Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

21:01 - 03/06/2020

Η Εκκλησία δεν κατασκεύασε το δόγμα της Θεότητας του Χριστού.

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Απόδειξη ,αποτελούν οι επιστολές του Αγίου  Ιγνάτιου (35-108 μ.χ).

Η περίοδος της επισκοπής του Ιγνατίου άρχισε περίπου το 70 και άκμασε κατά τα τέλη του πρώτου αιώνα, με αρχές δευτέρου. Σύμφωνα με μεταγενέστερες πηγές, ο Ιγνάτιος διετέλεσε, μαζί με τον φίλο του Πολύκαρπο Σμύρνης, μαθητής του Αποστόλου και Ευαγγελιστού Ιωάννου, που αν και από πολλούς αμφισβητείται, ΣΗΜΕΡΑ θεωρείται ΒΕΒΑΙΟ.

Οι 7 γνήσιες επιστολές του Ιγνατίου, σήμερα αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα σημεία τριβής στην παγκόσμια θεολογική κοινότητα, διότι η ύπαρξή τους ΑΝΑΙΡΕΙ για παράδειγμα, πολλές προτεσταντικές ομολογίες, οι οποίες αρνούνται την επισκοπική ως γνήσια αποστολική διαδοχή και όχι μόνο…

 Έτσι πολλοί θεολόγοι διαφωνούν για τη γνησιότητα των συνοπτικών συγγραμμάτων, αν και υπάρχουν ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ που καταδεικνύουν ως ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΗ άποψη τη ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ.

Σε ένα τοξικό νεοταξικό περιβάλλον εχθρικό προς τον Θεάνθρωπο,το να λογίζονται  ως γνήσιες οι επιστολές του Ιγνατίου είναι όπως και να το κάνουμε εντυπωσιακό,την ίδια ώρα που δέχονται πόλεμο τα ίδια τα ευαγγέλια…Οσο και να προσπαθούν, να φθείρουν και να κρύψουν την αλήθεια κάπου θα τους ξεφύγει…

 Ο άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος υπήρξε δεύτερος επίσκοπος Αντιοχείας. Η επισκοπία του αρχίζει από το 70 μ.Χ. Η γνωριμία του με αποστόλους είναι βέβαιη… Πρόκειται για επίσκοπο οικουμενικού κύρους. Στο διωγμό του Ρωμαίου αυτοκράτορα Τραϊανού συλλαμβάνεται και καταδικάζεται σε κατασπαραγμό από θηρία στο Κολοσσαίο της Ρώμης. Ο διωγμός συνέβη μεταξύ των ετών 107 και 117. Στις τελευταίες ημέρες της ζωής του ο Ιγνάτιος έγραψε επτά Επιστολές, οι οποίες του εξασφάλισαν την εξαιρετική τιμή του πρώτου μεταποστολικού μεγάλου θεολόγου και πρώτου Πατρός και Διδασκάλου της Εκκλησίας. (Στυλιανού Παπαδόπουλου Πατρολογία Α σελ. 177-178).1) οι διάκονοι… να είναι επιφορτισμένοι με τη διακονία του Ιησού Χριστού, ο οποίος ήταν κοντά στον Πατέρα προαιώνια και στο τέλος φανερώθηκε (Προς Μαγνησίους 6,1)2) ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ υπάρχει, ο οποίος φανέρωσε τον εαυτό του μέσω του Ιησού Χριστού του Υιού του, που είναι ο Λόγος του, ο οποίος προήλθε από τη σιγή (Προς Μαγνησίους 8,2)3) Εγώ ο Ιγνάτιος, που ονομάζομαι και Θεοφόρος, στην ευλογημένη… και εκλεγμένη με το αληθινό πάθος και το θέλημα του Πατέρα και του Ιησού Χριστού του Θεού μας, στην Εκκλησία την αξιομακάριστη, που βρίσκεται στην Έφεσο της Ασίας (Προς Εφεσίους Προοίμιο)4) σύμφωνα με την πίστη και αγάπη του Ιησού Χριστού, του Σωτήρα μας, και όντας μιμητές του Θεού, ολοκληρώσατε τελείως το συγγενικό έργο αναζωογονώντας το με το αίμα του Θεού (Προς Εφεσίους 1,1)5) Ένας ΓΙΑΤΡΟΣ υπάρχει σαρκικός και πνευματικός, γεννημένος και αγέννητος, ο οποίος έγινε Θεός σαρκωμένος, ζωή αληθινή που θανατώθηκε, και από την Μαρία και από τον Θεό, πρώτα παθητός και συγχρόνως απαθής, ο Ιησούς Χριστός ο Κύριος μας (Προς Εφεσίους 7,2)6) Τίποτα δεν διαφεύγει την προσοχή του Κυρίου…. Ας κάνουμε λοιπόν τα πάντα, σαν να κατοικεί αυτός μέσα μας, για να γίνουμε οι ναοί του, και αυτός να είναι ο Θεός μας μέσα μας (Προς Εφεσίους 15,3)7) Διότι ο Θεός μας Ιησούς Χριστός κυοφορήθηκε από τη Μαρία κατ’ οικονομία Θεού, προερχόμενος από τη γενιά βέβαια του Δαβίδ, αλλά ΔΙΑ του Αγίου Πνεύματος, ο οποίος γεννήθηκε και βαπτίσθηκε (Προς Εφεσίους 18,2)8) Εγώ ο Ιγνάτιος, που ονομάζομαι και Θεοφόρος, στην ελεημένη από τη μεγαλειότητα του ύψιστου Πατέρα και του Ιησού Χριστού, του μοναδικού Υιού του, Εκκλησία, την αγαπημένη και φωτισμένη με το θέλημα εκείνου που θέλησε τα πάντα, τα οποία υπάρχουν με την αγάπη του Ιησού Χριστού του Θεού μας (Προς Ρωμαίους προοίμιο)9) Διότι ο Θεός μας Ιησούς Χριστός, που βρίσκεται στον Πατέρα του, φαίνεται περισσότερο (Προς Ρωμαίους 3,3)10) Επιτρέψτε μου να γίνω μιμητής του πάθους του Θεού μου (Προς Ρωμαίους 6,3)11) Να μελετάς τους χρόνους. Να περιμένεις αυτόν που είναι πάνω από τον χρόνο, τον αόρατο, αυτόν που έγινε για μας ορατός, τον αψηλάφητο, τον απαθή, αυτόν που για μας έγινε παθητός, που υπέφερε για μας με κάθε τρόπο (Προς Πολύκαρπον 3,2)12) Προσεύχομαι να είστε υγιείς πάντοτε ενωμένοι με τον Θεό μας Ιησού Χριστό (Προς Πολύκαρπον 8,3)(από τις εκδόσεις εκδόσεις ΕΠΕ τόμος 4 σελ.76-149).

 

Τελός ως απάντηση στο ότι η Εκκλησία πολύ αργότερα διάλεξε και επέβαλλε τα 4 μόνο Ευαγγέλια υπάρχουν τα γραπτά του Αγιου  Ιουστίνου…

Ο Αγιος Ιουστίνος ο φιλόσοφος και μάρτυς που σπούδασε στην Αθήνα,γνώριζε τα 4 Ευαγγέλια στα χρόνια του ως ολοκληρωμένη συλλογή. Το παρακάτω γράφτηκε το 147 μ.Χ. ή γύρω στο 150 μ.Χ. Τόπος συγγραφής η Ρώμη κατά τον Π. Χρήστου, μεταξύ των ετών 150 και 155 κατά τον Στυλιανό Παπαδόπουλο.

Μάλιστα τα ονόμαζε ο φιλόσοφος Ιουστίνος ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ….

«Διότι οι Απόστολοι στα γραμμένα από αυτούς απομνημονεύματα, τα οποία ονομάζονται ευαγγέλια, παρέδωσαν ότι έτσι διατάχτηκε σε αυτούς. Ο Ιησούς αφού πήρε άρτο και ευχαρίστησε, είπε, «αυτό να κάνετε στην ανάμνησή μου, αυτό είναι το σώμα μου, ομοίως αφού πήρε το ποτήρι και ευχαρίστησε είπε, αυτό είναι το αίμα μου (Λουκ. 22,19 ε.)» (Απολογία Α 66,3)

 



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας

Σχόλια Αναγνωστών (18)

  1. Γνωστικός (RAM STONE) 06/03/2020 @ 11:56 ΜΜ

    Με νίκησες. Ναι, αποδέχομαι την αλήθεια, είναι μόνο 4 τα ευαγγελια που αναγνωρίζει η επίσημη θρησκεία όσο είναι και οι κατεύθυνσης του ορίζοντα και δεν υπάρχουν αλλά. Η Βασιλεία του θεού πρέπει να εδραιωθεί στη γη, αποδέχομαι, ένας θεός, ένας επίσκοπος, διαλέξτε τον τουλάχιστον. Τώρα συλλογίζομαι σε μια άλλη αλήθεια που δεν έγινε αποδεχτη από την επίσημη εκκλησία έστω και το πίστευε ένας σημαντικός ιδρυτής της. Ο Ιησούς Χριστός σταυρώθηκε σε μεγάλη ηλικία. και όχι 33 ετών, ούτε 31 ετών όσο λένε οι ψεύτες γνωστικοί. Δεν νομίζω να απέρριψαν την πίστη του ότι σταυρώθηκε σε μεγαλη ηλικία για κάποιο απόκρυφο λόγω, δεν θέλω να μου πάει ούτε στο μυαλό.

  2. ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 06/04/2020 @ 8:18 ΠΜ

    Oσοι ειναι ερευνητες και γνωστες πολλων πραγματων…………ξερουν πως η Παναγια μητερα Του Θεανθρωπου ΔΕΝ ηταν εβραια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!………………………..οπως γραφει παραπανω ……….[[[Διότι ο Θεός μας Ιησούς Χριστός κυοφορήθηκε από τη Μαρία κατ’ οικονομία Θεού, προερχόμενος από τη γενιά βέβαια του Δαβίδ, ]]]………….ηταν απο Ελληνικο γενος και φυσικα Ο Χριστος μας ΔΕΝ ειχε κανει περιτομη και οτι άλλη εβραικη μπαρουφα………….προσεξτε τα εμβολιμα γραπτα των εβραιων !!!!!!!!!…………εχουν διεισδυσει στην Χριστιανοσυνη απο τον 3ο κιολας αιωνα Μ.Χ. και εχουν επιβαλει και διαστρεβλωσει πολλα γραπτα ακομα και τα ευαγγελια !!!!!!!!!!!!!…………οπου εχουν μεσα (εβραικα ονοματα) και κατι (αγια σιων ) και κατι (αγιο ισραήλ) και εχουν διαλυσει την αληθεια………..ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΔΩ……………https://www.facebook.com/groups/2222137108107809……………μετα απο 4 σχεδον δεκαετιες μελετης ερευνας και Πιστης Στον μοναδικο Τριαδικο Θεο……………..

    • ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 06/04/2020 @ 5:22 ΜΜ

      Γεια σου Νικολαε.διαβαζουμε Ομηρο κ λεμε οτι διαβαζουμε Ομηρο.διαβαζουμε Πλατωνα κ λεμε οτι διαβαζουμε Πλατωνα.διαβαζουμε Αριστοτελη κ λεμε οτι διαβαζουμε Αριστοτελη.ποτε δεν ειπαμε(κ πολυ καλα καναμε) οτι τα κειμενα ειναι αλλοιωμενα.ποσο απεχει χρονικα το τελευταιο αντιγραφο αυτων των κειμενων απο τοτε που γραφτηκαν?800 χρονια?1000 χρονια?κ ποτε δεν αμφισβητησαμε την γνησιοτητα τους.ποσο απεχει το τελευταιο αντιγραφο των Ευαγγελιων απο τοτε που γραφτηκε?μολις λιγες δεκαετιες.αλλα οι νιντζα-power εβραιοι καταφεραν κ τα αλλοιωσαν.τι μας λες δηλαδη?κατσε να κανουμε απλα τα πραματα.μαζευοντε μια μερα οι χριστιανοι στις πρωτες Εκκλησιες(ας πουμε το 120μ.Χ) κ εχουνε τα κανονικα Ευαγγελια.κανουνε τα τυπικα τους,διαβαζουνε,προσευχονται κτλ.περναει η μερα κ το βραδυ οι νιντζα εβραιοι μπαινουνε κ αλλαζουνε τα Ευαγγελια.πηγαινουν την αλλη μερα οι χριστιανοι κ ενω διαβαζουνε απο τα Ευαγγελια ακουνε διαφορετικα πραματα.ας μιλησουμε με συγκεκριμενα παραδειγματα.τη μια μερα μας λενε τα Ευαγγελια οτι ο Ιησους ειναι Ελληνας απο την Ελληνιδα Παναγια κ την αλλη μερα οτι ειναι απο τη γενια του Δαυιδ!!κ οι χριστιανοι δεν αντεδρασαν!!μοσχαρια ολοι.ποιοι?αυτοι που καθονταν κ τους ετρωγαν τα λιονταρια για την αληθινη πιστη.παρτε χαμπαρι οτι αναμασατε θεωριες οι οποιες ουδεμια σχεση εχουν με τη λογικη.βαφτισαμε τον σκοτισμο του νου φωτιση.μπηκαμε στην εποχη του υδροχοου κ αφυπνιστηκαμε.χρυσες δουλειες κανει ο ακατονομαστος

      • ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 06/05/2020 @ 9:15 ΠΜ

        Καλημερα φιλε………..ναι ετσι απλα……… αλλάζουν τις γραφες και διαστρευλωνουν την ουσια……..μην ξεχνας οτι ΤΟΤΕ ο κοσμος ηταν αγραμματος και οι εχων την γνωση , ελαχιστοι δέ………..μην περιμενεις οτι απο την μια μερα στην άλλη , αλλάχτηκαν ΟΛΑ……….ξερουν αυτοι , μια λεξη , μια παραγραφο την φορά…………ποιος ηλιθιος πιστος προσεχει τι λεει ο κληρικος ???????…………….ακομα και ΣΗΜΕΡΑ………..πηγαινε στην εκκλησια και ρωτα τον πιστο τι ακουσε………….ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ………..ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ………..κανει τον σταυρο του , και ΟΧΙ οταν πρεπει……….δεν ακουει τα εβραικα εμβολιμα , μά ουτε και τον νοιαζει , γιατι δεν θελει να σκεφτει , να ερευνησει , να μαθει……..τοσο απλα……….προτιμά να πεθανει παρα να σκεφτει !!!!!!!!!…………..και ΝΑΙ καποτε υπηρχαν πιστοι……σημερα ελαχιστοτατοι δυστυχως…………και οτι ειναι αλλοιωμενο , απο την διασταυρωση γνωσεων , απο ΟΛΑ τα υπαρχων γραπτα μπορεις με θεληση και πιστη να καταλαβεις……….ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΕΛΕΤΗ ΟΜΩΣ…………..ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ…………ειναι που απλα τα πραγματα μην κολλας στο κομα ή στον τονο……….την ουσια ψαξε το ρεζουμε δες…………

      • Δεν υπάρχουν μόνο αλλοιωμένα αρχαία κείμενα. Υπάρχουν επίσης και πάρα πολλά εξαφανισμένα εντελώς! Τα Ευαγγέλια ήταν μόνο 4 και για το λόγο αυτό δεν μπορούσαν να τα καταργήσουν. Αυτός εξάλλου ήταν και ο λόγος που κάηκε η βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, για να μη χρειαστεί να πάρουν ένα ένα τα αρχαία κείμενα να τα “διορθώσουν”. Για το εάν ο Χριστός ήταν από την γενιά του Δαβίδ, λυπάμαι, αλλά τα Ευαγγέλια, στην υπάρχουσα μορφή, αναλύουν μόνο το γενεαλογικό δέντρο του Ιωσήφ που καταλήγει στον Δαβίδ, εμείς όμως δεν πιστεύουμε ότι είναι βιολογικό παιδί του Ιωσήφ. Για την καταγωγή της Παναγίας, κάτι αναφέρεται στο κατά Ιωάννη… Ρωτάτε γιατί οι χριστιανοί δεν αντέδρασαν; Μόνος σας απαντάτε παρακάτω ότι τους έτρωγαν τα λιοντάρια! Μέχρι πότε τους έτρωγαν; Μέχρι να αλλάξουν ό,τι τους ξεβόλευε. Συμφωνώ με τις δουλειές του ακατονόμαστου, για το λόγο αυτό σας συμβουλεύω να αφυπνιστείτε αληθινά…όχι “υδροχοϊκά”

        • ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 06/05/2020 @ 11:03 ΜΜ

          Ας μην αναφερθουμε στην βιβλιοθηκη της Αλεξανδρειας.πως καταστραφηκε,απο ποιους κ εαν υπαρχει συνωμοσια κ εκει ας το αφησουμε.για το εαν ο Χριστος ειναι απο τη γενια του Δαυιδ υπαρχουν δεκαδες στοιχεια στην Αγια Γραφη.δεν στηριζοντε οι χριστιανοι στις 2 γενεαλογιες.οταν ο Χριστος πρωτομιλησε στη συναγωγη ανοιξε την Παλαια Διαθηκη κ διαβασε απο τον Προφητη Ησαια για να δειξει οτι ειναι ο Μεσσιας.οι Προφητες της Παλαιας Διαθηκης μιλανε για Μεσσια απο τη γενια του Δαυιδ.τι κανει νιαου-νιαου στα κεραμιδια? στην Αποκαλυψη ο ιδιος ο Ιησους λεει οτι ειναι απο τη γενια του Δαυιδ(κβ’ στιχ.16).στο κεφ ε’ η Αποκαλυψη αναφερει οτι ο Ιησους ειναι απο τη φυλη του Ιουδα.η ερωτηση μου για την αντιδραση των χριστιανων ητανε ρητορικη.η απαντηση ειναι προφανης.διοτι δεν υπηρξε λογος για να αντιδρασουν.κ πως το ξερω αυτο?οταν για την αληθινη πιστη δεν εχεις προβλημα να σε φανε τα λιονταρια τοτε ειναι προφανες οτι εαν καποιος παει να σου διαστρεψει οτι πιο ιερο εχεις σιγουρα θα αντιδρασεις.φιλε/η μου αρεσει η μαθηματικη λογικη.τι εννοεις οτι ο διωγμος των χριστιανων σταματησε οταν εγινε μια αλλαγη?μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενος/η?συμφωνω με αυτο που αναφερεις για την εποχη του υδροχοου,δεν κυριολεκτουσα

  3. Ιωάννης 06/04/2020 @ 9:32 ΠΜ

    Το έχετε κάψει εντελώς ρε φίλε

  4. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 06/04/2020 @ 9:50 ΠΜ

    Καλημέρα φίλε μου ,ξέχασες να αναφέρεις ότι ο Χριστός πέθανε για παράδειγμα ,απο γηρατιά στην Ινδία και στην Ιαπωνία.Πως γίνεται αυτό?Σε έναν ολοκληρωτικό πόλεμο αλλοιωσης της πραγματικής αλήθειας όλα γίνονται.
    Ο πόλεμος αποδόμησης του Θεανθρώπου περιλαμβάνει:
    1.Aμφισβήτηση εάν απήρξε με διοχέτευση ανάλογων πέτσινων πληροφοριών.
    2.Αμφισβήτηση των ευαγγελίων επειδή οι ευαγγελιστές δεν έβαλαν την υπογραφή τους στα ευαγγέλια.Λες και όταν τα έγραψαν δεν υπήρχαν διωγμοί….
    3.Αμφισβήτηση εάν ήταν Θεός.
    4.Αμφισβήτηση της Σταυρωσης.
    5.Αμφισβήτηση της Ανάστασης.
    κ.ο.κ
    Ο υποτιθέμενος τάφος του Χριστού στην Ινδία και την Ιαπωνία εντάσεται καθαρά στο 3 επίπεδο
    και άνω..
    Α κάτι τελευταίο η πιο αρχαία αίρεση για τον Χριστό ,είναι ο δοκητισμός ο οποίος υποστήριζε
    μόνο την θεική φύση του Χριστού!
    Μετά αμφισβητήθηκε η θεική φύση του Θεανθρώπου.
    Αυτό προδίδει από μόνο του ,την αλήθεια της θεότητας του Κυρίου ημών!
    Ενα είναι σίγουροι όσοι από πρόθεση τα έβαλαν με τον Θεό
    διασπείροντας εσκεμμένα ψεύδη ,θα λάβουν τον λογαριαμό που τους αντιστοιχεί
    για την πλάνη και το κακό που προκάλεσαν σε ανύποπτες πλανεμένς ψυχές.
    Ενας άνθρωπος με καθαρό νού,θα αναρωτιόταν,
    Κανείς δεν αμφέβαλε για τον Βούδα,για τον Μωάμεθ,για τον Κομφούκιο κ.ο.κ.
    Για να αμφιβάλλουν τόσοι ”πολλοί” για τον Χριστό,αυτός είναι ο πραγματικός Θεός.
    Αλλωστε μόνο αυτός είπε ότι ο Υιός του ανθρώπου είναι Υιός του Θεού.
    Οσο για τις μαρτυρίες της θεότητας του ,θα αποτελούνται πάντα από πιστούς.
    Γιατί;Διότι θα ΄ήταν αδύνατο να αναγνώριζε κάποιος την θεότητα του Χριστού
    και να παραμείνει άπιστος!
    Εν κατακλέιδι την θεότητα του Χριστού δεν την έφτιαξαν παπάδες η αυτοκράτορες,
    αλλά την αναγνώρισαν φιλόσοφοι!Οπως βέβαια και την ανθρώπινη φύση του.

  5. Γνωστικός (RAM STONE) 06/04/2020 @ 2:46 ΜΜ

    Μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι γράφω. Κανένα γνωστικό κείμενο δεν αναφέρει ότι ο Ιησούς πέθανε στα γεράματα του, και ούτε στην Ινδία, ούτε στη Ιαπωνία. Οι γνωστικοί είναι ξεκάθαροι: Σταυρώθηκε στην Ιερουσαλήμ σε ηλικία 31 ετών. Ας σταθούμε σε αυτό το θέμα. Για τα αλλά είναι δύσκολα να συζητήσουμε, διακρίνω ότι δεν έχεις διάβαση ποτέ για γνωστικούς, και όμως γράφεις, ξέρω τις πηγές που πίνεις.
    “Και … επειδή ήταν ένας ηλικιωμένος άνδρας για ηλικιωμένους ανθρώπους… καθαγίασε παράλληλα και τους ηλικιωμένους … ώσπου τελικά έφθασε και ο ίδιος στον θάνατο.” – Ειρηναίος, ΚΑ 2.22.4.
    “Και ήταν πάνω από 52 ετών όταν πέθανε…” – Ειρηναίος 2.22. 5-6
    Ξέρεις ποιος είναι ο Ειρηναίος. Αλλά καλύτερα να αναφερθώ σε ένα δικό σου comment:
    ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ πριν 2 μέρες
    VASOULA2908 γνωρίζεις πόσο σε εκτιμώ.
    Γνωρίζω ότι δεν έχεις πρόβλημα ,για Ενα τελευταίο σχόλιο.
    Ο κανόνας των 4 ευαγγελίων καθιερώθηκε από τον Ειρηναίο τον 2 αιώνα ,
    -Ειρηναίος Κατά Αιρέσεων 1,20,1 [1.12.1]-
    Δεν κέρδισε τίποτα υλικό εξ αυτού.
    Ισα Ισα ο Αγιος Ειρηναίος αποκεφαλίστηκε από τον βασιλιά Σεβήρο.
    https://katohika.gr/ellada/pos-pote-kai-poioi-prokathorisan-ti-christianiki-pisti/.

    Πάμε ευθέως. Ξέρει τα Ευαγγελία, ο ίδιος τα διάλεξε, έχει διαβάσει ότι ο Σωτήρας ξεκίνησε στα 30 του το έργο του, αλλά μας λέει ότι η σταυρώσει έχει γίνει τουλάχιστον 22 χρόνια μετά. Γιατί; Για να μην μείνουν τα γηρατειά ακαθαγίαστα από την συμμετοχή του Ιησού Χριστού; Ας το θεωρούμε έτσι αλλά, αυτή η παραποίηση των ευαγγελίων που ο ίδιος υποστηρίζει πως έφτασαν απευθείας από τους αποστόλους είναι θάρρος για καλό σκοπό; Είναι παραποίηση, ανοιχτή, σε ένα θέμα πολύ καυτό που πάει άμεσα αντίθετα με της ίδιες της προσπάθειες του να απόρριψη τους γνωστικούς σαν ανθρώπους που αλλάζουν η χρησιμοποιούν ψεύτικα Ευαγγελία. Τα Ευαγγελία είναι αληθινά και όμως η πίστη μου είναι διαφορετική μας λέει. Γιατί όμως; Ξεχάστηκε; Σκόπιμα; Είναι το πρώτο βήμα της επίσημης εκκλησίας για νομιμοποίηση της βιολογικής ύπαρξης του ανθρώπου στα άρρητα της Πνευματικής Ζωής, κάτι για το οποίο οι γνωστικοί ήταν κατηγορηματικά αντίθετοι; Πάντως αν είναι έτσι όπως τα λέει ο Ειρηναίος δεν θα είχαμε 4 ευαγγέλια αλλά ένα μόνο, που θα το είχε γράψει ο ίδιος ο Ιησούς, η τουλάχιστον επιστολές του. Η, χιλιάδες Ευαγγελία. Η μήπως το είπε αυτό ο Ειρηναίος για άλλο λόγω; Μήπως κατάλαβε ότι βρέθηκε άθελά στην μέση ενός ανελέητου πολέμου μεταξύ γνωστικών και μιας σκιάς που μεγάλωνε μέσα στις κοινότητες των χριστιανών; Τύψης και προσπάθεια για ισορροπία μετά από την καθιέρωση των μόνο 4 ευαγγελίων; Επειδή και να λένε ότι ο Σωτήρας κήρυξε 3 χρόνια δεν βγαίνουν πάλι οι λογαριασμοί. Και κλείνοντας, πολλές φορές διαβάζεται και αγνοείτε και αυτά που έχετε διάλεξη ότι είναι αληθινά. John 21:25 Jesus did many other things as well. If every one of them were written down, I suppose that even the whole world would not have room for the books that would be written.

  6. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 06/04/2020 @ 7:00 ΜΜ

    Γνωστικε (RAM STONE) να με συγχωρέσεις.

    Δεν καταλάβαίνω τι γράφεις.Ισως και τα ελληνικά μου να είναι φτωχά.

    Ας κάνω μία προσπάθεια…

    Ο Αγιος Ειρηναίος δεν έγραψε ποτέ ότι ο Χριστός πέθανε πάνω από 52 ετων.

    Είναι αδύνατον από την στιγμή που δέχεται δογματικά τα 4 ευαγγέλια .

    Γράφει ο άγιος Ειρηναίος,
    «Το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο, όπως ξέρετε, το έγραψε ο Ματθαίος. Το έγραψε για τους Εβραίους. Και φυσικά στη γλώσσα τους. Το έγραψε τότε, που οι απόστολοι Πέτρος και Παύλος βρίσκονταν στη Ρώμη και θεμελίωναν την εκεί Εκκλησία.
    Μετά το θάνατο των δύο αυτών αποστόλων ο Μάρκος, μαθητής και εκφραστής των θέσεων του Πέτρου, έγραψε και αυτός Ευαγγέλιο, που περιέχει αυτά που κήρυττε ο Πέτρος.
    Την ίδια εποχή έγραψε σε βιβλίο το Ευαγγέλιο και ο Λουκάς, που ήταν συνοδοιπόρος του Παύλου. Ο Λουκάς στο Ευαγγέλιό του έγραψε αυτά που δίδασκε ο Παύλος.
    Λίγο αργότερα, δηλαδή τότε που έμενε στην Έφεσο, έγραψε Ευαγγέλιο και ο Ιωάννης, ο αγαπημένος μαθητής του Κυρίου, εκείνος που στον μυστικό δείπνο ανέπεσεν επί το στήθος του Ιησού».
    Ειρηναίου Λουγδούνου, Έλεγχος και ανατροπή… Γ, 1,1,4-7 (P.G. 7,844)

    Απορία γιατί στα ρήματα βάζεις ήτα?

  7. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 06/04/2020 @ 7:18 ΜΜ

    Κυρία Ευαγγελία Κlarabel να με συμπαθάς .Κατηγορείς για δόγματα και δογματίζεις
    κατ εξακολούθηση.Οκ ας ακολουθήσουμε την οπτική που προτείνεις.
    Με την δική σου δογματική ,μήπως ύμνοι για τον Χριστό δεν υπήρχαν ?
    Η χριστιανική λατρεία θεμελιώθηκε κατά την αποστολική εποχή (33-70
    μ.Χ.), στις συνάξεις των πρώτων χριστιανών. Ίχνη των πρώτων χριστιανικών
    ύμνων σώζονται στην Καινή Διαθήκη («ὕμνοι καί ᾠδαί πνευματικαί» (Εφεσ.
    5,19).
    Τι να κάνουμε θα ήταν παράλογο και συνάμα ύποπτο ύμνοι χριστιανικοί
    να αναβλύζουν σε πηγές που δεν ήσαν χριστιανικές αλλά παγανιστικές
    η εβραικές κ.λ.π.
    .

  8. Γνωστικός (RAM STONE) 06/04/2020 @ 11:31 ΜΜ

    Μάλιστα. Δεν θα συνεχίζω αυτήν την αντιπαράθεση άλλο. Δεν έχει νόημα, και τον Ιησού Χριστό όταν θα τον φέρω κάτω ξανά θα έχετε πάντα μια δικαιολογία να μην το πιστεύεται, θα σκεφτείτε ότι είναι Blue Beam π.χ, αλλά μόνο για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου. Κοίτα, η θρησκείες χρειάζονται αιώνες για να εδραιωθούν, κρατάνε χιλιάδες χρόνια αλλά χάνονται απλά, μόνο με ένα διάταγμα. Και η πίστη που έχουν “θεμελίωση” μόνο με ένα διάταγμα την άλλη μέρα δεν υπάρχει πια, αλλά εγώ άλλο λέω.

  9. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 06/05/2020 @ 9:03 ΠΜ

    Καλημέρα ,σε ευχαριστώ πάντως, που δίδεις την αφορμή δια την ανάδειξη ,
    της αρχαιότητας, την αλήθεια της Ορθοδοξης πίστης.

    Ο αρχαιότερος χριστιανικός ύμνος σε χρήση που καταγράφεται εκτός της Αγίας Γραφής είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ και αποτελεί για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, τμήμα της ακολουθίας του εσπερινού .

    ”Φῶς ἱλαρὸν ἁγίας δόξης ἀθανάτου Πατρός,
    οὐρανίου, ἁγίου, μάκαρος, Ἰησοῦ Χριστέ,
    ἐλθόντες ἐπὶ τὴν ἡλίου δύσιν, ἰδόντες φῶς ἑσπερινόν,
    ὑμνοῦμεν Πατέρα, Υἱόν, καὶ ἅγιον Πνεῦμα, Θεόν.
    Ἄξιόν σε ἐν πᾶσι καιροῖς ὑμνεῖσθαι φωναῖς αἰσίαις,
    Υἱὲ Θεοῦ, ζωὴν ὁ διδούς· διὸ ὁ κόσμος σὲ δοξάζει.”

    Διασώζεται και ένας Πρωτοχριστιανικὸς Ὕμνος εἰς τὴν Ἁγίαν Τριάδαν

    ψαλλόμενος κατὰ τὴν πρώτην τοῦ ἔτους ἡμέραν ,ἀπὸ τὸν πάπυρο 1786 τῆς Ὀξυρύγχου

    στὴν ἀρχαία ἑλληνικὴ ἀλφαβητικὴ σημειογραφία.

    [ΣΕ ΠΑΤΕΡ ΚΟΣΜΩΝ, ΠΑΤΕΡ ΑΙΩΝΩΝ, ΜΕΛΠΩΜΕΝ] ΟΜΟΥ, ΠΑΣΑΙ ΤΕ ΘΕΟΥ ΛΟΓΙΜΟΙ ΔΟ[ΥΛΟ]Ι. ΟΣΑ Κ[ΟΣΜΟΣ] [ΕΧΕΙ ΠΡΟΣ ΕΠΟΥΡΑΝΙΩΝ ΑΓΙΩΝ ΣΕΛΑΩΝ ΠΡ]ΥΤΑΝΗΣΩ ΣΙΓΑΤΩ ΜΗΔ᾿ ΑΣΤΡΑ ΦΑΕΣΦΟΡΑ Λ[ΑΜΠ]ΕΣΘΩΝ [ΑΠ]ΟΛΕΙ[ΟΝΤΩΝ] Ρ[ΙΠΑΙ ΠΝΟΙΩΝ, ΠΗΓΑΙ] ΠΟΤΑΜΩΝ ΡΟΘΙΩΝ ΠΑΣΑΙ ΥΜΝΟΥΝΤΩΝ Δ᾿ ΗΜΩΝ [Π]ΑΤΕΡΑ ΧΥΙΟΝ, ΧΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΠΑΣΑΙ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΠΙΦΩΝΟΥΝΤΩΝ ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ. ΚΡΑΤΟΣ, ΑΙΝΟΣ [ΑΕΙ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΘΕΩ] Σ[ΩΤ]Η[ΡΙ] ΜΟΝΩ ΠΑΝΤΩΝ ΑΓΑΘΩΝ, ΑΜΗΝ ΑΜΗΝ.

    Πρόκειται γιὰ ἕνα μοναδικὸ ὅσο κι ἔξοχο δεῖγμα, ἀποκαλυπτικὸ καὶ χαρακτηριστικὸ τῆς ἐξαπλώσεως καὶ τῆς ἐπιρροῆς τῆς ἑλληνικῆς μουσικῆς στὴ μουσικὴ τῆς Ἀνατολικῆς Μεσογείου καὶ κατὰ τοὺς πρωτοχριστιανικοὺς χρόνους.

  10. ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΔΑΗΣ 06/05/2020 @ 1:41 ΜΜ

    Συγνώμη Νικόλαε ,Θεό μόνο ουσιαστικά για τους σοφούς και τους μορφωμένους δεν τον

    δέχομαι.Είναι ψεύτικος Θεός.Ποιά η διαφορά του με τον Σατανά ?

    Το ίδιο δεν υποσχέθηκε ο αντίδικος?

    Οτι με την γνώση θα γίνουν τάχα οι άνθρωποι, θεοί?

    Δεν δέχομαι ως χριστιανός ότι μόνο όποιος έχει γνώση μπορεί να σωθεί.

    Αυτό να μου επιτρέψεις είναι βουδισμός και όχι χριστιανισμός και στο

    βάθος,βάθος σατανισμός.

    Δεν υπάρχει Αγιος που να ισχυρίσθηκε ποτέ ότι τα ξέρει όλα,

    ούτε κατά διάνοιαν.

    Ο Δαλάι Κλάμα το παίζει ότι τα ξέρει όλα.

    Και θα σου λέγα τι ξέρει…

    Ειναι ανάμεσα σε άλλα φανατικός υποστηρικτής ,όπως θα γνωρίζεις ,τρομάρα να του ρθει, της

    γενετικής τροποποίησης του ανθρώπινου όντος …

    Πρόσεξε το φίλε.Από την καρδιά μου το λέω…

  11. ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 06/05/2020 @ 5:23 ΜΜ

    Χαιρεται Ασχετε,χαιρεται Νικολαε.Ασχετε καταλαβαινεις ποιος ο λογος που ”εφαγα κολλημα” με τον Γιοχαν.τα ιδια πιστευει κ ο Νικολαος.ειμαι σιγουρος οτι αμα το προχωρησουμε λιγο ακομη θα φτασουμε στην ιδια πηγη,στους ιδιους γνωστους-αγνωστους.αλλωστε εμμεσως πλην σαφως το ομολογησε ο ιδιος με το να πει οτι μελεταει 40 χρονια.οσα κ τα χρονια που κηρυττει ο χριστιανογκουρου δαλαι-λαμα.ειχα ακουσει οτι την εποχη του αντιχριστου δεν θα αδειασουν οι Εκκλησιες.το αντιθετο,θα γεμισουν με πιστους με αλλοιωμενο φρονημα κ διαστρεβλωμενη πιστη.Χριστος χωρις αληθεια ομως δεν γινεται.θα γινουμε σαν τους οικουμενιστες.Νικολαε θα ξεκινησω απο το τελος.ενα κομμα,μια τελεια στην Γραφη εχει μεγαλη αξια.ενα γιωτα ηταν αρκετο για να καταργησει την Θεοτητα Του Κυριου.οσον αφορα θεματα πιστεως μπορεις να με χαρακτηρισεις φανατικο.εαν αρχισουμε να θεωρουμε ασημαντα πραματακια κομματα κ τελειες το χασαμε το κορμι πατριωτη.χαθηκε κ η ουσια.πηγαινω στην αρχη κ τα παιρνω ενα-ενα.καταρχας δεν εδωσες καποια αποδειξη για τους ισχυρισμους σου.ισχυρισμοι που καλυπτουν δικες σου πεποιθησεις.ποτε χρονικα αρχισε η διαστρεβλωση της Γραφης?μπορεις να το προσδιορισεις στο περιπου?κ απο ποιους?εχουμε καποιο συγκεκριμενο ονομα?να το θεσουμε ιστορικα το προβλημα.κ δεν ακουστηκε τιποτα μεσα στην Εκκλησια?ητανε ολοι στο κολπο,ολοι οι Επισκοποι?ολες οι Εκκλησιες ειχανε την ιδια Γραφη.οποτε πρεπει ολοι οι Επισκοποι να ητανε στην συνωμοσια.οι πιστοι της ενοριας μου ειμαστε ολοι ηλιθιοι,ολοι προσεχουμε την Θεια Λειτουργια.φανταζομαι κ εκεινη την εποχη θα υπηρχαν αρκετοι ηλιθιοι.θελω ομως να αναφερω κ καποια αλλα θεματακια.λες οτι εχει διαστρεβλωθει η Γραφη.την αρχικη μη διαστρεβλωμενη Γραφη δεν την εχεις στα χερια σου.οταν διαβαζεις την Γραφη πως καταλαβαινεις τι ειναι αληθεια κ τι οχι?τα παντα μπορει να ειναι αληθεια κ τα παντα ψεματα.κ κατι αλλο.ο Κυριος ιδρυσε Εκκλησια την οποια ”πυλες αδου ου καταισχυσουσιν αυτης”.το ειπε ο Χριστος.θα υπαρχει μεχρι την ημερα της Δευτερας Παρουσιας.αυτη η Εκκλησια,οπως μας λεει η Γραφη,ειναι ”ο στυλος κ το εδραιωμα της αληθειας”.εχει Τον Παρακλητο που την οδηγει ”εις πασαν την αληθειαν”,οπως μας διαβεβαιωσε ο Κυριος.οποτε η Εκκλησια Του Κυριου ΔΕΝ μπορει να εχει ψευτικη Αγια Γραφη.ειναι σαν να λεμε ψευτη Τον Χριστο.οποτε ερχομαι στο ερωτημα.ποια ειναι αυτη η Εκκλησια η οποια πληρει τις προυποθεσεις που προαναφερα?κατονομασε την

    • ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 06/05/2020 @ 8:08 ΜΜ

      Προς το παρων ΚΑΜΙΑ……….θα υπαρξει μετα ομως – στην Αναλαμπη Της Ορθοδοξιας η Αληθινη Εκκλησια , Εκεινου…………Ο Τριαδικος Θεος ειναι Ενας μονο………….θα καθαρισει η ηρα απο το σιταρι και θα ξυριστουν , οσοι θα εχουν μεινει και δεν θα εχουν σφαγιασθει απο τα επερχομενα δεινα………….αληθεια , δέ λεγω , οτι συμφωνα με τις προφητειες , θα γινουν ΟΛΑ μεχρι κεραιας !!!!!!!!!!!!………………οσο για την Αγια Γραφη…………θα ξεσκαρταριστει και τα ευαγγελια ομοιως………..γιατι τα ευαγγελια ειναι γραμμενα απο άλλους και ΟΧΙ απο τους αγραμματους ΤΟΤΕ Αποστολους Του…………..Ο Λογος Του Θεου δεν σηκωνει παζαρια και μαγειρεματα…………..τοτε , που Ο Χριστιανισμος θα εξυψωθει και θα διαδωθει ΠΑΝΤΟΥ……………θα σε τραβουν απο το χερι να τους πεις για Τον Χριστο – κατα Πατροκοσμα !!!!!!!!!!……………βλεπεις οι προφητεις τα εχουν ΗΔΗ πει ΟΛΑ………….απλα τωρα τρεχουν…………Ο Θεος μεθ ημων…………..

  12. ΚΟΚΚΙΝΟΓΡΑΜΜΑΤΟΥΛΗΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ 06/05/2020 @ 11:17 ΜΜ

    Εαν δεν υπαρχει καμια τοτε ο Χριστος ειναι ψευτης καθως ειπε ”πυλες αδου ου καταισχυσουσιν αυτης”.η υπαρχει ανεκαθεν η ειναι ψευτης ο Χριστος

  13. ΚΟΣΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 06/06/2020 @ 1:16 ΜΜ

    ΑΥΤΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!……………………………………………………ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ και τα πρόβατα, οι πιστοί, δηλαδή, έχουν ευθύνη για το αν θα ακολουθήσουν τους ψευδοποιμένες, δίνοντας λόγο στο Θεό γι΄ αυτό.
    Όπως, λοιπόν, τα πρόβατα, όταν δεν ακολουθούν τον καλό ποιμένα είναι αναπόφευκτο να κατασπαράσσονται από τους λύκους, έτσι και οι πιστοί, όταν ακολουθούν τους λυκοποιμένες, οπωσδήποτε τους περιμένει ο θάνατος………………………………………………………………………….https://katohika.gr/ellada/poioi-einai-oi-neoi-echthroi-tis-panagias-kai-tou-yiou-tis/?fbclid=IwAR3gbKhDOt9rAbzrrpOC84XnpKVsW5jt8pd_WqKkTrLoTkpxtvo8MV6MwPE……………..

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*