Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

08:52 - 12/12/2018

Γι’ αυτούς που χαίρονται για την κακοποίηση του Αλβανού κρατουμένου…

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Επειδή υπάρχουν μερικοί οι οποίοι χαίρονται για τον βασανισμό, ίσως και τον βιασμό, του Αλβανού κρατούμενου από βαρυποινίτες συγκρατουμένους του, ας σκεφτούν λίγο, ξεπερνώντας τα ένστικτά τους και τον εκνευρισμό για την αποτρόπαια πράξη του Αλβανού, τα παρακάτω:

– Οι αλητάμπουρες που βασάνισαν και ίσως βίασαν τον Αλβανό, το έκαναν γιατί είναι χειρότεροι από τον Αλβανό και γιατί είναι στη φυλακή για χειρότερες πράξεις.

– Οι αλητάμπουρες που κακοποίησαν τον Αλβανό είναι αλητάμπουρες και δεν μπορούν να αποδίδουν δικαιοσύνη για την αποτρόπαια πράξη του Αλβανού. Όσοι χαίρονται με την απόδοση δικαιοσύνης από αληταράδες πρέπει να το ξανασκεφτούν.

– Οι αλητάμπουρες που κακοποίησαν τον Αλβανό δεν ήθελαν να αποδώσουν καμιά δικαιοσύνη. Να δείρουν και να γ@μήσουν έναν αδύνατο ήθελαν.

– Η κακοποίηση του Αλβανού έγινε γιατί οι χωροφύλακες τον άφησαν στα χέρια αυτών των αληταράδων. Σκεφτείτε όμως η επικρότηση μιας τέτοιας πράξης τι πόρτες ανοίγει! Αύριο οι χωροφύλακες θα βάλουν ή θα αφήσουν διάφορους αληταράδες να κακοποιήσουν έναν πολιτικό κρατούμενο, έναν άνθρωπο που συνελήφθη σε μία πορεία. Ξεχάσαμε την πρόσφατη ιστορία μας;!

– Η δικαιολόγηση μιας απάνθρωπης πράξης που δεν αποτράπηκε από όργανα της τάξης, δημιουργεί το έδαφος για να λειτουργήσουν τα όργανα της τάξης όπως λειτούργησαν στη «ζαρτινιέρα», στον Γρηγορόπουλο και στον Ζακ.

– Ο νομικός μας πολιτισμός έχει κατακτήσει να υπάρχει η αρχή του σωφρονισμού κι όχι της εκδίκησης. Η καταπάτηση των δικαιωμάτων του Αλβανού, του Ξηρού, του Κουφοντίνα, ακόμα και του ίδιου του Γεώργιου Παπαδόπουλου ως κρατούμενου, ανοίγει την πόρτα για φοβερά και τρομερά πράγματα σε βάρος του λαού.

– Πολλοί από αυτούς που επικροτούν την κακοποίηση του Αλβανού από τους συγκρατουμένους του είναι χουντικοί οι οποίοι ήθελαν τους χουντικούς εκτός φυλακής για τα εγκλήματα του Πολυτεχνείου, της Κύπρου, τους βασανισμούς, τις δολοφονίες και τις εξορίες. Όποιος ταυτίζεται με αυτούς, που κατά τη γνώμη τους το έγκλημα του Αλβανού ήταν μεγαλύτερο από το έγκλημα της Κύπρου, πρέπει λίγο να ψαχτεί.

– Όσοι επικροτούν την κακοποίηση του Αλβανού γιατί «τα ήθελε», να ξέρουν ότι δεν έχουν μεγάλη διαφορά από αυτούς που είπαν για την Ελένη ότι «τα ήθελε»! Αυτή η ευκολία στο «τα ήθελε» ανοίγει κερκόπορτες στην παραβίαση των λαϊκών δικαιωμάτων.

– Από το αστικό κράτος δύσκολα ξεφεύγουν πράγματα. Είναι καλύτερα όσοι επικροτούν τέτοιες πράξεις να σκέφτονται αν το αστικό κράτος δοκιμάζει τα επίπεδα ανοχής του λαού σε διάφορες πρακτικές.

– Το αστικό κράτος άλλες εποχές χρησιμοποιούσε τους ποινικούς σαν αιχμή του δόρατος εναντίον του λαϊκού κινήματος. Άλλες εποχές διάφοροι τέτοιοι τύποι του υποκόσμου, αντί να κακοποιούν τον Αλβανό, άνοιγαν το κεφάλι του Λαμπράκη και άλλων. Και θα ξαναέρθουν εποχές που ποινικοί αλητάμπουρες δεν θα χρησιμοποιούνται εναντίον ενός Αλβανού ποινικού αλλά εναντίον και πάλι του Λαμπράκη.

– Η κακοποίηση του Αλβανού δεν ήταν τιμωρία, αλλά αυτοδικία. Τελεία και παύλα!

Νάβις



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με tokoutiblog
Είμαι ένας από τους συντάκτες του μπλοκ "το κουτί"(www.koutiblog.eu). Μου αρέσει να βρίσκω ενδιαφέροντα άρθρα και να τα μοιράζομαι μαζί σας. Ευχαριστώ για τα σχόλια σας, τα βλέπω και βγάζω συμπεράσματα μέσα από τις διαφωνίες που ίσως υπάρχουν. επικοινωνία: tokoutiblog(at)outlook.com.gr

Σχόλια Αναγνωστών (47)

  1. Σ. ΔΕΝΔΡΙΝΟΣ 12/12/2018 @ 8:57 ΠΜ

    Καταλαβαίνω το ποιόν σου, από την στιγμή που θέτεις στην ίδια σειρά, τον εθνομάρτυρα Παπαδόπουλο με τα αποβράσματα των φυλακών. Είσαι άξιος της μοίρας σου.

  2. Στυλιαράς Λάμπρος 12/12/2018 @ 9:12 ΠΜ

    Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΝΟΣ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΑΔΙΚΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΣΕΛΓΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ …..Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΘΥΤΗ ΣΕ ΘΥΜΑ (ΑΛΗΤΑΜΠΟΥΡΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΥ) ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ …..ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ?

    • Γιωργος 12/12/2018 @ 4:05 ΜΜ

      Ο γνωστος ρολος.
      Μην χαλασει η σουπα στην παγκοσμιοποιηση του μεσαιωνα που προσπαθουν να υλοποιησουν δεκαδες χρονια τωρα και ολο τους χαλαει.

  3. Καλά τα λες αδερφέ, μία σημείωση όμως. Δεν είναι χωροφύλακες… αλλά σωφρονιστικοί υπάλληλοι οι οποίοι δεν προστατεύονται από πουθενά κι από κανένα όταν εισέρχεται ένας υπάλληλος σε χώρο 20 και 30 ατόμων. Δεν πρέπει να επιρρίπτουμε ευθύνες στους υπαλλήλους αλλά στο αναποτελεσματικό σωφρονιστικό σύστημα. Όπως ακούστηκε απο μαρτυρία συγκρατούμενου: Τι να κάνει ο φύλακας μπροστά σε 7 μαχαίρια…

  4. ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ, ΟΥΔ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΤΟΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΝ 12/12/2018 @ 9:40 ΠΜ

    Ρε τι μαλ@κιες γράφεις; από που ως που αυτοί που επικροτουν την κακοποίηση του Αλβανού είναι χουντικοι; βλέπεις τι γράφεις; να σου θυμίσω πόσα αριστερά τρολακια μίλαγαν για “ψόφο” και στελναν κατάρες σε όλους τους Έλληνες και τελικά ο ψοφος χτυπησε την δική τους πόρτα; κανένας νοημων άνθρωπος δεν χαίρεται με τέτοιες πράξεις μόνο κάτι άρρωστα αριστερά μυαλά αυτοί οι “αληταμπουρες” που λες έχουν σκοτώσει η βιάσει πολλές γιαγιάδες και κοπέλες και είναι πολύ χειροτεροι από τον Αλβανό και οι αριστεροί τους έχουν στα ωπα ωπα γιατί οι δημοκράτες δεν ανοίγουν τον φάκελο ΚΥΠΡΟΣ ΓΙΑΤΊ; μήπως γιατί η “ΚΥΠΡΟΣ ΚΕΊΤΑΙ ΜΑΚΡΆΝ”

  5. Τι να σου απαντήσει κανείς, οταν βάζεις στο ιδιο επίπεδο την φυλάκηση τού Γεωργίου Παπαδόπουλου, τού Κουφωντίνα, τού Γιωτόπουλου ή τού Ξηρού… με τον αλβανό βιαστή. Είσαι εκτος πραγματικότητας. Και προσβάλεις και την ίδια την Δικαιοσύνη με την φωτογραφία που αναρτείς, καθότι δείχνεις πως δεν γνωρίζεις τούς Νόμους που την διέπουν.

    7ος Συμπαντικός Νόμος: Ο Νομος τής Ανταποδοτικής Δικαιοσύνης – Νόμος τού Αντιπεπονθόντος

    Ο οποίος, ουδεμία σχέση έχει με την φυλάκηση πολιτικών προσώπων, αντιρρησίες στο εκάστοτε πολιτικό σύστημα, επαναστάτες ή αντάρτες. Μην γράφεις καθόλου οταν δεν μπορεις να συλλάβεις τα νοήματα.

  6. ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΨΥΧΗ. 12/12/2018 @ 10:00 ΠΜ

    ΚΥΡΙΕ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΒΙΑΣΤΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΡΥΠΟΙΝΙΤΕΣ, ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΩΝ.
    ΔΗΛΑΔΗ ΚΥΡΙΕ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΟΥ ΒΙΑΣΑΝ ΒΑΣΑΝΙΣΑΝ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΒΑΡΥΠΟΙΝΗΤΩΝ; ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ;
    KAI OI MEN ΚΑΙ ΟΙ ΔΕ, ΒΙΑΣΑΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥΣ.
    ΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΤΗΝΗ.
    ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ, ΞΕΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ.
    ΠΟΣΟ ΚΤΗΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΤΑΝ ΒΙΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ;
    ΠΟΣΟ ΚΤΗΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΤΑΝ ΒΙΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΡΙΟ ΣΟΥ Η ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΚΤΗΝΟΣ ΠΟΥ ΑΙΜΟΡΑΓΕΙ;
    Ο ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΠΑΘΕ ΡΗΞΗ ΠΡΩΚΤΟΥ.
    ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΟΝΟ ΑΗΔΙΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΕΤΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΝΔΡΟ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΧΕΡΙ ΑΝΔΡΑΣ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΤΗΝ ΒΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙ.
    ΑΝΔΡΕΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟ ΑΔΥΝΑΜΟ ΦΥΛΟ ΜΥΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ.
    ΑΝΔΡΕΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΘΟΣ, ΤΙΜΗ, ΛΟΓΟ, ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ, ΛΟΓΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ.
    ΑΡΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΑΝΔΡΕΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΧΕΡΙ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΒΙΑΖΕΙ ΓΥΝΑΙΚΑ Η ΠΑΙΔΙ, ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ, ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΕΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ.
    ΑΝΔΡΕΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΝΑΡΕΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΛΙΝΑΓΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΗΘΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ,ΠΡΟΤΑΣΗ, ΕΝΕΡΓΕΙΑ.

  7. μαθημα ιστοριας.
    1. να μαθουν(?) ολα τα βλαμμενα να μην εκδιδονται
    2. να μαθουν οι γονεις να μην τις εκδιδουν.
    3. να το χωνεψουν ολοι οτι δεν ζουμε στον παραδεισο
    4. Η αυτοδικια ειναι δικαιωμα για οποιον θελει να ζησει οι υπολοιποι να καθησουν να τους γαΜ@ουν το σπιτι οι πακιστανοι και να πουν και ευχαριστω γιατι φαινεται να το απολαμβανουν με οσα γινονται.
    Κε. μαλακα ακομα και οι φυλακισμενοι εχουν γνωση και παρεδωσαν τιμωρια εσυ δεν ξερεις ουτε θα ξερεις ποτε τι εγραψες….Θες πηδημα πακιστανικο και ειναι σιγουρο οτι θα το απολαυσεις….η ορολογια σου ειναι αντιεξουσιαστικου χωρου και οχι μονο πηδημα θες αλλα ευχαριστως θα εκανα και σκοποβολη πανων σου.

  8. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΛΒΑΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΤΙ ΗΤΑΝΕ ΕΝΑ ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ ΛΑΘΟΣ?
    ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΖΩΗ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕ?
    ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ? ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ. ΕΝΩ Η ΚΟΠΕΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ.
    ΤΟ ΤΙ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ?
    ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ – ΖΩΟΥ- ΦΥΣΗΣ…. ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η’ ΕΥΤΥΧΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ….

  9. Βρυκόλακας 12/12/2018 @ 10:46 ΠΜ

    Το μηνυμα της νεας ταξης ειναι βια και ανασφαλεια παντου, οπως φυσικα και κατακορυφη πτωση ηθων και αξιων. Οι κοινωνιες πρεπει να θυμιζουν εκεινες κανιβαλων της ζουγκλας. Σε μια εκρυθμη κοινωνια μπορουν να ενεργοποιησουν και να επιβαλλουν τα παντα.

    • Γιωργος 12/12/2018 @ 4:12 ΜΜ

      Απολυτα σωστος.
      Ο αρθρογραφος για αυτο ακριβως δουλευει.
      ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ και εχει γεμισει το διαδυκτιο με δαυτους.
      Βλεπουν οτι τοσα χρονια καταστροφης της παιδειας ατελειωτη προπαγανδα και καθε βρωμικο κολπο που χρησιμοποιησαν δεν καταφεραν και πολλα.
      Τους εχει πιασει πανικος και προσπαθουν απεγνωσμενα ακομα και τωρα που πολυς κοσμος τους πηρε χαμπαρι να λενε μπουρδες για να στηριξουν τα αρρωστα αφεντικα τους.

  10. Ανωνυμος 12/12/2018 @ 10:56 ΠΜ

    Μερες τωρα γινεται ντορος …για ενα θεμα που για μενα ειναι πολυ σοβαρο …παρακολουθω σχολια και αντιδρασεις ….και λυπαμαι !!!! Γιατι για αλλη μια φορα καταφερε ενα εγκλημα που εγινε να μας διχασει….Κανεις μα κανεις δε σκεφτηκε οτι για ολα αυτα ….εχουμε μεγαλο μερος ευθυνης σαν ανθρωποι….και μη μου πειτε οτι δεν καταλαβαινετε τι θελω να πω !!!! Το ζητημα εγκλημα ειναι πολυ βαθυ….και εμεις το κοιταμε επιδερμικα και εκδικητικα …..σκεφτηκαμε αραγε απο που ξεκινουν ολα αυτα;;;;; Απο μια σαπια κοινωνια …με σαπιους νομους …που δε λειτουργει η δικαιοσυνη γιατι καποιοι βολευονται ……και ψηφιζουν ολα οσα ψηφιζουν …απο την αλλη ενας λαος που δεν κανει τιποτα για να σταματησει την κατρακυλα …..Η χωρα μας μπηκε σιγα σιγα σε μια διαδικασια καταστρφης απο τους πολιτικους….εμεις σα λαος ….αποκοιμηθηκαμε μεσα στην ανεση και το βλεμα της μικρης και ασημαντης ζωης μας ….ξρχνωντας καθε αξια …..Οταν αρνησε τον ιδιο σου τον εαυτο και ολα σε δενουν με την υπαρξη σου ….αυτοματα δεχεσαι την ζουγκλοποιηση……Εγω δε θα σταθω στο τι εγινε …γιατι δεν μπορω να αλλαξω τα γεγονοτα που εγιναν ….ομως μπορω να ψαξω και να βρω τι πρεπει και μπορω να διορθωσω …..αν βεβαια διορθωνεται!!!! Ολο αυτο που γινεται τις τελευταιες μερες δεν μας τιμα σαν Ελληνες ….ο Ελληνας παντα προστατευαι την ανθρωπινη ζωη …..και ειδικα οταν καποιος ηταν σε μειωνεκτικη θεση …..Αυτοι οι ανθρωποι πρεπει να ξαναγινουμε ….διαφορετικα θα χαθουμε μεσα στο μισος και την εκδικηση . Κρατηστε την οργη αλλα στρεψτε την εκει που πρεπει …..!!! Σε αυτους που ευθυνονται για αυτα τα οποια περναμε…

  11. Βρυκόλακας 12/12/2018 @ 10:57 ΠΜ


    .με τα ιδια σας τα οπλα θα σας πολεμαμε.

  12. ΜΟΥΝΤΕΜΠΕΡΗΣ 12/12/2018 @ 11:09 ΠΜ

    ενα πραμα…
    ”ο κανεις και ο λαβεις πανε ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ”’

  13. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/12/2018 @ 11:27 ΠΜ

    Kαλημέρα,είναι η ψθαρτή φύση και διαδρομή του ανθρώπου .Σε ένα κόσμο θνητό
    γεμάτο αδικία πόνο και θάνατο επιζητείται συνήθως η ανταπόδοση η εκδίκηση οχι μόνο
    λόγω των βιώματων μας ως καταναλωτές φθηνών αμερικάνικων ταινίων εκδίκησης,
    αλλά και της συλλογικής μας μνήμης συσσώρευσης ιστορικής αδικίας.
    Το συλλογικό ασυνείδητο ζητάει τιμωρία.Το να ευχαριστηθείς από την κακοποίηση
    ενός φονιά είναι ανθρώπινο,όταν γνωρίζεις την νόμιμη ανεκτικότητα,
    ατιμωρησία που κυριαρχεί.Θέλεις να τιμωρηθεί το κακό.
    Υπέχει όμως ιδιοτέλεια διότι σκέφτεσαι τον ευατό σου ,θα μπορούσε να είναι το παιδί
    σου που θα σκότωναν οι φονιάδες και ζητάς εκδίκηση.
    Το να σε δυσαρεστεί είναι πάλι ανθρώπινο .Δεν θα γίνουμε Φαρ ουέστ σκέφτεσαι.
    Υπέχει όμως ιδιοτέλεια διότι σκέφτεσαι πάλι τον ευατό σού.Θα μπορούσες εσύ να είσαι
    για κάποια παράβαση στην φυλακή και να γνώρισεις το μένος των συγκρατουμένων σου.
    Αυτή είναι η αλήθεια πίσω από εξωτερικά λεκτικά ΄΄κορδελάκια”, επιχειρήματα.
    Ιδιοτέλεια κόντρα στην ιδιοτέλεια.Η άρρωστη ανθρώπινη φύση.Το γνωρίζει η ελίτ και πατάει πάνω .Προτείνει παγκόσμια κοινωνία ανεκτική μέχρι αναισθησίας,
    (5G) διαστάσεων,η αλαχαγκμπαρική μονολιθική κοινωνίας μιας διάστασης,
    με λιντσαρίσματα κ.λ.π.Υπάρχει και άλλη επιλογή ομως η δαιμονική ελίτ την εξορκίζει.
    Βλέπεις είναι από τον Θεό για τον άνθρωπο .Πάντως για να είμαι ειλικρινής εάν έπρεπε να διαλέξω ,από τις 2 επιλογές θα διάλεγα την τιμωρία από την ατιμωρησία.
    Να τιμωρούμαστε εν κατακλείδι μπάς και γλιτώσουν τα παιδιά μας την κτηνωδία .

    • Ανωνυμος 12/12/2018 @ 1:11 ΜΜ

      Ναι στην τιμωρια …αλλα πια τιμωρια ;;;; Θα παρουμε το νομο στα χερια μας …και θα σκοτωνουμε …εμεις ;;;; Μηπως πρεπει να στραφουμε στα αιτια και αυτων που ευθυνονται για την ατιμωρησια ;;;; Τι ακριβως μαθαινουν τα παιδια μας χρονια τωρα ;;;;Σε ενα κοσμο βιαιο …απανθρωπο….τι μαθαινουν απο μας …;; Οσοι ειμαστε γονεις…τι μαθαινουμε στα παιδια μας …;;; Τι πρωτυπα εχουν ;;;; Παντου υπαρχει βια ….και αδικια σε αυτα που βλεπουν …σε αυτα που διαβαζουν…ολοι φταιμε ….Φταιμε που επιτρεπουμε να μας επιβαλλουν τη βια χωρις να κανουμε ….ΤΙΠΟΤΑ….Ας προσεξουμε τα παιδια μας …ως κορη οφθαλμου….και ας τους δωσουμε αυτο που αξιζουν ….γιατι μεχρι τωρα τα καναμε ροιδο…

      • Συμφωνώ…όταν έχεις παιδιά προσεγγίζεις πολύ διαφορετικά τα πράγματα.. έρχεσαι αυτόματα στην Θέση των γονιών της άτυχης κοπέλας από την μια,και στην θέση των γονιών των δραστών από την άλλη…σαν κοινωνία είμαστε για κλάματα…δεν ξέρουμε από πού να προστατεύσουμε τα παιδιά μας… είναι τόσο λανθάνουσες οι πληροφορίες που δέχονται,τόσα τα ερεθίσματα,που αναρωτιεσαι αν τελικά όλοι αυτοί οι αγώνες που δίνεις καθημερινά για να τα μεγαλώσεις σωστά οχι μόνο σε υλικό επίπεδο,είναι αρκετοι για να τα διαφυλάξουν ασφαλή… τραγική ιστορία απ’οπου και αν την πιάσεις…

  14. ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΥΠΕΡΤΑΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΗΣ ΝΕΜΕΣΕΩΣ 12/12/2018 @ 11:31 ΠΜ

    Αρθρογράφε και λοιποί…
    Κάνετε λάθος!

    Ακούστε τι είναι το δίκαιο και ορθόν.
    Οι βιαστές πρέπει να εκτελούνται σε ηλεκτρική καρέκλα η με ένεση νικοτίνης.
    Που σημαίνει:

    Εκτέλεση οι βιαστές που κάναν ζημιά στην κοπέλα.
    Εκτέλεση οι βιαστές που βιάσαν τους βιαστές.

    Ας ξεκινήσουμε με εκτέλεση όσων κάναν την χώρα κωλοχανείο και όσων μετατρέψαν την δικαιοσύνη σε πόρνη και όλους τους δηθεν προοδευτικούς που απαγορέψαν την θανατική ποινή.

    Όλα τ αλλα είναι να χαμε να λέγαμε…

    • ξεχασες να πεις για τις εκδιδομενες κοπελες…..για καποιο λογο ολοι τις αφηνουν απ’ εξω…..αλλα κοιτα ομως που τιμωρουνται και αυτες…..μην μας πεις τωρα οτι ειναι και αθωες…..χαζουλη…..

  15. κατοχικε γιατι βαζεις τετοια αριστεριστικα αρθρα υπερ αλβανων πουστηδων τουρκων και εναντιον ελληνων??????

  16. ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΡΙΑ ΕΝΣΤΙΚΤΑ ..ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ 2 ΤΈΡΑΤΑ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΜΈΝΟΙ ..
    ΑΥΤΟΎΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΉΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΝΑΥΤΟΥΡΓΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΚΑΣΜΌΣ …ΔΙΌΤΙ ΚΑΝΕΊΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΡΩΤΉΣΕΙ ΤΟ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΈΝΟ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΈΝΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΕΆΝ ΣΥΜΦΩΝΕΊ Η ΌΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΧΕΊΡΙΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΈΚΑΝΑΝ ΟΙ ΥΠΌΛΟΙΠΟΙ ΦΥΛΑΚΙΣΜΈΝΟΙ..

  17. ΚΑΡΓΑ ΣΥΡΙΖΑ ΊΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ!
    ΟΥΤΕ ΤΟ INDYMEDIA ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ.

    ΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ’90 ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ,ΒΙΑΣΜΟΥΣ,ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ,ΛΗΣΤΕΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΗΘΩΣ….ΓΥΝΑΙΚΩΝ,ΠΑΙΔΩΝ,ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ,ΑΡΡΩΣΤΩΝ,ΑΔΥΝΑΜΩΝ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
    ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΛΕΟΝ Ο ΚΟΚΑΊΝΑΚΙΑΣ ΕΝΤΥ ΡΑΜΑ ΣΤΟΥΣ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΏΤΕΣ.ΑΠΛΑ.ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΣΕ ΑΝΥΠΕΡΆΣΠΙΣΤΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΕΣ!

    ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΡΧΗ….
    ΝΑ ΜΠΟΥΝΕ ΤΟΤΕ ΜΕ ΜΠΕΝ ΧΙΡΑΜ=ΣΑΜΑΡΑ=ΣΑΤΑΝΙΣΤΗ,ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΟΙ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΕΣ ΤΟΥ ΑΛΗ ΠΑΣΑ.ΕΠΡΕΠΕ ΒΛΕΠΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΛΕΙΑΝΟΥΝ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ (λεγε τους τσαμηδες σφαγείς μεσα επεσες)ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΧΑΖΑΡΟΕΒΡΑΙΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΑΚΟΣ ΜΑΣ ΕΧΩΝΕ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ.

    ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΟΙ ΟΧΤΡΟΙ ΝΙΚΟ ΜΟΥ;ΜΠΗΚΑΝ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΦΟΒΙΚΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ,ΑΓΧΩΔΕΙΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ,ΚΑΙ ΝΑΙ ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ…..

    ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ Ο ΚΟΜΠΟΣ ΣΤΟ ΧΤΕΝΙ,ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΦΤΑΣΕ,ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΣΗ ΤΗΣ ΥΒΡΕΩΣ,ΤΗΝ ΝΕΜΕΣΗ.

    ΑΚΡΑΙΟ;
    ΜΑ ΚΙ ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΣΙΔΕΡΩΘΗΚΑΝ,ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΑΝ,ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΑΝ,ΒΙΑΣΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΤΗΝΗ,ΠΟΥ ΥΠΟΥΛΑ ΠΙΑΝΟΥΝ ΦΙΛΙΕΣ ΜΕ ΥΙΟΥΣ ΛΕΦΤΑΔΩΝ ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΣ ΟΜΟΙΩ ΑΕΙ ΠΕΛΑΖΕΙ,ΟΤΑΝ ΜΙΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ;ΑΥΤΟ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΟ;
    ΚΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;ΑΥΤΟΙ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΙ.ΟΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ “ΑΓΙΟΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ”!;!;!;!

    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΑΠΕΛΑΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΜΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΗ ΜΑΣ ΓΗ;

    ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ ΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ,ΚΟΣΟΒΟ,ΣΕΡΒΙΑ.ΠΩΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΤΣΕΤΣΕΝΟΥΣ ΣΕ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΔΗΛΩΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ,ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΒΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΛΒΑΝΟΥ ΕΞΩ;ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ DNA…..
    ΣΤΟ “ΜΗ” ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ;ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΙ’ΗΜΑΣ,ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΩ.

    ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ…..ΓΕΓΟΝΟΤΑ…..

  18. ΕΛΛΗΝΟΠΟΝΤΙΟΣ 12/12/2018 @ 12:48 ΜΜ

    Αρθρογράφε ΑΝΘΕΛΛΗΝΕ ΑΝ Ο ΑΛΒΑΝΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΣ ΘΑ ΚΕΛΑΙΔΟΥΣΕΣ.

  19. Την κοπελα την Χτυπησαν με Μπουνιες την Χτυπησαν με Σιδερο την Βιασαν την Πεταξαν Γυμνη στα Βραχια στην Θαλασσα την Εξετευλησαν και μου λετε να λυπηθω αυτον που το εκανε? ΟΧΙ ΔΕΝ ΛΥΠΑΜΑΙ ΝΑ ΠΟΝΕΣΕΙ ΟΠΩΣ ΠΟΝΕΣΕ Η ΚΟΠΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ ΟΠΩΣ ΕΚΕΙΝΗ
    ΚΤΗΝΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ …. ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ….Ποτε μου δεν θελω την Βια ομως για αυτα τα Ανωμαλα Κτηνη……… Μαχαιρα Εδωσες Μαχαιρα θα λαβεις….

  20. ΧΑΚΙ ΓΙΛΕΚΟ 12/12/2018 @ 2:52 ΜΜ

    Δικαιοσύνη δεν σημαίνει εκδίκηση και η εκδίκηση δεν είναι δικαιοσύνη.

    Επειδή το παίζετε όλοι έξυπνοι και ο αρθογράφος άλλος κι αυτός θα σας θέσω ένα ερώτημα:

    Υπηρετείτε σε μονάδα των ενόπλων δυνάμεων κατόπιν επιστράτευσης και εκστρατείας εντός της Αλβανίας.
    Απέναντι βλέπετε στην περιοχή που βρίσκεστε, στο χωριό που χρησιμοποιείτε για στάθμευση/ ανεφοδιασμό, έναν από την μονάδα σας, να βιάζει γυναίκα, τον πιάνετε γιατί πρόκειται περί εγκλήματος πολέμου κατά αμάχων, τον μαζεύετε, του αφαιρείτε εθνόσημο κλπ. και το όπλο και τα πάντα κι από κει και πέρα τι τον κάνετε; Ότι έκανε στην γυναίκα;

    Καταλάβετε ένα πράμα όλοι σας.
    Η θανατική ποινή πρέπει να λειτουργεί, για βιαστές και για προδότες και για λιποτάκτες και για βασανιστές η εγκληματίες πολέμου, η προκαλούντες μαζικούς θανάτους και καταστροφή.
    Και η είστε Έλληνες με ηθικό τιμή και αρετή, η είστε βάρβαροι άρα μη Έλληνες πια.

    Που σημαίνει, ο βιαστής πεθαίνει και όποιος τον βιάσει σαν τιμωρία, πεθαίνει κι αυτός.

    Ελπίζω σε περίπτωση πολέμου, να μην έχουμε να διαχειριστούμε τέτοιον όχλο σαν και σας, γιατί με τα μυαλά που κουβαλάτε, θα πρέπει διαρκώς να στέλνουμε λιποτάκτες και εγκληματίες πολέμου στα στρατοδικεία…

    Όσο για απόψεις του τύπου ”έχει δικαιώματα και ο εγκληματίας” το κακό τους τον καιρό όσοι τα λένε, το μόνο δικαίωμα που έχει ένας εγκληματίας είναι ν’απολογηθεί και να μην κακοποιηθεί, μόνο να εκτίσει την ποινή του, η να πεθάνει ακαριαία προκειμένου η κοινωνία ν απαλλαγεί απ αυτόν.
    Κι όποιος θέλει ας αποδείξει το αντίθετο αν μπορεί.

    ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ

    • Κατοχικά Νέα 12/12/2018 @ 5:25 ΜΜ

      Σε ευχαριστω για το σχολιο σου…

    • …φανταρε, κοφ’την πλακα, γινεται πολεμος και απολαμβανεις μισθο να φυλας τα συνορα και οχι να μιλας, αντε τραβα κανε το καθηκον σου σκοτωσε κανα απατρη προδοτη κλπ (εαν ξερεις ποιοι ειναι) και μη φιλοσοφεις. Φιλοσοφησε το ξανα οταν μπουκαρουν σπιτι σου. βραζει ο τοπος και σεις πληρωνεστε για να πινετε φραπε κ@παιδα αντι να ριχνετε στο ψαχνο ως φαντομαδες που το παιζετε…..αι φουντα στο αιγαιο εσυ και οι ανωτεροι σου.

    • να μας κανεις και μια αναλυση περι αμυνας στυλ Κατσιφα, ηλιθιε…θα μας τον βγαλεις και εγκληματια ετσι πως πας επειδη αυτοδικησε
      μηπως σε λενε….προδοτη σε χακι…..?

    • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/12/2018 @ 7:19 ΜΜ

      Η απλοποίηση δεν είναι πανάκεια.
      Η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.
      Το τσουβάλιασμα δεν βοηθά.
      Ο άνθρωπος με τι προσόντα το παίζει θεός?
      Κρίνει ποιός θα ζήσει και ποιός θα πεθάνει.
      Οι άνθρωποι είναι γεμάτοι ιδιοτέλεια.
      Είναι μήπως όλες ξεκάθαρες περιπτώσεις εγκλήματος?Κάθε άλλο,,,,
      Ποιός θα κρίνει τον ”εγκληματία΄΄ εάν είναι εγκληματίας για εκτέλεση?Στις περισσότερες περιπτώσεις ιστορικά, το μεγαλύτερο έγκλημα για αυτόν που αποφασίζει ποιός θα πεθάνει και ποιός θα ζήσει είναι το να έχεις διαφορετικά πιστεύω>Στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής που σε κάποιες πολιτείες της υπάρχει η θανατική ποινή μήπως νομίζουμε ότι γίνονται λιγότερα εγκλήματα?Περισσότερα γίνονται…………….Η μεγαλύτερη ανθρώπινη τιμωρία προέρχεται από το άγραφο ηθικό δίκαιο και όχι από το γραπτό.Το να εκτελείς το κτήνος είναι λύτρωση για το κτήνος,
      εσένα και εκείνο όχι για τον άνθρωπο.Αυτό δεν σημαίνει ότι επιζητούμε βιασμούς κρατουμένων.
      Επικροτούμε την ύπαρξη ισχυρού άγραφου ηθικού νόμου.
      Επικροτούμε το φτύσιμο ,την απόρριψη από άλλους συγκρατούμενους,
      μέχρι και από τον σκύλο του εγκληματία.
      Επικροτούμε όμως και την δυνατότητα να αλλάξει ο κρατούμενος….
      Δεν είμαστε λυσσασμένα σκυλιά η τραυματισμένα άλογα,για ευθανασία,είμαστε άνθρωποι.Ικανοί για το χειρότερο αλλά και το καλύτερο.
      Στην ζωή η καλύτερη λύση δεν είναι να σκοτώνεις,
      στον πόλεμο όμως αναγκαία λύση,

      • ΧΑΚΙ ΓΙΛΕΚΟ 12/13/2018 @ 5:21 ΜΜ

        Δεν γίνονται περισσότερα εγκλήματα σ’αυτές τις πολιτείες…
        Που το διάβασες αυτό;
        Κάθε άλλο, άσε που υπάρχει και το δικαίωμα οπλοφορίας του πολίτη και οπλοχρησίας, οπότε ο ληστής, ο βιαστής, το σκέφτεται πριν κάνει κάτι καλά με αποτέλεσμα να έχουν την χαμηλότερη εγκληματικότητα.
        Και φυσικά οι στατιστικές αποδείξαν και ότι ο κύριος λόγος εγκλημάτων στις ΗΠΑ, είναι ψυχολογικές διαταραχές η ψυχολογικά προβλήματα και αποβλάκωση και όχι οτιδήποτε άλλο καθώς αν θες να χεις εκεί καλή ζωή και λεφτά, υπάρχουν χίλιοι τρόποι εκτός κι αν είσαι χαζός η τεμπέλης, οπότε δεν δικαιολογείται καθόλου ένας ληστής στην χώρα τον ευκαιριών.

        • ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 12/13/2018 @ 9:57 ΜΜ

          Καλησπέρα φίλε,σίγουρα θα έχεις ακουστά π΄χ το Τέξας.
          Το θέμα είναι ότι ακόμα και στις Η.Π.Α όλο και λιγότερο εφαρμόζεται η θανατική ποινή διότι μέχρι και οι Αμερικάνοι πήραν χαμπάρι ότι δεν έχει αποτέλεσμα.
          Δες ποιές χώρες πρωτοστατούν στις θανατικές ποινές και
          θα καταλάβεις.

          Καλό βράδυ!

  21. ΗΛΕΚΤΡΑ 12/12/2018 @ 3:09 ΜΜ

    Δεν το διάβασα ολο, δεν χρειάστηκε. Εκνευρίστηκα απο τις πρώτες γραμμές. Το μονο που εχω να πω ειναι …Ουςτ ρεεεε…ποιοι ειναι αλητάμπουρες ρε;;; Εεεε;;; Αντε μου στα τσακιδια. Αυτες οι ηλίθιες ιδέες ειναι που μας εφεραν εδω. Αντε πνιξου λοιπον αρθρογράφε. Αρκετα νεύρα εχουμε με ολα τα υπόλοιπα, δεν χρειαζόμαστε κι εσάς.

  22. Το ομοφοβικο μακελειό πανηγυρίζει για την πιθανότητα βιασμού κρατούμενου από συγκρατούμενους του. Προφανώς οι ακροδεξιοί έχουν πρόβλημα με την ομοφυλοφιλία μόνο αν είναι κοινή συναινέσει.

    • ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 12/12/2018 @ 6:02 ΜΜ

      αλλοτριωμένο κακόμοιρο, ο ανδρικός σοδομισμος αποτελεί υψίστη μορφή τιμωρίας ειδικά όταν το παθαίνουν βιαστές. δεν φταις εσυ οταν εχεις καταπιει αμασητα το σχεδιο για την μειωση του παγκοσμιου πληθυσμου, δλδ το νεοταξιτικο δολομα μαζι με το αγκιστρι και το καλαμι! ζωο ε ζωο

      • ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΙΚΟ ΣΟΔΟΜΙΣΜΟ, Ο ΔΗΜΙΟΣ, Ο ΤΙΜΩΡΟΣ, ΑΠΟ ΥΨΙΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ;
        Η ΛΑΝΘΑΝΟΥΣΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΡΥΦΟΠΟΥΣΤΑΚΙΑ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ.

  23. Γιωργος 12/12/2018 @ 4:02 ΜΜ

    Θα μπορουσαν να ηταν σωστα ολα αυτα που γραφει το αρθρο αλλα δεν εχουν καμια βαση στην ελλαδα.
    Στην ελλαδα σημερα που ειμαστε υπο κατοχη και το συστημα εχει διαλυσει τα παντα δεν υπαρχει καμι αισθηση δικαιου καμια απονομη δικαιοσυνης αφου με νομο βγαινουν εξω τα μεγαλυετρα καθαρματα και μενει μεσα ο καστανας που δεν εκοψε αποδειξη.
    Γι αυτο η θα κοψετε τις μπουρδες η θα σας βριζουν οι ανθρωποι οταν μιλατε λες και ζειτε στον πλανητη ανδρομεδα.
    Οταν μια χωρα αφηνεται στα χερια απατεωνων φυτεμενων απο τους μεγαλυτερους απατεωνες του πλανητη δηλαδη τους τραπεζιτες η ζουγκλα κυριευει τα παντα.
    Η λοιπον θα γινουμε ελευθερη χωρα και θα ζουμε οπως παλια με ελληνες η θα γινουμε ενα τεραστιο μπουρδελο που εδω μεσα καθε καρυδιας καρυδι θα κανει οτι του κατεβει.

  24. Δημητρης 12/12/2018 @ 4:17 ΜΜ

    Βόρεια κορεα οεοοοοοοοοο. Εκεί να δεις γλέντια αν στέλναμε τα καθικια

  25. ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΥΣ ΜΟΥ !!!!! ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣΤΡΟΦΟ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ ΣΚΟΝΗ ΣΤΑ ΠΑΠΠΟΥΤΣΙΑ ΣΑΣ… Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΙΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΟΧΕΣ ΤΟΥ. .. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ… Ο ΕΝΑΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ… Ο ΕΝΑΣ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ… ΚΟΣΜΙΑ ΩΣ ΑΞΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ !!! ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΜΑΡΙΑ

  26. ΝΕΜΕΣΙΚΟΣ 12/12/2018 @ 6:06 ΜΜ

    Στην φυλακή υπάρχει ποιο ισχυρός νόμος από εμάς απ’εξω, είναι ο λόγος τιμής, δεν εχει ιδια διαχείριση ένας πολιτικός κρατούμενος με έναν βιαστή παιδιών, όλα τα άλλα είναι να’χαμε να λέγαμε

  27. Ο τρελός του χωριού 12/12/2018 @ 10:53 ΜΜ

    Σε μια άρρωστη κοινωνία μόνο άρρωστα πράγματα συμβαίνουν! Αλλά αυτή η χαρά και η ενασχόληση με τετοια θλιβερά και απαίσια γεγονότα είναι πέρα από κάθε φαντασία, καταντάει ανώμαλη και χρήζει ιατρικής ή μάλλον ψυχιατρικής παρακολουθησης!! Τελικά είμαστε μια κοινωνία ανθρωπιφαγικη ! Μας αρέσει ,δεν εξηγείται! Τα δε τσοντοκαναλα έχουν ξεσαλωσει πλέον! Βρήκαν θέμα να κάνουν κανένα νούμερο! Τραγελαφικη. κατάσταση κι ύστερα θέλουμε να ξαναβρούμε τάχα την πατρίδα μας και ότι αυτό συνεπάγεται! Πώς άραγε ,πως?

  28. Πρωτη φορα ειναι που γινοντε αυτα στις φυλακες;Γιατι τωρα εχει γινει θεμα με εναν Αλβανο βιαστη και δολοφονο και εμεις θα πρεπει να απολογουμαστε για την κακομεταχειρηση του επειδη συμφερει καποιους να προβαλουν αυτα.Ο καθενας ειναι αξιος της μοιρας του.Ουτε το εγκλημα που διεπραξε δεν μπορω να ανεχθω ουτε και τα εγκληματα που θα υποστει απο δω και περα απο αλλους μπορω να ανεχθω και τα δυο δεν θα ηθελα να γινοντε αλλα….Εγω το λεω φυσικη ροη των πραγματων .

  29. ΧΑΚΙ ΓΙΛΕΚΟ 12/13/2018 @ 9:05 ΠΜ

    Ρε μη με τρελαίνετε, ειδικά ο ΗΚ45 που μου λέει όλο μπούρδες…
    Σκέφτεστε πριν πείτε κάτι η όχι;

    Δηλαδή ομολογείτε τι;

    Ότι αν κάποιος βιάσει κάποια δικιά σας, αντί να τον εκτελέσετε, ναι αυτοδικία γιατί όχι, απ τη στιγμή που δεν υπάρχει θανατική ποινή, επιβάλετέ την εσείς.
    Σωστό είναι και δίκαιο και θα πρεπε να υπάρχει αλλά εσείς αντί αυτό τι θα κάνατε, θα τον βιάζατε κι εσείς;

    Δηλαδή, να γίνουμε το ίδιο κτήνη με τα κτήνη που πολεμάμε;

    Σας ρωτάω στα ίσα όλους σας:

    Αν κάποιος βίαζε δικό σας άτομο, την στιγμή που δυστυχώς δεν υπάρχει θανατική ποινή,
    α) θα τον εκτελούσατε ή β) θα τον βιάζατε;

    και από τη στιγμή που δεν υπάρχει θανατική ποινή, κακώς,

    α) θα κάνατε αυτοδικία με σκοπό να επιβληθεί το ”δίκαιο” ή β) θα ανεχόσασταν να ζει εκείνος που κατέστρεψε μια ζωή, επειδή φοβάστε μη σας πιάσουν;

    Άσχετα με το περιστατικό, δημοσκόπηση κάνω, θέλω να σας βγάλω από Ι3 μπορεί και Ι4 μέχρι και Ι5 ψυχολογικό, γιατί μάλλον δεν πάτε καλά ο πληθυσμός.

  30. Σε μια υγιης κοινωνια υπαρχουν οι νομοι ,οταν τους καταπατας πηγαινεις φυλακη,μεσα σε μια φυλακη θεωρεις οτι ειναι μια υγιης κοινωνια με νομους;αντε πηγαινε να κανεις δημοσκοπηση σε μια φυλακη να δεις.Αν δεν φοβομασταν την φυλακη τοτε ολοι θα παρανομουσαμε και θα πηγαιναμε” διακοπες” σε μια φυλακη με φαι και ξαπλα και αρκετος χρονος για αυτογνωσια μακρια απο υποχρεωσεις και σκοτουρες, τι συγκρινεις δυο διαφορετικες κοινωνιες θα μας τρελανεις τελειως ;ακομα δεν το χασαμε.Οποιος αποφασιζει να αλλαξει κοινωνια θα υποστει συνεπειες που δεν θα γνωριζει διοτι η φυλακη εχεις αγραφους και σκληρους νομους,αυτο δεν σημαινει οτι τους επικροτουμε αλλα ετσι εχουν τα πραγματα και κανεις δεν μπορει να το αλλαξει.

    • ΧΑΚΙ ΓΙΛΕΚΟ 12/13/2018 @ 1:26 ΜΜ

      Χαίρω πολύ. Δεν είναι αυτό το θέμα.

      Στην ουσία είσαι κατά της θανατικής ποινής και εκτέλεσης βιαστών, προδοτών, λιποτακτών;
      Ναι η όχι;

      Και επίσης, υπέρ του να συμβαίνουν πράματα στις φυλακές που δεν συμβαδίζουν με τους κανονισμούς του σωφρονισμού;

      Γιατί δεν δίνετε ξεκάθαρες απαντήσεις;

  31. Δεν ειμαι υπερ της θανατοικης ποινης σε κανεναν ανθρωπο ,δεν μου το επιτρεπη η ηθικη μου αλλα πιστευω ακραδαντα στην θεια δικη.Επειδη ρωτας αν υπαρχει σωφρονισμος στις φυλακες εσυ πιστευεις οτι υπαρχει;Μπορει να σωφρονιστει ενας ανθρωπος που ξεπερασε τα ορια του ανθρωπου και εγινε ενα κτηνος ;θα καταλαβει την πραξη του και θα μετανιωσει;ο ανθρωπος καταλαβαινει οχι το κτηνος ,αυτοι δεν εχουν γυρισμο ,εχουν παψει να ειναι ανθρωποι απο την στιγμη που εχουν ξεπερασει τα ορια.Ο πολεμος ειναι οτι πιο καταστροφικο για το ανθρωπο ,μπορει ευκολα καποιος να ξεπερασει τα ορια και να γινει ενα κτηνος ,ο καθενας πραττει αναλογα με την τιμη και την ηθικη του.Να σου θυμισω τα τεμαχισμενα παιδακια στην Τουρκια για εμποριο οργανων ,αποτροπαιο εγκλημα πολεμου, κτηνη αλλα οι σωφρον ανθρωποι δεν μπορεσαν να σταματησουν,νομιζεις οτι αυτοι δεν θα υποστουν την θεια δικη;

    • ΚΑΛΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ 12/13/2018 @ 5:02 ΜΜ

      Οι σοφοί μας πρόγονοι είχαν δύο πράγματα:

      Θανατική ποινή και εξορία.

      Ο αδιόρθωτος, απειλή για την κοινωνία εκτελείται.
      Ο αντιρρησίας συνείδησης και ασυμόρφωτος εξορίζεται.

      Λοιπές τιμωρίες ήταν, πρόστιμο και δημόσια καταναγκαστικά έργα.

      Ο παραβάτης πληρώνει πρόστιμο, ο κλέφτης επιστρέφει τα κλεμμένα με δουλειά, ο καταστροφέας ξαναφτιάχνει ότι κατέστρεψε η κάτι άλλο για να μαστε πάτσι.

      Η θεία δίκη, είναι γενική και αόριστη, ειδάλλως θα βασιζόντουσαν κι αυτοί στην θεία δίκη και δεν θα είχαν βγάλει νόμους.

      Τώρα κατάλαβα γιατί ο Έλληνας δεν ξεσηκώνεται:
      Περιμένει την θεία δίκη…

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*