Το ταξίδι με αυτοκίνητο στη Θεσσαλονίκη θα φτάσει τα 58 (!) ευρώ

4,05 ευρώ στα διόδια της Θήβας, 3,35 στις Αφίδνες, 3,95 στην Τραγάνα και…

Αγκαζέ με τα εργοτάξια πηγαίνουν οι αυξήσεις στα διόδια, μεταφέροντας στους οδηγούς το τίμημα της επανεκκίνησης των αυτοκινητόδρομων, γεγονός που εκτιμάται ότι θα βάλει νέο χειρόφρενο στην κυκλοφορία των οχημάτων…

Οι οδικοί άξονες θα ξαναγεμίσουν μπουλντόζες από τις αρχές του έτους, αλλά ταυτόχρονα θα ξεμυτίσουν και νέοι σταθμοί διοδίων, ενώ θα εφαρμοστούν αυξήσεις-φωτιά, μολονότι στις νέες κυκλοφοριακές μελέτες για τις αναθεωρημένες συμβάσεις που κυρώθηκαν πρόσφατα από τη Βουλή έχει προβλεφθεί ότι η αύξηση των διοδίων θα επιφέρει μέσα στην επόμενη διετία έως και 15% μείωση στην κυκλοφορία οχημάτων.

Με άλλα λόγια, οι κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τα έργα και οι τράπεζες που τα χρηματοδοτούν, υπολογίζοντας μέχρι κεραίας τα traffic models, από τη μια προβάλλουν ως ισχυρό άλλοθι για την κατάρρευση των οδικών αξόνων τη μείωση κατά 50% στις κυκλοφορίες λόγω κρίσης, από την άλλη όμως δέχονται να ανατιμηθούν τα διόδια, γνωρίζοντας ότι ροκανίζουν τα μελλοντικά τους έσοδα.

Τις προηγούμενες ημέρες με παρέμβαση του υπουργού Υποδομών κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη μετατέθηκαν για μέσα Ιανουαρίου οι προγραμματισμένες για τις αρχές του έτους αυξήσεις στους αυτοκινητόδρομους. Οι οδηγοί δεν θα τις αποφύγουν, δηλαδή, καθώς η ανατίμηση των διοδίων είναι μονόδρομος, προβλέπεται από τις αρχικές συμβάσεις παραχώρησης και αποτελεί σημαντικό κρίκο στη χρηματοδότηση των έργων, πέραν της τραπεζικής συμμετοχής και της συμβολής των εργολάβων.

Βιαζόντουσαν



Nicoin

ΚΟΨΕ ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΕΥΚΟΛΑ, με το σπρέι Nicoin..!

Το σπρέι Nicoin – ένα φυσικό προιόν ,το οποίο βοηθάει να απαλλαγείτε απο τον έθισμο στη νικοτίνη μόνο σε 3 εβδομάδες..

Χωρίς έμπλαστρα, Χωρίς βιομαγνήτες, Χωρίς φάρμακα και συμπλήρωμα διατροφής, Χωρίς βιβλία και υπνοθεραπεία!..

Βοηθάει να κόψετε τσιγάρο εύκολα, Εξαλείφει τα στερητικά συμπτώματα ,Χωρίς αύξηση του σωματικού βάρους, Ηρεμεί τα νεύρα, Εξαλειφθεί την πίσσα και την νικοτίνη από τον οργανισμό!.

ΤΙΜΗ 49,00

ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

 Powered by WebCash


Η βουλιμία μάλιστα των εργολάβων να εκμεταλλευτούν τα αυξημένα έσοδα από την κίνηση της εορταστικής περιόδου στους δρόμους προσέκρουσε στην αντίδραση του υπουργείου το οποίο απαίτησε οι αυξήσεις που είχε ανακοινώσει την προηγούμενη εβδομάδα η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (κατασκευάζει τον οδικό άξονα Μαλιακός – Κλειδί) να ανακοινωθούν ταυτόχρονα για όλα τα έργα χωρίς να επιβαρύνουν τους εκδρομείς των Χριστουγέννων.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο υπουργείο έχει σταλεί επιστολή από την κοινοπραξία του αυτοκινητόδρομου με την οποία ενημερώνει για την πρόθεσή της η ισχύς των νέων τιμολογίων να ξεκινήσει στις 20 Ιανουαρίου, όταν θα έχουν φαγωθεί η γαλοπούλα και η πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα…

Οπως τονίζουν οι τεχνικές εταιρείες, οι αυξήσεις πάγωσαν καλή τη πίστει, αφού με βάση τους όρους των συμβάσεων οι παραχωρησιούχοι έχουν υποχρέωση να ενημερώνουν το αρμόδιο υπουργείο για τις αυξήσεις χωρίς να απαιτείται σχετική έγκριση των τιμολογίων που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των συμβάσεων.

Εφόσον για δεύτερη φορά το Δημόσιο αποφασίσει να παρατείνει τον χρόνο εφαρμογής των τιμολογίων, τον λογαριασμό θα πληρώσει ο κρατικός προϋπολογισμός, όπως έγινε σε πλείστες περιπτώσεις στο παρελθόν. Για παράδειγμα, η καθυστέρηση στη λειτουργία των διοδίων στο Αιγίνιο Πιερίας από την Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ανάγκασε το Δημόσιο να καταβάλει στην κοινοπραξία πάνω από 20 εκατ. ευρώ, ενώ ο κρατικός κορβανάς πλήρωσε αντίστοιχα και τη δαπάνη που ανήλθε σε αρκετά εκατομμύρια ευρώ της χορήγησης καρτών ελεύθερης διέλευσης για τις τοπικές μετακινήσεις στα διόδια της Πελασγίας και της Λεπτοκαρυάς της ίδιας κοινοπραξίας.

Σε κάθε περίπτωση, η ανατίμηση των διοδίων έχει δρομολογηθεί, μένει όμως στο υπουργείο να αποφασίσει πότε θα ξεκινήσει η εφαρμογή της. Η μεγαλύτερη αύξηση 60%, η οποία οφείλεται στην αλλαγή της χιλιομετρικής χρέωσης στα διόδια και εκκρεμεί από το 2011, θα γίνει στο κομμάτι Μεταμόρφωση – Σκάρφεια από την κοινοπραξία Νέα Οδός.

Η χρέωση για τα Ι.Χ. στα διόδια Αφιδνών θα αυξηθεί από τα 2,10 ευρώ στα 3,35 ευρώ, στη Θήβα από 2,55 ευρώ στα 4,05 ευρώ και στην Τραγάνα από 2,45 στα 3,95 ευρώ. Ο κ. Χρυσοχοΐδης επιδιώκει να σερβίρει το νέο πιάτο των ανατιμήσεων με εκπτωτικά προγράμματα και παράδρομους ώστε να μετριαστεί το οδικό χαράτσι για τους συχνούς χρήστες του εθνικού δικτύου.

Οι τιμές

Αντίστοιχα, στο τμήμα Ράχες Μαλιακού – Κλειδί Ημαθίας οι τιμές των διοδίων στους σταθμούς Πελασγίας και Μοσχοχωρίου θα αυξηθούν κατά 30% για τα Ι.Χ. και από 2,70 ευρώ θα πάνε σε 3,50 ευρώ και από 3,10 ευρώ σε 4 ευρώ αντίστοιχα. Οι νέες τιμές απογειώνουν και το κόστος ταξιδιού για Θεσσαλονίκη, το οποίο πλέον θα ξεπερνά τα 58 ευρώ, ενώ περίπου στα ίδια επίπεδα θα παραμείνει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα (στα 12,80 ευρώ με επιστροφή).

Περιορισμένης κλίμακας μειώσεις τιμολογίων της τάξεως των 0,10 ευρώ -κυρίως στη μεγάλη κατηγορία των οχημάτων (φορτηγών κ.ά.)- θα φέρει αντίστοιχα η τιμαριθμική προσαρμογή των διοδίων. Η Κορίνθου – Πατρών είναι από τα λίγα τμήματα των αυτοκινητόδρομων όπου το ύψος των διοδίων θα μειωθεί κατά 20%, όπως άλλωστε προβλέπεται ρητά στις αναθεωρημένες συμβάσεις για να αντιμετωπιστεί η μεγάλη γκρίνια των οδηγών ότι πληρώνουν διόδια σε έναν δρόμο-καρμανιόλα.

Από τις παραμονές Χριστουγέννων ισχύουν νέες τιμές στους σταθμούς Ζευγολατιό και Ρίο, όπου το κόστος διαμορφώνεται σε 2,50 ευρώ από 3,10 ευρώ. Πρόσθετη έκπτωση 10% προβλέπεται για τους κατόχους των πομποδεκτών Olympia Pass. Τα καλά νέα για τους οδηγούς σταματούν εδώ. Με το νέο έτος η Ολυμπία Οδός πρόκειται να μετατρέψει σε αμφίπλευρα τα διόδια Ελευσίνας και Ισθμού, καθώς και τους πλευρικούς σταθμούς Νέας Περάμου, Πάχης και Αγίων Θεοδώρων.

Σήμερα ο σταθμός της Νέας Περάμου λειτουργεί στην κατεύθυνση προς Κόρινθο, των Αγίων Θεοδώρων και στις δύο κατευθύνσεις, ενώ της Πάχης δεν λειτουργεί. Ολοι οι σταθμοί αυτού του τμήματος, μετωπικοί και πλευρικοί, θα ξεκινήσουν να χρεώνουν με 0,04 ευρώ το χλμ. (σε τιμές 2003), με αποτέλεσμα τα διόδια στην Ελευσίνα για τα Ι.Χ. να κοστίζουν 2,10 (+31,2% ) και στον Ισθμό 1,80 ευρώ (+12,5%).

10 thoughts on “Το ταξίδι με αυτοκίνητο στη Θεσσαλονίκη θα φτάσει τα 58 (!) ευρώ

  1. Ανώνυμος says:

    Ναι καλά όλα αυτα όπως τονίζουν και οι τεχνικές εταιρείες, οι αυξήσεις πάγωσαν καλή τη πίστει, αφού με βάση τους όρους των συμβάσεων οι παραχωρησιούχοι έχουν υποχρέωση να ενημερώνουν το αρμόδιο υπουργείο για τις αυξήσεις χωρίς να απαιτείται σχετική έγκριση των τιμολογίων που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των συμβάσεων.

    Εφόσον για δεύτερη φορά το Δημόσιο αποφασίσει να παρατείνει τον χρόνο εφαρμογής των τιμολογίων, τον λογαριασμό θα πληρώσει ο κρατικός προϋπολογισμός, όπως έγινε σε πλείστες περιπτώσεις στο παρελθόν. Για παράδειγμα, η καθυστέρηση στη λειτουργία των διοδίων στο Αιγίνιο Πιερίας από την Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ανάγκασε το Δημόσιο να καταβάλει στην κοινοπραξία πάνω από 20 εκατ. ευρώ, ενώ ο κρατικός κορβανάς πλήρωσε αντίστοιχα και τη δαπάνη που ανήλθε σε αρκετά εκατομμύρια ευρώ της χορήγησης καρτών ελεύθερης διέλευσης για τις τοπικές μετακινήσεις στα διόδια της Πελασγίας και της Λεπτοκαρυάς της ίδιας κοινοπραξίας.

    Η χρέωση για τα Ι.Χ. στα διόδια Αφιδνών θα αυξηθεί από τα 2,10 ευρώ στα 3,35 ευρώ, στη Θήβα από 2,55 ευρώ στα 4,05 ευρώ και στην Τραγάνα από 2,45 στα 3,95 ευρώ. Ο κ. Χρυσοχοΐδης επιδιώκει να σερβίρει το νέο πιάτο των ανατιμήσεων με εκπτωτικά προγράμματα και παράδρομους ώστε να μετριαστεί το οδικό χαράτσι για τους συχνούς χρήστες του εθνικού δικτύου.Αν η εφορια κανει το εργο της τότε ο γκονος πάει φυλακα. Η φοροδιαφυγή εκτός από ποινικό αδίκημα που μπορεί να σημειωθεί κατά παράβαση ή καταστρατήγηση του φορολογικού νόμου, θεωρείται και έντονα αντικοινωνική συμπεριφορά δεδομένου ότι το συνολικό ποσό αυτής θα κληθεί τελικά να επωμισθεί, με πρόσθετα κυβερνητικά μέτρα, το σύνολο των φορολογουμένων.

    1) Αποκρύπτοντας εισοδήματα από διάφορες πηγές με σκοπό την πληρωμή χαμηλότερου φόρου.
    2) Εμφανίζοντας υπερβολικές ή πλαστές δαπάνες ώστε να επωφεληθεί από εκπτώσεις φόρου.
    3) Δημιουργώντας πλασματικές εταιρείες.
    4) Καταστρατήγηση ευνοϊκής νομοθεσίας ειδικών σκοπών. κ.ά.
    Ο ΣΔΟΕ και η εφορία θα κάνουν το έργο τους σωστά

  2. Ανώνυμος says:

    Το προβλημα δεν ειναι τα αυξημενα διοδια αλλα οι μαλακες που τα πληρωνουν ακομα. Εαν πχ η εξοδος των οχηματων ηταν για τις γιορτες περι τα 30.000 οχηματα και δεν πληρωναν διοδια το 90% τοτε θα κλαιγανε μανουλες. Ομως οταν αποφασισει να μην πληρωσει μονο ο Κωστας, ο Μητσος και η Μαρια αμεσως γινονται ευκολα θυματα απο την αστυνομια και τους νταβαδες για να φοβηθουν τα αλλα προβατακια και να μην το τολμησουν. Ξεφοβηθειτε μωρε να τελειωνουμε με δαυτους…

    Βασιλης

  3. Ανώνυμος says:

    Τρώνε με δεκα μασέλες.
    Μην πληρώνετε διόδια για τα επόμενα 30 χρόνια.
    Περιμένετε στα διόδια, μέχρι να συγκεντρωθούν 5-10 αυτοκίνητα και μπλοκάρετε όλες τις γραμμές, μέχρι να σας αφήσουν και οι προσκυνημένοι βρωμοϋπάλληλοι στον γκισέ, που προδίδουν τους συνανθρώπους τους, να περάσετε χωρίς να πληρώσετε. Αντισταθείτε!! ΤΩΡΑ!!!
    Μας χρωστάνε δεν τους χρωστάμε – διαδώστε το.
    Εμείς θα επιλέξουμε όχι αυτοί.

    Κοκαλώστε ολόκληρη τη χώρα μέχρι να μηδενιστούν όλα τα χρέη- που έτσι και αλλιώς ΔΕν χρωστάμε!!!!
    Και μετά …..φυλακίστε τους._

  4. Ανώνυμος says:

    ΕΝΑΣ ΜΕΤΡΙΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΑ 200 ΕΥΡΩ… ΟΤΑΝ Η ΜΕΣΗ ΣΥΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ Ο ΜΙΣΘΟΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ 350 ΕΥΡΩ.

    ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΕΝΟΣ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΥ (5-10 ΕΤΩΝ) ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ… ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΠΛΙΤΙΚΟΣ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΟΣ ΧΡΟΝΟΥ.

    ΕΤΣΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΡΩΜΗ, Η ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΗ… ΠΑΡΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Η ΕΣΤΩ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ.

    ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΥΝΑΦΗ ΜΕΤΡΑ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΙ "ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ".

    ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ… ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗ (ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΥ) ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ… ΔΙΟΤΙ ΑΡΧΙΚΑ ΘΑ ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ! ΕΝΩ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΤΗΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΩΜΗ Η ΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ! ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΔΙΟΔΙΩΝ… ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ… ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ.

    ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ: "ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΡΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΤΡΑ, ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΓΙΝΕΙ ΣΥΡΙΑ"… ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΕΣ.

    http://www.tanea.gr/news/politics/article/5022750/stoyrnaras-an-den-eixan-ginei-osa-eginan-shmera-tha-hmastan-syria/

    ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ. Ο ΟΠΛΙΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΤΥΠΟΥ ΣΥΡΙΑΣ… ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΤΥΠΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΗΜΑΓΩΓΟΙ, ΜΑΣ ΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΡΟΠΟ, ΩΣ ΦΟΒΗΤΡΟ… ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ.

    ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΊΑ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ. ΣΤΗΝ ΔΕ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΝ "ΠΑΓΩΣΕΙ" ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΝΕΡΓΕΣ ΜΕ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΛΟΥΚΕΤΟ!

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΣΤΟΝ ΟΠΛΙΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ, Η ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ.

    ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ ΔΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ… ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ.

    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΓΡΑΨΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΕΙΝΑΙ 200.000 ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΝΟ.. 5.000.

    ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ, ΟΤΙ ΜΟΝΟ 5.000 ΛΕΝΕ…. ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 5.000.

    ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΥ… ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ, Ο Κ. ΠΑΛΑΜΑΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ:
    "Η ΜΕΓΑΛΩΣΥΝΗ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΔΕΝ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΕΜΜΑ, ΜΕ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟ ΠΥΡΩΜΑ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ".

    ΕΜΕΙΣ ΑΝ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΧΑΝΟΥΜΕ ΛΟΓΩ ΚΑΚΗΣ ΠΥΡΩΤΗΤΟΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΟΣ ΑΙΜΟΣΦΑΙΡΙΝΗΣ.

    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΘΕΝΟΣ….

    ΚΑΤΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΛΟΓΙΚΟΝ… ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΙΜΟΣΦΑΙΡΙΝΗ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ ΟΤΙ Η ΑΙΜΟΣΦΑΙΡΙΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΟΦΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.

    ΑΥΤΑ.

  5. Ανώνυμος says:

    Ανωνυμε 12:16 μας πρηξατε τα αρχιδια με τις αναλυσεις, οι ανθρωποι μας κλεβουν ξεδιαντροπα κ καθομαστε και τον πινουμε. Δωσαν τους δρομους του Ελληνικου λαου στους κηφηνες κρατικοδιαιτους εργολαβους παρανομα κ πραξικοπηματικα. Αυτοι τη δουλεια τους κανουν , κλεβουν ασυστολα δουλοπρεπεις πολιτες. Το θεμα ειναι να κανουμε κ εμεις τη δικη μας , να τους παρουμε παραμαζωμα κ να τιμωρηθουν με φυλακιση, και να επιστραφουν πισω τα παρανομα τελη που πληρωσε ο λαος στα παρανομα διοδια του Μπομπολα. Ειναι γνωστοι οι προδοτες κ φιλαργυροι προσταΤες του Μπομπολα (σουφλιας, ρεππας ,κ τα λοιπα καθαρματα μεχρι σημερα. Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ, ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΙΤΙΩΝ Κ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΩΝ ΗΤΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ. ΤΑ ΤΕΛΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΔΙΟΔΙΑ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ (ΚΡΑΤΙΚΑ) ΦΤΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ (ΟΔΟΠΟΙΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ), ΔΕΝ ΘΑ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΘΗΣΑΥΡΟΦΥΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΚΗΦΗΝΑ ΚΕΡΑΤΑ. ΓΑΜΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΥΠΗΤΑ. ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΛΕΜΑΓΕ Ο ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ Κ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΡΕ ? ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΦΡΑΧΤΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΙ ΓΛΙΤΣΕΣ Κ ΝΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ?

  6. Ανώνυμος says:

    Υπάρχει και δρόμος χωρίς διόδια. Τι και εάν κάποιος χρειαστεί δυο ώρες περισσότερο για ένα πάνω κάτω στη Θεσαλλονίκη;

    Υπάρχουν πολλοί ανάμεσα μας που αμοίβονται με 60 ευρώ το δίωρο;

    Εάν για μια βδομάδα ακολουθούσαμε δρόμους χωρίς διόδια, τι νομίζετε ότι θα έκαναν; Θα έκαναν τη κίνηση στους παράδρομους περισσότερο σκατά από ότι είναι σήμερα.

    Τι θα γινόταν εάν εξακολουθούσαμε, στη περίπτωση αυτή, να χρησιμοποιούμε παράδρομους για έναν μήνα;

    Να σας πω εγώ τι θα γινόταν. Οι τιμές των διοδίων θα μειωνότουσαν και εμείς για πρώτη φορά ίσως καταλαβαίναμε τη δύναμη που έχουν οι πολλοί στα χέρια τους…

  7. Ανώνυμος says:

    Ποιος φορέας θα στηρίξει την φωνή μας
    Ποιος θα βγει να κράξει τους προδότες, τους ψεύτες, τους ξενόδουλους
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ , όσο θα γλείφουμε τους ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ούνους
    ΜΟΝΟ Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΩ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΓΙΑ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ,η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΡΕΨΕΙ Ε Υ Κ Ο Λ Α ΤΕΤΡΑΠΛΑΣΙΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ,
    Μ Ο Ν Ο Α Γ Α Π Η για την Π Α Τ Ρ Ι Δ Α και Υ Π Ε Ρ Η Φ Α Ν Ε Ι Α χρειάζεται Λ Ε Β Ε Ν Τ Ι Α, στείλτε τους στον αγύριστο τους ξεπουλημένους , μαυρίστε τους , απομονώστε τους ζητήστε επιτακτικά τον νέο Π Α Τ Ρ Ι Ω Τ Ι Κ Ο Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Κ Ο Φ Ο Ρ Ε Α και θα εμφανιστεί , θα δημιουργηθεί από εμάς τους χιλιάδες Ε Λ Λ Η Ν Ε Σ που πονάμε , κλαίμε , θυμώνουμε , είμαστε αποφασισμένοι να φορέσουμε στολή και να δουλέψουμε μέρα νύχτα για να απελευθερώσουμε την Π Α Τ Ρ Ι Δ Α Μ Α Σ, για να μπορούμε αύριο να κοιτάξουμε τα παιδιά μας στα μάτια χωρίς να ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ….

  8. πραξε! says:

    μην πληρωνουμε διοδια,ο καθενας ξεχωριστα, να μας γινει πλεον πρακτικη , και πραγματικοτητα! μην φοβομαστε! μας τα πηραν ολα!…καιρος να τιμησουμε τα παντελονια μας! 😉

  9. Ανώνυμος says:

    Ειναι πολυ καλα στημενο το παιχνιδι . μολις ανελαβε το υπουργειο το Εβραιοπουλο ο Χρυσοχοιδης Κοεμ , αμεσως να ικανοποιησει τα αιτηματα των Εβραιων κατασκευστων που εκμεταλλευονται και τα διοδια .
    τι εχει να πει για αυτα ο Εβραιος Καουτσκι Καρολος η Παπουλιας ?
    τι εχει να πει το Εβραιοπουλο ο Μπεν Σελον η Βενιζελος ?
    τι εχει να πει ο Εβραιος ο Μπεναχιμ η Αντωνιος Μπενακης Σαμαρας ?
    τι εχει να πει ο Εβραιος Φωτιος Κουβελης που ειναι και δικηγορος του ΚΙΣ ?

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *