Διαφημίσεις

Μια διαφήμιση του YouTube για την οικονομική υποστήριξης βετεράνων του αμερικάνικου στρατού καταργήθηκε πρόσφατα επειδή περιείχε τη λέξη “Christian“, λέει ο ιδρυτής της προσπάθειας συλλογής των χρημάτων.


Ο Chad Robichaux, βετεράνος πεζοναύτης και ιδρυτής του Mighty Oaks Foundation, δήλωσε ότι η ομάδα μάρκετινγκ του προσπάθησε να παρουσιάσει τη διαφήμιση το Σάββατο για ένα επεισόδιο του «Mighty Oaks Show», το οποίο περιλαμβάνει συνεντεύξεις με βετεράνους και περιεχόμενο επικεντρωμένο στην κοινότητα των βετεράνων.

Κάναμε μια διαφήμιση για το YouTube για να βοηθήσουμε τους βετεράνους που έχουν ανάγκη και απορρίφθηκε για τη λέξη “Christian“. Τρέλα! Αυτή η λογοκρισία θα πρέπει να τρομάξει κάθε Αμερικανό, συντηρητικό ή φιλελεύθερο, χριστιανό ή μουσουλμάνο. Αυτή η προκατάληψη είναι μια επικίνδυνη πορεία για την Αμερική.

Η διαφήμιση επρόκειτο να προωθήσει ένα επεισόδιο της εκπομπής που είχε μια συνέντευξη με τον Darrin Dick, τον σκηνοθέτη και παραγωγό του ντοκιμαντέρ “Unforgotten.” Η ταινία αναφέρει την ιστορία του πώς ο βετεράνος του πολέμου της Κορέας Harold Bauer, παππούς του Dick, βρήκε ελπίδα και ψυχική γαλήνη στη χριστιανική του πίστη.





“Έτσι, μία από τις λέξεις-κλειδιά για την ενίσχυση της διαφήμισης”, δήλωσε ο Robichauxστον Faithwire, “ήταν η λέξη «Christian», την οποία χρησιμοποιούμε τακτικά. Η διαφήμιση απορρίφθηκε ειδικά λόγω της χρήσης της λέξης «Christian».


Η λέξη-κλειδί “Christian” θεωρήθηκε “απαράδεκτο περιεχόμενο” και “ενδεχόμενη παραβίαση πολιτικής”.


Ο Robichaux (φώτο) δείχνοντας κάποια screenshot σημείωσε ότι η λέξη-κλειδί Muslimδεν είχε πρόβλημα.


Το YouTubeαπάντησε στο Twitter, δηλώνοντας:


Γνωρίζουμε ότι οι θρησκευτικές πεποιθήσεις είναι προσωπικές, οπότε δεν επιτρέπουμε στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν χρήστες με βάση τη θρησκεία. Πέρα από αυτό, δεν έχουμε πολιτικές κατά της διαφήμισης που περιλαμβάνουν θρησκευτικούς όρους όπως “Χριστιανός”.


Ο Robichaux, ωστόσο, κάλεσε το YouTubeνα δώσει μια απάντηση στα στοιχεία που παρουσίασε μέσω screenshot.


“Είχαμε την ίδια ακριβώς διαφήμιση με τη λέξη-κλειδί ‘Muslim‘ και εγκρίθηκε, αλλά όχι εκείνη με την λέξη “Christian“, δήλωσε. 

“Επιπλέον, κάνουμε διαφημίσεις με τη λέξη-κλειδί ‘Christian‘ εδώ και χρόνια. Μόνο φέτος είχαμε 150.000 εμφανίσεις στη λέξη αυτή στις διαφημίσεις μας. Αυτό είναι ένας νέος περιορισμός”.


Υπάρχουν πολλά παραδείγματα καταστολής video στο YouTube, με χριστιανικό, συντηρητικό περιεχόμενο και περιεχόμενο που σχετίζεται με την υπεράσπιση του αγέννητου.


Το YouTube κατέβασε βίντεο από τη Live Action που εκθέτει τις αμφισβητήσιμες πρακτικές στην Planned Parenthoodήδη από το 2009.

Ο Alex Schadenberg που αντιτάσσεται στην ευθανασία είδε ένα βίντεο στο οποίο δίνει συνέντευξη τον Φεβρουάριο του 2016 να κατεβαίνει με την εξήγηση ότι “η κοινότητα του YouTube” είχε διαπιστώσει ότι ήταν προσβλητικό.


Τον Ιανουάριο, διαρροή εσωτερικών εγγράφων έδειξε ότι η Google χειρίζεται συνήθως τα αποτελέσματα αναζήτησης για να καλύψει τις αναζητήσεις στο YouTube για συντηρητικά θέματα. Οι εργαζόμενοι της Googleβρέθηκαν να χειρίζονται μαύρες και άσπρες λίστες με θέματα αναζήτησης, θέτοντας τις συντηρητικές αναζητήσεις στη μαύρη λίστα.


Ο CEOτης Google Sundar Pichai είπε σε συνέντευξή του τον Ιούνιο ότι θέλει το YouTube να συνεχίσει την κατάργηση των βίντεο που η εταιρεία θεωρεί «επιβλαβή».


Τον Μάρτιο, το YouTube κατέβασε το βίντεο του χριστιανού Dr. Michael Brown με τον τίτλο “Μπορείς να είσαι ομοφυλόφιλος και χριστιανός;” επειδή εξηγούσε τη χριστιανική διδασκαλία για τον “γάμο” ατόμων του ίδιου φύλου.


Η Google κατέβασε το βίντεο του Brown διότι “παραβιάζει την πολιτική μας”, καθώς «κατακρίνει τα άτομα με βάση του σεξουαλικού προσανατολισμού τους», δήλωσε ο Sharma.



Ένας μηχανικός λογισμικού της Google επιβεβαίωσε νωρίτερα τον Μάρτιο ότι η τεχνολογική εταιρεία έχει προκαταλήψεις εναντίον των Χριστιανών, και επισημαίνει τα χριστιανικά βίντεο του YouTube ως “ομοφοβικά”.


Ο πρόεδρος της Επιτροπής Ομοσπονδιακών Επικοινωνιών (FCC) Ajit Paiδήλωσε τον Ιούνιο στην Επιτροπή Εμπορίου, Επιστημών και Μεταφορών της Γερουσίας ότι οι “μη ελεγχόμενοι τεχνολογικοί κολοσσοί της Silicon Valley” παρουσιάζουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο σήμερα για το ελεύθερο διαδίκτυο.


“Η μεγαλύτερη απειλή για το ελεύθερο και ανοιχτό διαδίκτυο είναι οι ανεξέλεγκτοι τεχνολογικοί κολοσσοί της Silicon Valley που πραγματικά αποφασίζουν σήμερα τι πρέπει να βλέπετε και τι όχι”, δήλωσε ο Pai.

ΚΟ /από



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription

Από Κατοχικά Νέα

"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

4 σχόλια στο “Το YouTube απορρίπτει διαφήμιση φιλανθρωπικής οργάνωσης επειδή περιέχει την λέξη “Χριστιανός” που είναι “απαράδεκτη””
  1. Οι χριστιανοι ειναι ομοφιβικοι γιατι τολμανε να εχουν διαφορετικη αποψη για την lgbt agenda και πρεπει να εξαφανιστουν απο το ιντερνετ
    οι μουσουλμανοι που ριχνουν τους gay απο τις ταρατσες δεν ειναι ομοφοβικοι καθολου, εκινοι εξιπιρετουνε και την agenda της μιοσης του χριστιανικου πλιθισμου ταυτοχρονα για αυτο δεν τους ακουμπαει κανεις, ο διαβολος διαβολο δεν πολεμαει

    μονο εαν εξαφανιστει ο Χριστιανισμος θα φερουν τον κατσικοποδαρο θεο τους θα φερουν το χαραγμα ψωρις να αντιδρασει κανεις

  2. Αν βέβαια είχε την λεξη μουσουλμάνος η ισλάμ η ισραήλ θα παίρναγε με επαίνους και πολλά like

  3. πουστιες κοινως πρωτα δαιμονοποιουν την λεξη ομοφοβικος και μετα επιτιθενται εκει που εχουν στοχευσει δηλαδη στον χριστιανισμο ,μονο που αυτοι που ειναι στην φαση της δαιμονοποιησης ειναι εβραικης καταγωγης και αυτοι που διαχειριζονται το ytube ειναι παλι εβραιοι ,ολως τυχαια βεβαια

  4. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΧΟΝΤΡΟΚΕΦΑΛΟΣ, ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΛΕΞΗ ΟΠΩΣ “ΟΜΟΦΟΒΙΚΟΣ” ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΜΑΘΑΝ. ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΤΟΦΟΒΙΑ, ΥΨΟΦΟΒΙΑ, ΑΓΟΡΑΦΟΒΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ…
    “ΩΜΟΦΑΓΙΑ” ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΩΜΕΓΑ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.
    ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΓΗΠΕΔΟ… Η ΧΑΡΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ, ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΒΡΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΟΡΟ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΚΕΡΑΤΑΣ.
    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ, ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ.
    ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΩ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ.
    http://www.youtube.com/watch?v=onCbNcO3kq4

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek