Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

21:43 - 18/07/2019

Να έχεις ή να μην έχεις

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

να έχεις ή να μην έχεις

… μυαλό !!

… κι αν είναι να το κάνεις, κάνε το, σίγουρα και μόνο, για την πρώτη θέση !!

έχει κι η βλακεία και η ηλιθιότητα … τα βάθρα της … αμ’ πώς !!

ελάτε ρε παιδιά … βάλτε ένα χέρι … βοηθάτε λίγο !!

… μην μας κλέψουν την θέση, τόσον ιδρώτα έχουμε χύσει, τόσον κόπο και όχι μόνο έχουμε κάνει για δαύτη !!

Παλαιός

Καλά τι έγινε ;; … χαλαρώσατε και το ρίξατε στα μπάνια και το χαζούρεμα ;; … για να ρίξουμε λοιπόν κάτι … έτσι για ν’ ανάψουν τα αίματα, να σφίξουν οι κώλοι … και να κλάψουν «μανούλες» !! … άντε γιατί σαν πολύ μούχλα και ησυχία να επικρατεί.

Και μπορεί -έ λέμε τώρα και κάμμια μαλακία … έτσι για να περνάει η ώρα- ν’ αναρωτιέται κάποιος : είναι δυνατόν ;; … τόση μα τόση βλακεία πιά ;;

Αμεεεέ πώς δεν είναι … άκου λέει αν είναι … είναι πώς δεν είναι, και μάλιστα ανακηρύσσονται και νικητές, ανεβαίνουν στο βάθρο και αποκτούν και πρωτοκαθεδρία !!

ο γελαδολαός και η … βλακεία του

Και όμως όχι απλά είναι δυνατόν, αλλά θα ήταν και παράλογο να περιμένεις κάτι άλλο διαφορετικό -απ’ αυτόν τον κοπρογελαδολαό- πέραν αυτού, καθόσον εάν και ‘σύ είχες ολίγον τί μυαλό θα γνώριζες ότι τούτο αποτελεί διαχρονική κατάσταση, ούτε μοναδική περίπτωση και βεβαίως ούτε απόκτημα και στοιχείον του σήμερα είναι … αλλά θα λέγαμε ότι είναι κάτι που αποκτήθηκε μετά μυρίων κόπων και βασάνων, και ως τέτοιο απέκτησε και πατέντα -καθώς ποτέ δεν ξέρεις τι καραδοκεί εκεί στα έξω- … θες γυρεύεις να υπάρχουν και άλλοι ενδιαφερόμενοι για την εν λόγω περίοπτη τούτη θέση και εν μιά νυκτί να βρεθείς χωρίς τους κόπους χιλιετηρίδων, και να τους ‘δείς να έχουν κάνει φτερά, και άλλοι να έχουν αντ’ εσού καταλάβει το βάθρο … της βλακείας ;;

Μωρέ … τους τα λές, τους τα ξαναματαλές, -αλλά αυτοί πέρα βρέχει- και το μόνο που καταφέρνεις είναι να χαλάς την ζαχαρένια και το σάλιο σου !!

Βέβαια πώς θα μπορούσε να γίνει ή να ήταν αλλιώς, αφού εκείνο το ρημαδοκολοκύθι εκεί στ’ αψηλά, το έχουν μόνο για ομορφιά και ισορροπία; ; … και το να ήταν απλώς ακατοίκητο καλά θα ήταν, αλλά φαίνεται ότι εκτός από κλούβιο το έχουν γεμίσει φουσκί και σκατό, έτσι που η αποφορά της αναδυόμενης ζέχνουσας μπόχας του απλώνεται για χιλιόμετρα γύρωθεν και σε ρίχνει πάραυτα ξερό -μπάμ και κάτω … τέζα που λέμε- έτσι και από κακή σου τύχη βρεθείς στην εμβέλειά του.

Πώς λοιπόν ήταν δυνατόν να περιμένουν κάποιοι -καλά μιλάμε και για πολύ στόκους- ο (γ)ελαδολαός να έχει βάλει μυαλό -καλά αυτό ούτε καν σαν ανέκδοτο δεν στέκει- και να κάνει την υπέρβαση [[ στα εκλογικά, στα μεταναστευτικά, στα … στα … στα … και όχι μόνο ]], μετά απ’ όλα αυτά που του φόρτωσαν στην καμπούρα του … το πούλημα, την κοροϊδία και το πήδημα που του έχουν ρίξει … φαίνεται όμως ότι δεν έχουν πάρει είδηση -καθ’οσον στόκοι και οι ίδιοι- ότι εδαύτος ο κατιμάς, δεν είναι απλά βλάκας και ηλίθιος, αλλά πλήρως μαζοχιστικό υποκείμενο Στοκχόλμης, χιλιάδες και χιλιάδες χρόνια πρίν ακόμα εφευρεθεί και καθιερωθεί ο όρος αυτός … άμ πώς λέτε πουλάκια μου ότι έχει φάει το σκλαβαγγούριον 2,5χιλιετίες τώρα -για να μένουμε μόνο στα γνωστά ιστορικώς- πώς λέτε να έγινε αυτό ξυπνοπούλια μου ;; … έτσι απλά και ως έτυχε, για μήπως το ρίξαμε στα ζάρια και μας έκατσε ;;

Ρε λέμε, αυτός ο κατιμάς, ότι και να του κάνεις, δεν βάζει μυαλό με τίποτα … απεναντίας τότε είναι που το ζητάει περισσότερο, λές και ηδονίζεται να τον πηδάνε συνεχώς όλο και πιό άγρια !! … και μένω εγώ ν’ αναρωτιέμαι τι σκατά ήθελαν και ‘κείνοι που κάναν τις έρευνες και τα πειράματα της Στοκχόλμης και χαλούσαν τον χρόνο, τον κόπο και τα ωραία τους λεφτουδάκια, αφού απλά μπορούσαν να πάρουν την περίπτωση του (γ)ελαδολα(γ)ού ;; … τί και πιό καλύτερο υποκείμενο θα ήταν δυνατόν να βρούνε, προσφερόμενο οικειοθελώς και μάλιστα τζάμπα χωρίς ουδεμία απολύτως απαίτηση ;; … έεε δεν μπορεί, τους λείπουν φαίνεται κι αυτονών κάποιες βίδες !!

Έτσι λοιπόν και τώρα με την αλλαγή Τσατσάς !! … είπαμε … το έχει στο αίμα του … το ζητάει ο κώλος του !! … έεε και αφού είν’ έτσι, τι να κάνει κι αυτός ο φουκαράς ;; … ενέδωσε λοιπόν !! … και συνέχισε να στήνει κώλο !! … και μάλιστα για ν’ ακριβολογούμε … όχι απλώς έστησε ξανά κώλο -καλά ξέστησε και ποτέ ;; … ρε αγκύλωση λέμε έχει πάθει σ’ αυτήν την στάση … το ‘κανε κάποτε κι από τότε του άρεσε και του … έμεινε !!- αλλά επιπλέον άρχισε τα κόλπα και τα προκλητικά κωλοκουνήματα !! … αφού είπαμε το ζητάει … το έχει ανάγκη το πήδημα !!

Τι είπατε εσείς εκεί στην γαλαρία ;; … όχι ;;

Τι λέτε ρε στόκοι !!

Χιλιάδες επί χιλιάδων οι αποδείξεις … συνεχώς !! … διαχρονική είναι η κατάσταση !!

Ξέρετε ρε λούληδες να διαβάζετε ;;

Άμα ξέρετε … τότε πάρτε την ιστορία από το ’21 μέχρι τα σήμερα, και ψάξτε να δείτε πόσες είναι οι οικογένειες που φιστικώνουν –συγγνώμη … που κυβερνούν ήθελα να ‘πώ– την γελαδική, αυτά τα 200-διακόσια χρόνια … αλλά μην μείνετε στην επιφάνεια στα ονόματα -το ‘χουν συνήθεια βλέπετε ν’ αλλάζουν τα επώνυμα για να κρύβονται- … βρείτε τις συγγένειες όλων αυτών … και τότε το πράγμα θα γίνει ξεκάθαρο.

Αλλά και το άλλο … που το βάζετε το άλλο ;; … αυτό της πρωτοδεύτερης φοράς αριστερά ;; … δηλαδή τι σκατά ήθελε ο Λα(γ)ός να ‘δεί ;; … να ‘δεί αν τα κουκουδαριά θα έκαναν πράξη όλα αυτά που επαγγέλλονταν ένα αιώνα πρίν ;; … και καλά δεν θυμόταν τόσο πίσω … το αιματοκύλισμα, τον γενιτσαρισμό και το κονσερβοκούτιασμα του ’40 τα ξέχασε ;; … όχι βέβαια ότι και το χιταριό έκανε λιγότερα … άλλωστε το ίδιο χέρι τους τάϊζε και τους δυό, από το ίδιο αφεντικό παίρναν και συνεχίζουν να παίρνουν εντολές !!

Όμως σαν δύσπιστους να σας βλέπω !! … ας το πάμε λοιπόν παραπέρα -είπαμε έτσι για να περάσει η ώρα … όχι ότι περιμένω κάτι ν’ αλλάξει στην γκλάβα σας !!

κάποιοι πάνε να σας κόψουν την μαστούρα

Κόβεστε και κοπανιόσαστε ότι κάποιοι πάνε να σας αλλάξουν την μαστούρα σας -το θρησκεύειν ορθοδοξο-χριστιανο-ταλιμπανικώς- και να σας θρησκο-οικουμενίσουν, λές και ξέρετε τι σκατά είναι αυτό που σας τάϊσαν κάποτε, και από τότε έχετε αποκτήσει-πάθει εξάρτηση και λειτουργείτε σαν ευρισκόμενοι σε στερητικό σύνδρομο.

Ας αφήσουμε όμως στην άκρη, τα εκατομμύρια που γενικώς στοίχισε στην ανθρωπότητα αυτή η χλέμπα του χριστιανοταλιμπανισμού … και ας πάμε σε κάτι πιό ειδικό.

Κώ/νος και μητηρέσσα

Είδες ρε παιδίμ’ πώς αγοράζονται δόξες-τιμές, οφίτσια και καρέκλες ;; … να κάτι σαν τα σημερινά καρεκλοκένταυρα τσόλια του (γ)ελαδιστάν … μόνο που ετούτοι πούλησαν ακριβότερα την εξυπηρέτηση, απ’ ότι οι σημερινοί χλέμπουρες -βέβαια δεν υπάρχει σύγκριση … ολόκληρο παπαδοσκαταριό έστησαν στους χριστιανοταλιμπανέζους– … πόρνες και δολοφόνοι που ορίστηκαν Άγιοι για να ‘χουμε να τους τρώμε στην μάπα.

Θεοδόσιος

Άλλο κουμάσι ετούτο … χιλιάδες επί χιλιάδων χάπατα έφαγε … και έγινε Άγιος και του λόγου του !! … μεγάλος βλάκας φαίνεται να είναι τελικά ο χριστιανοταλιμπάνικος θεουτζίκος … ότι σκατά θέλει του φορτώνει το παπαδαριό !! … κάθε δολοφόνο, προδότη, κάθαρμα και πουταναριό τους κάνει Αγίους … καλά να πάθει το λοιπόν, αφού το ζήταγε κι αυτουνού ο κωλαράκος !!

Γρηγόριος Ε’

Βέβαια … βέβαια … και δαύτος Άγιος … μην χάσουμε !!

Τον έδωσε λέει ο Σουλτανεφέντης και αφού τον πηδήξανε … τον κρεμάσανε !!

Έεε και πολύ καλά έκανε !!

Τι έπρεπε να κάνει δηλαδή, αφού αυτό το ζωντόβολο ήταν ανίκανο να τηρήσει τα υποσχεμένα ;; … να του ‘πεί εντάξει ;; … καλά δεν πειράζει ;;

Ούλα τα μεγαλοκαθάρματα, από τον πούσταριο της παράδοσης της μπουτανεσκόπολης μέχρι τα 1900 -αλλά και σήμερις ακόμα … υπογείως βέβαια- αγόραζαν την καρέκλα, και αφού τρώγανε πρώτα ένα καλό ξεκώλιασμα -έτσι για να ‘χουμε τον νού μας και να μην ξεχνιόμαστε, όχι βέβαια ότι το ‘χαν ανάγκη, αλλά να έτσι για να το ξαναθυμηθούν αν τυχόν το είχαν «ξεχάσει», αφού ήταν παλιά καθιερωμένη πρακτική οι προωθούμενοι στα ανώτερα κλιμάκια να έχουν αποκτήσει και να διαθέτουν διευρυμένη «έδρα»- ανελάμβαναν να κρατούν τα ΖΑ της Γελαδιστανίας ήσυχα και υπάκουα … ώστε ο Σουλτανοτέτοιος να επιδίδεται απερίσπαστος σε άλλες ασχολίες -του κώλου- χωρίς να έχει να του ζαλίζουν τα ούμπαλα τα γελαδοζωντόβολα, με τα κινήματα και τις εξεγέρσεις τους … αλλά ήσυχα-ήσυχα να καταβάλουν τα φορομπηχταλίκια εαυτού και των φορομαζοχτάδων -κοτζαμπάσηδων και επισκοσπράχτων-.

Αυτός λοιπόν ο πούσταρος, εκτός των άλλων που είχε κάνει … έτρεξε και μαζί με άλλους 22 επισκοπολούληδες αφόρισε την επανάσταση του ’21 … και μάλιστα για να δώσει βαρύτητα στο γεγονός το κάνανε λέει πάνω στο αγιοτράπεζο -εκεί που ρίχναν τις παρτούζες τους- … αλλά, πέρα από τον Υψηλάντη, που διπλωματικά φερόμενος, είπε ότι αυτό έγινε για να αποσείσει τις ευθύνες τους στα μάτια του Σουλτάνου, όλοι οι υπόλοιποι χεστήκανε και το γράψανε μεγαλοπρεπώς.

Πιό μπροστά αυτό το καθίκι, μαζί με άλλους 6-έξη … ναι ήθελε και παρέα, το 1820 είχε αφορίσει την Μπουμπουλίνα, αλλά και τόσους άλλους … μάλλον, φαίνεται ότι, ο αφορισμός του είχε γίνει συνήθεια και έμμονη ιδέα … αλλά από καθίκια τι διαφορετικό θα μπορούσες να περιμένεις ;;

Μην ανησυχείτε όμως ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος ήταν … το 1805 το ίδιο είχε γίνει από τον Καλλίνικο και 12 άλλα καθάρματα, όπου αφορίσανε το σύνολο των οπλαρχηγών της Πελοποννήσου.

Ελληνική ονοματοδοσία

Αλλά το πόσο προδοτόσκυλο ήταν, φαίνεται από την διαταγή-εγκύκλιο του 1819 πρός όλα τα χριστιανοταλιμπάνικα μαυροκούταβα, να μην δέχονται να βαφτίζουν λέει τα παιδιά με Ελληνικά ονόματα, μόνο οβραίϊκα να δέχονται … έεε και να το σφυρίζουν αυτό στους φορο και παιδομαζοχτάδες … αμεεέ είδατε πόσο καλό κουμάσι ήτανε ;; Και μην ‘πεί κάποιο κοπρόσκυλο ότι αυτό ήταν διαταγή του Σουλτάνου … διότι ο Σουλτάνος χέστηκε πώς θα λέγανε τον καθέναν, όπως χεστήκανε για 360τόσα χρόνια όλοι οι προηγούμενοι απ’ αυτόν μέχρι τότε … αλλά του πουσταριού αυτουνού ήταν η ιδέα, καθώς έβλεπε ότι το Ελληνικό στοιχείο έπαιρνε τα πάνω του -και θες γυρεύεις να λιγόστευε το κοπάδι ;;- … ρίχτου το λοιπόν … έτσι και μερικούς αφορισμούς για να έλθουν τα πράγματα στα ίσια τους !!

Κοτζαμπασισμός και φορογδάρσιμο

Ποιοί κυρίως ανελάμβαναν το μάζεμα των φόρων ;; … με το αξημίωτο βεβαίως βεβαίως ;; … μα οι επισκοπάτες κίτσες !! … αυτοί χτύπαγαν μιά περιοχή -συνήθως μόνο αυτήν της περιφερείας τους … μην και προκύψουν προβλήματα με τις άλλες λουλούδες- και έπαιρναν το δικαίωμα φορομαζώματος, αφού ρίχναν στην Πύλη τα λελογισμένα … και μετά και μεταααά επιδίδονταν κατά βούληση στο γδάρσιμο του γελαδοπόπολου … έτσι για να ‘χουν το κάτι τίς τους για τα γεράματά τους που λέει ο λόγος -κάτι ανάλογο με τις περιπτώσεις των δισεκατομμυρίων που μαθαίνουμε να παντελονιάζουν κάποιες κίτσες στις μέρες μας-.

Προδοσίες όλων των κινημάτων και εγέρσεων

Πάνω από 150 κνήματα και εξεγέρσεις γίνανε στα χρόνια της Τουρκοκρατίας … και τα περισσότερα προδόθηκαν και διαβρώθηκαν από το χριστιανοταλιμπάνικο παπαδαριό, καθώς όπως λέει και ο σημερινός κοπρολυμαίος το γελαδοπόπολο όφειλε να παραμένει ήσυχο και υπάκουο και όχι πέντε-δέκα ξεβράκωτοι να χαλούν την υπάρχουσα αγαστή συνεργασία … αγαστή συνεργασία αλήθεια ποιών και με ποιούς ;; … μήπως του χριστιανοταλιμπάνικου παπαδοχετού που το μόνο που τους ένοιαζε δεν ήταν γενικά ο λαός, αλλά το κοπάδι και το τακίμιασμα με τα οφίτσια και τα μπικικίνια ;; … για την δικήν τους συνεργασία μιλάει ο κόπρος, όπως μιλούσαν και πάσχιζαν 400χρόνια και οι προηγούμενοί του ;;

Τρείς … και χωρίς τον κούκο

…και τον κακό τους τον καιρό -φωστήρες των γραμμάτων λέει- αυτοί που απηνώς δίωξαν κάθε τι Ελληνικό και ιδίως την Ελληνομάθεια και Ελληνική Γραμματεία … Ελληνομαθείς και Ελληνοσπουδαγμένα κουμάσια και οι τρείς τους … αλλά τι μπορεί να περιμένει κάποιος από χαμερπά σκουλήκια και προδότες … ίδιοι διαχρονικά παντού και πάντα … από προδότες καλά πηγαίναμε πάντα … δόξα να ‘χει ο διάολος … ποτέ δεν είχαμε έλλειψη από δαύτους !!

Πολιούχοι

Σπάρτη και όχι μόνον … Πολιούχος λέει … ποιός ;; … μα αυτός που συνέχισε το έργο του Αλάριχου, αυτός που ξεθεμελίωσε την πόλη και κατέσφαξε την Λακωνική … ναι αυτό το κουμάσι ο Νίκωνας !!

Έεε και μετά έχετε το θράσος να μιλάτε για Λογική !! … άμεστε στον διάολο ηλίθια χάπατα του κερατά !! … άκου εκεί να σου γκρεμίζει το σπίτι, να σε σφάζει και σύ να τον κάνεις Πολιούχο και να τον γιορτάζεις … αυτό κι αν είναι από τ’ άγραφτα … τέτοια μαλακία πιά ούτε τα ντουβάρια δεν την αντέχουν !! … απορώ πώς διάολο παραμένουν ακόμα όρθια εκεί και δεν έχουν πέσει να πλακώσουν όλα αυτά τα βλαμμένα μορμολύκεια.

Είναι μήπως η μόνη πόλη που το κάνει ;; … δυστυχώς !! … που τέτοια τύχη !! … είπαμε στην Γελαδιστανία βρισκόμαστε !! … και μετά έχουμε και τους άλλους που οραματίζονται μιά Νέα Ελλάδα … καλά με τέτοιον κατιμά περιμένουν να την φτιάξουν ;; Ρε αν δεν πέσει γερή χατζάρα, να ξεβρωμίσει ο τόπος, τίποτα δεν πρόκειται ν’ αλλάξει, πουθενά δεν πρόκειται να πάμε !!

τι ;; … τι είπατε ;;

Τι κόψιμο μ’ έπιασε ;;

Όχι ρε … δεν με κόπτουν τα του χριστιανοταλιμπανισμού !! … ποσώς με ενδιαφέρει αυτό καθ’ εαυτό το θέμα, και ουδόλως θα ασχολιόμουν με δαύτο, ΕΑΝ αυτό έμενε αποκλειστικά και μόνο στα εν οίκω του καθενός !! … είπαμε ο καθένας έχει δικαίωμα να είναι όσο βλάκας και ηλίθιος θέλει … αρκεί αυτή του η βλακεία και η ηλιθιότητα να μην έχει επίπτωση στους υπολοίπους, στην χώρα, στην Ελλάδα και τον Ελληνισμό … δυστυχώς όμως αυτό δεν μένει στα εν οίκω … αλλά βγαίνει έξω, και μολύνει την κοινωνία, κάνει σκατά τα πάντα, οπότε αυτός είναι και ο λόγος που αναφέρομαι στο θέμα -έτσι για να χαρούνε και μερικοί … εντάξει ονόματα δεν λέμε– όμως για να μην υπάρχει τέτοιος λόγος-αιτία ν’ αναφέρομαι σ’ αυτά, θ’ έπρεπε το ακατοίκητο του (γτ)ελαδολαού να κατοικείται, δηλαδή ο (γ)ελαδολαός να έχει παύσει να είναι βλάξ και ηλίθιος και να έχει αποκτήσει -ξανασυνδεθεί μάλλον- με την Σκέψη και την Λογική … πράγμα που δυστυχώς όμως δεν συμβαίνει, όπως και αποδεικνύεται αδιάκοπα και καθημερινώς.

άς πάμε όμως στην ουσία

Άντε όμως, πέραν των παραπάνω, να το πάμε στην ΟΥΣΙΑ του θέματος, και να σας αποδείξω για μία εισέτι φορά το πόσο Ζωντόβολα και βλάκες είσαστε, σε βαθμό που οι χαρακτηρισμοί αυτοί ν’ αποτελούν ύβρη για τους βλάκες και τα ζωντόβολα αφού σας εξομοιώνουν μαζί τους, ενώ εσείς ανήκετε σε πολύ κατώτερη βαθμίδα … δυστυχώς !!

Θα αντιπαρέλθω το μείζον θέμα της ιστορικής ύπαρξης του υποτιθέμενου ιδρυτή, θα αντιπαρέλθω ακόμη και όλες τις βλακείες, διαφορές και αντιφάσεις των θεομπνεύστων κατά τ’ άλλα Γραφτών, και θα πάμε εκεί στην ρίζα … αυτό που δεν θέλετε με τίποτε να δείτε ή να ακούσετε … την απόλυτη σύνδεση Παλιάς και Νέας Γραφής … αυτό που θέλετε να διαχωρίσετε κάποιοι … νομίζοντας ότι έτσι κάτι θ’ αλλάξει … κούνια που σας κούναγε όμως !! … διότι αυτό δεν μπορεί με τίποτα να συμβεί !!

Τι είναι αυτό που υποτίθεται ότι, όπως νομίζετε, θα αλλάξει τα πράγματα ;; … μα όπως λέτε η αποβολή της Παλιάς και το κράτημα μόνο της Νέας Γραφής … έτσι δεν λέτε ;;

Ωραία λοιπόν !!

Και αφού το πάτε έτσι ας πάρουμε τα υποτιθέμενα β(γ)αγέλια … δεν μπορείτε να πείτε … ξεκάθαρα τεκμήρια θα χρησιμοποιήσουμε, μη επιδεχόμενα καμμία αμφιβολία-αμφισβήτηση και αντίρρηση, ώστε να πάμε κατευθείαν στην ΡΙΖΑ, ούτε κουτσαυλοσωρείες ούτε λοιπά και ρέστα, αλλά τα υποτιθέμενα γραφτά των αυτοπτών και θεο-μπνεύστων μαρτυριάρηδων.

Και αφού αφήσουμε κατά μέρος βλακείες, συγκρούσεις και αντιφάσεις, μεταξύ των 4-τεσσάρων κειμένων αλλά και της ξωπεταγμένης αποκλάψισης … και θα πάμε απλά σ’ ένα σημείο το οποίο ανατρέπει όλο το παραμύθι -τον σανό ντέ- που σας τάϊσαν και συνεχίζουν να σας ταΐζουν, και ‘σείς ώς υπάκουα ΖΑ μασουλάτε ευχαρίστως.

επί του τύπου των ήλων

Λέει λοιπόν ο Κίτσος, ο λεβέντης -ή τον βάνουν να λέει- εκεί στο κατά Ματθαίον Κεφ-5 Στιχ-17 :

17 «Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον καταλῦσαι τὸν νόμον ἢ τοὺς προφήτας· οὐκ ἦλθον καταλῦσαι, ἀλλὰ πληρῶσαι. »

Τώρα λοιπόν εγώ θα αφήσω στην διακριτικήν σας ευχέρεια να δώσετε ή να πάρετε όποια έννοια θέλετε για το «πληρῶσαι», πάντως όποια έννοια και να προτιμήσετε, είτε αυτήν του «συμπληρώσω» είτε εκείνη του «εκπληρώσω», δυστυχώς την κάτσατε την βάρκα !! … και λυπάμαι που θα στεναχωρήσω όλους εκείνους τους ευαγγελιζόμενους το ξωπέταγμα της Παλιογραφής, νομίζοντας ότι έτσι θα απαλλαγεί η χριστιανοταλιμπανοθρησκεία από τα Σόδομα και Γόμορρα της Παλιογραφής … δυστυχώς δυστυχέστατα μανάριαμ’ ατυχέψατε ατύχεψην μεγάλη, καθόσον το παραπάνω χωρίο το λέει ξεκάθαρα … δεν ήρθε λέει να καταλύσει την Παλιογραφή -τον νόμο και τους κοπροφύτες- … οπότε θέλετε δεν θέλετε θα την φάτε και θα πείτε κι ένα τραγούδι !! … εκτός πιά και τις ξωπετάξετε αμφότερες, Παλιά και Νέα … διότι δεν γίνεται μόνο την μία … είναι βλέπετε σιαμαία κολλητάρια, πάνε αλλά μπρατσέτα που λέμε … Δυστυχώς μανάριαμ’ η Νέα δεν πάει χωρίς την Παλιά … μόνο η Παλιά μπορεί να το πουλέψει μοναχή της … αλλά εδαύτη είναι «άστα να πάνε» !!

Επίσης για ποιόν Νόμο και ποιούς Προφύτες ;; … του ποιανού θεούλη μιλάει ;; … αφού εκεί μέσα στην Παλιογραφή βρίσκουμε καμμιά δεκαριά … θεούληδες ;; … του «Εγώ Είμαι» του Μωϋσούλη, του Τζεχώβα, του Τετραγράμματου, του Αντωνάϊ, του Σαμπαώθη, του τέτοιου, του αλλιώτικου … του ποιού τελικά ;;

Και αφού λέει ότι· θα συμπληρώσει ή θα εκπληρώσει τους νόμους και τα λεγόμενα των προφυτών «του κάποιου» τέλος πάντων … αυτός -ο Κίτσος ντέ- του ποιανού μπαμπά πιδί είναι απ’ όλους ;;

Χαχά !! … ώρε γέλια … ώ ρε γλέντια !!

Και να σκεφτεί κάποιος ότι, αυτά μανάριαμ’ τα ‘χετε μπροστά στα μάτια σας δυό ολόκληρα χιλιόχρονα τώρα … αλλά χαμπάρι δεν λέτε να πάρετε … τι να ‘πούμε λοιπόν για την βλακεία και την ηλιθιότητα που σας δέρνει ;; … δυστυχώς η περίπτωσή σας δεν έχει γιατρειά !!

Λυπάμαι μανάριαμ’ … μόνο μ’ έναν τρόπο σώζεται η ανθρωπότητα, και ‘σεις βεβαίως-βεβαίως, από το βδέλυγμα του χριστιανοταλιμπανισμού, που μας γύρισε χιλιόχρονα πίσω και μας βύθισε στα σκοτάδια του «μεσαίωνα» … μόνο με το οριστικό και αμετάκλητο πέταμα, Παλιάς και Νέας, στην πυρά, όπως πέταγαν οι χριστιανοταλιμπάνοι τόσα και τόσα θύματά τους, ίσως έτσι και να μπορεί κάτι ν’ αλλάξει.

Πάντως … πώς να το ‘πώ, εάν έχετε ψήγματα Λογικής, πρέπει επιτέλους, αφού πρώτα κατανοήσετε τα παραπάνω, ν’ αποδεχτείτε ότι, έχετε φάει χοντρό δούλεμα, και έχει πέσει μεγάλη σκηνοθεσία, και όλα δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα καλοενορχηστρωμένο σχέδιο … οπότε τώρα πλέον δεν μένει τι άλλο παρά να «φχαριστηθείτε» το κλύσμα, αφού δυστυχώς δεν προσέχατε !! … περαστικά σας το λοιπόν !!

και …

θα ‘πεί κάποιος :

…άλλος Ράν-Τάν-Πλάν ετούτος … καλά τι διάολο έγινε ξαφνικά και το θυμήθηκες ετούτο ;; … αυτό είναι που μας μάρανε καλοκαιριάτικα, με νέα κυβέρνηση και μετά από πρόσφατες εκλογές ;;

Όχι φιλαράκο μου … ούτε τώρα το θυμήθηκα, ούτε ξαφνικά με έπιασε κόψιμο με δαύτο !!

Απλά το ανέφερα ως κάτι που το τρώει στην μάπα και στον κώλο, ο (γ)ελαδολαός, επί δύο συναπτές χιλιετίες παρά κάτι ψιλά … και ακόμη δεν έχει πάρει είδηση το δούλεμα που του έχει γίνει, δεν έχει πάρει είδηση πόση εκμετάλλευση και κοροϊδία έχει υποστεί … οπότε αφού κάτι τόσο χοντρό και μακροχρόνιο αδυνατεί να αντιληφθεί, πώς θα κατανοήσει σημερινά ή και χθεσινά πράγματα, που κάν δεν γνωρίζει ούτε αντιλαμβάνεται ότι υπάρχουν ;;

Πώς θα κατανοήσει ότι όλος ο μπωλητικός συρφετός ένα και το αυτό είναι ;; … ότι αλλάζουν μουτσούνες και παρατρεχάμενους απλά και μόνο για να μην πάρει είδηση και γίνει κάποια στραβή, αλλά ήρεμα και με άνεση να προχωρήσουν ο καθένας στο μέτρο που του καθορίστηκε το σχέδιο των κρυφών ιερατείων ;;

Νομίζετε μήπως ότι είναι διαφορετικοί ;; … χαχά !!

Ναι τόσο μα τόσο διαφορετικοί, όσο οι παντός καιρού, Χρυσοχοϊδης, Μενδώνη, Θεοδωρικάκος και λοιποί … αλλά και ο Τσουβάλας κι ο Μαυρωτάς καθώς και ποιός ξέρει πόσοι άλλοι θ’ ακολουθήσουν στην πορεία … χωρίς να παίρνει χαμπάρι ότι το ίδιο σκατωμένο βρακί είναι που αλλάζει συνεχώς βάζοντας το μέσα έξω και τούμπαλιν … μιλάμε και για το ζωντόβολο της οικουμένης … πώς λοιπόν ν’ αντιληφθεί τι παίζει και τι γίνεται ακόμη και μπροστά στα μάτια του ;;

Του χώσανε μνημόνια, φόρους και λεηλασίες, του παίρνουν τα πάντα, και όχι απλώς τα ξεπουλάνε αλλά κυριολεκτικά τα χαρίζουν, εκεί που τους είπανε τ’ αφεντικά τους … του λένε ότι τα μνημόνια τελείωσαν, και έρχεται ανάπτυξη, και την ίδια ώρα το Υπερταμείο ξεπουλάει τα πάντα -ακόμη και το κώλο του- και σε λίγο θα πληρώνει εάν και εφ’ όσον μπορεί σε διπλάσια τιμή τα πάντα όπως αυτήν ακριβώς την στιγμή τις τηλεπικοινωνίες που είναι στο διπλάσιο του μέσου Ευρωπαϊκού όρου, αλλά και η αποκατάσταση των τυχόν βλαβών γίνεται πλέον με καθυστέρηση διμήνου και βάλε … και σε λίγο θ’ ακολουθήσει το Νερό, το Ηλεκτρικό … τελικά τα πάντα … ακόμα και ο αέρας !!

Του λές … ρε ηλίθιε πανίβλακα, αφού δεν είσαι ικανός να κάνεις καθολική Αποχή ή έστω να την φτάσεις στο 60 ή 70% φρόντισε ρε Ζωντόβολο να πάς και να ψηφήσεις ΛΕΥΚΟ … έτσι που να υπάρχει έρεισμα και να μπορέσει να φανεί … να βγεί μπροστά ένας πραγματικός Έλληνας Ηγέτης … αλλά ο (γ)ελαδολαός που πάντα ξέρει καλύτερα … σε γράφει εκεί που δεν πιάνει μελάνι … και για μιά ακόμα φορά κάνει τα δικά του, ακριβώς το αντίθετο απ’ ότι του λές, και έτσι αντί να αυξηθούν τα ΛΕΥΚΑ πάτωσαν κυριολεκτικά, λές και είναι βαλτός ή και το κάνει από αντίδραση … σε ποιόν όμως ;; … οπότε επιβεβαιώνοντας για μιά ακόμα φορά την Μαλακία που τον δέρνει και αφού άλλαξε, ξανά, το ίδιο σκατωμένο βρακί … συνεχίζει να σκούζει αλλά ταυτόχρονα και να τουρλώνει το κωλαράκι, περνώντας σε ονείρωξη οργασμικής ηδονής, αδημονώντας πότε επιτέλους θα του το ξανα-χώσουν … το παλούκι !! … υπομονή και δεν θα μας πάρει ούτε μέχρι τον Σεπτέμβρη … υπομονή !!

σκούζει …

ο άλλος !! … χαθήκαμε λέει … δεν γράφουμε … το ρίξαμε στην «Αποχή» !!

Μα τι να του γράψουμε και τι επιπλέον να του ‘πούμε του (γ)ελαδολαού ;; …για την οικονομική κατρακύλα, που δεν πρόκειται να σταματήσει, για την καταλήστευση που θα υποστεί, για την κοινωνική μέριμνα που δεν θα έχει, για τον φόβο που θα τον κατατρέχει από ληστές, βιαστές και κάθε είδους κακοποιό στοιχείο και την ασφάλεια και προστασία που απλά θα την ονειρεύεται, για τον αφελληνισμό της χώρας, για την αναγκαστική μετανάστευση των παιδιών και εγγονιών του … για το ένα για το άλλο ή το παράλλο;; … μα του τα έχουμε ‘πεί ξανά και ξανά, αλλά γι’ αυτόν πέρα βρέχει, και κρίνει σκόπιμο να στήνει ευήκοο ούς μόνο στα παραμύθια και τις αρλούμπες των ΜΜΕδων και των μπωλητικάντηδων … τι σκατά λοιπών παραπάνω να του πούμε ;;

Τι λοιπόν θα περιμένατε να του ‘πούμε του (γ)ελαδολαού ;;

Μήπως το πότε θα ξανα-υπάρξει παράθυρο ευκαιρίας ν’ αναστηθεί η Ελλάδα ;; Μήπως νομίζετε ότι αν του το ‘πούμε θα πάρει επιτέλους μέρος σ’ αυτό ;; … ή όπως του έχει γίνει συνήθεια θα περιμένει τον γείτονα να το κάνει και αυτός, ως ξύπνιο ζωντόβολο που είναι, θα πάει μετά ν’ απολαύσει τους κόπους των άλλων ;; … μήπως όμως απλά το κάνει Μασούρι και το χώσει εκεί που του έχει γίνει αδυναμία και συνήθεια … ή ακόμα χειρότερα θα τρέξει να το πουλήσει περιμένοντας το κόκκαλο που θα του πετάξουν ;;

Αφήστε λοιπόν ρε παίδες … αυτός ο κατιμάς ούτε για Χέσιμο δεν κάνει, αφού και τα σκατά θα λερωθούν ερχόμενα σ’ επαφή μαζί του !!

καταλάβατε τώρα λοιπόν

…εξυπνοπούλια, γιατί έγραψα τα παραπάνω ;; … για ακόμη να το πάρετε είδηση ;;

Αλλά ας το εξηγήσω έτσι που να μην υπάρξουν λάθος εντυπώσεις … το έχετε βλέπετε κι αυτό το κουσούρι … άλλα να γράφουμε και άλλα να νομίζετε και να καταλαβαίνετε εσείς !!

Ο λόγος λοιπόν πουλάκιαμ’ που έγραψα όλα αυτά, είναι για να σας δείξω και να σας αποδείξω ότι, είστε αποκλειστικά και μόνο για τα ΜΠΑΖΑ, ανίκανοι για Σκέψη, Κρίση και Λογική, αφού συνεχίζετε να μασάτε τον ίδιο σανό εδώ και δυό χιλιετίες χωρίς να παίρνετε είδηση, χωρίς ν’ αντιλαμβάνεστε πόσο χοντρά σας δουλεύουν μπροστά στα μάτια σας … πώς λοιπόν θα μπορέσετε να κρίνετε και να επιλέξετε το τι είναι καλό και το τί μπορεί να βοηθήσει το Έθνος και την Χώρα ;; Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται με καμμία δύναμη … και η μόνη ελπίδα και σωτηρία είναι να βγάλετε τον σκασμό, και να βοηθήσετε και να αφήσετε αυτούς που ξέρουν και γνωρίζουν, να το κάνουν … και ‘σείς απλά να απαιτήσετε εδώ και τώρα, μιά Αισυμνητική Ομάδα ν’ αναλάβει να φτιάξει και να οδηγήσει τα πράγματα … αλλιώς καλύτερα δέστε ένα κοτρώνι στο λαιμό σας και πηγαίνετε να φουντάρετε το γρηγορότερο, απαλλάσσοντας τον τόπο από την ηλίθια και βλακώδη παρουσία σας !!

Παρένθετο

Τέλος, αφήστε στην άκρη το τι είναι Έλληνας, Ελλάδα και Ελληνισμός … καθώς δεν είστε άξιοι και ικανοί να τα πιάνετε στο στόμα σας, αφού τα κάνετε σκατά … σαν και τα μούτρα σας !!

Τόσες και τόσες φορές το έχω ‘πεί, αλλά που μυαλό να το εννοήσετε … είπαμε … ακατοίκητο είναι το ρημάδι ή γεμάτο φουσκί και σκατά … οπότε και ΔΕΝ !!

Άντε όμως να το επαναλάβω ακόμα μιά φορά … έτσι που και τα ντουβάρια να μην μπορούν να ισχυρισθούν ότι δεν το έχουν ακούσει, δεν το έχουν ‘δεί, δεν το γνωρίζουν.

Έλλην, Ελλάδα και Ελληνισμός πρωτίστως, και πάνω απ’ όλα, είναι … Ιδέα – Νοοτροπία, Όραμα και Σκοπός.

Για να μπορέσει όμως να προβάλει το Όραμα και να επιτελεστεί ο Σκοπός, χρειάζεται η Ιδέα να Μπολιαστεί σ’ έναν Φορέα, ώστε να λάβει σάρκα και οστά, να έχει την βάση από την οποία να λειτουργήσει, να παράξει και να Δημιουργήσει Νοοτροπία … χρειάζεται να υπάρχει το Γένος, το Έθνος και η Πατρίδα … αυτά που θα δώσουν την ευκαιρία να εμφανιστεί το Όραμα, να υπάρξει η Έκφραση της Ιδέας που θα γίνει-δημιουργήσει Νοοτροπία ώστε να Επιτελεστεί ο Σκοπός.

Τα -Γένος, Έθνος, Πατρίδα- ξεκομμένα και από μόνα τους, ΔΕΝ λένε απολύτως ΤΙΠΟΤΑ, εάν δεν έχουν Περιεχόμενο, το περιεχόμενο είναι αυτό που τους δίνει ιδιαίτερη υπόσταση και τα κάνει να ξεχωρίζουν.

Και για να έχουν Περιεχόμενο -το Γένος, το Έθνος, και η Πατρίδα- πρέπει να κρατιόνται Αμόλυντα, επειδή μόνο έτσι θα συνεχίσει να Ζεί το Όραμα και θα υπάρχει η συγκεκριμένη Νοοτροπία, Εμφορούμενη από την Ιδέα ώστε να επιτελεστεί ο Σκοπός … διότι κάθε Μόλυνση -γενετική, νοητική ή οτιδήποτε άλλο- θα επιφέρει οπωσδήποτε κάποιας μορφής διαστρέβλωση και σήψη, ανάλογη με το μέτρο του βάρους και του μεγέθους της.

Αυτός είναι και ο λόγος που λέμε … μακριά από κάθε είδους γενετικές, νοητικές ή οποιεσδήποτε άλλες ‘‘Επιμειξίες’’ !!

Παρομοίως και τα –Ιδέα, Νοοτροπία, Όραμα και Σκοπός– εάν δεν έχουν Φορέα Έκφρασης, πάλι δεν λένε κάτι … και για να μπορέσουν να ‘πούν χρειάζονται οπωσδήποτε Φορέα, κάτι που προσφέρεται μόνο μέσα από το Γένος, το Έθνος, και την Πατρίδα !!

Ελπίζω ν’ αντιλαμβάνεστε ότι υπάρχει ανάγκη και από τα δύο μέρη … αυτό που κάποτε ενσάρκωσαν οι Έλληνες στο καιρό της Πάλαι Ποτέ Ελλάδος … και το οποίο δυστυχώς στον δρόμο το ‘‘ξέχασαν’’ και το ‘‘έχασαν’’ … και από την κορυφή που ήσαν το Φώς της Οικουμένης, κατρακύλησαν στο βάραθρο, στον πάτο του βόθρου, και κατήντησαν απόβλητα και κατιμάς … γιουσουφάκια του μπούτσου, του κλώτσου και του μπάτσου !!

Τώρα λοιπόν, που, για μιά ακόμα φορά, ξεκαθαρίσαμε το θέμα … ελπίζω να κόψετε τις μαλακίες για Ιχώρες, Έλ, Κουνέλ και πράσιν’ άλογα, και αφού βγάλετε επιτέλους τον … ΣΚΑΣΜΟ … ν’ αρχίσετε να Σκέφτεσθε και να Συν-λογάσθε!!

Υστερόγραφον

Και όπως επανειλημμένα τόνισα, το πρόβλημα, αυτό καθ’ εαυτό, δεν είναι ο όποιος χριστιανισμός, ισλαμισμός, εβραϊσμός ή ο οποιοσδήποτε άλλος -ΙΣΜΟΣ, αλλά το Κόλλημα και η Απουσία Σκέψεως και Λογικής, και μόνο όταν έλθουμε πάλι σ’ επαφή, μ’ αυτά, και κατοικοεδρεύσουν στο ακατοίκητό μας … τότε θα βρούμε και την ΛΥΣΗ … την ενδεικνυόμενη Λύση !!

Το ερώτημά μου λοιπόν είναι απλό :

Θα γίνει δυνατόν, θα μπορέσει κάποια στιγμή, ο (γ)ελαδολαός ν’ αποκτήσει ξανά σύνδεση με την ΛΟΓΙΚΗ ;; … αλλά πρωτίστως, και πάν’ απ’ όλα, το θέλει ;;

ΤΕΛΟΣ

ergdhmerg



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (20)

  1. ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/18/2019 @ 11:05 ΜΜ

    Για πες μου πάνσοφε Θεέ, χαίρεσαι για το δημιούργημα σου τον άνθρωπο; Μήπως τελικά θα πρέπει να αφαιρέσεις από το λογισμικό του αυτή την “αξία” που τον εξαθλίωσε και τον έκανε χειρότερο από τα ζώα; Ξέρεις ποια λέω, την θρησκευτική πίστη. Μήπως μαζί με την χαζοπίστη να του αφαιρέσεις και την μιλιά για να πάψει να λέει μαλακίες;
    ? Άκουσε σε παρακαλώ την φωνή του δούλου σου και φέρε άλλον έναν κατακλυσμό.
    Μην ανησυχείς για την κιβωτό. Εγώ ο σύγχρονος “Νώε” θα την φτιάξω και μάλιστα θα μπω στο βιβλίο Γκίνες για την καλύτερη κιβωτό. Η όλη κατασκευή θα χρηματοδοτηθεί από τον Άρτεμη Σώρρα και η τεχνολογία που θα εφαρμοστεί θα είναι χορηγία της υπέρτατης ΟΕΑ.
    ▪️ Δεν θα χρειαστεί να στείλεις ξανά αγγέλους να κρατούν την κιβωτό για να μην βουλιάξει. Θα την κάνω αντιβαρυτική και θα αράξει στο Έβερεστ πριν καν πέσει η πρώτη σταγόνα βροχής.. Θα βάλω μέσα όλα τα ζώα εκτός από αυτά που λένε ότι είναι άνθρωποι. Δεν πιστεύω να διαφωνείς;

    • ΑΒΡΑΑΜΟΥΔΗΣ 07/19/2019 @ 12:29 ΜΜ

      ΟΧΙ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΝΤΟ.

      • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/19/2019 @ 8:24 ΜΜ

        Περιμένω το Ok από τον Θεό αλλά δεν το βλέπω. Είτε του αρέσει αυτό το κωλοχανείο είτε είναι αλλού. Πάντως από τον Ιησού Χριστό δεν περιμένω τίποτα. Τον σταύρωσαν λέει κάτι Εβραίοι και ξέχασε να αναστηθεί.

  2. Θάνατος 07/19/2019 @ 8:14 ΠΜ

    811 = ΙΑΩ

  3. Βρε “παλιοφιλε” εργολαβε – μεγαλωσες , ασπρισες , (κι εγω ασπριζω λιγο-λιγο) κι ακομη δε λες να βγεις απ`το καβουκι σου και να δεις το ολον του πραγματος απ`την αλλη του , την πραγματικη οπτικη – σαν ενας εξωγη’ι’νος ασχετος με τα πεπραγμενα του πλανητη αυτου .

    Τι σχεση μπορουσαν να εχουν οι παλαιοι σε θεσεις εξουσιας ανθρωποι με τις αδυναμιες και τη μαλακια που τους εδερνε , αυτοι οι ανθρωποι (η ο`τι αλλο ηταν) που επραξαν αδικιες , απατες , σφαγες , καταστροφες γενικως – ποια σχεση λοιπον μπορουσαν να εχουν με το αγαθον , την αγαπη τη δικαιοσυνη κι αλλες ηθικες αξιες ; Καμμια !

    Προς τι τοσο μενος υστερα απο 25 αιωνες εναντιον των κατσικογαμηδων χαζαρικων φυλων – που διοικουν τον πλανητη – μας αρεσει η οχι , αυτοι τον διοικουν ! Θεωρεις οτι θ`αποζημιωθει με καποιο τροπο το αρχαιον-πνευμα-αθανατον – θα επιστρεψουν τα κλεμμενα , θα αποζημιωθουμε για τις καταστροφες , θα δωσει τελικα καποιος ιθυνων μια απολογια ; ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΡΑΣΟΦΟΡΙΚΟ ΕΣΜΟ ; ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΑΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ`ΑΥΤΗ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ! ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟ`ΧΟΥΝ ΞΕΣΚΙΣΕΙ ΣΕ ΜΟΝΙΜΗ ΥΠΝΩΣΗ ! Αυτο ομως ως γεγονος δε σημαινει τιποτα το σημαντικο για καποιον “ψαγμενο” οπως θελεις να φαινεσαι ..

    Τι σου φταιει ο ανυπαρκτος κατ`εσε Ιησους ; (υπαρκτοτατος ομως σε εγκυρα ειδωλολατρικα ρωμα’ι’κα-αραβικα-ελληνικα εγγραφα της εποχης Του – που στα ελληνικα εγγραφα φροντισαν καποιοι να του αλλαξουν ονομα ).
    Ποια η σχεση ενος θανατερου μοχθηρου λυσασμενου και διεφθαρμενου καμπαλλιστικου δαιμονοθεου – της π/δ – με τον πραο ομιλητη/θεραπευτη του πληθους της ελληνικης Γαλιλαιας – Παλαιστινης – ο οποιος τα εκανε λαμπογυαλο ριχνοντας το μπινελικι της αρκουδας μεσα στο ναο των σταυρωτων Του ;
    Για ποσους αιωνες ακομα υπολογιζεις οτι θα κλαψομουνιαζετε ολοι εσεις οι αρχαιοπληκτοι και ΥΣΕΕδες του λευκο-Ορφισμου και του μαυρο-Πυθαγορισμου ;
    Τι ακριβως ζητατε ; Απευθυνθειτε στην πολιτεια να σας το δωσει να σταματησει αυτη η γκρινιαρικη κατινιστικη πρηξαρχιδιαση ..Λες και δεν φτανει αυτη των γυναικων , εισθε κι εσεις οι πληγωμενοι παγανισται των δασων / λιμνων και λογγων..

    Αν δε το μαθες , ανεξιθρησκεια εχει πλεον η Ελλαδα , – ΕΣΕΙΣ ναους εχετε , χρημα απ`το εξωτερικο σας χωνει το νεοσατανιστικο-παγανιστικο κεντρο Wicca κι οι συναυτω μασονο-πεφωτισμενοι , Ουασινγκτον / Λονδινου / Μοναχου – τελετες κανετε (χωρις τυπικα φυσικα, αφου ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΣΩΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ) , στα Προμηθεια Ολυμπου αναβετε λιβανια οπου χυνετε κρασακι με θειαφι μολις περασει κανας αητος του …Δια απο πανω ! Τι ακριβως ειπαμε οτι κανετε εκει ; Τελετη ; χαχαχ!

    ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ! Μια χαρα επιχειρηματιες/εκδοτες με 100 “ακρες” στο συστημα κι αξιοι οικογενειαρχες εισθε , γεματοι γνωσεις για τους αρχαιους προγονους ΜΑΣ , καθηγηταδες και ακαδημα’ι’κοι (τεκτονες παντου) , οπως καλοντυμενοι κι ευεπρεπεις εξωτερικα – εκτος κι αν δειτε σταυρο , εικονα και ναο του Χριστου ! ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΖΕΣΘΕ ΟΜΑΔΙΚΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΙΩΣ ! (βλ.την “ενωση αθεων” – καραγκιοζηδων)

    Τοτε αφριζετε και πεφτει το τραγικο σας προσωπειο αφου δειχνετε απυθμενο ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ μισος προς απλους σημερινους ανθρωπους που επελεξαν ν`ακολουθουν ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ! Θεωρεις οτι θα σας δωσουν απολογια για τις δικες τους ζωες ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΚΑΨΑΝ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΡΕ ΜΛΚΑ ! ΞΕΚΟΛΛΑΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !

    Θεωρεις οτι εισθε “καθαροι” οπως οι λευκες χλαμυδες σας ; Και θα ομιλησετε `σεις , τα φυντανια του θεοσοφισμου της Ν.Α. , του ΥΣΕΕ και λοιπων παραοργανωσεων σας – Ιεχωβαδες , μαγοι , και λοιπα σκατα ; Ελα τωρα..
    Δεν σας παιρνει , υπαρχει υλικο που σας καιει , διοτι δεν ειμαστε ολοι
    αδαεις οπως – κακιστως – νομιζετε.

    Καταλαβες τωρα ποσο στενομυαλοι και ΗΛΙΘΙΟΙ εισθε ολοι εσεις που ως ιεροεξεταστες διωκετε – ΧΩΡΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΙΤΙΑ – ειδικα τους ορθοδοξους απλους πολιτες – δεν ειδα να διωκετε η να υβριζετε καποιον αλλου δογματος !
    Διοτι εμας τους ολιγους εναπομειναντες ενσυνειδητους ορθοδοξους μας εξολοθρευουν καιγοντας σφαζοντας , δολοφονωντας μας καθημερινως – κουμασια του σκεπτικου σας , σαν τους ισλαμιστες , τους μπραβους μασονων , τις μυστικες υπηρεσιες κι αλλα ομο’ι’δεατικα σας ατομα..
    Θα χαρω να σε διαβασω πιο σοβαρο , με αγαπη για τον συνανθρωπο..και σταματα την κλαψα !
    Οδηγει σε σχιζοειδη μανιο-καταθλιψη – που προφανως εχεις , και σε θεραπευτικη αγωγη του ψυχιατρου η οποια δεν θεραπευει αλλα καταστελλει για οσο θα παιρνεις τα χαπακια σου.

  4. Θάνατος 07/19/2019 @ 8:46 ΠΜ

    Εξω λοιπον και οι θεοι απο τον Αιλινισμο σας καθως ηρθαν απο την αντολη και απαγορευονται οι νοητικες και πνευματικες «επιμιξιες». Εξω οι φιλοσοφοι οπως ειπαμε που ειναι ενα προιον νοητικης και πνευματικης επιμιξιας οπως ειναι ξεκαθαρο αλλωστε σε οτι αφορα τον Θαλη και τον Πυθαγορα. Εξω και ο Μεγας Αλεξανδρος και η Ελληνιστικη εποχη του συγκριτισμου που οδηγησε μαλιστα στο ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ που ειναι ο Αρχετυπος Μυστης και ο Αρχιτεκτονας των Αρχαιων Μυστηριων και μετα μου λετε οτι εχετε εσεις καποιο αποκλειστικο μαλιστα δικαιομα στην Μακεδονια του Αλεξανδρου ομως ο Χρονος σας την εχει φυλαγμενη γλειωδες απατεωνισκοι. Προσπαθειτε να επιβαλετε την παρανοια και μετα σας φταιει ο Λογος και εχετε και το απυθμενο θρασος να επικαλειστε την κορη του την Λογικη με το προσχημα της θρησκειας της Ρωμης που ειναι και ενα αντιδραστικο παραγωγο στην εγωμανια και την αλαζονεια και τον εκφυλισμο των αρχαιων παιδοφιλων. Η βλακεια σας εχει προσεγγισει το απολυτο και η μοναδικη ουσια που περιεχει η πραγματικοτητα αας ειναι η Ανοησια σε τετοιο βαθμο που πλεον εχετε σπασει ολα τα ρεκορ και το ματριξ των θεων εχει μηδενιστει μεσα στη ανυπαρκτη «πραγματικοτητα» σας καθως εχετε ενσαρκωσει με απιστευτη και ασυλλυπτη μαθηματικη ακριβεια το εγω του Μαλακα των Αιωνων και για αυτο ξεσκιζεστε για να κρυφτειτε απο την αντανακλαση σας αλλα ειναι απλα θεμα Χρονου να σας μηδενισει το ματριξ των θεων του ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ οχι του Αιλινισμου σας που δεν υπαρχει καν.

    • ??‍⚕️ΓΙΑΤΡΟΣ 07/19/2019 @ 6:57 ΜΜ

      ? Όξω απ` την παράγκα οι μύθοι και οι αλκοολικές φαντασιώσεις της babalon.
      ▪️ Μιας και σου αρέσουν τα αρχαία διάβασε το παρακάτω.
      ➡️ «Ο Παρμενίδης ο οποίος θεωρείται ως «ο ιδρυτής της οντολογίας», αποφαίνεται πως πέρα από την αληθινή και τέλεια γνώση η οποία επιτυγχάνεται μέσω της λογικής μεθόδου έρευνας, υφίστανται και οι δοξασίες οι οποίες διατυπώνονται από τους ανθρώπους και είναι ψευδείς λόγω του ότι προέρχονται από συγκεχυμένες και μεταβαλλόμενες μαρτυρίες των αισθήσεων.»

  5. Θάνατος 07/19/2019 @ 9:02 ΠΜ

    Η ανασταση του 846. Το ΓΕΓΟΝΟΣ οτι τα ρατσιστοφασιστοειδη εχουν παγιδευσει την συνειδηση σε μια αδιεξοδη χρονοδινη ειναι ξεκαθαρο, καθως προσπαθουν να αφαιρεσουν απο την μνημη του πραγματικου Αιλινα την Χρονογραμμη που προβλεπει την Μνημη του Μεγα Αλεξανδρου που γεννησε την Ελληνιστικη εποχη που λογω του γεγονοτος οτι ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ και ασελγειτε στην Μνημη του Αλεξανδρου θα μπορουσε και ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ βασικα να ονομαστει η Μακεδονικη εποχη, που εβγαλε το Ελληνικο ματριξ απο την απομονωση που ηταν ενα παραγωγο του κομπλεξισμου και της αλαζονειας των αρχαιων και παρηγαγε την εποχη του συγκριτισμου εκει οπου μαζευτηκε ολη η γνωση του πλανητη σε μερη οπως στην Αλεξανδρεια κα αυτη η “επιμιξια” ειναι που παρηγαγε το συμπερασμα του Χριστου το οποιο η μνημη του προαιωιου Α-Χριστου Μαλακα προσπαθει να εκηδενισει και που τελικα εκμηδενιζετε στην αντανακλαση του Χριστου. Αμα παρουν ολα τα ρατσιστοφασιστοειδη φορα θα κλασουν μια μαντρα @@ στο συμπαν.

  6. Βρε “παλιοφιλε” εργολαβε – μεγαλωσες , ασπρισες , (κι εγω ασπριζω λιγο-λιγο) κι ακομη δε λες να βγεις απ`το καβουκι σου και να δεις το ολον του πραγματος απ`την αλλη του , την πραγματικη οπτικη – σαν ενας εξωγη’ι’νος ασχετος με τα πεπραγμενα του πλανητη αυτου .

    Τι σχεση μπορουσαν να εχουν οι παλαιοι σε θεσεις εξουσιας ανθρωποι με τις αδυναμιες και τη μαλακια που τους εδερνε , αυτοι οι ανθρωποι (η ο`τι αλλο ηταν) που επραξαν αδικιες , απατες , σφαγες , καταστροφες γενικως – ποια σχεση λοιπον μπορουσαν να εχουν με το αγαθον , την αγαπη τη δικαιοσυνη κι αλλες ηθικες αξιες ; Καμμια !

    Προς τι τοσο μενος υστερα απο 25 αιωνες εναντιον των κατσικογαμηδων χαζαρικων φυλων – που διοικουν τον πλανητη – μας αρεσει η οχι , αυτοι τον διοικουν ! Θεωρεις οτι θ`αποζημιωθει με καποιο τροπο το αρχαιον-πνευμα-αθανατον – θα επιστρεψουν τα κλεμμενα , θα αποζημιωθουμε για τις καταστροφες , θα δωσει τελικα καποιος ιθυνων μια απολογια ; ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ ΡΑΣΟΦΟΡΙΚΟ ΕΣΜΟ ; ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΑΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ`ΑΥΤΗ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ! ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟ`ΧΟΥΝ ΞΕΣΚΙΣΕΙ ΣΕ ΜΟΝΙΜΗ ΥΠΝΩΣΗ ! Αυτο ομως ως γεγονος δε σημαινει τιποτα το σημαντικο για καποιον “ψαγμενο” οπως θελεις να φαινεσαι ..

    Τι σου φταιει ο ανυπαρκτος κατ`εσε Ιησους ; (υπαρκτοτατος ομως σε εγκυρα ειδωλολατρικα ρωμα’ι’κα-αραβικα-ελληνικα εγγραφα της εποχης Του – που στα ελληνικα εγγραφα φροντισαν καποιοι να του αλλαξουν ονομα ).
    Ποια η σχεση ενος θανατερου μοχθηρου λυσασμενου και διεφθαρμενου καμπαλλιστικου δαιμονοθεου – της π/δ – με τον πραο ομιλητη/θεραπευτη του πληθους της ελληνικης Γαλιλαιας – Παλαιστινης – ο οποιος τα εκανε λαμπογυαλο ριχνοντας το μπινελικι της αρκουδας μεσα στο ναο των σταυρωτων Του ;
    Για ποσους αιωνες ακομα υπολογιζεις οτι θα κλαψομουνιαζετε ολοι εσεις οι αρχαιοπληκτοι και ΥΣΕΕδες του λευκο-Ορφισμου και του μαυρο-Πυθαγορισμου ;
    Τι ακριβως ζητατε ; Απευθυνθειτε στην πολιτεια να σας το δωσει να σταματησει αυτη η γκρινιαρικη κατινιστικη πρηξαρχιδιαση ..Λες και δεν φτανει αυτη των γυναικων , εισθε κι εσεις οι πληγωμενοι παγανισται των δασων / λιμνων και λογγων..

    Αν δε το μαθες , ανεξιθρησκεια εχει πλεον η Ελλαδα , – ΕΣΕΙΣ ναους εχετε , χρημα απ`το εξωτερικο σας χωνει το νεοσατανιστικο-παγανιστικο κεντρο Wicca κι οι συναυτω μασονο-πεφωτισμενοι , Ουασινγκτον / Λονδινου / Μοναχου – τελετες κανετε (χωρις τυπικα φυσικα, αφου ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΣΩΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ) , στα Προμηθεια Ολυμπου αναβετε λιβανια οπου χυνετε κρασακι με θειαφι μολις περασει κανας αητος του …Δια απο πανω ! Τι ακριβως ειπαμε οτι κανετε εκει ; Τελετη ; χαχαχ!

    ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ! Μια χαρα επιχειρηματιες/εκδοτες με 100 “ακρες” στο συστημα κι αξιοι οικογενειαρχες εισθε , γεματοι γνωσεις για τους αρχαιους προγονους ΜΑΣ , καθηγηταδες και ακαδημα’ι’κοι (τεκτονες παντου) , οπως καλοντυμενοι κι ευεπρεπεις εξωτερικα – εκτος κι αν δειτε σταυρο , εικονα και ναο του Χριστου ! ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΖΕΣΘΕ ΟΜΑΔΙΚΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΙΩΣ ! (βλ.την “ενωση αθεων” – καραγκιοζηδων)

    Τοτε αφριζετε και πεφτει το τραγικο σας προσωπειο αφου δειχνετε απυθμενο ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ μισος προς απλους σημερινους ανθρωπους που επελεξαν ν`ακολουθουν ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ! Θεωρεις οτι θα σας δωσουν απολογια για τις δικες τους ζωες ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΚΑΨΑΝ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΡΕ ΜΛΚΑ ! ΞΕΚΟΛΛΑΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !

    Θεωρεις οτι εισθε “καθαροι” οπως οι λευκες χλαμυδες σας ; Και θα ομιλησετε `σεις , τα φυντανια του θεοσοφισμου της Ν.Α. , του ΥΣΕΕ και λοιπων παραοργανωσεων σας – Ιεχωβαδες , μαγοι , και λοιπα σκατα ; Ελα τωρα..
    Δεν σας παιρνει , υπαρχει υλικο που σας καιει , διοτι δεν ειμαστε ολοι
    αδαεις οπως – κακιστως – νομιζετε.

    Καταλαβες τωρα ποσο στενομυαλοι και ΗΛΙΘΙΟΙ εισθε ολοι εσεις που ως ιεροεξεταστες διωκετε – ΧΩΡΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΙΤΙΑ – ειδικα τους ορθοδοξους απλους πολιτες – δεν ειδα να διωκετε η να υβριζετε καποιον αλλου δογματος !
    Διοτι εμας τους ολιγους εναπομειναντες ενσυνειδητους ορθοδοξους μας εξολοθρευουν καιγοντας σφαζοντας , δολοφονωντας μας καθημερινως – κουμασια του σκεπτικου σας , σαν τους ισλαμιστες , τους μπραβους μασονων , τις μυστικες υπηρεσιες κι αλλα ομο’ι’δεατικα σας ατομα..
    Θα χαρω να σε διαβασω πιο σοβαρο , με αγαπη για τον συνανθρωπο..και σταματα την κλαψα !
    Οδηγει σε σχιζοειδη μανιο-καταθλιψη – που προφανως εχεις , και σε θεραπευτικη αγωγη του ψυχιατρου η οποια δεν θεραπευει αλλα καταστελλει για οσο θα παιρνεις τα χαπακια σου.

  7. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 07/19/2019 @ 6:07 ΜΜ

    Αλλο φίλε να έχεις κάλος και άλλο να χεις κάλο…
    Μπερδεύεις,άτσαλα λέξεις που μοιάζουν εξωτερικά,έννοιες που δεν ενώνονται ,ταυτίζοντας νεοποχήτικα το ψέμα με την αλήθεια.Και όπως επανειλημμένα Aτόνισες το πρόβλημα,αυτό καθ’ εαυτό,με σκέψη και λογική της ετικέτας,γενικολογώντας ανυποψίαστος για ισμούς .ενώ είναι συγκεκριμένος -ΙΣΜΟΣ συνήθως το πρόβλημα για τον άνθρωπο, .
    Διότι ευπρόσδεκτος για τον άνθρωπο ένας χαιρετ-ισμός αλλά ουδέποτε ένας σε-ισμός.
    Αλλο χρ-ισμός άλλο ο-ρισμός ,άλλο χριστιανισμός άλλο μωαμεθανισμός.
    Αλλο προορ-ισμός,άλλο αφορ-ισμός.Αλλο φωτ-ισμος άλλο μηδεν-ισμός.
    Αλλο φίλε να κάνεις πνεύμα άλλο να το χεις ,ακου προσεκτικά το διδακτικό τραγουδάκι…

  8. Πάντως η δική σου νοοτροπία κρατιέται ακόμα αμόλυντη και έχει φορέα έκφρασης εσένα: είναι η ίδια νοοτροπία του ξερόλα νεοέλληνα, που όταν γίνονται π.χ. εκλογές βρίσκεται στη θάλασσα με τη σαγιονάρα και το φραπέ και περιμένει (το καλούδι μας!) να απέχουν όοοοοολοι ώστε να εμφανιστεί ξαφνικά …ο Ελληνας Ηγέτης (από τα γαριδάκια άραγε;)!!! Και ποιος είναι αυτός, αν επιτρέπεται; Επειδή, προς το παρόν, μάλλον, δεν σου επιτρέπεται… αν και σε μυρίζομαι από μακριά…
    Επειδή σε πολλά έχεις δίκαιο, αλλά και επειδή παράλληλα μας έπρηξες σε όλα τα υπόλοιπα, σου κάνω κι εγώ κάποια ερωτήματα, έτσι για να υπάρχει διάλογος: 1. Ξέρεις ότι τα λευκά πάνε υπέρ του πρώτου κόμματος; Ότι το ποσοστό αποχής, όσο τεράστιο και να είναι, δεν παίζει κανένα ρόλο στο σχηματισμό της νέας βουλής; 2. Ξέρεις ότι για να έχεις εσύ δικαίωμα ψήφου, κάποιοι άλλοι παλαιότερα (πιθανόν πρόβατα κατ΄εσέ) έχασαν τη ζωή τους, ενώ εσύ προτιμάς το φραπέ, παρατρύνοντας και άλλους; Παρεmπιπτόντως, οι αρχαίοι που τόσο τους επικαλείσαι, ονόμαζαν ιδιώτη αυτόν που δεν συμμετείχε και ιδιώτευε. Σήμερα, η ίδια λέξη έχει μεταφερθεί στο λεξιλόγιο πολλών ευρωπαiκών χωρών ως idiot κλπ … 3. Ξέρεις πόσοι νέοι …«ελληνες» ψηφοφόροι φήφισαν για πρώτη φορά στις τελευταίες εκλογές; Εάν δεν ξέρεις, σφύριξε, να σου πω πόσες φορές μου πρότειναν να βγάλω φωτογραφία σ’ αυτόν που ψηφίζει, για να την κοινοποιήσει στο fb της πραγματικής του χώρας (κάτι σαν τρόπαιο δηλαδή)! Είναι πλέον αργά για δάκρυα … Στελίτσα! 3. Πιστεύεις ότι η νέα αναθεώρηση του Συντάγματος που όλοι θέλουν διακαώς και αφορά κυρίως την …θρησκευτική ουδετερότητα του κράτους, είναι υπέρ των Ελλήνων ή υπέρ κάποιων άλλων; 4. Μας λές για το «κατά Ματθαίον», αλλά τι έχεις να πεις για συγκεκριμένο χωρίο στο κατά Ιωάννη «περί εχιδνών και τέκνων του διαβόλου»; 5. Εχεις ποτέ διαβάσει για τα Ελευσίνια Μυστήρια; Αν ναι, τι σου θυμίζουν; 6. Πες ότι όλα γίνονται όπως τα επιθυμείς εσύ στα κοινά, όταν όμως έρθει η ώρα να σε καλέσουν, θα το δεχτείς ή όχι; Ή μήπως θα στηθείς και θα σου αρέσει; Τέλος, θα έχεις ή δεν θα έχεις;

  9. 811 = ΙΑΩ

  10. Αλλο φίλε να έχεις κάλος και άλλο να χεις κάλο…
    Μπερδεύεις,άτσαλα λέξεις που μοιάζουν εξωτερικά,έννοιες που δεν ενώνονται ,ταυτίζοντας νεοποχήτικα το ψέμα με την αλήθεια.Και όπως επανειλημμένα Aτόνισες το πρόβλημα,αυτό καθ’ εαυτό,με σκέψη και λογική της ετικέτας,γενικολογώντας ανυποψίαστος για ισμούς .ενώ είναι συγκεκριμένος -ΙΣΜΟΣ συνήθως το πρόβλημα για τον άνθρωπο, .
    Διότι ευπρόσδεκτος για τον άνθρωπο ένας χαιρετ-ισμός αλλά ουδέποτε ένας σε-ισμός.
    Αλλο χρ-ισμός άλλο ο-ρισμός ,άλλο χριστιανισμός άλλο μωαμεθανισμός.
    Αλλο προορ-ισμός,άλλο αφορ-ισμός.Αλλο φωτ-ισμος άλλο μηδεν-ισμός.
    Αλλο φίλε να κάνεις πνεύμα άλλο να το χεις ,ακου προσεκτικά το διδακτικό τραγουδάκι…

  11. Η ανασταση του 846. Το ΓΕΓΟΝΟΣ οτι τα ρατσιστοφασιστοειδη εχουν παγιδευσει την συνειδηση σε μια αδιεξοδη χρονοδινη ειναι ξεκαθαρο, καθως προσπαθουν να αφαιρεσουν απο την μνημη του πραγματικου Αιλινα την Χρονογραμμη που προβλεπει την Μνημη του Μεγα Αλεξανδρου που γεννησε την Ελληνιστικη εποχη που λογω του γεγονοτος οτι ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ και ασελγειτε στην Μνημη του Αλεξανδρου θα μπορουσε και ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ βασικα να ονομαστει η Μακεδονικη εποχη, που εβγαλε το Ελληνικο ματριξ απο την απομονωση που ηταν ενα παραγωγο του κομπλεξισμου και της αλαζονειας των αρχαιων και παρηγαγε την εποχη του συγκριτισμου εκει οπου μαζευτηκε ολη η γνωση του πλανητη σε μερη οπως στην Αλεξανδρεια κα αυτη η “επιμιξια” ειναι που παρηγαγε το συμπερασμα του Χριστου το οποιο η μνημη του προαιωιου Α-Χριστου Μαλακα προσπαθει να εκηδενισει και που τελικα εκμηδενιζετε στην αντανακλαση του Χριστου. Αμα παρουν ολα τα ρατσιστοφασιστοειδη φορα θα κλασουν μια μαντρα @@ στο συμπαν.

  12. Εξω λοιπον και οι θεοι απο τον Αιλινισμο σας καθως ηρθαν απο την αντολη και απαγορευονται οι νοητικες και πνευματικες «επιμιξιες». Εξω οι φιλοσοφοι οπως ειπαμε που ειναι ενα προιον νοητικης και πνευματικης επιμιξιας οπως ειναι ξεκαθαρο αλλωστε σε οτι αφορα τον Θαλη και τον Πυθαγορα. Εξω και ο Μεγας Αλεξανδρος και η Ελληνιστικη εποχη του συγκριτισμου που οδηγησε μαλιστα στο ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ που ειναι ο Αρχετυπος Μυστης και ο Αρχιτεκτονας των Αρχαιων Μυστηριων και μετα μου λετε οτι εχετε εσεις καποιο αποκλειστικο μαλιστα δικαιομα στην Μακεδονια του Αλεξανδρου ομως ο Χρονος σας την εχει φυλαγμενη γλειωδες απατεωνισκοι. Προσπαθειτε να επιβαλετε την παρανοια και μετα σας φταιει ο Λογος και εχετε και το απυθμενο θρασος να επικαλειστε την κορη του την Λογικη με το προσχημα της θρησκειας της Ρωμης που ειναι και ενα αντιδραστικο παραγωγο στην εγωμανια και την αλαζονεια και τον εκφυλισμο των αρχαιων παιδοφιλων. Η βλακεια σας εχει προσεγγισει το απολυτο και η μοναδικη ουσια που περιεχει η πραγματικοτητα αας ειναι η Ανοησια σε τετοιο βαθμο που πλεον εχετε σπασει ολα τα ρεκορ και το ματριξ των θεων εχει μηδενιστει μεσα στη ανυπαρκτη «πραγματικοτητα» σας καθως εχετε ενσαρκωσει με απιστευτη και ασυλλυπτη μαθηματικη ακριβεια το εγω του Μαλακα των Αιωνων και για αυτο ξεσκιζεστε για να κρυφτειτε απο την αντανακλαση σας αλλα ειναι απλα θεμα Χρονου να σας μηδενισει το ματριξ των θεων του ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ οχι του Αιλινισμου σας που δεν υπαρχει καν.

    • ??‍⚕️Γ 09/10/2019 @ 1:03 ΠΜ

      ? Όξω απ` την παράγκα οι μύθοι και οι αλκοολικές φαντασιώσεις της babalon.
      ▪️ Μιας και σου αρέσουν τα αρχαία διάβασε το παρακάτω.
      ➡️ «Ο Παρμενίδης ο οποίος θεωρείται ως «ο ιδρυτής της οντολογίας», αποφαίνεται πως πέρα από την αληθινή και τέλεια γνώση η οποία επιτυγχάνεται μέσω της λογικής μεθόδου έρευνας, υφίστανται και οι δοξασίες οι οποίες διατυπώνονται από τους ανθρώπους και είναι ψευδείς λόγω του ότι προέρχονται από συγκεχυμένες και μεταβαλλόμενες μαρτυρίες των αισθήσεων.»

  13. Για πες μου πάνσοφε Θεέ, χαίρεσαι για το δημιούργημα σου τον άνθρωπο; Μήπως τελικά θα πρέπει να αφαιρέσεις από το λογισμικό του αυτή την “αξία” που τον εξαθλίωσε και τον έκανε χειρότερο από τα ζώα; Ξέρεις ποια λέω, την θρησκευτική πίστη. Μήπως μαζί με την χαζοπίστη να του αφαιρέσεις και την μιλιά για να πάψει να λέει μαλακίες;
    ? Άκουσε σε παρακαλώ την φωνή του δούλου σου και φέρε άλλον έναν κατακλυσμό.
    Μην ανησυχείς για την κιβωτό. Εγώ ο σύγχρονος “Νώε” θα την φτιάξω και μάλιστα θα μπω στο βιβλίο Γκίνες για την καλύτερη κιβωτό. Η όλη κατασκευή θα χρηματοδοτηθεί από τον Άρτεμη Σώρρα και η τεχνολογία που θα εφαρμοστεί θα είναι χορηγία της υπέρτατης ΟΕΑ.
    ▪️ Δεν θα χρειαστεί να στείλεις ξανά αγγέλους να κρατούν την κιβωτό για να μην βουλιάξει. Θα την κάνω αντιβαρυτική και θα αράξει στο Έβερεστ πριν καν πέσει η πρώτη σταγόνα βροχής.. Θα βάλω μέσα όλα τα ζώα εκτός από αυτά που λένε ότι είναι άνθρωποι. Δεν πιστεύω να διαφωνείς;

    • ΟΧΙ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΝΤΟ.

      • ??‍⚕️Γ 09/10/2019 @ 1:03 ΠΜ

        Περιμένω το Ok από τον Θεό αλλά δεν το βλέπω. Είτε του αρέσει αυτό το κωλοχανείο είτε είναι αλλού. Πάντως από τον Ιησού Χριστό δεν περιμένω τίποτα. Τον σταύρωσαν λέει κάτι Εβραίοι και ξέχασε να αναστηθεί.

  14. Πάντως η δική σου νοοτροπία κρατιέται ακόμα αμόλυντη και έχει φορέα έκφρασης εσένα: είναι η ίδια νοοτροπία του ξερόλα νεοέλληνα, που όταν γίνονται π.χ. εκλογές βρίσκεται στη θάλασσα με τη σαγιονάρα και το φραπέ και περιμένει (το καλούδι μας!) να απέχουν όοοοοολοι ώστε να εμφανιστεί ξαφνικά …ο Ελληνας Ηγέτης (από τα γαριδάκια άραγε;)!!! Και ποιος είναι αυτός, αν επιτρέπεται; Επειδή, προς το παρόν, μάλλον, δεν σου επιτρέπεται… αν και σε μυρίζομαι από μακριά…
    Επειδή σε πολλά έχεις δίκαιο, αλλά και επειδή παράλληλα μας έπρηξες σε όλα τα υπόλοιπα, σου κάνω κι εγώ κάποια ερωτήματα, έτσι για να υπάρχει διάλογος: 1. Ξέρεις ότι τα λευκά πάνε υπέρ του πρώτου κόμματος; Ότι το ποσοστό αποχής, όσο τεράστιο και να είναι, δεν παίζει κανένα ρόλο στο σχηματισμό της νέας βουλής; 2. Ξέρεις ότι για να έχεις εσύ δικαίωμα ψήφου, κάποιοι άλλοι παλαιότερα (πιθανόν πρόβατα κατ΄εσέ) έχασαν τη ζωή τους, ενώ εσύ προτιμάς το φραπέ, παρατρύνοντας και άλλους; Παρεmπιπτόντως, οι αρχαίοι που τόσο τους επικαλείσαι, ονόμαζαν ιδιώτη αυτόν που δεν συμμετείχε και ιδιώτευε. Σήμερα, η ίδια λέξη έχει μεταφερθεί στο λεξιλόγιο πολλών ευρωπαiκών χωρών ως idiot κλπ … 3. Ξέρεις πόσοι νέοι …«ελληνες» ψηφοφόροι φήφισαν για πρώτη φορά στις τελευταίες εκλογές; Εάν δεν ξέρεις, σφύριξε, να σου πω πόσες φορές μου πρότειναν να βγάλω φωτογραφία σ’ αυτόν που ψηφίζει, για να την κοινοποιήσει στο fb της πραγματικής του χώρας (κάτι σαν τρόπαιο δηλαδή)! Είναι πλέον αργά για δάκρυα … Στελίτσα! 3. Πιστεύεις ότι η νέα αναθεώρηση του Συντάγματος που όλοι θέλουν διακαώς και αφορά κυρίως την …θρησκευτική ουδετερότητα του κράτους, είναι υπέρ των Ελλήνων ή υπέρ κάποιων άλλων; 4. Μας λές για το «κατά Ματθαίον», αλλά τι έχεις να πεις για συγκεκριμένο χωρίο στο κατά Ιωάννη «περί εχιδνών και τέκνων του διαβόλου»; 5. Εχεις ποτέ διαβάσει για τα Ελευσίνια Μυστήρια; Αν ναι, τι σου θυμίζουν; 6. Πες ότι όλα γίνονται όπως τα επιθυμείς εσύ στα κοινά, όταν όμως έρθει η ώρα να σε καλέσουν, θα το δεχτείς ή όχι; Ή μήπως θα στηθείς και θα σου αρέσει; Τέλος, θα έχεις ή δεν θα έχεις;

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*