Γράφει ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός
Έχουμε κατά καιρούς γράψει για τις ομάδες επιβίωσης, για τα θετικά, τα αρνητικά, για τα καθήκοντα, τις αρμοδιότητές, τις ελάχιστες γνώσεις, τα σχέδια.
Εδώ έχουμε ένα άκρως θεωρητικό άρθρο, αλλά άκρως απαραίτητο.
Στις δύσκολες μέρες που ήδη διανύουμε είναι απολύτως υποχρεωτικό καταρχήν να κρατάμε πάντα χαμηλό προφίλ. Ιδιαίτερα όσον αφορά την υλική μας προετοιμασία.
Δυστυχώς βρισκόμαστε σε άκρως περίεργη περίοδο, που δεν είναι εύκολα να αναγνωρίσουμε εχθούς και φίλους. Οπότε πρέπει να λάβουμε καταρχήν μέτρα αυτοσυγκράτησης. Δηλώσεις του τύπου “εγώ σας τα έλεγα”, “κοιτάξτε να μαζέψετε τροφές όπως εγώ” και ανάλογες πιστέψτε με είναι ΑΚΡΩΣ επικίνδυνες ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΣΟΥ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ.
Δεν διατυμπανίζουμε ούτε ότι έχουμε προμήθειες, ούτε φυσικά και το χώρο που τις έχουμε αποθηκευμένες. Λογικό και αυτονόητο θα μου πείτε, αλλά πάνω στον ενθουσιασμό και στην προσπάθεια να σώσουμε τους συνανθρώπους μας εκτιθέμεθα και η έκθεση αυτή είναι άκρως επικίνδυνη, θανατηφόρα…
Φροντίζουμε ώστε η ομάδα μας να είναι 120% δεμένη. Αυτό είναι κάτι που καλλιεργείται σιγά σιγά, μέσα από την καθημερινή τριβή. Το ότι κάναμε μια ομάδα και αγοράσαμε 10 πράγματα – προμήθειες δεν σημαίνει ότι είμαστε ομάδα.
Αυτοί που τώρα φτιάχνουν ή εντάσσονται ή εντάσσουν μέλη σε ομάδες πριν από όλα πρέπει να κάνουν μια απολύτως ειλικρινή συζήτηση. Είμαι ο Ζαχαρίας ο Μυτιληνιός, μένω εκεί, έχω αυτή την οικογενειακή κατάσταση, κάνω αυτή τη δουλειά, έχω αυτές τις ικανότητες, αυτές τις δεξιότητες, πιστεύω σε αυτόν τον Θεό, κάνω αυτές τις υποχωρήσεις, εκεί δεν δέχομαι μύγα στο σπαθί μου, έχω αυτά τα προβλήματα υγείας, χρωστάω, είναι αναρχικός, κομουνιστής, χρυσαυγίτης, παίρνω ουσίες, είμαι τρελός, σκότωσα την μάνα μου, παράτησα τα παιδιά μου. ΤΑ ΠΑΝΤΑ… Μιλάμε για την ΤΕΛΕΙΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ. Η ομάδα είτε σας δέχεται ως ειλικρινή είτε ψάχνετε άλλη. Η ειλικρίνεια στην αρχή της δημιουργίας της ομάδας είναι το μοναδικό συστατικό της επιτυχία της.
Όλα μπορούμε να τα διδάξουμε και να τα διδαχθούμε, την αλήθεια όμως δεν μπορεί να την διδάξει κανείς. Κάντε λοιπόν ένα συμβόλαιο αλήθειας, βγάλτε τα εσώψυχα σας.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ, ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΕΙΤΕ ΜΕ Ε, ΕΙΤΕ ΜΕ ΑΙ,…ΜΗ ΤΙΣ ΒΑΖΕΤΕ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ.. ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ!
Πάμε πάλι…
Πρώτο ενικό: Εγώ.
Κατάληξη -αι.
Εγώ παιδεύομ-αι, εγώ πλένομ-αι, εγώ φαίνομ-αι.
Δεύτερο ενικό: Εσύ.
Κατάληξη -αι.
Εσύ παιδεύεσ-αι, εσύ πλένεσ-αι, εσύ φαίνεσ-αι.
Τρίτο ενικό: αυτός, αυτή, αυτό.
Κατάληξη -αι.
Αυτός παιδεύετ-αι, αυτή πλένετ-αι, αυτό φαίνετ-αι.
Πρώτο πληθυντικό: Εμείς.
Κατάληξη -ε.
Εμείς παιδευόμαστ-ε, εμείς πλενόμαστ-ε, εμείς φαινόμαστ-ε.
Δεύτερο πληθυντικό: Εσείς.
Κατάληξη -ε.
Εσείς παιδεύεστ-ε, εσείς πλένεστ-ε, εσείς φαίνεστ-ε.
Τρίτο πληθυντικό: Αυτοί, αυτές, αυτά.
Κατάληξη -αι.
Αυτοί παιδεύοντ-αι, αυτές πλένοντ-αι, αυτά φαίνοντ-αι.
Ανακεφαλαίωση:
1ο, 2ο, 3ο ενικό και 3ο πληθυντικό: Κατάληξη -ΑΙ.
2ο και 3ο πληθυντικό: Κατάληξη -Ε.
Ευχαριστώ πολύ (σιγά μην τα διαβάσετε ☺).
Ευά εσύ καλά το έγραψες, εγώ καλά τα διάβασα, αλλά 38 χρόνια τα γράφω λάθος και αυτή η ρημάδα η έξις που έχει γίνει δευτέρα φύσις δύσκολα μπορεί να αλλάξει τώρα…
Πάντα καλά κάνετε και μας διορθώνετε. Ίσως κάποτε συμμορφωθούμε!
Ζαχαρίαπάλι δεν στα μου, πέρα από τη γραμματική και την ορθογραφία, ας προσπαθούμε να παραμένουμε ενωμένοι. Αυτό είναι το σπουδαιότερο και το δυσκολότερο για εμάς τους Έλληνες. Αντί να βοηθάμε ο ένας τον άλλο, πάμε και βγάζουμε τον “ανθρωπισμό” μας, όχι την “ανθρωπιά” μας σ’ εκείνους τους ριψάσπιδες που θα έπρεπε να στείλουμε πίσω στις πατρίδες τους. Καθόμαστε και βγάζουμε ο ένας αδελφός τα μάτια του άλλου, χωμένοι μέσα σε κόμματα και ιδεολογίες, που εξυπηρετούν μόνον τα συμφέροντα των νεοταξιτών. Οι περισσότεροι ταξιδεύουν επάνω στα ροζ συννεφάκια τους κι από κάτω τους το καζάνι της νέας τάξης σιγοβράζει, τους προσηλυτίζει και τους πασάρει το ψεύτικο για αληθινό με εξαιρετική πειθώ.
Πολύ σωστή! Επιτέλους!!
@ΕΛΕΟΣ: Δυστυχώς στο δημοτικό η δασκάλα μας μάθαινε άλλα πράγματα και έχει μείνει απομεινάρι… Τουλάχιστον γράφω Ελληνικά, γιατί σε λίγο βλέπω να γράφουμε Φάρσι και Αραβικά…
πάντως εάν το προσέξεις , πώς όταν διαβάζεις ένα κείμενο συνήθως το “ακούς” κατά την διαδρομή. Άρα δεν σε ενοχλούν οι καταλήξεις….
το νόημα το παίρνεις ασχέτως τοποθέτησης κατάληξης
Το “γιατι” το χρησιμοποιούμε για να ρωταμε και όχι για να απανταμε….
why=γιατι
because=διότι ή επειδή (αναλογα)
Τελικα, εχουμε κανει την γλώσσα μας κουρέλι…
Μάλιστα κυρία.
Λυπάμαι αλλά όπως είπα γράφω με όσα Ελληνικά ξέρω – μου έμαθαν οι δάσκαλοι – καθηγητές (Νήπιο, δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο, πανεπιστήμιο) που δεν φρόντισαν πότε να με διδάξουν σωστά – και από τα 30 μου όταν άρχισα να αρθρογραφώ συνεχώς τα βελτιώνω. Τώρα σε όποιον δεν αρέσουν μπορεί να ΜΗΝ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ. Δεν είμαι ούτε εγώ, αλλά ούτε κανένας από τα Κατοχικά Νέα της φιλολογίας. Τέλος το ότι έκανες σύγκριση το γιατί με το διότι στην αγγλική νομίζω ότι απλά προσέβαλες την γλώσσα μας.
2106 συ εισαι κουρελι απο μονος σου
γιατι ???
γιατι ετσι μας αρεσει καφρε
ΕΝΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑ ΠΟΥ ΒΟΗΘΑ. ΤΑ ΠΑΘΗΤΙΚΑ ΡΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΗΞΗ -ΑΙ. ΟΜΩΣ…
ΣΤΟ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΣΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΕΨΙΛΟΝ ΘΑ ΒΡΕΙΣ.