ΣΟΚ: Σεμινάριο υπέρ των ΓΚΕΪ μέσα σε Δημοτικό από άνδρες με γόβες!

Τι άλλο θα δούμε! Σεμινάριο υπέρ των γκέι μέσα σε δημοτικό από άντρες με… γόβες!

Παρακμιακό συνέδριο-φιέστα για δασκάλους και καθηγητές από ομάδα εκπαιδευτικών με στόχο την προώθηση της «διαφορετικότητας». Διαφήμισε με εγκύκλιο την εκδήλωση-ντροπή ο γενικός γραμματέας Ιωάννης Παντής

Η Νέα Τάξη έχει τρεις μεγάλους αντιπάλους: τον Θεό, τα έθνη και τη λογική. Σύμμαχοί της είναι τα μεγάλα κερδοσκοπικά κεφάλαια, οι εξωνημένοι ηγέτες της πολιτικής ορθότητας, η ενσωματωμένη «διανόηση» και τα κατεστημένα ΜΜΕ.

Στόχος τους είναι η άνευ κόπων και βασάνων καθυπόταξη δισεκατομμυρίων ανθρώπων σε ένα καθεστώς το οποίο θα ορίζει εκείνο τι είναι αρετή και κακία, σωστό και εσφαλμένο, ανθρώπινο και απάνθρωπο. Οι πολίτες πρέπει να ηττηθούν πριν εγερθούν. Πρέπει να συντριβούν νοητικά, ψυχικά και πνευματικά στις πολυθρόνες τους. Γι’ αυτό και η νεοταξική προπαγάνδα πρέπει να περνά τη γραμμή της σε όσο το δυνατόν μικρότερες ηλικίες.



Θεραπεία της σεξουαλικής ανικανότητας

Το φυτικο σκεύασμα που θεραπεύει τα προβλήματα σεξουαλικής ανικανότητας χωρις καμία παρενέργεια

Το μοναδικό 100% φυτικό σκεύασμα που θεραπεύει το πρόβλημα και δεν το συντηρεί οπως αλλα χημικά γνωστά προιόντα με παρενέργειες

ΤΙΜΗ 29,00

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

 Powered by WebCash


Στην Ελλάδα, όπως και σε ολόκληρο τον κόσμο, η νεοταξική παγκοσμιοποίηση προσπαθεί να επιβάλει ως πρότυπο ζωής και ως δρόμο εσωτερικής ολοκλήρωσης την ομοφυλοφιλία, τον τρανσεξουαλισμό και όλες τις συναφείς καταστάσεις όπου υπάρχει πρόδηλη η περί του φύλου σύγχυση.

Τα άτομα που μπλέκονται σε αυτά τα γρανάζια είναι ευκολότερο να αποκοπούν από όσα έχουν καθιερώσει η κοινωνική εμπειρία και η δοκιμασμένη γνώση της παράδοσης.

Φυσικά, κεντρικός στόχος της προπαγανδιστικής εκστρατείας για την εξοικείωση και στη συνέχεια επιβολή αυτού του προτύπου είναι οι νέοι. Από το δημοτικό μέχρι τα πρώτα χρόνια που ακολουθούν τη μετεφηβική περίοδο, η υπερδομή προσπαθεί να στρατολογήσει «κρέας για τα κανόνια» της.

Αντιμετωπίζει τους ανθρώπους ως κρέας και προσπαθεί να μετατρέψει τα έμφρονα όντα σε δίποδα, που θα έχουν υποστεί νευρογλωσσολογικό προγραμματισμό και θα τρέμουν στο άκουσμα της λέξης «ρατσισμός».

«Αντιρατσιστής» θα είναι μόνο όποιος ή όποια ενσωματώνεται στην κοινότητα των ομοφυλοφίλων και των τρανσέξουαλ. Γι’ αυτό διοργανώθηκε και το διήμερο συνέδριο των δασκάλων για την ομοφυλοφιλία και τον τρανσεξουαλισμό, που διεξάγεται με τις ευλογίες του υπουργείου Παιδείας στο 66ο Δημοτικό Σχολείο της Αθήνας.

Για τα Αρχαία Ελληνικά, τη λαμπρή Ιστορία μας, τα εθνικά δίκαια δεν οργάνωσαν συνέδρια οι προαναφερθέντες. Για να περάσουν, όμως, την ομοφυλοφιλία και τον τρανσεξουαλισμό στα παιδιά πετούν τη σκούφια τους…

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ

25 thoughts on “ΣΟΚ: Σεμινάριο υπέρ των ΓΚΕΪ μέσα σε Δημοτικό από άνδρες με γόβες!

  1. ΟΥ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΩ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΑ ΙΕΡΑ, ΟΥΔ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΤΟΝ ΠΑΡΑΣΤΑΤΗΝ says:

    Και μονο που βλεπεις την φωτο ξερνας εμετος και σιχαμα και οπως ειχε πει και ο τσε

    Οι ομοφυλόφιλοι μου φέρνουν γέλιο! …Όχι γιατί είναι αστείοι, αλλά επειδή είναι γελίοι» – Ερνέστο Τσε Γκεβάρα.
    «Ευτυχώς ο γιος μου παίζει με ψεύτικα πιστόλια, εάν έπαιζε με κούκλες…θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω το πραγματικό μου πιστόλι» – Ερνέστο Τσε Γκεβάρα.
    *Μία αντιστοιχία του «Καλύτερα νεκρός παρά πούστης» εις την Ελληνικήν έκδοση…αν λοιπόν είσαι ομοφυλόφιλος…think again όταν πας να ξαναφορέσεις τη μπλούζα του Ernesto!

    Περισσότερα: epikairotita.gr/ernesto-che-guevera-enas-parexigimenos-fasistas/#ixzz4bDeGToAk

    • Μητσος εξ Αγγλιας says:

      ΕΓΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΤΗΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΑ ΨΗΛΟΤΑΚΟΥΝΑ. ΝΑ ΜΟΥΛΙΑΣΩ ΕΝΑ ΛΑΤΑΚΙ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΛΑΒΩ ΝΑ ΤΟΥ ΜΕΤΡΗΣΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΝΑ ΤΟΝ ΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΑ ΨΗΛΟΤΑΚΟΥΝΑ. ΚΑΙ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΛΙΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΘΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΧΕΡΙ.

  2. Ανώνυμος says:

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΘΕ ΠΑΛΙΟΠ***ΤΑ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΟΡΑΕΙ ΨΗΛΟΤΑΚΟΥΝΑ. ΑΦΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ “ΑΝΤΡΕΣ” ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ “ΑΝΤΡΕΣ”, ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΣΕ “ΓΚΟΜΕΝΑ”;

    • Ανώνυμος says:

      Γιατι παραδεχεται απο μονος του οτι ειναι λαθος της φυσεως!!!Μονοι τους αυτοαναιρουνται…Γιατι παραδεχεται οτι στον ερωτα πρεπει να υπαρχουν ενας αντρας και μια γυναικα και αφου στην περιπτωση τους δεν υπαρχει γυναικα ο ενας μεταμφιεζεται σε κατι που δεν ειναι.

  3. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» says:

    1. Για ποιους μιλάει ο κειμενογράφος

    Μια πρώτη παρατήρηση είναι ότι ο κειμενογράφος περιορίζει τη συζήτηση (κατά δική του ομολογία) σε συνομιλία με υποκριτές ή Χριστιανο-ταλιμπάν και ΟΧΙ με συνετούς και γνήσιους εκπροσώπους τής Χριστιανικής πίστης.

    Πρόκειται για αυτόκλητους “δημόσιους εισαγγελείς” που ταλαιπωρούν όχι μόνο αυτόν, αλλά και εμάς τους πιστούς, καθώς αντί να ασχοληθούν με τον εαυτό τους και τα δικά τους πάθη, προσπαθούν να επιβάλλουν στους άλλους τις απόψεις τους. Σωστές ή λάθος απόψεις δεν έχει εδώ σημασία, αλλά σημασία έχει η “επιβολή”, κάτι που που σαφώς αντιβαίνει στην ελευθερία τού κάθε προσώπου, να ζήσει όπως επιθυμεί.

    Κατά συνέπεια, η κριτική που ασκεί ο κειμενογράφος, δεν απευθύνεται σε συνεπείς με τη Χριστιανική πίστη τής ελευθερίας ανθρώπους, αλλά σε Φαρισαϊκού τύπου ανθρώπους, που είτε περιορίζουν την ελευθερία τών συνανθρώπων τους, είτε επικρίνουν τους άλλους, θεωρώντας ότι αυτοί είναι “καθαροί”, και ξεχνώντας τα δικά τους πάθη, (σαν αυτά που έχει ΚΑΘΕ άνθρωπος).

    Εμείς λοιπόν εδώ δεν γράφουμε ως “δικηγόροι” αυτών τών “δικτατορίσκων”, αλλά ως Χριστιανοί που κι εμείς κάνουμε αγώνα ο καθένας για τα δικά του πάθη, και που σεβόμαστε την ελευθερία ακόμα και τών ομοφυλοφίλων, χωρίς να τους διαχωρίζουμε από άλλες κατηγορίες εμπαθών ανθρώπων, μια και ο καθένας μας, θέλοντας και μη, σε κάποια εμπαθή κατηγορία κατατάσσεται. Για να βάλουμε κάποια πράγματα στη θέση τους.

    Ένα πρώτο λογικό άλμα τού αρθρογράφου λοιπόν, είναι να γενικεύει τους “τυρρανίσκους” αυτούς για τους οποίους μιλάει, και να τους εξομοιώνει με όλους όσους θεωρούμε την ομοφυλοφιλία ως διαστροφή τής ανθρώπινης φύσης, έστω και αν αναγνωρίζουμε το δικαίωμα τού καθενός να ζει όπως επιθυμεί.

    2. Λογικό άλμα μεταφοράς ξένων χαρακτηριστικών

    Ο αρθρογράφος λοιπόν, λέγοντας ότι “επειδή κάποια ψάρια αλλάζουν φύλο και ρόλους κατά τη διάρκεια τής ζωής τους, αυτό δείχνει ότι κάτι τέτοιο είναι φυσιολογικό και για τους ανθρώπους”, κάνει το εξής βασικό σφάλμα: Κάνει το ΛΟΓΙΚΟ ΑΛΜΑ να μεταφέρει πράγματα που συμβαίνουν στα άλογα ζώα, ως φυσιολογικά και προς τους ανθρώπους. Σαν να λέμε: Αφού η φάλαινα φυσιολογικά μπορεί να ζει κάτω από το νερό για 2 ώρες, είναι φυσιολογικό να ζει και ο άνθρωπος με τον ίδιο τρόπο χωρίς αναπνευστήρα. Ή ακόμα χειρότερα, τα ίδια εκείνα ψάρια που αυτός παίρνει ως παράδειγμα, βεβαίως δεν βγαίνουν και καθόλου από το νερό! Ας μάς πει λοιπόν ότι είναι φυσιολογικό και αυτό, το να ζούμε κι εμείς κάτω από το νερό σαν ψάρια, όπως η άλλη ιδέα τής ομοφυλοφιλίας τών ψαριών, που “ανακάλυψε” καθώς ψάρευε.

    Ή σαν να λέμε: Αφού η νυχτερίδα κοιμάται ανάποδα φυσιολογικά, μπορεί και ο άνθρωπος να κοιμάται έτσι φυσιολογικά, ή να πετάει με δικά του φτερά, και μάλιστα τυφλός. Ή σαν να λέμε: Αφού στα ζώα είναι φυσιολογικό το να μη δημιουργούν πολιτισμό ή να μην οδηγούν αυτοκίνητα, είναι φυσιολογικό και για τον άνθρωπο να ΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ τίποτα, αλλά να ζει μια ζωή “μαμ – κακά – και νάνι”. Για τέτοια “λογική” μιλάμε! “Ό,τι είναι λογικό για τα ζώα, πρέπει να το δεχθούμε και για τον άνθρωπο”. Επαληθεύοντας έτσι τα λόγια τής Αγίας Γραφής:

    Ψαλμός 48: 21: “και άνθρωπος εν τιμή ων ου συνήκε, παρασυνεβλήθη τοις κτήνεσι τοις ανοήτοις και ωμοιώθη αυτοίς”.

    Β΄ Πέτρου 2: 12: “ούτοι δε, ως άλογα ζώα φυσικά γεγεννημένα εις άλωσιν και φθοράν, εν οίς αγνοούσι βλασφημούντες, εν τη φθορά αυτών καταφθαρήσονται”.

    Γι’ αυτόν ο άνθρωπος είναι ίσος και ίδιος με τα ζώα, και όχι κάτι ανώτερο, που μπορεί να κατανοεί και να ζει με άλλους κανόνες, διαφορετικούς με τους νόμους τής ζούγκλας. Εκτός αν γι’ αυτόν πρέπει οι κοινωνίες μας να ζουν επίσης με τους νόμους τής ζούγκλας επειδή έτσι είναι φυσιολογικό στα ζώα. Λες και τα ζώα έχουν κάτι περισσότερο να ελπίζουν εκτός από την καθημερινή τους αναζήτηση τροφής και καταφυγίου και αναπαραγωγής όπως έχει να ελπίζει ο άνθρωπος.

    Κατ’ αυτόν, πρέπει τα αυτοκίνητα να κινούνται σε δύο ρόδες, επειδή αυτό είναι φυσιολογικό για τα μηχανάκια. Κατ’ αυτόν ένα αυτοκίνητο πρέπει να λειτουργεί έξω από τις προδιαγραφές κατασκευής του. Ο άνθρωπος (κατά τη λογική τού αρθρογράφου πάντα), πρέπει να χρησιμοποιεί τον εντερικό του σωλήνα όχι για αποβολή κοπράνων (που διδάσκει η φυσιολογία του), αλλά για… γεννητικό αγωγό. Ή να βάζουμε τη βενζίνη τών αυτοκινήτων, όχι στο ρεζερβουάρ, αλλά στην εξάτμιση! Φοβερή λογική!

    3. Θεωρεί ο Χριστός φυσιολογική την Ομοφυλοφιλία;

    Το επόμενο ΛΟΓΙΚΟ ΑΛΜΑ που κάνει, είναι να περιορίζει την αποκάλυψη τού Θεού ΜΟΝΟ στο το τι είπε ο Χριστός τότε που ζούσε στη γη, και μάλιστα για όσα απ’ αυτά καταγράφηκαν στα Ευαγγέλια. Και αυτό το κάνει, λέγοντας ότι ο Χριστός δήθεν πουθενά δεν καταδικάζει την ομοφυλοφιλία. Λες και ο Χριστός έπαψε να καθοδηγεί την Εκκλησία Του διαχρονικά. Λες και δεν υπάρχουν διαχρονικά, (ακόμα και σήμερα), ζώντες φορείς τής θείας αποκάλυψης, που μπορούν να μάς πληροφορήσουν για τις προδιαγραφές τού “κατ’ εικόνα τού Θεού” ανθρώπου κατά τη βούληση τού Δημιουργού μας Χριστού.

    Γράφει λοιπόν Θεοπνεύστως ένας από τους φορείς τού Αγίου Πνεύματος, ο απόστολος Παύλος: “Δια τούτο παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις πάθη ατιμίας. αι τε γαρ θήλειαι αυτών μετήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν εις την παρά φύσιν, 27 ομοίως δε και οι άρσενες αφέντες την φυσικήν χρήσιν της θηλείας εξεκαύθησαν εν τη ορέξει αυτών εις αλλήλους, άρσενες εν άρσεσι την ασχημοσύνην κατεργαζόμενοι και την αντιμισθίαν ην έδει της πλάνης αυτών εν εαυτοίς απολαμβάνοντες” (Ρωμαίους 1/α: 26,27).

    Αν η θεία αποκάλυψη περιοριζόταν σε κείμενα – απολιθώματα τού παρελθόντος, για το τι είπε ο Χριστός πριν από 2000 χρόνια, και δεν μπορούσε να βρεθεί κανείς σήμερα φορέας τού Αγίου Πνεύματος, που να εκφράζει Θεοπνεύστως το θέλημα τού Θεού, δεν θα είχε νόημα η πίστη. Θα ήταν και αυτή “απολίθωμα”. Όμως σε κάθε εποχή, άνθρωποι άγιοι, κατοικητήρια τού Αγίου Πνεύματος, συμμαρτυρούν με τον απόστολο Παύλο την ίδια αλήθεια: Η Ομοφυλοφιλία είναι μία αφύσικη κατάσταση, που βλάπτει τον άνθρωπο.

    Όμως ούτε ο ισχυρισμός ότι δήθεν κατά τα γεγραμμένα στα Ευαγγέλια, ο Χριστός θεωρεί την ομοφυλοφιλία “φυσιολογική”, είναι αληθές. Γιατί μπορεί να μην την έχει καταδικάσει ρητά σε ομιλία του, (όπως καταδίκαζε το ακόμα χειρότερο πάθος τού Φαρισαϊσμού), αλλά εμμέσως πλην σαφώς, δείχνει ξεκάθαρα ότι η ομοφυλοφιλία είναι μία αφύσικη κατάσταση, λέγοντας ο Ίδιος ο Χριστός τα εξής:

    “Και προσήλθον αυτώ οι Φαρισαίοι πειράζοντες αυτόν και λέγοντες αυτώ· ει έξεστιν ανθρώπω απολύσαι την γυναίκα αυτού κατά πάσαν αιτίαν;

    Ο δε αποκριθείς είπεν αυτοίς· ουκ ανέγνωτε ότι ο ποιήσας απ’ αρχής άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς και είπεν:

    “Ένεκεν τούτου καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα και κολληθήσεται τη γυναικί αυτού, και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν”; Ώστε ουκέτι εισί δύο, αλλά σαρξ μία.

    Ό ουν ο Θεός συνέζευξεν, άνθρωπος μη χωριζέτω” (Ματθαίος 19/ιθ: 3-6).

    Ο Χριστός λοιπόν απαντώντας σε ερώτηση τών Φαρισαίων, έδειξε σαφέστατα ποιο είναι το σωστό. Έδειξε ποιος είναι ο “απ’ αρχής” σκοπός τού Θεού για τον άνθρωπο. Έδειξε ποιες είναι οι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ προδιαγραφές τής ανθρώπινης συντροφικότητας. Το απαρχής είναι το “άρσεν και θήλυ”. Άνδρας και Γυναίκα. Όχι άνδρας με άνδρα, ή γυναίκα με γυναίκα. Και κάθε παρέκκλιση από τις φυσολογικές προδιαγραφές τού Κατασκευαστή μας, αποτελούν ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ. Αποτελούν ΑΦΥΣΙΚΗ κατάσταση. Είτε αυτό είναι ομοφυλοφιλία, είτε πολυγαμία, με περισσότερους τού ενός συντρόφους που έρχεται σε αντίθεση με το “απ’ αρχής”. (Έστω και αν οι πέραν τού ενός συντρόφου, ανήκουν στο άλλο φύλο).

    4. Σύγχυση τής λέξης: “ζώο”.

    Όμως ο αρθρογράφος τού εν λόγω κειμένου, συγχέει επί πλέον και τις λέξεις: “ζώο” και “κτήνος”. Γιατί βεβαίως ζώο είναι ο άνθρωπος, δια στόματος πλήθους αγίων. Αλλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΝΟΣ. Γιατί είναι “λογικό ζώο”, σε αντίθεση με τα “άλογα κτήνη”. Και εκεί είναι η διαφορά. Ή θα ζούμε ως “έλλογα ζώα” κατ’ εικόνα τού Θεού πλασμένα, κινούμενοι προς το καθ’ ομοίωσιν, ώστε το έλλογο ζώο να ομοιωθεί με τον Θεό, ή θα κινούμαστε ως “άλογα κτήνη”, κινούμενοι προς την “ομοίωση τών κτηνών τών φθειρομένων, τών γεγεννημένων εις άλλωσιν και φθοράν”.

    Είδαμε πιο πάνω, ότι η Αγία Γραφή κάνει διάκριση “ζώων” και “άλογων ζώων” ή κτηνών. Τα κτήνη είναι τα “άλογα ζώα”. Αυτά που δεν έχουν λογική. Ο άνθρωπος όμως είναι έλλογο ζώο, και μάλιστα ΘΕΟΥΜΕΝΟ, δηλαδή με τη δυνατότητα να ομοιωθεί με τον Δημιουργό του Θεό, γινόμενος “καθ’ ομοίωσιν Θεού”.

    Αντιστοίχως, όπως είδαμε, έχει τη δυνατότητα να ομοιάσει με τα κτήνη, δηλαδή με τα άλογα ζώα, γινόμενος “ομοίωση ζώων”, και μιμούμενος τις δικές τους συνήθειες ως “φυσιολογικές” και γι’ αυτόν.

    Λέει ο άγιος Ειρηναίος:

    “Όταν όμως το πνεύμα εδώ αναμεμιγμένο με την ψυχή είναι ενωμένο με το εργόχειρο του Θεού, τότε ο άνθρωπος καθίσταται πνευματικός και τέλειος εξ αιτίας της διάχυσης του Αγίου Πνεύματος, και είναι αυτός που φτιάχθηκε κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν του Θεού. Αν όμως το Πνεύμα λείπει από την ψυχή, τότε εκείνος που είναι έτσι, είναι πραγματικά με φύση ζώου, και, έχοντας μείνει σαρκικός, θα είναι ένα ατελές ον, κατέχοντας μεν πράγματι το κατ’ εικόνα (του Θεού) κατά τον σχηματισμό του, αλλά μη έχοντας λάβει το καθ’ ομοίωσιν δια του Πνεύματος, κατ’ αυτόν τον τρόπο το ον αυτό θα είναι ατελές”. (Αγίου Ειρηναίου “Κατά Αιρέσεων” 5: 6).

    Λέει και ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος:

    “άνθρωπος εστι το περισπούδαστον τού Θεού ζώον” (PG 48, 1029).

    “… Όταν μηδέν υγιές έχη, καν δοκή ζην, τέθνηκεν… Οίον, όταν μη επιμελήται αρετής, αλλά αρπάζη και παρανομή, πόθεν δύναμαι ειπείν ότι ψυχήν έχεις; Ότι βαδίζεις; Αλλά τούτο και των αλόγων. Αλλ’ ότι εσθίεις και πίνεις; Αλλά τούτο και των θηρίων. Αλλ’ ότι ορθός έστηκας επί δύο ποσί; Τούτό μοι μάλλον δείκνυσιν, ότι θηρίον ει ανθρωπόμορφον” (Αγίου Ιωάννη τού Χρυσοστόμου PG 61, 439).

    Λέει και ο άγιος Βασίλειος:

    “Άνθρωπος εί, μόνον τών ζώων θεόπλαστον” (PG 31, 212).

    «Το κινηθέν δια Πνεύματος Αγίου κίνησιν αΐδιον ζώον άγιον εγένετο” (Αγίου Βασιλείου: “Ομιλία περί του Πνεύματος του αγίου, ης η αρχή, ενθυμηθώμεν πάσα ψυχή”.)

    Το ότι λοιπόν ο άνθρωπος είναι “ζώο”, είναι αναντίρρητο σύμφωνα με τους αγίους τής Εκκλησίας. Γιατί “ζώο” σημαίνει “ζωντανό”. Αυτό που μάς ενδιαφέρει όμως, είναι το αν το “ζώο άνθρωπος”, κινείται προς την κατεύθυνση τού “κατ’ εικόνα Θεού”, ή προς την κατεύθυνση τής “εικόνας τού άλογου ζώου, ή κτήνους”.

    5. Ελευθερία επιλογής πορείας

    Ο Θεός δεν αρνείται σε κανέναν την ΕΛΕΥΘΕΡΗ πορεία και προς τις δύο κατευθύνσεις, (σε αντίθεση με τους ανθρώπινους “τυρρανίσκους” που τόσο ενοχλούν τον αρθρογράφο τής ανάρτησης εκείνης, (και για τους οποίους έχει ένα μικρό δίκιο, μια και ενοχλούν όλους μας, πιστούς και απίστους, όταν προσπαθούν να ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ και στους άλλους πέραν τού εαυτού τους τις απόψεις τους).

    Αν ο αρθρογράφος αυτός το έψαχνε λίγο βαθύτερα, θα έβλεπε τον ακόλουθο λόγο τής Αγίας Γραφής:

    “Ο αδικών αδικησάτω έτι, και ο ρυπαρός ρυπαρευθήτω έτι, και ο δίκαιος δικαιοσύνην ποιησάτω έτι, και ο άγιος αγιασθήτω έτι. Ιδού έρχομαι ταχύ, και ο μισθός μου μετ’ εμού, αποδούναι εκάστω ως το έργον έσται αυτού” (Αποκάλυψις 22/κβ: 11,12).

    Τι μάς λέει δηλαδή; Η ίδια η Αγία Γραφή, παροτρύνει τον δίκαιο να δικαιωθεί περισσότερο, και τον δοσμένο στην αμαρτία, να αμαρτήσει περισσότερο!

    Γιατί άραγε, δεν προσπαθεί να τον ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΕΙ να ζήσει δια τής βίας σωστά, όπως κάνουν οι Χριστιανοταλιμπάν τυρρανίσκοι κατακρίνοντας και εκβιάζοντας την ελευθερία τών άλλων; Μήπως επειδή δεν έχει νόημα να αναγκάζεις να ζει σωστά κάποιον που δεν το επιθυμεί; Μήπως επειδή το θέμα δεν είναι ηθικό, αλλά ΑΣΚΗΤΙΚΟ;

    Κατά τη Χριστιανική πίστη λοιπόν, ας ζει ο καθένας όπως γουστάρει. Η Χριστιανική πίστη το επιτρέπει και το παροτρύνει μάλιστα. Αλλά ας μην περιμένει βραβείο. Θα λάβει αυτό ακριβώς το “φυσιολογικό” που λαμβάνουν και τα ζώα. Ζωή ανούσια.

    Αυτοί όμως που επιθυμούμε βραβείο, δικαίωμά μας είναι να ζούμε σύμφωνα με τις προδιαγραφές τών “λογικών ζώων” και όχι τών “άλογων κτηνών”. Και όποιος θέλει αυτό να μάς το στερήσει, ομοιάζει με τους τυρρανίσκους τους οποίους τόσο απεχθάνεται.

    Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μάς αναγκάσει να θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία “φυσιολογική”, επειδή “έτσι κάνουν και τα άλογα κτήνη”. Εμείς είμαστε έλλογα πλάσματα, και έχουμε την ελευθερία να αγωνισθούμε να μοιάσουμε σε κάτι καλύτερο απ’ αυτά.

    Αλλά η ελευθερία μας φθάνει ως εκεί. Κανείς μας δεν έχει το δικαίωμα να κρίνει τον συνάνθρωπό μας, επειδή είναι ομοφυλόφιλος. Ας ασχοληθεί ο καθένας μας με τον εαυτό του. Η κρίση τών άλλων δεν είναι δική μας δουλειά. Είναι δουλειά μόνο τών “φαρισαϊκών τυρρανίσκων”, τους οποίους ο Χριστός (ως Θεός που είναι), κατέκρινε άμεσα και ευθέως, όταν μόνο έμμεσα κατέκρινε τους ίδιους τους ομοφυλόφιλους. Γιατί ο Φαρισαϊσμός είναι χειρότερη διαστροφή και πάθος από την ομοφυλοφιλία.

    Αμαρτία σημαίνει “αστοχία”. Και για να υπάρχει “αστοχία”, προϋποτίθεται κάποιος “στόχος”. Αν κάποιος δεν έχει ως στόχο το “καθ’ ομοίωσιν Θεού”, τότε δεν μπορεί κανείς να τον κατακρίνει για “αμαρτία”. Δικαίωμά του είναι ΝΑ ΜΗΝ αγωνισθεί γι’ αυτό τον στόχο, αλλά να προλάβει να βιώσει όση ηδονή επιθυμεί, όσο ακόμα ζει σε αυτό τον κόσμο. Όπως δικαίωμά μας είναι, να αγωνισθούμε εμείς που θέλουμε, για τον στόχο τού καθ’ ομοίωσιν Θεού.

    Αν κάποιος θέλει να ζει “παρά φύσιν”, δηλαδή να χρησιμοποιεί τον εαυτό του, έξω από τις προδιαγραφές και τη στοχοθεσία τού Δημιουργού του, είναι ελεύθερος. Μπορεί να χρησιμοποιεί τον εντερικό του σωλήνα όπως τα ζώα, όχι μόνο ως αποχετευτικό αγωγό, αλλά και ως αντικείμενο ηδονής. Τι μάς κόφτει εμάς; Δικό του το έντερο, δική του και η πορεία ζωής.

    Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα επιβάλλει σ’ εμάς την ιδέα, ότι μια τέτοια χρήση είναι δήθεν “φυσιλογική”, επειδή έτσι κάνουν και τα ζώα!

    6. Δεν υπάρχει αδικία κατά τών ομοφυλοφίλων

    Οφείλουμε τέλος να ξεκαθαρίσουμε, ότι κατανοούμε την αίσθηση αδικίας που νιώθουν πολλοί ομοφυλόφιλοι, όταν τούς κατακρίνουν φαρισαϊκοί δικτατορίσκοι, που δεν βλέπουν το δοκάρι στο δικό τους μάτι, αλλά ασχολούνται με τα πάθη τών άλλων.

    Όχι, εμείς δεν κάνουμε έναν τέτοιο άδικο διαχωρισμό. Δεν ξεχωρίζουμε τους ομοφυλόφιλους από τα άλλα πάθη. Δεν τους ξεχωρίζουμε ούτε από εμάς τους ίδιους. Και ακριβώς επειδή ΔΕΝ τους ξεχωρίζουμε, δεν μπορούμε να τους θεωρήσουμε “φυσιλογικούς”, όπως δεν θεωρούμε φυσιολογικό και κάθε άλλο πάθος.

    Όταν λέμε ότι η ομοφυλοφιλία είναι αφύσικη, δεν λέμε ότι “μόνο” η ομοφυλοφιλία είναι αφύσικη. Δεν λέμε ούτε ότι “κυρίως” η ομοφυλοφιλία είναι αφύσικη. Δεν κατατάσσουμε τα πάθη με αυθαίρετους διαχωρισμούς βαρύτητας.

    Η ομοφυλοφιλία είναι τόσο αφύσικη, όσο το να μπεκροπίνει κάποιος, ή όσο το να “χλαπακιάζει τον αγλέορα”. Είναι τόσο αφύσικη όσο το να μην αρκείται κάποιος στη γυναίκα του, αλλά να ξετρελαίνεται όταν βλέπει στο δρόμο άλλες γυναίκες. Είναι τόσο αφύσικη, όσο το να παραμυθιάζει κάποιος τούς φίλους του, επειδή είναι παθολογικός ψεύτης.

    Μάλιστα η ομοφυλοφιλία τολμάμε να πούμε ότι είναι λιγότερο αφύσικη, από τον φαρισαϊσμό τον οποίο κατέκρινε κατ’ επανάληψιν και άμεσα ο Κύριος. Αυτός που κατακρίνει τον ομοφυλόφιλο ως “ανώμαλο” και αυτοδικαιώνεται μέσα στο δικό του πάθος τής κατάκρισης τού αδελφού του, είναι πιο ανώμαλος από αυτόν που κατακρίνει.

    Όλοι οι άνθρωποι σε ένα καζάνι βράζουμε. Μπορεί ο γράφων να μην έχω το πάθος τής ομοφυλοφιλίας, όμως γνωρίζω πολύ καλά τα δικά μου αφύσικα πάθη κατά τών οποίων αγωνίζομαι, που με εξομοιώνουν με τα ζώα, αντί με τον Θεό. Και μπορεί η προσκόλλησή μου στα δικά μου πάθη, να είναι μεγαλύτερη από την προσκόλληση τού συνανθρώπου μου στην ομοφυλοφιλία. Μπορεί ένα πάθος να φαίνεται στους έξω “μεγάλο”, κι όμως ο άνθρωπος αυτός να μπορεί ευκολότερα να απελευθερωθεί απ’ αυτό. Και κάποιο άλλο πάθος να το θεωρούμε “ασήμαντο”, όμως ο άνθρωπος που το σέρνει, να μείνει σκλάβος σ’ αυτό μια ολόκληρη ζωή.

    Δεν είναι λοιπόν θέμα δικαστικό η ομοφυλοφιλία, ούτε όλα τα άλλα πάθη. Όλα αυτά είναι θέματα ιατρικά. Και είναι θέματα ελευθερίας. Είναι αρρώστιες τής ψυχής που μάς κρατάνε δέσμιους για μια ζωή, όπως τα ένστικτα κρατούν τα ζώα δέσμια μιας ζωής σε κατώτερο επίπεδο από τη δική μας.

    Και αφού είναι θέμα ελευθερίας, είναι δικαίωμα τού καθενός το αν θα επιλέξει να παραμείνει δέσμιος ζωωδών ενστίκτων, ή αν θα επιλέξει να ασκήσει το ανθρώπινο δικαίωμα στο κατ’ εικόνα Θεού, ώστε να κινηθεί όχι προς τα ζώα τα φθειρόμενα, αλλά να πετάξει ελεύθερος προς τον στόχο τής Βασιλείας τού Θεού, που είναι το “καθ’ ομοίωσιν” τού Παντοδυνάμου και απόλυτα ελεύθερου Όντος που μάς έπλασε και μάς κάλεσε σε μια ζωή αντάξια Εκείνου.

    • Μητσος εξ Αγγλιας says:

      ΝΑΤΑ ΤΑ ΣΕΝΤΟΝΙΑ ΧΡΗΣΤΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΩ, ΜΗΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΑΠΛΩΜΑ. ΠΕΣ ΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ, ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΣΚΡΟΛΑΡΟΥΜΕ. ΔΥΟ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ.

    • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» says:

      δεν μπορω να μιλαω και να γραφω ακομα αρκετα καλα αλλα περπαταω καλυτερα και δοξα τω θεω ολα καλα δεν καθομαι και πολυ στον υπολογιστη τωρα γιατι κανω πιο πολλη γυμναστικη και ευτυχως που θυμαμαι τα παντα απο τα παλια με αυτο που ειχα παθει……….

      • Μητσος εξ Αγγλιας says:

        Χρηστο δεν γνωριζω την κατασταση σου και πραγματικα ευχομαι, περαστικα και ατσαλενιος.
        Πες αυτα που θες με πεντε κουβεντες περιεκτικα και ολοκληρωμενα, για να διαβαζεται ως σχολιο και οχι ως αρθρο.
        Ειναι αυτο που λεμε το πολυ το κυριε ελεησον το βαριεται και ο θεος. Νασαι καλα.
        Φιλικα Μητσος.

  4. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» says:

    7. Η μιαρή ξενόφερτη θρησκεία τών αρχαίων Ελλήνων Παγανιστών
    Μ. Δ.: Είναι γνωστό επίσης ότι στο Άγιον ‘Ορος λατρεύονταν οι αρχαίοι Θεοί των Ελλήνων και ότι υπάρχουν αμέτρητα κειμήλια στην περιοχή. Όπως και στην Τήνο λατρευόταν ο Ποσειδώνας στα κιόνια, όπου σώζονται ακόμα -απομεινάρια- του Ναού.

    Ν. Μ.: Αν και στο θέμα αυτό απάντησα εν μέρει, στο πρώτο μέρος τής απάντησής μας, ας συμπληρώσω μερικά πράγματα ακόμα:

    1. Σε μια ειδωλολατρική χώρα, όπως ήταν η αρχαία Ελλάδα, θα ήταν παράξενο, αν στο Άγιο Όρος δεν λατρεύονταν τότε (και εκεί) οι δαίμονες. Συνεπώς, δεν βλέπω σε τι χρησιμεύει η αναφορά σου στο Άγιο Όρος. Εάν θέλεις να πεις, ότι δεν ήταν πάντοτε “άγιο”, συμφωνώ μαζί σου. “Άγιο” Όρος, έγινε όταν απελευθερώθηκαν οι κάτοικοί του από τη σιχαμερή δαιμονική θρησκεία τών αρχαίων προγόνων μας, γνωρίζοντας την αλήθεια τού Χριστού μας. Έκτοτε οι Χριστιανοί πλέον κάτοικοί του, το καθάρισαν και το αγίασαν από τους βέβηλους ψευτο-“θεούς”. Αν πάλι υπονοείς τις ΨΕΥΤΙΕΣ τών Νεοπαγανιστών, που θέλουν (και εκεί), δήθεν οι Χριστιανοί να δίωξαν τους αρχαίους ειδωλολάτρες, και πάλι λάθος σε πληροφορήσανε. Όπως αποδεικνύει ο σχετικός δεσμός που έδωσα και στην προηγούμενη απάντησή μου, με ατράνταχτα ντοκουμέντα, ουδέποτε συνέβη τέτοιος διωγμός στο Άγιο Όρος, και όλες οι συκοφαντίες περί τούτου, είναι μία ακόμα Παγανιστική απάτη.

    2. Ομοίως και στην Τήλο, αλλά και αλλού, λογικό είναι, εφ’ όσον ακόμα ο Χριστός δεν είχε αποκαλύψει τον αληθινό Θεό στους Έλληνες τότε, να λάτρευαν τους δαίμονες και τα ξόανα. Τι το παράξενο βρίσκεις;

    Μ. Δ.: Τελικά νιώθετε ότι ο χριστιανισμός επιβλήθηκε ή όχι στον τόπο μας;

    Ν. Μ.: Όπως έδειξα περίτρανα στις προηγούμενες απαντήσεις μου, με δεκάδες δεσμούς, όχι μόνο ΔΕΝ επιβλήθηκε ο Χριστιανισμός, αλλά αντιθέτως κατάφερε να επιβιώσει και να νικήσει τους Παγανιστές Διώκτες του, ειρηνικά, με την υπομονή, τη διδαχή και την προσευχή, μέχρι που οι ίδιοι οι διώκτες του οι Ρωμαίοι, έγιναν Χριστιανοί! Ακόμα και η νομοθεσία τού Θεοδοσίου, που “διέταξε” (!) τους Ρωμαίους να γίνουν Χριστιανοί, (κατά μίμησιν τών αρχαίων Παγανιστών, που διέταζαν τους υπηκόους τους, να λατρεύουν τα είδωλα), ποτέ δεν εφαρμόσθηκε, αλλά παρέμεινε νεκρό γράμμα, σε αντίθεση με τους αρχαίους Παγανιστές, που επί 3 αιώνες, όχι μόνο το διέταζαν, αλλά και το επέβαλλαν με βασανιστήρια και φόνους εκατομμυρίων Χριστιανών! Στη Χριστιανική εποχή, από τον 4ο μ.Χ. αιώνα, μέχρι σήμερα, δεν είχαμε ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΦΟΝΟ που να έγινε από Ορθοδόξους Χριστιανούς, με σκοπό τη βίαιη μεταστροφή απίστων. Το τι έκαναν οι Παπικοί, οι Αριανοί και οι Προτεστάντες, δεν μας απασχολεί. Οι αληθινοί Χριστιανοί, οι Ορθόδοξοι, ΠΟΤΕ δεν ανάγκασαν κανέναν να γίνει Χριστιανός. Και προκαλώ όποιον ισχυρίζεται το αντίθετο, να μας παρουσιάσει ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ παράδειγμα, ιστορικά τεκμηριωμένο, όπου οποιοσδήποτε αλλόθρησκος να εκτελέσθηκε, επειδή αρνήθηκε να γίνει Χριστιανός, και όχι για άλλο λόγο. Στην ενότητα τής ιστοσελίδας μας περί Διωγμών, δείχνουμε περίτρανα, ότι ΟΛΕΣ οι σχετικές κατηγορίες είναι ψευδείς συκοφαντίες, που καταρρέουν με την πρώτη, όταν μιλούν οι αρχαίες πηγές για όλα αυτά.

    Οι Έλληνες, ΕΛΕΥΘΕΡΑ επέλεξαν τη Χριστιανική πίστη, και καταδίκασαν σε αιώνια ανυπαρξία και ντροπή τη βέβηλη θρησκεία τών δαιμόνων.

    Μ. Δ.: Και αν πιστεύετε στην δημοκρατία και στην Ελευθερία (η πρώτη έννοια της ‘Εκκλησίας”, ήταν δημοκρατική συνέλευση, Εκκλησία του Δήμου στην αρχαία Ελλάδα) πείτε μου αν έχει το δικαίωμα ο καθένας να πιστεύει όπου θέλει εν έτει 2009 (σε χώρα μάλιστα εντός της Ευρωπαικής Ένωσης όπου έχει ψηφιστεί η ανεξιθρησκεία) και αν θέλει να πιστεύει στον Αλλάχ ή στον Δία (για την ετυμολογία της λέξης Δίας, Zeus αναζητείστε στο wikipedia) γιατί πρέπει να κάψουν με μένος κάποιοι τον ιερό του χώρο και ΕΙΔΙΚΑ όταν ο ιερός αυτός χώρος ΤΥΧΑΙΝΕΙ να είναι των Πατεράδων μας; -αν δεν έχετε Ελληνική καταγωγή συγχωρείστε με για το “πατεράδων μας”.

    Ν. Μ.: Όσον αφορά τη Δημοκρατία: Δεν είναι δυνατόν Χριστιανός να μη πιστεύει στην ελευθερία και τη δημοκρατία, γιατί η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι από τη γέννησή της ελεύθερη και δημοκρατική. Ακόμα και οι Οικουμενικές Σύνοδοι, αν δεν γίνουν αποδεκτές από τον Λαό τής Εκκλησίας δεν ισχύουν!

    Βέβαια στην πραγματικότητα, όταν μιλάμε για Δημοκρατία, δεν μπορούμε να μπερδεύουμε την αληθινή Χριστιανική Δημοκρατία, με την ΨΕΥΤΙΚΗ Δημοκρατία τών ΛΙΓΩΝ ελευθέρων πολιτών τής αρχαίας Αθήνας (και όχι Ελλάδας, όπως γράφεις, η οποία είχε στην πλειονότητά της δικτατορικά καθεστώτα). Ακόμα και στην αρχαία Κλασσική Ελλάδα, (γιατί μάλλον σε αυτή την αρχαιοελληνική ΕΞΑΙΡΕΣΗ αναφέρεσαι γενικεύοντας τη Δημοκρατία), δεν είχε πραγματική Δημοκρατία, αλλά για κάθε “δημοκράτη” ελεύθερο, αντιστοιχούσαν 10 δούλοι χωρίς δικαιώματα! Μιλάμε για δούλους, που είχαν απαχθεί από άλλες Ελληνικές πόλεις, στους ατέλειωτους Ιερούς Πολέμους της (χειρότερα και από Τζιχάντ)!

    Και μιλάμε για μια “δημοκρατία”, που σήμερα θα την ονομάζαμε “Θεοκρατία”, αν σκεφθούμε τη δολοφονία τού Σωκράτη, επειδή δεν λάτρευε τους “πατρώους θεούς” τής τοπικής πόλεως, αλλά εισήγαγε νέες θεότητες κατά το κατηγορητήριο. Όσο για τις γυναίκες, κάθε άλλο παρά ελεύθερες ήταν στην αρχαία Ελλάδα που τόσο θαυμάζεις!

    Έτσι λοιπόν, πες στους Παγανιστές που σου διδάσκουν τέτοια παραμύθια περί Δημοκρατίας, ότι ΜΟΝΟ στον Χριστιανισμό υπήρξε και γίνεται σεβαστή η Δημοκρατία, και όχι στην αρχαία Ελλάδα όπως σου είπαν. Στη Χριστιανική πίστη, όπου: “δεν υπάρχει πλέον Ιουδαίος ούτε Έλληνας· δεν υπάρχει δούλος ούτε ελεύθερος· δεν υπάρχει αρσενικό και θηλυκό· επειδή, όλοι εσείς είστε ένας στον Ιησού Χριστό” (Γαλάτες 3/γ: 28). Μιλάμε για μια δημοκρατία τόσο δυνατή, που δεν κάνει διάκριση ούτε μεταξύ Έλληνα και Ιουδαίου, και οποιασδήποτε άλλης χώρας τον πολίτη. Αυτή μόνο στη Χριστιανική Εκκλησία υπάρχει, και όχι στον Παγανισμό, που είναι γνήσιος ρατσισμός, κάνοντας διάκριση μεταξύ Ελλήνων και μη Ελλήνων. Όχι οι ρατσιστές και μισογύνηδες Παγανιστές, να μας κάνουν μαθήματα δημοκρατίας! Μέχρι και ο Πλάτωνας, ήταν αυτός που ανακάλυψε την Ιερά Εξέταση!

    Γι’ αυτό και σε σύγχρονες Δημοκρατίες, εμπνευσμένες από τη Χριστιανική πίστη, η γυναίκα ψηφίζει, δεν υπάρχουν δούλοι, και όπως συνέβαινε στη Ρωμαϊκή Χριστιανική αυτοκρατορία τού Βυζαντίου, η πίστη τών αλλοθρήσκων γίνεται ανεκτή, ακόμα και όταν πρόκειται για συκοφάντες και απατεώνες, σαν την πλειονότητα τών συγχρόνων Παγανιστών, που διαστρεβλώνουν τα πάντα, κατηγορώντας την Ελληνική Χριστιανική πίστη, χάριν τής μιαρής ειδωλολατρείας τους.

    Όσον αφορά τη λέξη Δίας: Σου υπενθυμίζω ότι στην προηγούμενη ενότητα τής απάντησής μου, σου εντόπισα ότι οι λέξεις: “Δίας”, “Ζεύς” και “Θεός” στη Βικιπαίδεια γράφουν πολύ διαφορετικά πράγματα, απ’ αυτά που μου έγραψες στην αρχή τού μηνύματός σου. Ξαναδιάβασέ τα αν δεν το θυμάσαι.

    Όσον αφορά την καταστροφή τού ναού τών πατέρων μας: Σου θυμίζω κι εδώ, ότι στην δεύτερη ενότητα απέδειξα Ιστορικά και Αρχαιολογικά, ότι οι Χριστιανοί είναι οι λιγότερο υπεύθυνοι για τέτοιες καταστροφές ναών, και όχι όλα αυτά είναι συκοφαντίες τών πραγματικών ενόχων, δηλαδή τών Παγανιστών.

    Στα πλαίσια αυτά, και βέβαια δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάψει κάποιος έναν ναό τών πατέρων του, όταν μπορεί κάλλιστα να τον μετατρέψει σε ευλογημένη Εκκλησία, αποβάλλοντας τα μιαρά δαιμόνια που πλανούσαν τους προγόνους του. Ο άνθρωπος που κάποτε λάτρευε δαιμόνια, είναι απόλυτα δικαιολογημένος, τον ΔΙΚΟ ΤΟΥ ναό, που του κληροδότησαν οι πρόγονοί του, να τον μετατρέψει σε ναό χρήσιμο για τις ανάγκες τής σύγχρονης πίστης του. Και έτσι ενήργησαν οι Έλληνες πρόγονοί μας όταν έγιναν Χριστιανοί.

    Συνεπώς, επειδή η ερώτησή σου δεν έχει νόημα όταν απευθύνεται σε Χριστιανούς, που σέβονται την ελευθερία, είναι αναγκαίο να αλλάξω κάπως την ερώτηση, για να έχει νόημα. Και θα ήταν καλό, αντί να ρωτήσεις “γιατί θα έπρεπε να κάψει τον ναό τών προγόνων του” κάποιος, σωστότερο θα ήταν αν ρωτούσες, το εξής:

    “Γιατί κατάργησαν την αρχαιοελληνική ειδωλολατρική θρησκεία τών προγόνων τους οι Έλληνες;” Και σε αυτό θα σου απαντήσω, με μια σειρά δεσμών, που δείχνουν για τι είδους μιαρή θρησκεία μιλάμε. Διάβασε τους ακόλουθους δεσμούς, για να “θαυμάσεις” τη θρησκεία και τους “θεούς” τών προγόνων μας:

  5. Τσα πρρρρρρ says:

    Καλά όλα αυτά για την προπαγάνδα υπερ της π@στιας, αλλά σοβαρά τώρα, “Η Νέα Τάξη έχει τρεις μεγάλους αντιπάλους: τον Θεό…” (!!!) Συνελθετε βρε ζωντοβολα!!! Αν ο Θεος δεν άφηνε και δεν ήθελε να γίνει, για λογους που μονο Εκείνος γνωρίζει, ούτε φύλλο στο δέντρο δεν θα κινούνταν! Απο τη μια διαλαλείτε ότι ο Θεός είναι παντοδύναμος, πανταχού παρόν και τα πάντα πληρών και από την άλλη έχει εχθρούς, δικηγόρους και “μεσάζοντες”. Την ανάγκη σας είχε!!! Τσα πρρρρρρρρρ….

  6. ΓΙΩΡΓΟΣ says:

    ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΜΟΡΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΑΥΤΑ!ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ!Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΟΣ,ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΙΝΩΝΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΔΟΧΩΝ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ

  7. ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ says:

    “ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ”

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00029 ] [ 2012.10.14 00:00 ]

    Η “ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ” – Γ.Γ.Ν.Γ. ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΕΙ ΑΘΩΩΝΕΙ ΚΑΛΛΩΠΙΖΕΙ ΕΞΙΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΗΝ ΑΝΔΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΗΛΙΚΟ ΕΦΗΒΙΚΟ ΜΑΘΗΤΟΚΟΣΜΟ (ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΝΕΕΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΜΕΣΩ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙ ΜΗΝΕΣ ΜΕ ΚΑΡΤΕΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ (ΚΑΡΤ-ΠΟΣΤΑΛ) ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΠΛΟ ΤΙΤΛΟ “Ζούμε όπως κι εσύ” ή “Ζούμε όπως κι εσύ;” ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΤΛΟ “εκστρατεία ενημέρωσης για τη σεξουαλική διαφορετικότητα των νέων” ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΕΝΤΡΥΦΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΜΕΣΟ ΕΘΙΣΜΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟ «ΣΥΜΠΑΘΕΙΑΣ» ΤΟΥ «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ» ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΕΥΝΟΥΧΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΡΟΠΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ ΑΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΟΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΑΡΧΙΚΩΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΣΤΕΙΡΕΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΕΣ ΠΑΡΕΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΜΦΙΓΟΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ

    http://thlemaxos.pa-sy-a.gr/2012/10/14/00-00/pa-sy-a_thlemaxos_2012-10-14_00-00.htm#plohgos_05

  8. ΠΑΝΟΣ ΣΑΜΙΟΣ says:

    ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΡΕ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΑΣ Ν ΣΑΣ ΕΜΦΑΝΙΣΘΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΟΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΕΜΑΘΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ?????????????

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *