Διαφημίσεις

Το Απειρομέγιστον Μυστήριον: Ιω. 14,9 λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· τοσοῦτον χρόνον μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι, καὶ οὐκ ἔγνωκάς με, Φίλιππε; ὁ ἑωρακὼς ἐμὲ ἑώρακε τὸν πατέρα· καὶ πῶς σὺ λέγεις, δεῖξον ἡμῖν τὸν πατέρα; [Τέσσερα Πρόσωπα Χριστού: Πατήρ, Υιός, Αγίω Πνεύματι & Άνθρωπος & αποκάλυψη πως όλες οι αιρέσεις έναν]…

[Ο Χριστός μεταλλάσσεται από Θεόν σε Άγιον πάντοτε άνθρωπον και είναι ταυτόχρονα και ταυτόσημα συναμφότερα αυτά και ταυτόσημα κάθε Πρόσωπον Της Αγίας Τριάδος ως Τον Καθένα Αυτοπρόσωπον και Συνενωμένον με Το κάθε Άλλον και Τον Άγιον Άνθρωπον εντός Του Οποίου ευρίσκεται Η Αγία Τριάδα ως Τριαδικοθεάνθρωπος Ιησούς Χριστός]

Σας είπα ότι η Παλαιά & Καινής Διαθήκη είναι γεμάτες Μυστήρια. Το Υπερανωτερωαπειροαδιαλειπτοαπεριόριστον Μυστήριον είναι Ο Ίδιος Ο Θεός….

Ιω. 14,1Μὴ ταρασσέσθω ὑμῶν ἡ καρδία· πιστεύετε εἰς τὸν Θεόν, καὶ εἰς ἐμὲ πιστεύετε.

Ιω. 14,2ἐν τῇ οἰκίᾳ τοῦ πατρός μου μοναὶ πολλαί εἰσιν· εἰ δὲ μή, εἶπον ἂν ὑμῖν· πορεύομαι ἑτοιμάσαι τόπον ὑμῖν·

Ιω. 14,3 καὶ ἐὰν πορευθῶ καὶ ἑτοιμάσω ὑμῖν τόπον, πάλιν ἔρχομαι καὶ παραλήψομαι ὑμᾶς πρὸς ἐμαυτόν, ἵνα ὅπου εἰμὶ ἐγώ, καὶ ὑμεῖς ἦτε.

Ιω. 14,4 καὶ ὅπου ἐγώ ὑπάγω οἴδατε, καὶ τὴν ὁδὸν οἴδατε.

Ιω. 14,5 Λέγει αὐτῷ Θωμᾶς· Κύριε, οὐκ οἴδαμεν ποῦ ὑπάγεις· καὶ πῶς δυνάμεθα τὴν ὁδὸν εἰδέναι;

Ιω. 14,6 λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· ἐγώ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωή· οὐδεὶς ἔρχεται πρὸς τὸν πατέρα εἰ μὴ δι᾿ ἐμοῦ.

Ιω. 14,7 εἰ ἐγνώκειτέ με, καὶ τὸν πατέρα μου ἐγνώκειτε ἄν. καὶ ἀπ᾿ ἄρτι γινώσκετε αὐτὸν καὶ ἑωράκατε αὐτόν.

Ιω. 14,8 Λέγει αὐτῷ Φίλιππος· Κύριε, δεῖξον ἡμῖν τὸν πατέρα καὶ ἀρκεῖ ἡμῖν.

Ιω. 14,9 λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· τοσοῦτον χρόνον μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι, καὶ οὐκ ἔγνωκάς με, Φίλιππε; ὁ ἑωρακὼς ἐμὲ ἑώρακε τὸν πατέρα· καὶ πῶς σὺ λέγεις, δεῖξον ἡμῖν τὸν πατέρα;

Ιω. 14,10 οὐ πιστεύεις ὅτι ἐγὼ ἐν τῷ πατρὶ καὶ ὁ πατὴρ ἐν ἐμοί ἐστι; τὰ ῥήματα ἃ ἐγὼ λαλῶ ὑμῖν, ἀπ᾿ ἐμαυτοῦ οὐ λαλῶ· ὁ δὲ πατὴρ ὁ ἐν ἐμοὶ μένων αὐτὸς ποιεῖ τὰ ἔργα.

Ιω. 14,11 πιστεύετέ μοι ὅτι ἐγὼ ἐν τῷ πατρὶ καὶ ὁ πατὴρ ἐν ἐμοί· εἰ δὲ μή, διὰ τὰ ἔργα αὐτὰ πιστεύετέ μοι.

Ιω. 14,12 ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὁ πιστεύων εἰς ἐμέ, τὰ ἔργα ἃ ἐγὼ ποιῶ κἀκεῖνος ποιήσει, καὶ μείζονα τούτων ποιήσει, ὅτι ἐγὼ πρὸς τὸν πατέρα μου πορεύομαι, [όταν ο μεν εντός του δε και ο δε εντός του μεν τι σημαίνει; Ότι είναι έναν αξεδιάλυτον, αδιαχώριστον, ομοούσιον, ομοδύναμον και ομοϊδιότητον. Εάν ο μεν είναι Θεός τότε και ο δε είναι Θεός εάν ο δε είναι άνθρωπος τότε και ο μεν είναι άνθρωπος. Εάν εκ του μεν εκπορεύεται Τω Αγίω Πνεύματι τότε και εκ του δε εκπορεύεται Τω Αγίω Πνεύματι και εάν αμφότεροι εκπορεύουν Τω Αγίω Πνεύματι τότε Τω Αγίω Πνεύματι εκπορεύει αμφότερους ήτοι μεν και δε. Ο μεν κυπάρισσος είναι όμοιος με τον δε κυπάρισσον και ο πατέρας κυπάρισσος φέρει τον υιόν κυπάρισσον και ο υιός κυπάρισσος φέρει τον πατέρα κυπάρισσος, αφού είναι ίδια σπορά, ίδιος σπόρος, ίδιον είδος, ιδιότητες, φυτόν, πολύ απλόν! Έτερον παράδειγμα, όταν βλέπεις έναν κλωνοποιημένον τι βλέπεις; Βλέπεις τον πατέρα και τον υιόν, είτε βλέπεις τον μεν είτε τον δε, διότι ο μέν εκ του δε και ο δε εκ του μεν, και διά Τον Θεόν ο Κλώνος δεν έλαβε χώραν σε χρόνον αλλά προπάντων των αιώνων εξ’ ανέκαθεν, διότι αφού Ζούσε Ο Πατέρας έκτοτε απείρως πριν Συνζούσε και Ο Υιός έκτοτε απείρως πριν και έκαστος η προέκταση απείρως πριν Του έτερου. Όταν βλέπεις έναν κλώνον δένδρου βλέπεις το δένδρον και τον άλλον κλώνον διότι και το σχήμα να διαφέρει η ουσία μία και όμοια και εκ Θεού δυνατόν έκαστος κλώνος να λάβει το σχήμα του άλλου ή να γίνει ανταλλαγή σχήματος και τούτον ούτως ή άλλως δεν αλλάζει την ουσία των κλώνων]

Ιω. 14,13 καὶ ὅ,τι ἂν αἰτήσητε ἐν τῷ ὀνόματί μου, τοῦτο ποιήσω, ἵνα δοξασθῇ ὁ πατὴρ ἐν τῷ υἱῷ.

Ιω. 14,14 ἐάν τι αἰτήσητε ἐν τῷ ὀνόματί μου, ἐγὼ ποιήσω.

Ιω. 14,15 Ἐὰν ἀγαπᾶτέ με, τὰς ἐντολὰς τὰς ἐμὰς τηρήσατε,

Ιω. 14,16 καὶ ἐγὼ ἐρωτήσω τὸν πατέρα καὶ ἄλλον παράκλητον δώσει ὑμῖν, ἵνα μένῃ μεθ᾿ ὑμῶν εἰς τὸν αἰῶνα,

Ιω. 14,17 τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας, ὃ ὁ κόσμος οὐ δύναται λαβεῖν, ὅτι οὐ θεωρεῖ αὐτὸ οὐδὲ γινώσκει αὐτό· ὑμεῖς δὲ γινώσκετε αὐτό, ὅτι παρ᾿ ὑμῖν μένει καὶ ἐν ὑμῖν ἔσται.

Ιω. 14,18 οὐκ ἀφήσω ὑμᾶς ὀρφανούς· ἔρχομαι πρὸς ὑμᾶς.

Όσοι αμφισβητούν ότι ο όφις υιός φέρει τον πατέρα υιόν και ο υιός όφις φέρει τον πατέρα όφιν, ότι ο υιός του τίγρη είναι τίγρης, ότι ο ιός του ήλιου είναι ήλιος και ο ήλιος ο ιός του, εισίν παντελώς βλάκες έστω και εάν έχουν υπό την εξουσία τους όλον τον κόσμον της ύλης [φαινομενικώς βάσει των νόμων της φύσης και της δράσης των η οποία δίδεται εκ Θεού και εξ’ ανέχεια Θεού διά ελευθερία, ώστε να βρέχει και εις τους δίκαιους και άδικους ως τέλειος όπου είναι. Ματθ. 5,45 ὅπως γένησθε υἱοὶ τοῦ πατρὸς ὑμῶν τοῦ ἐν οὐρανοῖς, ὅτι τὸν ἥλιον αὐτοῦ ἀνατέλλει ἐπὶ πονηροὺς καὶ ἀγαθοὺς καὶ βρέχει ἐπὶ δικαίους καὶ ἀδίκους.Ματθ. 5,48 Ἔσεσθε οὖν ὑμεῖς τέλειοι, ὥσπερ ὁ πατὴρ ὑμῶν ὁ ἐν τοῖς οὐρανοῖς τέλειός ἐστιν.

Τότε αφού Ο Χριστός είναι Ο Πατέρας και Ο Υιός, λέγει τα εξής:

Ματθαίος 19,16 Καὶ ἰδοὺ εἷς(1) προσελθὼν εἶπεν αὐτῷ· διδάσκαλε ἀγαθέ(2), τί ἀγαθὸν ποιήσω(3) ἵνα ἔχω ζωὴν αἰώνιον; Ματθαίος 19,17 ὁ δὲ εἶπεν αὐτῷ(1)· τί με λέγεις ἀγαθόν(2); οὐδεὶς ἀγαθὸς εἰ μὴ εἷς ὁ Θεός(3)

Μάρκος 10,17 Καὶ ἐκπορευομένου αὐτοῦ εἰς ὁδὸν(1) προσδραμὼν(2) εἷς καὶ γονυπετήσας(3) αὐτὸν ἐπηρώτα αὐτόν· διδάσκαλε ἀγαθέ(4), τί ποιήσω ἵνα ζωὴν αἰώνιον(5) κληρονομήσω; Μάρκος 10,18 ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτῷ· τί με λέγεις ἀγαθόν(1); οὐδεὶς ἀγαθὸς εἰ μὴ εἷς ὁ Θεός(2).

Λουκάς 18,18 Καὶ ἐπηρώτησέ τις(1) αὐτὸν ἄρχων(2) λέγων· διδάσκαλε ἀγαθέ(3), τί ποιήσας ζωὴν αἰώνιον κληρονομήσω(4); Λουκάς 18,19 εἶπε δὲ αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· τί με λέγεις ἀγαθόν(1); οὐδεὶς ἀγαθὸς εἰ μὴ εἷς ὁ Θεός(2).

Ενώ Ο Χριστός λέγει ότι είναι εντός Πατρός και Ο Πατήρ εντός Υιού, μετά διαμαρτύρεται ταπεινώς έστω και απορεί ή αντερωτάει διατί Τον καλεί αγαθόν ο πλούσιος και συμπληρώνει ότι μόνον Ο Πατέρας ήτοι Θεός είναι αγαθός…. Εδώ φαίνεται αντίφαση αλλά αντιθέτως είναι γέφυρα και συνέχεια….

Ο πλούσιος προσέγγισε Τον Χριστόν ως έναν συνηθεισμένον διδάσκαλον, έναν ραββίνον, έναν άνθρωπον ραββίνον ο οποίος τεκνοποιήθηκε από άνδραν και γυναίκαν, Ο Χριστός όμως δεν τεκνοποιήθηκε, διότι η λέξη τεκνοποιήθηκε σημαίνει ότι ποιήθηκε και η λέξη τέκνον σημαίνει ότι πρώτην φοράν υπάρχει εκ της ώρας της σύλληψης του εις την μήτραν. Ο Χριστός ενσαρκώθηκε εξ’ Αγίω Πνεύματι εκ Πατρός εις την μήτραν Της Παναγίας και είναι Υιός Πατρός Θεού, όπως ο αητός υιός είναι εξ’ αετού πατρός, και εάν ο υιός του αητού είναι αητός και ο υιός του κέδρου κέδρος, τότε ο Υιός Θεού τι να είναι; Θεός!!!!…. Και αφού συνάμα είναι υιός ανθρώπου [Παναγίας] είναι και Υιός Ανθρώπου εξού πότε ωμιλεί ως Άγιος Θεός και πότε ως Άγιος Άνθρωπος καθ’ εικόναν και κατ’ ομοίωσιν. Ο Θεός έκαμε κατ’ εικόναν και καθ’ ομοίωσιν τους Αδάμαντον και Εύα, ύστερα όμως άλλαξαν πατέρα, ήτοι προσυνεταιρίσθηκαν τις γνώμες, θελήματα και απάτες του διαβόλου και έγιναν παιδία [παίδευση-εκπαίδευση] διαβόλου και εκδιώχθηκαν εξ’ Οίκου Θεού, όπως εκδιώκεται ο δούλος από τον οίκον αυθέντη-αφέντη όταν ο δούλος παύει να υπηρετεί τον αυθέντη. Αυτά τα λέγει κάπου Ο Χριστός εις την Καινή Διαθήκη.

Ο Χριστός ουσιαστικώς λέγει εις τον πλούσιον: αφού με θεωρείς άνθρωπον πώς είμαι αγαθός; Διότι και ο αγαθότερος άνθρωπος σε σύγκριση με Τον Θεόν είναι πονηρός, ενώ εάν ο πλούσιος αναγνωρίζει Τον Χριστόν ως Θεόν-Θεάνθρωπον τότε δικαίως Τον καλεί Αγαθόν και Ο Χριστός τον βάζει σε σκέψεις. Όπως θα ιδείτε εις το τέλος αυτόν το εξεκαθαρίζουν πολύ εύμορφα Πατέρες της Εκκλησίας εις το τέλος του άρθρου.

Ο Χριστός ωμιλεί σε Τέσσερα Πρόσωπα, Άγιος Πατέρας, Άγιος Υιός και Αγίω Πνεύματι ή εν συνόλει Θεός και ως Άγιος Άνθρωπος… Δεν είναι ο επαρκέστερος όρος Θεάνθρωπος αλλά Τριαδικάνθρωπος ή και Τριαδικοθεάνθρωπος!!!!

Σκοπός, επιδίωξη, παράπονον όλων των αιρετικών, ανόητων και δήθεν ανώτερων σε διαλόγιση-δήθεν, είναι ότι Ο Χριστός δεν είναι Θεός, δεν είναι Θεάνθρωπος πόσον μάλλον η Υπέρτατη Λεπτομέρεια Τριαδικοθεάνθρωπος και όπως αναλύσαμε πριν, τεκμηριώνεται ότι είναι Τριαδικοθεάνθρωπος.

Οι αιρετικοί θέλουν να κατεβάσουν Τον Θεόν-Χριστόν εις τα μέτρα τους και εις την ισότητα τους! Όλες οι αιρέσεις αρνούντε Την Αγία Τριάδα ως Θεόν και Την Ορίζουν ως Μονοπρόσωπον Θεόν χωρίς Τον Υιόν και Τω Αγίω Πνεύματι [παραθέτω μερικούς: μασόνοι, μορμόνοι, ισλαμιστές, γιογκιστές όπου συνθέτουν Τον Χριστόν ως διαλογιστή της γιόγκας ή Ινδουϊσμού τους, Ιουδαίους-Ιουδαϊσμός, Χιλιαστές κ.α.]. Η πρώτη αίρεση η οποία είναι η ρίζα όλων των αιρέσεων ήταν η ανταρσύα των Αδάμαντου και Εύας όπου πείσθηκαν ότι Ο Θεός είναι ίσος τους ή αυτοί ίσοι με Αυτόν εάν φάνε έναν μήλον! Κατέβασαν Τον Θεόν εις τα μέτρα τους ως κτίσματα ή και συνάμα ανέβασαν διά διαλογισμού βλακείας, φθόνου και απληστίας όπως ο διάβολος και ο πατέρας του, τους εαυτούς των εις ύψος Του Άκτιστου Τριαδικού Θεού. Τρώγωντας το απαγορευμένον μήλον οίδαν ότι δεν έγιναν Σύνθεοι αλλά γνώρισαν την Γνώση, ότι ήσαν απατεώνες, άδικοι, φθονεροί, εγωϊσταί και ύπουλοι πλεονέκτες, απώλαισαν την παιδική αθώα αγιότητα και την αντάλλαξαν με γνώση. Ο Θεός τους εκδίωξε αλλά δεν τους αφαίρεσε την ικανότητα και πιθανότητα να αγιάσουν, αυτήν την φοράν όμως διά των κόπων της γνώσης, ώστε διά της βίας μέσω της γνώσης να παλεύσουν με τον κόσμον και να τον νικήσουν, ώστε να αγιάσουν με αυτοθυσίες και θυσίες, θλίψεις και δυστυχίες μέσα από την στενήν πύλην και το επέτυχαν, αφού πρωτίστως Μετανόησαν ειλικρινώς…. Παρόλα αυτά ήσαν εγκλωβισμένοι εις τον Άδην και Ο Χριστός τους ελευθέρωσε διά της Αναστάσεως Του! Αυτός όπου συνάντησαν εις τον Παράδεισον ήταν Ο Χριστός αφού είναι Πατέρας, Υιός και Αγίω Πνεύματι, δεν γνωρίζουμε εάν Τον συνάντησαν με σώμα ή αυρόσωμα ή ως πνεύμα ή με οιονδήποτε άλλον τρόπον, αλλά όπως και εάν έγινε, σημασία έχει ότι Είναι Ο Θεός, όπως και εάν επέλεξε κάθε φορά ή πάντοτε να εμφανίζεται….

Ο Υιός ή και Τριαδικός Θεός εμφανίζεται τρεις φορές, εις τον Παράδεισον, Τρεις Νέοι ενώπιον Του Αυραάμ-Αβραάμ και διά Της Παναγίας γεννημένος Θεάνθρωπος-Τριαδικοθεάνθρωπος!…. Η Δευτέρα Παρουσία Του ουσιαστικώς είναι Τέταρτη. Συνάμα εμφανίζεται σε οράματα ή αύρα ή και με σώμα σε διάφορους αγίους ή και σε όποιους επιλέγει, αλλά πολύ προσωρυνά ως Θαύμαν γρήγορον διά χάριν συγκεκριμένων προσώπων….

Ιω. 8,57 εἶπον οὖν οἱ Ἰουδαῖοι πρὸς αὐτόν· πεντήκοντα ἔτη οὔπω ἔχεις καὶ Ἀβραὰμ ἑώρακας; Ιω. 8,58 εἶπεν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, πρὶν Ἀβραὰμ γενέσθαι ἐγώ εἰμι. [Διότι είναι Ο Άκτιστος Υιός και Χριστός].

Ιω. 8,53 μὴ σὺ μείζων εἶ τοῦ πατρὸς ἡμῶν Ἀβραάμ, ὅστις ἀπέθανε; καὶ οἱ προφῆται ἀπέθανον· τίνα σεαυτὸν σὺ ποιεῖς; Ιω. 8,54 ἀπεκρίθη Ἰησοῦς· ἐὰν γ δοξάζω μαυτόν, δόξα μου οδέν στιν· [ωμιλεί ως υιός Ανθρώπου] ἔστιν ὁ πατήρ μου ὁ δοξάζων με, ὃν ὑμεῖς λέγετε ὅτι Θεὸς ὑμῶν ἐστι, Ιω. 8,55 καὶ οὐκ ἐγνώκατε αὐτόν· ἐγὼ δὲ οἶδα αὐτόν. καὶ ἐὰν εἴπω ὅτι οὐκ οἶδα αὐτόν, ἔσομαι ὅμοιος ὑμῶν ψεύστης· ἀλλ᾿ οἶδα αὐτὸν καὶ τὸν λόγον αὐτοῦ τηρῶ. [Η δόξα του ουδέν εστίν ως άνθρωπος, ως Υιός Θεού όμως είναι Ο Ίδιος Ο Θεός Πατέρας, Υιός και Αγίω Πνεύματι, φέρει Τέσσερα Πρόσωπα. Οίδα σημαίνει εγνώρισα, ο Σωκράτης είπε εν οίδα ότι ουδέν οίδα, ήτοι ταπεινώς ως άγιος δηλώνει ότι έναν εγνώρισε από τα Θεία τίποτε δεν έγινε άξιος να γνωρίσει-οιδεί, και αυτόν όπου οίδεν και ευδιάκρινε ότι αληθεύει είναι μεγάλη αξιότης του].

Οι αιρετικοί-διαφορετικοποιοί εξ’ Εύας και Αδάμαντος έως μασονίας, ισλάμ και πάσα άλλη αίρεση θέλει να κατεβάσει Τον Θεόν ως άνθρωπον ή ισάνθρωπον και Τον Χριστόν ως μόνον άνθρωπον ήτοι ισάνθρωπον και τίποτε άλλον, έστω έναν άγιον άνθρωπον αλλά όχι ότι είναι Θεός και ότι ενσαρκώθηκε εξ’ Αγίου Πνεύματος, βλασφημώντας άμεσα ή έμμεσα ή συναμφότερα Την Παναγία και Τον Θεόν ως την διευλόγησε με Τω Αγίω Πνεύματι και Τον Χριστόν ως νόθον ανθρώπου, ότι είναι άνθρωπος, υιός ανδρός ανθρώπου Ιωσήφ τον μνήστωρ, μη Παρθένος Η Παναγία και ψεύστης Ο Θεός, ήτοι μεγίστη βλασφημία! Ο πατέρας της αίρεσης είναι ο διάβολος όστις θέλει λάβει την θέση Του Θεού και θέλει εάν ήταν δυνατόν όχι μόνον τους ανθρώπους αλλά και Τον Θεόν.

Όλοι οι αιρετικοί έχουν κοινόν παρανομαστή ότι Ο Χριστός είναι μόνον άνθρωπος, έστω άγιος, αλλά όχι Θεός, και άλλοι ότι δεν είναι κάν άγιος, αλλά άνθρωπος και άλλοι ότι είναι ψεύστης, ο μωάμεθ λέγει ότι είναι άγιος, προφύτης και ψεύστης, φάσκει και αντιφάσκει και βλασφημεί Τον Θεόν ότι έστειλε ψεύστη προφύτη άρα τε και Ο Ίδιος Ο Θεός ψεύστης και συνάμα υποαυτοπαραδεχόμενος ως ψεύστης και ο μωάμεθ αφού είναι όπως ισχυρίζεται Του Ίδιου Θεού, ενώ δεν είναι, είναι υιός διαβόλου και θέλει να μαγαρίσει Τον Θεόν με υπέρτατες βλασφημίες [πρέπει να με συγχωρέσει Ο Θεός να ομολογήσω ότι σε ενύπνια είδα τον Μωάμεθ εις την κόλλαση να βράζει, είδα την κεφαλή του κατάμαυρη γυρτή 120ο να κοχλάζει και να πονεί φωνάζωντας χωρίς φωνή και τον Νίκο Καζατζάκη δύο φορές πάλαι με κατάμαυρη όψη μέσα σε μαύρη περιοχή, να έχει εις τους οφθαλμούς καλύπτρες όπου κάνουν την αντίληψη του έτι σκοτεινότερη και αυτές πηλωμένες με επίχρισμα ώστε ούτε ακτίδα να εισέρχεται και την κεφαλή του κάτι μέσα σε μαύρον πέπλον-αύρα, την δεύτερη φορά τον άκουσα να φωνάζει την λέξη ασιετόν δύο φορές όπου όταν αφυπνίσθηκα αντιλήφθηκα ότι ήταν η βλασφημία: άσχετος, διά Τον Θεόν, Θεέ μου σώσε αυτές τις δύο ψυχές και είθε τα όνειρα μου να είναι πλάνες], ενώ οι άθεοι είτε αδιαφορούν είτε έχουν διάφορες μη άγιες απόψεις διά Τον Χριστόν, ομοίως και οι ειδωλολάτρες ή δήθεν πιστοί σε άλλους θεούς ή πότε αυτοπαρουσιασμένοι ως θρήσκοι πολλών θεών και πότε κανενός και αυτόν συμβαίνει και από πολλούς θρησκειών εκτός Ελληνισμού.

Διά να έρθει ο ψευδοθεάνθρωπος ή ψευδόχριστος ή ψευδομεσσίας ή ψευδοσωτήρας, πρέπει εις την συνείδηση των ανθρώπων να πέσει Ο Αληθής Τριαδικοθεάνθρωπος σε άνθρωπον έως και δαιμονισμένον και ψεύστη. Η πρώτη αίρεση εξ’ Εύας και Αδάμαντου και αφού ακολούθησαν και έγιναν διάφορες, Ο Θεός Αυτοενσαρκώθηκε διά να σώσει τους αιρετικούς Ιουδαίους, όπου μετέβαλαν τις Εντολές Του Τριαδικού Θεού [όσες απόμειναν και άντεχαν οι Ιουδαίοι, ενώ εις τις άλλες πλάκες έγραφε να αγαπάμε αλλήλους και τους εχθρούς μας συν άλλων, όπου μετέφερε αργότερα Ο Χριστός, αλλά πάλαι πολλοί δεν πείσθηκαν] σε αιρετικές του διαβόλου ήτοι βλάσφημες, φενάκη, εξαπάτηση, δόλον και σκέψεις και πράξεις του πατρός τους πλέον διαβόλου.

Όταν οι Ιουδαίοι λένε ότι είναι εκγόνοι Αυραάμ-Αβραάμ τους είπε Ιω. 8,15 ὑμεῖς κατὰ τὴν σάρκα κρίνετε· ἐγὼ οὐ κρίνω οὐδένα. [Δηλαδή κρίνουν γονιδιακώς και εθνικιστικώς, ενώ όταν τους λέγει ότι είναι παιδία του διαβόλου και όχι του Αυραάμ, εννοεί πνευματικώς και όχι γονιδιακώς-εκ σαρκός, διότι εις την μεταθάνατον σαρκός ζωής, δεν μετράται η σαρκική συγγένεια, αλλά η πνευματική συγγένεια με τον Αυραάμ, Μωϋσή, Χριστόν και ο Έλλην ή ο Ιάπωνας ή ο Εξωγήϊνος φέρειπειν όπου τηρεί τους Λόγους Του Θεού συγγενής Θεού γίνεται και υιός Θεού, ενώ ο εκ σαρκός συγγενής με Τον Χριστόν αλλά όχι πνευματικώς, παιδίον διαβόλου είναι. Εξάλλου η Εύα και ο Αδάμαντος ήσαν τα ίδια έπαθαν όπως και ο διάβολος. Είσαι αυτόν όπου είναι το πνεύμα σου και αυτόν όπου είναι η σάρκα σου, αλλά η σάρκα σου δεν έχει καμμία σημασία εις την Βασιλεία των Ουρανών διότι αυτή δεν είναι σαρκική και εκ του κόσμου τούτου αλλά Αγιοπνευματική]… Ο Χριστός δεν ήρθε να κρίνει-καταδικάσει αλλά διά να σώσει και όστις κρίνετε-καταδικάζετε, είναι από τα αδικημένα θύματα Του και εκ των επιλογών του, καταδικάζεται από τις πράξεις του και τον διάβολον όστις τον κατηγορεί ενώπιον Θεού ως άδικον, όμοιον με τον διάβολον και ως εκ τούτου άδικον να μην κολλαστεί όπως και ο διάβολος, ή δε μη κάνει άδικα χαττήρια Ο Θεός και γίνεται άδικος…. Ο διάβολος δεν επιθυμεί την εξαφάνιστη της Ύπαρξης, επιθυμεί την αιώνια φρίκη της Ύπαρξης, είναι ο εφευρέτης ή και εραστής και ερωμένος, ερωτευμένος με την αρρωστημάρα….

Γιατί είπε ο Χριστός «Γιατί με λες αγαθό; Κανείς δεν είναι αγαθός παρά μονό ένας, ο Θεός»;

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
20 σχόλια στο “Το Απειρομέγιστον Μυστήριον: Ιω. 14,9 λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· τοσοῦτον χρόνον μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι, καὶ οὐκ ἔγνωκάς με, Φίλιππε; ὁ ἑωρακὼς ἐμὲ ἑώρακε τὸν πατέρα· καὶ πῶς σὺ λέγεις, δεῖξον ἡμῖν τὸν πατέρα;”
  1. ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΛΧΗΜΕΙΑ ΣΤΟΝ ΑΠΟΚΥΡΦΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΙΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΡΜΗ ΤΟΝ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΑΣΟΝΑ ΙΗΣΟΥ ΚΛΠ ΘΑ ΚΑΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ.

  2. Φίλε μου Ορθοδοξία ή Θάνατος, έχεις δίκαιον, αναλόγως, τι αποκρυφισμός και τι αστρολογία και τα λοιπά, π.χ. ένας ψαράς που ξέρει και παρατηρεί τα φυσικά στοιχεία των καιρών διά να ξέρει εάν θα βρέξει ή όχι, είναι γελοίον να νομίζεις ότι είναι αμαρτία, εάν το κάνει συνδέοντας το με δαίμονες και τους λατρεύει τότε ναι. Οι 3 μάγοι που έφεραν δώρα εις Τον Χριστόν είναι αστρολόγοι, όλα είναι Του Θεού, εξαρτάται πως τα ενώνεις, εάν μελετήσεις, τις Γραφές αναφέρονται σε σημεία και τέρατα των καιρών. Οι

  3. Οι αριθμοί είναι Του Θεού ακατάλυπτοι, άκτιστοι, όχι τα σύμβολα, η ουσία, δεν είναι τυχαίον ασπούμε ότι όταν απόθανε Ο Χριστός σχίστηκε Ο ναός 72 ρωγμές, ούτε τα 33 έτη Χριστού, ούτε οι 6 ημέρες δημιουργίας και 3 ημέρες υποδοχής, 3 παθών και 7ην Αυτοαναστήνεται Ο Θεάνθρωπος, ουτε η επτάφωτος λυχνία την οποία αναγνωρίζουμε, ούτε οι αριθμοί αποκρυφισμού εις την Αποκάλυψη. συνεπώς διά κάθε λέξη όπου αναφέρεις απαντάω είτε είναι μπιχτή αγαπητέ είτε όχι με αγάπη την λές πιστεύω, α) καλός αποκρυφισμός

  4. β) κακός αποκρυφισμός γ) ουδέτερος αποκρυφισμός δ) ανάμεικτος αποκρυφισμός ήτοι Τετραπιθανότητα. Πρόσωπα όπως ο Δαυίδ, ο Σολομών, σοφία Σειράχ, υπάρχουν αποκρυφισμοί. Ακόμη και Η Αγία Τριάδα είναι Ο Άκτιστος Αποκρυφισμός και επειδή ωμιλώ ελληνικά χωρίς να θέτω ρετσινιά εις τις λέξεις λόγω του ότι κάποιοι ασχολούντε κακώς με αυτόν, η λέξη από+κρυφά σημαίνει αυτά όπου μενουν κρυφά διά ευνόητους λόγους ήτοι να μην μαγαριστούν ή να μην σκανδαλίσουν τους αδαείς, τα Μυστήρια είναι απόκρυφα, από τα

  5. απόκρυφα Ευαγγέλια αντλούμε λεπτομέρειες παραδεκτές, π.χ. ζωή Παναγίας, τα τελώνεια 23 νομίζεις τυχαίος αριθμός, το Α & Ω, ο αριθμός 77, ο αριθμός 144 Αποκάλυψης π,χ, 12χ12=144 μάντεψε δύο λόγους διατί με το μάντεψε εννοώ συνειδητοποίησε με μελέτη, τα 7αρια κάνουν παρέλαση εις την Αποκάλυψη και Καινή υπάρχουν, 40 ημέρες = 960 ώρες νηστείας κ.α. αυτού νομίζεις τυχαία; Τίποτε δεν έκανε κανένας μόνον Ο Θεός τα έκανε όλα και αναλόγως χρήσης ή παράχρησης ή εσκεμμένης κακής χρήσης λαμβάνεις την κρίση.

  6. Τυχαίον ότι οι γενεές διαχωρίζοντε σε 14+14+14; = 42, τυχαίον 12 Μαθητές συν Χριστός = 13 φεύγει ένας = 12 και έρχεται ο Παύλος όταν Ο Χριστός εν τοις ουρανοίς; Η Λογική είναι Αριθμοί και σκέψη αντίληψη Λόγος. Ο Θεός μαζύν σου φίλε μού!… Μην τα βάζουμε όλα εν κρίσης καζάνι διότι θα κριθούμε κατά το μέτρον μας και την γνώση μας, τριήμερα, 12ημερα, 15ημερα, 40ήμερα. Πατήρ, Υιός και Αγίω Πνεύματι, όλα έχουν σημασία….

  7. Εάν πιστεύεις οτι η Γένεση είναι ιερά, τότε εκεί από τα διάφορα λέγει περιτομή μετά από 8 ημέρες Ο Θεός εις τον Αβράμ που του λέγει εις το εξής θα είσαι Αβραάμ = Αυραάμ = αύρα εμού [ελληνικά ωμιλούσαν, αποδείξεις πάμπολλες από έρευνες] και η Σάρα Σάρρα, και Σηγώρ κ.α., νομίζεις Ο Θεός τυχαία είπε 8 ημέρες και όχι 20 ή 7 ή 5; Ή τα 3 έτη διά να ποτίσει 2 φορές ο Λωτ το Τρίδενδρον; Τίποτε τυχαίον παρά Θεού, οι αριθμοί είναι σοφία και το μυαλόν αριθμοί και εξισώσεις μας ενσφαλμένες ή μη, είτε το

  8. παραδεχόμαστε είτε όχι και Ο Θεός ούτως ή άλλως σε κάθε εριθμόν ανεξαρτήτως δύναται να Θαυματουργεί, νομίζεις ότι το εξάκτινον άστρον τυχαίον και μη ιερόν, έχω έναν ημιτελής άρθρον αν το ανεβάσω κρίνε το. Τα έχουν εις τα μοναστήρια, εκκλησίες, Άγιον Όρος Βατοπέδι από παλαιά στην τραπεζαρία και αυτόν και η πεντάλφα, τίποτε δεν έκτισε το κτίσμα διάβολος απλά σφετερίζεται δυνάμεις με μιαρόν τρόπον… Και ο Σταυρός και το Ωόν εις την εικόνα Ανάσταση, είναι παντού η γλώσσα Σύμβολα… και με τα

  9. συνάμα και τα ονόματα…. έχουν την ιεράν ή απόκρυφον σημασία τους που σε κάποιους δεν είναι απόκρυφα αλλά ολοφάνερα… Των προφητών τα ονόματα έχουν σημασία… και τυχαία έχουν εξήγηση κυριολεκτική εις τα Ελληνικά…

  10. ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΠΙΣΤΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΣ.

  11. Αμα σου λεω γω οτι θα ειμαστε οι επομενοι Εβραιοι…. Ωραιος Παναγιωτη ετσι, το αγιο πνευμα εκπορευεται και απ τους δυο,ο πατηρ(ασυνειδητο) και ο υιος(συνειδητο) ενωμενοι κανουν το ερμαφροδιτο αγιο πνευμα…και πολυ σωστος που προσθεσες σαν τεταρτο τον ανθρωπο,χρειαζεται η ενωση της αγιας τριαδας με την υλη για την ολοκληρωση,αυτη ειναι αλλωστε και η τετρακτυς.

  12. Ορθοδοξία ή θάνατος, ναι, και ποίος είσαι εσύ που κρίνεις τι αποδέχεται η Ορθοδοξία; Δηλώνεις επιφανειακά την άρνηση σου, κρύβεσαι, αλλάζεις ονόματα, είσαι δειλός να πεις ποίος είσαι και η δειλία είναι θανάσιμον αμάρτημα όπως λεγει ο Ιωάννης και κάνεις τον κανπόσον και τον γκραντ παπά, μήπως διάβασες περισσότερους Πατέρες ή Αγίους απ’ εμένα; Πώς είσαι τόσον βέβαιος; Μήπως μελέτησες αντιφάσεις διά να δεις ότι είναι ή δεν ειναι σε κάθε περίπτωση; Μήπως είσαι εσύ ο εξυπνάκιας; Είσαι του παλαιού ή

  13. νεου ημερολογιου [χαχαχα] άμα καταλάβεις γιατί γελάω θα σε παραδεκτώ. Μήπως κατάλαβες τι λέγω; Είμαι βέβαιος πως όχι! Μήπως είσαι εσύ ο αιρετικός και όχι μόνον; Άντε δήλωσε ακόμη μία φορά Ορθοδοξία ή Θάνατος επειδή είσαι ο σπουδαίος, δηλ. όποιος δηλώσει ότι πετάει πετάει;….

  14. Τομ, διά τους Εβραίους από δεκαετιών είπα και απόδειξα με στοιχεία ότι είναι η λέξη Ευραίος = ευ+ρέω = ρέω προς το ευ και εύρος, τώρα διά τα άλλα το πειάνεις αλλά μην το συγκρίνεις με λέξεις διά φτειαχτά πράγματα ασυνείδητον, συνειδητόν κ.α. τα οποία συνάμα είναι Λόγος, σωστά, αλλά να το εξηγάς με αυτόν τον τρόπον διά να μην έχεις ιδέα ή να φαίνεται ότι είναι οι έννοιες αυτές με το νόημα συμβατών επιστημών, Ο Θεός μαζύν σού και με τους εχθρούς μας να σωθεί η ψυχή τους όχι με τα έργα τους….

  15. ε ναι καταλαβαινεις τι εννοω,οτι δεν θα μπορεσουμε ευκολα να αποδεχτουμε πραγματα και συμβολα ως γνωση θεου επειδη καποιες οικουμενικες συνοδοι τα απερριψαν ως αιρετικα η’ επειδη καποιοι τα σφετεριστηκαν για αλλους λογους…

  16. Τομ, αυτά τα αποδέχεται σταδιακά κάποιος όταν είναι έτοιμος πέραν εγωισμών και ύλης κρίσιν όπως λέγει και Ο Χριστός, δεν τα βιάζουμε, είναι το επόμενον στάδιον μυστικών που δεν πολύ μιλάμε αν θέλεις, εσύ είσαι έτοιμος κατά την άποψη μου και κατά την άποψη μου ευθυγράμμισε λαχόν λέξεις ώστε να είναι επίθετα μόνον Τριαδικού Θεού, αντιλαμβάνεσαι τι λέγω, σε θεωρώ ευφυή άνθρωπον, Ο Θεός μαζύν μας και με τις ψυχές των εχθρών μάς όχι με τα έργα τους….

  17. ολα ψυχολογια ειναι Παναγιωτη..η εξελιξη του Θεου ειναι η ψυχολογικη εξελιξη του ανθρωπου. Βγαινουμε απ τη μητρα της μανας μας αλλα ειμαστε ασυνειδητοι ως προς τον εαυτο μας.στη συνεχεια σπαμε αυτο το δεσμο και αρχιζουμε να αποκτουμε επιγνωση του εαυτου μας με το να διαχωριζομαστε απο τους αλλους και τη δημιουργια (υποκειμενο-αντικειμενο)…δηλαδη αναγκαστικα φτιαχνουμε ενα δυνατο Εγω (Γιαχβε,κρονος). Ο διαχωρισμος ομως απο τους αλλους και η μη αποδοχη τους ως συνεχεια του εαυτου μας δημιουργει

  18. μια σκια (ασυνειδητο,σατανας,τυφων). Μετα καλουμαστε να σπασουμε αυτη τη ψευτικη εικονα του εαυτου μας(μετανοια) με το να γινουμε Χριστος η διας και κατεβαινοντας στον αδη(ασυνειδητο,μητρα) κανουμε γαμο δηλαδη ιερογαμια με το ασυνειδητο μας (μανα η’ αδερφη,Ευα).ενωνομαστε με τον κρυφο εαυτο μας και απο εκει γενιεται το ολοκληρο(ερμαφροδιτο),Θεωμενος Ανθρωπος με πληρη συνειδηση(αναστημενος Χριστος η Διονυσος).δηλαδη ξαναγυρναμε σ αυτο που ημασταν αλλα συνειδητοποιημενοι!

  19. αυτο το ιδιο εργο παιζεται σε ολες τις μυθολογιες ολων των πολιτισμων…αυτο καλουμαστε να κανουμε σαν ψυχες και αυτος ηταν και ο λογος που πεσαμε..τι να το κανεις να μεινεις ασυνειδητος μεσα στη μητρα(παραδεισο); ο σκοπος μας ειναι να παρουμε ολη την εμπειρια(καλο και κακο) και να γυρισουμε πισω στην αγαθοτητα με πληρη συνειδηση του εαυτου μας και πλεον σαν μονο φως αφου το συνειδητο θα εχει εξαλιψει το σκοταδι μεσα μας..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek