Ταινεία: LAMB… ΤΡΟΜΕΡΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ. ΟΙ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΙ Ή ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΙ;… καί οί ηθικοφιλοσοφικές απόρρειες…
Προοίμιον:
Όλον τό άρθρον θά μπορούσε νά είναι η πρόταση: «τί νά πείς;»….
Τό τί είναι φυσικόν; Ο,τιδήποτε μπορεί νά είναι φυσικόν! Τό τί είναι αιρετόν είναι τό θέμα που έχουμε κατά νούν όλοι απ’ όλες τίς παρατάξεις σκέψης, ιδεολογίας, θρησκείας, φιλοσοφίας, ηθικής καί ούτω καθεξής!… Ακόμη καί τό άδικον μπορεί νά είναι φυσικόν καί είναι φυσικόν!… Τό έχουμε αναλύσει, ότι η φύση είναι κτισμένη σέ τρείς πυλώνες ήτοι α) δίκαιον β) άδικον καί γ) ελευθερία… Από τήν ώρα που επιλέγουμε μέ οιονδήποτε τρόπον τό δίκαιον επειδή αυτόν μάς υπερασπίζει είς τίς αδυναμίες ή απληστίες μάς, δέν μπορούμε νά είμαστε δίκαιοι εάν δέν είμαστε δίκαιοι σ’ όλα καί όχι σέ όσα μεμονωμένα μάς συμφέρει ή νομίζουμε ότι μάς συμφέρει!…
Η λέξη δίκαιον ήταν η πρώτη Πολιτική Λέξη!… Ό αδύναμος σέ κάθε τί ή σέ ώρα αδυναμίας νά επιβαστάξει όσα είχε ή ήθελε ή εποφθαλμιούσε είπε: «δέν είναι δίκαιον»!… Καί τότε Ό Θεός τού απάντησε: «Καί τί είναι δίκαιον; Μήπως ό,τι σού συμφέρει;»… Καί συνέχισε, «Εάν είσαι δίκαιος τότε πρέπει νά είσαι δίκαιος σέ όλα καί σ’ όλους, καί πρωτίστως μέ τά δίκαια τών άλλων, διότι ποίος μπορεί νά αποδείξει ότι είναι δίκαιος υποστηρίζοντας έξ’ αρχής καί μόνον τά δίκαια τού;»… Καί συνέχισε: «Όστις υποστηρίζει καί ενδιαφέρεται μόνον διά τά δίκαια τού δέν είναι δίκαιος αλλά ώς επιλεκτικός δίκαιος είναι άδικος, παράφορα άδικος, διότι ενώ αντιλαμβάνεται τό δίκαιον τό επισημαίνει, συναφέρνει καί διεκδικεί μόνον διά τόν ίδιον»…
Η Πρώτη Πολιτική Λέξη ήταν η λέξη δίκαιον! Ό πρώτος δίκαιος ήταν εκείνος που ένοιωσε ενοχή καί τύψη διά τά δίκαια τών άλλων που δέν δικαιώνονται!… Τό ν’ αγαπάεις πρωτίστως καί μόνον τόν εαυτόν σού δέν είναι δίκαιη αγάπη αλλά άδικη αγάπη, καί κακή αγάπη!…
Μόλις ό πολιτικός καί εκπολιτισμένος άνθρωπος έμπλεξε μέ τήν λέξη δίκαιον, άνοιξε τούς Ασκούς τού Αιόλου. Εμφανίστηκε ό πολιτικός άνθρωπος Τού Θεού καί τού είπε: «Ποίον είναι τό γενικόν δίκαιον καί ποίον είναι τό δίκαιον πρός όλους τούς ανθρώπους;… Ποίον δίκαιον είναι τό ανώτερον δίκαιον; Τού ανθρώπου; Διατί; Τού ζώου καί τού φυτού; Διατί; Τής Φύσης; διατί;… Μέ αυτά τά τρία οδηγούμαστε όποια ατραπόν καί εάν ακολουθήσουμε φιλοσοφικώς σέ αδιέξοδον άγνοιας, εξευτελισμού, αυτοεξευτελισμού καί αδικοκρισίας!…
Διατί νά είναι τό ανώτερον δίκαιον τού ανθρώπου, τού ζώου καί τού φυτού; Μήπως έναν απ’ αυτά έφτειαξε τήν Φύση; Όχι! Τότε εάν η Φύση έφτειαξε τόν άνθρωπον, τό ζώον καί τό φυτόν, πώς είναι δυνατόν τά δίκαια τούς νά είναι ανώτερα από τά δίκαια τής Φύσης;…
Συνεπώς, τό δίκαιον, ανθρώπου, ζώου, φυτού, ορυκτού καί άλλων επί μέρους πραγμάτων τής Φύσης δέν είναι τά ανώτερα δίκαια!…
Μήπως τό ανώτερον δίκαιον είναι τής Φύσης; Καί ποίον είναι τό δίκαιον τής Φύσης;… Κανείς δέν μπορεί νά απαντήσει μέ βεβαιότητα, εκτός εάν είναι μέ παρρησία δίκαιος καί ευθύς σ’ αυτόν τό θέμα έστω καί εάν προσωπικώς είναι πανάδικος!…
Είδατε κανέναν δίκαιον είς τήν Φύση; Τά μοναδικά δίκαια τής Φύσης είναι η γέννηση καί ό θάνατος! Καί από πού ώς πού η γέννηση είναι δίκαιον; Ουδέτερον μού φαίνεται ίσως καί κακόν ήτοι άδικον!… Εάν η γέννηση δέν είναι δίκαιον τότε ούτε ό θάνατος είναι δίκαιος ή όσον δίκαιη είναι η γέννηση άλλον τόσον ισοψήφιον δίκαιον είναι καί ό θάνατος!…
Επειδή ό θάνατος είναι άδικος, η γέννηση είναι επίσης άδικη. Ποία είναι τά άλλα δίκαια τής Φύσης, διά νά υποστηρίξουμε συνάμα τά δίκαια τής γεννήσεως καί τού θανάτου τής;… Η Φύση δέν επιδεικνύει κανέναν δίκαιον σέ ατομικόν επίπεδον ή τό επιδεικνύει μέ παράξενον γενικευμένον τρόπον. Τά διάφορα άτομα από τούς ανθρώπους, τά ζώα, τά φυτά, δέν προστατεύονται από τήν Φύση αλλά προστατεύεται τό κάθε είδος διά τής τροφικής αλυσίδος! Δέν βλέπει τό δίκαιον τού τάδε ή τινά προβάτου, ανθρώπου, ποντικού, αητού, αλλά τήν τροφική αλυσίδα που εξυπηρετεί τό κάθε είδος απ’ αυτά, τήν ισορροπία μεταξύ τούς, τήν εξασφάλιση τής διατήρησης τού κάθε είδους, τρώγωντας καί συνάμα περιορίζονταν τό κάθε άλλον είδος ούτως ώστε νά μήν επικρατήσει τών άλλων που έν τέλει θά τό φέρει καί αυτόν είς τήν εξάλειψη, καθότι δέν θά έχει τί νά φάει καί εάν αρχίσει νά τρώγει τό είδος τού η εξαφάνιση θά είναι γοργότερη, ακούστε τό αυτοί οι εμφυλιακοί πολεμοχαρείς παντός είδους!…
Η Φύση δέν μπορεί νά εξασφαλίσει τό δίκαιον κάθε μονάδος, ατόμου από ανθρώπους, φυτά, ζώα, ορυκτά, περιβάλλον καί δέν ενδιαφέρεται διά τά άτομα αλλά μόνον διά τά είδη τών ατόμων!… Εάν ενδιαφερώταν νά εξασφαλίσει τήν διατήρηση καί τά δίκαια τού κάθε ατόμου από τά ζώα, φυτά καί ανθρώπους, τότε ποία απ’ αυτά θά έτρωγαν ποία; Χαχαχαχα! Καί εάν προσθέσουμε καί τά ορυκτά, τότε η Φύση θά αυτοκτονούσε αφού δέν θά μπορούσε νά εξασφαλίσει τήν διατήρηση κανενός είδους έξ’ αρχής καί θά ήταν νεκρή ή καί χωρίς ανθρώπους, φυτά, ζώα τουλάχιστον, παραμένωντας μόνη μέ τά ορυκτά καί βεβαίως εάν ενδιαφερώνταν διά τήν διατήρηση τών ορυκτών τότε δέν θά επέτρεπε τήν εξέλιξη τών μικροβίων που τρέφονται μέ ορυκτά καί εάν ενδιαφερώταν διά τά ορυκτά τότε δέν θά επέτρεπε σέ καμμία χυμεία που θά γεννούσε τόσα πολλά ορυκτά, στοιχεία, είδη ύλης, είδη χυμειών, δηλαδή θά παράμενε σέ αδράνεια τέτοια που τό σύνολον τής θά ήταν Μονοειδές!… χαχαχαχα!…
Τί παρατηρήσατε;… α) ότι η Φύση ενδιαφέρεται καί προνοεί διά τά είδη καί όχι διά τίς μονάδες ή άτομα τών ειδών β) ότι η Φύση δέν μπορεί καί δέν γίνεται νά ενδιαφέρεται καί διά τά είδη καί διά τίς μονάδες/άτομα τών ειδών. Κάποτε σάς είχα γράψει σέ άρθρα ότι όποιος ενδιαφέρεται διά τήν ανθρωπότητα δέν ενδιαφέρεται διά τόν άνθρωπον καί όποιος ενδιαφέρεται διά τόν άνθρωπον συμπεριλαμβάνει κάθε άνθρωπον, τώρα μπορείτε νά τό κατανοήσετε περαιτέρω. Σάς έχουν διδάξει πώς δέν πρέπει νά θυσιάζετε τό δάσος διά τό δένδρον, πάρακατω θά αποδείξουμε πώς όστις δέν ενδιαφέρεται διά τό δένδρον αργά ή γρήγορα καταστρέφει τό δάσος από δένδρα γ) ότι η Φύση καθορίζει διεξελεγκτικώς μία ισορροπία τέτοια ώστε κανέναν είδος που τρώγει οίον άλλον είδος νά μήν μπορεί νά τό εξαφανίσει ολότελα καί νά θέλει, καθότι θά εξεφανιστούν αμφότερα, π.χ. οί λέοντες έχουν επιτυχία θήρας 20%, οί γατόπαρδοι έχουν επιτυχίας θήρας 50% αλλά τουλάχιστον τά ήμισυ ποσοστά επιτυχίας τούς ένεκα υπερτερούσης ταχύτητος, τά τρώνε άλλα αιλουροειδή που υπερτερούν σέ δύναμη, άνοιγμα στόματος καί ισχυρότερων οδόντων. Εάν δέν τό έκανε αυτόν η Φύση τά άλλα αιλουροειδή θά εξαφανίζονταν. Πρώτον επειδή δέν θά είχαν αρκετόν θήραμα καί δεύτερον εάν η Φύση δέν τάϊζε ύαινες, λέοντες καί αφρικανικούς λυκάωνες ή κυνούρους, τότε αυτοί από λιμοκτονία θά εξαφανίζονταν δ) παρατηρούμε μία παρασυναρμονία ισορροπίας θηρευτή καί θηράματος, τό καθένα έχει τινά πλεονεκτήματα καί μειονεκτήματα ώστε ποτέ η νίκη νά μήν γύρνει πρός τήν πλάστιγγα τού μέν ή τού δέ, ομοίως καί μέ τά έθνη τών ανθρώπων, δι’ αυτού Έλληνες όσον ευφυείς καί εάν είσαστε δέν θά κατακτήσετε ποτέ τόν κόσμον, διότι η Φύση είναι ανωτέρας ευφυίας καί επιφέρει ανατροπές πάντοτε απρόβλεπτες που σάς κάνει ν’ απορείτε. Τά ίδια ισχύουν καί δι’ άλλα έθνη, ακόμη καί διά τά εξωγήϊνα εάν είσαστε πεπεισμένοι ότι υπάρχουν… Όμως εκεί που ό άνθρωπος ή έναν άλλον ζώον φαίνεται ότι υπερισχύει, μέ φυσικά καί θαυμαστά γεγονότα, ανατρέπονται τά άλλα, τότε είναι που κατανοείς τήν αδιάκριτη υπερευδιάκριτη Θεία Παρέμβαση! Χαχαχαχα!…
Φαίνεται ότι η Φύση από μόνη τής δέν μπορεί νά δικαιώσει κάθε άτομον ή προσωπικότητα ή μονάδα από κάθ’ είδος τής… Απεναντίας, δίκαιον δι’ αυτήν είναι διά τής θυσίας τό κάθε είδος νά εξασφαλίζει τήν διαιώνιση τού άλλου είδους! Ό θηρευτής τού θηράματος καί τό θήραμα τού θηρευτού. Πώς; Εάν οί αιλούροι δέν τρώνε ελάφια καί άλλα μηρυκαστικά ζώα τότε αυτά θά φάνε όλην τήν βοτάνη καί τότε θά εξαφανιστούν ή έστω περιοριστούν πολύ. Συνεπώς οί αιλούροι κάνουν καλόν όχι είς τά μηρυκαστικά έναν πρός έναν αλλά πρός τό είδος… Εάν τά μηρυκαστικά δέν τρώνε τήν βοτάνη τότε αυτή θά πληθύνει καί πολλά είδη θά εξαφανιστούν από τήν μή κόπριση τού χώματος καί τήν καλλιέργεια μέ τά πόδια, τό τρέξιμον, τό κόψιμον τής βοτάνης μέ τά δόντια. Συνάμα, προνοήθηκε η ικανότητα μετανάστευσης ώστε νά μήν καταστρέφονται από τίς διάφορες καιρικές συνθήκες οί οποίες ευνοούν πάντοτε τά ζώα έστω καί εάν υπάρχει ξηρασία, αυτά που λιμοκτονούν ή άλλα όπως π.χ. είς τήν θάλασσα μέ διάφορους τρόπους όπως καταλαβαίνετε…
Ατομικόν δίκαιον από τήν Φύση δέν υπάρχει. Μήπως υπάρχει από κάποια άλλη πηγή ατομικόν δίκαιον; Εάν όχι, τότε τό δίκαιον είναι ελλειπής! Έναν ελλειπές δίκαιον δέν είναι ποτέ δίκαιον ή ολότελα δίκαιον!… Προηγουμένως είχαμε παρατηρήσει τά α) β) γ) καί δ), τώρα θά επισημάνουμε τό ε) ότι τό γενικόν δίκαιον είναι σέ διαμάχη καί αντίστροφον μέ τό ατομικόν δίκαιον, τότε ποίον είναι τό δίκαιον;… Δέν μπορούν νά είναι αμφότερα δίκαια ή ανώτερα δίκαια… Αλλά τό καθέναν εξυπηρετεί άλλον δίκαιον καί άλλη προοπτική δικαίου… Τό γενικόν δίκαιον τού είδους, τού έθνους, τινής ιδεολογίας, πολιτεύματος, κοινωνικής συνοχής, επιχειρηματικής ή άλλης δράσης, εξυπηρετεί τήν κληρονομικότητα, τήν σαρκική καί πολιτισμική κληρονομικότητα!… Κατανοητόν;…
Τό ατομικόν δίκαιον τί εξυπηρετεί; Τό άτομον!… Όταν τό άτομον θέλει νά ευνοηθεί τό άτομον τού είναι δίκαιον αλλά παράλληλα καί συνάμα είναι άδικον εάν δέν θέλει νά ευνοηθεί καί εξυπηρετηθεί τό κάθ’ άλλον άτομον!… Υπό αυτήν τήν σκοπιά που είναι ολόσωστη, τό άτομον δέν έχει καμμία σημασία ή αξία καί εάν έχει δέν έχει περισσότερη σημασία ή αξία από τό σύνολον τών ατόμων καί τό σύνολον τών ατόμων τινός είδους, πολιτισμού όπως π.χ. ό Παρθενώνας, πόσοι θά δέχονταν νά αποθάνουν πολλοί ανθρώποι όμοιοι τούς ή μή, αλλά νά μήν πάθει τίποτε ό Παρθενώνας;…
Τό άτομον δέν έχει αξία εάν εμποδίζει τήν κληρονομική διάδοση τού είδους. Αυτόν είναι δίκαιον αλλά γενικόν δίκαιον… Συνεπώς, όπως λέγει η παροιμία διά τά άτομα: «σέ τούτον τόν κόσμον δέν βρίσκεις τό δίκαιον σού»… Ποίον είναι τό ατομικόν δίκαιον ή μάλλον η ατομική δικαίωση τού ατόμου, εάν υπάρχει, αφού ποτέ δέν μπορεί νά επικρατήσει τού συνόλου τού είδους ή τών ειδών;…
Σέ σαρκικόν επίπεδον δέν μπορεί ποτέ νά αποδοθεί δικαιοσύνη σ’ όλα τά άτομα, άρα τέ σέ σαρκικόν επίπεδον δικαίωση όλων τών ατόμων δέν είναι δυνατή, συνεπώς, δέν υπάρχει ατομικόν δίκαιον καί δικαίωση σέ σαρκικόν επίπεδον καί ώς έκ τούτου δέν υφίσταται δίκαιον καί δικαίωση σέ όλα ήτοι πανδίκαιον!…
Πότε μπορεί νά αποδοθεί προσωπικόν ατομικόν δίκαιον σέ όλα τά άτομα; Εάν υπάρχει δίκαιον τότε είναι ζωντανόν καί πρέπει νά αποδίδει δικαίωση σέ κάθε άτομον, αλλά εάν δέν μπορεί νά τό πράξει σέ σαρκικόν επίπεδον, τότε υπάρχει κάποιον άλλον επίπεδον που μπορεί καί είναι ό χώρος απόδοσης τής ατομικής δικαίωσης διά πάσα επιλογή ή υπόστεια!… Προσέξετε, μέ Μαθηματική Φιλοσοφική Ανάλυση αποδείξαμε ότι εάν υπάρχει δίκαιον υπάρχει καί άλλον επίπεδον πέραν τού σαρκικού που αποδίδεται σέ ατομική εξέδρα αυτήν τήν φορά καί όχι σέ γενική όπως είς τό σαρκικόν επίπεδον…
Αυτόν τό ατομικόν επίπεδον είναι τό πνευματικόν επίπεδον, εκεί δηλαδή που τό κάθε άτομον από κάθε είδος καί αναλόγως πνευματικής νοημοσύνης καί ικανότητος διαντίληψης καλού καί κακού σέ διάφορα ποσοστά, διακρίνεται καί κρίνεται η καλοσύνη καί η κακία, η μετάνοια καί η αμετανοησία, η δικαιοσύνη καί η αδικία τού κάθε ατόμου όταν όταν έν δράσει σέ σαρκικόν επίπεδον ακόμη. Τό πνευματικόν επίπεδον αναπόφευκτα είναι ό κόσμος τών ψυχών!… Άρα υπάρχουν ψυχές!… Συνεπώς, τό προσωπικόν ατομικόν σού δίκαιον θά τό εύρεις όταν πάψει νά υπερισχύει τό σαρκικόν ή γενικόν δίκαιον τής Φύσης, ήτοι μετά θάνατον…
Κατανοούμε μέ όλα αυτά ότι η Φύση αδυνατεί νά προσαγάγει τό ατομικόν δίκαιον καί ποτέ δέν τό δικαιώνει, αφού ούτε πρίν τόν θάνατον ενδιαφέρεται διά τό ατομικόν δίκαιον τού καθενός ανθρώπου, ζώου, φυτού, ορυκτού, χυμείας, αλλά πάντοτε διά τό γενικόν μηχανικόν σέ αρτιότητα δίκαιον καί άμα τώ θανάτι δέν σού υπόσχεται ο,τιδήποτε άλλον, ούτε ενδιαφέρεται δι’ αυτόν… ούτε μπορεί νά κάνει κάτι… Συνεπώς, η Φύση δέν είναι η ανωτέρα δύναμις, γεννήτρια καί αφετηρία είς τήν Πανιεραρχία, αλλά πολύ κατώτερη από τά επίπεδα πνευματικής υποστάσεως καί κόσμου!…
Η Φύση δέν έχει τήν δύναμη, τήν εξουσιοδότηση καί τήν αυτοεξουσιοδότηση νά αποδόσει τό δίκαιον σέ ατομικόν επίπεδον ήτοι τό πειό προσωπικόν καί ειδικόν επίπεδον Δικαιοσύνης. Αδικεί συνεχώς πολλά άτομα διά χάριν τών γενικότερων δικαιώσεων καί σέ ανθρώπινον επίπεδον ιδιαιτέρως αδικεί πολλούς ανθρώπους διά χάριν ολίγων καί εκλεκτών τής Αδικίας! Άρα τέ, η Φύση προσαγάγει άδικον. Γενικόν δίκαιον, γενικόν άδικον, ατομικόν άδικον καί συνάμα προσαγάγει άτομα σέ μεγάλους άδικους καί εγκληματίες. Η εφαρμοσμένη πρακτική τής Φύσης σέ μεγαλοίον είναι τά μεγάλα εγκλήματα όλων τών υποδιαχωρίσεων καί υποκατηγοριών σέ είδη, κοινωνίες, απόψεις, δράσεις καί γενικών όλα αυτά…
Μάλιστα η Φύση δέν μπορεί νά προνοήσει μέ βεβαιότητα Προαποτροπή τής πλήρους καταστροφής τής από ανθρώπινα άτομα, αφού υπάρχουν όπλα μαζικής καταστροφής που η ίδια προσφέρει μέσω ορυκτών, σκέψεων καί συχνοτήτων που προσφέρει σέ ανθρώπινα όντα ούτως ώστε νά τά εμπνέει πώς θά κατασκευάσουν τά υπεραπειλητικά υπερόπλα εξαφάνισης τής σέ επίπεδον ασπούμε ολάκερης τής Γής!… Δηλαδή, εκτός από άδικη είναι καί απρονόητη καί αδύναμη νά χαλιναγωγήσει τίς ανθρώπινες κακίες πανυφήλιας καταστροφής!… Συνάμα αυτόν είναι μέσα είς τήν πρόνοια τής καθότι η παγκόσμια καταστροφή τής γήϊνης φύσης από υπερόπλα θά ήταν δι’ αυτή μία επανεκκίνηση τής ζωής από τήν αρχή ή έστω σχεδόν από τήν αρχή μέ καινούργιες εξελίξεις!…
Η Φύση προπαραχωρεί τήν γενική ωφέλεια ή ιδιοτελή εξυπηρέτηση ενός ανθρώπου έναντι τών άλλων καί όλων τών άλλων ειδών. Αυτός ό άνθρωπος τέρας είναι ό Αντίχριστος, ό υιός τού διαβόλου ός διαχειρίζεται κατά 80% τήν Γήν… Τό γενικόν καλόν θά μεταστραφεί σέ γενικόν «καλόν» ενός ατόμου μέ τό όνομα θηρίον καί τό οποίον δέν είναι κάν καλόν ούτε διά τόν ίδιον αφού όσον κολλάζει άλλους αυτοκολλάζεται περισσότερον! Κατά συνέπεια, η έλλειψη ατομικής δικαίωσης σέ ατομικόν επίπεδον μέσα είς τό σαρκικόν επίπεδον είναι μία δοκιμασία, ένας πειρασμός, μία έξοχη ευκαιρά διά δικαίωση είς τόν πνευματικόν κόσμον, εάν μπορείτε νά τό συνειδητοποιείσετε βάση μέ τά όσα είπαμε!… Όσον αδικείται έναν άτομον καί συνάμα όσον ολιγότερον αδικεί διά νά πάρει τά δίκαια τού σ’ αυτόν τόν κόσμον, τόσον περισσότερα θά λάβει είς τήν διάκριση ατομικής δικαίωσης είς τόν πνευματικόν κόσμον, αυτός είναι ό ορισμός τής Αγιότητος, η οποία δέν μπορεί νά επιτευχθεί δίχως τήν υπομονή… Ό παππούς μού έλεγε η υπομονή νικά τά πάντα…, ήτοι τά πάντα έν τούτω τώ κόσμω… καί η ανταμοιβή τής δικαίωσης έρχεται είς τόν πνευματικόν κόσμον!…
Εδώ υπάρχει καί μία άλλη παράμετρος. Εάν δικαιώνεσου σέ υλικόν επίπεδον μέ υλικές ανταμοιβές, τί δικαιώματα θά είχεις σέ πνευματικόν επίπεδον μέ πνευματικές ανταμοιβές;… Κανείς δέν πληρώνεται δύο φορές δέν είναι δίκαιον, οπόταν επιλέγει πληρωμή εδώ μέ υλικές ή σαρκικές ή νοητικές επαινετικές ανταμοιβές ή είς τόν πνευματικόν κόσμον μέ πνευματικές ανταμοιβές. Οί δέ αδικίες εξαργυρώνονται είς τόν σαρκικόν κόσμον μέ Μετάνοιες!… Τί σημαίνει αυτόν; Αποποιείσαι, αποστρέφεσαι, απαρνείσαι τά οία δώρα από δίκαιες ή άδικες ανταμοιβές τής ύλης καί μέ αυτόν τόν τρόπον σβύνονται οί άδικες ανταμοιβές από τήν ανταμοιβή σέ πνευματικόν επίπεδον δικαιοσύνης καί συνταυτοχρόνως γράφονται πληρωμές δικαιοσύνης αντί από τό ταμείον τού υλικού κόσμου, αργότερα από τό ταμείον τού αιώνιου πνευματικού κόσμου!… Κατά συνέπεια σέ πνευματικόν επίπεδον αργότερα, συμφέρει έν δικαίω, αντί νά γογγύζεις τώρα διά τίς αδικίες που σού έκαναν άλλα άτομα, έθνη, φυλές, ομάδες ανθρώπων, κράτη, πράξεις, επιχειρήσεις, καλύτερα νά αντέχεις, υπομένεις καί συγχωρείς!… Διότι όταν συγχωρείς τόν άδικον που σέ αδίκεισαι υπερδικαιούσαι ανταμοιβή καί επειδή ό σαρκικός κόσμος δέν μπορεί νά σού τήν δώσει, θά σού τήν δώσει ό πνευματικός κόσμος!…
Κανείς δέν αδικείται επ\’άπειρον!… Κανείς δέν αδικεί επ’ άπειρον!… Κανείς δέν μένει απλήρωτος επ’ άπειρον!… Κανείς δέν κατακρατάει αδίκως επ’ άπειρον!… Πλήρωση σέ πνευματικόν επίπεδον σημαίνει λαμβάνεις αυτόν που σού αξίζει έν πλήρες καί όχι ατελές δίκαιον, δι’ όσα πληρώθηκες ή δέν πληρώθηκες. Δι’ όσα άδικα καί δίκαια πληρώθηκες ή δέν πληρώθηκες…!!!!! Τό πλήρωμα τού χρόνου (όπως λέγει τό ρητόν) πληρούται είς τόν Άχρονον Κόσμον. Ό,τι σού λείπει θά σου δοθεί, ό,τι αδίκησες θά πληρώσεις μέ πολλαπλάσια ή μέ αιώνια… ανεξόφλητα δικαιώματα… ήτοι αιωνοανεξόφλητα…
Μετά τά Προοίμια αναλύουμε τήν ίδια τήν ταινεία LAMB, τής οποίας οί προεκτάσεις είναι φοβερές καί αναπάντεχες. Ό σεναριογράφος μπορεί νά είναι ένας απλός άθεος ή ένας θρήσκος, ένας παραμυθάς ή ένας στοχαστής. Παραδειγματίσθηκε από τά πεπραγμένα τής μυθολογίας, τής φιλοσοφίας, τών διαφόρων παραδόσεων τού παρόντος καί τής μελλοντολογίας. Μέ απλότητα επανάφερε όλα αυτά τά θέματα καί μάς προκαλεί, προκαλώντας συνταυτοχρόνως τόν εαυτόν τού δι’ όσα έγραψε καί δι’ όσα είναι πιθανά αλλά καί τό ηθικόν υπόβαθρον τού σεναρίου… Η ταινεία διαδραματίζεται είς τήν Ισλανδία… Πρέπει νά ειπώ ότι εμπνεύστηκε από μία άλλη πρόσφατη ταινεία αλληγορικού μυστηρίου, είναι ολοφάνερον, που διαδραματίζεται είς τήν Σκοτία, μέ απομονωμένους φαροφύλακες, μάλιστα ένας από τούς πρωταγωνιστές είναι ό πρωταγωνιστής τής ταινείας LAMB…
Έναν απομονωμένον ζεύγος αγροτών εκπλήσσεται όταν έναν από τά πρόβατα τούς γεννάει έναν τέρας, κατά ήμισυ άνθρωπον καί κατά ήμισυ αρνί… Είναι Χριστούγεννα θυμίζωντας Τό Αρνίον!… Ό σκύλλος ειδοποιεί διά τήν γέννα ώς νά τό διαισθάνθηκε ενώ αυτοί ευρίσκονται εντός οικίας…
Υιοθετούν τό τέρας τό οποίον κοιμάται μέσα σέ κούνια… είναι θηλέν καί τό ονομάζουν Ada = Άντα αλλά θυμίζει καί τόν Άδην, τά απόκρυφα μέρη τής Κάτω Γής καί άλλα…
Η Άδα έχει κεφαλή αμνού αλλά νόηση εξελιγμένη όπως τού ανθρώπου, τρώγει βότάνη όπως ένας αμνός αλλά καί επιτραπέζια φαγητά!…
Η Άδα είναι επαναφορά τού Μινώταυρου αλλά χωρίς φαντασιοπληκτικόν σενάριον όπως σέ άλλες ταινείες, μέ κεφαλή Κριού ήτοι ένας Κριάνθρωπος!…
Η πραγματιστική απεικόνιση τής ταινείας φθάνει τούς ευφυείς είς τά άκρα τής αντοχής τούς, καθότι παρουσιάζεται ή προετοιμάζει δι’ έναν μέλλον μέ Μεταλλαγμένους, Μεταλλαγμένα Είδη, Διττά Είδη ή καί Πολυείδη!…
Η Ηθική πλευρά διαταράσσει έναν θρήσκον άνθρωπον όπως ό Χριστιανός κατά πόσον αυτόν τό τέρας είναι ισάξιον όπως ό άνθρωπος καί δή ανώτερον από έναν συνήθες κτήνος!…
Έχουν ψυχή τά τέρατα; Από τήν στιγμήν που γνωρίζουμε ότι έχουν ψυχή τά ζώα απ’ όλες τίς παραδόσεις τού κόσμου καί τά φυτά, καί μαρτυρούνται διά τά ζώα από τήν Γένεση, δέν θυμάμαι ίσως καί διά τά φυτά, διατί νά μήν έχουν ψυχήν τά τέρατα, τά οποία είναι σύνθεηση, συνχυμεία, κόκτεϊλ ειδών, γενών, γονιδίων, Γονιοδομών/DNA…
Κατά συνέπεια, εάν θεωρητικώς που πλέον είναι εφικτικόν, γεννηθεί ένας Κριάνθρωπος από προβατίνα ή από ανθρωπίνα, ποία η διαφορά;… Μήπως τό πρώτον είναι κατώτερον καί τό δεύτερον ανώτερον, καί ενώ υποθέτουμε έχουν τήν ίδια μορφή καί ποιότητα νοημοσύνης;…
Βάσει τής συνχυμείας έναν τέρας όμοιον θά μπορούσε νά γεννηθεί από προβατίνα ή ανθρωπίνα, αφού η μέν γυναίκα φέρει μέσα τής σπέρματα Κριού καί προβατίνα σπέρματα ανδρός!…
Σάς είχα γράψει πολλές φορές είς τό παρελθόν διά τούς Μεταλλαγμένους τών έσχατων καιρών που αναφέρονται από τήν Παλαιά Διαθήκη, καί δή μέσω επιστήμης, όχι μέσω συνουσίας, αλλά όπως καταλαβαίνετε η επιστήμη καί η συνουσία είναι δύο χυμείες που μπορούν νά παράξουν τά ίδια πράγματα ή έν προκειμένω τέρατα, αφού οί πρώτες ύλες είτε είναι όμοιες είτε έν μέρει ή πλήρως διαφορετικές διά τής χυμείας ποιούν αυτά τά τέρατα, όπως π.χ. από εκατοντάδες διαφορετικά πράγματα μπορούμε νά εξάξουμε μεθάνια καί πετρέλαια….
Ερωτάω, εάν είς τό κοντινόν μέλλον γεμίσουμε από μεταλλαγμένα όντα, διττά όντα, πολυειδή όντα, μέ ανθρώπινη ή καί υπερανθρώπινη νοημοσύνη, άν καί τί σημαίνει υπερανθρώπινη νοημοσύνη; Περισσότερης ηθικής ή ευφυής νοημοσύνης;… Ουδέποτε η ευφυής νοημοσύνη είναι ανώτερη τής ηθικής νοημοσύνης, διότι η πρώτη είναι η πανουργία έστω διά καλόν ενώ η δεύτερη είναι η ίδια η αλήθεια, η κορωνίδα τής ευφυίας!…
Ό σεναριογράφος καί ό σκηνοθέτης αναβιώνουν τήν Αρχαία Ελλάδα μέ τά τέρατα καί βεβαίως άλλες αρχαιότητες… Συνεπώς, εάν έναν τέρας τής Αρχαίας Ελλάδος που προέκυψε από συνουσίες δαιμόνων ή δαιμονοθεών καί ανθρώπων ή από μέθη ή σφάλματα τής Φύσης ή από σύμπλεξη διαφορετικών συχνοτήτων καί έναν τέρας που θά προκύψει από τήν επιστήμη τής μικροβιολογίας, συχνολογίας ήτοι αποστολή συνειρμικών συχνοτικών δονητικών κραδασμών καί είναι όμοιον μέ έναν από εκείνα τής Αρχαίας Ελλάδας, τότε μπορούμε νά ειπούμε ότι παρεξηγούμε τό τότε αλλά συμπαθούμε τό νύν ή τό αντίστροφον χωρίς νά είμαστε παράλογοι;…
Οί Αρχαίοι Έλληνες δέν συμπαθούσαν συνήθως αυτά τά τέρατα καί τά εξουδετέρωναν, ενώ λέγεται ότι από τόν καιρόν τής εκστρατείας τού Μέγα Αλέξανδρου δέν επανεμφανίσθηκαν, μέ τόν Άγιον Ανδρέαν διά Χριστόν Σαλόν νά ισχυρίζεται ότι τά κεκλείδωσε ό Αλέξανδρος μέ ειδικές κατασκευές, μαγείες, τελετές συχνοτήτων, κάπου είς τήν έρημον Κόμπυ, ακόμη καί τό όνομα τής θυμίζει τόν κόμπον = κόμβον, λέξη που χρησιμοποιείται διά τό μαγικόν δέσιμον…
Κάποια απ’ αυτά τά τέρατα μπορεί νά έχουν δαιμονική έξαρση καί άλλη ήπια! Πάντως η ανθρώπινη φύση καί ευφυία μέσα σέ τέρατα που έχουν υπερβατικές δυνάμεις έν συγκρίσει μέ τά ανθρώπινα σώματα, θά τούς έκανε κακά τέρατα, καθότι η δύναμη κάνει τόν άνθρωπον αλαζόνα έως επαρσιωμένον τέρας. Θέλετε παραδείγματα; Κοιττάξετε όλους τούς ανθρώπους που απέκτησαν έμμεση δύναμη μέσω χρήματος, θέσεως, δόξας, η κακία τούς είναι εμβληματική έστω καί εάν θεωρούνται σέ κάποια έθνη ή σέ πολλούς ανθρώπους σπουδαίοι!… Πόσον δέ μάλλον νά έχουν τήν γοητεία τής υπερβατικής άμεσης δύναμις!!!! Κατά συνέπεια, έναν τέρας μέ ισχυρή δύναμιν που είναι ήπιον καί μειλίχιον που δέν πειράζει σημαίνει ότι συνάμα διαθέτει αγαθότερα γονίδια από αυτά τού ανθρώπου ώς πρός τήν απληστία, τόν φθόνον, τήν κακία, τήν έπαρση ή τά γονίδια τού είναι τέτοια ώστε νά μήν μπορούν τά δαιμόνια νά εισέλθουν εντός τούς καί νά τά διαχειριστούν, λόγω τινών μυστικών εμβληματικών συνχυμειών ουσιών καί ορυκτών!!!!
Βλέπεις τήν Άδα καί απορείς εάν είναι ζώον, τέρας ή άνθρωπος! Έν μέρει είναι καί από τά τρία!…
Δέν αποκλείεται ό σεναριογράφος καί ό σκηνοθέτης νά μάς προετοιμάζουν δι’ αυτά που θά ειδούμεν λίαν συντόμως καί τά οποία θά είναι ελεγχόμενα τέρατα από τήν σατανική αταξία πραγμάτων, όπως μάς προϊδεάζουν οί προφύτες!…
Από τήν άλλη Ό Χριστός καλείται Αρνίον = από τήν άρνηση, τό αρνίον αρνείται τήν εξέλιξη πέραν τής προκοπής, είς τό όραμα τού Ιεζεκιήλ παρουσιάζονται τά 4 ζώα ήτοι λέων, ταύρος, αητός καί άνθρωπος καί τά οποία είναι εμβληματικά μυστήρια σύμβολα, τά οποία εισίν τά ανώτερα αγγελικά όντα πλησιέστερα πρός Τόν Τριαδικόν Θεόν καί αναφέρονται συνεχώς είς τήν Αποκάλυψη, εντός τής οποίας τό Αρνίον παρουσιάζεται τρίμματον!… Τώ Αγίω Πνεύματι παρουσιάζεται έν είδει περιστεράς…
Αλλά η Άδα είναι μεικτόν είδος, μεικτόν γένος, μεικτόν τέρας, Προβατάνθρωπος/Κουελλάνθρωπος, όπως ό Μινώταυρος Ταυράνθρωπος, ό Κένταυρος Ιππάνθρωπος, ό Πανάς Αιγάνθρωπος/Τραγάνθρωπος κ.ο.κ… Μεικτά είδη, τέρατα, γένη, συναντάμε π.χ. είς τούς ινδουιστικούς θεούς, ήτοι Πιθηκάνθρωπος, Ελεφαντάνθρωπος, αλλά καί είς τούς Αιγύπτιους Θωσάνθρωπος/Τσακκαλάνθρωπος, Κροκοδειλάνθρωπος κ.α.. Συνήθως έχουν κεφαλή ζώου, χείρες ανθρώπου, ενώ είς τόν Πανά κεφαλή ανθρώπου μέ κέρατα τράγου, πόδες ανθρώπου μέ τά κάτω άκρα νά είναι τραγικά/αιγινά. Βλέπουμε πολλούς συνδοιασμούς καί διά τής επιστήμης οί συνδοιασμοί θά είναι εξωφρενικότεροι μέ πολλών ζώων, φυτών, δαιμόνων, ανθρώπων, καί νεοσυνδοιασμών συνθέσεις!…
Αυτοί που έρχονται καί από τώρα τούς λέμε μεταλλαγμένους, υπήρχαν παλαιότερα, ίσως πρίν απ’ εμάς καί κατά κάποιες θεωρείς εμείς είμαστε οί μεταλλαγμένοι αλλά μήν τό πιστεύετε… Είναι δυνατόν νά προκύψει μεταλλαγμένος μέ σώμα ανθρώπου αλλά μέ όλα τά ψυχικά χαρακτηριστικά ενός κακού τέρατος καί μεταλλαγμένος μέ σώμα άσχημου τέρατος αλλά μέ ψυχή μάλαμα καί μελένη όπως ό πλέον φυσικώς καλόκαρδος άνθρωπος… Άλλωστε, γνωρίζουμε ότι όταν έναν τέκνον ομοιάζει καταπληκτικώς σέ όλα τά εξωτερικά χαρακτηριστικά μέ τόν μέν γονέα, ψυχικώς ομοιάζει μέ τόν δέ γονέα, διότι τά χρωματοσώματα είναι 46 καί λαμβάνει 23 από έκαστον γονέα. Εντούτοις, περίεργες συγχυμείες μπορούν νά κάνουν έναν τέκνον νά ομοιάζει πέραν τού 50% σέ εξωτερικά καί εσωτερικά χαρακτηριστικά είς τόν έναν από τούς δύο γονείς!…
Ένας λόγος είναι όταν καθρεπτισθεί μέ ψυχοφωτογράφιση ό χαρακτήρας τού μέν γονέα εντός τού άλλου, π.χ. τού πατρός εντός τής κοιλίας ή ωαρίου τής μητρός. Αυτά τά εξηγήσαμε μέ τερατογεννήσεις από έγκυες που εξιππάστηκαν καί αποθαύμασαν ζώα που δέν είχαν επαναϊδεί καί τρομοκρατήθηκαν κάπως, ήτοι όταν η Μαρού γέννησε σμύρνα καί η αίγα τού γαμβρού τής τού Πόγεια αργότερα αποθαύμασε σέ βράχον όκταπον καί γέννησε όκταπον… σέ παλαιότερα άρθρα!… Εάν η έγκυος δέν συγκινηθεί από τά ειδόντα τής δέν γίνεται παθητική είς τίς συνειρμικές συχνοτικές κραδασμικές δονήσεις που αποστέλλει τό σώμα τού κτήνους ή άλλου όντος ή πράγματος!…
Κατά συνέπεια, εάν τεχνηεντώς συγκινήσεις κατάλληλα μία γυναίκα αυτή μπορεί νά γεννήσει τό όν τού αυρικού σώματος που τεχνηεντώς τής υπέδειξες νά αποθαυμάσει…
Ό σεναριογράφος παίζει μέ τά νεύρα τού ευφυούς ανθρώπου είς τήν ταινεία LAMB μέσω τού σκηνοθέτου… κατά πόσον έναν Μεταλλαγμένον όν τού μέλλοντος διά τής Επιστήμης θά είναι έναν όν Τού Θεού μέ ψυχή, ή ουχί!…
Διαπνέεται μία απορία εδώ, μπορεί κάτι νά ζή μέ σώμα χωρίς νά έχει ψυχή;…
Έναν τεχνηεντώς παραγώμενον όν μέ ανεξάρτητη γνώμη, βούληση, θέληση, μπορεί νά είναι όν δίχως ψυχή; Εννοώ έναν όν που δέν είναι τεχνητή νοημοσύνη μηχανικής ανάρτησης καί σύνθεσης….
Έναν όν ή τέρας που παράχθηκε από χυμείες ανθρώπου ή δαιμόνων ή τυχαίως, πάντοτε διά τής επίτρεψης Τού Θεού, καί άρχισε ή μπορεί νά κατανοήσει ότι πιθανόν νά Ζή Θεός, μπορεί ή είναι δυνατόν νά μήν έχει ψυχήν;…
Μεταδίδεται η ψυχή από τά γονίδια ωαρίου καί σπερματοζωαρίου ώς μία ημιτελής αύρα ή μία αύρα που ενώνεται μέ μία άλλη αύρα συνθέτωντας τήν ψυχήν τού τέκνου;… Ή η ψυχή κατεβαίνει ή δημιουργείται μυστηριακώς έξ’ ουρανού ή αναπάντεχως άμα τήν δημιουργία τού εμβρύου καί κατόπιν;… Εάν παραδεκτούμε ότι δέν υπάρχει τίποτε νεκρόν καί ότι τά διάφορα σωματίδια/κυματίδια ζούν, τότε οί απαντήσεις θά είναι ευκολότερες!…
Κατανοούμε ότι αυτόν που είμαστε, αυτόν που είναι τά όντα, τά γένη, τά είδη, τά τέρατα, είναι αυτά που είναι αλλά ένσαρκα. Δηλαδή όντα, γένη, είδη, τέρατα πνευματικά ένσαρκα, ήτοι ενσαρκωμένες ψυχές… Δηλαδή όταν δημιουργείται έναν σώμαν διττόν, πολυειδές, τερατώδης, η ψυχή παραμένει ανόθευτη!… Είναι όπως ένας άνθρωπος νά φοράει πάσα στολή, ενδύματα, παραλλαγές επί τού σώματος τού, αλλά αυτόν δέν αλλοιώνει τήν πραγματική μορφή τού σώματος καί τήν αληθινή αύρα καί πνευατικότητα τής ψυχής τού!!!!
Κατά συνέπεια, η ιδέα ή γνώμη ή πεποίθηση, ότι οί ψυχές μετενσαρκώνονται σέ άλλα είδη, ζώα, φυτά, τέρατα, γένη, από τήν ινδουϊστική θρησκεία λαμβάνει σάρκα καί οστά διά τής Επιστήμης τής Μεταλλάξεως, τής Μεταμορφώσεως, τής Παραλλάξεως, τής Αποκάλυψης, τών συμβολισμών, τών μυστηρίων… ώστε νά ερχόμαστε σέ μία Κρίση πεποιθήσεων, θρησκειών, πίστεων, πραγματικοτήτων καί αληθειών….
Άλλαξε ό Μανωλιός καί φόρεσε τά ρούχα τού αλλιώς, αλλά από μέσα παραμένει ό Εμμανουήλ Χριστός!… Ό Χριστός θά μπορούσε ώς Υιός νά ενσαρκωθεί σέ οία μορφή γένους, τέρατος, είδους, όντος, εντούτοις, θά ενσαρκώνετο σέ κακή μορφή ήτοι Κακομορφία, ενώ ό διάβολος ενσαρκώνεται ή παρουσιάζεται μέ οία μορφή ανεξαιρέτως χωρίς ηθικές αναστολές, ήτοι σέ μορφή φωτεινού όντος διά νά εξεγελάσει καί σέ μορφή κακάσχημη. Οί δαίμονες παρουσιάζονται σέ μορφές όσες η φαντασία μπορεί νά απεικονίσει!…
Ό ισχυρισμός ότι Ό Θεός δέν δημιούργησε τό κακόν αλλά ό διάβολος είναι γελοίος, διότι παρουσιάζει τόν διάβολον συνδημιουργόν καί αυτόν είναι βλασφημία. Άλλωστε, ποίον τό νόημα τής ρήσης Ό Θεός είναι πανταχού Παρών καί τά πάντα Πληρών; Δέν λέγει είναι πανταχού Παρών καί τά πάντα Πληρών εκτός από τό κακόν! Τό κακόν είναι έμφυτον είς τήν Δημιουργία, είναι θέμα χρήσεως! Ό Θεός επιλέγει νά μήν κάνει τό κακόν επειδή είναι άδικον ή όποτε είναι άδικον. Ό φόνος είναι κακόν, μήπως ό διάβολος δημιούργησε τόν φόνον; Τίποτε δέν δημιουργήσε ό διάβολος επειδή τίποτε δέν δημιούργησε κανέναν κτίσμαν!…
Ό φόνος είναι η βία που επιφέρει θάνατον! Μήπως τόν θάνατον δημιούργησε ό διάβολος; Όχι! Τότε αφού ό θάνατος είναι φόνος καί ό φόνος είναι διά βίας ανθρώπου πρός άνθρωπον ή κτήνος ή φυτόν θάνατος καί ό φόνος συνταυτοχρόνως είναι κακόν ή κακός, πώς νά τόν δημιουργούσε ό διάβολος; Τό νά ισχυριζόμαστε ότι τόν θάνατον, τόν φόνον καί τό κακόν δημιουργήθηκαν από τόν διάβολον είναι ανοησία, μωρία καί ύβρις, διότι ανυψώσουμε τόν διάβολον είς ύψος θεού καί συνάμα υποβιβάζουμε Τόν Θεόν είς ύψος διαβόλου ή οίου άλλου κτίσματος!…
Ό Θεός όταν δημιούργησε,… δημιούργησε από τό Έναν τά Πάντα, αλλά επιλέγει τί κάνει, υποστηρίζει, αρέσκεται!… Η άπειρη δημιουργία δέν «μπορεί» καί δέν είναι δίκαιον νά αποκλείσει τά πάντα, αλλά η Ηθική Επιλέγει…
Ό Θεός διά νά είναι Δίκαιος δημιούργησε τά πάντα, αλλά διά νά αποδείξει καί αυταποδείξει ότι είναι Δίκαιος προτίμησε τά όσα, όπως καί όποτε δίκαια από όλα αυτά που δημιούργησε!… Εάν δημιουργούσε επιλεκτικώς δέν θά ήταν Δίκαιος, καί ωσάν νά φοβόταν τό κακόν ή τό άδικον, ενώ συνάμα δέν θά μπορούσε νά συγκριθεί καί νά αναμετρηθεί τό δίκαιον μέ τό άδικον μέσα από κάθε συμβάν, όν, πράξη, λόγον, διάνοια!… Ό Θεός έχει τά ίδια αυτοκριτήρια που έχει θέσει διά τόν άνθρωπον! Επιλέγει τό αγαθόν καί όχι αποκλείει από τήν ύπαρξην τό κακόν, κάτι που θά ήταν άδικον!… Όπως παρουσιάσαμε τόσες άλλες φορές τήν Τριττή Υπόσταση τής Κοινωνικής Ηθικής τής Κοινωνίας καί περισσότερον τής Ανθρώπινης Κοινωνίας! Είπε Ό Θεός εάν δέν δώσω ή κάνω τήν ελευθερία δέν θά είναι καλόν! Αλλά πώς νά κάνω τήν ελευθερία χωρίς νά κάνω τό κακόν;… Δέν είναι καλόν νά μήν υπάρχει κακόν, καλόν είναι νά επιλέγεις καί προτιμάεις τό καλόν ενώ ελευθέρως μπορείς νά επιλέγεις καί προτιμάεις τό κακόν! Εδώ εξηγείται όλη η ακατανόητη συγχυση διατί υπάρχει κακόν καί ποίος τό έκαμε! Πώς κάνεις τήν ελευθερία χωρίς όλες τίς επιλογές; Χαχαχα! Καί πώς μπορείς νά αποκλείσεις από τό σύμπαν τών επιλογών τό κακόν καί τό άδικον; Χαχαχαχα!… Ό διάβολος επέλεξε κάποτε τό κακόν καί πέρασε από τήν επιλογήν τού καλού είς τήν επιλογήν τού κακού! Έδρασε μέ ελευθερία!!!!…
Η ίδια η ζωή Τού Χριστού επί γής είναι αυτόν τό χαρακτηριστικόν! Νομίζετε ότι δέν μπορούσε νά επιλέξει τό κακόν καί τό άδικον, τό ιδιοτελές καί τό άδικον έναντι Τού μοιραίον;… χαχαχαχα! Μπορούσε αλλά πείσμωσε νά κάνει τό καλόν που όπως Ό Ίδιος είπε δέν ποιώ τό θέλημα μού αλλά Τού Πέμψαντος μέ Πατρός μού! Χαχαχαχα!… Βλέπετε τί σάς έλεγα; Ό Θεός επιλέγει τό καλόν καί αυτόν αρέσκεται καί επέλεξε ώς θέλημα πρός Τόν Υιόν Τού έν σαρκί!…
Ό Χριστός θά μπορούσε νά επιβληθεί σέ όλες τίς νοημοσύνες καί αντί νά Τόν κακολογούν καί νά Τόν καταδιώκουν όσες απ’ αυτές τό έπραξαν, νά Τόν ασπαστούν, αλλά δέν τό έκαμε! Διατί; Διότι εάν επιβάλλετο είς τήν ελευθερία τών άλλων νοημοσυνών θά ήταν κακόν καί άδικον! Χαχαχαχα, ΒΛΕΠΕΤΕ;… Ό Χριστός έδρασε μέ ελευθερία καί άφησε τούς άλλους νά δράσουν μέ ελευθερία απένατι Τού, είτε υπέρ, είτε εναντίον, είτε ουδετέρως, είτε αναμείκτως, όπως παρουσιάζεται από τίς παραβολές καί τήν καταγραμμένη δράση Τού, μία Τετραπιθανότητα!…
Ό διάβολος τό κατάλαβε καί τού είπε μία φορά νά τόν προσκυνήσει καί νά Τού δώσει όλα τά βασίλεια τού κόσμου, νά κάνει τίς πέτρες άρτους νά φάγει ώστε νά υπερβεί τήν Φύση μέ Τήν Υική Θεότητα Τού έναντι τού σαρκίου Τού κάτι που θά ήταν αδικία, ώς νά θέτεις ίππον σέ ονοδρομίες, χαχαχαχα! Καί νά πίψει από τά τείχη τού ναού τού Σολομώντος νά έρθουν οί αγγέλοι νά Τόν αρπάξουν διά νά εκβιάσει μέ θαύμα επίδειξης όχι μέ θαύμα ευσπλαγχνίας καί πίστης από τόν άλλον!… Ό Χριστός έλεγε όταν ό θεραπευώμενος Τού έλεγε Διδάσκαλε μέ έσωσες, η Πίστη σού σ’ έσωσε!… Δηλαδή δέν έκανε θαύματα σέ ανθρώπους που δέν είχαν Πίστη, ώστε νά μήν διαπράττεται αδικία υπέρβασης δυνάμεων έστω διά καλόν σκοπόν που θά ήταν κακόν!… Η Πίστη εκείνων που θεράπευε αντλούσαν αυτοματικώς τήν θεραπεία από Τόν Ίδιον είτε πρίν ή ενόσω τούς ευλογούσε καί επαινούσε διά τήν Πίστη τούς!…
Άρα τέ, τό νά σώζεις κάποιον μέ τό ζόριν είναι ομοίως κακόν όσον καί νά τόν χάνεις μέ τό ζόριν! Κοινός παρονομαστής είναι ό εκβιασμός τής προσωπικής επιλογής, πεποίθησης, πίστεως, ήτοι τής προσωπικής ελευθερίας!…
Ένας δίκαιος φόνος είναι καλός. Μία άδικη σωτηρία είναι κακή! Πόσες φορές δέν αντιπολιτεύονται άθρησκοι, αντίθεοι, άθεοι, σκεπτικιστές, αλλόθρησκοι, ότι Ό Θεός είς τήν Παλαιά Διαθήκη (αλλά καί είς τήν Καινή Διαθήκη) ωμιλεί περί εκδίκησης καί κακού, αλλά πάντοτε ομολογεί πρός τούς άδικους, αλλά δέν τό λένε ή δέν τό κατανοούν οί αντιπολιτευόμενοι!… Εσένα τόν αντιπολιτευόμενον σ’ ερωτώ εάν ήσουν βασιλέα θά έσωζες μέ τό ζόριν τούς άδικους καί θά κατάστρεφες μέ τό ζόριν τούς δίκαιους;…
Ό φόνος είναι θάνατος, ό θάνατος είναι καμωμένος από Τόν Θεόν καί προορίζεται πρός πάσα σάρκα! Προφανώς δέν είναι δίκαιον νά ζή αιωνίως μία σάρκα αλλά νά ανακυκλώνεται. Συνεπώς, όταν Ό Θεός εκδικείται μέ θάνατον τί άλλον κάνει από τό νά φέρει θάνατον όπως εκείνον που προορίζει σέ κάθε άνθρωπον;… Μήπως υπάρχει θρησκεία που παραδέχεται ότι ό θάνατος δέν επέρχεται από Τόν Θεόν ή θεούς; Τότε διατί κατηγορείτε επιλεκτικώς Τόν Θεόν Τού Ισραήλ μέ τήν έννοια ότι ενεμφανίσθηκε είς τούς Ισραηλίτες… Αφού ό,τι λένε ή πιστεύετε διά τούς άλλους θεούς ισχύει καί σ’ Αυτόν!
Όταν Ό Θεός στέλλει μία ασθένεια ή αιφνίδιον θάνατον, είναι δίκη! Πότε δικαιώνει τόν καλόν πρίν υποτροπιάσει καί πότε τό κακόν πρίν μετανοήσει, αλλά έχει τό δικαίωμα, αφού ό,τι είσαι πάντοτε τήν οίαν τελευταία στιγμή είναι που μετράει περισσότερον από ό,τι ήσουν πρίν ή μπορούσε νά είσαι μετά εάν δέν απόθαινες. Έξ’ άλλου τό λέγει νά είσαι έτοιμος διότι ποτέ δέν γνωρίζεις πότε θά έρθει Ό Κύριος!!!!
Διατί όμως ήταν τόσον σημαντικόν Ό Χριστός νά μήν επιβληθεί διά τής δυνάμεως Τού πρός υποστήριξην Τού Εαυτού Τού;… Διότι θά μπορούσε νά ισχυριστεί κάποιος άνθρωπος πρός Τόν Θεόν ότι εάν ήταν άνθρωπος ή ενσαρκωμένος δέν θά άντεχε χωρίς αμαρτίες καί πάθη! Πρίν κάν γίνει ό ισχυρισμός αυτός ή καί ανεξαρτήτου εάν έγινε πρίν ή όχι, Ό Θεός έδωσε τήν απάντηση, έστειλε Τόν Μονογενή Υιόν Τού ενσαρκωμένον νά διδάξει μέ πάσα αγαθότητα καί δικαιοσύνη, χωρίς νά υπερβεί ποτέ τήν συγκράτηση τών Υικών Δυνάμεων Τού, αλλά νά συμπεριφέρεται ώς έναν αδύναμον σώμα που θά κάνει μόνον καλά καί δέν θά εξαγοράσει μέ καμμία δύναμη τήν καταδίκη Τού, ώστε κανείς νά μήν μπορεί νά τού ειπεί ότι εσύ Κύριε δέν δοκιμάστηκες έν σαρκί μέ ανάγκη επιβίωσης. Ίσως αυτή η θυσία Τού νά μήν έπεισε ή έπειθε πολλούς καί ώς έκ τούτου, κανόνισε θνητοί βρωτοί άνθρωποι νά συμπεριφερθούν όπως Ό Ίδιος καί «καλύτερα» ήτοι παραμένοντες δίκαιοι χωρίς νά επεμβαίνουν μέ τά μέσα τούς ώστε νά αποσωβήσουν τόν προσωπικόν θάνατον, ήτοι οί Μάρτυρες. Μάλιστα, όσοι σκότωσαν διά χάριν Τού Ονόματος Τού ώς στρατιώτες ή διά χάριν τής Ρωμαϊκής ή άλλης Αυτοκρατορίας, κανόνισε Ό Θεός νά μαρτυρήσουν τήν Πίστη τούς διά τής καταδίκης τούς λόγω τής αφιέρωσης τούς είς Τόν Χριστόν, ούτως ώστε νά μήν περάσουν τήν πύλη τού θανάτου χωρίς δοκιμασία υπέρ Τής Αλήθειας, Τής Άκτιστης Ζωντανής καί Ζωοδόχου Αλήθειας!…
Η επιλογή είναι που μετράει!… Ένας καλός που επιλέγει ανάμεσα από εκατόν καλά είναι όμοιος μέ έναν κακόν που επιλέγει ανάμεσα από εκατόν κακά!… Ένας καλός που επιλέγει ανάμεσα από εκατόν καλά καί εκατόν κακά, τό καλόν, είναι καλός καί αναλόγως τού ύψους καί τού βαθμού τού καλού που επέλεξε καί η ανάλογη καλοσύνη τού, ομοίως καί μ’ έναν κακόν που επιλέγει ανάμεσα από εκατόν καλά καί εκατόν κακά τό οίου ύψους καί βαθμού κακόν!… Ό Χριστός είχε επιλογή από άπειρα καλά καί άπειρα κακά, επέλεξε τό καλύτερον τών καλυτέρων!!!!
Νομίζετε ότι ήταν καλύτερον νά κάνει όλους τούς ανθρώπους καλούς μέ τό ζόριν καί ανεπαίσθητως;… Αυτόν θά ήταν κακόν, διότι δέν θά είχαν επιλογήν! Νομίζετε ότι θά ήταν καλύτερον νά επιλέξει νά μήν Τόν κακοποιήσουν καί θανατώσουν; Αυτόν θά ήταν κακόν διότι θά επέλεγε Ό Ίδιος πώς νά Τού συμπεριφερθού καί θά εκβίαζε τήν επιλογήν τούς!… Μήπως είναι καλόν που επηρέασε καί εκβίασε τήν επιλογήν τούς ό διάβολος; Όχι! Μήπως θά ήταν καλόν εάν ό διάβολος επηρέαζε καί εκβίαζε τήν επιλογήν τούς ό διάβολος υπέρ αποδοχής Τού Χριστού; Όχι, διότι δέν θά άφηνε ό διάβολος νά φανεί η πραγματική καί αληθινή τούς επιλογή καί θά φαίνονταν αδίκως ώς δίκαιοι καί καλοί!… Τότε ποία ήταν η καλύτερη επιλογή; Νά νήν επηρεάσει κανέναν καί νά μήν σταματήσει κανέναν από τό νά επηρεάσει άλλους υπέρ Τού ή εναντίον Τού, είτε ήταν δαιμόνια, αγγέλοι, άνθρωποι!… Μήπως οί αγγέλοι εκβίασαν ανθρώπους νά πιστεύσουν Τόν Χριστόν που θά μπορούσε νά κάνει ό διάβολος, ώστε νά είναι κενοφόρα η μαρτυρία τούς καί κενοφόρα αντί ευκαινοφόρα η Θυσία Τού Χριστού! Τί είπε όμως επί Σταυρού, Θεέ μού συγχώρησε τούς δέν οίδαν τί ποιούσιν! Διατί; Διότι έκαναν τό θέλημα από τό σκουλούντρημα τών δαιμόνων καί συνηδειτών δαιμονάνθρωπων ή ψευδάνθρωπων!!!!
Δηλαδή, τό μόνον που χρειάστηκε Ό Χρστός νά κάνει διά νά νικήσει τό κακόν καί τό άδικον, είναι νά κάνει μόνον τό δίκαιον χωρίς νά εγνοιάζεται πού θά Τόν οδηγήσει αυτή Τού η πράξη! Καί πού αλλού θά τόν οδηγούσε από τό Δίκαιον ήτοι τό αιώνιον Δίκαιον!
Διατί όμως έπρεπε νά γίνει η Σταύρωση, Θάνατος, Ανάσταση Τού Χριστού; Διότι διά νά μπορεί έν δικαίω αύριον νά Κρίνει τούς ανθρώπους όλους θά πρέπει Ό Ίδιος νά είχε δοκιμαστεί είς τήν ίδιαν αρρένα! Δέν είναι δίκαιον ένας βιολιστής νά κρίνει έναν δύτην καί ένας δύτης έναν βιολιστή είς τίς δυσκολότερες επιδεξιότητες τής τέχνης τού καθενός, όχι σέ ιδέες περί τού αντικειμένου τού άλλου…
Όστις αναμάρτητος βαλλέτω πρώτος λίθον. Αυτός που δικαιούται νά βάλλει τόν πρώτον δικαιούται νά βάλλει καί τόν έσχατον λίθον! Διά νά κρίνεις όλους τούς ανθρώπους πρέπει νά είσαι αναμάρτητος καί διά νά είσαι έν δικαίω αναμάρτητος πρέπει νά δοκιμαστείς μέχρι εσχάτων. Ό Χριστός ανέβηκε επί Σταυρού χωρίς νά συμφωνήσει καί χωρίς ν’ αρνηθεί!… Είς τό δίλλημα ν’ αλλάξει συμπεριφορά καί από αδιάλλακτος δίκαιος νά γίνει διαλλακτικός πολιτικός επέλεξε χωρίς περιστροφές τό πρώτον! Νά διατί δικαιούτο νά αλλάξει τόν Νόμον ή μάλλον νά τόν συμπληρώσει, επειδή έμεινε αναμάρτητος, ενώ προηγουμένως δέν εμφανίστηκε άλλος αναμάρτητος.
Αυτός που μπορεί νά παραμείνει αναμάρτητος μπορεί, δικαιούται καί είναι άξιος νά κρίνει καλύτερα απ’ όλους, νά κάνει καινοτομίες δίκαιες καί καλύτερες απ’ όλους. Αυτός που μπορεί νά παραμείνει αναμάρτητος μπορεί νά κάνει τόν πλέον αναμάρτητον Νόμον! Διότι ένας αμαρτωλός Νόμος από οίον πολίτευμα χαχαχα, τί διαφορά έχει από μία κακούργα αναρχία; Μία Φιλόκαλη Αναρχία είναι όμοια μ’ έναν Αγαθόν Νόμον, ποία η διαφορά, τό όνομα τού πολιτεύματος; Χαχαχα!… Ό Θεός ήθελε νά κρίνει τόν κόσμον ένας άνθρωπος μέσα σέ σάρκα, ένας Θεός μέσα σέ σάρκα που πέρασε τίς έξοχες εξεταστικές δοκιμασίες!… Ένας καθηγητής που δέν πέρασε τίς εξετάσεις καί χειρότερα ποτέ δέν δοκιμάστηκε καί συνάμα τό απόφυγε, πώς μπορεί νά κρίνει τούς υπό αυτού εξεταζόμενους έν δικαίω;… Τά δικαιώμα εκτούνται έν δικαίω καί όχι έν πονηρόν ή απλοϊκόν άδικον!!!! Φαντάστου νά σέ διδάσκει αεροπόρον ένας που δέν είδε ποτέ αεροπλάνον παρά μόνον σέ καταστήματα παιγνίων ή είς τά όνειρα τού!…
Πρώτος ανέβηκε επί σταυρού οικειοθελώς καί χωρίς νά αρνηθεί όχι επειδή δέν μπορούσε αλλά διά νά μήν χάσει τό δίκαιον τού μέσα από τήν σωτηρία τού σαρκίου Τού! Ώς πρώτος που ανέβηκε είς τόν σταυρόν διά νά μήν κάνει άδικον σφάλμαν, πρώτος δικαιούται νά βάλλει λίθον κατά παντός που δέν ανέβηκε επί σταυρού διά χάριν δικαίου καί τής έν ουρανώ άκτιστης αλήθειας…
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice
https://www.youtube.com/watch?v=5AHk4HPDnp8&feature=youtu.be