Βεβήλωσαν τον σταυρό με τα χρώματα των ΛΟΑΤΚΙ…
σχόλιο Γ.Θ: Δεν υπάρχει ένας Δεσπότης ή Παπάς να τους αφορίσει; Να παραδειγματιστεί ο λαός και να ακουστεί ένα “Στώμεν Καλώς” ;
Η κατάρα του Θεού δεν θα πέσει μόνο στους δαιμονισμένους βλάσφημους αλλά και στους ρασοφόρους που σιωπούν
Πρό εΙκόνων ἀπαραδέκτου αἰσθητικῆς καί πολύ φθηνῆς προπαγάνδας εὑρέθησαν ὅσοι εἶχαν τήν ἀτυχία νά θελήσουν νά παρακολουθήσουν τίς «Βάκχες» τοῦ Εὐριπίδη τό περασμένο Σάββατο στήν Ἐπίδαυρο.
Ἔτσι, μετά τόν ἐκφυλισμό τοῦ Ὀλυμπιακοῦ Ἰδεώδους στό Παρίσι τοῦ 2024, βλέπουμε καί τόν ἐκφυλισμό τοῦ ἀρχαίου δράματος στά θέατρα τῆς Ἑλλάδος. Στά θέατρα στίς πέτρες τῶν ὁποίων ἀντήχησαν κάποτε οἱ φωνές τῶν αὐθεντικῶν τραγωδῶν τῆς ἀρχαιότητος. Στά θέατρα στά ὁποῖα καί στά νεώτερα χρόνια ἐδίδαξαν τραγωδία καί κωμωδία προσωπικότητες τοῦ μεγέθους ἑνός Αἰμιλίου Βεάκη καί ἑνός Ἀλέξη Μινωτῆ.
Καί σήμερα, ἀντ’ αὐτῶν, βλέπουμε μιά κατάντια. Μιά κατάντια τήν ὁποία ὑποθάλπει τό Κράτος. Δημόσιο χρῆμα διετέθη γιά αὐτό τό ἀνοσιούργημα. Χρήματα τῶν Ἑλλήνων φορολογουμένων. Διότι ἦταν παράστασις τοῦ Ἐθνικοῦ Θεάτρου αὐτό πού παρουσιάσθηκε στήν Ἐπίδαυρο. Τοῦ Ἐθνικοῦ Θεάτρου, ὁ ἱδρυτικός νόμος τοῦ ὁποίου προβλέπει ὅτι σκοπός του εἶναι «ἡ προαγωγή τῆς πνευματικῆς καλλιέργειας τοῦ λαοῦ μέσῳ τῆς θεατρικῆς τέχνης καί ἡ διαφύλαξη τῆς ἐθνικῆς πολιτιστικῆς ταυτότητας. Γιά τόν σκοπό αὐτόν ἀναπτύσσει καί διαδίδει τή θεατρική τέχνη ὡς πολιτιστικό, παιδαγωγικό, μορφωτικό καί ψυχαγωγικό παράγοντα τῆς κοινωνικῆς ζωῆς τῆς χώρας».
Καί ἀντ’ αὐτοῦ, κάποιοι σήμερα τό κατέστησαν ἐργαλεῖο ΛΟΑΤΚΙ προπαγάνδας…
Τό τραγικό εἶναι ὅτι ἀμέσως κινητοποιήθηκαν καί ὅλα τά ἐνεργούμενα τῆς woke «κουλτούρας» πού μιλοῦσαν ἐκστασιασμένα γιά τήν ἐπιτυχία τῆς παραστάσεως στήν Συνέχεια ἀπό τήν σελ. 1
Ἐπίδαυρο καί τά εὐμενῆ σχόλια τά ὁποῖα ἀπέσπασε. Ἐμεῖς πάντως βρήκαμε ἕνα σχετικό σχόλιο πού δέν προέρχεται ἀπό κάποιον «ὑπερσυντηρητικό» ἤ «ἀκροδεξιό» χῶρο. Προέρχεται ἀπό τόν δικτυακό τόπο τῆς «Αὐγῆς», ὅπου διαβάζουμε: «Χορικό καλοδουλεμένο ἐξωτερικά, μέ τήν παγχρωμία τῶν βαμμένων σωμάτων, μιά μοντέρνα μᾶλλον χορογραφία μέ στοιχεῖα μεταμοντέρνα, δέν εἶμαι καθόλου βέβαιος ὅτι ταίριαζε στό ἦθος καί ὕφος αὐτῆς τῆς ἀπεγνωσμένης, ἀπελπισμένης, ὕστατης τραγωδίας βυθῶν».
romioitispolis.gr/
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
αίσχος
Το θέμα είναι ότι θα το προβαλλουν και αλλα θέατρα για να το απολαύσουν και αλλοι. Βέβαια ο Ευρυπίδης είναι πολύ έντιμος και αναπαριστα την εποχή του, διότι ποιος ήταν ο Διόνυσος. Ήταν μορφή του εωσφόρου με τις Βακχες και τις μαιναδες. Δείχνει δηλαδή καθαρα την ομοφυλοφιλία και τις ανθρωποθυσίες στην Αρχαία Ελλαδα, αφού οι μαιναδες δαιμονισμένες ορύονται και τον Πενθέα τον τεμαχίζει η μανα του και τον τρώει. Αυτό που είναι το καλό, είναι η ειλικρίνεια του τραγωδού, αλλα η εποχή ήταν σατανική