων βιβλίου
    τσέπης, πράγμα που επίσης γίνεται για πρώτη φορά, συστηματικά, στην
    Ελλάδα.
    &Περί ψυχής& Εις το περιλάλητον τούτο έργον διετύπωσεν ο Αριστοτέλης
    τας μεταφυσικάς περί ψυχής θεωρίας του, βασιζόμενος επί των δεδομένων
    του φυσικού κόσμου και του ορθού λόγου. Υπήρξαν δε αύται αφετηρία
    πλείστων εκ των νεωτέρων μεταφυσικών συστημάτων.
    ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΩΛΗΣΙΣ
    ΛΑΔΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε.
    ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 22 ΤΗΛ. 614.686, 634.506
    ΤΙΜΑΤΑΙ ΔΡΧ.10

    • Σιμωνίδης 11/01/2015 @ 10:04 ΠΜ

      ++++++++++++
      Είχα μια συζήτηση με τον αδερφό μου ο οποίος είναι Χριστιανός….και μου λέει ωραία πραγατάκια,είναι κατι που του πάει και γιαυτό και δεν του τι λέω να αλλαξοπιστίση όπως έχω κάνει εγώ,ίσα ίσα είναι και γόνιμο να μιάμε για υτά.Μιας και βλέπω ότι ξέρεις καλά από Αριστοτέλη αλλά κι Χριστιανοσύνη,μου έιχε πει ότι στις Συνόδους οι Χριστινοί ήθελαν να ακουλουθήσουν είτε Αριστοτελικούς η τους Πλατωνικούς ,Ισχύει κάτι τέτοιο?Δηλαδή ότι η Σύνοδος τις εκκλησίας ήταν περί τη γραμμή θα ακολουθήσουν?

      • ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ 11/01/2015 @ 10:26 ΜΜ

        ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΥΜΩΝΙΔΗ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΜΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΜΟΥ. ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ ΜΗ ΜΕ ΜΠΛΕΚΕΙΣ ΜΕ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΔΟΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ. ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΠΑΝΩ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ. ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΚΑΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΔΙΟΤΙ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΣΤΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΙΕΡΑΤΕΙΑ, ΚΑΙ ΑΡΑ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΗΘΕΛΑΝ . ΔΗΛΩΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΑΘΡΗΣΚΟΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΘΕΟΣ .ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΙΕΡΕΙΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΜΟΥ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ Η ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ. ΑΝ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΜΥΡΙΣΕΙΣ ΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΜΥΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΕΟ , ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΟ ΚΥΜΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ , ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΟ ΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΦΥΛΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ , ΑΝ ΝΙΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΝΙΩΘΕΙΣ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ , ΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΑ ΠΟΙΚΙΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΛΕΙΣΤΑ ΕΙΔΗ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΘΑ ΝΙΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥ , ΑΝ ΣΚΥΨΕΙΣ ΚΑΙ ΜΥΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΧΩΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΜΥΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ , ΑΝ ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΤΕΙΣ ΤΟ ΖΩΙΚΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΘΑ ΘΑΥΜΑΣΗΣ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ . ΑΝ ΒΟΥΤΗΞΕΙΣ ΣΤΟ ΒΥΘΟ Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΗΣΥΧΟ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΘΑ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ . ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΡΚΟΥΝ . ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΕΜΕΝΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΩ, ΝΑ ΜΕΛΕΤΩ, ΝΑ ΕΡΕΥΝΩ, ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ, ΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΩ , ΔΙΑ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΗΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ . ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΣΑΝ, ΜΕΛΕΤΟΥΣΑΝ, ΕΡΕΥΝΟΥΣΑΝ, ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΣΑΝ, ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΓΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ , ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΝΤΡΩΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΑΙΩΝ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΟΥ ΓΡΑΨΑΝΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ, ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑ ΠΕΠΑΤΗΜΕΝΗ. ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ . ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΟΥ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΗ ΦΥΣΗ, ΕΚΕΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΕ ΣΥΜΩΝΙΔΗ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΘΕΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΛΥΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΔΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΝΤΡΩΜΕΝΟΥΣ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΩΝΕΣ ; ΔΙΑ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ Η ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟ ΠΙΟ ΟΡΘΟΝ . ΜΗ ΜΟΥ ΠΗΣ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ Η ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΟΥΟΝΤΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙΣ Η ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ Η ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ Η ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ; Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΚΥΤΑΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ Η ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΕΘΑ ΤΑ ΑΝΤΙΣΩΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΟΒΙΑ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ . ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΜΕΘΑ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ Η ΘΕΟΥ ΟΠΩΣ ΘΕΣ ΠΕΣΤΟ. ΕΙΜΕΘΑ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ, ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΝΟΥ, ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΜΝΗΜΗΣ.
        ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΚΟΥΡΑΣΑ.
        ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΗΛΙΑΣ.

    • sintalkas apollon 11/01/2015 @ 4:10 ΜΜ

      Συγχαρητηρια.
      Θυμαμαι 80′ s που κονομησε ο Ελλην και πηγαινε στα Εξωτερικα του και παθαινε πλακα τι ωραια τι θαυμασια χωρις να εχει δει καν Ελλαδα!
      Ετσι και περι το φιλοσοφειν.Μονο για τους αγραμματους υπαρχουν νεωτεροι ΜΕ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ φιλοσοφοι.
      Ολα εχουν ειπωθει.
      Η Ελληνικη Γραμματεια τα εχει πει ολα.
      Οι αλλοι ΑΝΑΜΑΣΑΝΕ ΚΑΙ ΚΟΝΟΜΑΝΕ στου Αγραματου το κεφαλι.

  3. ο Ανου δεν είναι ο Ουρανός? Ποιους άτλαντες αναφέρει, αυτούς που στράφηκαν εναντίων του Πατέρα, γαμιο#$#σαν με τους κίτρινους και έβγαλαν τα μογγολα? Η τους άτλαντες που προώθησαν την μαύρη μαγεία και τους μογγολους στης δυτικές χώρες, κτλ. Η τους ατλαντες που κατασκεύασαν θρησκείες και έβαλαν τους ψευδοθεους τους μέσα σε πλήρη συνεργασία με τα κίτρινα.
    Μόνο ένα ποσοστό ατλάντων αξίζει. Γενικά ειναι ενα έκπτωτο και στην συνείδηση γένος. Δηλαδή συνειδητά πήγαν προς τα κάτω.
    Άλλωστε είναι κωδικοποιημένο και στην μυθολογία μας. Ο Κρόνος (που σχετίζετε με τους άτλαντες), σκότωσε τον πατέρα του Ουρανό και έφαγε την κατάρα οτι θα είχε και αυτος το ίδιο τέλος… Περα ταυτα, ο Κρόνος φοβούμενος μην χάσει την εξουσία, έτρωγε τα παιδιά του… Δηλαδή ακόμη και μεταξύ τους και το βλέπουμε ακόμη και σήμερα! Τρώγονται μεταξύ τους..
    Αν το δουμε αλλιώς ειναι προφητική η μυθολογία αυτη. Σήμερα όλοι οι τραπεζίτες, πολιτικοί, κτλ ειναι Α και έχουν και αβ (τα ΑΒ δεν είναι άτλαντες φυσικά, μογγολα ειναι δεύτερης γενιάς) ομάδες αίματος…
    Το κείμενο και γενικα το θεώρημα αυτό ειναι για γέλια.

  4. αδελφε///

    σιγουρα ,δεν εχεις διαβασει ελλαδα…ηδη εδω και 2500 χρονια ο γιγαντας ο Σωκρατης σου εχει δειξει τον τροπο πως η ψυχη σπαει τον κυκλο των μεταρσακωσεων,,,

    αλλα εσυ ασχολεισαι με τον μαστουρη τον δον χουαν που το μυαλο εχει γινει φυτιλια απο αυτα τα βαρια πραματα που πινει…οπως ασχολεισαι με αυτους τους χασικλιδες τους βουδιστες,,, ..αχχαχχα

    τι να σου πουνε αδελφε αυτοι οι τυποι οταν μονιμα ειναι μαστουρια? οταν ο ιδιος ο βουδας ζουσε αποκλειστικα με χασισι πριν φωτιστει?
    την ψυχη
    σου λεω στο φτερο τι λεει ο Σωκρατες ….

    χωρισε την ψυχη σε τρια τμηματα
    και την παρουσιαζει με ενα αρμα που το σερνουν δυο αλογα..

    το δεξιο ειναι ενα γαματο αλογατο που ειναι το ΘΥΜΟΕΙΔΕΣ τμημα της ψυχης[το κατωτερο και πιο απληστο ,που ειναι η ορεξη και ο ποθος..]

    το αριστερο και κατασπρο αλογο ειναι το ΕΠΙΘΥΜΗΤΙΚΟ τμημα της ψυχης που ειναι το συνεσθηματικο μερος της ψυχης…

    και ο ηνιοχος που ειναι το ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ μερος της ψυχης η λογικη δηλαδη

    Οταν ψοφησουμε οι ψυχες μας θα κανουν μια ιδιοτυπη ουρανια αρματοδρομια..
    .το αρμα μας θα τρεχει με χιλια,,αλλες φορες το μαυρο αλογο θα τρεχει μπροστα και αλλες φορες το ασπρο..ο ηνιοχος θα πρεπει να φερει τα δυο αλογα να τρεχουν με αρμονια μαζι…

    μονο οταν δηλαδη το λογιστικο καταφερει να φερει σε αρμονια το θυμοειδες και το επιθυμητο το αρμα μας θα φτασει στον ουρανιο θολο και οι ηνιοχος θα την αραζει αταραχος διπλα στους θεους…και ετσιΘΑ ΣΠΑΣΕΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΕΩΝ

    Αλλιως αν καποιο αλογο τρεχει πιο γρηγορα απο το αλλο τοτε το αρμα θα κατακρυμνηστει και θα πεσει παλι σε αυτο το μπουρδελο που λεγεται γη ετσι θα εχουμε παλι ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ

    Ο Σωκρατες διδασκε την απολυτη αρμονια των τριων μερων της ψυχης οσο ζουμε ετσι?…Δεν απεριπτε κανενα τμημα της ψυχης .
    δεν σου ελεγε αναπτυξε το επιθυμιτικον οπως αυτοι οι χασικλιδες οι βουδιστες η αυτα τα αλλα μαστουρια οι σαμανοι που δουλευουν το θυμοειδες [αυτοι της αριστερης χειρος..δεν ξερω πως διαολο λεγονται αυτοι οι πολεμιστες του κωλου]

    καταλαβες αδελφε?

    Αν ο Σωκρατης ηξερε γιαυτους τους αννουνακι η τους βολεδαρες θα μας τα το ελεγε….
    εδω μας ειεπε για την ψυχη σε αυτους θα κωλωνε?

    αλλα εσυ δεν διαβαζεις ελλαδα πας και διαβαζεις αυτα που λεει ο οβραιος Σιτσιν για τους αννουνακι και αυτα που λενε ολα τα μαστουρια της υφηλιου ..οι σαμανοι και οι βουδιστες που του εχει κυριευεσει ειτε το ενα μερος της ψυχης ειτε το αλλο,,,

    τα λεμε

    • Μπράβο ρε PANDAROS, εξαιρετική ανάλυση και πολύ χρήσιμη μετάδοση γνώσης για το πλήθος! Ρε μπαγάσα, σιγά σιγά με έχεις κάνει follower σου στα Κατοχικά. Σαν τον απόστολο Παύλο αισθάνομαι, όταν τυφλώθηκε και άλλαξε ρότα! χαχαχαχα
      Τέλος πάντων, είσαι πραγματικά ωραίος και σωστός και ψαγμένος!
      Επειδή όμως δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοιο μοντέλο σκέψης, θα σου ζητήσω αν θέλεις να εξηγήσεις πως γίνεται να συνδυάζει κανείς τον διαλεκτικό ΥΛΙΣΜΟ του Μαρξισμού, με υψηλά νοήματα ΙΔΕΑΛΙΣΜΟΥ, όπως η μέγιστη θεώρηση περί ψυχής του ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΤΙΤΑΝΑ Σωκράτη!
      Τι πιστεύυεις ότι ισχύει τελικά και τι υπερτερεί (υλισμός ή ιδεαλισμός, τάξεις ή ψυχές);
      Έλα να αναβιώσουμε διαλόγους Σωκρατικού τύπου που νομίζω ότι και γούστο θα έχουν και θα κερδίσουμε όλοι!
      Ρε τι κάνει η αγγειοδιαστολή από την καθημερινή χρήση τσίπουρου μετά τον εκτελωνισμό! Εκτός αν έχει κάποιο μυστικό συστατικό ο παραγωγός, το οποίο έχεις υποχρέωση να μάθεις και να το πεις και σε εμάς!
      Εκτός ρε θηρίο αν ρίχνετε εσείς κάτι μέσα!
      Ότι και να είναι πάντως φαίνεται ότι κάνει δουλειά! Ρε και σε είχα μισοπαρεξηγήσει!!!

    • Eleni Kava-Kavgakou 11/01/2015 @ 11:37 ΠΜ

      Pandaros συγχαρητήρια !!!???
      Δεν μπορώ να μην σου αναγνωρίσω την εκπληκτική σου τοποθέτηση! ΜΠΡΑΒΟ αδελφέ!
      Μου επιτρέπεις να συμπληρώσω κατι?
      Ο σκοπός μετα την αρματοδρομια ειναι να φύγεις, να πετάξεις πέρα και μακριά απο την Υπερουρανια Αψίδα για άλλους Αληθινούς Κόσμους….

      • Θα το κανετε. εσεις αυτο κυρια Καυγακου? Θα πεταξετε στην Υπερουρανια Αψιδα? Καλη σας επιτυχια ευχομαι. : )

        • Eleni Kava-Kavgakou 11/01/2015 @ 9:19 ΜΜ

          Κ. Λίτσα, ΓΙΑΤΙ μπήκατε στον κόπο να γράψετε αυτό το σχόλιο?
          Μεσα σε όλες αυτές τις πληροφορίες που διακινούνται σε αυτήν την ανάρτηση, το ΜΟΝΟ που είχατε να συνεισφέρετε ήταν να ειρωνευτείτε εμένα?
          Καλή Απελευθέρωση ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ σάς εύχομαι!

    • Από ότι κατάλαβα PANDAROS, το ΘΥΜΟΕΙΔΕΣ είναι η έκφραση του ΥΛΙΣΜΟΥ, ενώ το ΕΠΙΘΥΜΗΤΙΚΟ είναι η έκφραση του ΙΔΕΑΛΙΣΜΟΥ και εμείς (ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ -ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ) πρέπει να να κρατήσουμε την ισορροπία μεταξύ των δύο!
      Αν θέλει να πει αυτό ο ΓΙΓΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ έχω μια ερώτηση!
      Αν το αναφέρεις αυτό σε ένα κομμουνιστικό κόμα το οποίο εκπροσωπεί τον ΥΛΙΣΜΟ και σε ένα ιερατείο το οποίο εκπροσωπεί τον ΙΔΕΑΛΙΣΜΟ, τι στάση λες να κρατήσουν και ποιός από τους δύο θα είναι δεκτικότεροσ και ΓΙΑΤΙ;
      Βλέπεις ότι με ενέπνευσες και δεν μπορώ να συγκρατήσω την καταιγίδα των σκέψεών μου περιμένοντας την απάντησή σου!!!

    • sintalkas apollon 11/01/2015 @ 4:12 ΜΜ

      Συγχαρητηρια!!!!!Ετσι ειναι ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΙΠΩΘΕΙ.
      Τα αλλα ειναι μαστουρα ή αντιγραφη για τους Αγραματους και τους Ξενομανεις.
      Μπραβο.

  5. γαμωτο το ξεχασα

    μην τρωτε παραμυθια

    δειτε τους δασκαλους της ανατολης
    δειτε τι φουμαρουν…τι να μας πουνε αυτοι ρε γαμωτο!!!χαχαχχα ελεος !!!

    geodifhs.com/uploads/3/1/6/8/3168846/2580996_orig.jpg

    zenithmag.files.wordpress.com/2011/12/shivaratri-smoking-marihuana_-black_amp_white.jpg?w=614

    εδω ειναι ενας συγχρονος δον χουαν,οταν ηταν μικρος
    toptenz.net/wp-content/uploads/2013/08/indian-boy-peace-pipe.jpg

    και εδω οταν μεγαλωσε…αλλαξαν πολλα πανω του εκτος απο ενα..χαχχαχαχ

    img.ksl.com/ksl/2/202/20272.jpg

    παρτε τωρα και ΧΑΣΙΚΛΗΔΕΣ ΒΟΥΔΙΣΤΕΣ [απο αυτους που λενε για σαμσαρα κλπ]

    chinabuddhismencyclopedia.com/en/images/thumb/6/65/Monk-smoking.jpg/250px-Monk-smoking.jpg

    και εδω

    opediary.com/wp-content/uploads/2012/02/monk-smoking.jpg

    ειναι να γελαει ο κοσμος μαζι τους οπως επισης να γελαμε και μεις με αυτους που τους πιστευουν…

    • κωνσταντινος κλ 11/01/2015 @ 5:50 ΠΜ

      ο καθε ενας στο ειδος του, κατι και κατι θα φουμαρει. αλλος χορτο, αλλος θειαφη, αλλος λιβανι, υπαρχει ποικιλια. το θεμα ειναι αυτα που λενε, εχουν βαση και λογικη? αλλιως και εγω ειμαι ο Δημιουργος…

      • Σιμωνίδης 11/01/2015 @ 9:44 ΠΜ

        Έχεις δίκιο,έτσι ακριβώς είναι,ΛΟΓΙΚΗ……ο Θεός =λογική .2+2=4 και όχι 22.Το σχόλιο του Πάνδαρου όμως για τον Σωκράτη είναι απόλυτα σωστό διότι στοχεύει ακριβώς στην ψυχοσύνθεση του ανθρώπου……και την αρμονία που τόσο θεοποιήσαν οι πρόγονοι μας και στους Δελφούς…όπως ο Σωκράτης με το παράδειγμα του ηνίοχου !

        παν μετρον αριστον
        γνωθι σαυτον

        “””Αν ο Σωκρατης ηξερε γιαυτους τους αννουνακι η τους βολεδαρες θα μας τα το ελεγε….
        εδω μας ειεπε για την ψυχη σε αυτους θα κωλωνε?””””
        έτσι είναι ….έτσι ακριβώς είναι…

        όσο αφορά τον Ανου….Ουρ=πρωτευουσα των Σουμεριών Αρίων ..άρα Ουρ+ανου=Ουρανου.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Ur#/media/File:Ur-Nassiriyah.jpg

        όσο αφορά τους Άτλαντες προγόνους μας ..είναι το Αιγαίο..και δεν έχουν καμία δουλεία με Αννουνάκιδες και δεν έχουν καμία σχέσει και με τον Κρόνο αλλά με τον Ποσειδώνα …που κατά την δική μου γνώμη πολέμησαν κάπου το 2000 π.χ.(μαχμπαρατα-διονυσιακά-Γκιλγαμεζ) και καταστροφή του ΙνδοΆριου πολιτισμού της Σουμερ και Μοχεντζο Νταρο….αλλά και Σαντορίνης Κρήτης την ίδια περίοδο…

        από δυο δικές μου σκέψεις

        https://plus.google.com/u/0/108347712707312632142/posts/3ZBEzA8xgYu?pid=6209106819047236866&oid=108347712707312632142

        https://plus.google.com/u/0/108347712707312632142/posts/3ZBEzA8xgYu?pid=6208828089494233794&oid=108347712707312632142

        http://www.diadrastika.com/2015/10/na-giati-den-theloun-na-apokalyftei-pos-i-atlantida-einai-stin-ellada.html

        σκόπιμη προπαγάνδα για αννουνακι

        https://www.youtube.com/watch?v=idr8qsLoxPQ

        όχι Αννουνακι …….αλλά Ατλάντιοι(ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΟΙ) γενάρχες Μινύες αργοναυτες και Αρκαδες ΣΕΙΡΟΣ και ΑΡκτουρος..

        Ηράκλειες στήλες δεν είναι μια αλλά πολλές

        https://plus.google.com/u/0/s/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%82%20%CE%97%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B5%CF%82%20%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BB%CE%B5%CF%82%EF%BB%BF%20%CF%83%CE%B9%CE%BC%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%82

        αυτό που με τρελένει είναι ολόκληρο Ιντερνετ και δεν υπάρχει καμία αναφορά από τον Παπαρηγόπουλο της Ιστορίας του Ελληνικού έθνους ……..εκτός την δική μου που την φωτο την βρήκα από ένα Ισπανό…άκουσον άκουσον από Ισπανό..

        • Η Κρήτη σχετίζετε με την Ατλαντίδα μυθολογικά. Τα νησιά του βορίου Αιγαίου σχετίζονται με την Άρτεμης και Ποσειδώνα, ως θεα του βορίου Αιγαίου είναι η Άρτεμης. Στο νησί μου έχουμε την θερμια Άρτεμης, μόνο που ο ναός πλέον ειναι σταχτες και για το λόγο αυτό δεν θα βρεις και πολλά. Ούτε καν αναφορά στα βιβλία. http://thegoddessartemis.blogspot.gr/p/information.html
          Ιστορικά είχα διαβάσει οτι οι πρώτες φυλές πελασγών έζησαν εδω (Όπως και οι θεοί), όμως υπάρχει αντιπαραθέσει γιατί θέλουν να λέγονται πελασγοί άλλοι, στην στερεά Ελλάδα.
          Η ορολογία Ανουνακη δημιουργήθηκε απο τους βρωμιάρηδες, γιατι φοβούνται τους δικούς μας. Άρα των ελλήνων τα ιερά, ειναι οι ανουνακη για τους άλλους.
          το κείμενο είναι για γέλια, άλλη μια παραποίηση και διαστρέβλωση κατα των ελλήνων, αυτοι που τα προωθούν προφανώς ειναι μογγολακια. Όπως και με την Αθηνα, η Αθηνά ως τιτάνας στον μεγάλο πόλεμο με την μέδουσα και η αθηνα που γέννησε σαύρες και της πάσαρε στην αθηνα. Βλέποντας τους μογγολιαριδες κλάσης εβραίοι, να κόβουν τα οπίσθια τους για την “θεα τους”, την σαυρα. Ετσι μας έβγαλαν και τον Ουρανό σαυρα…

  6. Ανωνυμος 11/01/2015 @ 5:02 ΠΜ

    Ο Ερμης ο Τρισμεγιστος τα εχει πει ολα πριν απο ολους.

  7. ανωνυμος 11/01/2015 @ 11:15 ΠΜ

    ΝΟΜΙΖΩ ΝΑΙ ΚΥΡΙΕ ΣΙΜΩΝΙΔΗ…Σ΄ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ…ΤΟΥΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ…ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΡΙΣΙΑΝΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥΣ..

    ΝΑΙ ΦΑΝΤΑΡΕ…ΘΕΛΕΙ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΚΟΠΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΄΄ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΄΄ ….ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΥΣ
    ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ….ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΘΟΥΜΕ…ΑΠΟ ΨΕΥΤΙΚΑ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑΤΑ..

    ΗΛΘΕ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ….ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΑΝ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΩΡΟ….ΜΕΤΑ Η΄΄ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΙΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΓΥΡΟ ΤΟΥ….ΕΝΑ ΜΩΡΟ ΓΙΕΝΝΙΕΤΑΙ….

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ….ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ…ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ….ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΨΑΧΝΟΜΑΙ..

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ…ΜΕ ΥΓΙΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ

    ΜΑΡΙΛΕΝΑ

    • Σιμωνίδης 11/01/2015 @ 3:42 ΜΜ

      Μαριλένα το ξέρω πως τους έχουν για αγιούς …άλλο ρώτησα ομως,αν αληθέυει ότι στις συνόδους προσπαθούσαν να δημιουργήσουν μια διαθήκη φιλοσοφικο-θρησκευτική,είτε Αριστοτελική είτε Πλατωνική.Σίγουρα όμως ……..είναι στωική η Χριστιανοσύνη……καθώς όμως στωικοί είναι και οι Εσσαίοι Εβραίοι(Γνωστικοί) οι οποίοι και γουστάρω για να λέμε και την αλήθεια καθώς είναι Αναρχικοί και δεν έχουν καμία σ΄χεσει με τους άλλους φαρισαιους Εβραίους!Εντωμεταξύ ένα περίεργο πράγμα που παρατήρησα είναι ότι οι Εσσαίοι λέγονται και “οι φωτεινοί” …Φωτεινές δυνάμεις-οντότητες…όπως οι Έλληνες(ο φωτεινός νόας-άνθρωπος-οντότητα)!!!!Περίεργα πράγματα ε….σε βάζει σε σκέψεις!!!

      ΟΜΩΣ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ..ΟΥΤΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΣΠΗΛΙΕΣ(σαν τους μοναχούς)…….ΟΥΤΕ ΜΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ(οι άνθρωποι σέφφη ματσ μουτσ)!!ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ..ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ.

  8. ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ , ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΑΤΛΑΝΤΩΝ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ , ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΡΟΝΙΟΙ , ΑΡΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟΡΙΠΤΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ , ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ Ο ΚΡΟΝΟΣ ΕΤΡΩΓΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ , ΕΜΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, ΑΡΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ , ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ

  9. Ηλια ισως να ηταν χρησιμο να μας γραψεις δυο παραγραφους για τα “περι ψυχης” του Αριστοτελη…….αντι να διαφημιζουμε εκδοτικους οικους,οποιος ενδιαφερεται τα βρισκει ευκολα εξαλλου…..
    Πανδαρε αναρωτιεμαι,εχεις διαβασει καθολου τον καστανεντα,,,,η ποσο μαλλον τον Βουδα,και αναφερεσαι τοσο απαξιωτικα….η ημιμαθεια ξερεις ειναι θυγατερα της αμαθειας,και ξαδελφη της συκοφαντειας και της οιησης….αν ψαξεις τα λεγομενα του Βουδα θα βρεις πολυ πιο λεπτομερεις αναλυσεις για τα θεματα της ψυχης απο το παραμυθακι του Σωκρατη που αναφερεις….!το να συγκρινουμε την “θιβετανικη βιβλο των νεκρων” (υπαρχει και η αιγυπτιακη,για οποιον ενδιαφερεται) με τον Βουδα ειναι το λιγοτερο ανιστορητο,για να μην πω τιποτα χειροτερο….μιλαμε για παναρχαια βιβλια που δεν εχουν καν συγγραφεα και γραφτηκαν μετα απο αιωνες θρησκευτικων τελετων-πρακτικων και μεσα απο την προφορικη παραδοση των ιερεων…..ειναι σαν να συγκρινεις τον Πλατωνα(Σωκρατη) και τον Αριστοτελη με τον Ομηρο και τον Ησιοδο η αρχαιοτερους ελληνες,η να συγκρινεις τα λογια του Χριστου με τη γενεση και τη σολωμονικη μαγεια,η το βιβλιο του ενωχ που το κρυψανε…..
    ανιστορητες σαχλαμαρες δηλαδη,με το συμπαθειο,,,,καλυτερα να λειτουργουμε εδω μεσα θετικα,και να συμβαλλουμε δινοντας ερεθισματα απο τις γνωσεις που αποδεχθηκαμε και αναλυσαμε και μελετησαμε,,,,παρα να απαξιωνουμε τα πιστευω αλλωνων για τα οποια δεν εχουμε ιδεα συνηθως,,,,,αυτη η συμπεριφορα σε οπαδους ομαδων ταιριαζει,σε χουλιγκαν,και σε οπαδους κομματων και θρησκοληπτους,,,,,οχι σε ανθρωπους που σεβονται τη φιλοσοφια και αναζητουν τη γνωση……
    και γιατι τοσο μενος με το χασισι φιλε μου?αμα σε χαλαει να μην το πινεις!αλλα απαξιωνεις μια ουσια που χρησιμοποιησαν οι ανθρωποι για χιλιαδες χρονια,και εκτος απο ψυχοδραστικο ειναι απο τα πιο σημαντικα βοτανα,για καθε ειδους θεραπεια,ψυχης και σωματος,,,,και πρωτη υλη με απειρες χρησεις στην ιστορια,,,,,,αν ηξερες ποσο σημαντικο ειναι αυτο το χορτο που κοροιδευεις,στη εξελιξη του ανθρωπου,του εγκεφαλου του και της ιστοριας μας θα μετανιωνες σιγουρα για αυτα που γραφεις σημερα…..για μελετησε το καλυτερα το θεμα,γιατι σε βρισκω αδιαβαστο…..!
    ποσο σιγουρος εισαι οτι στα αρχαιοελληνικα μυστηρια δεν χρησιμοποιουσαν ψυχοδραστικες ουσιες(οπως αμανιτα μουσκαρια,η εργοτιο της σικαλης(LSD)) και ποσο σιγουρος εισαι οτι στην αρχαια ελλαδα δεν καλλιεργουσαν ,χρησιμοποιουσαν την κανναβη στην καθημερινοτητα τους??μηπως οι ελληνες ηταν ναυτικη δυναμη,και εμπορικη,πραγμα το οποιο οφειλοταν κυριως στην καλλιεργεια κανναβης??μηπως τα πανια ,τα σχοινια στα καραβια τους ηταν απο ινες κανναβης?και τα ρουχα και τα χαρτια που γραφανε???ποσο σιγουρος εισαι οτι ο σωκρατης δεν εκανε τα ντουμανια του πρωι πρωι μολις ξυπνουσε….παντως ο τροπος που επελεξε να πεθανει,δειχνει οτι ηξερε πολυ καλα τα βοτανα και τα χρησιμοποιουσε!μιλας για τον Σωκρατη αλλα αμα σε παω σε ενα χωραφι δεν θα εχεις ιδεα τι ειναι το κωνειο,και ας φυτρωνει και στην αυλη σου…
    μηπως εσυ που δηλωνεις καθε τρεις και λιγο εθισμο στο τσιπουρο,στο σταφυλι και στο αλκοολ διεκδικεις την καθαροτητα του πνευματος????η του οινοπνευματος?
    οι ινδοι μπαμπα που κοροιδευεις καπνιζουν χασις και διαλογιζονται,και τρωνε τα σπορια του,το λενε μπανγκ,,,,,οι γιατροι που χρυσοπληρωνουμε εδω για να μας σκοτωσουν,μολις τωρα καταλαβαν οτι αυτη η σαλατουλα ειναι το καλυτερο φαρμακο της φυσης για τον καρκινο!!και το κρυβουν και το κυνηγανε σαν τρελλοι…. φαινεται οτι το να σε ακτινοβολουνε με ραδιενεργεια και να σε ταιζουν δηλητηρια ειναι πιο “θεραπευτικο” και προσοδοφορο,εχουνε γινει ολοι παμπλουτοι……

    • Μπραβο φίλε μου Μανομερο!!! Τα είπες όλα δεν χρειάζεται να πω πολλά…η απαξίωση πληροφορίων χιλιάδων ετών είναι το χειρότερο που μπορεί να κανει ενας ερευνητής…
      Ακόμα και το χασίσι και το έλαιον του θεραπεύει όλες τις αρρώστιες που κάποιοι μας γεμίζουν…γεμίζοντας τις τσεπες τους…είναι το μεγαλύτερο φαρμακο ποτέ!!!
      Τωρα αν κλεισουμε τα ματια μας και τα αφτια μας για ολες τις πληροφορίες…τοτε δεν ειμαστε ερευνητές αλλά γνώστες του απόλυτου!!!

    • Σιμωνίδης 11/01/2015 @ 2:14 ΜΜ

      Συγνώμη Σηματορέ …αλλά δεν είπες τίποτα περί της ψυχής όπως ο Πάνδαρος…αλλα μόνο για ναρκωτικά…..και Ινδίες!!!

    • Σιμωνίδης 11/01/2015 @ 2:44 ΜΜ

      manonero υπάρχουν πολλών ειδών συκοφαντίας..υπάρχουν αυτοί που στα λενε στα μούτρα ΑΝΤΡΙΚΙΑ…και υπάρχουν αυτοί που προσποιούνται κάτι το οποίο δεν είναι..και συκοφαντούν με πλάγιο τρόπο…βελούδινα και χωρίς να φαίνεται ότι συκοφαντούν!

    • ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ 11/02/2015 @ 2:09 ΠΜ

      Ηλια ισως να ηταν χρησιμο να μας γραψεις δυο παραγραφους για τα «περι ψυχης» του Αριστοτελη…
      ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΑΝΟΝΕΡΟ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΔΙΑΒΙΒΑΣΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ, ΑΠ ΟΣΑ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑ Η ΨΥΧΗ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΕΡΗ, ΚΑΙ ΨΥΧΗ ΕΧΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ. Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, Η ΨΥΧΗ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΗΣ , Η ΨΥΧΗ ΕΧΕΙ ΠΑΘΗ, Η ΨΥΧΗ ΕΧΕΙ ΗΛΙΚΙΑ , Η ΨΥΧΗ ΕΧΕΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΛΛΟΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΟΤΕ ΛΙΓΕΣ , Η ΨΥΧΗ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ . Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ 4 ΕΙΔΗ ΨΥΧΩΝ, ΤΗΝ ΘΡΕΠΤΙΚΗΝ Η ΦΥΤΙΚΗΝ, ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΝ (ΖΩΙΚΗΝ) ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΗΤΙΚΗΝ (ΛΟΓΙΚΗΝ) ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΨΥΧΩΝ. ΑΛΛΗ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΦΥΤΟΥ ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΕΣ ΟΙ ΨΥΧΕΣ. ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΑΝΕΥ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΣΕΩΣ , ΑΥΤΗ ΔΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΕΥ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ , ΑΡΑ ΚΑΙ Η ΝΟΗΣΙΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΕΥ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ . ΕΤΣΙ Η ΨΥΧΗ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
      Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΩΣ ΚΙΝΟΥΝ ΑΚΙΝΗΤΟΝ , ΩΣ ΔΙΔΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΙΝ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ,
      Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΤΑ ΕΧΟΥΣΙΝ ΨΥΧΗΝ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΘΡΕΠΤΙΚΗΝ ΜΟΝΗΝ.
      ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΝ Η ΖΩΗ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΥΤΑ , ΔΙΑ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΨΥΧΗΝ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΑ ΦΥΤΑ.
      Ο ΑΝΑΞΑΓΟΡΑΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ.
      Ο ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΝ. ΕΙΠΕ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ.
      Ο ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΕΚ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΚΑΣΤΟΝ ΤΟΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΛΕΓΕΙ.
      Ο ΠΛΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΤΙΜΑΙΟ ΣΥΝΙΣΤΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΕΚ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ.
      Ο ΘΑΛΗΣ ΕΞ ΟΣΩΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΟΝ , ΕΛΕΓΕ Ο ΘΑΛΗΣ ΟΤΙ Η ΜΑΓΝΗΤΙΣ ΛΙΘΟΣ ΕΧΕΙ ΨΥΧΗΝ ΔΙΟΤΙ ΚΙΝΕΙ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΝ .
      Ο ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΔΕ Ο ΑΠΟΛΛΩΝΙΑΤΗΣ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΗΡ ΔΙΟΤΙ ΕΠΙΣΤΕΥΣΕΝ ΟΤΙ ΕΚ ΠΑΝΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ο ΑΗΡ ΕΧΕΙ ΤΑ ΣΜΙΚΡΟΤΑΤΑ ΜΕΡΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ .
      Ο ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΔΕ ΕΛΕΓΕΝ ΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΑΡΧΗ , ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΟ ΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΙΣ , ΕΚ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΟΥΤΟΣ ΣΥΝΙΣΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΤΙ ΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΑΣΩΜΑΤΟ ΟΝ ΚΑΙ ΕΝ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΩ ΡΟΗ , ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΝ ΓΙΝΩΣΚΕΤΑΙ ΥΠΟ ΤΟΥ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥ. ΕΦΡΟΝΕΙ ΔΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΛΟΙ , ΟΤΙ ΤΑ ΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ.
      Ο ΑΛΚΜΑΙΩΝ ΔΕ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΤΟΣ , ΔΙΟΤΙ ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ , ΕΧΕΙ ΔΕ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟΝ ΤΟΥΤΟ, ΔΙΟΤΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΙΝΕΙΤΑΙ , ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΔΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΙΑ ΑΙΩΝΙΩΣ , Η ΣΕΛΗΝΗ , Ο ΗΛΙΟΣ ΟΙ ΑΣΤΕΡΕΣ ΚΑΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΟΛΟΣ.
      ΑΛΛΟΙ ΔΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΙΠΠΩΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΥΔΩΡ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ . ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΠΕΙΣΘΗΣΑΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥΤΟΥ ΕΚ ΤΟΥ ΖΩΙΚΟΥ ΣΠΕΡΜΑΤΟΣ , ΔΙΟΤΙ ΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΟΝΤΑ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΕΙΝΑΙ ΥΓΡΟΝ , ΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕΜΦΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΑΙΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ , ΔΙΟΤΙ ΓΟΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΜΑ , ΑΥΤΗ ΔΕ (ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ) ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ( Η ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ ΨΥΧΗ) . ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ΔΙAΤΙ ΤΟ ΣΠΕΡΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΨΥΧΗ; ΔΕΝ ΕΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΨΥΧΗ;
      ΑΛΛΟΙ ΟΜΩΣ , ΚΑΘΩΣ Ο ΚΡΙΤΙΑΣ , ΛΕΓΟΥΣΙΝ ΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ,
      ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΟΙΚΕΙΟΤΑΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟΝ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΣΘΗΣΙΣ, ΗΤΙΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ . ΟΥΤΩ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΛΑΒΩΝ ΚΡΙΤΑΣ (ΨΗΦΟΥΣ) ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΟΥΔΕΙΣ ΑΝΕΚΗΡΗΞΕΝ
      ΩΣ ΑΡΧΗΝ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ , ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΤΙΣ ΕΙΠΕΝ ΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΕΚ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ Η ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
      ΟΙ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΙ ΕΛΕΓΟΝ ΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΝ ΤΩ ΑΕΡΙ ΣΜΙΚΡΑ ΣΩΜΑΤΑ , ΑΛΛΟΙ ΔΕ ΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ Η ΚΙΝΟΥΣΑ ΑΥΤΑ, ΑΛΛΟΙ ΔΕ ΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΜΟΝΙΑ ΕΝΑΝΤΙΩΝ.
      ΟΡΙΖΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΝΤΕΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΔΙΑ ΤΡΙΩΝ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΩΝ , ΗΤΟΙ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΛΟΤΗΤΟΣ
      ΟΣΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΜΙΑ ΜΟΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΥΤΟΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΛΟΓΟΥ ΧΑΡΙΝ, ΠΥΡ Η ΑΗΡ . ΟΙ ΔΕ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΕΝΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣ ΑΡΧΑΣ ΟΥΤΟΙ ΛΕΓΟΥΣΙΝ ΟΤΙ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΗ .
      ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΟΣΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ.
      ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΑΝΟΝΕΡΟ ΑΝ ΣΕ ΚΑΛΥΨΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ. ΔΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ ΘΑ ΤΟ ΨΑΧΝΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΜΟΥ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΕΚΑ ΖΩΕΣ ΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΩΘΗΚΑΝ .
      ΦΙΛΕ ΜΑΝΟΝΕΡΟ ΔΕΝ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΕΚΑ ΓΡΑΜΜΕΣ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΚΑ ΒΙΒΛΙΑ . ΕΧΩ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΜΕΛΕΤΑΕΙ 23 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΜΕΛΕΤΑΕΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΜΕΛΕΤΟΥΣΕ ΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΑ ΦΙΛΙΣΟΦΟ ΕΝΑΝ ΜΟΝΟ ΦΙΛΕ, ΟΥΤΕ ΔΥΟ ΟΥΤΕ ΤΡΕΙΣ ,ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΛΛΗΝΕΣ .
      ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΗΛΙΑΣ .

      ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΟΡΕΥΤΗ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΠΕΡΙ ΔΙΑΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΦΙΚΤΟ, ΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΝΑΝ ΧΩΡΟ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΔΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΟΨΕΩΝ .

  10. φανταρε

    το συστημα του Σωκρατη ειναι ανωτερο ολων ….γιατι περιεχει και τα τρια μερη της ψυχης που πρεπει με αρμονια να πορευτουν. για να γινει η δουλεια δηλαδη ο απεγκλωβισμος της ψυχης και το σπασιμο των συνεχων ενσαρκωσεων απο αυτο το μπουρδελο που λεγεται γη

    το κακο με αυτο ειναι, οπως το εχει στησει ο πλατωνας στην πολιτεια του ειναι πως την τριμερη αναπτυξη την μεταφερει στην πολιτεια του δηλαδη το κατωτερο τμημα της ψυχης το εχει μεταφερει εσκεμενα στους αγροτες,και ροτς λοιπους φτωχομπινεδες

    το επιθυμητικο τμημα της ψυχης το εχει μεταφερει στους μπατσους και τα ΜΑΤ της εποχης εκεινης στους φυλακες

    ενω το λογιστικο μερος της ψυχης η λογικη δηλαδη την εχει μεταφερει στους φιλοσοφους ,δηλαδη στην παρτυ του, και στους ομοιους του

    και εδω μπαινει η Ταξικοτητα…ποιος σου ειπε ρε καραγκιοζη Πλατωνα πως οι αγροτες και οι φυλακες πρεπει να δουλευουν για παρτυ σου για να σπασεις τον κυκλο των μετενσαρκωσεων?

    υπαρχει περιπτωση φτωχομπινες αγροτης η εργατης η εστω και αυτα τα καθικια οι μπατσοι να θεοποιηθουν οπως εσυ?
    Αφου ειναι λιγουρια ρε ,ποιος θα τους μαθει ρε ?εσυ? αφου κρατας την γνωση για παρτυ σου και τους ομοιους σου…
    αφου ρε δουλευουν απο το πρωι ως το βραδυ για να τρως το παντεσπανι σου

    και εδω ερχονται [ΕΥΤΥΧΩΣ ]ο Επικουρος και οι ΚΥΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΩΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟ ΣΚΑΛΠ ,ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΓΝΩΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ

    εγω με ποιον θα παω ?με αυτον τον καραγκιοζη τον πλατωνα που εχει ολη την γνωση για παρτυ τους η με τον λαο,,,,,,
    θες μικροτερης εμβελειας γνωση? θα σου πω ναι ,ειναι,,,
    αλλα δεν παυει να σου βγαζει την τσιμπλα…

    να λοιπον η ταξικοτητα,,,,Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑΞΙΚΗ .οποιος δεν το βλεπει δεν ειναι πουθενα…Οι χαρτουρες θα πανε τα παιδια τους στα καλυτερα σχολεια και οι φτωχοι μεχρι το λυκειο ….

    ξαναγυρναω στο θεμα,,με τον καιρο η γνωση των επικουριων και στωικων εγινε γαματη,,,,και φτασαμε στην τελειοτητα της σκεψης του Σαρτρ ….ο οποιος κατα παγια αντιληψη των στωικων δεν τον αποριπτει τον Θεο αλλα αποδεχεται οτι δεν μπορει να κανει τιποτα για εμας…
    [γιατι ο Σωκρατης λεει αλλα?]

    ετσι ο ανθρωπος αποδεσμευμενοςς απο τα ”’κυριε ελεησον”’ γινεται ανθρωπιστης και υπευθυνος,,,οποτε γινεται καλυτερος ανθρωπος ….γιατι ολες οι αποφασεις του και οι συνεπειες τους βαρυνουν αυτον και μονο αυτον.. να το λογιστικο και το επιθυμιτικο αλλα και το θυμοειδες γιατι δεν σου λεει τι αποφαση να παρεις αφου εισαι ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΛΥΘΕΡΟΣ……..

    τα τρια μερη της ψυχης πανε μαζι αρμονικα,,,,,ΝΑΙ Η ΟΧΙ?

    ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΗΣ .ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΨΥΧΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΡΤΡ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΣΤΩΙΚΩΝ ΘΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΓΙΓΑΝΤΑ ΣΩΚΡΑΤΗ

    ΑΡΓΗΣΑΜΕ ΒΕΒΑΙΑ 2500 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΑΤΗΡΙΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ..

    χαχαχχαχαχ ετσι το βλεπω εγω αδελφε

    • Πανδαρε διαβασε το σχολιο μου…μου αρεσει πως τα γραφεις αλλά προσεχε την παγιδα του τα ξέρω όλα….κανεις φιλε μου δεν τα ξερει όλα…σιγουρα ενας ερευνητης και εραστης της αληθειας σαν και εμενα..
      Γραφε όμως γιατι μου αρεσει ο διαλογς και διαβασε και τα αλλα σχολια ΟΠΩΣ του ΜΑΝΟΝΕΡΟ

  11. Eleni Kava-Kavgakou 11/01/2015 @ 2:38 ΜΜ

    ´Οποιος έχει απελευθερωθεί απο αυτόν τον κόσμο πριν τον θάνατο, αυτός και θα γλυτώσει απο καθε παγίδα μετενσάρκωσης μετα θάνατον….

  12. Δίας Βήλος 11/01/2015 @ 4:19 ΜΜ

    Ρε γελοίοι οι αρχαίοι Έλληνες μύστες όχι μια αλλά χιλιάδες φορές είχαν ταυτίσει τους θεούς τους με τους Θεούς-El των Φοινίκων που είναι οι Ανουννάκι και είναι γνωστό από που προέρχεται η Ελληνική αστρολογία και άρα και η θεολογία καθώς επί της ουσίας μιλάμε για αστροθεολογία. Ο απατεώνας Βαβυλώνιος Όμηρος ήρθε μερικές χιλιάδες χρονιά μετά από τον Αβραάμ που ήρθε από την Σουμεριακή πόλη Ούρ για αυτό και κανένας από τους Έλληνες μύστες και φιλοσόφους δεν τον έπερνε στα σοβαρά και ολοι έψαχναν στα Χαλδαικά και τα Αιγυπτιακά μυστήρια για να βρούν τους θεούς. Σε σχέση με τον Βούδα απλά να θυμίσω ότι ο Μέγας Αλέξανδρος που είχε κάνει ξεκάθαρη την σχέση του με τους Ανουνννάκι είχε επίσης ένα προσωπικό Βουδιστή γκουρού τον Καλάνο.

  13. Ανώνυμος 11/01/2015 @ 4:26 ΜΜ

    ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΚΡΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΑΤΛΑΝΤΩΝ ΓΙΑ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ…
    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ? Ο ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ.
    ΣΕ ΠΟΙΑΝΟΥΝ ΟΝΟΜΑ ΣΕ ΒΑΠΤΙΖΟΥΝ ΩΣ “ΔΟΥΛΟ-ΣΚΛΑΒΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ”? ΣΤΟΥ ΣΑΒΑΩΘ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ…

  14. Δίας Βήλος 11/01/2015 @ 4:44 ΜΜ

    Αδωναι Σαβαωθ σημαινει Κυριος των δυναμεων και προφανως προκειται για την Εβραικη εκδοση του Δια.

    Αδωναι ειναι η αντιστοιχη Εβραικη λεξη που σημαινει Κυριος οπως η Φοινικη λεξη Βααλ η οποια προερχεται απο την Βαβυλωνιακη λεξη Βαλ-Βηλ-Βηλος.

    Ο Χριστος επι της ουσιας δηλωσε αρχιερεας του Δια καθως Μελχισεδεκ σημαινει “o Διας ειναι ο βασιλεας μου”.

    varchive.org/itb/zedek.htm

  15. ανωνυμος 11/01/2015 @ 5:20 ΜΜ

    ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ….ΦΛΕ ΣΙΜΩΝΙΔΗ….

    ΝΑΙ…ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΨΑΧΝΟΜΑΙ….ΟΜΩΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ….ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΩΝ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΩΝ…ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ..

    ΜΑΡΙΛΕΝΑ

    • Μαριλένα, αν χρησιμοποιούσες τη λέξη θεολογία θα συμφωνούσα απόλυτα μαζί σου! Η λέξη ΘΡΗΣΚΕΙΑ όμως με προκαλεί ώστε να προσθέσω δύο τρία πραγματάκια που προστέθηκαν στη… ΦΥΣΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ως ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ και κατέστησαν το όλον της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ως ΞΕΝΙΣΤΗ σε πνευματική λοίμωξη! Θέματα που στο πέρασμα των χρόνων ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ τη φυσική συνέχεια και αλλάζουν προσανατολισμό στην συνέχεια της θρησκείας μας!
      Η προσθήκη των ΙΟΥΔΑΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ελέω ΓΟΝΙΔΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ του Χριστού, διακόπτει την φυσική πνευματική συνέχεια!
      ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ ΟΙ ΑΒΡΑΑΜ – ΙΣΑΑΚ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΙ ΗΡΩΕΣ!
      ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ (1η Αυγούστου) ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΜΑΚΚΑΒΑΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ “ΛΥΤΡΩΣΑΝ” ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ!
      ΕΥΧΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΟΝΙΜΗ ΣΑΝ ΤΗΝ… “ΘΑΜΑΡ”!
      ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ – ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ!
      ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΚΟΥ ΕΘΙΜΟΥ ΤΗΣ… ΠΕΡΙΤΟΜΗΣ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΟΥ… ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ (;;;;;).
      ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟΥ, ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΩΣ προΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ!
      ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΑΘΗ, ΤΗ ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΜΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ (Πεσάχ – Πάσχα), ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΟΤΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ (;;;;)
      ΑΝΑΓΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ (;;;;) ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗΣ ΟΤΙ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΕΚ ΣΠΕΡΜΑΤΟΣ ΔΑΥΙΔ(;;;;)
      ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΑΙΝΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ, ΜΕ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΙΣ ΙΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΟΥΣ (ΕΞΟΔΟΣ) ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΡΩΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΣ (Μπεν Χουρ, Αβραάμ, Μωυσής κτλ).
      ΥΜΝΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ… ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΤΑ ΤΟ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ(;;;;;)
      ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΟΝΟΜΑΤΟΔΟΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΑΙΔΩΝ ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ, ΑΠΟ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕ ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ, ΣΕ ΙΟΥΔΑΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ, ΛΟΓΩ ΦΥΛΕΤΙΚΗΣ(;;;;;) ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ!!!!
      και πολλά πολλά άλλα στοιχεία που υποδηλώνουν μια προσπάθεια ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΛΕΤΟΥΡΙΚΩΝ ΤΗΣ, ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΤΗΣ, αλλά συντριβής οτιδήποτε ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ από προσώπου γης!
      ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΚΑΝ ΣΧΟΛΕΣ, ΞΕΣΚΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΤΟ 75% ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ, ΞΕΘΕΜΕΛΙΩΘΗΚΑΝ ΠΟΛΕΙΣ ΑΠΟ ΠΑΡΑΒΟΛΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!
      Όλα αυτά όχι μόνο με τις ευλογίες αλλά με την παρακίνηση του ιερατείου, το οποίο είναι ο ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ και οριζει τα πλαίσια της εκάστοτε κατεστημένης θρησκείας!
      Μαριλένα, ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ σαν ΘΕΟΛΟΓΙΑ και ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ πράγματι για εμένα μπορεί να χαρακτηριστεί ως η θεολογική κορωνίδα για την εποχή που ζούμε, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΥ “ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ” ΜΕ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΉΣΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΕΛΙΤ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ!
      Αν αποδεχθούμε την ΑΦΑΙΡΕΣΗ των εντονων ΙΟΥΔΑΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, τα οποια ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΨΥΧΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΑΣ, και κρατησουμε τη ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ του και το ΘΕΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ που απορρέει από αυτή, ΤΟΤΕ ΚΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΦΥΣΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ, ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ, ΤΩΝ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΜΑΣ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΔΩΣΑΝΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ!
      Το μόνο που χρειάζεται είναι ΑΠΟΙΟΥΔΑΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και ΕΠΑΝΑΛΛΗΝΙΣΗ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ και του ΨΥΧΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!
      ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΟΛΥΝΣΗ!!!
      Υπάρχουν πολλά ακόμη ΕΒΡΑΙΚΑ στοιχε

  16. Δίας Βήλος 11/01/2015 @ 6:18 ΜΜ

    Ο Ηρακλειτος ελεγε οτι ο Ομηρος πρεπει να ραπιζεται για τα ψευδη που ειπε για τους θεους και ο Πλατωνας προσπαθουσε να καταργησε την Ομηρικη παραδοση την οποια θεωρησε επικινδυνη.

    Οπως ειπε και Πληθων ο Γεμιστος ο Πλατωνας ηταν επιρρεασμενος απο την Ζωροαστρικη παραδοση που τον καιρο το Ιησου ηταν η κυριαρχη μυστηριακη παραδοση, καθως μεσα απο την εσωτερικη γνωση των ανατολιτων μαγων βρηκαν νοημα οι εξωτεριστικες προβολες της Ομηρικης παραδοσης που μοιαζει περισσοτερο με προνηπιο για τα εσωτερικα μυστηρια της ανατολης.

    Τοτε οι Ελληνες μυστες ειχαν ταυτισει τον Ωρομασδη με τον Δια και τον Μιθρα με τον Απολλωνα αλλα αυτη η ιστορια παει ακομα πιο βαθια μεσα στον χρονο καθως ο φτερωτος ηλιος του Ωρομασδη ηταν αρχικα συμβολο του Μαρντουκ που ηταν γνωστος στους Ελληνες μυστες ως Διας Βηλος.

    Σημειωση: Λεγεται οτι ο Φτερωτος Ηλιος αλλα και ο ΣΤΑΥΡΟΣ ειναι συμβολα τα Nibiru-Μαρντουκ που ηταν και το Βαβυλωνιακο ονομα του πλανητη Δια.

    Η σχεση του θεου των Εβραιων με τον Βααλ-Μαρντουκ-Δια ειναι εμφανης σε ολους τους ειλικρινεις ερευνητες δηλαδη οχι τους ασχετους με τα αρχαια μυστηρια Χριστιανους που προσπαθουν να αποκοψουν την νεα θρησκεια απο τις ριζες της. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι ο αρχιερεας του Διος ειναι ο ομοιος τους.

    Εδω ειναι ενα απλο παραδειγμα του πως παρουσιαζουν τον Μαρντουκ ως τον εθνικο τους θεο.

    Οι εθνικοι θεοι ειναι εκφραζουν την σχεση του εθνους με τους θεους και οχι την επι της ουσιας πραγματικοτητα των θεων που ειναι απλο για καποιον να υποθεσει οτι εχουν το δικο τους εθνος καθως μοιραζονται μια κοινη συνειδητοτητα που ειναι περα απο την πλανη του καρμικου κοσμου.

    Οι Εβραιοι λοιπον γραφουν στην Π.Δ οτι ο Θεος πηρε απο το χερι τον Cyrus και τον οδηγησε στο να ελευθερωσει τους Εβραιους απο την Βαβυλωνιακη σκλαβια αλλα οι Βαβυλωνιοι και η ιστορια εχουν διαφορετικη γνωμη καθως συμφωνα με την δικη τους παραδοση ο Βαβυλωνιακος θεος Μαρντουκ (Διας Βηλος) πηρε τον Cyrus απο το χερι και τον οδηγησε να ελευθερωσει ολες τις φυλες απο την Βαβυλωνιακη σκλαβια και οχι μονο τους Εβραιους.

    Αυτο το γεγονος εχει καταγραφει στην ιστορια ως και η πρωτη ανακυρηξη των ανθρωπινων δικαιωματων.

  17. Δίας Βήλος 11/01/2015 @ 7:07 ΜΜ

    Οσοι επι της ουσιας μπορουν να συντονιστουν με την τοτε πραγματικοτητα μπορουν να καταλαβουν οτι ο Χριστος τους εκανε ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΛΑΚΑ καθως εμφανιστηκε σαν κλεφτης μεσα στην νυχτα απο εκει που δεν τον περιμεναν τα διευθερμενα ιερατεια πασης της γης και αυτο το γεγονος τοτε προκαλεσε πανικο, καθως η υπαρξη και μονο του Χρισμενου αρχιερεα του Διος της ταξης του Μελχισεδεκ καταργουσε επι της ουσιας τα ψευδη και τις φιλοδοξιες της τοτε ελιτ που επαθε ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο που επαθε και η σημερινη ελιτ, καθως το σημειο κλειδι σε αυτη την ιστορια ειναι οτι ο Θεος εχει το δικο του θελημα και κανενας θνητος δεν μπορει να προβλεψει απο που θα εμφανιστει σαν κλεφτης μεσα στην νυχτα, καθως δεν ακολουθει καποια patterns που υπαγονται στην λογικη της επιφανειας και εκφραζονται συμφωνα με εξωτερικα κριτηρια.

    Οι καταραμενοι φτιαχνουν τους δικους τους θεους της επιφανειας που ειναι απλα η αντανακλαση της εσωτερικης πραγματικοτητας των εσωδιαστασεων και για αυτο αλλωστε μιλαμε για τον κοσμο της παραισθησης-Maya και για το σπηλαιο του Πλατωνα κλπ.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Maya_(illusion)

    Για αυτο εχει δικαιο και ο παντελως ασχετος με τα αρχαια μυστηρια του ΟΕΑ που βλεπει με το ΛΟΓΙΚΟ εναν αντιστροφο Δια. Αν αντι για Ελληνοκεντρικος ειχε την τυχη να ειναι Χριστοκεντρικος αυτο θα του επετρεπε να κατανοησει οτι το πνευμα του Αντιχριστου ειναι μια πραγματικοτητα που σχετιζεται και με τον αντιστροφο Δια και με ολες τις αντιστροφες προβολες των θειων εκπορευσεων. Αυτα ομως τα θεματα απαιτουν εξιδικευμενη γνωση και ανεπτυγμενη πνευματικη αντιληψη για αυτο και η αντιθεση του Χριστιανισμου προς στον αποκρυφισμο εσωσε πολλες ψυχες.

    Τωρα που ανοιξε το κουτι της Πανδωρας καλυτερα θα ηταν για ολους να χαμηλωσουν τις προσδοκιες τους σε σχεση με το ποσο “πραγματικα” ειναι αυτα που σκεφτονται και σε σχεση με το ποια χρησιμοτητα θα μπορουσε να ειχε η αποκρυφιστικη γνωση στην επιφανεια για τους ασχετους επι της ουσιας, εναντι της πιστης σε μια ανωτερη δυναμη που ρυθμιζει αυτα τα θεματα και προστατευει τους αθωους απο τους “εξυπνακιδες”.

  18. Αγαπητοι φιλοι,,,,,

    Διαβασα τα σχολια του manonero του κορακα του Σιμωνιδη και ολων των αλλων φιλων…

    εχω να απαντησω

    δεν ειμαι ξερολας κορακα,,,ειλικρινα αυτα που γραφω ,οπωςσας εχω πει μου ερχονται τωρα και σας τα ριχνω χυμα,,ουτε ορθογραφικα δεν κοιταω,,, και αυτο το οφειλω στα κατοχικα γιατι μου ανοιξαν οριζοντες με την συζητηση που κανουμε,,,,

    επισης manonero δεν ειμαι χασικλης οπως οι βουδιστες οι ινδουιστες και οι σαμανοι χαχχαχχαχ απεχθανομαι τα ναρκωτικα,,, ομως επειδη ειμαι φαν τους μεγαλου οσκαρ ουαιλντ και επειδη σας εκανα κοπια να δειτε πως ειναι αυτα τα πρεζονια που θαυμαζουν πολλοι απο σας
    κοπιαρω τι ειπε ο μεγαλος Οσκαρ..

    ”Μόνο οι ρηχοί άνθρωποι δεν κρίνουν από την εξωτερική εμφάνιση. Το πραγματικό μυστήριο του κόσμου είναι το ορατό, όχι το μη ορατό.”’

    βλεποντας λοιπον αυτους τους τυπους δεν εχω να περιμενω τιποτα απ αυτους.. αυτοι ειναι ρεταλια τελειωμενα πρεζονια….τους εχει καει ο εγκεφαλος δεν μπορυν να δουλεψουν δεν μπορουν να ερθουν σε επαφη με αλλους ανθρωπους τους εχει κυριεσει το θυμοειδες πανε φουλ για για μια ακομα μετενσαρκωση…
    ΑΝ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΦΑΙ ΘΑ ΨΟΦΗΣΟΥΝ ΤΗΣ ΠΕΙΝΑΣ,
    ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ.ΟΙ ΓΚΟΥΡΟΥ ΤΗς ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ

    και παμε τωρα στο θεμα μας ,,,

    ερωτηση υπαρχει υπεροχη της Σωκρατικης σκεψης εναντι αυτων των τυπων?

    Σιγουρα ναι ,αδελφια….

    ο Σωκρατης ειναι υπερανω καθε θρησκειας δεν σου μιλαγε για λειτανιες και εναγισμους, σου εδωσε τα οπλα να γινεις θεος,,,,,[ειπαμε πως ]
    Δεν ζουσε σε μοναστηρια ,δεν ηταν ελιτιστης δεν κρατησε την γνωση για παρτυ του,
    την εδωσε στον ΑΝΤΙΣΘΕΝΗ τον πατριαρχη των κυνικων και ολη η Ελλαδα ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΥΛΟΙ ΕΜΑΘΑΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ….ΟΙ ΚΥΝΙΚΟΙ ΗΤΑΝ ΓΝΗΣΙΑ ΣΩΚΡΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ….

    ΟΙ ΟΙ ΒΟΥΔΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ?

    μονο στα μοναστηρια αδελφια πουθενα αλλου,,,φοβοντουσαν τους βεβηλους!!!χαχχαχαχ τα μπατηρια τους φτωχους τους αγροτες κλπ
    τα ιδια εκανε ο πλατωνας και ο πυθαγορας,,,,ειχαν φτιαξει μια μασονια μεταξυ τους ολα και οι αλλοι να πανε να ,,,,ξερετε τι να κανουν,,,,χαχχαχχαχ

    οι βουδιστες δεν ειχαν ναους οι ινδουιστες δεν ειχαν και αυτοι? αρα αυτοματα ειναι ελιτιστες και ο κοσμακης στην απεξω,,,αυτοι ειναι οι μεσολαβητες μεταξυ θεου και ανθρωπου,,,,,

    η βιβλος των νεκρων δεν με ενδιαφερει ..ουτε θελω να την διαβασω..δεν την χρειαζομαι γιατι δεν εμπιστευομαι αυτους τους τυπους, τους αιγυπτιους ιερεις
    εχω ακουσει ομως οτι την εχουν ξεκοκαλισει οι μασονοι και οι σατανιστες,, χωρις να βαζω το χερι μου στην φωτια…κατι θα ξερουν παραπανω απο μενα….

    Αν ζουσε ο Σωκρατης και εβλεπε εναν βουδιστη τον πιο γαματο απο ολους,,,αυτους που δεν σκοτωνουν ενα κουνουπι και ας τους ρουφουσε το αιμα,,,[Ο Σωκρατες θα το ειχε καπακωσει στο φτερο,,χαχχαχχα ειμαι βεβαιος γιαυτο ]
    θα ελεγε οτι ειναι κυριευμενος απο το επιθυμητικο …αρα θα τον ελεγε κουτσο οση γνωση και αν κουβαλουσε..

    αν εβλεπε εναν μαστουρη σαμανο,,,θα ελεγε με την μια θα τον λεγε κουλο….γιατι τον κυριευσε το θυμοειδες κομματι της ψυχης,,

    οποτε αγαπητε κορακα και μανομερο με ΚΟΥΤΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΥΦΛΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ,,,,χαχχαχχαχ

    περιμενω με χαρα να μας πειτε σε εμας τους βεβηλους που υπερεχουν αυτοι οι τυποι του μεγαλυτερου φιλοσοφου που πατησε σε αυτο το μπουρδελο που λεγεται γη,..

    περιμενω να μου πειτε εδω φιλε μου ο Σωκρατης λεει παπαριες και οι γκουρου ΙΕΡΕΙΣ της ανατολης και της δυσης λενε τα σωστα..

    περιμενω αγαπητοι μου…

    • “περιμενω να μου πειτε εδω φιλε μου ο Σωκρατης λεει παπαριες και οι γκουρου ΙΕΡΕΙΣ της ανατολης και της δυσης λενε τα σωστα..”

      φιλε πανδαρε,μην κρινεις εξ ιδιων τα αλλοτρια….κανεις δεν σου ειπε οτι ο Σωκρατης λεει παπαριες….εσυ λες οτι να’ναι για πραγματα που δε κατεχεις μαλλον,οπως ο βουδισμος….η βασικη φιλοσοφια του Βουδα,που ο ιδιος ορισε σαν προαπαιτουμενο της προετοιμασιας του ανθρωπου για ανωτερα μαθηματα,ειναι η μεση οδος,η οχταπλο μονοπατι που εχει να κανει ακριβως με την ισορροπια του επιθυμητικου και του θυμοειδους(ορος ενδοκρινολογιας ειναι αυτο οχι φιλοσοφιας,αμφιβαλλω αν ειναι του Πλατωνα,,,,εστω)με την χαλιναγωγηση της λογικης και την αρμονια του νου και της ψυχης,την πειθαρχεια και τον κατευνασμο της επιθυμιας συναισθηματικης η σωματικης,,,,ποσο διαφερει αυτο απο τη φιλοσοφια του Σωκρατη που αναφερεις?
      σου κοπιαρω μονο επικεφαλιδες,γιατι δεν εχουμε χωρο για αναλυση,ουτε εχω τετοια προθεση…..

      Το Οκταπλό Μονοπάτι

      1. Τέλεια Θέαση
      2. Τέλειο Συναίσθημα
      3. Τέλειος Λόγος
      4. Τέλεια Συμπεριφορά
      5. Τέλεια Εργασία
      6. Τέλεια Προσπάθεια
      7. Τέλεια Επίγνωση
      8. Τέλειος Διαλογισμός

      μιλας για ταξικη φιλοσοφια-θρησκεια και ιερατικες καστες,συμφωνω, αλλα ξεχνας να αναφερεις οτι ο Σωκρατης ηταν συνειδητα αεργος και τεμπελης,εκμεταλλευομενος τα δικαιωματα της αθηναικης καταγωγης του,με πολλες αδυναμιες και ελατωματα κατα τα λεγομενα του……με σημερινους ορους θα τον ελεγες αλητη,ρεμπετη,λουμπεν και ρεμπελο,,,,πατερας των κυνικων ητανε συμφωνω,τεραστιος φιλοσοφος αξεπεραστος,τον γουσταρω και εγω καργα,, αλλα να τα βαζουμε τα πραγματα στη θεση τους….σου εγραψα μια νυξη για το κωνειο,αλλα δεν θα κανω το λαθος να αναφερω περισσοτερα εδω μεσα,οποιος ενδιαφερεται ψαχνει……εξαλλου δεν απαντησες τιποτα σ’αυτο το μερος του σχολιου περι ουσιων,οποτε περιττευει…..
      ο ΒΟΥΔΑΣ απο την αλλη μερια απαρνηθηκε πριγκιπικα-βασιλικα δικαιωματα και τεραστια περιουσια και ΕΠΕΛΕΞΕ να ζει ζητιανευοντας,οπως εζησε και ο Χριστος,αλλα και ο Σωκρατης δεχοταν βοηθεια απο τους μαθητες του……καταλαβαινεις ποσο ατυχες ειναι το σχολιο σου περι ταξικης φιλοσοφιας?η πρεπει να το αναλυσουμε κι αλλο?
      απο που κι ως που συγκρινεις τον καθε μαστουρωμενο ινδο αστεγο με τον Βουδα???
      μηπως πρεπει να συγκρινουμε και τον καθε ανωμαλο παιδεραστη βρωμοπαπα με τον Χριστο???η να συγκρινουμε τον καθε σουρωμενο εκτελωνιστη η πωλητη με τον Σωκρατη???τετοιου ειδους ισοπεδωση δεν χωραει καμια κριτικη και δεν ευνοει καμια συζητηση,συγνωμη……βουδιστες καλογεροι ειναι και οι σαολιν-μοναχοι που εφευραν το κουνγκ-φου σαν ασκηση αυτοσυγκεντρωσης και πειθαρχειας(βλεπε ζεν και μποντινταρμα),,,,,και καποιοι ακομα κανουν πραγματικα ανθρωπινα “θαυματα” και μπορουν να σε διαλυσουν με το ενα δαχτυλο,η να ανεβαινουν σε βουνοκορφες νυχτα χωρις εξοπλισμο η οι γιογκι που ελεγχουν απολυτα ολες τις λειτουργειες του σωματος…..στα ανωτερα επιπεδα του θιβετανικου βουδισμου μια δοκιμασια ειναι η τριημερη ταφη σε φερετρο οπου νεκρωνουν ολες τις λειτουργειες του σωματος αλλιως θα πεθαιναν και μετα το επαναφερουν….σας θυμιζει τιποτα αυτο?….μηπως θες να συγκριθεις με αυτους τους τυπους καλυτερα?η προτιμας ρεμαλια ζητιανους σε παζαρια της ινδιας……?

      παμε και στα βαθια,,,,η βιβλος των νεκρων,εχει να κανει με τις 40 μερες του μπαρντο,μιλαει για τις μετα θανατω “βοηθειες”των ζωντανων στον νεκρο,εχει να κανει με ταριχευση του σωματος αλλα και λιτανειες και μαγικες τελετουργιες μετα θανατω….στην ουσια εχει να κανει με την σταδιακη μεταβαση της ψυχης σε διαφορα επιπεδα συνειδητοτητας για να κανει ασφαλες το ταξιδι του θανατου,,,,,μιλαει για τα εφτα σωματα και τα αντιστοιχα επιπεδα των παραλληλων κοσμων που ζουμε…..εκτος απο τον ινδουισμο(γιατι ο βουδισμος προεκυψε την εποχη του σωκρατη!) εχει αντιστοιχο βιβλιο και η αιγυπτιακη παραδοση και μηπως οι 40μερες του μνημοσυνου σας θυμιζουν τιποτα??ισως δεν σε ενδιαφερει να διαβασεις τι λεγανε οι αιγυπτιοι η οι ινδοι ιερεις για αυτα τα θεματα(βεβαια σχολιαζεις απαξιωτικα στο αρθρο που αυτα αναφερονται)….ισως αν το ψαξεις πιο βαθια,να δεις οτι ο Πλατωνας που θαυμαζεις(ο Σωκρατης ξερεις,δεν εγραψε ουτε λεξη) η ο Πυθαγορας τους αναφερανε συχνα και τους ειχανε σε μεγαλη εκτιμηση……επισης θα δεις οτι οι αρχαιοι ελληνες ειχαν ενα σωρο παραδοσεις σε σχεση με το πηγαινελα στον Αδη οπου κατεβηκε και γυρισε αν θυμαμαι καλα και ο Ηρακλης,ο Περσεας,ο Ορφεας και αλλοι…..δεν εχω υποψη μου το αρχαιοελληνικο 40ημερο πως αναφερεται αλλα νομιζω οτι αν ψαξουμε τα ορφικα μυστηρια θα βρουμε σιγουρα πολλα στοιχεια τετοια…..
      αν σταματησουμε να απαξιωνουμε αλλα και να οικειοποιουμαστε θρησκειες και φιλοσοφιες λογω της παιδικης απλοποιησης”ειμαι ελληνας και τα βλεπω ολα ελληνικα,και ολοι οι αλλοι ειναι σκατα” τοτε ισως προχωρησουμε στην συγκριτικη θρησκειολογια-φιλοσοφια που αναδεικνυει απειρα κοινα στοιχεια σε ολα αυτα τα ρευματα της γνωσης….η πηγη των ανθρωπων ειναι κοινη και η αφετηρια …το μονο που διαφερει ειναι η γλωσσα,το περιβαλλον και ο ιστορικος χρονος του καθε δασκαλου που μας μιλησε,,,,ας ξεκινησουμε καλοπροαιρετα δειχνωντας σεβασμο σε ολους ,και ας μελεταμε τι ειπανε προτου να κρινουμε και να καταριπτουμε τα οποια κακεκτυπα τους καπηλευονται….ο παπας στην ενορια μου μπορει να ειναι καλος ανθρωπος ,μπορει να ειναι και ο χειροτερος αλλα να κρινω τον Χριστο απο τα πεπραγμενα του παπα ειναι απλη ανοησια……!
      οσο για την καθαροτητα των φυλων και του αιματος,για τους βιολογους ειναι απλο ανεκδοτο,για γελια οχι για σχολιασμο……και φιλοσοφικα-πολιτικα ειναι το γεννημα του φασισμου,οποτε οποιος θελει μανιωδως να ασχολειται με τετοιες ανοησιες μπορει να ειναι λιγοτερο η περισσοτερο φασιστας,,,,,,μην πεφτετε σε παγιδες,με φυλετικα μιση και εξωγηινες γενεολογιες και μπουρδολογιες που καποιοι σπερνουνε για να δημουργησουνε μιση και να εξυπηρετουν ταπεινα συμφεροντα……

  19. ανωνυμος 11/01/2015 @ 7:53 ΜΜ

    ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΡΧΑΙΑ ΜΝΗΜΕΙΑ….ΑΡΚΕΤΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΤΙΣΘΕΙ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ…ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ…ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΤΟΥ ΛΑΡΙΣΣΑΙΟΥ ΔΙΑ ΚΛΠ ….ΜΕΝΩ Σ΄ ΑΥΤΑ….ΓΙΑ ΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ…ΤΙ ΝΑ ΠΩ…ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ…ΠΟΙΚΙΛΟΥΝ…

    ΜΑΡΙΛΕΝΑ

  20. Ολοι οι σοφοι εδω… ευκαιρια να μαθουμε… Πρωτο. Γιατι να σπασει ο κυκλος των μετενσαρκωσεων δηλαδη της Ζωης σε παρενθεσεις. Δευτερον για που να παμε μετα… Στον Παραδεισο? Στα Ηλισια πεδια? στον Ουρανο? ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ… Ποιος απο σας πηγε η ηρθε απο κει και ποτε η πως?
    Ποιον απο σας Προσκαλεσαν οι Ουρανιοι να παει? Απο που αντλειτε βεβαιοτητες και δογματιζετε για τοσα αγνωστα εως επινοηματα?

    Μηπως ο καυγας ειναι για το παπλωμα?
    Και εδω Ναι ας μαντεψετε ο καθεις ποιο ειναι το παπλωμα… Για να μαθουμε κι εμεις κατι πιο σαφες… Μεταξυ κατεργαρεων

  21. Σιμωνίδης 11/01/2015 @ 8:18 ΜΜ

    Εγώ δεν ξέρω τι λεέι ο Ηρακλειτος αλλά τι λεέι η αρχαιολογία
    1)Στην Δωδώνη υπάρχουν κτερίσματα του 1700 π.χ. στον Δία…..άρα μιλάμε πολύ πολύ πολύ ποιο αρχαία από τον όμορο (ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΒΑΒΥΛΩΝΙΟ ΜΗ ΧΕΣΩ )ποιο μπροστά είναι στην Γαία Μητέρα.Στην Πύλο το ίδιο,υπάρχουν ταμπλέτες με ονόματα Θεών,στις Μυκήνες το ίδιο.
    2)Οι Θεοί της Ανατολής συνδιάστικαν μετά τους Ελληνιστικούς χρονους…ώστε οι Ελληνιστές σατράπες να μπορέσουν ποιο έυκολα να κυριαρχησουν στον ντόπιο πλυθησμό…μιλάμε για καθάρα πολιτκή κίνηση.Ο μόνος Θεός που είναι ίδιος με προ-Ελληνικό(Ατλάντιο=Κρητικό) Θεό είναι ο Μινόταυρος με τον Φοινίκων τον Μολωχ…αφού στην ουσία πρόκειτε για τον ίδιο λαό που ξενητεύτηκε μετά την επίθεση του Θησέα….στην Φοινίκη-Συροφοίνκες-ετεοκρήτες-φοιλισταίοι….η ακόμα κιαι οι λαοί τις θάλασσας.
    3)Οι θεοί είναι πανάρχαιοι..να θυμήσαω ο μύθος του Περσέα(γιός του Δία) με το σπαθί του που παίφτει και δημιουργεί της Μυκήνες
    4)Οι Μινύες(οι αρχαιότεροι των Προ-Ελλήνων) Αργοναύτες που πιστευαν στους Θεούς…ΑΡΓΩ και το σκαρί με την Ηρα στην μετώπη του πλοίου..βασικά είναι πολλά ..που μπορείς να γράφεις με τις ώρες…
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΕΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΝΟΥΝΑΚΙ…ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΟΣΜΟΘΕΩΡΗΣΗ,ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ,ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ,ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ,ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ….ΟΤΙ ΟΦΗΛΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΟΦΕΙΛΗ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ…..
    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝΝΟΥΝΑΚΙ ΤΟΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΜΦΥΛΙΟ..ΔΙΟΤΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΣΡΑ ΜΑΣ ΠΡΟΕΡΧΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΛΛΟ “ΑΝΑΡΧΟ-ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ”ΑΧΙΛΛΕΑ…ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ.

  22. Σιμωνίδης 11/01/2015 @ 8:24 ΜΜ

    να θυμίσω τον Λυκάωνα και τον Λύκειο Δια,τον Λύκειο Απολλώνα,και όλα τα τοπωνύμια στην πελλοπόνησο,Σελλασια,Πελλάνα,Κρατεο όρος(Κουρητές)εξού και Κρήτη,Ελλάνιος Δίας στην Άιγηνα..οι Δελφοί,Δήλος…όλα μα όλα έχουν σχέσει με τους Θεούς….ακόμα και η Ελληνική γλώσσα είναι του Ομήρου…ποιο μπροστά έχουμε τις προ-Ομηρικές διαλέκτους..μετά έχοπυμε την Ομηρική γλώσσα…ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΑΒΥΛΩΝΙΑΚΗ!

  23. Δίας Βήλος 11/01/2015 @ 8:26 ΜΜ

    Αμα παρετε φορα ολοι μαζι θα κλασε τα @@ του Βουδα και των Bodhisattvas.

    Αδωναι Σαβαωθ σημαινει κυριος των δυναμεων.

    Ο νοητικος αυνανισμος εξελισσεται σε βαρια αρρωστια για αυτο και η πιστη σε μια ανωτερη δυναμη βοηθαει γενικοτερα εκει οπου δεν υπαρχει πνευματικη παιδια.

  24. Δίας Βήλος 11/01/2015 @ 8:39 ΜΜ

    Ασφαλως οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ που μπλεκουν με θεματα με τα οποια δεν εχουν την ΠΑΡΑΜΙΡΚΗ ΣΧΕΣΗ βυθιζονται στην σκια και φανταζονται διαφορα.

    Αδωναι Σαβαωθ σημαινει Κυριος των δυναμεων και μεταφραζεται και ως Lord of Hosts και καμια σχεση δεν εχει με τον Κρονο αλλα ακομα και να ειχε δεν θα ειχε καμια σχεση με τις φαντασιωσεις σας και με τον νοητικο αυνανισμο γενικοτερα.

    Ο Θεος της Βιβλου που ειναι ο μοναδικος Θεος που υπΑρχει ειναι γνωστος και ως Lord of Sabbath. Ο αρχοντας του Σαμπαθ που ναι ειναι η 7η μερα του Κρονου-Saturday-Saturn Day. Αυτη η παραδοση εχει θεσμοθετηθει απο τον Δια Βηλο στα Βαβυλωνιακα μυστηρια απο εκει οπου προερχεται τοσο η Εβραικη λεξη Σαμπαθ οσο και η Ελληνικη λεξη Σαββατο απο την Βαβυλωνιακη λεξη Sabbattu.

    Εσεις που παιζεται τους εξυπνους σε σχεση με τους θεους καλο θα ηταν να κατεβασετε τον πηζη γιατι οπως γνωριζουμε και απο την Βιβλο και τον Λογο του Κυριου ημων Ιησου Χριστου ακομα και οι Θεοι εχουν υπομονη με τους καραγκιοζηδες…

  25. Δίας Βήλος 11/01/2015 @ 8:50 ΜΜ

    Να αναφερω επισης οτι ο υιος-αβαταρας (δηλαδη Bodhisattva) του Διος ο Μεγας Αλεξανδρος ειχε δωσει διαταγη για την ανεγερση του ναου του Δια Βηλου στο Etemenanki και θελησε να κανει πρωτευουσα της αυτοκρατοριας του την Βαβυλωνα.

    “In 331 BCE, Alexander the Great captured Babylon and ordered repairs to the Etemenanki; when he returned to the ancient city in 323 BCE, he noted that no progress had been made, and ordered his army to demolish the entire building, to prepare a final rebuilding.[10] His death, however, prevented the reconstruction”

    https://en.wikipedia.org/wiki/Etemenanki

    WHO IS GOD MARDUK = 1008

    1008 = ALEXANDER THE GREAT

    1008 = THE AVATAR OF MICHAEL

    http://www.esophoria.org/the-solar-king-lives-and-reigns/

  26. Σιμωνίδης 11/01/2015 @ 9:03 ΜΜ

    ΠΛΑΤΩΝ
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ, ΕΝΑΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ

  27. ΑΜΑ ΠΩ ΟΤΙ ΧΑΘΗΚΑ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΑΘΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ. ΘΑ ΖΗΣΩ ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΕΙΣ ΕΝ ΕΤΗ 2015 ΜΕ ΕΚΟΝΤΑ ΤΟ 2016. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ, ΕΞΗΠΑΚΟΥΤΕΑΙ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΟΥ!!!

  28. οσο για την αρματοδρομια που λετε,κανονιστε να την κανετε οσο ειστε ζωντανοι,,,,,,
    γιατι μετα θανατον ειναι πολυ αργα για μετανοιες……

    επισης θα ελεγα οτι ειναι γαιδουρια ο καθενας να βγαζει τα απωθημενα του εδω,και να μην ασχολειται κατ’ελαχιστο με το αρθρο ….ο αρθρογραφος πως να αισθανεται αραγε?
    καλος ο διαλογος αλλα αν το θεμα ειναι οι εμμονες στο κεφαλι του καθενος,τι συμπερασματα μπορει να βγαλουμε??αν ηθελα να διαβασω την οεα η μασονικες-εωσφορικες θεωριες ηξερα που να ψαξω….εδω ειναι τα ΚΑΤΟΧΙΚΑ…….γουσταρω τον Πανδαρο που μιλαει με τη δικη του φωνη,κι ας μην συμφωνησουμε ,,,,δεν πειραζει,υγεια………….το copy paste μας εχει γεμισει σοφους τελευταια……..

  29. Σιμωνίδης 11/02/2015 @ 7:43 ΠΜ

    όπως θα έχετε καταλάβει ο αρχαίος πόλεμος αναμεταξύ του Μεσογειακού κέντρου(γεμάτο ύμνους στην ζωή) και της Χαράππα και Σούμερ(μυστηκισμός,δαίμονες που δεν φαίνονται και ύμνους στον φόβο) …συνεχίζετε μέχρι και σήμερα…με ιερατεία που προσπαθούν να μπουν πλαγίος με μοντέρνα πακετάκια δαίμόνων……Ο χριστινισμός είναι δημιουργημα της Ουρ και της Μοχεντζο νταρο που εξ-Ελληνστίκε.Οι Εβραίοι είναι Ινδοί Ύξως “μάγοι” Καλανί…και επειδή πλέων ξαναβρίσκουμε πάλι τον μεσογειακό μας χαρακτήρα …κάποιοι που το παιζουν Έλληνες …προσπαθούν να μας μάθουν για καινούργιους Δάιμονες

    Προς κάποιον που μίλησε για Σαολιν
    Το Κουνγκ φου είναι απόγονος του Ινδικού Καλαριμπαγιατου….το καλαριμπαγιατου είναι απόγονος του Ελληνικού Πανκράτιου…όλη η άρχουσα τάξη των Ινδών από το 300 π.χ. μέχρι 300 μχ είχαν Έλληνας σωματοφύλακες οι οποιοι στην πορεία έγινα οι = οι Άριστοι Ράτζας (Rajput)

    https://en.wikipedia.org/wiki/Rajput

    και μεταλαμπαδέυσαν το Πανκγράτιον στους Ινδούς
    ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΠΟΣΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΙΝΔΟΥΣ……ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΔΙΣΜΟΥ..ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΕΥΘΗΝΕΤΕ Ο ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ..

    https://en.wikipedia.org/wiki/Menander_I

    https://en.wikipedia.org/wiki/Milinda_Panha

    όπως βλέπεις μπορεί να μην ξέρουμε φιλοσοφία ΝΕΚΡΩΝ …αλλά ξέρουμε Ιστορία
    Οι Έλληνες γουστάρουμε την Ζωή….και όχι την θανατολατρεία και τους Δαίμονες
    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ..ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ…Η ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑΝ Η ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΤΡΟΠΟ..ΠΑΝΤΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ …
    μιας και μιλάμε για Σαολιν και ταχυδακτυλουργικά κόλπα(ξέρω παγνκράτιο και ξέρω πολλά κολπάκια να σπάω τούβλα…από σιγοψημένο χώμα… 😉 )

    Περί Ρατζας

    Indohellenikoi Eugeneis Hoplitai are the elite infantrymen of Hellenic India, drawn from the Indo-Greek population, be they descendants of those settled during Alexander’s invasion or recent immigrants from Baktria. They wear an evolved Boiotian helmet that offers protection against both weapons and the sun so it won’t obstruct their view. They also wear elaborately decorated bronze cuirasses with Indian motifs, pteryges, perikneimides (full greaves) and of course a heavy bronze hoplon shield to complete their armor. An iron-tipped spear is their primary weapon, but should the need arise they are also armed with an evolved kopis or Khukhri as the Indians call it, a medium sized sword of Indian steel made for slashing. In fact, when compared to the Hoplites of old, they are more mobile and have better vision of the battlefield, due to the evolved Boiotian helmet they wear. They are also equally skillful with spear or sword. These men are among the finest soldiers in India or at least in the Indus valley and western Gangetic plains and can be relied on to do their duty to a man, but a wise strategos knows to use these troops with care as there are few Hellenes in the East and their numbers are not easily replaced. In fact they, along with the Sreni (Professional guild warriors) were the ones that the Indogreek kings relied upon to hold the line.

    Historically, infantrymen like these were scarce, but they still built up a fearsome reputation and Hellenes were sought after as bodyguards all over India, there is even mention of Hellenes serving as bodyguards in far away Sri Lanka. The Indo-Greek kingdoms themselves can be called Baktrian successor kingdoms as it was the Hellenes of Baktria who invaded India after the Mauryan collapse and it was Baktrian Hellenic nobles who made themselves lords in their new conquests. The Indo-Greek kingdoms were established during the civil wars and rebellions that were common in the Graeco-Baktrian Empire after 200 BC and after Baktria itself was overrun by the Saka and other nomadic groups. Evidence indicates that most infantrymen in the far eastern Hellenic kingdoms were drawn from subject peoples, except the most elite units who were made up of Hellenes and thoroughly Hellenized subjects. The same seems to have been in the case of the Indo-Greeks too, who levied large numbers of Indians to serve as infantry. Some sources indicate that Indian infantry apparently were poorly disciplined and had a low morale and thus prone to desert or rout. One battle used to illustrate this is the siege of Baktra, where 300 horsemen lead by Eukratides sallied out from the city and routed the Indo-Greek King Demetrios II’s army of 60000 men all the way to the Indus River, according to Justin (XLI,6). Apparently after this more reliable elite infantry units were raised and dispersed among the Indian infantry to try and maintain morale and lead by example.

    Indohellenikoi Eugeneis Hoplitai were infantrymen who served in the Indo-Greek Kingdoms as crack troops, but units like these were likely to have fought in Baktrian armies as well, one reason being that Baktria did field elite infantry units of their own and these men would simply have been an Indo-Greek variant of those. The Saka, knew a good thing when they saw it, so not only did they keep them as a fighting force, enhancing them with their own people and fighting elements, meaning a bigger emphasis on sword than spear, a gradual shift that would take centuries to complete.

    Graphical evidence includes a frieze showing a hoplite in full gear in a relief wearing the chlamys found in Butkara, National Museum of Oriental Art. There is also a Hero Stone in southern India, a dead Ksatriyas’ grave, showing two rows of over hand holding spearmen, armed also with an aspis shield attacking each other, with the Hero dieing a glorious death.

    Some Puranic (Indian epic) references on them… Kane quotes several minor texts in which Yavanas (Greeks) are described as barbarians (mlecchas), eaters of cow’s flesh, contradictory thinkers, and having their own peculiar manner of dress and trimming of hair. (Indians at the time wore their hair long and in topknots). In other parts they are shown as different to mlecchas, above them as if leading them.

    Several references to the Yavanas and their kingdom occur in Tamil epic literature and in the Ceylonese chronicle Culavamsa. In the fifth part of the Tamil epic poem Cillappatikaram, for example, the abodes of wealthy Yavanas and mercenary Yavana swordsmen are described. A Yavana kingdom existing in the North is also mentioned.

    In Malinda Panha (the Buddhist monk Nagasena’s account of a meeting with King Milinda or Menandros in Euthydemia, present day Sind), when the King is cornered on a difficult philosophical question, his “500 Greeks” exclaim in one voice…” Now get out of that if you can” in a most jovial mood (1st chapter). Later on they take part on the discussion as if they were expected to in some way. This indicates that they must have been pretty close to the king, the infantry part of the Basilikon Agema (King’s bodyguards). In another part, he explains of a prepared military force, who is always ready for war.

    The Saka used this elite force to further cement their Indian state. In time it became a mix of Yavanas, Saka and Indians, who in turn became the majority. Some Saka customs remained with them though, such as the “Ultimate Sacrifice” called “Saka” in which all those who take part, fight to the last man and either succeed or die fighting. It is not known whether a connection exists between those “Noble elites” and the Rajput-ra or “King sons'” , but the latter had that “Saka” custom as a ritual in war. Also, some of the Rajput family emblems resemble the Makedonian 16 pointed sun, which was Megas Alexandros’ emblem when he started out the campaign which led to India, so many centuries before. Rajputs from the lower Indus region, in the 10th century AD fled Islamic conquest to Nepal and there they evolved into the elite Nepalese Ghurkas, who to this day carry an evolved Kopis (Khukri) and count the time by the Saka calenda

  30. Σιμωνίδης 11/02/2015 @ 8:02 ΠΜ

    Καμιά θρησκευτική δοξασία που περιέχει κάτι που θα μπορούσε να τρομάξει ένα παιδί, δεν μπορεί να θεωρηθεί αληθινή πίστη.

    Thomas Paine

  31. Δίας Βήλος 11/02/2015 @ 9:12 ΠΜ

    Ποιοι θεοι σας?

    Πλούταρχος, Περί Ισιδος & Οσίριδος, 378α
    Θεούς θεωρήσαμε, όχι διαφορετικούς από άλλους (λαούς), ούτε από βαρβάρους ή από Ελληνες, ούτε από νότιους ή βόρειους, αλλά ακριβώς όπως ο ήλιος καί η σελήνη κι ο ουρανός καί η γή καί η θάλασσα είναι κοινά σέ όλους, ονομάζονται όμως διαφορετικά από τόν κάθε λαό, έτσι ενώ Ενας Λόγος συγκροτεί όλα αυτά καί μία (Θεία) πρόνοια τά διευθύνει καί γιά τήν λειτουργία τών πάντων έχουν ορισθή (Θείες) δυνάμεις, εντούτοις διαφορετικές από τούς διαφόρους (λαούς) ορίσθηκαν τιμές κι επωνυμίες, σύμφωνα μέ τούς νόμους (έθιμα) τους.

    Αυτοι?

    Εσεις απλα προσπαθειτε να σταυρωσετε ολους τους αρχαιους μυστες και τον Ηλιακο Βασιλεα γιατι δεν ειχε καμια σχεση με την εγωκεντρικη σας ΑΡΡΩΣΤΙΑ.

    Ο Αλεξανδρος ειχε οδηγηθει απο το μαντειο των Δελφων στο ιερατειο του Λυβιου θεου Αμμων τον οποιο θεωρησε ως πατερα του και τον προτιμησε εναντι της Ελληνικης του εκδοσης. Θελησε μαλιστα να κανει θυσια στον ναο του Βααλ Μελγκαρτ. Η σχεση του Αλεξανδρου με τους Ανουννανκι ειναι αδιαμφισβητητη περα απο τον τοπικο συμπλεγματισμο των αιωνιων λαμογιων και των αντιθεων θεοκαπηλων καραγκιοζηδων για αυτο αλλωστε και τον σφαγιασαν.

    Ο Λουκιανος που και αυτος βαραγε το παραληρημα του Ομηρου αποκαλυψε μεταξυ σοβαρου και αστειου την καταγωγη του καθως ΟΛΟΙ γνωριζουν εκτος απο τους θεοκαπηλους οτι οι παραδοσεις των θεων ηρθαν απο την ανατολη.

  32. Δίας Βήλος 11/02/2015 @ 9:34 ΠΜ

    Κοιταξτε τωρα αμα αντεχετε ποσο ανωμαλοι ειναι οι αντιθεοι και αντιχριστοι καραγκιοζηδες.

    Ο πλανητης Διας που ηταν γνωστος ως ο πλανητης Μαρντουκ χιλιαδες χρονια πριν να εμφανιστει το αλφαβητο και η Ελληνικη γλωσσα ειναι Ανδρομεδιος και προφανως και η αρχεγονη ενεργεια του Ερωτα ειναι κατοχυρωμενη απο τα λαμογια. ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΘΕΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.

    Μιλαμε για το ΤΕΡΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΙΑΣ.

    Ο Ηλιος απο ποιον πλανητη ειναι? lol

  33. Δίας Βήλος 11/02/2015 @ 10:12 ΠΜ

    Η ασυναρτησια των απατεωνων εχει ξεπερασει καθε οριο λογικης. Πλεον μιλαμε για μια πολυ βαρια αρρωστια που καταστρεφει το εγκεφαλο και καιει την ψυχη. Ο Πελασγος Ανδρομεδιος πλανητης Διας (lol) και οτι αλλη κουραδα μπορει να βαλει το κατεστραμμενο μυαλο των αντιθεων εκει οπου συμφωνα με τους Ελληναρες οι Πελασγοι μιλουσαν μια Βαρβαρικη γλωσσα και αρα το ονομα του δικου τους Δια (αν ειχαν) θα μπορουσε ακομα πιο ακατανοητο για τους μετεποιτα Ελληναρες αλλα φυσικα ο Μελχισεδεκ (που δεν ειναι καν Εβραιος σε καμια περιπτωση συμφωνα και με τις περιγραφες της Βιβλου) ειναι εξ’ορισμου εχθρος “του δικου τους” Δια γιατι δεν τον ελεγαν ας πουμε Διοσκουρο or whatever.

    Ο μεγαλυτερος εχθρος σας επι τους προκειμενου ειναι η εγωκεντρικη σας πλανη και η χωρις οριο πλεον παρανοια σας η οποια σας βουλιαζει στην αβυσσο μαζι με τους αντιχριστους παπαρομουννατι που τους δερνω οπως τους πετυχω με την πραγματικοτητα την οποια προσπαθουν και αυτοι να αποφυγουν πιστευοντας οτι ειναι θεοι στην θεση των θεων ακριβως οπως και τα αντιθεα μιασματα που εχουν διαστρεβλωσει το νοημα συμφωνα με το εγωκεντρικο τους παραληρημα.

    Σε σχεση με το βιβλιο των νεκρων να πω οτι και αυτο μας μιλαει για κολαση αλλα και για την μη αντιστρεψιμη κατασταση των καταραμενων που εχουν ταυτισει το εγω τους με την υλη οπως συμβαινει και με τους ειδωλολατρες. Τα υπολοιπα σε σχεση με την μετενσακρωση ειναι απλα βλακειες με τις οποιες ενας πραγματικος Βουδιστης θα μπορουσε μονο να γελασει η να κλαψει αναλογα. Συμφωνα με την δικη τους αντιληψη η μετενσαρκωση ειναι αναγκαια για την πνευματικη εξελιξη αλλα και την καρμικη καθαρση μεσα στα πλαισια του καρμικου κυκλου της κοσμικης συνειδησης.

    Τωρα σε σχεση με την Ατλαντιδα μην το κουραζετε. Οι Θεοι γκρεμισαν την Ατλαντιδα λογω του οτι οι μαυροι μαγοι ξεπερασαν καθε οριο οπως και στις μερες μας αλλωστε.

  34. Δίας Βήλος 11/02/2015 @ 10:54 ΠΜ

    Διορθωση: Τον Μεγα Αλεξανδρο τον δηλητηριασαν και επειτα σκοτωσαν την οικογενεια του μπροστα στο φοβο να μην γυρισει πισω μεσα απο τον γιο του και τους αποτελειωσει.

    Αλλωστε τα αρχαια λαμογια δηλητηριασαν και τον Σωκρατη γιατι δεν συμφωνουσε με το κατεστημενο.

    Σημειωση: Ο Σωκρατης μιλουσε για τους Θεους εξ’ανατολων και για τον Θωθ που εδωσε το αλφαβητο στους ανθρωπους και φυσικα οι τοπικοι αρχοντες θελησαν σωνει και καλα να κατεβασουν τον γραφεα των Θεων στο επιπεδο τους γιατι τον γνωρισαν ως Ερμη Τρισμεγιστο. Ο Σωκρατης ομως δεν μιλησε για τον Ερμη που εγινε γνωστος με αυτο το ονομα μετα το αλφαβητο αλλα για τον Αιγυπτιακο θεο Θωθ.

    Σε σχεση με τον Ωραπολλωνα Αλεξανδρο:

    Πλούταρχος Περί Ισίδος και Οσίριδος,12-19,38

    Η ΙΣΙΣ ΚΑΙ Ο ΟΣΙΡΙΣ ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΚΟΙΛΟΤΗΤΑΣ ΕΝΩΘΗΚΑΝ..ΕΤΣΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΑΡΟΥΡΗΣ, ΠΟΥ ΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΩΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ

    Σε σχεση με τον φανταστικο αντι-Απολλωνα που λατρευουν οι αντιθεοι απλα να αναφερω αυτο που επι της ουσιας λεει ο Ορφικος Υμνος για τον θεο που ηρθε απο την Αιγυπτιακη πολη Μεμφις

    “Balancing the poles harmoniously, as you judge the races of mortals”
    hellenicgods.org/orphic-hymns—orphikoi-hymnoi

    Εχουμε λοιπον τον Οσιρι (THE GOD OSIRIS = 888) και τον Μαρντουκ (που είναι η ιδια κοσμικη δυναμη που γνωριζουμε επισης ως Γιαχβε και Ιακχο) που είναι ο δικαστης ακομα και των θεων και εχουμε επισης τον Χριστο-Μιχαηλ που ειναι δικαστης ΟΛΩΝ των εθνων των θνητων αλλα και τον Απολλωνα!

    Περα απο την πηγαια αληθεια που μπορουμε να βρουμε σε ολες τις παραδοσεις υπαρχει και ο Αντιχριστος Αντιαπολλωνας που μαλακιζετε με τα ειδωλα της επιφανειας ο οποιος επι τους προκειμενου ειναι ταυτισμενος με τα Ελληνικα ειδωλα και για αυτο δεν δικαζει το αθανατο εθνος των παπαρελληνων!

  35. Δίας Βήλος 11/02/2015 @ 11:38 ΠΜ

    Τωρα σε σχεση με τις προ-φυτειες της Ορθοδοξιας για τον Πολεμαρχο που ειναι ο Αλεξανδρος και ο Μιχαηλ κλπ προκειται απλα για μια διαιωνιση της αρχετυπικης μνημης καθως αυτος που τιμωρησε τους IGIGI = 264 = DAMNED = BLIND – BELIAL που ειναι γωστοι και ως γιγαντες-Νεφελιμ ειναι ο Διας Βηλος.

    Η ιστορια για τους εκπτωτους πηγαζει απο την Βαβυλωνιακη παραδοση οπως και η γνωση για τα αγγελικα ταγματα οπως για παραδειγμα τα Χερουβειμ κλπ. Η ιστορια εχει ως εξης:

    “The Igigi then rebel against the dictatorship of Enlil, setting fire to their tools and surrounding Enlil’s great house by night. On hearing that toil on the irrigation channel is the reason for the disquiet, the Anunnaki council decide to create man to carry out agricultural labour”

    Enlil (Φοινικικος Θεος El-Κρονος πατερας του Βααλ-Δια) ηταν ο βασιλεας των θεων πρωτου ο Μαρντουκ-Διας Βηλος παρει την εξουσια και αυτο εκφραζει κατα καποιο τροπο και την αλληγορικη παρασταση της διαμαχης του Δια με τον πατερα του Κρονου αλλα αυτο εχει να κανει με την κινηση των κοσμικων ενεργειων οχι με μια ενδοοικογενειακη διαμαχη οπως φανταζονται διαφοροι και αυτο το θεμα προσπαθησαν να το αναλυσουν οι αρχαιοι μυστες και να εξηγησουν την αλληγορικη του διασταση.

    Αλλωστε οι Ορφικοι:

    Ορφικός ύμνος Κρόνου

    “Εσύ πού πάντοτε θάλλεις, καί είσαι ό πατέρας των μακαρίων θεών καί των ανθρώπων, πολυμήχανε, αμόλυντε, μεγαλοδύναμε, Ισχυρέ Τιτάν εσύ εξαντλείς τα πάντα καί αντιθέτως συ ό ίδιος τα επαυξάνεις· έχεις δεσμούς αδιάρρηκτους εις τον άπέραντον κόσμον ώ Κρόνε, πατερά του αιώνος (του χρόνου), Κρόνε με τα πολλά ονόματα, πού είσαι το βλαστάρι της γης καί του ουρανού με τα πολλά αστέρια·είσαι ή γέννησις (ή αρχή), καί ή φθορά της Φύσεως (της φυσικής καταστάσεως), σύζυγος της Ρέας, Ο σεβαστός Προμηθεύς, πού κατοικείς εις όλα τα μέρη του κόσμου, ό αρχηγός του γένους (των ανθρώπων), πού ή σκέψις σου είναι αγκαθωτή (πού αγκυλώνει), είσαι ό κράτιστος· άκουσε την ίκετευτικήν φωνήν μας, καί είθε να μας στέλλης πάντοτε άψογον τέλος βίου ευτυχισμένου.

    Ἀιθαλής, μακάρων τε θεῶν πάτερ ἠδὲ καὶ ἀνδρῶν, ποικιλόβουλ᾽, ἀμίαντε, μεγασθενές, ἄλκιμε Τιτάν, ὃς δαπανᾶις μὲν ἅπαντα καὶ αὔξεις ἔμπαλιν αὐτός, δεσμοὺς ἀρρήκτους ὃς ἔχεις κατ᾽ ἀπείρονα κόσμον, αἰῶνος Κρόνε παγγενέτωρ, Κρόνε ποικιλόμυθε, Γαίης τε βλάστημα καὶ Οὐρανοῦ ἀστερόεντος, γέννα, φυή, μείωσι, Ῥέας πόσι, σεμνὲ Προμηθεῦ, ὃς ναίεις κατὰ πάντα μέρη κόσμοιο, γενάρχα, ἀγκυλομῆτα, φέριστε· κλύων ἱκετηρίδα φωνὴν πέμποις εὔολβον βιότου τέλος αἰὲν ἄμεμπτον.”

    Ασφαλως ειναι κατανοητο γιατι οι ηλιθιοι που εχουν γινει τροφη για τους εκπτωτους μπερδευουν τις συχνοτητες σε σχεση με τον Κρονο-Ενλιλ καθως αυτος ηταν η αφορμη της επαναστασης τους που οδηγησε στην δημιουργια της μαυρης αδελφοτητας και για αυτος θελησαν να φτιαξουν τον δικο τους Δια καθως η “επανασταση” τους ηταν κατα του Θεου γενικοτερα και οχι μονο κατα του Ενλιλ-Κρονου που ουτως η αλλως κληροδοτησε την εξουσια του στον Μαρντουκ-Δια Βηλο και δεν ασχολειτε με τα θεματα των θνητων.

  36. Ανώνυμος 11/02/2015 @ 12:19 ΜΜ

    στο δαφνη 3τη πορτα αριστερα φιλε μου…εκει πρεπει νε σε βαλουν..μπερδευεις το μυαλο σου κ τους αλλους..τι ειναι αυτα που διαβαζεις..μπερδευεις τον Χριστο με τα ειδωλα κ τους μαγους..και ο μονος παπαροελληνας εισαι εσυ..αραγε καθετε καποιος διπλα σου πανω απο δυο λεπτα με αυτα που λες..μας μουρλανες..κ δεν πειστευω να ειμαι ο μονος που στο λεει ετσι?

  37. Δίας Βήλος 11/02/2015 @ 12:29 ΜΜ

    Υπαρχουν δυο αντιμαχομενα ιερατεια που και τα δυο βρισκονται στην ιδια μοιρα μπροστα στο φως του ΧΡΙΣΤΟΥ και του ΣΤΑΥΡΟΥ.

    Το ενα ειναι οι ακολουθοι της προ του Διος καταστασης που κρατουν στην αρχετυπικη τους μνημη την εξουσια του Κρονου-Ενλιλ και αυτοι βρισκονται και μεσα στο Βατικανο και απο την αλλη υπαρχουν οι Εωσφοριστες που μας μιλανε για μια ταχα μου κοντρα του Ενλιλ-Κρονου με τον αδελφο του Ενκι-Ποσειδωνας (ο Θεος της Ατλαντιδας) που ειναι ο Εωσφορος και αυτος που τους βοηθα κατα της “δικτατοριας” του Ενλιλ-Κρονου.

    Αυτο που θελουν εσκεμμενα να αγνοουν και οι δυο πλευρες ειναι οτι ο Μαρντουκ-Διας Βηλος-ΖΕΥΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕ (δηλαδη ΕΖΕΥΞΕ) τις πολικοτητες και κληρονομησε τις ιδιοτητες και την εξουσια τοσο του πατερα του Ενκι οσο και του θειου του Ενλιλ και ειναι μαλιστα αυτος που τιμωρησε τους εκτπτωτους τους οποιους η Εωσφορικη προπαγανδα ταυτιζει με τον Ενκι καθως ειναι ΤΥΦΛΟΙ και αγνοουν οτι η πηγη ΟΛΩΝ των παραδοσεων ειναι τα Χριστικα μυστηρια εκει οπου μαλιστα λεγεται οτι στα Αιγυπτιακα μυστηρια οι νεοφυτοι ηταν γνωστοι και ως Χριστοφοροι.

    Αμα γνωριζαν επισης οτι ο Ενκι υλοποιηθηκε ως Ενωχ και ειναι αυτος που επι της ουσιας συνεχισε τον πολεμο κατα των εκτπωτων Watchers-Igigi-Satans το σκατο τους θα εφτανε στην καλτσα.

    https://www.youtube.com/watch?v=rQHRG8fj3J8

  38. Δίας Βήλος 11/02/2015 @ 12:58 ΜΜ

    Να προσεχετε μονο να μην σας κλασει ο Φωσφορος και σας αφανισει.

    Αποκάλυψη 22.16:
    Εγώ ειμι η ρίζα και το γένος Δαυίδ, ο αστήρ ο λαμπρός ο πρωϊνός

    Β’ Επιστολή Πέτρου 1. 18-19
    18 ΚΑΙ ΤΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΩΝΗΝ ΗΜΕΙΣ ΗΚΟΥΣΑΜΕΝ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ ΕΛΘΟΥΣΑΝ ΟΝΤΕΣ ΜΕΤ ΑΥΤΟΥ ΕΝ ΤΩ ΟΡΕΙ ΤΩ ΑΓΙΩ
    19 ΚΑΙ ΕΧΟΜΕΝ ΒΕΒΑΙΟΤΕΡΟΝ ΤΟΝ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΝ ΛΟΓΟΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΜΝΕΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΗΤΕ ΩΣ ΕΙΣ ΛΥΧΝΟΝ ΦΕΓΓΟΝΤΑ ΕΝ ΣΚΟΤΕΙΝΩ ΤΟΠΩ ΕΩΣΟΥ ΕΛΘΗ Η ΑΥΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΦΩΣΦΟΡΟΣ ΑΝΑΤΕΙΛΗ ΕΝ ΤΑΙΣ ΚΑΡΔΙΑΙΣ ΥΜΩΝ

    Πρεπει καποιος να ειναι καθυστερημενος για να μην μπορει να καταλαβει οτι η Εβραικη παραδοση ειναι βασισμενη στην Φοινικικη οπως και το αλφαβητο τους οπως αλλωστε και το Ελληνικο αλφαβητο παρα τα παρατραγουδα στην Ελλαδα που εχουν βαλθει να διασκεδασουν το συμπαν με τον κομπλεξισμο τους.

    Ειναι ευκολο για καποιον τιμιο ερευνητη να καταλαβει οτι οι Ελοχιμ που αναφερονται στην Βιβλο δεν ειναι αλλοι απο τους Ελ-θεους τους Φοινικικου πανθεου και οχι φυσικα αυτοι:

    http://frikipaideia.wikia.com/wiki/%CE%95%CE%BB

    Για αυτο αλλωστε μιλαμε για τον MichaEl και τον GabriEl αλλα και για το Is (Isisi-Ishtar)-Ra (Maduk)-El.

    Ειναι ευκολο αλλωστε να κατανοησει καποιος απο που προερχεται και η παραδοση της Λιλιθ που ηταν και ειιναι η ενεργειακη εχθρος της Αφροδιτης ακομα και για τους αντιθεους καραγκιοζηδες που εχουν διαστρεβλωσει το νοημα συμφωνα με τις επιταγες της προαιωνιας βλακειας τους:

    http://cosmicinitiation.blogspot.com.cy/2015/08/who-is-inanna-and-who-is-babalon.html

    Αλλωστε:

    “Η αναζήτησή μας για την προέλευση της Αφροδίτης δε σταματά στην Κύπρο, στο γνωστό σημείο σύντηξης των ασιατικών θρησκευτικών αντιλήψεων. Σχεδόν όλοι οι κορυφαίοι μελετητές συναινούν ότι η λατρεία της Αφροδίτης έφθασε αρχικά στην Ελλάδα από την Εγγύς Ανατολή: «Πίσω από τη μορφή της Αφροδίτης στέκει καθαρά η σημιτική θεά της αγάπης, η Ιστάρ-Αστάρτη, θεϊκή σύζυγος του βασιλιά, βασίλισσα του ουρανού και εταίρα ταυτόχρονα»17. Αυτή η άποψη υποστηρίζεται από τους ίδιους τους Έλληνες. Ο Παυσανίας, για παράδειγμα, είχε την ακόλουθη άποψη: “Οι Ασσύριοι ήταν οι πρώτοι από την ανθρώπινη φυλή που λάτρεψαν την ουράνια [Αφροδίτη Ουρανία], κατόπιν ο λαός της Πάφου στην Κύπρο και των Φοινίκων στην Παλαιστίνη και ο λαός των Κυθήρων, που έμαθε τη λατρεία της από τους Φοίνικες»18. Ο Μπάρκερτ υποδεικνύει ότι η Αφροδίτη έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με την Ιστάρ.”

    “Στον ίδιο ύμνο στον οποίο περιγράφεται ως «αστέρι του θρήνου», η Ιστάρ συγκρίνεται με βρυχώμενο λιοντάρι: (…) Ιρνινίτουμ (επίθετο της Ιστάρ), βρυχώμενο λιοντάρι, ας ηρεμήσει η καρδιά σου(…)27. Το γεγονός ότι ο πλανήτης Αφροδίτη ήταν το αντικείμενο αυτής της εικονοπλασίας επιβεβαιώνεται από διάφορες μαρτυρίες. Η Ινάνα, επίσης, (ως Αφροδίτη) περιγράφεται ρητά ως λιοντάρι στον ουρανό. Έτσι, ένας ύμνος επικαλείται την Ινάνα ως «λιοντάρι που λάμπει στον ουρανό»28. Σε έναν άλλο πρώιμο ύμνο, Ινάνα και Εμπίχ, η θεά παρουσιάζεται σαν καταιγίδα, σαν φοβερό λιοντάρι που εξαφανίζει καθετί εχθρικό

    Επανειλημμένα η θεά-πλανήτης στην Βαβυλωνιακή μυθολογία συγκρίνεται με βρυχώμενο λιοντάρι στον ουρανό και δίκαια μπορεί να αναρωτηθεί κανείς. Θα μπορούσε οποιοσδήποτε σήμερα βλέποντας τον πλανήτη Αφροδίτη να τον περιγράψει με τέτοιους όρους; Στην ιερή εικονογραφία της Ιστάρ τα λιοντάρια είναι ευδιάκριτα ούτως ή άλλως29 και συνδέονται πιθανώς με τα λυτά μαλλιά της θρηνωδίας. Ο συσχετισμός αυτός δεν είναι αυθαίρετος, καθώς επιβεβαιώνεται από τα επιγραφικά κείμενα στα οποία η λυτή κόμη παρομοιάζεται συχνά με τη χαίτη του λιονταριού. Ένα δημοφιλές μοτίβο περιγράφει άλλωστε τα λιοντάρια να φέρουν το σύμβολο του άστρου. Διάφοροι μελετητές υποστηρίζουν ότι το σύμβολο του άστρου στο σώμα του λιονταριού υποδεικνύει πως ανήκαν στην Ιστάρ30. Όμως η λέξη κόμη ακόμα και σήμερα χρησιμοποιείται για να περιγράψει έναν κομήτη. Δεν είμαστε σίγουροι αν οι αρχαίοι μας πρόγονοι απέδιδαν την εικονογραφία του κομήτη στην Αφροδίτη. Ωστόσο, παραμένει μια αλληλουχία που δείχνει τη σχέση της Ιστάρ-Αφροδίτης με τον ουρανό και εξηγεί εν μέρει την εμμονή στις ουράνιες ιδιότητες του βρυχώμενου λιονταριού στους ύμνους προς την Ιστάρ.”

    https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%86%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%AF%CF%84%CE%B7_(%CE%BC%CF%85%CE%B8%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1)

  39. Δίας Βήλος 11/02/2015 @ 1:37 ΜΜ

    MORNING STAR = 888

    888 = GODDESS ISHTAR

    http://www.esophoria.org/888vs666/

    Ξεκινατε με τους αντιθεους που σας εξουσιαζουν να τα βαλετε με το εθνος των θεων και με τις στρατιες του ουρανου που εχουν ηδη εισβαλει στην ανθρωπινη συνειδηση η απλα μπορειτε να γινεται αποδεκτες του Φωτος και να αναστησετε τα Χριστικα μυστηρια και τον APOLLO CHRIST = 888 = HELLENIC SUN GOD. Το θεμα ισως να εχει να κανει και με το ποσο Ελληνες εισαστε περα απο το αρρωστημενο εγω σας καθως ολο συγκλινουν προς αυτη την κατευθυνση που προβλεπει την ΖΕΥΞΗ των αντιθετων πολικοτητων και την επαναγεννηση των Χριστικων μυστηριων μεσα απο τα οποια οι θεοι θα μπορουσαν να γινουν και παλι γνωστοι με τα Ελληνικα τους ονοματα.

    Αμα δεν πιστευετε εμενα γιατι σας τα λεω χυμα και γιατι απανταω στις βλακειες που σπερνουν οι δαιμονες ρωτατε τον Απολλωνα Χριστο που εκφραζεται και μεσα απο την μουσικη του:

    “Therefore, O Lord,we pray you that this candle, hallowed to the honor of your name, may persevere undimmed, to overcome the darkness of this night. Receive it as a pleasing fragrance, and let it mingle with the lights of heaven.May this flame be found still burning by the Morning Star: the one Morning Star who NEVER SETS, Christ your Son, who, coming back from death’s domain, has shed his peaceful light on humanity, and lives and reigns for ever and ever. Amen.”

    Quote from: https://en.wikipedia.org/wiki/Paschal_candle

    Amen. Here is the warning of Apollo through Heraclitus about the light which NEVER SETS:

    “Πράγματι, ο Ηράκλειτος λέει ότι η φωτιά, όταν επέλθει, θα κρίνει και θα καταλάβει τα πάντα.”

    Translation: When the fire comes will judge and conquer everything.

    “Θα ξεφύγει ίσως κανείς από το αισθητό φως, αλλά είναι αδύνατο να ξεφύγει από το νοητό. Ή, όπως λέει ο Ηράκλειτος, πως κανείς να κρυφτεί απ’ αυτό που δεν δύει ποτέ;”

    Translation: Someone may escape from the sensible light of the soul but it is impossible to escape from the intelligible light which NEVER SETS.

    Note that Heraclitus believed himself to be the anointed (Christ) high priest of Apollo.

    Here is an important Gematria result of the Greek language in relation with the light which NEVER SETS:

    ΤΟ ΝΟΗΤΟ ΦΩΣ (the ineligible light) = 2368

    2368 = Η ΥΠΕΡΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΙΣ (the hyper-mental perception)

    2368 = ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ (Jesus Christ)

    2368 = Ο ΑΓΑθΟΣ ΤΩΝ ΑΓΑθΩΝ (the just of the just)

    2368 = Ο ΑΓΙΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ (the saint of the saints)

    2368 = Ο θΕΟΣ ΤΩΝ ΑΓΑθΩΝ (the god of the just)

    2368 = Ο θΕΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ (the god of the saints)

    2368 = Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ (the god of the gods)

    2368 = ΗΛΙΟΣ ΔΙΚΑΙΩΣΕΩΣ (Sun of justice)

    2368 = ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΠΙΣΤΕΩΣ (justice of Faith)

    Since, according to the Orphic theology, there are two worlds, the intelligible and the sensible, the former of which is the source of the latter; so, according to the same theology, the first contains in a primary, causal, and intellectual manner, what the second comprehends secondarily and sensibly.

    Since the intelligible world, which, as we have already observed, was produced from Æther and Chaos, is nothing else than the comprehension of all the demiurgic ideas in the divine mind, which is, according to Orpheus, the God Phanes; it remains that the sensible world, which is but the image τυ Νοζτυ Παραδείγματοσ of an intelligible paradigm, should be produced according to its similitude, and filled with its proper divinities. Now Phanes, the author of the sensible world, is represented by Orpheus (for the purpose of symbolically representing the causal production of the universe) as adorned with the heads of various animals. According to Athenagoras, with the head of a dragon, of a lion, and the countenance of the God himself; but according to Proclus and others, in the words of Orpheus, with the countenance of a ram, a bull, a serpent and a lion. And this Phanes Athenagoras informs us is denominated by Orpheus, Hercules, and Time. Hence we see the reason why Hercules is said to shine with primogenial fires; since he is no other than Protogonos in the intelligible, and the Sun in the sensible world. Hence too the reason is apparent why Saturn who is the same with Time, is called in the following Hymn, τιτὰν i.e. Titan, or the Sun.

    Quotes from: http://www.sacred-texts.com/cla/hoo/hoo16.htm

    That is, “But Jupiter is the God of all, and the mingler of all things; whistling with the breathing winds and aerial voices.” And this perfectly agrees with Apollo, considered as Jupiter, or the sun of the intelligible world.

    Since Apollo in the intelligible world is the demiurgus of the universe, and consequently comprehends in his essence the archetypal ideas of all sensible forms, he may with great propriety be said to posses the figured seal, of which every visible species is nothing more than an impression. It is however necessary to observe, that in the great seal of ideas, all forms subsist in indivisible union and immaterial perfection: but in their imitative impressions in bodies, they are found full of boundless multitude, and material imperfection.

    Quotes from: http://www.sacred-texts.com/cla/hoo/hoo38.htm#fr_96

    2368 = Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ (the kingship of Apollo)

    http://www.esophoria.org/the-return-of-the-hellenes/

  40. Δίας Βήλος 11/02/2015 @ 2:47 ΜΜ

    Αμα παρακολουθησετε ολες αυτες τις συχνοτητες με τους Ελλανιους κλπ η αν ακομα καλυτερα αν μπορειτε να ακουσετε το εσωτερικο καλεσμα οπως ο Αρτεμακος που μπορει σε καποιο βαθμο να ξεχωρισει το μαυρο απο το ασπρο σε αντιθεση με τους περισσοτερους, θα κατανοησετε καλυτερα την διαδικασια της κοσμικης μυησης μεσα απο την οποια καλειτε να περασει η συλλογικη συνειδηση της ανθρωποτητας για να εισελθει στο επομενο σταδιο της κοσμικης εξελιξης.

    Ολα συγκλινουν σε ενα κοινο παρονομαστη που προβλεπει την ΖΕΥΞΗ του χθες και του σημερα με το αυριο και την επαναγεννηση της συλλογικης συνειδησης και οχι φυσικα τον εγκλωβισμο μεσα στις αδιεξοδες χρονοδινες του χθες που οδηγουν τον πολιτισμο της χεστρας στην καταρρευση.

    Ο πραγματικος Απολλωνας που δεν ειναι ο θεος των Ελληνοκαυλων αλλα ο δικαστης ολων των εθνων μου εξηγησε οτι εκφραζεται και μεσα απο τους αριθμους και τις σχετικες υλοποιησεις αλλα και μεσα απο την μουσικη του οπως μπορει καποιος ευκολα να καταλαβει οτι εκφραζεται και μεσα απο την μουσικη του Απολλωνιου επι της ουσιας Αρτεμη που εχει δηλωσει και Πυθαγορειος εκτος απο Χριστιανος κλπ. Τωρα σε σχεση με τους αλλους Απολλωνιους που μιλανε για καποιον εθνικο θεο και οχι για μια κοσμικη δυναμη η οποια εκφραζεται μεσα απο εμας και μεσα απο τα εθνη των θνητων απλα θα τους προτεινω να πανε να τους κοιταξει καποιος πρωκτολογος γιατι εκει κρινω οτι βρισκεται η πηγη της ανιατης τους ασθενειας.

    Ο Αρτεμακος εχει και μια περιεργη διαθεση να τιμησει το ασκερι του Διαβολου (Σαιταν Ασκερ) του Πλαστηρα…

    >> https://www.youtube.com/watch?v=68IDZxn3RmI

  41. Αμνός του Διός 11/02/2015 @ 6:17 ΜΜ

    Για να καταλαβετε ποσο πολυ ματαιοπονει η μαλακια που εναντιονεται στην κοσμικη ταξη του Διος απλα μελετηστε την Ελληνικη παραμυθολογια εκει που εξηγει οτι ουτε ΟΛΟΙ οι υπολοιποι θεοι μαζι δεν μπορουσαν να τα βαλουν με τον Θεο τον Υψιστο (Elyon) καθως οταν το επιχειρησαν αυτος σηκωσε κατι παλια φιλαρακια του απο τα Ταρταρα και τους εξεφτελυσε. Δεν μπορουσαν να τα βαλουν με την ταξη του Δια ΟΛΟΙ οι υπολοιποι θεοι. Απλα τωρα φαντασου ποια θα ηταν η τυχη ενος η ακομα και ολων των εθνων των θνητων εναντια στην κοσμικη ταξη του Διος.

    Για αυτο αλλωστε και οταν μιλαμε για τον Θεο τον Υψιστο (Elyon) που ειναι και ο Κυριος των Δυναμεων (Adonai Sabaoth) μιλαμε για τον ΤΡΟΜΟ.

    Αλλωστε AMAR UTU = 570 = NIGHTMARE

    Zephaniah 1:15-16

    The great day of the LORD is near– near and coming quickly. The cry on the day of the LORD is bitter; the Mighty Warrior shouts his battle cry.’

    A day of wrath is that day, a day of distress and anguish, a day of ruin and devastation, a day of darkness and gloom, a day of clouds and thick darkness.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*