Διαφημίσεις

Αν ο Κωσταντίνος Παλαιολόγος, βασιλεύς των Ελλήνων ονόμαζε Άγιο το κοράνι, και οι σφαγιασθέντες μεγαλομάρτυρες που σφαγιάσθηκαν, γδάρθηκαν και κάηκαν ζωντανοί γιατί δεν προσκύνησαν τον Αλλάχ ονόμαζαν κι αυτοί ως άγιο το κοράνι, τότε για ποια Ελλάδα θα μιλούσαμε; …αυτοί είναι όλοι τους αιρετικοί βάση της Ορθόδοξης εκκλησίας του αντιχρίστου της Ελλάδος!.. όπως ο Βαρθολομαίος που ονομάζει άγιο το κοράνι…

Ναι είναι αιρετικοί οι Έλληνες… γιατί προσκυνούν τον αντίχριστο· υποκριτές ραγιάδες Νενέκοι τσατσάδες των παιδιών τους αντίχριστοι.

 

 

ΦΩΝΗ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Socratesnios

17 σχόλια στο “Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ”
  1. Αμα δεν υπηρχαν οι “αιρετικοι” της δυσης που εφεραν τον διαφωτισμο δεν θα υπηρχε καμια Ελλαδα. Η νεα Ελλαδα ειναι ενα δημιουργημα των δυτικων μασονων και Ροδοσταυρων κλπ που μυησαν και τους φιλικους και υποχρεωσαν τους τοτε κατοικους της περιοχης να ονομαστουν Ελληνες αντι Ρωμιοι οπως προσπαθουσε να επιβαλει το ιερατειο. Αυτοι οι μασονοι φυσικα που ειναι παντα οι “κακοι” τοτε ηταν χριστιανοι αλχημιστες, εωστεριστες και θεοσοφοι και ηταν δηλαδη παιδια του “Εωσφορου” συμφωνα με την θεολογικη προσεγγιση της Ορθοδοξιας. Η νεα Ελλαδα λοιπον ειναι κορη του Εωσφορου και οχι του θεου της Ορθοδοξιας. Το Κορανι ειναι μιγμα της σοφιας της ανατολης με τα κοπρανα του παιδοφιλου ψυχαθενη εγκληματια Μουχαμαντ που δημιουργησε μια θρησκεια στα προτυπα της Ρωμαικης πανουκλας. Η Βιβλος ειναι ενα μιγμα της σοφιας της ανατολης και του Ιησου με τα σκατα της Ρωμαικης και Ιουδαικης πανουκλας και ενα αντιδραστικο προιον εναντια στην ειδωλολατρια και τον εκφυλισμο των μυστηριων της ανατολης στην Αρχαια Ελλαδα. Οι δομες αυτου το κοσμου καταρρεουν και τα παντα βουλιαζουν μεσα στο χαος και οι δομες της Ορθοδοξιας δεν μπορουν να ειναι η λυση για κανενα προβλημα και ουτε φυσικα τα Ελληνικεντρικα κοπρανα που ειναι ξεκαθαρο αλλωστε οτι ειναι ενα προιον της ειδωλολατριας των αρχαιων. Πρεπει να προκυψει κατι καινουργιο αλλιως τα παντα θα χαθουν.

    Ζητω ο Εωσφορος ο γιος του Πρωινου Αστερα.

    http://biblehub.com/revelation/22-16.htm

    1. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

      ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ 1. Πιστεύω εις ένα Θεόν, Πατέρα, παντοκράτορα, ποιητήν ουρανού και γης, ορατών τε πάντων και αοράτων. Πιστεύω, ως ορθόδοξος Χριστιανός, σε έναν Θεό, Πατέρα, Κυρίαρχο του παντός, που δημιούργησε από το μηδέν και με απόλυτη ελευθερία και αγάπη τον ουρανό και τη γη. Δημιούργησε, δηλαδή, τόσο τον ορατό και υλικό, όσο και τον αόρατο και πνευματικό κόσμο. 2. Και εις ένα Κύριον Ιησούν Χριστόν, τον Υιόν του Θεού τον μονογενή, τον εκ του Πατρός γεννηθέντα προ πάντων των αιώνων˙ Φως εκ Φωτός, Θεόν αληθινόν εκ Θεού αληθινού, γεννηθέντα, ου ποιηθέντα, ομοούσιον τω Πατρί, δι’ ου τα πάντα εγένετο. Πιστεύω και σ’ έναν Κύριο, τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, που είναι ο μονογενής Υιός του Θεού Πατέρα και Γεννήθηκε απ’ Αυτόν προαιωνίως. Είναι φως, όπως και ο Πατέρας Του. Είναι αληθινός Θεός, επειδή γεννήθηκε από τον αληθινό Θεό. Ο Υιός δεν είναι δημιούργημα ή κτίσμα του Θεού, όπως πίστευαν διάφοροι αιρετικοί, αλλά έχει την ίδια Θεία ουσία με τον Πατέρα (είναι «ομοούσιος») και τα πάντα δημιουργήθηκαν δια του Υιού. 3. Τον δι’ ημάς τους ανθρώπους και δια την ημετέραν σωτηρίαν κατελθόντα εκ των ουρανών και σαρκωθέντα εκ Πνεύματος άγιου και Μαρίας της Παρθένου και ενανθρωπήσαντα. Ο Υιός του Θεού, για τη δική μας σωτηρία, κατέβηκε από την ουράνια δόξα Του στη γη και έλαβε σάρκα, όμοια με τη δική μας, από την Παρθένο Μαρία με την ενέργεια του Αγίου Πνεύματος. Έγινε δηλαδή άνθρωπος όμοιος σε όλα μ’ εμάς, εκτός από την αμαρτία και έζησε σε συγκεκριμένο χρόνο πάνω στη γη. 4. Σταυρωθέντα τε υπέρ ημών επί Ποντίου Πιλάτου και παθόντα και ταφέντα. Σταυρώθηκε, έπαθε και τάφηκε για μας, όταν ρωμαίος επίτροπος της Ιουδαίας ήταν ο Πόντιος Πιλάτος. 5. Και αναστάντα τη τρίτη ήμερα κατά τας Γραφάς. Και αναστήθηκε, σύμφωνα με την Αγία Γραφή, την τρίτη ημέρα από τον τάφο, ενώ ήταν νεκρός. 6. Και ανελθόντα εις τους ουρανούς και καθεζόμενον εκ δεξιών του Πατρός. Μετά την Ανάστασή Του ανέβηκε στον ουρανό με τη δύναμη που είχε ως Θεός, δοξάζοντας έτσι την ανθρώπινη φύση. Ανέβηκε και κάθισε στα δεξιά του Πατέρα Του. 7. Και πάλιν ερχόμενον μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς· ου της βασιλείας ουκ έσται τέλος. Θα έρθει και πάλι στον κόσμο με δόξα, σε χρόνο που τον γνωρίζει μόνο ο Θεός, για να κρίνει τους ζωντανούς και τους νεκρούς. Και η Βασιλεία Του δεν θα έχει τέλος. 8. Και εις το Πνεύμα το άγιον, το κύριον, το ζωοποιόν, το εκ του Πατρός εκπορευόμενον, το συν Πατρί και Υιώ συμπροσκυνούμενον και συνδοξαζόμενον, το λαλήσαν δια των προφητών. Πιστεύω και στο Άγιο Πνεύμα, το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, που έχει κυριότητα και εξουσία. Ζωοποιεί όλη την κτίση και εκπορεύεται από τον Πατέρα. Είναι ομοούσιο με τον Πατέρα και τον Υιό. Προσκυνείται και δοξάζεται ισότιμα μαζί Τους. Καθοδήγησε τους Προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης, που προείπαν για τον ερχομό του Σωτήρα. 9. Εις μίαν, αγίαν, καθολικήν και αποστολικήν Εκκλησίαν. Πιστεύω και στην Εκκλησία. Είναι μία, επειδή μία είναι η κεφαλή της, ο Χριστός και μία η πίστη εκείνων που μετέχουν στη ζωή της. Είναι αγία, χωρισμένη από κάθε αμαρτία. Είναι καθολική, επειδή κατέχει όλη την αλήθεια και θέλει να συμπεριλάβει όλους τους ανθρώπους. Είναι αποστολική, επειδή διατηρεί ανόθευτη τη διδασκαλία των Αποστόλων και επειδή οι επίσκοποι που την ποιμαίνουν είναι διάδοχοι εκείνων. 10. Ομολογώ εν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών. Ομολογώ ένα βάπτισμα στο όνομα της Αγίας Τριάδος. Μ’ αυτό αρχίζουμε την καινούρια ζωή μέσα στην Εκκλησία. Με αυτό συγχωρείται το προπατορικό αμάρτημα. 11. Προσδοκώ ανάστασιν νεκρών. Πιστεύω και περιμένω την κοινή ανάσταση όλων των νεκρών. Θα αναστηθεί κάθε σώμα για να ενωθεί με την αθάνατη ψυχή του. Η ανάσταση όλων θα γίνει με τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου. 12. Και ζωήν του μέλλοντος αιώνος. Αμήν. Προσδοκώ ότι, μετά την ανάσταση και την τελική κρίση όλων των ανθρώπων από τον Χριστό, θα αξιωθώ να απολαύσω την αιώνια ζωή, μαζί με όλους τους αγίους. Αμήν.

    2. Ο/Η Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» λέει:

      Ο Απολλων γδέρνει τον αυλητή Μαρσύα γιατί τόλμησε να τον συναγωνιστεί. Θεός του Φωτός, είπαμε…

      Ο Μαρσύας γδαρμένος από τον Απόλλωνα

      α) Ο θανατηφόρος χαρακτήρας του θεού ως ερμηνεία του ονόματος.

      Μόλις γεννήθηκε, μωρό ακόμη, ο Απόλλων σκότωσε τον Πύθωνα και τον Τιτυό με τα βέλη του. Είναι ο θεός των επιδημιών, που εξαπολύει, πχ., στο Ελληνικό στρατόπεδο στην Τροία. Το ίδιο πίστεψαν οι Αθηναίοι κατά τη διάρκεια του Λοιμού στον Πελοποννησιακό πόλεμο.[6]

      Φυσικά, ο Απόλλων έγινε παράλληλα θεραπευτής, μια που του απευθύνονταν ικεσίες για απαλλαγή από τις ασθένειες που ο ίδιος έστελνε… Ένα επίθετο του θεού ήταν «Ούλιος»: «Ο Απόλλων. ήταν γιατρός,[7] σημαίνει δε και ολέθριος»[8 +++

      Στους Δελφούς υπήρχαν αφιερώματα των Ομηρικών Ηρώων,[37] που ήταν προφανώς πλαστά, αφού ποτέ δεν ρώτησαν τους Δελφούς στην Ιλιάδα. Η δικαιολογία μεταγενέστερων συγγραφέων είναι πως λόγω απόστασης οι Έλληνες υποχρεώθηκαν να ρωτήσουν τους Τρώες Μάντεις. Τελικά, είπαν πως χρησμοδοτούσε Μαντείο του Ορφέα στη Λέσβο. (και αυτό, όμως ήταν Τρωικής προέλευσης, γιατί ο Ορφέας διδάχτηκε τη Μαντεία στην Τροία[38]) «Φυσικά» ρωτούσαν και τη Δωδώνη και τους Δελφούς, αλλά σπάνια, η απόσταση, βλέπετε…[39] Και στην Αυλίδα, δυο βήματα από τους Δελφούς, γιατί χρησμοδοτούσε ο Κάλχας;

      Την καλύτερη ερμηνεία δίνει ο Τζέτζης. «…μερικοί είπαν πως» (το μαντείο) « ήταν του Κρόνου, όχι του Κρονίδη, δηλαδή του Δία». «και λένε πως το μαντείο στους Δελφούς ήταν προηγουμένως του Κρόνου, όπου εκεί πήραν τον χρησμό οι Έλληνες πως θα πάρουν την Τροία τον δέκατο χρόνο».[40] Ο χρησμός αυτός, δόθηκε ερμηνεύοντας τις κινήσεις ενός φιδιού, που πρέπει να ήταν η Δελφύνη (ο Πύθων), που δεν ήταν μόνο ο φύλακας του προ-Απολλώνιου Μαντείου στους Δελφούς, αλλά χρησμοδοτούσε κι’ όλα, μια που οι Μάντεις ερμήνευαν τα καμώματά του. Έτσι, οι Έλληνες πράγματι ρώτησαν τους Δελφούς, αλλά όχι τον Απόλλωνα… (Δες και κεφ. «Απόλλων και Πύθων»)

      Αυτά εξηγούν επίσης το λόγο που ο Όμηρος επιμένει να αποκαλεί συνέχεια τον Δία υποτιμητικά «Κρονίδη», «Κρονίωνα», (=γιο του Κρόνου) Οι Έλληνες την εποχή του Τρωικού πολέμου προσεύχονταν στην πραγματικότητα στον προηγούμενο από τον Δία θεό, τον Κρόνο, και η διαφορά με το «Κρονίδης» είναι μικρή, διευκολύνοντας και καλύπτοντας την θρησκευτική μετάβαση.

      Πιθανά η προσθήκη για το «χάλκινο κατώφλι» των Δελφών, ως ιερό του Απόλλωνα, έγινε με την καταγραφή των επών επί Πεισιστράτου και βασίστηκε στο Μύθο για έναν χάλκινο ναό του θεού που είχε χτίσει ο Ήφαιστος, αλλά καταστράφηκε. Πολλοί, ακόμη και αρχαίοι, λένε πως και ολόκληρη η συμμετοχή της Αθήνας στα Τρωικά είναι προσθήκη. Κρατάω το ότι οι ίδιοι οι αρχαίοι αναγνώριζαν πως έγιναν επεμβάσεις.[41]

      Ο Ησίοδος στην «Θεογονία» του, απλά αναφέρει τον θεό. Ούτε λέξη για Δελφούς, και πάλι. Πιο πολύ ασχολείται με τις Μούσες. Ενώ ο ποιητής πίστευε πως καθοδηγείται από αυτές, φαίνεται περίεργο να δίνει τόσο λίγη σημασία στον «αρχηγό» τους. Μεγαλύτερη αναφορά στον Απόλλωνα –όχι σημαντική, κάνει στο «Έργα και Ημέραι». Μνεία στους Δελφούς κάνει (επιτέλους!) σε άλλα έργα του, που πολλοί αμφισβητούν ως νόθα. Στην Βοιωτία έλεγαν πως το μόνο γνήσιο έργο του Ποιητή ήταν το «Έργα και Ημέραι», και μάλιστα χωρίς το προοίμιο για τις Μούσες…[42] Η (αμελητέα) θέση του Απόλλωνα στη Θεογονία είναι σημαντικό στοιχείο χρονολόγησης της λατρείας του.

      Αυτό είναι το στάδιο της εξέλιξης της Απολλώνιας λατρείας την εποχή του Ομήρου. (όχι στην εποχή του Τρωικού πολέμου)

    3. Εωσφορος = Αστεροειδης που χτυπησε το 34000 προ του χριστου και τουλαχιστον ο μισος πλανητης καταστραφηκε-προπαντος η ευρωπη -ατλαντικος. Το 14-12000 προ του χριστου πως ονομαζοταν αυτος ο δευτερος αστεροειδης που επεσε στην γη και που ακριβως ?[ ΟΧΙ η ερωτηση σε ηλιθιους.]

  2. Η πλάνη σε όλο της το μεγαλείο, δείχνεις αλλού και αλλού μπάζει νερά.
    Μορφωειδης αλωπηξ η ρήση του γέρων.
    Του κακογεροντος
    Καταλαλια και κατακρισις τα λεχθεντα,
    τα ομοιοθεντα θηρίου ως άπαντα, κεραυνός εν αιθρία που θα κάψει τους δήθεν έχοντας γνώση και σοφιαν.
    Εις ο αντίχριστος πρόσωπο με σάρκα και οστά εκ της φυλής του Δαν, δεχθείς το ρόλο του θηρίου που θα σαρώσει ψυχές και σάρκες. Μην πλανευεις άστοχε το μικρό ποίμνιο, η Οργή του Κυρίου ερχεται.
    Μετά-Νοησε έστω και την ενδέκατη ώρα γέρων του εαυτού σου.

  3. Αποκαλυπτεται γαρ οργη Θεου απ ουρανου επι πασαν ασεβειαν και αδικιαν ανθρωπων των την αληθειαν εν αδικια κατεχοντων.
    Διοτι το γνωστον του Θεου φανερον εστιν εν αυτοις..ο γαρ Θεος αυτοις εφανερωσε.
    Τα γαρ αορατα αυτου απο κτισεως κοσμου τοις ποημασιν νοουμενα καθοραται η τε αίδιος αυτου δυναμις και θειοτης εις το ειναι αυτους αναπολογητους.
    Διοτι γνοτες τον Θεον ουχ ως Θεον εδοξασαν η ευχαριστησαν αλλ εματαιωθησαν εν τοις λογισμοις αυτων ..και εσκοτισθη η ασυνετος αυτων καρδια….φασκοντες ειναι σοφοι εμωρανθησαν και ηλλαξςν την δοξαν του αφθαρτου Θεου εν ομοιωματι εικονας φθαρτου ανθρωπου και πετεινων και τετραποδων και ερπετων.
    Διοτι και παρεδωκεν αυτοις ο Θεος εν ταις επιθυμιαις των καρδιων αυτων εις ακαθαθαρσιαν του ατιμαζεσθαι τα σωματα αυτων εν αυτοις…οιτινες μετηλλαξαν την αληθειαν του Θεου εν τω ψευδει και εσεβασθησαν και ελατρευσαν τη κτισει παρα τον κτισαντα ..ος εστιν ευλογητος εις τους αιωνας ..αμην.
    Δια τουτο παρεδωκεν αυτους ο Θεος εις παθη ατιμιας …αι τε γαρ θηλειαι αυτων μετηλλαξαν τη φυσικην χρησιν εις την παρα φυσιν…..ομοιως δε και οι αρσενες αφεντες την φυσικην χρησιν της θηλειας εξεκαυθησαν εν τη ορεξει αυτων εις αλληλους …αρσενες εν αρσεσι την ασχημοσυνην κατεργαζομενοι και την αντιμισθιαν ην εδει της πλανης αυτων εν εαυτοις απολαμβανοντες .

    Εχει και παρακατω …..οποιος θελει να διαβασει το παρακατω …..Προς Ρωμαιους…..κεφ. ..α…..στιχ….18- 32….Η αναγνωση της Καινης Διαθηκης ….και των Πατερικων κειμενων εχει ως στοχο ο ανθρωπος να γινεται καλυτερος …….να γνωρισει ο καθενας μας τον εαυτο του …και τον Δημιουργο του ..

  4. Ερχεται η οργη του Κυριου και εχει ηδη προσγειωθει ο Καταστροφεας Αβαδδων-Απολλυων-Νιμπιρου κλπ και πλεον δεν εχετε χρονο για μετα-νοηση. Εωσφορος-Lucifer συμφωνα και με το Πλατωνα ειναι ο Πρωινος Αστερας = Πλανητης Αφροδιτη και ειναι ο ιδιος ο Ιησους συμφωνα με τα κειμενα σας που επισης λενε οτι θα μου δωσει τον Πρωινο Αστερα γιατι ειμαι ο Νικητης. Ετσι λενε τα κειμενα σας και ο Ιησους δεν μπορει πλεον να σας βοηθησει γιατι εγω ειμι το Φως το Αληθινο. I am the ONE. http://biblehub.com/revelation/2-28.htm >> Εγω ειμαι ο Εωσφορος και εσεις εισαστε μεσα στην σκια μου και δηλαδη μεσα στην αντανακλαση της αναποδης πενταλφας και δηλαδη τον ΔΙΑΟΛΟ που ειναι και ο Καταστροφεας κλπ καθως αλλωστε: https://www.youtube.com/watch?v=fFDBeTdPKig&t=23s

  5. EXEI APOLITO DIKIO O IOANNHS KATANTISAME ELEINOI AIDIESTATOI TRSATSADES TO MPIP MAS NIAZEI MONON KAI OUTE LOGOS GIA ITHIKH AXIES XRISTOS ORTHODOXIA OIKOGENEIA !!! NTREPOME POU LEGOME ANTHROPOS TA VLEPO KAI GINOME TOURKOS !!! TI NA TOUS PEIS KI OLAS ??? DE KATALABAINOUN KI POU TOUS MILAS !!! VOTHROKEFALOI KAI STPO SOMA EMETIKOI !!! NA GNORIZAN TI SKATA KANOUN ???!!! NTROPH KI ESXOS !! NIOTHO ANIKANOS NA ANTIDRASO GIATI DEAKOUEI KI KANEIS KI NA MILAS KI NA TOUSDEIXNEIS AYTOUS POUTA PRATOUN PROS APOFYGHN AYTON DE SE PROSEXEI KANEIS !!! ANESTHISIA KAI APOXAVNOSH TELIOS !!! POS NA ANTIDRASEIS PIA ??? MILAS DE MILAS TO IDIO KI TO AYTO !! DE XEREIS POS NA ANTIDRASEIS !!! STHN KALHTERH PERIPTOSH OTAN BLEPOUME VROMIES NA PROSPATHOUME NA SOSOUME ATHOOUS POU PLIRONOUN THN ANOMALIA TON BROMIAREON !!! PAIDIA GYNAIKES ANIPERASPISTES !!! TI NA PO ??? TI MPOREIS NA PRAXEIS PIA ??? TI NA SOSEIS PROTASAYTHN THN LELAPA THS VROMIAS ??? APO PANTOY BALETE O ELLHNISMOS KAI H ORTHODOXIA !! FTEME GIATI AFISAME NA DUALITHOUME DE ANTIDRAME !! AYTO EINAI EGKLIMA TELOS !!!!!!

  6. Με πνεύμα κατάκρισης και εσύ δε διαφέρεις από αυτούς, άλλωστε ο Ιερός Χρυσόστομος ήταν εκείνος που χαρακτήρισε ως αντίχριστους αυτούς που κρίνουν κάνοντας τη δουλειά Του Χριστού…. Κριτής είναι και θα είναι μόνο Αυτός!
    Ποιός είσαι εσύ λοιπόν ανθρωπάκο που κρίνεις και κατακρίνεις;;;

  7. Κριτης ειναι ο Απολλυων η αλλιως η σκια του Απολλωνα που συμφωνα με τα Ορφικα κειμενα ειναι ο κριτης ολων των εθνων των θνητων. Ασφαλως το θεμα ειναι αρκετα πιο περιπλοκο καθως μιλαμε και για τον Μιχαηλ αλλα το αφηνω εδω μηπως και σας ερθει εμπνευση σε οτι αφορα τον Κριτη που δεν θα μπορουσε αλλωστε να ειναι αλλος απο τον Καταστροφεα που φερει την οργη του Θεου. Isn’t this right?

  8. ΕΩΣΦΟΡΟΣ =ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΥΓΗΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ, ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΤΟΥΣ. ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΠΟΤΕ !!!!

  9. μπεεεεεεεεεεεε προβατα με μυαλα τουρσι !! εξυπνακιδες που βριζετε τους γεροντες και πετατε κοτσανες !!! αν δε γουσταρετε τα αφηπνιστικα αρθρα την βολτα σας !!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek