Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

09:20 - 19/04/2013

Ο STRANGER ΣΤΟΝ ΕΟΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝ !!! 50 ΛΕΠΤΑ ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Ο άνθρωπος που πέφτει σχεδόν σε όλα μέσα…

Ο STRANGER αποκλειστικά στον Πρόδρομο Κοφσανίδη και στον ΕΟΕ για όλους και για όλα… Πρέπει να την ακούσεις την συνέντευξη για να ξέρεις τι φτάνει…

Ε.Ο.Ε. Ερευνητικός Οργανισμός Ελλήνων



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (55)

  1. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 10:17 ΠΜ

    Συμφωνώ σχεδόν σε όλα μαζί σου.

    Chris_

  2. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 10:33 ΠΜ

    Μπούρου – μπούρου και από ουσία τίποτα… Ξανά – μανά μια από τα ίδια. Τίποτε το νέο…

  3. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 10:34 ΠΜ

    Εντάξει το θέμα με τα πεδία το ψιλοκαταλάβαμε. Τον δικό σου τρόπο τον κρατάς για τον ευατό σου και αυτό οκ το δέχομαστε. Οι ημερομηνίες που δίνεις στο ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ δεν αλλάζουν. μέχρι στιγμής. Η βόμβα που έριξες στο τέλος για την Κύπρο και την Ελλάδα που θα ακολουθήσει, υπάρχει περίπτωση να είναι για 26/4 που πάνε προς ψήφιση τα μέτρα στην Κυπριακή Βουλή και ακολούθως την επομενη εβδομάδα που "τυχαίνει" να είμαι Μ. Παρασκευή και πενθήμερη αργία η σειρά μας;;;;;

  4. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 10:39 ΠΜ

    Stranger συγχαρητήρια, φοβερή συνέντευξη μα πάνω απ'όλα ανθρώπινη!! Να σε έχει ο Θεός καλά κι εσένα και την οικογένειά σου!!! Συνέχισε το σπουδαίο σου έργο!!!

  5. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 10:46 ΠΜ

    ετσι λενε και οι προφητειες οτι η κυπρος θα δεχθει πρωτη ραπισμα!!!

  6. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 11:01 ΠΜ

    stranger σου ευχομαι ο θεος να σε βοηθησει να πιστεψεις σε εκεινον και θα δεις πως ολα θα αλλαξουν τοτε μεσα σου προφητειες εχουν βγει παρα πολλες διαβασε την παλαια και την καινη διαθηκη και θα δεις ιησους χριστος νικα ο ανθρωπος χωρις τον τριαδικο θεο δεν υπαρχει

  7. Stranger μια σοβαρη ερωτηση για να βγαλω ενα συμπερασμα..
    Κρεας τρως; Δεν ειναι ειρωνικη η ερωτηση μου.

  8. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 11:09 ΠΜ

    Μια – δυο ημέρες χρειάζονται να ψάξει κανείς στο διαδίκτυο και να τα βρει όλα αυτά που λέει.
    Καμία βάση και καμία τεκμηρίωση. Δυστυχώς προσεγγίζει τα θέματα με έναν ψευτοεπιστημονισμό που δεν ωφελεί. Για άλλη μια φορά ακούσαμε όλη την σαπίλα που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο συμπυκνωμένα.
    Δεν πάμε μπροστά έτσι…

  9. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 11:12 ΠΜ

    Πολύ καλό

  10. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 11:35 ΠΜ

    αυτα που ειπες τα εχει πει ο χριστος….ο χριστος σου ειπε και τι να κανεις για να μην πεσεις στην παγιδα του διαολου….ολοκληρη η ζωη του χριστου αμα την κοιταξεις προσεχτικα θα βρεις ολες τις απαντησεις……γιατι ο χριστος μετραγε και τις ανασες του ωστε να ειναι το τελειο παραδειγμα για ολους…..και αυτο μας ειπε να κανουμε και εμεις….να ειμαστε τελειοι….αλλα λιγοι το εκαναν….αλλα αρκετοι ωστε να αλλαξουν τον κοσμο….βεβαια το μειονεκτημα ειναι οτι ξεχαστηκαν και ο εχθρος φροντισε για αυτο ωστε να σου δωσει τα λαθος προτυπα…….οσο για τους ανουνακι και εξωγηινους…..ετσι οπως σε ακουσα θα το φας το παραμυθι με το μπλου μπιμ (κριμα)…….τελος θα σου πω οτι ο μονος στην παγκοσμια ιστορια που σου αποκαλυψε τα παντα εχει ονομα και τον λενε χριστο….ουτε βουδα ….ουτε κουδα…..δεν ειναι ντροπη να το λεμε….πιστευουμε δεν πιστευουμε αυτο που σου ειπα τωρα ειναι καταγεγραμμενο παγκοσμια….τον καθε ζαχαρια σιτσιν που λεει τον κοντο του και το μακρυ του τον λετε με το ονομα του πφφφφφφφφ

  11. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 11:47 ΠΜ

    Ωραίο. Αλλά ως συνήθως χάσαμε την ουσία, ασχολούμαστε με το θρησκευτικό κομμάτι κ δεν ακούμε τα υπόλοιπα. Διακαιώμα του είναι να πιστεύει ότι θέλεις εσάς τι σας πειράζει;

  12. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 11:48 ΠΜ

    Stranger, είναι λίγος ο καιρός που σε παρακολουθώ. Άκουσα τη συνέντευξή σου, όπως άκουσα και το μήνυμα προετοιμασίας που απηύθηνες πριν από λίγο καιρό. Το μόνο που έχω να σου πω είναι ότι σου λείπει ένα βήμα ακόμα που πρέπει να κάνεις κι αυτό είναι να αντιληφθείς ότι ο Ορθόδοξος Χριστιανισμός δεν είναι απλώς άλλος ένας ιδεολογικοθρησκευτικός ονοματοδότης του Θεού. Είναι ο ίδιος ο θεματοφύλακας της αλήθειας του ενός και μοναδικού Θεού. Θεωρώ ότι το υποψιάζεσαι ήδη και για αυτό και κρίνεις ότι την ενδεκάτη ώρα θα πρέπει όλοι να στραφούν στην Εκκλησία κι ότι η Εκκλησία θα «στηρίξει» τον αγώνα του ανθρώπου. Ενστικτωδώς αναγνωρίζεις κι ο ίδιος ότι η Εκκλησία, παρά τα ανθρώπινα λάθη της, δεν είναι ένας οποιοσδήποτε ανθρώπινος οργανισμός παρά ο ένας και μοναδικός που κηρύττει και ταυτόχρονα διαφυλάσσει τη μία και μοναδική αλήθεια. Ελπίζω μόνο ότι δεν προσδοκάς στην απενεργοποίηση του ρόλου της Εκκλησίας και στην αποσιώπηση της αλήθειας του Χριστιανισμού όταν θα έχει τελειώσει ο αγώνας κι όταν θα την έχουμε «χρησιμοποιήσει» για την στήριξή του (ίσως να μην κατάλαβα καλά το νόημα των λόγων σου που ακολούθησαν τη διατύπωση της άποψης ότι όλοι θα πρέπει να στραφούμε στην Εκκλησία και ελπίζω ότι δεν εννοείς αυτό). Έχεις κάνει πολύ δρόμο στην αναζήτησή σου: έχεις αναγνωρίσει τον πόλεμο κατά της ανθρωπότητας, έχεις αναγνωρίσει τη θηριωδία του τωρινού πολιτισμού, έχεις αντιληφθεί ότι οι άνθρωποι χρησιμεύουμε για σοδειά και συγκομιδή των σκοτεινών δυνάμεων, έχεις κατανοήσει ότι η μόνη αντίδραση στο υλικό πεδίο από πλευράς των ανθρώπων είναι η αφύπνιση. Θέλεις ένα βήμα ακόμα να κάνεις κι αυτό είναι η κατανόηση ότι ο Θεός είναι ένας και μοναδικός, ότι έχει όνομα (Ιησούς Χριστός), ότι τα διαφορετικά ονόματα του Θεού ανά κουλτούρα και πολιτισμό δεν είναι διαφορετικές απεικονίσεις του ίδιου Όντος αλλά εξ ολοκλήρου διαφορετικά όντα, ότι δεν υπάρχουν «ο Θεός κι η Ζωή» σαν δυο διαφορετικές οντότητες (αλλά ότι ο ένας και μοναδικός Θεός είναι η γενεσιουργός αιτία της ύπαρξης της ζωής σ᾽αυτή και στην άλλη διάσταση) και ότι ο πόλεμος είναι πνευματικός (και 100% υπαρκτός και σ᾽αυτό το πεδίο) όσο είναι υλικός (στον πλανήτη που κατοικούμε). Είναι ένας αληθινότατος πόλεμος (ίσως ένας από τους τελευταίους) μεταξύ του Θεού και των τέκνων του και του Διαβόλου και των δικών του. Ο στόχος είναι ο ίδιος πάντα: με δόλωμα και παγίδα την προσωρινή υλική υπόσταση του ανθρώπου, το τρόπαιο και το λάφυρο του Εωσφόρου θα είναι η αιώνια ψυχή του. Αυτή θέλει και γι αυτή κοπιάζει χτίζοντας τον ανθρώπινο πολιτισμό «της στιγμής». Θα σου πρότεινα την αναζήτηση καταρτισμένων και φωτισμένων ανθρώπων του Θεού και της Εκκλησίας και, με τη βοήθειά τους, τη σε βάθος μελέτη της Αγίας Γραφής, η οποία αποτελεί την πιο τέλεια κωδικοποιημένη γλώσσα στους αιώνες. Μια μελέτη με ανοιχτά τα μάτια του σώματος και της ψυχής, βασισμένη στη λογική (ναι, καλά άκουσες, τη λογική). Είναι απόλυτα λογικό το σύγγραμα της Αγίας Γραφής και, για τους λάτρεις των κωδίκων και της έρευνας, απόλυτα λεπτολόγο και πολυεπίπεδο. Θα πρότεινα επίσης, με όλο τον σεβασμό και την αγάπη του αδελφού προς τον αδελφό, να σκεφτείς το ενδεχόμενο ενός «εκπαιδευτικού» ταξιδιού στο Άγιο Όρος. Αυτοί οι γέροντες δεν είναι κοινοί άνθρωποι. Είναι και οι ίδιοι μαχητές του πνευματικού πολέμου κι έχουν αφιερώσει τον εαυτό τους στην κατανίκηση των δυνάμεων του κακού και στη σωτηρία του κόσμου. Ένας μαχητής της αλήθειας κυριολεκτικά φωτίζεται κοντά τους.

    Αυτά, με αγάπη.

  13. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 11:49 ΠΜ

    Μπράβο Stranger πολύ καλή συνέντευξη!
    Συμφωνούμε εντελώς στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τη Θεότητα και γενικά τα πράγματα στο Σύμπαν και χαίρομαι ……..
    Η πληροφορία στο τέλος για την Κύπρο ήταν όλα τα λεφτά ! Είσαι γεννημένος για μάρκετιγκ ΜΜΕ :):)
    Τους "έψησες" τους ακροατές να περιμένουν την επόμενη !

    Παρακολουθούμε με ενδιαφέρον τη συνέχεια της πορείας σου (και της δικής μας) ενώ προσπαθούμε όσο μπορούμε να οργανωθούμε και από προμήθειες ……

  14. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 11:51 ΠΜ

    τελος θα σου πω οτι ο μονος στην παγκοσμια ιστορια που σου αποκαλυψε τα παντα εχει ονομα και τον λενε χριστο..

    ΕΝΤΑΞΕΙ ΡΕ ΣΥ,ΚΟΨΕ ΚΑΤΙ…

  15. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 12:05 ΜΜ

    Ο STRANGER ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΒΑΡΩΤΣΟΣ ΚΑΙ Β.Α.Ν ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΑΠΟ ΚΥΠ-ΚΑΙ ΣΙΑ ΚΤΛ ΣΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΜΕΣΑ;
    ΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΒΟΣΤΩΝΗ-ΤΕΞΑΣ-ΟΚΛΑΧΟΜΑ ΚΤΛ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΙΡΑΝ;
    ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΡΚΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ !!
    ΘΥΜΙΖΕΙ ΓΚΡΙΝΙΑΡΗ ΚΑΚΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΚΥΠΑΤΖΗ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΑΦΗΝΙΑΣΕ ΚΑΙ ΑΜΟΛΑΕΙ ΜΥΣΤΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ
    ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΓΙΑΤΙΚΑ ΜΕ ΛΙΓΗ ΔΟΣΗ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ
    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΓΝΩΣΕΩΣ ΣΕΙΣΜΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΑΡΠ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΩ ΦΙΛΩΝ
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ —-ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ;-ΑΥΤΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΑΦΟΥ ΓΙΝΟΥΝ!!!!ΟΧΙ ΠΡΩΤΟΥ
    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ

  16. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 12:24 ΜΜ

    ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΡΑΞΕΝΕ ΜΑΣ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΓΕΩΜΕΤΡΗΤΟΥΣ ΝΑ ΛΕΝΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΑΚΑ ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΙΩΣ ΚΡΑ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ
    ΓΕΩΡΓΙΑ

  17. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 12:51 ΜΜ

    2:51 να σου κοψω….μια επιταγη…..να παρεις την αγια γραφη να την διαβασεις

  18. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 1:08 ΜΜ

    ΟΥΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ,ΣΑΣ ΚΑΕΙ Ε???????

  19. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 1:29 ΜΜ

    2:47 NAI,NA ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ,ΟΛΑ ΟΧΙ ΜΕ ΠΛΑΓΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΝΟΕΤΑΞΙΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΑΝΤΙΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣ,ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ,ΒΑΛΕ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΥΠΟΥΛΑ ΣΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΑΚΑΚΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ,ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΡΝΕΤΕ ΣΑΝ ΑΔΥΝΑΜΙΑ,ΕΤΣΙ? ΑΠΛΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

  20. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 1:29 ΜΜ

    Σιγουράντζα η εκκλησία!Αυτό αγαπητέ δεν περιμέναμε εσένα να μας το πεις, όλοι οι ορθόδοξοι χριστιανοί το γνωρίζουν και πάντα είναι η ελπίδα και το φως στη ζωή μας ο δρόμος που έδειξε ο Κύριός μας!Τώρα όσο για τα υπόλοιπα, τα έχουν πει οι σεβάσμιοι γέροντές μας εδώ και χρόνια για να μας προετοιμάσουν, όπως επίσης έχουν φανερώσει και σημάδια για να καταλάβουμε οτι έρχεται η ώρα που θα καθαρίσει η ήρα απο το σιτάρι…το πότε όμως και το πως μόνο ο Θεός το γνωρίζει και μόνο όταν και αν Εκείνος αποφασίσει θα συμβεί το οτιδήποτε!Να σαι καλά και ο Κύριος να μας ελεήσει όλους!

  21. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 1:30 ΜΜ

    φιλε μου εχει πολυ μεγαλη σημασια το ποιος ειναι ο Θεος,πολυ απλα γιατι μας το εχει αποκαλυψει Ο Ιδιος και το ξερουμε.

    Ιησους Χριστος ειναι Το Ονομα του.

    Και λεω πως εχει σημασια γιατι Αυτος και μονο Αυτος ειναι η αληθεια το φως και η οδος για την αιωνια ζωη.

    Τα αλλα ονοματα ψευτοθεοτητων που αναφερεις ειναι απλα μια ανθρωποκεντρικη και ανθρωποφανταστικη πλανη που σε τραβαει με μια ωραια απεξω εικονα,που στη πραγματικοτητα κρυβει παγιδες επικινδυνες.

    Τωρα αν μου επιτρεπεις συμφωνω απολυτα μαζι σου οσον αφορα το μοναδικο τροπο που μπορει να αλλαξει αυτη η κατασταση αλλα και αυτο το τροπο μας τον εχει διδαξει και παλι Ο Ιησους Χριστος καθως επισης για το τι θα ακολουθησει ειναι αποτυπομενο στην Παλαια Διαθηκη καθως και στο βιβλιο της Αποκαλυψης.

    Μια επισημανση ακομα..
    Οσον αφορα την υπαρξη του καλου και του κακου,ειπες οτι στο συμπαν υπαρχει μονο η εξελιξη.

    Και εγω σου λεω οτι η υπαρξη του καλου και του κακου ειναι τοσο ζωντανη οσο εισαι και συ και ολος ο κοσμος.

    Με τη μονη διαφορα οτι η υπαρξη αυτων των δυναμεων φαινεται να επιδρα μονο απο εμας τους ανθρωπους και αυτο γιατι εμεις εχουμε το κατ'εικονα και καθ'ομοιωσιν του Δημιουργου μας και αυτος ειναι και ο λογος και της μετα υπαρξης του κακου,του διαβολου δηλαδη,αλλα εμεις επιλεγουμε ποια απτις δυο θελουμε να επιδρασει πανω μας.

    Μας μισει αγαπητε,μισει οτι εχει να κανει με την εννοια "Ανθρωπος".

    Οποτε δε μας λες κατι καινουργιο φιλε μου,ουτε προφητης εισαι οπως και παραδεχτηκες.

    Απλως δε θες τις ταμπελες οπως λες γιατι θες να εισαι και συ κατι ξεχωριστο "stranger".

    Ολοι προερχομαστε απο καπου και εχουμε μια ταυτοτητα.

  22. Παρατηρήσεις : στο 18:00-21:00
    Μια διαφορά είναι ότι εσύ έχεις γενική έννοια της λέξης θεός, υπαρχτή ουσία, που εάν κάποτε ερχόταν μια Χ οντότητα και σου πει "εγώ είμαι ο θεός ", σου δίνω 50-50 να το πιστέψεις (εάν σου δείξει και κάνει πράγματα)… Ανωτέρου επιπέδου οντότητα. Εγώ σε προσωπικό επίπεδο του δίνω όνομα, γνωρίζω οτι ο Θεός δεν το έχει ανάγκη το όνομα, όμως εγώ ως κατώτερη οντότητα, βάζω μια δικια μου ταμπέλα (όχι δικια μου, σύμφωνα με τα ήθη και λαογραφικά μας χαρακτηριστικά), έτσι ώστε να μην μπερδεύω τα μήλα από τα αχλάδια και τα μανταρίνια… Διότι το πεδίο όπως το αποκαλείς, μολύνθηκε από ένα σορό φρούτα. Δεν μπορείς να πας να κτίσεις πάνω σε αυτό, θα μολυνθείς στην πορεία, ακόμη και ένα το κατάφερες.
    Ανέφερες, είτε βούδας, είτε χριστός, είτε, είτε…. Με αυτό το σκεπτικό, θα πασάρουν και την παγκόσμια θρησκεία. Με αυτό ακριβώς το σκεπτικό. Άρα είσαι δεκτικός σε αυτό. Η μήπως έχω λάθος..? Έχουμε να δούμε φρούτο… απο δαυτα..
    Σε ένα άλλο σημείο αναφέρεις της προφητείες "και διδασκαλίες, είτε φιλοσοφίες" από ομοεθνής, αρχαίους, σύγχρονους, μετά μοντέρνους, που κάποτε ζούσαν σε αύτη την γη, η οποιαδήποτε χώρα και διέδιδαν πιστεύω, αξίες, μύθους, προφητείες.. Και από γενιά σε γενιά αυτό μεταδίδετε, έως ένα σημείο που να μετατραπεί στο να είναι έμφυτο στο dna μας (έφερες το παράδειγμα με τους τούρκους). Εγώ το εκλαμβάνω για ποιο παλιές εποχές, πριν το βυζάντιο, πριν το Μέγα Αλέξανδρο … κτλ.. (αφού πιστεύεις αυτό, το ίδιο δεν είναι(?), ιδεολογικά)… Σου βάζω Χ και εκεί. Άρα είσαι δεκτικός και στην παγκοσμιοποίηση, διότι εμμέσως απορρίπτεις η τουλάχιστον δεν υπολογίζεις, ήθη, έθιμα και λαογραφικά στοιχεία μιας χώρας. Τα βλέπεις ίσως ως εμπόδια(?)

    Και εγώ απορρίπτω καθέτως το βυζάντιο και οτι διαδραματίστηκε μετά Αλεξάνδρου εποχή. Πιστεύω ότι από τότε μπήκε σε εφαρμογή αυτό που ζούμε σήμερα, μέχρι τότε πολεμούσαν να το εγκαθιδρύσουν, ενσωματώσουν . Απλά η διαφορά είναι οτι εγώ βάζω μερικά στοπ και μερικά σημαιάκια.

    Αλλά μου κάνει εντύπωση, οτι παρόλο που αναφέρεσαι στα παραπάνω, έχεις μια αφετηρία…

    Στο 12:50 αναφέρεσαι στην αλλαγή ενός δυο ατόμων – αναφέρεσαι σε "μεγάλα" ονόματα.. Άρα πιστεύεις στην ατομικότητα? το αναιρείς. Τα πάντα από ένα άτομο, μια ιδέα, μια ουσία δεν ξεκινά? Γιατί το υποτίμησες ενώ το υποστήριξες στο 15:40? Και στο 16:20? Με μπέρδεψες, είμαι και δυσλεκτικός.

    όσο για την χρυσή εποχή, διαφωνώ… Μου ήρθε στο μυαλό τα λόγια του Ησίοδου και το 5ο γένος. Δεν πιστεύω ότι ο τρίτος είναι η συγκομιδή… Η συγκομιδή θα έρθει μετά, από τον "θεό"… Αυτοί το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι η "αρπαγή"-αρπάχτρες… Τέλος πάντων, οι παρατηρήσεις μου είναι μέχρι το 21 πρώτα λεπτά… Απλά να συμπληρώσω ότι ένας άνθρωπος χωρίς ταμπέλες, χωρίς τίποτα… είναι έτοιμος για αναπρογραμματισμο. Όχι επικίνδυνος όπως το γράφεις. Για εμένα προσωπικά ταμπέλα είναι το έθνος, τα ήθη και λαογραφικά στοιχεία της χώρας μου, που τυγχάνει και αισθάνομαι τυχερός, να έχουμε μεγάλη ιστορία χιλιάδες χρόνια τώρα.. (Είμαι Έλληνας)… Με μπέρδεψες σε πολλά πράγματα..

  23. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 1:39 ΜΜ

    ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.. ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΘΑ ΕΙΘΕΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΠΤΗΞΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ..

  24. Όποιος δεν κατάλαβε να βρει τα βιβλία: Antony C.Sutton – Wall Street and the Rise of Hitler (1976) πως παίχτηκε ο Β Παγκόσμιος Πόλεμος, THE BEST ENEMY MONEY CAN BUY αφορά τον «ψυχρό πόλεμο» και WALL STREET AND THE BOLSHEVIK REVOLUTION το παραμύθι της Σοβιετικής Ένωσης. Υπάρχουν free σε pdf στο Internet. Δυστυχώς στα Ελληνικά δεν υπάρχουν. Μετάφραση με το Google σιγά σιγά. Αξίζει…είναι ο τρόπος για να βγούμε από το κουτάκι..

  25. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 1:49 ΜΜ

    κοριτσια…..ο γιωργακης ειμαι παλι ο παπανδρεου….μην βγειτε εσεις ακομα….ειμαι μπιζι τωρα…..και αμα μου δωσετε την αγαπη σας τωρα δεν θα ειμαι εδω να σας δωσω τα ζουμερα φιλια μου

  26. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 2:34 ΜΜ

    Υπαρχει μια εφαρμογη που λεγεται disconnect και σου επιτρεπει να μπλοκαρεις τα αιτηματα μελετης της συμπεριφορας σου στο ιντερνετ https://disconnect.me/ . Γινεται εν αγνοια μας. Την εχω εγκαταστησει και με κανει τρομερη εντυπωση που η σελιδα σου stranger παρουσιαζει τον μεγαλυτερο αριθμο αιτηματων για αναλυση της παρουσιας μου στο ιντερνετ.Πάνω απο 100 την ωρα που τα αλλα site εχουν λιγο πανω απο 10. Χωρις να σημαινει οτι το προγραμμα ειναι αθωο. Μαλλον κατι προσφερεις σε ολους μας οπου καποιοι θελουν να μαθουν. Μαλλον πρεπει να το ψαξεις.

  27. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 2:36 ΜΜ

    2.01 exeis ksefygei file

  28. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 2:39 ΜΜ

    Αλιμονο εσεις γραμματεις και φαρισαιοι σχολιαστες οι διυλιζοντες τον κωνωπα την δε καμηλον καταπινοντες!!!!!!!!

  29. ΣΗΜΑΤΟΡΩΣ 04/19/2013 @ 3:29 ΜΜ

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΠΕ Ο ΝΙΚΟΣ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΙΑΝΤΙΝΗ ΑΠΟ ΓΚΑΤΣΟ ΑΠΟ ΕΛΥΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΙΔΙΚΑ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 60-70 ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΧΑΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΑΝ ΗΤΑΝΕ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΛΥΣΚΥΒΟΥΝ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΙΣ ΓΕΝΝΙΕΣ ΜΕ ΚΥΒΔΗΛΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΧΩΡΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΟΥΣΤΑΝ ΚΟΛΑΓΑΝ ΜΙΑ ΤΑΜΠΕΛΑ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΠΑΝΥΓΗΡΙ ΕΝΩ ΤΟ ΧΑΖΟΚΟΥΤΙ ΠΡΟΒΑΛΕ ΤΟΝ ΕΞΥΠΝΟ ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΗ ΚΑΙ Ο ΖΟΥΡΑΡΗΣ ΗΤΑΝ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΧΑΘΗΚΕ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΝΩΣΗ ΟΡΑΜΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΟΠΩΣ ΛΕΙ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΝΑΝ ΤΟΝ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΦΕ ΑΛΛΑ ΑΜΕΣΩΣ ΕΤΡΕΧΑΝ ΑΝ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΚΑΤΙ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΝΕΓΑΚΗ

  30. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 4:01 ΜΜ

    άντε να συννενοηθούμε όλοι εμείς τώρα……χάσαμε, καλά το πες αλλά ξέχασες να βάλεις ένα άρθρο μπροστά….το χάσαμε!!!!!

  31. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 4:49 ΜΜ

    Σ'ευχαριστώ φίλε μου… Να'σαι καλά.

  32. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 4:55 ΜΜ

    Είχαμε την ευκαιρία -και πάντα έχουμε την ευκαρία εδώ μέσα, είναι πολλά τα θέματα- να ανταλλάξουμε πληροφορίες και να κάνουμε κουβέντα με αφορμή τη συνέντευξη του stranger και τελικά από 30 μηνύματα άντε τα δυο να είναι χρήσιμα, του nobody και του 19 Απριλίου 2013 – 5:34 μ.μ.

    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΥΡΗΓΜΑ!!!! Πως διάολο καταφέρνετε να γαμάτε ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ, ΚΑΘΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ και να το γυρνάτε ΜΟΝΙΜΩΣ στη Θρησκειολογία και τη Θρησκειολαγνεία είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! και συμβαίνει σε ΚΑΘΕ site

    Παθαίνετε παραλλήρημα και δεν σταματάτε με τίποτα σας απαντάνε δε σας απαντάνε εσείς βρισκόσαστε σε παράκρουση πραγματική

    άι σιχτίρι έχω ΣΙΧΑΘΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΝΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΔΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΕΣ, ΚΟΥΦΟΙ, ΤΥΦΛΟΙ, ΣΑΝ ΤΑ ΖΩΑ, ΜΙΑ ΚΑΣΣΕΤΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΔΕ ΒΛΕΠΩ, ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ, ΜΟΝΟ ΜΙΛΑΩ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ ΚΑΙ ΛΕΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ .

  33. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 5:13 ΜΜ

    Τα σχολιά σου(ακόμα και τα φιλοσοφικά) to the point και σωστά. Σε παρακολούθώ λίγο καιρό, αλλά τώρα πλέον σε παρακολουθώ. Ξυπνάμε φίλε, ξυπνάμε. Αστους πικρόχολους να ξύνονται και να αερίζονται, ο καθένας με το μυαλό που του δ΄ωρισε ο Θεούλης. Όπως πολύ ωραία είδα κάπου, "το i-phone δε θα ταϊσει την οικογενειά σου"…Βάστα Γερά. Γερά και ελληνικά παράξενε, γερά και ελληνικά

  34. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 5:43 ΜΜ

    Αλογο κλανη !!

  35. όλα καλά όλα ωραία… αλλα ειλικρινά περίμενα πιο ουσιαστικά πράγματα, αυτή την ώρα, πραγματικά μονο ουσιαστικά πράγματα χρειαζόμαστε.

  36. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 5:56 ΜΜ

    "Αστα κάτω που τα πας" είμαστε όλοι…

  37. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 9:41 ΜΜ

    συμφωνω απολυτα μαζι σου πως το μεγαλο χτυπημα θα γινει εναντιον του ελληνισμου . Αυτοι θα το κανουν πιστευοντας πως ξεμπερδευουν πια μαζι μας , μα αυτο θα ειναι και η αρχη του τελους τους , τουλαχιστον στην παρουσα φαση . Ποτε θα γινει ; Μα οταν ολα θα νομιζουμε πως εχουν περασει και πως κατι αρχιζει να ισιωνει…ειναι πολυ σημαντικο να μας πιασουν στον υπνο , κι εμεις ηδη δειχνουμε πως κοιμομαστε…αρα οτι ειναι να γινει , θα γινει παρα πολυ συντομα και θα ειναι πολυεπιπεδο . ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΕ ΣΕ ΑΚΟΥΣΙΑ ΑΦΗΠΝΗΣΗ . ΨΥΧΑΝΕΜΙΖΟΝΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ , ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΜΑΣ , ΤΟΤΕ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΒΙΑΖΟΝΤΕ…

  38. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 9:44 ΜΜ

    Σωστοτατος ο 7:55

  39. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 9:53 ΜΜ

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΦΤΙΑΞΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΝ ΗΧΟ …….ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ Ο STRANGER !!!!!

  40. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 9:57 ΜΜ

    το σχόλιο μου δεν δημοσιέυτηκε πριν, άρα stranger βρήκα ποιος είσαι αν και είχα κάποιες αμφιβολίες αν είσαι αυτός που υπέθετα, εξού και τα ??? πριν. από μια λέξη κλειδί που ανέφερες εδώ σε ανάρτηση σου αλλά και σε μια άλλη συνέντευξη που εγω την άκουσα από το ράδιο του αρτ όπου σε ανέφερε με το όνομα σου εκεί κι έτσι σε βρήκα.η λέξη ήταν ντόμινο και αμέσως όταν την άκουσα μου ήρθε στο μυαλό η εδώ εγγραφή σου. κι αν σε βρήκα εγώ που είμαι αγρότης και βλέπω σωστά κάποια από όσα λές όχι όλα πόσο δύσκολο νομίζεις ότι είναι να σε βρούν κι αλλοι ίσως πιο επικύνδινοι προς εσένα ή τις απόψεις σου…

  41. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 9:57 ΜΜ

    το προηγούμενο σχόλιο μην γίνει ορατό

  42. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 10:04 ΜΜ

    Ο STRANGER

    ειναι

    ΜΕΓΑΛΟΣ

    Β Λ Α Κ Α Σ …

  43. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 10:42 ΜΜ

    ΠΑΡΑΞΕΝΕ ΦΙΛΕ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΑΠΕΞΑΡΤΗΘΟΥΜΕ ΑΠ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΑΥΡΙΛΑ ….ΔΕ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ Η ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΦΙΛΟΣ 2,48 !!!
    ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΣΟΥ ΘΑ ΛΥΘΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΙΩΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ….ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΥΣ Η ΧΑΖΟΥΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ….ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΟΥΧΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΙ ΕΥΧΩΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΤΟ ΓΕΥΘΗΚΑΝ …Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΗΣ …ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΚΙ Η ….ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΑΔΕΛΦΕ !!!!!!!!!!!

  44. Ανώνυμος 04/19/2013 @ 11:31 ΜΜ

    ……..και αφου η εκκλησια θα στηρίξει στο τελος "και που ετσι θα γινει.." γιατι δε τη στηρίζεστε και τη πολεμάτε?
    και οταν λεω εκκλησια δεν εννοω τους παπαδες με τισ λιμουζινες κλπ… "κατι που σε ολους τους χώρους συμβαίνει να υπαρχουν σκάρτοι…"

    αλλα τους πραγματικούς ιερεις που εχουν ψυχή και τη δίνουν θυσια… και μάχονται με Θεους και δαιμονες για το καλο του ανθρωπου, γιατι δε πατε κατευθείαν στην ουσια..? και χασομεράτε?

  45. Ανώνυμος 04/20/2013 @ 2:48 ΠΜ

    Πρέπει να έχει μεγάλο ενδιαφέρον η μελέτη του ανθρώπινου είδους .. Όλα αυτά τα σχόλια, οι διαξιφισμοί, οι ιδέες, οι αντιλήψεις φέρνουν πονοκέφαλο και διμιουργούν ερωτηματικά παράλληλα.

    Πρώτον δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν μπορεί ο καθένας να έχει μία διαφορετική άποψη χωρίς παράλληλα να προσπαθεί να ισοπεδώσει την άποψη του συνανθρώπου του. Η μανία επιβολής του κάθε ανθρώπου ξεκινάει τελικά ακόμα και από τα πίξελ που και φτάνει εώς και τα πεδία των μαχών.. ΟΚ ο stranger έχει μια διαφορετική άποψη, αρκετά διαφορετική από αυτή των ΜΜΕ καθώς και από αυτή των περισσότερων ανθρώπων. Είναι κακό αυτό? Ο καθένας μπορεί να έχει την προσωπική του άποψη και να την εκφράζει ελεύθερα, εφόσον δεν προσπαθεί να την επιβάλει δια της βίας συμπεριλαμβανομένης της ψυχολογικής και της σωματικής.

    Δεύτερον, το θέμα του Θεού-θρησκείας είναι κάτι πολύ προσωπικό για το κάθε άνθρωπο, αφορά την πίστη σε κάτι και όχι την επιστημονική αλήθεια, ως εκ τούτου δεν μπορούμε να κρίνουμε τα πιστεύω του κάθε ανθρώπου. Επιπροσθέτως, δεν νοείτε να συγχέουμε την πίστη του κάθε ανθρώπου, την έκφραση αυτής με το τι έκαναν και τι κάνουν τα ιερατεία. Είναι τόσο διαφορετικά όπως και η πίστη του κάθε ανθρώπου είναι διαφορετική :).

    Εν τέλει, συμπαιρένω ότι αντί να κοιτάμε πως μπορούμε να βελτιώσουμε τους ευατούς, κάνοντας ο καθένας την αυτοκριτική του, αναλωνόμαστε σε ατέρμονες συζητήσεις ανευ ουσίας. Για να γίνει η κοινωνία μας καλύτερη πρέπει πρώτα έμεις οι ίδιοι να αλλάξουμε προς το καλύτερο μέσα από τα έργα μας, καθώς έμεις αποτελούμε αυτή την κοινώνια που συνεχώς κατακρίνουμε.
    Δύσκολο γιατί δυστυχώς, όσο δύσκολο είναι και να αποδεχθούμε την θνητότητα μας. Πόσο μάταια είναι όλα μιας και όλοι μια μέρα θα πεθάνουμε (de facto) άρα τι άξιζει τελικά..

    Stranger προσωπικά σε ευχαριστώ που υπάρχεις για αυτό το διαφορετικό το οποίο προσφέρεις, αυτό το διαφορετικό που τα μέσα μαζικής αποχαύνωσης δεν μας δείχνουν γιατί δεν θέλουν να σκεφτόμαστε.

    Δυστυχώς δεν έχουμε μάθει να επεξαργαζόμαστε την πληροφορία, αλλά απλώς να την δεχόμαστε όταν είναι από "έγκυρη πηγή" (βλέπε κανάλια, λεφτά υπάρχουν, δεν θα πάρετε τη δόση …) αλλά και να την απορρίπτουμε αμέσως όταν αυτή είναι "περίεργη". Την επεξαργασία της πληροφορίας, για την εξαγωγή προσωπικών απόψεων-συμπερασμάτων λίγοι την αναζητούν. Αυτή την επεξεργασί κάνει ο stranger. Από έκει και πέρα ο καθένας κάνει ό,τι θέλει…

  46. Ανώνυμος 04/20/2013 @ 7:15 ΠΜ

    20 Απριλίου 2013 – 1:04 π.μ.

    Δεν ξέρω αν ο stranger είναι βλάκας, πιθανόν και να είναι αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι εσύ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ.
    Μην προσπαθείς να εντυπωσιάζεις με μαλακίες ακόμα και αν μόνο για αυτά είσαι ικανός, οι άνθρωποι σε λυπούνται, δεν εντυπωσιάζονται…..

  47. Ανώνυμος 04/20/2013 @ 7:50 ΠΜ

    0000

    Θα θελα να σχολιασω λιγο το προηγουμενο σχολιιο.(20 Απριλίου 2013 – 5:48 π.μ)

    συγνωμη που δε τονιζω τις λεξεις…

    Πρωτα απολα δεν απαγορευει κανενας σε κανεναν να εκφρασει την αποψη του.
    Εδω τειθενται αποψεις και απο τη στιγμη που τις διαβαζουμε ειμαστε νοημοντα οντα και εχουμε ολο το δικαιωμα να εκφρασουμε τα πιστευω μας πανω σε αυτες τις αποψεις.

    Tο οτι ο stranger εχει κατι να πει δε σημαινει οτι πρεπει να το ασπαστουμε κιολας,ασε που αυτα που λεει δεν ειναι τιποτα αλλο παρα ανακατεμενες θεωριες με μερικες αληθειες αλλα και εκτιμισεις καποιων ανα το κοσμο που εχουν αναδημοσιευσει στην ουσια αποσπασματα απο μελετες και απο διαφορες εραιτικες θρησκειες που σκοπο εχουν να μπερδεψουν και να εγκλοβισουν και πουλανε μουρη δηθεν οτι ανακαλυψαν κατι σπουδαιο.

    Απλως πρεπει καποτε να συνειδητοποιησουμε οτι η αληθεια ειναι μια και οτι η διαδωση της μη αληθειας μπορει να κανει μεγαλο κακο.

    Δευτερον..Ο Αληθινος Θεος που ειναι ο Χριστος δεν ειναι θρησκεια,αλλα ο μοναδικος τροπος ζωης για να κερδισουμε την αιωνιοτητα μαζι Του.

    Σιγουρα το τι πιστευει ο καθενας ειναι προσωπικο του ζητημα αλλα οταν αγγιζουμε το θεμα " Θεος " πρεπει να προσεχουμε πολυ τι λεμε γιατι αυτο ειναι ενα ζητημα που δεν αναλυεται με το μυαλο μας και ο τροπος προσεγγισης του ειναι ενας και μοναδικος….
    Για οποιον θελει μπορει να ξεκινησει τη μελετη της Αγιας Γραφης…εκει θα βρει ολη την αληθεια για τη προσεγγιση του Αληθινου Θεου μας.

    Τριτον εισαι λιγο,να μου επιτραπει,αφελης φιλε μου αν πιστευεις πως ολα αυτα που βιωνουμε,υλικα και πνευματικα,εχουν φτιαχτει μονο για οσο θα εχουμε τα ματια μας ανοιχτα.
    Ο ανθρωπος φτιαχτηκε για την αιωνιοτητα και στην αιωνιοτητα θα παραμεινει,γιατι το πνευμα δε πεθαινει ποτε.

    Και αυτο να ξερεις ειναι κωδικας ο οποιος εχει φυτευτει στο DNA ολων απο Τον Δημιουργο μας που ειναι τουλαχιστον Αθανατος,μας εχει πλασει κατ'εικονα και καθ'ομοιωσιν,γιαυτο και κανενας δε μπορει να αισθανθει πως ειναι να μην υπαρχει.

    Θα μου επιτρεψεις ακομα να σου πω πως εαν μελετησεις λιγο το Λογο του Θεου θα στρεψεις τις προσωπικες σου ευχαριστιες σε Εκεινον και οχι στον stranger,πιστεψε με σου το λεω με πολυ αγαπη αυτο.

  48. Ανώνυμος 04/20/2013 @ 9:02 ΠΜ

    το κουτάκι, το κουτί ο κύβος, ποιο σχήμα τον καταλύει; ο σταυρός. διότι αν ξεδιπλώσεις ένα κύβο όλες τις πλευρές αυτό το σχήμα βγαίνει. ο κύβος πιθανότατα συμβολίζει την στημένη αυτή πραγματικότητα. δεν χρειαζόμαστε ιό ως προς το κουτί αλλά να κατανοήσουμε το εξής, πρώτον πρέπει να σκεφτούμε έξω από το κουτί καταλύοντας τον με το σχήμα του σταυρού (σχήμα το οποίο είναι καθαρά αρχαιοελληνικό απλά σκεφτείτε τον σταυρωμένο Ορφέα), πρέπει να μάθουμε ή να δείξουμε στον κόσμο πως καταλύεται το κουτί που τον έβαλαν, και μετά να του πούμε πως δεν υπάρχει κουτί. τι να καταστραφεί; το ανύπαρκτο; αυτή είναι η ισχυρή δομή του ανύπαρκτου, η πειθώ που ασκεί πάνω στο υποκείμενο πως είναι υπαρκτό κι ίσως το μόνο. ζητάς εξέλιξη, στην τέλεια δημιουργία την μοναδική δεν χρειάζεται, εδώ στο ανύπαρκτο θα εξελίσσεσαι ως ανύπαρκτος. θα το δεις ότι τζάμπα εξελισσόσουν και τζάμπα άλλαζες και επαναστατούσες και προσπαθούσες το ένα και το άλλο κι ήθελες να βρεις ένα σχέδιο που δεν μπορούν να το πολεμήσουν. ένα σχέδιο που δεν έχουν σκεφτεί. όλα όσα λες τα έχω βρει σε λόγια άλλων, λες να μην ξέρουν πως σκέφτεστε; φυσικά και το ξέρουν. το πρόγραμμα το ίδιο ξέρει για τους ιούς που θέλουν/θέλετε όλοι να βάλουν σε αυτό. Stranger τον ίδιο τον Θεό όχι απλά τον υπεραναλύεις αλλά λες κι από πάνω ότι στην μονη πραγματικότητα εσύ που ζεις στο ανύπαρκτο δεν θα κάνεις υπαρκτό το Θεό δηλαδή το σχήμα που καταλύει τον κύβο τον πετάς από το μάταιο παράθυρο. το εξελικτικό άλμα που λες φυσικά και νομοτελειακά ό,τι συμβαίνει εντός του ανύπαρκτου όποια μορφή και να πάρει θα είναι ανύπαρκτη κι ελεγχόμενη. έχεις πρόβλημα στο στοχασμό σου. η απάντηση είναι μπροστά σου και την χάνεις εξαιτίας δαιδαλώδους φιλοσοφικού στοχασμού. και οι άντρες δεν είναι καλοί στο multitasking. λέω να σε βοηθήσω. θα δω. εξαρτάται. γιατί ματαιότης ματαιοτήτων τα πάντα ματαιότης. here.

  49. Ανώνυμος 04/20/2013 @ 9:03 ΠΜ

    5.34 χρησιμο το μηνυμα σου…

  50. Ανώνυμος 04/20/2013 @ 10:49 ΠΜ

    Stranger θα σου πω κάτι με σεβασμό και αν το καταλάβεις θα πει ότι είσαι στη σωστή πλευρά και όχι σε αυτή που στιγματίζεις όταν απευθυνεσαι στον κόσμο…

    ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!
    Αν πιστεύεις τα όσα λες, πρέπει να ξέρεις ότι με τις "αποκαλύψεις" σου όχι μόνο δεν ξεμπροστιάζεις, πόσο μάλλον να αλλάζεις τα σχέδια τους, αλλά ΡΙΧΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΟ ΜΗΔΕΝ και εάν πραγματικά ενδιαφέρεσαι για όλες αυτές τις Ψυχές τότε θα ήξερες τι ακριβώς τους προκαλείς με τον τρόπο σου. Με αυτά που γράφεις δεν κάνεις τίποτα διαφορετικό με αυτό που κάνουν καθημερινά τα κανάλια του πολιτισμού της χέστρας, όπως τον αποκαλείς.

    Είσαι εδώ να βοηθήσεις τον κόσμο; ΔΩΣΕ ΧΑΡΑ Κ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ στον κόσμο και όχι πρόκριμα της "αναπόφευκτης" θανατικής καταδίκης τους.
    ΑΥΤΟ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΥΤΟ!! Όλα τα άλλα είναι υλικό για τη λεκάνη της τουαλέτας.

    Τέλος, μην νομίζεις πως όλοι αυτοί που σχεδιάζουν τον "μελλον" του πλανητη ΓΑΙΑ παίζουν μπάλα μόνοι τους…

    Αυτά ειλικρινώς φιλικά,

    ένας προφήτης χωρίς προφητείες.

  51. Η πολυ "δημοκρατια" βλαπτει Stranger!…"Koψε"…τους "αντι"…που μπαινουν στο 'blog"…(να πανε αλλου,αφου δεν συμφωνουν!)…κ κρατα τα σχολια…που εχουν "κοινη κραδασμικη ταυτιση"…για το καλο ολων μας…κ για να μην "διασπουν"…τον "ομαδικο νου"!Οσοι διαθετουν "ενστικτο"…ας συμπορευτουν…οι υπολοιποι να πανε…στα "Ταρταρα"…!…Αν θελουν να μπαινουν…στο blog…για να γραφουν 'αντι-προθεσεις" κ μονο…κοψτους!…Δεν κανει καλο…στο "δικο σου νου"…ουτε κ στον δικο μας!…Δημιουργει "Εμποδια"!…Θα μου πεις…ειναι απαραιτητος κ ο αντι-λογος!…Ναι…αλλα εδω δεν υπαρχει ακριβως αντι-λογος!…Εδω υπαρχει "θαψιμο"…κ μαυρη προπαγανδα!….Κοψτους…δια "ξιφους"…να τελειωνουμε!…Επειδη παρακολουθω…καιρο τα σχολια του blog…k αναρωτιεμαι…πως δεν εχεις καταληξει ακομη…να τους πεις…να παν να γ@@@@@@ν!!!…ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ-ΣΚΑΣΤΕ Κ ΑΚΟΥΣΤΕ-δΩΣΤΕ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΑς ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ Η ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ-ΕΙΔΑΛΛΩΣ….ΑΝΤΕ Κ Γ@@@@@@@Ε….ΑΔΕΡΦΙΑ!!!

  52. Καταλαβαίνω πολλά από αυτά που αναφέρει ο Stranger. Δεν ξέρω τί μεθόδος χρησιμοποιεί και θα είμαι ειλικρινής, δεν τον εμπιστεύομαι ακόμα 100% αλλά ακόμα κι αν είναι βαλτός από το σύστημα για να αποπροσανατολίσει όπως λένε μερικοί, σε πολλά σημεία συμφωνώ με τα όσα λέει. Πέρα από αυτό, έχει τύχει να βιώσω κι εγώ στη ζωή μου πολλές μεταφυσικές εμπειρίες και έχω μια πείρα με συγχρονικότητες, κώδικες κλπ. Αν και αυτή τη στιγμή περνάω μια δύσκολη φάση, στο παρελθόν είχα κι εγώ τη δυνατότητα να "βλέπω". Κι ακόμα σε μικρότερο βαθμό.

    Πάντως σε κάποια σημεία διαφωνώ αλλά θα χρειαζόταν πολύ typing για να εξηγήσω τί και πώς. Ίσως κάποια άλλη στιγμή.

  53. Ανώνυμος 04/26/2013 @ 7:29 ΜΜ

    νομίζω οτι θα ηταν πολύ καλό εαν όλοι ζουσαμε εν μετανοια και ημασταν κοντά Στον Χριστό. Η εποχές που ζουμε ειναι πολύ σκοτεινές. ο ΑΝτιχριστος και τα τσιρακια του πολεμάνε με λύσσα Τον Ιησου ΧΡιστό και τους χριστιανους. ο στόχος της ΝΤΠ ειναι η ορθοδοξία. Οποιος Ξυπνησε Ξύπνησε. Ευχομαι ο Θεός να μας δίνει φώτισει και να μας ΕΥλογεί. ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ.

  54. Ανώνυμος 04/27/2013 @ 3:05 ΠΜ

    ΡΕ ΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ,ΕΧΕΤΕ ΛΑΛΗΣΕΙ?ΠΟΙΟΣ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ?ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΧΒΕ.ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΟ ΟΤΑΝ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ?

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*