Διαφημίσεις

«Η θέση της Ελλάδας, καθώς και των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης ειδικότερα, ως ένα σημαντικό ευρωπαϊκό σημείο εισόδου για τις εισαγωγές από την Ασία, κάνουν τον έλεγχο των Ελληνικών σιδηροδρόμων και των δύο μεγαλύτερων λιμανιών της χώρας, πολύ σημαντικές από γεωπολιτική άποψη».

Και όλα αυτά ενώ βγήκε στην δημοσιότητα Έκθεση της Ευρωπαικής Ρυθμιστικής Αρχής που αναφέρει ότι σχεδόν όλες οι χώρες της Ευρώπης , έχουν το σιδηροδρομικό έργο σε κρατικά χέρια.

Σκληρή μάχη αναμένεται από τους μνηστήρες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του Λιμένα Θεσσαλονίκης

Το ξεπούλημα των ελληνικών σιδηροδρόμων έρχεται στο προσκήνιο αφότου το κρατικό ταμείο ιδιωτικοποιήσεων ΤΑΙΠΕΔ έθεσε την διαδικασία σε κίνηση την Παρασκευή, ενώ πηγές δείχνουν ότι ενδιαφέρον έχει ήδη εκφραστεί από ρωσικούς σιδηροδρόμους, κινέζικες και ευρωπαϊκές εταιρείες.

Μεταξύ των επιχειρήσεων από τη Δυτική Ευρώπη, που κοιτούν προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με πηγές από το Υπουργείο Μεταφορών, είναι η SNCF Γαλλίας, η Trenitalia της Ιταλίας και Deutsche Bahn της Γερμανίας .Ορισμένοι αξιωματούχοι δεν αποκλείουν τη δημιουργία μιας κοινοπραξίας, για παράδειγμα, από τους Ρώσους με Γαλλικές ή άλλες δυτικοευρωπαϊκές εταιρείες, ενώ αναφέρεται ότι υπήρξαν και επαφές μεταξύ Κινέζων και Ρώσων αξιωματούχων για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά το πρόσφατο παρελθόν.

Η θέση της Ελλάδας, καθώς και των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης ειδικότερα, ως ένα σημαντικό ευρωπαϊκό σημείο εισόδου για τις εισαγωγές από την Ασία, κάνουν τον έλεγχο των Ελληνικών σιδηροδρόμων και των δύο μεγαλύτερων λιμανιών της χώρας, πολύ σημαντικές από γεωπολιτική άποψη.

Ενώ η κινεζική Cosco Pacific θεωρείται ως ο σοβαρότερος υποψήφιος για την ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (Ο.Λ.Π.), σκληρή μάχη αναμένεται να λάβει χώρα σχετικά με το μερίδιο ελέγχου του Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Ο επικεφαλής της Cosco, Captain Wei Jiafu εξέφρασε το ενδιαφέρον της εταιρείας του για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά την περασμένη εβδομάδα με την ευκαιρία της επίσκεψής του στην Ελλάδα για το άνοιγμα του Dock III στον Πειραιά, τον οποίο η Cosco παρέδωσε τουλάχιστον τρία έτη πριν από την προθεσμία και θα τον ελέγχει μέσω της θυγατρικής της, της Piraeus Container Terminal (SEP).

Μια μέρα πριν η επένδυση αξίας 150 εκατομμύρια ευρώ ξεκινήσει επίσημα, ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε ότι ο διαγωνισμός για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την εταιρεία διαχείρισης Rosco, θα κηρυχθεί εντός των επόμενων δύο εβδομάδων, μετά την επίλυση όλων των νομικών ζητημάτων ανάμεσα στην Ελλάδα και στις Βρυξέλλες.

Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους η διαδικασία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ξεκίνησε νωρίτερα ήταν οι κρατικές επιδοτήσεις, όπως η απορρόφηση των ζημιών από το κράτος, η διαγραφή των χρεών και η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου. Οι διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τα θέματα αυτά φαίνεται να έχουν έρθει σε ικανοποιητικό αποτέλεσμα, που επιτρέπει να προχωρήσει η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της Rosco.

Σύμφωνα με πηγές κοντά στη διαδικασία, ο διαγωνισμός για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφορά το 100% των μετοχών της σιδηροδρομικής επιχείρησης, η οποία χρησιμοποιεί επίσης περισσότερα από 1.500 χιλιόμετρα σιδηροδρομικού δικτύου.

Μετάφραση: LEFTeria-news



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek