Διαφημίσεις

Οι αρχαίοι ελληνικοί πολεμικοί χοροί που χορευόταν με την τατσιά & άλλοι αποσυμβολισμοί για να μην παίρνει είδηση ο κατάσκοπος……………..

Ο αρχαίος ελληνικός πολεμικός χορός που χορευόταν με την τατσιά για να μην παίρνει είδηση ο κατάσκοπος, σου λέγει κάτι; Πίου πίου πίου πίου, η φωνή της……………… νήσσας……………. Ο γύρος του θανάτου πριν τον γύρο του θανάτου με αυτοκίνητα, ο τροχός………………………… οι συμβολισμοί και αποκωδικοποιήσεις, τα μηνύματα & η Γονιοδομή ανεπαίσθητη εκφραζόμενη..,

Και η τέχνη της νήσσας…………… όχι της νύστας………………..

Η τατσιά κατ’ αρχάς έχει ένα ποτήρι μέσα, μετά τίθεται άλλο και με δεξιοτέχνες θα ιδείτε έως και 15 ποτήρια…………. Ακρίβεια, αριανή τέχνη & χορός, εκεί στο αλώνι, όταν έπρεπε να εκπαιδεύονται , καλούσαν τους οργανοπαίκτες από πριν και εκπαιδεύονταν ενώπιον του εχθρού, του ξένου, του μετανάστη, του ψευτόφιλου, του κατακτητή. Έμεινε τόσον μυστικό που εν τέλει ξεχάστηκε αλλά οι ίδιοι οι χοροί ήσαν εκπαίδευση παλλικαριάς, πώς το λέμε να σε κάνουν παλλικάρι χωρίς να το ξέρεις, όπως τώρα με χορούς και λικνίσματα, ρέηβ και ανωμαλίες στις ρητορείες, σε κάνουν pushτη χωρίς να το ξέρεις , και ήρθε η ώρα να αποκαλυφθεί πρώτη φορά μετά από πολλούς αιώνες !………….

Αυτοί που χόρευαν σε αυτούς τους χορούς στην Κύπρο παλαιότερα, άμα ακούσετε τες Ιστορίες ήταν και οι ικανότεροι καυγατζήδες, φονιάδες, παλλικάρια, ήρωες……………………….. φόβητρα…………………..

Πώς το λέμε τώρα που σε παίρνω στο κλουπ και στο μυθιστόρημα, στην διαφήμιση, το σείριαλ και τα πάρτυς και απ’ εκεί σε κάνω χασικλή, ανώμαλο, ψεύτη, κλέφτη, λωποδύτη, άθεο, παγαπότη, ψευτοεξυπνάκια της δεκάρας της πολυτσακκιστής, φοβικό να μην πεις για ξένο, για οχτρό, για κατάσκοπο, για Θεό, για έθνος, για οικογένεια, για επαναδιεκδίκηση ιερών και οσίων πάτριων και μήτριων και Θείων………………..

Ακολουθεί ο χορός του δρεπανιού [δρέπανου] , του Θέρους, του θέρους, του θηρίου, του πολεμιστή………….. που φέρει λαβές πολεμικών τεχνών που γνωρίζετε και την σήμερον………………. Ο χειρισμός της σπάθας………… , της ππάλας του κασάπη…………………

Ο χορός της στάμνας/κούζας, για το «καμάκι», άμα έσπαζεν η κούζα σημαίνει η κορασιά «έπεφτε»

Ο χορός ισορροπίας & ακεραιότητας, των ποτηριών επί κεφαλής, όπως ο ΄Άτλας που βαστούσε τον ουρανό επί γης, ……………….. , το παλλικάρι που ήταν ο προστάτης της οικογένειας & ευρύτερης οικογένειας , αυτός που βαστούσε τα βάρη της οικογένειας και των μελών της με βοήΘεια, …………………

Τα δρώμενα της πάγιας , αναΛλοίωτης Παράδοσης……………..

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek