Διαφημίσεις

Ανοχή Τέλος…. Δαν. 7,25           κα λόγους πρς τν ψιστον λαλήσει κα τος γίους ψίστου παλαιώσει κα πονοήσει το λλοισαι καιρος κα νόμον.

[[[Δαν. 7,25           κα λόγους πρς τν ψιστον λαλήσει κα τος γίους ψίστου παλαιώσει κα πονοήσει το λλοισαι καιρος κα νόμον. κα δοθήσεται ν χειρ ατο ως καιρο κα καιρν κα μισυ καιρο.

Δαν. 7,25                  Αυτός θα εκσφενδονίση λόγους αλαζονικούς και υβριστικούς εναντίον του Υψίστου Θεού. Θα καταδιώξη και θα αχρηστεύση τους αγίους του Υψίστου Θεού. Θα σχεδιάση να αλλάξη τους καιρούς και τον νόμον του Θεού, να δημιουργήση νέαν τάξιν πραγμάτων. Μέχρις ωρισμένου καιρού θα παραχωρηθή εις αυτόν μία τέτοια εξουσία.]]]])))))))))))

 

Θέλεις να ρωτήσεις κάτι; Ρώτα! Γιατί βρίζεις, γιατί βλασφημείς, γιατί μπίγεις μαχαίρια με ειρωνείες, υπονοούμενα; Αυτά σας έμαθαν στα σχολεία; Ποία σχολεία; Και να υπήρχαν τι θα μαθαίνατε; Αυτά αποδείξετε κάποιοι…

Δεν καταλάβεις κάτι; Ρώτα! Διαφώνα με κόσμιο τρόπο και μπορεί να καταλάβεις και να καταλάβω, όχι με πίκκα και προδιάθεση έριδας και φιλονικίας!  Ποίος φιλονικά; Ποίος φιλονικά διαρκώς; Αυτός που έχει κόμπλεξ, που μισεί, πού φθονεί, που κομματοποιεί τά πάντα ήτοι κατώτερο υποκείμενο γινόμενος και συνηθείζει.

Ρώτα με ευγένεια το σημείο που δεν κατάλαβες, μπορεί να συμφωνείς και να μην το ξέρεις επειδή δεν το πειάνεις και διαφωνείς τζάμπα, με κακία, με παρεξήγηση. Θέλεις να διαφωνήσεις ;,,, διαφώνα με ευγένεια, μπορείς να μάθεις και να μάθω από αυτό. Γιατί ανάβεις τά αίματα; Για να παρασύρεις άλλους σε ενσφαλμένες εντυπώσεις προφανώς, να κλικάρεις πρόσωπα και να εκνευρίσεις εμένα για να με εκθέσεις; Σε πληροφορώ ότι μπορώ άμα έχω χρόνο να χειρίζομαι με άκρα ψυχραιμία χιλιάδες και εάν σού απαντώ με την γλώσσα σού είναι για να μην εκλάβεις αδυναμία όχι σ’ εμένα αλλά σε άλλους ευεπηρέαστους, αρχάριους, διψούντες στον κυκεώνα τυφώνα για γνώση και χάνεται μέσα στις παρεμβολές.

Πόσοι ρωτούν; Ελάχιστοι! Ντρέπονται και επειδή κάποιοι από αυτούς δεν αντέχουν να ντρέπονται επιτίθεονται. Αυτό είναι σύνδρομο πάγιου εγωϊσμού. Κάποτε στην Αμερική άνοιξα έναν βιβλίο ενός διάσημου Ινδού γιόγκυ, άμα ψάξω βρίσκω το όνομα του αλλά ποίος ό λόγος; Έπεσα σ’ ένα κεφάλαιο αφιερωμένο σ’ έναν Αναίσθητο Έλληνα όπως τον καλούσε, έπεσε το ταβάνι και με πλάκωσε. Αυτός ό γιόγκυ σύχναζε σ’ ένα εστιατόριο και αυτός ό Έλληνας τον ειρωνευόταν, τον περίπαιζε, τον έκθετε, συνεχώς, έστι ισχυρίζεται ό Ινδός, δεν ήμουν παρών. Εάν αληθεύουν όλα αυτά, ό Ινδός τον μίσησε τόσον πολύ που διαβάζωντας το κεφάλαιο τον έβλεπες στην φαντασία σού να φωνάζει, να ωρύεται, να βγαίνει σαν όφις κυριολεκτικά έξω από τά ρούχα του. Ασχέτως εάν αληθεύει η Ιστορία του ή όχι, που οπωσδήποτε κάτι θα έγινε όπως και να έγινε, ό γιόγκυ ήταν τόσον εξαγριωμένος που φαίνοταν ότι κάτι τον ενόχλησε. Δεν αναφέρει διαφωνία θρησκειών, αναφέρει αναισθησία. Τα βιβλία του γιόγκυ αυτού έκαναν πάταγο στην Αμερική, εκατομμύρια πωλήσεις, και μέσα η χειρότερη εντύπωση για την Ελλάδα και τους Έλληνες, και γιατί; Επειδή ένας Έλληνας που εργαζόταν στο εστιατόριο αυτό αποφάσισε να τον πικκάρει συνεχώς και να γελάει μπρός στα μούτρα του. Ύστερα απορούμε γιατί δεν μας θέλουν και ξέρουμε ότι δεν θέλουν και πολύ να μας κατηγορήσουν. Να χθές διάβασα εδώ στα Κατοχικά ότι ένας εβραίος γιατρός είπε ότι οί Έλληνες εμπλέκοντε στον τεχνητό κόβιντ, αλλά ποίοι Έλληνες; Σας το έγραψα και σ’ άρθρο, οί Έλληνες σύνεθνοι του και συγκωθώνια που μας γενοκτονούν. Και δεν αρκεί αυτό έχουμε και τις μεταξύ μας γλωσσοφαγιές, κακοσύνες, πίκκες, διχασμούς και πολιτικοϊδεολογοκατηγοροποίηση των πάντων, όχι μόνον διυλίζουμε τον κώνωπα τον κάνουμε και εκατομμύρια κόμματα… όχι κομμάτια… στα κομμάτια λέμε για τά κομμάτια.., κόμματα! Το πάθος του δειλού που τον τρώει το σκωλήκι του ξύλου του κακού…

Βεβαίως υπάρχουν και οι βαλτοί, οί σπιούνοι, οί προδότες, οί δοσίλογοι, νομίζετε δεν τους καταλάβουμε; Πάνε να ενωθούνε αυτοί λένε, πάνε να κάνουν κάτι; Ρίξε αλάτι στην πληγή, δημιούργησε πληγή και ρίξε ξύδι και βενζίνη!… Και να και νού η ύβρις και η διχόνοια με ειρωνεία. Ό Σωκράτης όποιος ειρωνεύεται ενώ δεν υποστηρίζει Τον Θεό με την ειρωνεία του είναι και κακός και βλάκας, δεν το πειάσαν όμως κάποιοι γιατί και πώς το εννοούσε, πώς δηλαδή ειρωνεύεσαι για κάτι που είναι εκ των πραγμάτων πεπερασμένο; Άρα ασήμαντο εννούσε ό αρχαίος γέροντας.

Ποτέ δεν είπα ότι έχω περισσότερα δικαιώματα από κανένα σας, ούτε κανένας από εδώ μέσα, διότι δεν είμαι μόνος μού. Νομίζεις ότι έχεις το δικαίωμα να με βρίζεις ή να βρίζεις άλλο και να μην απαντήσει;

Επιβεβαιώνεται τον Ισοκράτη:

«Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία»

Και μην αρχίσετε εάν το είπε ή δεν το είπε, εάν το είπε αυτός ή άλλος, όπως κάνουν χιλιάδες. Δέστε την αλήθεια και την ουσία του λόγου αυτού όχι την ημερομηνία και το πρόσωπο, άς το είπε και εξωγήϊνος, ποία η διαφορά, αν αληθεύει αληθεύει, εάν όχι όχι. Μην κάνετε σαν εκείνο που κοντραρίζετο με τον άλλο τι όνομα είχε η γκόμενα  του δεύτερου. Και ό δεύτερος γυρίζει και του λέγει: άς την έλεγαν ο,τιδήποτε, εσύ θυμάσαι το όνομα της και εγώ την γλύκα της, εγώ την πηδούσα, εσύ θα μού την συνστήσεις; Τι νόημα έχει το όνομα της μπροστά στην γλύκα της; Ή όπως εκείνους που αναφέρονται σε εμπειρίες και γεύσεις που δεν είχαν σ’ εκείνους που τις είχαν και από τις πολλές τις ξέχασαν. Εντάξει ένας θέλει να τρώγει 100 είδη ψαριών ανά έτος, ένας άλλος θυμάται 300 ονόματα αλλά τρώγει το πολύ 10 είδη ψαριών, κάτι είναι το όνομα αλλά η εμπειρία και η πίστη μέσω της εμπειρίας είναι στην γεύση, στο βίωμα, στο άκουσμα, στην αγωνία, στον ενθουσιασμό… !

Εδώ μέσα είμαστε ψυχολόγοι θέλωντας και μη. Τι βρίζεις; Επειδή ό Stranger σού δίδει την αμεσότητα και στ’ άλλα ιστολόγια ούτε το 0,000000000000000000000000000000000001% από αυτά που γράφεται δεν εγκρίνονται για σχόλια; Ακόμη και σχόλια που είναι κόσμια αλλά διαφωνούν σε μία λεπτομέρεια με τον αρθρογράφο και σας «γράφουν» στα παλαιότερα των υποδημάτων τους…

Στον τόπο μου λένε: δώσε σχοινί-[αέρα] στον χωριάτη και θα ανεβεί στο κεφάλι σού. Κόψε του τον αέρα και θα σε εκτιμά. Σας είπα ότι γινόμαστε ψυχολόγοι. Παράδειγμα; Σας κόβουν τον αέρα καθημερινώς με μάσκες, εμβόλια, ασθένειες, φόρους, νόμους, σκάνδαλα και τους εκτιμάς, μην μού γίνεις κουτός κι’ αρχίσεις να διαμαρτύρεσαι ότι δεν το κάνεις, αναφέρομαι σε αυτούς που το κάνουν και είναι πολλοί που το παίζουν ότι δεν το κάνουν. Είδα έναν σχόλιο απόψε, ένας είπε στον Stranger μας είπε να διαδώσουμε τά άρθρα για το εμβόλιο, έκανα 200 μεταφορές και τι επετύχαμε; Πήγαν κ’ έβαλαν τά εμβόλια και δεν μας μιλούν τώρα και μας εχθρεύονται, κάπως έτσι τά γράφει, και έχει δίκαιο, τά είπε κόσμια. Ο Stranger κάνει τον αγώνα κι’ αν πειάσει έπειασε, τι να κάνει ό άνθρωπος; Χωρίς προσπάθεια δεν γινεται να έχεις πιθανότητες και όλοι άλλοι το ίδιο κάνουν. Ό σχολιαστής εξέφρασε την πίκρα του που έχουμε όλοι, που βαρεθήκαμε να τους λέμε την αλήθεια και να μας βλασφημούν και να μας καταδιώκουν σε κάθε αιχμή της ψυχής μας.

Επαληθεύεται λοιπόν ό Ισοκράτης και το ρητό. Αυτοί που το παίζουν παλλικάρια έτοιμοι για εμβόλια, για νέα εμβόλια, για χαράγματα, για φέσια, για σκύψιμο ασελγή για τους ίδιους. Αυτοί δεν έχουν ψυχή Λεωνίδα που ήξερε ναι ήξερε ότι άμα τον σκοτώσουν θα τον γ@μήσουν, ναι έτσι έγινε και είναι κοινό μυστικό, αλλά παρά να τον πηδήξουν ζωντανό, δειλό, ατιμημένο, απάτρη, προτίμησε να τον πηδήξουν νεκρό, τι να πάρουν από ένα άψυχο σώμα; Όλα για την πατρίδα έλεγαν ειδικά στην Θήβα αλλά και αλλού οί Ιερολοχίτες, που σήμαινε και το σώμα ατιμασμένο αν όχι και την ψυχή! Αφού θέλετε να τ’ ακούσετε το μυστικό ο εραστής και ο ερωμένος στην στρατιωτική εκπαίδευση ήταν να μάθει ό οπλίτης να μην φοβάται να τον γ@μήσουν! Διότι άμα φοβόταν και πρόδιδε και χανόταν όλη η πόλη όλη η Ελλάδα; Και βλέπουμε τώρα να πηδιούνται για την απόλαυση αλλά όχι για την πατρίδα αλλά με διάθεση προδοσίας της πατρίδας, άλλο το ένα άλλο το άλλο, όπως και ο φονιάς, άλλο να σκοτώσει από μανία και άλλο από άμυνα, αγώνα πατρίδας, αγώνα επιβίωσης…

Είναι κοινό μυστικό ότι τους νεκρούς των πολέμων οί βάρβαροι τους πηδάνε, αυτό έγινε και στην Μικρά Ασία, και στην Κύπρο και σε πολλούς άλλους πολέμους, ειδικός άμα ό εχθρός σε μισεί με την καρδιά του και το επιτρέπει η προσωπική και γενική θρησκεία του ή αθεϊα του. Τι να κρυβόμαστε τώρα; Ο Λεωνίδας και τά παλλικάρια του προτίμησαν αντί να πάνε οι Πέρσες στην Σπάρτη και να πηδήξουν μανάδες, γυναίκες, γέρους παιδιά, να πηδήξουν αυτούς νεκρούς! Αυτή είναι η Ιστορία όχι η άλλη η μισόλογη και «ωραιόλογη» που σας λέγουν…! Έτσι γίνεται και έτσι κάνουν όσοι Έχουν Τιμή και Αξιοπρέπεια, αλλά τώρα είναι της μόδας χασιμιά και της μόδας να τά κάνουν αναμεταξύ τους οι άνθρωποι, κι’ αν πηδήξουν την γενιά του όλη ε και τι έγινε, αφού τ’ αρέσει παραδεχόμενος ή μη !

Γιατί έφεραν τους κουβαλητούς; Για να αφήσουν αγ@μητες τις γυναίκες [και τα παιδιά σας] σας από την μικρότερη ως την μεγαλύτερη; Γελιέστε. Και ποία ιδεολογία επιτρέπη αυτά και ποία όχι; Ψάξτε μόνοι σας… Θέλετε και παπά να σας το πει; που λέγει το ρητό.

Στα Κατοχικά δόθηκε η δημοκρατία και φάνηκε ποία είναι έξω από την ευγένεια, η οχλοκρατία και η αυθαιρεσία, «Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται, διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία». Ψέμα; Απόδειξε το με κριτήρια και με τεκμήρια. Μήπως δεν είναι αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα; Μήπως δεν είναι αυτό που συμβαίνει σε κάθε Ελλάδα; Ο Ισοκράτης περιέγραψε την βαβυλώνα τη μεγάλη στα λακωνικότερα λόγια, αλλά έκανε ένα λάθος, που μπορεί να ήθελε να το κρύψει, όπως κρύβω, κρύβει ο Stranger, κρύβουν άλλοι εδώ μέσα και αλλού: Την Ελπίδα! Η Ελπίδα πεθαίνει τελευταία ή πότε είναι ήδη Πεθαμένη και οι αγωνιστές μάχονται να την αναστήσουν ή μάλλον να την διαψεύσουν. Όπως είπε ό Δόν Χουάν του Καστανέττα: ο πολεμιστής γνωρίζει ότι δεν έχει ελπίδα αλλά ελπίζει και δεν έχει άλλη επιλογή, έχει εγκλωβιστεί, αν και αυτός μιλεί πονηρά για ελπίδα σωτηρίας ψυχής, κακό, σατανικό αυτό…! Τά Θαύματα γίνοντε όταν η ελπίδα πεθάνει και ό άνθρωπος είναι βέβαιος αυτό ονομάζεται Πίστη, κανένας δεν μπορεί να την Νικήσει ό,τι και αν λέγεται!… Ακόμη και ό Καστανέττα ο σαμάνος το παραδέχθηκε, διότι το διάβασε κι’ αυτός από Τον Ιερό Σαμάνο Θεάνθρωπο ότι η Πίστη μετακινεί βουνά και χαράς τον που την Έχει σε πλήρη Διάταξη !

Ο πολεμιστής του Καστανέττα, πολεμάει διότι αν πάψει θα τον πειάσουν τά περίεργα εκείνα ενεργειακά πλάσματα, έτσι πολεμάει εσαεί, σκλάβος της πάλης εσαεί για να μην γίνει σκλάβος της φυλακής τους εσαεί !… Είναι σαν να σου λένε ή τρέχεις 24 ώρες το κοστετράωρο ή πεθαίνεις, η κολυμπάς στον ωκεανό μέσα βαθειά 24 ώρες το κοστετράωρο ή πνίγεσαι χωρίς ποτέ να εξεψυχάς, χωρίς ποτέ να αναπάευεσαι από ένα λυτρωτικό θάνατο.

Πρέπει να μην σ’ εγκαταλείπουν οί δυνάμεις σού μέχρι να εγκαταλείψουν τον εχθρό οί δυνάμεις του ή να τον εγκαταλείψουν οι επιμονές του εναντίον σού και ο εχθρός μπλοφάει, προσποιείται ότι εγκαταλείπει και έρχεται σαν φίλος όπως επισήμανε ό Χριστιανός Οδυσσέας Ελύτης, διότι αυτό δήλωσε μόνον ότι είναι αυτός ό γίγαντας στοχαστής ! Αυτός που έκτισε Την Παναγία Την Παντοχαρά στην Σίκινο.

Θέλεις να διαφωνήσεις; Διαφώνα, με επιχειρήματα με ευγένεια, να έχει νόημα. Ειρωνεύεται ό αδύναμος, ο δειλός, ό κακός, ό μη έχων επιχειρήματα. Είσαι βέβαιος ότι έχεις δίκαιο ή άδικο; Κάνε τόλμη να ρωτάς, να συζητάς, να επιχειρηματείς και τότε μπορείς να με νικήσεις και να νικήσεις οποιονδήποτε εάν έχει την πλήρη γνώση και σωστή γνώμη και αντίληψη, μπορεί να σφάλλεις ή να σφάλλεις εν μέρει, όπως και ο υποφαινόμενος και ο καθ’ άλλος. Διαφώνα χωρίς να υβρίζεις χωρίς να βλασφημείς χωρίς να εξιτάρεις με πονηριά εκείνου που δεν έχει όπλα επιχειρήματα και η μόνη του ελπίδα είναι να μειώσει με λάσπη και συκοφαντία και ενώ δέχεται να κατεβή ό κάθε αρθρογράφος στην αμεσότητα μαζύ του δεν θέλει να του απαντάει, και ποίος είσαι σύ ρέ «μεγάλε»;…

Ένας τις προάλλες επειδή μισεί εμένα έβαζε κατάρες να πειάσουν την Κύπρο όλη οι Τούρκοι, κατά τ’ άλλα άμα τον αποκαλύψω πολλοί συναναγνώστες και συνσχολιαστές μπορεί να τον έχουν και στην εκτίμηση! Υποψιάστηκα ότι η διοίκηση των Κατοχικών ήθελε να δημοσιεύσει το σχόλιο για να φανή ποίος είναι, όχι ποίος λέγει ότι είναι, αλλά ποίος είναι ! Δεν το ήθελα διότι θα έπρεπε να απαντήσω και θα απαντούσα όχι με ύβρεις αλλά τόσον πικρά αληθινά που θα έκανα Αμαρτία !

Άλλος έγραψε, ότι δεν του δημοσιεύω τά σχόλια του ενώ προ ολίγου του είχα δημοσιεύει και διάφορα άλλα, και ήθελε να με συκοφαντήσει με τά ίδια μού τά χέρια ό αρχιψεύταρος, αυτός είναι άκρα περιπτωσάρα δόλιου και γιατί όχι βαλτού ! Φαινόμενο στα Κατοχικά που τώρα γυρεύει άλλα ονόματα από το πασίγνωστο του, αυτά για να ξεκαθαρίζουμε !

Άλλοι έχουν προβλήματα με τον Stranger επειδή κάνει δουλειές! Χαχαχα και τι σε πειράζει εσένα ρέ «μεγάλε»; Σού έδωσε σχοινί και ανέβης στο κεφάλι του, «χωριάτη»! Δηλαδή ό άνθρωπος δεν δικαιούται να ζήσει, είναι δικός σου;… Και τι δεν του γράφουν !…

Και οι άλλοι οί όμοιοι και συγγενείς και ψυχικώς και ίσως και σωματικώς με τους γραμματείς και φαρισσαίους ιουδαίους. Με πάσα δολιοϋπουλότητα προσπαθούν να μας βάλουν να μαλλώσουμε με τον Stranger, ή να πώ λόγια ή να πέσω από το μάτι του με τα σχόλια τους κατά τ’ άλλα αυτοί μισούν τους ιουδαίους του τότε και του σήμερα κάποιοι ραββίνους πονηρούς, αλλά φαίνεται η γύμνια τους μοιάζει, όπως έκαναν στον Χριστό με μαεστρία ερωτήσεις και μπιχτές μουζεβήρηδων ήτοι σ’ αλείφουν με μούζα ήτοι μούτζα δηλαδή ανθρακιά για να σε ρίξουν. Προσβλέπουν και στα υποσυνείδητα των άλλων συναναγνωστών και συνεργατών, συνειδητά ή ασυνείδητα το κάνουν και κάποιοι αφελείς και ευάλωτοι αρχάριοι είναι υποκινούμενα αυτοκινούμενα δοχεία… μέχρι να Ψηθούν απ’ τον Καπνό… Μέγας Ψήστης ό Καπνός !

Και τι μας λέγει ό Κκίσσινγκερ και τά πρωτόκολλα της σιών και ειδικά πανεπιστημιακά, ψυχολογικά, δημαγωγικά, θρησκευτικά, παρατηρητικά των μαζών βιβλία, για τους Έλληνες και τους άλλους; Ότι ό μέσος άνθρωπος είναι χτηνώδης ορμούμενος από τά πάθη του ήτοι τά κακούργικα συναισθήματα ψυχολογικών προβλημάτων με ροπή προς το παράλογο και το φθονερό μίσος και άμα τους επιβληθείς με βέργα σιδηρά υποτάσσονται από φόβο πάθους !Τεκμήριο; Αυτοί που έλεγαν ότι θα κατακτήσουν την γή όλοι Ελ και Παρέλ πήγαν σαν τα «καλά» γατάκια και έκαναν εμβόλιο όχι επειδή πίστευαν ότι είναι καλά αλλά από φόβο και ασυνείδητη λατρεία προς το κράτος και την κυβέρνηση όπως σωστά παρατηρούν τά πρωτόκολλα !των σοφών της! σιών! Βρίζεις τον πολιτικό αλλά τον μαφιόζο παιδεραστή στην γειτονιά σου τον φοβάσαι εμφανώς δουλικά ! Αυτή είναι παλλικαριά; Αυτοί είναι οι Έλ που όταν με ύβριζαν τους έλεγα σεις ρε θα χαρακτείτε, και ήδη το έκαναν με εμβόλια και θα το κάνουν και με Χαρακιά στο πρόσωπο και στο δεξίχερι…. Αυτοί που κατσαμπουνίζουν αλλά είναι ώφκεροι όπως οι κατσαμπούνες.

Διηγήτο και φαντάζετο η όρνιθα του κλουβιού της έτοιμης τροφής πως γύρισε τον κόσμο όλο πότε αυτή και πότε αυτή μέσω των προγόνων της ! Και που είναι η πόρτα του τελιού δεν ήξερε να μάθει !

Ήρθε η ώρα να μάθεις απ’ αυτά που δεν λέγοντε

Η δημοκρατία είναι η μασκαρευμένη διχόνοια !

Για να πετύχει η διχόνοια πρέπει εντέχνως να διχάσεις αυξήσεις και πληθύνεις τις απόψεις, και όλοι δίκειο να έχουν η ποινή τους μία είναι: το τέλος τους !

Η ισχύς έν τη ενώσει ε; Πιστεύεις σε λακωνικότητες χωρίς να εννοείς τα όσα πολλά προϋποθέτουν; Ισχύς έν τη ενώσει σημαίνει μία γνώμη, ομογνωμία, ομόνοια, ομομβροντία, μία θέληση μία πράξη μία αλληλεγγύη αλλά Αληθινή !

Αλλά ό διχασμός της δημοκρατίας σε μαθαίνει όχι μόνον σε πολυγνωμία, άς ήταν αυτή μόνο και ήταν τέλεια, σε πονηρή ανέντιμη προαίρεση και τότε ό εχθρός όσον παλαβός και εάν είναι είναι Νικητής διότι εσύ όσον έξυπνος και εάν είσαι σύ είσαι Ηττημένος !

Υπάρχουν και άλλοι τρόποι σοφίας πέραν αυτών που γνωρίσατε στην ελλάδα, ή σας έκρυψαν από την Ελλάδα, αυτή την Ελλάδα που δεν διαβάζετε, παρουσιάζοντας σας μία αρχαία σύγχρονη ψευδοελλάδα χωρίς Ελλάδα :! Κατά την Ελλάδα που ακολουθείς κατά τά έργα που είσαι προκαταδικασμένος ή σε καλή περίπτωση προθριαμβευτής !

Μόνο που διαφώνησε ό Αριστοτέλης με την λέξη δημοκρατία, μ’ αρκεί να μην πιστεύσω στις γνώμες εκατομμυρίων σας ! Είπε γιατί διαφωνεί να μην το Πονέσω !

Ο Πόνος της άγνοιας και της εντροπής που γίνεται επίθεση ύβρη βλασφημία για να φανή το υποκείμενο δυνατό στον εαυτό του και στα πέριξ ενώ δεν είναι !

Κάποτε μου είπε ένας Αγιορείτης προσκυνητής, κάνουν τις αμαρτίες και δεν ντρέπονται και να τις εξομολογηθούν ντρέπονται… !

Που πάει να πεί, αν ήταν καλές αν δεν ήσαν αστοχίες δεν θα ντρέπονταν τον Ήλιο του Ηράκλετου !

Τι είπε; Ουδέν κρυφόν υπό ηλίου που σημαίνει ό,τι κάνεις θα φανή εάν δεν ντρέπεσαι και εάν δεν φοβάσαι δίκη κάνε το και εάν δεν ντρέπεσαι και δεν φοβάσαι δίκη είναι πριν… να δικαστείς, αντέχεις την δίκη ;

Είσαι παλλικάρι αλλά φοβάσαι να πείς την αλήθεια, όχι σ’ άνθρωπο, μην την πεις σ’ αυτόν, θα χαρεί θα σου κάνει ζημιά, στον Θεό να την πεις ν’ απαλλαχτείς, αλλά δεν αρκεί να την πεις πρέπει να ενστερνίζεσαι με μετάνοια προς τις αστοχίες την αλήθεια!

Τα Κατοχικά είναι όργιο δημοκρατίας, δοκιμάστηκε και δεν άντεξε στην παρατήρηση, και ξέρετε πώς εντοπίζετε το όργιο δημοκρατίας; Απ’ όταν όλοι έχουν δίκαιο και όλοι ή πολλοί θέλουν να επιβληθούν στους άλλους με βλασφημία, ύβρη, συκοφαντία! Διότι δημοκρατία είναι το αντίστροφο πρόσωπο του νόμου ανόμου της ζούγκλας ! Είναι οι δύο φορεσιές του Μανωλιό που τις αλλάσσει κατά χωριό αναλόγως του κόμματος της κάθε γειτονιάς και κάθε περίπτωσης, είναι τά χίλια παρδαλα πρόσωπα της Αποκάλυψης, η βαβυλώνα η μεγάλη τά δικαιώματα που γίνονται διά νόμου υπεραδικαιώματα μέσα στις ψυχές και στους άλλους !

Είναι η ανοχή όλων και η ανοχή κανενός, είναι η ανοχή του κακού και η μη ανοχή του καλού Δαν. 7,25           κα λόγους πρς τν ψιστον λαλήσει κα τος γίους ψίστου παλαιώσει κα πονοήσει το λλοισαι καιρος κα νόμον. κα δοθήσεται ν χειρ ατο ως καιρο κα καιρν κα μισυ καιρο. Μήπως δεν βλέπουμε σήμερον αλλοίωση καιρών και νόμων; Τις ό τυφλός εξ ημών τις ό τυφλός εξ ημών; .//

 

Δαν. 12,9           κα επε· δερο Δανιήλ, τι μπεφραγμένοι κα σφραγισμένοι ο λόγοι, ως καιρο πέρας·

Δαν. 12,9                  Και μου απήντησεν· “ελά, Δανιήλ, πάψε να ερωτάς. Οι λόγοι αυτοί είναι κλεισμένοι και σφραγισμένοι, έως ότου έλθη το τέλος του καθωρισμένου καιρού.

Δαν. 12,10         κλεγσι κα κλευκανθσι κα πυρωθσι κα γιασθσι πολλοί, κα νομήσωσιν νομοι· κα ο συνήσουσι πάντες νομοι, κα ο νοήμονες συνήσουσι.

Δαν. 12,10                 Οι δίκαιοι θα αναδειχθούν, θα λευκανθούν δια των θλίψεων, θα καθαρισθούν ως δια πυρός, θα αγνισθούν πολλοί. Οι παράνομοι όμως θα εκτραπούν εις περισσοτέρας και μεγαλυτέρας ανομίας. Ολοι οι ασεβείς δεν θα εννοήσουν τίποτε, από όσα έχουν προφητευθή. Οι ευσεβείς όμως θα εννοήσουν καλώς τα πάντα.

Δανιήλ παρακάτω:

Και τα 10 κέρατα είναι 10 βασιλείς, οίτινες θέλουσιν εγερθή εκ τής βασιλείας ταύτης. Και κατόπιν αυτών άλλος θέλει εγερθή. και αυτός θέλει διαφέρει τών πρώτων, και θέλει υποτάξει τρεις βασιλείς. Και θέλει λαλήσει λόγους εναντίον τού Υψίστου, και θέλει κατατρέχει τους αγίους τού Υψίστου, και θέλει διανοηθή να μεταβάλλη καιρούς και νόμους. και θέλουσι δοθή εις την χείρα αυτού μέχρι καιρού και καιρών, και ημίσεως καιρού. Κριτήριον όμως θέλει καθίσει, και θέλει αφαιρεθεί η εξουσία αυτού, δια να φθαρεί και να αφανισθεί έως τέλους.

Και η βασιλεία, και η εξουσία και η μεγαλωσύνη τών βασιλειών τών υποκάτω παντός τού ουρανού, θέλει δοθεί εις τον λαόν τών αγίων τού Υψίστου, τού οποίου η βασιλεία είναι βασιλεία αιώνιος, και πάσαι αι εξουσίαι θέλουσι λατρεύσει και υπακούσει εις αυτόν΄΄”.

Παναγιώτης Δίας



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
27 σχόλια στο “Ανοχή Τέλος…. Δαν. 7,25           καὶ λόγους πρὸς τὸν Ὕψιστον λαλήσει καὶ τοὺς ἁγίους Ὑψίστου παλαιώσει καὶ ὑπονοήσει τοῦ ἀλλοιῶσαι καιροὺς καὶ νόμον.”
  1. Καλησπέρα

    Μην κατηγορείς τους άλλους ότι δεν ανεβάζουν σχόλια αντίθετης άποψης διότι εσύ είσαι χειρότερος! Επίσης δεν υπάρχει σε κανένα αρχαίο χειρόγραφο της Αγίας Γραφής η φράση «νέα τάξη πραγμάτων»!

  2. άφιλ Παναγιώτη η συγκίνηση που ένιωσα διαβάζοντας το άρθρο δεν περιγράφετε χάντρες σταγόνες έτρεχαν απο τα ματιά μου !…και ήρθε μια σκέψη απο παιδι δημοτικού μας είπαν στην τάξη να σηκωθούμε όρθιοι για να τμήσουμε την δημοκρατία ,,,,εγω σηκώθηκα γιατί δεν μπορούσα να καννών και αλλιώς αλλα απο το στάμα μου δεν έβγαινε κουβέντα γιατι πίστεψα οτι το κάνουμε για την νεα δημοκρατία που είπες για τον Λεωνίδα οτι τον πηδήξανε μετα δεν μπορούσα να το σκεφτώ ..είχε

  3. Γιαλτέ δέν κατηγορώ κανένα ότι δέν ανεβάζει σχόλια, καλά κάνουν νά μήν ανεβάζουν σχόλια ψεύτη όπως εσένα που μού έγραψες ότι δέν εγκρίνω τά σχόλια σού ενώ τά έγκρινα καί πούσαι μήν τό παρακάνεις, διότι μήν νομίζεις ότι έχεις τό δικαίωμα αδικαίωμα νά κάθεσαι εδώ όλη ημέρα νά μέ συκοφαντείς, καί πούσαι άμα είμαι ό χειρότερος γιά εσένα πάω καλά!… Αυτό τό καλησπέρα που κόλλησες τελευταίως είναι γιά νά φαίνεσαι ευγενικός; χαχαχα, αμ δέν είσαι διότι μετά στάζεις φαρμάκι διαβόλου…

  4. Καλημέρα (και καλησπέρα) λέω από πάντα αν και δεν την αξίζεις εσύ! Σε προηγούμενο άρθρο όταν παρέθεσα κείμενο από την ορθόδοξη εκκλησία ζορίστηκες και δεν ανέβασες το σχόλιο αλλά και κανένα άλλο μετά. Όταν δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις στα σχόλια ή σου χαλάνε το αφήγημα, τότε δεν ανεβάζεις τα σχόλια. Πολύ απλό!

    📢 Είσαι ψεύτης!

  5. Γιαλτέ, εγώ σού έγκρινα αμέσως τό σχόλιον. Κολλημένος εδώ, χαχαχα θά μέ κάνεις νά σέ συμπαθήσω ιδιαίτερα. Γιαλτέ μάθε νά μήν είσαι ψεύτης, είπες σέ σχόλιον ότι δέν σού εγκρίνω τά σχόλια καί δέν σού έγκρινα, διότι έχεις μία έμφυτη ικανότητα νά μετατρέπεις τήν αλήθεια σέ ψεύδος, γιά νά λοιδωρείς εμένα ή μπορεί καί άλλους, αλλά μ’ εμένα έχεις εμπάθεια μπορεί καί νά είναι καί αγάπη αντίθετης ψυχολογίας μακάρι χαχαχα, λοιπόν μήν τό παρακάνεις, ουδέποτε απόφυγα σχολιασμόν τών Γραφών, δέν τίς ξέρεις

  6. καί είσαι τό φαινόμενο νά μάχεσαι νά ρίψεις τίς Γραφές μέ τίς Γραφές χαχαχα. Βεβαίως δέν αντιλαμβάνεσαι κάποια πράγματα καί τό αντιλαμβάνομαι, σταμάτα νά συκοφαντείς καί νά προσπαθείς νά μέ ρίψεις διότι φέρνεις τό αντίθετο αποτέλεσμα έστω εάν θέλεις κάνε τό, μήν τό παρακάνεις, έχω μία δουλειά τώρα, άσε τό γιά μετά στό επόμενο άρθρο, έχουμε χρόνο… χαίρεται καλό υπόλοιπο…

  7. ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ, επειδή εξεύρω ποίος είσαι, χωρίς πάθος καί μίσος σού λέγω ότι έχω τό αναφαίρετον δικαίωμα νά μήν δέχομαι ύβρεις, προσβολές καί βλασφημίες διά Τόν Θεόν! Συνεπώς εύρε άλλα ονόματα κάθε φορά, δέν θά τό ανεχθώ… Μέ αγάπη Χριστού όβερ!… Σού έγκρινα αμέσως τό σχόλιον, αλλά δείξε σεβασμόν, αντιλαμβάνεσαι τί λέγω, δέν σού ύβρισα τό σπίτι καί δέν θά τό κάνω, εμένα τό σπίτι μού είναι Ό Θεός, κατανοητός;… Δείξε σεβασμόν χωρίς οία υπονοούμενα ή καί χείριστα !…

  8. Ποιες Γραφές Παναγιώτη εδώ δεν ανέβασες σχόλιο μου που είχα παραθέσει από την ορθόδοξη εκκλησία γιατί σου χάλαγε το αφήγημα.

    Μάλιστα από την ορθόδοξη εκκλησία! Μιλάς εσύ για Γραφές;

    Βρες μια δικαιολογία τώρα! Κάνε το άσπρο μαύρο όπως εσύ ξέρεις! Το πολύ πολύ να μην ανεβάσεις το σχόλιο γιατί ζορίζεσαι.

    Σε μάθαμε!

  9. ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ, ωραία, μακάρι νά μήν είσαι αυτός όπου μόλις τώρα άρχισε νά υβρίζει καί που χρησιμοποιεί αυτόν τόν τίτλον ονόματος, μπορεί νά είναι τυχαίον, αντιλαμβάνεσαι…

  10. Γιαλτέ, καθυστέρησα λίγο, είπες ότι δεν ανεβάζω σχόλια σού καί δέν ανέβασα τά υπόλοιπα σχόλια σού, λοιπόν, ανοχή τέλος εάν νομίζεις ότι όλη τήν ώρα θά σ’ έχω νά μέ κατηγορείς, διότι μόνον αυτό κάνεις καί νά ανεβάζεις τά ίδια καί τά ίδια ενίοτε ότι Η Αποκάλυψη αναφέρεται στήν εποχή τής, πράγμα γελοίο, που είναι μοναδικό, διότι κάποιοι είτε την πιστεύουν είτε όχι, εσύ όμως τήν λασπολόγισες ιδιαίτερα έχεις ταλέντο, ενώ μιλάει γιά όλον τό μέλλον καί τό χάραγμα φασκέλωμα στά μάτια σού στά κεφάλαια 12

  11. καί 13 καί ολοφάνερα σέ αυτόν τό άρθρον μέ τό Μέγα Μάγκα Δανιήλ νά τά λέγει τό 700 π.Χ. όχι τυχαίον 2700 έτη πρίν = αριθμός 27 = τό σύνολον ελληνικών γραμμάτων αριθμολογίας Πυθαγόρα καί τά 27 σημεία θηρίου, χαχαχα, πάλαι έπεσες σέ άλλη παγίδα, ανέβασε τί θέλεις από τίς Γραφές, αλλά τό βιολί μέ τό νά υβρίζεις συνεχώς δέν είναι δικαίωμα σού, εντάξει μισείς τούς Χριστιανούς, μεσείς Τόν Χριστόν, μισείς εμένα, είσαι μέ τό χάραγμα ίσως καί μέ τό εμβόλιον, σ’ αρέσει ό Μαφομέτ, αυτό τό ξέρουμε καιρό,

  12. τώρα μπορεί νά βγείς νά πείς ότι δέν είσαι, αλλά σέ ξέρουμε από παλαιότερα, είσαι ευέλιγκτος ψεύτης καί δολιόφθορος ΜΑΝΙΟΚΑΤΗΓΟΡΟΣ, στό είπα καί πρίν, θύμωσε όσον θέλεις η αλήθεια είναι αλήθεια !… Ορκισμένος νά κάνεις ζημιά σ’ εμένα καί σε ψυχές μήπως καί σωθούν έκ Τού Χριστού!…

  13. Δάσκαλε για να ανέβει σχόλιο σου σε άρθρο του Παναγιώτη θα πρέπει αυτό να είναι προσκείμενο ιδεολογικά / θεολογικά προς την θεώρηση εκείνου.

    Όλα τ`άλλα…

  14. Αντίχριστε σατανιστή Γιαλτέ πονηρέ, πόσα σχόλια σού ανέβασα σέ μία ώρα; καί όμως είσαι καί βλάξ, γράφεις αυτόν τό σχόλιον ώς αευγνώμων που είσαι γιά νά δείξεις ακόμη μία φορά τί είσαι, βρυκολακιάζεις συνεχώς, συνεπώς είμαι υπόχρεος νά ανεβάσω ακόμη 1200 σχόλια σού κατά σειρά μετά από αυτό; χαχαχα, είσαι χάλια, μέ τήν ίδια σού τήν πονηριά πέφτεις στό ίδιον σού τό μίσος, μίσος μίσος, χαλάλι σού, τέλος δέν έχει άλλο, αναφαίρετο δικαίωμα νά μήν είσαι εσύ αυτός που θά σού δίνω χώρο γιά νά μέ υβίζεις

  15. χαλεπό υβρίδιο τής κακοσύνης, σ’ ενόχλησε τό τέλειον άρθρον αυτο που δείχνει τί μέγας είναι ό Δανιήλ καί τά είπε πριν 2700 έτη καί κανένας μά κανένας δέν μπορεί νά τόν διαψεύσει διότι ήδη γίνοντε, Κύριος ειμοί βοηθός καί ού φοβηθήσομαι τί ποιήσει μοί δαίμων καί άνθρωπος καί ου φοβηθήσομαι κακά. Πάντα τά έθνη εκύκλωσάν με, και τώ ονόματι Κυρίου ημυνάμην αυτους,.

  16. Γιαλτέ, κατηγορείς ακόμη καί όμως φαίνεσαι. Τί σχόλιον ν’ ανεβάσεις καί νά μήν απαντηθεί;

  17. παναγιωτη ηθελα να το πω απο καιρο οτι δεν μου αρεσει ο τροπος που γραφεις , βασικα βρισκω ενα δικιο στον γιατρο αφου κατι σου λεει και δεν απαντας και μαλλον του κοβεις τα σχολια

    1. Γιατί?
      Ό τρόπος που γράφεις εσύ σού αρέσει?
      Ή λέξη κάτι και μάλλον που έγραψες σου δίνει έμφαση?
      Μια που εμφανίστηκες μάζεψε τα ψίχουλα ενέργειας που έπεσαν κάτω, και πού ξέρεις,,,

  18. Ελένη, θά απαντήσω μόνον στό σχόλιον σού. Εάν δέν σ’ αρέσει ό τρόπος που γράφω δέν σέ εξαναγκάζω νά τά διαβάζεις, άλλον εάν δέν σού αρέσει ό τρόπος καί άλλον εάν είναι αλήθεια, γνωρίζω χιλιάδες πράγματα που μάς αρέσουν καί δέν αληθεύουν καί μάς βλάπτουν. Τρίτον, νά διαβάζεις τά όσα γράφω και εδώ και στά άλλα άρθρα σχόλια πρίν σχολιάσεις. Διότι είχα επαναλαμβάνω εγκρίνει σχόλια τού γιαλτού καί αυτός μέ ύβριζε ταυτίχρονα ότι δέν τα αναρτώ, πρόσεξε βάθος δόλου καί κακοσύνης, τότε αποφάσισα καί τά

  19. επόμενα καί σιώπησε, μετά από κάποιες ημέρες ανάφερα τό γεγονός αυτό σέ αυτό τό άρθρον χωρίς νά τον ονομάζω, πήρε φόρα καί άρχισε ότι τόν φοβάμαι, έ όχι δέν τόν φοβάμαι καθόλου, απλά κάνει ό,τι κάνει καί γνωρίζει, ούτε φοβάμαι δήθεν λόγια για τήν Ορθοδοξία που δέν μπορώ νά του απαντήσω, γελοία πράγματα, πάντοτε τού απαντώ γιά την Ορθοδοξία κι’ άς κάνει άρθρον νά μάς πεί μία φορά ή μερικές τί πιστεύει καί νά κάτσουμε νά τόν κρίνουμε μέ σχόλια, επαναλήψεις τών ίδιων καί τών ίδων καί μέ ύβρεις καί

  20. λασπολογίες όπως κάνει αφού έχει κότσια, νά δούμε πώς θ’ αντιδράσει! Μήν μέ ξανά ενοχλήσετε για αυτό τό θέμα ήδη απάντησα αρκετές φορές, καλά δέν διαβάζετε; Ή μήπως διαβάζετε καί επανέρχεστε προσποιούμενοι ότι δεν αντιλαμβάνεστε όπως κάνει καί ό ίδιος!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek