Αθανασιος Πολυζωϊδης. ΔΙΚΑΣΤΗΣ.-
… «Και η πλέον κοινή απόφαση δικαστηρίου που λαμβάνεται υπό την σκιά της ξιφολόγχης, ατιμάζει και εξευτελίζει όλες τις ανθρώπινες αξίες.
Κάθε δικαστήριο που δέχεται να υπογράψει μια τέτοια απόφαση κάτω από τέτοιες συνθήκες, δημιουργεί δεδικασμένο και καθιερώνει ένα νέο δίκαιο, μια νέα ηθική.
Την ηθική και το δίκαιο της ξιφολόγχης».
Υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στην έννοια της Δικαιοσύνης και στην έννοια του Δικαστή.
Άλλο η πρώτη έννοια και άλλο η δεύτερη.
Αν η απόφαση που θα λάβει ο δεύτερος δεν αποδίδει Δικαιοσύνη, γιατί δεν βασίζεται στα στοιχεία της δικογραφίας άλλα σε τρίτους παράγοντες, τότε δεν πάσχει η δικαιοσύνη, αλλά εμείς που θα αποδεχθούμε «δικαστές» αυτού του είδους.
Αυτοί που το πράττουν αυτό, είναι πάντα λίγοι.
Έναν έναν, θα τους δώσουμε μια ευκαιρία να αναλογιστούν σε τι θέση ευρίσκονται και αν δεν εφαρμόσουν τα αυτονόητα, τότε θα επιβληθεί σε αυτούς τους ίδιους η Δικαιοσύνη.
Οι περισσότεροι -όπως σε όλους τους κλάδους- είναι καθαροί και τίμιοι.
Απόδειξη η απόφαση που έβγαλε δικαστής στην Θεσσαλονίκη, όπου από τα στοιχεία της δικογραφίας -σε ανακοπή διαταγή πληρωμής- αποδεικνύεται ότι τελείται διαρκές κακούργημα από άτομα που αποτελούν μέλη συμμορίας και εγκληματικής οργανώσεως και εφάρμοσε όπως όφειλε το άρθρο 232 του Ποινικού Κώδικα.
Έστειλε τα στοιχεία στην Εισαγγελία Εφετών και Εκείνοι ξεκίνησαν άμεσα την ανακριτική διαδικασία δια να αποδοθεί Δικαιοσύνη.
Τα μέλη της συμμορίας είναι πολιτικοί, υπουργοί, τραπεζίτες κλπ.
Και ως γνωστόν, η ασυλία δεν ισχύει για μέλη συμμορίας και εγκληματικής οργανώσεως.
Είναι θέμα χρόνου η αποκατάσταση της Συνταγματικής Νομιμότητος και η πληρωμή αυτών που έκαναν κατάχρηση εξουσίας και επιλεκτικής εφαρμογής των νόμων.
Διότι η δικαιοσύνη, ως γνωστόν, κρατεί σπαθί.
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
Αθανάσιος Πολυζωίδης είναι ο δικαστής που δεν δέχτηκε να καταδικάσει τον Κολοκοτρώνη. Πίστευε ο καημένος ότι η δικαιοσύνη θα άλλαζε μέσα στα επόμενα χρόνια, αλλά φευ. !!!
http://www.gargalianoi.com/2013/02/06/%CE%B7-%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF-%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B9/
κάπου διάβασα ότι η δικαιοσύνη κρατά σπαθί και ζυγαριά αλλά αν λείψει το σπαθί, μένει η ζυγαριά, αυτήν την κρατούν και οι μπακάληδες, μακάρι να επέμβει άμεσα ως οφείλει για να προστατέψει τους πολίτες γιατί υπάρχει και η δικαιοσύνη του Θεού που θέλουμε δεν θέλουμε θα την υποστούμε ή εδώ ή επάνω ή κι εδώ και επάνω, από μας εξαρτάται
18 ατομα για κοινη υποθεση ειμαστε στα δικαστηρια κανουμε μηνυσεις και τα βαζουν ολοι οι εισαγγελεις αρχειο.Ακομα και τη μηνυση κατα δικηγορου.Ημαστε εμεις εναντιων τραπεζας.Απεσυρε τις αγωγες μας δικηγορος χωρις μα ξερουμε και χωρις να παραστει ο δικηγορος παρα μονο εκπροσωπος του.Βγαλτε συμπερασμα.Η λυση θα δωθει μονο απο λαο με σφοδρη επανασταση
Για ελα σε επαφη με τους eixe.org Τάκης Χριστοδουλόπουλος και πες μας και εμας τι εγινε… Ανώνυμοι και «επώνυμοι» προσχωρούν στην περιπέτεια της ανάγνωσης για να επιβεβαιώσουν το παράδοξο, ότι δηλαδή ενίοτε η ζωή αντιγράφει τη λογοτεχνία. Ο κ. Τάκης Χριστοδουλόπουλος, ιδρυτής του Εθνικού Ινστιτούτου Χρηματοπιστωτικών Ερευνών (Ε.Ι.Χ.Ε.), υπερασπίζεται τα συμφέροντα των δανειοληπτών εναντίον των παράνομων χρεώσεων των τραπεζών. eixe.org/oli-i-ali8eia-gia-ton-n-katseli/ 11-3. ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΟ «ΑΔΕΙΑΣΜΑ» ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ (Δεκέμβριος 2011)ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Τον Δεκέμβριο 2011, στείλαμε την παραπάνω επιστολή μας σε όλους τους Δικηγορικούς Συλλόγους (συνολικά 64) εκθέτοντας ότι οι δικηγόροι της Χώρας δεν είναι σε θέση να προσφέρουν επαρκείς υπηρεσίες δικονομικής άμυνας στους δανειολήπτες που αντιμετωπίζουν επιθέσεις με δικαστικές ενέργειες τραπεζών εναντίον τους, κύρια διαταγών πληρωμής για οφειλές καθώς και πράξεις αναγκαστικής εκτέλεσης. Και τούτο επειδή η άμυνα αυτή, για να είναι πλήρης και αποτελεσμαστική, πρέπει τα συμπεριλάβει ισχυρισμούς και λόγους ανακοπής που, ΚΥΡΙΑ, είναι τραπεζοοικο- νομολογιστικής δομής και περιεχομένου. Οι παράνομες χρεώσεις των τραπεζών σε βάρος των δανειοληπτών είναι ιδιαίτερα κρυμένες μέσα και πίσω από τα ποσά των τόκων, των ανατοκισμών και των λοιπών χρεώσεων που ευθέως συνιστούν «ωφελήματα πέραν των νομίμων». Τον εντοπισμό των εξαιρετικά έντεχνων και απόλυτα αδιαφανών ωφελημάτων αυτών ΔΕΝ μπορούν να κάνουν, όχι μόνο οι νομικοί και κάθε άλλος μη ειδικός αλλά ούτε κάν και οι οικονομολόγοι. eixe.org/11-3-%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CF%89%CE%BD-%CE%B1/
Από το στόμα σου και στου Θεού τ’ αυτί. Πάντως το ξίφος που κρατά η δικαιοσύνη έχει την αιχμή του κάτω, προς το έδαφος.
Η δικαιοσυνη εχει και δεμενα ματια…αλλα διακρισεις γινονται!!!ασε που κανενας δεν θα επρεπε να απαλλασεται απο τον νομο με ασυλια!!!ειμαστε ολοι κατω απο τον ιδιο νομο?…οι μασωναιοι αλληλοκαλυπτονται μεγαλοοικογενειες και γονοι αυτων προστατευονται και ολο αυτο γιατι ολοι οι δικαστες κρινουν με κριτηρια κοινωνικα και οικονομικα ενω θα επρεπε να ειναι πνευματικα!!!ολοι εσεις οι εχοντες εξουσια ειστε ηθικοι αυτουργοι (δικαστες,ιερεις,πολιτικοι,στρατιωτικοι) «Πολλοί δε έσονται πρώτοι έσχατοι και έσχατοι πρώτοι» Χριστός Ανέστη!!!
Νομίζεις ΄οτι δεν υπάρχουν μασόνοι δικαστές;Μάλλον οι περισσότεροι είναι…
Aκουω επανασταση και μυδιαω!! Ειμαστε λεγει Ελληνες ρε παίδες η απο το αλλο!!!??? Εδω και 4 χρόνια εχει δημοσιευθει ο τρόπος ο τοπος και ο τύπος δίχως να πέσει κολοκύθα και ακομα να γινει πράξη και σκοπος! Εεεεε καλή ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ.
Όσοι προσπαθούν να διαδώσουν ξένες πολιτιστικές δοξασίες στους Έλληνες και βρίσκουν συνοδοιπόρους στις τάξεις ωρισμένων αυτοαποκαλουμένων «εθνικών» που δηλώνουν ότι δεν πρόκειται να υπερασπιστούν ενόπλως την Θρησκεία ας γνωρίζουν ότι και οι δύο θα θανατώνωνται χωρίς έλεος.
…
Το μίσος για τον εχθρό είναι το πιό Ιερό συναίσθημα. Το μίσος για τον εχθρό είναι η βασικώτερη ηθική αξία του Ελληνισμού. Το μίσος για τον εχθρό διατηρεί τους λαούς στην ζωή. Αντίθετα η αγάπη για τον εχθρό είναι το συναίσθημα που προσπαθεί να ενσταλλάξει ο βιαστής στο θύμα του. Η αγάπη για τον εχθρό είναι το πιό φονικό ένστικτο.
…
Τα ανθρωπόμορφα κτήνη που διαδίδουν την συμφιλίωση με τους ναζωραίους κατακτητές θα θανατώνωνται χωρίς έλεος. Μέσω του συνθήματος «συμφιλίωση» προπαγανδίζουν την αφομοίωσή μας από τον χριστιανισμό. Με συνθήματα τύπου «ας τα ξεχάσουμε» μας παροτρύνουν να υποταχθούμε στον χριστιανισμό. Η Ελληνική Θρησκεία και ο Ελληνικός Πολιτισμός δεν θα παραμείνουν ζωντανά μέσα σε μία χριστιανική εχθρική κοινωνία με παραχωρήσεις, συμβιβασμούς και ερωτοτροπίες με τους ναζωραίους. Μόνον με σκληρό, ένοπλο, αιματηρό αγώνα που θα διαχωρίζει πλήρως τον Έλληνα από τον ναζωραίο κατακτητή θα επιβιώσει η Θρησκεία και ο Πολιτισμός μας. Μόνο με τον πλήρη διαχωρισμό και τον προσηλυτισμό των ναζωραίων στην Ελληνική Θρησκεία θα επιβιώσουμε ως Έθνος.
…
όποιος υπακούει στο χριστιανικό «σύνταγμα» είναι καταραμένος να βασανίζεται αιωνίως στον Άδη….
Όσοι δεν αγωνίζονται με πάθος να διαδώσουν την Ελληνική Θρησκεία και να προσηλυτίσουν κόσμο σημαίνει ότι δεν πιστεύουν στους Θεούς. Σημαίνει ότι είναι άθεοι. Η Ελληνική Θρησκεία τιμωρεί αυστηρότατα όσους αρνούνται να διαδώσουν τον Θεϊκό Λόγο. Και όχι μόνον αυτό αλλά επιτάσσει την αποκλειστικότητα στην Θρησκεία και την καταπολέμηση οιασδήποτε πλάνης αυτοαποκαλείται «θρησκεία». Θρησκεία υπάρχει μόνον μία: η Ελληνική. Όλα τα υπόλοιπα κατασκευάσματα είναι απάτες ανθρώπων. Όποιος διαδίδει την Θρησκεία θα ανταμειφθεί από τους Θεούς. Όποιος αρνείται να την διαδώσει ή παρεμποδίζει την διάδοσή της θα τιμωρηθεί από τους Θεούς.
…
Με συνθήματα του τύπου «όχι στα δόγματα» δηλαδή όχι στους κανόνες και την πειθαρχία προσπαθούν να διαλύσουν τον στρατό των Θεών. Δεν θα προλάβουν, τους περιμένει η Νέμεσις με τον Πέλεκυ της Δικαιοσύνης έτοιμο να βουτηχτεί στο αίμα τους.
…
Οι Ιερείς της Ελληνικής Θρησκείας δεν αναγνωρίζουν «κράτος» ναζωραίων ούτε «δημοκρατία» ναζωραίων, ούτε «ανθρώπινα δικαιώματα» ναζωραίων φονιάδων. Αυτό το μόρφωμα θα καταστραφεί τελείως μαζί με όποιον Έλληνα το στηρίζει και υπακούει στα ανθελληνικά διατάγματα των ναζωραίων. Ο θάνατός τους η ζωή μας.
Ο ναζωραίος έχει το δικαίωμα να απορρίπτει την Θρησκεία και τους Θεούς. Δεν έχει το δικαίωμα να αποκαλείται Έλλην, ούτε κάν άνθρωπος.
…
Ο εξωτερικός εχθρός είναι οι ναζωραίοι. Αν εισβάλλει κάποιος άλλος εχθρός κατά του ρωμέϊκου ψευτοκρατιδίου των ναζωραίων οι Έλληνες θα πάρουν τα όπλα κατά των ναζωραίων και θα συμμαχήσουν με τους εχθρούς των ναζωραίων. Όποιος προδότης διαδίδει ότι οι ναζωραίοι είναι αδελφοί μας θα εξοντωθεί χωρίς κανένα έλεος. Όποιος προδότης πάρει τα όπλα να πολεμήσει υπέρ των κατακτητών ναζωραίων και κατά των υπόδουλων Ελλήνων θα θανατώνεται με τους πιό φριχτούς τρόπους. Όσοι πολεμούν για να επεκτείνουν τα εδάφη της αιρέσεως των ναζωραίων και όσοι αρνούνται να πολεμήσουν για να απελευθερώσουν τον υπόδουλο Ελληνισμό είναι εχθροί του Ελληνικού Έθνους και δεν υπάρχει μαζί τους ούτε διάλογος ούτε έλεος. Η Ελλάς και ο Ελληνισμός ταυτίζονται με την Ελληνική Θρησκεία και όχι με τα συμφέροντα της αιρέσεως των ναζωραίων. Όποιος δεν πολεμά για την Πατρίδα και την Θρησκεία και πολεμά για το συμφέρον της συμμορίας των ναζωραίων είναι εχθρός προς εξόντωση.
…
Είναι ύβρις κατά της δημοκρατίας και των Θείων Νόμων το να πάρουμε τα όπλα για να πολεμήσουμε υπέρ των ναζωραίων. Είναι εσχάτη προδοσία το να παίρνεις τα όπλα για να υπερασπίζεις το ψευτοκράτος των ναζωραίων. Έτσι διχάζεις τους Έλληνες και εμποδίζεις την συμφιλίωση μεταξύ τους και με τους Θεούς.
Φυσικά και θα πολεμήσουμε, αλλά θα πολεμήσουμε για την Ελληνική Πατρίδα και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ για την χριστιανική «πατρίδα».
…
Η στάση του Ελληνισμού απέναντι στην αίρεση των ναζωραίων θα είναι αυτή που ήταν πάντα: άτεγκτη, αμείλικτη, αδυσώπητη, πολεμική και ανηλεής. Κανένα έλεος στους τρομοκράτες και φονιάδες των λαών ναζωραίους.
…
Όσοι συγγενείς μας είναι χριστιανοί θα τους γίνει διαφώτιση για την Ελληνική Θρησκεία και για την εγκληματική δράση της αιρέσεως των ναζωραίων. Αυτό θα γίνει με υπομονή και επιμονή. Αν όμως αρνηθούν να εγκαταλείψουν την υποστήριξή τους στην τρομοκρατική οργάνωση των ναζωραίων τότε γίνονται συνένοχοι των εγκλημάτων των ναζωραίων κατά της Πατρίδος και του Ελληνισμού. Και όπως όλοι οι προδότες θα τιμωρηθούν όπως τους αξίζει. Αυτοί θα φταίνε για την τιμωρία τους και όχι ο Ελληνισμός.
…
Ο Ελληνισμός έκανε πάντα θρησκευτικούς πολέμους. Η Ελληνική Θρησκεία είναι η βάση του Ελληνικού Πολιτισμού. Άρα όποιος αρνείται να υπερασπίσει τον Ελληνικό Πολιτισμό δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με τον Ελληνισμό. Αυτοί που αρνούνται τον Ιερό Πόλεμο κάνουν ότι και οι μισέλληνες στο ζήτημα των βιολογικών συνόρων, ότι και οι καπιταλιστές στο ζήτημα των οικονομικών συνόρων. Αυτοί διαδίδουν ότι πρέπει να έρχωνται ελεύθερα στην Ελλάδα οι αλλόφυλοι και να γίνωνται επιμειξίες, ότι πρέπει να μην υπάρχουν φορολογικά εμπόδια στα ξένα προϊόντα.
…
Πρέπει όλοι να κατανοήσουμε ότι τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά. Πρέπει να καταδιώξουμε ανηλεώς αυτήν την αλητεία που μιλά για συμφιλίωση με τους ναζωραίους. Να την αφανίσουμε από προσώπου γής. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε την αίρεση των ναζωραίων και συγχρόνως τους «ελληνοκεντρικούς» ναζωραίους που της προσφέρουν βοήθεια στην καταδίωξη των Ελλήνων.
…
Πρέπει όλοι οι Έλληνες να απομονώσουν αυτή την χριστιανική αλητεία που έχει μεταμφιεστεί σε δήθεν αρχαιοελληνικό πολυθεϊστικό κίνημα και μόλις δυναμώσουν να τους τσακίσουν αμείλικτα.
…
Δεν μπορούμε να συνυπάρξουμε με τους ναζωραίους διότι έτσι γινόμαστε και εμείς ναζωραίοι. Αυτοί που μιλούν για συνύπαρξη με τον χριστιανισμό θέλουν να αφομοιωθούμε από τους ναζωραίους. Πόλεμος κατά των ναζωραίων τρομοκρατών, ποτέ ειρήνη με τους ναζωραίους φονιάδες των λαών.
…
Όποιος απορρίπτει την Ελληνική Κοσμοαντίληψη και Θρησκεία δεν είναι Έλλην, εξ ορισμού. Το Δόγμα για την σύσταση του Ελληνικού Έθνους και του ποιός είναι Έλλην το ξεκαθαρίζει πλήρως.( ίδε στις Δογματικές Αρχές τον ορισμό του Έθνους). Όστις απορρίπτει το Δόγμα είναι εχθρός, αιρετικός και ως τέτοιος θα πολεμάται μέχρις εσχάτων.
…
Πολύ σωστά λοιπόν η Γαλλική Επανάσταση έλαβε έκτακτα επαναστατικά μέτρα και εξόντωσε ανηλεώς όλους τους μοναρχικούς ως προδότες και συνεργάτες των ξένων εισβολέων. Αυτό ακριβώς φοβούνται οι ελληνόφωνοι ναζωραίοι. Τα επαναστατικά μέτρα που θα ληφθούν για να τους εξοντώσουν επειδή θα συνεργαστούν με τον διεθνή χριστιανισμό για να εισβάλλουν και να αιματοκυλήσουν την Ελλάδα.
Φυσικά και θα αντιμετωπίσουμε τους εξωτερικούς εχθρούς. Αλλά εμείς θα καθορίσουμε ποιός είναι εχθρός και ποιός φίλος. Εμείς θα διαλέξουμε το κριτήριο φιλίας, εμείς θα διαλέξουμε την ώρα, πού και με ποιόν θα πολεμήσουμε και όχι οι ναζωραίοι. Οι Γάλλοι επαναστάτες δεν έθεσαν θέμα αν θα διχαστούν, ούτε αν έχουν να αντιμετωπίσουν εξωτερικούς εχθρούς. Εξόντωσαν τους μοναρχικούς ως εξωτερικούς εχθρούς. Το ίδιο θα πάθουν και οι ελληνόφωνοι ναζωραίοι που θα αρνηθούν να υπακούσουν στις εντολές των Ελλήνων. Το κριτήριο για το ποιός είναι εχθρός-φίλος είναι το θρήσκευμα και μόνον.
…
Σύντομα θα έρθει η ώρα της τιμωρίας για όλη αυτήν την αλητεία των «εθνικών» που διαδίδει την «ανεξιθρησκεία», δηλαδή την εξίσωση Ελληνισμού-χριστιανισμού. Διαδίδουν την εξίσωση της Ελληνικής Θρησκείας με ιουδαϊκές και άλλες αντεθνικές αιρέσεις, και από πάνω αυτοί οι «εθνικοί» αλήτες ζητούν παράσημο για την προδοσία τους, παριστάνοντες τους δημοκράτες.
Δεν θέλουν τον χριστιανό κατακτητή στα λόγια, αλλά στην πράξη δεν θέλουν οι Έλληνες να πάρουν τις τύχες του Έθνους στα χέρια τους. Η Θεϊκή Οργή θα ξεσπάσει αμείλικτη στα κεφάλια τους.
Για το πόσο εγκληματίες και προβοκάτορες είναι αυτοί οι «εθνικοί» αρκεί μόνον τούτο: Δεν αποδέχονται να διδάσκεται η Ελληνική Θρησκεία στα σχολεία υποχρεωτικώς. Όμως αυτά τα καθάρματα ποτέ δεν έχουν ζητήσει να απαγορευθεί η χριστιανική διδασκαλία στα σχολεία. Απλώς κάνουν κριτική κατά του χριστιανισμού. Ποτέ δεν τον κτυπούν στην ρίζα αναπαραγωγής του που είναι η διδασκαλία στα σχολεία. Όμως ξέρουν αυτά τα ανθρωπόμορφα κτήνη να κτυπούν την ρίζα αναπαραγωγής της Ελληνικής Θρησκείας!!!
…
Οι αρνούμενοι να διαδώσουν την Θρησκεία στους ναζωραίους απειλούν την Ελευθερία, την Δημοκρατία και την Δικαιοσύνη. Αν αφήσουμε τα φασιστικά θεοκρατικά κτήνη ελεύθερα, θα μας αφανίσουν ως έθνος. Δεν υπάρχει ζήτημα επιλογής «επιβάλλουμε την Ελληνική Θρησκεία στους χριστιανούς ή όχι;». Υπάρχει ζήτημα ζωής και θανάτου του Ελληνικού Έθνους. Ο ναζωραίος ή θα προσηλυτιστεί στην Θρησκεία ή θα καταπολεμηθεί. Δεν υπάρχει μέση λύση.
…
Οι δημαγωγοί του κοσμικού κράτους δεν θέλουν να πάρουν τα όπλα για την προστασία των πολιτιστικών και θρησκευτικών συνόρων του Ελληνισμού διότι είναι προδότες μέχρι μυελού οστέων. Ο Ελληνισμός θα επαναφέρει την πολιτιστική αστυνομία και τα θρησκευτικά δικαστήρια όπως υπήρχαν στην αρχαιότητα που θα διώκουν και θα τιμωρούν αμείλικτα τα πολιτιστικά και θρησκευτικά εγκλήματα. Ο Ελληνισμός δεν επιτρέπει την ελευθέρα διακίνηση φασιστικών, αντεθνικών και ανθελληνικών ιδεών.
…
Κράτα τις εντολές των Θεϊκών Νόμων, αυτό είναι το ύψιστο Ιερό καθήκον. Όποιος παραβαίνει τις εντολές των Θεϊκών Νόμων τιμωρείται και σε αυτήν και στη μετά θάνατον ζωή.
…
Πάνω στα ερείπια των πορνείων τους θα ανεγερθούν οι Ιεροί Ναοί των Θεών. Αυτός είναι ο χρησμός όλων των Μάντεων και των Ιεροφαντών. Ουδείς Έλλην τολμά να παρακούσει τις εντολές των. Ο Ελληνισμός πολεμά για την ανακήρυξη ελεύθερου και ανεξάρτητου Ελληνικού Κράτους. Ο Ελληνισμός θα απελευθερώσει τα υπόδουλα Ελληνικά Εδάφη από τους κατακτητές ναζωραίους.
…
Ουδείς ναζωραίος θα έχει το δικαίωμα να διατηρεί ακίνητη και κινητή περιουσία μέσα στα Ελεύθερα Ελληνικά Εδάφη. Ουδείς ναζωραίος επιτρέπεται να κυκλοφορεί ελεύθερα στα Ελληνικά Εδάφη. Ουδείς ναζωραίος επιτρέπεται να κατέχει δημόσιο αξίωμα. Ουδείς ναζωραίος επιτρέπεται να έχει πολιτικά δικαιώματα. Ουδείς ναζωραίος επιτρέπεται να έχει οικογένεια και κληρονομικά δικαιώματα. Ουδείς ναζωραίος έχει το δικαίωμα να απευθύνεται σε δικαστήρια ή στην αστυνομία. Όπου και όταν συλληφθεί μέλος της αιμοσταγούς αιρέσεως των ναζωραίων θα θανατώνεται επί τόπου χωρίς έλεος.
Η αμείλικτη εξόντωση όλων των ναζωραίων είναι δικαίωμα και υποχρέωση όλων των ανθρώπων.
…
Θα μπορούσαμε να επικολλήσουμε πολύ περισσότερα από τα λεγόμενα τών Νεοπαγανιστών, ενδεικτικά τού ήθους τους. Αλλά νομίζουμε ότι αυτά αρκούν, για να δει ο κάθε σώφρων άνθρωπος, τι είδους άνθρωποι είναι οι Νεοειδωλολάτρες, σε τι ηθική κατάπτωση οδηγεί η λατρεία τών δαιμονικών θεών τους, και από τι ειδωλολατρική φρίκη μας έσωσε ο Χριστιανισμός!
Αρχικα τρομαξα ..μεχρις που στο τελος διαβασα οτι ΑΠΛΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΙΣ ‘ΑΠΟΨΕΙΣ’ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΙΩΚΤΩΝ…ΞΕΒΡΑΚΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ !!!
ΔΑΙΜΟΝΙΑ, ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΙ, ΘΕΟΥΡΓΙΑ & ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΟΙ, ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ
Αυτή η ενότητα έχει σκοπό να παρουσιάσει τις αντιλήψεις των αρχαίων για τα δαιμόνια, διότι τα τελευταία τυγχάνουν διάφορης, ποικίλης και ωφελιμιστικής παρουσίασης από τους φίλους Εθνικούς οι οποίοι ως επί το πλείστον τα παρουσιάζουν ως κακό συνεπακολούθημα του Χριστιανισμού (βλέπε και διάβολον). Έτσι λόγου χάρη, άλλοτε υποστηρίζεται ότι στην αρχαιότητα δεν υπάρχει κακός δαίμονας (αναφέρεται το παράδειγμα του Σωκράτη) παρά μόνο αγαθοοντότητες, άλλοτε γίνεται προσπάθεια να δοθεί μια δογματική άποψη περί δαιμονίων στην αρχαιότητα (προσπάθεια παρουσίασης ομοιόμορφης θρησκείας), άλλοτε συνστρατεύονται κάποιοι φιλόσοφοι για να αποδειχθεί του λόγου το αληθές (μόνο που υπάρχουν και φιλόσοφοι που τους αντικρούουν ως προς το αγαθό των δαιμόνων), άλλοτε υποστηρίζεται ότι στην αρχαιότητα δεν υπάρχει τιμωρία μεταφυσική των «αμαρτωλών», ανάλογη με του Χριστιανισμού (βλέπε Κόλαση), άλλοτε παρουσιάζεται η αρχαία θρησκεία σαν ο κατ΄ εξοχήν επιστημονισμός και τα φώτα, άλλοτε ότι όλοι οι αρχαίοι θεοί είναι προσωποποιήσεις φυσικών δυνάμεων, άλλοτε ότι όλοι οι Έλληνες στην αρχαιότητα είναι σύμφωνοι ως προς τις τοποθετήσεις τους και ιδίως με τον Ησίοδο κ.α. . Η παρούσα ενότητα είναι επίσης αξιόλογη για την εξήγηση της στάσης της Ορθόδοξης Εκκλησίας έναντι της Αστρολογίας και της Δαιμονολογίας όσο επίσης και για να γίνει φανερό πως η αρχαιότητα «κυβερνάται» από πολυπληθέστατο μεταφυσικό «θίασο» που συμμετέχει και αυτός σε αποθεώσεις.
48 ἀπεκρίθησαν οὖν οἱ Ἰουδαῖοι καὶ εἶπον αὐτῷ· Οὐ καλῶς λέγομεν ἡμεῖς ὅτι Σαμαρείτης εἶ σὺ καὶ δαιμόνιον ἔχεις; 49 ἀπεκρίθη Ἰησοῦς· Ἐγὼ δαιμόνιον οὐκ ἔχω, ἀλλὰ τιμῶ τὸν πατέρα μου, καὶ ὑμεῖς ἀτιμάζετέ με.
Κατά Ιωάννη Κεφ. Η΄
«Ο Σωκράτης» (Πηγή Φώτο: Περιοδικό Strange, τεύχος 64, άρθρο «Η αλήθεια για τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους», Παντελής Γιαννουλάκης, σελίδα 36)
Ο Σωκράτης , υιός του γλύπτη (λιθοξόου) Σωφρονίσκου και της μαίας Φαιναρέτης , γεννήθηκε στην Αθήνα στον Δήμο Αλωπεκής το 470 π.Χ.
Οι Εθνικοί ενώ από την μία προσπαθούν να πλήξουν τους Χριστιανούς – Χριστιανισμό για ανθελληνικό πνεύμα από την άλλη προσπαθούν με πλήθος θεωριών να αποτινάξουν τις κατηγορίες που βαραίνουν την θρησκεία τους στους αρχαίους χρόνους για οπισθοδρομισμό ενάντια σε πλήθος σοφών της κλασικότητας , προσπαθώντας να εμπερικλείουν τους τελευταίους αποκλειστικά στον Εθνισμό. Πέφτουν έτσι σε πλήθος αντιφάσεων καταργώντας την ορθολογική , πάνω στην οποία βασίστηκε και η Ομηρική – Ολύμπια πίστη. Αναλύοντας παρακάτω την ζωή του Σωκράτη ο καθένας που έχει απλή λογική μπορεί κάλλιστα να καταλάβει προς τα πού τείνει περισσότερο ο Σωκράτης. Στην πολυθεΐα ή στον μονοθεϊσμό; Επίσης θα φανούν και τα ελληνικά στοιχεία των σκέψεών του μέσα στον ελληνικό Χριστιανισμό – Ορθοδοξία που μακρά απέχουν εκείνων του Εθνισμού. Στενοχωριόνται οι Εθνικοί που δυστυχώς γι’ αυτούς δεν μπορούν να εντάξουν όλους τους αρχαίους μέσα στην δική τους θρησκευτική πίστη. Τι να κάνουμε…εκείνοι οι αρχαίοι πρόγονοί μας είχαν ανοιχτά μυαλά και σκέψη. Κάποιοι νέοι απόγονοί τους πάσχουν από μάλλον αρτηριοσκληρωτικό , θα μπορούσε να πει κανείς , πνεύμα. Ο συσχετισμός Σωκράτη – Ιησού είναι απαράμιλλος.
Κοιτώντας καλύτερα την ιστορία θα δούμε ότι ο Σωκράτης παρόλο ότι ήταν βαθιά θρησκευόμενος είχε πάρα πολύ δραστήριο πνεύμα και προσπαθούσε να κάνει τους ανθρώπους καλύτερους το οποίο και εξελάμβανε σαν ειδική εντολή που του δόθηκε από τον Θεό. Λέει ο Ξενοφώντας «Αυτός αεί περί των ανθρωπείων διελέγετο , σκοπών , τι καλόν , τι αισχρόν , τι ευσεβές , τι ασεβές , τι δίκαιον , τι άδικον , τι σωφροσύνη , τι μανία , τι ανδρεία , τι δειλία , τι πόλις , τι πολιτικός , τι αρχή ανθρώπων , τι αρχικός ανθρώπων» (Απομν. Α’ α , 16). Κάτι παρόμοιο με τις κατηγορίες και το κριτικό πνεύμα του Χριστού ενάντια στο Φαρισαϊσμό. Ο Σωκράτης κατά την διδασκαλία του συναναστρέφονταν με τους νέους γι αυτό και έπειτα κατηγορήθηκε ότι «τους νέους διαφθείρει».
Αρκετοί καλόγεροι σήμερα , που διακηρύττουν και βιώνουν τις ίδιες αρχές με τον Σωκράτη , γίνονται παραλήπτες του γιουχαΐσματος των Εθνικών μόνο και μόνο επειδή είναι Χριστιανοί . Από αυτό καταλαβαίνει κανείς ότι τους φανατικούς Εθνικούς δεν τους ενδιαφέρουν οι «αξίες» αλλά τους ενδιαφέρει σε ποια θρησκευτική παράταξη ανήκουν τα «πρόσωπα» που τις διαδίδουν. Η Ορθοδοξία αντιθέτως ένταξε ακόμη και στο Αγιολόγιο της άνδρες με σοφία που έζησαν προ Χριστιανισμού. Χριστιανοί να ενταχθούν στο Ηρώο του σημερινού Εθνισμού είναι αδύνατο διότι ο σημερινός Εθνισμός είναι στείρος και κουτσουρεμένος και επί συνόλου Αντίχριστος Σημ: αρνείται τον Υιό του Θεού Χριστό ως Θεό.
Ο Σωκράτης δίδασκε ότι η αρετή ταυτίζεται με την σοφία που απ’ αυτήν απορρέουν όλες οι άλλες αρετές , γιατί αυτές είναι το υπέρτατο αγαθό και την αντιπαρέβαλε στα αγαθά που φάνταζαν αξιοζήλευτα στη λαϊκή συνείδηση : την ομορφιά , τον πλούτο , τη δύναμη , τη σωματική αλκή , τις ηδονές των αισθήσεων κ.λ.π. Ποιος αμφισβητεί άραγε την ομοιότητα του λόγου του Χριστού «πολλοί όμως πρώτοι θέλουσι είσθαι έσχατοι, και οι έσχατοι πρώτοι» κατά Μαρκον ι-31, και του περίφημου Σωκράτη; ο αντιθέτως ο φυσιοκεντρισμός του Εθνισμού μάλλον βρίσκεται μακριά από αυτόν. Φανταστείτε έναν καλόγερο σήμερα που θα διεκύρηττε τις ίδιες αρχές με τον Σωκράτη , τι γιουχάισμα θα λάμβανε από τους Εθνικούς μόνο και μόνο επειδή είναι Χριστιανός , πράγμα που έχει γίνει πλείστες φορές και ιδίως στα διάφορα φόρουμ. Από αυτό καταλαβαίνουμε ότι τους φανατικούς Εθνικούς δεν τους ενδιαφέρουν οι «αξίες» αλλά τους ενδιαφέρει τα «πρόσωπα» που τις διαδίδουν σε ποια θρησκευτική παράταξη ανήκουν. Αν και ο Σωκράτης δεν μπορεί να ενταχθεί εις τον Εθνισμό σε καμία περίπτωση Η Ορθοδοξία αντιθέτως ένταξε ακόμη και στο Αγιολόγιο της άνδρες με σοφία που έζησαν προ Χριστιανισμού. Χριστιανοί να ενταχθούν στο Ηρώο του σημερινού Εθνισμού είναι αδύνατο διότι ο σημερινός Εθνισμός είναι στειρότατος και κουτσουρεμένος και επί συνόλου Αντίχριστος σημ: αρνείται τον Υιό του Θεού).
Το αντίθετο της ζωής και των σκέψεων του Σωκράτη με την Εθνική κοινωνία της εποχής του φαίνεται και από το ότι διακωμωδήθηκε στα έργα του Αριστοφάνη «Νεφέλες» , «Όρνιθες» κ.α.
Ο Σωκράτης έλεγε για τα θεία «Το θείον τοσούτον και τοιούτον εστί , ώσθ’ άμα πάντα ορά και πάντα ακούειν και πανταχού παρείναι και άμα πάντων επιμελείσθαι». Στην Χριστιανική πίστη έχουμε «ο Θεός πανταχού παρών και τα πάντα πληρών». Από αυτό φαίνεται περίτρανα η σύνδεση ελληνικού πνεύματος και Ορθοδοξίας και κατ’ επέκταση Χριστιανισμού.
Η καταδίκη του Σωκράτη στο δικαστήριο μοιάζει πάρα πολύ με αυτήν του Χριστού. Ο Σωκράτης στο δικαστήριο άκρα φιλοσοφικός δεν εκλιπάρησε , δεν έκλαψε , δεν κατέφυγε σε απολογίες αλλά συνέδεσε απόλυτα διδασκαλία και πράξεις. Ο Χριστός ήλθε για να θυσιαστεί και γι’ αυτό στους δικαστές του δεν απολογήθηκε ώστε να θανατωθεί μπορώντας κατόπιν να αναστηθεί αποδεικνύοντας την θεϊκή υπόστασή του. Τέλεια συνδεδεμένη η ζωή του με την διδασκαλία του ώστε την στιγμή του θανάτου στον σταυρό ζητάει από τον πατέρα του να συγχωρήσει τους ανθρώπους διότι δεν γνωρίζουν τι κάνουν (με το να τον σταυρώνουν). Ο Σωκράτης ενώ έμεινε στο κρατητήριο ένα μήνα πριν θανατωθεί δεν χρησιμοποίησε αθέμιτους τρόπους (δωροδοκία Κρίτωνα) για να εξέλθει του μαρτυρίου του. Σαν ένας αρχαιότερος Χριστός ο Σωκράτης , ο μέγιστος των Σοφών , δίνει το παράδειγμα σε όλους τους απλούς πολίτες για την εφαρμογή του νόμου θέλοντας να δημιουργήσει μια τέλεια πολιτεία – κράτος , δίνοντας το παράδειγμα περισσότερο στους πολιτικούς της εποχής του. Σήμερα αντιθέτως επικρατεί η κομπίνα , η διαφθορά , η εξαπάτηση και η φοροδιαφυγή από το κράτος (αυτόν τον μηχανισμό κοινωφέλειας) όσο και η διαπλοκή μέσα στην ίδια την κρατική εξουσία σε μια πιο εξελιγμένη μορφή της φθοράς της Αθηναϊκής Δημοκρατίας την εποχή του Σωκράτη. Κατά τον ίδιο τρόπο ο Χριστός ο μέγιστος της ηθικής και Θεός ο ίδιος , ταπεινώνεται μπροστά σε όλους τους αλαζονικούς της εποχής του δίνοντας ένα παράδειγμα αυτοθυσίας για τον συνάνθρωπο προσβλέποντας στην αιώνια λύτρωσή του. Βασικότατη ομοιότητα της διδασκαλία του Σωκράτη και του Χριστού είναι η ηθική και η ανθρωπολογική διδασκαλία του πρώτου και του δεύτερου. Ο Σωκράτης πιστεύει ότι «καλύτερα να αδικείσαι παρά να αδικείς» και ότι «καλύτερα να τιμωρείσαι άδικα , παρά να γλιτώνεις από δίκαιη τιμωρία». Αυτό συμβαδίζει απόλυτα με την Χριστιανική κοινότητα της αγάπης και της συγχώρησης των άλλων.
Όσο αναφορά την δίκη πρέπει να πούμε ότι το δικαστήριο της Ηλιαίας που δίκασε τον Σωκράτη αποτελούνταν από 500 δικαστές + 1 άρχοντα – βασιλιά = 501 δικαστές οι οποίοι αποτελούν αντιπροσωπευτικό δείγμα της Αθηναϊκής κοινωνίας ώστε να μπορέσουμε να καταλάβουμε τις συνήθειες και τους νόμους των αρχαίων περί ασέβειας προς τους θεούς κ.λ.π.
«Δαυίδ: Ο Σωκράτης πίνει το Κώνειο» (Πηγή Φώτο: Περιοδικό Strange, τεύχος 64, άρθρο «Η αλήθεια για τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους», Παντελής Γιαννουλάκης, σελίδα 37)
Η κατηγορία του Σωκράτη μπορεί να έχει βαθύτερα πολιτικά κίνητρα και όχι μόνο θρησκευτικά όπως υποστηρίζουν και οι Εθνικοί προσπαθώντας να αποστασιοποιηθούν από την καταδίκη του, αλλά το σημαντικό είναι ότι δικάστηκε και καταδικάσθηκε για θρησκευτικούς λόγους παρουσιάζοντας σε μας τους κινδύνους που περιέβαλαν τους πολίτες στις αρχαίες πόλεις για αδικήματα ασεβείας – αθεΐας (δηλαδή μη αποδοχής των Ολύμπιων Θεών). Μάλιστα η περίπτωση της δίκης του Σωκράτη αποτελεί καταπέλτη ενάντια στα επιχειρήματα των Εθνικών περί ανεξιθρησκίας και δυνατότητα αθεΐας στην αρχαία Ελλάδα γιατί η πρώτη και κύρια απολογία του Σωκράτη έτσι όπως την παρέδωσε ο Πλάτωνας έχει 4 στόχους
1. την διαβολή που επί δεκαετίες σέρνονταν εξωδίκως εναντίον του , από τότε που ο Αριστοφάνης τον είχε σατιρίσει με τις Νεφέλες του ως άθεο και κερδοσκόπο σοφιστή , που διδάσκει τους νέους ν‘ απολακτίζουν την πατρική εξουσία , υπό την οποία διατελούσαν
2. την κατηγορία ότι δήθεν δεν πιστεύει στους πατροπαράδοτους θεούς , αλλά σε καινούργιες θεότητες
3. την κατηγορία ότι διαφθείρει το ήθος των νέων και
4. την υποχθόνια κατηγορία ότι διαπνέεται από αντιδημοκρατικά φρονήματα , έτσι ώστε να είναι επικίνδυνος για το δημοκρατικό πολίτευμα
Αποτέλεσμα : Ένοχος 280 – Αθώος 221
Μετά βέβαια την αντιπρόταση του Σωκράτη για ισόβια σίτισή του στη Θόλο ώστε να μην ικετεύσει τους δικαστές και να μην επιτρέψει στον εαυτό του το «ηττάσθαι υπό των ηδονών» (ειρωνική αντιπρόταση Σωκράτη) το αποτέλεσμα μεταβλήθηκε σε
Ένοχος 360 – Αθώος 141
Έτσι λοιπόν ενώ ο Σωκράτης κατηγορήθηκε
«Ούς μεν η πόλις νομίζει θεούς , ού νομίζων , έτερα δε δαιμόνια εισφέρων»
1. ότι φέρνει νέους θεούς μέσα στους ήδη υπάρχοντες της πόλης
2. δεν πιστεύει στους θεούς της πόλης
από την άλλη οδηγήθηκε σε δίκη βάση του νόμου (ψήφισμα) του Διοπείθη που θεωρείται ως αδίκημα η αθεΐα. Αυτό αποδεικνύει περίτρανα ότι όποιος δεν πίστευε στους θεούς της αρχαίας πόλης μπορούσε να κατηγορηθεί για άθεος ακόμη και αν πίστευε σε άλλους θεούς (δηλαδή δεν ήταν εντελώς άθεος). Είμαι σίγουρος ότι οι Εθνικοί δεν θα ήθελαν ποτέ να παρουσιάζονταν ο Σωκράτης έτσι ώστε εμείς οι Χριστιανοί να μην έχουμε ούτε ένα επιχείρημα ενάντιά τους. Δυστυχώς για όλους αλλά κυρίως για τους Εθνικούς ο Σωκράτης καταδικάσθηκε αποδεικνύοντας που είχε περιπέσει η θρησκευτική πλάνη και δεισιδαιμονία στην αρχαιότητα που έτρωγε τις ίδιες τις σάρκες της. Τέλος ο Σωκράτης αντί να μεθοδεύσει την φυγή του με την βοήθεια των μαθητών του δεν θα θελήσει να αποφύγει τον θάνατο διότι πίστευε ότι μετά τον θάνατο η ψυχή επιστρέφει στον θεό , από όπου είχε έλθει στην γη.
1. ΝΑΙ δεν ήταν άδικη η κρίση των δικαστών της Ηλιαίας ότι ο Σωκράτης δεν πίστευε στην πατροπαράδοτη θεολογία του Δωδεκαθέου , έτσι όπως είχε διαπλαστεί από τους ποιητές και ιδίως από τον Όμηρο και τον Ησίοδο. Ο θεός του Σωκράτη «το δαιμόνιό του» είχε δική του πνευματική διάσταση. Με αυτήν την έννοια όντως εισήγαγε νέα θεολογία. Και την εξέφραζε επιθετικά στο Λύκειο , στην Αγορά , στα συμπόσια και τους δρόμους της Αθήνας κάνοντας ανοιχτή προπαγάνδα ενάντια στην πατροπαράδοτη λατρεία του Δωδεκαθέου.
2.ΝΑΙ ούτε ήταν αβάσιμη και συνακόλουθα άδικη η κατηγορία πως καθιστούσε τους νέους ικανούς να προβληματίζονται και να αναζητούν λύσεις , έξω από το συντηρητικό φρόνημα των πατέρων τους.
Και με τις 2 καινοτομίες του ο Σωκράτης ανήγαγε την φιλοσοφία σε κέντρο αντίδρασης εναντίον του θρησκευτικού και πολιτικού κατεστημένου της αθηναϊκής πολιτείας . Και φυσικό είναι πως αυτό το κατεστημένο αμύνθηκε αντεπιτιθέμενο.
ΧΡΗΣΤΟΣ(Χ)…..πολυ ‘ξυλο’ τους ριχνεις πασχαλιατικα !!!
Χωρίς να έχω διάθεση να δικαιολογήσω κανέναν, ωστόσο, για να πούμε αν μια δικαστική απόφαση είναι “περίεργη” καλό είναι να ξέρουμε τα στοιχεία της δικογραφίας, διότι, ο δικαστής στο δικό μας νομικό σύστημα δεν κάνει ό,τι γουστάρει, αλλά αποφασίζει με βάση τα στοιχεία της δικογραφίας. Αν, λέω αν, μια δικογραφία είναι ελλιπής σε αποδεικτικά στοιχεία, αλλά και σε πραγματικούς νομικούς ισχυρισμούς, ο δικαστής θα βγάλει απόφαση με βάση τα στοιχεία αυτής της δικογραφίας. Άρα, στην απονομή της δικαιοσύνης δεν είναι μόνος του ο δικαστής, να κάνει ό,τι θέλει. Αυτά και χωρίς, επαναλαμβάνω, διάθεση να χαϊδέψω τα γένια κανενός
Η μαφια δικαστών και εισαγγελεων
(του Ηλία Πετρόπουλου)
nomika-nea.gr/η-μαφια-των-δικαστων-και-εισαγγελεων-τ/
Αξίζει να διαβαστεί!!!
Γιατί είναι φίδια και γεννήματα οχιάς»
Ο Κύριος όταν αναστήθηκε και εμφανίστηκε σε εκείνους τους δύο μαθητές που πήγαιναν προς Εμμαούς, για την πίστη στο γεγονός της Αναστάσεως του Μεσσία, τους παρέπεμψε στους προφήτες και στον Μωυσή.
«Και αυτός είπε προς αυτούς· Ω ανόητοι και βραδείς την καρδίαν εις το να πιστεύητε εις πάντα όσα ελάλησαν οι προφήται· δεν έπρεπε να πάθη ταύτα ο Χριστός και να εισέλθη εις την δόξαν αυτού; Και αρχίσας από Μωϋσέως και από πάντων των προφητών, διηρμήνευεν εις αυτούς τα περί εαυτού γεγραμμένα εν πάσαις ταις γραφαίς». (Λουκάς κδ 25-27)
Ο απ Παύλος μιλάει για την πηγή της Χριστιανικής πίστεως σε δύο σημεία. «Λοιπόν, αδελφοί, μένετε σταθεροί και κρατείτε τας παραδόσεις, τας οποίας εδιδάχθητε είτε διά λόγου είτε δι’ επιστολής ημών». (Β Θες/κεις β 15). «Σας επαινώ δε, αδελφοί, ότι εις πάντα με ενθυμείσθε, και κρατείτε τας παραδόσεις, καθώς παρέδωκα εις εσάς». (Α Κορινθίους ια 1).
Αυτή, συνίσταται σε όσα παραδόθηκαν γραπτά και προφορικά από τους αποστόλους στην Εκκλησία. Τα προφορικά λόγια, η εκκλησία τα άκουσε και τα έκανε ζωή της και κτήμα της. Άλλα καταγράφτηκαν στα πρακτικά των συνόδων, και εν μέρει στα συγγράμματα των πατέρων. Τα υπόλοιπα έμειναν σε μας με την Άγραφη Παράδοση, όπως εξηγεί ο Μ Βασίλειος.
Ο απ Παύλος προειδοποιεί ότι θα έρθει ένας καιρός όπου οι άνθρωποι που πιστεύουν στον θεό δεν θα υποφέρουν τα υγιή δόγματα της πίστης και θα μαζέψουν ψευτοδιδασκάλους που με τις διδασκαλίες τους απλά θα ικανοποιούν την ακοή τους. Αναφέρεται προφανώς σε αιρέσεις, και τονίζει το θέμα της διδασκαλίας. «Διότι θέλει ελθεί καιρός ότε δεν θέλουσιν υποφέρει την υγιαίνουσαν διδασκαλίαν, αλλά θέλουσιν επισωρεύσει εις εαυτούς διδασκάλους κατά τας ιδίας αυτών επιθυμίας, γαργαλιζόμενοι την ακοήν, και από μεν της αληθείας θέλουσιν αποστρέψει την ακοήν αυτών, εις δε τους μύθους θέλουσιν εκτραπή». (Β Τιμόθεος δ 3-4).
Στον επίσκοπο Τίτο, συμβουλεύει να ελέγχει απότομα εκείνους που ετεροδιδασκαλούν, ώστε να συνέρχονται. Δεν μιλάει σε απίστους. Σε ανθρώπους που πιστεύουν στο θεό αλλά πλανώνται στην πίστη, εκεί απευθύνεται. «Διά την οποίαν αιτίαν έλεγχε αυτούς αποτόμως, διά να υγιαίνωσιν εν τη πίστει, και να μη προσέχωσιν εις Ιουδαϊκούς μύθους και εντολάς ανθρώπων αποστρεφομένων την αλήθειαν». (Τίτος α 13-14)
Σε άλλο σημείο, συμβουλεύει τον επίσκοπο Τιμόθεο να αποστρέφεται τις ματαιολογίες των αιρετικών. Βλέπουμε ότι και πάλι δίνει βαρύτητα στα δόγματα, στο τι πιστεύουμε δηλαδή.
«Ω Τιμόθεε, την παρακαταθήκην φύλαξον, αποστρεφόμενος τας βεβήλους ματαιολογίας και τας αντιλογίας της ψευδωνύμου γνώσεως, την οποίαν τινές επαγγελλόμενοι επλανήθησαν κατά την πίστιν». (Α Τιμοθέου 6,20-21)
Ο Ιούδας ο αδελφόθεος, συνδέει άμεσα την κοινή σωτηρία με την ορθή πίστη που άπαξ παραδόθηκε στους αγίους. «Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους». (Ιούδας 3)
Ο απ Παύλος, μιλάει προφητικά και συμβουλεύει τους πρεσβυτέρους να προσέχουν την διδασκαλία των τοπικών εκκλησιών που ποιμαίνουν, διότι μετά την αναχώρησή του θα σηκώνονταν άνθρωποι από ανάμεσά τους (δηλαδή από πιστούς) που θα λαλούσαν αιρετικές διδασκαλίες (‘’διεστραμμένα’’, όπως αναφέρει). Η αίρεση είναι διαστροφή της αλήθειας, και οι υπεύθυνοι λειτουργοί είναι υποχρεωμένοι να διαφυλάττουν την πίστη και να ποιμαίνουν την Εκκλησία του Θεού, την οποία ο Θεός απέκτησε με το αίμα Του. «Προσέχετε λοιπόν εις εαυτούς και εις όλον το ποίμνιον, εις το οποίον το Πνεύμα το Άγιον σας έθεσεν επισκόπους, διά να ποιμαίνητε την εκκλησίαν του Θεού, την οποίαν απέκτησε διά του ιδίου αυτού αίματος. Διότι εγώ εξεύρω τούτο, ότι μετά την αναχώρησίν μου θέλουσιν εισέλθει εις εσάς λύκοι βαρείς μη φειδόμενοι του ποιμνίου· και εξ υμών αυτών θέλουσι σηκωθή άνθρωποι λαλούντες διεστραμμένα, διά να αποσπώσι τους μαθητάς οπίσω αυτών. Διά τούτο αγρυπνείτε, ενθυμούμενοι ότι τρία έτη νύκτα και ημέραν δεν έπαυσα νουθετών μετά δακρύων ένα έκαστον. Και τώρα, αδελφοί, σας αφιερόνω εις τον Θεόν και εις τον λόγον της χάριτος αυτού, όστις δύναται να εποικοδομήση και να δώση εις εσάς κληρονομίαν μεταξύ πάντων των ηγιασμένων». (Πράξεις κ 28-32).
Σε άλλο σημείο, αναφέρει για τους αιρετικούς ότι ναυάγησαν στην πίστη· «…έχων πίστιν και αγαθήν συνείδησιν, την οποίαν τινές αποβαλόντες εναυάγησαν εις την πίστιν» (Α Τιμοθέου α 19).
Δεν λέει ότι είναι σωσμένοι, αλλά ναυαγοί στην πίστη.
Ο απ Ιωάννης γράφει για εκείνους που αρνούνταν ότι ο Ιησούς έλαβε ανθρώπινο σώμα· «Αγαπητοί, μη πιστεύετε εις παν πνεύμα, αλλά δοκιμάζετε τα πνεύματα εν ήναι εκ του Θεού· διότι πολλοί ψευδοπροφήται εξήλθον εις τον κόσμον. Εκ τούτου γνωρίζετε το Πνεύμα του Θεού· παν πνεύμα, το οποίον ομολογεί ότι ο Ιησούς Χριστός ήλθεν εν σαρκί, είναι εκ του Θεού· και παν πνεύμα, το οποίον δεν ομολογεί ότι ο Ιησούς Χριστός ήλθεν εν σαρκί, δεν είναι εκ του Θεού· και τούτο είναι το πνεύμα του αντιχρίστου, το οποίον ηκούσατε ότι έρχεται, και τώρα μάλιστα είναι εν τω κόσμω. (Α Ιωάννου δ 1-3).
Πίστευαν στον Χριστό και αυτοί, αλλά αρνούνταν αυτό το συγκεκριμένο δόγμα, από το οποίο προκύπτουν πολλά άλλα. Η μια αιρετική διδασκαλία φέρνει την άλλη. Σαν μια αλυσίδα.
Δικαιοσύνη??? χαχαχαχαχαχα… τι ειν ετούτο; γελάνε κι οι πέτρες!!!