Διαφημίσεις

Βεβήλωσαν τον σταυρό με τα χρώματα των ΛΟΑΤΚΙ…

σχόλιο Γ.Θ: Δεν υπάρχει ένας Δεσπότης ή Παπάς να τους αφορίσει; Να παραδειγματιστεί ο λαός και να ακουστεί ένα “Στώμεν Καλώς” ;
Η κατάρα του Θεού δεν θα πέσει μόνο στους δαιμονισμένους βλάσφημους αλλά και στους ρασοφόρους που σιωπούν 

Τήν κατακραυγή κατά τοῦ Γάλλου σκηνοθέτη τῆς τελετῆς ἐνάρξεως τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων Τομά Ζολί ζήλεψαν οἱ «Βάκχες» τοῦ Ἐθνικοῦ πού χρησιμοποίησαν τό Ἀρχαῖο Θέατρο γιά νά προωθήσουν μέσῳ τοῦ ἀρχαίου κειμένου τίς ἰδεοληψίες τους – Θυμηδία ἀπό τά λευκά σεντόνια καί τίς ἡμίγυμνες νεαρές πού ἦσαν βαμμένες στά χρώματα τοῦ οὐρανίου τόξου τῆς σημαίας τῶν ὁμοφυλοφίλων – Προπαγάνδα μέ δημόσιο χρῆμα


Πρό εΙκόνων ἀπαραδέκτου αἰσθητικῆς καί πολύ φθηνῆς προπαγάνδας εὑρέθησαν ὅσοι εἶχαν τήν ἀτυχία νά θελήσουν νά παρακολουθήσουν τίς «Βάκχες» τοῦ Εὐριπίδη τό περασμένο Σάββατο στήν Ἐπίδαυρο. 

 
 Ἡ παράστασις εἶχε διαστρεβλωθεῖ ὥστε νά ὑπηρετεῖ τήν εἰκόνα πού θέλουν νά περάσουν οἱ ΛΟΑΤΚΙ καί πού δέν ἔχει καμμία σχέση μέ τό πνεῦμα τοῦ Εὐριπίδη καί τοῦ ἀρχαίου δράματος ἐν γένει. Ἔτσι, στήν Ἐπίδαυρο, ἀντί νά ἀναδειχθεῖ τό πνεῦμα τῆς ἀρχαιότητος, οἱ θεατές ἔβλεπαν ἡμίγυμνες, βαμμένες σέ διάφορες ἀποχρώσεις χορεύτριες νά περιχύνουν μέ χρώματα ἕναν ἀτυχῆ πού ὑπεδύετο τόν Διόνυσο, μέχρις ὅτου εὑρέθη καλυμμένος ἀπό τήν πολυχρωμία τοῦ οὐρανίου τόξου τῆς σημαίας τῶν ὁμοφυλοφίλων. 
Ἀφοῦ ὁ Διόνυσος «βάφτηκε» μπλέ, γιά τήν τελετή ἐνάρξεως τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων τοῦ Παρισιοῦ, κατά σκηνοθεσίαν Τομά Ζολί, στήν Ἐπίδαυρο βάφτηκε μπλέ κατά σκηνοθεσίαν Θάνου Παπακωνσταντίνου.Στήν ἀρχαία Ἀθήνα τό θέατρο ἦταν διδασκαλία. Τά ἔργα, ἀκόμη καί οἱ κωμωδίες, ἐμπεριεῖχαν νοήματα ἐμπνευσμένα ἀπό τίς πνευματικές ἀνατάσεις καί τίς φιλοσοφικές ἀνησυχίες τοῦ Χρυσοῦ Ἑλληνικοῦ Αἰῶνος. Ἀλλά ἐνῶ στά σύγχρονα χρόνια ἔγινε σοβαρή ἐργασία μέ στόχο τήν ἀναβίωση τοῦ κάλλους ἐκείνης τῆς ἐποχῆς, ἡ προσπάθεια σταδιακῶς ἐκφυλίσθηκε. Ἔτσι φθάσαμε σέ εἰκόνες σάν αὐτήν τοῦ περασμένου Σαββάτου. Ὁ Εὐριπίδης ἔγινε ἐργαλεῖο προβολῆς τῶν ἰδεοληψιῶν μιᾶς μικρῆς μειοψηφίας ἀνθρώπων οἱ ὁποῖοι θέλουν νά ἐπιβάλουν στό σύνολον τῆς κοινωνίας τήν δική τους ιδεοληπτική θεώρηση τῶν πραγμάτων. Ἐπιδιώκοντας κιόλας νά ἀποτρέψουν ἤ καί νά ἀπαγορεύσουν ἀκόμη κάθε διαφορετική ἄποψη.

Ἔτσι, μετά τόν ἐκφυλισμό τοῦ Ὀλυμπιακοῦ Ἰδεώδους στό Παρίσι τοῦ 2024, βλέπουμε καί τόν ἐκφυλισμό τοῦ ἀρχαίου δράματος στά θέατρα τῆς Ἑλλάδος. Στά θέατρα στίς πέτρες τῶν ὁποίων ἀντήχησαν κάποτε οἱ φωνές τῶν αὐθεντικῶν τραγωδῶν τῆς ἀρχαιότητος. Στά θέατρα στά ὁποῖα καί στά νεώτερα χρόνια ἐδίδαξαν τραγωδία καί κωμωδία προσωπικότητες τοῦ μεγέθους ἑνός Αἰμιλίου Βεάκη καί ἑνός Ἀλέξη Μινωτῆ.

Καί σήμερα, ἀντ’ αὐτῶν, βλέπουμε μιά κατάντια. Μιά κατάντια τήν ὁποία ὑποθάλπει τό Κράτος. Δημόσιο χρῆμα διετέθη γιά αὐτό τό ἀνοσιούργημα. Χρήματα τῶν Ἑλλήνων φορολογουμένων. Διότι ἦταν παράστασις τοῦ Ἐθνικοῦ Θεάτρου αὐτό πού παρουσιάσθηκε στήν Ἐπίδαυρο. Τοῦ Ἐθνικοῦ Θεάτρου, ὁ ἱδρυτικός νόμος τοῦ ὁποίου προβλέπει ὅτι σκοπός του εἶναι «ἡ προαγωγή τῆς πνευματικῆς καλλιέργειας τοῦ λαοῦ μέσῳ τῆς θεατρικῆς τέχνης καί ἡ διαφύλαξη τῆς ἐθνικῆς πολιτιστικῆς ταυτότητας. Γιά τόν σκοπό αὐτόν ἀναπτύσσει καί διαδίδει τή θεατρική τέχνη ὡς πολιτιστικό, παιδαγωγικό, μορφωτικό καί ψυχαγωγικό παράγοντα τῆς κοινωνικῆς ζωῆς τῆς χώρας».

Καί ἀντ’ αὐτοῦ, κάποιοι σήμερα τό κατέστησαν ἐργαλεῖο ΛΟΑΤΚΙ προπαγάνδας…

Τό τραγικό εἶναι ὅτι ἀμέσως κινητοποιήθηκαν καί ὅλα τά ἐνεργούμενα τῆς woke «κουλτούρας» πού μιλοῦσαν ἐκστασιασμένα γιά τήν ἐπιτυχία τῆς παραστάσεως στήν Συνέχεια ἀπό τήν σελ. 1
Ἐπίδαυρο καί τά εὐμενῆ σχόλια τά ὁποῖα ἀπέσπασε. Ἐμεῖς πάντως βρήκαμε ἕνα σχετικό σχόλιο πού δέν προέρχεται ἀπό κάποιον «ὑπερσυντηρητικό» ἤ «ἀκροδεξιό» χῶρο. Προέρχεται ἀπό τόν δικτυακό τόπο τῆς «Αὐγῆς», ὅπου διαβάζουμε: «Χορικό καλοδουλεμένο ἐξωτερικά, μέ τήν παγχρωμία τῶν βαμμένων σωμάτων, μιά μοντέρνα μᾶλλον χορογραφία μέ στοιχεῖα μεταμοντέρνα, δέν εἶμαι καθόλου βέβαιος ὅτι ταίριαζε στό ἦθος καί ὕφος αὐτῆς τῆς ἀπεγνωσμένης, ἀπελπισμένης, ὕστατης τραγωδίας βυθῶν».

romioitispolis.gr/



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

2 σχόλια στο “Βεβήλωσαν τον σταυρό με τα χρώματα των ΛΟΑΤΚΙ…”
  1. Το θέμα είναι ότι θα το προβαλλουν και αλλα θέατρα για να το απολαύσουν και αλλοι. Βέβαια ο Ευρυπίδης είναι πολύ έντιμος και αναπαριστα την εποχή του, διότι ποιος ήταν ο Διόνυσος. Ήταν μορφή του εωσφόρου με τις Βακχες και τις μαιναδες. Δείχνει δηλαδή καθαρα την ομοφυλοφιλία και τις ανθρωποθυσίες στην Αρχαία Ελλαδα, αφού οι μαιναδες δαιμονισμένες ορύονται και τον Πενθέα τον τεμαχίζει η μανα του και τον τρώει. Αυτό που είναι το καλό, είναι η ειλικρίνεια του τραγωδού, αλλα η εποχή ήταν σατανική

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek