ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΜΟΣΗΝΗ

ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΥΜΟΣΗΝΗ

Άσκηση στην εγκυμοσύνη

Διανύοντας την πιο ευχάριστη περίοδο της ζωής σας, θα παρατηρήσετε σημαντικές αλλαγές στο σώμα σας. Η γυμναστική θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τον τρόπο ζωή σας το σώμα σας και κυρίως τη διάθεση σας, δίνοντας σας ενέργεια για να αντεπεξέλθετε πιο εύκολα στις καθημερινές δυσκολίες. Τα οφέλη της άσκησης έχουν θετικό αντίκτυπο στο μωρό αλλά και στην μετά εγκυμοσύνης περίοδο.

Εμείς προσπαθούμε να βοηθήσουμε τη μέλλουσα μητέρα, μέσω της άσκησης και εφαρμόζοντας ειδικές ασκήσεις για την περίοδο αυτή να δουλέψει όλο της το σώμα.

Η γυμναστική μπορεί να «δώσει» σημαντική βοήθεια στη μέλλουσα μητέρα. Μπορεί να βελτιώσει τον τρόπο ζωής της, το σώμα της, αλλά και την διάθεση της, παίρνοντας ενέργεια για να ανταπεξέρχεται πιο εύκολα τις καθημερινές δυσκολίες. Τα οφέλη όμως της άσκησης, έχουν και θετικό αντίκτυπο στο μωρό, βοηθώντας το να γεννηθεί γερό και ήρεμο.


Προτασεις Προιοντων χρησιμων για το Αμεσο Μελλον σου :

Business Card Survival 100% ΔΩΡΕΑΝ!

Είναι το πιο ωραίο εργαλείο επιβίωσης που έχετε δει ποτέ ...Αυτό το έξυπνο εργαλείο είναι ένα ανεκτίμητο μικρό gadget που μπαινει στο πορτοφόλι σας που εξυπηρετεί 11 λειτουργίες. Είναι ένα:1. Ανοιχτήρι2. Άκρη μαχαιριού3. Κατσαβίδι με σχισμές / επίπεδη κεφαλή4. Χάρακας5. Ανοιχτήρι καπακιού6. 4 Θέσεις κλειδί7. Κλειδί Wingnut8. Λεπίδα πριονι9. Οδηγός βοηθητικού δείκτη10. 2 Θέσεις Wrench11. Τρύπα μπρελόκ / κορδόνιΠάρτε ένα σήμερα για να βεβαιωθείτε ότι δεν έχει σημασία πού βρίσκεστε για να είστε πάντα προετοιμασμένοι σε μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Πρέπει να είστε άνω των 18 ετών για να αγοράσετε αυτό το στοιχείο. Ο φορέας αυτού του εργαλείου αποδέχεται κάθε ευθύνη για τη χρήση ή την κακή χρήση του.

ΤΙΜΗ ΔΩΡΕΑΝ

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ :

Γυναίκες που ασκούνται 3-5φ/βδ, έχουν μικρότερο μέσο όρο αύξησης του σωματικού βάρους στη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Μικρότερη διάρκεια τοκετού [ λόγω εκγύμνασης της πυέλου] καισαρικών τομών και μικρότερη διάρκεια παραμονής στο μαιευτήριο.

Με την άσκηση έχουμε ενδυνάμωση των ραχιαίων μυών με αποτέλεσμα λιγότερους πόνους στην οσφυϊκή χώρα και καλύτερη στήριξη αυτής και της κοιλιάς.

Ενδυνάμωση των ποδιών και του κορμού για καλύτερη ισορροπία, όσο το βάρος αυξάνεται.

Μείωση των γαστρεντερικών προβλημάτων και του ποσοστού εμφάνισης της δυσκοιλιότητας.

Βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος και της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας.

Γρήγορη αποκατάσταση ψυχολογική αλλά και σωματική μετά τον τοκετό.

Πιο ποιοτικός ύπνος.

Βοηθά στην πρόληψη ή και στην αντιμετώπιση του διαβήτη εγκυμοσύνης, όταν συνδυάζεται με σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

Αύξηση της ενεργητικότητας, μείωση του στρες και της κατάθλιψης.

Διατήρηση και καλλιέργεια της φυσικής κατάστασης με αποτέλεσμα τη βελτίωση της ικανότητας αντιμετώπισης του πόνου κατά τον τοκετό.

Και το βασικότερο βοηθάει στην καλύτερη ανάπτυξη του εμβρύου, σένα– υγιές περιβάλλον χωρίς στρες.

Ιωάννα Βαπορίδη, υπεύθυνη βιωματικού μέρους της ομάδας των εγκύων, πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ, μεταπτυχιακό «Φυσική Δραστηριότητα για Ειδικούς Πληθυσμούς».

Loading...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *