Δεν θα πιστεύετε τι έγραψε μαθήτρια δημοτικού σε έκθεση της…
Η έκθεση της μαθήτριας που βαθμολογήθηκε με άριστα σαρώνει το διαδίκτυο. Μέσα σε δύο σελίδες περιγράφει εικόνες από την καθημερινότητά της…
”Ο παππούς μου λέει ότι κάποτε υπήρχε ένας καλό κύριος, ο Αντρέας που έδινε λεφτά σε όλο τον κόσμο και έτσι όλοι έτρωγαν μπριζόλες. Ενώ σήμερα είναι ένας κακός ΣΥΡΙΖΑ, που τρώει αυτός όλα τα λεφτά και έτσι δεν έχουμε για να τρώμε μπριζόλες”. Αυτά γράφει μεταξύ άλλων η μαθήτρια δημοτικού σχολείου της Θεσσαλονίκης, σε μια έκθεση που έγινε viral στο διαδίκτυο και βαθμολογήθηκε με άριστα 10. Η μικρή Ηλιάνα που πηγαίνει στην Δ’ Δημοτικού, συνεχίζει λέγοντας πως καμιά φορά ”ρωτάω τη γιαγιά μου που πήγε το ΠΑΣΟΚ; Η γιαγιά μου κλαίει και μου λέει ότι μπήκε σκουπίδι στο μάτι της αλλά εγώ ξέρω ότι λέει ψέματα γιατί πάει και ανάβει το καντήλι μπροστά στην φωτογραφία του κυρίου Αντρέα”.
Την έκθεση ανάρτησε στη σελίδα του στο Facebook και ο Αθανάσιος Ανδρικόπουλος, υποψήφιος βουλευτής Αχαΐας με το ΚΙΔΗΣΟ…
Κρήτη: Viral η επιστολή μητέρας μαθητή στον Νίκο Φίλη
Κύριε Υπουργέ Παιδείας, Τις τελευταίες μέρες παρακολουθώ το μπαράζ δηλώσεων, συνεντεύξεων και ομιλιών σας με αφορμή την έναρξη της σχολικής χρονιάς, με μεγάλο ενδιαφέρον και συνάμα τεράστια έκπληξη. Παραθέτω ένα απόσπασμα από το μήνυμά σας για την έναρξη του σχολικού έτους, για να σας αποδείξω ή ότι ψεύδεστε ή ότι είστε ανενημέρωτος. Αν ισχύει το πρώτο παρακαλώ να ανακαλέσετε και να παραιτηθείτε, αν ισχύει το δεύτερο παρακαλώ απλά παραιτηθείτε. Αν πάλι θεωρείτε ότι είστε ένας μεταρρυθμιστής με «Όραμα ένα σχολείο όπου θα πνέει άνεμος δημοκρατίας και δημιουργίας, που θα τονώνει την πρωτοβουλία και το μεράκι των εκπαιδευτικών, ένα σχολείο που δε θα είναι εξεταστικό κέντρο, δε θα υπηρετεί τον άκρατο ανταγωνισμό αλλά θα είναι ένα σχολείο ποιότητας και ισότητας, συμμετοχής και συνεργασίας, ένα σχολείο που θα οικοδομεί στερεή και βαθιά γνώση, εξάπτοντας την περιέργεια και τη φαντασία των παιδιών και καλλιεργώντας την κριτική τους σκέψη» όπως αναφέρετε, σας ικετεύω ως μάνα να δώσετε μια ευκαιρία και σε εκείνα, τα άλλα παιδιά που χρειάζονται την λεγόμενη ειδική αγωγή…
Απευθύνομαι σε σας προσωπικά έχοντας πρώτα ενοχλήσει όλη την ιεραρχία του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Άρχισα με τη νηπιαγωγό, την διευθύντρια του σχολείου, τον προϊστάμενο πρωτοβάθμιας του νομού, τον περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης του νησιού και όλοι μου έλεγαν το ίδιο: «Είναι θέμα Υπουργείου». Λοιπόν κύριε Υπουργέ, ο γιος μου είναι 6 ετών και φοιτά σε νηπιαγωγείο της επαρχίας. Ο Γολγοθάς ΤΟΥ (και όχι ο δικό μας, σαν γονείς μόνο αρωγοί μπορεί να είμαστε) απέναντι στο συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα του στην εκπαίδευση άρχισε όταν διαγνώστηκε αυτιστικός πριν από περίπου δυο χρόνια.
Οι γιατροί μας τόνισαν ότι σε αυτές τις περιπτώσεις ζωτική σημασία για την εξέλιξη του παιδιού έχει η πρώιμη παρέμβαση. Ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες τους, απευθυνθήκαμε στους ειδικούς (λογοθεραπευτές, ψυχολόγους, εργοθεραπευτές, αναπτυξιολόγους, παιδίατρους) πάντα ιδιωτικά αφού αυτές οι δημόσιες δομές στην περιφέρεια είναι ανύπαρκτες. Και κατόπιν έφτασε η ώρα του νηπιαγωγείου. Τον Σεπτέμβριο του 2015 μας παρέπεμψαν στο ΚΕΔΔΥ του νομού μας για να γνωματεύσει τί χρειάζεται το παιδί αλλά δυστυχώς ήταν ΥΠΟστελεχωμένο και δεν μπορούσαμε να περάσουμε από την σχετική επιτροπή πριν το Νοέμβριο.
Αυτό όμως σήμαινε ότι ταυτόχρονα το παιδί έχανε το δικαίωμα παράλληλης στήριξης ειδικής αγωγής αφού, έτσι και αλλιώς, οι προσλήψεις για αυτό τον τομέα γίνονται μέχρι τις 20 Οκτώβρη. Πρώτη απογοήτευση αλλά δεν το βάλαμε κάτω…Πιέζαμε και παρακαλούσαμε και διαμαρτυρηθήκαμε και καταφέραμε- άτυπα ομολογώ- να έρθει μια νηπιαγωγός ως παράλληλη στήριξη στην τάξη του. Βέβαια μας τόνισαν ότι αυτό ήταν μια εξυπηρέτησή αφού τα προνήπια δεν δικαιούνται παράλληλη στήριξη ειδικής αγωγής βάση νόμου(!) Δεύτερη απογοήτευση, μάλλον αυτός που όρισε πότε έχεις δικαίωμα ειδικής αγωγής δεν έχει πληροφορηθεί αυτό που όλοι οι γιατροί λένε πως είναι απαραίτητο για αυτά τα παιδιά: «ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ».
Έστω και με ημίμετρα και με πολλή προσωπική δουλειά και υποστήριξη από τις 2 νηπιαγωγούς του σχολείου του -τους χρωστάμε ένα τεράστιο ευχαριστώ- ο μικρός μας κατάφερε να προσαρμοστεί και κυρίως να εκπαιδευτεί όπως του άξιζε και του αρμόζει. Πλέον είχαμε και το πολυπόθητο χαρτί από το ΚΕΔΔΥ και ήμασταν σίγουροι πως η επόμενη χρονιά θα ήταν ακόμα πιο εποικοδομητική για το μικρό μας.
Φτάσαμε λοιπό στο σήμερα. Με τυμπανοκρουσίες για κανονικότητα και κυρίως χωρίς κενά εκπαιδευτικών… Ο γιος μου βρέθηκε σε μια τάξη με 24 άλλα νήπια και δυστυχώς χωρίς νηπιαγωγό ειδικής αγωγής. Πλέον την απογοήτευση τη διαδέχτηκε η οργή….. Γιατί κύριε Υπουργέ οργή νιώθομε ως γονείς όταν διαβάζουμε το μήνυμα σας: «Από μεριάς μας έχει καταβληθεί μεγάλη προσπάθεια για να είναι καλή αυτή η χρονιά. Τα ωρολόγια προγράμματα, το πλαίσιο λειτουργίας του σχολείου και η διδακτέα ύλη έχουν ανανεωθεί, τα βιβλία σάς περιμένουν από το καλοκαίρι και τα έξοδα των σχολικών επιτροπών έχουν ήδη καλυφθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών. Τέλος, φέτος δεν λείπουν από τα σχολεία εκπαιδευτικοί, χάρη αφενός σε ένα επιτυχή σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας, ώστε, να ολοκληρωθούν όλες οι αναγκαίες διαδικασίες ταχύτατα και άρα έγκαιρα, αφετέρου χάρη στη συνδρομή του Υπουργείου Οικονομικών που εξασφάλισε τα απαραίτητα κονδύλια».
Ξεχάσατε τα κονδύλια για την ειδική αγωγή. Σε καμία τάξη με 24 νήπια ένα παιδί με ειδικές ανάγκες και ιδιαιτερότητες δεν μπορεί να θεωρείται καλυμμένο. ΚΕΝΟ είναι. Και το νησί μου όπως πληροφορήθηκα μετά από έρευνα, έχει περίπου 450 ΚΕΝΑ. Και πανελλαδικά πόσα; Τα 450 παιδιά για σας ίσως να είναι αμελητέα ποσότητα κύριε Υπουργέ και μπορούν να θυσιαστούν στο βωμό των κονδυλίων και των αριθμών αλλά ως μάνα και ως πολίτης σας δηλώνω ότι δεν μπορείτε να αφαιρείτε το δικαίωμα της μόρφωσης από το γιο μου και να του στερείτε το δικαίωμα της εκπαίδευσης. Δεν θα πετάξετε το παιδί μου στον Καιάδα για να σας βγουν οι αριθμοί και δεν σας ζητώ να λύσετε το πρόβλημα γιατί απλά δεν είναι πρόβλημα. Είναι το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα του στην δημόσια υποχρεωτική εκπαίδευση και απαιτώ να του την παρέχετε. Η υπομονή τελείωσε. Ώρα για δράση κύριε Υπουργέ.
tro-ma-ktiko
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Το αξιοπερίεργο ειναι οτι βρήκε πασοκτζου δασκαλα να της βαλει 10
Σίγουρα η γιαγιά κ ο παππούς είναι πορωμενοι με τον Αντρέα που τρωγανε μπριζόλες στην εποχή του 1981 με δανεικά χρήματα Ντελόρ που σήμερα καλουμαστε να πληρωσουν κ τα δισεγκονα μας τα δανεικά κ αγύριστα επιδοτήσεις μαϊμού συντάξεις μαϊμού βολεμενοι σύο δημόσιο .κάτι τέτοιοι ανεγκεφαλοι ψηφοφόροι θέλουν σκότωμα .γι αυτό αυτός ο τόπος δεν πτοκειτε να δει άσπρη μερα.κ δυστυχώς υπάρχουν πολλοί ανάμεσα Μαέ .θα πάνε να τους ξαναωηφισουνε.
Έγραψε για τον Ανδρέα και πηρε δεκα;;;;
Τέτοιους δασκάλους εχουμε στα σχολεία μας, γι αυτο τα παιδια μας, αντι για Ελληνες βγαίνουν γενίτσαροι απο κει μεσα.
Το παιδάκι μέσα στην αθωότητα και την άγνοιά του μεταφέρει ότι ακούει. Τώρα μια δασκάλα βάζει άριστα 10, για μια έκθεση που είναι κακογραμμένη, μόνο και μόνο επειδή μιλάει υπέρ ενός απατεώνα® του τότε, που ξεγέλασε τόσους, που έβαλε με τις μπριζόλες του τότε, φέσι και στο παιδί αυτού του παιδιού όταν μεγαλώσει και κάνει οικογένοια, και ίσως έβαλε άριστα και για τους απατεώνες του τώρα. Αυτή η έκθεση ούτε 5 δεν θα έπρεπε να πάρει καί όμως, η δασκάλα αυτή, το ίδιο βαρεμένη ηλίθια με την γριά που ανάβει καντήλι μπροστά στο εικόνισμα του οσίου Αντρέα(Παπανδρέου), βάζει άριστα. Τώρα τι να πείς. Για την δασκάλα? Για το εκπαιδευτικό σύστημα? Για την γριά που ανάβει καντήλια σε έναν απατεώνα?! Ισα μωρή κωλόγρια. Ανάβεις καντήλι στον πρώτο κρίκο μίας αλυσίδας πρακτόρων προδοτών, μια αλυσίδα που φτάνει ως το σήμερα και συνεχίζει ακάθεκτη.
Οταν το παιδί μεγαλώσει και βγεί στον κόσμο που κατασκευάστηκε απο όλους σαν την κωλόγρια που στήριξαν με την χαμερπή κοντοφθαλμοσύνη και απροσμέτρητη βλακεία®©™ τους όλην την αλυσίδα, ίσως σκεφτεί οτι η έκθεση της αυτή, η δασκάλα, αλλά και το σόι της ολόκληρο, ήταν ενα μάτσο ΣΚΑΤΑ. Ανάβει καντήλι στον Ανδρέα το διανοείστε αυτό?
Οχι μόνο επειδή ήταν αυτός που ήταν, ή επειδή ήταν αυτός, όποιος και να ήταν, ούτε επειδή μοίραζε μπριζόλες, αλλά αυτή η κωλόγρια κάνει κάτι πολύ πιο σοβαρό που λέγεται προσωπολατρεία που είναι ειδωλολατρεία. Αυτή θα πηγαίνει στην εκκλησία, θα ανάβει τα κεράκια και θα προσεύχεται στους Άγίους για λεφτά!! (εμμέσως πλήν σαφώς). Μετά, θα ανάβει το καντήλι στον Ανδρέα επειδή έδινε μπριζόλες!! Οι χιμπατζίδες έχουν πιο πολύ μυαλό. Μετά αναρωτιόμαστε, γιατί η ανεργία, γιατί αυτοκτονεί ο κόσμος, γιατί τόσο κλεψιά απάτη τρέλλα, γιατί μας κάνουν ντου καημενίλας μουσουλμάνοι,
που σε λίγο θα μιλάνε και θα απαιτούν με περίσσειο θράσος, γιατί δεν μπορούμε να έχουμε λόγο στην ίδια μας την πατρίδα, γιατί οι πολιτικοί είναι σκουπίδια που μόνο για Πίσα και πούπουλα και έξω απο την παράγκα θα ήταν, αν είμασταν φυσιολογικοί άνθρωποι, κοκ. Αλλά ΔΕΝ είμαστε φυσιολογικοί άνθρωποι. Και είναι φυσιολογικό να ΜΗΝ βλέπουμε την μη φυσιολογικότητα μας. Εχουμε π.χ μια πολύ ωραία θρησκεία που απορρίπτει τις δεισιδαιμονίες, και η ειρωνία είναι (η τραγική ειρωνία), οτι μεταβλήθηκε και η ίδια σε δεισιδαιμονία(!!!), και διαδίδεται και έτσι, και κρίνεται ως τέτοια, κλπ. Και αντί να ψαξουμε να δούμε τι είναι και τι δεν είναι, γεμάτοι απόψεις που και οι μπαμπουίνοι ακόμα θα τις σκέφτονταν και δεύτερη φορά, λέμε το μακρύ και το κοντό μας, κατά πως μας συμφέρει και κατά πως αυταπατώμαστε με τα ζωτικά ψεύδη με τα οποία είμαστε γεμάτοι. Ενα παράδειγμα είπα μη φυσιολογικότητας αλλά αν δεν είναι επιτυχημένο δεν πειράζει. Κάντε τους δικούς σας ψυχρούς υπολογισμούς για να δείτε πόσο αφύσικη κοινωνία είμαστε. Και λέω ψυχρούς υπολογισμούς γιατί οι συναισθηματισμοί είναι εκτροπείς αληθείας. Και μην φοβάστε απο τα συμπεράσματα σας και τα αρνηθείτε αν ταραχτείτε και φοβηθείτε και επιστρέψετε στις ψευδαισθήσεις για να μην “γίνεται κάποιοι άλλοι”, αν σας βγαίνει κάτι τέτοιο είναι μία ακόμη ψευδαίσθηση!!! Μην την πιστέψετε. Πως θα χειριστείτε κάποια πράγματα όμως? Διαβάστε. Μελέτησε. Γράψτε. Επαληθεύστε. Παρατηρείστε. Χωρίς φόβο και χωρίς πάθος και χωρίς βιαστικά συμπεράσματα και χωρίς βιασύνες και χωρίς εμπάθεια προκατάληψη ταραχή συναισθηματισμούς και μελόδραμα. Νηφαλιότητα πρωτίστως. Και γιατί τα γράφω όλα αυτά? Γιατί είμαι μόνος μου και βαριέμαι θα έλεγα και έτσι είναι, αλλά επίσης γιατί ίσως, κάποτε, ήθελα κι εγώ να τα ακούσω αυτά απο κάπου, να τα διαβάσω κάπου, κάποιος να μου τα πεί απλά καί κατανοητά χωρίς σαχλές “εμβαθύνσεις”. Εγώ είμαι ένας άγνωστος, και άγνωστος θα παραμείνω, η δόξα έστω και σαν ιδέα μου προκαλεί εμετό, και τα χεράκια με πάνω ή κάτω τον αντίχειρα δεν με συγκινούν ιδιαίτερα (και συγνώμη). Ομως ξέρω πώς όλοι μας μέσα μας έχουμε κάτι καλό. Αλλά πρέπει πρωτίστως εμείς να το δούμε και να το σεβαστούμε. Αν σεβαστούμε τον εαυτό μας, με σεβασμό, όχι μαλακίες, μόνον έτσι-πάντα κατά την γνώμη μου-θα μπορέσουμε να σεβαστούμε και τους άλλους, και ένας λαός που ξέρει τον σεβασμό και όχι τον φόβο(μιάς και είναι αντίθετα, ΜΗΝ ΤΑ ΣΥΓΧΕΟΥΜΕ!!!…), μπορεί να βρεί τελικά το ΣΘΕΝΟΣ να αλλάξει την μοίρα που άλλοι του ορίζουν, μια μοίρα καταδίκης πόνου και πικρίας.