Διαφημίσεις

Η Ford κατέθεσε ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για θεωρητική τεχνολογία που, μεταξύ άλλων, θα επέτρεπε στα οχήματά της να ανακτήσουν τον έλεγχο σε περίπτωση που ο οδηγός αμελεί τις πληρωμές του αυτοκινήτου.

Μελλοντικά, δηλαδή, τα αυτοκίνητα της εταιρείας θα μπορούσαν να γυρίσουν στην αντιπροσωπεία μόνα τους εάν ο ιδιοκτήτης τους δεν πλήρωνε τη δόση εγκαίρως.

Το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας των ΗΠΑ δημοσίευσε την αίτηση της εταιρείας με τίτλο «Συστήματα και μέθοδοι ανάκτησης οχήματος», η οποία δεν έχει χορηγηθεί επίσημα.

Σύμφωνα με το έγγραφο, εάν για παράδειγμα ένα ζευγάρι παραλείπει τις πληρωμές για το αυτόνομο αυτοκίνητό του θα προκαλούσε μια «διαδικασία ανάκτησης σε πολλά βήματα», όπως χαρακτηρίζεται. Πρώτον, θα λάμβανε μια ειδοποίηση παραβατικότητας μέσω της οθόνης του συστήματος infotainment. Εάν ο οδηγός δεν ανταποκρινόταν σε αυτήν την ειδοποίηση, θα λάμβανε μια δεύτερη. Αν δεν έκανε τίποτα και τότε, θα άρχιζαν οι ποινές.

Η εταιρεία προτείνει διάφορες πρώιμες ποινές για τους παραβάτες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων. Για παράδειγμα, ένα όχημα που θα μπορούσε να απενεργοποιήσει το δικό του κλιματισμό, το αυτοματοποιημένο κλειδί, το GPS ή το μουσικό σύστημα. Μια άλλη ιδέα στην κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας είναι «η ενεργοποίηση ενός στοιχείου ήχου στο όχημα… για να εκπέμπει έναν αδιάκοπο και δυσάρεστο ήχο κάθε φορά που ο ιδιοκτήτης είναι παρών στο όχημα».

Εάν ο φρικτός θόρυβος ή/και η ελαχιστοποιημένη λειτουργικότητα και άνεση δεν δελεάσουν έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου να πληρώσει, η διαδικασία επανάκτησης θα προχωρήσει στη συνέχεια στο κλείδωμα του οδηγού έξω από το όχημά του. Η Ford σημειώνει ότι αυτή η «συνθήκη lockout» θα μπορούσε να επιβληθεί με διαφορετικό τρόπο—ενδεχομένως να επιτρέπει στους ανθρώπους να έχουν πρόσβαση στα οχήματά τους σε περίπτωση έκτακτης ιατρικής ανάγκης ή να επιστρέφουν στην εργασία τους περιορίζοντας μόνο τις μετακινήσεις εκτός συγκεκριμένων ζωνών ή φορών.

Εάν και αυτό δε λειτουργήσει, η Ford έχει καταθέσει μια τεχνολογία διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που θα επέτρεπε στα οχήματά της να κάνουν self-repossesion. Η εταιρεία προτείνει εκδόσεις αυτής της ιδέας που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν τόσο με ημιαυτόνομα όσο και με πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα. Στην πρώτη περίπτωση, το όχημα θα κινούνταν σε μικρή απόσταση για να ρυμουλκηθεί πιο εύκολα από μια εταιρεία repo. Στο τελευταίο, το αυτοκίνητο θα οδηγούσε μόνο του μέχρι την αντιπροσωπεία από την οποία αγοράστηκε ή σε μια κοντινή μάντρα αναλόγως. Η εταιρεία περιλαμβάνει επίσης διασφαλίσεις έναντι της άμυνας του ιδιοκτήτη (δηλαδή το κλείδωμα του οχήματος σε κλειστό γκαράζ) που θα ειδοποιούσαν αυτόματα την αστυνομία.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

  • 1 Month Subscription
    3 Month Subscription
    6 Month Subscription
    Year Subscription
3 σχόλια στο “Ford: Κατέθεσε πατέντα ώστε τα αυτόνομα αυτοκίνητα να φεύγουν μόνα τους εάν δεν πληρώνονται οι δόσεις”
  1. υπάρχει ομως το “θα”.. και το
    “αίτηση της εταιρείας με τίτλο «Συστήματα και μέθοδοι ανάκτησης οχήματος», η οποία ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ ΕΠΙ.ΣΗΜΑ”..
    περαν αυτου ομως με αφήνει με: .. χαχαχαχαχα

  2. Εφιστώ την προσοχή στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων γενικό με εξοπλισμό by wire,και ιδιαίτερα με steering by wire. Και προτιστως έλεγχο όταν ανοίγετε το αυτοκίνητο άτομα σε κοντινή απόσταση με λαπ τοπ σε αυτοκίνητο. Αν δεν ανοίξει με την πρώτη μην επιχειρήσεις 2ο άνοιγμα .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

elGreek