Ποιος θέλει να δει ολόκληρη την συνέντευξη Σωρρα στον Σροιτερ;

Ποιος θέλει να δει ολόκληρη την συνέντευξη Σωρρα στον Σροιτερ;

12 thoughts on “Ποιος θέλει να δει ολόκληρη την συνέντευξη Σωρρα στον Σροιτερ;

  1. Γιωργος says:

    Ο Σώρρας εδειξε στα γατάκια του χολλυγουντ οτι δεν χρειαζονται εκκατομυρια να φτιάξεις μια κωμωδια.
    Αρκει ενα μάτσο κωλοχαρτα που λεγονται αμερικανικά ομολογα κατασκευής Σώρρας και απύθμενο θρασος .
    Η επιτυχια ειναι δεδομένη.

  2. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» says:

    Εκεί που ο άλλος νομίζει ότι θα σου κάνει ζημιά και θα σου βάλει τρικλοποδιά να πέσεις, με τον νέο τρόπο που το χειρίζεσαι σου δίνεται μια επιτάχυνση να τρέξεις γρηγορότερα. Ο πειρασμός που σου βάζουν γίνεται για σένα ώθηση για πρόοδο. Αυτό που ο άλλος νομίζει ότι θα σε καταστρέψει εσένα σε δυναμώνει, σε κάνει πιο ισχυρό, πιο ώριμο, πιο δυνατό και πιο ανθεκτικό στη συνέχεια. Και έμπειρο, μετά, στη ζωή. Και αποκτάς τη μεγάλη κατανόηση της ζωής. Και γίνεσαι ένας βράχος. Και σπάνε πάνω σου τα κύματα. Κι ενώ παλιά βούλιαζες και πνιγόσουν, τώρα θα μάθεις να παίζεις με τα κύματα. Δεν απογοητεύεσαι ούτε απελπίζεσαι πλέον.

    Ολα αυτά θα είναι αποτελέσματα του νέου νου μας. Του «φιλόσοφου νου», όπως τον ονομάζουν ο Αγιος Χρυσόστομος και πολλοί άλλοι Πατέρες. Ολοι οι Αγιοι Πατέρες αυτό μας συμβουλεύουν. «Το μυαλό σου να μάθει να φιλοσοφεί τη ζωή». Οχι να γίνεις φιλόσοφος με την έννοια την κοσμική, αλλά να βλέπεις τα πράγματα εις βάθος. Κι όχι επιφανειακά. Και φιλοσοφία την ώρα του πειρασμού θα πει να σκεφτείς: «Αν ο Θεός δεν το ήθελε, θα ‘χε γίνει αυτό; Δεν θα είχε βρει τρόπο ο Θεός να το αποτρέψει;» Αυτό δεν σημαίνει, βέβαια, ότι ο Θεός οπωσδήποτε συμφωνεί με ό,τι γίνεται, μέσα απ’ την καρδιά Του.

    Για παράδειγμα, γίνεται ένας φόνος. Εδώ δεν θα πούμε ότι ο Θεός το ήθελε. Δεν πιστεύουμε ότι ο Θεός το προκάλεσε. Μα το επέτρεψε. Δηλαδή, παρόλο που δεν αρέσει στον Θεό της αγάπης ο φόνος, εντούτοις επέτρεψε να γίνει. Αφού το επέτρεψε, θα κοιτάξουμε από δω και πέρα πώς θα το αντιμετωπίσουμε. Είναι αποτρόπαιο αυτό που έγινε, είναι δυσάρεστο, πολύ κακό κι αρνητικό. Μας προκαλεί πόνο κι οδύνη. Ναι. Αλλά, αφού ο Θεός το ανέχεται και το επιτρέπει, θα κοιτάξω και εγώ πώς μέσα απ’ αυτό τον μεγάλο πόνο θα πάρω μια διδασκαλία κι ένα μάθημα ωριμότητας και γνώσης.

    Τι ήθελε ο Θεός; «Γιατί, Κύριε, μου το έδωσες;» Οχι το «γιατί» της απαίτησης ή του τσακωμού. Οχι έτσι. Μα της ταπεινής αναζήτησης. Ωστε να εξιχνιάσω όσο γίνεται το μυστήριο.
    «Θέλω, Κύριε, να με βοηθήσεις να καταλάβω. Τι θέλεις να καταλάβω, Κύριε, μέσα απ’ αυτή την περιπέτεια; Δίδαξέ με. Κι εγώ θα καταλάβω. Πες μου και θα μάθω. Εχω καλή προαίρεση. Θέλω να μάθω τα μυστικά Σου. Τι μπορώ να μάθω μέσα απ’ τα δυσάρεστα της ζωής, Κύριε;»

    Μήπως να καταλάβω ότι στη ζωή συμβαίνουν απρόοπτα; Να συνειδητοποιήσω, μήπως, το αβέβαιο του μέλλοντος; Να παραδίνομαι σ’ εσένα; Να ζω κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία μου, ώστε να τα κάνω όλα όσο πιο καλά μπορώ και να χαίρομαι τον καθέναν σαν να ‘ναι η τελευταία φορά που τον βλέπω, άρα να τον δω με όλη μου την καρδιά, με όλη μου την αγάπη, με όλη μου τη φροντίδα; Τι θέλεις να μάθω μέσα απ’ αυτό το δυσάρεστο που έγινε στη ζωή μου; Δεν ξέρω τι ισχύει για κάθε φορά που περνάς δύσκολα. Πάντως, ένα είναι βέβαιο: ο Θεός θέλει κάτι να μάθεις. Κάπου να σε βοηθήσει. Κάτι να διδαχθείς.
    http://www.dimokratianews.gr/content/71454/ti-tha-kerdiseis-mesa-apo-ta-dysaresta-tis-zois

      • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» says:

        ΑΝΤΙ ANTIFA

        Αρχικά ήταν ο Λόγος. Και ο Λόγος ήταν προς τον Θεό, και Θεός ήταν ο Λόγος. 2.Αυτός ήταν αρχικά προς τον Θεό. 3.Όλα έγιναν μέσω αυτού, και χωρίς αυτόν δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έγινε.

        Περί δε του Σατανά, και βέβαια η Αγία Γραφή τον ονομάζει “θεό του κόσμου τούτου” (Β΄ Κορ. 4/δ: 4). Όμως προσέξτε, ότι τον αποκαλεί “θεό ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΤΟΥ”. Δηλαδή του κακού αυτού κόσμου, της κακής αυτής γενεάς. Όχι των Χριστιανών. Για τους Χριστιανούς ούτε θεός είναι, ούτε μπορεί να κατονομάζεται έτσι από αυτούς. Σύμφωνα και με το εδάφιο: “ουδείς Θεός έτερος ει μη εις. 5 και γαρ είπερ εισί λεγόμενοι θεοί είτε εν ουρανω είτε επί της γης, ωσπερ εισί θεοί πολλοί και κύριοι πολλοί, 6 αλλ’ ημίν εις Θεός ο πατήρ, εξ ου τα πάντα και ημείς εις αυτόν, και εις Κύριος Ιησούς Χριστός, δι’ ου τα πάντα και ημείς δι’ αυτού” (Α΄ Κορ. 8/η: 4-6). Με απλά λόγια, το εδάφιο λέει: Δεν υπάρχει κανένας άλλος Θεός, παρά μόνο ένας. Και παρά το ότι υπάρχουν πολλοί θεοί και κύριοι, “ΓΙΑ ΕΜΑΣ” (“ημίν”), ένας είναι ο Θεός, ο Πατέρας, και ένας Κύριος ο Ιησούς Χριστός. Για εμάς τους Χριστιανούς, ούτε ο Σατανάς, ούτε οι θεοί των ειδωλολατρών είναι θεοί, και δεν μπορούμε να τους κατονομάζουμε έτσι. Τους κατονομάζουμε: “θεούς ΤΟΥΣ”. Όχι “θεούς” κατ’ ουσίαν. Όμως ο Χριστός, κατονομάζεται Θεός ΓΙΑ ΕΜΑΣ και ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ. Ο Ιωάννης τον κατονομάζει “Θεό”, και αυτό το κάνει ως δόγμα της Χριστιανικής πίστης, και όχι ως δόγμα άλλων. Λοιπόν; Αν ο Χριστός είναι Θεός, είτε θα τον αποδεχθούμε ως ομοούσιο του Πατρός, δηλαδή ως τον ίδιο Θεό με τον Πατέρα κατά την ουσία, ή θα γίνουμε πολυθεϊστές.

        γ. Θα πουν λοιπόν εδώ οι Αριανιστές, χρησιμοποιώντας το ίδιο αυτό εδάφιο που τους αναφέραμε: “Μα το εδάφιο λέει ότι για εμάς είναι ένας Θεός, ο Πατέρας”. Πώς λοιπόν θα θεωρήσουμε ως Θεό και τον Υιό; Αφού μόνο ο Πατέρας είναι ο Θεός για τους Χριστιανούς, σύμφωνα με το εδάφιο”.

        Όμως εδώ δεν έχουν καταλάβει κάτι, μάλιστα δεν έχουν προσέξει καν το εδάφιο. Γιατί το εδάφιο δεν λέει μόνο ότι “για εμάς είναι ένας Θεός ο Πατήρ”. Λέει και κάτι άλλο. Λέει: “για εμάς είναι… και εις Κύριος Ιησούς Χριστός”. Δηλαδή, αν για εμάς είναι μόνο ένας Κύριος, ο Ιησούς Χριστός, τότε ο Πατέρας δεν είναι “Κύριος”; Οι ίδιοι μάλιστα χρησιμοποιούν το εδάφιο Ρωμαίους 10/ι: 12,13, και το εφαρμόζουν στον Πατέρα: “ο γαρ αυτός Κύριος πάντων, πλουτών εις πάντας τους επικαλουμένους αυτόν· 13 πας γαρ ος αν επικαλέσηται το όνομα Κυρίου σωθήσεται”. Πώς λοιπόν κατονομάζουν “Κύριο” τον Πατέρα, αν ο μόνος Κύριος είναι ο Ιησούς Χριστός, σύμφωνα με το προηγούμενο χωρίο;

        Και φυσικά, αν ο μόνος Κύριος είναι ο Ιησούς Χριστός, αλλά είναι Κύριος και ο Πατέρας, κατά τον ίδιο τρόπο, αν και ο μόνος Θεός είναι ο Πατέρας, είναι και ο Υιός για τους Χριστιανούς Θεός. Και αυτό δείχνει την ΤΑΥΤΙΣΗ ΟΥΣΙΑΣ του Πατρός και του Υιού. Ό,τι είναι ο Πατέρας, είναι και ο Υιός, γιατί έχουν την ουσία τους κοινή. Δεν μπορεί ο ένας να είναι Κύριος και ο άλλος να μην είναι. Και δεν μπορεί ο ένας να είναι Θεός, και ο άλλος να μην είναι. Όσο Κύριος και όσο Θεός είναι ο Πατέρας, τόσο Κύριος και Θεός είναι και ο Υιός. Ο Υιός κληρονομεί πάντοτε όλα τα χαρακτηριστικά της ουσίας του Πατέρα. Ο λόγος που ο Πατέρας αναφέρεται κατ’ εξοχήν ως ο Θεός, είναι επειδή ο Πατέρας είναι η αρχή της Θεότητας, η αιτία του Υιού, και όλων όσων είναι ο Υιός. Αν λοιπόν δεν θέλουν οι Αριανιστές να δεχθούν ότι ο Χριστός είναι ο Θεός, εξ’ αιτίας του ανωτέρω εδαφίου, τότε ας πάψουν να κατονομάζουν τον Πατέρα “Κύριο”, εξ’ αιτίας του ιδίου εδαφίου. Και ας μας απαντήσουν: Πώς αν για εμάς ο μόνος Θεός είναι ο Πατέρας, αποκαλεί ο Ιωάννης Θεό και τον Υιό; Δύο επιλογές έχουμε στην απάντησή μας: Είτε να γίνουμε πολυθεϊστές, δεχόμενοι δύο θεούς, είτε να παραμείνουμε μονοθεϊστές, κατανοώντας ότι ο Θεός είναι ένας ως προς την ουσία, γιατί Πατήρ και Υιός είναι ομοούσιοι, και φέρουν και οι δύο την κοινή ουσία του Ενός Θεού.
        Μας λέει δηλαδή, ότι ο Θεός Λόγος, αρχικά ΗΤΑΝ. Δεν έγινε. Ήταν! Υπήρχε ήδη εξ’ αρχής. Και ξεκαθαρίζει, ότι από όλα όσα έγιναν, (δηλαδή από ΟΛΑ τα κτίσματα), ούτε ένα δεν έγινε χωρίς Αυτόν. Δεν θα μπορούσε λοιπόν σε καμία περίπτωση ο Θεός Λόγος να ήταν κτίσμα Θεού, αφ’ ενός επειδή ήταν άναρχος, μια και εξ’ αρχής ήδη υπήρχε, αφ’ ετέρου επειδή αν ήταν κτίσμα, θα υπήρχε έστω και ένα κτίσμα που έγινε χωρίς Αυτόν, (ο εαυτός του). Όμως ο Ιωάννης είναι σαφέστατος: “χωρίς αυτόν δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έγινε”. Άρα ο Χριστός δεν είναι κτίσμα. Και αν δεν είναι κτίσμα, τι μένει; Ότι είναι ο Κτίστης, δηλαδή ο Θεός. Με ή χωρίς το οριστικό άρθρο, ο Χριστός, ο Θεός Λόγος, είναι μαζί με τον Πατέρα του και το Άγιο Πνεύμα, ο Μόνος αληθινός Τριαδικός Θεός.

  3. Dion says:

    Ο Σρόιντερ του έκανε διαφήμιση … Γιατί του έκανε διαφήμιση ..?? Γιατί ο Σώρρας μίλησε για ##”πρωτόκολλα” που ακολουθεί αυτός και τα στελέχη του .. Και για να μην το κουράζετε και πολύ .. ## είναι και οι βαθμοί της μσωοίας .. Ψαρεύουν ηλίθιους και θύματα .. Πάντως σε κάθε περίπτωση άμα σου κάνει χειραψία , μετά μέτρα κα δάκτυλά σου , γιατί όλο και κάποιο μπορεί να λείπει .. Αλλά άμα λείπει μην του το πεις , γιατί και στα χαστούκια θα σε αρχίσει και μήνυση θα σου κάνει ..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *