Απίστευτο! «Οι Έλληνες έχουν το πιο ισχυρό όπλο» – Διαβάστε τι λέει το Κοράνι!

«Οι Έλληνες [πάντα] θα νικούν. Είναι θέλημα του Αλλάχ» [Surah ΧΧΧ, 1-5] (Φυσικά, με το ισχυρότερο όπλο στον κόσμο: τον πολιτισμό τους! Τα κανόνια σκουριάζουν. Ο πολιτισμός όμως διαιωνίζεται.)

Λίγοι γνωρίζουν ότι η ιερή λέξη «Κοράνιο» είναι ελληνικότατη και μάλιστα ομηρική. Προέρχεται από το ιερό ελληνικό ρήμα «κορέω», που σημαίνει σπέρνω -τον Λόγο του Θεού!- και κατ επέκταση «σαρώνω».

Το ρήμα «κορέω» εκφράζει και την ιερή πράξη της δημιουργίας: όταν ο πατέρας μας «εκόρευσε», δηλαδή έσπειρε τον σπόρο του στην κόρη-μάνα μας και έπλασαν εμάς!

Σήμερα το ρήμα είναι γνωστό ως: «δια-κορεύω», από το κόρη: δια-κορεύω<κόρη. Δηλαδή η πιο δημιουργική πράξη στον κόσμο! Στο «Κοράνιο» (η λέξη είναι δάνειο των Αράβων, Περσών και Τούρκων από το ελληνικό-ομηρικό: κορέω). Το «Κοράνιο» έχει 114 «Κεφάλαια» (η αντίστοιχη «Αραβική» λέξη: «Surah» είναι και αυτή ελληνική, από το «Σειρά»). iellada.gr



Gemoderm

Ξεχάστε τις αιμορροΐδες για πάντα!

Το σπρέι Gemoderm βοηθά να απαλλαχθεί κανείς από αιμορροΐδες και ραγάδες του πρωκτού. Χρησιμοποιείται για εξωτερικές και εσωτερικές αιμορροΐδες, την θρόμβωση και τη φλεγμονή, φαγούρα και έκζεμα πρωκτού, κατά αιμορροΐδες μετά τον τοκετό. Σπρέι έχει αντισηπτική, αντι, τοπική αναισθητική, αιμοστατική και στυπτική δράση, προωθεί την απορρόφηση των αιμορροΐδων και την αποκατάσταση του ορθού, θεραπεύει γρήγορα τις ραγάδες του πρωκτού και εξαλείφει την αιμορραγία.

ΤΙΜΗ 49,00

ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

 Powered by WebCash


9 thoughts on “Απίστευτο! «Οι Έλληνες έχουν το πιο ισχυρό όπλο» – Διαβάστε τι λέει το Κοράνι!

  1. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ says:

    Να συμπληρώσω όσα γράφει το άρθρο και να το τεκμηριώσω παρουσιάζοντας ένα τμήμα από την Σούρα 30, το κεφάλαιο 30, του Κορανίου, που ονομάζεται «Έλληνες». Όπως το λέω. Έλληνες, Τι λέει αυτό το κεφάλαιο και γιατί έπρεπε να το έχουν διαβάσει ειδικά οι Τούρκοι που κόπτονται ότι είναι Μουσουλμάνοι; Δείτε ένα μικρό απόσπασμα και θα καταλάβετε:

    «Στο όνομα του Αλλάχ, του Σπλαχνικού, του Ελεήμονα, Άλιφ Λαμ Μιμ. Οι Έλληνες έχουν ηττηθεί σε μια γειτονική χώρα. Αλλά σύντομα αυτοί θα ξαναδώσουν την νίκη στους εαυτούς τους, μέσα σε λίγα χρόνια. Τέτοια είναι η θέληση του Αλλάχ στο παρελθόν και στο μέλλον. Αυτή είναι η μέρα που οι πιστοί θα ευτυχίσουν με τη βοήθεια του Αλλάχ. Γιατί αυτός δίνει τη νίκη σε όποιον Αυτός θέλει. Αυτός είναι ο Μεγαλοδύναμος και Ελεήμονας. Αυτή είναι η υπόσχεση του Αλλάχ. Και ποτέ δεν έχει αποποιηθεί ο Αλλάχ τις υποσχέσεις του. Αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι δεν το γνωρίζουν αυτό…».

    Έτσι αρχίζει η Σούρα 30 και σύμφωνα με τον κορυφαίο και μεγάλο Πακιστανό υπομνηματιστή του Κορανίου, Αμπτουλάχ Γιουσούφ Άλι, το εδάφιο αυτό έχει χαρακτήρα διαχρονικό. Γι’ αυτό επιμένει στο παρελθόν και στο μέλλον. Η Σούρα 30 είναι ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια του Κορανίου. Έχει χαρακτήρα αποκαλυπτικό. Είναι ένα από τα κατ’ εξοχήν κείμενα του Ισλάμ. Συνδέεται με τον θρίαμβο του Αλλάχ και την τελική ήττα του Πονηρού.

    Το κυριότερο, όμως, είναι ότι αρχίζει με το Τριγράμματο Άλιφ Λαμ Μιμ. Ελάχιστα κεφάλαια – Σούρες του Κορανίου αρχίζουν με τα μυστικά τριγράμματα και ειδικά αυτό. Τριγράμματο φρικτό, αφού το Άλιφ και το Λαμ είναι δυό ιερότατα γράμματα του Ισλάμ. Είναι η αρχή του Ιερού Τετραγράμματος του Αλλάχ.

    Η ύπαρξη των δύο πρώτων γραμμάτων του Αλλάχ ως μυστική εισαγωγή στη Σούρα 30, τη μόνη που φέρει το όνομα ενός λαού στο Κοράνι, σημαίνει ότι ο λαός αυτός έχει κάποιο ιερό προορισμό στις «έσχατες ημέρες». Κι αυτός ο λαός είναι οι Έλληνες!!!!

    Όποιος όμως θέλει να μάθει και κάτι ακόμα πιο ισχυρό και από αυτά που λέει το Κοράνι δεν έχει παρά να ψάξει να βρει και να διαβάσει τον Αχτιναμέ ή Διαθήκη του Μωάμεθ, η οποία είχε συνταχθεί το 624 μ.Χ. κατά το δεύτερο χρόνο της Εγείρας, τότε που ο Μωάμεθ ήταν κύριος μόνο της Μεδίνας και του Κιαμπέτ. Η χειρόγραφη διαθήκη του Μωάμεθ (αντίγραφο της οποίας υπάρχει στην Ιερά Μονή του Σινά) αναφέρεται στην υπέρ των Ελλήνων και των χριστιανών ακεραιότητα και βοήθεια προς αυτούς από ΟΛΟΥΣ τους Μουσουλμάνους γιατί όποιος κάνει κακό στους Έλληνες ή δεν τους βοηθήσει θα είναι καταραμένος από τον Αλαχ. Θα την αντέγραφα εδώ αυτή την διαθήκη (που έχει και την υπογραφή του Μωάμεθ – την παλάμη του σαν αποτύπωμα) αλλά δεν θέλω να κουράσω γιατί είναι αρκετό το κείμενό της και μπορεί όποιος ενδιαφέρεται να την βρει στο διαδίκτυο.

    • ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ says:

      Δύο ήταν οι λόγοι που συνετέλεσαν στην σύνταξη αυτής της υπέρ των Ελλήνων και των χριστιανών διαθήκης, η οποία κατά κάποιο τρόπο διαμόρφωσε την συμπεριφορά των μουσουλμάνων την εποχή της Τουρκοκρατίας:

      1. Όταν ο Μωάμεθ έγινε δώδεκα ετών συνόδευσε τον θείο του στη Συρία, όπου φιλοξενήθηκε από κάποιο Έλληνα μοναχό. Πολλοί εκείνη την εποχή πίστευαν ότι όσοι ήταν γνώστες της Βίβλου γνώριζαν και την προφητική αποστολή του Μωάμεθ. Φημολογείται, λοιπόν, ότι μόλις ο καλόγερος αντίκρισε το παιδί «ανεφώνησε, ως άλλος Σαμουήλ ιδών τον Δαυίδ, ούτος έστι ο μέγας προφήτης!». Και συνεπαρμένος ψηλάφισε την ωμοπλάτη του νεαρού Μωάμεθ, όπου βρήκε την σφραγίδα της προφητείας. Εικάζεται, λοιπόν, ότι αυτός είναι ο ένας λόγος συμπαθείας του «γιου της Ερήμου» προς τους ορθοδόξους χριστιανούς, οι οποίοι κατάλαβαν από την αρχή την αξία των προφητικών λόγων του.

      2. Ο άλλος, ο οποίος εκφράζει και την ευγνωμοσύνη του Μωάμεθ προς τους Έλληνες, είναι ο εξής: Οι μαθητές του Μωάμεθ ανακάλυψαν ένα σχέδιο δολοφονίας του προφήτη εκ μέρους του εχθρών του, γι’ αυτό τον πήραν αμέσως και έφυγαν από την Μέκκα με κατεύθυνση την Μεδίνα. Η επιτυχία αυτής της φυγάδευσης συνδέεται άμεσα με την επέμβαση ενός πλούσιου Έλληνα, ο οποίος, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η έξοδος του Μωάμεθ από την Μέκκα, προσέφερε αντάλλαγμα ολόκληρη την τεράστια περιουσία του. Αυτόν τον Έλληνα ο Μωάμεθ τον ονομάζει «Πρώτο καρπό της Ελλάδος». Η φυγή του Μωάμεθ λέγεται Εγείρα και πραγματοποιήθηκε στις 20-24 Σεπτεμβρίου του 622 μ.Χ. Φαίνεται ότι την εποχή της Εγείρας ο ηγούμενος της μονής Σινά αντιλαμβανόμενος έγκαιρα την αύξηση της δύναμης του άσημου τότε Μωάμεθ και γνωρίζοντας ότι η μονή του Σινά όπως και η αξιόλογη Ελληνική εμπορική κοινότητα της περιοχής θα ήταν εκτεθειμένες στις «ορέξεις» των Αράβων, ζήτησε και έλαβε από τον Προφήτη το υπέρ των Ελλήνων και των ορθοδόξων μοναστηριών ευεργετικό διάταγμα.

      Όταν ο Σελίμ, υιός του Βαγιαζήτ του Β΄ ανακηρύχθηκε σουλτάνος της Αιγύπτου, τον επισκέφθηκαν μερικοί μοναχοί της μονής Σινά με επικεφαλής τον ηγούμενο και του παρέδωσαν την Διαθήκη του Μωάμεθ. Ο Σελίμ χάρηκε και συγκινήθηκε πολύ, γιατί αν και γνώριζε από την παράδοση ότι υπήρχε κάποια γραφή του Μωάμεθ, αγνοούσε το που βρισκόταν και σε τι αναφερόταν. Αφού εξέτασε την γνησιότητα του εγγράφου και βεβαιώθηκε ότι την είχε γράψει ιδιοχείρως ο Μωάμεθ, ρώτησε τι «ρουσφέτι» ήθελαν να τους κάνει. Αυτοί του ζήτησαν να επικυρώσει με την υπογραφή του την διαθήκη, πράξη που είχε συμβεί και στο παρελθόν με τους σουλτάνους της Αιγύπτου. Ο Σελίμ αφού παρέλαβε το πρωτότυπο κείμενο ως πολύτιμο κληροδότημα, διέταξε να ετοιμάσουν ένα πιστό αντίγραφο με όλους τους επίσημους τίτλους της επικύρωσης. Απευθυνόμενος δε προς τους μοναχούς είπε: «Περισσότερο χάρηκα γιατί ανακάλυψα αυτόν τον ιερό «φετφά» παρά γιατί κέρδισα την βασιλεία της Αιγύπτου».

      Ας δούμε, όμως, ολόκληρη την υπέρ των Ελλήνων και των ορθοδόξων χριστιανών, άγνωστη στους περισσότερους (αν όχι όλους) Έλληνες, διαθήκη του Μωάμεθ, την οποία μετέφρασε ο πατριάρχης Ιεροσολύμων Νεκτάριος. Πρέπει να πούμε ότι ο πατριάρχης από υπερβολική θρησκοληψία αρνείται να αποδώσει την έννοια της λέξης Έλλην στην αντίστοιχη Αραβική (Γιουνάν. Ίωνες) και την μεταφράζει Χριστιανός. Ο Μωάμεθ, όμως, ξεχωρίζει με σαφήνεια τις δυο έννοιες. Τους Έλληνες τους ονομάζει φυλή των Γιουνάν και τους χριστιανούς γενεά των Ναζωραίων. Εδώ να πούμε ότι η υπογραφή του Μωάμεθ στο κείμενο είναι το αποτύπωμα της παλάμης του πάνω στο έντυπο. Κάτι σαν τα δακτυλικά αποτυπώματα, αλλά με ολόκληρη την παλάμη και τα δάκτυλα.

      ΑΧΤΙΝΑΜΕΣ, Ή ΔΙΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΜΩΑΜΕΘ

      «Το παρόν γράμμα, επειδή ο θεός εστί μέγας και κυβερνήτης, ύστερον αφού ήλθαν πάντες οι προφήται, δια να μην μείνη μαρτυρία αδικίας προς τον Θεόν, δια τα προς ανθρώπους διδόμενα χαρίσματα έγραψεν ο Μωάμεθ, ο υιός του Αμπτουλάχ και απόστολος του θεού, ο θεωρός και επιμελητής του παντός κόσμου προς όλους του έθνους του και της θρησκείας του, ως στερεόν και βέβαιον τάξιμον και υπόσχεσιν, δια την φυλήν των Γιουνάν (Ελλήνων) και δια την γενεάν των Ναζωραίων (χριστιανών) όπου και αν ευρίσκονται, σιμά ή μακράν, ευγενείς να ήναι ή δυσγενείς, ένδοξοι ή και άδοξοι λέγον ούτω.
      Α΄) Όποιος από το έθνος μου θέλει χαλάσει την υπόσχεσιν και τον όρκον όπου είναι εις την παρούσαν συμφωνίαν, φθείρει την υπόσχεσιν του θεού, και αρνείται τον όρκο του, και έναντι είτα εις το πρόσταγμά του, αντιστέκεται της πίστεώς του (μη γένοιτο θεέ) γίνεται άξιος του αναθέματος, ή Βασιλεύς να ήναι ο τοιούτος ή και πτωχός, και απλώς ειπείν όστις και αν ήναι.
      Β΄) Λοιπόν οπόταν τινάς από τους μοναχούς περιηγητάς θέλει κατοικήση εις κανένα όρος, ή κορυφήν, ή σπήλαιον, ή χωρίον και τόπον οικούμενον, ή περιγιάλι, ή αμμουδιά, ή εις μοναστήριον, ή εκκλησίαν και οίκον ευκτήριον, εγώ είμαι εν μέσω αυτών προστάτης και φύλαξ αυτονών και όλων των πραγμάτων τους με την ιδίαν μου ψυχήν και με την βοήθειαν και προστασίαν μου, και όλον μου το έθνος διότι αυτοί είναι μέρος μου και τιμή μου.
      Γ΄) Έτι προστάζω και εμποδίζω τους εμίνηδες να μην γυρεύουσιν απ’ αυτούς χαράτσι, ή άλλα νέα δοσίματα ότι εις αυτούς βία και δυναστεία δεν γίνεται.
      Δ΄) Τους κριτάς τους, και ηγουμένους τους να μην τους αλλάσση τινάς, αλλά να μένουσι αμετάτρεπτοι.
      Ε΄) Τους περιηγητάς τους να μην τους εμποδίζη τινάς από την περιήγησίν τους.
      ΣΤ΄) Από τα υπάρχοντα των εκκλησιών τους κανένα να μην ημπορή να εξοδιασθή εις κτίσιμον Μετζιτίου, ή άλλου τινός τόπου Μουσουλμάνικου.
      Ζ΄) Όποιος θέλει κάμη κανένα από ταύτα, όπου απαγόρευσα, ας ηξεύρη βέβαια πως έλυσε τον ορισμόν του θεού και εναντιώθη του Αποστόλου του.
      Η΄) Έτι να μη πληρώνουσι χαράτσι οι Κριταί τους, και ηγούμενοί τους, και δούλοι τους, και μαθηταί τους, και άλλοι πως υποτακτικοί ούτε να πειράζονται, ότι εγώ είμαι προστάτης αυτών όπου και αν ευρίσκονται εις την γην ή εις την θάλασσαν, εις Ανατολήν και Δύσιν, εις Άρκτον και Μεσημβρίαν επειδή αυτοί και πάντα τα περί αυτούς είναι χρέος μου, και όρκος και παρακαταθήκη μου.
      Θ΄) Και από εκείνους όπου εν ησυχία ασκητεύουσιν εις τα όρη, να μην πέρνουσι χαράτσι, ούτε δέκατον δια τα εισοδήματά τους ούτε τινάς μουσουλμάνος να γίνεται σύντροφος μετ’ αυτοίς, επειδή και αυτοί άλλοι δεν εργάζονται μόνον τα προς τροφήν.
      Ι΄) Όταν φθάση εν ευθηνία ο καιρός του καρπού, να τους δίδουσι εις κάθε ερπέτι ένα καυχί.
      ΙΑ΄) Ούτε εις τον καιρόν του πολέμου να τους ευγάζουσι δια να εύγουν εις τον πόλεμον, ούτε να τους ζητούσι χαράτσι.
      ΙΒ΄) Έτι από τους χριστιανούς οι εντόπιοι και πλούσιοι όπου με πλούτο πραγματεύονται και είναι άξιοι δια χαράτσι να μην πληρώνουσι άλλο παρά δώδεκα δραχμάς.
      ΙΓ΄) Έξω από το κεφαλοχάρατζον, άλλο να μην τους ζητούσι, κατά το πρόσταγμα του Θεού οπού λέγει. Μην ενοχλεήται τους σεβομένους τα εκ του Θεού πεμφθέντα βιβλία, αλλά κατά τον αγαθότερων του αγαθοτέρου τρόπον να τους αγαθοποιήσετε και μάλιστα με τούτους συναναστράφητε και εκείνους οπού τους πειράζουσι (όποιοι και αν ήναι) να τους εμποδίζητε.
      ΙΔ΄) Μία γυναίκα χριστιανή εάν υπανδρευθή με έναν μουσουλμάνο να κάνη το θέλημα της γυναικός εκείνης και να μην την εμποδίζη από την εκκλησίαν, και προσευχή της και ταις συνήθειες της πίστεώς της.
      ΙΕ΄) Τινάς να μην τους εμποδίζη εις το να ανακαινίζουσι τας εκκλησίας τους.
      ΙΣΤ΄) Όστις θέλει κάμη τι παρά ταύτην την υπόσχεσιν, ή να πιστεύση το εναντίον γίνεται βέβαια αποστάτης του Θεού, και του Θεϊκού Αποστόλου: Ότι τούτο είναι μια βοήθεια εις αυτούς κατά τας υποσχέσεις τους.
      ΙΖ΄) Και εις αυτούς απάνω να μην σηκώνη τινάς άρματα, μάλιστα οι μουσουλμάνοι δι’ αυτούς να πολεμούσι.
      ΙΗ΄) Και δια τούτο προστάζω ουδείς από το έθνος μου να αποκοτήση να κάμη το ενάντιον ταύτης της υποσχέσεως έως να αφανισθή ο Κόσμος.

      ΜΑΡΤΥΡΕΣ
      Αλής, υιός του Αμπιταλίπ, Ομάρ, υιός του Χατάβ, Αμπουντελντάρ, υιός του Αμπομπέρ, Αββάς, υιός του Αμτελμουταλίβ, Ζιβήρ, υιός του Αββάμ, Σαάτ, υιός του Μαάτ, Θηβήτ, υιός του Νεφίς, Μπουχανιβέ, υιός του Αβίδ, Μοκαδέμ, υιός του Καραή, Αμπτιλαζίμ, υιός του Χασάν, Αζίβ, υιός του Γιασίν, Αμπομπέκερ, υιός του Αμπί Κααφί, Οτμάν, υιός του Γαφάς, Αμπουλάχ, υιός του Μεσούτ, Φαζέρ, υιός του Αββάς, Ταλάτ, υιός του Αμπτουλάχ, Σαάτ, υιός του Αββάτ, Ζεήτ, υιός του Θαβίτ, Χασμέρ, υιός του Αβίδ, Χάτιθ, υιός του Θαβίτ, Αμπτουλάχ, υιός του Ομέρ.

      Το παρόν έγραψε ο οδηγός και διάδοχος Αλής του Αμπιταλίπ, βάλλοντας το χέρι του ο προφήτης εις το Μεντζήτι του προφήτου (εν ω είη ειρήνη) τω δευτέρω χρόνω της φυγής (Εγείρας 624 μ.Χ.) την Τρίτη ημέρα του Μαχαρέμ μηνός».

  2. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ says:

    Πολύ θα το ήθελες Τουρκόσπορε αλλά η Νεοοθωμανιή αυτοκρατορία σου διαλύεται στα εξ ων συνετέθη!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *