Διαφημίσεις

Ώστε 2+2Χ2-2/2=5! [οι απαντήσεις-αποτελέσματα είναι 4, ύστερα 16 κ.ο.κ] Η συνστηματοποίηση συγκεκριμένης νοοτροπίας αρχίζει από τα μαθηματικά. Το σύνστημα σε έχει ακρωτηριάσει από το σχολείον….

Σε μία συζήτηση με έναν φίλον ευφυήν διά τα κακά κείμενα από το σχολείον μου είπε ότι οι διδασκάλοι δεν μαθαίνουν τα παιδιά σωστά και περιμένουν να τα μάθουν από μόνα τους ή από τους γονείς.

Του απάντησα, είναι όπως ένας μαθητής μηχανολογίας που κάθεται εις την πάντα ενώ εργάζεται ο διδάσκαλος και ενώ ο μαθητής δεν έχει ιδεί ακόμη την μηχανή να αποσυναρμολογείται και συναρμολογείται και τι είναι και πως λέγεται και πως συνδυάζεται το κάθ’ εξάρτημα, του κάνει ερωτήσεις και διαγωνίσματα και του λέγει είσαι άχρηστος, κατωτέρας νοημοσύνης και ανεπίδεκτος μαθήσεως.

Μου λέγει πόσοι γνωρίζουν το αποτέλεσμα του 2+2Χ2-2/2.

Ποίον είναι τον ερωτάω.

5 μου απαντάει.

Διατί του λέγω;

Αφού αυτόν είναι το αποτέλεσμα μου απαντάει.

Ποίος το λέγει τον ερωτάω.

Τα μαθηματικά μου απαντάει.

Είναι τύπος του Σύμπαντος του λέγω.

Κάτι ξέρει αυτός που το έκανε μου απαντάει.

Μέσα μου ερωτάω: τι γνώμη έχει Ο Χριστός.

 

Ναι αλλά αυτός που καθόρισε αυτόν το αποτέλεσμα του λέγω, δεν σημαίνει είναι σωστόν ή μοναδικόν. Εξαρτάται πως θα το ορίσει κάποιος. Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν 4 αποτελέσματα.

Μου λέγει θα σου το αποδείξω εις την πράξη. Λαμβάνει μία κόλλα και μία πένα και αρχίζει να κάνει σπιτάκια γερά, ήμισυ και διαιρεμένα που τα αποκάλεσε κρεμνισμένα, πριν προχωρήσει εις την εξήγηση του λέγω: ξέρω τι θέλεις να κάνεις αποδείξεις, αλλά κατόπιν θα σου το καταρρίψω. Εν τέλει μου λέγει αφού δοκίμασε δεν βγαίνει. Δεν είναι εγωϊστής.

Αυτός που καθόρισε την λογική εκείνη ώστε να έχει αποτέλεσμα 5 η πράξη 2+2Χ2-2/2

Έχει κατά νουν ότι τα Χ, οι παρενθέσεις και οι τελείες ήτοι [Χ, (), .] σημαίνουν πολλαπλασιασμόν. Έχει κατά νουν επίσης ότι πρωτίστως γίνοντε οι πολλαπλασιασμοί, μετά οι διαιρέσεις και ύστερα αφαιρέσεις και προσθέσεις, δηλαδή έχει τεθεί μία σειρά συγκεκριμένη έστω και εάν η σειρά που αναφέρονται οι πράξεις [πρόσθεση, αφαίρεση, διαίρεση, πολλαπλασιασμός] είναι διαφορετική εις τον τύπον και αυτός είναι ένας προκαθορισμένος τύπος με συγκεκριμένες σκοπιμότητες.

2+2Χ2-2/2 ήτοι 2Χ2=4, μετά 2/2=1 και μετά αφαιρείται από το 4 το 1 = 3 επειδή μεταξύ των δύο αυτών πράξεων μεσολαβεί πλήν [-] και ύστερα προστίθεται το 3 με το αρχικόν 2 [+2] = 3.

Αυτή είναι μία λογική, όμως υπάρχουν και άλλες τρεις λογικές! Τις οποίες απόκλεισαν ως λογικές και δεν λέγουν εις τα παιδιά: ισχύουν και οι 4 λογικές αλλά εις τα Μαθηματικά μας θα λαμβάνουμε υπόψιν μόνον την πρώτη [ανωτέρω] και δεν το κάνουν αυτόν διά να μην αφυπνιστούν οι μαθητές και να ειπούν διατί να μην χρησιμοποιούμε τις άλλες λογικές και κατ’ επέκτασιν να ψάχνουν άλλες λογικές σε κάθε περίπτωση της ζωής τους ή και 4. Με αυτόν τον τρόπον όποιος μαθητής εύρει αποτέλεσμα μέσω άλλης λογικής κηρύσσεται βλάκας, ολίγος, κατώτερης νοημοσύνης, κάτι το οποίον το Σύνστημα εδραίωσε με τύπους ως νόμους που είναι καμωμένοι από ανθρώπους και αποκλείουν, ακρωτηριάζουν, αδικούν και καταστρατηγούν άλλες λογικές ούτως ώστε να αποβλακώνουν τις μάζες και να περιθωριοποιούν τους «αντιρρησίες» ευφυείς.

Ένας μαθητής μάλωνε με τον μαθηματικόν του: δεν θα δεκτώ το αποτέλεσμα αυτόν εάν δεν μου εξηγήσεις διατί είναι αυτόν το αποτέλεσμα ενώ με διαφορετική θέση και αντίληψη το αποτέλεσμα είναι άλλον. Ο μαθητής ήταν πάντοτε ευγενικός. Ο μαθηματικός διδάσκαλος εκνευρίζετο και γινόταν προσβλητικός επειδή δεν δυνόταν να απαντήσει και διά να αποφύγει την ταπείνωση που θα επιβράβευσε την υψηλή νοημοσύνη του ενώ αυτός νόμιζε το αντίστροφον επειδή τω όντι ήταν χαμηλότερης νοημοσύνης έλεγε: ποίος είσαι εσύ που θα αμφισβητήσεις όλα τα συνστήματα μαθηματικών; Και συνέχιζε με χειρότερες προσβολές…..

Τα αποτελέσματα είναι τα εξής 4:

2+2Χ2-2/2 = 5

2+2Χ2-2/2 = αφού εις την αρχήν έχουμε 2 που προστίθεται δηλωτικά εις το 2Χ2 που είναι 4 = 6 και κατόπιν 2/2=1 και μετά γίνεται αφαίρεση 6-1 επειδή εις το ενδιάμεσον υπάρχει πλην = 5.

2+2Χ2-2/2 = αφού εις την αρχήν έχουμε 2 που προστίθεται εις το επόμενον 2 = 4 Χ 2 = 8 – 2 = 6 / 2 = 3. Μην μου ειπείτε ότι αυτή είναι κατώτερη ή μη υπαρκτή λογική βάσει του τύπου αυτού ήτοι των δεδηλωμένων αριθμών και σημείων των 4 πράξεων της αριθμητικής ερωτώντας το Σύμπαν και Τον Θεόν, όχι συγκεκριμένους πολιτικούς θεσμούς των «Μαθηματικών» συγκεκριμένων ανθρώπων και σκοπιμοτήτων.

2+2Χ2-2/2 = αφού εις την αρχήν έχουμε 2 εάν το προσθέσουμε εις το 2Χ2=4+2 δηλαδή = 6-2=4/2=2!

2+2Χ2-2/2 = αφού εις την αρχήν έχουμε 2 εάν το προσθέσουμε εις το επόμενον 2 = 4Χ2=8 και εάν κάνουμε εξεχωριστά την πράξη 2/2=1 και το αφαιρέσουμε από το 8 ήτοι 8-1=7.

Τα αποτελέσματα είναι 5, 2, 7, 8 = 22=4 = Τετραπιθανότητα, έστω και εάν δεν ήταν το τελικόν ο αριθμός 4.

Συνάμα:

Αφού γίνονται αναπρακτισμοί-αναγραμματισμοί πράξεων τότε το κατωτέρω παράδειγμα δίχως πλην αλλά με αυτονόητον το πλην αφού υφίσταται πολλαπλασιασμός και διαίρεση εις την ίδιαν πράξη:

2/2+2+2Χ2 = 2/2=1+2=3 και 2Χ2=4+3=7

2/2+2+2Χ2 = αφού πρωτίστως διαιρείται το 2/2 και προστίθεται εις το 2 = 3+2 ήτοι το επόμενον 2 = 5Χ2=10

2/2+2+2Χ2 = εάν κάνουμε πρωτίστως την αρχικήν διαίρεση = 1, μετά τον πολλαπλασιασμόν = 4 και μετά 2 = 6

2/2+2+2Χ2 = εάν κάνουμε πρωτίστως τον πολλαπλασιασμόν = 4, μετά την διαίρεση = 1, ήτοι 4-1=3 και μετά +2 = 5.

Και:

2+2/2 – 2Χ2 = αφού εις την αρχήν έχουμε 2 και προστίθεται εις το επόμενον 2 = 4/2 = 2 -/πλήν 2Χ2 που είναι 4 = 2

2+2/2 – 2Χ2 = αφού εις την αρχήν έχουμε 2 και αφού διαιρέσουμε το 2/2 = 1 προσθέσουμε το πρώτον 2 = 3 και αφού το αφαιρέσουμε από το 2Χ2 που είναι 4 = 1 ή και 3/4= 0,75.

 2+2/2 – 2Χ2 = εάν κάνουμε πρωτίστως την διαίρεση = 1 και μετά αφαιρέσουμε τον πολλαπλασιασμόν = 4 ήτοι 1/4 = 0,25 + 2 = 2,25

2+2/2 – 2Χ2 = εάν κάνουμε πρωτίστως τον πολλαπλασιασμόν = 4 και μετά την διαίρεση και αφαιρεθεί από τον πολλαπλασιασμόν = 3+2 = 5

2+2/2 – 2Χ2 = εάν κάνουμε πρόσθεση του 2 εις τον πολλαπλασιασμόν = 2+4 = 6 – 1 από την διαίρεση = 5

2+2/2 – 2Χ2 = εάν κάνουμε πρόσθεση του αρχικού 2 εις το πρώτον ή έστω δεύτερον 2 του πολλαπλασιασμού = 4Χ2 = 6 πλήν 2/2=1 ήτοι 6-1=5

2+2/2 – 2Χ2 = εάν προσθέσουμε το αρχικόν 2 εις το επόμενον 2 = 4/2 = 2 – 2Χ2 = 4-2 = 2 ή 2-4 = -2

2+2/2 – 2Χ2 = εάν προσθέσουμε το αρχικόν 2 εις το πρώτον επόμενον 2 = 4/2 = 2 και εάν το αφαιρέσουμε από το επόμενον 2 = 0Χ2 = 0!

2+2/2 – 2Χ2 = εάν προσθέσουμε το αρχικόν 2 εις τον πρώτον 2 πριν το Χ ή και του πολλαπλασιασμού, τότε 2/2 = 1 πλην 4Χ2 = 8-1=7

2+2/2 – 2Χ2 = εάν προσθέσουμε το αρχικόν 2  εις το πρώτον 2 πριν το Χ ή και πολλαπλασιασμού, τότε 2/2=1 και 1-2 = -1Χ2 = – 3, ενώ η υπολογιστική μηχανή -1Χ2= -2, εις την ανωτέρω πράξη 1-2Χ2 = – 3. Ποίος την έμαθε να μετράει έτσι; Η τεχνητή νοημοσύνη-ανοημοσύνη Συνστήματος, αντιλαμβάνεσαι; Πρόκειται διά βάθος υπερμεγαλοευφυΐας να το κατανοήσεις!

Όταν πηγαίνουν τα παιδιά εις τα σχολεία τους αποκλείουν όλες τις λογικές και τους αφήνουν μόνον μία σε κάθε περίπτωση, ενώ οι λογικές είναι τουλάχιστον π.χ. σε 4 σημεία πράξεων [πλην, συν διαίρεση πολλαπλασιασμός, όσες φορές και εάν χρησιμοποιείται η κάθε μία] 16! Και εύκολα όπως σας έδειξα παλαιότερα εις την αριθμολογία γίνοντε 32, 64, 128 κ.ο.κ.

Η πράξη που δοκιμάσαμε ανωτέρω απόδειξε ότι ο λόγος που δεν κατανοούν την Φωτοδεσμομηχανική-Κβαντομηχανική και που το παράδοξον πείραμα της Κβάντας εξήγησα τουλάχιστον σε δύο άρθρα με αναφορές επί μέρους και σε άλλα άρθρα ή μαζύν με άλλες αναφορές, είναι επειδή οι απαντήσεις σε μία πολυσύνθετη πράξη ήτοι πέραν του ενός σημείου πράξης [από πρόσθεση, αφαίρεση, διαίρεση, πολλαπλασιασμός] είναι πολλαπλές και πολυσύνθετες ταυτοχρόνως με αναγραμματισμούς, αναριθμητισμούς και αναπράξεις, ήτοι Αριθμολογία και Παραριθμολογία!

Τι είναι Φωτοδεσμομηχανική-Κβαντομηχανική;

Έναν παράδειγμα, ουδέποτε μία πράξη αλλά πολλαπλές ή και οι 4 της Τετραπιθανότητας των Αριθμητικών-Αριθμολογικών Πράξεων, και εμείς κάνουμε π.χ. όταν έχουμε τους αριθμούς 22 μόνον μία βάζοντας ανάμεσα τους σημεία ή και χωρίς σημεία, τα αποτελέσματα των αριθμών 2 και 2 είναι:

22=22

22+22 αναγραμματιστί = 44

2Χ2=4

2-2=0

2/2=1

2+2=4

4+0+1+4=9

4-0-1-4=7

4/0/1/4= 1, βεβαίως η υπολογιστική μηχανή μου είπε ότι δεν γίνεται διαίρεση με το μηδέν επειδή έτσι την έμαθαν [χαχαχα] ενώ γίνεται

4Χ0Χ1Χ4=16

Μετά:

9+7+1+16=33

9-7-1-16 = -15

9Χ7Χ1Χ16=1008

9/7/1/16=0,0803571428571

Και βεβαίως άλλα αποτελέσματα εάν κάνουμε αναγραμματισμούς της σειράς πρόσθεσης, αφαίρεσης, πολλαπλασιασμού, διαίρεσης [εξαιρείται το αποτέλεσμα ότι είναι ίδιον εις την πρόσθεση] και εάν συμβάλουμε τους αριθμούς 22 και 44 και τότε βλέπετε την Αλήθεια της Φωτοδεσμομηχανικής-Κβαντομηχανικής ή και Παραφωτοδεσμομηχανικής-Παρακβαντομηχανικής;!

Σε αυτόν το άρθρον σας τα έθεσα κάπως βιαστικά και «ανακατωμένα», γίνεται με συγκεκριμένη Προσυνέπεια, αλλά όπως βλέπετε καταρρίψαμε την λογική του Μονοδρομικού ή εσκεμμένου Συνστήματος και βεβαίως, η τεχνητή νοημοσύνη-ανοημοσύνη θα τα κλέψει, συνεπώς φυλάξετε αυτά σε χαρτί πλαστικοποιημένα διότι θα σώσετε ψυχές όταν τους δείξετε ότι κάποτε τα είπε ασήμαντος παρά Θεού άνθρωπος και όχι μηχανή ούτε οι σατανολάτρες. Βλέπετε εμένα το Σύνστημα δεν με θέλει, με πολυκαταδιώκει και συνάμα σιωπηλά με παρακολουθεί και σφετερίζεται και μιμείται όσα λέγω, και δεν το λέγω αυτόν διά να αυτοφημιστώ αλλά επειδή είναι αλήθεια και η αλήθεια πονεί τους φιλάδικους.

Μπορώ να γράψω σε αρκετά ολοκληρωμένη κατάσταση το Προαιώνιον Σύνστημαν Αριθμολογίας-Παραριθμολογίας-Φωτοδεσμομηχανικής-Παραφωτοδεσμομηχανικής/Παρακβαντομηχανικής σε περίπου 400 σελίδες πιστεύω, εάν τα καταφέρω με τον χρόνον θα το γράψω, είναι η τάξη εις το χάος που δεν φαίνεται. Λένε πως η σκέψη δημιουργεί ύλη, η σκέψη είναι Λόγος και αυτόν το γνωρίζουμε εκ των προτέρων και το έκλεψαν-μιμούνται-σφετερίζονται από εδώ:

Ιω. 1,1 Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος, καὶ ὁ Λόγος ἦν πρὸς τὸν Θεόν, καὶ Θεὸς ἦν ὁ Λόγος.

Ιω. 1,2 Οὗτος ἦν ἐν ἀρχῇ πρὸς τὸν Θεόν.

Ιω. 1,3 πάντα δι᾿ αὐτοῦ ἐγένετο, καὶ χωρὶς αὐτοῦ ἐγένετο οὐδὲ ἓν ὃ γέγονεν.

Ιω. 1,4 ἐν αὐτῷ ζωὴ ἦν, καὶ ἡ ζωὴ ἦν τὸ φῶς τῶν ἀνθρώπων.

Ιω. 1,5 καὶ τὸ φῶς ἐν τῇ σκοτίᾳ φαίνει, καὶ ἡ σκοτία αὐτὸ οὐ κατέλαβεν.

Ιω. 1,6 Ἐγένετο ἄνθρωπος ἀπεσταλμένος παρὰ Θεοῦ, ὄνομα αὐτῷ Ἰωάννης·

Ιω. 1,7 οὗτος ἦλθεν εἰς μαρτυρίαν, ἵνα μαρτυρήσῃ περὶ τοῦ φωτός, ἵνα πάντες πιστεύσωσι δι᾿ αὐτοῦ.

Ιω. 1,8 οὐκ ἦν ἐκεῖνος τὸ φῶς, ἀλλ᾿ ἵνα μαρτυρήσῃ περὶ τοῦ φωτός.

Ιω. 1,9 Ἦν τὸ φῶς τὸ ἀληθινόν, ὃ φωτίζει πάντα ἄνθρωπον ἐρχόμενον εἰς τὸν κόσμον.

Ιω. 1,10 ἐν τῷ κόσμῳ ἦν, καὶ ὁ κόσμος δι᾿ αὐτοῦ ἐγένετο, καὶ ὁ κόσμος αὐτὸν οὐκ ἔγνω.

Ιω. 1,11 εἰς τὰ ἴδια ἦλθε, καὶ οἱ ἴδιοι αὐτὸν οὐ παρέλαβον.

Ιω. 1,12 ὅσοι δὲ ἔλαβον αὐτόν, ἔδωκεν αὐτοῖς ἐξουσίαν τέκνα Θεοῦ γενέσθαι, τοῖς πιστεύουσιν εἰς τὸ ὄνομα αὐτοῦ,

Ιω. 1,13 οἳ οὐκ ἐξ αἱμάτων, οὐδὲ ἐκ θελήματος σαρκός, οὐδὲ ἐκ θελήματος ἀνδρός, ἀλλ᾿ ἐκ Θεοῦ ἐγεννήθησαν.

Ιω. 1,14 Καὶ ὁ Λόγος σὰρξ ἐγένετο καὶ ἐσκήνωσεν ἐν ἡμῖν, καὶ ἐθεασάμεθα τὴν δόξαν αὐτοῦ, δόξαν ὡς μονογενοῦς παρὰ πατρός, πλήρης χάριτος καὶ ἀληθείας.

Τα συμπεράσματα δικά σας, υπόψιν χωριόν που φαίνεται κολαούζον δεν χρειάζεται ή άμα δεις την κωλοσυρματιά της κουφής-όφι τι χρειάζεσαι τον όφι να πειστείς ότι πέρασε απ’ εκεί….. :

https://ultra-aggressive29.rssing.com/chan-15655917/article2258.html

Τό πιo παράξενο άλυτο πείραμα μέ τά σωματίδια. Η αλήθεια! Βίντεο.

-Χ+=+, +Χ-=-, -Χ+=-, +Χ+=+. Έναν σύνστημα του Συστήματος διά να σκέπτεσαι σε πλαίσια, κανείς δεν αμφισβήτησε τα «παγιωμένα» που μας παγώνουν Μαθηματικά. Ο Δρόμος προς την Ελευθερία περνάει από αμφισβήτηση εδώ….

Μετά τα 2 άρθρα με «Ανορθόδοξα» Ορθόδοξα Μαθηματικά: είναι η Ανάσταση Δυνατή βάσει Μαθηματικών; Εμένα τα Μαθηματικά μου πολύ απλά απαντούν Ναι! Καλή Ανάσταση!….

Διαστημόπλοια Θυμιασμάτων και Δοξαστικών Προσευχαίνων εις Τον Βασιλεύ Ουράνιον….

Ρεζίλι της τεχνητής ανοημοσύνης-νοημοσύνης, στην εξίσωση 2+2Χ2-2/2=5: to comp/n/put..ερακι.. calculator του κινητου βγαζει 5 και του ηλ. υπολογιστή βγάζει 3 !!!!

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
21 σχόλια στο “Ώστε 2+2Χ2-2/2=5! [οι απαντήσεις-αποτελέσματα είναι 4, ύστερα 16 κ.ο.κ] Η συνστηματοποίηση συγκεκριμένης νοοτροπίας αρχίζει από τα μαθηματικά. Το σύνστημα σε έχει ακρωτηριάσει από το σχολείον….”
  1. Καλησπέρα κ. Παναγιώτη. Πολύ ενδιαφέρουσα η παρουσίαση, αν και γρήγορη.. Κάτι κατάλαβα… Είμαι έξυπνη!? Νομίζω αν και τα μαθηματικά δεν τα.. συμπαθώ, ότι με τις αγκύλες και τις παρενθέσεις σε καθοδηγούν πως να προχωρήσεις στη λύση. Κατοπιν οι μαθηματικοί, βάζουν μια άσκηση που πιάνει όλο τον πίνακα! Σε βάζουν να τη λύσεις, και κάθονται στην έδρα, μισοκοιμομενοι, στέλνουν μηνύματα, και στο κουδούνι, βγαίνουν διάλειμμα πρώτοι λέγοντας.. Τη λύση.. Αύριο.. Αυτά τα φριχτά βίωσα..Καλη Ανάσταση. Αμήν.

  2. 2+2Χ2-2/2=αφού εις την αρχήν έχουμε 2 που προστίθεται εις το επόμενον 2=4 Χ 2=8–2=6/2=3.

    Παρακάτω δεν μπόρεσα να διαβάσω…
    Το(2Χ2) είναι αριθμός όπως το βλέπεις. ΔΕΝ σπάει κατά βούληση. Είναι της μορφής(αΧβ). Για αυτό λέμε να μην ξεχνάμε να βάζουμε παρενθέσεις αλλιώς κάποιοι σαν εσένα τα κάνουν μαντάρα. Για να βγει ο αριθμός αυτός από την παρένθεση θέλει συγκεκριμένη διαδικασία αλλιώς τον αλλοιώνεις και αλλοιώνεις και το αποτέλεσμα.

  3. πριν διαγράψετε τετράγωνο με ρίζα ελέγξτε αν η βάση είναι μη αρνητική…διαφορετικά αναζητείστε τη λύση παραφωτοδεσμομηχανικά ή παράκβαντομηχανικά….καλή ανάσταση.

  4. Σύμφωνα με τον κανόνα αγγλιστί BODMAS (Brackets, Orders, Division, Multiplication, Addition, Subtraction) δηλ η σωστή χρήση των πράξεων άρα έχουμε:
    2+2Χ2-2/2= 2+2Χ2-1 (πρώτα η διαίρεση βάσει του ορισμού)
    =2+4-1 (ακολουθεί ο πολ/μος σαν πράξη)
    =6-1 = 5 οπότε προκύπτει το 5.

  5. ΑΡΗΣ, πολύ σωστά τα λες, συμφωνείς μαζύν μου όμως. Πότε η παρένθενση είναι πράξη από τες 4 που υπάρχουν; Καθορίζουν πως να το βλέπεις και μπορεί να είναι ένας τρόπος, αλλά αποκλείουν τις άλλες προοπτικές που θέτω στο άρθρον, δεν το αφήνουν ελεύθερον, δοκίμασε να το ελευθερώσεις και τότε θα δεις ότι όχι μόνον δεν τα κάνω μαντάρα αλλά αποκαλύπτω τους άλλους δρόμους. Στην αριθμολογία μέχρι στιγμής όλοι λένε π.χ. 123 = 6, ευκολάκι, κάπου σε μονόν θα καταλήξει. Τι έκανα, εισήγαγα τους αναγραμματισμούς, ήτοι 123+132+213+232+312+321=1332, πρώτον πολλοί ανναγραμματισμοί που καταλήγουν σε τετραψήφιον έχουν τους 2 ενδιάμεσους όμοιους εδώ 33 και ο πρώτος με τον έσχατον κάνουν τον ίδιον αριθμόν με τους ενδιάμεσους ήτοι 1+2=3 = 333=9 αλλά και 333. Μετά συνάγεις όλους αυτούς τους τριψήφιους που καταλήγουν σε όμοιους τετραψήφιους και προχωράς, υπάρχουν και άλλα που παρουσίασα σε άλλα άρθρα. Από το 123=6 σε πήρα στο 1332 όπως και άλλοι τριψήφιοι καταλήγουν συχνά στο 1332, αποκάλυψη μυστικής Προσυνέπειας,, τι έκανα; Απογύμνωσα από σταθερές και ύστερα πάμε σε αναγραμματισμούς αφαίρεσης, πολλαπλασιασμού, διαίρεσης, αυτόν πρώτος το κάνω και έχει αποτέλεσμα…. Δεν είμαι βέβαιος εάν κατάλαβες και βεβαίως δεν είπα ότι έναν από τα αποτελέσματα είναι το 5, είπα ότι δεν είναι έναν το αποτέλεσμα και δεν είναι μόνον το 5 και δεν χρειάζομαι τις παρενθέσεις για να το βρω αυτόν και τα άλλα αποτελέσματα, ώσπου να βγάλεις τις παρενθέσεις που λες κολλάς εκεί που σε θέλουν και δεν υποψιάζεσαι καν τα άλλα….

  6. ΑΑΑΑ, σωστός, υπολογίστηκαν ξανά όπως είναι; Και κάτι άλλον που δεν μου απάντησε κανένας, εννοώ όσους το αμφισβήτησαν, γιατί στην υπολογιστική μηχανή το αποτέλεσμα είναι 5 χωρίς να θέσω παρενθέσεις; Υποπτον, βάσει των όσων αναφέρω καθορισμένον….

  7. 3+7, αυτόν δεν το κύτταξα καν το θεώρησα κωμωδία αλλά ευχαριστούμε που πρόσεξες απάτη ή πιθανή απάτη που δίδει την απάτη ότι 2+2=5, βεβαίως σε μυστηριακά μονοπάτια ανώτερων κόσμων μαθηματικών μπορεί να ισχύει αλλά δεν παύει να ισχύει ότι 2+2=4 συνάμα.

  8. PDAM, ευχαριστούμε και βεβαίως αυτόν δεν χρειάζεται παρενθέσεις διά να εξαχθεί, με επαληθεύεις καί ύστερα πάμε στους άλλους τρόπους σκέψης, ευχαριστώ και πάλιν, διότι η ευφυΐα εν πράξει αυτόν κάνει καθημερινά, δι’ αυτόν υπάρχουν νικητές και νικημένοι, τυχεροί έστω και εάν ήταν ενσφαλμένοι και άτυχοι έστω και εάν ήσαν σωστοί!

  9. Καλή Ανάσταση σε όλους! Και μιας και μιλάμε για Ανάσταση τι γνώμη έχουν τα μαθηματικά τους για αυτήν; Είναι δυνατή; Έχω κάτι παλειά καταχωνιασμένα Μαθηματικά σε Τετράδια που δείχνουν ότι βάσει Μαθηματικών είναι δυνατή η Ανάσταση! Λέγω να παρουσιάσω εν συντομία ότι θυμάμαι απέξω διότι στα Τετράδια υπάρχουν μακρυγορίες με εκατοντάδες αποδείξεις….

  10. 2+2Χ2-2/2=αφού εις την αρχήν έχουμε2 που προστίθεται εις το επόμενον2=4 Χ 2=8–2=6/2=3.

    Δεν καταλαβαίνεις ότι όταν λες 2+2Χ2=8 ΘΕΤΕΙΣ παρένθεση στο (2+2)Χ2=8; Την παρένθεση είτε έτσι είτε αλλιώς ΟΦΕΙΛΕΙΣ να τη βάλεις αλλιώς θα βγάζεις ότι αποτέλεσμα σου κατέβει. Απλή λογική είναι. Η συνέχεια όμως όπου γίνεται αφαίρεση του 2 και μια αυθαίρετη διαίρεση είναι ΠΑΡΑΛΟΓΗ: 8–2=6/2=3 γιατί το 2/2 δεν σπάει σε 2 κ 0/2.ΕΠΙΠΛΕΟΝ το 0/2 είναι ίσο με 0. Στους αναγραμματισμούς το 232 τι το θες;

  11. to comp/n/put..ερακι.. calculator
    του κινητου βγαζει 5 και
    του ηλ. υπολογιστή βγάζει 3
    !!!!
    τι εν.τολες εχει το καθένα και τι εκ-τελει..

    εάν αποδεχτουμε το 2+2=5.. ισως αλλάξει οταν αντι 200+200=400 ευρώ ζητηθουν 500ευρώ..
    χαχαχα

  12. ΑΡΗΣ, δες το χωρίς παρενθέσεις, δες και την απάντηση Α.Α.Α.Α. δύο απαντήσεις η υπολογιστική μηχανή 5 ο ηλεκτρονικός υπολογιστής 3, με επιβεβαιώνουν αλλά η κάθε μία μηχανή ισχυρίζεται μόνον έναν. Δες το ως σώμα χωρίς ενδύματα που παχαίνουν ή λεπταίνουν, γυμνόν, δες το ως έναν κείμενον έντεχνον που δεν μπορείς να ξέρεις που να βάλεις τελείες επειδή είναι χωρίς τελείες και συνάδουν τελείες σε διάφορα μέρη και όπου θέλεις τις βάζεις, αυτά φίλε, δες και το καινούργιον άρθρον δι΄αυτά….

  13. Κόβεστε όλοι στα Μαθηματικά… τον Σεπτέμβριο όλοι στις επαναληπτικές! Στο κίτρινο χαρτάκι, η ισότητα της 3ης γραμμής δεν ισούται με αυτήν της 4ης γραμμής…το 4 είναι λάθος μέσα στην ρίζα… άραγε σκόπιμα έγινε το λάθος?

  14. Ο ΑΓΑΠΗΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΑΣ πολυγαπημένε της Γκόλφω, για κάνε το λιανά, μην με ζορίζεις, διότι απ’ αυτά που λες μπορεί να βγάλω καμμιά λαβράρα, προεκτάσεις και να κάνουμε κανένα άλλον μπαμ, λοιπόν περιμένω, τι ακριβώς εννοείς ή οίδες, έχω πολλά στο κεφάλι μου μην με βάζεις να ψάχνω, ευχαριστώ!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek