Τέλος η λαθρεπιβίβαση σε λεωφορεία και τρόλεϊ. Από την μπροστινή πόρτα η είσοδος από Δευτέρα

Να βάλει οριστικό τέλος στην λαθρεπιβίβαση στα μέσα μεταφοράς βάζει στόχο το υπουργείο Μεταφορών, αφού σύμφωνα με πληροφορίες, από τη Δευτέρα η είσοδος σε λεωφορεία και τρόλεϊ θα γίνεται μόνο από την μπροστινή πόρτα, ενώ ξεκινούν οι έλεγχοι εισιτηρίων, κατά προτεραιότητα στις ώρες αιχμής.

Με βάση τα πρώτα στοιχεία από τη χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, υπολογίζεται ότι μόλις το 20% των επιβατών στα δύο αυτά μέσα φτάνει ως τα επικυρωτικά μηχανήματα.

Οι αρμόδιοι του ΟΑΣΑ εκτιμούν πάντως ότι ένα μεγάλο μέρος τους δεν είναι τζαμπατζήδες, αλλά κάτοχοι μηνιαίας κάρτας που δεν έχουν καταλάβει ότι είναι απαραίτητη η επικύρωσή της στα ηλεκτρονικά μηχανήματα.

Το πρόβλημα που δημιουργείται αυτή την ώρα είναι πως οι οδηγοί, στη συντριπτική τους πλειονότητα, αρνούνται να επιβλέπουν την επικύρωση των εισιτηρίων και προβλέπουν ότι θα υπάρχουν καθυστερήσεις στα δρομολόγια με την υποχρεωτική είσοδο από την μπροστινή πόρτα. Δηλώνουν επίσης αδυναμία να επιβλέψουν και, το σπουδαιότερο, να απαγορεύσουν την είσοδο επιβατών από τις υπόλοιπες πόρτες.

Μεταξύ των στόχων που έχει θέσει το υπουργείο είναι επίσης και η δημιουργία σώματος ελεγκτών. Απώτερος σκοπός είναι η εκπαίδευση 200 ατόμων για να κάνουν με επιστημονικό τρόπο ελέγχους.



Θεραπεία της σεξουαλικής ανικανότητας

Το φυτικο σκεύασμα που θεραπεύει τα προβλήματα σεξουαλικής ανικανότητας χωρις καμία παρενέργεια

Το μοναδικό 100% φυτικό σκεύασμα που θεραπεύει το πρόβλημα και δεν το συντηρεί οπως αλλα χημικά γνωστά προιόντα με παρενέργειες

ΤΙΜΗ 29,00

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

 Powered by WebCash


Έχουν ήδη εγκριθεί 140 προσλήψεις, που θα γίνουν μέσω ΑΣΕΠ. Ο ΟΑΣΑ έχει ξεκινήσει την εκπαίδευση 65 εργαζομένων, η οποία όμως διακόπηκε μετά από παρέμβαση συνδικαλιστών και αναμένεται να συνεχιστεί την επόμενη εβδομάδα. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει προσωπικό για να ξεκινήσουν οι έλεγχοι από τη Δευτέρα. Να σημειωθεί ότι το δίκτυο των λεωφορείων καλύπτει 5.697 χλμ. και τα τρόλεϊ άλλα 352 χλμ.

Πηγή: efsyn.gr

11 thoughts on “Τέλος η λαθρεπιβίβαση σε λεωφορεία και τρόλεϊ. Από την μπροστινή πόρτα η είσοδος από Δευτέρα

  1. ΑΝΩΝΥΜΟΣ70 says:

    Καίγονται πως και πως να μας φακελώνουν και να μας καταγράφουν τις διαδρομές! Έχουν ξεφύγει τα πράγματα στην Ελλάδα! Εκτός ότι η χώρα είναι ακυβέρνητη απ’το 2009, οι δε πολίτες είναι σαν χαπακωμένοι/φαρμακωμένοι! Πηγαίντε στο τρένο/μετρό (ειδικά το πρωϊ) και δείτε πως συμπεριφέρεται ο κόσμος! Άβουλα ζόμπι!

    Μην τους κάνετε τη χάρη! Μπαίνεται ομαδικά πάρα άτομα μέσα, και πάνω απόλα, ξεσηκώνετε τον κόσμο! Δε θα τους περάσει των κ*λο σιωνστών! Αντίσταση τώρα συνέλληνες! Θέλουν το κεφάλι μας! Αυτό μέτρο απέτυχε το 2013, 2014, και μετέπειτα, και φροντίστε να το κάνετε να τους αποτύχει και τώρα!

    • Νέρια πρώην ανώνυμη says:

      Τι είναι αυτά που λες; Προτρέπεις τον κόσμο να μην πληρώνει εισιτήρια; Γιατί; Αν δεν αποδίδουμε τα έξοδα που έχουν οι αστικές συγκοινωνίες πώς θα λειτουργούν καλύτερα; Ποιος θα είναι ο τελικός αποδέκτης της καλής λειτουργίας τους βρε; Εμείς δε θα είμαστε πάλι;

      • ΑΝΩΝΥΜΟΣ70 says:

        Όχι, δεν λέω να μην πληρώνει κανείς! Κατάλαβε με τι λέω!

        Λέω πολύ απλά να ξεσηκωθεί ο κόσμος εναντίον του ηλεκτρονικού φακελωτικού εισιτηρίου και να αποκατασταθεί με το παλιό χάρτινο! Μετά ας μπούνε και ελεγκτές!

        Το ηλεκτρονικό εισιτήριο και κάρτες είναι φακελωτικά καθώς περιέχουν τον ΑΜ.ΚΑ του κάθε επιβάτι, πράγμα που σημαίνει ότι καταγράφονται οι μετακινήσεις τους!

        Πολύ ευχαρίστως να μιλήσω με στοιχεία!

        1. Δε μας ρώτησε κανένας και μας το επέβαλαν με το ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ!

        2. Δε μας ρώτησαν επίσης να διαλέξουμε μεταξύ συχνότερα & αποδοτικότερα δρομολόγια και ηλεκτρονικά εισιτήρια και τις ίδιες με τώρα δυσλειτουργικές συγκοινωνίες

        3. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο μας κόστισε 95 εκ. Ευρώ + 15 για την τηλεματική του, οπότε 110 εκ. Ευρώ σύνολο, σύμφωνα με τον ίδιο τον ΟΑΣΑ και το υπουργείο υποδομών

        4. Με αυτά τα 110 εκ. μπορούσαν να αγοράσουν νέα λεωφορεία (καθώς υπάρχουν οχήματα νεκροφόρες που έπρεπε να αποσυρθούν τουλάχιστον 7 χρόναι πριν, και κινυνεύουμε νά’χουμε θύματα), νέα ανταλλακτικά, λάστιχα, τακάκια φρένων, προσλήψεις οδηγών (έχουν να γίνουν απο το 2008), προσλήψεις τεχνικών, και γενικά προσλήψεις απαραίτητου προσωπικού ώστε να γίνεται το συγκοινωνιακό έργο

        5. Εκτός ότι έχουν μειωθεί δραματικά τα δρομολόγια και η ποιότητα υπηρεσιών συγκοινωνιών, ειδικά τα νυκτερινά λεωφορεία (όπως το 500 και 790) έχουν δρομολόγιο κάθε 1 ώρα (!!) και τα Χ14 και 11 (τρόλλεϋ) κάθε 45 λεπτά λες και είναι ΚΤΕΛ! Λοπόν, Τι ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ τα ηλεκτρονικά εισιτήρια απ’την στιγμή που δεν έχουμε συγκοινωνίες;;;

        6. Οι “τζαμπατζηδες” αυξηθηκαν δραματικά απο τον Φεβρουαριο του 2011 όταν η κυβέρνηση Παπαχρέου πήγε το εισιτηριο απο 1 Ευρω, στο 1,40, σε συνδυασμό με την κατάργηση του εισιτηρίου των 0,50 Ευρω (ήταν για λεωφορεία μόνο το συγκκριμένο), σε συνδυασμό με τις μειώσεις του εισοδήματος, αύξηση φορολογίας, και αύξησης της ανεργίας, τις μείωσεις των δρομολογιών και ποιότητας των συγκοινωνιών

        7. Αυτοί που δεν πληρώνουν κυρίως είναι οι εισαγόμενοι

        8. Οι ΔΗΜΟΣΙΕΣ συγκοινωνίες είναι κοινώφελο έργο, όπως είναι η αστυνομία, πυροσβεστική, η Δημόσια υγεία, η δημόσια καθαριότητα, ο καθαρισμός απορριμάτων, τα σχολεία, κτλ. Δεν είναι κερδοφόρα επιχείρηση! Όσο για τους “τελικούς αποδέκτες” (όπως λες), Είμαστε ήδη (σε άλλους τομείς), χρόνια τώρα

        Όπως για παράδειγμα, Οι εισαγόμενοι έχουν τσάμπα υγεία απ’την πρώτη μέρα άφιξής τους στην Ελλάδα! Ανασφάλιστοι όλοι εννοείται! Ακόμη και ο πρώην υπουργός υγείας, Ανδρέας Λοβέρδος, παραδέχτηκε δημόσια πως οι εισαγόμενοι κοστίζουν στα δημόσια νοσοκομεία 400 εκ. Ευρώ το χρόνο!

        Εν τέλει, για να ξεκαθαρίσω δεν έχουμε πρόβλημα γενικά με την πληρωμή και τον έλεγχο των εισιτηρίων αρκεί:

        1. Να υπάρχει χάρτινο εισιτήριο και όχι το φακελωτικό ηλεκτρονικό λες και είμαι στε κατάδικοι ή ζούμε σε απολυταρχική δικτατορία

        2. Να υπάρχει προσιτό εισιτήριο (1 Ευρώ το ενιαίο) και επιστροφή του εισιτηρίου του 0,5 Ευρώ (για τα λεωφορεία μόνο). Αυτά που αναφέρω εδώ στο 2 ήταν έτσι προ κρίσεως

        3. Να δικαιούνται οι άνεργοι δωρέαν μετακίνηση (όπως γίνεται τώρα)

        4. Να δίνουν οι συγκοινωνίες κίνητρο στους επιβάτες να τις πέρνουν, και για να σε προλάβω, προς Θεού, ΟΧΙ ακριβή βενζίνη! Άλλο θέμα αυτό. Θα συζητηθεί αλλού

  2. A! says:

    Δηλαδή στο εξωτερικό που ο οδηγός είναι και εισπράκτορας καθυστερούν τα δρομολόγια, ενώ στο ελλαδιστάν έρχονται στην ώρα τους;;;;;;;
    “Ο ΟΑΣΑ έχει ξεκινήσει την εκπαίδευση 65 εργαζομένων, η οποία όμως διακόπηκε μετά από παρέμβαση συνδικαλιστών”!!!!!!! Τι θέλει να μας πει ο ποιητής; Τι θέλουν οι συνδικαλιστές;
    Νομίζω ότι έχει ξεφτιλιστεί το θέμα “δημόσια μέσα μεταφοράς”, γιατί για να “γεμίσεις” το εισιτήριο κάθεσαι μιά ώρα στην ουρά και χάνεις 2-3 δρομολόγια.
    Μετά τι νόημα έχει να πάρεις μηνιαία κάρτα και να κάθεσαι στην ουρά να την επικυρώνεις συνεχώς; Άσε όσους δεν μένουν κοντά σε μετρό ή προαστιακό που δεν μπορούμε να “γεμίσουμε” τα εισιτήρια και να κάνουμε την δουλειά μας…
    Αν βάλουμε από την μία πλευρά πόσα χρήματα θα χρειαζόντουσαν να υπάρχουν εισπράκτορες και πόσα χρήματα σκορπίσανε στα μηχανήματα και στην συντήρηση τους, τότε θα βλέπανε ότι συμφέρει ο εισπράκτορας!
    Μετά από άπειρες ταλαιπωρίες θα τα κάνουν ιδιωτικά και θα τελειώσει το πανηγύρι…

      • ΑΝΩΝΥΜΟΣ70 says:

        ΠΕΣΤΑ! Αυτό ακριβώς θα γίνει έτσι και ιδιωτικοποιηθούν γιατί ο ιδιώτης θέλει κέρδος και καλά κάνει! Ο καθένας έτσι κάνει για την επιχείρησή του. Δεν είναι φιλανθρωπικό ιδρύμα οι επιχειρήσεις! Και για να μην παρεξηγηθώ, όχι, δε θέλω να ιδιωτικοποιηθούν οι δημόσιες συγκοινωνίες μας!

        Αυτά όμως δεν τα ξέρει ο μέσος επιβάτης ούτε εκτιμάνε τις δημόσιες συγκοινωνίες!

        Επίσης, για όσους αναρωτηθούν, ο ΟΑΣΘ (της Θεσαλονίκης) μπορεί να είναι ιδιωτικός, ΑΛΛΑ, χρηματοδοτείται απο το κράτος! Δεν είναι αυτόνομη ιδιωτική εταρία! Το ίδιο και η Αττικό Μετρό

        • Νέρια πρώην ανώνυμη says:

          Έτσι είναι. Ζούσα μέχρι τις αρχές του περασμένου Αυγούστου στη Γερμανία και τα εισιτήρια της μετακίνησης ήταν πανάκριβα. Αναγνωρίζω ότι έχουν άριστες συγκοινωνίες που εννοείται δε σταματούν ούτε με τα χιόνια, αλλά είναι φωτιά και λαύρα για την τσέπη του επιβάτη.
          Για παράδειγμα θα αναφέρω ότι για 3 στάσεις πληρώναμε 1,30 Ευρώ μόνο για μία κατεύθυνση, γιατί στην επιστροφή έπρεπε να βγάλουμε άλλο εισιτήριο ακόμη κι αν δεν είχε παρέλθει ο χρόνος ισχύος. Αν ταξιδεύαμε για περισσότερες στάσεις έπρεπε να πληρώσουμε 2,90 και ανάλογα για πόσες στάσεις και για ποια ζώνη της πόλης. Όσο πιο κοντά στο κέντρο της πόλης τόσο πιο φθηνό, όσο πιο μακριά τόσο πιο ακριβό. Αυτές οι τιμές βέβαια ίσχυαν μέχρι το Δεκέμβριο. Τώρα που έφυγα δεν ξέρω αν ακρίβυναν επειδή συνήθως κάθε 1η Ιανουαρίου τα ανέβαζαν κατά 10 – 20 λεπτα.
          Κάπως έτσι θα γίνουμε κι εδώ. Το μόνο που θα είναι όφελος είναι ότι θα φτιάξουν τα δρομολόγια, αλλά θα αδειάσουν οι τσέπες μας.

  3. Ξέρεις says:

    Εξηγείστε μου γιατί είναι απαραίτητη η επικύρωση των εισητηρίων από την στιγμή που έχεις μηνιαία κάρτα; Η προβατοποίηση συνεχίζεται, με τον έλεγχό μας μαζί. Ζήτω η εκδημοκρατισμένη χούντα

  4. ανωνυμος says:

    Δεν το ξανακάναν , ακυρώθηκε από μόνο του.
    Στα λεωφορεία αδύνατον , ειδικά σε απεργίες μετρό. Χαχα …η σύνδεση δεν είναι τόσο καλή..χαχα
    έχει διακοπές..χαχα
    Α…αν όμως δεν χτυπήσεις πρώτα και χτυπήσεις δεύτερα , δεν σε αφήνει να περάσεις..
    Και εάν μπει κάποιος στην σειρά σου αντί εσένα και αργήσεις πάλι δεν βγαίνεις αλλά μπορείς να πατήσεις το να μπεις για να βγεις..χαχα
    ΗΡΩ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *