Διαφημίσεις

Μάς θέλουν ερωτευμένους μέ τόν κόρωνο καί τόν έμβολο μέχρι τό υποσυναίσθητο μάς ν’ αποδεχθεί τόν τρίγαμον μαζύν τούς, έναν όργιον άνευ οίας αιδώ… Αλλά ό Αριστοτέλης ωμίλησε περί αιθήρ πεμπτουσίας…

Η πεμπτουσία είναι μία λέξη τού Αριστοτέλη… μία γνώμη… αλλά όταν αυτός γνωμοδοτεί κάτι έχει υπόψιν τού… Η συνήθης πρακτική τού είναι νά τά λέγει αλλού νά τά φανερώνει αλλού καί νά τά εξηγεί αλλού ήτοι σ’ άλλα εδάφια καί βιβλία, προφανώς τά έκρυβε από τούς ασεβείς ανόητους, τό είπε μέ πολλούς τρόπους…

Η αρχαία γνώμη ότι η πεμπτουσία = Πέμπτη ουσία είναι ό αιθήρ διίσταται καί είναι ένας εικασμός, μία εικαστική διόραση ενέργειας καί πνεύματος…

Πρωτουσία ασπούμε είναι τό πύρ, δευτερουσία τό ύδωρ, τριτουσία τό χούς καί τεταρτουσία ό αήρ… ή μέ άλλη σειρά αλλά συνυπήρχαν έκτοτε καί έκαστον δημιουργεί καί συμβάλει είς τό εκατέρωθεν….

Η υποψία διά αιθέρα καί δή ώς πεμπτουσία ανάγει είς τήν κβαντομηχανική ή καί φωτοδεσμοηλεκτρομαγνητοπροπεδο(βαρυτικο)μηχανική…. Δέν μού φαίνεται διόλου παράξενον ότι ό Αριστοτέλης τήν οίδε, αφού είχε φθάσει σέ υπερδυσθεώρητα ύψη διαντίληψις… τής Μικροαστροφυσικής Πολυεπίπεδης, Πολυπεδιακής, Πολυσυχνοτικής καί Πολυδιαφασματικής Επιστήμης…

Απόδειξη περί τούτων, είναι ένας από τούς πρωτοδιορατικούς τής κβαντομηχανικής ήταν ό Άϊνστάϊν που δέν κατάφερε νά εντοπίσει όλη τήν Θεωρία περί Επιτάχυνσης τού Αριστοτέλη καί πόσα άλλα κρύβοντε σ’ αυτόν, τό «Όργανον» μία ματιά που έριξα κάποτε περιγράφει Μαθηματικώς Τόν Τριαδικόν Άχραντον Μοναδικόν Θεόν, Έναν Τόν Ονομάζει…

Έγραψε ό Αριστοτέλης ότι ό,τι καί όστις φθάσει σέ ταχύτητα φωτός γίνεται φώς. Ό,τι υπάρχει ταχύτητα μεγαλύτερη τού φωτός, αυτόν τό διαπίστωσα πρίν τόν αναγνώσω, ότι έναν διαστημόπλοιον μπορεί νά καμωθεί ώστε νά προσπεράσει τήν ταχύτητα φωτός….

Αλλά είναι λογικόν νά καταλάβετε ότι είς τήν ταχύτητα φωτός θά γίνει φώς ή θά γίνει άλλον φώς πάρακατω σέ μεγαλύτερη από τήν ταχύτητα φωτός, βασικά δέν υπάρχει μέγεθος μικρής καί μεγάλης ταχύτητος που δέν υφίσταται καί εκεί οπού συναντούντε η άπειρη μεγαλύτερη ταχύτητα καί η άπειρη μικρότερη ταχύτητα ήτοι η άχρονη ταχύτητα καί άχρονη ακινησία συμπληρούται Τό Είναι και Ζή Τριαδικός Θεός!…

Τό τέταρτον οπού έγραψε είναι ότι υπάρχει τρόπος ώστε έναν διαστημόπλοιον νά φθάσει καί προσπεράσει τήν ταχύτητα συμβατικού φωτός χωρίς νά γίνει φώς καί νά παραμένει μάζα, μεταλλική λάσπη, συγκροτημένον όχημα δίχως μεταλλάξεις…

Τό μυστικόν κρύβεται είς τήν εξουδετέρωση τής τριβής εντός καί εκτός διαστημοπλοίου σέ έναν συνειρμόν αρμονίας καί σέ ήχους προστατευτικούς ενεργειακής ή αιθερικής ουσίας…  Βεβαίως έναν τέτοιον αστρόπλοιον θά κινδυνεύει μέ συγκρούσεις μάζας διαστήματος καί θά πρέπει νά κάνει ελιγμούς μεγαλύτερης ταχύτητος από τήν ευελιξία ταχύτητος πλεύσης… Τόση που νά είναι ίσως διπλάσια…

Ένας τέτοιος αστροναύτης πού θέλει νά άγει; Δέν πρόκειται νά φθάσει είς τά ουράνια παλάτια Τού Θεού καί θά παραμείνει εντός Ύλης ή νά εισαχθεί σέ κάποια κλιμακοστάσια τού Μεσοδιαστήματος μεταξύ Ύλης καί Αϋλίας… Καί τέτοιος νά γίνεις Ένας Θεός μόνον μπορεί νά σέ ψυχοσώσει…

Επιστρέφουμε είς τόν αιθέρα ό οποίος από τήν μία είναι η φωτοδεσμομηχανική Μαθηματική Ύπαρξη από τήν άλλη μπορεί νά εννοεί Τόν Άκτιστον Θεόν ή έστω τό κάτω μέρος η μία καί τό άχραντον άπειρον η άλλη…

Ό αιθέρας κατ’ ακρίβειαν πρέπει νά μήν φέρει τά χαρακτηριστικά τών άλλων τεσσάρων ουσιών ήτοι τού πυρός, τού αήρ, τού χούς καί τού ύδατος, ή συνταυτοχρόνως καί τών τεσσάρων η ανωτέρα ουράνια άχραντη σφαίρα…

Φιλοσοφικές επιστημονικές υπαρξιακές έννοιες όπως η πεμπτουσία, μπορούν νά συνεργαστούν ήτοι συνοψιστούν μέ αναφορές καί φιλοσοφικά θρησκευτικά κείμενα τής Παλαιάς Διαθήκης αλλά καί τής Καινής καί νά συμπληρώσουν τό καθένα τό κάθε άλλον ώστε νά γίνει τό μυστήριον κατανοητότερον σ’ εμάς, αυτόν τό επεξεργαζώμουν πάντοτε, μέ βιβλία, έννοιες καί αναφορές από τές σοβαρές παραδόσεις όλου τού κόσμου, εκείνες δηλαδή που δέν εμπεριέχουν σύγχυση ή έστω αμφιβολία στοχασμού καί μαθηματικής υπόστασης ή εκείνων τών οποίων τά συγχυστικά αινίγματα λύουμε καί συνήθως φαίνεται έξ’ αρχής ότι είναι τής Μικροϋπεραστροφυσικής Επιστήμης, διά νά χρησιμοποιήσω επιστημονικόν θρησκευτικόν όρον…

Τό νά ατενίζεις εντός τής πεμπτουσίας είναι ωσάν νά προσεύχεσαι μέ δέος πρός Τόν Δημιουργόν εξετάζωντας τά δημιουργήματα Τού….

Έχει ειπωθεί ότι η δουλειά/εργασία είναι προσευχή, συμπληρώνω ότι η καλύτερη δουλειά, δουλεία καί εργασία είναι η προσευχή…

Μήπως έχουν σχέση όλ’ αυτά μέ τά εμβόλια καί τίς τεχνητές προκατασκευασμένες κορωνομεταλλάξεις;… Πώς δέν έχουν!;….

Τά αγαθοπροαίρετα πνεύματα τής Λατρείας Τού Θεού που ατενίζουν σέ υπερδυσθεώρητους εξώστες τής Δημιουργίας, ενισχύουν τές συχνότητες τούς, ανταλλάζουν τές συχνότητες τούς μέ μεγαλύτερες, ισχυρότερες, τέτοιες που νά φέρνουν ιατρεία, άμυνα, προεξουδετέρωση καί ανοσία σέ συχνότητες κακών ιικών αρουραίων….

Πολλοί Μοναχοί τού Χριστιανισμού λησμονούσαν νά τρώνε καί νά κοιμούντε, όχι μέσω τής ενίσχυσης μέ διαλογισμούς οπού συνθέτουν εσσώματες χυμικές συνθέσεις αντοχής, αλλά μέ αδιάλειπτη προσευχή σ’ Έναν καί μόνον Ών μέ ταπεινότητα καί χωρίς νά υπνωτίζοντε… Σέ κάποιους παρέχετο τροφή μυστηριακώς έξω από τά σπήλαια ή καλύβες τούς ή πάντοτε τύγχαινε κάποιος νά τούς επισκεφθεί σ’ εκείνα τά υπεραπόμερα τοπία… Συνάμα τό πνεύμα τρεφόταν μέ τέτοια ενέργεια ευλογίας ώστε νά αντικαταστεί τές υλικές τροφές καί ανάγκες δημιουργώντας ελιξηριώσεις αγίας πνευματικής διείσδυσης….

Λέγεται ότι η ταχύτητα σκοτώνει… Σκοτώνει καί η πνευματική ταχύτητα όσους δέν εισίν έτοιμοι ήτοι ΕύΚαθαροί, διότι η αύξηση τής ταχύτητας συνεπάγεται αύξηση τής Ευκαθαρότητος καί αύξηση τής Ευκαθαρότητος συνεπάγεται προσαύξηση Αυτόματης Ιατρικής παρέμβασης σέ πνευματικές μολύνσεις καί πνευματικούς μολυνσμένους….

Εδώ χαμηλά τά βλέπουμε όλα διαφορετικά καί αντίστροφα, διότι η ταχύτητα αλλοιώνει τήν διαντίληψη καί τών καθαρών σέ καθαρότερη καί τών ψυχομολυνσμένων σέ ψυχομολυνσμενότερη….

Κάθε απειροελάχιστον υπόβαθρον μικροσπιθαμής ύπαρξης Ύλης, Μεσοδιαστήματος καί Αϋλίας προαπαιτεί ευσέβεια όταν πατάεις, είσαι μέσα τού ή σ’ αποτελεί… ώς υπαρξιακή οντότητα ή πραγματοντότητα….

Μέ αναλύσεις όπως αυτές καταδιαλύουμε τήν μουντή σκουριά τών θεμάτων οπού έξ’ ανάγκης ασχολούμαστε τού εμβολοκορωνοπαιδαγωγείου καί θεμάτων ανάξιων κάν πάσας αναφοράς…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
4 σχόλια στο “Μάς θέλουν ερωτευμένους μέ τόν κόρωνο καί τόν έμβολο μέχρι τό υποσυναίσθητο μάς ν’ αποδεχθεί τόν τρίγαμον μαζύν τούς, έναν όργιον άνευ οίας αιδώ… Αλλά ό Αριστοτέλης ωμίλησε περί αιθήρ πεμπτουσίας…”
  1. Ο Αριστοτέλης ουδέποτε μίλησε για κάποιον ξυλουργό-μεσσία που θα σώσει την ανθρωπότητα, ούτε για ιουδαίους μεσσίες!

    Δίνεις βάση σε εξωγενείς ειδωλολατρικές δοξασίες καμουφλαρισμένες με επιστημονικό μανδύα, οι οποίες αν συγχωνευθούν με τα θρησκευτικά κείμενα (Έτσι τα λέμε τώρα ❓) της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης θα γίνει το μυστήριο πιο κατανοητό.

    Μάλιστα, σε καταλάβαμε!

  2. Δηλαδή ο λόγος του Θεού δεν είναι αρκετός για να καταλάβεις το μυστήριο; Πρέπει να τον νοθεύσεις με την σοφία του κόσμου τούτου; Δεν γνωρίζεις ότι αυτός ο κόσμος βρίσκεται υπό την εξουσία του διαβόλου; Αλλά που να το ξέρεις αφού η προσοχή σου είναι στραμμένη μακριά από τον λόγο του Θεού;

  3. Μας λες ότι θέλεις να καταλάβεις το μυστήριο. Τι να καταλάβεις μικρέ; Δεν καταλαβαίνετε τίποτα!

    Θα στο αποδείξω αμέσως! Εκατοντάδες χριστιανικές θρησκείες με ένα βιβλίο πίστης και διαφορετική πίστη.

    Είστε αξιοθαύμαστοι! Έχει κάθε λόγο ο Γιαχβέ να χαίρεται με τους πιθήκους που έφτιαξε από το χώμα του εβραιο-παραδείσου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek