11:14 - 24/09/2016

Ένα ζευγάρι που επέλεξε να μη βαφτίσει τα παιδιά του εξηγεί γιατί

Διαφημίσεις

Ηλιόλουστη Κυριακή του Σεπτεμβρίου στην παραλία, πολύχρωμα μπαλόνια κρεμασμένα στις ομπρέλες και φουσκωτά παιχνίδια στη θάλασσα, χαρούμενες παιδικές φωνές, ένα μπουφές γεμάτος φαγητά πίσω από τις ξαπλώστρες της μεγάλης παρέας και δίπλα του ένα άλλο τραπέζι με ζαχαρωτά και μπομπονιέρες. Καλώς ήρθατε στο πάρτι ονοματοδοσίας της μικρής Μυρτώς. Θέμα του το… ροζ φλαμίνγκο.

Της Ιουλίας Κιλέρη

Αυτόν τον τρόπο επέλεξε ένα νεαρό ζευγάρι για να γιορτάσει με τους συγγενείς και τους φίλους του το όνομα του παιδιού του. Χωρίς εκκλησία, παππά και κολυμπήθρα και όλα όσα περιλαμβάνει το μυστήριο της βάφτισης. Άλλωστε, παρότι βαφτισμένοι και οι δύο Χριστιανοί Ορθόδοξοι, η Ελευθερία και ο Χρήστος δηλώνουν άθεοι και βάσει αυτής τους της πεποίθησης έκαναν και την επιλογή να μη βαφτίσουν τα παιδιά τους. Γιατί και όταν ήρθε στη ζωή το πρώτο τους παιδί, προτίμησαν να κάνουν ένα πάρτι ονοματοδοσίας και πάλι στην παραλία, περιτριγυρισμένοι από τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Η αλήθεια είναι ότι πολλά ζευγάρια που δεν νιώθουν ιδιαίτερα κοντά στην Εκκλησία εκφράζουν την ίδια επιθυμία. Μέχρι να κάνουν παιδί όμως… Γιατί τότε μπαίνουν στη μέση και άλλοι παράγοντες, που κάνουν τους περισσότερους να αναθεωρήσουν την αρχική τους σκέψη: Ποιος αντέχει τώρα τη γκρίνια της οικογένειας; Ποιος τρέχει τώρα με τη γραφειοκρατία; Και με το σχολείο και το μάθημα των θρησκευτικών, τι θα γίνει; Άσε μωρέ, ας κάνουμε τη βάφτιση κι ας αποφασίσει μετά το παιδί μόνο του… Υπάρχει ακόμη και μία περίπτωση που οι γονείς συμβουλεύτηκαν… παιδοψυχολόγο για να καταλήξουν τελικά στην απόφαση να βαφτίσουν τη μικρή τους όταν είχε φτάσει σε ηλικία τριών ετών πλέον.

Ένα ζευγάρι που επέλεξε να μη βαφτίσει τα παιδιά του εξηγεί γιατί - Εικόνα

Για την Ελευθερία και τον Χρήστο η απόφαση ήταν διαφορετική, αν και όχι χωρίς προβληματισμούς και αρκετή συζήτηση μεταξύ τους. «Αρχικά, και οι δύο δεν θεωρώ ότι είμαστε Χριστιανοί, δεν πιστεύουμε στο θεό. Συνεπώς, θεωρήσαμε πως δεν έπρεπε τα παιδιά μας να μπουν στη διαδικασία, να υποστούν ένα μυστήριο καθαρά της θρησκείας της χριστιανικής και, συγκεκριμένα, του ορθόδοξου δόγματος. Οπότε, καταλήξαμε στην απόφαση να μην τα βάλουμε σε αυτή τη διαδικασία και να κάνουμε μια απλή ονοματοδοσία», εξηγεί η Ελευθερία στο newsbeast.gr.

Βέβαια, η απόφαση δεν ελήφθη χωρίς σκέψη και προβληματισμό. «Εγώ προβληματίστηκα λίγο, γιατί σκέφτηκα ότι, οκ εγώ δεν πιστεύω, ούτε ο Χρήστος, αλλά τα παιδιά μου; Πώς ξέρω ποιο θρήσκευμα θα ήθελαν να έχουν; Οπότε υπήρχε από τη μία πλευρά το να μεγαλώσουν ως χριστιανοί ορθόδοξοι τυπικά, στην πορεία να διαλέξουν αυτό που θέλουν -όπως εγώ για παράδειγμα, που απλώς αποφάσισα στην πορεία ότι αυτό δε με καλύπτει και δε θέλω να πιστεύω σε κάποιον θεό- ή εξαρχής να μην έχουν κάτι ως δεδομένο, το οποίο ενδεχομένως να τους περιορίζει», σημειώνει η μητέρα των δύο μικρών κοριτσιών.

Αναφέρεται μάλιστα σε κάτι που διάβασε εντελώς τυχαία πρόσφατα και αποτυπώνει αυτό που σκέφτηκε η ίδια όταν αποφάσιζε για την ονοματοδοσία. «Ως γονιός θέλω να μπορώ να διασφαλίζω στο παιδί μου, σε όλη του τη ζωή… από την ώρα της γέννησής του μέχρι να πεθάνει, το δικαίωμά του να μπορεί να επιλέγει με ανεξαρτησία. Και νομίζω ότι έχοντας κάτι ως δεδομένο το παιδί μου, ότι δηλαδή θα είναι οπωσδήποτε Χριστιανή Ορθόδοξη, καλώς ή κακώς, του βάζει μία ταμπέλα. Κι αν όχι ταμπέλα -γιατί ταμπέλα μπορεί να έχει πλέον ως άθεη- ότι τη δεσμεύει με μία επιλογή που δεν έχει κάνει η ίδια και είναι δική μου. Οπότε, γιατί να μην την αφήσω να την κάνει μετά μόνη της, με μια ώριμη απόφαση, η οποία βέβαια θα είναι σίγουρα πιο δύσκολη από το αν είχε την ταμπέλα εξαρχής; Δηλαδή, το να αποφασίσεις αν θα πιστέψεις σε θεό και σε ποιον θεό θα πιστέψεις, νομίζω ότι δεν είναι κάτι απλό, ότι θα είναι πολύ πιο δύσκολο για το παιδί από το να είχε κάτι δεδομένο…».

Για τον πατέρα, Χρήστο, εκείνο που τον προβλημάτιζε όταν έπαιρνε την απόφαση αυτή για τα παιδιά του είναι το γεγονός ότι «η Ελλάδα είναι μια χώρα κοινωνικά και πολιτικά οπισθοδρομική, που δεν μπορεί να διαχωρίσει καθόλου το Κράτος από την Εκκλησία, όπως συμβαίνει στη μεγάλη πλειοψηφία του δυτικού πολιτισμού, ακόμη και σε χώρες που είναι βαθιά θρησκευόμενες, όπως η Ισπανία και η Ιρλανδία». Όπως σημειώνει, στην Ελλάδα, «επειδή αυτό δε συμβαίνει, σου δημιουργεί έναν προβληματισμό μήπως εσύ πας να φορτώσεις ένα κομμάτι της δικής σου κοσμοθεωρίας στην πλάτη των παιδιών και του τρόπου που θα τα αποδεχτεί η κοινωνία». «Αλλά νομίζω ότι το βάρος να τα φορτώσεις με ένα τέτοιο μυστήριο, στο οποίο εσύ ούτε καν πιστεύεις, νομίζω ότι είναι μεγαλύτερο», συμπληρώνει.

Ένα ζευγάρι που επέλεξε να μη βαφτίσει τα παιδιά του εξηγεί γιατί - Εικόνα1

Μία άλλη σκέψη που τον απασχόλησε, όπως λέει, σε σχέση με τα θρησκευτικά μυστήρια, όντας άνθρωπος που δεν πιστεύει, είναι ότι «έχω γύρω μου ανθρώπους που πιστεύουν και θεωρώ ότι, κατά μία έννοια, είναι ανήθικο στο βαθμό που δεν πιστεύω να συμμετέχω στα μυστήριά τους. Νομίζω ότι είναι προσβολή˙ και στο βαθμό που υπάρχουν πολλοί άνθρωποι γύρω μου που πιστεύουν και εγώ τους σέβομαι απόλυτα και τους εκτιμώ, δεν έχω κανένα λόγο να αποκαθηλώνω αυτή την κοσμοθεωρία τους με τέτοιον άσχημο τρόπο».

«Προσωπικά, θεωρώ τελείως υποκριτικό όχι μόνο για όσους δεν πιστεύουν αλλά και για όσους λένε ότι πιστεύουν και δεν ακολουθούν την κοσμοθεωρία που θεωρητικά ισχυρίζονται ότι έχουν, το να βαφτίζουν τα παιδιά τους ενώ δεν είναι διατεθειμένοι να ακολουθήσουν έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής, αυτόν που η κοσμοθεωρία τους τους επιβάλλει».

«Μην το πεις πουθενά και σε ακούσει κανείς»

Τι έγινε όμως με την οικογένεια; Υπήρξαν αντιδράσεις όταν ανακοινώθηκε στους συγγενείς η απόφαση του Χρήστου και της Ελευθερίας; «Όχι ιδιαίτερες», απαντούν και οι δύο. «Νομίζω ότι στο βαθμό που δεν κρύβεται κανείς ή στο βαθμό που δεν προσποιείται ότι είναι βαθιά θρησκευόμενος, πιστεύω ότι η οικογένεια ξέρει με ποιον τρόπο στέκεται ο άλλος απέναντι στη θρησκεία. Τώρα, ότι κανείς μπορεί να ακούει διαφόρων ειδών ευφυή σχόλια απέναντι σε αυτές τις επιλογές από την οικογένεια, υπάρχει πάντα αυτό… Μπορώ για παράδειγμα να σκεφτώ το άγχος των γονιών, όχι απλώς μήπως το παιδί γίνει άθρησκο, αλλά μήπως καταλήξει σε μια άλλη άσχετη θρησκεία διαφορετική από εκείνη που έχουν οι ίδιοι…», λέει ο Χρήστος.

Δείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα

Σελίδες — 1 2



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • Select Your Subscription Plan

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Stranger
Μετά από την πρώτη πτώση στα 3 μου έτη από μια αντίκα κούνια της γιαγιάς δημιούργησα τα πρώτα μου κενά ! Στην πορεία ένα ατύχημα με ένα ποδήλατο, όπου σε μια κατηφόρα βουνού, συνάντησα ένα γέρικο πλάτανο με το κεφάλι,η συνάντηση αυτή με έφερε στην κατάσταση της μόνιμης Νιρβάνας που βρίσκομαι σημερα!Οι φίλοι μου μου λένε ότι κάπου κάπου ξυπνάω μέσα από τον λήθαργο μου και αρχίζω και γράφω ..η μιλάω σε ένα μικρόφωνο… δεν έχω καλους φίλους το γνωρίζω…από παιδί με κοροϊδεύουν!

Σχόλια Αναγνωστών (61)

  1. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΜΝΗΝΟΣ 09/24/2016 @ 11:48 ΠΜ

    ΕΔΩ Η ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ

    Αμάν πια με τα παραμάγαζα της φώτισης !!!! Ο Άνθρωπος Φωτισμένος είναι από την γέννηση του, από εκεί που έρχεται, ΑΝ είναι καθαρός άνθρωπος κι όχι γενετικά μεταλλαγμένος ή υβρίδιο. Μια χούφτα τσαρλατάνοι με την δική τους παπαρολογία ο καθένας –παπάδες, γκουρού, προπαγανδιστές – πουλάνε την φώτιση με το κιλό «Εδώ η καλή φώτιση» και τρέχουν να ψώνια να αγοράσουν με εκπτώσεις, ξεπουλώντας την ψυχή τους, ΑΝ έχουν!

    Ένα παιδί ΔΕΝ φωτίζεται με την βάπτιση ούτε και με οτιδήποτε άλλο. Η ίδια η Δύναμη είναι που θα το καθοδηγήσει στο μονοπάτι του όταν συγχρονιστεί με την δική του. Τα ανθρώπινα παιδιά είναι ΗΔΗ ΦΩΤΙΣΜΕΝΑ από την γέννηση τους γι’ αυτό και είναι ανίκανοι -οι επικυρίαρχοι- να εμποδίσουν την ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥΣ, γι αυτό και γεννιούνται άνθρωποι που δεν ελέγχονται από κανένα σύστημα ούτε ορατό, ούτε αόρατο. Για να αρχίσουν να ελέγχονται τα παιδιά και να κοπεί -όσο γίνεται νωρίτερα- η σύνδεση τους με την Δύναμη τα βαπτίζουν και τα πατρονάρουν τόσο έντονα. Παρακολουθήστε -ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟΥ- ένα παιδί και θα δείτε τι σημαίνει ΦΩΤΙΣΗ.

    Μεγάλωσε το παιδί σου ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ κι άσε το να βγάλει και να προσφέρει το μεγαλείο της ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ. Είναι ο Πυρήνας του γεμάτος ΦΩΣ. Μιλώ φυσικά για ένα έμψυχο ανθρώπινο παιδί, κι όχι για τα υβρίδια.

    Επιπλέον απαιτείται ιδιαίτερη τεχνική και ΔΥΝΑΜΗ, για να βγάλετε από πάνω σας- μέσα σας το μίασμα του βαπτίσματος.Είναι η πρώτη φορά στην ζωή σας που αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει να ζείτε χωρίς αλυσίδες. Μέσα στο μπορείτε να βρειτε τις τεχνικές που απαιτούνται για να πετάξετε τις αλυσίδες.

    Βέβαια πολύ λίγοι άνθρωποι αντέχουν να ζουν χωρίς αλυσίδες.

    @Ηω Αναγνώστου

    • Μητσος εξ Αγγλιας 09/24/2016 @ 3:16 ΜΜ

      Σωστη

    • ΤΟΣΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΘΟΚΟΥΛΟΥΤΟΥΡΙΑΡΗΣ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ

      • ΑΠΟΪΟΥΔΑΪΣΜΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ 09/25/2016 @ 9:12 ΠΜ

        Μπορείς να μας εξηγήσεις τι σημαίνει “θοΚΟΥΛΟΥΤΟΥριαρης” ελληνόφωνε.
        Μπορεί να ήρθαν οι βάρβαροι (μπαρ μπαρ) με τη βία εδώ πριν από αιώνες και να μας φόρτωσαν το γαμογονίδιό τους αλλά βλέπετε ότι η γλώσσα μας είναι κλειδωμένη και δεν μπορούν ακόμη να την προφέρουν σωστά, ιδιαίτερα αν συνθέσουμε τις λέξεις.
        Εντάξει ρε ΚΟΥΛΟΥΤΟΥ;

    • Ανώνυμος 09/24/2016 @ 7:16 ΜΜ

      Σιγά…θα σκίζεις κανένα καλτσόν Μασονάκι.

  2. Μπραβο στα παιδια. Καλη κι ελευθερηζωη!!!

    • ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ 09/24/2016 @ 1:13 ΜΜ

      ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ?

    • Γιατί σε περιορίζει η θρησκεία σου να έχεις ελεύθερη ζωή???? Τι παπαριες είναι πού γράφεις??? Εξ άλλου η θρησκεία μας μιλάει για αγάπη και για ηθικές αξίες….. Πού είναι το κακο δεν βρίσκω… Τώρα ο κάθενας ας κάνει αυτό πού νομζει και δε χρειάζεται να το βγάζουμε και πρωτοσέλιδο οπως το παραπάνω άρθρο…. Σιγά τα αυγά μη σπάσουν πού κάποιος δε βάφτισε το παιδί του Χ. Ο… Ούτε ο πρώτος ούτε ό τελευταίος θα είναι…

      • Συμφωνώ μαζί σου…Κι αν τελικά νιώθει ότι πιέζεται αφόρητα από τη θρησκεία και τον κοινωνικό περίγυρο σε σημείο που χάνει την ελευθερία της και αισθάνεται κατώτερη που δε ζεί στα πολιτισμένα κράτη της Δύσης(!!!) ας αναζητήσει αρχικά έναν ψυχολόγο…

        Τέλος πάντων,σκοπός αυτού του άρθρου είναι να μας πείσει πως η νομοθέτηση κάποιων αλλαγών στη θρησκεία-από το θρησκευτικά ουδέτερο κράτος-είναι αίτημα αυξανόμενης μερίδας πολιτών. Παρόλο που σαν λαός πιθηκίζουμε εύκολα κι υιοθετούμε διάφορες απόψεις,θα χρειαστούν κι άλλα παρόμοια άρθρα…

      • ΑΡΤΕΜΗΣ 09/26/2016 @ 1:08 ΜΜ

        Ό μεγαλύτερος έχθρός της άλήθειας είναι το δόγμα. Παρεμβαίνει σαν φράγμα μεταξύ της όρθής θελήσεως και της άλήθειας και καταστρέφει τις προϋποθέσεις για την έλευθερωμένη πορεία της άνθρώπινης σκέψεως πρός την ουσία της ζωής και τού Κόσμου. O δογματικός άνθρωπινος νους ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.

  3. με την ιδια λογικη γιατι μαθαινεις στο παιδι ποιο ειναι το σωστο και ποιο το λαθος?αστο να αποφασισει μονο του.γιατι του λες ποιο ειναι το σωστο να φαει αστο να αποφασισει μονο του οταν ωριμασει.γιατι το πηγαινεις στο σχολειο?αστο να αποφασισει μονο του οταν ωριμασει?γιατι το ντυνεις με συγκεκριμενα ρουχα αστο να διαλεξει?γιατι νευριαζεις οταν δεν κανει αυτο που εσυ του δειχνεις?αστο να διαλεξει.γιατι το ορμηνευεις σε καθε του βημα?αστο να διαλεξει!
    Λυπαμαι οταν Χριστιανοι Ορθοδοξοι συμπεριφερονται ετσι αλλα ειναι δικαιωμα τους να επιλεγουν και αυτη την επιλογη τους την εδωσε ξεκαθαρα ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ μας!βεβαια ποσα χρονια θα ζησουμε εδω 70 , 80 ,90 , 100, 200, 1000?
    τη αιωνιοτητα ομως μακρια απο το ΘΕΟ την εχει σκεφτει κανεις?
    Αλλωστε ο Κυριος μας εχει αφησει ελευθερους να επιλεγουμε…

    • ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ 09/24/2016 @ 1:12 ΜΜ

      ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!

    • Συμφωνώ απολύτως με το σχόλιο. Επιπλέον, δύο επισημάνσεις. Οι άνθρωποι αυτοί είναι ελάχιστα έως καθόλου διαβασμένοι. Αν ήταν, θα ήξεραν τη διαφορά του άθεου από τον άθρησκο. Άθρησκοι είναι, και είναι δικαίωμά τους, αλλά να ξέρουν τι είναι και να το λένε σωστά. Και δεύτερον, είναι ψέμα ότι αποφασίζουμε ελεύθερα. Είναι τόσες οι παράμετροι που μας επηρεάζουν στην καθημερινή μας ζωή, που ελάχιστες επιλογές κάνουμε απολύτως ελεύθερα, κόντρα ενδεχομένως στην συνήθη άποψη. Και βεβαίως, όσα είπε ο ΑΑΑ είναι σωστά. Αν ήταν να αφήναμε τα παιδιά μας να αποφάσιζαν εκείνα, τότε ούτε σχολείο θα πήγαιναν, ούτε εμβόλια θα τους κάναμε, ούτε τίποτε από την παράδοσή μας θα τα μαθαίναμε. Αυτά, από έναν άθρησκο…

    • ΞΑΝΘΟΨΕΙΡΑ 09/24/2016 @ 5:36 ΜΜ

      ΑΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΠΑΦΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ???

    • Ανώνυμος 09/24/2016 @ 7:19 ΜΜ

      Μιά χαρά τα είπες και ΑΨΟΓΑ.
      Έχουμε φλομώσει στους ψευτοεπαναστάτες θολοκουλτουριάρηδες…

  4. Vigilant Watcher 09/24/2016 @ 12:39 ΜΜ

    Δυστηχώς αυτά είναι τα αποτελέσματα της απομάκρυνσης από τον Χριστό και την Εκκλησία του.
    Διότι αυτό το ζευγάρι δεν γνώρισε ποτέ πραγματικά τον Χριστό, αφού κι’ αυτοί μεγάλωσαν σε άθρησκες οικογένειες.
    Μπορεί οι γονείς τους να ήταν τυπικά χριστιανοί, αλλά ουσιαστικά δεν είχαν σχέσεις με την εκκλησία γι’ αυτό και τα παιδιά τους έφθασαν στο σημείο να μην βαπτίζουν το δικό τους παιδί.
    Όταν διαβάζω πως η γιαγιά λέει στην εγγονή να μην το πει πουθενά και την ακούσει κανέις… καταλαβαίνω πολλά.
    Την γιαγιά την νοιάζει τι θα πει ο κόσμος, γιατί κι’ αυτή είναι τύποις χριστιανή, δεν κατάλαβε ποτέ πως το βάπτισμα δεν γίνεται για τον κόσμο, αλλά για την σωτηρία της ψυχής του βαπτιζόμενου.
    Αυτό είναι το αποτέλεσμα τώρα!

    • Και εγώ που τον γνώρισα έβγαλε το συμπέρασμα πως είναι παπαρας….άντε βρε γίδια που θα πιστεύουμε στις σκεπτικιστές και τα φαντάσματα των εβραίων….

  5. καλα κρασια 09/24/2016 @ 12:49 ΜΜ

    γιατι δεν το βγαζετε -ερνεστο-??

  6. ΜΟΛΟΣΣΟΣ 09/24/2016 @ 12:56 ΜΜ

    ΑΧ ΤΙ ΩΡΑΙΑ, ΕΚΑΝΑΝ ΜΠΙΤΣ ΠΑΡΤΥ!!

    ΓΚΟΝΟ, ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΚΟΤΖΑΜΠΑΣΑΚΗ.

    Υ.Γ. ΚΟΒΕ ΣΧΟΛΙΑ. ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΣΦΑΛΙΑΡΑΣ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΗ, ΟΤΑΝ ΧΑΡΙΕΝΤΙΖΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ.

  7. Υπάρχει λύση μετά το βάπτισμα!!! Αρνηθείτε το και αφαιρέστε το από το ληξιαρχείο. Εδώ είναι οι οδηγίες από την Ένωση Άθεων.

    http://union.atheia.gr/δράσεις/διαγραφή-θρησκεύματος-από-το-ληξιαρχ/

    Ζήτω η Ελευθερία!

    • Ανώνυμος 09/24/2016 @ 7:24 ΜΜ

      Για να γίνουν Δωδεκαθειστές; άχαχα…ναί ναί…”ελευθερία” πισωκίνητη.

      • ΕΝΑΣ ΚΡΙΝΟΣ ΝΑΑΑΑ..... 09/25/2016 @ 9:21 ΠΜ

        Τουλάχιστον δεν θα κινδυνεύουν να ξεπαρθενιαστούν από… ΕΙΚΟΣΙΠΕΝΤΑΠΟΝΤΟΥΣ “ΚΡΙΝΟΥΣ” αφού πρώτα τους μυρίσουν (και στόμα έχει το ιουδαιομενού) χαχαχαχαχαχαχα

        • Ανώνυμος 09/25/2016 @ 9:45 ΜΜ

          1ον)Με αυτό που λές και λές σε ΟΛΑ τα άρθρα…ναι είσαι ο ίδιος επιβεβαιώνεις ΠΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΣ ΕΙΣΑΙ αλλά παράλληλα Υβριστής Πισω΄κίνητος Δωδεκαθειστής!!!!!!
          Σε καταλαβαίνω…αυτά δεν με αγγίζουν.
          2)Συνέχισε αυτό που κάνεις. Γνωρίζουμε οτι η αμοιβή είναι ΚΑΛΉ. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.
          Προτιμώ τους Κρίνους…απο τις ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΙΛΟΤΕΣ ΠΟΥ ΦΟΡΑΣ.

  8. Άλλοι δύο αγράμματοι και αδιάβαστοι γονείς, που το παίζουν δήθεν προβληματισμένοι και προχώ, αποφάσισαν ότι είναι άθεοι (!) και ότι καλύτερα να αφήσουν το παιδί τους αβάπτιστο για να αποφασίσει αργότερα μόνο του. Η ηλιθιότητά τους μοιάζει με εκείνου του υποψήφιου “νονού”, ο οποίος έκανε φασαρία γιατί δεν τον αφήσανε να βαφτίσει επειδή δεν είχε κάνει θρησκευτικό γάμο (πώς ρε ηλίθιε πας να κάνεις ένα χριστιανικό μυστήριο, όταν έχεις αρνηθεί να κάνεις ένα άλλο;), ή των άλλων που μια ζωή δήλωναν άθεοι αλλά τους κάνουν κανονική χριστιανική κηδεία!
    Επί του προκειμένου, το αν θα βαφτίσουν το παιδί τους ή όχι μου είναι αδιάφορο. Αν ήταν φιλοσοφημένοι πραγματικά, θα ήξεραν τη διαφορά του άθεου από τον άθρησκο. Άθρησκοι είναι, και είναι δικαίωμά τους, αλλά να ξέρουν τι είναι και να το λένε σωστά. Επιπλέον, είναι ψέμα ότι αποφασίζουμε ελεύθερα. Είναι τόσες οι παράμετροι που μας επηρεάζουν στην καθημερινή μας ζωή, που ελάχιστες επιλογές κάνουμε απολύτως ελεύθερα, κόντρα ενδεχομένως στην συνήθη άποψη. Καλό είναι να το γνωρίζουμε, αντί να νομίζουμε ότι είμαστε απόλυτα ελεύθεροι να κάνουμε ό,τι “θέλουμε”.
    Και γενικότερα, αν ήταν να αφήναμε τα παιδιά μας να αποφάσιζαν εκείνα, τότε ούτε να μιλάνε ελληνικά θα τα μαθαίναμε (άσ’ τα να αποφασίσουν όταν μεγαλώσουν ποια γλώσσα θέλουν να μιλάνε!), ούτε σχολείο θα πήγαιναν (άσ’ τα να αποφασίσουν όταν μεγαλώσουν ποια βιβλία θα διαβάσουν!), ούτε εμβόλια θα τους κάναμε, ούτε τίποτε από την παράδοσή μας θα τα μαθαίναμε. Δυστυχώς, δεν υπάρχουν εξετάσεις για να περνά κανείς ΠΡΙΝ γίνει γονέας… γι’ αυτό τραβάμε αυτά που τραβάμε…
    Πολύ θα ήθελα να μάθω αν οι εν λόγω ηλίθιοι τα Χριστούγεννα στολίζουν δέντρο και τρώνε γαλοπούλα ή το Πάσχα τσουγκρίζουν κόκκινα αυγά και σουβλίζουν (ή τρώνε από το σουβλισμένο) αρνί! Και αν ανησυχούν μήπως αυτό αποτελέσει ταμπέλα για το καμάρι τους!
    Δεν παραβλέπω και το ενδεχόμενο η συγκεκριμένη είδηση να είναι κατασκευασμένη. Η προπαγάνδα δουλεύει καλύτερα, όταν βλέπεις γύρω σου κατασκευασμένα παραδείγματα. Είναι που είμαστε ελεύθεροι να αποφασίζουμε…

  9. Ανώνυμος 09/24/2016 @ 2:06 ΜΜ

    ΩΡΑΙΑ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΚΑΙ ΤΙ ΟΝΟΜΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ, ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ; ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ, Η ΜΩΧΑΜΕΝΤ, ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΙΝΔΙΑΝΙΚΟ ΟΠΩΣ ΚΑΘΙΣΤΗ ΑΡΚΟΥΔΑ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ.Η ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥΣ;

  10. Νικος Νικολαου 09/24/2016 @ 2:37 ΜΜ

    ….και που ξέρεις κυρά μου ότι το παιδί σου θα φτάσει τριών χρονών για να το βαπτίσεις; Ξέρεις άν θα ζεί μέχρι τότε;

    ….άν κάνει πυρετό 40 μη το πάς στο γιατρό, άστο να αποφασίσει μόνο του και

    ….μη το ντύνεις, άστο γυμνό μέχρι να αποφασίσει μόνο άν πρέπει να ντυθεί ή όχι.

    Χριστιανός είναι υτός που ακολουθεί την ζωή και τις εντολές του Χριστού και των μαθητών του κι όχι αυτός που κρίνει την εκκλησία και τους ιερείς του.

  11. Εγώ ένα θα πω και θα αναφερθώ μέσα από την γραφή που επαληθεύεται καθημερινός από αυτά που βλέπουμε να συμβαίνουν στον κόσμο, αναφέρομαι στον απ. Παύλο. Β΄ Θεσσ. 2/β: 1-4
    …εάν μη έλθη η αποστασία πρώτον και αποκαλυφθή ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιος της απωλείας, ο αντικείμενος και υπεραιρόμενος επί πάντα λεγόμενον Θεόν ή σέβασμα, ώστε αυτόν εις τον ναόν του Θεού ως Θεόν καθίσαι, αποδεικνύντα εαυτόν ότι εστί Θεός”.…
    Δυστυχώς ζούμε αυτήν την αποστασία και όσο νουπο ο αντίχριστος έρχεται, την αποστασία σήμερα δεν την βιώνουμε μόνοι μας αλλά την μεταδίδουμε κληρονομιά στα παιδιά μας, αλλοίμονο και τρεις αλλοίμονο στους γονείς αυτούς,
    ῝Ος δ᾿ ἂν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ, συμφέρει αὐτῷ ἵνα κρεμασθῇ μύλος ὀνικὸς εἰς τὸν τράχηλον αὐτοῦ καὶ καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης. Ματθ.18

  12. Αυτο με την βάπτιση καιρο το ψάχνω!
    Γιατί πρέπει να τρομάξει το παιδί για να πιάσει η βάπτιση???
    Ξερει κανεις να μας πει?Στην Ινδία το πετούν απο μπαλκόνι πανω σε σεντόνια για να βαπτιστεί…
    χμμμμμμμ

    • Πρώτη φορά διαβάζω τέτοια μαλάκια.
      Δεν κατηγορώ εσένα.. αυτούς που στο είπαν…
      Πουθενά το Ορθόδοξο Δόγμα δεν αναφέρει κάτι τέτοιο…

    • Ανώνυμος 09/25/2016 @ 12:47 ΠΜ

      Αυτό που λες για την ορθόδοξη βάπτιση δεν υπάρχει, πού το άκουσες;

    • ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΒΑΡΒΗΛΟΥ 09/25/2016 @ 9:47 ΠΜ

      Είναι απλό ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ. Σε τόσο μικρή ηλικία μόνο συγκεκριμένες εμπειρίες ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ στο ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ και κυρίως αυτές που περιλαμβάνουν το ΑΙΣΘΗΜΑ ΦΟΒΟΥ και στην οποία γίνεται η ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΙΝΔΥΝΟΥ.
      Στη βάπτιση πιέζεται ψυχολογικά το βρέφος από τον ιερέα, ο οποίος εφεξής θα συμβολίζει τον Θεό και ο φόβος που προκαλεί στην ΑΓΝΗ ΨΥΧΗ είναι ΦΟΒΟΣ ΘΕΟΥ(;;;) (αντί για σεβασμό).
      Επειδή μάλιστα όλο αυτό γίνεται με την ταυτόχρονη παρουσία των ΓΟΝΕΩΝ, η νέα ψυχή αντιλαμβάνεται ότι κατά πρώτον είναι ανυπεράσπιστη μπρος σε αυτή τη δύναμη αφού και οι γονείς δεν αντιδρούν και κατά δεύτερον εκπαιδεύεται να μην τολμά ΠΟΤΕ να απομακρυνθεί έστω από το… “μαντρί” λόγω ΦΟΒΟΥ ΘΕΟΥ (επαναλαμβάνω όχι λόγω ΑΓΑΠΗΣ και ΣΕΒΑΣΜΟΥ όπως θα έπρεπε!).
      Αν παρατηρήσεις λοιπόν τις τοποθετήσεις των σχολιαστών εδώ μέσα, θα διαπιστώσεις το αποτέλεσμα αυτής της… ΤΕΧΝΙΚΗΣ σε όλο της το “μεγαλείο”!!!
      Θα έχεις αντιληφθεί φαντάζομαι ότι μόλις ακούσουν για κάτι που είναι αντίθετο από την εκκλησία, έξω από τα δεδομένα του… “δόγματος” το πρώτο επιχείρημα προς τον “αποστάτη” είναι του τύπου……. “να σε δούμε όταν έρθει η ώρα α λογοδοτήσεις”, “να δούμε τι τιμωρία θα υποστείς”, “θα δεις τι θα πάθεις” και άλλα ΦΑΙΔΡΑ που δηλώνουν ΦΟΒΟ!!!!
      Το δείχνουν ολοκάθαρα αλλά δεν το καταλαβαίνουν γιατί αυτό γίνεται ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΩΣ επειδή αφορά ΨΥΧΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ απ´ την ΒΡΕΦΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ και βγαίνει στην επιφάνεια ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΑ επειδή προέρχεται από το ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΟ!!!
      Και μόνο που μιλούμε για τον ΠΑΝΑΓΑΘΟ ΘΕΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ και χρησιμοποιούνται τεχνικές ΦΟΒΟΥ σε επίπεδο ΒΡΕΦΙΚΟΥ ΤΡΟΜΟΥ, καταλαβαίνουμε ξεκάθαρα ότι πλέον μέσα από τις ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ κάτι άλλο λατρεύεται και όχι ο ΠΑΝΑΓΑΘΟΣ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΘΕΟΣ!!!
      Πολύ απλά και ξεκάθαρα!

      • ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΦΟΒΗΘΕΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ-ΓΙΑΤΡΟ-ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΝΝΑ ΘΑ ΚΛΑΨΕΙ . ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΟΦΙΣΤΙΕΣ-ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ!

      • Ανώνυμος 09/25/2016 @ 6:28 ΜΜ

        Ο Θεός έστειλε προφήτες, έστειλε τον Υιό Του, έστειλε τους Αγίους να μας μιλήσουν και να μας νουθετήσουν, κάνει καθημερινά θαύματα τα οποία δημοσιεύονται, αλλά μερικοί γεννήθηκαν χωρίς αυτιά ή αν έχουν δεν τα χρησιμοποιούν παρά μόνο σε ό,τι τους βολεύει.

        Κατ’ αυτή την έννοια θα λογοδοτήσουμε όλοι μας είτε πιστεύουμε είτε όχι στο φοβερό βήμα της Κρίσεως του Χριστού.

        Τότε θα ακούσεις να σου λέει ότι σου έστειλε τόσα δείγματα και παραδείγματα κι εσύ δεν ήθελες ν’ ακούσεις. Τι περιμένεις να σε επιβραβεύσει κιόλας;

        Είσαι ελεύθερος να Τον ακολουθήσεις επειδή ΕΣΥ θα Τον θέλεις κι όχι επειδή Εκείνος θα σε έχει αναγκάσει με το ζόρι, όπως κάνουν άλλες θρησκείες με το μαχαίρι στο λαιμό.

        Αν όμως δεν Τον ακολουθήσεις εεε μην περιμένεις και δάφνινα στεφάνια επειδή Τον αρνήθηκες ενώ είχες την ενημέρωση από διάφορες πηγές.

        Εσύ τι πιστεύεις ότι θα εισπράξεις;

  13. Τοτε και ο Θεος μπορει να επιλεξει να τα παρει και τα δυο,τι θα κανουν,ο Θεος τους τα εδωσε και οποτε θελει τα παιρνει,επιλογη του ειναι.Εδω ανθρωποι που δεν ειναι Χριστιανοι,με καποιο θαυμα που τους εδειξε ο Θεος πιστευουν και αυτοι που βαφτιστικαν Χριστιανοι δε θελουν να βαφτισουν τα παιδια τους.Καλη φωτιση στους γονεις πρωτα.

  14. Ανώνυμος 09/24/2016 @ 5:07 ΜΜ

    Για ποιο λόγο ο αρθρογράφος έκρινε σκόπιμο να ασχοληθεί με την περίπτωση του Χρήστου και της Ελευθερίας;
    Μήπως τους προβάλλει ως παράδειγμα προς μίμηση ή ως παράδειγμα προς αποφυγή;
    Γιατί δεν ασχολήθηκε και με την περίπτωση κάποιου ζευγαριού που είναι Χριστιανοί και μάλιστα ενεργοί μέσα στην πίστη οι οποίοι αντιστοίχως βάφισαν τα δικά τους παιδιά με παπά και με κουμπάρο.

    Ο Χριστός δε θέλει κανέναν με το ζόρι στο πλευρό Του. Όποιος αγαπάει το Χριστό τον αγαπάει ηθελημένα και γι’ αυτό τηρεί και τις θρησκευτικές του υποχρεώσεις.

    Όπως όλοι διαβάσαμε στο άρθρο κανείς (ούτε παπάς, ούτε Θεός) δεν υποχρέωσε το ζευγάρι να πάει με το ζόρι στην Εκκλησία. Ελεύθεροι άνθρωποι είναι, έκαναν ό,τι ήθελαν κι ο Θεός τους αγαπέι κι αυτούς γιατί είναι πλάσματά Του.

    Απλά οι ίδιοι δεν το ξέρουν.

  15. διομηδης 09/24/2016 @ 5:21 ΜΜ

    ΑΘΡΗΣΚΟς ΝΑΙ ΑΘΕΟΣ ΟΧΙ.ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΘΑ ΝΟΙΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ.ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΤΡΙ…

    • Ανώνυμος 09/24/2016 @ 5:34 ΜΜ

      Να ρωτήσω κάτι καλή τη πίστει;
      Γιατί ένας άθρησκος που πιστεύει στο Θεο και είναι γεννημένος σε περιβάλλον ορθόδοξο δεν πιστεύει στην Τριαδική υπόστασή Του;

      Για να γίνω πιο συγκεκριμένη, και οι μουσουλμάνοι πιστεύουν στον ένα Θεό τι διαφορά έχουν από τον άθρησκο;

      • Αυτό φίλε μου έχει να κάνει με το τι έννοια δίνει κάποιος στην λέξη θεός

        • Ανώνυμος 09/25/2016 @ 5:27 ΜΜ

          Κι όμως Θεός είναι μόνο Ένας με συγκεκριμένη ουσία και υπόσταση, όλα τα άλλα που δίνουν είναι μόνο θεωρίες δίχως ουσία.

        • Ανώνυμος 09/25/2016 @ 10:59 ΜΜ

          Έτσι όπως το θέτεις μπλέκεται το πράγμα. Αν ο Θεός του ενός είναι ανύπαρκτος ή μύθος για κάποιον άλλον, τότε πού είναι η αλήθεια; Γιατί σίγουρα κάπου υπάρχει και η αλήθεια.

          Δεν έχουμε παρά να δεχτούμε τον ισχυρότερο, ζώντα και αληθινό Θεό με αποδείξεις.

          Η ισχυρότερη απόδειξη είναι ότι καμμία άλλη θρησκεία δεν άντεξε και δεν επικράτησε όσο ο Χριστιανισμός.

  16. Εγώ παλι γνωρίζω γονείς που θέλουν να βαπτίσουν το παιδι και να βαπτίσουν οι ίδιοι αλλα δεν μπορούν διότι ειναι κρυφοχριστιανοι και αν το φανερώσουν θα τους κόψουν τα κεφαλια. Τον Χριστο τον έχουν στην καρδια τους. Λυπάμαι ως έλληνας του εξωτερικού να διαβάζω οτι η ελλαδα ειναι κοινωνικά οπισθοδρόμικη…, πως την θέλουν δηλαδή;;κσι χύθηκε τόσο αίμα για αυτο τον τόπο.. Κρίμα και παλι κρίμα …..

  17. Ανώνυμος 09/24/2016 @ 8:18 ΜΜ

    ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ…ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΓΕΝΝΗΣΟΥΝ ΚΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ…ΑΣ ΤΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΙ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑ …ΓΙΑΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟΝ ΘΕΛΕΙ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

  18. Ανώνυμος 09/24/2016 @ 8:21 ΜΜ

    -Ο ΔΑΡΒΙΝΟΣ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ ΟΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ
    ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΙΘΗΚΟΥ.
    ΕΚΤΟΣ ΟΜΩΣ………….
    ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΩΝ
    ΠΟΥ ΕΠΛΑΣΘΗΣΑΝ ΕΚ ΘΕΟΥ….

    -ΤΟ ΝΑ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟ
    ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΝΤΑΣΕΙ ΕΑΥΤΟΝ
    ΑΠΟΓΟΝΟΝ ΠΙΘΗΚΟΥ…
    ΠΡΟΣ ΧΑΡΑΝ ΤΟΥ ΔΙΚΕΡΑΤΟΥ ΤΡΑΓΟΠΟΔΑΡΟΥ

    ΚΡΙΜΑ………

  19. Μητσαρας 09/24/2016 @ 10:12 ΜΜ

    ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ!!! με δήθεν YOLO γονείς που όλο τυχαία γίνεται αυτή την περίοδο, με το θέμα των θρησκευτικών στα σχολεία… Αχ ναι καλέ, για να είσαι in, πρέπει να είσαι …ευρωπαίος. Βρε ΟΥΣΤ από δω!!!

  20. Κ. Ιωαννου 09/24/2016 @ 11:05 ΜΜ

    Το ότι οι γονείς δεν πιστεύουν σε Θεό είναι ξεκάθαρο. Αυτό που δεν καταλαβαίνω όμως είναι το εξής: Γιατι δίνουν από τώρα στο παιδί τους ένα όνομα της δικής τους επιλογής και δεν αφίνουν το παιδί να αποφασίσει μετά από κάποια χρόνια ποιό όνομα του αρέσει???? Και για να πάμε ακόμα πιο πίσω, γιατι έφεραν το παιδί στον κόσμο τούτο χωρίς να το ρωτήσουν αν ήθελε να γεννηθεί???

  21. ΒΑΡΈΘΗΚΑ ΝΑ ΑΚΟΥΩ 09/25/2016 @ 2:18 ΠΜ

    ΆΣΕ ΚΑΤΑΛΆΒΑΜΕ. ΟΙ ΑΝΆΔΟΧΟΙ ΉΤΑΝ ΔΎΟ ΤΣΟΎΧΤΡΕΣ ΚΑΙ ΈΝΑ ΧΤΑΠΌΔΙ .

  22. ΠΑΡΕ ΝΑΧΕΙΣ 09/25/2016 @ 7:36 ΠΜ

    Προς ολα τα γιδια με τις ηλιθιες ερωτησεις΄΄Οι Γονεις δεν ΘΕΛΟΥΝ να βαπτισουν το παιδι..ΘΕΛΟΥΝ να του δωσουν ονομα ΕΛΛΗΝΙΚΟ..Αν αρρωστησει ΘΕΛΟΥΝ να το πανε στο γιατρο αν κρυωσει ΘΕΛΟΥΝ να το ντυσουν ΘΕΛΟΥΝ να του μαθουν Ελληνικα….ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΒΑΦΤΙΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ…..Τι δεν καταλαβαινετε γαμωτο και βρισκετε ευκαιρια να βρισετε και να γραψετε οτι ειπε ο ταδε και ο ταδε και να κολλησετε ταμπελες????? ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΧΑΝΕΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ…

  23. Αισθάνεστε ότι σας Κορόιδεψε ο Χριστιανισμός με τα επιστημονικής φαντασίας σενάρια της Καινής Διαθήκης που γράφτηκαν 400 χρόνια μετά την αρχική πλαστή ιστορία περί υπάρξεως Χριστού;;;

    Όταν ακούτε τις λέξεις, Αρχιμανδρίτης, Ποίμνιο, Ποιμένες, μήπως αρχίζετε να αντιλαμβάνεστε ότι οι λέξεις μιλάνε για Μάνδρες, Τσομπάνηδες και Πρόβατα ;;; Εμμμ μαντέψτε, εσάς θεωρούν πρόβατα…

    Μπορείτε να γίνετε κι εσείς μέρος της επανάστασης ενάντια σε κάθε θεό, διότι ο μοναδικός θεός είναι ο άνθρωπος! Man is God. Der Mensch ist Gott. Ο Άνθρωπος είναι Θεός.

    Ρίξτε μια ματιά λοιπόν στην ιστοσελίδα της Ένωσης Άθεων: http://union.atheia.gr

    Και εδώ σας δίνονται οι αναλυτικές οδηγίες για το πώς να διαγράψετε το θρήσκευμα από το ληξιαρχείο!
    http://union.atheia.gr/δράσεις/διαγραφή-θρησκεύματος-από-το-ληξιαρχ/

    Είναι η ευκαιρία που περιμένατε για να καταργήσετε το βάπτισμα με την δική σας θέληση! ΑΜΗΝ.

  24. Αισθάνεστε ότι σας Κορόιδεψε ο Χριστιανισμός με τα επιστημονικής φαντασίας σενάρια της Καινής Διαθήκης που γράφτηκαν 400 χρόνια μετά την αρχική πλαστή ιστορία περί υπάρξεως Χριστού;;;

    Όταν ακούτε τις λέξεις, Αρχιμανδρίτης, Ποίμνιο, Ποιμένες, μήπως αρχίζετε να αντιλαμβάνεστε ότι οι λέξεις μιλάνε για Μάνδρες, Τσομπάνηδες και Πρόβατα ;;; Εμμμ μαντέψτε, εσάς θεωρούν πρόβατα…

    Μπορείτε να γίνετε κι εσείς μέρος της επανάστασης ενάντια σε κάθε θεό, διότι ο μοναδικός θεός είναι ο άνθρωπος! Man is God. Der Mensch ist Gott. Ο Άνθρωπος είναι Θεός.

    Ρίξτε μια ματιά λοιπόν στην ιστοσελίδα της Ένωσης Άθεων: http://union.atheia.gr

    Και εδώ σας δίνονται οι αναλυτικές οδηγίες για το πώς να διαγράψετε το θρήσκευμα από το ληξιαρχείο!
    http://union.atheia.gr/δράσεις/διαγραφή-θρησκεύματος-από-το-ληξιαρχ/

    Είναι η ευκαιρία που περιμένατε για να καταργήσετε το βάπτισμα με την δική σας θέληση! ΑΜΗΝ…

    • Ανώνυμος 09/25/2016 @ 5:12 ΜΜ

      εσυ τι πιστευεις η παλαια διαθηκη ειναι πορνογραφιμα η μυθιστορημα;

    • Ανώνυμος 09/25/2016 @ 6:38 ΜΜ

      Εφόσον ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός ήταν το πρωτο αρνίον που παραδόθηκε οικειοθελώς στη σφαγή Του για να ξεπλύνει τις αμαρτίες μας και να ακυρώσει το θάνατο της ψυχής, τότε ΝΑΙ τιμή μου να είμαι κι εγώ πρόβατο στη “στάνη”.

      • Ανώνυμος 09/26/2016 @ 9:47 ΜΜ

        Άψογος…αλλά απευθύνεσαι σε στιβαρές μάζες άψυχου υλικού. Δεν καταλαβαίνουν οι Μασόνοι απο αυτά.

  25. ΚΑΛΟΠΟΤΙΣΤΟ 09/25/2016 @ 1:44 ΜΜ

    Για βάπτιση λέει μια γυναίκα σε μια άλλη “δε θα μπορέσω να έρθω. Καλοπότιστο, Καλό-πότιστο να είναι”

    Υγ πως δεν είπε καλοβρεχτο καλοπλυτο;!

  26. “….όπως συμβαίνει στη μεγάλη πλειοψηφία του δυτικού πολιτισμού” δηλαδή η πλειοψηφία καθορίζει αν θα πάμε να πνιγούμε όλοι μαζί ή όχι;

    Καιρός να εξελιχτείτε και εσείς κάποτε σε ανώτερο…πολιτισμό της μεγάλης πλειοψηφίας. Γίδια.

  27. ΑΝΑΤΟΛΙΟΣ 09/25/2016 @ 6:23 ΜΜ

    Όρθοδοξία μόνο για όποιον θέλει. Απλά και ξεκάθαρα. Να τους ζήσει το παιδάκι.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*